Cesti hlupaci...

18. dubna 2008 v 15:42 | Ross Hedvicek
Velice mne tizi, ze v Cesku ani za tech 18 let udajne svobody porad jeste nepochopili, co je to svoboda projevu. Prikladam vzorek komentaru pod mym clankem z Lidovek. Lidovky mne odsunuly do "nectenosti" za imaginarni "porusovani kodexu", cehoz jsem se dopustil upozornenim na to, jak byvaly spolupracovnik StB Hermanek podvadi s karmou (mezi asi 30 bloggery je nejmene 8 lidi, vyskytujicich se v Cibulkovych seznamech - je to nahoda? A mne vykopnou!). To ze v diskusich ovsem radi tenhle lidsky hnuj a dobytek, to administratorovi Lidovek naprosto nevadi. Nema pry na to cas. A tak tam tahle komunisticka luza tupi kazdeho, kdo ma jiny nazor - nazyva emigranty "estebaky" (kde je v tom nejaka logika ja nevim), anonymne postuji neuveritelne lzi a pomluvy, adresy a telefony jinych diskuteru (s vykriky " Uz te mame!") - je to proste jako v Cesku...
Prectete co mi pisou diskuteri pod mym clankem - normalni lide jsou od komunistickych prasat snadno k rozeznani.
Diskuse k článku: Etymologicky vylet do zasluh ...
prosim o odpoved
Kdyz si prectu vase clanky,v souladu s vasim tvrzenim nabydu jistotu ze jste clovek ktery nechce mit s ceskem nic spolecneho.Dobra tedy.Sam jste nekolikrat uvedl ze nejste cech.To je ponekud smele tvrzeni a kontroverzni kdyz jinde zase uvadite ze z ceska jste emigroval.Nejsem li cech nemusim emigrovat ale mohu odjet.V poradku,chapu to jako vasi snahu odstrihnout se od toho neradu v centru evropy,do ktereho proudi davy vami tolik milovanych americanu a radi se sem vraceji pokud maji na cestu penize.Co ale nechapu je ale neco jineho.Nejste cech,ceskem pohrdate a presto se stale zabyvate touto opovrzenihodnou zemi a to presto ze jeji obcane o to vubec nestoji.Prosim reknete mi,napriklad etiopie ta je na tom stejne jako cesko,taky pisete na jeji blogy a urazite jeji obyvatele?Ja vim jsem idiot,debil a nevzdelanec jako vsichni pro ktere ta mala zeme znamena domov do nejz se vzdy radi vraceji
17.4.2008 0:55:24, vaclav kral, IP: 66.210.216.xxx
Pane Králi
...a to presto ze jeji obcane o to vubec nestoji...jsem také občan této malé země a Vaše názory nesdílím. Mluvte tedy za sebe. Já zase nestojím o to aby kdokoliv byl cesnsurován, nejen pan Hedviček. Že český národ je národem zlodějů, korupce,a vyčuránků nemůžete popřít ani Vy. Možná se nám nelíbí co pan Hedviček píše, když nám nastavuje zrcadlo. Jenže my nejen vlastní zrcadlo nemáme, my ho ani nechceme. Pan Král má nové šaty...
17.4.2008 1:55:06, Jaroslav, IP: 99.240.113.xxx
Diky Rosto!
Dobre napsano, ale mnozi nepochopi... vzdyt to Ceskozlodejsko je jejich domov. Napsal jsi to dobre. Kdyby jsme neutekli a nas zabasly, lidi kteri nas znaji, by mozna sem tam o nas neco utrousili v hospode, ale nase deti by skoncili nejprv nekde v polepsovne a po tom sametu zase v tom marastu. Zasluhy o rodinu jsou na nasi strane.
17.4.2008 2:10:17, Pierino..., IP: 209.197.134.xxx
Po precteni clanku jsem nabyl presvedceni ze ho psal estebak
Snaha ocernit pospinit politicke vezne demagogickym tvrzenim ze to byly jen obeti rezimu,zajatci jak tvrdi, ze byt politickym veznem je nezasluzne,vzdyt zavirali i komunisty a dokonce tim ze byli zavirani ohrozovali sve rodinne prislusniky a jsou za to zodpovedni.A jestli pry maji nejake "zasluhy" kdyz byli jen ZAJATCI. Ale RESPEKT si zaslouzi a take odskodneni za to utrpeni a ted v organizaci kolaboruji s jejich byvalymi tyrany.
Teda zadny protikomunisticky odboj ale obeti a zajatci a dnes polepseni vezni
Hrdinove jsou jenom ti ktere urcil sam Hedvicek a dokonce tu hrstku bojovniku jmenoval
On Hedvicek on ma zasluhy protoze emigroval a tim zachranil svou rodinu a deti pred Detskym domovem.
Demagogie k pohledani,za to urcite dostane pochvalu a cestne uznani od svych nadrizenych.Od byvalych komunistickych kumpanu.
Neco tak podobne a odporne a lzive jsem cetl pred triceti lety v Rudem pravu
Je to bezcitne bolsevicke hovado
17.4.2008 2:28:52, Josef Trakan, IP: 208.131.130.xxx
Josef Trakan
Jsi hermafrodit? Já jen tak, že jsi se už podepisoval jako Panna Orleánská. Nu budiž. Homosexuály také musíme tolerovat, ale blbce jako jsi ty, Johanes, Pat Patachon a další tví kumpáni nemusíme. Pan Hedviček má bohužel naprostou pravdu. 99% politických vězňů si strana nadělala sama, z lidí kteří nikdy nic proti té straně nedělali, kromě toho, že si možná pustili hubu na špacír, nebo byli udáni nějakým tajemníkem, který chtěl mít jejich chatu, nebo pozemek.Prostě strana potřebovala otroky. Mám příkladů dost.I ve vlastní rodině. Jenže co píšeš smrdí od Stb...Takových hrdinů, jako byli Mašínové, kteří skutečně něco proti režimu dělali je velmi poskrovnu a ti v KPV rozhodně nejsou. Tak že Panno Orleánská, drž se panenství a používej ústa raději k něčemu užitečnějšímu než kecání.
17.4.2008 4:34:02, Jaroslav, IP: 99.240.113.xxx
Kontroluje nekdo hospodareni KPV?
Nasel jsem si kopii prukazu delegata snemu KPV 16.-17.10.2007 v Olomouci, prvni den 10-12 hod. byla verejna cast, zbytek obou dni byl neverejny. Co ta 'verejna' cast znamena neni z prukazu jasne. Celorepublikovy snem KPV mel celkem 23 bodu jednani (nektere z nich, jako nekolikere volby a schvalovani, casove dost narocne) namackanych do 7 pracovnich hodin, z toho 2 byly tzv. verejne. Uz jen tohle hovori jasne o tom, ze se jednalo pouze kulisy, o nejakou akci jen aby byla, aby se povinnosti ucinilo zadost. I pouhy vstup clenstvu byl povolen jen pozvanym. Nevim, zda zprava o hospodareni za uplynuly rok byla soucasti zpravy kontrolni komise, ale rozhodne by na snemu mela byt prednesena a schvalena. Tedy alespon v normalni spolecenske organizaci by to tak bylo a to jako samostatny bod jednani. Obcerstveni delegatu bylo zdarma. Loni dostala KPV od statu 8 milionu korun.
17.4.2008 6:47:10, neni zalobce, neni soudce, IP: 124.170.81.xxx
Vše o Hedvíčkovi
je zde: [http://hedvicek.unas.cz]
17.4.2008 8:25:31, Jirka, IP: 81.90.168.xxx
"Jirko" z IP: 81.90.168.xxx
dekuji moc za pripominku te adresy s pomluvami Rosti Hedvicka, uz jsem mel o tebe strach, jestli se ti neco nestalo nebo nedej strana, jestli's nezapomnel, u ostatnich clanku je to v prumeru asi tak sedmkrat na clanek.
17.4.2008 9:52:21, NOVÝ diskusní příspěvek, IP: 124.171.241.xxx
se zajatci je to jinak
Se zajatci se zachazelo slusne vicekrat. Jiz v antice si napriklad vojevudci domluvili, ze zajatci nebudou prodani do otrctvi, alebrz radne smeneni po bitve. Zatricetilete valky se zajatci proste preverbovali. Za Napoleona se zajatci zachazeli slusne vsechny strany. Za stare monarchie to bylo samozrejme....Takze soudruzi za oceanem nic nevymysleli. Apropos, politicti vezni nemohou byt pokladani za zajatce, neb nebyli vojaky, pouze mohou byt pokladani za rukojmi nebo za to, cim byli: za vezne.
17.4.2008 11:12:07, Zdenek, IP: 194.228.55.xxx
Ja se divim ze Hedvicka berete vazne
Je to vyslany STBak na zapad jeste v roce 1986. A ted tam na radost komunistu hudruje za zold ktery mu posila pravidelne KSCM. Ridi se heslem jako vsichni placeni darebaci: Cim hur tim lepe. Jeho pracovni metodou je LEZ.
17.4.2008 13:17:43, Jozefina, IP: 66.45.225.xxx
Hedvicek je StB
o tom neni pochyb.Po precteni jeho clanku a zvlaste poutoku na politicke vezne o jsem tom presvedceny.
Predtim kdyz byl v Kanade se snazil proniknout mezi organizace ceskych emigrantu ale my jsme mu na to prisli tak ze jsme ho urcitou dobu sledovali. Ted tu v v Kanade ma zastupce nejakeho Ludvika Dedika.Na Floride kam po neuspechu u nas pusobi na ruznych ceskych blogech kde ho sem tam vyhazuji ale prece jen jsme ho ted po upozorneni objevili na dalsim blogu. Casem vetsina ceskych emigrantu na to prijde co je to zac ale zda se ze je neunavny. Vlastne on musi,je to jeho prace.
17.4.2008 15:19:40, Karlinsky Toronto, IP: 64.22.86.xxx
Snad nechcete aby Hedvicek psal chvalozpevy na CR.
Tech chvalozpevu o vymozenosti socialisticke spolecnosti a nadseni lidu s budovanim komunismu jste si snad uzili dost ze stranek Rudeho Prava. To se vam vazne po tech chvalozpevech tolik stejska, ze spilate vsemu co ten Hedvicek kritizuje? Je opravdu vsechno v tom Svejkustanu tak skvele ze to nesnese ani nejmensi kritiku ? Mate opravdu ve vasi vlade ty nejschopnejsi lidi jake dokaze cesky narod produkovat?Pokud nekomu vadi co napise Hedvicek, tak to bud nectete, nebo poukazte na to kde se myli a nepiste kraviny jako ten Johanes o tom jak a nebo kdy Hedvicek emigroval. Dale doporucuji tem co neradi ctou Hedvicka at ctou Stejskalovy a Jana-Mateje Raka blogy, ty jsou plne toho co byste asi tak radi cetli.
17.4.2008 15:56:54, Jaroslav B., IP: 67.150.254.xxx
Jaroslave nebo Hedvicku ?
Je to jasne Hedvicek pise pod nickem Jaroslav B. a Jaroslav a dalsimi nicky.Vcera jsem na internetu nebyl mel jsem praci v jinem meste, ale ted kdyz jsem otevrel Hedvickuv blog zustal jsem sokovan. Tak jak Hedvicku sproste a lzive pomlovas KPV to opravdu svedci o tve prislusnosti k STB. Tak jak o tom pise nick Jozefina a ten pan z Toronta.
17.4.2008 17:45:20, Johanes, IP: 193.86.238.xxx
Vítězství!
Pokud může Ross Hedvicek opět psát do tohoto blogu, zvítězili jsme a ksindl všeho druhu rozdrtili na prach.
17.4.2008 18:07:45, Pepa Nos, IP: 85.207.157.xxx
Johanesi cemu vdecim za tvou chvalu ?
Ja ani zdaleka neumim tak dobre psat jako Hedvicek, ale zato dokazu skvele rozeznat normalniho cloveka od idiota.
Ovsem u tebe se to pozna bez zvlastniho talentu.
17.4.2008 18:36:59, Jaroslav B., IP: 67.150.252.xxx
Pepo Nos
Kdo to je "zvitezili jsme" ?
Pepino Noso tebe uz rozdrtil cas,uz davno jsi nula,vubec o tobe uz neni nikde slyset.Mozna o tom nevim a ted chodis s cirkusem. S kterym ?
17.4.2008 18:42:03, Pepa Ratafatak, IP: 67.159.44.xxx
pane Nos,
Vy jste stejnej ksindl a zrůda jako ten psychopat Hedvíček. Je mě Vás líto... :(
17.4.2008 18:43:45, Jitka, IP: 67.159.44.xxx
Jitko a Pepo, ty zkrachovalej cechacku v Americe.
Kdys byl naposledy u psychiatra ? Mel bys misto tho onanovani na internetu neco delat abys mel prachy na poradnyho psychiatra, a nelecit si svoje mindraky na Hedvickovym blogu.
17.4.2008 19:07:05, Jaroslav B., IP: 67.150.246.xxx
Neurazejte meho sefa
Je to jediny schopny a skvely spisovatel.Dovede jednou vetou vystihnout podstatu veci o niz spisuje. Jeho clanky jsou osvezenim.Kdyz zapnu internet tak hned jdu na Hedvickuv blog. Jsem stastny ze ho muzu cist.Jeho clanky by meli povinne cist uz zaci zakladnich skol,ucitele by meli zakum vysvetlovat ze je to genius ze jedinou zachranou lidstva je nas drahy Hedvicek.
Vsichni demokraticky smyslejici lide teto planety zvane zem,by se jeho clanky meli ucit nazpamet. Cesko je proto zaostale a zdegenerovane ze v skolach,tovarnach na uradech,duchodci a hlavne politici nectou Hedvicka a neridi se jeho skvelymi radami.
Cesi nikdy nebudou demokrate dokud se Hedvicek nezahnizdi v jejich dusich.
Doufam a jednou se tak urcite stane ze Hedvickova pravda zvitezi.
At zije Ross Hedvicek.Zadam aby v Cechach byli vyhotoveny transparenty s napisem Hedvicek zil,Hedvicek zije a Hedvicek bude zit.
Slava Hedvickovi,trikrat slava a nikdy jinak.
17.4.2008 19:30:56, Psychopat z cs-clubu, IP: 81.0.247.xxx
Psychopate z cs-clubu
Jeste jsi mel dodat
Ucit se, ucit se, ucit se z Hedvickovych clanku.
17.4.2008 20:40:22, Johanes, IP: 193.86.238.xxx
Co mě vadí
že většina řeší, jestli je RH bývalý estébák nebo není, jestli je gauner nebo není apod. Skoro nikdo kvalifikovaně A KONKRÉTNĚ nezpochybní, co bylo napsáno. Taková diskuse nemá smysl a mohla by se vynechat, resp. RH by mohl za každý svůj článek zkopírovat příspěvky, které se pořád opakují.
18.4.2008 11:47:32, Sandokan, IP: 212.158.144.xxx
 


1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Pierino Pierino | E-mail | 18. dubna 2008 v 16:03 | Reagovat

Rosto jen pis, at maj ti makovci rude pred ocima... a jak vidis nekteri z nich jako Karlinsky (nejaka asi hlava organizace ceskych emigrantu)ziji i v Torontu. Tohle by nerekl ani Pepicek Cermak a ten mel vzdy ze svy prirozeny slusnosti v sobe jakousi loyalitu k ceskymu velvyslanci v Canade...

2 Emigrant Emigrant | 18. dubna 2008 v 16:26 | Reagovat

PRIDAT KOMENTAR ?

Co jineho dodat nez smutny poznatek ze Cesi zkratka nesnesou kritiku. Staci si vzpomenout na udobi komunismu kdy jakakoliv kritika pomeru byla nemyslitelna, a zda se ze pokud nekdo upozorni na veci nepopularni pro narodni citeni tak je oznacen za provokatera. Hodnota kritiky je prave dana tim jakou "provokaci" dokaze v lidech vzbudit, at kladnou ci zapornou. Pamatuji si kdyz Hedvickovy clanky byly otistene na Neviditelnem Psu a behem 24 hodin se objevilo pres 300 prispevku. S takovou odezvou se nemuze pochlubit ani "oblibeny" profesor Ulc, ovsem on nepise nic co by stalo za rozsahlou diskusi.

3 leaf leaf | 18. dubna 2008 v 16:44 | Reagovat

Taky se pripojuji k Pierinovi. Tato zubozena zeme potrebuje Rostovi clanky jako sul. Uz jenom proto, aby ta estebacka chamrad rozlezla vsude, i pres tzv. lustracni zakon hlavne ve statnich sluzbach, vyla vzteky. Je to tady jeste horsi nez si Rosta mysli. Ceskozlodejska trikolora uz znamena jenom modre komunisty, rude komunisty a bila je spis ta seda zona, ktera tuto pakaz voli.

4 jan-matej rak jan-matej rak | 18. dubna 2008 v 17:08 | Reagovat

Pratele, mnohe z vas nedokazu pochopit. Jak na jedne strane muzete zastavat tzv. demokraticka, antikomunisticka a jina celkem chvalyhodna stanoviska a na strane druhe nesmyslne argumentovat pitomostmi a nehoraznymi, vpravde komunistickymi, pausalisacemi. Pisete-li nekdo (a je tu takovych vic, jen se v tech anonymech nevyznam, abych si je pamatoval), za napr. "nikdo nemuzete zpochybnit, ze cesko je zeme vycuranku, zlodeju a udavacu", je to naprosto stejne, jako napsat o USA, ze je to zeme spinavejch negru, lstivych zidaku a zfetovanych mexikanu. V Cechach, stejne jako v kteremkoli state na svete existuji lide slusni, lide poctivi, lide nepoctivi i gauneri vseho druhu. Diskuse v tomto smyslu je naprosto k nicemu. Ackoli tedy autor clanku nechal rozhodnuti na nas, ctenarich, stejne by mne zajimalo, koho z uvedenych diskuteru povazuje za idiota nebo za slusneho cloveka sam. Obzvlaste by mne zajimalo, kam radi Jaroslava B.

5 leaf leaf | 18. dubna 2008 v 17:37 | Reagovat

Jane-Mateji, me taky nebavi pausalizovat, ale pokud by si chodil na Rostuv blog pravidelne vedel by si, ze s bolseviky typu johanes, jirka a spol. lze jen tezko diskutovat. To je skutecna luza - kdyby mohli, tak by popravovali jak v 50tych letech nebo po valce v Sudetech. A to, ze jsme zeme vycuranku atd. to je videt na nasich politickych stranach. Z nich se skutecne nic zvolit neda. No a tak mame co si sami zaslouzime.  Jenom ten kdo je slepy nebo cech to nevidi. Takze ten Rosta ma plnou pravdu a ja s nim souhlasim. A to nejsem zadny clen cs klubu. Jenom jsem zil asi 7 let v zahranici a navrat byl pro mne tezkym sokem.

6 Emigrant Emigrant | 18. dubna 2008 v 18:05 | Reagovat

Pane Raku srovnavat USA s CR se vam moc nepovedlo, uz z toho hlediska ze v USA se za kritiku nevylucuje jako tomu je na Lidovkach. Vas z Lidovek nikdo nevylouci kdyz pisete o planetach, ale taky tim nijak sobe neuskodite. A o tom je zde rec. Proc je vyloucen nekdo kdo pise o ozehavych problemech, vzdyt v USA mate moznost cist vsechno, i to co ten system kritizuje ostreji nez pan Hedvicek. Prectete si co napsal "leaf", to snad hovori dostatecne o pomerech v CR.

7 Frantik Frantik | 18. dubna 2008 v 18:38 | Reagovat

Pan Rak je takovy slabomyslnejsi hlupacek a pokud mu modri ptaci ci jini tyrani neznarodni i tu posledni kytaru a nepolamou prsty, tak to nepochopi. Je prilis mlady - a to je nestesti Ceske republiky - prilis mnoho hloupe mladeze a prilis mnoho nepotrestanych komunistu.

8 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 18. dubna 2008 v 18:51 | Reagovat

Jan-matej Rak mi v soukrome korespondenci napsal, ze cemu se vlastne divim, ze me vyhodili opravnene, vzdyt jsem prece porad porusoval predpisy. Jak, kde a cim - to uz nevedel.

9 Vanek Vanek | Web | 19. dubna 2008 v 1:14 | Reagovat

9 a pul milionu Pepku Vyskocu, tot dnesni Kocourkov, zvany Ceska republika.

10 BIS-ek, usa BIS-ek, usa | 19. dubna 2008 v 3:52 | Reagovat

Ja Pjoterik BIS-eckuj, majitel nejakych krachujicich Listu v USA stale rozbijim Cesko-Slovenskou vzajemnost a udavam vsechny neb to mam v krvi jeste s mych komunistickych praskacek. A co mohu tak vsem pokazim, to je muj smysl zivota. Nenavidet vsechny, vcetne sama sebe. Oh jaky to zivot v pohode..

11 jan-matej rak jan-matej rak | 19. dubna 2008 v 14:48 | Reagovat

Pane kolego, reknete ovsem pravdu celou. Napsal jsem Vam, ze mne mrzi, ze vas vyhodili. Ale predevsim jsem Vam napsal presne citace z pravidel blogu, ktera jste porusoval, a take cim. To jen pro poradek. Nedelejte ze mne hlupaka, ktery nevi, co sam napsal. Takhle je velmi snadne vzbuzovat dojem, ze Vas nekdo odnekud vyhazuje za nazory. To se spise venujte kause odpojeni webu, ktery se dopodrobna zabyval pruserem Diag - human. To je velmi spravny priklad toho, kde se skutecne ma kricet neco o svobode slova.

12 Jaroslav B. Jaroslav B. | 19. dubna 2008 v 17:34 | Reagovat

Honzo Matejskej, jak muzes nazvat Hedvicka "kolegou", copak von je buran jako ty ?

13 ferdan ferdan | E-mail | 19. dubna 2008 v 18:55 | Reagovat

Vydržte Rosťo. Vaše úsilí nebude nakonec zbytečné a k nápravě nepochybně dojde. Jen to ještě chvíli potrvá.....FN.

14 marie marie | E-mail | 20. dubna 2008 v 0:27 | Reagovat

Pane kolego, reknete ovsem pravdu celou. Napsal jsem Vam, ze mne mrzi, ze vas vyhodili. Ale predevsim jsem Vam napsal presne citace z pravidel blogu, ktera jste porusoval, a take cim. To jen pro poradek. Nedelejte ze mne hlupaka, ktery nevi, co sam napsal". aLE PANE mATĚJI rAKU, vÁS NEPOHORŠUJE, ŽE V DEMOKRATICKÉ ZEMI VŮBEC NĚKOHO OD NĚKUD VYHAZUJÍ ?sLYŠEL JSTE NĚKDY O TOM, ŽE SVOBODNÁ MÉ=DIA JSOU ZÁKLADEM SVOBODNÉ SPOLEČNOSTI?

15 marie marie | E-mail | 20. dubna 2008 v 0:29 | Reagovat

Zajímavé je, že toho, co vyhodil pana Hedvíčka nepohoršují ti "hulváti, kteří neznají jediné slušné slovo a to Vás nepohoršuje?

16 jan-matej rak jan-matej rak | 20. dubna 2008 v 1:42 | Reagovat

Mila Marie, blog neni zadne medium, jako treba noviny. V demokraticke zemi plati demokraticka pravidla a podle nich se vyhazuje: z prace, ze sluzby, z metra, atd. Demokraticka zeme je demokraticka prave tim, ze se dodrzuji smluvena pravidla. Kdyz nekdo ta pravidla odsouhlasi, odsouhlasi je bez natlaku a s plnym vedomim, pak je ma taky dodrzovat, at jsou jakkoli blba. Znovu rikam - jakkoli s kolegou Hedvickem v mnohem nesouhlasim, jeho hlas mi na lidovkach chybi a mrzi mne, ze ho vyhodili. Svym zpusobem mne mrzi, ze ho ale nevyhodili za jeho nazory - proti necemu takovemu bych totiz urcite nemlcel. A posledni vec: anonymni sebranka typu Jaroslava B., ktera sproste a primitvivne vyleva sve chore mozky pod diskusemi mi vadi stejne jako vam. Ovsem oni zadne podminky neodsouhlasili a tak se na ne, bohuzel, vztahuji jina pravidla nez na nas, blogery. Nebo se dle vaseho pojeti demokracie vztahuje jen na ty, kteri se vam pozdavaji?

17 Emigrant Emigrant | 20. dubna 2008 v 16:44 | Reagovat

Pane Raku, je zajimave ze vam vadi nejaky Jaroslav kdyz se o nem zminujete (dokonce 2x) a pritom jste se nikdy neohradil na Hedvickovym blogu proti Lososum, Johanesum a veskere te primitivni verbeze co tam nadavala Hedvickovi. Vy asi budete pekny kvitko a co napsal ten Frantik o vas zrejme sedi.

18 jan-matej rak jan-matej rak | 20. dubna 2008 v 20:20 | Reagovat

Mily emigrante, asi ctes blbe, promin. Ohrazuju se naprosto stejne proti VESKERE tehle sproste anonymni verbezi a psal jsem to nekolikrat. To, ze je pro mne prikladem za vsechny prave Jaroslav B uz je holt jen muj vyber. A to, jak malo (jen vase neoverena domnenka) vam staci na to, abyste se s jednim z techhle anonymnich parchantu nazorove ztotoznil, vas v mych ocich k tehle chamradi velmi priblizuje, je mi lito.

19 Pepa Nos Pepa Nos | E-mail | Web | 21. dubna 2008 v 19:43 | Reagovat

Milý Rosťo. Až pojedu příště kolem (Florida), rezervuj si jedno celé odpoledne. Budeme se spolu chechtat. Děkuji.

20 marie marie | E-mail | 22. dubna 2008 v 4:32 | Reagovat

píšete pane Matěji, že"blog neni zadne medium, jako treba noviny",ale to jste se poněkud zmýlil, neboť dle čl.17, odst 2) Listiny lidských práv a svobod :"Každý má právo vyjadřovat své názory slovem, písmem, tiskem, a v odst.3) se píše, že :" cenzura je nepřípustná - ale není tam ani zmínka o že se to týká JEN novin - ale pro Vaši informaci - LIDOVKY JSOU NOVINY, nebo už nikoliv ?..

21 jan-matej rak jan-matej rak | 22. dubna 2008 v 11:02 | Reagovat

Mila Marie, argumentujete zmatecne. Samozrejme, ze Lidovky jsou noviny. To, ze blog neni medium jsem mozna trochu neobratne formuloval, myslel jsem, ze neni medium tehoz druhu jako noviny. Co je v tehle debate ale podstatne, je neco docela jineho - nejde zde o zadnou censuru. Pan Hedvicek si - zaplatpambu - muze v ramci zakona psat co chche, jak je videt i treba na tomhle blogu. A ja jsem rad, ze je to tak. Musi ale dodrzovat pravidla, ktera se vazi k propujceni te moznosti. Treba k tomu, abyszte mohla mit blog na Lidovkach, tedy aby vam Lidovky dle vlastniho uvazeni propujcily sve jmeno a vy jste se jeho renome mohla zastitovat, musite odsouhlasit par pravidel. A tim, ze je nedodrzujete, prijdete logicky o pravo na lidovkach publikovat. Ostatne ten kodex si muzete precist sama, k nalezeni je snadno.

22 Jaroslav B. Jaroslav B. | 22. dubna 2008 v 17:20 | Reagovat

Mateji ty bys byl dobrej v politice, umis vsechno dobre vokecat. Hedvicek byl "vyhozen" z vice blogu a URCITE ne kvuli nedodrzovani nejakych pravidel, ci kodexu. Zkratka tem zabednenym cechackum se nerado cetlo to co Hedvicek pravdive psal o te ceske luze. Nepatris nahodou mezi ne?

23 jan-matej rak jan-matej rak | 22. dubna 2008 v 21:40 | Reagovat

Ne, Jroslave B, nepatrim mezi ne. Ale tomu, kdo v kazdem textu cte jen to, co tam cist chce, je asi zbytecne nejak argumentovat. Vidim, ze pro vas je mozne byt jen dvojim: budto nadsene souhlasit s kolegou Hedvickem a nebo byt zabednena ceska luza. To je ovsem dost pokrouceny pohled. P.S. z kolika blogu a proc byl Ross Hedvicek vyhozen nevim. Bezprostredne jsem ho sledoval jen na lidovkach.

24 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 24. dubna 2008 v 21:16 | Reagovat

Tyden jsem tady nebyl a ted cumim jak zaba z kysky, jak tu hezky diskutujete :-) Naprosto typicky mi pripada nazor pana Raka, ze jsem byl vyhozen za porusovani pravidel (jake?), ne za sve nazory. A kdybych byl vyhozen za nazory, to by pan Rak sakra moc protestoval - ale protoze to (udajne) bylo za poruseni pravidel, nanestesti pak musi byt potichu. Prohlasuji zde oficialne, ze mi nikdo nikdy nespecifikoval (ani administrator Horn) JEDINE pravidlo, ktere bych porusil. Pokud ovsem neni v Lidovkach PRAVIDLEM, ze neni dovoleno mit v Cesku nepopularni nazory. Pak jsem vinen.

25 jan-matej rak jan-matej rak | 24. dubna 2008 v 22:06 | Reagovat

Ale no tak, tohle je preci demagogie. Samozrejme nemohu znat obsah Vasi korespondence s panem Hornem a tedy ani, zda a co Vam specifikoval ci nikoli. Prectete si v klidu kodex blogera a nemlzte. Psal jsem Vam to i mailem - v tom tedy oficialne lzete, tvrdite-li, ze Vam nikdy nikdo nespecifikoval jedine pravidlo, ktere jste porusil - uz se mi to znovu vypisovat nechce. Jak to, ze nikdo nevyhodil treba Jana Sinagla nebo Vanka? Nebo snad maji nejak vyrazne jine nazory od tech Vasich? Neustale jste napriklad - vybiram namatkou - jen pretiskoval to, co vam odnekud prislo mailem, nebo co jste nekde nasel - takove clanky tvorily prinejmensim desitky procent vsech Vasich clanku - a uz to je samo o sobe porusenim kodexu. A neni vubec podstatne, nakolik Vam treba tohle pravidlo pripada smysluplne, odsouhlasil jste ho, podepsal. Uverejnoval jste neoverene (nechci hned rikat, ze lzive) spekulace bez jedineho relevantniho dukazu (sem s nimi, mate-li je)- to je dalsi soustavne porusovani - , neustale jste spinil dobre jmeno mnoha lidi (Seifert, Horakova, Havel aj) opet bez jedineho dukazu, vyjma vlastnich tvrzeni. Vsim timhle naprosto diskreditujete vsechno - a je toho, bohuzel, dost - v cem mate o nas, o nasi zemi a historii pravdu. Jenze takhle je to medvedi sluzba a sam se tak neustale utvrzujete v tom, ze Vas nekde zakazuji a ze pravdy, ktere nasim zabednenym ceskym a emigrantofobnim usim prinasite, tu nikdo nechce poslouchat. Nechapu, jak Vam, takovemu vyznavaci demokracie, mohou byt blizsi vzdy bezpodminecne souhlasici poskokove skryti za anonymy (chapu, jde po nich BIS, Mossad i KGB), nez podepsisujici se korektni a vecni zpochybnovaci. Utvrzovat sam sebe snad nemusite, nebo ano?

26 marie marie | E-mail | 26. dubna 2008 v 1:12 | Reagovat

Pane Raku, ptáte se :"Jak to, ze nikdo nevyhodil treba Jana Sinagla nebo Vanka? Nebo snad maji nejak vyrazne jine nazory", - jak jste sám postřehl, nejde zřejmě ani tak o názory, ale o "odezvu" na jejich články tedy komentáře pravděpododobně ? ptala jsem se pana Horna, proč "vyhodil" pana Hedvíčka a pán je tak zdvořilý, že jej ani nenepadlo mě odpovědět a možná, že netuší, že se to má?

27 jan-matej rak jan-matej rak | 26. dubna 2008 v 17:16 | Reagovat

Marie, pana Horna neznam, nikdy jsem si s nim nepsal, nemohu hodnotit. Ale sama pisete, ze o nazory nejde.Pana Hedvicka proste za nazory nevyhodili. Ostatne, ctete-li treba papirove Lidovky, bezne uverejnuji clanky napr. pana Klimy, ktere jsou naprosto stejne kriticke, jako nazory pana Hedvicka (mnohdy i ostrejsi), ze redakce se verejne hlasi k Masinum apod.A tak ci onak, bezne uverejnuji i clanky redakcni linii zcela oposicni.

  Co se pak tyce komentaru nekterych anonymu, tam nelze nesouhlasit. Bohuzel je ale faktem, ze clovek verejne pisici musi byt na tuhle luzu pripraven. A bud ji musi umet nevidet, nebo to nejak prezit.

28 jan-matej rak jan-matej rak | 26. dubna 2008 v 17:20 | Reagovat

P.S. co mne osobne v cele veci chybi, je neco jineho. Dle meho nazoru mel administrator vsem ostatnim blogerum poslat vyjadreni, ze stahuje blog pana Hedvicka i s patricnym vysvetlenim. Nebo spise mel toto oznameni sam (admin) vyvesit jako clanek. Tohle tich stazeni, jakkoli je bezbolestne, jen prispiva k diskusim a rozvijeni zbytecnych teorii. Napr. nedavno byl stazen blog pana Preslera, dozvedel jsem se to ale nahodou z nejake diskuse pod uplne jinym clankem.

29 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 27. dubna 2008 v 14:08 | Reagovat

Jan-Matej Rak by zrejme vlastenecky branil i Reinharda Heydricha nebo Saddama Husseina :-) Uplne ztratil soudnost. Zde je text Alese Preslera nez ho vyhodili z Lidovek:

Skvelá zpráva pro pana Horna a potazmo i pro Vás vsechny

Inu, co bychom si tady vypráveli. Mezi slusné i neslusné lidi, vyhánené z

tohoto blogu paní Dubcovou a jejím klanem hospodynek s velmi diskutabilní

cteností, se pripojuji i já a odcházím. Preju panu Hermánkovi, aby si i

nadále udrzel prední prícky v autorském hodnocení, nebot mezi slepými jest

jednooký králem.

No a k panu Hornovi jen tolik: Naprosto neobmenuje tzv. "doporucující"

clánky lidovek, naprosto kasle na kodexy blogera a tak dále. Bylo mi tu s

Vámi fajn, nasel jsem si tu prátele i neprátele, ale radeji z techto stránek

odejdu. Mejte se tu hezky!!!

Ales Presler

30 jan-matej rak jan-matej rak | 28. dubna 2008 v 10:22 | Reagovat

OK, diky za informaci, to mi uniklo. Ovsem Heydriccha kvuli tomu obhajovat nebudu.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.