Lada jede lodi, tou lodi vyletni...

29. září 2008 v 20:13 | Ross Hedvicek
Celebrity Cruise lines si kdesi v Nemecku (Papenberg?) daly postavit zatim nejvetsi cruiseship sveta - Celebrity Solstice. Podle obrazku to vypada, ze americke zakazky zacinaji byt i pro nemecke lodenice prilis velke - lod se tim pruplavem protahla jen s odrenyma usima.
Patrim (spolu s dalsimi cleny cs-clubu) k priznivcum tohoto druhu rekreace. Clovek je tam mezi lidma, nemusi si sam varit na lihovem varici jako nekdo v Chorvatsku, pripadam si tam jak na dobre zarizene podnikove rekreaci ROH a kdyz mate trochu stesti, tak vas tam obsluhuji gastarbajtri z Ceska. V tomto a lonskem roce jsme ma lodich spolecnosti Celebrity ztravili mnohou spokojenou chvili. Jedina stiznost pochazi od me manzelky: Jidlo na Celebrity cruises neni dostatecne kvality - na Royal Caribbean a na Carnival je pry lepsi. Ja nevim, me ten kaviar a sampanske chutna vsude skoro stejne. Hlavne kdyz je to americka lod - a ne vyletni lod Maxim Gorkij. Jsem skromny, ja nemam velke naroky ...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 kuck van der loch kuck van der loch | 29. září 2008 v 20:17 | Reagovat

Je otazka kdo s ni bude jezdit. Amici nemaji prachy a my taky ne.

2 kuck van der loch kuck van der loch | 29. září 2008 v 20:22 | Reagovat

A propos:

SAN FRANCISCO (Reuters) - David Foster Wallace, the writer best known for his critically acclaimed 1996 novel "Infinite Jest," was found dead at his home in Claremont, California, police said.

The Claremont Police Department said Wallace's wife had called them on Friday night, saying she returned home to find her 46-year-old husband had hanged himself.

Nahoda?

3 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 29. září 2008 v 20:24 | Reagovat

Kucku, ty jsi velice pomylene zviratko :-) Kdo ti to tak v te palici dojebal - skautsti vedouci?

4 kuck van der loch kuck van der loch | 29. září 2008 v 20:25 | Reagovat

Vzdyt jde vsechno do hajzlu. Kde zijes?

5 kuck van der loch kuck van der loch | 29. září 2008 v 20:26 | Reagovat

Necet jsi Wallaceovu knizku? Vzdyt se to rake odehravalo na nejake lodi od Celebrity lines.

6 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 29. září 2008 v 20:30 | Reagovat

Necetl - ale o tom ze se povesil jsem cetl asi pred tydnem nebo vic.

7 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 29. září 2008 v 20:31 | Reagovat

A cetl jsi moji knizku, eh? Hlavne tu druhou?

8 kuck van der loch kuck van der loch | 29. září 2008 v 20:50 | Reagovat

Cetl jsem samozrejme obe.

9 Milan Rezabek Milan Rezabek | E-mail | 29. září 2008 v 21:03 | Reagovat

Treba daji slevu a pusti tam do jednoho poschodi houmlesaky

Mne tady tyhle obludy vzdy tak najak zazni v uchu falesne. Cim vetsi, tim lepsi?

Na pozadani poslu tel. cisla mych velmi spokojenych pritelkyn-vzdy si prijdou na nasup.

Velikost rozhoduje do takove miry, ze se holt

neda srovnavat japonsky penis s poradnym ceskym

burtem. Ale jen do urcite miry.Videl jsem kluka,

ktery byl vetsi nez kun a nemohl najit holku. Baly se ho. Tak si pak vzal nejakou klisnu.

S velikosti je to jako s A380, coz je tak osklive, ze to je az krasne.

Je to urcite nadhera, vzletnout s 854 + lidma

na palube, kdyz to nedej Bohu spadne, ty trosky

jsou vic pohromade. Ale - pokum to mam spravne, mame v USA jen 4 letiste (nepocitaje SAC AF Bases, kde pristavaji TAJNE B52) a tak holt to

americke mysleni zvitezilo. Mensi, rychlejsi,

tissi, ekonomictejsi, pohodlnejsi - Boeing 787!

Even 777 makes a big difference - San Francisco - De Gaulle 9:20 hours?

Krom toho aerobusaci zapomneli na to, o se stane

kdyz na LAX prileti najednou 4 Boeingy 747

(z Londyna, Amsterodamu, Tel Avivu a Delhi.)

To je cca 1,600+ lidi. A ted 4  A380?  Never!

FedEx a UPS zrusily $23 bill. objednavku, protoze Airbus to pry nemohl stihnou casove, ale

ja si myslim, ze zmenily(US) celou filosofii.

A DELA TO DOST SMYSL!

10 kuck van der loch kuck van der loch | 29. září 2008 v 21:28 | Reagovat

Jeden z nejvetsich uzivatelu 777 je Air France. A Lufthansa je launch customer pro 747-8.

11 kuck van der loch kuck van der loch | 29. září 2008 v 21:31 | Reagovat

Even 777 makes a big difference - San Francisco - De Gaulle 9:20 hours?

To se mi nejak nezda. Letel jsem s 777 Amsterdam - Shanghai a trvalo to pres 11 hodin.

12 Vasek Vasek | 29. září 2008 v 21:37 | Reagovat

A co chtěl jako autor tímto článkem říci???

13 Švec Švec | 29. září 2008 v 21:40 | Reagovat

Vasek : Že je mistr světa a Češi si nemohou dovolit luxusní americké lodě, máme rýt hubou zem a být rádi, že můžeme koukat na to, jak si žijou v USA

14 Ondra Ondra | 29. září 2008 v 22:13 | Reagovat

Jak to nemá plachtu tak tomu nevěřím:0)

15 pierino pierino | 29. září 2008 v 23:08 | Reagovat

Alee: kunda proti vode, utahne tri lode...je videt vepredu jak tahne zatim jednu....

16 Muki Muki | 29. září 2008 v 23:30 | Reagovat

No B-52 neni tak tajny, protoze s nim letali jiz dedeckove dnesnich pilotu. Nakonec v museu v Tusconu je mozne si ho prolest a ofotit. Boing si pohraval s plany na  patrovr letadlo az pro 100 lidi, ale zavrhnul to jako nepraqkticke. Take se inspirovali Northropovym letajicim kridlem, a mluvilo se o tom ze by to bylo giganticke letadlo, ale vzdy je otazka, jak ho naplnit.

17 Muki Muki | 29. září 2008 v 23:31 | Reagovat

chyba, pro tisic lidi

18 vonpetrinerhehe vonpetrinerhehe | E-mail | 30. září 2008 v 0:44 | Reagovat

A380-je  pitomost.  850  lidi = 1100 kufru,  z  nichz  jeden  kazdy  musi  nekdo  vzit  do  ruky.  Kazdeho  cestujiciho  se  v  odbavovaci  hale  musi  uredni osoba tazat  na  pitomosti a  prohlednout  doklady. Letadla  tak velka  se  zasadne  nasazuji  na  dalkove  lety,  takze New  York  by  tu  zaplavu  schytal  v  rozmezi  asi  3  hodin - mezi  14:00  a 17:00. Vynasobte  si to  nejmene  3x - Frankfurt,Pariz,Londyn   a  oblejete  se  studenym  potem.  Nehlede  na  to,  ze  jeden  A380  potrebuje na  odbavovaci  plose misto  dvou  777.  Logistika  airbusakum  v  tomto  pripade  selhala.

19 Emigrant Emigrant | E-mail | 30. září 2008 v 4:33 | Reagovat

SF - Paris 9:20 !!!

Ku-ku, voni piloti setreji tak to strihnou pres Gronsko a tak si zkrateji cestu. :-))

Muki mas pravdu, ta chyba byla ze to bylo pro tisic lidi :-))

20 Muki Muki | 30. září 2008 v 4:58 | Reagovat

Mluvilo se, asi nakonec by se tam veslo tak 800, ale to bylo, ze by se nemusel delat uplne novy projekt, ale 747 by se protahla prvni trida v poschodi po celem letadle. Jenze 747 je stare letadlo, jeste s predkopjutrove doby as moc se z nej jiz vytezit neda. Pak si mozna videl ten navrh, na to cemu se rika letajici kridlo, take se mluvi o 1000 pasazerech, ale pochybuji, ze se to uskutecni. 777 je jiz navrzene na komjutrech, je mnohem lepe stavene a relativne usporne na pohone hmoty a to je asi pro vetsinu tras nejvyhodnejsi.

21 Souckova Souckova | E-mail | 30. září 2008 v 17:15 | Reagovat

nase ceska namorni flotila jaksi zmizela po tzv.sametove revoluci.Mne by ke spokojenosti stacila lod mensich rozmeru s mensim mnozstvim mne neznamych pasazeru.Muj deda byl namornikem deset let a plul na lodi Novara za cisare pana a taky dostal metal za statecnost na bitevni lodi rakouske pry nekde valcici az v cinskem mori.

22 Milacek Milacek | 30. září 2008 v 18:14 | Reagovat

Mila pani Souckova aka Buchlova, Vy jste vzdelana dama z cuni = Charles University, a jiste tamnejsi situace znala. Prosim laskave byste klikla www.cs-magazin.com a tam vlevo stred je Archiv a v nem 2005-9 je zari a na konci prvni stranky je SYNTEZA ANALYZ 17/11/1989. Laskave tam najdete Karlov (= koren Karlova/y) a sdelte nam po PRAVDE ziznicim zda je ta situace na Kadlarne popsana / vystizena spravne.

predem dekuji za Vasi vzacne milou spolupraci, a ve slastnem ocekavani se znamenam s pozdravcem

Cest Vasi PRACI

vzdy Vas Milacek

23 kuck van der loch kuck van der loch | 30. září 2008 v 19:07 | Reagovat

@Souckova

Jak jste stara? Novara byla plachetni fregata, ktera plula kolem sveta nekdy  v 50. letech 19. stoleti.

24 kuck van der loch kuck van der loch | 30. září 2008 v 19:09 | Reagovat

@Souckova

Beru zpet. Byla jeste jina Novara, lehky kriznik, ktera se zucastnila 1. svetove valky.

25 kuck van der loch kuck van der loch | 30. září 2008 v 19:30 | Reagovat

@Muki

Boeing 747 neni predcomputerove letadlo, vis prd. Nejnovejsi 747-8 ma uplne nove kridlo a je to supermoderni letadlo. 777 vznikl cely na computerech ale aerodynamicke vypocty byly  delany pomoci sofware od firmy Dassault (evropsti rudosi). Cestovni rychlost 777 (vse verze) je nizsi nez u 747-400.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama