Co se deje v Cesku...

28. listopadu 2008 v 17:07 | Ross Hedvicek
Ctu tady noviny a brada mi pada prekvapenim. Vaclav Klaus chce odejit z ODS a vytvorit vlastni proti-EU stranu! Mu uz uplne jeblo?
Mozna by nebylo spatne, kdyby Klaus opravdu odesel a s nim odesli z ODS i vsichni ostatni komunisti a jini rusofilove, ktere tam Klaus natahal - ale to by asi bylo zadani prilis mnoho.

Znamy mystifikator (pamatujete, jak si nasazoval falesne fousy a pronasledoval zkorumpovane prazske taxikare? - nenasel nikoho, asi jako O.J. Simpsom hleda "opravdove vrahy") a narkoman (ano, to se v ceskych novinach taky nedoctete) Pavel Bem, ktery naaranzoval svuj udajny vystup na Everest tak dobre, ze tomu cesti Honzove dodnes veri asi jako ze Sametofku zorganizovalo par studentu, ma svoje nove plany. Chce se stat predsedou vlady (a potom prezidentem) a za tim ucelem se musi napred stat predsedou ODS. Proto, jak oznameno v tisku, pristi tyden vyzve Topolanka na kongresu ODS na souboj o kreslo predsedy strany. Kordy nebo pistole jak na Kocku?


Potom uz to pujde vsechno jako na dratku. Predseda strany, pak predseda vlady a nakonec prezident. Proc ne? Ceska republika uz mela prezidenta uplneho hlupaka, potom zase rezidenta KGB - proc by nemohla mit za prezidenta kokain-snupajiciho megalomaniaka?

Cesi jsou svetovi.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 cernykocour cernykocour | E-mail | 28. listopadu 2008 v 17:22 | Reagovat

Rosťo nic nového. Pouze že pan president se nyní skutečně zbláznil protože ho většina lidí nebere moc vážně. Soudci s ním nediskutují a jako věncoklad nechce vstoupit do dějin. Ale takové úchylky berme pouze jako nedostatek cnosti. Přežili jsme Gottwalda, Zápotockého, Novotného, Svobodu, Husáka a Havla. Tak by nám takový ješita nesměl dělat žádné bolesti hlavy. Neboť jak pravil Neruda: Vzhůru již hlavu národe...........  Klaus není ta malá hvězdička, kol níž se velké točí. Amen

2 Mischa Mischa | E-mail | 28. listopadu 2008 v 17:31 | Reagovat

Rosťo, obavam se, ze nas nemuze uz prekvapit vubec nic. Leda by konecne nekdo postavil komunisty mimo zakon a konecne zakazal tu jejich zlocineckou stranu, kterou si zivime dalsich 20 let od "Sametovky" ze svych dani.To by se mnou asi "seklo", protoze prestavam verit, ze se tak stane, a ze se toho kdy dockame.

3 občan občan | E-mail | 28. listopadu 2008 v 17:36 | Reagovat

Černý kocourku, no zdá se, že nejvíc to vše vadí Tobě.

Co kdybys našel sobě kočičku, abys na jiné myšlenky přišel ?

Pak snad zjistíš, že všechny ty bla, bla na věci nic nezmění .....

4 M M | 28. listopadu 2008 v 18:09 | Reagovat

Joo, cerny kocoure, prezili jste vsechny (!)

nemozne potentaty.

Ale, za jakou cenu...?

5 Tons Tons | 28. listopadu 2008 v 19:30 | Reagovat

Mischa

Myslim, ze kdyz se zrusi KSC tak se z komunistu nestanou umirneni volici praveho stredu. Tim se nezmneni vubec nic. Myslim ze reseni nevede prez zakazovani neceho. Jakekoli zakazy a omezeni muzou vsechno jenom zhorsit. Ten problem neni o zakonech, ten problem je o nemoralnosti lidi. A kdyz je nekdo svine tak to zadny zakon nespravi.

6 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 28. listopadu 2008 v 20:04 | Reagovat

Jaky svine? Lidi jsou svine? Cesky lidi? Ja jsem to nerek!!!!

7 Jaromir Masa, Praha Jaromir Masa, Praha | E-mail | Web | 28. listopadu 2008 v 20:12 | Reagovat

Koukam, ze na Everestu budou muset zaridit pichacky. Taky tomu moc neverim.

Magistratu jsem musel zaplatit odvoz popelnic i za dobu povodne a uklidu Kadlina. Jo prachy od knizete z Lucemburku sebrali. A ode mne taky.

Tady ti medani nejsou revolucionari, toho si uz vsiml Kodl Moks, jak ho jmenuji v Sasku.

Vsichni jsou megalomani a kdyby mega, ale primo terazlodusi.

Smejte se panacove.

8 Tons Tons | 28. listopadu 2008 v 21:05 | Reagovat

Hedvicek

Tomu nerozumim? Ja chtel jenom rict, ze proste neexistuje zakon, ktery by mohl nejak nahradit neci moralni kvality. Zakazem cehokoli se nic nevyresi, protoze ty lidi tim nezmizi, komunista zustane komunistou. Nerekne si "bylo to fajn, ale kdyz je ted komunismus zakazanej kaslu na to". A svine jsou na celym svete, jenom nekde je jich vetsi koncentrace nez jinde.

9 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 28. listopadu 2008 v 21:24 | Reagovat

Myslis ze v Cesku je vetsi koncentrace svini nez jinde? ja jsem to nerekl!

10 Vanek Vanek | Web | 28. listopadu 2008 v 22:36 | Reagovat

Klaus: Já Vám dám nějakou EU, nic takového:http://czech-bohemia.blogspot.com/

11 Jenda Jenda | 29. listopadu 2008 v 0:50 | Reagovat

2: Tomu nerozumim?

Já ano. Viz sedm přikázání – resp. zákazů. Již dávno bylo na čase tam přidat přidat „Nebudeš komunistou“.

Tak jako jsou od nepaměti všude zavrhovány a trestány vraždy a krádeže, mají být zakázány a trestány i všechny zločinecké organizace a jejich členové. Jejich místo je v lapáku (a ne ve vládě či parlamentu).

Jednoduché a dávno osvědčené řešení, ale Češi pořád neví co s Polednovou, Vondruškou (ten bachař z Minkovic) či Kunderou.

12 Luis Luis | 29. listopadu 2008 v 5:44 | Reagovat

Jendo, nehledej komunisty podle clenstvi. ale podle stavu duse. Ale proc to delat vsechno tak slozite ? Ja bych to formuloval : nebudes parazitem.

Nebudou paraziti, nebudou ani komunisticke strany pro ne stvorene.

Jinak Klaus je realista - je si vedomy, ze pri tom narezu,  co po letosnim jare zacali prorusky motivovani politici dostavat, sam nema uz moc velkou sanci na preziti

a tak se snazi v predstihu nez se to stane aktualni usadit do svych vydobitych pozic cloveka, kteremu je neco jako ridicim dustojnikem.

Stale jste nedocenili vyznam tohoto :

http://zpravy.idnes.cz/v-praze-se-sloucily-konkurencni-zednarske-loze-fr9-/domaci.asp?c=A080308_195939_domaci_adb

13 VM VM | 29. listopadu 2008 v 7:59 | Reagovat

Tych prikazani bolo urcite aspn 30 a nie iba 10.

Mojzis sa predsa pochvalil, ked sa vratil z meetingu, ze to zjednal iba na 10 prikazani....

14 ZJ ZJ | 29. listopadu 2008 v 10:21 | Reagovat

Jaky mel s. Jaroslav Palas (dnesni hejtman Msk,  http://www.kr-moravskoslezsky.cz/  ) vztah ke KGB?

http://www.freewebs.com/stoppalas/dokumenty.htm

Jsou naskenovane dokumenty prave? Jestli jo, tak odkud je autor stranek http://www.freewebs.com/stoppalas/index11.html dostal? A co eventualne s. Palas pro KGB delal (nebo pro SVR - http://svr.gov.ru ) stale jeste dela?

15 kmet kmet | 29. listopadu 2008 v 14:14 | Reagovat

Zkrátka Venca Putinovič, nahlodán množstvím denaturáku, které vypili jeho předci na Haliči, zratil již jakoukoliv soudnost. Dorazili ho ústavní soudci, jim dosazení, za což by měl, být normální, zalézt v Lánech do druhého podpalubí a zahrabat se pod uhlí. Topolovi vyčítá žoviální jednání. To proto, že jeho samotného už nikam, mimo Slovenska, Srbska a Ruska, nezvou, sám nikde žádných přátel pro vlastní nesnášenlivost a nadutost nemá. Ten se ODS za zvolení odvděčil!

16 Der Sternenkrieger Der Sternenkrieger | 29. listopadu 2008 v 16:40 | Reagovat

Hang'em hi !

17 Der Sternenkrieger Der Sternenkrieger | 29. listopadu 2008 v 17:56 | Reagovat

guess what's on US Navy's holiday wish list ?

Rght, multitrgt trackin'lejzers :-)    

Der Sternenkrieger=always locked & loaded

18 Luis Luis | 29. listopadu 2008 v 18:16 | Reagovat

Kmet,mylis se, klaus neztratil soudnost. Je to jinde : kdyz bestie chcipa, tak okolo sebe nejvice kope.

19 Luis Luis | 29. listopadu 2008 v 18:30 | Reagovat

Svoje zavazky vuci CR jak jsem slibil poctive plnim. Vcera jsem pri praci potkal majitele firmy, co zamestnava vice jak sto lidi. Tak jsme se bavili o vsem moznem a rec prisla i na CR. Samozrejme jsem ho pravdive informoval o situaci v cesku a varoval jej pred myslenkami zacit nejake aktivity ve spojeni s cr. Zcela nahodne bez souvislosti s clankem jsem v te prilezitosti pouzil terminy geneticti zlodeji a svine vzacnych kvalit.

20 Tons Tons | 29. listopadu 2008 v 20:57 | Reagovat

Hedvicek

Kde jinde? To je relativni.

21 Veronika Veronika | 29. listopadu 2008 v 21:36 | Reagovat

Diskuse je od toho, aby kazdy mohl vyjadrit svobodne svuj nazor (i kdyz v tomto pripade na nevyzadane spamy, obtezujici a zatezujici, majici za ukol destabilizaci demokracie) Nazor, ktery se nehodi jistemu provokaterovi Hedvickovi je ihned z diskuse smazan. Jak bolsevicky demokticke!

22 Vasek Vasek | 29. listopadu 2008 v 21:40 | Reagovat

Kdo je jakysi Hedvicek? Zapatrejte pred rok 1968 mezi bolseviky...a nebudete se stacit divit!!!

23 Ivan Horváth Ivan Horváth | 29. listopadu 2008 v 21:42 | Reagovat

"Ctu tady noviny a brada mi pada prekvapenim. Vaclav Klaus chce odejit z ODS a vytvorit vlastni proti-EU stranu! Mu uz uplne jeblo?"

Jeblo tobě, ty bolševická kreaturo!!!

24 LLM.Dr.Coddyn LLM.Dr.Coddyn | 29. listopadu 2008 v 21:48 | Reagovat

Pane Hedvicku, obtezujete mne svymi SPAMY (odkazujici na velmi ubohe a provokacni clanky) jiz vice nez rok, ackoliv jsem Vas nescislnekrat zadal, aby jste tak necinil. Nezbyva mi nic jineho, nez obratit se na organy k tomu urcene, aby Vase jednani bylo po zasluze "odmeneno"

25 Luis Luis | 29. listopadu 2008 v 21:53 | Reagovat

Mila Veroniko, nechces zustat u jednoho nicku? Jitka ti sluselo lepe.

Jinak vy jste si tu destabilizaci demokracie at least zaridili pri poslednich volbach. A nakonec v zemi, kde jsou zlodejiny a podvody uzakonneny a podporovany

statni spravou ani nelze o demokracii mluvit.

Jak myslis, jak dlouho vam tam ten sajrajt vydrzi a kam az se muzete propadnout ?

Vasek : pokud je mi znamo, tak Hedvicek clenem pionyrske organizacenebyl ani pred rokem 1968 a ani po nem. Neplnolete k bolsevikum nebrali.

26 Veronika Veronika | 29. listopadu 2008 v 22:04 | Reagovat

Kdo je Rosťa Hedviček? Původně  pracoval jako traktorista v JZD,pozděj  nákupčí v Meoptě Přerov, dále jako směnový mistr v lihovaru a pro jisté problémy s pracovní morálkou skončil jako  řidič fekálního vozu“..Během vojenské služby byl velmi blizky pritel J.Paroroubka...Emigroval v sedmdesátých letech... Kromě rádoby diskusí šíří Hedvíček své emoce též hromadně rozesílanými e-maily. Bývá proto označován za spammera, podle mnohých příjemců odmítá se zasíláním přestat i po výslovném vyjádření nezájmu. Sám nikdy ničeho nedosáhl a tak se věnuje ostré kritice české politiky, umělců, herců, většiny veřejně známých osob a české společnosti jako celku.

27 Emigrant Emigrant | 29. listopadu 2008 v 22:17 | Reagovat

Pro Veroniku, ktera zrejme neni nikdo jiny nez znamy primitiv Johanes.

Presto ze znis jako debil, tak se ti pokusim vysvetlit kde se mylis.

Tak za prve Ross Hedvicek dosahl velke popularity tim ze ostre kritizuje to, z ceho jsou Cesi ve Svejkistanu priposrany kritizovat.

Takze tolik o tom co on dokazal.

Za druhe neni podstatne zda Rosta jezdil se Zetorem nebo dokonce s fekalnim vozem, ponevadz za komunistu byla inteligence zamestnana na mnohych mistech ktera neodpovidala jejich vzdelani.

A za treti, taktez neni vubec podstatne kdy Hedvicek emigroval, podstatne vsak je co prinaseji jeho clanky,

Zaverem - cti vic co za svinstva se deji ve Svejkistanu a nebudes takovej blbec jak se zde presentujes.

28 Luis Luis | 29. listopadu 2008 v 22:21 | Reagovat

Veroniko, zacni se sebou neco delat. Zejmena tvoje posledni veta svedci o tvem uvazovani.Tva mysl je hotovy zalar nejtemnejsi. Jsi alespon pekna ? Mozna kdyby te nekdo ojel, ze by jsi prisla na jine myslenky.

29 Emigrant Emigrant | 29. listopadu 2008 v 22:24 | Reagovat

Rosto nemaz diskusni prispevky tech blbcu co nemaji co rict k tvemu clanku a jenom srsi pomluvou a vztekem.

Je to uzasna reklama pro tu cast ceskejch pitomcu co neradi ctou o tom, za co se kazdy slusny clovek v Cesku musi stydet.

30 Jenda Jenda | 30. listopadu 2008 v 0:41 | Reagovat

Milá Veroniko,

chápu averzi těch potrefených hus vůči Hedvíčkovi. Přesto však, když každým dnem, se více a více dočítám, že každý kdo má v ČR vliv, moc a peníze je bývalý komunista či estébák, je mi, na rozdíl od tebe, na blití z vašich představitelů „české politiky, umělců, herců, většiny veřejně známých osob a české společnosti jako celku“.

Uvědom si to, ty kozo pitomá.

Slyšela jsi něco o kalogathyi a kolébce okcidentální kultury a etiky? Nenapadlo tě, jak jsou  představitelé té kultury kde žiješ fyzicky i eticky  odporní?

I když ne všechny Rosťovy příspěvky jsou brilantní, tak i ten nejblbější je neocenitelným přínosem do toho tvýho zakaděnýho kurníku.

31 Tons Tons | 30. listopadu 2008 v 0:56 | Reagovat

Nevim, leckdo ma tady plnou hubu kultury a moralky, ale sotva tady neco podotkne holka tak je to koza a mel by ji nekdo vojet. Ti kdo to pisou jsou burani a kreteni. Snazim se tu mluvit slusne, ale obcas to nejde.

32 Jenda Jenda | 30. listopadu 2008 v 1:20 | Reagovat

Milý Tons,

nejsem buran a ani kretén, bohužel, taky jen Čech.

Psal jsem o kalokagathyi a ne o „ojíždění“ -  nepleť tedy páté přes deváte!

I když i ono k tomu svým způsobem může patřit. Přesto když dva dělají totéž to nemusí být to samé.

33 Tons Tons | 30. listopadu 2008 v 2:43 | Reagovat

Mily Jendo

Racte si laskave precist celou diskuzi. Jak se muzete sam presvedcit muj prispevek nebyl nikomu konkretne adresovany. Nemam zdani zda jste kreten a uz vubec nemam zdani co je to kalokagathye a radsi to ani nechci vedet, ale zato vim, ze rikat divce/zene "kozo pitoma" JE buranstvi. Z toho vypliva, ze se CHOVATE jako buran. Z toho vypliva ze JSTE buran. A opravdu na tom nic nezmeni ani pouzivani cizich slov. Kalogathye a kolébka okcidentální kultury? Takhle jsem se uz dlouho nepobavil, ja se chtel hlasit na fakultu antropologie, ale staci cist Hedvickovi fora. Nejste snad primy potomek kadeta Bieglera? Pusobite na mne takovym dojmem. Ta snaha davat na odiv sve vedomosti, "jen se podivejte kolik umim cizych slov, ze to je tak nejak mimo misu? Nevadi". Muze byt, ze se pletu.

A co ma proboha byt "jsem bohuzel taky jen Cech". Ja jsem taky Cech. Co ma byt? Mam se obesit? Vzdyt nemusite byt Cech. Proc se neodstehujete do zahranici, dnes to prinejmensim v Evrope neni problem. Ja si nedovedu predstavit, ze bych litoval ze jsem Cech a presto zil v CR. To nedava smysl. No prinejmensim latinsky se domluvite ne? Inteligente.

Nevim, myslim, ze nejsem nijak zvlast utlocitny, s Veronikou, at uz je to Veronika nebo jakysi Johanes, nesouhlasim ale to preci neznamena, ze ma ni (jeho) musim zbytecne ostre utocit. Nebo ano? Mozna se pletu i v tomhle.

34 Jenda Jenda | 30. listopadu 2008 v 3:40 | Reagovat

Řecké slovo Kalokagathie  (= krása ducha a těla), jsem použil záměrně, didakticky, abych upozornil na propast mezi antickým ideálem a současnými představiteli „české politiky, umělců, herců, většiny veřejně známých osob a české společnosti jako celku“ paní Veroniky.

Ne, abych se tu naparoval před burany co si nechtějí ve slovníku nalézt co, pro ně, cizí slovo znamená.

35 Luis Luis | 30. listopadu 2008 v 3:56 | Reagovat

To Tons:

me pripada, ze mas selektivni posuzovani,kde skudce a strujce kriminalnich deliktu obhajujes a lidem vice mene poskozenym soucasnominulym rezimem v CR(CSSR) upiras pravo se alespon verbalnim zpusobem pomstit.

Mel by jsi si precist co tady tzv. Veronika napsala. Vymyslene nesmysly, ktere se daji posoudit jako pokus o zesmesneni. Takze reakce na jeji psani jsou primerene adekvatni. To vase metody typu (cituji): Nezbyva mi nic jineho, nez obratit se na organy k tomu urcene, aby Vase jednani bylo po zasluze "odmeneno"

signalizuji ze je pisi (cituji): ... burani a kreteni.

Mily Tons, zasad se o to, aby vse v Cesku kolektivne(i ndividualne pri zneuziti moci) ukradene bylo postizenym vraceno a aby byly vyrovnany napachane krivdy a nebudes mit s Hedvickem a dalsimi zadny problem. Jenze to by jsi pri tom napravovani prisel asi k par ranam i ty, co ?

36 Luis Luis | 30. listopadu 2008 v 5:18 | Reagovat

Zakaz komunistu

Souhlasim, ze jednoduchy zakaz komunistu nic neresi. Chce to informovanost. Jiz ve skolach ucit, co je to komunismus, z ceho vzesel, co ma za cil a na prikladech ukazat,jaci lide se v nem realizuji.Vysvetlit detem, ze komunismus je spolecenska kriminalni uchylka a je namiren proti lidem jako takovym. Vysvetlit, ze tak jako se nedovoluje a postihuje krast a vrazdit, protoze to ma vlastne komunismus pri naplnovani svych zameru v programu,tak se nedovoluje sirit moralku, ktera k navic organizovanemu pachani trestne cinnosti navadi. Pak to budemit smysl a ucinek.

37 Ondra Ondra | 30. listopadu 2008 v 10:40 | Reagovat

Jako vtip nic moc. Ale je pravda že Béma nemůžu ani cejtit. Klause taky nemusím, ale ta mediální hysterie proti němu je většinou směšnější než on sám, skoro to vypadá že každý novinář musí složit zkoušku spočívající v hanění klause. Nejvíc mě dostalo když Irsko navštěvovali všichni možní zahraniční politici a přesvědčovali že odmitnutí lidmi není až tak důležité a dělali veřejně na Irsko nátlak a potom když Klaus podpořil návštevou opoziční stranu tak to bylo českými i irskými médii hodnoceno jako vměšování:D

38 Rob Rob | 30. listopadu 2008 v 16:22 | Reagovat

•• Můžete dát nějaký další info o Bémovi a jeho narkomanství??? Díky

39 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 30. listopadu 2008 v 17:18 | Reagovat

Pseudonymy Veronika, Vasek, Dr. Coddyn a Ivan Horvath pisou vsichni z jedne adresy: gw2.backer.cz (81.90.174.45)

40 Ondra Ondra | 30. listopadu 2008 v 18:05 | Reagovat

Rob: V čtvrtečním magazínu MF Dnes (27.11.) o tom mluví sám Bém;)

41 Tons Tons | 30. listopadu 2008 v 18:47 | Reagovat

Jsou chvile kdy je zbytecne reagovat, myslim, ze kazdy kdo si tu diskuzi precte si udela obrazek sam. Dokonce pominu i to, ze nechapu proc bych mel mit problem s Hedvickem. Patrne zase zapracovala halucinacni nemoc, ktera se na tomto webu docela casto vyskytuje, nakazi lidi co se mnou nesouhlasi a v jejim dusledku vidi veci, ktere jsem nenapsal.

42 P.B. P.B. | E-mail | 30. listopadu 2008 v 20:13 | Reagovat

Pan Klaus ma pravdu, ze nechce poklonkovat Evropske Unii,

daleko lepsi a jeddnodussi je lezt Kremlu do prdele, to byl asi stejne cely zivot zvykli.A nekdy dostane clovek i medaili

od Putina.

Omlouvam se za vulgarismus, ale nekdy clovek nenajde slovo,

ktere by opravdu pasovalo lepe.

43 Mischa Mischa | E-mail | 30. listopadu 2008 v 20:53 | Reagovat

Když tak,pánové, čtu tu vaši diskusi, "padá mi (rovněž) brada

údivem" :-D Proč sem pletete antický ideál krásy a motáte páté přes deváté? Včetně "ošukávání" kohosi? (Mimochodem, většinou ti s malým kašpárkem tvrdí, že i s ním se dá hrát velké divadlo, přestože by jej ve skutečnosti nezahráli ani s velkým:-D)Postavení komunistické strany mimo, zákon, jako strany zločinecké, je nezbytné. Už pouze proto, že její existence a setrvávání komunistů ve vládě, parlamentu, a na dalších vlivných místech, je výsměchem všem, kteří za jejich vlády trpěli, ztratili své nejbližší, majetek, svobodu, právo na vzdělání... a pouze pro srovnání, nějak si neumím představit, že bychom byli tak benevoletní ke straně, která by si vyvěsila na své volební plakáty hákový kříž a volala:"My jsme jiní!".

44 Luis Luis | 30. listopadu 2008 v 21:09 | Reagovat

Mischa : moc to nestuduj, to by jsi musel projit diskusi pod Rostovymi clanky alespon paqr let dozadu. Proste jsou zde notoricti opruzovaci na ktere se podobne veci osvedcily, protoze vlastne oni s nimi prisli. Mam napsat, kolik dostavam tydne e-mailu, abych si nechal prodlouzit ptaka ? Treba je pises ty, kdyz to tady vytahujes. Klidek , jsem v pohode, zatim si zadna nestezovala.

Postaveni KS jakozto vsech dalsich zednarskych lozi a organizaci zabyvajici se konspiraci  mimo zakon je nezbytne , ale musi jit ruku v ruce s osvetou, aby to nemelo kontraproduktivni ucinky, tak jak jsem uz napsal.

A anticky ideal krasy zde byl na miste, ono jej totiz porovnat s ceskou kulturou vyzaduje predem vypit galon dujardenu.

45 Tons Tons | 30. listopadu 2008 v 22:20 | Reagovat

Misch

Jde prave o to, ze oni si ten hakovy kriz na plakaty nedaji. Napriklad Delnicka strana. Totez plati pro komunisty. Zkratka se prejmenuji a vubec nic se nezmeni. Tech buh vi kolik lidi co to nebo onu ideologii vyznava nezmizi a ani se nezmeni.

46 Tons Tons | 30. listopadu 2008 v 22:38 | Reagovat

Luis

Treba ty emaily nejsou od lidi z tohoto webu.

47 Jan Zaricky Jan Zaricky | 30. listopadu 2008 v 22:41 | Reagovat

Pravni bezvedomi v CeskoZlodejsku

Komunisticti zlocinci a mafiani vseho druhu obsadili nejvyssi mista v CeskoZlodejsku a neustale podvadeji celou spolecnost. Zlocinna hlava CeskoZlodejska ma lvi podil na tomto kolosalnim podvodu a proto znovu zduraznuji;Jeho Excelence profesorissimus a za rozhodne podpory komunistickych hlasu president Vaclav Klaus ma "zasluhy" hlavne pri zlodejske male a velke piratizaci a svetove kuponove, nezna spinave penize, ale rozjel skrytou ruku trhu, ktera vse vyresi, nastartoval korupci hospodarskou a korupci ducha a zajistil kontinuitu komunistickeho prava-bezpravni komunistickou dzungli. Ukradene majetky nikomu nebude vracet, protoze pry nikomu nic neukradl. Byvaly vudce pravicove bolsevicke ODS neni pro zruseni zlocinne komunisticke strany, protoze je komunistama odkojen, bez podpory komunistu by o nem nikdo neslysel. Tento bezcharakterni egoista chce dokonce dezertovat ze strany, ktera se topi a kterou s bolsevickou pomoci zakladal, aby

mohl nadale CeskoZlodejsko kormidlovat k divokemu Vychodu.

Na tvorbe ustavy CeskoZlodejska, ktera je platna od 1.1.1993 se podileli prislusnici strany zlocinne a zavrzenihodne. Chybi hodne dulezitych zakonu (Obchodni zakonik z roku 1991 je vyjimkou)- Obcansky soudni rad, Spravni rad a dalsi procesni zakony s vazbou na novou ustavu. Vsechny dulezite prosesni zakony, ktere by mely odrazet zasadni zmenu (a ne sametovy podvod) maji vazbu na originalni komunistickou ustavu z roku 1960!!!

Ze se jedna o podvod je take zrejme, ze z duvodu kamuflaze jsou tyto komunisticke puvodni zakony oveseny doplnky, aby obcan komunistickeho CeskoZlodejska pri cteni (bez)pravni normy nepoznal, ze se jedna o vytvory komunistu ze 60let.

Na zaver mala poznamka; Pri jednom verejnem setkani predsedy Ustavniho soudu Zdenka Kesslera v Australii na muj dotaz proc existuje kontinuita komunistickeho prava, jsme dostali tuto odpoved; uz se nejedna o komunisticke pravo, protoze vsude ze zakonu a jinych pravnich predpisu se vypustila slova jako komunismus, komunisticky, socialismus a socialisticky.

Muze nekdo pochybovat o tom, ze CeskoZlodejsko je bezpravni dzungle?

48 BIS-eek, usa BIS-eek, usa | 30. listopadu 2008 v 23:55 | Reagovat

Tak Hussejn Bam, Prezident zvoleny si mysli ze s klidem se domluvi s Al-Kajdou a vsemy Islamo-Bolseviky a Rusy na ukor EU.

EU newpotrebuje zadnou proyiraketovou obranu, nebot jen valka jako vzdy spravila USA ultraliberalni financni krach. A proto Bam byl dosazen spolu s lidmi kteri se nechaji vmanipulovat do 3. Svetove valky. A dnes jeste zapada slunce nad Cechackovskem. Je to nakonec sp4ravedliva odmena za vsechny okradacky a prikori nas emigrant. Sovetum vyplaci desetitisicove Ceske duchody a vlastnim lidem davaji almuzny a zebracenky vcetne tech davek duchodovych do zahranici.

49 vlasta vlasta | E-mail | 1. prosince 2008 v 0:54 | Reagovat

teda ja jsem trochu zmatena z toho vseho tady, ja ctu hedvicka protoze to je docela zajimave a nekdy se i pobavim, to je ten hlavni duvod, ale ty komentare tady jsou plne nenavisti a hnusu, kde se to ve vas bere?

50 vlasta vlasta | E-mail | 1. prosince 2008 v 0:55 | Reagovat

jo, jeste neco, nemyslim ze bychom v tech clancich meli hledat nejake absolutni vyssi pravdy ale spise popichnuti k zamysleni a na to snad mame narok vsichni ne?

51 Jiri Brezina Jiri Brezina | E-mail | Web | 1. prosince 2008 v 1:55 | Reagovat

47: Pane Zaricky,

Dekuji za presna slova: kontinuita komunistickeho prava, moralky a mysleni je ta skodna v Cesku. Mozna, ze v Cesku komunismus upada v zapomneni, jako skrtnute slovo, ale jeho hnilobna podstata preziva.

52 turzin turzin | E-mail | 1. prosince 2008 v 8:08 | Reagovat

vy blbecci v americe, zase verite ze letadla zborijou baraky, a cernej hitler vas vyvede z krize, a centralni banka neni soukroma a ma vas rada #;)

53 Kozubek Kozubek | E-mail | 1. prosince 2008 v 8:47 | Reagovat

info

54 Godula Godula | 1. prosince 2008 v 8:58 | Reagovat

Ad komuniste. Souhlasim v podstate s Tonsem, ze zakaz nic neresi. A jen bych doplnil. Nejhorsi jsou ti co tam byli z prospecharskych duvodu cili oportuniste. A ti dnes nejsou v KSCM, ale v ODS ci CSSD, kde je to mnohem lukrativnejsi.

55 Báró Báró | 1. prosince 2008 v 10:01 | Reagovat

Na všech našich presidentech se ukazuje, jak hloupé bylo v roce 1918 zavrhnout v Čechách (nikoliv Česku, v tom se často chybuje!) monarchii.

56 Mischa Mischa | E-mail | 1. prosince 2008 v 10:10 | Reagovat

To: Luis Tak pouze pro upřesnění. Za a) jsem "holka" ,za b)cituji:"Mam napsat, kolik dostavam tydne e-mailu, abych si nechal prodlouzit ptaka ? Treba je pises ty, kdyz to tady vytahujes." jsem pouze reagovala na tvůj příspěvek Veronice, jíž jsi doporučil: "Mozna kdyby te nekdo ojel, ze by jsi prisla na jine myslenky.", protože mi vadí, že nerespektuješ základní pravidla diskuse, tj. právo každého na jeho vlastní názor, byť by byl diametrálně odlišný od názoru tvého. A za c)všichni víme, že v politice sedí samé komunistické nomenklatury, ale to neznamená, že budu ze svých daní živit stranu, která si název komunistická ponechala beztrestně ve svém názvu a k jejímž ideím se hlásí nemálo mladých lidí, kteří v nich spatřují naplnění jakéhosi ideálu budoucího šťastného, bezkonfliktního a v postavení "rovného" života. Uznávám, že osvěta je nezbytná, ale stejně jako za bolševika byly v učebnicích dějepisu tzv. černá místa, jsou v těch současných "místa bílá". Všechny učebnice totiž končí rokem 1945 a o komunistických praktikách se ve škole nemluví. Když se současných dětí zeptáš na rok 1968, devět z deseti neví. A přestože byl Komunistický svaz mládeže zakázán, jeho členská základna funguje nadále a má čím dál tím více přívrženců. Už pouze proto, že KSČM nevyvolává ve vládě konflikty, spory,předkládá líbivá sociální "opatření" a pouze čeká na chvíli, kdy její preference vzrostou natolik, aby s ní slabší strany musely vytvořit koalici. V podstatě jsou na jejich hlasech závislé všechny strany. I ODS, která by bez "přeběhlíků" nebyla schopna prosadit ani jeden zákon. Nemluvě o tom, že když lidé dnes a denně vidí na televizních obrazovkách arogantní chování naší "rádobyelity", která si žije nad poměry, manželky mění za "novějsí typy" stejně jako svá auta, zatímco sami žijí v nejistotě a mnohdy i dluzích, pak není divu, že se jim začíná po socialismu stýskat. Měli práci, sem tam  něco ukradli, postavili si domeček, chaloupku, kde chrochtalo prasátko, nikdo nikomu nemusel nic závidět, protože všichni měli tak nějak stejně, a když "drželi hubu a krok", případně vstoupili formálně do strany, žilo se jim docela dobře. Děti mohly studovat, politika se jich příliš netýkala, protože v mnoha domácnostech byla (z preventivních důvodů)"tabu", a u toho zůstalo v podstatě dodnes. Dříve se lidé báli mluvit, aby je nezavřeli, dnes se bojí mluvit, aby je nevyhodili bolševičtí kapitalisté z práce. A to je "ta pravá svoboda!?" Dokud se nevypořádáme s minulostí, nemůžeme vytvářet budoucnost. "Poena potest demi, culpa perennis erit."

57 Glosator Glosator | 1. prosince 2008 v 10:38 | Reagovat

Zaplať pánbůh za Klause,

pokud je energetická politika EU řízena "odborníky," jako byl svého času soudruh Trofim Denisovič Lysenko, je dobře, že alespoň někdo je schopen říci, že je to banda šarlatánů.

58 Honza Honza | E-mail | Web | 1. prosince 2008 v 12:27 | Reagovat

To je pro mne trochu moc konfrontacni pojeti. Bem se legitimne snazi vratit ODS k jejim zakladum a vice mene resi krizi pravice podobne jako v mnoha jinych zemich. Jestli se tam udrzi Topol, tak tim vznikne prostor pro jednu az dve nove pravicove strany, ktere vykradou tu cast programu ODS, kterou jeji soucasne vedeni nechce realizovat.

Takze spis rusofilove, komunisti atd. zustanou v ODS a nova pravice se zacne formovat na puvodnich idealech, dokud si bud nenabije usta, nebo se nedostane ke korytu a zacleni se do stredoproudu rytim v koryte...

59 Jenda Jenda | 1. prosince 2008 v 12:44 | Reagovat

Milá Míšo,

jako žena myslíš jen na krásu. To cizí slovo zahrnuje ale i ducha a jiné ctnosti.

Té Veronice bránící „české politiky, umělců, herců, většiny veřejně známých osob a české společnosti jako celku“.

jsem napsal:

.... když každým dnem, se více a více dočítám, že každý kdo má v ČR vliv, moc a peníze je bývalý komunista či estébák, je mi, na rozdíl od tebe, na blití z vašich představitelů „české politiky,...

Slyšela jsi něco o kalokagathyi a kolébce okcidentální kultury a etiky?

Nenapadlo tě, jak jsou představitelé té kultury kde žiješ fyzicky i eticky odporní?

---------

Chtěl jsem upozornit na málo komentovaný fakt, že komunisté jsou též velmi oškliví lidé.

Vladimír Páral to kdysi za Husáka v jedné vtipné scifi popisuje. Někdy v budoucnu, když už byly všechny problémy vyřešené a jezdilo se elektrotrabanty ti co "vstoupili do služeb" dostali jakýsi náramek (a s ním spojená privilegia) na který byli nejdřívé hrdí. Ten však měli na doživotí, nikdy se již nedal sundat.

Na víc se jim začaly po těle dělat hnědé vuřty. Celkem hned bylo jasné who is who. Nejdříve jim to nevadilo, pak to skrývali a nakonec chtěli aby ty bez vuřtů a náramků je měli taky.

Co se týče Luise a Veroniky - no mohl ji ignorovat. Ona tu kdysi byla jí velice podobná Janka a Jana (kterou jsem též nazval kozou), což byly jen sub-nicky nějakého Marka. Někdy Marek s nimi vedl proti Hedvíčkovi i diskusi až se mu to začalo plést a někdy si i vynadal. Není vyloučeno, že Marek byla Jana a Marek její nick.

Jinak ještě k článku. Někdy je mi to až trapné, že Klaus zastává některé mé názory.

Nejsem přítelem EU a její byrokracie. Též si myslím, že problémem zeměkoule jsou lidé, jejich přelidnění a jejich konsumismus. Je sekundérní kolik CO2 vyprodukují a nafty ve svých offroadech a leteckých zájezdech spotřebují etc. etc. jejich impakt je stále a stále větší až skončí jako nějaký hydroponický salát v pytlíku. Do té doby než shnije nadobro budou tyto lány vegetace  řízené byrokracií nepodobné té komunistické.

Jestli to bude za 70 či 200 let není tak podstatné.

Jednou bychom měli pravdě pohlédnout do očí a zamyslet jestli není lepší:

Besser auf einmal kaputt, als in einer langen Reihe mühseliger Angriffe.

60 Godula Godula | 1. prosince 2008 v 13:11 | Reagovat

To Mischa. Nazev strany sam o sobe nic moc neznamena. Znena nazvu je jen pro zmateni casti volicu. Zakaz taky nic neresi. Protoze podstatne jsou myslenky. A ty znicit nelze. Jak se o tom presvedcili treba ti vsichni co palili knihy. To by tu musel existovat jedine takovy system, kde budou lide spokojeni natolik, ze jiste nazory budou proste ignorovat, protoze nebudou mit duvod chtit danou zmenu.

To Glosator. Kontroverzni nazory odborniku na klima jsou bohuzel zneuzivany k bezohlednosti vuci zivotnimu prostredi.

61 Tomáš Dvořák Tomáš Dvořák | E-mail | 1. prosince 2008 v 13:51 | Reagovat

Češi přežili prezidentů, vlastně v minulosti někteří nepřežili. V USA je to podobné, prezidenta jim nezávidí nikdo.

62 jony jony | 1. prosince 2008 v 14:15 | Reagovat

ja jsem si vzdy myslel ze si Rossta dela srandu, kdyz napsal ze je Cesky buditel, ale ted uz si to nemyslim Rossi! ted uz to vim ze jsi! jdu sirit tuto zvest na diskuse a karma a pis, jeste bych se zminil o tom ze Klaus chce zakladat Libertas, ovsem nova zprava je ze , Petr Mach coz je take kdosi kdo se mota kolem Klause chce zakladat novou Pravicovou stranu ! ma to ten popleta dedek dobre rozjete, no uvidime pristi vykend, s cim vylezou Grazlove !

63 ODStB ODStB | 1. prosince 2008 v 15:25 | Reagovat

Europoslance Jana Zahradila (ODS) by mrzelo, kdyby Klaus stranu opustil, ale rozhodně by ho nenásledoval. ,,Chci vést ODS do voleb do Evropského parlamentu a případný vznik nové ,euroskeptické´ strany pod patronátem Václava Klause mi nijak nevadí. Bral bych je jako partnera, nikoli jako konkurenta ODS," sdělil Zahradil. ,,Jsem velmi smutný z toho, co se rodí po devíti měsících od početí při prezidentské volbě. Očekával bych spíše děkuji," reagoval šéf poslaneckého klubu Petr Tluchoř.

Předseda senátního ústavněprávního výboru Jaroslav Kubera (ODS) úvahy o nové pravicové straně sice přisuzuje hře před kongresem, ale i podle něj může dojít k rozštěpení strany. Myslí si, že by do nového subjektu mohli vstoupit například poslanečtí rebelové či europoslanci Jana Bobošíková a Vladimír Železný, kteří by v barvách Libertas.cz svá křesla obhajovali. ,,Pro ODS je to úžasně dobrá zpráva, protože konečně budeme mít partnera na vnitropolitické scéně, se kterým budeme moci udělat koalici," dodal. ,,Václav Klaus ještě nevystoupil, myslím, že je to od něj varování před kongresem, víceméně aby posílil odpůrce Lisabonské smlouvy. To jsem sice také, ale nejsem pro Béma," podotkl Kubera.

64 sfdsdaf sfdsdaf | E-mail | 1. prosince 2008 v 17:33 | Reagovat

všechno je to pakáž i s podnikatelskou bolševickou lůzou! tady nic nevyřešíte.Musíte udělat vzpouru

65 Souckova Souckova | E-mail | 1. prosince 2008 v 17:55 | Reagovat

tak je to pravda,ze Pavel Bem "lezl" udajne na ten Everest za ucelem zviditelneni a dalsiho postupu v ODS?

66 Musite udelat vzpouru ??? Musite udelat vzpouru ??? | 1. prosince 2008 v 18:06 | Reagovat

A kdo by ji delal? Snad ne ten priposranej Svejkistan.

Cesi vzdy cekali ze je ze vseho zachrani Blanicti ritiri, jenze oni by Cechum pouze POMOHLI, a ne za ne vsechno vybojovat.

67 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 1. prosince 2008 v 18:46 | Reagovat

z bitvy na Bile Hore chechi utekli a ti co bojovali a padli u letohradku Zvezda byli sudetsti Nemci pod velenin hrabete Slika . najdete si to v SYNTEZA ANALYZ

na www.cs-magazin.com  , vlevo Archiv, 2005-9 , prvni stranka az dole, vy vole

68 Tons Tons | 1. prosince 2008 v 20:49 | Reagovat

Muze byt. I ty nejsilnejsi armady obcas odnekud utecou. CR je mala, uz to ze se cesi udrzeli jako celistvy narod az dodnes svedci o tom, ze nebudou zas tak spatni. Je to snadny, kdyz je  nejaka zeme velka a silna.

69 Emigrant Emigrant | 1. prosince 2008 v 21:49 | Reagovat

Ach jo Tonsi! Tak na tohle se snad neda ani slusne reagovat. Ale libi se mi tva "odvaha" zde odhalovat svuj IQ.

70 Tons Tons | 1. prosince 2008 v 22:10 | Reagovat

Me IQ je 114

71 Karel Juklíček Karel Juklíček | E-mail | 1. prosince 2008 v 23:02 | Reagovat

Tak se nějak nemůžu zbavit dojmu, že se v Česku do vrcholné politiky nacpal ten nejhorší odpad společnosti. To co se děje je opravdový hnus. Jen populisté a kariéristi obsadili vrcholná místa v hlavních politických stranách. Místo dialogu vedou politický (kariérní) boj. Být mladší tak mě v téhle banánové republice neudrží ani ostnatý drát...

72 Luis Luis | 2. prosince 2008 v 1:11 | Reagovat

Mila Mischo,

mela by jsi si precist starou diskusi na www.hedvicek.bigbloger.lidovky.cz a bude ti to jasne.

Nepis zde o pravidlach diskuse, nebo bud spravedliva.To co napsala tzv. Veronika jsou vsechno pomluvy z hedvicek.unas.cz na kterem se clovek uzivajici ten nick pravdepodobne podili. Podle pisemneho projevu se pri delsim sledovani da sestavit profil pisatele.Veroniku alias Jitku nebo Jirku , Marka atd coz je jedna osoba poznam spolehlive a mam s nim zkusenosti.Je ale zajimave, ze se ted drzi a nenecha se vyprovokovat , coz by mohlo svedcit o tom, ze jako zamestnanec majici toto v pracovni naplni dostal od nacelnika sprdung za styl. Takze pro priste- vsechno co delam ma svuj smysl a kdyz se ti neco nezda, tak si radsi misto reakce pockej jak se to vyvine.

Jsi docela inteligentni holka ( mohlo me to po tve reakci napadnout hned -nejsi ty ta janka?) ale jeste ti chybi par bodiku do idealu.Jednak tvoje psani nesvedci o tom, ze mas vybudovany vlastni styl a take potrebujes moc slov na vysvetleni sveho stanoviska. To kdyby jsi me misto sprdnuti pozadala, abych ti vysvetlil, proc jsem tak Veronice odpovedel, tak to bych se asi do tebe virtualne zamiloval.

73 Luis Luis | 2. prosince 2008 v 1:13 | Reagovat

To Tons : tak tady bud radsi zticha, protoze ten nejslabsi kus z tech do kterych tady ryjes, ma IQ 135.

74 Vlastik Vlastik | E-mail | 2. prosince 2008 v 3:44 | Reagovat

Ja porad cekam az nekoho za ten komunisticky zlocin nekoho zavrou a komunisti zacnou platit reparace vsem tem co ublizili. Pokud se tak nedeje, tak je to jenom znamka o pokracovani komunisticke masinerie, at uz si rikaji jak chteji.

75 Podještědí Podještědí | E-mail | 2. prosince 2008 v 10:47 | Reagovat

Výměna názorů je půvabná věc. Názory se tak, v detailech tříbí. Ale ke zřetelnému pohybu z místa k řešení nešvarů to nevede. Také jsem pro založení nové politické starny nesoucí název, nebo alespoň motto politického programu "3.defenestrace pražská". Nemůže být proti ústavní, má totiž hluboké historické tradice a veci se po nich vždy daly do pohybu. Nemyslítě?

Zdravím a opět jsme tu beze sněhu! RosTa

76 Mischa Mischa | E-mail | 2. prosince 2008 v 10:52 | Reagovat

To Luis: Milý Luisi,

tvé vysvětlení je plně postačující.Je ti odpuštěno :-)))))

Máš pravdu, jsem na tomto blogu poprvé, takže vás, co sem pravděpodobně chodíte pravidelně, ještě neznám. Ale ráda poznám. Co se týče mého stylu psaní a zejména používání mnoha slov na vysvětlování...jsem zvyklá, že (nejenom)"dětem" se musí říkat všechno desetkrát, aby po jedenácté pochopily :-)))) Zároveň odpovím i Jendovi na jeho dotaz: "Slyšela jsi něco o kalokagathyi a kolébce okcidentální kultury a etiky?

Nenapadlo tě, jak jsou představitelé té kultury kde žiješ fyzicky i eticky odporní?" Ano. Estetiku jsem studovala, ale ne všichni představitelé kultury, kde žiji, jsou odporní. Záleží na tom, v jakém prostředí se pohybuješ. Nemluvě o tom, že já nehodnotím člověka podle fyzických vad, ale jeho duchovní úrovně. A zda je člověkem či nikoliv. "Dum spiro, spero"...říkávali staří latinící, zatímco my jsme doufali, abychom mohli dýchat...samet byl, bohužel, příliš sametový.

77 Jenda Jenda | 2. prosince 2008 v 12:36 | Reagovat

Milá Míšo,

přestože jsem se tě na nic neptal, děkuji, že jsi neodolala za Veroniku odpovědět.

Teď se ale zeptám tebe.

Můžeš mi dát příklad fyzicky přitažlivého komunisty?

Můžeš mi uvést příklad hezkého komunisty s vysokou duchovní úrovní?

A teď k našemu kulturnímu Parnasu. Proč si u nás lidé oblíbili postavy a herce, kteří vystupují v tak slavných filmech jako Hoří má panenko, Vesničko má středisková etc. etc. nebo v knihách od Hrabala etc. etc. ?

78 Milan Kostínek Milan Kostínek | E-mail | 2. prosince 2008 v 14:11 | Reagovat

Vy jste ale sekerník, Hedvíčku! Je ale škoda, že se stavíte do jedné řady s hafánky všeho druhu. Takhle je to jenom to příslovečné štěkání na putující karavanu. Klaus hraje svou hru, a ta je rafinovaná. Např. odmítá lisabonskou smlouvu, ale naznačí - v případě našeho přihlášení se (k ní) - že v důsledku toho hrozí dříve či později "prolomení Benešových dekretů". Tato nová šance (možného využití tohoto dokumentu Sudeťáky možná ani nenapadne, ale na naše občany naznačená hrozba může mít vliv... To už není pouhé handrkování o tom, co způsobuje globální oteplování. Klaud ví, jak na to. Uvedu zase příklad. Viz "Sarajevský atentát" - na Klause ovšem. A jak to dopadlo. Rozhodně bych ho nepodceňoval!

M.K.

79 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 2. prosince 2008 v 18:43 | Reagovat

[75] Podjestedi :  Vas navrh na 3. defenestraci byl jiz podan v SYNTEZA ANALYZ 17/11/1989 k videni na  www.cs-magazin.com , vlevo Archiv , 2005-9 , prvni stranka az dole, Vy vole (coby polit(e) spravnous vzdy Vykam bo v Pyjonyru ci KSC jsme spolu nebyli :-)

80 Luis Luis | 3. prosince 2008 v 1:10 | Reagovat

Vidis Misho, tu redundanci mas z pouzivani ceskeho jazyka a z jednani s ceskymi lidmi. V Cesku je vsechno dvou az vicesmyslne, pocinaje zakony a lidi vsechno naprosto prirozene pochopi tak jak je to pro ne vyhodne.Tak to se ti ani nedivim pri vzpomince jak jsem casto lapal po dechu ve snaze vysvetlit to tak aby to bylo spravne pochopeno bez moznosti prekrouceni.

Pouzivam ted anglictinu a jsem prekvapeny, jak jednoduse a pochopitelne se s ni da vse vysvetlit. A rekl bych ze je to take dano tim jakym zpusobem lidi mysli.

V Cesku je mysleni vseobecne sobecky a prospecharsky podkuracke, podmalovane skodolibosti. Tady prime a napomocne.

Mej se a poznavej.

81 Mischa Mischa | E-mail | 3. prosince 2008 v 10:19 | Reagovat

To: Jenda Máš pravdu, ani jedna nomenklatura neodpovídá mým představám o chlapovi. Asi mám jiný vkus :-))))))))) A co se týče kulturního Parnasu, zajímá mě co jeho představitelé umí.Čím větší umělec, tím skromnější, to jen naše média dělají z těch nejneschopnějších "superstar" a jejich nedostatek talentu nahrazují skandály, aby se o nich vědělo.

82 Mischa Mischa | E-mail | 3. prosince 2008 v 10:33 | Reagovat

To Luis: Vidíš Luisi, a to je právě to co mě na češtině baví. Její ohromné spektrum výrazových prostředků :-) Baví mě hrát si se slovy, protože chytrý pochopí, blbci holt napověz :-))))

Na vašich dikusích to druhé asi nehrozí, neb jsem  někde výše četla, že zde většina diskutujících patří k oněm 2% "nešťastných" tohoto světa s IQ nad 135. :-)))))

83 gregor.moldavit gregor.moldavit | E-mail | 3. prosince 2008 v 10:34 | Reagovat

V ČR je rozšířená víra, hlavně mezi voliči KSČM, že Američani nikdy nebyly na Měsíci, to je pouze animovaný film. Kdo by přistání považoval za skutečnost, je blbej a nemá se s ním cenu bavit. Jak je to s tím Bémem na Everestu? Dle článku věří pouze čeští Honzové. Na základě čeho někdo "ví", že si výstup naaranžoval a ve skutečnosti tam nebyl?

84 Podještědí Podještědí | E-mail | 3. prosince 2008 v 18:29 | Reagovat

Der Fallschirmjaeger,

je to možné, poprve jsem s touto myšlenkou vastoupil jako krajský předseda tehdejší DEU, než jsme přišli na to, o jaký se to jedná podvod na pravicově konzervativně smýšlejících občanech ČR, tedy mé angažmá již v době, než se kormidla ujal agent Majzlíku. Ostatně, kde je těmto výtečníkům konec? Mám na mysli Hromádková, Majzlíka, Kudláčka se svým Českým deníkem, Šafránkem a Kratochvílem, že? Opatrujte se! a přeji krásné, ničím nekažené Vánoce.

85 Luis Luis | 4. prosince 2008 v 4:36 | Reagovat

Jo Mischo, byt blbym je pozehnanim. Ale radsi budu nestastnym na teto Zemi, nez pozehnanym.A tady v Kanade se to tak nebere. Jinak tento nestastny vecer jsem oplachoval Dujardenem a kdyz mi dosel , tak mi ted musi stacit Martini rosso. Jezis, ja jsem tak nestastnej..... a rano zase do stereotypni prace a protoze je ctvrtek tak pro stereotypni vyplatu. A blizi se zase nudny vikend, to budu muset zase z povinnosti zajet na Niagara Falls.

Ale v Cesku jsem se dooppravdy citil jako permanentne necim vinny naprosty debil.

Neplytvej s cestinou a hlavne s pablby cas,nestoji to za to a to mas urcite z toho, ze jsi nepoznala nic jineho.

Podjestedi :Kudlacek je v pohode a ta vase DEU ho stala dost osobnich penez =to ta vase DEU byla postavena na idiotskych zakladech a hlavne myslenkach a uz s podriznutou vetvi pod vasimi zadky. Vim o cem mluvim, byl to muj jediny pokus neco delat v CR v politice.

86 Podještědí Podještědí | E-mail | 5. prosince 2008 v 10:58 | Reagovat

Luis, s hodnocením Kudláčka exponovanému cizím zájmům, ani s přiřazením vaše DEU jsi zcela vedle. Já také jsem to zkusil jednou a již asi nikdy více. ČR je prolezlá, ale není se co divit, vždyt si tu Východ dělal co chtěl už od ery Panslavismu!t.j.19.stol po r. 1918 už ani nemluvě. Opatruj se, krásné klidné svátky vánoční a PF 09.

87 Vladimír Vladimír | E-mail | 31. prosince 2008 v 10:59 | Reagovat

Hedvíčku, vy jste čím dál zapšklejší a čím dál tím víc větší a větší BLB..............

88 Go Go | 9. dubna 2009 v 18:04 | Reagovat

No kolik vas je, ze ji zivi ? jako tu komunistickou partaj ? Vzdyt maji pres tricet  % priznivcu. Je tu otazka, kdo by koho mel jako eliminovat. Novodobe panstvo rozkrada co se da, vladni a parlamentni lidickove take nevahaji. Nasranost lidi obcas stoupa a blbe keci a cinny rozmarilych tunelaru je zenou prave pod pridla stare dobre kcs. Navic je tu ta umela krize. Akce bankovnich odborniku, ze.  Kam to povede ? Je to hruza. Sam veliky Ross pise, ze US media jsou komunisitcka.Takze uz i tam. Co ted ?
Simsove udatni. Ci Mischca ?
[2]:

89 NataliaGilliam18 NataliaGilliam18 | E-mail | Web | 28. prosince 2011 v 17:24 | Reagovat

Do not money to buy a house? Worry not, just because this is real to get the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/business-loans">business loans</a> to resolve such problems. Therefore take a student loan to buy all you want.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama