Komentáře

1 KivH KivH | E-mail | 27. června 2008 v 16:47 | Reagovat

myslím, že každý, kdo má v ČR větší rodinný domek a daražší auto může být dolarovým milonářem, když dolar je za 15,7 Kč nemyslíte?

2 Cesky Honza Cesky Honza | 27. června 2008 v 16:51 | Reagovat

Tak to jste potom takovi milionari na hovno - to je pak vsechno zpusobeno jen inflaci, ne?

3 jonathan riegel jonathan riegel | E-mail | 27. června 2008 v 17:25 | Reagovat

No to jste v tech USA na tom hodne spatne!! 1 mio USD neni nic moc. To tech milionaru v Cesku bude podstatne vic. Jen obycejny baracek stoji 300-500 tisic USD !

4 Victor Bolt Victor Bolt | 27. června 2008 v 17:49 | Reagovat

Nezapomente,ze bylo okradeno vice jak 40.000,00 emigrantu o svuj majetek .Nezapomente ,ze porad vice jak 20.000,00 emigrantu - povetsinou z USA a slechte nebylo nic vraceno a s timto majetkem se obchoduje.Vice jak 100.000,00 sedlaku je evidovano na MZ aby jim vratili rodnou hroudu pokropenou slzami svych predku. Tento majetek byl pouzit v mnoha pripadech jako kolateral na privatizaci prumyslu do ryze soukromych spolecnosti, ktere vlastni ti zmineni milionari, povetsinou z rad mocipanu byvaleho rezimu.Nezapomente ,ze politici ze zapadu dali tomuto zlodejskemu procesu v CR zelenou a dokonce jej obhajuji v zakonech EU a dokonce tuto loupez obhajuje i ECHR ve Strasburku.Nezapomente, ze v CR nejsou jen dolarovy milionari ale take nekolik desitek milialdaru.Nezapomente, ze tito ex - mocipani komunistickeho rezimu uz nekolik let zkupuji zapadni svet vcetne Ameriky.

5 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 27. června 2008 v 18:00 | Reagovat

Re: Pseudonym Riegel - Cesky baracek za 3-500 000 US dolaru je cira fantasmagorie. To je pak videt ten rozdil mezi CENOU a HODNOTOU. Cena miliony, hodnota par tisic. Take se pak zamyslete nad "koupe-schopnosti" a "zivotni urovni". Zkracene si myslim, ze si lip zije zebrak v USA nez milionar v Cesku.

6 jonathan riegel jonathan riegel | E-mail | 27. června 2008 v 18:06 | Reagovat

Pseudonym Ross - Cesky baracek za 300- 500k USD neni fantazie , ale poradny kup materialu a hlavne neni z preklizky!! Cena baracku za 4 500 000 - 7 500 000 je bezna cena  a navic ji urcuje trh ! Co se tyce koupeschopnosti , tak je to o tom kolik kdo si vydela, jake ma zivotni naklady a kolik potom muze utratit, prepocitavat otrocky kurz meny je zavadejici !! Pokud jsem mel moznost srovnat zivotni uroven v USA a Kanade, tak bych rekl, ze v cesku se zije volneji......

7 jonathan riegel jonathan riegel | E-mail | 27. června 2008 v 18:18 | Reagovat

Ross, mel by si konecne otevrit oci, kdyz porovnas dva lidi na stejne pozici v zamestnani v USA a v Cesku, tak jsem presvedcen , ze ten v Cesku je na tom lip!

8 Ondra Ondra | 27. června 2008 v 18:52 | Reagovat

Já bych řekl že zatímco ceny se se západem srovnaly téměř dokonale (něco je levnější, něco dražší) tak přijmy jen pro horních 10 procent. Teď jsem někde četl že Češi blízko hranic kupují bydlení ve východním Německu.

9 pierino pierino | E-mail | 27. června 2008 v 19:02 | Reagovat

Jsem duchodce a tak bych rekl, ze uroven"naroda" se pozna podle urovne duchodcu...a kdyz vidim ty v Cesku s igelitkama jak cucji pivo v nadrazni restauraci a ty americky dedky, co se prohani na Harleyich i na koleckovych bruslich, ci na jachtach, rekl bych, ze v Cesku si duchodci ziji klidneji...

10 Jaromir Masa Jaromir Masa | E-mail | Web | 27. června 2008 v 19:07 | Reagovat

Pro mne je to doslova klaneni se zlatemu teleti. A to tele je tak velke, ze i Eiffelovka je u u prdéle.

Zajímala by mne spíše statistika, kolik je v ČR poctivých pracovitých lidí, a jak ti na tom jsou. Mám spíš takový pocit, že podobní lidé jsou zajíci a jjinou zvěří na parforsních honech vrchních desíti tisíc, zatímco státní úředníci jsou něco, jako nadhaněči a myslivci. Svatý František z Assisi stejně jako Gándhí hlásali chudobu. Kristus, Muhammad a Buddha měli tak akorát ruksak svých poznatků. Pod(vod)níkatelé nebyli.

11 marie marie | E-mail | 27. června 2008 v 19:24 | Reagovat

ano, Pierino má naprostou pravdu,podle toho jak se stát stará, nebo spíše jak žijí ti, kteří se již o sebe starat nemohou, tedy penzisté či lidé postižení, se pozná stav demokracie té které země, v ČR je to docela ostudné..

12 shmoula shmoula | E-mail | Web | 27. června 2008 v 19:40 | Reagovat

no nevim, s tema podnikatelama... pamatuju, jak po revoluci zacal muj otec podnikat - poridil si takovy to fialovy sako :-) a jezdil po jarmarcich a poutich a prodaval knizky, asi ho chytla takova ta romanticka touha; postupem casu lidi prestali kupovat kvalitni literaturu a zacali se zajimat jen o skvar a postupem casu prestali cist uplne. takze se na to vybodl a zivnost zrusil a ma opet hovno, jako pred tim.

kde se tu rekrutuji ti milionari je mi opravdu zahadou - znam snad jen jednoho jedinyho, o kterym muzu prohlasit, ze je to slusnej clovek a opravdu si na to vydrel vlastni snahou; resp. uz vim, kde se berou - kradou od takovychhle poctivcu - vzdycky se nasel dobrak, kterej ho obcas o neco pripravil...

13 jonathan riegel jonathan riegel | E-mail | 27. června 2008 v 19:41 | Reagovat

Marie nemel, kazdy je zodpovedny za svuj stav v prvni rade, a teprve o nemocne a nemohouci se stara stat! Mi rodice si nemuzou vynachvalit jak se maji dobre za cely svuj zivot!!

14 jonathan riegel jonathan riegel | E-mail | 27. června 2008 v 19:42 | Reagovat

Shmoulo, "nejlepsi" je vzdy shodit zodpovednost za sve skutky  na ty druhe............

15 Victor Bolt Victor Bolt | 27. června 2008 v 19:58 | Reagovat

Ostudne to je ale pro kohoho.Ex -generalove a kadry z minuleho rezimu vcetne soudcu, prokuratoru a policajtu maji z velkych platu velke duchody a v prvni kategorii t.j od 16 do 35 tisic.

Chudak ktery drel cely zivot ma jen zaklad od 3. tisic asi do 5.

S pridavky se pohybuje prumer v CR asi na 8. tisicich.

16 Jaroslav Jaroslav | E-mail | 27. června 2008 v 20:22 | Reagovat

K tem milonarum...Jaka je statistika prumerne zadluzenosti rodiny? Zrejme milionar neni podle toho, kolik ma v bance, ale kolik je mu banka ochotna pujcit.

17 marie marie | E-mail | 27. června 2008 v 20:33 | Reagovat

pro jonathan riegel,dovolím si s Vámi, pane, polemizovat, lidé kteří žili a tedy pracovali převážně v socializmu, se příliš "starat" nemohli. Za socializmu jste si nemohl, z průměrného platu,ušetřit závratné peníze na "přepychový život v penzi"..Normální nekomunisté měli jen "normální" plat - na normální běžný život, tzn.normální lidé, žili tzv. "ze dne na den" takže na nějaké úspory nemohli ani pomyslet, víte..

18 marie marie | E-mail | 27. června 2008 v 20:45 | Reagovat

ještě si Vám dovolím položit otázku, Vy a Vaše rodina jste žili v bývalém Československu, či jste žili v normálním světě,usuzuji to z toho jak se "upřímně divíte", že tady žijí chudí penzisté či že tady žijí vůbec nějací chudí ?

19 Kutal Oldřich Kutal Oldřich | E-mail | 27. června 2008 v 21:47 | Reagovat

Lepší otázka je, než veškeré komentáře, jak ti "milionáři" k těm milionům přišli. Poctivou prací to jistě není. Takže zbývá již jenom zlodějina. Copak je normální, aby gen. ředitel ČEZ měl měsíční plat 1,8 mil Kč? Třeba pro někoho ano, pro mě ne, potom se však milionáři množí velice rychle.

20 marie marie | E-mail | 27. června 2008 v 22:03 | Reagovat

Ano to máte svatou pravdu,znovu si vzpomínám když jsem se zúčastnila první aukce a "lítaly tam milióny" tak jsem nebyla schopna pochopit - kde ti lidé ty milióny vzali? Slyšela jsem, že prý si ty peníze půjčili v bankách, no tak jsem se byla zeptat,neboť jsem si také chtěla něco v aukcích zakoupit, ale mě obyčejný ženský, nechtěla žádná banka žádný milión půjčit..a to tedy ani jeden? a v aukčních síních "lítaly" desítky miliónů?co to bylo za lidi?

21 marie marie | E-mail | 27. června 2008 v 22:19 | Reagovat

zapomněla jsem podotknout, že hovořím o aukcích v 90 letech, tedy těsně po tzv. "pádu" socializmu, tedy po době kdy byl normální plat pro normální lidi, pouze cca 4 000.- kčs a to byl docela slušný plat a kde si tehdy ti účastníci aukcí mohli "naspořit" ty milióny, prosím?

22 Victor Bolt Victor Bolt | 27. června 2008 v 22:56 | Reagovat

Please madam Marie see No 4 and No 15 .Tam mate odpoved na Vasi otazku No 21 - tedy na ukor obeti a jejich majetku - je to zlodejska zeme od doby lapky Zizky z Trocnova, kdy vlastnicke pravo prestalo byt posvatne.

23 Pavel N. MATUSTIK Pavel N. MATUSTIK | E-mail | 27. června 2008 v 23:17 | Reagovat

to se to hezky rozproudilo... million sem, meloun tam, at se vsichni po... tesi.

24 marie marie | E-mail | 27. června 2008 v 23:26 | Reagovat

Ano máte samozřejmě pravdu, myslím si, že toto všichni vědí ale nerozumím tomu - jak je možné a tedy proč to nikomu nevadí, tady se krade, podvádí a lže a všichni se tváří tak jako že je to v demokraciích úplně normální a tedy běžné a ti kteří na to poukazují tak že zřejmě nejsou v pořádku.

25 marie marie | E-mail | 27. června 2008 v 23:29 | Reagovat

Policie: Rozkrádání státního majetku netrestáme

02:00 | 11.12.2007 | Aktualizováno | Sabina Slonková

zveřejnilo :" Aktuálně.cz" a myslíte si, že se tím někdo zabýval?

26 marie marie | E-mail | 27. června 2008 v 23:31 | Reagovat

Rusové, kteří v Česku nikdy nepracovali, dostávají český důchod

vloženo: 4. 11. 2007 13:55, autor: ČT24 a tím se také nikdo nezabývá a také to nikomu nevadí, a rusů je tady 149 000 a kdyby si každý požádal o penzi na základě "trvalého pobytu" tak by stát musel ty penze vyplácet, tato nesmyslná smlouva platí skoro 50 let!

27 Co bych vam rikal Co bych vam rikal | 27. června 2008 v 23:44 | Reagovat

Kdykoli telefonujeme se svagrovou z Cech, jde to na nas ucet, ze pry ona si to nemuze dovolit. Pritom ma dva baraky ve Stodulkach, kazdy v hodnote nekolika milionu (ano, i v dolarech). Manzelku vydedila (tedy zbavila vsech dedickych prav na majetek rodicu) hned po nasem odchodu, dodnes neustale slychavame, jak za nas odchod trpela, ze ji zarazili postup. Pritom je dodnes zamestnana ve stejnem podniku, odkud 99% zamestnancu mezitim vylili...

Mimochodem: to cislo 17.000 se mi zda pomerne male, uvedomime-li si, ze v dobe sametoveho prevratu bylo v CSSR 1,7 milionu komunistu, ze kterych se tech 17 tisic jiste sklada ponejvic.

28 marie marie | E-mail | 27. června 2008 v 23:55 | Reagovat

ano, celý slavný sametový převrat především krásně - zlegalizoval to co komunisté nakradli, konečně mohou být bohatí VEŘEJNĚ, nakradené peníze si krásně a třeba zrovna v těch aukcích - VYPRALI..

29 marie marie | E-mail | 28. června 2008 v 0:00 | Reagovat

dovolte prosím abych se zeptala, jakým právem mohla švagrová vydědit Vaši paní manželku z jakého titulu?

30 Vanek Vanek | Web | 28. června 2008 v 0:25 | Reagovat

Ozraly cesky ksindl!!!

Děti, které alkoholem slaví konec školního roku, zaměstnávají od pátečního rána policii a záchranku v celém Česku.

Pražská záchranka během dopoledne ošetřila několik alkoholem zmožených dětí. V Praze Krči si dopoledne po vysvědčení přivodil chlapec úraz hlavy na autobusové zastávce.

„Šestnáctiletého opilého chlapce jsme převezli s úrazem hlavy do Thomayerovy nemocnice na dětskou chirurgii,“ řekla mluvčí Ernestová. „Hocha jsme hospitalizovali na jednotce intenzivní péče, jeho stav ale není vážný,“ sdělila mluvčí Thomayerovy nemocnice Martina Štanclová.

Po jedenácté hodině vyjela záchranka ke čtrnáctileté dívce do Vinohrad kvůli intoxikaci alkoholem. „Záchranka ji převezla do vinohradské nemocnice na dětské oddělení,“ dodala mluvčí pražské záchranné služby Jiřina Ernestová.

Kromě alkoholu oslavují školou povinné děti vysvědčení také drogami, především marihuanou. Kolem jedné hodiny lékaři záchranné služby museli ošetřit u Gymnázia Jana Keplera na Hradčanech sedmnáctiletého mladíka, kterému se špatně dýchalo.

„Jak na místě záchranáři zjistili, mladík kouřil marihuanu, takže mu poskytli pouze základní ošetření. Nebylo třeba jej převážet do nemocnice,“ řekla mluvčí pražské záchranky Iveta Česalová.

Další případ měli záchranáři ve Vršovicích u Havlíčkových sadů, kde se otrávil alkoholem dokonce třináctiletý chlapec. „Sanitka ho převezla do motolské nemocnice, chlapec nepil pouze alkohol, ale kouřil také marihuanu,“ informovala Česalová.

Podobné starosti ve středních Čechách

Během pátku středočeští záchranáři v souvislosti s koncem školního roku zatím vyjížděli ke dvěma opilým dívkám.

Konec školního roku a začátek prázdnin oslavovala patnáctiletá dívka v Čáslavi se svými spolužáky z deváté třídy na rozlučkovém večírku. Dívka se opila a potřebovala pomoc našich záchranářů. Dívku záchranáři společně s městskou

policií převezli na dětské oddělení do nemocnice.

"Do Čáslavi jsme byli voláni také ve 12:53 tentokrát k devatenáctileté opilé dívce, kterou jsme po kontrole zdravotního stavu převezli na internu," řekla mluvčí záchranářů Tereza Janečková.

K opilému dvanáctiletému chlapci v Příbrami byli záchranáři voláni také už ve čtvrtek v 15:00. Chlapce našli ležet opilého na místním autobusovém nádraží. Po kontrole zdravotního stavu chlapce převezli do příbramské nemocnice.

Zdroj: Mediafax,

31 vonpetrinerhehe vonpetrinerhehe | E-mail | 28. června 2008 v 0:37 | Reagovat

Penze  vyslouzileho  docenta  je  kolem  9 0000. Korun.  Moc  si  nezije,  ze  ano.  Srovnejte  jeho  prinos  lidstvu  s  bolesevickym  generalem.  Ano,  to  boli.  Ale  zbohatnout  se  v  kotline  da,  viz  kolotluka  Standu.  Koupi  akcie  za  30,  proda  za  130(milionu).  Nikdo  se  nepta, kde  sebral  tech prvnich  30.  No  pta,  ale  velice  opatrne,  nebot  by  to  mohl  byt  konec  kariery.  Za  bolsevika  mohl  byt  clovek  bohaty,  ale  nesmel  mlaskat.  Ted  muze  i  krkat,  to  je  svoboda.

32 marie marie | E-mail | 28. června 2008 v 0:44 | Reagovat

takhle snad nevypadá SVOBODA a DEMOKRACIE, namyslím si že je ve slušné společnosti zcela normální že se krade a že je naprosto běžné, že se nad tím nikdo nepozastavuje a nikdo není ve vězení??

33 Veruna Veruna | E-mail | 28. června 2008 v 0:45 | Reagovat

Nejlepsi priklad je prece Standa Gross, ktery mel holy zadek, kdyz prisel do CSSD strany, a pak se rychle stal vysookym vladnim funkcionarem. Vystudoval prava asi za rok, dnes ma vilu na Floride a druhy barak kupoval nedavno. Ma milionovy majetek a nikdo se  nepta, jak k tomu prisel.  Prestoze kazdy vi, ze to nemuze byt poctive ziskane. Vsichni drzi hubu. V Cechach je to zakladni vlastnost k zivotu potrebna,  byt bezcharakterni a  k tomu jeste zlodej.

34 marie marie | E-mail | 28. června 2008 v 0:54 | Reagovat

ano a ještě se tvářit, že je to úplně normální.

35 Hanka Hanka | E-mail | 28. června 2008 v 1:14 | Reagovat

V Praze zije jeden milionar v nasem rodinnem dome. Ziskal ho za par sprdliku a ted ma milion. Podle me je to zlodej.

36 Luis Luis | 28. června 2008 v 1:21 | Reagovat

Jsem pri cteni tohoto clanku jedl krajic chleba

a to jsem nemel delat , protoze jsem to vykaslaval z plic celou nasledujici pulhodinu.

37 PN PN | 28. června 2008 v 1:24 | Reagovat

http://hedvicek.blog.cz/0806/milionari-v-cechach#komentare

Ross Hedvicek, 27.6.2008 18:00

Re: Pseudonym Riegel - Cesky baracek za 3-500 000 US dolaru je cira fantasmagorie. To je pak videt ten rozdil mezi CENOU a HODNOTOU. Cena miliony, hodnota par tisic. Take se pak zamyslete nad "koupe-schopnosti" a "zivotni urovni". Zkracene si myslim, ze si lip zije zebrak v USA nez milionar v Cesku.

*****

Pokud cesky milionar jezdí v Lamborghini -- napr. v tomto: http://lambo.netmag.cz/ipage00011.htm -- v cem lepsim jezdi zebrak v USA?

Vim, ze jedno ojete cerne Lamborghini prodal pred 2 lety jeho prazsky majitel do Portlandu, asi nejakemu homelessovi ;-)

38 marie marie | E-mail | 28. června 2008 v 2:01 | Reagovat

milionáři, no prosím, ale řekněte mě jak se může a tak najednou - v posttotalitní  zemi, kde si byli všichni 40 let rovni a nikdo téměř nic neměl, protože měli všichni, tedy téměř všichni, stejné platy - kde se najednou a tedy "ze dne na den", vzalo tolik milionářů, že plnili aukční síně a nakupovali paláce, hrady a zámky a tak podobně?

39 Hanka Hanka | E-mail | 28. června 2008 v 2:18 | Reagovat

Vsichni si byli rovni, ale nekteri rovnejsi :-)

40 Victor Bolt Victor Bolt | 28. června 2008 v 3:27 | Reagovat

K 38 - Kdyz se psal rok 1989 tak CSFR nemela skoro zadne dluhy.Naopak ji dluzil Irak ,iran, Jemen ,Rusko atd.A tyto velike penize ktere prichazely na konta v zahranici nebyly v tom zmatku kontrolovany.Da se dovodit z dukazu ,ze treba nakladatelstvi Vltava se poridilo z techto penez , ktere ovladali komunisticti pohlavari a nyni je ryze soukromou spolecnosti s podily vsude mozne. Komuniste rozkradli socialisticke jmeni CSFR a nikoho to nezajima.Dobre vite kdo jim to umoznil a za co.

41 Milan z Nevady Milan z Nevady | E-mail | 28. června 2008 v 5:01 | Reagovat

Pani Marie, kdyz jsem prijel po mnoha letech v 1990 do CSKR, bylo

hned jasne, kdo mel prvni miliony,

ktere nakradli za moci: KOMUNISTI!

Pristup k informacim a svoboda - ano svoboda!, jim dovolily delat

cokoliv chteli. Jasne kdyz pak

u moci zustali (diky sv. Vaclavovi)

miliony se zacaly hrnout ze vsech stran. Tak se vse prodalo na zapad!

Co tam u vas opravdu vlastnite?

Olomoucke syrecky? Nebo i je koupil

nemecky Limburger?

Mam jen 2 otazky (i kdyz dolar je

momentalne dole a benzin stoji

$4.50) - kdo ti novi milionari jsou

kdyz tata, ktery byl cely zivot

profesor a dostal 9,000 Kcs penzi -

a zlodeji s podvodniky (komousi)

si uz tenkrat mastili kapsy? 1990!

Misto toho, aby jste je dali pod

kontrolu! Povesili, potrestali atd?

Proc jim to tak snadne vsecko proslo a proc si tu nekdo dovoluje

psat, ze penzisti jsou na tom lip

v CR nez v USA?

Ja, kdybych sel za 3 roky do penze,

mam hezky balicek $85,000 s ruznymi

benefity a i kdyz dolar je dole,

stale se tady mame lip v baracich

z preklizky, nez v tech cihlach u Vas. Kolik procent vaseho prijmu

utratite v CR za jidlo?

Cela moje vzdelana rodina (rodice

zemreli v 95 letech a nemeli NIC)

a jen moje jedna neter a jeji manzel maji hezke prijmy, ale kdyz

s nimi skoro denne mluvim $0.03 za minutu 24/7, nikdy nemaji na nic cas a stale si stezuji, jak se musi honit. A to nakonec zlomi pater i tem milionarum. My jsme tu

zvykli fachcit tvrde, ale tam dodnes nikomu zatim nedoslo, ze bez

prace nejsou kolace.

To tam na celou EU ceka za krovim

a uvidite.

Ja bych USA nemenil za nic - i kdyz tady mame problemy, jako Rostu atd. On ale v tomto bude se mnou souhlasit. Amerika je mozna

momentalne v pruseru, ale byla nekolikrat a vzdy se z toho a bez!

evropske pomoci dostala.

Da se to rict obracene? Kolikrat

jsme my zachranili Evrope existenci? Polozili zivoty - za co a NATO? Na co? Anti-amerikanizmus?

Ja to pletu vse dohromady, ale pani

Marie zde ma jedina inteligentni

rozhled a otazky.

Vite, proc tu mame homelesaky?

Protoze nechteji delat, ale na pivo

a drogy si vzdy u silnice vyzebraji.

Proc jsou u Vas, kdyz se tam mate tak dobre? Stale vam to vsem jeste nedoslo?

Vladimir vam to brzy ukaze!

A my se tentokrat (doufam!) na Evropu vybodneme - coz uz je na case delsi dobu.

Jo a pan Masa ma taky pravdu!

Ja ma s USA po 44 letech nekdy dost

problemu (hlavne sheeple), ale NIKDE jinde bych NIKDY nezil.

Specialne NEEEEE v Evrope nebo EU?

I LOVE TO BE AMERICAN!

42 Sokovany Sokovany | 28. června 2008 v 5:01 | Reagovat

Znal jsem v 80. letech jednoho mladeho muze, jehoz nikdo nechtel nikde prijmout a kdyz jsem byl i sam proti prijeti do sveho oddeleni, zavolal si me reditel a "doporucil" me ho bez dalsi diskuse prijmout jako brusice nastroju (soudruh reditel se totiz znal duverne s jeho soudruhem tatickem).. Stalo se a zacaly problemy.. Lempl prvniho radu, liny, neschopny, vecne nemocny... Casto ozraly a za ty prestupky me reditel durazne karal, protoze "Ja" jsem ho pry prijmul.. A za  potrestani jmenovaneho, jehoz jsem se naivne dopustil, jsem jako nestranik prisel o premie!!!.. A za tak kvalitne vykonavanou praci a pracovni moralku s 8 Kcs/hod., vlastnil zmineny mlady muz prepychove vybavenou vilu v te dobe vic jak za pul milionu korun.. Takze... Vsimnete si: Z tohoto 'materialu" se zpravidla zrodilo to jadro tech uspesnych podnikatelu, co si jezdi v tech Lamborginich, presentuji se jako smetanka Ceska a to je zrejme podle Jonathana to, cemu tady tleska.. Ceskemu uspechu typicky ceskeho stylu.. Ano, schopni maji zelenou, ale vic jeste ti vseho schopni.. Predpokladam, ze tento dotycny je jiste dnes "uspesny podnikatel" a jsem presvedcen, ze s podobnymi zamestnanci jako byl kdysi sam, velkoryse vyrazi dvere...

43 Sokovany Sokovany | 28. června 2008 v 5:15 | Reagovat

Milanovi 41... Plny souhlas a diky za objektivni pohled!!!!!!! Mimochodem, taky bydlim v baraku z preklizky a mam uz temer pocit menecenosti z toho (hihihi).. Boze, to je nestesti!! Ale napada me naopak, jestli si ty cihly do hrobu neberou nakonec radeji nez tu preklizku doma..Co my vime..?? Ale kdepak..!! Budou mit preklizku taky...:o)) Tak at se nevytahujou s hromadou cihel..ze? Jo a pamatuje si nekdo tady, jak byl hlad v 70 letech po preklizce pod jmenem "OKAL" z NSR?? Najednou jim preklizka uz nevoni...

44 Sokovany Sokovany | 28. června 2008 v 5:24 | Reagovat

Uz cekem jenom, jak me tady nekdo napadne za spatne napsany Lamborghini.. To je ted moda doma, misto vecne diskuse vysmivat se preklepum.., jak jsem si vsiml na mnoha diskusich jinde..

45 Vlastik Vlastik | E-mail | 28. června 2008 v 5:47 | Reagovat

Ja rikam porad:" V Cesku je krasne, jenom kdyby ti lidi tam nebyli."

46 Luis Luis | 28. června 2008 v 6:38 | Reagovat

Ale Rosto,

to jsou jenom teoreticke uvahy. Realita je zde :

http://snopkova.blog.idnes.cz/c/40448/Jsem%2D11%2Dlety%2Dsnatkovy%2Dpodvodnik.html

47 jonathan riegel jonathan riegel | E-mail | 28. června 2008 v 7:54 | Reagovat

Oslici, po kazdem spolecenskem prevratu se rozkradlo co se dalo. V Nemecku a Rakousku po valce to bylo stejne jako v Cesku po valce v 89 Majetek se neztratil, jen se premistil. To ze nekdo je bohaty v Cesku vas irituje jako cerveny hadr byka v koride, ale ze stejnym zpusobem zbohatly spicky v USA je v poradku? Kazdy vyuzil prilezitosti po svem , kdy spolecnost byla slaba. At pasoval whisku v dobe prohibice nebo nakoupil lacine akcie a draze je prodal ....vsichni to vime, ale neni dukaz o podvodnem jednani Grosse. A takovych je! Babicka rikala, lehko nabyl a lehko pozbyl. Rockefeller sve miliardy nenabyl poctivou praci, jak tady nekdo zduraznuje, Bata to taky nema kristalove ciste! O Bushovi ani nemluve. Snad jen Ronald Reagan  se vypracoval sam od piky. Moc korumpuje a absolutni moc korumpuje absolutne. A kdoz jste bez viny, hodte kamenem :::: Jestli bydlim v papundeklu nebo v cihlach je absolutne jedno jakou to ma hodnotu, protoze po uraganu to nema zadnou hodnotu a do hrobu si to nevezmes! Milan pise ze jinde by ani nezil, prestoze mu lupici lezou do baraku kazdou chvili a vecer by nevylezl ven ani za nic. Ja zase budu zit jen v EU. Jestli to je v Amstrdamu nebo v Praze je jedno, protoze Evropa hlavne neni nuda a je tu tolik prilezitosti, ze kazdy muze byt milionarem § Ikdyz zivot je nakonec o necem jinem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

48 Sokovany Sokovany | 28. června 2008 v 9:44 | Reagovat

Jonathane, zlodeji me iritovali vzdycky, kdeko-liv, bez vyjimky.. Zvlast Ti, co si pak hraji na snobiky zatizene stredopupecnim syndromem, jak je doma castym jevem.. A navic, me to irituje i z toho duvodu, rekneme, ze tidleti revolucionari okradli i me.. Nebo premistili jak to nazyvas. Decentni nazev.. Uz to zacina mit alespon elegantni podobu ta zlodejna.. A jestli mas pocit to doma nazyvat "spolecenskym" prevratem.. v poradku, zni to vznesene a nazor Ti neberu. Ja osobne bych to spis nazval, ze to spadlo do jeste vetsi zumpy nez bylo.. Ale zumpy navonene uz, krasne na pohled.. Jinak ja osobne proti Evrope nemam nic, nuda v ni neni a mam ji rad, to problemem nevidim.. Jinak samozrejme nevim, co delas jak jsi star, soudim vsak, ze Tvuj nazor vychazi s pozice Tveho postaveni, moje pozice v zivote me nabizi drzet se nazoru odlisneho.. Ne v zasade ve vsem, to si vsimni.. A vsimni si take, ze jsem Te presto oslikem nenazval.. No vidis.. Vzpomel jsem si na jedno prislovi, jiste je znas..: "Za kazdymi velkymi penezi se skryva zlocin" A to je pravda.. Jak u masinfiry, tak i u ostatnich jez jsi uvedl, souhlasim..

K tomu bykovi jeste.. Jsem cetl, udajne nejnovejsi studii a prekvapila me, ze byk je barvoslepy a cervena v tom roli nehraje, jde pry pouze o vlneni te ci one latky. To ho drazi.. Treba, dodejme, muze byt i modra.. Jde o ten pohyb pouze... Hezky den preji

49 jonathan riegel jonathan riegel | E-mail | 28. června 2008 v 12:07 | Reagovat

Vsimete si jak jsem vas laskyplne nazval osliky! :-) Prestoze si vetsina za to predvadene kejvalstvi na kazdou predhozenou polohryzanou kost s Floridy malem muze urvat hlavu!! Jidna zumpa v cesku je a toje politika a justice ! Vse ostatni je prece jen trochu jinak nez to pipisuje nick Ross. Vsude na svete se lide chovaji jak jsou nastavene mantinely. Cesi nejsou o nic lepsi nebo horsi nez ostatni a taky nemuzou byt stejni. Penezenku vam ukradnou stejne dobre v Bostonu jako v Parizi.  Mozna se vice v Cechach vymysli az lze, ale zase se nevrazdi a nemorduje tak jako jinde a to nemusim porovnavat s USA. Vsude na svete je nejak. treba se v Cechach neujala takova domoroda vlastnost jako na Floride! Tam kdyz jede cizinec , tak ho zezadu zamerne naboura mistni hosi a az zastavi, tak ho oberou do hola.............tak to se v Cechach nestava!!

50 marie marie | E-mail | 28. června 2008 v 13:36 | Reagovat

ale dovolte Vy tady vyprávíte, že se "to" děje všude na světě, ale já jsem se, promiňte laskavě, ptala na to, kde se vzaly ty miliony bezprostředně po tzv., převratu když tady byli 40 let, všichni stejně chudí( o což se postarali komunisté v roce 1948, když ukradli veškerý majetek) - ta startovní čára měla být tedy pro všechny stejná. Socializmus neodovolil, tím že měli všichni stejně,( a všichni byli zaměstnanci a nikoliv podnikatelé) nějaké milionáře - tedy kde se najednou vzali, prosím?

51 Luis Luis | 28. června 2008 v 13:51 | Reagovat

Riegel : tak to co popisujes se v Cechach delo a dale deje. A nekradou se osobni veci. Sehravaji se situace, kdy je ridic kamionu vezouci cigarety, alkohol ci pocitace nucen kvuli sehrane nehode zastavit a je pak oholen o cely kamion. Dale v CR existuje  hromada profesionalnich bouracu, kteri vam na objednavku zrusi vase auto, aby to pojistovna zaplatila. Jenom si vyhlidnou nekoho kdo se lepi na zadek, trochu ho vystengruji k zavodeni a pak mu to [pd nosem zaslapnou.

S temi kradezemi penezenek je to ujete prirovnani, protoze jak v Bostonu tak i treba v te Parizi to ze 100 procent delaji barevni, kdezto v Cesku se tim zabyvaji z pulky bili.

V USA staci se vyhybat ctvrtim a mistum se spatnou povesti, v Cesku se krade bez rozdilu mista. Staci jit na houby a nechat auto u lesa.

52 Luis Luis | 28. června 2008 v 13:55 | Reagovat

Jinak ta ilustracni fotka je kouzelna - a vysvetleni ma.

53 Luis Luis | 28. června 2008 v 13:58 | Reagovat

Kusjakov - rozumim , ale ver ze na kazdou svini jednou dojde a vy uz to moc prehanite.

54 marie marie | E-mail | 28. června 2008 v 14:11 | Reagovat

co to tady zase je za lůzu?

55 Luis Luis | 28. června 2008 v 14:16 | Reagovat

Cim jsem dulezity a na jakyzetovassvetonazor se mam obratit ?

Ze bych jeste neco poutaveho, co me vezme za srdce neznal ? A kde jste prisli na to, ze ho mam kraktyho ? Pis, to musi byt svetonazor uplna bomba, to bude zvedavejch vic lidi.

56 Luis Luis | 28. června 2008 v 14:19 | Reagovat

Marie, klidek, to je tak kdyz nekdo dela praci na kterou nema , je blbej jako vantroky a jeho stejne blbej sef mu poradil, aby to vykrejval humorem.

Sedlacku, jsi to ty ?

57 Luis Luis | 28. června 2008 v 15:53 | Reagovat

ferdan-nech vyber svych podrizenych na nejake personalni afenture. Nebudes jim pak muset radit, aby byli alespon vtipni.

58 Luis Luis | 28. června 2008 v 17:12 | Reagovat

Sibyla : tu jsem necetl a docela rad bych to dohnal. Dej tip, kde to sehnat. Jen jsem slysel , ze mela napsat ,ze zlute plemeno zaplavi cely svet. Tomu jsem nerozumel do te doby, nez jsem zacal cist diskuse na ceskem internetu. Sibyla ma naprostou pravdu : zlute plemeno svet zaplavuje. Je totiz znamo , ze naniste,lide poznamenani down syndromem, kreteniste a lide vykazujici mongoloidni postizeni zlutou kuzi maji. Skoda

k dolozeni me teorie , ze u kazdeho diskusniho prispevku neni povinne prilozit fotografii autora.

59 Luis Luis | 28. června 2008 v 17:22 | Reagovat

Hej ty intelektual, a co takeho si pod tym pojmom intelektual predstavujes ?

60 Luis Luis | 28. června 2008 v 17:40 | Reagovat

Z psaneho textu odvodit inteligenci autora neni problem. Proto je u Rostovych clanku zbytecne zverejnovat fotografii, po ktere se tak klepe vas nacelnik. A jak ma clovek chtit zverejnovat svoji fotografii, kdyz mu slibite alespon jedenkrat za mesic fyzickou likvidaci ? U vas je to jinak. Na volech si nikdo nic nevezme, takze tam by to bylo doopravdy jen pro pobaveni se.

61 Jenda Jenda | 28. června 2008 v 21:35 | Reagovat

Otázka pro Jonhana

Když je Evropa tak tutová, proč se do ní hrnou lidé z Lybie, Abánie etc. a do USA od jakživa evropský creme de la creme, akademiky počínaje a hvězdami show busenissu, Hedvíčkem a českými politiky konče?

62 Jenda Jenda | 28. června 2008 v 23:11 | Reagovat

Jonhano,

nebudu se ti snažit oponovat, máš asi pravdu.

Teď pro změnu otázka, když tolik polemizuješ s Hedvíčkem, tak to z titulu krávy anebo vola?

63 Jenda Jenda | 29. června 2008 v 0:31 | Reagovat

Jonathan Riegel - mezi voly

Máte nějaké vysvětlení pro fascinaci volů panem Hedvíčkem?

Dále pak pro to, že tito volové s ním a jeho ostatními čtenáři věčně nesouhlasí?

Nechte si čas, nemusíte odpovídat hned.

64 marie marie | E-mail | 29. června 2008 v 1:15 | Reagovat

leonardo da vincek, můžete si, prosím, svůj příspěvek ještě jedenkrát pomalu přečíst a potom nám znovu napsat - cože jste svými slovy mínil sdělit, ano..

65 Jenda Jenda | 29. června 2008 v 2:38 | Reagovat

Rosťo,

jestli to paní Marii nebude vadit, nemaž příspěvky no.71a72.

Lepší karikaturu českých "patriotů" a kritiků USA by nikdo nesvedl.

66 Jenda Jenda | 29. června 2008 v 13:23 | Reagovat

Karolino,

proč bych svou přítulnost skrýval? A máte pravdu, někdy si připadám jako on.

Co se týče "pana leonardo da vinco", tak ten slyší a odpovídá na nejrůznější jména. U tohoto článku alespoň na 4, zkuste uhodnou jaká. Jeho antiamerikanismem zde proslul již dávno.

67 pierino pierino | E-mail | 29. června 2008 v 15:20 | Reagovat

Hmmm cesti milionari, zlodeji i podvodnici... co byste chteli, vzdyt je tam ranny kapitalismus...to co bylo v Chicagu ve 20tych letech je dnes v Cesku, jen to prostredi se malicko lisi...a vezme to jedno stoleti nez se to zmeni. Demokracie se rodi v bolestech.... no a "porodnici" z toho hrabou Al Capone nebyl lepsi...

68 marie marie | E-mail | 29. června 2008 v 19:33 | Reagovat

pane, (či kdo jste) umíte kromě nadávek také něco jiného tím myslím jestli umíte slušně mluvit?

69 Luis Luis | 29. června 2008 v 20:57 | Reagovat

Ted docela pravidelne prekladam prispevky odtud do anglictiny a davam je cist svym znamym. Je zajimave u nich pozorovat, jak u nich dochazi k modifikacim nazoru na CR, zejmena pokud jde o clenstvi CR v NATO. Mili mistni kreteni, ani nevite, jak mi v budovani me budouci kariery pomahate.

70 Luis Luis | 29. června 2008 v 21:30 | Reagovat

Mily kocicaku, zatim tusim jen vzdalene kdo jsi -zname se z valmezu, jen velmi mlhave tusim kdo jsi - Tonda ?. Jsi na omylu- ve Vimperku mi to neslo ani nahodou. Zato tobe to jde do dneska- ze jsi presel od cervene barvy k modre.

A Kanada je zeme plna zajimavych prilezitosti.A neboj, jedna se o uplne normalni civilni zamestnani u male firmy a objektem zkoumani je jak jsem se zde v Kanade zabydlel, abych nahodou po case  nezmizel jako spravny cech domu i s casti svereneho firemniho majetku. Samozrejme pokud dostanu nabidku to natirat takovym jako jsi ty, tak ji rad prijmu.

Mej se cukrousi.

71 marie marie | E-mail | 29. června 2008 v 23:51 | Reagovat

Stejně jako pan Emanuel Mandler bych přivítala kdyby se česká společnost měnila k lepšímu, ale po přečtení si těchto nenávistných "výkřiků" musím dát za pravdu Tomáši Krystlíkovi. Ten píše o českých charakterových vlastnostech toto :": pokrytectví, sžírající závist, otrocká mysl, špehování, zrada, nevěrnost, obrovská lačnost po cizím majetku, lživost". Já bych to shrnula - je to neuvěřitelná zášť a bezdůvodná zloba..

72 marie marie | E-mail | 30. června 2008 v 0:07 | Reagovat

V diskuzi u toho článku je naprosto zřetelně vidět úroveň diskutujících. Pár lidí si tady vyměňovalo své názory a do tohoto klidného vyprávění "vpadlo" pár anonymních lidí, kteří zřejmě neměli co by k diskuzi řekli tak alespoň diskutující hrubě napadali,co jste za lidi?  ..

73 pierino pierino | E-mail | 30. června 2008 v 2:31 | Reagovat

Marie....vy nevite, co je to za lidi..? No prece typicky Cesi.... jinak da se vybrat, ale opatrne a chce to trpelivost...

74 Eduard Vacek Eduard Vacek | E-mail | 30. června 2008 v 8:11 | Reagovat

Kde se vzal, tu se vzal český milionář.

Myslím si, že to má několik zdrojů. Za prvé, komunisté nikdy nevrátili svůj léty "nahospodařený" majetek, ale rozpustili je mezi své organizacační jednotky. Tento majetek nebyl nikdy státními orgány dohledán. (soupis majetku KSČ byl vydán na počátku devadesátých let jako brožura. Druhým zdojem byla divoká privatizace, při níž drancovaly státní majetek kolektivy ředitelů a náměstků (členů KSČ). Třetím zdrojem byly pečlivě připravené tzv. díry v zákonech, kterými proudily z majetku státu miliardy do rukou tzv. podnikatelů, do zahraničních bank. Myšlenkovým trustem kde se tyto ekonomické aktivity  připravovaly byla (a stále ještě je) KGB a STB. Dalším zdrojem byla kupónová privatizace zajištěná bezprávným prostředím. V kotlině dnes působí úctyhodní občané v pozicích poslanců, senátorů, soudců, advokátů, politiků, velkopodnikatelů, atd., kterým na dříve chudém kontě přibyl v období divokého kapitalismu nějaký ten miliónek. To jsou ty elity národa, ten příklad vhodný k následování.

75 Vladimir Vladimir | E-mail | 30. června 2008 v 8:47 | Reagovat

To proroctvi Sybily Prazske (z let pred rokem 1658) mohu prilozit, ale jak? Je hodne pochmurne a v Cesku v cestine nepublikovane, protoze se publikovat muze jen neco o velke slave ...

Ale coz o to, varovani ruznych stigmatiku (lide viry v Boha, stizeni stigmaty, jako napr. Padre Pio z Pietralciny pokud novejsi vek), a ti stigmatici nikdy nelhali ..

Ledaze to skopiruju sem na pokracovani.

76 Vladimir Vladimir | E-mail | 30. června 2008 v 9:17 | Reagovat

http://ourlady3.tripod.com/catholic_prophecies_PartOne.htm

Anebo vlastne na tomhle webu je i Sybila i prazsky Slepy Mladenec (z doby Karla IV.) ovsem anglicky. Vlastne v cestine stejne mam jen svuj vlastni  preklad, protoze jinak bylo knizne vydano v Cesku nejspise pred davnymi lety jen nemecky.

77 Ondra Ondra | 30. června 2008 v 10:23 | Reagovat

Vladimir: Zajímavé, ukládám do záložek a pro jistotu i na počítač. Jen teď nevím v jaké souvislosti jste to hledal, poslední dobou je tady na fóru hodně negativní energie tak využívám teplého počasí...

78 Vladimir Vladimir | E-mail | 30. června 2008 v 19:22 | Reagovat

To Ondra

Spise jsem to proroctvi  mel na archivu prekladu, kde si poznamenavam zdroje. Ty internetove stranky, co jsem oznacil,jsou tedy letite.

Dost me "nadzvedly" vsak fragmenty z Polska, kde v r. 2006 za velkeho revu Putina a komunistu byly zpristupneny archivy Varsavskeho paktu. A pak i kopie z ruskych materialu, ktere vyvezl v 80. letech a predal CIA plk. Ryszard Kuklinski, do uteku namestek velitele operaci skupiny Gen. Stabu tzv. Polske Lidove Armady. Pozival  prizen generalu Achromejeva a Kulikova, nejvyssich velitelu Varsavskeho paktu, a predal CIA pres 30000 stranek (ruskych) dokumentu. Delal to bez naroku na penize! A tam bylo vse o uderu Ruska proti Zapadu. A v podstate to, co by bylo nasledovalo, je v tom Sybiline proroctvi. Jeste barviteji v 50. letech videl tento utok studnar Alois Irlmaier v bavorskem Freilassingu, zasypan a nakonec zachranen popsal vizi armad sever, stred - utocicich z Ceska  a jih, utocicich z Jadranu, valku vedenou Rusy proti Zapadu. To nejvice odpovida tem fragmentum vyneseym plk. Kuklinskym. Mj. dodnes se polsti estebaci snazi plk. Kuklinskeho stavet verejnosti za zradce, uplne podobne jako u nas bolsevik se snazi udelat z bratru Masinu vrahy a teroristy.

Jenze Polaci nejsou takovou  zumpou rudych mozku jak Cesi. Vysoky predstavitel CIA v te dobe, W. Casey, oznacl plk. Kuklinskeho za cloveka, ktery vyridil bolsevikovi nejvice skod.        

Jednalo se o atomove udery proti zapadu, ve kterych budou obetovany armady spojencu ve Varsavskem paktu a pak nasledne meli uzemi obsadit Rusaci. Nepripomina to likvidacni plany pripravene nacisty pro Cechy (a i nakonec take Polaky?)

Sybila tedy popisuje neco takoveho, neni to tedy zadna fantasmagorie.

Ale neni to samozrejme ani   duvod, abychom propadali panice,  ale urcite navod, aby lide zmenili svoje chovani, a nejlepe -  precetli si Pismo, kde je mnoho navodu, nebot Buh nijak lidi nenavadi, je to Gentleman a lidem do zivota nemluvi (proto byly ve svete valky), ale nabada je myslet. Chapou-li se lide Jeho etickych navodu (delaji-li to, co v pismu jim rika, aby delali) a vytvori-li lepsi solidarnejsi spolecnost, ve ktere domysli hlavne nasledky sveho konani a to podle toho pak nasledne sve chovani koriguji, pak samozrejme mnoho z tech davno videnych hruz se i nemusi stat, nebo v krajnim a nejlepsim pripade zadne.

79 Ondra Ondra | 30. června 2008 v 23:16 | Reagovat

Myslím že jsem někde četl, že měly být atomové cestičky a vojáci ČSR a NDR měli bez ochrany jimi běžet až do Paříže...huh, no bylo by to maso, i když myslím že v jakémkoliv možném scénaři by zahučela polovina světa.

80 Luis Luis | 1. července 2008 v 13:36 | Reagovat

Vladimir : jako maly kluk jsem mel strasny sen : videl jsem vyvracene panelaky lezici na bocich, krajina, obloha byla sedocerna bez slunce a v pozadi cerne sloupy ze zeme az do nebe po vybusich.Vsude mrtvi,zeme byla spalena a chvela se.Ty panelaky byly na Petrinach v Praze. Tehdy me bylo pet let a o valce a atomovych zbranich jsem moc  nevedel. Sen byl straslive podrobny,ze jsem slysel i zvuky.

Pak jako spojovaci nacelnik utvaru, zabezpecujiciho radiotechnicky pruzkum a velitelske stanoviste  PVO pro 4. armadu jsem se nekolikrat zucastnil velitelskostabnich cviceni na urovni Varsavske smlouvy. Planoval jsem spojeni

PVO pro 4.armadu, k nadrizenym- front a na veleni Varsavske smlouvy, takze jsem vzdy dostal plne materialy. Strategicky zamysl, blizsi a nasledujici ukol 4.armady a ukoly dne pro

jednotlive podrizene utvary. Nemusim zduraznovat, ze jsem se pohyboval mezi plukovniky, co byli vetsinou stari zlomeni rozvedeni lide, tezci alkoholici, kterym armada, resp. Zapadni vojensky okruh ukradla mladi, rodiny a vubec zivotni stesti. Kazdy si daval pozor na hubu, ja jsem s mnohymi sedel o samote a asi proto, ze na me bylo videt neco jineho nez na ostatnich , zduverovali se mi se svymi osudy a samozrejme ja jim na zaklade toho se svym osudem, virou a nazory. Takze jsem se na tech cvicenich dozvedel, ze CSLA je vyzbrojena a vycvicena velmi chatrne jen k ucelu, aby mohla

pohltit prvni uder protivnika, na kterem se on vycerpa a pote SSSR prevezme svymi vojskami strategickou iniciativu. CSSR ze je planovana k obetovani a bude srovnana se zemi. Takrka vsechna cviceni koncila prekrocenim Ryna a obsazenim Parize. Co bylo zajimave, tak informace, ze na Zapade jsou ulozeni lide s vysilackami zamezeni na podporu postupujicim vojskam - zpravodajska a sabotazni cinnost, vyvolavani nepokoju mezi obyvatelstvem a otraveni pitne vody. Jsem vzdelany profesional, takze jsem byl schopen videt, co by se delo.

Me v te dobe velmi tesilo, ze existuji lide, kteri , pokud by k necemu doslo udelali v ramci svych moznosti a sve pravomoci vse k k tomu aby byly dusledky minimalni a ze lide s hodnosti ,funkci do kterych by to nikdo nerekl, mi na rovinu rekli, ze Zapad neni nas nepritel ale tim je prave SSSR. Samozrejme me to dodavalo silu presentovat svoje nazory otevreneji a na jednom cviceni jsem na otazku velitele utvaru, jestli budu v moznem konfliktu bojovat, odpovedel, ze to bude beze me. Jako spojovaci nacelnik velitelskeho stanoviste PVO 4.armady jsem byl osobou, na ktere lezela vzdusna bezpecnost poloviny uzemi CR v pripade konfliktu a dobre se vedelo, ze me nahradit jinym dustojnikem potrva nekolik mesicu, nez se to on nauci- to nebylo vubec jednoduche a byl jsem jediny, ktery tomu do detailu rozumel od obsluhy a udrzovani techniky v provozu az po organizaci a planovani spojeni. Mel jsem pro svoji nevymachanou hubu radu konfliktu a nepratel a zajimave bylo, ze pokud mi nekdo zpusobil nejaky problem, vzdy se me nekdo a neznamo odkud zastal a nezjistne to vyzehlil.No a dustojne zakonceni se konalo 25.listopadu 1989, kdy jsem se dozvedel, ze mam byt v akci Norbert zlikvidovan. Zacatkem roku 1990 kdy jsem podal jako jediny z veleni okruhu zadost do civilu mi kolega rekl, ze zrazuji armadu, stranu a lid v nejtezzsi chvili a ze se mnbou bude fyzicky zuctovano.

Takze to co pises o tom jak se polsti estebaci snazi ocernovat Kuklinskeho , plati i o me. Nebyl jsem Kuklinsky, ale i dnes se mi dostava vyhruzek o zuctovani se mnou - naposledy vcera od Sibriny a velmi typicke je, ze se to deje hlavne od lidi, kteri sami sebe oznacuji za konservativne pravicove a maji postaveni na ceske politicke scene.

Prevrat a nadledna politicka struktura poprevratovych statnich trosek CSSR byly dlouhodobe a velmi precizne pripraveny. V postkomunistickych zemich maji moc byvali estebaci,kagebaci a delaji vse pro navrat pomeru pred rok 1989, tak bylo tehdy naplanovano.

Zapadu vycitam , ze rokem 1992 se prestal timto zajimat a nechal obyvatele vychodoevropskych zemi pod komunistickou manipulaci. No, ted vidim signaly , ze se nekdo konecne probudil a neco se v tom zacina dit.

Mam vysokou inteligenci a moje schopnosti , zkusenosti a vzdelani mi dovoluji okamzite rozpoznat kdo je kdo. Proto jsem od prvni chvile veril Rostovi, akorat u nej nechapu ze nevidi a necha si u nej na jeho serverech pusobit lidi, o kterych je naprosto jasne, co jsou zac ( ne kazdy z nich je estebak, nekdo je proste jen blb).

Uz jsem se svym pusobenim na internetu chtel nekolikrat skoncit - je to velmi namahave a i pres moji psychickou odolnost me to nici , ale kdyz si vzpomenu na ta hovada z minulosti a vidim jejich dnesni pokracovatele, nemohu. Musim si ale udelat prestavku, protoze toho mam prave dost. Tesi me, ze se konecne zacinaji objevovat lide, kteri zacinaji podstatu te manipulace s lidmi videt. Jenze ona je to manipulace s lidstvem, jde to daleko dal za hranice komunismu. Nemam plne jasno kdo je dnes ve svete kdo, ale vidim jak jsou konany jednotlive pokusy ovlivnovat politiku zapadnich mocnosti. Dnes je asi nejdulezitejsi nedovolit, aby byl zvolen prvni cerny president v USA.

81 Luis Luis | 1. července 2008 v 13:48 | Reagovat

Ondra : vice jak polovina. Je planovano, ze na teto zemi zustane jen pul miliardy lidi. Od umyslu znicit svet atomovymi zbranemi se podle vseho upustilo, dnes se mluvi o geneticky modifikovanych virech a pandemii respiracni choroby (na bazi viru chripky),ktera to zaridi.

www.radioliberty.com/stones.htm

82 Katoda Katoda | 2. července 2008 v 13:17 | Reagovat

Milý Jonathane Riegle, jsem vysoce nadprůměrně placený zaměstnanec (nikoliv podnikatel), ale o "baráčku" za 7 500 000 (což je skutečně reálná cena, v tom souhlasím) si můžu nechat leda tak zdát. Kde se tedy berou? Dílem na dluh (u těch poctivějších) a jednak u těch co si výrazně nakradli. Pardon, u těch co (jak píšeš v příspěvku č.47) "přemístili" majetek. Ostatně, zažil jsem to v komunistický armádě. Tam se taky nekradlo. Pouze věci měnily majitele.

83 Peter B... Peter B... | E-mail | 17. prosince 2008 v 22:27 | Reagovat

Přečet jsem to všechno tady! Jeden píše tohle,druhej tamto,třetí toto = zmatek,chaoz,paradox....Ptáte se kde vzali lidi tolik peněz? Vzali... nic vic,nic min... Vemte si takoveho Gen.Reditele CEZ...měsíční plat bez mála 2 miliony.... roční premie? cca 680 milionu...shrnem to a ročně to je 700 000 000 českých korun...odkud je bere? Nebudem říkat krade,ale okrádá! A stále mu je to málo,stále zdražuješ... český národ se dostává do finanční krize a to přesně kvuli lidem jako je Pan Generalni Ředitel alias prase....sprominutím...

My lidi si vystačíme s trochou,šetříme abychom žily....naopak prasata žerou,žerou,žerou.... :-) je to muj názor na věc...kdyby někdo něco měl tak prosím mejla :-) zdrace

84 Andrej Andrej | 11. února 2011 v 5:30 | Reagovat

[1]: Jsem par let pozde, ale milionari se pocitaji bez ceny domu. (jenom pohotovost, investice a vykendovy dum se pocitaji)
jenom tak ctu o ceskych milionarech

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.