Nejit k volbam neni reseni II.

27. dubna 2009 v 19:56 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Ke clanku "Nejit k volbam neni reseni" jsem dostal nekolik stovek emailu, z nichz vetsina byla naproste hospodske blaboleni, obvinovani z neznalost situace a jine pisemne dukazy meho drivejsiho tvrzeni, ze "Z ceskeho piva se blbne!".

Ano, jsem si velice dobre vedom, ze i ODS je prolezla komunisty. Ale to jsou prece Cesi!!! Vy snad mate lepsi kandidaty? CSSD? ODS je aspon nominalne doprava - ty lidi v ODS musite vymenit volbama! V Cesku neexistuji komunistama nezkorumpovani lide - ty si musite vypestovat! A bylo mi tady poseptano, ze puvodne ODS mela ve stanovach, ze byvali komuniste nemohou byt cleny a ze to bylo prave na Klausuv prikaz, ze to bylo zmeneno a povoleno. Rikam vam, ta krysa ma spatne svedomi...

Z vyjimecnych emailu (ktere nebyly uplne blbe) prikladam:
"jen nekolik poznamek k Vasemu clanku. plne s vami souhlasim, ze pristi volby u nas budou prelomove. pokud totiz CSSD a KSCM ziskaji 101 a vice mandatu, bude tu v tom lepsim pripade mensinova vlada s podporou komunistu. V tom horsim nam komunisti budou vladnout. K Tlustemu mam jen jedno uz ho konecne z ODS vyhodili. Klaus je pro me velkym zklamanim, ale opet uz neni clenem ODS a to dokonce jeste dele, nez si lide mysli. Protoze byl sice cestnym predsedou, ale uz delsi dobu neplatil clenske prispevky a tak mu clenstvi ze stanov samo zaniklo."

Zajimave. Takze ten agent KGB Klaus uz ani neni v ODS? To je dobry zacatek!

A na cs-clubu byla i kratka diskuse k osobe ceskeho prezidenta:

Otazka: Proc si Cesi vzdycky zvoli takovyho presidenta kterej je zradi. Je to snad narodni nemoc?
Odpoved: Rika se tomu "masova self-identifikace" - coby narod s masove spatnym svedomim si nemuzou zvolit nekoho s cistym charakterem. Nemuzou mu duverovat a ztotoznit se s nim - identifikovat se.
CS-CLUB: To je take ten duvod, proc v CR nebude mit jeste dlouho sanci strana, ktera bude nalevat obyvatelstvu cisteho vina = jaci byli Cesi hnupi, zlodeji, udavaci a pak i masovi vrazi, vzdy nakloneni k radikalnim formam socialismu, ze byli a jsou svetu lhostejni, jedine je o nich slyset, kdyz zpusobi nekde nejaky maler.

Tedy jeste jednou, pro ty co piji prilis mnoho piva:
1) Je nutno VZDY VOLIT!
2) Je nutno volit aspon nominalne pravicovou stranu s masovym appealem = ODS
3) Je nutno tu stranu vycistit od ex-komunistu a pote zmenit stanovy, aby nemohli vstoupit.
4) Pritomnost bezcharakternich ne-komunistu v ODS je zalezitost mimo to, co se tu snazim rict - budete je muset izolovat postupne a pozdeji.

A zase uvedu jako zaverecny priklad americke volby: McCain byl liberalni osel, ale v zadnem pripade to nebyl polosileny komunista jako Obama a i kdyz McCainovo prezidentstvi by asi nebylo nic moc, v zadnem pripade by nenicil ozbrojene sily, CIA a ekonomiku jako tenhle magor. V ceskem meritku je to podobne. Kdyz mate na vyber mezi "slusnym" kandidatem z CSSD a "grazlem" z ODS - tak volte toho grazla z ODS!!!! Protoze i grazl z ODS bude v parlamentu volit podle stranicke linie a tedy NE tak moc doleva, jako by volil slusnak z CSSD. Doufam ze jste to pochopili.

 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 D. Werner D. Werner | 27. dubna 2009 v 20:00 | Reagovat

Hedvicku vyjmecne s tebou souhlasim ale je to skutecne tvoje presvedceni?

2 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 27. dubna 2009 v 20:13 | Reagovat

Kdybych ti rekl, co je moje presvedceni, tak si z toho prdnes do gati :-) prosim te nenadavej tu sproste lidem - budes tady vitanym komentatorem.

3 Vanek Vanek | Web | 28. dubna 2009 v 0:18 | Reagovat

Pravda, kdyz volit tak ODS. ODS bez udavace Vodicky je prijatelna. Je ostudou ceskeho naroda ze po 20 letech hrozi navrat komunistu k moci. Prestante chlastat debilove a vzpamatujte se nebo budete trcet osameli v Evrope jako cesky kul v plote!!!

4 Vlastimil Vlastimil | E-mail | 28. dubna 2009 v 0:19 | Reagovat

My dělníci budeme volit Dělnickou stranu.Jsou to sice taky banditi ale naši.Doufám,že s ních v parlamentu ostatní strany dostanou aspoň hrůzu.

5 vonpetrinerhohe vonpetrinerhohe | E-mail | 28. dubna 2009 v 0:40 | Reagovat

Ja  osobne  se  obavam, ze pravice  se  rozdrobi  na vice  stran a to  tradicne vede  k  porazce. Pamatujete  Chile?  Allende  dostal  jen 33%  hlasu  a vyhral, protoze  dve  pravicove  strany odmitly  vytvorit  koalici.

6 Luis Luis | 28. dubna 2009 v 2:58 | Reagovat

ja vam tu odeesackou zabavu uz kazit nebudu.Ale je to hnus bida sliz a hnis.

7 Koko Poko Koko Poko | 28. dubna 2009 v 4:37 | Reagovat

Pane Hedvíček, rád čítávám Vaše články. Bývají vtipné, převážně pravdivé. Ovšem komentáře k české politické scéně jsou s odpuštěním na úrovni průměrné české pitomosti. Domnívám, se že to může být způsobeno tím, že přejímáte názory či si domýšlíte řešení, ale zdaleka nejste ani zbla informován o reálu a zklouzáváte tím k Vaší škodě na úroveň českého pivního blba.

8 Jenda Jenda | 28. dubna 2009 v 5:09 | Reagovat

Nevidím rozdíl mezi exkomunisty z ČSSD a ODS, následovně nevím proč bych měl věřit, že ODS se v první oportunní situaci nebude paktovat s komunisty tak jako její zakladatel.
Vaše argumentace mi velmi připomíná dopis, který Vám měl zaslat Havel (článek „Promluvil Zara“ či nějak podobně).

Možná, že příští komunistická vláda národ probudí a když ne, tak proč podstupovat celou tu agónii exkomunistické komedie/demokracie?  
Besser auf einmal kaputt, als in einer Reihe muhseliger Angriffe.

Též neuznávám pojem „stranické linie“, jako by ti exkomunisté nějakou linii měli.
Nejen já, ale již Werner von Heissenberg napsal *) že:

Nikdy nesmíme nějaký politický směr posuzovat podle cílů, které hlasitě proklamují a snad i opravdu sledují, nýbrž podle metod, které k jejich uskutečnění nasazují. Špatné způsoby dokazují, že svým programům sami nevěří.

Podobně mi připadá zavádějící chtít Klause distancovat od ODS zrovna tak jako ji chtít čistit od exkomunistů. Pokud vím, tak jsme se tu doposud shodli na tom, že u nás exkomunisté jsou všudypřítomní a omnipotentní.

Východisko nevidím, snad až zjevením nějakého blanického rytíře, božského diktátora, který by tu bezohledně udělal pořádek. Asi by to musel být cizinec. Ideální by bylo, kdyby se našel někdo kdo by si nás chtěl přivtělit. Jednu důležitou devisu máme, totiž, že umíme „poslouchat“.
*) Dass man eine politische Richtung nie nach den Zielen beurteilen darf, die sie laut verkuendet und vileicht auch wirklich verfolgt, sondern nur nach den Mitteln die sie zu ihrer Verwirklichung einsetzt. Schlechte Mittel beweisen, ja dass die Urheber an die Ueberzeugungskraft ihrer Thesen nicht mehr glauben.

9 Anti Anti | 28. dubna 2009 v 6:18 | Reagovat

Prdlajs... nepochopili vubec nic, uvidite. Kdyby to pochopili, tak tam 20 let nebude takovej bordel a komunistickej nerad jakej si tam uspesne pestuji.
Kapri si rybnik nevypusti a rybari sedi v hospode a uz to v kotline jinak nebude...

10 Tangua Tangua | 28. dubna 2009 v 7:46 | Reagovat

Stručně shrnuto: Všichni jsou blbci, jen pan Hedviček je geniální polobůh.

11 Ryšavá Ryšavá | 28. dubna 2009 v 8:37 | Reagovat

Jak dostat  zloděje za mříže?
Podáte trestní oznámení a milý zloděj opětovně vleze do vašeho domu , aby vám sebral kopii a pak s e sejde na kávičce s nejvyšší státní zástupkyní a ta  zastaví trestní oznámení.Zloději se smějí a dál kradou!

12 Lucie Stránská Lucie Stránská | E-mail | 28. dubna 2009 v 8:52 | Reagovat

preji si, aby byl ve vlade pan Hedvicek, John Bok a jim podobní,ti by to tam rozfackovali a jadrně všechny vladnouci smrady poucili. Na ty panaky, co tam jsou, jsem, ostatne jako kazdy alergicka.Ani nahodou jim neverim,viz retro dvaceti let.

13 KAN Přerov KAN Přerov | 28. dubna 2009 v 9:18 | Reagovat

Kdyby ODS splnila ty 4 body ( viz nahoře), tak nemusela vznikat v době kdy již tady byl půl roku obnovený KAN - ODS musela vzniknout to Klaus dobře věděl, nemohl připustit potrestání zločinů komunismu, to by mu v Moskvě neodpustili

14 KAN Přerov KAN Přerov | 28. dubna 2009 v 9:28 | Reagovat

pro jistotu a nejen pro Vlastimila. Z programových požadavků dělnické strany dva první body: Vystoupení z Evropské unie a dále vystoupení z vojenských struktur NATO  !!! ( naše pozn.. a pak už jen rovnou směr Moskva a ke komunismu...) a teď " babo raď"  

15 brkbrk brkbrk | E-mail | 28. dubna 2009 v 10:47 | Reagovat

Ach jo, Rosto!

    Ztratil jste souvislosti, a nedochazi Vam, ze za Velkou louzi mate demokracii ponekuz pokroucenou, avsak u nas v kotline, v te nasi kotline, nemame zadnou. Stejne je to i s volbami, jejichz svoboda spociva toliko v tom, ze se mohu svobodne rozhodnout, zda k nim pujdu ci nikoliv. Volitelna mista kandidatek si lumpove ve svych stranach sestavuji sami, ovlivnit ji nemohu. Hranice pro vstup do parlamentu je pro novou stranu neprekrocitelna, z parlamentu lze pouze odejit, pristup novym je fakticky znemoznen. Kdokoliv by se byt jen pokusil o predvolebni kampan, 5% napoprve nedosahne, nedostane tedy na kampan prispevek a zahy ekonomicky zkrachuje. Je to dobre vymysleno. Nemame tedy demokraticke prostredky ke zmene, az prijde cas, situace vyhnije, vseobecne dojde trpelivost, a s tim prijde i dalsi revoluce. To je ale nase vec, Vas se to netyka, Vy nam neublizite, ale ani nepomuzete.

    Komunisty a fasisty, soucasne i minule, je treba dozivotne diskvalifikovat ze vsech politickych urovni. Propagace obou hnuti je srovnatelna s vlastizrdou. V tom smeru je treba poopravit Ustavu a take ji pak dusledne naplnovat.

    A ted konecne k pointe. Nemam jasno, koho volit. Ale vim urcite, ze to nebude ODS ani CSSD a ani zadna dalsich stran soucasne parlamentni garnitury. Nemohu volit mensi zlo, nemohu volit zlo.

      Mluv pravdu, zij pravdu. To je, myslim, oc tu kraci.

A ted jedna konkretni, byt zatim neaktualni, otazka .. Kdyby byly volby jen ze dvou stran, tak se to u vas dela, ze? Volil byste komunisty, nebo fasisty? Volil byste mensi zlo, nebo k volbam nesel?

s komplimentem jenda.kalenda.cz, statik..Brno

P.S. Rovnovaha na konstrukci, rovnovaha v zivote

17 Ondra Ondra | 28. dubna 2009 v 11:10 | Reagovat

[15]:Fašisti byli podle všech tady mnohem lepší než komunisti, objektivně minimálně v ekonomice.
Moc nechápu proč ti co nesnáší českou politiku nepodporují zelené, to jsou takový pro-evropští pitomci.

18 KAN Přerov KAN Přerov | 28. dubna 2009 v 16:35 | Reagovat

Po tom co zelení provedli máte ještě odvahu pro ně agitovat ? To nemůžete myslet vážně !

19 grygar@iic.cas.cz grygar@iic.cas.cz | 28. dubna 2009 v 18:16 | Reagovat

Chlape už mě konečně vyřaď ze seznamu lidí, které obesíláš emailovými upoutávkami na své bezobsažné kecy. Net je plný sajrajtu, panebože proč?? Přitom to byl tak dobrý nápad, kruci donrvetr.

20 JERT JERT | Web | 28. dubna 2009 v 18:35 | Reagovat

Zajímavý komentář, pravdou je že antimkomunismus ODS je opravdu spíše verbální a slouží jen jako zástěrka pro jiné politické cíle:

http://cz.altermedia.info/z-domova/kam-nase-zeme-dospela_6576.html

21 greenpeal greenpeal | E-mail | 28. dubna 2009 v 19:45 | Reagovat

Nabízím brigádu, kterou vedete ve svém volném čase, přímo z domu, vhodná pro všechny. Jedná se o skládání letáků do již předem nadepsaných obálek, za známky ani obálky neplatíte. Reálný výdělek je 1000 – 3000 Kč týdně, i více, záleží pouze na Vás. Jediná investice je 50 Kč na pokrytí nákladů spojených s tiskem, tento poplatek platíte pouze jednou, pak už jen vyděláváte. V případě zájmu pište na e-mail: greenpeal@email.cz

22 Cubbi Cubbi | 28. dubna 2009 v 20:22 | Reagovat

http://vsevjednom.cz/anketa.php?ank=20073&lan=
:-?  :-? HLAUSJTE PRO CELEBRITU KTERÁ NEMÁ VYPADNOUT!!!!!!!!!!!  :D

23 Ondra Ondra | 28. dubna 2009 v 21:48 | Reagovat

[18]:Já pro ně neagituju, na druhou stranu jste ve mě vzbudil zvědavost co provedli.

24 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 28. dubna 2009 v 22:12 | Reagovat

@19 Grygar : soudruhu Grygare, Vy jste ten soudruh (g)astronom z byvale CSAV nyni prekabateny ??  jen se pochlupte !!

25 D. Werner D. Werner | 28. dubna 2009 v 22:22 | Reagovat

[24]: Mas dukazy ze byl soudruch?

26 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 28. dubna 2009 v 22:26 | Reagovat

sure bet dumbo

27 D. Werner D. Werner | 28. dubna 2009 v 22:27 | Reagovat

[26]: Kde jsou? Res non verba!

28 Vanek Vanek | Web | 29. dubna 2009 v 6:12 | Reagovat
29 KAN Přerov KAN Přerov | 29. dubna 2009 v 10:13 | Reagovat

A co ty dvě "rebelky" od zelených, pád vlády, to bylo chytré? ( pro číslo 18 )

30 Souckova Souckova | 29. dubna 2009 v 12:25 | Reagovat

Cela ceska politicka scena je minimalne nekorektni.ultrapravicaci zavadi nasili proti skupine obyvatel,ODSaci jsou prolezli komunismem,Lidovci jsou kam vitr tam plast,socialni demokrati se paktuji s komunisty,coz se za prvni republiky nedelo a konecne komunisti maj porad stejna hesla a dogmaticke stanovy a stale se blizi k vytouzenemu cili vladnout silnou rukou....

31 Vladimír Vladimír | E-mail | 29. dubna 2009 v 13:10 | Reagovat

"Moudrý" Hedvíček chce radit celému světu, sežral veškerou moudrost o každém a na každého naprosto všechno ví (i přes  tu vzdálenost) a přesto netuší, že Klaus již dlouho není členem ODS. Pak mu věřte, blbovi......

32 Karel Karel | 29. dubna 2009 v 13:42 | Reagovat

Krajánci nás Čechy z rodné kotlinky rádi nazývají hlupáky, podvodníky, zloději a mnoha dalšími "superlativy". Jenže i oni jsou jenom ti samí Češi. Akorát se navlékli do červeno-bílo-modré a klaunskými hvězdičkami a najednou se cítí jako Američané. Řešte si toho komunistického populistu, kterého jste si zvolili a dejte bacha ať ještě víc neprohloubíte světovou krizi. Mimochodem víte který stát je původcem celosvětové ekonomické krize???

33 Pierino Pierino | E-mail | 29. dubna 2009 v 14:19 | Reagovat

Karel: Ty jsi vul jak delo!!!! Zdravi "krajanek"....[32]:

34 Karel Karel | 29. dubna 2009 v 15:01 | Reagovat

Pierino:
Vůl jak dělo? Protože se mi nelíbí jak nás mnoho krajánků hází do jednoho pytle spolu se zloději a podvodníky? Víš já nemám pocit že bych se za sebe a svoji minulost musel sebemíň stydět. Chodí mi od Hedvíčka odkazy a většinou mi to nedá a počtu si co si o nás myslíte. Jen si příteli projdi tu spoustu archivních příspěvků a představ si, že to píšou o Tobě. Mnoho lidí zde rádo přispívá ale chybí jim sebereflexe. Proto mi to dnes nedalo a taky jsem si rýpnul. A hle? Jsem vůl jako dělo. I když nevím vlastně proč..:-))

35 Eda Seibert Eda Seibert | E-mail | 29. dubna 2009 v 15:33 | Reagovat

ke vstupu komančů do ODS napíšu extra vzpomínku - článek

36 Alfons Alfons | 29. dubna 2009 v 15:52 | Reagovat

Alle Tschechen sind eine Bande von Simulanten und Zuträgern.......

37 Karel Karel | 29. dubna 2009 v 16:02 | Reagovat

Stačilo napsat že ti chutná.. :-))[36]:

38 Pierino Pierino | E-mail | 29. dubna 2009 v 18:27 | Reagovat

KAREL: Napisal: Krajanci nas Cechy z rodne kotliny radi nazyvaji hlupaky, podvodniky, zlodeji a mnoha dalsimi superlativy. Jenze i oni jsou jenom ti sami Cesi.... Nejsou Karliku, NEJSOU a o tom to je....

39 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 29. dubna 2009 v 19:58 | Reagovat

co cekat v zemi kde na zapalkovych nalepkach stalo :

OSETRUJTE PRAVIDELNE OBUV, DELE VYDRZI

to by nevymysleli ani v Birme = Burme = Myanmar

40 Eva Blažejová Eva Blažejová | E-mail | 29. dubna 2009 v 20:19 | Reagovat

Milý Rosi,
ahoj.

41 sidney sidney | E-mail | 29. dubna 2009 v 21:50 | Reagovat

volit monarchisty...navrat Habsburku by vse vyresil. Sami si vladnout neumime.

42 Karel Karel | 29. dubna 2009 v 22:23 | Reagovat

[38]: Jasně. Vy jste ti lepší protože jste zdrhli za kopečky a osud národa vás víc nezajímal. Teď když se konečně učíme žít jako lidé tak na nás ještě plivete. Já bych se styděl žít jako emigrant ale vy jste lepší. Splachovací.. :-))

43 Pierino Pierino | E-mail | 30. dubna 2009 v 2:36 | Reagovat

Karliku!!! Nejlepe je tomu cloveku ktereho zajima jeho vlastni osud a dokaze se sam o sebe postarat. Ma svuj osud ve svych vlastnich rukach...jen hlupak ceka az se o nej postara jakysi "narod" a v tom je bohuzel to cesky hlupactvi.... neschopnost, strach, slabosstvi a zbabelost se neda schovat za "osud naroda" ten narod i ten lid ma jen to, co si zaslouzi... a osud naroda, ktery pripomina stado ovci mne skutecne nezajima. A "narod" jede dal... no uznej nejste opravdu hlupaci...?  Nazdar. [42]:

44 Karel Karel | 30. dubna 2009 v 13:17 | Reagovat

Pierino
Asi Ti moc neříká slovo vlastenectví. To se schová za kotletu s rýží. Mezi námi, já se špatně nemám právě proto, že jsem se uměl o sebe postarat. Nemám korunu dluhů či hypoték, 2x za rok si vyrazím do Afriky k moři, bydlím ve SVÉM a jsem hrdý, že jsem Čech. Podle Tebe jsem sice hlupák ale říkej si co chceš. Já nemusím na úřadech používat cizí řeč a ani se na mě nikdo nekouká jako na nějakou zvláštní menšinu.. Nazdar :-))  [43]:

45 Pierino Pierino | E-mail | 30. dubna 2009 v 15:25 | Reagovat

Karliku no v necem mas pravdu. Cesky vlastenectvi se schova za bucek se zelim a pivo. S tou kotletou nevim...Tvoje vycty o tom jak dobre se mas a jak ti to jde na uradech nic nemeni na tom, ze Cesi jsou jiz od nepameti jak se traduje "maly narod ale velka pakaz".... ( ja napriklad neznam nikoho v okruhu svych znamych vcetne mne, komu jeste v Cesku neukradli kolo )a jak je to opravdu s vdekem naroda k vlastencum by mohli vypravet treba nasi byvali letci v RAF, pokud jeste ziji...mimochodem muj otec slouzil u letectva a skoncil po r. 48 v Jachymove. Tak si to vlastenectvi s temi pseudokomunisty uzivej i u more v Africe. A nezapomen jit k volbam abys spravne rozhodnul o tom abyste se konecne ucili zit jako lide... Nazdar.

46 OM OM | 30. dubna 2009 v 19:10 | Reagovat

[32]: Kdo z Čechů odešel na Západ, zpravidla se po čase stal úplně jiným člověkem.

47 OM OM | 30. dubna 2009 v 19:15 | Reagovat

[45]: To je velmi pěkně řečeno. Mnoho lidí skrývá svoji neschopnost a strach opustit zadrátovaný tábor míru za jakési vlastenectví a falešnou hrdost.

48 Pierino Pierino | E-mail | 30. dubna 2009 v 21:16 | Reagovat

OM: Jasne a o tom to je. Jejich zasluhy jsou v tom jak vlastenecky a loyalne dal soutezili o tituly Brigad Socialisticke prace a vesele slapali v Majovych pruvodech, aby pak jen pouhym zacinkanim klicu (kdyz uz o nic neslo) porazili nenavideneho bolsevika....ma ten "narod' opravdu byt na co hrdej.

49 Skarabeus Skarabeus | 1. května 2009 v 6:48 | Reagovat

Vy hňupe !!!
Všichni jsou jedna pakáž !!!!!!!!!!!
Je totálně jedno kdo je u moci, každý jen hrabe pro sebe, každý !!!!!!!!!

50 Skarabeus Skarabeus | 1. května 2009 v 7:18 | Reagovat

a ještě pár věcí:
To se Vám to pěkně kritizuje když se pěkně vyvvalujite na Floridě, že ?
U mě jste jen ubohý emigrant a S P A M M E R , který si své komplexy řeší přes blog a hlavně přes nevyžádanou poštu, kterou hromadně posíláte !!!! (a nezapomeňte to popřít jak to děláte, jenom ke mě chodí spamm už několik let a to jsem Vás několikrát žádal že o Vaše příspěvky absolutně nestojím !!!!)
Na ty Vaše příspěvky z Ameriky nikdo není zvědavý !!!!
Máte pusu plnou žvástů ale zpátky do ČR se nevrátíte, co?
Jinak pivo nepiji a nesympatizuji s komunisty ,jak si dle mého názory Vy myslíte snad o každém kdo nesouhlasí s Vašimi názory a pořádně Vás zkritizuje.

51 Skarabeus Skarabeus | 1. května 2009 v 7:58 | Reagovat

[45]:
""maly narod ale velka pakaz".... ( ja napriklad neznam nikoho v okruhu svych znamych vcetne mne, komu jeste v Cesku neukradli kolo )"

To si snad děláte srandu ?
Pakáž v politice to ano.
Pokud jste Čech tak jste se sám označil za pakáž - trochu ironické, nemyslíte?
A pokud vím tak 90% zlodějů kol jsou tzv. nepřízpusobivý občané, takže co tím naznačujete? Myslíte že když necháte nezamčené kolo někde jinde ve světě že ho nikdo neukradne ? Možná tam vydrží o něco déle ale na 100% zmizne taky, to si buďte jistí !!!!

52 KAN Přerov KAN Přerov | 1. května 2009 v 10:25 | Reagovat

[49]:

[50]: Skarabeusi, když vynecháme Vaše nadávky jako "Vy hňupe" a Vaše moudra ( jako, že všichni hrabou pro sebe), což bychom bez Vaší nápovědy skutečně, ale skutečně "nevěděli", tak nám zůstává Vám sdělit, abyste mluvil jen za sebe, jinak řečeno my jsme na příspěvky z Ameriky zvědaví a čteme je - podotýkám, že Obamu jsme v Praze nevítali podle rčení " nechval dne před večerem". Co se týká kradení kol, tak kola /i hodinky/, ty se kradli hlavně v roce 1945 - nyní se krade novými metodami. A do Česka se vraťte až zde nebudou komunisti, tak, jak to říkají bří Mašínové

53 Eduard Vacek Eduard Vacek | E-mail | 1. května 2009 v 12:05 | Reagovat

Volby jsou fraška.
Bohužel je všechno stejné. Prognostický ústav se stal líhní kádrů do všech polistopadových politických stran, má tedy nehynoucí zásluhu na všeobecném politickém a společenském marasmu. Klony politických stran mají jedno společné. Infiltraci  komunistů, spolupracovníků KGB, StB zlodějů a psychopatů. Žádná politická strana nechtěla nastavit svoji vnitřní personální politiku tak, aby byla přijatelná pro slušné občany. Proč mám tedy volit mezi větším a menším zlem, když je všechno v jádru stejné? Nejsem maximalista, ale požaduji alespoň základní politickou kulturu. V tuto dobu jsou politické stranyv ČR mafiemi. Pokud se nezmění volební zákon, jde o ústavní volební podvod, který umožňuje politickým stranám, aby si do svého čela (potažmo do státní správy)postavily ty největší grázly, které ani nikdo nemusel volit. To je nepřípustné. ODS ani nebyla schopna objektivně analyzovat svoji volební porážku. Základní mravní a občanské  požadavky nesplňuje žádná současná velká politická strana, proto je nebudu volit.

54 Skarabeus Skarabeus | 1. května 2009 v 16:19 | Reagovat

[52]:

Možná jsem se touto "nadávkou" unáhlil, ale nic se na tom nezmění že Hedvíček je Spammer a své příspěvky nutí každému na počkání. A ukažte mi u nás jednoho politika který něco udělá aniž by měl z toho prospěch (pokud možno co největší).
Samozřejmě i politici musí z něčeho žít, ale za jakou cenu ?
Že se mají vrátit až tu nebudou komunisti? Směšné !!! Vždyť jsou všude ve světě (i v Americe). To by museli emigrovat snad na Severní pól nebo do Vatikánu aby je neměli "za zadkem" :-).
Vžyť v ČR v dnešní době to jsou jen trosky, které se chytají stébla a nic pořádného nezmůžou, tak čeho se dnes ti všichni tzv. "zahraniční vlastenci" bojí? Jedině ztráty pohodlí které si za tu dobu "venku" vypěstovali. Nebo že by ukradli kolo a bojí se trestu ? :-))
Ať si pěkně zůstanou ve svém teplíčku a nekafrají co, kde, jak se má v ČR udělat a změnit.

55 Pierino Pierino | E-mail | 1. května 2009 v 16:30 | Reagovat

Srandu to si fakt delam... ta ceska pakaz musi byt kazdymu k smichu... od ceskych cikanu az pod vaseho slavnyho presidenta i politickych leaderu.... keep smiling boozo....kdo neskace, neni Cech!![51]:

56 KAN Přerov KAN Přerov | 2. května 2009 v 17:06 | Reagovat

Pro Skarabeus (54)
Politiků, kteří toho dost dělají a nic z toho nemají ( jen svou finanční ztrátu)bychom dokázali vyjmenovat řadu, ale bohužel,nejsou to politici z parlamentních stran a "zásluhou" volebního zákona se nikdy v Česku nedostanou do popředí, kde by byli potřební. Volebním zákonem s 5-ti %  hranicí si parlamentní strany pečlivě hlídají, aby jim nějaká "malá" strana " nevypustila kaprům rybník". Když k tomu přidáte "moudrost" českého občánka, který ví o volbách jen to, že by jeho hlas malé straně propadl, což je nesmysl, protože se takový hlas  v poměru rozdělí vítězným stranám, tedy v podstatě ničemu nepomůže, ale také nic nepoškodí. Navíc je "malá" strana poškozená o možnost dotace státního příspěvku za volby při získání 1,5 % volitelnosti.Volební zákon je zločin a je tak příčinou volebních patů !
Dále- že se nemají vrátit, až tu nebudou komunisti - přece jste měl pochopit, že to píšem jako ironii. Ano komunismus je takové svinstvo, že jeho likvidace v českém národě ( s touto vládou a presidentem )není možná a to proto, že požádat o zákaz KSČM (Nejvyšší správní soud na základě porušování ústavy - 74 Štětinových bodů ) může jen president, nebo vláda, no a k tomu ani jeden nemá politickou vůli ! Takže, kdo chce demokratickou cestou zakázat komunisty, tak musí napřed vyměnit vládu, nebo presidenata, ale nejlépe oba.
Vrácení se Mašínů a jistě i jiných emigrantů není věci jejich odvahy, ale cti !!!
Komunisté nejsou trosky, které nic nezmůžou ( jak píšete ), pozor ! Aby za 20 let opět neznárodňovali.
A nakonec, prosím nedohadujte se na veřejných stránkách, kdo je lepší antikomunista, nebo vlastenec, to věci neslouží ani nezmění.

57 OM OM | 2. května 2009 v 20:14 | Reagovat

[50]: Také bych chtěl být tak "ubohý" a vyvalovat se na Floridě.
Mnoha lidem se Hedvíčkovy články líbí. Každý by měl tedy mluvit za sebe.

58 Jenda Jenda | 3. května 2009 v 1:03 | Reagovat

Když někdo jako [50]: napíše "U mě jste jen ubohý emigrant ... " jen demonstruje svou omezenost a ignoranci (v jeho případě typicky českou).

Od jakživa emigranti představovali tu schopnější část společnosti kterou opustili.
Jsou to třeba ti co dali vzniku USA, třeba ti umělci a vědci co odešli do USA, kde se jim dostalo většího uznání (na rozdíl od jejich vlasti) a též třeba ti Ukrajnici co pracují v ČR.

Nikde ve světe, na rozdíl od, snad jediné, společnosti lidí typu [50]:, by někdo takovou blbost nenapsal. Jinde emigrantům/imigrantům stavějí pomníky, pojmenovávají po nich ulice a náměstí.
Třeba nejmodernější brazilská dálnice spojující Sao Paulo s mořem se jmenuje "Imigrantes".
Proč asi? A proč váš depreciativní komentář vůči někomu kdo se k vám otočil zády?

59 Pierino Pierino | E-mail | 3. května 2009 v 2:54 | Reagovat

[50]: Skarabeus: To te musi desne srat, ze my "ubozaci" se valime na Floride, zatim co vy NEMOHOUCI nemate sanci a hlavne odvahu neco zmenit. Poteste se "vlastenectvim" a lasce k rodny hroude a naucte se aspon sbirat ty psi hovna a nezabijet se na silnicich. Ovsem vy HNUPOVE jste nenapravitelny, tak vam to Rosta musi obcas pripomenout....

60 Vlastimil Vlastimil | E-mail | 4. května 2009 v 14:03 | Reagovat

No co,komunisti vyhrají volby,zruší náhubkový zákon,které tady zavedly plíživé totalitní strany a nastane svoboda slova.

61 wexeq wexeq | 4. května 2009 v 19:07 | Reagovat
62 celebsinka celebsinka | Web | 4. května 2009 v 19:13 | Reagovat

http://kachlica.blog.cz/0905/3-kolo-sonc prosím hlásni pro Celebsinku ráda oplatíím

63 zdenek zdenek | E-mail | 4. května 2009 v 21:23 | Reagovat

Pánové a dámy, nevím jak Vy, ale mě k volbám nedostanou ani párem volů. Volit mezi blbými a ještě blbějšími, nebo zloději a ještě většími zloději apod. ,mne nikdo nedonutí. Pravda, po revoluci jsem jednou volit šel a od té doby už raději opět bojkotuji tu demokratickou výhodu. Darilo se mi vyhybat volbám za komunistů a dokud se neobjeví strana, které bych mohl aspon trochu duverovat, tak me do volebni mistnosti nikdo nedostane.

64 Skarabeus Skarabeus | 4. května 2009 v 23:23 | Reagovat

Když někdo emigruje ať už z politických či náboženských důvodů je zcela pochopitelné ,zvlášť když jde o život.(třeba v době totality), když z exilu totalismus podkopává a ničí je zcela dobré a žádoucí ale pokud to situace dovolí a není čeho se obávat a dotyčný místo aby se vrátil a dál jen kritizuje, pomlouvá svoji bývalou zemi a lidi v ní tak je to podle mě ubožák ať je to kdokoliv (zvlášť [59]: Pierino co pořád hází špínu na českého člověka - mám strach že všude sbírají psí hovna a nezabíjejí se na silnici jenom u nás ne - to je fakt ubohý ať to myslí jakkoliv.
To že zůstáváte tam kde jste mě jen ujišťuje že jste jen pohodlní.
Kritizujte si lidi kde žijete (já zapoměl že tam kde jste jsou podle vás  [58]:Jenda všichni lepší a dokonalí - prostě elita).

65 ghost ghost | 5. května 2009 v 8:26 | Reagovat

[61]: Bacha, z toho IQ-testu pak posilaji ucet pres advokata. Nekolika detem tady v okoli se to stalo.

66 Ryšavá Ryšavá | 5. května 2009 v 10:45 | Reagovat

O tom co se deje v nasem zdravotnictvi
Jak kurvy vladnou nasim nemocnicim.
Nejenze chlastaji, jsou arogantni ale i provadi hromadne souloze v pracovni dobe v nemocnicich, pak ty lekare vydiraji a ty neosetruji pacienty , kteri se jim kurvam nelibi.
To se deje v nemocnicich nejen v brne .
Kurvy chodi na kaficko s nejvyšší statni zastupkyni a kradou nejen penize  ale i rozkradaji nase zdravotnictvi.

67 ghost ghost | 5. května 2009 v 13:38 | Reagovat

[66]: Nejsi ty z toho sediva, Rysava?

68 Luis Luis | 15. května 2009 v 3:46 | Reagovat

Jak symptomaticke ; Scarabeus a jeho zivotni pout s kulickou hovna, kterou pred sebou vali a ma ji za svuj domov.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama