Moje petice proti peticim...

9. května 2008 v 16:12 | Ross Hedvicek
Jan Sinagl se dnes v hromadne rozsirenem dopise podivuje, proc muj podpis chybi pod petici za odstoupeni zpivajici tety Parkanove - cituji: "Je prekvapive, ze mezi signatari petice chybi podpis pana Rosse Hedvicka, ktery jako prvni na tento pripad upozornil, pokud se nemylim? Jan Sinagl, 9.5.2008"

Jan Sinagl se nemyli, zadnou petici jsem nepodepsal, prestoze jsem byl prvni, kdo na to svinstvo upozornil. Byl jsem prvni i v rade jinych pripadu (a bohuzel casto i jediny) a ani tam jsem nepodepisoval zadne petice.

Dovolte mi prosim vysvetlit - takrikajic "z vyssiho hlediska mravniho" proc nepodepisuji zadne petice, byt jsou obcas organizovany mymi kamarady. Petice je uz z principu pro mne neprijatelne ponizena zadost obcana ci podrizeneho subjektu nadrizene moci ci vlade. Jiste si pamatujete z televizni Jiraskovy Lucerny mlynare Radka Brzobohateho, jak vede pres les pani kneznu Kvetu Fialovou a furt mele neco o petici? Ale i pres tu neprijatelnou ponizenost principu petice se porad jedna o zadost podrizeneho legitimni moci. A to je ten problem - nejsem v zadnem pripade podrizen cemukoliv ceskemu a ceska vlada je v mych ocich asi tak legitimni jako barmska junta (nebo myanmarska junta, jak chcete), ktera odmitla po cyklonu americkou pomoc, s tim, ze chteji americke penize a ze uz si s tim poradi sami! Kdyz jsem to slysel - okamzite mne napadlo: Takhle by se asi zachovali Cesi!

Ceska republika (jakkokoliv bolestive to je) neni pravnim statem a jeji problemy s legitimitou rizeni spolecnosti presahuji tolerovatelnou miru. A kdokoliv to stejne toleruje pak pouze dava zlocincum a nepriteli nezaslouzenou legitimitu. Asi jako kdyz se ten blbec Jimmy Carter bavi s Hezbollahem. To se proste nedela!

Pokud je vam treba jinych prikladu k lepsimu pochopeni, co mam na mysli. Nepodepisoval jsem zadne petice, at uz "Dekujeme, odejdete!" a nebo "Zruste komunisty!", z jednoducheho duvodu, protoze (mimo vyseuvedene duvody) mezi organizatory byli jak sami byvali komuniste a jejich znacne nacichle a zkorumpovane deti. Princip petici nedavno uplne zesmesnil Vaclav Havel, kdyz byl mezi podepsanymi petice o kurdskem, v CR veznenem, lekari Uzunoglu, kde spolu-podepsany Havel zadal omluvu/spravedlnost/kdovicojeste pro cloveka, ktery byl nespravedlive veznen v dobe, kdy byl Vaclav Havel sam prezidentem! Ma to nejakou logiku? Proc mu nepomohl tehdy? Rozhodnete si sami, zda je Vaclav Havel obycejny bezcharakterni komunisticky lhar a nebo intelektualne bezprizorny kokot? Muze byt v tomhle svetle neco jineho? Budete hledat vymluvy pro vase zlate tele na Orebe?

Je nutno si uvedomit, ze uz jen tim, kdyz se bavite s nepritelem, mu davate legitimitu. Uz jen proto nesouhlasim s principy vetsiny akci, ktere provadi Jan Sinagl (i kdyz ten clovek ma muj respekt!), uz proto nesouhlasim s aktivitami spolku Salamoun (a ti za to svinstvo, co provedli Roztocilovi, muj respekt nemaji), uz proto jsem uz tehdy nesouhlasil s pristupem Pavla Wonky (snazit se o pravo v bezpravnim state) a stalo ho to zivot, uz proto mam vyhrady k mnoha krokum Vladimira Hucina (and don't get me wrong, I love him dearly!) - a to vse jen proto, protoze vsichni jmenovani povazuji bezpravni system v Ceske republice za legitimniho partnera.

A znovu se vynoruje to zname strasidlo ceske narodni psyche - bratri Masinove. Bratri Masinove jako JEDINI spravne pochopili moralni status situace a nepovazovali bezpravni system (tehdy i ted) za partnera k civilizovane diskusi! A jejich odmitnuti se vratit do Ceska byt jen na navstevu jasne signalizuje, ze nepovazuji vas soucasny neo-komunisticky system za partnera k civilizovane diskusi ani dnes.

A proto, mile deti, nepodepisuji zadne petice urcene predstavitelum bezpravni zeme.

Ross Hedvicek
U.S. citizen
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Batora Batora | 9. května 2008 v 16:18 | Reagovat

A proc tedy bratri Masinove prijali medaile z rukou sefa bezpravniho systemu? Aby mu dali aspon castecnou legitimitu?

2 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 9. května 2008 v 16:20 | Reagovat

I s tim mam problem.

3 Milan Milan | 9. května 2008 v 16:51 | Reagovat

Jsem velice rad, ze mi Ross posila sve clanky, ale obcas uz z nich boli hlava, jak to bylo a je v Cesku spatne. Proc napriklad nenapise clanek o tom jak by to tam bylo dobre, kdyby byvali vezni kraceli ruku v ruce s byvalymi vezniteli k zarnym zitrkum; o zemi kde by se to vsechno co bylo vytunelovane a prodane na zapad vratilo zpet do rukou pracujiciho lidu, ktery by postavil zemi zpet na nohy; kde by se uplatnilo  "kazdy podle svych schopnosti, kazdemu podle jeho potreb"; kde by vsichni bezdomovci dostali bydleni a auto v garazi; kde by se zrusily banky a pokladny v obchodech a kazdy by si vzal co potreboval, no proste o idealni zemi a dovrsit tak myslenky K. Marxe a B. Engelse? Nebylo by to hezke tam jednou zazvonit klicama a bylo by to tu?

4 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 9. května 2008 v 17:03 | Reagovat

Milane, dej tu flasku zpatky do lednicky!

5 Vanek Vanek | Web | 9. května 2008 v 17:09 | Reagovat

Bravo Rosto, Bravo !!!! Vim proc te nazyvam ucitel naroda, jasne a strucne.

My jsme petici zablokovali pred par hodinama protoze se taky nehodlame doprosovat nekulturnu Cunkistan

Sen Svateho Komorouse

http://jirivanek.bigbloger.lidovky.cz/c/34987/Sen-Svateho-Komorouse.html

6 Milan Rezabek Milan Rezabek | E-mail | Web | 9. května 2008 v 17:12 | Reagovat

Presne tak.

Jo a kdyz se zminujes

o Burme, tak padam

na zadek, co to je za voly.Vsecku pomoc od UN zabavila vlada, lidi a deti

umiraji a konecne UN rozhodli - no more HELP!

Prej chteji dolary! Bastards.

Cili zadnou petici na pomoc Burme nepodepisuji a

citim o nich (peticich)

presne jako Rosta. Akorat

v Cesku by tu pomoc vzali!

Mrtvych uz tam pry je pres

100,000 a cislo stoupa.

7 marie marie | E-mail | 9. května 2008 v 17:59 | Reagovat

A to je ten problem - nejsem v zadnem pripade podrizen cemukoliv ceskemu a ceska vlada je v mych ocich asi tak legitimni jako barmska junta (nebo myanmarska junta, jak chcete), ktera odmitla po cyklonu americkou pomoc, s tim, ze chteji americke penize a ze uz si s tim poradi sami! Kdyz jsem to slysel - okamzite mne napadlo: Takhle by se asi zachovali Cesi!"

Včera jsem to slyšela v televizních zprávách a nechápala jsem, že to nikdo nekomentoval - kromě mýho Fandy, kterej říkal :" dejte nám ty dolary a my už si je utratíme sami"..ale nikdo z těch televizních "komentátorů" ani  k tomu neřekl ani slovo!!

8 Victor Bolt Victor Bolt | 9. května 2008 v 18:06 | Reagovat

Priklonuji se k nazoru pana Hedvicka.Petice je vlastne prosba o neco co by melo byt poskytnuto na zaklade prava ci moralnich a etickych zasad spolecnosti neboli co je samozrejme.Je to urcite ponizeni pred uzulpatorem a jeho mafii. Je to prosba o milost !!.

V zivote jsem se podepsal pod mnoho petic a nikdy nikde zadne nebylo vyhoveno- proto souhlasim s Hedvickem a dodavam ,ze na kazdeho jednou dojde i bez petice. Victor Bolt.

9 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 9. května 2008 v 18:34 | Reagovat

Dovoluji si vynimku na PRAVO na petlic wagonu milemu 5agonu aby zcarpetB52ovali kotlinu back to the Stone Age a la Gen. LeMay exCmdr of SAC in Omaha Neb, aneb. Ha co nato ten z High above Ft. Meyers freeways, and dz traffic whine, proudly towerz Hedvictronics, branch of Kojedyne. Kojedyne, Chechodyne, contracts flee thee yet, outta spite i bet.  haha a RH je fprdeli s jeho nepetlicovanim.

PS Ruzovym Kdebylum : neviteli co byl SAC tak si to nabouchejte do klabosnice vy kotlinovi volici

10 Jaromir Masa Jaromir Masa | E-mail | Web | 9. května 2008 v 18:37 | Reagovat

Ano, je to pravda, o tech peticich. Sel bych jeste dal, v nekterych pripadech to je lapak, jak si poridit snadno a rychle seznam lidi, ktere je treba pochytat, "kdyby se neco sustlo". Podepsal jsem petici spousty, nikdy z zadne nic nebylo. Tibet podepsal milion lidi na internetu, to je uz opravdu dost, a myslite si, ze z toho neco pro Tibet bude? Co maji tzv. velmoci v rukou, to nepusti, jen po bezpodminecne kapitulaci. Ada nebyl blazen, jen prototyp velmocipana. Frantici jsou celkem slusni lide, ovsem kdyz neco chtějí, tak jdou do ulic. Tak mam nekdy takovy dojem, ze bychom dodnes byli CSSR, kdyby nezpískali estebaci ten "listopad". Byla to sranda, v letech 1987-1989 mi nase cenzura zabavovala Moskovskie vedomosti a Leteraturnou gazetu.

11 Jana Jana | E-mail | 9. května 2008 v 18:41 | Reagovat

Rosťo, asi napíšu petici pro podporu Vaší petice proti peticím. Jinak..bavim se královsky.:o)

12 Jenda Jenda | E-mail | 9. května 2008 v 19:52 | Reagovat

Brilantní článek, záviděníhodný postoj!

p.s

Zato smysl „Blue cafe...“ jsem nepochopil.

13 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 9. května 2008 v 20:03 | Reagovat

Jendo, zkuste si to "Blue cafe" precist jeste jednou. Lidi z Ceska mne radi obvinuji ze vseho mozneho, ale z toho, ze bych psal clanky, ktere nedavaji smysl, nikdy :-)

14 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 9. května 2008 v 23:44 | Reagovat

No jo, no. Tak nějak nevím, proč je mi po přečtení tohoto článku tak nějak smutno a stydno.

15 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 10. května 2008 v 0:14 | Reagovat

Ty, Tichoto, a emailovej Řád Rudýho Praporu bys nectěl?

16 Luis Luis | E-mail | 10. května 2008 v 4:39 | Reagovat

Tak jsem to precetl jeste nekolikrat (jsem ted nejakej natvrdlej) a konecne jsem to pochopil .

Jinak co se tyka petici, je to pravda, co Rosta psal. Ja mel drive nazor, ze petice je hlavne nastrojem ukazky pro zahranicni pozorovatele , ze v CR existuji lide, kterym neni jedno, co se deje (je to jedna z veci, kterou zastupitelske urady cizich zemi velmi peclive sleduji), ale uznavam, ze Rostovo pristup je objektivnejsi. Ostatne sam takove stanovisko zastavam v otazce resit neco pomoci  ceskeho soudnictvi, coz je vlastne to same.

17 Nick Neveem Nick Neveem | E-mail | 10. května 2008 v 6:30 | Reagovat

Proti peticim mam zasadnejsi odpor (a jsem udiven, ze jsem prvni, kdo se o tom zminuje).  Kolik lidi jeste dnes zije, kteri podepisovali petice typu "Psum psi smrt"?

18 Ondra Ondra | 10. května 2008 v 9:48 | Reagovat

Já taky podepsal hodně petic, ty takové lokální věřím že rozhodování orgánů ovlivnily, někde jsem jen potřeboval nějakým způsobem vyjádřit podporu dobré věci i když jsem věděl že je to nanic.

19 Abstergo Abstergo | 10. května 2008 v 11:00 | Reagovat

Jako obvykle s Vámi v mnohém souhlasím. Akorát mám dojem, že Parkanová obecně nejvíce vadí tím, že je ženská... navíc v křesle ministra obrany!!!! To se v patriarchálním Česku neodpouští. Horších ministrů obrany než je ona jsme totiž už měli hafo a nikomu to ani moc nevadilo...

20 zdenkokaraba zdenkokaraba | E-mail | Web | 10. května 2008 v 12:36 | Reagovat

Je nutno si uvedomit, ze uz jen tim, kdyz se bavite s nepritelem, mu davate legitimitu.... A to je problém většiny slušných lidí, neuvědomují si, že s nima se jednat nedá.

21 Ali Halenar Ali Halenar | E-mail | Web | 10. května 2008 v 16:15 | Reagovat

Peticia nie je ponizena ziadost nadriadenemu. Je to _hromadna_ ziadost

vo veciach, ktore su mimo volebnych programov alebo svojou urgentnostou

vyzaduju okamzite riesenie.

-

Peticiu mozu spoluvytvarat aj volici vlady - ak sa vlada mena k cinu.

Podla zakona je ten, komu je smerovana peticia, povinny zaujat k nej

stanovisko a odpovedat. Tak najlahsie volic pozna, komu dal doveru

a moze robit korekcie pri dalsich volbach.

-

22 Acidburn Acidburn | E-mail | Web | 10. května 2008 v 17:24 | Reagovat

To Hedvicek:

S Vaším odporem vůči peticím souhlasím, byť z jiných důvodů než vy - je to prostě k ničemu, nehledě k tomu, že řada peticí je dokonce protiprávních, pokud je adresována například soudu, který rozhoduje nezávisle (jinými slovy, peticí nemůžete ovlivňovat soudní řízení).

Nicméně jeden problém jste si sugeroval sám - jednak v této době není v ČR neokomunistický režim (nemusím Vám snad vysvětlovat rozdíly),

za druhé současná vláda je legitimní (jen socialisti tvrdí opak, všiml jste si?), vzešlá z demokratických voleb, rozdílů oproti barmské (myanmarské) chuntě je dost, stačí se pořádně podívat.

Za třetí - tím, že se s někým bavím, neznamená, že ho legitimizuji k čemukoli. To je naprostý nesmysl. To bych podle této vaší logiky denně legitimizoval kdekoho ke kdečemu.

A za čtvrté - nevím, proč se pohoršujete nad tím, že chunta v Barmě chce raději peníze než materiální pomoc. Ona je totiž už z principu humanitární pomoc této zemi zlo, protože jediná cesta, jak svrhnout současnou chuntu, je revolta nespokojených barmských obyvatel. Místo toho tam kdekdo sype peníze (nebo si myslíte, že i kdyby byla pomoc materiální, že by ji chunta nerozprodala?).

Spekulovat, jak by se zachovali Češi, je v tomto případě hloupost, která mě přivádí k poslední otázce na Vás, Hedvicku. Považujete se ještě vůbec za Čecha?

23 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 10. května 2008 v 17:51 | Reagovat

To Aciburn: Byt mluvim a pisu cesky lepe nez vy a vetsina tamnich vlastencu, nepovazuji (a nepovazoval jsem) se za Cecha. Muj zajem o veci ceske neznamena vubec nic. Ceske chapani narodnostni prislusnosti je jedna velka ostuda.Nesoustredte se na mne, ja jsem nebyl "vas" a nebudu "vas". Mate tam spoustu ciganu a vietnamcu mnohdy mluvicich cesky lip nez vy - a jim to CESSTVI UPIRATE - a pritom to jsou Cesi. Ja o cesstvi nemam zajem - tak proc mi ho nutite? Aby jste dodal vahu vasim popletenym argumentum?

24 Victor Bolt Victor Bolt | 10. května 2008 v 19:21 | Reagovat

Psal jsem ponizene petice jako otrok svemu otrokari Husakovi ,Havlovi,Klausovi a jinym mocnejsim a nic.Rozhodl jsem se teda napsat petici nejmocnejsimu Panu Bohu o interview a postezovat si na svetskou spravedlnost.

" Ja vim co te trapi, protoze jsem vsevedouci a proto se netrap, protoze zadny strom nevyrostl do nebe a i silne stromy vyvrati vitr.Nemuzem porucit bliznimu aby nas miloval ale muzeme mu to jen dovolit.Nejcenejsi neni jake bohatstvi druzi maji ale koho maji.Nejbohatsi neni ten co ma nejvice ale ten co potrebuje nejmene.Nezapomen, ze zpusobit nekomu bolest trva par vterin a trva mnoho let nez se takove zraneni vyhoji.Opravdovy pritel je jen ten co o tobe vsechno vi a presto te ma rad ", rekl Buh a pak zmizel a se mnou nekdo clouma a krici"..pres den spat je zakazano ..koukejte mazat k vyslechu ..tam vam odpovi na tu petici"   - Victor Bolt

25 Jenda Jenda | 10. května 2008 v 21:38 | Reagovat

RE: Acidburn

Považujete se ještě vůbec za Čecha?

Hloupá otázka? Co je platné zač se pan Hedvíček (nebo jiní) považují, když jsou Češi (prosím nerozmělňovat definicí Čecha) a mají asi i české předky – genetice je to jedno. Zrovna tak jako je jedno proč někdo vstoupil do strany (jestli musel, rodice, deti, byt, manzelka, naivita, plotynky, milenka, etc.), zkrátka byl tam.

Pan Hedvíček, myslím si, to spíše považuje za neštěstí být Čechem.

Přesto to neznamená, že Čech nemůže být ke svému národu kritický anebo jím dokonce pohrdat.

Podívejme se co napsal před smrtí Schopenhauer:

...primitivní, nadutí, blbosti plácající ministři, šarlatáni bez ducha a zásluh, to je to co patří Němcům; ne muži jako já.

Budiž toto vysvědčením, které jim při loučení dávám.

Wieland to, narodit se jako Němec, považuje za neštěstí. Burger, Mozart, Beethoven a jiní by mu dali za pravdu; já též.

Též dlouho trvalo, než se Schopenhauer dočkal uznání.

26 Acidburn Acidburn | E-mail | Web | 11. května 2008 v 2:37 | Reagovat

Já jsem vám, pane Hedvicku, češství nenutil, to se dopouštíte typicky českého argumentačního faulu - vyvracíte mi myšlenku, kterou jste mi vy sám vložil do úst. Moje otázkanebylahloupá, směřovalak jádru věci -zda se považujete za Čecha nebo ne. Vzhledem k vašim postojům je jedině dobře, že nikoli (opak by mne velmi udivil).

Ty argumenty vůbec nejsou popletené, popletený je celý váš příspěvek v blogu, plný - zméhopohledu - neuvěřitelně banálních, zjednodušujících a naivních výroků, které ani nemůžete myslet vážně. To, že tyto vaše názory jsou neobhajitelné,je pak dost zřejmé.

Jinak jsem samozřejmě čekal, že tato moje otázka vyvolá reakce ve stylu "být Čechem není žádná zásluha", tedy další věc, kterou bych v životě netvrdil. Ach jo.

27 Petr Petr | E-mail | 11. května 2008 v 8:49 | Reagovat

Rosto...a kdy jsi se stal U.S. Citizen? Jak je to stvym Kanadskym?

28 Jirka Wolf Jirka Wolf | E-mail | 11. května 2008 v 10:11 | Reagovat

Váš článek byl perfektní a našincům perfektně vysvětlil, co to petice vůbec je. Petice nezmohou nic, moc se jim dycinky vysmívala a tak je tomu i dnes. Žádná petice nezastaví rozhodnutí moci a tak je tomu i v případě radaru v Brdech. O tom už bylo dávno rozhodnuto a nějaká lůza, což jsme my bezmocní občané, tak ta  na politické moci nic nezmění, ani nic nemůže změnit. Můžeme jen tiše demonstrovat, což je také důkazem naší naprosté bezmocnosti, jinak naše petice jsou  důkaz moci jakési demokracie, jež panuje v zemi, arciž samotná  petice je  v podstatě alibismus -důkazem "demokracie" v zemi, demokracie, která v podstatě neexistuje! A s tím Havlem  máš, Rosťo naprostou pravdu. Byl to on, kdo mohl zasáhnout ve prospěch uvězněného už jako prezident. Havel na odpočinku se chce už jen zviditelňovat. Když se konala demonstrace za Tibet před Čínskou ambasádou, na druhý den veškerý tisk na první stránce oslavoval exprezidenta V. Havla, jak tam demonstruje. Bylo to opravdu nechutné. Vzpomínám si jak  před několika lety A.I. v Praze dumala ve své kanceláři nad tím,  komu mají dát cenu za lidská práva. Navrhoval jsem Hučína a také jiné bojovníky za lidská práva, kteří  aktivně bojovali proti režimu (Cibulka, Wonka..) ale žádná cena jim nikdy udělena nebyla. Hučím byl tou dobou ve vězení a podpora A.I. by mu pomohla. Tehdejší předsedkyně navrhla, že cenu dostane pan prezident Havel. "Vždyť my se tím jeho  oceněním krásně zviditelníme" prohlásila a všichni, mimo mne, s tímhle nemorálním návrhem nadšeně souhlasili a opravdu Havel tu cenu A.I. dostal. Takhle se jménem Havla zviditelňovali mnohé mezinárodní nevládní organizace, slavné  univerzity atd. Podobně se  udělují  ceny i dnešnímu prezidentovi, který, podobně jako jeho předchůdce Havel, miluje ceny, doktoráty...Je to  pokrytectví a  nominální hodnota  všech těch cen a čestných  doktorátů  je degradována na ruličku  toaletního papíru se kterou si vlastník  už jen může vytřít podělaný zadeček.  Ahoj, Jiří

29 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 11. května 2008 v 13:40 | Reagovat

Jri Wolf, dekuji za vysvetleni a podporu. To Petr: Americke obcanstvi jsem dostal jako kazdy jiny presne 5 let od datumu na me green karte. V Tampe, vyfotili mne pred americkou vlajkou a bylo to. Kanadske obcanstvi mi pravdepodobne porad plati kvuli nejake dohode, ale kanadsky pas mi propadl po peti letech a uz jsem si ho neobnovoval. Teoreticky bych mohl mit oba dva pasy. Americky pas plati deset let.

30 pierino pierino | E-mail | 11. května 2008 v 23:58 | Reagovat

Jsem jako Hedvicek na petice seru odjakziva si pomaham sam. A to jediny funguje. Zdar.

31 Starous Starous | E-mail | 12. května 2008 v 1:29 | Reagovat

To jo... to delam taky, ze to nedelam / nepodepisuji/... jen sem to nedokazal nikdy takhle pekne popsat....

Ale citim to stejne jako ty.

Pro Cesko sou myslim tri zpusoby jak z mentalni krize ven.

Pozvat jako spolecensko-zajmova  organizace do ceska pro zmenu US Army .

Povesit vsechny komouse a zkonfiskovat majetek jejich pribuznym a to i v zahranicnich bankach....

Sestavit vladu z odborniku a profesionalu.

Ma to sve problemy:

1, Do USA proudi denne tolik blbcu , ze dalsi nepotrebuji ani s jejich / diskutabilni prvek/ uzemim...

2, Neni dost stromu pro lidi, jez diskriminovali a mentalne poskodili kdysi hrdy a vzdelany narod..../ no je to vic jak pred 400 lety , to China je na tom lip..../

3,je neresitelny problem.

V cesku se odbornik neda sehnat, vzdy je to extremista levicovy stredolevicovy nebo jako pravicovy ale je taky levicovy....

Pokud by se sahlo do emigrace... Kdo by si pridelaval praci z tech poctivych emigrantu, kdyz v pohode vyzije s tim co vydela... a blbce jako s.Svejnar Cesko nepotrebuje...

Americani sou az moc fer a veri poctivosti cloveka coz v Cesku nejde aplikovat......

Jo je to problem.

At sou to petice / o kterych Milous Jakes prohlasil, ze by mely byt psany na jemnejsim papiru / at jina nenasilna forma zadosti o nastoleni spravedlnosti je v cesku uplne k nicemu.

Spravedlnost by mela byt nastolovana vedenim pravniho statu /vladou, ktera je zvolena na jinych zakladech nez tak jak to tam funguje od 89/ coz jak pises po pravde Cesko neni a nez uplne zanikne / nebude dlouho trvat/ nikdy ty lidi pravni stat nezaziji at pisi petice jak chteji... protoze CR vlad &co. neni partnerem

pro normalni lidi.

Je to svoloc.

Starous

32 Jenda Jenda | 12. května 2008 v 4:14 | Reagovat

RE: Acidburn

Ach jo,

nejdřív se ptáte jestli se někdo považuje za Čecha (a insinuujete, že by měl) a teď přijdete s tím, že „být Čechem je zásluha“. Čech  může být komouš, Komorouš, Hedvíček, Polednová, nebo já – chápete, že Češi a zásluhy spolu nemají nic společného?

Lidem, co světu něco podstatného přinesli, na tom prd záleželo odkud pocházeli a svou otázkou jestli se považují za toho či onoho byste je akorát přivedl do rozpaků. A není to paradox, že většina z nic se neproslavila ve své domovině, ale v cizině (emigraci).

33 Haryk.von.Bahnhof Haryk.von.Bahnhof | E-mail | 12. května 2008 v 10:18 | Reagovat

Zdravím tě.

Mám dotaz.Kam je možno ti psát námět a ne jen sem do fóra.Díky.

Haryk.von.Bahnhof

34 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 12. května 2008 v 16:07 | Reagovat

Moje email adresa je uplne vespod na tehle strance -

mailto:prilisdlouhonamori@gmail.com

35 JanamMarta JanamMarta | E-mail | 12. května 2008 v 19:37 | Reagovat

Petice, vyjadřující názory a vyhraněná stanoviska občanů, jsou jedním z úspěšných způsobů, jak bojovat proti bezpráví. Bohužel "čecháčkové" dokážou pro karieru nemožné, zprofanoli i petiční právo. Vyjádřit občanské stanovisko v ČR a nesouhlas jsou málo účinné i prostřednitvím využití soudní moci, podání trestních oznámení. Po dohodě politici zametou pod koberec všechno, co by je mohlo ohrozit. Jsou jako svině ryjící pod vlastním dubem. Politickou činost vykonávají pro zdroj příjmu, nikoliv jako službu voličům. Čecháčkovská společnost se z devastace morálky bude leta vzpamatovávat. Je signifikantní, že čecháčkové místo zvednutí telefonu a normálního lidského zeptání se Hanky co potřebuješ, jak ti a synovi můžu pomoct, už je mu líp, co dál, vydávají politická nejapná politická prohlášení, jež mají vést k jejich zviditelnění. Lidské vlastnosti jako soucit, lítost zaměňují s politickou karierou. To neznamená, že i zde se nejedná o politickou záležitost. Zaráží mně naprostá absence lidského přístupu. Místo toho  v čechách nastupují zákulisní machinace a pletichy.

36 Acidburn Acidburn | E-mail | Web | 12. května 2008 v 21:53 | Reagovat

To Jenda:

Vážený pane, vy jste očividně četl, ale nepochopil. Já netvrdím, že být Čechem je zásluha, pouze jsem řekl, že můj dotaz,zda se Hedvicek považuje za Čecha, vyvolal reakce v tomto stylu, jaký právě vy předvádíte. Netvrdím, že být Čechem je zásluha, ani bych to nikdy netvrdil, a to přesně z toho důvodu, který uvádíte vy. Naše názory nejsou ve sporu.

Rovněž tak jsem neřekl, že by Hedvicek měl být Čechem. Mě je jedno, jestli je Kanaďan, Američan nebo Čech, já pouze chci, abyo věcech, které kritizuje, měl dost relevantních informací. Protože jeho kázání jsou dost nepřesná.

Vše si ostatně můžete ověřit výše.

S pozdravem

37 Acidburn Acidburn | E-mail | Web | 12. května 2008 v 21:57 | Reagovat

To Janam Marta:

Neznám na světě stát, kde by se část politiků nechovala vámi popsaným způsobem. Takže ona to není typická vlastnost Čechů, to samé najdete v USA (že, Obamo), Rusku, Británii...to samé se týká machinací a pletich. Já bych jako typicky čecháčkovské viděl jiné vlastnosti, např. předposranost z kde koho, nebo nevyrovnání se s vlastní minulostí.

38 Sandokan Sandokan | E-mail | 13. května 2008 v 10:59 | Reagovat

To Acidburn:

"A za čtvrté - nevím, proč se pohoršujete nad tím, že chunta v Barmě chce raději peníze než materiální pomoc. Ona je totiž už z principu humanitární pomoc této zemi zlo, protože jediná cesta, jak svrhnout současnou chuntu, je revolta nespokojených barmských obyvatel. Místo toho tam kdekdo sype peníze (nebo si myslíte, že i kdyby byla pomoc materiální, že by ji chunta nerozprodala?)".

TOHLE VYSVĚTLENÍ NEMYSLÍŠ VÁŽNĚ? PROČ TO NENÍ POHORŠUJÍCÍ? ŽE BY JUNTA BOJOVALA SAMA PROTI SOBĚ VE SMYSLU TVÉHO VYSVĚTLENÍ?

39 Acidburn Acidburn | E-mail | Web | 13. května 2008 v 14:32 | Reagovat

Chunta nebojuje sama proti sobě, nevím, jak jste na to přišel.

Humanitární pomoc Barmě je kontraproduktivní, rozkradou ji generálové, co nepůjde prodat, rozdají lidem podle svých kritérií tak, aby se nebouřili všichni postižení, ale jen někteří (ti se zavřou nebo jinak umlčí a bude klid). V samotné Barmě se nezmění nic - bude tam nadále autoritářský režim, budou tam nadále miliony zbídačených obyvatel.

Navíc pochybuji, že by Barma poslala byť symbolickou humanitární pomoc kterémukoli jinému státu na světě.

Takže asi tak.

40 Jana Marta Hrbková Jana Marta Hrbková | E-mail | 14. května 2008 v 17:47 | Reagovat

Když se podíváme na diskuze u posledních bogů Jirky Vaňka, Rosti Hedvíčka a porovnáme IP adresy, dojdeme k zajímavému závěru :

14.5.2008 14:42:27, Lidka, IP: 89.24.108.xxx

14.5.2008 14:35:04, Russ Kurvíček, IP: 67.159.44.xxx

14.5.2008 14:29:30, Pepe, IP: 193.86.238.xxx

14.5.2008 14:13:18, Karel, IP: 89.250.248.xxx

14.5.2008 7:41:23, Jitka, IP: 81.0.247.xxx

Jsou s nehoráznými vugarizmy přítomní jako anonymové v diskuzi u všech blogů. Nejde o náhodu! "Kdosi" financuje okruh lidí, kteří mají jasně daný úkol: zdiskreditovat všechny materiály, jsou - li závažné, pravdivé, podstatné a především předem neschválené stranickými sekretariáty či jinými složkami. Přítomní paranoici mohou kombinovat o které složky se jedná, nechť dělají, že hledají, kdo je platí.

Obsah z uvedených IP adres bez ohledu na blog, ke kterému se vyjadřují, je nehorázně hnusný. Odpornou sprostotou a vulgarizmy mají za cíl odradit čtenáře ve vyhledávání podstatných a ke kořenům problémů jdoucích článků.

Obracím se proto na normální a myslící, slušné čtenáře blogů - NEDEJTE SE ODRADIT KÝMSI NAJATÝMI PSEUDODISKUTÉRY, jejichž hulvátství přesahuje přijatelné hranice lidskosti!  Věřte, že lidé monitorující internetové diskuze s tímto cílem jsou dobře placeni. Ale od toho LIDOVÉ NOVINY ani jiné sdělovací prostředky  a hlavně novináři nejsou, aby utekli před najatými darebáky! Chceme - li žít v demokratickém státě, musíme svobodně a rozumně myslet a analyzovat důsledky - komu je ku prospěchu jednání vulgárních diskutérů z výše uvedených IP adres! Srovnejte si jejich vyjadřování s pocity matky chlapce, kterého téměř zavraždili vojáci z Tábora! Podívejme se otevřenýma očima na to, co se děje kolem nás a srovnávejte vlastní zkušenosti! NENECHTE SE ZASTRAŠIT ANI ODRADIT!  Jana Hrbková

41 Jana Marta Hrbková Jana Marta Hrbková | E-mail | 15. května 2008 v 8:27 | Reagovat

To Acidburn: Souhlas. Nejvetší devastací je předpostranost, vlstní vnitření autocenzura a čecháčci ji vydávají za oficiální stanoviska.  To, co neschávily stranické sekretariáty nebo novinářské VIP, likvidují. S minulostí se vyrovat nemohou, museli by si přiznat vlastní podvody a lži, krádeže a teš by se museli vyrovnávat s vlastní minulostí i za posledních 18 let! Už jste viděl v Čechách poslance, který by zvedl ruku pro zákon umravńující jeho samotného? Nemožné...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama