To je ta vase ceska "elita"?

28. dubna 2008 v 19:11 | Ross Hedvicek
Zprava ceskeho tisku o neo-komunistickem dobytku - tedy o prislusnicich Armady Ceske republiky:
28. dubna 2008 15:34, aktualizovano 18:18
Tri vojaky z utvaru rychleho nasazeni taborske posadky zatkli v sobotu vojensti a civilni policiste. Zadrzene vojaky vini z vydirani, omezovani osobni svobody a ublizeni na zdravi. Muzum hrozi jako organizovane skupine az osm let vezeni.

Najemce restaurace Zlata brana Ondrej Samec uvedl, ze k incidentu doslo v noci z patku na sobotu.
Opili vojaci podle Samce napadli spolecnost mladych lidi, ktera zde slavila narozeniny. "Jeden jim zkusil k ranu domluvit, ale oni jej napadli. Potom nalozili do kufru auta a vozili po okoli. Je cely zbity a na krku ma deset stychu po nozi," rekl najemce restaurace.
Podle Samce vojaci nakonec zavolali policii z Milevska, ze chytili drogoveho dealera. Ta je spolu s vojenskou policii v sobotu dopoledne zadrzela.
Policiste k incidentu prilis sdilni nebyli s ohledem na probihajici vysetrovani. "Volaji nam sem lide, kteri videli shluk aut s policisty a vojenskou policii v obci. Uz vznikaji falesne informace, my ale zatim rici vic na zadost kriminalistu nemuzeme," rekl policejni mluvci Miroslav Doubek.
Mluvci vojenske policie Jan Cermak pouze potvrdil obvineni s tim, ze vojakum je kolem triceti let. "Potvrzuji, ze vsichni jsou z brigady rychleho nasazeni," rekl Cermak.
-----------
A nyni nasleduje neco, co se v ceskych novinach kvuli cenzure nedoctete: Oni tri VOJACI Z POVOLANI ve veku okolo triceti napadli kluka, kteremu je devatenact let, ma pred maturitou, neni to zadny cikan. Vsichni tri vojaci byli znacne opili, vsichni meli kolem dvou promile v krvi, jeden z nich je znam jako narkoman (to jsou ti vasi "elitni vojaci"?)
Tri na jednoho, odvezli ho v kufru do lesa, kluka nekde v lese vykopali, s nozem na krku, zbili ho a zkopali, na krku ma 5 stehu po rezu, rozbitou pusu, stehy na rtech, otekly oblicej. Kluk mel stesti, stacilo, aby bud havarovali nebo aby v lese na ten nuz upadl a prorizl si tepnu.
Legalne (i kdyz v Cesku pravo neexistuje) se bezesporu jedna o pokus o vrazdu, na klukovi to necha psychicke nasledky, jak mu s nima bylo - napred v kufru, pak v lese....
A nejlepsi nakonec. Onen napadeny je australsky obcan. Jeho matka, taktez australska obcanka, zije docasne v Ceske republice a je znama svou publicistickou cinnosti a clanky kritickymi vuci soucasnemu ceskemu neo-komunistickemu rezimu.
Kam jste to az dopracovali s tou vasi ceskou humanitou a vychcanosti? K vrazdam, nasili na detech za ucelem zastraseni rodicu?
VLADNE U VAS VACLAV LUKASENKO???? VLADNI TERORISMUS???
-----
A fotografie jednoho ze tri utocniku, fotka porizena na cell-phone tesne pred napadenim. Jeden z "ceske elity", Antonin Kratky, rocnik 1979. Tezky machr s vycvikem.... A to jsme si mysleli, ze uplni kokoti vstupovali do aramady jen za komunistu... ono se vlastne tak moc nezmenilo. Proc se ten osel vyslikal, neni znamo. Asi chtel zaimponovat svyma rucickama jako hulcickama :-)
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 totojepast totojepast | E-mail | Web | 28. dubna 2008 v 19:22 | Reagovat

Je to hrozné, čeští vojáci z povolání se již chovají téměř tak hrozně, jako američtí vojáci z povolání:

http://www.google.com/search?num=100&q=okinawa+rape

2 mM mM | 28. dubna 2008 v 19:43 | Reagovat

No to je strašné. Oni se mstí na dětech stejně jako bolševici.

3 Emigrant Emigrant | 28. dubna 2008 v 19:50 | Reagovat

Rosto, kdybyste misto elita napsal jelita, tak jste to "elita" ani nemusel davat do uvozovek.

4 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 28. dubna 2008 v 19:53 | Reagovat

Cesko je prece o tolik lepsi nez Americani ty osle - to ti nedoslo?

5 Kluk Kluk | 28. dubna 2008 v 20:10 | Reagovat

My to vime uz leta ty osle :)

6 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 28. dubna 2008 v 21:04 | Reagovat

"Lubos" postoval ze stejneho IP jako lidovkovy propagator website "unas" "Jirka" - tak jsem ho komunistu taky vymazal, fuck you very much.

7 Azor Azor | E-mail | 28. dubna 2008 v 21:18 | Reagovat

No není ta nová česká"květinová mládež"k smíchu?Článek vyjde v 19:11 a za pár minut odkazy na kardinály,kněze....A co přepočty na obyvatele statistici?!....Myslím,že zajímavější je ta fotka.Ta mluví za vše(je-li z demonstrace za P.Wonku):Před 20 lety na pohřbu několik tisíc lidí(totalita),dnes(sice taky totalita) sotva 30.

8 mmf mmf | E-mail | 28. dubna 2008 v 21:49 | Reagovat

Může-li dělat ministryni obrany zařízení , které je vhodné tak maximálně na okresní pestrády při zabijačkách a vyhlašování místní cikánské královny krásy , mohou-li generálové být obézní a navíc vlastnit členské průkazy KGB , nepřekvapí , že tak zvaní elitní vojáci (obdobně jako elitní polucisté ) jsou "očištění" předčasně propuštění trestanci , jejichž IQ stěží dosahuje úrovně dešťovek . Pro tyto zrůdy je jediný zdroj duchovna -pornokazety a fet ze spřátelených spojeneckých armád , usa je nejčilejší dodavatel .

HNUS HNUS HNUS . Tento lidský brak patří jen do pracovních táborů do Australie . Nakonec proč by elitní voják nemohl být stejný jako premyjér ????

9 Veruna Veruna | E-mail | 28. dubna 2008 v 22:24 | Reagovat

Hedvičku, prosím Vás, čemu se ještě divíte? Proč by tam vládl Lukašenko? Mají svých dobráků (čti sprosťáků) dost. Dotyčný Australan měl zůstat za vodou a nelézt do té zatracené země. Co ho tam táhlo? Touha po dobrodružství? Maminka mu chtěla ukázat, odkud je? Má mít rozum a nelézt tam.Bude hůř.

10 Vanek Vanek | Web | 29. dubna 2008 v 0:11 | Reagovat

Cesti elitni vojaci jsou svine, zavrit a nechat tu pakaz v kriminale deset let!!!

11 Vanek Vanek | Web | 29. dubna 2008 v 0:28 | Reagovat

Ceska republika je dablova dira, nedavno zavrazdil amer. turistu policajt, ted se elitni vojaci pokusilki zavrazdit mladeho Australana. Vybombardovat  nebezpecnou ceskou vojenskou verbez !!!

12 Kluk Kluk | 29. dubna 2008 v 0:46 | Reagovat

A ceske luze typu Vanek odpojit internet, at si ty sve vnitrni blitky pise doma na zed.

13 Komousi Hedvicku akomousi Vanku Komousi Hedvicku akomousi Vanku | 29. dubna 2008 v 1:18 | Reagovat

Zase chcete bombardovat a pote by jste se oba

radi brodili a s roskosi cvachtali v Kojtinskyc      h rygolec plne krve ?To vam nstaci ze pijete dobrym lidem krev pres blogy v Cesku ?

14 Vladimir Vladimir | E-mail | 29. dubna 2008 v 1:24 | Reagovat

Jsem velice  vydesen jelikoz podle lokalizace mista muze jit v poskozenych o zname mi osoby.

Tohle je pokus  o vrazdu a byvaly za takovy cin v minilosti (ovsem te nekomunisticke jeste starsi ere historie) trest smrti.

Ale predevsim: Je zajimave, ze v tehle republice jsou prepoadani  Americani, Australani, poctivi lide, ale nikdy mafian. Jestlize ti kreteni vojensti se citi beztrestni (jednali promyslene, koordinovane, nezahlazovali ani stopy cinu), pak je zde duvodne podezreni zdali tyto nasilne ciny nejsou iniciovany od mafijnich predstavitelu hlavne BIS/STB.

Jestlize nedovede zajistit bepecnost policie a soudnictvi  je spojeno s organizovanym zocinem, pak  je cas na to, aby normalni lidi vytvareli  ozbrojene slozky a vlastni alternativni  justici. Narodni garda Narodni strany by mela byt po dohode z dalsi opozici ozbrojena.

Pak jedine par v sebeobrane postrilebnych policistu kteri k policii spravne nepatri, par postrilenych soudcu, patricich do kriminalu a ne do talaru....A zalezou do der

15 vonpetrinerhehe vonpetrinerhehe | E-mail | 29. dubna 2008 v 4:24 | Reagovat

Co  noveho  pod  sluncem?  Ozrali  vojaci  byli  vzdycky  nebezpecni  a to  i  za  mych  mladych  let.  Ovsem noze  a auta  nebylo  mozno pouzivat,  noze  meli  jenom  cikani a  auta  nebyla.  Takze  jedina  zbran  byl  opasek.  Skoda,  ze  u  toho  nebyl  REUTERS, ale  oni  by  to  nepublikovali,  jejich  agenda  je  jinde.

16 Vlastik Vlastik | E-mail | 29. dubna 2008 v 5:18 | Reagovat

Co k tomu dodat. Melo se veset. Pravdepodobne jejich komunisticti tatici meli vyset a dnes by to bylo jinak. Tak to potom dopada kdyz nikdo nechtel byt jako oni.

17 Jirka Jirka | E-mail | 29. dubna 2008 v 6:58 | Reagovat

Hedvičku,souhlasím s Tebou,"vonpetrinerhele" s Tebou taky souhlasím,a je taky třeba se podívat, kdo je v Česku mnistrem obrany a kdo ministrem spravedlnosti a to mluví vše za všechno...co tedy chcete spravovat,lépe to už nejde a nepůjde...je třeba začít od hlavy,ale humánně (třeba je nechat navědomky projít radioaktivním tunelem, aby se takoví už nemohli rozmnožovat.Děkuji za pozornost

18 jony jony | 29. dubna 2008 v 8:11 | Reagovat

xxxx-Petr-Kluk a jim podobni mate nervy na pochodu co? pekne to s vama zamavalo na takovy komunisticky hnus jako jste vy nic jineho neplati! demokracie se musi branit a to vsemi prostredky na vas bych vzal male letadlo tipu Cmelak z hovnocucu bych precerpal obsah do toho Cmelaku a pak bych vas vybombardoval! Fuck Off Komunist bastard

20 Miroslav Václavek Miroslav Václavek | E-mail | 29. dubna 2008 v 10:59 | Reagovat

Asi na toho vyzáblého troubu s oparem na hubě, co je od pohledu blbý jako vydlabané necky promluvil anglicky. Frustrovaný český blb poté dostává záchvaty neovladatelného vzteku. Šermování nožem u krku oběti je nezbytné coby součást lidového folkloru inspirovaného krásnými Sovětskými lidmi. Pochopitelně k tomu patří i krádež peněženky nebo náramkových hodinek. Pokud to nebude Australanovi stačit nechť si zajede do Prahy a stopne si první taxík. Kdo nebodá - NENÍ ČECH!

21 Kluk Kluk | 29. dubna 2008 v 11:01 | Reagovat

2jony, to je pouze vase zbozne prani, abyste nam stali alespon za znervozneni...nikoliv, odpadek jako vy ve mne spise vzbuzuje soustrast, a litost nad tim, ze muze byt nekdo tak hloupy a pitomy :-)Ty bys nekoho bombardoval.. ale no tak.. neblbni.. na to mas moc tluste telo, takze bez, dej si hamburgra a ve volnem case zkousej hledat mezi tim sadlem sve prirozeni. A pak o tom jdi vypravet psychiatrovi.. a mezi slusne lidi uz, luzo, nechod.

22 Miroslav Václavek Miroslav Václavek | E-mail | 29. dubna 2008 v 11:05 | Reagovat

Kluku - tvůj příspěvek svědčí o psychiatrické diagnóze, nikoliv o tvém klidu :-)

23 Kluk Kluk | 29. dubna 2008 v 11:06 | Reagovat

Hehe, ceska luza zavidi vypracovane a vyrysovane telo, ktere mu urcite funguje dokonale... narozdil od vas, popkacu, kterym ani nestoji...zavist je strasna vlastnost, cesi se ve vas nezaprou!

24 Miroslav Václavek Miroslav Václavek | E-mail | 29. dubna 2008 v 11:08 | Reagovat

Kluku - jak rád by ses k tomu tělu s vyrýsovanými svaly přivinul a hledal přirození co? :-)

25 Jenda Jenda | 29. dubna 2008 v 11:29 | Reagovat

jony,

to co mas na mysli prece Hedvicek dela. Dnes a denne, bez Cmelaka a hovnocucu na blogu. Presto to ty komunisticky debily nezmeni. Na cesky komunisty jen kruty Vanek s opravdickym spagatem.

Ty xxxx mi nedavas iluzi, ale jistotu jak jsem na tom (výborně)- nejsem zhrzeny, ale hrdy (emigrant); ty postkomunisticka ceska nulo.

Mas vubec nejaky nazor na smutnou historku s ozralymi vojaky? Zda se, ze nenavist k emigrantum a Hedvickovi v tobe dovede potlacit jakekoliv lidske citeni - jsi prototypem ceskeho komunisty.

26 Vanek Vanek | Web | 29. dubna 2008 v 12:22 | Reagovat

From: George Vanek <george.vanek@gmail.com>

Date: Apr 29, 2008 4:47 PM

Subject: Pokus o vrazdu australskeho obcana ceskymi elitnimi zabijaky

To: sydney@embassy.mzv.cz

http://zpravy.idnes.cz/policie-zadrzela-tri-elitni-vojaky-podezrele-ze-zbiti-civilisty-phg-/krimi.asp?c=A080428_153425_krimi_zra

Dobry den,

prosim o informaci jestli cesky zastupitelsky urad v Australii informoval Australske ministerstvo zahranicich veci o pokusu vrazdy na australskem obcanu t.c. zijicim v Tabore. Jelikoz surove prepadeneho znam osobne a vim jaky je to citlivy mlady clovek chci Vas upozornit, ze o teto fasisticke vrazdici verbezi se Vam nic nepodari utajit.

Jiri Vanek

Spolecnost slusnych krajanu

http://jirivanek.bigbloger.lidovky.cz/

27 Vanek Vanek | Web | 29. dubna 2008 v 12:38 | Reagovat

Jina obet fasounu v uniforme

http://www.spravedlnost1414.estranky.cz/

28 jony jony | 29. dubna 2008 v 12:50 | Reagovat

P. Vanek ja doufam ze to jenom tak nezapadne a ze ceska novinarska verbez z toho bude mit alespon velkou ostudu i kdyz vim ze s tema to nepohne Klukovi merim 191 a vazim 109 pokud se nevlezu do cmelaku tak ti ty sracky muzu rozmazat rukama po te bolsevicke hube hneda a ruda barva je ti nejblizzi tu ty mas rad Kluku Reku Fuck Off

29 Kluk Kluk | 29. dubna 2008 v 15:20 | Reagovat

2jony:nepochybuji o tom, ze se rad rochnite rukama ve srackach, ale v civilizovane ceske republice to uz leta zvykem neni, tak kdyztak to zkuste s nejakym jinym emigrantem, kdyz se vam to tak libi...

30 Emigrant Emigrant | 29. dubna 2008 v 16:50 | Reagovat

Kluku, patri k te "civilizovanosti" Ceska taky to vase evropske prvenstvi v kradezi ??

31 Zero Zero | E-mail | 29. dubna 2008 v 17:55 | Reagovat

Jendo,ty Stbácký zmetku,zalez si večer k tý svý starý fretce pod peřinu a povídej jí jak si na tom (výborně).Ale hlavně si nehraj na emigranta ty komunistický vole.

32 Insomnia Insomnia | E-mail | 29. dubna 2008 v 18:40 | Reagovat

Jendo,ty hňupe,Zero má naprostou pravdu.Nedávno jsi tady vychvaloval svazáckého buzeranta moderátora ČRO1 Jana Pokorného.V 80tých letech dělal v TKM(Televizní klub mladých) rozhovor s Michalem Davidem.Byli tak nadrženi,že ihned po vysílání skončili oba v jednom pražském hotelu.STbáci je samozřejmě natočili.Teď je HOnza jejich,a odříká jim všechno co chtějí.

33 Tomáš Tomáš | 30. dubna 2008 v 9:39 | Reagovat

Páni, to je dneska zase úroveň....

34 Franta H. Franta H. | E-mail | 30. dubna 2008 v 15:09 | Reagovat

Byvali Cechove statni to Rekove !

Ted jsou rekove jen kdyz se ozerou a o nic nejde.Kdyby meli hajit svobodu vlastni zeme tak jsou podelani.

35 jana jana | E-mail | 30. dubna 2008 v 19:33 | Reagovat

Je to hrůza, číst tyhle připomínky. nadávat panu vaňkovi, nadávat napadenému, že se neměl vracet do Čech. Kde to žijete ? V postkomunismu, kde vládnou amfiáni ala Klaus, který nezná špinavé peníze a ministryně JUDr. to zamete pod stůl. Zavřít je všechny 3 do uranových dolů, oni by to tam z nich tu agresivitu dostali za týden.

36 Vanek Vanek | Web | 1. května 2008 v 16:48 | Reagovat

Ivan Langer

Ministr vnitra CR

Dobry den,

Vazeny pane ministre, dovolil bych si Vam polozit otazku: Proc dnes, skoro tyden po brutalnim zakroku elitnich vojaku na civilistu, ktery je mimo jine tez australsky obcan, nebyla postizene rodine poskytnuta ochranka. Tri nasilnici jsou na svobode a hrozi ze se ten elitni dobytek znovu ozere a postrili celou rodinu australskych obcanu ktere osobne znam. Behem nekolika dnu Vam vsem polezou oci z dulku az budete cist ohlas Australie na fasisticky utok ceskych vojaku na jejich obcana, celou tu ohromnou ostudu ktera CR v celosvetovem meritku ceka muzete trochu zmensit postaranim se o absolutni bezpecnost poskozene rodiny, to znamena poskytnutim ochranky. V pripade dalsiho napadeni uz ted fyzicky a dusevne zdeptane rodiny Vas nazvu, pokud se utok stane bez ochranky, spolupachatelem.

S uctou k Vasi zodpovednosti k zabezpeceni bezpecnosti cizich statnich prislusniku zijicich na uzemi Ceske republiky

Jiri Vanek

Sydney

01.05.228

http://www.geocities.com/gvanek2000/Bohemia.html

37 Míňa Míňa | 2. května 2008 v 11:50 | Reagovat

Tondo Krátký, super si borec! Měl si ho zakopat.

38 lucie lucie | E-mail | 2. května 2008 v 12:17 | Reagovat

znám osobně tondu a to co se tam píše jsou blbosti jen polovina je pravda a ostatní výmysl!!! někdo rád dobarvuje scénař!!!!

39 mM mM | 2. května 2008 v 12:50 | Reagovat

Tři násilníci jsou vyšetřováni na svobodě, ale např. takový zloděj (bronz z náhrobků v Terezíně) byl vzat okamžitě do vazby. To je halt neuvěřitelné.

40 lucie lucie | 2. května 2008 v 23:05 | Reagovat

taky vam to neprijde dle foto jako napadeni,ale jako sexualni obtezovani ze strany te zrzky? :-)

41 šárka šárka | 3. května 2008 v 12:41 | Reagovat

Ten kdož ste bez vinz hod první kamenem. Děláte tay všichni jak strašná věc se stala a řešíte to, že to jsou elitní vojáci, ale kolikrát se stanou větší yločinz od lidím kteří bz nám měli jít také příkladem. Že se pouští pedofilové na svobodu jen s pokáráním je podle mě větší hnus a navíc kluka co to udělal znám a neodsuyuji ho hned proto!!!!! Každý by si měl nejdřív yaméct před svým prahem a pak někoho soudit a kritizovat!

42 Jan Zaricky Jan Zaricky | E-mail | 3. května 2008 v 15:18 | Reagovat

Gangsterismus v CeskoZlodejsku!

Rychle nasazeni gangsteru na politickou objednavku je produktem zlocinne vladnouci garnitury!

Nemuze prekvapit,ze silna nenavist velke casti CeskoZlodejska k cizim prvkum, k nositelum jinych myslenek a nazorum, ke kritice kriminalnich pomeru v (post)komunisticke zlocinne spolecnosti,ktera neuznava ani zakladni lidska prava podporuje tezke zlociny bez jejich potrestani.

43 miroo miroo | 4. května 2008 v 17:13 | Reagovat

Vanek, Ty asi nejsi úplně normální, že?? Debil se najde všude a ten kdo v tom vidí spiknutí a fantas tak si může začít zrovna psát AKTA-X. Češi jako vojáci jsou moc dobří a nejsou to žádné vypatlané skořápky!!!!

44 Lion22 Lion22 | E-mail | 4. května 2008 v 17:27 | Reagovat

Přesně tak ,pan Vaněk nemá asi nic jiného na práci ,než se hrabat v cizích problémech ,když o tom neví zhola nic!A navíc si neuvědomuje, že v Austráliji mají svých problémů dost, než aby řešily unáhlenou akci opilích vojaků, která rozhodně nemohla a ani nebyla plánovaná. Dotyčné viníky totiž znám a vím daleko více ,než již zmíněný p.Vaněk.Je my každopádně líto co se stalo, odzuzuji za to ale jen ty tři vojáky a neeeee CELOU AČR. Nemáte totiž ani ponětí,co tato práce u 4.brigády obnáší!

45 Honza Honza | 6. května 2008 v 11:16 | Reagovat

Je docela bida, co lidi pisou za prispevky, bez nejakeho moralniho kreditu, nezajmu a docela je to horsi nez za komunismu, i kdyz mozna stejne, protoze podobni bezcharakterni zmetci tehdy existovali take a ve stejne mire jako dnes. Jde preci o to, ze tohle je jednani podobne jako u cervenych baretu, co bylo na Narodni tride 17.11., maji byt prisne potrestani, protoze naopak na ne maji byt vyrazne prisnejsi podminky s ohledem na vycvik a pripravu. Je to neco jako zneuziti pravomoci verejneho cinitele, kdy oni zneuzivaji vycvik, co jim treba i my platime. Nechapu, ze se to diskutuje, ze diskutujeme chovani nejakych gauneru a ze nejsou jiz davno ve vazbe. Ale problem je a asi v tom, ze tato zeme je spise jiz mafianskou zemi, kde se da koupit svoboda i za sexualni zneuzivani deti ala Katar nebo by nas pan Gross mohl presvedcit o tom, jka vypada kristal a nebo pan Cunek o tom, jak dobre si rozumi se statnimi zastupci. Tohle je hruza a zel v tehle hruze zijeme vsichni a podporujeme ji.

46 Radek Radek | 6. května 2008 v 12:25 | Reagovat

Mily Mr.Hedvicek... Jak by se Vam libilo, kdyby nekdo nadaval na tu vasi Australii, nebo z ktery diry jste to vlastne vylezl? Jsem Cech, jsem patriot a ty Vase blaboly mne dost urazi. Kdyz jsme podle Vas Ceskozlodejsko, nemel byste se kurva radsi uplne prejmenovat a mluvit pouze anglicky, abyste se nemusel stydet za svuj puvod? Jste evidentne dusevni chudacek, ktery nevi ani kam patri. Chytrych emigrantu, co vsecko vedi lip a sezrali minimalne Salamounouvo hovno, tady bylo v devadesatych letech mraky. Nastesti vetsina z nich tahla zpatky tam, odkud prisli. Mate tady vsichni plnou hubu neo-komunismu a podobnych nesmyslu, co to ma spolecneho ze tri opilci napadli nejakeho kluka? Delate z toho malem mezinarodni incident. Typicka emigrantska retorika: Vsechno co je v Cesku spatne, je pozustatek komunismu, vsichni Cesi jsme zlodeji... opilci a Svejci. Je mi z Vas pane... na bliti. Vsude jinde kde ziji ex-Cesi, je asi nekompromisne spravedlivy system, co? Myslite, ze byste nemohl dostat i v jinem koute sveta v hospode pres hubu od trech opilych pitomcu? Prestante se do NASI CESKE zeme prosim navazet, neserte se do nas, my si ten bordel vyresime i bez Vas. Diky. Pokud mate stale ceske obcanstvi, co kdybyste ho na protest vratil?

47 Standa Standa | 6. května 2008 v 23:30 | Reagovat

-citace- "A nyni nasleduje neco, co se v ceskych novinach kvuli cenzure nedoctete: Oni tri VOJACI Z POVOLANI ve veku okolo triceti napadli kluka, kteremu je devatenact let, ma pred maturitou, neni to zadny cikan." -konec citace-

jak to jako bylo myšleno "neni to zadny cikan"? takže pokud by to byl róm bylo by to napadení v pořádku?

48 pavel pavel | 10. května 2008 v 15:21 | Reagovat

dobry den,nevim kolik lidi zna ty takzvany zabijaky ale ja znam dva znich a vim moc dobre ze chranili toho dotycnyho australana tak nechapu jak nekdo tady muze psat nejaky prispevek a nebyl u toho.Byl bych velice rad aby ten kdo tam byl zacal psat pravdu,sou tu same lzi a pomluvi a klukum drzim pesti aby jim to dobre dopadlo protoze se niceho spatnyho nedopustili pouze chranili lidsky zivot.Naschledanou

49 Jaroslav Jaroslav | E-mail | 16. června 2008 v 1:22 | Reagovat

[44] Lion22 a [48] pavel, proc se Ti dva panove vydavaji za Cechy? Proc se do debaty vubec michaji?Podle pravopisu a chyb ve psani i nebo y pritahli do Ceska od vychodu. Rozhodne se v Cesku nenarodili.

50 kačka kačka | E-mail | 24. ledna 2009 v 2:16 | Reagovat

Vážený pane Hedvicku, dost mě zaráží, že jako kamarád paní Catalano se v lednu nezmiňujete, jak dopadl soud a nemáte k tomu žádný komentář. Očekávala jsem z vaší strany větší iniciativu.

51 cato.censorius cato.censorius | 4. září 2009 v 19:12 | Reagovat

V článku píšete třicetiletí vojáci.
Lze tuto věkovou skupinu spojovat s komunisty? Opět známé klišé.

52 OM OM | 27. února 2011 v 14:46 | Reagovat

[49]: Zda se někdo v Česku narodil či ne - to je úplně jedno. Měla by být vyslechnuta i druhá strana.

53 OM OM | 27. února 2011 v 14:49 | Reagovat

[51]: Může se klidně jednat o potomky komunistů či jejich sympatizantů.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama