Caj o pate v CS-clubu...

29. května 2008 v 14:43 | Ross Hedvicek
Prekrucovani historie neni ceska specialita, ta se provadela jiz za faraonu v Egypte a uspesne pokracuje dosud. Ovsem nejlepsi metodou jak prekrucovat historii je ignorovat kauzalni posloupnost udalosti a z obeti udelat utocniky a naopak. jk
-----
Kurva uz ma serete do nepricetnosti.
Krystlik sa pokusil svojou knihou a svojimi clankami odburat stare sproste myty a uviest ich na spravnu mieru. Ja som si jeho manuskript precital a moj dojem je ze sa mu to v mnohom podarilo. Kazdopadne fakty co pozbieral su dokazatelnejsie ako tie chujoviny ktorimi ma doteraz tzv historici krmili.
Doteraz som v nom nenasiel jediny dovod preco by som mal Tomasovi hovorit ze je "nacek". Naopak je to silny utok proti ceskemu nacionalizmu a ze v nom nemci nevystupuju ako v zlych filmoch, belzezubovia co zeru male deti, to tu asi par ludi nasiera.
Geneticke archeologia lachko dokaze ze tej germanskej krvy je tu viacej ako tej povodnej od indie ale napriek tomu sa polka ceska stale tvari ako nieco lepsie? A to este aj ten najceskejsi taticek masaryk bol povodom napoly nemec a slovak.
Uz neviem kto to napisal ale mal pravdu: "Vlastenectvo je poslednym utociskom darebakov".
Ked si toto uvedomite a vytriezvete, mozme sa bavit dalej. Inak je to o hovne!!
icko
---
Ze si kazde narody dejiny prikrasluju je pravda. Ale snazia sa zachovat alebo vysvetlit fakty.
Krajiiny realneho socializmu neprikraslovali ale vedome falsovali fakty. Take zdevastovanei historickych faktov ake najdes v ucebniciach dejepisu musis dlho hladat. Dejiny 20 storocia boli dokonale prekrutene prespikovane preukazanymi klamstvami. Dejiny ceska a velkej moravy su postavene na vykladoch palackeho alebo jiraska co so skutocnymi dejinami vela spolocneho nema ale skorej s tuzbou a fantaziou autorov.
Ono clovek nemusel mat ani moznost inych zdrojov , stacil mi po precitani jednoznacny pocit ze tu nieco nesedi. A ten som mal uz asi v 14 rokoch Potom uz stacilo trocha do toho zavrtat naist ine zdroje a hned si videl ako to smrdi
Problem nastava ked sa v klamstvach pokracuje. Nieje hambou mat mizerne alebo ako slovaci veskere ziadne dejiny. Je dolezite sa vediet z nich poucit aby sa to zle neopakovalo. Ale ako sa chces poucit klamstvami?
icko
--------
TK: Rozhodnutí o vyvrazdovani zidu neni v Mein Kampf, padlo teprve na konferenci ve Wannsee. Do te doby zkouseli naciste ruzne vystehovavaci plany, ktere, vlivem valky, nemohli realizovat. Da se rici, ze kdyby nevypukla valka, ze by Nemci sve zidy vyvezli.
Heydrichuv ukol byl primet valecnou vyrobu a protektoratni zemedelstvi k vyssimu vykonu, neb za von Neuratha jejich vykony klesaly. Nic vic, nic mene. Ucinil tak cestou cukru a bice. Predevsim nechal popravovat (nejvetsi pocet odsouzenych k smrti) ketase. Heydrichuv SD zaostaval za armadnim Abwehrem vedenym Canarisem, britskym spionem. Heydrich Canarise (a take Henleina) nesnasel a nenavidel. Britove mohli chtit jej kvuli tomu odstranit.
Tomas
---
TK: Do prichodu Heydricha meli Cesi nizsi pridely na listky nez Nemci. Heydrich to srovnal i s takovou vstricnou nuanci, ze Cesi jsou spise na tuky nez na marmeladu jako Nemci, takze jim snizil pridel marmelady a zvysil pridel tuku. Zavedl v protektoratu zavodni stravovani, zavodni rekreaci (ROH to jen okopirovalo), lazenske a ozdravne pobyty. Cz-delnici pracujici pro risi se meli jak prasata v zite. Vladni cz-historici to napsat nemohou, ani to, ze Cesi nasazeni v risi meli totozne podminky s Nemci. O tom pise jen jediny historik, z decinskeho muzea Joza v knize Rabstejnske udoli. Ostatni si ulozili bobrika mlceni. Inu, Cesi! Musi se udrzovat narodni blud, ze Germani jsou za kazdych okolnosti agresivni a zli, kdezto Cesi mirni a cistotni.
Tomas
---
Hm. Cesi mirni a cistotni????
Do CS-clubu je mozno se prihlasit ZDE.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Emigrant Emigrant | 29. května 2008 v 17:02 | Reagovat

Kdykoliv ctu nebo narazim na otazku Cesi vs. Nemci, tak me napadne otazka proc ten praotec Cech a jeho cesky kmen se cpal jako prvni slovansky kmen na zapad k tem Germanum. Proc nezustal tam kde jsou Ukrajinci nebo Srbove?

Jedinou logickou odpoved na tuto otazku je snad touha Cechu byt sousedem pokrokovejsich kmenu od kterych se nauci vic nez od tech zaostalych ktere existovaly na vychode. Holt ten zapad nejak vic vyhovoval tem Cechum aby dosahli tu uroven mezi Slovany, kterou se tak okazale chlubi.

2 marie marie | E-mail | 29. května 2008 v 18:31 | Reagovat

víte co si myslím já, že je veliká škoda, že náš slavný Praotec nešel ještě kousek dál, zřejmě jej začaly bolet nohy asgerechnet u toho Řípu..

3 Mikeš Mikeš | 29. května 2008 v 18:33 | Reagovat

ad emigrant: příteli, jsi vedle jak ta jedle. Slované se dostali daleko na západ, než však stačili vytvořit jakýkoliv stát, byli vrženi zpět Germány (zachovali se jen tzv. Lužičti Srbové). Slované v české kotlině byli chráněni okolními horami, proto se udrželi, Němci se hrnuli spíše přes Slezko a kolem Baltu. V tzv. Ostmarce se zastavili o uherské hordy, čímž byli zachráněni před germanizací i Slováci, resp. jejich podtatranský zbytek. Fakt je ale ten, že takřka tisícileté soužití  Němců s Čechy se na nás prostě podepsalo, škoda že ne víc. Rozhodně jsme úplně jiní, než třeba Poláci, kteří se s Němci prostě nenávidí, zatímco nás Němci berou jen jako nepovedené Němce. Alespoň nás v Sudetech vždycky dopalovali tvrzením, že ve skutečnosti jsme Němci, akorát že z nějakého divného důvodu doma mluvíme česky.

4 marie marie | E-mail | 29. května 2008 v 18:43 | Reagovat

Rozhodně jsme úplně jiní, než třeba Poláci, kteří se s Němci prostě nenávidí, zatímco nás Němci berou jen jako nepovedené Němce. Alespoň nás v Sudetech vždycky dopalovali tvrzením, že ve skutečnosti jsme Němci, akorát že z nějakého divného důvodu doma mluvíme česky - to jste napsal moc krásně...

5 marie marie | E-mail | 29. května 2008 v 18:46 | Reagovat

jací my jsme Slované, stačí se podívat na naši českou tvář, je to germánsko-keltská míchanice..

6 David Werner David Werner | E-mail | 29. května 2008 v 18:47 | Reagovat

Volksgenosse Krystlik (radobyhistorik) tvrdi ze Heydrich byl vlastne pritel ceskeho naroda. Z lasky k nasemu narodu nam zvysil pridely a zavedl neco jako ROH. Takze Heydrichovy vyroky jako "Der Tscheche hat in Böhmen nichts verloren." jsou zrejme ceskou lzi. Drive jsem si myslel ze skopcakum slo pouze o zbrojni vyrobu. Diky Krystlikovi vim ze zrudni Cesi zavrazdili sveho dobrodince.

7 marie marie | E-mail | 29. května 2008 v 18:55 | Reagovat

můžete si myslet cokoliv, ale slovanskou vizáš nám nepřičarujete,ani kdybyste se snažil sebevíc..

9 David Werner David Werner | E-mail | 29. května 2008 v 19:00 | Reagovat

@Ondra

Zapomel jste na jednu zvlastnost. Jako jediny narod v Evrope jsou  Cesi geneticky sprizneni s Cinany (myslim to vazne).

10 Ondra Ondra | 29. května 2008 v 19:03 | Reagovat

No nakonec jsme stejně všichni z Afriky:)

11 Zdenek Prochazka Zdenek Prochazka | E-mail | 29. května 2008 v 19:20 | Reagovat

Je to proste uzasny. Celych 76 let jsem cekal na soudruha Krystlika aby mi vysvetlil, ze to co jsem za sveho zivota na vlastni oci videl a prozil bylo vlastne uplne jinak.Reknete mi, kde se takovy blbouni jako Krystlik rodi a kdo jsou ti ickove co jim ty kecy zerou.

12 BIS-ek, usa BIS-ek, usa | 29. května 2008 v 20:29 | Reagovat

Soudruzi, neprndejte a radeji investujet a spekulujte at mate ales[pon 17% prirustku za rok na svych kontach, jasne, soudruzi, CEE, neboli investovat v byvalem CCCP to je Bonanza!!!, Diky Batusko Putine, delas si poradek v Maticce Rusi a tak vzhuru a investovat v Maticce Rusi.

13 marie marie | E-mail | 29. května 2008 v 20:30 | Reagovat

je to prostě "úžasný", říkáte a co takhle nějaký anti - argument a samozřejmě podložený fakty, ano příteli ?

14 Dalsi Tomasova perla Dalsi Tomasova perla | 29. května 2008 v 21:09 | Reagovat

"Da se rici, ze kdyby nevypukla valka, ze by Nemci sve zidy vyvezli." A kdo tu valku asi tak vypuknul? Nebo ona vypukla jen tak sam od sebe a chudakum Nemcum nezbyvalo nic jineho nez SEST MILIONU Zidu vymlatit, protoze pro ne nemeli dost penez na listky na vlak? A kam by je asi tak vyvazeli? Na Sibir? Tak o to byl ten Ribbentrop-Molotovuv pakt? Probuh Tomasi, vzpamatuj se uz konecne a prestan mezi jista fakta placat ty sve nesmysly.

15 Andrej Andrej | 29. května 2008 v 21:25 | Reagovat

Vazena pani nick marie

Zaujalo ma a nie to o com sa diskutuje na cs klube ale, vy ste ma priam ohurila tym, ze si myslite ze Praotca u Ripu rozboleli nohy. Rad by som videl vasu vizaz, aj ked je jasne ze vam nikto nepricaruje tu slovansku. Ja aj hoci som Slovak pomiesany z roznych ras, najviac z tej rasy co podla velkeho vodcu naroda slovenskeho Slotu prisli na malych konikoch s krivymi nohami, ja vyzeram ako povodny obyvatel  naroda Mojzisovho.

Pritom jeden z mojich dedov je Cech a druhy z Polynezskych ostrovov, povodom Madar, co sa tam zatulal spolu M.R. Stefanikom, ked este bol hvezdarom.

16 Andrej Andrej | 29. května 2008 v 21:28 | Reagovat

Chcem vam este prezradit pani nick marie ze to co som napisal su argumenty podlozene faktami

17 marie marie | E-mail | 29. května 2008 v 23:42 | Reagovat

také Vám milý Andreji přeji dobrý večer a následnou dobrou noc.

18 vonpetrinerhehe vonpetrinerhehe | E-mail | 30. května 2008 v 0:37 | Reagovat

Ja  myslim,  ze  jsme  spis  Rakusani - to  jest  Nemci,  kteri  jsou  75% Slovani  a  proto  mluvi  reci,  ktere  nikdo  nerozumi. Rakousko  melo  zustat  zachovano a  nebyt  toho,  ze  Ferdinanduv  sofer  zatocil v  Sarajevu na spatny most,  kde  cekal popleta ve  strelnych  zbranich  se  nevyznajici, ktery  se jak  na  potvoru  poprve  v  zivote trefil, tak  se  nase  zivoty  vyvijely jinak.

19 marie marie | E-mail | 30. května 2008 v 1:34 | Reagovat

ano také jsem zatvrzelý monarchista a myslím si, že není nad konstituční monarchii a osvíceného monarchu...

20 Andrej Andrej | 30. května 2008 v 1:41 | Reagovat

Pane vonpetrinerhehe.c.k.Rakousko nemohlo byt zachovane, aj keby nebol strielal student,bola by to iba ina udalost, 1 svetova vojna bola na spadnutie, cas posuval osud velmoci k bojovemu stretu, netusili ze to bude ich koniec a zmena  ,keby to vedeli tak sa do seba nepustia.

Ked nam zabili Ferdinanda , Frantisek 2 sa vo svojej stareckej pomste so svojimi generalmi mozno aj potesil.

A uz to bolo, Na Sarajevo !

A bojovalo sa ked uz bolo prilis vela obeti a  vemoci boli na okraji vycerpania objavil  sa na cele bolsevikov zloduch zvany Lenin a z carskeho Ruska  sa stal Sovetky zvaz.

Neviem ci to bola nevedomost alebo priam degenerovana hlupost ze C.k.Rakusko ,Nemecko,Francia neznicili spolu v zarodku ten Diabolsky bolsevicky stat. Neznicili,nezvitazili a nekoniec ked skoncila 1 svetova vojna , zrodili sa z nich republiky  len preto aby sli bojovat do 2 svetovej vojny

21 Andrej Andrej | 30. května 2008 v 1:47 | Reagovat

Pani nick marie osveteny monarcha moze z toho osvieteneho svetla aj oslepnut a nasledne zblbnut.

22 marie marie | E-mail | 30. května 2008 v 1:57 | Reagovat

áno, veď aj tó je možné, dobrou noc.

23 Jenda Jenda | 30. května 2008 v 4:46 | Reagovat

“Heydrichuv SD zaostaval za armadnim Abwehrem vedenym Canarisem, britskym spionem”

Opět stejné pejorativní označení hrdinů– admirál Canaris byl daleko více než nějaký špion, natož britský. Byl patriot, který s nasazením života mařil Hitlerovy plány.

Jakoby pan Krystlík měl averzi k hrdinům a Hitlerovým odpůrcům?

Nikdo s rozhledem by Canarise nenazval špiónem. Jen namátkou jsem vyhledal nějakou Canarisovu biografii:

WILHELM CANARIS - Biography - By Richard Bassett - Book Hardback - ISBN: 0297846876

HITLER'S SPY CHIEF - The Wilhelm Canaris Mystery. Based on original research from German and British archives. A true account of espionage and intrigue, Hitler's Spy Chief reveals how the Admiral's secret work changed the course of the Second World War.

Existuje vůbec nějaký státník či politik, před kterým by pan Krastlík smeknul či sednul na prdel?

Jeden španělský filosof před staletími napsal:

...Mit grossen Maennern sympathisieren. Es ist eine Eigenschaft der Heroen, mit Heroen uebereinzustimmen.

(...Sympatizovat s velkými muži. Je vlastností hrdinů, s hrdiny souhlasit.)

Hrdinové a velké osobnosti jakoby se Krystlíkovu horizontu vymykaly.

24 Andrej Andrej | 30. května 2008 v 8:12 | Reagovat

Suhlasim pan Werner,Vladol Frantisek Jozef 1. Moj omyl. Viem tiez ze Lenin, bol nemecky agent ze ho poslali Nemci do Petrohradu. Pocitali s rozvratom Ruska, ale sa im to vymklo a udalosti isli nezelanym smerom.

25 jony jony | 30. května 2008 v 10:46 | Reagovat

skoda ze tenkrat ho nevezli pres Rak.Uhersko Lenina, ale pres Svedsko, zrejme by musel jet i pres dnesni cechy moravu atd.museli mit dost dobre duvody a propasovat ho do Ruska takhle, mno nevim mozna to bylo jeste jinak ale o tom nam nekdy priste nekdo napise treba zrovna p. Kristlik a rad si o tom poctu a ostatni take, zdravim vsechny po delsi dobe neni cas a je toho moc.

26 Jenda Jenda | 30. května 2008 v 12:56 | Reagovat

@David Werner

Canaris se třeba za války tajně sešel ve Španělsku s generálem Francem a přesvědčoval ho aby nevstupoval do války (tak jak si Hitler přál). Španělsko zůstalo po celou válku neutrální a pomáhalo dokonce pronásledovaným Židům.

27 marie marie | E-mail | 30. května 2008 v 13:24 | Reagovat

SD i Abwehr byly obě špionážní organizace bezpečnostní služby, jediný rozdíl byl v tom že Canaris nebyl takový hitlerovec jako Heydrich...

28 marie marie | E-mail | 30. května 2008 v 14:01 | Reagovat

Vy nemáte již žádný názor, přátelé?

29 Ivan Loffler Ivan Loffler | E-mail | 30. května 2008 v 15:24 | Reagovat

Ad 25: Pane Wernere:

Je parodii, ze kdyby v roce 1945 existovaly v Polsku Cibulkovy seznamy, rabin Schneersohn by tam figuroval.

Ad 23: Pane Jendo!

Pan Krystlik ma aversi jen k vyznamnym osobnostem kteri byli proti Hitlerovi, jak spravne pisete. K takovemu Haydrichovi ma jen obdiv a uctu. On polepsil udel ceskemu kolaborajicimu proletariatu, on popracoval ketase a, velmi dulezite pro pana Krystlika, on vycistil ceskou kotlinu od mnoha zidu. A ti co to  prezili,  mu do toho nemaji co kecat, protoze trpi osvetcimskym komplexem.

Obdiv pro Hitlera samotneho, jak pan Krystlik jiste vi, se zatim nenosi, ale cekejme, es komt der Tag.

Prace pane Krystlika se jen hemzi nepodlozenymi padelky. Je to asi proto, ze v Cesku (a mozna v cele Evrope) se neuci historie jako veda, cili budouci historikove dostavaji s diplomem licenci ke lhani.

Spolecnost by nemela zapominat, ze historik neni spisovatel, ktery si muze dovolit literrni nadsazku, nebo vymyslet cely pribeh, ci roman. Panu Krystlikovi toto rozliseni jaksi unika.

30 Emigrant Emigrant | 30. května 2008 v 16:34 | Reagovat

Jak jsem jiz psal v minule diskusi, jen ta historie ktera odpovida vasim predstavam je ta spravna. Ovsem tento argument uz existoval ve vykladu historie podle komunistickych predstav.

Pamatujte si ze historie se necte pro zabavu, nybrz pro poznani, a navic neni urcena tem kdo k ni pristupuje subjektivnimy predsudky.

31 Ivan Loffler Ivan Loffler | E-mail | 30. května 2008 v 16:48 | Reagovat

Ad 33: Vazeny Emigrante!

Jak jsem jiz napsal jednou, pravdiva historie je  historie podlozena vedecky uznavanymi fakty. Ja jine predstavy ani predsudky o historii zadne nemam.

Souhlasim s Vami, ze se historie necte pro zabavu - svata pravda, ale jeste svatejsi pravdou je, ze se historie NEPISE pro zabavu, ani pro ukojeni historikovych predstav a predsudku.

Omlouvani Haydrycha a omlouvani Nemcu, ze vlastne oni chteli zidy JEN vystehovan a jejich zabijeni bylo jaksi podruzne, jak nam to tvrdi "historik" Krystlik, neni historie podle mych predstav (jak se snazite me popsat, ale neonacisticke velkonemecke darebactvi.

32 David Werner David Werner | E-mail | 30. května 2008 v 18:05 | Reagovat

Krystlik je takovy debil ze ho nelze ignorovat Ve Svycarsku jeho paskvily publikuje dokonce Zpravodaj. Vidim ze se cesky narod opet pomatl

33 David Werner David Werner | E-mail | 30. května 2008 v 18:09 | Reagovat

@emigrant

Rozumite historii jako koza drbani. Krystlik neni zadny historik, nybrz agent provocateur sudetonemecke zupy. Jeho clanek je prekrucovani historickych faktu a propagace nacismu. Verim ze se ignoramtum jeho nazory libi ale nejedna se o seriozni dejepis nybrz o fasistickou ideologii.

34 Ivan Loffler Ivan Loffler | E-mail | 30. května 2008 v 18:45 | Reagovat

Ad 36: Vazeny emigrante!

Mate pravdu, koza drbani velmi dobre rozumi, pravdepodobne lepe, nez ja historii. Mam zkusenosti, jako dite jsem chodil past nasi kozu po skole a ta mela drbani za uchem radeji nez pastvu.

Jinak o panu Krystlikovi mame stejny nazor. Historikem ho nazyva pan Hedvicek k memu a mnoha normalnich lidi nepochopeni.

35 Jenda Jenda | 30. května 2008 v 18:48 | Reagovat

@David Werner

Debil - nedebil,

pana Krystlíka bych zase úplně nezatracoval. I v jeho článcích se najdou zajímavé postřehy. Záleží též na tom co si čtenář vybere. Ze zvědavosti a abych pravdě učinil zadost jsem zabrousil do CS klubu a narazil na následující odstavec, jehož titulek mne samozřejmě upoutal:

Britský špion Masaryk

Masaryk se pár měsíců před vypuknutím války v roce 1914 zastal veřejně policejního konfidenta Karla Švihy, přestože soud následně Švihovi dokázal, že byl policejním placeným informátorem pražského policejního ředitelství. Masarykovo renomé z hilsneriády se tím zcela zastínilo, ale na druhé straně mu to zřejmě dopomohlo získat cestovní pas během války. (Karel Šviha, předseda poslaneckého klubu národně sociální strany, učinil tajnou nabídku rakouské vládě, že bude za peníze zajišťovat hlasy své strany pro návrhy zákonů týkajících se obrany státu, což se dostalo na veřejnost, Národní listy jej obvinili z úplatkářství a policejního konfidentsví. Šviha je žaloval - od té doby jsou ve slovní zásobě češtiny výrazy jako „průšvih“, „prošvihnout“.)

Musím však uznat, že mne pobavil a rozšířil horizont (a to nejen tím „průšvihem“ jehož původ jsem neznal).

Snad pan Krastlík tentokrát ocení britskou toleranci, když už nemá rád jejich špiony, alespoň manželky jednoho z nich.

Jsem povinna nesouhlasit s nim v jiných mnohých názorech ... . Budiž jasné, že diky oboustranné dohodě nesouhlasit, a my si libujeme v našich různicích, především když nechybí body společného zájmu. (Isabel Burton,1868)

36 David Werner David Werner | E-mail | 30. května 2008 v 18:51 | Reagovat

Pane Löffler, zareagoval jste na spatny prispevek.

37 David Werner David Werner | E-mail | 30. května 2008 v 18:55 | Reagovat

@Jenda

Myslim ze by Krystlik byl spokojeny kdyby cesky narod spachal kolektivni sebevrazdu. Jen tak muzeme odcinit nase podle zlociny vuci mirumilovnemu nemeckemu narodu.

38 Ivan Loffler Ivan Loffler | E-mail | 30. května 2008 v 19:20 | Reagovat

Ad 39: Sorry pane Wernere, mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa. Dekuji za upozorneni.

39 Emigrant Emigrant | 30. května 2008 v 19:21 | Reagovat

Davide z vas cisi cesky sovinismus a s tim se holt neda nic delat. Je to ostatne vas problem a pochybuji ze to nijak tu historii neovlivni. :-))

40 David Werner David Werner | E-mail | 30. května 2008 v 19:52 | Reagovat

Krystliku o sovinismu radeji mlc a venuj se xenofobii a zlocinum tvych soukmenovcu.

41 Mikeš Mikeš | 31. května 2008 v 16:57 | Reagovat

Celkem nechápu, proč si tady všichni nadáváte, krinda pána, běžte raději vyluxovat obyvák (tedy pokud mentálně svedeta aspoň zapojit vysavač).

Inkriminovaný článek pana Krystlíka jsem nečetl, takže hodonot ho jako historika nemohu. Nicméně je holým faktem, že nám ve škole nikdy nevysvětlili, jak ta naše republika vlastně vznikla, tedy kromě obecných frází. Že nám to neřekli komouši, jsem ještě chápal, ale že se to neobjeví (třeba ve formě nějaké historické publikace) ani dnes, to si už člověk musí položit otázku. Skutečností je, že jediný jakýsi rozbor pozadí, za jakých vznikla ČSR, napsal jen pan Krystlík. Nemohu posoudit, jak dalece je tento rozbor správný či nikoliv, jak dalece je opravdu historický, ale celkem odpovídá tomu, co o historii 1. světové vím (a že toho vím rozhodně víc, než všichni zde výše píšící dohromady). Podle tatíčka Masaryka  je úroveň státu závislá na tom, z čeho, z jakých ideí a činů vzešel. Jestliže pak vzešel z toho, co tu popsal pan Krystlík, pak se nedivme, v jakém stavu je dnes. Ve státě, vzniklém na podvodu, dezinformaci a manipulaci s fakty holt pak jen kvete podvod, korupce, dezinformace a manipulace s fakty.

Mimochodem, přečetl jsem si aspoň první díl té slavné Peroutkové knihy Budování státu. Výsledek, absolutní zděšení. Jaká že to chamraď vedla tu naši slavnou demokratickou 1. republiku.

42 Mikeš Mikeš | 31. května 2008 v 16:59 | Reagovat

Kruci, mám tam plno překlepů, omlouvám se.

43 marie marie | E-mail | 31. května 2008 v 17:43 | Reagovat

překlepy, nepřeklepy - napsal jste to krátce a jasně a máte pravdu,to co tady zůstalo či spíše bylo zachováno dobrého - jest pozůstatek Rakousko - Uherska. A co se tady děje nyní - to je většinou jen ostuda, máme cca 20 let od tzv. pádu socializmu -  a jak se to tady "vylepšuje" stačí se kouknout  jak jsou na tom vedle v Rakousku a porovnat to jak jsme na tom my ČR.. 20 let už je docela dlouhá doba, je to jedna generace a kam jsme došly jako ČR ? po 20 letech už nestačí, že máme "natřené domy" a nová auta!!

44 marie marie | E-mail | 31. května 2008 v 17:58 | Reagovat

Soudce Pavel Nagy, který si vymýšlel, vzal úplatek

27.5.2008 09:49 | vsp

Soudce Pavel Nagy, jenž nedávno rezignoval na svůj post kvůli případu, v němž si vymýšlel, složil talár poté, co vyšlo najevo další jeho selhání - převzetí úplatku. Peníze mu nabídli agenti televize Nova, aby následně vše zvěřejnili.

Její reportéři mu nabídli peníze za informace, ke kterým měl jako soudce přístup, a on je přijal. Transakci však zaznamenala kamera. Nagy se k případu odmítl vyjádřit.

Podle autorů reportáže se Nagy topil v dluzích, a když viděl bankovky, přestal se ovládat. Přijal 50.000 korun, ale rozjednány prý byly dva miliony. Reportéři vše

45 marie marie | E-mail | 31. května 2008 v 17:59 | Reagovat

pan soudce to je taky jedna hezká ukázka, jak jsme na tom, kdyby to neuveřejnila televize tak by tam strejdu soudce nechali "hezky" soudit až do penze...

46 Luis Luis | 2. června 2008 v 5:53 | Reagovat

Krystlik neni neomylny, ale hleda, stoura se a take proto neco najde. Jeho dilo neni definitivni, je to rozdelane a je potreba pockat na knihu, ktera urcite z toho vzejde. Nicmene je nejblize skutecnym ceskym dejinam.

Heydricha bych mu vubec nezazlival. Co se tyka holocaustu tak na to ve fasistickem Nemecku nebyl jednotny nazor ani po Wansee, kde se tak rozhodlo. Nemci se pred Wansee doopravdy Zidu zbavovali vystehovavanim a cilove zeme jim lode s takovymito emigranty vracely. Podivejte se na film "Conspiracy"

A toto je take zajimave : http://www.branaghcompendium.com/conspiracy.html#4

Canaris urcite nebyl britskym spionem, to by jednak vyvoj, hlavne v zacatcich  valky probihal jinak a take by urcite tak dlouho ve funkci nesedel.

Byl proste realista a uz od roku 1943 videl kam  to speje, tak se podle toho snazil zaridit.

Nejvice se mi tady libil Mikesuv prispevek (44).

47 Luis Luis | 2. června 2008 v 14:56 | Reagovat

To David Werner :

tady proboha nikdo nedela z nacku lidumily.

Jednoznacne urcili jeden (a nejenom jeden, spise nutno napsat jako prvni) narod jako menecenny , napred ho segregovali a pak zacali likvidovat. To je naprosto bez diskuse.  Ano, naciste se staveli do pozice lidumilu- viz inspekce komise Spojenych Narodu v Terezine. Ja si nemyslim, ze se Krystlik nacistu zastava a ja uz vubec ne- viz muj vztah k Sibrinovi. Je to pakaz, kterou je treba proste zavrit a skoda s tim zamestnavat soudy.

Je dobre a hlavne nutne, jak to Krystlik podrobne rozpisuje a rozpitvava.

Ucelem je navodit paralelu mezi tehdejsim chovanim nacistu a chovanim dnesnich jejich nastupcu a spriznencu.Historie se podle vseho zacina nebezpecne opakovat.Pokud bych srovnal obe doby, tak dnes jsme tak v roce 1931.

48 David Werner David Werner | E-mail | 2. června 2008 v 18:19 | Reagovat

Ne, jsme v roce 2008 a nejvetsi hrozbou je Cina, Indie a Islam. Proto dekuji nebesum za sjednocujici se evropu (bez azbuku).

49 mM mM | 2. června 2008 v 18:55 | Reagovat

[44] Mikeš - vznik ČSR

Masaryk, Beneš, Štefánik, čs. legie v Rusku ... - zajímavé čtení (zejména o ukradeném ruském pokladu) na slov. diskuzním fóru.

http://areopag.christ-net.sk/viewtopic.php?t=618&start=165&sid=df67492c148b897fe1f6f01c609aff79

50 David Werner David Werner | E-mail | 2. června 2008 v 19:12 | Reagovat

Hodnotny odkaz!

... Svet žasol nad tým, čo stvárajú československé légie na Sibíri, ich úlohou bolo zmocniť sa ruského zlata a zamiesť za sebou stopy. Nebola to ľahká úloha. Beneš , táto stará líška prosila, aby mocnosti uznali I.ČSR, že potom budú bojovať proti boľševikom a nie proti obyvateľstvu. Československé légie totiž zabíjali a znásilňovali miestne obyvateľstvo ako potkanov. Nakoniec mali od Beneša požehnanie. ...

"Česi si navždy zašpinili svoje meno na Sibíri"

Winston Churchill

Chcel by som sa dožiť toho, keď sa zobudí Rusko, aby som mohol povedať tej svini Masarykovi, čo si o ňom myslím."

Nikola Pašic, predseda vlády Srbska

"Ako možno viesť rozhovory s takou bandou, ako sú českí legionári. To sú ľudia, ktorí za peniaze predajú všetko a všetkých."

Červený komisár Smirnov, ktorý jednal s Čechmi o vydaní admirála Kolčaka

Druhého februára 1920 sa Česi zmocnili celého vlaku s ruským zlatým pokladom. Potom nasledovalo vydanie generálom Janinom a generálom Syrovým /určite so súhlasom Masaryka/, admirála Kolčaka do rúk Sovietom, a ako výmenu žiadali Česi jednu tretinu zo 650 miliónov zlata ruského pokladu. Admirál a jeho minister boli zastrelení, tak isto ako srbský generál Michajlovič.

Joseph Nolans:" Moje vyslanectvo v Moskve"

51 David Werner David Werner | E-mail | 2. června 2008 v 19:14 | Reagovat

A Tiso je pro takove slovenske drateniky jedna z nejvyznamnejsich osob slovenskych dejin.

52 David Werner David Werner | E-mail | 2. června 2008 v 19:21 | Reagovat

Because Russia's European ports were not safe, the corps was to be evacuated by a long detour via Siberia, the Pacific port of Vladivostok, and the USA. Although there was need to increase their fighting power and mobilization was officially announced (as officially as non-existing country can), no Czech or Slovak prisoner of war was forced to serve in the Legion - joining the Legion was voluntary and numerous Czechs and Slovaks declined this risky decision and returned home. 50,000 Mosin-Nagant rifles (made in the US from Russian models) were sent via Vladivostok to equip the Legions in Siberia to aid in their attempt to secure passage to France.

Masaryk advised the Legion to stay out of Russian affairs but, as it turned out, this was not possible.

The slow evacuation by the Trans-Siberian railway was exacerbated by transportation shortages – as agreed in the Brest-Litovsk treaty, the Bolsheviks were at the same time repatriating German, Austrian and Hungarian POWs from Siberia. Around this same time Leon Trotsky, the then People's Commissar of War, under intense pressure from the Germans, ordered the disarming and arrest of the Legion, thus betraying his promise of safe passage.

53 Luis Luis | 3. června 2008 v 4:41 | Reagovat

Jo, nakopali bolsevikum prdel tak, ze i Roosewelt na Jalte uznal Stalinovy pohledavky vuci CR a priklepl mu ji.  Kdyz nekdo krade, musi si byt vedom dusledku a pokud si pri mamonu nevidi ani na spicku nosu , tak si to pak musi sliznout. Jen je smutne, ze to slizlo spousta Cechu , kteri se s tim neztotoznovali. Nejvetsi priklad kolektivniho trestu v historii teto planety. Davide, zklidni se, prosim te,prober si to, ono ti to taky dojde.

Ja jen mam proti tobe vyhodu, ze muj dochazeci proces o tomto skoncil nekdy v roce 1990.

Jinak snusku kretenu hledej jinde . Na ctyricate osme rovnobezce.

54 Luis Luis | 3. června 2008 v 15:38 | Reagovat

To DW : Romane,

V devadesatem proto, ze jsem se dozvedel od jednoho estebaka (spoluzaka z VS) jak byl organizovan 17.listopad.

Je smutne i pro me zjistit, je jsem se v tobe nespletl. Kde jsi jim to (konecne)podepsal ? Pred vojnou a na ni te nechteli, tak az v base, co jsi rozbil hubu svemu konkurencnimu sikanistovi ?

55 Souckova Souckova | E-mail | 3. června 2008 v 17:41 | Reagovat

nikdo nema pravo jako prislusnik nejakeho naroda nebo spolecenstvi vyvrazdovat narod,ktery se trochu od jeho naroda liši,ubozi lide se pachti za moci a bohatstvim a opravdove bohatstvi teto planety jim nedochazi,jen jej nici svou pritomnosti

56 David Werner David Werner | E-mail | 3. června 2008 v 19:15 | Reagovat

Kdo je Roman Kraus? Zatim jsem o nem nic nenasel.

57 Jaroslav Jaroslav | E-mail | 7. června 2008 v 14:20 | Reagovat

Pro Wernera a vsem co nadavaji na pana Krystlika:(Velmi dobre to napsal pan Miksik (44)). Zatim postradam u tech nadavajicich oponenturu prace pana Krystlika. Rozbijeni jeho faktu. Jinak mi to pripomina podepisovai Anticharty bez moznosti si Chartu vubec precist. Faktem je, ze je to prvni prace, ktera vubec vznik Ceskoslovenska popisuje. Faktem take je, ze ze vsech okupovanych statu Nemeckem za 2. svet. valky byl protektorat Bohmen und Moren nejmene poskozeny a delnici se opravdu meli jak "prasata v zite". A faktem zustava ze hned po valce se vuci nemcum zadna zeme tak bestialne nechovala jako bylo Ceskoslovensko. I to patri k ceske nature.Vyvrate Krystlikovy fakta a pak mu  muzete nadavat a tvrdit, ze je to pseudohistorik.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama