Tak pravil Zara... ehm, Vaclav Havel!

28. ledna 2009 v 16:40 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Ze pry pisu negativne! Jedna ze znamych osobnosti ceskeho politickeho zivota mi poslala tenhle email: "Pane Hedvicku, tento narod ztratil elitu a je treba podporovat informacemi a motivovat tech par procent zbylych a schopnych. Takoveto zpravy o Cesich jsou kontraproduktivni a jen siri porazeneckou naladu a skepsi a pomahaji komunistum, byt jsou 100x pravdive - jsou vodou na jejich mlyn a na ceskou povahu. Nerikam, ze jste tim nadsen, ale na lidi to pusobi, jako by Vam to delalo radost. Prosim zkuste psat produktivneji, jinak ubijite posledni plaminky nadeje."

Hmmm!!! Aspon ze mi nikdo neupira, ze to co pisu, je pravdive. Aspon tak.

Takze co asi je resenim? Propagovat falesny optimismus? Falsovat ceske dejiny jako Alois Jirasek a Zdenek Nejedly? A vubec, kam ta elita vubec zmizela? Odstehovali se nebo umreli? Pokud jde o tu starsi generaci, tak par informaci o ceske elite, ktera se odstehovala, jsem nasel na tehle adrese: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Czech_expatriates Bohuzel jsou to vetsinou uz prestarli veterani, vekem naprosto nevhodni k dalsimu pouziti za ucelem vylepseni zdegenerovaneho chovu.

A tak jsem zacal usilovne hledat nejake mlade Cechy, nejakou novou ceskou elitu, neco cim by se cesky narod mohl pochlubit a byt hrdy, kam to ti jejich mladi az dotahli! A mam pro vas velice dobre zpravy! Mladych a uspesnych Cechu je po svete hromada!


A tak dale a tak dale, mohl bych pokracovat tisici a tisici dalsich prikladu - Wikipedie ma hesla o celkem 12 211 pornohercich/pornohereckach ceskeho puvodu. Kdyz natukate slova "Czech porn actress" do Google, tak vam to vyplivne 281 tisic hits. Priznavam se, ze jsem je vsechny necetl. :-)
I pres usilovnou snahu jsem nasel jen jeden jediny priklad ve svete uspesneho mladeho Cecha, na ktereho muze byt narod hrdy (ale neni) a ktery se nevenuje pornoherectvi - je zde na adrese http://en.wikipedia.org/wiki/Lubos_Motl Ja nevim jak vy, ja nemam v Cesku volebni pravo, ale ja bych Motla udelal v Cesku prezidentem. Tedy az trochu vyroste a az uz nebudete mit zadne dalsi na funkce vhodne KGB rezidenty z Prognostickeho ustavu.

Zcela sklicen a mentalne zdeptan jsem patral dal. Po necem, v cem jsou Cesi svetovi, ceho maji Cesi nadbytek. A prisel jsem na to. Nasel jsem to v projevu modly ceskeho naroda a zlateho telete na Orebe - Vaclava Havla. (Pokud pri vasem komunistickem vzdelani nevite, co je to ta Oreba, tady je vysvetlivka. Je to citat z Bible kralicke: "Udelali i tele na Orebe, a sklaneli se slitine. A zmenivse slavu svou v podobiznu vola, jenz ji travu.")

Dle Vaclava Havla proslo od roku 1948 radami Komunisticke strany Ceskoslovenska celkem osm milionu lidi. Opakuji - OSM MILIONU LIDI !!!! To je uplne svetovy unikat. Rekl to Havel a tak to musi byt pravda, pokud nekdo o tom pochybuje, tak at se prihlasi a rozlicena ceska luza ho za jeho pochyby rada rozslape jako hada. Pro ceske neverici Tomase dodavam, ze to Vaclav Havel rekl ve Stabler Arena na pude Lehigh University ve meste Bethlehem, v americkem state Pennsylvania, v sobotu 26. rijna 1991 odpoledne v 16:45. Videozaznamy projevu existuji.

A jako obvykle, nic jsem si nevymyslel. Vsechno pravda. Tak pravil Zara... ehm, Vaclav Havel!
Doufam, ze tenhle clanecek byl dostatecne pozitivni, motivujici a Cechy na duchu povznasejici.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Chropík Chropík | 28. ledna 2009 v 16:55 | Reagovat

"Jedna ze znamych osobnosti ceskeho politickeho zivota"...

A kdo pak to tedy KONKRÉTNĚ byl? A že také tato "známá osobnost českého politického života" píše bez háčků a čárek? :-D

2 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 28. ledna 2009 v 17:03 | Reagovat

Lidi, kteri nemaji v hlave nasrany mi pisou bez hacku a carek, protoze vedi, ze ceska diakritika muze v zahranici zpusobit naprostou necitelnost emailu. Vole.

3 Souckova Souckova | E-mail | 28. ledna 2009 v 17:20 | Reagovat

Komunismus je dogma,ktere vede svymi myslenkami vedome k totalitni moci a stale preziva,protoze vede ke snadno ziskane moci.V soucasne dobe hrozici hospodarske krize bude posilovat hlavne nacionalismus s neofasismem.Obeti budou vybrany zcela nahodne jen aby se neco delo.Zase je na obzoru lidska debilita.

4 Boris Wolfgang Dobak Boris Wolfgang Dobak | E-mail | 28. ledna 2009 v 17:40 | Reagovat

"...ceska diakritika muze v zahranici zpusobit naprostou necitelnost emailu..."

Kravina jako bejk! To platilo pred vyše desiatimi rokmi. Dnes už diakritika nespôsobí problémy ani u computerovo zaostalých a negramotných obyvateľov U.S.A., keď majú inteligentných adminov.

5 Evžena Evžena | 28. ledna 2009 v 17:40 | Reagovat

Rosťo, tolik pornoherců máme proto, že z některých tvých článků přece jasně vyplývá, že Češi byli vždycky kurvy. Tak nad čím se pozastavuješ? :o)))

6 Breta Breta | Web | 28. ledna 2009 v 17:54 | Reagovat

"...ceska diakritika muze v zahranici zpusobit naprostou necitelnost emailu..."

Kravina jako bejk! To platilo pred vyše desiatimi rokmi. Dnes už diakritika nespôsobí

=====

Tak krava nebo byk?

Pane Wolfgangu, musim Vas bohuzel rovnez povazovat za vola.

Breta

7 Boris Wolfgang Dobak Boris Wolfgang Dobak | E-mail | 28. ledna 2009 v 19:43 | Reagovat

Pane 'Breto' a ja zase Vás za hlupáka, ktorý nechápe srandu a navyše nedokáže svoju stránku  http://www.breta.eu/ urobiť tak, aby sa zobrazovala správne...

8 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 28. ledna 2009 v 19:49 | Reagovat

Breto, Boris neni zlej, on je jen takovej trochu vlastenecky nenavistnej. A o pocitacich vi prd. On mi rad nadava, at uz napisu cokoliv - o Petrzalce, Gronsku nebo Velkym Krtisu, vzdycky je to spatne. On byl nejdal ve Vidni a v Praze.

9 nekrystlik nekrystlik | 28. ledna 2009 v 19:52 | Reagovat

Sudetak Hedwitschek pochopitelne cesky narod nenavidi. A sudetsky pasluha Krystlik mu v jeho desinformacni kampani vydatne pomaha. Ciny soudruha Klause jsou tez jasne kdyz clovek pochopi ze se  jedna o ruskeho agenta.

10 nekrystlik nekrystlik | 28. ledna 2009 v 20:14 | Reagovat

Google hits:

516'000 hits für german porn actress

423'000 hits für swedish porn actress (Svedu je asi jako Cechu)

1'600'000 hits für french porn actress

196'000 hits für danish porn actress

295'000 hits für hungarian porn actress

451'000 hits für italian porn actress

Porno je business jako kazdy jiny. Tak co Hedvajsi? Chces tim dokazat podrazenost ceskeho naroda?

11 nekrystlik nekrystlik | 28. ledna 2009 v 20:20 | Reagovat

Ohledne osm milionu lidi proslych KSC. Jsou v tom zapocteni Socialni Demokrate ktere po roku 48 komousi nasilne prevzali?

12 Tons Tons | E-mail | 28. ledna 2009 v 21:53 | Reagovat

Tak ja nevim, ale nekoho narozenyho roku 1973 bych zrovna za mladyho neoznacil.

Kuck

To nevim, ale CSSD v posledni dobe nemuzu vystat (vic nez driv). Ted nedavno CSSD svolala tiskovku kde se vyjadrila k reseni financni krize. Shrnul bych to asi takhle: ceny snizit, dane snizit, zvysit socialni davky a auta - za kazdou cenu podporit nakup automobilu! Uzasne, kez by krize byla casteji. Jak tomuhle muze nekdo verit?! Uz chapu proc levici voli predevsim mene vzdelana vetsina, neprizpusobivi, lini a paraziti. Zavidi bohatsim a je jim jedno, nebo vubec nevidi to, ze za tim bohatstvim je vetsinou tvrda prace, leta studii a odrikani. "Chceme prece spravedlivou spoecnost, prost by jeden mel mit tolik a my nic?" Ale prave  takova spolecnost je spravedliva - kazdy by se mel mit umerne svym schopnostem.

Vsak taky kdyz se nejaky novinar zeptal kde na to chce CSSD brat, tak mimo jine prohlasili, ze by zvysili dane "nejbohatsim" coz by podle panu z CSSD byl "dobry zpusob jak ukazat solidaritu s temi mene stastnymi". No kdyz jsem to slysel tak se mi obratil zalduek! Jak tohle nekdo muze rict? Jakym pravem muze stat nekoho nutit aby projevoval solidaritu?! Jako oficialni politiku! "Dovolil sis bejt bohatej holenku, tak sypej at se i lid pomneje."

Predesilam ze nejsem uhlobaron ani majoritni vlastnik akcii CEZu nebo neco takoveho. Jsem taky "muz z lidu". Ale kdyz se budu chtit mit lip, budu pracovat na sobe, ne doslova krast penize bohatych. Jo, v CR je zkratka majetek porad hrich.

13 nekrystlik nekrystlik | 28. ledna 2009 v 22:28 | Reagovat

Tons

Ze je Paroubek zlodej a "Fierlinger" 21. stoleti je nespornym faktem.

14 Ondra Ondra | 29. ledna 2009 v 0:23 | Reagovat

Tons:

Trošku naivní pohled. To není podle schopností. Viz příklad učitele a modelky, jeden dělá pro lásku ke své práci a k tomu potřebuje roky ve škole, jinej potřebuje peníze a fyzické. dispozice. To jen tak na okraj proč má levice v něčem pravdu, ale chápu že česká levice je úplně zdiskreditovaná a Paroubek pitomec.

15 Ondra Ondra | 29. ledna 2009 v 0:35 | Reagovat

Je to podle tradice, v USA je tradice volných příležitostí, ve Skandinávii tradice sociální spravedlnosti. Problém nastává s přichodem lidí z jiných tradic. Jaká je tradice v ČR? Pořád ta z dob komunismu "Kdo neokrádá stát okrádá rodinu". Takže většina chce sociální stát aby z něho více nakradly a politiky politické vedení republiky nezajímá, zajímá je jen jak z toho profitovat. No a pravicoví čeští politici tak už dělají smlouvy s velkými firmami na zakázky pro provize, levicoví zase plně využívají politický kapitál. Nic nového a čert ví jak z toho ven.

16 Tons Tons | E-mail | 29. ledna 2009 v 0:40 | Reagovat

Ondra

Ucitelka by jako vysokoskolsky vzdelany clovek MELA byt finance dobre ohodnocena umerne svym schopnostem. Ze tomu tak prinejmensim u nas vinou politicke nekulturnosti neni v zadnem pripade neobhajuje socialismus. Prave naopak. Mozna, ze kdyby jsme socialisticky nezivili ty co pracovat nechteji nebo neumeji, nebo ty co se zivi tvorbou deti, mozna, ze by pak bylo vic penez na plat pro ucitelku. Ze modelka vydelava spoustu penez neni nic spatneho a taky nechapu proc by to melo davat za pravdu socialismu? Je to jen otazka nabidky a poptavky. Pokud nekdo nekomu nabidne libovolne vysokou sumu za to, ze si ho vyfoti do reklamniho katalogu, neni nic spatneho na tom to prijmout. Vy by jste to taky delal, kdyby jste byl modelka. Ta ucitelka mela proste smulu, nebo lepe receno - ta modelka mela stesti, ze je hezka. Proc toho nevyuzit? Ucitelka mela stesti, ze je chytra - to zase modelky nejsou. Ale opakuji, ze nizky plat ucitelek neni rozhodne zpusoben pravici. Naopak tim JE vinen socialismus. Prece se ucitelka nebude topit v penezich, kdyz je tu tolik hladovejicich nekvalifikovanych lenochu, kteri musi zivit sve pocetne rodiny.

Pri nejlepsi vuli nechapu co je na tom co jsem napsal vyse naivniho, stejne tak nechapu vasi argumentaci.

17 Tons Tons | E-mail | 29. ledna 2009 v 0:46 | Reagovat

Mimochodem, pravice v CR take za moc nestoji. Je-li to vubec jeste pravice.

18 Ondra Ondra | 29. ledna 2009 v 0:47 | Reagovat

Ano není to podle schopnosti ale podle nabídky a poptávky, díky že jste to konečně napsal. Přesně tak. Jenže ti nejschopnější a opravdová elita národa - učitelé, doktoři, vědci - se nechovají podle kapitalistických zákonů, aspoň ne v Evropě. A promiňte já proti fotbalistům a modelkám nic nemám - ale takhle si představujete efektivní rozdělení motivace? Učitelka bude pěkná tak zdrhne do pornoprůmyslu a tam oblaží spoustu lidí nebo učitelka půjde za méně peněz a větší kvalifikací a naučí děti vědomosti. Co je pro společnost větším přínosem?

19 Tons Tons | E-mail | 29. ledna 2009 v 0:47 | Reagovat

A jeste jedna vec. Nejsem extremni pravicak.

20 vonpetrinerhehe vonpetrinerhehe | E-mail | 29. ledna 2009 v 0:56 | Reagovat

Paroubek  je  typicky  socansky  demagog  a  populista.  Dobre  vi,  ze  zdegerovani  Cesi  nejradeji  drepi  v  hospode  a  chlastaji  pivo a  z  nedostatku  penez  na  jeste  vic  piva  vini  ty  pilne  a  podnikave,  kteri  do  hospody  nechodi,  nebot  nemaji  cas.  Nic  noveho  v  socialistickych  kruzich.  Pamatuji  jednoho,  jehoz heslo  znelo: "Make the rich  pay". V  Kanade.  Nevyhral,  nebot  v Kanade  se  moc  po  hospodach  nevysedava.

Ondra - ta  Skandinavska  tradice  socialni  spravedlnosti  je  myth.  Je  snad  spravedlive,  ze  po  zdaneni  dostane  inzenyr  stejnou  vyplatu,  jako  vratny  ktery,  pracuje  na pul  uvazku?  To  je  az  absurdni,  ale  kdysi  to  tam  tak  daleko  doslo - nevim,  jak  dalece se  to    vylepsilo.  Kazdopadne  hodne  bohatych  Svedu  zije  v  Monte  Carlu a  USA.

21 Ondra Ondra | 29. ledna 2009 v 0:57 | Reagovat

A ještě nějakej ad. Pokud chcete aby učitelky či doktoři byly náležitě ohodnoceni tak máte dvě cesty - privatizace nemocnic a škol nebo přidání učitelce státem. V první možnosti samozřejmě riskujete zdraví a vzdělání svých dětí a že si politici namastí pořádně kapsu z onich miliardových provizi jak se o to pokoušel Julínek zatímco se všichni pitomci soustředili na 30korunový poplatek u lékaře. No a druhá možnost je přesně socialní - protože to pude ze státních peněz od všech lidí, tedy i od těch co byli jen na základní škole nebo v nemocnici nikdy nebyly.

22 Tons Tons | E-mail | 29. ledna 2009 v 1:26 | Reagovat

Ondra

Prominte ale ja vam opravdu nerozumim. Rozdeleni motivace? Spolecnost? Spolecnost at se jde vycpat, s kolektivismem a altruismem na me nechodte. Pekne sobecky kazdej sam za sebe. A to rikam s plnym vedomim. Ja chci zivit sebe, v budoucnu pak svou rodinu. Vubec, opakuji VUBEC me nezajima, jestli ten kdo nedela umrzne hladovy na ulici. I on mel moznost stat se doktorem, maturantem v libovolnem oboru nebo i tim fotbalistou - kdyby znal nebo umel. A pokud neznal nebo neumel pak musi pocitat s nudnou tezkou praci kterou bude delat po zbytek zivota. Ja nemam zadnou moralni povinnost ho zivit. I se zakladnim vzdelanim najdete praci relativne snadno, treba ve skladu, problem je, ze tito lide by radi praci v kancelari s vyhledem na lagunu a tezke baliky tahat nechteji. Jiste muzete s mym nazorem nesouhlasit a spousta lidi se mnou souhlasit nebude. Pokud vsak chcete tyto "mene stastne" podporovat pak prosim - ale na vlastni triko. Chodte treba s pokladnickou po ulici a vybirejte na polevku pro hladovejici. Ale ani Vy, ani stat, ani kdokoli jiny nema pravo nutit k tomu i mne. Jiste, zijeme v jednom state. Stat by mel zajistit zakladni lekarskou peci, skolstvi a taky by se mel postarat o ty opravdu mene stastne - nap. postizene lidi, nebo deti bez domova. Ja rikam, ze civilizovany stat se bez jiste minimalni formy socialismu neobejde. Stav do ktereho se dostala Zapadni civilizace - predevsim socialisticka Evropa mi vsak prijde jako cire silenstvi. Ta nejzakladnejsi potreba cloveka postarat se o sebe a sve blizke je ochromena. Je NUCEN obetovat se pro druhe. Proc, ptam se ja? Kdo ma pravo me k tomu nutit? Vy? Stat? Proc? Je mou povinnosti byt matkou Terezou a pecovat o nemajetne? Proc? Nejenze neschopne, line a parzity podporujeme - my si je sem dokonce jeste dovazime. Podivejte se kam to dotahla Francie stejne jako levicove rizena Britanie - k ciste narodni sebevrazde. Ale to trochu odbocuji.

Kdyz tyhle nazory nekde reknete jste povazovan (obvykle) za spatneho zleho coloveka. Ale proc? Protoze pro mne nejdulezitejsi blaho moje a me rodiny a ne nejakeho prizivnika? Tim spis negramotneho prizivnika nekde v Gaze co nenavidi mne, nasi civilizaci a zpusob zivta, nevahal by mne podrezat jako neverici prase a uz vubec to nevaha verejne propagovat a kdyz Izraelci nade vsi pochybnost opravnene Gazu bombarduji (o tom muze pochybovat opravdu jen zapadnim luxusem degenerovany jedinec) tak EU mu presto z nasich dani posila nakladaky plne jidla, samozrejme upraveneho pekne po halal aby mu to chutnalo a snad - nedej boze - neurazilo jeho jine kulturni citeni. Ja kdyz jdu nekam na vylet tak za  jednu takovou davku typu MRE musim platit kolem 150 korun. Tak kde zijeme? Proc on ji dostal zadarmo? Uz to chapete? On prave socialismus znamena nespravedlonost - kapitalismus znamena svobodu.

Na zaver musim rict, ze Vam opravdu nerozumim - myslim nerozumi co chcete rict. Co si predstavujete pod tim "efektivnim rozdelenim motivace". Jako ze zasahne mocna ruka statu a zajisti spravedlnost? Nebo jak? Me to zni jako nejake vladni narizeni z CLR. Pokud bude ucitelka pekna i chytra, pak ma na vyber. Mozna vam to prijde neuveritelne, ale takova ucitelka je schopna rozhodovat sama za sebe. Pokud se bude chtit zivit poctive at uci. Pokud si bude chtit vydelat at toci porno. Nebo vam jde o to, ze si v pornu vydela tolik? Ale tak to bude vzdycky, v pornu jsou obrovske penize, je to nejvyhledavanejsi polozka na internetu atd. A co to znamena, ze se doktori nechovaji podle kapitalistickych zakonu. Ja Vam opravdu nerozumim.

Poslete mi svuj e-mail, nebo napiste na ten muj. Poslu vam prednasku "Pritazlivost altruismu", kdyz budete chtit.

23 Tons Tons | E-mail | 29. ledna 2009 v 1:28 | Reagovat

vonpetrinerhehe

Mluvite mi z duse.

24 Tons Tons | E-mail | 29. ledna 2009 v 1:31 | Reagovat

Ondar

Vy vzdycky napisete neco noveho nez odpovim na to stare. Tak tedy - zakladni a stredni vzdelani by stat mel zajistit, stejne tak zakladni zdravotni peci, armadu, polici, silnice atp. ale zaroven nesmi ani branit vzniku soukromych skol vsech stupnu. Pak uz je to jen otazka nabidky a poptavky, jestli pujde ucitelka do soukromeho sektoru nebo zustane ve statni sluzbe - a ponecha si vyhody z toho vyplivajici. Zalezi na ni a jejich schopnostech.

25 Jerry Jerry | E-mail | 29. ledna 2009 v 1:56 | Reagovat

[23] Tons, E-mail, 29.1.2009 01:2

Naprosto spravne. Neni davno doba, kdy se povinne muselo davat 3% z platu na pomoc Vietnamu. Takova akce nebyla jedina. Vzdy to ale slouzilo k zaplaceni zbrani, ktere jsme do sveta vyvazeli. Tuny Semtexu Khadafimu, lod plna zbrani pro IRA (nastesti zabavena anglicany) a vsem teroristickym skupinam po svete, vcetne skoleni jejich kadru v Zastavce u Brna. Platilo to za komunistu a plati to stale. Seber bohatym a obdaruj chude. Presne podle toho vtipu co koluje.... Pane sousede at se vam do noveho roku dari, ale zase ne moc, to by jste me nasral....

26 Tons Tons | E-mail | 29. ledna 2009 v 2:31 | Reagovat

Kdyz mluvite o tom Vietnamu tak pikantni je, ze dodnes koluji v ceskych luzich a hajich velmi podivne nazory na tuto valku. Asi v tom smyslu, ze drtiva vetsina lidi o ni nevi naprosto nic, krome toho, ze Americane jsou zlocinni padousi a vrazi deti. Z ceskeho nazoru na Vietnam tech 40 let brainwashingu primo cisi. Nevi kdo tam bojoval, proti komu tam kdo bojoval, Vietnam Vam na mape neukazou a je zcela naprosto bezne povazovat valku ve Vietnamu a v Koreji za jeden a ten samy konflikt. Asie jako Asie. TV nova uz nekolikrat sesmolila radoby historicke pojednani o Vietnamu pro sve porady typu Vikend. I kdyz pominu zajimavy vyber temat typu "masakr v My Lai" stejne nechapu provedeni onech reporatzi. Neustale se tam mluvi tak, ze to vypada jakoby Americane nemeli nic jineho na praci nez zabijet ubohe Vietnamce. Promitaji se tam ty chronicky zname fotky a zabery - nap. kdy plukovnik ARVN drzi pistoli u hlavy kapitana Vietcongu a nasledne ho zastreli. Americti vojaci s tim nemaji naprosto nic spolecneho, ale - plk. ARVN ma americkou uniformu a cpt. Vietcongu civilni odev. Je samozrejmosti, ze v zemi jako CR, kde jen malokdo vi, ze v te valce existoval jakysi Jizni Vietnam si to kazdy vylozi jako valecny zlocin amika proti ubohe civilni obeti. Nikdo nerekne fakt, ze to byl dustojnik neuniformovane partyzanske slozky zname svou brutalitou, ktera zautocila behem oboustrane vyhlaseneho primeri o svatcich TET. Nebo zabery na deti vybihajici ze spalene vesnice. Nikdo nerekne, ze vesnici ze ktere na vojaky strilel vietcong omylem bombardovaly letadla ARVN povolana US dustojnikem sice, ale na zaklade informaci od pruzkumniku ARVN - pruzkumniku, kteri zbabele zalezli, nikam nesli a vymysleli si, ze vesnici civiliste opustili. US dustojnik se z toho zhroutil a ta popalena holka se stala argumentem levicaku a komunistu, dokud nakonec neemigrovala do kapitalisticke kanady. Proc asi? Ale to uz TV nova neresi. Dulezite je zalibit se davu a dav preci vi, ze spatni jsou ti americti vrazi. Takze TV nova ma o sledovanost postarano, hlavne spoustu zaberu na B52ky, strileni "civilistu" a horici vesnice. TV nova nemuze chtit aby divaci premysleli, nebo dat prostor i druhemu nazoru. To snizuje sledovanost. Natoz poukazat na to, ze je to prave CR kdo zasoboval ty nejhorsi vrahy, kteri bezne ostrelovali ustupove cesty obyvatelstva - dobre vedeli, ze levicove reportery vubec nezajima kdo ty lidi zabil. Proste natoci hromady mrtvol a budou hanet vlastni zemi.

27 Luis Luis | 29. ledna 2009 v 3:49 | Reagovat

Hele Wernere , ke tvemu vypotku [10] asi tolik : ty pornoherce delat nemuzes, leda tak manekyna z domu hruzy,tak tem Svedum nezavid. Nicmene i na tvuj pripad google pamatuje, na slovo ulozenka je 6060 odkazu.

28 Vlastik Vlastik | E-mail | 29. ledna 2009 v 5:40 | Reagovat

To Tons...dobre receno.

29 Ondra Ondra | 29. ledna 2009 v 12:58 | Reagovat

Altruismus je smýšlení o pomoci bližnímu, proto vznikají charity a podobné věci. Kolektivismus je opozicí vůči soukropmému vlastnictví. Obojí je na báze dobrovolnosti se socialismem nebo sociálním státem nemají nic společného. Asi nejbližší výrazem je solidarita - vědomí toho že když se dostanete do obtíží tak vám jiní pomohou a příště zase pomůžete vy jim.

"Ja chci zivit sebe, v budoucnu pak svou rodinu. Vubec, opakuji VUBEC me nezajima, jestli ten kdo nedela umrzne hladovy na ulici." - to jsem pochopil, proto řikám že jste naivní protože až se to stane vás tak vám garantuju že vás to zajímat začne:)

"I on mel moznost stat se doktorem, maturantem v libovolnem oboru nebo i tim fotbalistou - kdyby znal nebo umel..." - každý vyrůstá z nějakého prostředí, pro nesociologickou (historickou) četbu doporučuji M.Rheinheimer - Chudáci, žebráci a vaganti. Stejné argumenty jako vy používaly lidé na vrcholu v tehdejší době kdy se závislým na státu mohlo stát 70 procent tvrdě pracujícího obyvatelstva. I když neplatíte školné nebo trénink u fotbalistů, musíte počítat s tzv. ušlými zisky - tedy s tím o co přijdete kdyby jste pracoval jako nekvalifikovaný. Nekvalifikovanými se tak stávají vlastním rozhodnutím - ovšem determinovaný jejich původem.

"Stav do ktereho se dostala Zapadni civilizace - predevsim socialisticka Evropa mi vsak prijde jako cire silenstvi. Ta nejzakladnejsi potreba cloveka postarat se o sebe a sve blizke je ochromena. Je NUCEN obetovat se pro druhe. Proc, ptam se ja?" to není žádné šílenství ale nikdy nekončící diskuze trvající několik dekád od vzniku státní pomoci. Spoléhat na příbuzné na to už se nespoléhá od vzniku kapitalismu, je to prakticky opak kapitalistického smýšlení a nějaký přežitek rodových vazeb středověku - to je onen altruismus:D

"Protoze pro mne nejdulezitejsi blaho moje a me rodiny a ne nejakeho prizivnika?" Tohle je základní rozdíl mezi námi, já toho kdo se stane závislým na státu nepovažuji za příživníka protože vím že bych se mohl stát oním "příživníkem" taky. Stát nemá zájem na vašem bohatství - on chce prosperitu celé společnosti a ne vás osobně, čím však bude společnost bohatší tím budete také bohatší vy. Je to jednoduché, stačí přemýšlet. Budete radši schopným v Moldávii nebo průměrně schopným v Německu? A protože je pro stát rozhodně prospěšnější mít vědce a učitele než prostitutky a fotbalisty, tak je tendence sociální zajištění posilovat. Tam kde se jedinec opravdu rozhoduje podle nabídky a poptávky - tam jsou ony bohaté kluby šejků a podnikatelů a bohaté prostitutky zbohatlíků a rozšklebené sociální nůžky. Díky Bohu za socialistickou západní společnost.  

Vaše politicko-rasistické komentáře nechávám stranou, o tom si můžeme popovídat později pokud bude zájem. Jistá spojitost sociálního státu a migrace obyvatelstva tady je, jedná se o vedlejší produkt daný poptávkou a nabídkou. Sociální stát využije maxima z potenciálu¨svého obyvatelstva ale nastává problém že vzroste poptávka po oněch nekvalifikovaných - ano je hezký že Stockholm je nejchytřejší hlavní město světa, jenže kdo postaví pro ty vědce a profesory baráky, že ano? A tak přijmou nekvalifikované pracovníky z ostatních zemí, samozřejmě vyberou ty nejschopnější a nejpracovitější. No jo ale jaká bude druhá generace takových emigrantů? Ti buď takoví nebudou nebo takoví budou a tak dosáhnou vyšší kvalifikace o kterou není poptávka.

30 Tons Tons | E-mail | 29. ledna 2009 v 16:19 | Reagovat

Ondra

Vase odpoved je zarny pripad slovickareni a prekrucovani pojmu na ukor konstruktivni diskuze. Takze si pekne ujasnime pojmy aby pravda vysla na jevo jako olej na vodu a my se neutapeli v typicky levicove demagogii. Takze asi takhle.

Altruismus - nesobeckost, nezištný zájem

Kolektivismus - podřizování osobních zájmů kolektivu

Vy rikate "solidarita - vědomí toho že když se dostanete do obtíží tak vám jiní pomohou a příště zase pomůžete vy jim." Tak tedy vira, ze kolektiv, tedy jak Vy ho nazyvate "ostatni", Vam pomohou je kolektivismus jak remen. To proste poprit nemuzete a pokud to udelate, prosim, ale bavit se o tom s vami nebudu, to by bylo lacine slovickareni. Prekrucujete ty nejzakladnejsi pojmy tak si vysvetlime i je -

levice - Levice je označení pro socialistické politické strany a politické směry, které tyto strany prosazují. Hájí práva a zájmy nižších a středních vrstev společnosti, zvlášť zájmy zaměstnanců proti vlastníkům výrobních prostředků. Prosazuje politickou rovnost, sociální rovnost a rovnost příležitostí prostřednictvím ochrany sociálně slabých vrstev. Na rozdil od pravice vyzdvihuje kolektiv oproti individualismu.

Takze pane Ondra - soialismus a kolektivismus jsou nerozdelitelne spojeny. Levice ze samotne sve podstaty musi spolehat na laciny populismus. To bylo A a ted B - je to i altruismus, protoze spousta - a vetsina - tech lidi kteri pomohou tem co se jak vy rikate dostali do obtizi z toho nikdy nic mit nebude.

Vas prvni odstavec je jen lacina demagogie. Takze pokud chcete byt solidarni pak opakuji - budte, ale nenutte k tomu ostatni.

Dale az se do obtizi dostanu pak me to opravdu zajimat bude. A udelam vsechno pro to, abych se z neho dostal. Nesednu si do hospody a nebudu cekat na socialni davky. Tu knihu jsem necetl, nevim ani o jake dobe konkretne mluvite, takze na to dost dobre nemohu reagovat.  

"to není žádné šílenství ale nikdy nekončící diskuze trvající několik dekád od vzniku státní pomoci. Spoléhat na příbuzné na to už se nespoléhá od vzniku kapitalismu, je to prakticky opak kapitalistického smýšlení a nějaký přežitek rodových vazeb středověku - to je onen altruismus:D" - Ja zacinam mit podezreni, ze nectete to co pisu. Vy jste pevne rozhodnut o sve pravde a naprosto nic to nezmeni. Pak nema smysl o necem diskutovat. Uprime, nechtel bych byt Vasim potomkem. To bych jako prisel ze skoly domu a misto obeda bych dostal prednasku o tom, ze nemam spolehat na rodove vazby jez zanikly spolecne s pocatky kapitalismu? No potes panbu. Podporovat svoje deti je naprosta samozrejmost kterou by mely delat rodice a ne nejaky stat. Co vic je to snad primarni samozrejmost v lidskem zivote. S kapitalismem se to vubec nevylucuje, proc proboha. Spatne jste me pochopil, pokud jste si to vylozil tak, ze je rodice maji podporovat to padesati. Souhlasim - to je onen altruismus. To je presne on. A prave nase deti jsou ti na koho musi byt nas altruismus zameren. Ja nazavrhuji altruismus jako takovy. Ja zavrhuji statem nuceny altruismus k cizim lidem.

Rekl jsem "Protoze pro mne je nejdulezitejsi blaho moje a me rodiny a ne nejakeho prizivnika?" - za tim si naprosto stojim, ostatne vy neodpovidate na tu vetu jako celek, ale vyzobl jste si posledni slovo. Rikate, ze stat nema zajem na mem bohatstvi? Mylite se. Prave z bohatstvi majetnych bohatne i stat sam. Prave diky tem uspesnym bohatym kapitalistum bohatne cely stat - to oni investuji, zamestnavaji a plati zamestnance. Takze logicky cim vice podporite kapitalisty, tim lepe se postarate i o jejich zamestnance. Je to snadne. Proto Ronald Reagan sveho casu snížil daně tem nejbohatsim lidem v USA. Protoze ti vytvori dalsi pracovni mista, prilezitosti, moznosti k podnikani... Proc myslite, ze socialismus u nas ekonomicky skrachoval? A proc myslite, ze USA jsou nejsilnejsi ekonomikou sveta? A proc se Cina zacala tak uzasne rozvijet az kdyz se otevrela nekterym kapitalistickym principum? Ano cim bude spolecnost bohatsi tim budu bohatsi i ja. Mate pravdu. A spolecnost bude tim vic bohatsi cim vic podporime podnikatele.

"A protože je pro stát rozhodně prospěšnější mít vědce a učitele než prostitutky a fotbalisty, tak je tendence sociální zajištění posilovat. Tam kde se jedinec opravdu rozhoduje podle nabídky a poptávky - tam jsou ony bohaté kluby šejků a podnikatelů a bohaté prostitutky zbohatlíků a rozšklebené sociální nůžky. Díky Bohu za socialistickou západní společnost." - Zase vam nerozumim. Co mate porad s tim statem? Podle me by stat mel zajistit ony zakladni sluzby o kterych jsem uz dvakrat psal, ne pohodlny zivot pro kazdeho - to at si zaridi kazdy sam, kazdy at se rozhodne na ktere strane tech nuzek bude - spravedlive. Vy mi tu porad predkladate jakousi predstavu statu obyvaneho sejky, zbohatliky a jejich prostitutkami. To je demagogie na druhou. Ve svobodnem kapitalistickem state si clovek muze vybrat zda se stane inzenyrem, skladnikem, prostitutkou nebo povlem na ulici. Zalezi jen a jen na nem a na jeho schopnostech. Muze se stat i tim zbohatlikem, jak to pekne po komunisticku nazyvate.

"Sociální stát využije maxima z potenciálu¨svého obyvatelstva ale nastává problém že vzroste poptávka po oněch nekvalifikovaných - ano je hezký že Stockholm je nejchytřejší hlavní město světa, jenže kdo postaví pro ty vědce a profesory baráky, že ano? A tak přijmou nekvalifikované pracovníky z ostatních zemí, samozřejmě vyberou ty nejschopnější a nejpracovitější." - kde to zijete? V nejakem socialistickem raji? Tohle jsou teorie, praxe je takova, ze socialni stat vytvori pocetnou vrstvu parazitu, kteri tahnou ke dnu i ty vykone a nuti platit bohate zivot tech chudych. Socialni stat je nespravedlivy. Samozrejme vybere ty nejschopnejsi? Vy jste prijel z planety Zuzu, nebo co? Ti co zapaluji Evroska, vrazdi "ze cti", popiraji svobodu slova a ziji na socialnich davkach jsou podle Vas ti nejslepsi? Nemam nic proti pracovnim prilezitostem napric celou Evropou. Jsem jednoznacne proti dovozu muslimu do Evropy. Jsem proto rasista? Mozna ano. Ale vy jste zase nebezpecny pokrytec. Radsi si zakryjete oci, budete chrlit fraze o lasce, spravedlnosti a pochopeni a oponentum budete nadavat do rasistu. Ja chci chci zit v Evrope Evropanu, ne muslimu. Nechci delat ustupky zle agresivni vire ktera hlasa ze je spravne zabijet neverici - tedy i mne. Uz dnes zapaluji evropska mesta, vrazdi "ze cti", vynucuji si ve svych gettech pravo zit podle kodexu saria, prazituji na socialnich davkach... takze ano - Francie a Britanie spachaly narodni sebevrazdu. Hodnoty zeme vytvrai lide v te zemi zijici. A ja o hodnoty muslimu rozhodne nestojim. O zadny multikulturalismus. Zijeme v Evrope a mely by se tu ctit Evropske standarty, nezijeme v Multikultilandu. Jsem proto rasista? Az budou nase deti a vnoucata muset povinne chodit do mesit a podrobovat se zrudne ideologii zvane islam, urcite si z laskou vzpomenou na takove pokrytecke hejly, co se ve jmenu nerealistickych hovadin a kecu o lasce a pochopeni vzdaly naseho prava na vlastni zivot.

31 Tons Tons | E-mail | 29. ledna 2009 v 16:27 | Reagovat

Vsem kteri maji zajem at si prectou tohle. Je to v pdf.

http://www.aynrand.cz/view.php?cisloclanku=2006032201

32 nekrystlik nekrystlik | 29. ledna 2009 v 18:15 | Reagovat

Luis, lampasak CSLA, clen KSC (obratil kabat po listopadu 89)

Oproti tobe jsem nesaskoval na rudem buzerplace. Nez zacnes dle rozkazu Hedvajse steka,t tak nejdriv precti co jsem napsal a na co reaguji.

BTW Ty honis pero pred kamerou?

Rank red officer jerking off? Nebo

Cum! Cum! Cumminism!

33 Luis Luis | 30. ledna 2009 v 1:36 | Reagovat

hele vole, mas schizofrenii ? Minule jsi psal, ze jsem obratil kabat kratce pred kasparkovem tak se sjednot. A v poradove priprave jsem byl znam jako totalni nemehlo. A na to abych rozpoznal dusevniho nahace, rozkaz od nikoho nepotrebuji.

A kameru nemam, natoz jeste nedejboze pripojenou na internet. Nepletete si me s nekym ? Uz jesm tady byl Lojza, vesnican.... Ale nejakou kloudnou informaci vypustit , na to vas neuzije. Ony totiz zadne mimo tech jak jste mi deleli peklo ze zivota nejsou.

34 nekrystlik nekrystlik | 30. ledna 2009 v 22:49 | Reagovat

Jenom v poradove priprave? ;-)))))))))

35 Luis Luis | 31. ledna 2009 v 1:10 | Reagovat

[34] :Muzes me doplnit,rozvin se mily vole

36 nekrystlik nekrystlik | 31. ledna 2009 v 15:59 | Reagovat

Luis

Uz jsi mel dnes lahodny Dujardin (aka nemecky terpentin)? Takze asi v Kanade nezijes, ze?

37 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | 4. října 2010 v 10:03 | Reagovat

[16]: TO: Ucitelka by jako vysokoskolsky vzdelany clovek MELA byt finance dobre ohodnocena umerne svym schopnostem.

MELA by byt finance dobre ohodnocena umerne tomu, co nauci sve zaky. Ucitele bohuzel nenavidim. Az na par ale opravdu jen par vyjimek nas naucili hovno a jeste se po nas VSICHNI BEZ VYJIMKY vozili a vybíjeli si na nás svoje hnusné komplexy a zbabělost.
A ted si predstavte, ze nove generace se napriklad v cestine naucily jeste vetsi hovno nezli ta moje generace a delaji dokonce i v novinach takove hrubky, ze my bychom za ne dostavali  jenom same petky. JEDNU PETKU ZA DRUHOU. TAK TAKHLE JSME SE DEMOKRATICKY VYLEPSILI! Takze ucitele nenavidim jeste vic. Nazdar.

38 otto otto | 19. února 2012 v 12:13 | Reagovat

.... 8-O  :-!  8-O ...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama