A fish stinks from Prague Castle...

22. května 2008 v 22:21 | Ross Hedvicek
Due to protests of parents of attacked boy I am removing the article.
Ross
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 22. května 2008 v 23:37 | Reagovat

To je najednou ticho ... neco se vam stalo? Mate skytavku?

2 Ivan Loffler Ivan Loffler | E-mail | 22. května 2008 v 23:42 | Reagovat

Ani bych nerekl, pane Hedvicku. Spis Cesi cuci na anglictinu jak maly Moric na koupelnu. Mate to pro ne napsat nejakym svetovym jazykem, treba cestinou.

3 Andrej Andrej | 22. května 2008 v 23:48 | Reagovat

Prepacte pan Hedvicek,ale mate to popletene, u nas sa tomu hovori galymatias. Pravdy, polopravdy a dalsie cudactva, dostal som z toho skytavku.

4 Andrej Andrej | 22. května 2008 v 23:52 | Reagovat

Pan Loffler,nie je to problem,ked mate naistalovany Translator tak vam to prelozi z anglictiny za par sekund.

5 Ivan Loffler Ivan Loffler | E-mail | 23. května 2008 v 0:22 | Reagovat

Pan Adrej, v tom pripade ma pan Hedvicek svatu pravdu s tou scukavkou.

6 vonpetrinerhehe vonpetrinerhehe | E-mail | 23. května 2008 v 0:36 | Reagovat

Mily  Rossi,  to  je  trend. Podle  BBC  bylo  za  Putinovy  vlady  v  Rusku  zavrazdeno  20  novinaru.  K  tomu  se to  v kotline  patrne  pripravuje,  zatim  cvicne,  na turistech  a  cizincich.  Kup  si  dobrmana.

7 Andrej Andrej | 23. května 2008 v 0:48 | Reagovat

Pan Loffler,popri vsetkej ucte k vam, neviem co je to scukavka,skytavka je je cesky vyraz,ospravedlnujem sa. Mal som napisat ze sa mi cka,alebo sa mi chce stikutat.

8 Vanek Vanek | Web | 23. května 2008 v 6:35 | Reagovat

Protest against Terrorism and Fascism in the Czech Republic will be held in front of Czech Consulate in Sydney

http://www.geocities.com/gvanek2000/Bohemia.html

9 Miroslav Václavek Miroslav Václavek | E-mail | 23. května 2008 v 7:22 | Reagovat

Ubodávání a podřezávání krků Američanům nebo jiným imperialistům jsou v České republice spontánní projevy odporu nejširších lidových mas vůči imperialismu a dolaru. Proto jsou takoví zločinci vnímáni jakožto partyzáni a odbojáři a nejsou lidovými soudy ani SNB dočasně pojmenovaným Policie vyšetřováni ani trestáni. Už zbývá jen znovu osvobodit to tady opět Rudou armádou.

10 Vanek Vanek | Web | 23. května 2008 v 10:25 | Reagovat

Tři muži, příslušníci elitní jednotky Armády České republiky, kteří se v přesile s nožem vrhli na neozbrojeného mladíka, jsou stíháni na svobodě.

http://taborsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/vojaci-kteri-zbili-a-porezali-mladika20080521.html

11 Vanek Vanek | Web | 23. května 2008 v 10:28 | Reagovat

The public wants to know the names of those three "elite" bastards and the name of State prosecutor who didn´t find grounds for holding them in custody after they´ve been charged with 4 counts of criminal offence, and who let them roam free in the uniforms of Special Forces! Will their commanding officer, famous lieutenant colonel Ing Pavel Rous, send them, in the effort to hide them before Justice, to Afghanistan or Iraq to under the influence of drugs and alcohol brutalize civilians or the allied forces there? Or will he strip them of the uniforms and lock them up till the judicial proceeding takes place? Or will he keep pretending  nothing happened??!!! Shame on the Czech Army and its superiors!!

12 BIS-ek, usa BIS-ek, usa | 23. května 2008 v 14:20 | Reagovat

Muj dedousek mi vypravel za za 1. a 2. svetove valky za vetsi tresty se slo na "likvidace minoveho pole" Mnoho tech vytecniku pri cteni rozkazu se jiz potentovalo....

Co je tak poslat do Mosulu na dvere od dveri prohlidky a to jen s pistolkou. At uakzi sve barvy, hrdinove.

13 Jaromir Masa, Praha Jaromir Masa, Praha | E-mail | Web | 23. května 2008 v 14:47 | Reagovat

Rekl bych, ze lide zapominaji jazyk. A tim padem i myslenky. Toto neni ani pravda, ani polopravda, ale podezreni. Proc tak najednou, proc Americane a emigranti, Je to spise fasisticke, nez bolsevicke, jeste chybi podrezavac nebo perak. Tak se ptat lze a lze navrhnout ruzne odpovedi. Hypoteticka reseni. Jenze, to bychom museli byt asi v XIX.stoleti, abychom si mohli dovolit slusnost. Behem XX.postupne byla vymreta.

14 Kamil Dostalik Kamil Dostalik | E-mail | 23. května 2008 v 16:55 | Reagovat

Jaromire, mohu Vas ujistit, ze slusnost existuje a vzkveta i v XX. stoleti.

Jsou ale zeme kde se "slusnost", "jazyk", "A tim padem i myslenky", jak pisete, staly pomuckama k oblbovani naroda, ubijeni lidi. Vysledky na zkaze charakteru lidi jsou jasne. Prectete si Hedvickovou studii o kralicich z malyma usima.  

V XIX. stoleti se touto mutaci vyznamenala byla Cina, USSR, CZ,H,NDR,..et tutti quanti a bude asi jeste drobatko trvat nez se naucite nazyvat veci srozumitelne.

Je dobre, ze ctete a premyslite a pisete sve uvahy. Tak si vytribite jazyk, myslenky, slusnost.

Re: "Emigranti" Asi tim myslite ty v Americe. To jsou lide, kteri s pouzivanim psaneho a mluveneho slova bohate skusenosti uz tim, ze mluvi jazyky nejmene dvema. Proto, ctete dal, uvidite, prozpeje Vam to.

15 Pepa Nos Pepa Nos | E-mail | Web | 23. května 2008 v 17:49 | Reagovat

A good idea - to have articles in English - to make people understand what the others think and say in a foreign language (even if ENGLISH is not that unknown). A nice piece of education for analphabets.

16 Milan Rezabek Milan Rezabek | E-mail | Web | 23. května 2008 v 18:43 | Reagovat

Pamatuji si, ze v mem utlem mladi se propagoval jazyk komunikace

v Evrope ESPERANTO. Co se s tim Rosto stalo?

Ta fotka SURVIVAL ma uzasny vyznam a filosofii po vsech strankach.

And it's also very funny! PC created?

Anglictina je hlavni svetovy jazyk a i azbucti piloti se to musi naucit.

Lumpenproletariatu v C.R. to ale

nikdy nedojde, tak jako jim nikdy nic v cele historii nedoslo a tak

se maji v budoucnosti na co tesit.

Vladimir Vladimirovic vsecky pozdravuje a tesi se nashle!

Very good article, very scary Ross,

but I do not understand why Jaromir

does not see through and has a typical Czech response. Suspicion?

Kid bleeding to death? Special

forces with knives? It even made the Czech TV news! I saw it! In USA! Jaromire, wake up! You are too nice! Can't you see the DIRT?

17 Vanek Vanek | Web | 24. května 2008 v 0:20 | Reagovat

Vitejte v Ceske Talibanske Republice. Privitame Vas ne soli a chlebem, ale nozem a provazem.

18 Standa Standa | 24. května 2008 v 11:23 | Reagovat

hmmm a mame tu dalsi konspiracni teorii...

elitni vojaci byli vyslani aby se predstavitele armady/politiky pomstili australske novinarce...

tri elitni vojaci pod rouskou noci, perfektne soustredeni a pripraveni, maskovani, v uniformach, nikym nevideni si pockali na dotycneho v tmavem parku, kde ho beze svedku svazali, lehce porezali a vystrasili jako vzkaz jeho matce?

...NE POCKAT TAK TO VLASTE NEBYLO...

oni ho opili chytili verejne pred svedkama, v civilu mimo sluzbu ve svem osobnim volnu a pak udelali co udelali...

yeah and here we have yet another conspiracy theory...

elite soldiers were send by goverment/politicians to have revenge on australian journalist...

three elite soldiers under gloom of the night, perfectly focused and ready, camouflaged, in uniforms, seen by noone, waited on respective person in dark park, where without any winesses they tied him, lightly cut him and scare him as a message to his mother?

...NO WAIT THAT'S NOT WHAT HAS HAPPENED...

they were drunk, took him in front of the witnesses, in civilian clothes, not in duty in their free time and then have they done what they have done

19 Jenda Jenda | 24. května 2008 v 13:44 | Reagovat

Stando,

ty teorie by byly jistě platné, ale mají společnou chybu.

Proč by se někdo mstil novinářce? Jde přece o to zastrašit ty další.

Podívej se na tu fotku survival. Ta liška je chytrá, kdyby byla černá ovce tak by taky mečela o všem možném.

20 Standa Standa | 24. května 2008 v 14:39 | Reagovat

Jendo,

ano souhlasim, teorie pana Hedvicka jsou opravdu dosti paranoidni...

a je jedno jestli se nekdo udajne chtel mstit novinarce nebo zastrasit ostatni... na absurdite zpusobu toho provedeni to nemeni zhola nic...

...fotku jsem videl a pochopil, ale tvou poznamku s ovci uz bohuzel ne... :oO

21 ALEX ALEX | 24. května 2008 v 15:55 | Reagovat

Souhlasím s tím že česká armáda je "worst possible scum" , jako záklaďák jsem tam potkal tu nejhorší ochlastanou a zlodějskou svoloč pod sluncem.

22 oO Standovi oO Standovi | 24. května 2008 v 19:08 | Reagovat

Tedy direktně a bez metafor.

Každému je tu jasné, že pan Hedvíček rád a právem kritizuje poměry v ČR.

Zrovna tak je každému jasné, že chování strážců pořádku u nás  je hodno té nejtvrdší kritiky.

Teď zase já nechápu proč tuto kritiku (ať je jakákoliv) zlehčuješ.

Pochopils teď tu ovci?

Jenda

23 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 24. května 2008 v 23:51 | Reagovat

Re Jenda. Snad bych jen dodal. Je velmi těžké napsat článek, diskutovat o problému v článku a shodnout se na něčem rozumném s diskutérem, se kterým nemám srovnáno měřítko "normálnosti". Příklad: V jedné zemi je normální vyměnit manželku za velblouda, případně ji kamenovat. V jiné zemi je muž vystaven trestnímu stíhání, přidrží li ženě dveře. V další zemi je normou být k ženě pozorný, neboť je to právě ona, kdo je za stejnou práci bit na výdělku. A všem stranám jsou ti jiní velice divní. Těžko lze předpokládat, že čech zčistajasna pochopí limity amerických svobod, má li svobody nastaveny ve  svých měřítcích, nepochopitelných svobodnému světu. Rosťovo psaní, naše diskutování a trpělivost jistě donutí průměrného čecha zjistit, že mozek nemusí být člověku hemeroidem.

24 Standa Standa | 25. května 2008 v 0:45 | Reagovat

2ALEX: hmm a kdypak jste absolvoval tu zakladni vojenskou sluzbu? pred 15 lety? nebo jeste za komunismu? dnesni armade je diametralne odlisna...

2Jenda: nepopiram ze pan Hedvicek kritizuje pomery v Cesku rad, zda pravem je dle meho nazoru dosti relativni a zalezi na konkretnim pripadu a kritice...

...to same lze napsat o tve dalsi vete... ano pokud strazce poradku spacha trestny cin, souhlasim, aby byl tvrde kritizovan a potrestan, jako zastupce zakona musi jit prikladem... ale nesouhlasim, aby se generalizovalo a vsichni policiste se "hazeli do jednoho pytle"

...a nezlehcuju kritiku pana Hedvicka, ale pouze nesouhlasim s tou paranoidni casti...

2Karel Jemelka: ano je to tak jednoduche a pohodlne vsechny cechy odsoudit, prirknout jim meritka vyznavajicich nesvobodu atd...

pokud (nejspis) byla Vase poznamka mirena na mne, tak bych Vas pozadal, zdali byste mi mohl vysvetlit, kde konkretne jsou me nazory podle Vas "nepochopitelne svobodnemu svetu", povazuji se za cloveka schopneho kulturni diskuze a argumentace, takze rad "rozsirim sve nesvobodne obzory".

Standa

25 Jenda Jenda | 25. května 2008 v 1:35 | Reagovat

Standovi

Díky za odpověď – působí rozumně, ale je myšlena upřímně?

Píšeš, že nezlehčuješ Hedvíčkovu kritiku a jen že nesouhlasíš “s tou paranoidni casti” .

Postrádám však v tvém příspěvku jakoukoliv pozitivní zmínku o té „neparanoidní „ a důležitější části.

Též se nemohu ubránit dojmu, že generalizuješ a Rosťovy myšlenky hážeš do jednoho pytle.

Opravdu bych se rád mýlil. Chápal bych tvůj pud chtít s ním nesouhlasit v mnohých věcech, ale ne v těch zásadních!

26 Vanek Vanek | Web | 25. května 2008 v 3:56 | Reagovat

Vojáci, kteří zbili a pořezali mladíka, chodí dál do kasáren

http://taborsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/vojaci-kteri-zbili-a-porezali-mladika20080521.html

27 Standa Standa | 25. května 2008 v 9:37 | Reagovat

2Jenda: mam ve zvyku mluvit uprimne, tudiz ano bylo to tak i mysleno

dobra trosku pro Tebe clanek pana Hedvicka zanalyzuji a popisu jednotlive paranoidni casti s kterymi nesouhlasim a opravnenou kritiku s kterou souhlasim

takze nejdrive ta paranoia:

DRUHY ODSTAVEC: jakepak ma pan Hedvicek informace o "standartech" pro prijimani vojaku at uz v CR nebo v Rusku, ze muze vydedukovat, ze jsou prijimani z "te nejhorsi spiny" a "kriminalnich zivlu"? Dobra nemohu vyvratit jeho teorii o ruskych rekrutacnich praktikach, nicmene v Cesku lze do ACR vstoupit pouze pokud ma uchazec cisty trestni rejstrik.

Dale pan Hedvicek popisuje jak k incidentu udajne doslo, nicmene ma tendence lehce prehanet, napriklad jakpak by porezany australan prezil cely den na policejni stanici (viz dalsi odstavec) s -cituji- "hlubokymi reznymi ranami a zranenimi na krku"?

CTVRTY ODSTAVEC: no ten jsem tu jiz vicemene rozvedl v mych minulych prispevcich

PATY ODSTAVEC: sama matka priznava, ze dle jejiho nazoru zadna politicka motivace za pripadem neni, ale presto se pan Hedvicek nezdraha situaci prirovnavat k Stalinovi ci Hitlerovi (a neboji se na stejnou uroven zaradit Havla a Klause)

SESTY ODSTAVEC: opet prirovnavani pomeru v Cesku k tyranii, coz mi prijde dosti "pritazene za vlasy"

SEDMY ODSTAVEC: a tady se pan Hedvicek opet "rozparadil" se svou konspiracni teorii... spojovat dva (ci vice) zlocinu pouze na zaklade faktu ze pri nich bylo pouzito noze a obet byla cizi narodnosti? ale no tak??

OSMY ODSTAVEC: dalsi trosku prehnane obvineni, tentokrat ceskych novinaru, nicmene taky je nemam zrovna v oblibe... ale vzhledem k tomu ze pan Hedvicek, jako cizinec ziskava sve informace prevazne z ceskeho internetu (a tedy od ceskych novinaru) je docela usmevne, kdyz napise ze cesti novinari o nicem nepisi... dale policie Roye Breimona oznacila za geye, jednoduse proto, ze gey byl... statistika nuda je, ma vsak cenne udaje... ano Breimon byl druhym mrtvym geyem za poslednich 15 mesicu, ale jak sam pan Hedvicek pise, denne Prahu navstivi desitky tisic gey turistu a bohuzel vrazdy se stavaji...

DEVATY ODSTAVEC: a opet se dostavame ke konstatovani "systematicnosti" a konspiraci vlady a buhvijakych dalsich kriminalnich zivlu

DESATY ODSTAVEC: detaily pripadu Vladimir Hucin, Yekta Uzunoglu, Roman Hrubant bohuzel neznam, takze nemohu soudit relevantnost

JEDENACTY ODSTAVEC: pokud je vojak ACR obvinen z trestneho cinu

, musi jeho velitel ctit presupci neviny a nemuze jej propistit do civilu, takze jedine co mu zbyva je ho postavit mimo sluzbu a minimalizovat jeho plat...

a ted opravnena kritika:

- pokud se pripad napadeni australskeho mladika stal, jak ho zde popisuje pan Hedvicek, souhlasim s jeho kritikou, ze by dotycni meli byt vysetrovani ve vysetrovaci vazbe, jelikoz se jedna o obvineni ze zavazneho trestneho cinu

- pokud se policie behem udalosti ci dale pri vysetrovani dopustila pochybeni ci zdrzovani apod, meli by konkretni policiste byt exemplarne potrestani

- soudy jsou v Cesku opravdu hodne pomale

tak snad jsem svuj pohled trochu zkonkretizoval

2 jonathan riegel: fakt, ze zde pan Hedvicek kritizuje pomery v Cesku, jeste neznamena, ze nekde jinde nekritizuje pomery v USA

Standa

28 Down Under Down Under | Web | 25. května 2008 v 10:12 | Reagovat

Verejnost chce JMENA tech tri elitnich grazlu, jmeno STATNIHO ZASTUPCE, ktery je

pustil z vazby a jsou vysetrovani na svobode v uniformach Utvaru rychleho nasazeni!!! Posle je jejich velitel, znamy pplk.Ing. Pavel Rous, ve snaze je ukryt pred spravedlnosti do Afganistanu nebo Iraku,

aby tam pod vlivem drog a alkoholu brutalizovali civilisty nebo spojenecka vojska? Nebo je svlekne z uniforem a zavre je do doby

soudniho rizeni? Nebo bude i nadale predstirat, ze se nic nestalo??!!! Hanba ceske armade a jejim nadrizenym!!

http://www.geocities.com/gvanek2000/Bohemia.html

29 ALEX ALEX | 25. května 2008 v 19:18 | Reagovat

Answer to STANDA: ZVS jsem absolvoval v roce 2002 tzn. těsně před zrušením, a za svým názorem si rozhodně stojím, není pravda že dnešní armáda je diametrálně odlišná - podle mých zkušeností tam 60 - 70% lampasáků pamatuje ještě dobu normalizace, a noví profesionální vojáci jsou lidé kteří v civilním zaměstnání neuspěli , nebo je nevzali ani k policii ČR - to znamená stejná "elita" jako tihle tři brutální dobytkové.  O věcech jako je chlastání piva v pracovní době, nebo masivní rozkrádání pohoných hmot se ani nebudu rozepisovat. Takže závěrem - nezdílím konspirační teorie pana Hedvicka, ale můj názor na armádu ČR je pouze a jenom negativní.

30 Luis Luis | 25. května 2008 v 19:45 | Reagovat

Ceska armada byla, je a dlouho jeste bude sebranka neinteligentnich a bezcharakternich hovad.

31 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 25. května 2008 v 21:03 | Reagovat

Re Standa: Stanto, snad můj příspěvek vyzněl ve Váš neprospěch, ale není tomu tak. Je li příspěvek hodný zamyšlení se, pak je tu platný. Hemeroidními mozky jsem měl na mysli různé Jirky a Salamandry z Lidovek. Chcete li mou omluvu, zde je.

32 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 25. května 2008 v 23:21 | Reagovat

Pane Riegele, Co kdyby jste přinesl statistiku o tom, kolik zločinců, snad i popravy hodných bylo na základě práva V USA propušteno, A kolik zločinců snad i popravy hodných nebylo nikdy v ČR postaveno ani před takový soud, který by je mohl omilostnit. Důkazem budiž starý Grebenda. Na opačném pólu, co myslíte, jsou kroky současné české justice proti panu Hučínovi právně čisté?  Právně čisté bezprávním právem? Dále, co myslíte, právo je tehdy právem, je li na toto právo zákon? Je zákon, stavěný na pravidlech třídního boje právním zákonem? Kolik počinů české justice od poloviny minulého století lze zařadit mezi právně čisté? Kolik počinů české justice za toto období lze zařadit mezi "seděl oprávněně"? Pokuste se vyjasnit, počet oprávněných trestů smrti, počet justičních omylů a počet justičních vražd za toto období. Asi by jste měl vzít metlu a honemhonem zametat.

33 kamil dostalik kamil dostalik | E-mail | 26. května 2008 v 5:18 | Reagovat

Tak  jsem si sedl pred domek. Sirena zahoukala, ze by mohlo byt tornado. Mam viset pred barakem americkou vlajku a tak jsem na ni cucel... a pripadalo mi to jako ty velryby, co se o nich rika , ze jsou pred vymretim... Ale kdyz ten vitr zafoukal a vsecky ty prouzky a a hvezdy bylo videt, tak jsem mel takovy dobry pocit..

Velryb jsen videl nekolik. Naposled na Maui. Pred tim  v Ostrave na Cerne Louce. Privezli ji tam na nakladaku nekde z Norska.... asi

Laufr tam zpival drobatko pozdeji...

Nicmene, doporucuji americkou vlajku pred barak. Tecka.

34 Down Under Down Under | Web | 26. května 2008 v 9:41 | Reagovat

Announcement in regards to attempted murder on a young Australian-Czech man

Dear friends and all concerned,

Because of many unauthorized "reports" describing the attemtped murder of my son by three "elite Czech Army" scums appear on the Internet, I advice all people concerned to follow the news and updates regarding this case on Bohemia website http://www.geocities.com/gvanek2000/Bohemia.html You find a newspaper article there by Radek Galis  which will have updates as soon as anything new becomes known.http://www.geocities.com/gvanek2000/denik.html

We want the three scums behind bars, where they belong. And when in jail, or after the years they will serve in there, they must get what they deserve. They will go through the same and worse ordeal what my son had to go through. Their crime won´t be forgottten nor forgiven.

HC

35 Ondra Ondra | 26. května 2008 v 12:21 | Reagovat

jonathan riegel: Já bych řekl že jste vystihl něco na co se dívá jinak evropan a jak se na to dívají Číňané, Rusové či Američané. Právo silnějšího v evropě ustoupilo po 2. světové válce, v Americe, Rusku či v číně přetrvalo. Na internetu se diskutovaloo Tibetu, a evropané zde stáli proti světu, který hlásal že okupace Činou byla správná, protože Čína měla na obsazení moc. Na tom se shodl Američan, Rus, Číňan i Ind.

36 Luis Luis | 26. května 2008 v 14:20 | Reagovat

Vetsina Americanu a Kanadanu vlajku svaho statu pred barakem maji.A kdyz prijedou na svoji chatu, tak vyveseni vlajky je jeden z prvnich ukonu, pred pustenim vody ci danim Bombardiera na vodu.

Doporucoval bych Cechum aby si veseli svoji vlajku pred dum a mohou k ni pridat ruskou. To pro jeste vetsi a lepsi vychutnani depresivnich pocitu.

37 Standa Standa | 26. května 2008 v 14:50 | Reagovat

2ALEX: no ja vstoupil do profesionalni armady v roce 2003, takze nemohu hodnotit ze zkusenosti jak to v armade vypadalo predtim, nicmene myslim si ze za tech 5 let se toho dost v armade zmenilo k lepsimu. Ok uznavam, ze s tou diametralnou odlisnosti jsem to nejspis trochu prehnal, ale i tak se to posunuje spravnym smerem (napr. profesionalizaci profese a spolupraci v mezinarodnich jednotkach a misich). Povazuji se za vlastnece a i to byl jeden z duvodu, proc jsem se rozhodl, ze vstoupim do armady, rozhodne to nebylo kvuli tomu, ze bych si nemohl v civilu najit praci (navic oproti armade lepe placenou).

2Luis: no ja se za neinteligentni a bezcharakterni hovado rozhodne nepovazuji, ikdyz uznavam, ze to je pouze muj subjektivni nazor... a ceskou vlajku ja osobne vyvesuji kazdy statni svatek, depresemi netrpim, ikdyz treba to bude tim, ze nemam tu ruskou vlajku (Vy ji mate?)

38 Ondra Ondra | 26. května 2008 v 20:14 | Reagovat

My taky na chatě vyvěšujem vlajku, máme jich hned několik protože se rychle vyšlisujou.

39 Standa Standa | 27. května 2008 v 10:22 | Reagovat

2Karel Jemelka: Vas prispevek vyznel v neprospek vsech cechu a ja se za cecha povazuji, propriste bych Vas tedy poprosil, zdali by jste se mohl vyvarovat podobnych generalizovani... omluvu samozrejme prijimam ;o)

40 Jenda Jenda | 28. května 2008 v 4:22 | Reagovat

Stando,

OK, oceňuji tu důkladnost a hlavně dobrou vůli. Nebylo ani třeba, zvláště když jeden pozoruje věci z většího odstupu detaily přestávají hrát roli.

Též bez generalizování si člověk nemůže udělat jiný (vlastně jakýkoliv) názor, než ten politicky korektní (mediální, který vlastně názorem není).

No a k tomu udělat si názor (v mém pojetí) je třeba jak inteligenci a rozhled tak i vzdělání anebo zkušenost.

Někde ses zmínil, že o Hučínovi moc nevíš. Nechci ti něco vnucovat, ale myslím, že jako voják a patriot bys o něm měl vědět. Jedná se o osobu neobvyklou a statečnou (vymykající se našim poměrům a proto asi nezajímavou), řekl bych „a must“. Jsem přesvědčen, že ti bude imponovat.

V archívu českého rozhlasu jsou s ním následující 2 rozhovory:

http://www.rozhlas.cz/radionaprani/archiv/?p_po=818&p_pattern=hu%E8%EDn&p_gt=1

Pak si na Googlu najdi kdo se za něj postavil, resp. ho objevil.

U odstavce pana Jemelky, bych se ani necítil uražen. Není to jen o Češích, ale s odstupem viděno, velice duchaplná reflexe. Souhlasím, že ty hemeroidy tam byly navíc.

41 Nto Nto | E-mail | Web | 21. prosince 2011 v 14:19 | Reagovat

No jasnačka souhlas

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama