Nejit k volbam neni reseni...

24. dubna 2009 v 17:00 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Dostalo se mi sdeleni, ze Jan Sinagl udajne nabada posluchace, aby nesli k volbam (psal jsem mu, abych si to overil u nej osobne, ale asi mne ignoruje - very bad move :-)). Nevim co tim Jan Sinagl sleduje - asi chce, aby volby vyhrali komunisti, co ja vim? Protoze to je to jedine, co se u vas muze prihodit, pokud nebudete chodit k volbam a budete mit takove ty priblble kecy o tom, ze neni koho volit a ze komunisti jsou v kazde vasi politicke strane, je ze vyhraje koalice CSSD a KSCM. A Paroubek byl mozna muj kamos z vojny, ale ted uz neni. Lidi se meni.

Dovolte mi, abych vam vysvetlil, proc nejit k volbam je absolutni hovadina - a to na prikladu nasich nedavnych americkych voleb, kde vyhral nas cerny Paroubek a vsichni se tu divime i usima kazdy den rano, co zase ten hlupak noveho vymyslel. Prumerny Cech nema jasno jak a proc Obama vyhral volby - rad vysvetlim:

Obama vyhral nad McCainem pomerem 69,456,897 hlasu ku 59,934,814 pro McCaina - tedy necelych 10 milionu a zhruba o 6 procent vic. Vyhral ze trech duvodu 1) volebni podvody Demokratu, 2) naprosto bezvyhradna podpora medii Demokratum a 3) 10-15 milionu registrovanych Republikanu proste neslo volit, protoze jim McCain nebyl dost konzervativni. Takze jeho vitezstvi nebylo nijak ohromujici. Pro informaci: USA ma 310 milionu obyvatel + 12 milionu ilegalnich Mexicanu + 100 tisic ilegalne pracujicich Cechu.

K bodu 1) Obamova podpurna skupina ACORN organizovala volebni fraud v masivnim meritku - hlavne na rasistickem zaklade mezi cernochy. Taky se poprve od roku 1964 a dob Martina Luthera Kinga projevilo jak velci a docela osklivi rasisti jsou vlastne cernosi. Obamova manzelka Michelle je taky rasistka jako bic, horsi nez David Duke! Znamy je pripad z Clevelandu, Ohio, kdy se mlady cernoch na televizi priznal, ze pro Obamu volil 78x a ze mu za po pokazde ACORN zaplatil. Pokud chcete vice informaci - zagooglujte si na klicova slova "Obama election fraud". Odhaduje se, ze ACORN ma "zasluhu" na nejmene 5 milionech neplatnych hlasu pro Obamu. Volilo i velke mnozstvi volicu, kteri nemaji pravo volit, protoze nejsou obcane USA - tedy Mexicani. Timto zpusobem vyhral Obama Californii (= 55 electoral votes) a pravdepodobne i New York (= 31 votes). Trik je v tom, ze pri registraci volit nema PODLE ZAKONA volebni urednik pravo se zeptat, zda volic ma americke obcanstvi! Predstavte si tu hruzu!

K bodu 2) Naprosto bezvyhradna podpora medii pro Obamu: Da se rict, ze neco takoveho Amerika dosud nezazila. Media (noviny a televize) podporovaly Obamu zpusobem, ktery se da srovnat jen s podporou medii Kim Il-sungovi v severni Koreji. Mezi temito levicovymi hlupaky vynikaly nejvic kanaly CNN, NBC, MSNBC a ABC, z novin New York Times a LA Times (ktere jsou v soucasne dobe ve velkych financnich problemech, protoze je populace - kvuli tomuhle biasu - prestala kupovat a kupovat inzerci). Sef GE (ktere vlastni NBC a MSNBC) Jeffrey Immelt a sef NBC Jeff Zucker naridili reporterum nekritizovat Obamu behem kampane a reporter Rick Santelli, ktery neposlechl a porad videl neco negativni na Obamovi byl (dle jeho vlastniho vyjadreni) poslan do "NBC re-education campu". MSNBC vysila denne uplne zurive utoky na kohokoliv kdo je proti Obamovi. Beznym lidem to pochopitelne neuniklo - a akcie GE ztratily za posleni rok 75% hodnoty. Ale komunisti si vzdy hraji do ruky, ze ano. Noviny Washington Examiner oznamil, ze Obamuv oznameny "cap&trade" program bude zlaty dul pro (uhadli jste) GE! Tedy zaplacena podpora behem kampane a jiste ze si na tom i Immelt a Zucker nejaky ten halir utrhnou. Bill O'Reilly to komentoval poznamkou, ze vedle takovehle korupce i Watergate vypada jako nic. Prictete jeste i denni masirovani mozku z ust cernosske rasistky Oprah Winfrey a muzete si pricist az 20 milionu hlasu pro Obamu, ktere by jinak nedostal.

K bodu 3) Naprosto nejvic rozhodujici bod je ovsem neucast 10-12 milionu registrovanych Republikanu na volbach - jen toto samotne mohlo prinest zcela jiny vysledek voleb. A tito republikani proste nesli k volbam, protoze jim John McCain nebyl dost konzervativni! A pro toho komunistu Obamu by stejne nevolili, tak nesli k volbam vubec. A to byla ta kriticka chyba v kalkulaci. Jisteze John McCain nebyl to prave orechove a zadny Reagan - ale aspon to byl Republikan a urcite by nedelal takove silenosti, co dnes vyvadi Obama.

Proto je nutne, aby jste pri volbach v Cesku neudelali stejnou chybu jako konzervativci v Americe a SLI VOLIT - protoze jinak komunisti vyhrajou. Na obvyklou pripitomelou otazku "Ale koho volit?" odpovidam: Je nad slunce jasne, ze ODS ma ve svem vedeni velke mnozstvi hlupaku - pocinaje soudruhem rezidentem Klausem a komunistou Tlustym, ale je to porad mensi ze dvou zel! Alternativa je CSSD, coz jsou stejni pomatenci jako Obama a porad se chteji parit s komunisty!

Nemuzete volit "osobnosti" - musite volit politickou stranu a smer. Vidite, ze tady v Americe lidi volili pro fotogenictejsiho Obamu se zvucnym hlasem a jeste to neni ani 100 dni co je v uradu a uz je jasne, ze Obama je neschopny komunisticky prostacek, z ktereho si dela srandu Chavez, Fidel i Ahmadinejad! A obzvlast se nesmite soustredit na "osobnosti" v Cesku - protoze je tam jednoduse nemate! Jiste vite, ze mam ve velke oblibe Cibulku a Hucina - je tam ale problem: Cibulka vsechno zkouma pres sidericke kyvadlo, veri ve falesne sionske protokoly a pise emaily VELKYMI PISMENY!!! - tudiz je nezvolitelny! Hucin je zase plachy asketa, ktery se kamaradi s Komorousem a nedokaze davu nic eterickeho slibit (Freeedom!) a ani jinak se zviditelnit. Myslim, ze Hucin je rozvedeny, mel by si zacit nejake techtle mechtle s nejakou uplne blbou televizni hlasatelkou (Kamila Mouckova ne!), aby o nem psal i Blesk a Sip a jeho preference pujdou nahoru jako raketa. Takze zatim (bohuzel) dobre osobnosti jako Cibulka nebo Hucin nejsou zvolitelni - proto musite volit "stranicky" a doufat, ze se to casem vycisti. A volte pro ODS i v pripade, ze osobne znate mistniho kandidata ODS a vite moc dobre, ze je to osel. Volte pro nej, i kdyz je to osel - protoze volit "z trucu" CSSD a nebo nevolit vubec neni reseni.

To byste potom dopadli, jako my v Americe s Obamou.

Rozdil je, ze my tady mame jine (legalni) prostredky, jak s takovymi Obama / CSSD idioty zacvicit. Ty vy nemate - proto musite volit daleko opatrneji. Casto jsem tazan: Co ted bude s Amerikou, kdyz Obama je takovy vul? Obvykle odpovidam, ze jen doufam, ze behem letoska a pristiho roku udela Obama co nejvic skody - ekonomicke i politicke. Protoze cim vic toho pokazi, tim vetsi bude pad Obamy a Demokratu v mid-term election v 2010. Demokrati prohraji volby straslivym zpusobem a po zbyvajici dva roky Obama bude "lame-duck prezident". Veskerou skodu, kterou tihle blazni Demokrati napachaji bude mozne odstranit a reversovat (jako rozpocet a nebo ten idiotsky stimulus), ale zaroven se tak politicky znemozni, ze nebudou schopni vyhrat zadne volby dalsich aspon 20 let.

Takze to vidim optimisticky...


 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 SpaceDefender SpaceDefender | 24. dubna 2009 v 17:15

k vyseumitenemu obrazku dodavam ze k zobrazenemu humanitnimu ukonu jest treba intelligence typu dodaneho velikany typu Sol Kullback, Abe Sinkov and I.J. Good ktery zesnul on April 5, 2009 v pozehnanem veku 92 let. Budiz mu emericka zeme lehka.
Please uctete jeho pamatku 1 min ticha na www.

2 Pepa Nos Pepa Nos | E-mail | Web | 24. dubna 2009 v 17:26

SOUHLAS.

3 Souckova Souckova | 24. dubna 2009 v 17:27

Obama bohuzel neni Martin Luther King.Svetova politika je velice komplikovana, recese financniho kapitalu je tak velika,ze to stejne Obama nemuze nikdy vyresit ani jiny prezident nemuze samostatne resit.

4 Milan Černík Milan Černík | 24. dubna 2009 v 17:48

Kdyby to nebylo v příčinách i důsledcích zcela jinak , než jak píše autor článku ,bylo by to úsměvně jednoduché , že .
Největší problém USA a nejen USA je SYSTÉM , KTERÝ JI V POLITICE I EKONOMICE DOVEDL TAM , KDE JE , TEDY V KRACHU.MOŽNÁ RECYKLACE TOHOTO HNISU JE VÍCE NEŽ NEJISTÁ A NEJSPÍŠ I NEPROVEDITELNÁ .Amerika si příliš zvykla žít na účet zbytku světa , takže jí čeká velmi neradostné období , které Obama zásadně ovlivnit nemůže - není bůh, ani ďábel. Stejně bude zavražděn jako Kennedy , kterého nejspíš mister Hedviček považuje také za póvl.
Největším problémem USA a světa jsou zajordánští slované s pejzami .

5 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 24. dubna 2009 v 17:54

[4]: Kennedy byl jen dalsi prezident - a opet Demokrat - ktery se dostal k moci volebnim podvodem (v Chicagu). Ovsem to tady plytvam informacemi, protoze vidim, ze do toho vubec nevidite...

6 icko icko | 24. dubna 2009 v 18:05

Vazeny pan cernik.
Uz dlhy cas pocuvam ze amerikazije na ucet celeho sveta ze zapadna europa zije na ucet zbytku sveta. A UZ MAM TOHO POMALY PLNE ZUBY.

A VIETE PRECO ??

Doteraz mi ziadny clovek nebol schopny vysvetlit ako to zitie na ucet zbytku sveta vobec prebieha. Akym sposobom to USA a aj ta uboha zapadna europa vlastne robia.

7 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 24. dubna 2009 v 18:26

Icko: Pan Cernik je cesky antisemita - je prototyp Cecha. Drz se me zasady, ze uplne blbe nazory nekomentuju - oni se prozradi sami :-)

8 Marek Marek | 24. dubna 2009 v 19:47

Prekvapil ma bod 1. Ako je vobec mozne robit taketo volebne podvody? U nas sa volic musi preukazat obcianskym preukazom (alebo pasom), komisia si poznaci, ze mu boli vydane hlasovacie listky a az potom moze volit. Zvycajne voli v mieste trvaleho bydliska, ak chce inde, musi mat (dopredu vybaveny) volicsky preukaz.

9 Ivan Ivan | 24. dubna 2009 v 20:40

Panu Cernikovo doporucuji precist si knihu "The Dark Side of Camelot" od S.M. Hersh.

10 Ivan Ivan | 24. dubna 2009 v 21:12

Tem, co jim neni jasna "agenda" presidenta USA Baraka Huseina Obamy doporucuji knihu J. Corsi "Obama Nation".

11 Milan Černík pro pana Hedvička Milan Černík pro pana Hedvička | 24. dubna 2009 v 22:58

Pane Hedvičku ,
v minulosti jsem Vám napsal na Váš soukromý mail nejméně dva dlouhé dopisy , kde jsem se Vás slušně ptal na mnoho Vašich velmi schematických názorů, kterými házíte všechny , co neemigrovali někam ,jako vy za snadnějším žitím , do stejného pytle , jsou to podle vás jen samí sráči a komunisti . ... Možjá , že i Vy jste jeden z nich . Největší tupci a dogmatici, když si nevědí rady a nemají žádný protiargument , oplkávají to kličkou soudruha Klause -je to pod mou rozlišovací schopností ...
Takže , pane Hedvičku , nejdřív mi odpovězte na to , co jste prostě ignoroval a nemohl byste špitnout slovo , že jsem nebyl slušný - leč nikdy nic.
K tématu Vašich článků - laskavě se tady rozepište , proč závěry vyšetřovací komise vraždy Kennedyho jsou na sto let pod zámkem ??? Jsem velmi zvědavý , co konkrétního zde odpovíte . Na rozdíl od Vás , pane Hedvičku jsem nebyl ani v KsČ , ani v STB , ani jsem nikdy nekradl salámy ....Velmi jste mne nasral a zklamal , ty Vaše neodpovědi jsou možná víc , než Vaše odpovědi.Naděje umírá poslední .

12 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 24. dubna 2009 v 23:17

Pane Cerniku, naprosto nemam problem odpovedet.
1)Kennedy files byly declassified nekdy v roce 1994 - pod zamkem byly jen 30 let.
2) Co ja vim, tak jste byl v emailech vzdy slusny.
3) Na rozdil od vas... ani ja jsem nebyl v KSC, ani v StB - a salamy kradl Paroubek, ne ja.
4) Domnivam se, ze jsem vam na vsechny vase i soukrome emaily odpovedel.

13 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 24. dubna 2009 v 23:20

Vratil jsem se k vasemu postu cislo 4 - tam uplne nepricetne blabolite - tak na co si stezujete? Ano, Kennedy byl povl. A co je to za PICOVINU ze Amerika zije na ucet zbytku sveta, kde jste to chytil, z radio Moskva - a to ta anti-semitska poznamka - kdyz pisete jako IDIOT, to se pak divite ze radsi hned neodpovim? Pijete hodne pivo?

14 Vladimir Vladimir | 25. dubna 2009 v 0:05

Aby se predeslo podvodum, tak pri poslednich statnich volbach kazdy registrovany volic dostal dopis, v kterem mimo instrukci byla karticka se jmenem a adresou, kterou ve volebni mistnosti musel volic ukazat, urednik ji preskrtnul, aby s tou kartou nemohl jit volit jeste nekam jinam. Osoba, ktera nema australskou prislusnost nemuze byt vedena ve volebnim seznamu.

15 Karel Jirásek Karel Jirásek | 25. dubna 2009 v 0:13

Milý pane, asi nemáte jednoduchý život.Nevím, ale vulgarita člověka ještě nezlepšila.Stýkáte se vůbec v USA s Američany? V jakých krajanských kruzích se pohybujete? Asi jste izolovaný.

16 vonpetrinerhohe vonpetrinerhohe | E-mail | 25. dubna 2009 v 1:00

Vzdy  mne  pobavi  (az  k  placi)  ten  ustaleny  cechackovsky  nazor,  ze  Americani  jsou bohati,  protoze  kradou. Nikoliv,  kdyz  jsou  Cesi  bohati,  tak  je  to vetsinou proto,  ze kradou,  nebo  kradli.  Americani  jsou  relativne bohati,  protoze  jsou  velice  produktivni -  ve  srovnani  s  Evropany  drou  jak  kone. A  k  tmu  jeste  staci  podporovat zbytek  sveta 55ti  miliardami  USD  rocne.  Jsem  zvedav,  kdo  tu  podporu  prevezme ted,  Cina?  Putin? Paroubek?

[4]:

17 Jakub Jakub | 25. dubna 2009 v 2:24

Pravdou je, že McCain byl opravdu natolik vzdálen mnohým konzervativním voličům, že ti v tom republikány nechali zkrátka vykoupat. Nakonec by si zvykli stavět takovéto kandidáty a nemělo by pak cenu volit vůbec. Ostatně když ilegální Mexikány amnestuje nepřítel, je to pořád něco jiného než zrádce z vlatních řad. Takhle každý republikán při primárkách musí vědět, že tudy cesta nepovede.

Jinak osobně odmítám strategii nevolit, kdyžtak už dávám raději protestní hlas.

18 Mirek Mirek | 25. dubna 2009 v 7:24

add 16) 55ti miliardami rocne podporovana svoloc , kera neumi nic jinyho nez sukat a mnozit se jak kobylky bez ohledu na to jestli ten poter co z nich vypadne jsou schopni uzivit nebo ne ...  no myslim si , ze v tom pripade je jedine dobre , ze nedostanou ani cent.

19 pavel pavel | 25. dubna 2009 v 8:03

Mas pravdu Rosto, a Klaus ani Tlusty uz tam nejsou. Akorad s temi volici, ty podvody jsou fakt tak jednoduchy?

20 Anti Anti | 25. dubna 2009 v 8:19

Cernik, me by take zajimalo jak konkretne, krok za krokem Amerika zije na ukor zbytku sveta? Tim ze si od sveta pujcuje? Nebo do sveta vyvazi? (tusim ze USA je treti nejvetsi exporter po Cine). Nebo to kazdy American jde do sveta, tam se zadarmo naji, napije, vysere a zase odjede zpatky do USA? To jsem zazil u Cechu, ale jak to delaji ti zli Americane?
Zatim jste tu nic nevyplodil, krom obvykleho obvineni, ze emigranti sli za lepsim zitim. I kdyby to byla pravda, tak no a co? Zaprdeni Cesi toho nejsou schopni dodnes a vymlouvaji se na kdeco ale v hospode maji plnou hubu kecu. Proc bych si mel nicit zivot v zemi, ktera o to nestoji, zvlast, kdyz zivot mame jen jeden? Kdyz to nekde stoji za hovno a po vydanem usili zjistite, ze ac delate co delate, tak to tam bude stat za hovno porad, to jako mam obetovat zivot zemi, ktera si nevazi prava, majetku, lidskeho zivota? Sorry, ale takovy masochista ja nejsem.
A propo, kdyz jsem odchazel ja, nechal jsem tam rodinu, sel do naprosteho neznama s vedomim, ze uz se nikdy nevratim a ze svou rodinu uz nikdy neuvidim. Kecy debilu jako vy me vzdy pekne nadzvednou. Se seberte a odjedte za lepsim zitim, at vidite, jak to lepsi ziti probiha nez si pustite tu svou komunistickou drzku naspacir.

21 Anti Anti | 25. dubna 2009 v 8:25

Nejvetsi pruser Cechu v kotline je ten, ze si o sobe mysli buh vi co nejsou ze genialni narod a pres svou pychu nejsou schopni videt, ze jsou to posledni hovno v trave, do ktereho se navic kazdy boji slapnout, aby se neumazal. Tak se obavam, ze blogy jako je tento jsou marnou snahou nastavit jim zrdcadlo.
Me kdyz nekdo neco vytkne, tak se zamyslim, Cech zacne pomlouvat a nadavat, ze je mu krivdeno.

22 Jakub Jakub | Web | 25. dubna 2009 v 10:27

Nef má pravdu, česká policie je opravdu bandou dementů. Mafián Langer by měl jít sedět.

24 Jan Zaricky Jan Zaricky | 25. dubna 2009 v 11:13

CeskoZlodejsko potrebuje skutecnou revoluci a ne sametovy podvod!

Co si vycinkali, to maji. Ani 20 let radeni komunisticke mafie nestacilo k  tomu, aby se porobeny narod vzpamatoval. Ignorovat   politicke deni a radeji si dat dalsi pivecko v hospodach nabitych svejkama neni zadne reseni tragicke situace v CeskoZlodejsku!

Bohuzel, mam stejnou zkusenost s panem Sinaglem, jako nejlepsi blogger pan Hedvicek. Na me upozorneni, jsem nedostal zadnou odpoved.  Pan Sinagl v jednom ze svych mailu mylne uvadi,  “rázná řeč australského premiera Kevina Rudda na adresu muslimů” http://www.atllanka.net:80/index.php?text=454-australie-uz-ma-dost-multikultury  I kdyz uvadi spravny zdroj, prisuzuje tuto rec levicovemu premierovi Raddovi.
.
Prime Minister John Howard - Australia

Muslims who want to live under Islamic Sharia law were told on Wednesday to get out of Australia , as the government targeted radicals in a bid to head off potential terror attacks.

Separately, Howard angered some Australian Muslims on Wednesday by saying he supported spy agencies monitoring the nation's mosques. Quote: 'IMMIGRANTS, NOT AUSTRALIANS, MUST ADAPT. Take It Or Leave It. I am tired of this nation worrying about whether we are offending some individual or their culture. Since the terrorist attacks on Bali , we have experienced a surge in patriotism by the majority of Australians.'

'This culture has been developed over two centuries of struggles, trials and victories by millions of men and women who have sought freedom'

'We speak mainly ENGLISH, not Spanish, Lebanese, Arabic, Chinese, Japanese, Russian, or any other language. Therefore, if you wish to become part of our society . Learn the language!'

'Most Australians believe in God. This is not some Christian, right wing, political push, but a fact, because Christian men and women, on Christian principles, founded this nation, and this is clearly documented. It is certainly appropriate to display it on the walls of our schools. If God offends you, then I suggest you consider another part of the world as your new home, because God is part of our culture.'

'We will accept your beliefs, and will not question why. All we ask is that you accept ours, and live in harmony and peaceful enjoyment with us.'

'This is OUR COUNTRY, OUR LAND, and OUR LIFESTYLE, and we will allow you every opportunity to enjoy all this. But once you are done complaining, whining, and griping about Our Flag, Our Pledge, Our Christian beliefs, or Our Way of Life, I highly encourage you take advantage of one other great Australian freedom,

'THE RIGHT TO LEAVE'.'

'If you aren't happy here then LEAVE. We didn't force you to come here. You asked to be here. So accept the country YOU accepted.'

25 Jenda Jenda | 25. dubna 2009 v 13:38

[24]: Jan Zaricky

A kdo by tu revoluci jako měl dělat? Někdo jiný, snad Američani? Co se na nás v 1945 a v 1968 „vyprdli“, když jsme ani neměli odvahu je požádat o pomoc?

Morální úroveň národa dokonale popsal Formanův film „Hoří má panenko“  s jeho „lidskými“ a nám blízkými zloději rozkradená tombola. Mezitím, to co nám kdysi připadalo jako absurdní divadlo, se stalo všední  skutečností. Jsem si jist, že všichni tito potencionální revolucionáři o 40 let později svorně cinkali klíči. Jediná rozumná byla ta Mařena co souložila pod stolem s tlačenkou a přišla při tom o korále – prý utekla do Curychu.
Podívejte se jak jeden z nich, Havel, dodnes s komunisty soucítí. Nevidí nic špatného na tom, že někdo vstoupil do KSČ či šel studovat na MGIMO a konsekventně spolupracoval minimálně s Stb – co prý mu zbývalo jiného, když chtěl být Husákovým vyslancem:

LN A členství Tošovského a Fischera v husákovské KSČ?
Za normalizace byly ve straně stovky tisíc lidí, kteří sice nevěřili komunistické ideologii, ale aby něčeho ve svém oboru dosáhli, vstoupili do strany. Zlobit se na tyto dva pány by znamenalo zlobit se na půlku národa. V čemž vám nebráním. Aby ale bylo jasno: navzdory těmto svým údivům či výhradám se raduji, že se naši rozhádaní politici relativně rychle na nějaké vládě dohodli.

LN Když členství v Husákově KSČ zas až takový hřích není, kde jsou hranice? Zvažovaný ministr zahraničí Kohout vystudoval v osmdesátých letech vědecký komunismus. Budoucí ministr pro Evropu Füle je absolvent MGIMO. Ani tohle není problém?
Oba pány znám a vliv školy, na které studovali, u nich nepozoruji. V případě diplomatů se asi těžko získávalo vzdělání jinde.

LN Politici dnes masivně ovlivňují policii, což začalo po Zemanově nástupu. Vměšují se do státních zastupitelství. Mnohem víc než v devadesátých letech ovlivňují práci mediálních rad. Napadlo vás někdy, že se pád Klausovy vlády kryje se začátkem našeho civilizačního úpadku?
Jak to je s „justiční mafií“, nevím. Leccos jsem k tomu četl, ….

Celý Havlův rozhovor zde:
http://www.lidovky.cz/doufam-ze-to-volici-cssd-spocitaji-rika-havel-fnk-/ln_domov.asp?c=A090417_140013_ln_domov_mpr

26 Tomáš Bernkopf Tomáš Bernkopf | E-mail | 25. dubna 2009 v 14:24

Dobrý den všem,
tak to je konec. I pan Hedviček posílá lidi, aby volili ODS. "Volte menší zlo", přesně tam nás chtějí naši (post)komunističtí mocipáni dostat. Volte jednu ze dvou velkých stran, i v Americe to tak mají, to je přece výraz vyspělosti naší politické scény! Ó hrůza, stále klesá počet lidí, kteří jdou a zvolí KONEČNĚ jinou stranu, než ty, které se v parlamentu motají kolem dokola a hrají já na bráchu brácha na mne už 20 let. Pane Hedvíčku, jaký myslíte, že je rozdíl mezi ČSSD a ODS?
Obávám se, že osud tohoto národa je zpečetěn...

27 OM OM | 25. dubna 2009 v 14:39

[26]: Ano, osud toho národa je zpečetěn.

28 Dan Dan | E-mail | 25. dubna 2009 v 23:23

Tomasi...

vznik demokracie jaka je za oceanem netrva 20 let a je podminem:
1. vetsi soutezi
2. nevyvrazdenim a neemigraci inteligence
3. mensi konzumaci alkoholu bohuzel...

Rozdil mezi CSSD a ODS neni v nicem jinem nez ve volebnim programu a to bez ohledu na to jaci lide (topol, rebicek, atp.) jsou prave u vesla... proste neni mozne volit stranu ktera otevrene rika ze chce srovnat vsechny do late a znarodnovat soukromy majete...
Mozna bude skutecne dobre cist volebni programy stran.

Co se tyka mensich stran, tak ano ma smysl volit strany s volebnim programem ala Zelene...

Ale to stale neznamena ze budeme volit komouse a socany.

29 David K. David K. | E-mail | 26. dubna 2009 v 0:34

Tak to hledim, pro jistotu jsem si tento clanek precetl dvakrat a porad tomu nemuzu uverit. Volte ODS z ust pana Hedvicka.
Mate naprostou pravdu! Ostatne stejne jako v ostanich clancich, tleskam a preji hodne uspechu.

30 Vanek Vanek | Web | 26. dubna 2009 v 1:08

Re: [24]: Jan Zaricky | Včera v 11:13 |

Rudd nic takoveho nerekl, je to hoax v kterem se pouzilo par vet ktere pronesl byvaly prime minister Howard.

31 Vanek Vanek | Web | 26. dubna 2009 v 1:17
32 Vanek Vanek | Web | 26. dubna 2009 v 1:46

To jsou veci, Rosta se kamaradi s estabakem z ODS vychvalujici normalizaci. Nebude treba bombardovat i Floridu? :-)))

-------------------
Rosťo, zdravím. Já přesně nevím, proč tě vyhodili a taky jsem za
tebe u orodoval. Byla tu tehdy větší sranda, teď je to tady takový zatuchlý, žádná velká sranda, jen pan Hons občas splodí vypečenou básničku.
Ale já mám problém, že cokoli řeknu o "té době", tak dostanu přes držku.Jako kdyby všichni ztratili paměť a nebo, to je pravděpodobnější, si nechtějí pamatovat.
24.4.2009 17:59:04, Jiří Hermánek, IP: 81.92.158.xxx

http://hermanek.bigbloger.lidovky.cz/clanok_disk.asp?cl=80924&st=2

33 Vanek Vanek | Web | 26. dubna 2009 v 1:53

Jak typicke ceske, hmm
Udavac Hermanek chrani udavace Vodicku. Co dela kamarad Hedvicek Hermanku?
26.4.2009 1:51:27, Vanek, IP: 119.12.99.xxx

http://hermanek.bigbloger.lidovky.cz/clanok_disk.asp?cl=81051&st=2

34 Jan Zaricky Jan Zaricky | 26. dubna 2009 v 2:24

Nedostatek positivnich sil k odstraneni katastrofalnich pomeru v CeskoZlodejsku nevylucuje nutnost rychlych a radikalnich zmen.

Velka cast CeskoZlodejska je hluboce nespokojena s vyvojem po sametovem podvodu a to casto z diametralne rozdilnych duvodu. Zlocinni komuniste to maji uz davno vse obslapnute a narod je dostatecne poddajnej a ubitej. Souhlasim, ze to v dane situaci nevypada na revolucni zmeny, ktere musi jednou prijit zevnitr a ani Blanicti rytiri nepomohou:-)))  

35 Jan Zaricky Jan Zaricky | 26. dubna 2009 v 2:39

To [25]: Jenda
Souhlasim s trefnym popisem pomeru (muj komentar 34).

36 Vanek Vanek | Web | 26. dubna 2009 v 5:42

Podívejte se jak jeden z nich, Havel, dodnes s komunisty soucítí.
-------------------------

Havel komouse do Lan nepozval, pozval je udavac Klaus !!!

37 gregor.moldavit gregor.moldavit | E-mail | 26. dubna 2009 v 9:30

s vyvojem po sametovem podvodu...
to Jan Zaricky
Sice zhruba souhlasím, ale kdo koho podvedl?
Přijel jsem do Prahy po roce 1989 coby západní turista.
V roce 1971 všichni u prověrek švejkovali, já kategoricky odmítnul podepsat a šel na bagr. Všichni ti vychcánkové mi řekli, že jsem blbej, mohl jsem to udělat jako oni.
Emigroval jsem, v temnu 70. let mi mnoho Čechů závidělo moji svobodu a rozhodli se mě následovat. Když se ale měli zvednout a vylézt z paneláku, tak si nalhali vážné důvody. V roce 1990 mě vítali, jenže když začali mluvit, šla na mě hrůza. Bylo mi jasné, že tihle lidé ten přechod na nový systém nikdy nezvládnou. Ti co mi nejvíce záviděli mojí emigraci nyní volí komunisty, ze své zbabělosti vylézt z paneláu si udělali vlastenectví a emigranti jsou u nich zrádci a vychcánkové. Kdybych byl sám nebeský bůh, pak bych taky nevěděl, jaký režim těmhle lidem zavést. Asi komunismus jako řemen, nic lepšího si nezaslouží.

38 Vladimír Vladimír | E-mail | 26. dubna 2009 v 10:33

Na Obamu vyhraněný názor nemám, ale záporné hodnocení převyšuje.

Ovšem Hedvíček, byť zde má v mnohém pravdu, je blb na entou.......

39 Robin Karel Popper Robin Karel Popper | E-mail | Web | 26. dubna 2009 v 10:45

Jsem tehoz nazoru, ze nejit k volbam znamena, ze se do vlady dostanou  tak zvane komunisti. Ti se tam ovsem a bohuzel dostanou i kdyby slo k volbam 90% lidi a v tom ma Sinagl skoro pravdu s tim, ze jak on, tak mnoho dalsich neustale popletene zvatlaji slovo "komunisti"! Nejsou to jen komunisti z rad KSC a KSCM, ale tez z rad ODS, CSSD, KDU-CSL, ODA, US-DEU a dalsich, kam se "PREKABATILI" a kde jich je jak nasrano. To je proste fakt a jeho neakceptovani je fatalni chybou stejne, jako si plest pojem komunisti a komunisticke smysleni!!! Je mnoho lidi co nebyli cleny zlocinecke KSC a presto mysli, jednaji a chovaji se stejne! Tak byli od 1948 vychovavani, tak maji zmrzacene a oklestene zakladni lidske vlastnosti, jako je ucta, slusnost, cest, moralka a pod., proste parlament CR a vetsina politickych stran je prolezla starymi komunisty, neokomunisty a temi zmrzacenymi lidmi s komunistickymi mravy...

Jedina spravna cesta je jit k volbam v co nejvetsim poctu a volit kohokoliv jineho nez je KSCM, ODS, CSSD a KDU-CSL!!! Jen nekolik a staci dve tri pidistranicky dokazi temto parlamentnim stranam rozhazet jejich hracky tak, ze nevedi pak co s tim! Nedavno pouhe dve poslankyne drzely vladnouci i opozicni strany v sachu tak, ze z toho vysiloval jak Topolanek, tak Paroubek. Dovedete si predstavit ten maglajz co by jim nadelaly tri male strany a z kazde po DVOU poslancich?!? Ja ano a mozna by se pak ODS, CSSD a KDU-CSL konecne naucily komunikovat, vyjednavat a pristupovat k slusnym politickym dohodam a kompromisum.

40 Robin Karel Popper Robin Karel Popper | E-mail | Web | 26. dubna 2009 v 10:46

Jsem tehoz nazoru, ze nejit k volbam znamena, ze se do vlady dostanou  tak zvane komunisti. Ti se tam ovsem a bohuzel dostanou i kdyby slo k volbam 90% lidi a v tom ma Sinagl skoro pravdu s tim, ze jak on, tak mnoho dalsich neustale popletene zvatlaji slovo "komunisti"! Nejsou to jen komunisti z rad KSC a KSCM, ale tez z rad ODS, CSSD, KDU-CSL, ODA, US-DEU a dalsich, kam se "PREKABATILI" a kde jich je jak nasrano. To je proste fakt a jeho neakceptovani je fatalni chybou stejne, jako si plest pojem komunisti a komunisticke smysleni!!! Je mnoho lidi co nebyli cleny zlocinecke KSC a presto mysli, jednaji a chovaji se stejne! Tak byli od 1948 vychovavani, tak maji zmrzacene a oklestene zakladni lidske vlastnosti, jako je ucta, slusnost, cest, moralka a pod., proste parlament CR a vetsina politickych stran je prolezla starymi komunisty, neokomunisty a temi zmrzacenymi lidmi s komunistickymi mravy...

Jedina spravna cesta je jit k volbam v co nejvetsim poctu a volit kohokoliv jineho nez je KSCM, ODS, CSSD a KDU-CSL!!! Jen nekolik a staci dve tri pidistranicky dokazi temto parlamentnim stranam rozhazet jejich hracky tak, ze nevedi pak co s tim! Nedavno pouhe dve poslankyne drzely vladnouci i opozicni strany v sachu tak, ze z toho vysiloval jak Topolanek, tak Paroubek. Dovedete si predstavit ten maglajz co by jim nadelaly tri male strany a z kazde po DVOU poslancich?!? Ja ano a mozna by se pak ODS, CSSD a KDU-CSL konecne naucily komunikovat, vyjednavat a pristupovat k slusnym politickym dohodam a kompromisum.

41 Vanek Vanek | Web | 26. dubna 2009 v 11:10

Dalsi moznost volit nejit, nechat komunisty vyhrat, pak vzit sekery a jit stipat derevo :-)))

Rosto, kamaradis se s Klausovym kasparkem Hermankem?

42 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 26. dubna 2009 v 13:38

S Hermankem se nekamaradim a prolezlost ODS komunisty si uvedomuji. Ale to jsou prece Cesi!!! Vy snad mate lepsi kandidaty? CSSD? ODS je aspon nominalne doprava - ty lidi v ODS musite vymenit volbama! V Cesku neexistuji komunistama nezkorumpovani lidi - ty si musite vypestovat!

43 Vanek Vanek | Web | 26. dubna 2009 v 13:41

To jsi mi udelal radost, s takovym udavacskym volem snad nekamaradi ani jeho manzelka Zdena.

44 P.P. P.P. | E-mail | 26. dubna 2009 v 16:41

USA si teď nabijou držku ať je u kormidla kdo chce. A ten, kdo je u kormidla to schytá. Takže je možná lepčí, že to není JMC. Obama sliboval a sliby nesplní a to mu vysvětlí jeho vlastní voliči. To bude ještě zajímavé.

45 OM OM | 26. dubna 2009 v 19:00

[37]: U mne to bylo stejné, šel jsem ale na jeřáb.

46 Luis Luis | 26. dubna 2009 v 19:14

Jsem toho nazoru, ze v cr to napred musi prijit totalne na buben , aby mely socky moznost si to vypovidat se statnimi zamestnanci a parlamentnimi politickymi stranami.
A pak na tom co po tom radeni zbyde postavit novy stat.
Jiz nejsem obcan cr ale kdybych byl, dal bych hlas nejake male neparlamentni pravicove strane (asi Holbovi, kdyby znovu kandidoval), ODS by muj hlas z principu nedostala ani omylem.

47 Luis Luis | 26. dubna 2009 v 19:17

Situace v USA je neprehledna, jediny klad je , ze to demokratum nejde tak po masle jak si predstavovali. Je potreba s hodnocenim a prognosami pockat.
Soucasna epidemie praseciho moru vsak muze na miskach vah sehrat urcitou roli.

48 Pepa Nos Pepa Nos | E-mail | Web | 26. dubna 2009 v 19:42

Stupidita, idiocie, atp... nemá neomezené zdroje energie. Došla. Věřte, mám na to nos.

49 Tomáš Krystlík Tomáš Krystlík | E-mail | 26. dubna 2009 v 19:48

Hedvíčkův názor je správný. Horší bude povolební situace. Velká koalice ODS-ČSSD asi nebude, to by se museli partajnici z ODS nebo ČSSD přece dělit o lukrativni posty s konkurencí! Takže bude nejspíš labilní vláda s převahou pár hlasů v PS Parlamentu ČR a budete tam, kde jste byli předtím = ukazovat světu, že Češi si nedovedou od roku 1918 vládnout (s výjimkou "stabilnosti" vlád bolševické éry). Může nastat i koalice ČSSD - KSČM - lidovci, což by byla nejhorší varianta.

Vyhlídky do budoucna jsou chmurné - stabilní vládu nepostavíte, nová strana to nevytrhne. Jakákoliv politická strana, která bude sdělovat voliči pravdu, bude jimi ihned zavržena, protože naruší tradiční český pohled na sebe sama, jako na skvělé lidi, kterým ostatní národy nesahají ani po kotníky. Že by Češi změnili o sobě mínění, jací jsou báječní, to je ani nenapadne.

50 Daniel Měřička Daniel Měřička | E-mail | 26. dubna 2009 v 20:37

Jojo,  s Rossem souhlasím...
sám dám hlas asi ODS, ne, že bych byl z toho odvařenej, to vážně ne, ale nechci tu v žádným případě okatou posranou socialisticko-komunistickou sračku, kdy navíc jejich debilní voličstvo reaguje na stupidní uplácení ze dnes již drahocenných státních peněz (tzn. i mých)alias zvýšení porodného, 13.důchod, rušení poplatků, antiamerikanismus, proputinismus, hrozba, že významné energetické zdroje padnou do rukou ruských firem napojených na zhovadilej Kreml /kteremu tak fandi náš prezidentský trouba Klaus, i se svýma dvěma huličema/...a mnoho dalšího.
Never more Paroubkovi

51 Muki Muki | 26. dubna 2009 v 23:50

Pane Cernik, nemohl by jste napast o tech dobach, kdy Cesko zilo na ukor Sovenska

52 Jenda Jenda | 27. dubna 2009 v 2:31

[49]: Vyhlídky do budoucna jsou chmurné –

Tak nějak mi právě napsal jeden chilský známý:
Bueno hasta el final hay que luchar o morir sin esperanza como El Fuhrer en el bunker.
(Dobře, musí se bojovat do konce nebo umřít bez naděje, jak der Fuehrer v bunkru)

U nás se ale nebojuje natož rumituje, jen okecává to obvious – Havlem a Klausem počínaje a nevím kým konče.

Hitler byl zlosyn, ale měl alespoň nějakou, byť odsouzení hodnou, vizi.
Ti naši frajeři však nemají zdaleka ani to, akorát se stát tím prvním politikem a popelit se v cizí záři nějakého Zappy či Thatcher (které sice nechápou, ale jejich nadřazenost a popularitu instinktivně cítí). Ti naši akorát sní, že budou svou nicotu (a zradu na společnosti) eternizovat v ubohých „rapech“, divadelních představeních a filmech či knížkách, o které nikdo oduševnělý (Zappa nebo Thatcher) neprojeví nejmenší zájem. Když to píši mne napadá, že ten Klaus vlastně není ve svém narcismu a ješitnosti ten horší.

53 Dancan10 Dancan10 | 27. dubna 2009 v 2:33

[5]: Mimochodem, pane Hedvicek,nejak jste zapomenul pripomenout,ze predesly prezident USA byl zvolen prokazatelne taktez podvodem a zadluzeni a rozklad USA maji na triku prave republikani a jejich stupidni valky.

54 JB JB | 27. dubna 2009 v 3:05

[53]: Dancan10,
...je to 100% pravda !!!

55 KAMILEK KAMILEK | 27. dubna 2009 v 4:05

PRATELE, TIM MYSLIM I TEBE LOUISU. ZACLO JARO. ZASADIL JSEM 50 (PADESAT) FLANCEK (PFLANZEN, WERNERE, TY PICO) HRASKU. NEBYLA TO ZADNA SRANDA. ZAHONY JSEM MEL ZAKRYTE CERNYM PLastikem, abych nemusel TAHAT FURT TEN PLEVEL. A L E    TEN HRASEK MI PRATELE VADNUL. TY LISTECKY SE ASI MOC OHRALY (OHRZHALY, OHRSHALY) JAK LEZELY NA TOM CERNEM PLASTICU Z LOWESA , TOZ JSEM ZACAL NATAHOVAY SNURKY, ABY SE TEN HRACH MEL NA CO CHYTIT. NO NEVIM JAK TO DOPADNE. VECER MA PRSET. TOZ DOUFAM ZE TO BUDE OK.

56 Jan Zaricky Jan Zaricky | 27. dubna 2009 v 7:21

[37]: gregor.moldavit
Podvedli Vas Sametovi "bojovnici" v CeskoZlodejsku
Podle toho co uvadite, jste nikoho nepodvedl a podle me jste jednal na zaklade spravneho hodnoceni situace kolem Vas. Vyuzil jste sveho nezadatelneho prava pohybu a pobytu, ktere je zakotveno I v ustave, ale v bezpravni CeskoZlodejske dzungli se neuznava a k tomu tam maji kontinuitu s komunistickym pravem.

To, ze jste kolem sebe videl zavist, nemoralnost a lidi, kteri neuznavaji zakladni civilizacni hodnoty a principy muselo byt pro Vas motorem ke zmene. Pri Vasem kratkem navratu jste videl  bezpaterni sametove bojovniky, kteri volili zase zlocinne komunisty a kteri Vam silne zavideli Vasi existenci venku a to aniz vedeli jak tvrde jste pracoval a ceho jste dosahl. Preji Vam hodne spokojenosti na Zapade.

57 Mischa Mischa | E-mail | 27. dubna 2009 v 9:32

http://www.sds.cz/index.php?akce=sds
nebo snad
http://www.delnicka-strana.cz/
Když jsem zde před půl rokem na fóru napsala, že komunisté měli být po revoluci ihned postaveni mimo zákon,většina diskutujících mě zde málem rozcupovala, že by to nic neřešilo. Nyní, když se bolševici společně s Pablbem postarali o mezinárodní ostudu a  svrhli vládu ODS, volají všichni po zákazu bolševiků a nutnosti nových stran. Jenomže ty nové strany jsou extrémem samy o sobě a opět se do nich "narekrutovali" lidé, kterým jde pouze o koryta. Přeběhlíci, kariéristé a jiná svoloč, která v současné době ohlupuje zejména mladé lidi stejným způsobem, jako to dělá KSČM. Ani Nezávislí již nejsou nezávislými a jejich jména se objevují na všech kandidátkách napříč celého politického spektra. Zelení zklamali na celé čáře a kruh se nám uzavírá. Důchodci, chudí a špatně placení půjdou volit tu stranu, která jim naslibuje co nejvíce sociálních výhod, zlepšení jejich postavení, mladí tleskají Dělnické straně, protože už mají plné zuby nepřizpůsobivé rómské menšiny, žijící na úkor ostatních, která si ze slova "diskriminace" udělala zlatý důl a pro níž neplatí žádné zákony. Jak můžeme chtít po mladých lidech, aby ctili morálku, setkávají-li se každý den s amorálním,arogantním a nemravným chováním "rádoby elity" této země? Ryba smrdí od hlavy a jak jsem zde již jednou napsala, vůbec bych se nedivila, kdyby volby vyhrála KSČM, která po celou dobu (od revoluce)vyčkávala v pozadí, neproslula žádnými korupčními ani jinými skandály,pouze ukazovala svoji líbivou
a "demokratickou" tvář, s níž jedná výhradně pro blaho lidu.A korunou všeho je udělení "Ceny bojovníka za lidská práva" soudruhu Filipovi v Berlíně! Která oceňuje Filipovy zásluhy o hájení a uplatňování lidských práv a rozhodný postoj při obhajobě úcty k dějinám a životům pokrokových osobností ČR!!!!
A "včil můžete mudrovat"!

58 Václav Novák Václav Novák | 27. dubna 2009 v 10:03

Dobrý den, čím déle stále zůstávám v ČR, potažmo ve stále více socialistické Evropě, tím více uvažuji o emigraci. ČR je stále tou starou komunistickou zemí, kde ve vedení institucí řádí komunisti stejně jako před 30lety. Změna není možná, a ačkoliv jsem se snažil vystrnadit a upozornit na komunistický póvl určijící tok peněz, lidských zdrojů a informací v mém okolí, byli beztak Češi apatičtí, a se slovy však je to dávno mě dále říkají, ať si jdu tedy pryč.

Jenže kam dnes může člověk utéct před komunismes, či jeho dítětem sociální demokrací, když i v USA (byť vím, že nejde jen o jeden stát) se začíná vrcholná politika zbarvovat do oranžových tónů a samozřejmě asi těžko bude někdo vítat (což chápu Čecha, kterému se enom nelíbí v Evropě). I když raději bych dělal sekretářku v USA, než "managera" v ČR.

Teď, ačkoliv mě to nic neříká, se ČR zase předvedla s vyhoštěním jakéhosi Davida Dukea, byl málo komunistický i na Fischera.

59 Pepa Nos Pepa Nos | E-mail | Web | 27. dubna 2009 v 10:23

Řeči se vedou (píšou), a voda teče.
Pokud neříkám, nepíšu jako když vystřelíte šíp či kulku s úmyslem přesně zasáhnout cíl, jsou všechna vaše slova úplně zbytečná.

60 Václav Novák Václav Novák | 27. dubna 2009 v 10:39

Pardon, vypadlo mi tam druhá polovina. Chtěl jsem samozřejmě zamířit na pana Hedvíčka. Pokud by byl ve stejné situaci(zemi) a ve stejném rozpoložení jako já, uvažoval by jste dnes o emigraci, nebo spíše odchodu?

61 Karel Franze Karel Franze | E-mail | 27. dubna 2009 v 11:36

[1]: Pokusil jsem se panu Hedvíčkovi odpovědět na jeho poslední dva maily přímo, zjistil jsem však, že to asi není možné. Činím tak touto cestou:
Máte rád jadrnou mluvu, tak tedy prosím: Pojmenoval jste adresáty svých
blábolu opakovaně velmi nactiutrhačným způsobem. Jedním z těch vašich
adresátu jsem i já, aniž bych věděl, čím jsem si vasi pozornost zasloužil.
Naposledy jsem tedy spolu s ostatními byl nazván sviní, která vás unavuje
("Ono to hazeni hrachu na zed a perel svinim taky dokaze unavit."), navíc
nedovzdělanou ("ja vim, ze vy o historii vite prd...").
Píšete o Češích všelijak paušálně hanlivě, naposledy jako o zbabělcích - vy sám jste ovšem jejich krystalickým prototypem, ba co víc, hnusnější
koncentrát blbé české zaprděnosti bych težko pohledal. Komunistům, kterým
vyčítám snad vše, musím přičíst i další hřích: Jak to, že lépe nestřežili
hranici a připustili, aby se občas takovýto "obzvláště vypečený český
export" vyplevelil do svobodného světa. Alespoň někde by totiz mělo zůstat
pěkně. Měli by se za vaši existenci v USA omluvit. Nejste vy nakonec produkt
nějaké jejich cílené ideologické diverze?
Nejsem žádný posera, zato vy mě serete už dlouho a oznamuji vám tedy, že
pokud byste jednou našel odvahu navštívit mě, roztrhnu vám tu vaši blbou
českou tlamu az k prdeli.
Vím, ze vás tímto mailem jen potěším, neboť se tak utvrdíte v iluzi, že
někoho zajímáte - a ano, za pár ran byste mi asi stál.
Píši vám však hlavně proto, abych vám oznámil, že se pro mě osobně se svým
"hrachem a perlami" nemusíte nadále unavovat. Žádám vás, abyste si tuto
mou adresu vymazal ze svého adresáře.
Zcela bez úcty
Karel Franze

62 Mio Mio | E-mail | 27. dubna 2009 v 13:01

Přesně. HedviCzech pořád nadává, že česko není právní stát a ted se z jeho článku dovídám, že mají blbé zákony u tak základní věci jako jsou volby.

63 Pierino Pierino | E-mail | 27. dubna 2009 v 14:41

Co Cech to mudrc...zvasty, keci vetsinou o hovne.... "Amerika zije na ukor svet"... jen se divim, ze nejchytrejsi a nejvychcanejsi Cesi a ostatni svet nezije na ukor Ameriky....mimochodem Rosta to vidi realisticky, ale cesky pako za NE poplatky bude volit CSSD...

64 Pierino Pierino | E-mail | 27. dubna 2009 v 15:00

[21]: Anti: Jak rikam zas jsi bacil ten hrebik primo na palici.... cesky pako si jen rado postezuje, ale v kazdy uplivany putice mu patri svet...

65 Godula Godula | 27. dubna 2009 v 15:33

Koalice CSSD KSCM jsou nesmysly. Koalice ODS CSSD skutecnosti. Viz regionalni volby predchoziho obdobi (Prerov, Ostrava). Topolankovu vladu nepotopila opozice, ale prebehlici. Stejni kteri tuto vladu stvorili. Doslo na Klausova slova kdyz Topolankovi pri sestavovani jeho prvni vlady rikal, ze nechce vladu ktera ma jen mandat prebehliku.  

66 Vlastimil Vlastimil | E-mail | 28. dubna 2009 v 0:04

No dobrá,vyhrají komunisti a konečně zruší náhubkový zákon,které tady zavedly plíživě totalitní strany a nastane svoboda slova.

67 Luis Luis | 28. dubna 2009 v 3:09

[42]: To uz tady vsechno bylo.....

68 Luis Luis | 28. dubna 2009 v 3:25

[57]: Porad vubec nic nechapes

69 Luis Luis | 28. dubna 2009 v 3:28

[55]: asi na to ted nemam bunky

70 Luis Luis | 28. dubna 2009 v 3:33

[26]: Utec Tomasi, dokud je cas.

71 jony jony | 28. dubna 2009 v 11:46

ano, ano, ano, Rossi budu volit ty hnupy, neda se svitit, ale pravda kterou jsi popsal, bez diskuse, lepsi volit hnnupa, nez vychcaneho zlocince.

72 Mike Mike | Web | 28. dubna 2009 v 20:31

Nepůjdu k volbám-to je moje svobodná volba. Stejně kradou a lžou všichni, tak je celkem jedno, kdo tam bude. Tím méně půjdu volit do zcela zbytečného parlamentu EU. Haldy nenažraných vyžírků nanic.

73 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 29. dubna 2009 v 12:16

To 47: Ken Alibekov vždycky tvrdil, že antrax a bruceloza jsou na h...o. Ovšem dělat v českých potravinářských nerezových tankách prasečí chřipku, a dívat se na to východoněmeckýma mikroskopama, to byla tehdy ještě naivita.

74 Gaba Gaba | Web | 1. května 2009 v 15:17

Prosím jukni na můj blog

75 Zdeněk Zdeněk | E-mail | 4. května 2009 v 21:20

Pánové a dámy, nevím jak Vy, ale mě k volbám nedostanou ani párem volů. Volit mezi blbými a ještě blbějšími, nebo zloději a ještě většími zloději apod. ,mne nikdo nedonutí. Pravda, po revoluci jsem jednou volit šel a od té doby už raději opět bojkotuji tu demokratickou výhodu. Darilo se mi vyhybat volbám za komunistů a dokud se neobjeví strana, které bych mohl aspon trochu duverovat, tak me do volebni mistnosti nikdo nedostane.

76 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 5. května 2009 v 18:42

Komunisti vás budou strašit nezaměstnaností. Nevěřte jim !
                     Václav Havel

77 Toorzin Toorzin | Web | 24. června 2009 v 11:57

www.turzin.netau.net/book/index.php?input_book_id=26&input_page=360&input_highlight=great%20moments&submit=SHOW
Also, like Hitler, the directors of modern American viewpoints speak of a brighter and better tomorrow, yet constantly regale the public with images and evocations of great moments in history. The attacks of 9/11 initially were compared to Pearl Harbor, and President Bush early on garnered criticism for calling his War on Terror a crusade, a term with ugly historical connotations. The sacrifices of wartime America during World War II were pointed to as models for the war against terrorism. The Nazis brought complex social and economic issues down to one single concept—the Aryan German in a death struggle with the International Jew. Nearly the same concept is widespread in America—the freedom-loving American in a "war on terror" with Muslim fanatics. Such as against them mentality has been used by despots for centuries to rally populations behind them.

78 jean.pieere jean.pieere | 21. srpna 2009 v 19:33

No tak to je tada gól tenhle paskvil. Doporučit někomu aby u nás volil zkorumpované privatizátory státní moci, kteří nemyslí na nic krom své kapsy, to ať mi raději upadne ruka.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama