Dukaz geneticke inferiority ceskych mysli?

13. března 2009 v 15:10 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Coby odezvu na svuj clanek "Jezdit do Ceska bylo (a je) nemoralni " jsem dostal email od emigranta z Kanady. Poctete si, muj komentar je pod tim.

Date: Fri, 13 Mar 2009 05:36:45 -0700 (PDT)
From: VICTOR DVORACEK
Reply-To: vdvoracek@rogers.com
Subject: Re: Jezdit do Ceska bylo (a je) nemoralni ...

Vazeny pane Hedvicek,
normalne nectu Vas spam, ale tentokrat me zaujal nazev clanku, tak jsem to pretrpel. Vas clanek je pro me typicky dukaz Ceske nesnasenlivosti jednoho Cecha ke druhemu. Nevim kde bydlite, ale podle Vasich reakci si myslim, ze v Ceske Republice.

Ja bydlim v Kanade, do ceska jsem za komunistu nejezdil, ted tam jezdim a myslim si, ze do toho nikomu nic neni. Co porad maji lidi v Cesku proti emigrantum? Slysel jste nekdy kritiku emigrantu na lidi co zustali doma? Vam se zda nemoralni kdyz emigranti jedou na navstevu do sve domoviny. Mne se zda zaze nemoralni, kdyz to nekdo tahnul s komunistama, at uz verejne nebo skryte a jak se to otocilo, vyuzil svych znamosti aby se dostal dopredu pred lidi s rovnou pateri. Takovejch bezpaterniku jsou dnes v Cesku tisice a hlavne na vedoucich mistech.

Vas priklad s Osvetimi neni zrovna povedeny. Za prve dnes Ceska republika neni v rukou komunistu (aspon ne tech, kteri se k nim neprestali hlasit) a za druhe si ja myslim, ze kdyby dnes Osvetim byla v rukou nacistu a zidi se tam mohli jit podivat, vetsina by to udelala.

Lidi kteri nikdy neudelali v zivote drasticke kroky si nedovedou predstavit pocity lidi, kteri je udelali. Spousta byvalych emigrantu se vratila zpet do Ceska, protoze je tam tahnuly koreny, ktere se nedaji znicit. Jini emigranti se rozhodli zustat radeji v nove domovine prave kvuli lidem jako Vy, anebo mozna lepe receno kvuli pocitum, jake demonstrujete ve svem clanku. Ale vsichni vime, ze kritizovat je nejjednoduzsi vec na svete. Obtiznejsi uz je snazit se vychazet s lidmi hlavne pokud maji na veci jiny nazor.

Nechte emigranty na pokoji, oni Vam nic neudelali. Mate v republice mensiny, kterym byste meli venovat vice pozornosti pokud chcete jeste neco z Ceske minulosti zachranit.

S pozdravem

Vojtech Dvoracek

----------------

Byl jsem za poslednich padesat let obvinen z rady veci, pocinaje tim, ze jsem ve veku 9 let ztloukl Jendu Kozaka (guilty) az po to, ze mnohem pozdeji jsem zpusobil Ceske republice znacne skody na lidech a materialu (not guilty). Chutovkou posledni doby v Cesku (nebo z Ceska) se stalo, ze vas cesti domorodci obvini prave z te veci, kterou kritizujete. I v komentarich zde pod clanky si muzete povsimnout nekterych vlasteneckych hlupcu, kteri mne, pripadne jine kritizujici emigranty, obvinuji z "bolsevismu" pripadne tajne prislusnosti ke komunistum. Ja to beru jako cesky folklor. No a ted tenhle trumbera Dvoracek, ktery sice moje clanky blahosklonne normalne necte a proto snad prehledl, ze jaksi neziju v Cesku, ale jsem naopak jeden z nejvice certifikovanych emigrantu, mne obvini ze jsem proti-emigrantsky a mam "nechat emigranty na pokoji". Me z toho jebne!

Pane Dvoracku, neverim, ze jste tak tupej, jak to z vaseho emailu vypada. Podle mne je to zpusobeno vasim castym jezdenim do Ceska a tim, ze pijete tu jejich vodu (ne Mattonku, to je taky fake!). Tam v Cesku je neco ve vode, co zpusobuje nahle pohnuti mysli, jako to vase! Ja nevim, jestli je to nedostatek jodu ve vode nebo neco takoveho - ale je tam neco ve vode!

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Boris Wolfgang Dobak Boris Wolfgang Dobak | E-mail | 13. března 2009 v 15:31 | Reagovat

Pane Dvořáčku, on skutočne nebydlí v České republice. To len jeho výlevy sú také typické, české. Aj keď bude bývať tridsať rokov v USA, stále bude tú jeho (dvadsaťtri rokov zakrnelú) českosť cítiť.

2 Mischa.Conor Mischa.Conor | E-mail | 13. března 2009 v 15:47 | Reagovat

viz příspěvek č.49 k článku "Jezdit do Ceska bylo (a je) nemoralni..." (abych se neopakovala)

3 Kratochvil Kratochvil | E-mail | 13. března 2009 v 15:55 | Reagovat

Ahoj Vojto přijeď vždyť víš, že te tady rádi vidíme. Svět se zmítá v nesmyslné agonii vzájemné nesnášenlivosti je to cítit hlavně na internetu, když jsem dělal rozhovor s jednou slavnou českou (v česku slavnou, abych se nedotknul hvězd světového showbussinesu, to by mi pan Hedvička (kterého mám rád)určitě neodpustil) zpěvačkou tak jsem se ji ptal jak snáší  hrubé a mnohdy i sprosté útoky, kterými je obšťastňována na internetu, řekla mi , jde o terapii pro ztrápené duše maloměšťáků, působí to jako vrba na nemocné zlobou. Pokud jim internet aspoň trochu uleví v jejich nezměrné bolesti, závisti a zlobě tak je dobře a cítí s nimi.Už pan Werich (promiňte pane Hedvička, že se dovolávám Wericha, kterého máte za špatného člověk) říkal, že nad blbostí se nedá vyhrát, ale bojovat se musí stále no a internet je přímým obrazem tohoto marného boje bez kapitulace jedné strany. Ahoj Vojto jef

4 Boris Wolfgang Dobak Boris Wolfgang Dobak | E-mail | 13. března 2009 v 15:56 | Reagovat

Re: Mischa.Conor,

Naprostý souhlas!

5 Denner für  Penner Denner für Penner | 13. března 2009 v 16:34 | Reagovat

Kratochvil

Citat je puvodne od Schillera: "Gegen Dummheit kämpfen selbst Götter vergebens."

Neracite byt pribuzny J. Kratochvila, skautskym jmenem Baby?

6 Jaromir Masa, Praha Jaromir Masa, Praha | E-mail | Web | 13. března 2009 v 18:26 | Reagovat

Predevsim, luvit o Cesich uz nejde, jsme v postnacionalni dobe. Dokonce bych rek, ze v teto zemepisne oblasti dokonce chybi vedomi nejake sounalezitosti (solidarity), jako je treba v Polsku nebo na Slovensku. Čechova báseň "Jsem Čech" už prostě neplatí, je to historický klumprt. A taky jako na takove se na ne divam. Na Vaclavaku jsou priblbli turisti, kurvy vsech narodnosti, pasaci vsech narodnosti, pochozi prodejci omamnych latek take vsech narodnosti,tzv. obchodnici, kteri prodavaji pitomcum druhorade vyrobky za premrstene ceny, cili obchodni zlodeji, kapsari, no a pak taky par chudinek - esenbaku. Prosimvas, co ja mam s timhle společneho?

Ale, je to snad v Benatkach lepsi? Nebo v Barcelone? Vsude ty ksichty strizene podle filmu, ktere vypadai, jako kdyz vypadly ze Sing Singu, vzdyt je to o strach. Kalokdy v tramvaji vidite cloveka, jehoz oblicej ukazuje, ze je v poradku.

Ostatne sociologicka definice "naroda" zni tak, ze narod je skupina lidi, kteri se za narod povazuji. Znamena to, ze exisuji take lide, kteri k teto skupine nepatri, popripade, ktere tato skupina ze sveho stredu vylucuje.

Druha vec je "nazor". Kazdy by mel mit svuj. Treba blby, ale prinejmensim je to svedectvi o tom, ze premysli. Kazdy tak jak umi. Charakter pak je shoda nazoru a cinnosti. Mel by ale take mit respekt k nazoru toho druheho. Mne nici nazor nevadi. Vadi mne nicmene uskutecnovani nekterych nazoru. Jeste vice mne vadi vnucovani nazoru jinym. Ano, nekteri maji v centru pro nazory vzduchoprazdno ci nazaroprazdno. A to nassava jakekoliv - vetsinou ty priblble - nazory z okoli. Ale prosim, necht se kazdy nasyti, je mi ale odporne a branim se, nuti-li mi nekdo prijimat svuj nazor proti me vuli.

Chce-li nekdo emigrovat, necht tak ucini. Nechce-li, necht tak necini. Je to jeho byznys. Ale at me nenuti k jednomu ci druhemu. Vsechno je to totiz strach z vlka: dej se k nam, bude nas vic,

nebudeme se vlku bati nic.

Koneckoncu, mesto nedelají sutry, ale lide. Kazde mesto neni, nez hromada cihel, sutru a rozkladajiciho se betonu. Ja se nevracel 1969 do Prahy kvuli Hradcanum, ale kvuli rodicum.

Viden je taky hezka. Nebo Solnohrad.

Co nesnasim, je dnesni vecny stehunk, to je, jako kdyby lidi byli neco jako eletricky proud, ketry se pusti tam, kde se napre do nejakeho silostroje. To mne pripad pitomy.

Panove, prijemne hadani.

7 Kratochvil Kratochvil | E-mail | 13. března 2009 v 19:17 | Reagovat

J.K.Baby byl můj otec do vlasti jsem ho přivezl v urně, je pohřben v Brně na čestném místě vedle velkých osobností našeho města.

8 Vojta Vojta | E-mail | 13. března 2009 v 19:31 | Reagovat

Ahoj Jefe,

to je nahodicka!! Pozdravuj statl.

Vojta

9 Kratochvil Kratochvil | E-mail | 13. března 2009 v 20:14 | Reagovat

Vidíš Vojto že je dobře že pan Hedvička aniž to tuší dává dohromady lidi. Díky pane Ross

10 Ivan loffler Ivan loffler | E-mail | 13. března 2009 v 22:16 | Reagovat

Pane Hedvicku!

Souhlasim s Vasi kritikou pane Dvorackova prispevku. Verim tez, ze mnoho Cechu, zijicich kdekoliv, jsou hlupaci a tupci. Vim vsak. ze mnozi jssou proste normalni. Nemohu souhlasit vsak s nazvem tohoto clanku. Pokud se, kdykoliv, do diskusi zacaly plest geny, DNA, nebo jak tomu rikali pred jejich objevenim - rasa, tak to vzdy koncilo rasovymi cistkami, vrazdenim, valkami, holocausty a genocidami.

Abych oponoval, davam otazku, ktere a ci geny jsou lepsi? Je nekdo rasove (geneticky) podradny, protoze ma vetsi sklon trpet cukrovkou (jsko Zide a vubec obyvatele okolo Stredozemniho more), ci ti, co jsou nachylni k nemoci srpovych bunek (sickle cells), jako cernosi, ci ti, kteri maji modre oci, jako Severoevropani?

Typicka ceske hrubianstvi nevychovanost, podlezavost, vycuranost a vubrc jejich naklonnost k totsalitnim rezimum neni dana geny, ale prostredim. Vezmeme-li cloveku viru v Boha, tedy dobro, mozne je vse, jak muzeme v poslednich dekadach videt i na americke pude, kde se nesmyslne strili do nevinnych obeti, prootoze nidko detem ve skole nesmi rici: "Nezabijes!"

S nynejsim trendem muzeme ocekavat, ze se stav veci bude vice a vice zhorsivat.

11 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 13. března 2009 v 22:19 | Reagovat

Pane Lofflere, jsem v podstate optimista. Ale radsi to tutlam.

12 Dvoracek Dvoracek | E-mail | 13. března 2009 v 22:27 | Reagovat

Jefe, trefil jsem asi kozla, ale nikdy bych netusil, ze clovek s tak debilnima nazorama jako pan  Hedvička zije v Americe. Na druhe strane kdyby ho nebylo, ali bychom si tahkhle nepokecali. Takze mas praddu. Dekujem pane Hedvička - and get over it!

13 Denner für  Penner Denner für Penner | 13. března 2009 v 23:16 | Reagovat

Pane Löfflere,

souhlasim s Vami. Ale ne kazda vira v boha ma zadouci ucinky. Jde spis o nauku etickych principu v judaismu a krestanstvi ktere dnesnim Cechum chybi. Jak rika  otec Kraus (v Peliskach): "A toto je vysledek materialisticke vychovy!" Problem je ze islamska kultura dodnes ceka na sve osvicenstvi.

14 Orza Orza | E-mail | 14. března 2009 v 0:44 | Reagovat

Náhodou mám trocho času, a tak jsem se rozhodl věnovat ho tlachání pana Dvořáčka, resp.  některým větám jeho „výlevů“:  “ Ja bydlim v Kanade, do ceska jsem za komunistu nejezdil, ted tam jezdim“. „Za prve dnes Ceska republika neni v rukou komunistu (aspon ne tech, kteri se k nim neprestali hlasit“

No, Za ortodoxních komunistů jste tam pane Dvořáčku nejezdil, ale za těch, dnešních komunistů, či  za kažených děcek těch „na oko komunistů“,  už tam jezdíte.

( A možná i po silnici, která leží stále na ukradených pozemcích…).

Dnes asi skutečně nebude ČR v rukou těch přihlouplých ortodoxních komunistů, kteří se ke své minulosti slepě a tupě  hlásí, ale je v rukou těch komunistů ( přesněji pracovníků a spolupracovníků Stb a KGB ), kteří vám nevadí, a zdá se, podle vašeho vyjádření, že jsou vám až přátelští.  No, tak hloupého člověka dnes už ani v ČR nenajdete. To si o ČR v ČR snad nemyslí dnes nikdo, kdo komunistou či estébákem nebyl…  ( Bohužel, je jich zde jako šafránu ). Dejte si proto na sobě záležet. Už nyní jste  originální. Za vaši „originalitu vás ti „dnešní komunisti“ jistě pochválí“.

Milan Řehák

15 Luis Luis | 14. března 2009 v 3:02 | Reagovat

Tolik penez nemam, abych je vyhazoval na cesty do ceska. Dominikanska republika ci Florida vyjde na polovinu a alespon si tam clovek uzije slunce , tepleho more a tropickeho ovoce. Na ty xichty v cesku a na to kolektivni mysleni, jak si na kazdem prisidit vubec zvedavy nejsem. Procento pravdepodobnosti srazky s debilem je tam obrovsky vysoke az jiste a navic dochazi k nemu hned na letisti ( Pasova kontrola a taxikar). Jestli nekdo resi podobne problemy, doporucuji koreny vykopat a presadit .

16 Luis Luis | 14. března 2009 v 3:07 | Reagovat

To Orza : Kasparkovym predstavenim se podaril v cesku revolucni cin : cerstve zrusena tajna sluzba si poridila svuj vlastni stat ! Proto jakekoliv srdervouci vylevy o prave probihajici demokracii, spravedlnosti, naprave krivd ci rovnych sancich  se mohou posuzoovat pouze jako zlovolne pindy. Jedinou odpovedi je zavrit kohoutky a neprispivat.

17 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 14. března 2009 v 6:18 | Reagovat

Pokud ma jeste nekdo nejasno o tom  kdo vladne v Cesku, jako treba pan Dvoracek, tak doporucuji navstivit moji novou website:

www.collapseofcommunism.com

18 Ivan Loffler Ivan Loffler | E-mail | 14. března 2009 v 18:24 | Reagovat

Ad 13: Denner für Penner, myslel jsem to presne tak, jak jte to napsal. Nanestesti ten marast zvona prichazi i sem.

Preji zdravicko...

19 Milan Milan | E-mail | 14. března 2009 v 19:50 | Reagovat

Pane Dvoracku,

nejenom, ze s Vami ve vsem

souhlasim, ale stale vidim

pokles kvality komentaru, coz

pred roky nebyvalo.

Do Ceska jezdim za rodinou od

1990 (pred tim mne tam leta nepustili - ani za "nemocnou

matkou", nebo se vytahovat

s novou Audi 8) to jsou vse

chujoviny nedospelych a mentalita uprchliku po 1968!

They did not have balls to do it earlier.

A jsem rad ze jste se zminil

jako ja o Auschwitzi, protoze

tato prirovnavani, ktera vubec nedelaji zadny smysl asi budeme slyset do konce zivota. Vase poznamka je velmi vyztizna a jsem prekvapen, ze Vam vubec nekdo

odpovida - tady se neodpovida na co se ptate.

TOTALNI IGNORACE!

Kritika cehokoliv je tady

verbotten - moje psani bude asi "moderovano", takze napisi par radku primo!

A navstevnici z Israele by taM byli prvni FOR SURE!

Ja jsem ale podle pana Lofflera antisemita, protoze

jsem napsal jak mne tady jeden Sabra z Israele okradl.

A who gives a shit, who is in

Czech republic in the government? Ja jezdim ZA RODINOU jsem zvedav az Obama

udela USSA, jestli jsem ti skalni prestanou jezdit!

HOW STUPID!

20 Denner für  Penner Denner für Penner | 14. března 2009 v 23:24 | Reagovat

Milane

Vy jste ziskanim US obcanstvi  soucasne ztratili to ceskoslovenske, tudiz na vas nikdo uhradu vzdelani v CSSR nemohl zadat. Dalsi vyhoda je ze jste citizenship dostali za pet let. Ve Svycarsku se ceka nekdy az 12 let nez vubec nekdo muze zazadat.

21 Milan Milan | E-mail | 15. března 2009 v 0:51 | Reagovat

Herr Denner fuer Penner,

Dekuji za vysvetleni, ale cemu nerozumim je, ze mne strasili, ze budu muset platit za VUT a pak jsem byl

v absenci odsouzen na delsi

dobu v kriminale - nekdy se nikdo o tom ani jednou nezminil a do 2005, kdy oba

rodicove zemreli, jsem tam lital nekdy az 3x za rok.

22 kopac M. kopac M. | 15. března 2009 v 10:52 | Reagovat

Za CVUT jsem pry dostal 6 mesicu navic. Nevim, kolik se pridavalo za VUT.

23 Denner für  Penner Denner für Penner | 15. března 2009 v 11:03 | Reagovat

Milan

Amnestie? Kasace bolsevickych rozsudku? Jedna moje spolustudentka (pochopitelne Ceska)jeste na jare 1990 zazadala  o milost nez tam jela. Jini tam uz jezdili (bez milosti) v prosinci.

24 Souckova Souckova | E-mail | 17. března 2009 v 17:37 | Reagovat

Vztahy Cechu k Cechum v Ceske republice nejsou opravdu pratelske natoz pak k nekteremu Cechovi, ktery by se mohl mit treba v emigraci lepe nezli oni, Cesi v Cechach. To je pak kamen urazu.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama