Jak na mne psali udani z Ceska...

10. července 2008 v 21:20 | Ross Hedvicek
Vcera, ve stredu 9. cervence 2008, v 5 PM pred mym domem zastavilo modre Crown Victoria government issue a u dveri zazvonil chlapik v obleku, ktery nevypadal jako Jehova Witness. Byl to Special Agent FBI J.R. a prisel vysetrovat udani, ktere na jejich Field Office prislo z Ceske republiky, udajne od osoby jmenem Marek Vorel z Ceskych Budejovic. Byl jsem oznacen za teroristu a udajne pry planuji bombove utoky na tu ubohou Ceskou republiku.

Pozval jsem agenta dal a usadil ho v knihovne meho domu. Velice se omlouval, ze mne s tim otravuje, ze uz si na mne udelali background check a uz vedeli, co jsem zac, co jsem vsechno v minulosti delal, jaka je moje security clearance a jake mam cislo bot. Rovnez se snazili zjistit, kdo je to Marek Vorel a krome toho, ze je to jakysi hokejovy hrac, ktereho jsem neznal ani ja ani oni, zjistili ze je to prachobycejny cesky anonym. Takze bylo jasne, ze je to falesne obvineni, ale ze pry mi to aspon musi rict.

Kdyz uz kluk cestoval tech 60 mil, aby mi to rekl, dosel jsem k nazoru, ze ma narok na zdarma prednasku o politicke situaci v Ceske republice. A tak si posunul pistoli na bok, zacal si delat poznamky a valil oci.

Vysvetlil jsem mu, ze v daleke Ceske republice, kde neexistuje svoboda a demokracie, u moci je porad komunisticka junta, je urcita skupina lidi, ktere neuveritelne seru a vytvareji o me falesne webstranky, stranky nabadajici ctenare ke stiznostem na mou osobu - a to jen proto, ze jim vadi me pravo na svobodu projevu. "A v Ceske republice nemaji svobodu projevu?, divil se agent FBI. "O nikoliv", zakroutil jsem hlavou. "Cesi si predstavuji svobodu projevu jako fotografii zenskych genitalii na prvni strance barevneho magazinu. Svoboda projevu v oblasti spolecenskych vztahu, historie a nebo politicke situace je naprosto zakazana a ti, kteri se tohoto hrichu dopusti, jsou pronasledovani systemem i ceskou luzou - jako v mem pripade". A pokracoval jsem ukazkami z mych knih, clanku, jak jsem byl vyhozen a cenzurovan v Respektu, Lidovkach a na ceske Wikipedii. Maji to v krvi, kreteni, je to geneticke. Udavali za Rakouska, za prvni republiky, za Nemcu i za komunistu. A ted si dokonce hraji na demokracii, ale to udavani v nich zustalo. Agentovo pero jen svistelo.
Dale jsem mu ozrejmil, ze prave vcera Condoleeza Rice podepsala v Praze dohodu o vystavbe americkeho radaru v Ceske republice a ze proti tomu mentalne zaostali Cesi velice protestuji, ze (copyright Bolt) "Ceska republika je porad polokomunisticka a zlodejska zeme, kde plati porad komunisticke zakony a pokracuje se ve zlocinnosti minuleho zlocinneho rezimu a v Ceske republice se snazi vybudovat demokracii, ale vetsina naroda ma porad posunute pravni vedomi smerem na Vychod k zakonu "Davaj suda".

"Je smutne ,ze takova jeste nepripravena, nakazena a nevylecena zeme a jeji narod byla vzata - prijmuta do EU (a NATO) k vyspelym zapadnim statum." A taky (copyright Eduard Vacek) "CR je zbolsevizovana zeme, kde vladne tuhy statni centralismus a pravni bezvedomi, ktere ma tradici jiz od lidove-demokratickych pravnickych jednoletek. Jde stale jeste o boj s tridnim nepritelem, ktery oplyval bohatstvim a odmital je odevzdat tem, kteri jej vytvorili vlastnima rukama. V kotline se mele tradice rovnostarstvi s toleranci zpansteleho velkozlodejstvi. Neverte tomu, ze se zde nekdo snazi vybudovat demokracii, je to jen forma demokratury (zdani a demokraticka slupka). Pokud by tomu tak skutecne bylo, pak by se musely uvest prostrednictvim restorativni justice poskozene veci do poradku. Ve skutecnosti se stale vzdaluje bezpravny stav od deklarovaneho naroku na pravo, zarucene ustavou. Pravni kontinuita doktoru Jicinskeho a Rychetskeho s bolsevickym rezimem tak zustava ve vsech smerech zachovana."

Special agent FBI J.R. byl presvedcen. Vstal a rozloucil se. Pristi udani od tech neo-komunistickych degeneratu z Ceska budou koncit primo v kosi. Dalsi rana valecnym stvacum!
vo
 

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Boris Wolfgang Dobak Boris Wolfgang Dobak | 10. července 2008 v 21:28

Paranoia je chronická psychóza   charakterizovaná pozvoľným vývojom izolovaného systému bludov. Zjavuje sa zriedkavo, obyčajne po štyridsiatke. Na počiatku ochorenia si začne pacient skreslene vysvetľovať jednotlivé situácie. Vznikajú najprv neurčité podozrievavé domnienky, ktoré postupne prechádzajú do nevyvrátiteľného presvedčenia - vytvára sa blud. K bludom, ktoré bývajú najčastejšie perzekučné, pripoja sa aj bludy megalomanistické. Bludy sa postupne rozvíjajú do uceleného, pevného, trvalého logického systému. Pacient sám, nikdy nemá pocit choroby. Bludný systém sa stále progresívne rozrastá, stáva sa dominantným, ovláda celú osobnosť chorého a mení podstatne jeho chovanie, kritickosť, postoj a vzťahy k príbuzným, k spolupracovníkom a celej spoločnosti. Proti svojmu okoliu môže zaujímať pasívny postoj, stráni sa pred domnelými nepriateľmi.

Častejšie však pacient bojuje za uskutočnenie bludnej predstavy proti domnelým nepriateľom, podáva sťažnosti a pod. Je expanzívny, útočný, môže byť nebezpečný pre svoje okolie. Na základe perzekučného bludu sa môžu rozvinúť aj megalomanické bludy, keď je pacient presvedčený, že je prenasledovaný preto, že je významnou osobnosťou. Paranoia má chronicko - progresívny priebeh. Pri kverulantstve a agresivite treba pacienta trvale invalidizovať, zbaviť svojprávnosti a umiestniť na uzavreté psychiatrické oddelenie.

2 Vlastik Vlastik | E-mail | 10. července 2008 v 21:32

Zda se,ze STB v Cesku pracuje porad dobre.Nemyslim, ze ten Vorel je jenom jedna osoba, kdyz si dal(i) takovou praci s udavanim na FBI.

3 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 10. července 2008 v 21:35

Boris, zapomnel ses podepsat jako "psychiatr dr. Montgomery". :-)

4 FBI agent FBI agent | 10. července 2008 v 21:37

Tak jak urcite vite, FBI agent nechodi sam. Ja jsem byl se svym kolegou jako tlumocnik. Mileho Rostu jsme zadrzeli a bude ve vazbe asi 10 let. Vsechny jeho prispevky na blogu budou fungovat jako drive, protoze ma k dispozici PC s nadaunloudovanym programem na background check pro Cesko. Bude s nami spolupracovat na listine komunistu a komunistickych ceskych webovych stranek. Prosim, piste mu jako by se nic nedelo.

5 Johnny Johnny | 10. července 2008 v 21:45

Cernosku, nevydavej se za FBI agenta, nebo ti CSIS udela ofuky...

6 Dobak neni to ten Dobak neni to ten | E-mail | 10. července 2008 v 23:13

co ho musel pan Hedvicek vyhodit z Cs-clubu pro paranoiu, protoze tam urazel slusne lidi? pravda, nebyl jediny ...

7 Charles Charles | 10. července 2008 v 23:20

Kdyz se podivate na stranky antihedvicek, tak je to hned jasny. Zrejme si je zalozil nejaky byvaly estebák, který nezná pojem svoboda slova a stýská se mu po udávání z dob minulých...

8 Jenda Jenda | 10. července 2008 v 23:36

Opravdu hezké,jak jste se tu dnes všichni sešli, od Pepeho až po Dobáka.

Pro Rosťu jistě velké zadostiučinění. Takovou věrnou čtenářskou obec nikdo nemá, která se nechá mlátit mokrým hadrem přes hubu a jejíž příspěvky apriori vymazává. A přesto vše co napíše čte a čte.

9 Ruda Flegr Ruda Flegr | E-mail | 11. července 2008 v 0:31

Asi před čtyřmi měsíci jsem psal na blogu Lidovek. Možná to nebylo až tak zlé, držel jsem se v těch karmách, či jak se to jmenovalo za Rosťou na 2. fleku a na 1. místě autorů z  Česka. Sem tam se zkrácená verze dostala i do papírovek, ale vzhledem k tomu, že jsem víc než  dost tlačil na červeňáky, tak se zvedaly ty komunistické antivlny. Rozkopané budky pro ptáky, poničené auto a nakonec policajt, kterého vyslala státní zástupkyně z Trutnova. Jakýsi připosraný anonym, který by do telefonu neřekl ani své jméno, na mne údajně podal trestní oznámení za to, že jsem nazval v jednom diskuzním příspěvku lidi, kteří kolaborovali s okupačnim ruským vojskem zkurvysyny a jejich potomky propagující komunismus Doublezkurvysyny. A ten probolševický debil beze jména a adresy, čili ctěný PAN UDAVAČ rozhýbal státní aparát který prověřoval jeho udání pro urážku a hanobení národa mou osobou. A teprve u sepisování protokolu  jsem si plně a bez iluzí uvědomil v jakém středu českého národa je mi souzeno dožít. Ve středu národa, který mne prostřednictvím svých politiků, policie a státních zástupkyň, které slouží justici, která sama byla soudně uznaná za mafiánskou, uráží každý den až do morku kostí. Blogy už nepíši, pokračující nemoc mi dává na vědomí, že si musím dnů více vážit a trošku žít i pro sebe, pro své děti a přátele. To neznamená, že bych všechno vzdal, to ne. Jen vím, že tu stejný krkonošský vzduch dýchají i vrazi Pavla Wonky. A oni vědí, že vím. Doufám, že spí špatně. Pokud má někdo pochybnosti o tradici českého udávání, tak jak ho popisuje Rosťa Hedvíček, jsem  k názornému vysvětlení plně k dispozici. Můj mail tu máte a telefon si vygooglujte. Pro připomínku: rok 1986: Za moji fotografii PF 86 bylo sepsáno 103 stránek protokolu. Rok 2008: Za nazvání proruských kolaborantů zkurvysyny pouhé 2 stránky. Docela pokrok, že? Rosťo dobrý článek, ani nevíš jak Ti rozumím.  

Zdraví Tě Ruda Flégr

Žacléř

Krkonoše

10 Vanek Vanek | Web | 11. července 2008 v 0:38

Tajne sluzby CR pronasleduji emigranty!

http://www.geocities.com/gvanek2000/TajneSluzby.html

12 Zdenek Prochazka Zdenek Prochazka | E-mail | 11. července 2008 v 1:32

Soudruh Marek Vorel se ovsem dopustil trestneho cinu falesneho udani.Nemyslim,ze FBI dnes bere lehce kdyz si z nich nejakej hnup dela soufky a tak bych za to nic nedal,ze jmeno cteneho soudruha uz je na seznamu osob v USA nezadoucich a proto bych mu neradil zadat kdy o visa.Pokud se za tim anonymem skryva trebas Franta Vomacka, nemam pochyby ze najit ho bude piece of cake. Jedno je jiste, Rosta ma patent na odhalovani ceskejch bolsevickejch dusicek, ze ano Dobaku a spol.?

13 Zdenek Prochazka Zdenek Prochazka | E-mail | 11. července 2008 v 1:32

Soudruh Marek Vorel se ovsem dopustil trestneho cinu falesneho udani.Nemyslim,ze FBI dnes bere lehce kdyz si z nich nejakej hnup dela soufky a tak bych za to nic nedal,ze jmeno cteneho soudruha uz je na seznamu osob v USA nezadoucich a proto bych mu neradil zadat kdy o visa.Pokud se za tim anonymem skryva trebas Franta Vomacka, nemam pochyby ze najit ho bude piece of cake. Jedno je jiste, Rosta ma patent na odhalovani ceskejch bolsevickejch dusicek, ze ano Dobaku a spol.?

14 Zdenek Prochazka Zdenek Prochazka | E-mail | 11. července 2008 v 1:32

Soudruh Marek Vorel se ovsem dopustil trestneho cinu falesneho udani.Nemyslim,ze FBI dnes bere lehce kdyz si z nich nejakej hnup dela soufky a tak bych za to nic nedal,ze jmeno cteneho soudruha uz je na seznamu osob v USA nezadoucich a proto bych mu neradil zadat kdy o visa.Pokud se za tim anonymem skryva trebas Franta Vomacka, nemam pochyby ze najit ho bude piece of cake. Jedno je jiste, Rosta ma patent na odhalovani ceskejch bolsevickejch dusicek, ze ano Dobaku a spol.?

15 Vanek Vanek | Web | 11. července 2008 v 1:44

Soudruh Marek Vorel je udavacska svine.

16 Boris Wolfgang Dobak Boris Wolfgang Dobak | 11. července 2008 v 6:59

10.7.2008 23:13 "Dobak neni to ten, co ho musel pan Hedvicek vyhodit z Cs-clubu pro paranoiu"

Jo, je to ten. Ktorého musel Hedvíček pre svoju paranoiu vyhodiť z cs-clubu, pretože stále trpel bludnými predstavami, že niekoho urážam...

17 Boris Wolfgang Dobak Boris Wolfgang Dobak | 11. července 2008 v 7:02

Ross Hedvicek, 10.7.2008 21:35: "Boris, zapomnel ses podepsat jako "psychiatr dr. Montgomery". :-)"

Rosťo, ja sa nikdy nepodpisujem cudzím, alebo vymysleným menom. Na internete vystupujem už šestnásť rokov buď pod mojím plným menom, alebo nickom 'bwd' a ty to dobre vieš!

18 Boris Wolfgang Dobak Boris Wolfgang Dobak | 11. července 2008 v 7:06

Zdenek Prochazka, 11.7.2008 01:32: "Jedno je jiste, Rosta ma patent na odhalovani ceskejch bolsevickejch dusicek, ze ano Dobaku a spol.?"

Ja osobne mám od "českej bolševickej dušičky" velice prevelice ďaleko.

19 Boris Wolfgang Dobak Boris Wolfgang Dobak | 11. července 2008 v 7:31

Vlastik, 10.7.2008 21:32: "Zda se,ze STB v Cesku pracuje porad dobre..."

Kdeže! Je to len obyčajné udavačstvo, ktoré je v hlavách čechoslovákov hlboko zažraté, aj keď emigrovali pred rokom 1989. Mňa napríklad v roku 2004 udal jeden emigrant, Hedvíčkov kamarát Miroslav Malbeck (5600 St. Johann im Pongau (S), Oberreinbach, 28/8, +4364125587, vystupujúci aj tu pod nickom 'mM') u môjho zamestnávateľa vo Viedni, že na internete stále robím "Unwesen" a že som bol kedysi tri roky v kriminále.

Zamestnávateľa detaily nezaujímali, dostal som výpoveď.

Takže takto je to s československým udavačstvom...

20 Jarda Jarda | 11. července 2008 v 7:40

Flégr si neustále hraje na ublíženého a chudinku. Ve skutečnosti je prolhaný jak Rudé právo nebo jako Hedvíček.

Ve skutečnosti nazval "zkurvysyny" a "Doublezkurvysyny" Čechy, český národ. To o těch kolaborantech a potomcích propagující komunismus si dovymýšlí až teď, aby nevypadal jako zrůda(kterou ale stejně je). Protože kdyby tomu bylo tak jak teď píše(lže), tak se tím policie vůbec nezabývá.....

21 ferdan ferdan | E-mail | 11. července 2008 v 8:22

Zdravím slušné lidi a soudruhům z StB bych rád sdělil svůj názor. Už tady byly různé "věčné", "tisícileté" atp. říše. Žádná z nich nevydržela a nevydrží ani ten jejich současný paskvil. Řekl bych, že už mu "zvoní hrana". Oni budou kolem sebe ještě kopat, měli by si ale dávat pozor, aby nekopli někoho, kdo jim to bude umět oplatit. Ono to bolí.

22 Čenda Čenda | 11. července 2008 v 8:35

Po přečtení hodně materiálů jsem celkem v rozporu. V něčem s Vámi kluci souhlasím a v něčem zase ne,ale to je asi úděl lidí mít odlišné názory,ale nikdy a nikdo by je neměl trestat za jejich vyjádření...Dále se mi nelibí,že lidi plivou na emigranty...jsem mladej na to abych tu hruzu zažil,ale stačí mi to z vyprávění a z dokumentů. Když můžou lidi vycestovat z ČR dnes,tak nechápu, proč by je měl někdo vinit, že vycestovali tehdy, kdy k tomu byl člověk prakticky nucen bývalím "současným režimem". A co se týká kritiky na R.H. tak se mi nelíbí, že všechny háže do jednoho pytle...

23 Rudolf Rudolf | 11. července 2008 v 10:18

Můj děda dělal za protektorátu starostu v malém městě (nebudu jmenovat)na Moravě, protože se narodil ve Vídni. Byl hrozně rád, že protektorát skončil, protože dostal tolik udavačských dopisů od občanů, snad více než bylo obyvatel městečka. Měl obavy, že bude trestán na to, že udání dával do koše a že s na ně nereagoval.

24 Zuzana T. Zuzana T. | E-mail | 11. července 2008 v 10:18

pán Hedvicek síce zovšeobecňuje, hádže celý český národ do "jedního vreca", čo môže u poriadnych a mierumilovných Čechoch vyvolať nesúhlas a poľutovanie, na druhej strane vie konkrétne menovať zločinciv a komunistických pohrobkov. Chcem sa ale vyjadriť k pánovi Borisovi, zrejme psychiatrovi, ktorý napísal klasický kriminálny príspevok z najkriminálnejšej pavedy, aká na tejto zemi bola vymyslená. Káždý psychiater spolu s psychodlógmi dramatizuje iba svoje činy a pokladá ľudí za zvieratá, ktoré majú dostať "kazajku", ak neposlúchajú. Zbaviť niekoho svojprávnosti je zločin najväčšieho rangu, aký kto mohol vo svojej zločineckej hlave vymyslieť. Tí ktorí dostali svoje obete do psychiatrického ústavu, behajú po slobode a sú to presne tí utláčatelia, ktorí robia tento svet zlým a neslušným. Našťastie ich je cca 20-25%, ale pokúšajú sa diktovať svoje utláčateľské sklony (najčastejšie sú vo vláde a to je pohroma) nám - celým 100%. Verím, že ak má táto planéta prežiť, musia zo sveta zmiznúť psychiatri a psychológovia, a svet sa hneď stane lepším a slušnejším miestom. Zdraví Zuzana

25 Jirka Jirka | E-mail | 11. července 2008 v 10:38

Ahoj přátelé.

Zveme vás srdečně na unikátní akci, kterou připravuje Občanská komise za lidská práva (CCHR) v září tohoto roku v Praze. Zatímco bude v Praze probíhat 14. Světový kongres psychiatrie (očekávaná účast cca 8-10 000 psychiatrů z celého světa), uspořádá Občanská komise za lidská práva:

Výstavu o historii psychiatrie, její současnosti a záměrech do budoucna  Tuto výstavu jsme již měli možnost na několika místech v Evropě navštívit a opravdu to stojí za to!!! Asi ani netušíte, na co všechno ve vašem životě má psychiatrie vliv. Je to dílna na smrt. Něco se s tím ale dá dělat!

26 Boris Wolfgang Dobak Boris Wolfgang Dobak | 11. července 2008 v 10:43

Psychiatria je potrebná a ja využívam každú príležitosť, aby som ju podporil: http://www.dobak.eu/cihla/

27 Jitka Jitka | 11. července 2008 v 10:48

Že chce p. Hedvíček bombardovat Českou republiku je dlouho známá věc.

Seznam těchto výroků je zde: http://hedvicek.unas.cz

Namátkou vybírám: s klidnym svedomim zacit planovat bombardovani ceske kotliny...Bombardovani Ceske republiky...ja bych Ceskou republiku pro jistotu nechal bombardovat. Jen tak, z preventivnich a vychovnych duvodu...vybombardovat, srovnat buldozery...ja bych je akorat chtel videt vsechny viset a Cesko vybombardovano a srovnano se zemi...

28 JOE JOE | E-mail | 11. července 2008 v 10:59

VCERA JSEM OD KAMARADA DOSTAL LINK NA TENTO BLOG,-ZAJIMAVE..MUSEL JSEM NAPSAT...SOUHLASIM S NEKTERYMY NAZORY ZDE, ALE NEBUDTE NEGATIVNI-ZE UDAVAJI-GOOD-ZE JSOU PRIJATI DO EU ETC.,GOOD -VSE DELAJI ZA PENIZE-TAK TAKE SKONCI,RESPECTIVE JIZ SKONCILI.VSE JE JIZ ROZKRADENO,LIDI OZEBRACENI NO A POLITICI RESPECTIVE-SLUHOVE UDELAJI VSE ZA CO JIM ZAPLATIME-GOOD.PRISTI ROK,BUDE VELICE NEPRIJEMNE PROBUZENI.JA JSEM HRDY NA CECHY,SAMI SE ROZDELILI NA HOTELIERY,TOVARNIKY RENTIERY,JINE HONOSNE NEGRAMOTY A "SOCKY"-JE TO HOSPODARSKY ZAZRAK,ZAZVONILI KLICEMA PRI REVOLUCI A PODIVEJTE NYNI-KORUNA POSILUJE A VSE SE ZDRAZUJE-LOVE IT,...ZNOVA UPOZORNUJI

ZALEZI JEN JAK VEZMETE REALITU..NEBUDTE NEGATIVNI -USMIVEJTE SE A PRIJEDTE SE DO CR VZDELAVAT JAKO JA,ZADNA MINULOST A ZATRPKLOST-I LOVE IT !!!!!!!!!!!!!

29 Boris Wolfgang Dobak Boris Wolfgang Dobak | 11. července 2008 v 11:22

JOE, 11.7.2008 10:59: "USMIVEJTE SE A PRIJEDTE SE DO CR VZDELAVAT JAKO JA,ZADNA MINULOST A ZATRPKLOST-I LOVE IT !!!!!!!!!!!!!"

Máš pravdu Joe, ty si to vystihol. Drž sa!

30 Miroslav Václavek Miroslav Václavek | E-mail | Web | 11. července 2008 v 11:51

Je jasné, že jde o fabulaci - ale se vzdělávacím obsahem. Borisi za to Rosťa nemůže, že ti uniká obsah. S tím Československým udavačem máš ale pravdu. Jen kdyby se tak mohly zveřejnit jména práskačů a fízlů co udávali i po emigraci. Bylo jich tam stejně jako tady. Čech se nezapře. Za doby protektorátu chodilo Gestapu tolik udání, že je gestapáci ani nestačili zpracovávat.

31 Pavel Pavel | 11. července 2008 v 12:18

Nejde o žádnou fabulaci. Hedvíček to myslí zcela vážně. To je právě  na tom to tristní a žádní "vykladači koránu" to nezmění ani kdyby se na hlavu postavili.

Jednoduše řečeno: Hedvíček je psychopat a je to známý FAKT.

32 Marek Vorel Marek Vorel | 11. července 2008 v 14:05

Prave jsem utekl z psychiatrie. Pan primar procetl Hedvickuv clanek zvyl a pak se uplne zblaznil

Utek jem abych ho mohl udat.

Tebe Hedvicku jsem puvodne udat nechtel ty jsi skodna sama o sobe, ale navedla me k tomu Marie Dubanova abych napsal FBI ze ti to zvysi karmu a ctenost.

Marie je elita zadna luza tak jsem ji poslechl

Jiriho Vanka jsem take udal a zitra ho udam opet.  Rosto to mu ale nerikej at je prekvapko.

Uz jsem udal cely cs-club za trestni cin lidske blbosti a zavisti.

Rudo Flegre tebe jsem neudal, byl to Hedvicek.

On to take obcas dela aby nevysel ze cviku

Hedvicku

vymazavej je zde moc podivnych tvoru a nema cenu je vsechny udat

Maz Hedvicku maz

az

se promenis na kolomaz

33 JOE JOE | E-mail | 11. července 2008 v 14:11

VYSVETLENI O MINULOSTI A BUDOUCNOSTI CR. JE JEDNODUCHE:

1]NAPRED KOMUNISMUS/KAPITALISMUS,PAK KAPITALISMUS/TERORISMUS=VSE JE "BULLSHIT" PRO LIDI=ROZDEL A VLADNI

=V PRIPADE,MENTALNI ZAOSTALOSTI CECHU[VETSINY] A IGNORACE FAKTU=SMTRTELNA KOMBINACE=EU=VSE VYRESI=V CR KORUNA POSILI=DRAHY/NEPRODEJNY VYVOZ=BANK OF ENGLAND VYTISKNE VICE KORUN=INFLACE A ZDRAZENI/VYROVNANI CEN/NE VSAK PLATU=OZEBRACENI NARODA/

ZAPLATI SE POUZE POLITICI= MENOU EU DOLLARU/UMELE VYTVORENA/BEZCENNA/NEPODLOZENA ZLATEM-K ZAHOZENI/ZKRACHUJE

ZAPLATI SE POLITICI,NABIDNOU SE PUJCKY A DOTACE=PAK SE PORUCI CO SE V CR BUDE VYRABET,A CO NE/JINAK SE EKONOMICKY ZHROUTI,ZNICI SE DOMACI ZEMEDELSTVI A VYTVORI ZAVISLOST NA DOVOZU= IMPORTUJE SE DO CR,SAME NEKVALITNI VYROBKY VCETENE JIDLA =

VYSKYT RAKOVINY [TLUST.STREVA A JATER]=NEJVETSI NA SVETE.

NO A BEHEM DVOU GENERACI NEBUDE CO RESIT.

VSE SE VYRESI KULANTNE A BEZ NASILI,POVIDAT SI CESI V HOSPODE U PIVA [NEJVETSI SPOTREBA NA SVETE]MUZOU CO CHTEJ,BOHUZEL TO VSAK MAJI

BEHEM DVOU GENERACI SPOCITANE ANYWAY-TAK PROC RESIT KDO KOHO UDAL,CI UKRADL,UZIVEJTE SI CECHU DOKUD JESTE MUZETE .

34 Drahy Rosto Drahy Rosto | E-mail | 11. července 2008 v 14:20

Dekuji ti za clanek. Cetla jsem ho celemu kolektivu u nas v cokoladovne co soutezi o titul Brigada socialisticke prace

Soudruh predseda ZV ROH mne nejen pochvalil ale dostala jsem take diplom.

Cely nas soutezici kolektiv cokoladovny byl tvym clankem nadsen a tlumocim jeho dik.

Odsuzujeme vsechny udavace v nasi krasne CR zvlaste v tvem clanku jmenovaneho Marka Vorela- nebo Vorla ? -

Prave vsichni piseme a podepisujeme petici aby uz konecne USA zakrocili proti vsem udavacum v Cesku. Mozna ze nas budou i bombardovat ale to asi musis drahy Rosta dat souhlas. Petici posilame doporucene Bushovi.

35 Bacha bacha bacha ! Bacha bacha bacha ! | E-mail | 11. července 2008 v 14:31

Vsem Vsem Vsem

Luis Lewis Ludvik Dedik byl spatren u vchodu sluzebny FBI spolu s Marii Dubanovou,drzeli se za ruce a pak vpochodovali do budovy.

Dedik se pritom stale ohlizel na kazdou stranu a Marie se cervenala

Hedvicku ty to tak nenech, dej to vejs a vsem na znamost at cely narod vi ze neudava jen Marek Vorel.

Ovsem nemuseli jit udavat mohlo se jednat o zdvorilostni navstevu.

36 To nebyl Lewis To nebyl Lewis | 11. července 2008 v 14:38

To byl Tomas Krystlik spolu s Pavlem Sibrinou co byli spatreni u sluzebny FBI

Miroslav Vaclavek je postrkoval a Hanka Catalanka je hysterickymi vykriky ke vstupu povzbuzovala

To jsou mi veci ti Cesi jsou samej udavac

Marek Vorel

37 Der AntiVergangenheitsbewaeltigungsweltmeister Der AntiVergangenheitsbewaeltigungsweltmeister | 11. července 2008 v 16:15

Nemili chechi, pokud Dz Bigest Bloger (note 2x 1 g, pls) byl fskutku nafstiven vyseuvedenym Soudruhem-ktery-nam-jeste-jaxi-tak- nejak-smysluplneji-nedozral (ie pokud DBB nefabuloval) pak jest sytuace ve vlaste na povazenou a zaslouzi si dalsich vyzkumu. Neverdzeles, i cant escape a subjective ympressyjon that the chairborne ranger DBB, who used to fly B52's rather often, and who used to take no prisoners, is getting very low on ammo other than his chechoromantic-nostalgic poetry.

38 Milan Milan | 11. července 2008 v 17:33

Joe,

Muzes mi vysvetlit, proc uz je nyni 14 Kc za 1 USD? To se mi zda, ze za chvili to bude 1:1 a vsichni zacnou jezdit z USA si vydelavat na cerno v Cesku a pak ten balik promenit na $$$ uzivat si jinde?

39 JOE JOE | E-mail | 11. července 2008 v 17:50

MUZU-$ DOLLAR JE NICEN UZ OD 1971,ALE BEHEM POSLEDNICH 4 LET JICH BYLO VYTISKNUTO 2X VIC ,NEZ ZA CELOU HISTORII DOLLARU -OD VZNIKU,FEDERAL RESERVE-TI CO JE TISKNOU-NEJSOU STATNI/ALE PRIVATNI BANKY[EVROPSKE AJ.]-BANKERI-TI ROZHODUJI O OSUDU ATD-"DLOUHE VYPRAVENI"-VSECHNY US-JOBS-JSOU V INDII MEXICU ATD,ZAMERNE-DOLLAR ZKOLABUJE-TOTALNE-ZAMERNE-NABIDNE SE NOVA MENA-"AMERO"=EQUIVALENT EURA,ETC===ZA PAR LET SE ZRUSI I TYTO MENY A ZAVEDE SE BEZPENEZNI PLATBA POMOCI CIPU=NO A VSE BUDE VYRESENO.

40 Milan Milan | E-mail | 11. července 2008 v 18:14

Joe,

Nekolik tech veci cos napsals je mi znamo, ale kdes vzals tu novou menu? jaky mas zdroj informaci? Pochybuju, ze se nova mena zavede. To by musel byt kolaps celosvetovy.

41 Prosba o informaci Prosba o informaci | E-mail | 11. července 2008 v 19:01

Posledni dobou na nase uradovny FBI chodi udavacske dopisy kde odesilatele udavaji sami sebe. Jde o masovy nevidany jev ktereho se dopousteji hlavne cesti emigranti. Nekteri chodi udavat osobne sami sebe z ruznych prestupku, jako Ross Hedvicek zijici na Floride vlastnici kanadsky pas, popirajici svuj cesky puvod. Udaji se a pak o tom pisou clanky do ruznych ceskych blogu. Podobny pripad je Jiri Vanek z Australie ktery se neustale take udava.

FBI si nedovede vysvetlit tento zvlastni jev, dokonce spickovi odbornici z oblasti psychiatrie nam to neumi zodpovedet.

Jenom Dr. Montgomery- psychiatr z jedne americke kliniky se domniva ze je to stesk po domove a nemoznost se vratit.

Kdo o tom podivnem jevu udavacstvi neco vi at se kontaktuje s kteruokoli nasi Field Office FBI

Predem dekujeme

42 Lukas D Lukas D | 11. července 2008 v 19:29

Lidé se mne dost často ptali na mé názory k různým situacím a můj postoj k USA. Ptali se na to i na jednom nejmenovaném (největším českém) chatovacím serveru, nebudu lhát Lide.cz. Výsledkem bylo, že asi 60 lidí podepsalo petici, aby mi bylo smazáno nickname a zablokovaná IP adresa, tak se stalo. To je vidět, že v Českozlodějsku je spousta lidí bolševicko-vlezdozadnicového typu, ale co s tím můžu nadělat. Jen ať si ti lidí dál žijí ve svých rudých iluzích.

43 Lukas D Lukas D | 11. července 2008 v 19:33

Přeji hodně štěstí Hedvíčku. A mor a neštovice na Vorela.

44 Lukas D Lukas D | 11. července 2008 v 19:43

Dále bych chtěl upozornit pana Dobaka, že některými videosekvencemi (př. Roming), které jste umístil na server YouTube, porušujete daná autorská práva, což se ale v Českozlodějsku děje celkem běžně, že ano.

Ach. Čechozloději si holt neváží práce druhých. Jste horší jak Vietnamci. Styďte se.

45 JOE JOE | E-mail | 11. července 2008 v 19:52

ANO BUDE,ZACINA TO JIZ TED V USA A PRESUNE SE VSUDE,ZROVNA DNES KLESL

Dow== drops below 11,000 for the first time in two years A JE PLANOVANA VELKA KRIZE TAK OD PODZIMA-ZACATEK,VYBORNA WEB.STRANA :

http://www.prisonplanet.com/

EKONOMICKE PREDPOVEDI ATD,I TO ZE

BUDE 9/11 ,SE VEDELO 2 MESICE DOPREDU

46 Milan z Nevady Milan z Nevady | E-mail | Web | 11. července 2008 v 19:53

Po preceteni clanku, ktery mne

neprekvapuje protoze mi chodi dost

vyhruzne e-mail, jsem zavolal meho

kamose, ktery je lokalni SAC FBI(special agent in charge), ktery mi

vysvetlil, ze udani tohoto druhu -

kdyz Rosta (i ja) piseme casto

o bombardovani - by se dalo pro "politicky korektni" office FBI vzit jako akt terorismu.

Akorat mi ale rekl, ze kazda ofice

ma svoje cesty a byl prekvapen,

ze to nebyl nekdo z Homeland Security nebo Interpolu. Podle neho

FBI ma svoje "jurisdiction" v USA

a v zahranici mame anti-terrorist

CIA. Krom toho se mam zeptat jestli

prisli 2 agenti a jestli jsi Rosto

dostal Mirandu.

(To neni Mexickej drink, to je

ukazka, ze to mysli vazne.)

47 Milan z Nevady Milan z Nevady | E-mail | Web | 11. července 2008 v 19:59

Jeste chci pridat:

Byl to on (ten kamos SAC), ktery mi

vazne rozmluvil blogove uverejneni

rozstrileneho Time magazinu

s fotkou Vladi Putina, kterou

pozivam jako target na cviceni

(Uz musim tisknout dalsich 50!)

Rekl, ze by se to mohlo dostat na webu do rukou, ktere by z toho mohly udelat pruser. A to tu mame

svobodu projevu!

Za vsecko se ale musime omluvit!

48 Jenda Jenda | 11. července 2008 v 20:03

Posledni dobou na nase uradovny FBI chodi udavacske dopisy kde odesilatele udavaji sami sebe…

Chápu vaši dezorientaci. V USA se to nedělá, ale jsou kultury kde se udávání stalo tak endemické, že už nikdo neví kdo udává a neudává. Podobně ani neví koho udává jestli sebe anebo svou maminku.

Cibulkovy seznamy asi neznáte. V té pervertované zemi udávaly i děti své vlastní rodiče aby je dostaly do Gulagu.

Třeba diskutér Dobák se tu nedávno přel o tom jestli jeho StB nick byl „Rebel“ anebo „Debil“. Přesto je dodnes přesvědčen, že neudával.

Posuďte chechského psychiatra sami:

"disident" dobak

stb vedela preco mu dali nick DEBIL ktory si 4 ciarkami zmenil na REBEL

15.3.2008 16:36:00, vm, IP: 194.154.224.xxx

Primitivizmus

Vladimíra Málacha, promovaného vietnamca - trhovníka a priekupníka, ktorý v komunizme vyštudoval za peniaze daňových poplatníkov, aby teraz vzdelanie ktoré nejakým spôsobom na papieri dosiahol, je už dostatočne známy. Teraz však prekonáva v blbosti sám seba.

15.3.2008 17:00:24, boris wolfgang dobak, IP: 78.141.83.xxx

P.S. k priekupníkovi Málachovi

Len duševne chorý človek, komunistický "inžinýr" Vladimír Málach môže tvrdiť, že niekto niečo v zverejnených zoznamoch ŠtB mohol zmeniť. Môj záznam je autentický, neporušený a každý záujemca si ho môže pozrieť na stránke [http://tinyurl.com/3y2uhq]

Moje krycie meno bolo REBEL, vedené pod číslom 21282.

Vladimír Málach klame, ako jeho priateľ Rostislav Hedvíček z Kojetína a ďalší z podlej zberby, okolo neho zoskupenej.

15.3.2008 17:07:55, boris wolfgang dobak, IP: 78.141.83.xxx

To není, prosím, nějaké Rosemary’s baby z Hollywoodu, ale jedno z bataliónu našich živých.

Utopit anebo bombardovat – to be or not be?

49 Lukas D Lukas D | 11. července 2008 v 22:03

Zapomněl jsem napsat, že tu petici podepsalo 60 lidí, většinou pubertálního věku.

50 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 11. července 2008 v 23:23

Milane, byl tady jen jeden a Miranda se nekonala. Bylo to jen uvedomeni o tom co dostali, nikoliv vyslech mne.

51 James James | E-mail | 11. července 2008 v 23:59

To my friend Ross:

Jsem zase na skok doma, a hle, co jsem neobdrzel.

Dovol abych Ti co nesrdecneji poblahopral.

Oni ti komousi to maji, bez jakychkoliv pochyb, naprosto a dokonale

vylizane.

Na takovouto kolosalni blbost muze prijit jen zcela debilni cesky komunista.

Nikdo jiny.

Vubec bych se nedivil, kdyby se tato kravina - jak s tim darebakem Hedvickem

zatocit - projednavala na schuzi UV KSCM.

Pitomci typu Filipa, Dolejse ci Zuzky Rujbrove, jsou na nesmysly tohoto typu

jako delani.

Stejne tak idioti v HaNo, Kojzar, Vertelar ci Jumr, abych jmenoval ty

"nejvyznamejsi z vyznamnych", jakbysmet.

To be honest, I am a tiny little jealous now.

All I was able to accomplish was bunch of silly and empty threats from

certain judge JUDr. Alois Klar of Ostrava.

I still do cherish his threatening letters.

I shall try to do a little better next time.

You are great.

Jim

52 Jaroslav Jaroslav | E-mail | 12. července 2008 v 2:09

Rosto,rad ctu nejen Tve clanky, ale i odezvy v komentarich. Jen prosimte odmazavej ty anonymni blbce. Jednak nikdo nema casu nazbyt a pak nikdo neni zvedavy na ty jejich idiotiny. Komentar ma byt ke clanku.

53 Vlastik Vlastik | E-mail | 12. července 2008 v 6:00

Zda se, ze je to s Cechama jeste horsi nez jsem si myslel. Byl jsem pomyleny, omlouvam se.

54 Re: komentar [47] od Milana Re: komentar [47] od Milana | 12. července 2008 v 13:27

"Rekl, ze by se to mohlo dostat na webu do rukou, ktere by z toho mohly udelat pruser. A to tu mame

svobodu projevu!" - na tom neni nic zvlastniho nebo vzajemne si odporujicho! Preci svoboda a zodpovednost jdou ruku v ruce, tedy i odpovednost predvidat reakce naprostych idiotu, cili je tu snaha zbytecne neprovokovat, ktera je prece jen odlisna (formou i dopadem) od opacneho nazoru, jasne a otevrene vyjadreneho v diskusi.

55 Slavek Slavek | E-mail | 12. července 2008 v 18:23

Vis najisto ze to byl specialni agent FBI? Podle sluzebnich predpisu jsou takove navstevy ve dvojicich a bez pistoli.

56 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 12. července 2008 v 20:20

Jsem si jist :-)

57 Heliodor Heliodor | E-mail | 12. července 2008 v 23:17

No paranoidní (a naprosto nepravděpodobný) příběh paranoidního SS-manna Hedvitzka. Myslím, že lepší a pravdivější udání by bylo z neonacismu, kterému pan SS-mann již plně propadl.

+ by si zasloužil nakopat svou náckovskou prdel za pytle spamů, které furt dokola všem posílá.

58 Milan z Nevady Milan z Nevady | E-mail | 13. července 2008 v 5:01

Rosto, vubec o tom nepochybuji, protoze jsem sam mel nekolik navstev (jedna s Mirandou) a to co

pises, byla spise pratelska navsteva po obdrzeni udani. Feeb mel urcite zajem Te osobne poznat, protoze staci Tvoje jmenu, ktere ma na "webu" echo a ktere musi zpusobit zajem jakekoliv mistni

alfabeticke organizace.

Mne navstivili pred 18ti lety poprve, kdyz mne jeden idiot

z Bostonu udal z "racketeering".

My jsme pro nej delali zone change

a on nam nezplatil. Tak nedostal plany. A agentka byla mlada holka

cerstve z Quantica a kdyz si sundala jacket, mela hezky Glock

u pasu a vubec byli vzdy moc fajn.

S ni prisel vysetrovatel naseho

Boardu of Licensed Engineers, kam

ten vul rovnez to udani poslal.

Moc jsme se nasmali.

Dnes jsem ale mel s mym kamaradem

lunch a v dalsi rozmluve mi rekl,

ze kdyz office dostane udani a je

tam jen to jedno slovo ter******,

musi se dnes do toho podivat - i kdyz to je ze zahranici.

Svet se po 9/11 zmenil!

59 Milan z Nevady Milan z Nevady | E-mail | 13. července 2008 v 5:10

A k tomu jednomu slovu, vsechny

jejich kancelare v USA maji seznam slov ktera nebudu psat, ale na ktera oni musi reagovat. MUSI!

Nechtel o tom po telefonu mluvit,

ale ujistil mne, ze jim dnes nic

neujde (diky technologii kazdy email, mobile phone call atd je verejne vysilani informaci!).

Tak jako Internet!

60 Vácalv Hrůza Vácalv Hrůza | 13. července 2008 v 11:14

Na jednu stranu si tu někdo stěžuje na svobodu projevu v ČR, na druhou stranu když někdo jiný svobodně vyjádří svůj nesouhlas s radarem tak ho nazve mentálně zaostalým (a zřejmě byste jim nejradši debral hlasovací právo). Když RH může nazývat lidi které ani nezná mentálně zaostalými, tak proč by někdo nemohl RH nazývat jak se mu zlíbí?? Připomíná mi to styl Já jsem zde nejchytřejší a ostatní (zvláště v ČR) jsou zaostalí.

Taktéž nevím co má společného vyhazování z novin a z časopisů s udáváním. Krom toho, když mi bude někdo v mojem domě dělat co se mi nelíbí, tak mám právo ho vyhodit. Proč toto právo ubíráte tiskovinám které nevlastníte? Můžete přeci založit vlastní časopis či noviny, co vím i v nesvobodné a nedemokratické ČR je to stále ještě možné (je pravda, že neznám váš příběh, ale i kdyby byl jakýkoliv, tak ten časopis si snad založit můžete).

Nečekám že by se na tomto vebu plném vašich obdivovatelů nad tím někdo zamyslel.

Nicméně je mi smutno, že očividně inteligentní člověk dokáže myslet tak jednostranně.

61 Václav Hrůza Václav Hrůza | 13. července 2008 v 11:14

Na jednu stranu si tu někdo stěžuje na svobodu projevu v ČR, na druhou stranu když někdo jiný svobodně vyjádří svůj nesouhlas s radarem tak ho nazve mentálně zaostalým (a zřejmě byste jim nejradši debral hlasovací právo). Když RH může nazývat lidi které ani nezná mentálně zaostalými, tak proč by někdo nemohl RH nazývat jak se mu zlíbí?? Připomíná mi to styl Já jsem zde nejchytřejší a ostatní (zvláště v ČR) jsou zaostalí.

Taktéž nevím co má společného vyhazování z novin a z časopisů s udáváním. Krom toho, když mi bude někdo v mojem domě dělat co se mi nelíbí, tak mám právo ho vyhodit. Proč toto právo ubíráte tiskovinám které nevlastníte? Můžete přeci založit vlastní časopis či noviny, co vím i v nesvobodné a nedemokratické ČR je to stále ještě možné (je pravda, že neznám váš příběh, ale i kdyby byl jakýkoliv, tak ten časopis si snad založit můžete).

Nečekám že by se na tomto vebu plném vašich obdivovatelů nad tím někdo zamyslel.

Nicméně je mi smutno, že očividně inteligentní člověk dokáže myslet tak jednostranně.

62 tazatel tazatel | 13. července 2008 v 12:08

http://www.novinky.cz/clanek/144851-usa-ochromil-treti-nejvetsi-pad-banky-v-povalecne-historii.html

Nemají v tomhle náhodou prsty ty hnusný zlodějský Češi??? Co vy na to?

63 Emigrant Emigrant | 13. července 2008 v 19:28

Vaclave Hruzo, co jste napsal je opravdu hruza. Kdyz nekdo napise ze komunismus je prohnily rezim, tak nepotrebuje byt tim nejchytrejsim, zrovna tak jako kdyz nekdo napise ze komunismus zarucuje svobodu slova je bezesporu spravne chapan,(jako blb samozrejme).

BTW, Vaclave ty myslis ze zalozit si casopis je to same jako mit svuj BLOG? Mozna si ani neuvedomujes, ale napsal jsi toho o sobe vic nez jsi mozna mel v umyslu, cha,cha.

64 Lukas D Lukas D | 13. července 2008 v 21:11

Takže Rossi. Mám pro tebe dárek. Když nyní zadáš do českozlodějské wikipedii ve vyhledávači zloděj nebo zloději, automaticky tě to přesměruje na Češi. Ano. Je to tak. Konečně má ta pakáž českozlodějská, co chce.

65 Lukas D Lukas D | 13. července 2008 v 21:12

Ach. Ti idoti, to zničili dřív než jsem řekl Českozlodějsko.

66 Lukas D Lukas D | 13. července 2008 v 21:15
67 Eduard Vacek Eduard Vacek | E-mail | 14. července 2008 v 8:16

Pane Václave Hrůzo, založit časopis v kotlině je  téměř nemožné, pokud nemáte na mysli samizdat pro dvacet, třicet přátel. Pokud si myslíte, že je to možné, trpíte tzv. demokratickou fikcí a nemáte nejmenší představu o obtížích, které byste musel překonat. Příkladem je vydavatel Annonce pan Kudláček, který musel zastavit vydávání Českého týdeníku. Stále zde platí, že všechna moc patří lidu. Kdo je "lid" snad víte, pokud ne, ponořte se do historie, dnes už je k dispozici dost materiálů, které inteligentnímu čtenáři objasňují minulou i současnou politickou situaci. Pokud ale věříte na Klausovy výroky o stejných možnostech pro všechny, není Vám pomoci. Víra je nad rozumem a řečeno slovy Alfreda Jarryho, "Patafyzika překonává metafyziku, tak jako metafyzika překonává fyziku.

68 Kepi Blanc Kepi Blanc | 14. července 2008 v 14:54

@ golden aged Milan z NE : mnoho godu tomu nazad co ne pratele odslouchani rozsirovali na www txtfile naplneny asi 1k slov na ktera ty 3-letter words orgs slini jak Pavlovovi psi na zvconecek ci svetelko

69 Kepi Blanc Kepi Blanc | 14. července 2008 v 15:00

@ lid : vcera vecir byl na CNN delsi porad mluveny chechsky . tematem byly (v)nucene sterilizace pani zen a divek romskeho puvodu. Jedna z nich se ptala po duvodu bo nechapala co na tom nezadouciho kdyz se ve vymirajicim CeskoZlodejsku rodi vice deti :-)

Nevidel jsem porad cely ale neverdzeles dosti abych se zacitil poinformovan. U 2 ?

70 Jenda Jenda | 14. července 2008 v 19:08

No když jste to nakousla, tak musím přiznat, že si od radaru slibuji nejen ochranu proti nepřátelským hlavicím, ale též genetický (civilizační) upgrade.

Lidé co kočují a nevysedávají po hospodách mají menší pravděpodobnost být zneplodněni. Mohla byste to nějak školometsky quantifikovat? Kdy tam bude zase ráj bez zlých lidí?

71 Václav Hrůza Václav Hrůza | 14. července 2008 v 19:53

Rád se podepisuju i svým příjmením, neboť to automaticky odfiltruje chudáky co mi nemají co říci, pač první co udělají je, že se nějakým způsobem navezou do mého jména. Nějak nevidím že bych někde něco psal o komunismu, nebo se k němu jen blížil.

Nemám rád když mi někdo něco podsouvá. Nikde jsem ani nenaznačil že založit časopis je snadné. Ale když si nekdo myslí, že hned založí časopis který bude dostupný po celé republice bez sponzorů, reklamy a článků které zaujmou čtenáře tak se mu to samozřejmě nemůže podařit.

Zajímalo by mě jak jsme se dostali ke Klausovi, nejaká spekulace o mé osobě?

Je pravda že o panu Kudláčkovi toho moc nevím a co je dostupné na internetu mi o jeho podnikatelských schopnostech nedává příliš kladnou odezvu s tím, že jeho týdeník byl pouze redukcí jeho Deníku poté co Deník zkrachoval. O objektivnosti pana Kudláčka píše jeden z jeho (Českého týdeníku) šéfredaktorů: "ochotný přetvořit jakýkoli cizí text, jen aby lépe odpovídal "jeho pravdě"." Samozřejmě jsem to hlouběji nestudoval, ale jak se říká, na každém šprochu pravdy trochu.

Očekávám další ubohé vtípky na své jméno a řeči o tom že mi není pomoci místo toho aby tu někdo dal nějaká fakta. Já se novým věcem nebráním a věci podložené fakty mám rád.

72 Ondra Ondra | 14. července 2008 v 21:10

Lukas D: Vaší infantilní zábavou jste jen ukázal že si nevážíte cizí práce a já jsem rád že vaším nehlášením se k české národnosti máme zase o jednoho blba méně.

73 jonathan riegel jonathan riegel | E-mail | 14. července 2008 v 21:35

Kuci cucim jako blazen! Vy jste to v te emerice dopracovali! Vsude vas sleduji jestli nahodou nereknete nejake nevhodne slovo, treba terorista, a uz se klepete hruzou a nastavujete  si samocenzuru !  ORWEL jako vysity! pitomci !!

74 Miroslav Václavek Miroslav Václavek | E-mail | Web | 15. července 2008 v 10:41

pane Vacku - pan Kudláček vydává VELEÚSPĚŠNOU Annonci, kterou zde založil jak tomu můžete učinit i vy nebo já. Pokud mu nevyšel projekt s novinami jinými - asi je nikdo nekupoval.

75 Miroslav Václavek Miroslav Václavek | E-mail | Web | 15. července 2008 v 10:42

Pane Václave Hrůzo - kdo je proti US radaru opravdu mentálně zaostalý je.

76 Kepi Blanc Kepi Blanc | 15. července 2008 v 16:10

@Jenda : s tim kreativnim skombinovanim mozneho vlivu darkoveho radarku (kdysi Dort z Polarky, darek nad darky) na zadouci predpokladane zvyseni geneticke kvality CeskoZlodejske kotlinky jste na mne udelal nezapomenutelny dojem. Vy mate uzasnou silu ASSociaci ! and i kid u not ! trebovali by(ste) fsichni do magnetronku prohrat zamrzly mozeczky

77 Václav Hrůza Václav Hrůza | 15. července 2008 v 19:34

I kdybyste to VELEÚSPĚŠNOU napsal ještě větším, tak z Annonce neudělá noviny ale zůstane "pouze" inzertní tiskovinou - narozdíl od novin není založena primárně na informování čtenářů co se děje doma a ve světě ale na zobrazení inzerátů.

Jestli jeho noviny nikdo nekupoval, znamená, že nikdo o ně neměl zřejmě zájem, čili nedokázal své informace podat tak aby je někdo četl.

Mimochodem, na začátku jsme se bavili o tom, že by pan RH mohl vydávat noviny, ne inzeráty.

Pane Václavku, bavil jsem se s američanem o radaru a nechápal proč bychom měli na svém území mít radar USA (takže mentálně zaostalí zřejmě nejsou jen češi). Přijde mi ubohé označit lidi kteří nemají stejný názor jako já (ať už z jakéhokoliv důvodu) za mentálně zaostalé. Nemůžete čekat, že každý okamžitě uvítá jednotky cizí armády na svém území. Arogantní člověk je nazve mentálně zaostalými, rozumný člověk přinese rozumné fakta a užívá jich k přesvědčení a vysvětlení.

78 Miroslav Václavek Miroslav Václavek | E-mail | Web | 15. července 2008 v 19:52

Václave Hrůzo - i americká Jane Fondová je mentálně zaostalá, stejně jako pablb s kterým jste se údajně bavil. Naštěstí většina Američanů je normálních. Pokud jde o Annonci. Tiskovina jako tiskovina. Jestli na to manažersky máte - bude vám vydělávat peníze. Jestli ne, můžete to zavřít.

79 Václav Hrůza Václav Hrůza | 15. července 2008 v 23:57

ale pane Václavku, vy si sám odporujete. Tiskovina jako tiskovina, tak jestli je pravda co VY tvrdíte, tak nechápu, jaktože jedna tiskovina je díky panu Kudláčkovi veleznámá (Annonce) a druhá absolutně propadla. Jestli je tiskovina jako tiskovina jak VY tvrdíte, tak proč nemají stejný ohlas. Asi to rovnítko mezi tiskovinami nebude až tak rovné, že.. Takže to asi nebude jen o manažerských schopnostech. Někdy si po sobě přečtěte co napíšete, sám si odporujete.

Nazvat někoho pablbem kvůli jednomu názoru je hodně odvážné, ale je vidět že máte jasno, kdo nesdílí vaši pravduje automaticky mentálně zaostalý a pablb. Jinak jste si opravdu vybral dobrý případ, příště můžete rovnou vytáhnout nějaký případ z ústavu pro choromyslné.

Stále čekám kdy mě utlučete argumenty, ale v žádném z vašich příspěvků nemůžu žádný najít. Reagujete pouze útržkovitě prohlášeními bez valného smyslu pro původní diskuzi. Uveďte mi třeba důvody proč posuzujete lidi kteří jsou proti radaru za mentálně zaostalé a pablby. Jelikož jste tak neotřesitelně přesvědčen, tak důvody které vás přesvědčily musí být stejně silné a neotřesitelné, tak proč jste je sem ještě neuvedl? Věřím, že to je jen nedostatkem času z vaší strany, proto se těším až si jej najdete.

80 Miroslav Václavek Miroslav Václavek | E-mail | Web | 16. července 2008 v 9:31

Milý Hrůzo - proč tě tlouci argumenty když se tlučeš sám svojí blbostí.

81 Václav Hrůza Václav Hrůza | 16. července 2008 v 10:45

Normálně jste mě rozesmál, vidím že vaše neschopnost argumentace vyústila v prohlášení že jsem blbec, vaše komunikační dovednosti zdají se býti nulové. Začínám z vás mít dojem, že nejste schopen dialogu a nejvíce vám vyhovuje když můžete rozvíjet svou pravdu za přizvukování lidí kteří se na nic neptají a jen souhlasně mručí. Díky této vaší prezentaci zde bych řekl, že vy pracovat v diplomatických službách, tak během chvíle rozpoutáte 3. světovou.

82 Miroslav Václavek Miroslav Václavek | E-mail | Web | 16. července 2008 v 13:37

Nechtěj se Hrůzo blíže seznámit s mými komunikačními dovednostmi :-)

83 Václav Hrůza Václav Hrůza | 16. července 2008 v 19:12

Podívejte, očividně se vám moje jméno líbí, mě taky.

Ano, rád bych se s nimi seznámil, zvlášť když budou nasměřovány na podložení vašich doměnek a prázdných výkřiků. Myslel jsem že na tomto webu budou lidi komunikovat, ale jako ostatní weby tohoto typu je zřejmě pouze plný arogantních prohlášení bez valných podkladů (tyto stránky jsem nestudoval, proto píšu zřejmě, dost že ztrácím čas v této diskuzi, dokážu si představit, že podobné by to bylo pod ostatními články)

84 Eduard Vacek Eduard Vacek | 17. července 2008 v 13:30

Myslíte, že potomci této svoloče z roku 1948 jsou schopni  číst nějaké seriózní noviny? Myslíte, že jsou schopní zvolit nějaké schopné poslance? Že jsou si schopni vládnout tak, aby byla zaručena nejen základní lidská práva, ale normální chod společnosti? Promiňte mi moji skepsi.

Zde je autentický přepis novinového článku z roku 1948:

Pro rozvratníky pracovní tábory

Práce

(od) – Praha 25. září – Předsedovi vlády Antonínu Zápotockému přichází tisíce resolucí a přípisů ze závodních schůzí pracujícího lidu. Pracující lid plní dílo dvouletky. Přesvědčuje se, jak se zvedá úroveň nejršiších vrstev, zvyšuje úsilí a výrobu jako vděk vládě za zvýšení potravinových přídělů, chce prostě ochotně a všemi silami plnit své povinnosti a pozoruje proto s nevolí pokusy reakce o rozvracení a zdržování vývoje k lepšímu životu a socialistickému řádu. Slibujeme vystupňovat svůj pracovní výkon, ale zároveň žádáme, aby provokatéři, štváči a rozvratníci byli dáni do pracovních táborů a s nimi povaleči, kteří kazí morálku v závodech, píší zaměstnanci Tesly ve Strašnicích. K nim se ve stejném smyslu připojují zaměstnanci brněnské Včely, okresního finančního ředitelství, n. p. Bondy, Matador. Zaměstnanci Liberecké nemocnice žádají potrestání škůdců, kteří se staví proti lidově demokratickému zřízení v řadách Sokola a církve. Věříme, píší, že skutečná práce v pracovních táborech by jim vyhnala z hlavy protistátní paktování se zahraniční reakcí. Po léčbě rozvratníků v pracovních táborech volají občané z Pastvin, Boletic, Vysonína, Kunětic, Dlouhoňovic, z pražských jatek, z poštovního úřadu v Děčíně, z Pardubic, Poličky, z Ervěnické elektrárny, ze závodů Slavkovský porcelán, z Hospodářského družstva a Zemědělské a obchodní společnosti v Uherském brodě z Agrostroje v Hrádku n. Nisou, z Panaru v Chorenčicích, z České Rybné a volají po něm i ženy z plenárky RČZ v Lokti. Osazenstvo nár. pod. Baťa v Třebíči žádá brzké zřízení nucených pracovních táborů a rovněž zaměstnanci finančních úřadů v Děčíně požadují oddělení sabotérských živlů od řádných občanů. Pracovní tábory se doporučují pro ty, kdo neplní dodávkové povinnosti a ohrožují výživu dětí. Vojáci z Mostu doporučují stejný prostředek proti reakčním živlům, šmelinářům, proti těm, kdo neplní dodávkové povinnosti a vyhýbají se práci. S nimi spojují svůj hlas zaměstnanci Tatry v Kopřivnici, horníci dolu Jeremenko v Ostravě a mnozí jiní.

Tak jde resoluce za resolucí, ve všech slibují, že pracující budou za všech okolností podporovat presidenta republiky a vládu Antonína Zápotockého a zároveň požadavek neúprosného boje s reakcí, vydání zákona na ochranu lidově demokratické republiky a zřízení pracovních táborů pro rozvratníky, šmelináře a povaleče.

Jak sděluje Práce, byly už v Kladně, Pardubicích a v Karlových varech zřízeny kárné tábory.

85 Václav Hrůza Václav Hrůza | 17. července 2008 v 22:58

Fascinuje mě s jakou naivitou předpokládáte, že po 19 letech od sametového pšouku bude většina občanů uvědomělých a plně oprostěna od pokřivení které jim 20. století přineslo. Jaká naivita, že vetšina občanů bude iniciativně hledat opravdu důležité zprávy. Ty se jim musí rozumně podat. Sem budu chodit častěji, opravdu tolik dokonalých lidí jako je na tomto webu člověk jen tak nikde nenajde. Nechcete založit klub Vyjímečných a Uvědomělých?

Pane Vacku, tím že si v české kotlině nejsou lidi schopni vládnout naznačujete že byste radši kdyby to tu vzal do ruky někdo kdo vám vyhovuje a o kom jste přesvědčen že by to dokázal lépe? To by mi připomínalo páně Paroubkova slova, že se spojí klidně s marťany aby protlačil své zákony a vládu, neboť zřejmě předpokládal že lidé ve volbách dali jeho straně málo hlasů zřejmě nedopatřením, anebo nebyli schopni zvolit správnou vládu - to jen spekuluji, pokud to tak nemyslíte, tak se omlouvám.

86 Eduard Vacek Eduard Vacek | 18. července 2008 v 8:11

Opravdu to tak nemyslím, pane Hrůzo, to by jste mi uškodil. V devadesátých letech jsem byl poslancem v ČNR, místopředsedou Výboru pro právní ochranu a bezpečnost za OF. Když jsem viděl ten marasmus na vlastní oči (a to byli ve vysoké politice ještě relativně slušní lidé) skončil jsem s tím. Dvacet let jsem dřel jako kůň na státním a snažil se něco zlepšit v trestní justici. Výsledky byly zpočátku dobré, ale dnes je to všechno zpátky v šedesátých letech. Nejsem naivní a vím co mohu od svých spoluobčanů čekat. Samou křivotu. Seděl jsem rok v base v době normalizace "za zjevnou neúctu ke společnosti" a přečetl si pečlivě protokoly výpovědí svých přátel a udavačů. Nebyl jsem ojedinělým případem. Procházím nyní archivy a čtu neuvěřitelné věci. Udání, křivotu, špínu. Paroubek ani Topolánek a jejich suity mě nezajímají, je to všechno jedna parta, v politice a ekonomii má významný vliv StB a KGB, proč bych se o to měl zajímat? Mě by pane Hrůzo pro začátek stačilo, kdyby tu byly normální lidské a přirozené poměry a kdyby "vlčí smečka  přestala plenit stádo". Určitě se nechci přizpůsobit té džungli kde predátoři určují morálku. Opravdu toho chci tak moc?

87 Eduard Vacek Eduard Vacek | 18. července 2008 v 9:33

Ještě jednu maličkost. Obávám se, že jste to také Vy, pane Hrůzo, kdo je postižen socialismem. Proč si to myslím? Nevíte nic o člověku, ani o jeho práci a dehonestujete ho svými vlastními výmysly a představami. Nařkl jste mě z naivismu a pseudokonalosti (sebestředných představ o své vlastní dokonalosti). Vkládáte mi do mysli cizí implantáty. Kdo Vás to proboha naučil?  Pokládám to za nedostatek etiky a mravnosti ve Vašem charakteru. Zajímalo by mne, co jste udělal konkrétně Vy pro zlepšení obecných poměrů.

88 Václav Hrůza Václav Hrůza | 19. července 2008 v 1:42

Pane Vacek, v případě že to tak nemyslíte jsem se předem omluvil, pouze jsem napsal jak by se vaše slova dala vykládat. Vaše osoba a vaše zásluhy mě v této debatě příliš nezajímají (nejsem tady abych posuzoval kdo má jaké zásluhy a co vykonal, posuzuju co tu kdo napíše), i když je pravda, že z té rychlé autobiografie usuzuji na zajímavý život.

Vycházeje z vaší logiky by nezbylo než prohlásit, že většina přispěvatelů na tomto webu je stižena socializmem. Proč? Vědí pramálo o lidech v ČR a jejich práci a přesto je nazývají velice škaredými jmény (jak jste krásně česky napsal dehonestují), kupříkladu pan Hedvíček ve svém článku píše, že já (neboť já jsem čech) si představuji svobodu projevu jako fotky ženských genitálií.

Já vás nehodnotil vlastními výmysly, ale možnými výklady vašich slov. Do mysli vám nic nevkládám. Je naopak dost dobře možné, že i mě jste nazval potomky svoloče, čili jste poplival mé předky a mě označil za člověka neschopného rozhodovat aniž byste mě znal. Ano, vaše generalizující nabubřelá prohlášení se dotýkají i lidí které vůbec neznáte a o kterých ani nemáte ponětí jak žijí a co dělají.

Proč jsem vás nařkl z jak říkáte pseudodokonalosti? Říkáte oni nejsou schopni číst seriozní noviny, oni nejsou schopni zvolit rozumnou vládu. Napšáním ONI a ne MY vyjadřujete, že do skupiny neschopných se nepočítáte. Čili sám sebe počítáte do skupiny schopných.

Stejně jako já usuzuji z vašich slov, i vy usuzujete z mojich slov a vytýkáte mi nedostatek etiky a mravnosti aniž byste něco věděl o mě či mojí práci.

Proč mi na tomto webu nikdo nechce vysvětlit jeho slova a místo toho se naváží do mě? ano, nesnažím se psát uhlazeně, co tak pozoruju na tomto webu se to nenosí.

Pane Vacek, vysvětlete mi teda vaše slova o neschopnosti potomků svoloče (možná mluvíte i o mě) a ukažte mi, že jste nechtěl útočit na lidi jež neznáte a o jejichž práci nemáte ani tušení a nechtěl se nad ně povyšovat.

Ne, vůbec nic vám o sobě nenapíšu, protože bychom se dostali úplně jinam. Ještě jedna otázka, pokud bych pro zlepšení, jak vy píšete, obecných poměrů nic neudělal, tak snad nemám právo se ozvat, nebo proč se ptáte?

Ne každý má čas a možnost číst archivy, tak proč lidé kteří tento čas a možnosti mají to zbytku rozumě nepředají?

89 Eduard Vacek Eduard Vacek | 19. července 2008 v 15:58

Vidím pane Hrůzo, že jste nepřekonatelný diskutér, možná je to prostředek Vaší seberealizace. U mne tomu tak není, proto poslední poznámku. Téma tohoto článku bylo: "Jak na mne psali udání z Česka". Tím že jsem uveřejnil opis novinového článku z roku 1948, jsem  naznačil, že předkové současné žijící generace položili základy k udavačství svou kolaborací s totalitními režimy. Bylo by možné jít ještě hlouběji do historie a ukázat, že předtím jíž kolaborovali s nacisty. Ten kdo se dožadoval, aby byli postiženi spoluobčané státním násilím samosebou byl ochoten na tyto osoby také ukázat, tedy šlo o kolektivní udavačství ve jménu nějaké idelogie, či lepších zítřků. Pokud  udavačství v kotlině kvetlo a dařilo se mu (o tom dnes například hovoří archivy MV)a pokud jsou lidé v dnešní době v Česku zkažení a zakažené je v důsledku toho vše co podnikají, jde o přímou kontinuitu a nikoli o exces, nebo nahodilý jev. To byl můj příspěvek do diskuse. Vaše osobní peripetie, pocity, náhledy  a rozbory mne neinspirují k odpovědi a mrzí mne, že jsem na to vůbec reagoval.

90 Jozin Jozin | E-mail | 31. července 2008 v 17:13

Nemam nic proti Rostovi, jenomze je treba si zamest i pred vlastnim prahem! Je dobre, ze poukazuje na negativni veci v nasi spolecnosti( neziju v CR)ja to delam take... Akorat by si ctenazi blogu meli presist take fakty "z druhe strany" kolebky "demokracie"...

(Pevne doufam, ze Rosta to vymaze v ramci objektivity :-)

Lidská práva v éře rozvinuté institucionalizace

Written by Amalia Zamora Monday, 03 March 2008

Představitelé indiánských kmenů Lakota, což je pravé jméno Siouxů, jednostranně vypověděli těsně před vánoci minulého roku s okamžitou platností a nevratně smlouvy svých předků uzavřených v letech 1851 a 1868 ve Fort Laramie Wyoming se Spojenými státy, které podle názorů indiánů nebyly nikdy dodrženy. Představitel indiánů, Russell Means, mimo jiné herec, který vystupoval ve filmu Poslední Mohykán, označil tento den za „historický pro veškerý lakotský lid“ a dodal, že „koloniální choutky USA skončily“. „Nejsme již obyvatelé Spojených států amerických,“ prohlásil tentýž na tiskové konferenci ve Washingtonu. Nová, Lakotská republika vydává své pasy a vodičské průkazy všem obyvatelům území, kteří se vzdají americké příslušnosti. Občané nového státu také nebudou platit daně - tedy pokud nezůstanou Severoameričany.

Nová republika se rozkládá na území bývalých států Nebraska, Wyoming, Montana a na severu a jihu Dakoty, tedy nikterak zanedbatelná oblast.

O své uznání bojují Lakotové již od roku 1973 a nejznámějším výsledkem je asi zatím odsouzení a uvěznění Leonarda Peltiera, jednoho z vůdců lakotského povstání roku 1973, za domnělou vraždu agentů FBI.

Faktem je, že Lakotové nikdy svá území neprodali ani se jich jinak nevzdali, ale byli o ně připraveny byrokratickými, a podle jejich mínění protiprávními, zásahy. Navíc smlouvy uzavřené se Spojenými státy, bylo jich 33, nebyly, dle tvrzení Lakotů, nikdy dodržovány a plněny. Bylo by asi zbytečné opakovat, že Lakotové jsou dnes zcela marginalizováni, zbaveni možnosti své původní existence a bez možnosti začlenění do dnešní reality, dožívají se průměrně 44 let, mají jednu z nejvyšších dětských úmrtností a další smutné primáty, jejich jazyk je na hranici zapomnění - prostě neliší se příliš od jiných skupin původních obyvatel v celé Americe. Jejich dějiny v moderní době byly monotónní: po každé válce přišlo jednání, každé ujednání bylo porušeno, po porušení přišel protest a po protestu masakr. Po masakru válka, která skončila ujednáním...

Poslední dva masakry, v roce 1890 a v roce 1973, proběhly na stejném místě, Wounded Knee.

Dnes žije, dá-li se to tak nazvat, asi 160 000 Siouxů.

Výpověď smlouvy s USA a vyhlášení nezávislosti a vlastního státu se opírá o článek 6 ústavy USA (hovoří o temporální a lokální nadřazenosti ústavy), o smlouvy Vídeňské konvence, které vešly v platnost roku 1980, a také o nezávaznou deklaraci Organizace spojených národů o právech indiánů resp. o právech původních obyvatel, která byla přijata minulý rok (Spojené státy ovšem hlasovaly proti a vyjádřili zklamání, že přijatý text požaduje pro domorodce právo na sebeurčení, právo na půdu a na naleziště nalézající se na ní).

Podle některých zdrojů uvažuje Rusko o uznání Lakoty jako odpověď na případné uznání nezávislosti Kosova. Potomci Sedícího býka a Bláznivého koně jednají dále o uznání s ambasádami Jihoafrické republiky, Venezuely, Bolívie a Chile.

Jenže - zdá se, že vláda Spojených států bude mít v tomto případě jednoduchou odpověď, pokud vůbec nějakou: mistr Means nepředstavuje nijakého, a už vůbec ne demokraticky zvoleného, zástupce kmene Lakotů. Ostatně, kdo jsou to ti Lakotové? Siouxové, jak je známe z filmů Poslední Mohykán a o Buffalu Billovi?

Akce Lakotů není v poslední době ojedinělou. Hnutí za emancipaci indiánů pod názvem „Ejercito Zapatista de Liberacion Nacionál“ (Zapatistická armáda národního osvobození) probíhá již nějakou dobu také v Mexiku (zprávy o něm se dostanou k evropskému čtenáři především prostřednictvím esejů autora, který si nechá říkat subkomandant Markos) i jinde. Tato hnutí ukazují jistou inkompatibilitu života indiánů se zastupitelskou demokracií: indián není institucionalizovatelný z hlediska národních států a jako takovému mu nemohou žádná práva být přiznána (kupříkladu často nemá trvalé bydliště).

Stát se chová v celé Americe k indiánům příkladně: jakmile je objevena nějaká neznámá indiánská vesnice, je jako první, ve jménu komunikace s okolním světem, vybudována silnice, která slouží k zásobování Coca-colou a lupínky. Následně přijedou studenti universit poučovat indiány o antikoncepci a hygieně. Ještě než dosud zdraví indiáni počnou podléhat nemocem, stanou se oběťmi vzdělávání, které je vyžene do měst a učiní z nich nezaměstnané. Teprve nyní se stávají plnoprávnými občany s volebním právem a ti šťastnější z nich se mohou ucházet o práci kopáčů při výstavbě rekreačních či těžebních komplexů na místě svého původního bydliště.

Jakkoliv může zpráva vyvolávat dojem silvestrovské perličky ukazuje na problém, který je i evropskými politiky a médii pečlivě utajován: současný pojem lidských práv je v globalizovaném světě naprosto nedostatečný, neboť je založen na instituci národního státu. „V systému národních států takzvaná svatá a nezadatelná práva člověka se ukazují jako zcela neúčinná a neupotřebitelná v okamžiku, kdy je není možno použít jako práva občanů nějakého státu.“ (Giorgio Agamben)

Jeste par faktu:

Zákon z roku 1875 o udělení občanských práv černošskému obyvatelstvu a o jeho zrovnoprávnění byl zrušen roku 1883 jako odporující ústavě USA.

Malé a neúrodné rezervace, do kterých byl zbytek Indiánů nahnán, vedly k rychlému vymírání někdy celých kmenů a k roku 1880 zbylo v USA necelých 200 000 Indiánů. Pokusy úřadů o násilnou proměnu kmenů v usedlé zemědělce neměly úspěch. Indiáni neměli koně, dostatek osiva ani nářadí, takže násilná asimilace vedla jen ke zbídačení tohoto obyvatelstva.

Roku 1901 dostalo pět kmenů Oklahomy státní občanství, občanská práva všech Indiánů uznal Kongres USA v roce 1924, ale jejich sociální postavení se začalo zlepšovat až ve 30. letech za prezidentství Franklina D. Roosevelta.

V roce 1957 byl schválen nový zákon o občanských právech, týkající se barevného obyvatelstva. Tento zákon, který měl zajistit černému obyvatelstvu (ne indiánum) zejména právo účastnit se voleb, schválil Senát 72 proti 18 hlasům.

Wyoming jako 44. stát Unie vznikl v roce 1890. Díky tomu, že byl prvním územím, na kterém již v roce 1869 získaly volební právo i ženy, je přezdíván "Státem rovnosti" (Equality state). V době "zrovnoprávnění" mužů a žen ve Wyomingu byl však stav populace šest mužů na jednu ženu, takže toho ženy zase tak moc neovlivnily...

91 ellienka ellienka | 18. srpna 2008 v 13:46

Mě to tady připadá jak v klasické české hospodě.. hih..  Asi nemáte co na práci..

92 Kristina Kristina | E-mail | 26. srpna 2008 v 22:47

Pane Hruzo, ja vam tleskam. Jste jeden z mala lidi tady, kdo diskutuje, argumentuje a neurazi druhe.

93 Dan Dan | 24. října 2008 v 11:41

Pane Hedviceku,Je lehké kritizovat zem ze které jste jsko zbabělec utekl a nechal si změnit jméno.Česká republika je demokratický stát ,založený na právech občana a člověka.Lid si volí zástupce a ti se mohou a nemusí ukázat jako neschopní. Je mi jasné,že si amerikanismus naprosto získal,je to sice špatná ideologie,ale už když kritizujete mou vlast tak bych vás prosil ,aby jste se podíval na politiku v USA.Možná zjistíte(pokud nemáte iq jako halda písku)že naše Republika nevnikla do žádná cizí země jen proto ,aby kradla ropu a nechala svée vojáky si zastřílet.atˇ žije Česká repulika ! Smrt USA!těm vrahům z Wallstreetu!

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama