Paul Newman byl horsi nez Paroubek.

29. září 2008 v 22:55 | Ross Hedvicek
Paul Newman byl levicovy idiot, vedle ktereho i Paroubek vypada jako konzervativni pravicak - tohle divoke prirovnani pouzivam jen aby tomu i bezny cesky ctenar porozumel. Clanky v novinach a ruznych blozich u prilezitosti jeho smrti se muzou pretrhnout v prohlasenich, jak hluboce si ho vazi a jaky to byl velky clovek. Byl to levicovy liberal - to jste vsichni spadli na hlavu? Paul Newman mel jen modre oci a zprdele stesti, jinak v te hlave toho taky moc nemel. Byl to liberal jako bic, levicovy trouba, ktery si stejne jako dnesni Angeliny mysli, ze kdyz maji penize, tak ze maji i rozum. Predpokladam, ze kdyz vam to reknu ja - nepritel, tak si nebudete moc jisti a budete se tak ceskoslovensky ptat: "A jake jsou vase dukazy nebo zdroje?" Zde to mate: Zase je to jen v anglictine, takze nekomu duveryhodnemu reknete, at vam to prelozi. Pokud rozumite jen cesky a slovensky a anglicky ne, pak v podstate nemate pravo mit nazor o cemkoliv z anglosaske oblasti, protoze je to nutne zkresleno levicovou novinarskou verbezi.
Nejvic se Paul Newman znemoznil v osmdesatych letech jeho podporou tech silenych Demokratu a jeho proti-Reaganovskymi postoji.
Ann Coulter se o tom zminuje v clanku na teto adrese http://www.humanevents.com/article.php?id=27444
Cituji: "In 1984, Helms' re-election campaign was the then-most expensive Senate race in history. His Democratic opponent, Gov. Jim Hunt, received campaign contributions from the usual dotty liberals: Barbra Streisand, Phil Donahue, Marlo Thomas, PAUL NEWMAN, Woody Allen -- all, no doubt, steeped in North Carolina politics. A pak televizni debata zhruba z roku 1981, ve ktere se Paul Newman stavi na stranu komunistu - zeptejte se rodicu, mila telatka, co to byl za cirkus s neutronovou bombou, kridlatymy strelami Cruise a nuklearnim odzbrojenim v sedmdesatych a osmdesatych letech. Paul Newman stal pevne a neochvejne na strane Sovetskeho svazu.
Podivejte se na video:
http://www.youtube.com/watch?v=D3pLJKoIMXw
http://www.youtube.com/watch?v=Kc0ZOOAJm7Y&feature=related
Je mi znama, obzvlast na slovenskych blozich, ta morbidni fascinace smrti u temer nezletilych, ale prosim vas, nez zacnete neco nepricetne blabotat - zeptejte se napred tech starsich, o cem to cele bylo.
A tenhle chlap ma peknejsi modre oci nez Newman...
 


Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ondra Ondra | 29. září 2008 v 23:53

No a co? Taky se politikou neproslavil. Přiznám se že mě tenhle článek dost nakrkl, zvlášť když Paul Newman narozdíl od jiných "herců" opravdu neměl jen štěstí, ale talent, pracovitost a elán.

2 ctenar ctenar | 29. září 2008 v 23:59

No, jo, o mrtvych jenom dobre, ne??

Ted se dopoustite, toho, co delali komuniste, kdo nebyl s nima , by proti nim.

Umeni a politika, se nemaji davat dohromady a nakonec, kazdy muze mit  prece svuj nazor a svuj pohled  na urcite veci.

Jinak to byl charismaticky clovek a veske zisky z jeho podnikani venoval na dobrocine ucely, kolik takovych v Hollywoodu, je, vetsinou, jsou to rozmazlene , nenazrane krysy, ktere , jenom hrnou prachy do svych kapes.

3 Pavel Pavel | 30. září 2008 v 0:05

Prosim Vas nesrovnavejte, toho tlusteho, nabubreleho Paroubka s tak velice milym a pohodovym clovekem, jako pan  Newman bezespru byl.Kolik ten rozdal se sveho na prospesne veci?? Paroubek se akorat tam umi postavit na tribuny  a spravne  soudruzsky, stejne, jako Gottwald,hrimat, jako idiot k masam.

4 PN PN | 30. září 2008 v 0:26

Rosťo, "cruise missile" je "křižující střela", tj. střela s plochou dráhou letu. Žádný Tom Cruise ;-)

5 Emigrant Emigrant | E-mail | 30. září 2008 v 0:30

Ten chlap s peknejsima ocima je Terence Hill znameho z filmu "My name is nobody" (dost slusnej Western natocen v Evrope).

Ctenari ten tvuj vyrok"nenazrane krysy ktere jenom hrnou prachy do svych kapes" byl za komunismu velmi popularni. Mam k tobe otazku, je tenhle nazor v Cesku stale tak popularni ?

6 Paul Newman byl horsi nez Paroubek? Paul Newman byl horsi nez Paroubek? | 30. září 2008 v 0:55

Jsem si naprosto jisty, ze statisice deti, kterym pomohla (a bude pomahat i po jeho smrti, protoze kdyz zjistil svuj zdravotni stav, udelal nalezita opatreni) jeho charitativni cinnost, s Vami budou naprosto souhlasit.

Pokud Vam unikl zasadni rozdil mezi Paulem Newmanem a Jirim Paroubkem (a mnoha dalsimi a nejen ceskymi "socialisty" a "komunisty"), je v tom, ze oni recni a pak ziji ze systemu, kdezto on se skutky snazil pomoci tam, kde videl, ze pomoc je potreba, ale nedostava se ji. Byl bych opravdu rad, kdybyste si overil alespon nejzakladnejsi fakta, nez zacnete nekoho odsuzovat jen kvuli jeho nazoru opacnem od Vaseho. Ono by Vam to celkem pomohlo, protoze takhle vypadate jako naprosty arogantni pitomec, coz jak velmi dobre vim, nejste.

7 The Pretender The Pretender | 30. září 2008 v 0:59

Ty svine levicove mne nechali jednou malem vykrvacet na ulici, according to uzasny stav ceskeho zdravotnictvi and jeste lepsi schopnost empatie ceskeho naroda plneho tupcu.

8 ctenar ctenar | 30. září 2008 v 1:53

Pro Emigranta, jak to mam vedet,jaky nazor je popularni v Cechach, kdyz ja uz ziji 25 let v USA??Na to se zeptejte jinde, vazeny pane.

9 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 30. září 2008 v 2:50

Jakysi troubelka mne tu nabada, ze o mrtvych jen dobre - snad proto v Cesku maji dodnes v takove oblibe Stalina, Gottwalda i Husaka, ze?

A to ze Newman byl dobrocinny - to u nej byla povinnost, aby aspon nejak odcinil ty hrichy, kterych se dopustil svym liberalismem a levicactvim.

10 ctenar ctenar | 30. září 2008 v 3:53

Pane Hedvicek jak chcete, aby vam lidi psali jejich nazory, kdyz, bud, to mazete, nebo jim nadavate troubelku, pro mne tedy nema zadny smysl, do vaseho bloku psat a vsem znamym, kterym jsem ho doporucil, protoze vase clanky se me libili, zase reknu, aby si svoje nazory radeji nechali pro sebe.

Zdravim .

11 Vlastik Vlastik | E-mail | 30. září 2008 v 4:46

Souhlasim, pane Hedvicek. Paul Newman byl levicak , jak prase. Takovy ten "useful idiot". Jako herec byl dobry. Takovych je ale v Holyweirdu vic. K nem napriklad patri take Tom Cruise a nebo Tom Hanks. Oba "useful idiots" a Tom Cruise jeste blbec. Narozdil od nich ale Tom Seleck nejenze je dobry herec, ale charakterni clovek. A tech je v tom Holyweirdu malo.

12 děda děda | 30. září 2008 v 5:09

Když už se to tady propírá v souvislosti s filmy, myslím, že poměrně dobře rozdíl mezi českým a "americkým" myšlením charakterizuje fakt, že druhdy býval v Česku jedním z největších hrdinů Ferda Mravenec, zatímco v USA Kačer Donald. Globalizace a kapitalistifikace to sice trochu zamíchala, možná že i o Ferdovi Mravenci by se dalo říci, že je to levicový idiot, ovšem o Kačerovi Donaldovi doufám nikdo nebude tvtdit, že je to pravicový génius.

13 Petr Zapletal Petr Zapletal | E-mail | Web | 30. září 2008 v 7:36

Je naprosto úžasné, že si může psát kdo chce - co chce. Ať už se to někomu líbí nebo nelíbí. V každém případě je to zase dobrá dávka jak se dívat na věci jinak...

14 Historik Historik | 30. září 2008 v 8:16

Newman byl pouze jeden z celé řadě levicových blbečků, kteří mají na svém kontě milony mrtvých. Pro všechny platí to, co bylo napsáno už před WW2 "mluvit do věcí, kterým nerozumím a využívat k tomu autoritu, získanou v úplně jiném oboru."

Jen si vezměte, kolik Holyvůdských blbů podporuje ekologistické nesmysly Al Gora a dalších. A kolik takových máme u nás, V. Havlem (bohužel) počínaje?

Jistě, jsou i opačné případy, ten nejslavnější z nich se jmenoval Ronald Reagan.

15 xxx xxx | 30. září 2008 v 8:24

Hedvíčku, jsi vůl až do nebes. Cos dokázal Ty, kromě emigrace?

16 mTm mTm | E-mail | 30. září 2008 v 8:58

mne je uplne jedno, ci bol laviciar, alebo praviciar, ked dal peniaze na dobrocinne ucely, okamzite sa u mna stavia na stranu, tych, ktori si zasluzia uctu. obhajovat to tym, ze to musel je dobra hlupost, ze p. hedvicek. pozrite kolki tu povinnost maju a kolki to naozaj urobia ! a ked sa k tomu prida to, ze ako herec bol jednoducho dobry, tak nie je o com. p. hedvicek jednoducho v niektorych temach excelentny, v niektorych zufalo hlupy ako v tejto. svojim clankom ste sa dostal do uplne rovnakej pozicie ako newman svojim mudrovanim v politike, obdidvaja tomu nerozumiete !!!

17 Godula Godula | 30. září 2008 v 9:05

Newmann byl byl skvely herec. Hrat umel a byl placeny za hrani a ne za politiku. Tak mu dejte pokoj.

18 Ilona Ilona | 30. září 2008 v 9:15

Jako herec byl dobrý, politika mě nezajíma. Přesta%nte plivat!

19 Stan Stan | Web | 30. září 2008 v 9:22

Rossi, má první a poslední návštěva u Vás. Tančení na mrtvolách a nadávání do levicových liberálů v době, kdy se ukazuje, že to v USA i v celém světě pravicoví neocons podělali na padesát let dopředu, k tomu je potřeba opravdu silný žaludek. Ale Vy jste sám se sebou evidentně spokojen, pochybnosti žádné, že?

20 Kutal Oldřich Kutal Oldřich | E-mail | 30. září 2008 v 10:23

Rosťo, prosím, zašli mi něco o M. Horákové, zde se z ní dělá doslova modla a pravda je asi někde jinde. Již jsi o ní psal, ale na adresách, kam je odvolání je již něco jiné. Díky Olda

21 Ortos Ortos | 30. září 2008 v 10:24

Silne neobjektivni a zaslepeny nazor, pane Hedvicku, Vy proste trpite tridni nenavisti! A houby znate dejiny, jinak byste vedel, ze pravicaci obhajuji to, co predtim probojovali levicaci, ale potreby nove doby nechapou. Tohle je historicky fakt, a jestli ho chcete popirat, tak Vas lituju...

22 Jakub Jakub | Web | 30. září 2008 v 10:25

Vyjadřujete se jako naprostý buran.

O jeho charitativním působení asi moc informací nemáte že?

Kolik dolarů jste dal za posledních 26 let na charitu Vy?

Zamyslete se nad sebou člověče. Je to trapné.

23 Rudy Rudy | E-mail | 30. září 2008 v 10:37

Rostiku,

pravdepodobne jsi byl eSTeBakem a ted zase opak. Takovejch tu po valce bylo. Byval jsi aspon zajimavej svou degenerovanou pozici.

Ted uz jses pouze kreten.

Cau,

R

24 Rudy Rudy | E-mail | 30. září 2008 v 10:49

Valkou jsem minil tu druhou svetovou, kdy kazdej kolaborant byl potom velkej vlastenec a hrdina, kterej se mstil i na nevinnych. Kdybys ty byl za komousu v CSR, tak by ses urcite libal s Bilakem, Strougalem a podobnou chamradi.

Z jedu, ktery plivas (tez po mrtvych) je zrejme, ze jsi zbabelec a srab.

Zalez do sve diry a 'shut the fuck up'.

25 Martin Martin | 30. září 2008 v 13:11

Souhlas, všichni zastánci komunistů jsou nepřátelé tohoto světa. Tihle herci, zpěváci, zkrátka celebrity jsou nejhorší. Do médií by se měli vyjadřovat jen k tomu co dělají a neblbnout dětem hlavu ideologií.

26 Ondra Ondra | 30. září 2008 v 14:22

Newman udělal pro ameriku a pro západní svět daleko více než všichni diskutující tady. (bez urážky)

27 Rumlik Rumlik | 30. září 2008 v 15:21

Velice zajimavy a strizlivy pohled na probihajici financni krizy.

http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2008/sep/28/usforeignpolicy.useconomicgrowth

28 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 30. září 2008 v 15:23

Newman podporoval Breznevuv rezim v dobe studene valky - na to taky najdes omluvu? Naivita neni omluvou pitomosti a zle vule.

29 Emigrant Emigrant | E-mail | 30. září 2008 v 15:27

Na kazde diskusi se objevi par buranu, kteri maji potrebu upozornit na sebe, ze maji k veci co rici, a hlavne urazet autora. Mohl bych je jmenovat, ale myslim ze kazdy vi o ktere burany se jedna.

BTW,Ortosi. To co je vseobecne znamym faktem neni subjektivni nazor, capisto.

30 Brada Pittbull von Lippenstift Brada Pittbull von Lippenstift | 30. září 2008 v 15:49

difky a defky, nedifte se ze Newman byl doleva, lebo jeho mamka bola zo Slovenska, no kydynk. ani Dz Bigest Bloger to nevedel bo keby vedil tak by se tolik nedivil, vy divitka

31 Pierino Pierino | E-mail | 30. září 2008 v 17:01

Naprosto s Rostou souhlasim Newman byl liberalni idiot, coz se vi, s dobrou vyzazi a hereckym talentem. Paroubek je obtloustly zpoceny prase bez hereckyho talentu, ale touhou po moci. Oba nas svym zpusobem bavili a Paroubek jeste bavi. Nejlepsi literarni dilo Paroubka na politicke scene byl dopis Mrs.Riceove. To si pani statni sekretarka prvne smichy ukrupla do kalhotek. Ale nejvetsi Paroubkova komedie nas jeste ceka, az bude Jyrka po viteznych volbach uvadet slavnostne americky radar v Brdech do provozu... na to se tesim...

32 Jakub Jakub | Web | 30. září 2008 v 17:08

Pane Hedvíčku, na traktoristu máte odpovídající rozhled.

33 Souckova Souckova | E-mail | 30. září 2008 v 17:29

Newman byl hlavne dobry herec,kdezto Paroubek ma druhou mizu a jako politik si stacil vymenit starou manzelku za novou.

34 Milacek Milacek | 30. září 2008 v 18:05

Mila pani Souckova aka Buchlova, Vy jste vzdelana dama z cuni = Charles University, a jiste tamnejsi situace znala. Prosim laskave byste klikla  www.cs-magazin.com  a tam vlevo stred je Archiv a v nem 2005-9 je zari a na konci prvni starnky je SYMTEZA ANALYZ 17/11/1989. Laskave tam najdete Karlov (= koren Karlova/y) a sdelte nam po PRAVDE ziznicim zda je ta situace na Kadlarne popsana / vystizena spravne.

predem dekuji za Vasi vzacne milou spolupraci, a ve slastnem ocekavani se zanmenam s pozdravcem

Cest Vasi PRACI

vzdy Vas Milacek

35 Milacek Milacek | 30. září 2008 v 18:07

opravka: SYNTEZA . nikoli SyMteza , ofsem afsak

36 kuck van der loch kuck van der loch | 30. září 2008 v 19:21

@Jakub

Skutecne veris ze Kedvicek byl pouze traktorista, nebo ze jezdil s hovnocucem. Nevim kdo Hedvicek ve skutecnosti je ale radovy emigrant to neni.

37 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 30. září 2008 v 19:55

Prohlasuji zde oficialne, ze jsem jezdil s traktorem i s hovnocucem :-)

38 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 30. září 2008 v 20:04

A radovy emigrant taky kurva nejsem! Nikdy jsem nebyl v KSC a neemigroval jsem do Svycarska,jako vsichni ti Otosikove, doprdele uz!

39 kuck van der loch kuck van der loch | 30. září 2008 v 20:16

@Hedvicek

S Otou Sikem nemam nic spolecneho, byla to ruda kurva. Vim, De  mortuis nihil nisi bene. Ale oproti Sikovi nebo staremu Svejnarovi jsme  museli ve Svycarsklu tvrde pracovat. Svycarsko je totiz neco jako USA v malem.

40 kuck van der loch kuck van der loch | 30. září 2008 v 20:23

@Hedvicek

Jen tak mimo, jak dostal mlady Svejnar stipendium na Cornell? Byl to prece syn bolsevika a anglicky taky neumel. Ale za pul roku pobytu v CH uz tahnul studovat do USA.

41 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 30. září 2008 v 21:09

To jsou vsechno informace ktere jsem vytahl na svetlo ja, na svem zrusenem blogu na Lidovkach, mile tele. Tak mi priznej trochu zasluh, jo? :-)

42 kuck van der loch kuck van der loch | 30. září 2008 v 21:10

@Hedvicek

Zasluhy ti neberu, udelal jsi velky kus prace. Nemuzes ty informace znova zpristupnit?

43 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 30. září 2008 v 21:33

Welmi welmi rad - hned to nacpu do pristiho blogu.

44 Ondra Ondra | 30. září 2008 v 22:28

Rossi, jste stary osel a je to rok od roku horsi...

45 Jen tak Jen tak | 30. září 2008 v 23:38

Co je, sakra, špatného na tom být levičák? Nic, Vážený pane poučovateli. Jen idiot totiž slučuje pojem levičák s pojmem komunista. Už mě ty Vaše tupé emigrantské žvásty unavují. Jste silně omezený nabubřelec s ušlápnutým egem. Jedinec, který má o svých schopnostech neopodstatněně velké mínění. Jednoduše řečeno - narcistní psychopat, který se nedokázal uplatnit. Strčte si své rozumy za klobouk a věnujte se něčemu prospěšnějšímu.

46 Re: komentar c. [28] Re: komentar c. [28] | 1. října 2008 v 0:02

(Ross Hedvicek, 30.9.2008 15:23

Newman podporoval Breznevuv rezim v dobe studene valky...)

Pane Hedvicku, dolozte prosim toto sve tvrzeni fakty.

47 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 1. října 2008 v 1:33

Re: 46 - "dolozte sve tvrzeni fakty" - Dukazem je ono vyseuvedene interview z YouTube. To se doprdele ani nepodivate na to o cem pisu? Vy jste Rus?

48 Vlastik Vlastik | E-mail | 1. října 2008 v 4:39

@ Jen tak- vazne si myslis, ze se neda slucovat pojem levicak s komunistou? Komunista je  vyhraneny levicak. Vic uz do leva se proste neda jit. Komunismus je posledni stace levicaka. Neznam nikoho vice levicoveho nez komunistu. Rad se poucim, jestli se mylim.

49 Jan Netolička Jan Netolička | E-mail | 1. října 2008 v 7:08

SPAM pana Hedvíčka mne obtěžuje už snad tři roky. Až dosud jsem ho poctivě bez přečtení mazal. Tentokrát mne však zaujal titulek natolik, že jsem si Váš text poprvé přečetl a pochopil...

Lidi, proč mu to všichni baštíte (a já dnes s vámi)? Na světě neexistuje primitivnější způsob, jak na sebe upoutat pozornost, než vymyslet si opačný názor, než má pravděpodobně většina populace, a pak ho pokud možno ostře a nekompromisně sdělit. Vždyť stejným způsobem přežívá pan Knížák. Paralela s jeho tvrzením o panu Gottovi je v tomto článku pana Hedvíčka tak silná, že to až zavání plagiátorstvím. Prostě si najdeme někoho, koho mají lidi rádi, a pošpiníme ho. A už se nám plní diskuse a e-mailová schránka příspěvky a my si připadáme důležití, že mistře? Běžte se léčit. Chorobná touha upoutat na sebe pozornost je váš problém, dokud neobtěžuje ostatní.

Netolička

50 žena žena | E-mail | 1. října 2008 v 9:18

S predchádzajúcim názorom súhlasím, tiež sa neviem zbaviť otravných spamov od tohoto "autora". Dala som sa prvýkrát a posledný zlákať jeho príspevkom a mrzí ma že som si pokazila deň. Som zo Slovenska a neznamená to že nás bude urážať na svet "nasratý" neuspokojený chlap odnikiaľ.

51 Janina Janina | E-mail | 1. října 2008 v 12:17

Přátelé,

Newman podporoval Brežněva, páč neznal azbuku a nikdo mu to nepřeložil. Kdyby věděl, že tím pádem nemá právo na názor, tak by se jistě coby správný liberál stáhnul...a ani nedutal. To my, telátka,  to máme lepčí. Máme pana Hedvíčka, ten nám to přeloží a  nikdy nás nenechá na pochybách.Díky němu víme, co si  máme myslet:-)

Čecháčci zdraví AMERIKU!

52 Janina Janina | E-mail | 1. října 2008 v 12:19

Jinak mě pan Hedvíček neobtěžuje:-) Já se bavím a jen si dokola opakuju: To snad není možný :-))

53 Desmos Desmos | 1. října 2008 v 13:13

Takový článek mohl napsat jen zaomplexovaný blb který nic v životě nedokázal. Fakt to snad neni ani možny :-(((

54 tedhaotedt tedhaotedt | 1. října 2008 v 14:05

Humane Vents ?

55 Kvetina Kvetina | 1. října 2008 v 14:39

Pan Hedvicek, prestante uz otravovat ludi s tymi svojimi nenavistnymi kydami. Paulovi Newmanovi nesiahate ani po paty, bol to super herec a  podla toho co som citala aj clovek ,ktory venoval statisice dolarov na charitu atd.Kde sa vo Vas berie tolka nenavist, musite byt sialene zakomplexovany, dajte sa liecit preboha.Nastastie vzdy vymazavam Vase maily bez precitania, ale tentokrat mi to nedalo, lebo Newmana som mala rada ako herca, natocil krasne filmy, lenze taky primitiv ako Vy  , co si mysli, ze ma patent na rozum to ani nemoze pochopit. Hned Vas idem zrusit, nech mi uz nechodia tie otrasne maily.

56 Tibor Tibor | E-mail | 1. října 2008 v 18:29

Rosto, vyhodou skutecne demokraticke spolecnosti je moznost vyjadrit beztrestne svuj nazor. A to prave i v pripade Paula Newmana v debate s Charlton Hestonem na tema zmrazeni vyvoje nuklearnich zbrani, viz. Tvuj odkaz na YouTube. Zde neni zapotrebi nic prekladat, kazdy posluchac si muze udelat svuj usudek o prezentovanem nazoru.

Naivni nazor ci nenaivni, nazor expertni ci laicky...to neni podstatne...jedna se o nazor cloveka.

Ty sve nazory presentujes ve forme psane a mas svuj okruh ctenaru. Nekteri Ti slepe veri, nekteri Te zatracuji, nicmene kazdy z nich si muze udelat svuj nezavysly pruzkum o kvalite obsahu Tebou presentovaneho.  

Ano, Paul Newman byl levicove orientovany, a vyjadril svuj nazor liberalni Americke populace. Pokud si pozorne poslechnes jeho vyjadreni, tak Paul Newman nikdy nepodporoval Breznevuv komunisticky rezim.

Rosto, mas pravo s Paulem Newmanem nesouhlasit, ale nemas pravo jej urazet (prirovnani k idiotu ci Paroubkovi).

Paul Newman byl predevsim skvely herec, otec rodiny, sportovec a hrdy American! A o tom je prave Amerika.

57 janek janek | 1. října 2008 v 19:56

Pro " kuck van der loch" Blbecku jak muzes srovnavat Svycarso s USA? Tady te nechaji chcipnout na ulici a tvuj duchod si rozeberou Poul Newmanove. Z toho daji tretinu na charity (IRS) a ty se muzes posrat i s tvym narokem na SS, statni a company duchod (ktera vyhlasila Chapter 11) vysrat. Cest praci AnglickoSwicarum.

P.S. predem dekuji za pozitivni kryticu. JANEK

58 janek janek | 1. října 2008 v 20:04

este neco na predeslou kryticu "REGAN BYL NEJHORSI PRESIDENT USA. TEN ZACAL TENHLE SVETOVEJ FINANCNI KRISIS JAKO MESSENGER FOR FEW FAMILIES KTERE TAHAJI ZA PROVAZKY. (uz tady o nich byla zminka) JE VIDET ZE JE TADY 99% CTENARU-KRITICU KTERI ABSOLUTNE NEVI .......   JESTE JEDNO CEST PRACI

59 kuck van der loch kuck van der loch | 1. října 2008 v 20:07

@Janek

Janku, mel jsem na mysli statni usporadani. Kantony versus staty. My mame Ständerat vy mate senat, my mame Nationalrat vy mate house of representatives. Hlavni moc maji obce a nikoliv nejaka centralni vlada.

A nenadavej na USA, Hedvicek to nema rad. Vsechno je u vas prece nejlepsi? Duchodci chodi na golf, jezdi na lodich po karibiku.

60 kuck van der loch kuck van der loch | 1. října 2008 v 20:09

@Janek

Janku, Reagan byl pouze stooge. Skutecnou moc mel udajne uz tenkrat stary Bush. Ale za nitky taha uplne nekdo jiny.

61 janek janek | 1. října 2008 v 20:58

BUSH  jako vicepresiden za REGANA byl uz v te dobe - most trusted man by CIA' kde se stal sefem. Ten uz tu politickou karieru a svetovou spinu se svoji rodinou dotahnul do konce jak je videt.  Taky proslov presidenta v USA musi schvalit asi 24 politickych organizaci pres pentagon a congres. Takze si numuze rict co chce, nebo delat co chce. Je to jen mesenger jak uz bylo zmineno. Proto jako nejlepsi herec na svete byl za pres. usa vybran RONNY. a jeho body SENIOR, dostal tu nujlepsi skolu na svete. To jenom pro ctenare. Jinak na Svicarsko mam svuj nazor. Taky tady nikdo nevysvetlil proc nejsou Swycari stejne jako Anglie v EU. Samozrejme  jenom pro tech 99% ctenaru kriticu. Chteli jste v Cesku Ameriku? Jen pockejte financni krize se uz v Evropskych Pristavech vyloduje. CEST PRACI

62 kuck van der loch kuck van der loch | 1. října 2008 v 21:17

@Janek

Janku, musim te zklamat. Anglicani v EU jsou. Svycari oficialne v EU nejsou ale na EU plati, prebiraji EU zakony ale nemaji co rict.

63 kate kate | 1. října 2008 v 21:17

hmm, jsem ve stejne situaci SPAMu jakehosi Hodvicka, jehoz jmeno mi nikdy nic nerikalo, se nemuzu zbavit a obtezuje me to taky setsakra dlouho, ac mam vystudovanou literaturu, zadny z techto clanku nema tu uroven, aby stal za precteni, natoz za znovucteni. tenhle titulek me zaujal, abych si jen utvrdila, ze uz sem priste nepujdu :)

je to levna snaha prilakat ctenare, znechutit je, vyvolat konfliktni diskuzi plnou pejorativ sameho autora.

Nevim, timhle nebudu ztracet cas, ostatni mozna ano ...

64 kuck van der loch kuck van der loch | 1. října 2008 v 21:27

@kate

Domnivam se ze se jednalo o marxisticko - leniskou lietraturu.

Kdyz se vam to nelibi proc se sem cpete?

65 janek janek | 1. října 2008 v 21:30

to je KATE co politici chteji, aby se lidi zabyvali timhle stylem (spinavostmi)a stvali jeden proti druhemu. pak maji cas na sve veci (bussines)a my nejsme pro ne pritez. Jsem tady po nekolika letech podruhe a nerad se zapojuji do diskuze. jen jsem se nechal trochu vyprovokovat. ale to uz je over. radsi si najdi nejakou chut a mas to lepsi. najdes na ni plno dobrych srdci i ve svem veku kteri ti porozumi i poradi. kritiky tam muzes ignorovat nebo se jim jenom smat.

cauky janek

66 janek janek | 1. října 2008 v 21:34

kuck van der loch,- KOUKAM ZE BYS UZ MEL JIT POMALU DO HAJAN. JE DOST POZDE A RANO MUSIS VYDELAVAT NA TUCNY SWYCARSKY DUCHOD. POZDRAVUJ MALEBNY SVAJC A BOHATE ZABEZPECENOU SWYCARSKOU DELNICKOU TRIDU.  JANEK

67 kuck van der loch kuck van der loch | 1. října 2008 v 21:50

@Janek

Janku, neni vse zlato co se trpyti. Podle Hedvicka se mate lip.

68 janek janek | 1. října 2008 v 22:15

TO: kuck van der loch,  JO V KANADE KDE JE OBCANEM. TEN SI PRAVDEPODOBNE UZIVA KANADSKE PODPORY NEBO SOCIALU NA FLORIDE. PROTO JE TADY DOBRE. "PRO KANADANY" KTERI JSOU ZDRAVOTNE A FINANCNE ZABEZPECENI VE SVE KANADSKE VLASTI A MUZOU ZIT KDEKOLIV NA SVETE. HLAVNE TED KDY JE PRO NE V USA,LEVNEJI A  ZA KANADSKE $CD(jedna ku jedne k $USD) VYHODNE VYMENY DOBRE. JESTE K TOMU SI PRIVIDELAS NECO BOKEM. ZADNEJ HEADACHE OF MEDICAL BILS. PAK UZ TA KRITICA NA DRUHY JDE LEHCE. VZDYT TADY PISOU JENOM TI SAMY LIDE. CO PRODEBATUJOU U PIVA A PAMATUJOU ZE VCEREJSKA. PAK TO PISEME PREDAJI ZDE. A CO ROSTA NAPISE (SPOUSTA Z TOHO JE VELICE ZAJIMAVE) TAK TADY KRITIZUJOU A STVOU JEDEN PROTI DRUHEMU. COZ ME HEAVY PRIPOMINA POLITICKE VOLBY.  ALE UZ TOHO BYLO DOST.

VZDYT JE TO JEJICH WEB A NAVSTEVNICI ZDE MAJI PRAVO  JEN ZANECHAT SVE DOJMY. TAK SE OPATRUJ. JESTLI BUDES POSLUSNEJ, TAK SE MUZES  STAT CLENEM CS MAGAZIN.

CAU JANEK

69 kuck van der loch kuck van der loch | 1. října 2008 v 22:34

@Janek

Janku, z CS-Clubu mne bez udani duvodu vyhodili.

70 janek janek | 1. října 2008 v 23:04

"JESTLI BUDES POSLUSNEJ"     ^                    

                             '

                             '

-----------------------------

71 vladimir  cicha vladimir cicha | E-mail | 1. října 2008 v 23:07

To vse shora psane k clanku pana Hedvicka a clanek sam cini ze slavneho Jaroslava Haska hotoveho bridila, pokud jde o humor.

Uctivost,

Vladimir Cicha

72 vladimir  cicha vladimir cicha | E-mail | 1. října 2008 v 23:07

To vse shora psane k clanku pana Hedvicka a clanek sam cini ze slavneho Jaroslava Haska hotoveho bridila, pokud jde o humor.

Uctivost,

Vladimir Cicha

73 janek janek | 1. října 2008 v 23:30

kuck van der loch. JESTE JSEM TI ZAPOMEL DODAT NA ANGLII. TA V EU NENI. TA JI JENOM VEDE. PROTO TAM MUSI BYT TAKY NAPSANA. BRITSKEJ POUND NEZRUSILI JELIKOZ BR. POUND A SW.FRANK JSOU SVETOVE SILNE PLATIDLA KOLEM KTERYCH SE TOCI OSTATNI SVETOVE CURRENCY. ANGLIE POUZE DICTUJE JAK EU KONTROLOVAT CO SMI A NESMI DELAT ATD. PLNI MEMBERS NEJSOU. TO SI EU A SVET TAK VYSVETLUJE. VERY SMART. JESTLI $EU ZKRACHUJE TAK BR.POUND STILL EXIST. WHAT ..........  A SWYCARSKO ????????? TO VSICHNI VIME.  Nic ve zlym. JANEK.  (OUT)

74 Vlastik Vlastik | E-mail | 2. října 2008 v 4:03

@ Janek - Janku, ty jsi ale janek. Reagan byl jeden z nejlepsich presidentu co USA mela. Vyhral studenou valku a nebo ne? Uz jenom pri vysloveni jeho jmena se vsichni komunisti a marxisti tresou vzteky. Jsi snad jeden z nich?

75 Michal Jarolímek Michal Jarolímek | E-mail | 2. října 2008 v 7:59

Vážený pane Hedvícek, pokud je zde hovořeno o nějakých idiotech, pak jste to především Vy. Možná, že z věcného hlediska máte pravdu, ale způsob jak tuto "pravdu" sdělujete a jaká slova volíte je nevkusný a hulvátský. Zamyslete se prosím nad sebou. Idiocie někdy také přichází s věkem.

                                        S pozdravem

                                        Michal Jarolímek

76 Sandokan Sandokan | E-mail | 2. října 2008 v 8:13

To Janek: Zkus na sebe upozornit jinak než zapnutým CAPS LOCKem.

77 Květa Kejvalová Květa Kejvalová | E-mail | 2. října 2008 v 8:20

Pane Hedvicku,vymažte si mne z adresáře.Nestojíte mi za to, abych s Váma ztrácela čas.

78 Rudolf Rudolf | 2. října 2008 v 9:11

Paroubek je velkej dobrodej. Dava posledni korunu na charitu. Videl jsem ho, jak podporuje i bezdomovce a Romy. Nedela to vsak kazdy cs. politik. Cunek prispiva pouze Romum a na charitu nedava nic. Alespon to tvrdila nase sluzka.

Rudolf

79 Jirka Jirka | E-mail | 2. října 2008 v 10:58

za 15 let, kdy jsem pracoval v zahranici jsem zjistil, ze nejvetsi blbci jsou cesti emigranti. Takova davka nabubrelosti a blbosti se opravdu jinde nevidi. Mr. Hedvicek z tohoto průmeru nevybocuje - dokazuje to kazdym svym clankem.

80 PB PB | E-mail | 2. října 2008 v 11:55

Vazeny pane Hedvicek,srovnavat herce Newmana s ceskym politikem spatnych kvalit i moralnich je vcelku spatny vtip.

Americky Gouverneur Arnold Schwarzenegger-Republikan a pochybuji o tom ze by byl komunista,mimo jine o Newmanovi

rekl:"Newman byl americka ikona, brilantni herec,velkorysy,

ale skromny Philanthrop".Newman pomahal detem na celem svete a to se odrazi i v jeho zaveti.

K  presidentu Reaganovi jen tolik,byl spatny herec ,ale jako president pomohl k zaniku zelezne opony.Ale bez papeze Johannese Pavla II,polske Solidarnozci, Charte77,Solzenycina,a politicke oposici v SSSR,NDR,a ostatnich statech vychodniho bloku by se na vychode nic nezmenilo a nebo daleko pozdeji.

Bolsevik se da porazit pouze demokraticky-argumenty,fakty, jinak nejsou strany stredu a vvpravo od stredu lepsi nez oni.

A z toho vypliva, mene vulgarnich vyrazu,pomluv, polopravd atd.

81 elena elena | 2. října 2008 v 12:12

Jste normální magor, nic víc. Rozesíláte a obtěžujete lidi svýma idiotčtinama a asi máte ego úplně dole, co? Léčíte si svoje mindráky?

82 Milacek Milacek | 2. října 2008 v 15:04

ja kazam pouze pro chechske muze, zenam fstup prisne zakazan : znate pavla Newmana ?  mas ho medzi nohama

83 Pierino Pierino | E-mail | 2. října 2008 v 15:22

Rosto pis dal!!!! Davej tem idiotum zahulit... ta elena se uz musela osypat...

84 Schorsch Schorsch | E-mail | 2. října 2008 v 20:27

Tak teda timhle jste mne tak tvrde zklamal, ze koncim. Skoda.

85 IRS IRS | 2. října 2008 v 21:21

Rosto, fandim ti. Byl bys dobrym presidentem. Dokazes manipulovat s lidma, jak je videt na tehle web. Akorat me sere ze vidim plno idiotu co rikaji o REGANOVI ze byl spatny herec. Jak je mozne ze o nem tihle lide mluvi kladne?  Vzdyt zahral ze vsech svetovych presidentu a politiku na svete v bylem dome tu nejlepsi roli. A pritom to vsechno ve svete zkurvil. Pripada me ze je STALINUV BRACHA. Doufam, ze se pri cteni tehle messages taky dobre bavis. Nenech se vyhecovat a GOOD LUCK Rosto. IRS

P.S. "Piss dal"

86 cobol cobol | 2. října 2008 v 21:44

Pro tohle je skoda komentare.

87 Vlastik Vlastik | E-mail | 3. října 2008 v 6:35

Na Reagana mne nechytejte vy zkurveni komunisti. Nebyt ho, tak jste jeste dnes zpivali castusky, oslavovali VRSR a zebrali o dolary do Tuzexu.

Od komunistu to necekam, ale vy ostatni v tom Ceskozlodejsku byste mu aspon mohli postavit pomnik.

88 Martin Škapík Martin Škapík | 3. října 2008 v 8:05

Rosťo, zdravím. Člověče z Tebe ta nenávist jen kape, je mi líto. Snad sis ale mohl všimnout, že dělba na "vlevo" a "vpravo" je jen velkým mistrným divadlem skutečného správce systému. Z Tvých slov kape jen hnus a nenávist, odsouzení. Každý děláme co umíme, nic proti tomu. Urážet, mentorovat, pomlouvat - navíc s takovou ideologickou mantrou - liberál, levičák, pravičák - není dobrá vizitka. Z Tvých slov jde strach, přiznávám, že bych se s Tebou nechtěl potkat, vůbec nevím o čem s Tebou diskutovat - Možná si řekneš, proč tedy píšu tento příspěvek. Protože svého času jsem si myslel, že Ti o něco jde. Je to pár let, za tu dobu ses vyprofiloval do univerzálního verbálního soudce a velmi arogantního, vulgárního mentora. Zkus objevit nějáké světlo, které Tě vyvede z té nenávisti, co Tě polyká. Je můj názor - nic ve zlém Martin

89 František František | E-mail | 3. října 2008 v 8:32

Zrovna včera jsem znovu četl anketu, kdo má největší vliv ve společnosti. Byli to dva H. herci. V podstatě by mělo platit čím větší popularita tím větší odpovědnost, protože lidé svým idolům věří. A když opustili Boha, nějaké idoly musí přece mít a věřit jim.

90 Pikhart Ivan Pikhart Ivan | 3. října 2008 v 15:24

Pane Hedvíčku víte, že ideologie je vynález bolševika?

Budu jmenovat lidi, kteří by u Vás ideologicky neprošli: Prometheus, Jan Hus, T. G. M., Einstein, Picaso, Čapkové bratři atd. Teď ty, které vy považujete za pokrokové bojovníky proti komunismu  Pinochet, Franco, Salazar, Rasputin, McCarty, Chamberlain, Skorzeny atd. To jsou Vaše veličiny. Modlete se za svou duši.

91 Brada Pittbull von Lippenstift Brada Pittbull von Lippenstift | 3. října 2008 v 15:42

2 Pithart : co mate proti McCarthy ?? pokud vim tak v dusledku jeho lidumilne cinosti nikdo ve vezeni neskoncil, zatimco vasi soudruzi komuniste METODICKY VYVRAZDILI 80000000 AZ 100000000 LIDSKYCH BYTOSTI.

To bylo povyku ze Robert Oppenheimer, vedeckej riditel vyvoje A-hracky, byl poskozen vyrokem ktery ucinil Ed Teller, vedecky riditel vyvoje H-hracky. Copak se stalo Oppiemu ? Nic moc, bo mu neprodlouzili clearance tj pristup k dalsim info o A/H-hrackach. Thats all, so whats the fuk ?  Btw Sacharov je leviczaky povazovan za mirotvorce, zatimco je tatikem CCCPske H-hraczky.  Tak uz endlich prestante blejt ty vase sraCZky, bitte. Danke.

92 Brada Pittbull von Lippenstift Brada Pittbull von Lippenstift | 3. října 2008 v 15:42

fix: cinNosti

93 Míra Míra | 3. října 2008 v 15:56

Zdravím pane Hedvicek, už 2 roky jsem Vam nepsal, ale nyni neodolam. :-)

V Americe je blaze, maji tam všechno a ještě k tomu Hedvíčka! Ti se mají...

Čím se vlastně takový emigrant Vašeho formátu a schopností nejlépe uživí?

Jistě to není pouze kritikou své dávno opuštěné rodné hroudy a spousty bezduchých chudáků bez jasné vize o svobodě a s pokřivenými názory a minulostí. Nebo ano?

94 Milacek Milacek | 3. října 2008 v 16:25

@ Mira : temi "bezduchymi chudaky bez jasne vize o svobode a s pokrivenymi nazory a minulosti" temi myslite koho ?  snad ne vase predstavitele ???????? ti jsou predefsim Selbstdarsteller , hope u capisce what i mean , oder ?

95 Míra Míra | 3. října 2008 v 16:48

Re: Milacek.

Tim myslím především ty o kterých s tak brilantním úsudkem a pochopením "jemu vlastním"  píše pan Hedvíček. U ho čtu dlouho ... :-). On ví.

Jo a na Váš dotaz - máte docela pravdu. Víte, já mám ke svým politikům stejný přístup jako k ro...  menšině: Znechucení, nedůvěra a ostražitost k tomu co kde zase čajznou.

96 Milan Milan | E-mail | 3. října 2008 v 19:11

Paul Newman, preze jeho vyznamnou hereckou karieru, byl opravdovy "usefull idiot" z ideologickeho hlediska a Paroubek (je to ten co kradl salamy?) i kdyby vyjadroval ten nejdogmatictejsi nazor/postoj neni tak pouzitelny (nebezpecny) ponevac je lehce podplatitelny coz Newman nebyl (alespon nami smrtelniky). Tot me dva centy do kramu.

97 Walhall Walhall | 5. října 2008 v 11:09

Panejo, to bych do něj nikdy neřekl, že to byl komouš......ale herec to byl dobrej....další důkaz toho, že člověk se má držet svýho kopyta. Přijde mi, že plno herců se totálně ztrapní svým vstupem do politiky. Měli by si uvědomit, že národ na ně bude lépe vzpomínat jako na "tuhle a tuhle postavičku" a ne jako na žvanila v telce.....

98 Zdeňka Janská Zdeňka Janská | E-mail | 5. října 2008 v 11:39

Nemohu Vás oslovit vážený pane, protože si Vás nevážím!

Co jste v životě dokázal, tedy kromě emigrace a článků plných žluči? Závist? ZJ

99 Jaroslav Jaroslav | E-mail | 28. prosince 2008 v 19:39

Z toho co zde ctu si zacinam opravdu myslet, ze Reagan udelal chybu, ze sprovodil ze sveta tu komunistickou verbez. (Ovsem jak je videt nedokonale). Tem Cechackum se opravdu lepe darilo pod Sovetskym dohledem. Jednak nikdo do niceho nekecal, do prace se jen chodilo a moc nedelalo, dalo se dobre privydelat udavacstvim (vetsinou stejni lide, kteri ziskali praxi u gestapa a zkusenosti predali svym detem). Kdo nekradl, okradal rodinu...A dodnes se skoro nic nezmenilo.

100 Go Go | 5. března 2009 v 23:05

No je tu fura demokratu, tbrdych demokratu. A ze Newman byl levicak ? Kdo to jako vi ? co to znamena ? Cim jako skodil a kdy povrazdil ty miliony ?

Ja myslim, ze vsichni ti uprchlici, co nechali sve pribuzne a zname v peknejch srackach jsou tim vsim tak flustrovani, az to sere. Dokonce podezrivaji Hitlera, ze byl Stalinovo donasec. Boze. Doba je ted takova, ze by se meli vsichni konecne probrat, vyflaknout uz se na to kdo je levy a kdo pravy. prichazi doba islamu a v zapeti bude poazijstovani. To ale nikomu nevadi. Zejo.

101 paul paul | E-mail | 6. října 2009 v 12:15

politicky kydy od hercu jsou velmi nebezpecne proto souhlasim s autorem na paula

Komentáře jsou uzavřeny.