Cesky narod pozira sve vlastni...

28. května 2009 v 16:21 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Kdyz jsem se vcera dival na video, jak Jiri Paroubek stoji na tribune v pruhovanem tricku jako maly namornicek a chyta jedno vejce do obliceje za druhym, bylo mi ho nesmirne lito. Povazte, nejsem zadny priznivce socdemaku, jsou to podle mne vsechno komunisti, ale tohle bylo moc. Jiste ze chapu, ze mily a dobrosrdecny Jiri Paroubek, ktereho jsem znal pred triceti lety uz neni a ze tentyz clovek dnes je mozna (nebo spise pravdepodobne) moron s idiotskymi nazory - to s vami udela prostredi, ve kterem zijete. Tricet let zivota v Cesku z vas udela uplne jineho cloveka. Z andela Charlie Manson. Nastudujte si to za domaci ukol - vliv prostredi a spolecnosti na zmenu v moralce a charakteru jednotlivce. Mala napoveda: Je to duvod, proc jen byvali cesti emigranti zustali normalni - protoze tam u vas nezili!

Proto bych z vyseuvedeneho nevinil ani tak Paroubka jako spis ceskou spolecnost a cesky narod. Paroubek to puvodne urcite myslel docela dobre a blba z nej udelala az ta slintajici a gryndajici ceska luza, ktere chtel vyhovet. Paroubek prinesl obeti - spolecensky mu znemoznili papouska Roko, kdyz ho obvinili ze spoluprace s StB, zastrelili mu kocku, tak dlouho se posmivali jeho manzelce (pamatujete ten transparent na stadionu "Paroubku, ted ji muzes upalit!"?), az se s ni radsi po 28 letech rozvedl a vzal si jakousi nosatou a chorobne hubenou - to vsechno na natlak ceske luzy. A pak se najednou nalada lidu, tedy luzy, otoci a Paroubek, tolik ochotny vyjit vstric, je bombardovan vajicky. To je lidska tragedie! Prohrany zivot!

Kdyz uz nic jineho, pak to urcite svedci o nekulturnosti a necivilizovanosti ceske verejnosti, spolecnosti a naroda vubec. Ted trochu odbocim: Pred chvili jsem dostal email od Spolku Salamoun o Rostislavovi Roztocilovi. Spolek Salamoun je takova havloidni kolaborantska organizace fungujici jako decoy pro ceskou komunistickou justici. Jejich nejuzasnejsi akce byla, kdyz presvedcili emigranta Roztocila, ktery byl v Cesku obvinen z vrazdy, kterou naprosto nemohl spachat (i kdyz Roztocil byl urcite trochu sizunk, byl to taxikar a jeste Prazak), aby se vratil a celil "ceskemu pravu", aby byl "ocisten". Naiva jeden emigrantska. Hned ho zavreli a muset uprchnout do Nemecka (uz podruhe), a Nemecko ho odmita vydat "ceske spravedlnosti". Nevim presne kolik dnu si Roztocil naprosto nevinne odsedel v ceskych kriminalech, ale uz i jeden den je prilis! A kdyz uz o tom pisu - kolik dnu si naprosto nevinne odsedel v kriminalech Vladimir Hucin? V polistopadovych, ne predlistopadovych! A proc soudkyne Horvathova, co odsoudila Pavla Wonku porad soudi? A nikoho to nezajima! Nikdy jsem nevidel narod (krome muslimskych narodu) s takovym ostentativnim nezajmem o spravedlnost, svobodu a demokracii jako je cesky narod. Naprosty nezajem - vsechno co je zajima je papat, mrdat a kakat.

Kdyz to vezmete historicky (prectete si knihu Tomase Krystlika Zamlcene dejiny ) tak uplne nejspokojenejsi byl cesky narod za vlady Reinharda Heydricha - zavedl odborarskou rekreaci, zvysil pridel potravin na potravinove listky a delnici a soustruznici z CKD prekracovali plan az se z nich kourilo, ze meli i cas chodit hajlovat na Vaclavske namesti - joj to byly casy, ze? Cesi proste na tu blbou spravedlnost, svobodu a demokracii nejsou tak nejak staveni...

Je mi znama zaliba ceskeho publika vyrabet slovni hricky zalozene na jmenu nesympatickeho doktora Ratha. Napadlo mne to, kdyz jsem premyslel o reseni ceske necivilizovanosti a primitivnosti. Jedine co mne napadlo bylo humanisticky znovu obehnat Ceskou republiku ostnatym dratem a nechat to vyhnit. Vetsina ceskeho naroda zcela jasne neni pripravena pro vstup do civilizovaneho sveta. Umelec David Cerny jiste mezi tim ostnatym dratem rad vytvori par hranicnich prechodu ve tvaru oslich usi, Svejkovy cepice nebo neceho podobneho a typicky ceskeho.

Loucim se s pozdravem:

Za drat! Za drat! Za drat!

Rosta

---
A ve volbach volte Pravy blok - ODS uz jste volili, stalo to za hovno, CSSD uz jste taky volili, stalo to za hovno - dejte moznost Pravemu bloku se historicky znemoznit!

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 28. května 2009 v 16:51 | Reagovat

uzasne vystizne!! ale jeste vystiznejsi je odborna sociologicka studie taktez od Mistra of Wordboarding vystizne zvana SYNeza ANALyz na
www.cs-magazin.com  vlevo Archiv , v nem 2005-9  tj zari , strana 1 dole
zasypte to zde reakcemi, soudruzi a soudruzky nebo dotanete zachodovym hadrem pres drzky

2 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 28. května 2009 v 16:52 | Reagovat

fix: SYNteza ANAlyz  (ne ANALliz :-)

3 Pepa Nos Pepa Nos | E-mail | Web | 28. května 2009 v 17:43 | Reagovat

Netřeba litovat Paroubka. Hlavním ideologickým cílem sociálních demokratů byli a jsou blbci (podle jejich stratégů jich je v národě většina). A vajíčkový zábal vypadá opravdu blbě. Příčina - důsledek. Logika, matematika.

4 Mischa Mischa | E-mail | 28. května 2009 v 19:59 | Reagovat

Souhlasím s tím, že každý se musí historicky (případně i hystericky) znemožnit sám.Je však nutné, aby české ovce šly k volbám, protože v opačném případě mohou pak v hospodách nadávat už jen samy na sebe, svoji blbost a stádnost.Nic jiného.

5 george86.canada george86.canada | E-mail | 28. května 2009 v 20:52 | Reagovat

OMG LOL, cesky narod je opravdu unikatni. Nekam do muzea nebo prirodni rezervace, Czechistan Forest. I v Kanade jsou narodni parky o rozloze CZ, so why not?

george86.canada, ON, Toronto

6 obcan obcan | 28. května 2009 v 22:07 | Reagovat

Tak mě nějak napadlo, co vy byste všichni říkali, resp. psali, kdyby ten český národ nebyl jak říkáte stádem ovcí ?
Ale spíš stádem vyčuránků než zrovna ovcí, což ale posoudí jen ti, co zde žijí.
Ale zásadně nesouhlasím s tím, že desítky let života v US či jinde udělá z vyčuránka, gaunera či hochštaplera charakterního a morálního člověka. Jedinec se pouze přizpůsobí v rámci svých genových dispozic tlaku okolí, tedy společenského prostředí. A to platí vice-versa pro každého. Zeptejte se na to jistého nositele Nobelovy ceny ......

7 Abstergo Abstergo | 29. května 2009 v 7:33 | Reagovat

Pane Hedvíčku, souhlasím s Vám snad skoro ve všem, jenom u těch "vyčůraných Pražáků" se s Vámi chci podělit o zkušenost, že ač Pražák ve 3. generaci, obechčijí mě vždy spoluobčané z venkova. Ostatně, nás Vltavou křtěných Pražáků už je v Praze asi tak jedna třetina, ostatní je "náplava". Každopádně Vás zdravím a těším se na Vaše další postřehy, které až smutně často korespondují s těmi mými!

8 Luis Luis | 29. května 2009 v 7:59 | Reagovat

Konecne rozumne uvazovani ohledne strany kterou volit. Pravy blok navrhuji volit od doby, kdy vznikl.  Bohuzel sdilim stejnou obavu o jeho historickem znemozneni.
ODS a jeji klony jsou jeden velky podvod.
Co se tyka zivota v cr, da se zit tak, aby clovek nezblbnul, ale musi se zit na uplne samote, stranou od uplne vseho a nejlepe na nemecke hranici, aby clovek mel moznost alespon na malou chvili uteci mezi normalni lidi. Praktikoval jsem to trinact let , ale i tak jsem se potom na trvalo odstehoval - to je nejlepsi.

9 ghost ghost | 29. května 2009 v 8:38 | Reagovat

[6]: V prostredi, kde neni lez zakladem zivota, se i ty naucis nelhat. Je to o podvedomi a obecne prijatych pravidlech ve spolecnosti.

Do genu se to nejspis nevypaluje, to mas, obcane, pravdu.

Ale zkusenosti nekolika generaci z K&K, nemeckeho a ceskeho nacionalismu a nasledneho komunismu neoslabis rychleji, nez zase behem nekolika generaci, pokud se tedy mezitim zase neco spatneho nestane.

10 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 29. května 2009 v 9:11 | Reagovat

To 8: Já teda nevím, pozoruji pana Cibulku již leta, občas i se zájmem čtu jeho www, ovšem stejně tak jsem studoval leta Svobodnou Evropu, a když jsem ji vždy tak pracně lovil z rušení, přicházelo mi vždy na mysl, jestli to vlastně není jen zahraniční vysílání ÚVKSČ. Když jsem poprvé v lednu 1990 kupoval v redakci Necenzurovaných novin  za dvěstě korun dvě diskety se seznamy tajných agentů StB, a tlustý muž s pětikilovou Nokií asi za sto dvacet tisíc v ruce / první "mobilní telefon" NMT s výkonem 18W VF/, mně podal co jcem žádal, a majetnicky si mé dvě stovky zastrčil do kapsy, nidko mně nezatkl, já to pak šoupnul do své dvěstěosumedsát šestky, opravdu, na obrazovce vyskočily seznamy v nějakém dětském editoru, a já tam jako první string co jsem chtěl hledat, dal Václav Havel, a nic tam o něm nebylo, tak jsem se jen usmál, a nic víc už jsem nehledal.....  

11 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 29. května 2009 v 10:04 | Reagovat

Ještě To 8: Teď jsem ještě hledal na internetu rozkaz tehdejšího ministra vnitra Sachera /rok 89/ , ve kterém se praví, že uvšech jmén, uvedených v následujícím seznamu je nutno vyjmout jejich složky, a uložit je ve zvláštním fondu "Z", a po jakémkoli dalším dotazu na složky u těchto jmen vést na ministerstvu vnitra seznamy tazatelů, ale už se to zase někam přesunulo. V seznamu dokumentů MV to ještě je, ale text jaksi létá již někde jinde..Seznam  samozřejmně začínal jménem Havel, a pak už to šlo zase jen pěkně podle abecedy...

12 Bývalý člen Pravého Bloku Bývalý člen Pravého Bloku | 29. května 2009 v 13:58 | Reagovat

Je mi líto, ale Pravý Blok volit nelze. Přestože programová idea je skvělá, jeho předseda by "historicky znemožnil" i tu ideu, což v současné době systematicky dělá. Lze jen tajně doufat, že za to nemůže.

13 ghost ghost | 29. května 2009 v 14:06 | Reagovat

[12]: Co je to ten tzv. Pravy Blok?

14 Bývalý člen Pravého Bloku Bývalý člen Pravého Bloku | 29. května 2009 v 15:26 | Reagovat

Pravý Blok je strana, kterou založila skupina velmi moudrých lidí. Dala si do základního programu přímou demokracii a odvolatelnost politiků. Bohužel ti, co Pravý Blok založili, již v této straně nejsou, museli ji opustit když se stal pan Cibulka jejím předsedou. Dnes již nemá Pravý Blok téměř žádné členy. Těch posledních asi šest členů se stalo jakousi sektou, která prověřuje siderickým kyvadlem všechny bývalé příznivce a nazývá je agenty KGB, GRU a BIS. Jak říkám, je této strany a programu škoda - ryba vždycky smrdí od hlavy.

15 ghost ghost | 29. května 2009 v 16:00 | Reagovat

[14]: Aha. A Alenka Paralova tam jeste je?

16 count count | 29. května 2009 v 16:56 | Reagovat

Neřekl bych, že Paroubka "udělala" česká lůza (byť si o domorodé ulici iluse nedělám a tyhle slovanské holubičky nám ještě ukáží zač je toho loket, stačí si vzpomenout na Vítězný únor a všechny ty zločinecké vizáže kolem), spíš se Paroubek vědomě lůze podbízí, protože velmi dobře ví, že nejvíc hlasů dostane právě od nemyslící, sobecké chátry. Byť ten vajíčkový útok na Smíchově byl přespříliš, netřeba tuto bolševickou amébu litovat. Paroubek sklízí jenom to, co si sám zasel: ten kdo s lůzou zachází, s ní také schází (zaparafrázujeme-li si drobet).

17 Der Falschirmjaeger Der Falschirmjaeger | 29. května 2009 v 19:27 | Reagovat

@14 & 15 : kdyz uz jsme u tech Alenek v Risi Divu a za Zpetnym Zrcatkem-Prcatkem (Lewis Caroll ) tak se vas coby odborniku na Chechistan Valley ptam
copak dela Alenka Hromadkojc ktera sa stranicky angazovala po sametovem podvodu ????????????????????????????

18 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 29. května 2009 v 19:29 | Reagovat

fix: Fallschirmjaeger

19 Vanek Vanek | Web | 29. května 2009 v 20:19 | Reagovat

Škoda vajíčka, které padne vedle
Pravidlo, že o věcech veřejných se v civilizované společnosti rozhoduje v přítmí paláců prostřednictvím osvícených tribunů lidu, funguje více či méně úspěšně v zavedených demokraciích. Ledaže nevím o žádné, která by strávila exoty typu odpudivého demagoga Jiřího Paroubka. V jeho případě zejména platí, že škoda je vajíčka, které padne vedle.
Vice: http://czech-bohemia.blogspot.com/

20 Vanek Vanek | Web | 29. května 2009 v 20:23 | Reagovat

Re: proc jen byvali cesti emigranti zustali normalni - protoze tam u vas nezili!
----------------------

Pocitam se mezi nenormalni protoze nemuzu zustat lhostejny k tomu ze deti, kteri hazely vajicka jsou nazyvany Paroubkovskym ksindlem nacicty.

21 Vanek Vanek | Web | 29. května 2009 v 21:08 | Reagovat

Re: Hele, ozrala Vanek
Jsem v jednom kuse nality ty jedno maly vlastenecky prasatko:
http://smg.photobucket.com/albums/v211/vanek/

22 Kadet Bügler z Leutholdu Kadet Bügler z Leutholdu | 29. května 2009 v 21:13 | Reagovat
23 Vanek Vanek | Web | 29. května 2009 v 21:14 | Reagovat

Re: cesky narod je opravdu unikatni.
----------------------------------
Pravdu dis. I emigranti stoji za hovno, nestykam se s nimi, pripadaji mi stejni jako domaci burani.

24 Vanek Vanek | Web | 29. května 2009 v 21:15 | Reagovat

Re: Ta pani vari skutecne knedliky?
-----------------------------
Ne, ty varim ja :-)

25 Vanek Vanek | Web | 29. května 2009 v 23:59 | Reagovat

Kdo obhajuje Paroubka je co? Vul!!!
-------------------------------------

„Ano. Pro nás mladé, kteří jsme únor 1948 neprožili jako osobní zkušenost, je toto datum především historická událost, kdy byla s konečnou platností rozhodnuta otázka politické moci, došlo k likvidaci pozic exponentů buržoazie v politickém životě republiky. Nyní, 30 let po únoru 1948, jsou pro nás mladé ideje Února živou výzvou. Nutí nás především k zamyšlení, kolik toho pro stranu a společnost děláme a kolik jsme schopni udělat. V naší stranické práci je stále co zlepšovat. Stojíme před výročními členskými schůzemi a okresními konferencemi strany, bude třeba se zamýšlet nejen nad výběrem členů do výborů místních organizací, ale i nad celkovou koncepcí práce těchto organizací. Vždyť ruku na srdce, kolik z těchto orgánů a organizací má důkladně rozpracovaný dvou až tříletý plán činnosti? Kolik z těchto místních organizací provádí například důkladnou přípravu kádrů? Stále nevyužíváme všech organizačních forem, které organizační řád předpokládá. Mám především na mysli možnost vytváření odborných komisí a to při okresních a krajských výborech strany. Vždyť tak bychom daleko lépe a kvalifikovaněji a tedy i s větší vahou vystupovali v zastupitelských sborech, členských organizacích Národní fronty i na svých pracovištích,“ prohlásil Paroubek v roce 1978 v Socialistickém směru, bulletinu Československé strany socialistické.

26 Vanek Vanek | Web | 30. května 2009 v 0:19 | Reagovat

EGG Revolution
Tak nám ministr vnitra na direktivy z Lidového domu posílá tajné, aby hlídali předsedovy mítinky. A taky prezident Klaus, novopečený to obhájce demokracie, se nechal slyšet, že ta je v ohrožení. Co že se to stalo? Předseda dostal vejci! Zní to jako vtip. Bohužel ale není.

Neznáte předsedu? Je to ten muž, co nechal v roce 2005 seřezat účastníky CzechTeku. Ten muž, co nám v roce 2006 s rozohněnou tváří sliboval, že bude schvalovat zákony i s marťany a svobodné volby, které prohrál, přirovnával k únoru 48. Ten muž, který nám z vlastní ješitnosti shodil Evropě předsedající vládu. A především ten muž, který přivedl komunisty zpátky ke korytům, sic zatím jen těm krajským. Ty komunisty, kteří tu 40 let systematicky devastovali zemi, pěstovali třídní nenávist a především dupali po sebeúctě a jakýchkoli odlišnostech všech kolem.  

Ne, pane předsedo, dostal jste ty rány čelem a byl jste o nich informován dopředu. Roky dopředu. Tak dlouho jste nás se svým pobočníkem Davidem Rathem přesvědčovali, že „lidem“ spolupráce s komunisty nevadí a za všechno kolem, že mohou jen ti druzí, až jste vyvolal protireakci.  

Jste to vy, pane předsedo, kdo sem přinesl kulturu vulgarity, hulvátství a průměrnosti. Děláte politiku bez programu, vaše slova se dle průzkumů ze dne na den mění. Jediné, čím se nás snažíte přesvědčit jsou neustálé útoky na ty nejnižší lidské pudy. Spoléháte na závist, nevzdělanost, slabost  a opět na osvědčený třídní boj.  

Studenti v historii naší země již tolikrát prokázali cit ozvat se ve správný čas. Možná nebyla ta andělská smršť nijak dobrým řešením, přesto zůstává její smysl jasný. Důkazem toho budiž slova vypouštěná špičkami vaší strany stejně jako novopečeným ministrem vnitra Pecinou. Nazývat demonstranty, kteří neudělali nic jiného než že vás trefili vejci, fašisty a nacisty, nezlobte se, to už není jen vulgární, hulvátské a průměrné, to už jste překonal i sám sebe. A věřte, pane předsedo, ono se vám to, zase, vrátí. Doufejme, že už letos v říjnu.  

A ještě na závěr, pane předsedo. Rád říkáte, že vám jde o vaše slavné vítězství. Těm, co se ale ozývají, jde o víc, chtějí totiž žít tak, jak vy nemůžete pochopit. Chtějí být svobodní, nechtějí a nebudou se vám dvořit. Na tom totiž není nic sexy.

Miroslav Bednář
http://bednar.bigbloger.lidovky.cz/c/86245/EGG-Revolution.html

27 Anti Anti | 30. května 2009 v 6:36 | Reagovat

Rosto,
k tomu: "Naprosty nezajem - vsechno co je zajima je papat, mrdat a kakat." jste zapomnel bumbat, nejlepe desitku v nejake zakourene hospudce, kde se dobre nadava a neni to moc slyset. Co kdyby...

28 Anti Anti | 30. května 2009 v 6:50 | Reagovat

[24]: wow, to vypada jako prava nefalsovana knedlo zelo vepro... skoda, ze tady "nahore" nejdou knedliky udelat. dal bych si... Asi se vypravim do Denveru. Pane Vanek, to mi nedelejte delat chute.

29 ghost ghost | 30. května 2009 v 9:25 | Reagovat

[17]: Hromadkovou neznam a ona mne asi take ne.

30 Vanek Vanek | Web | 30. května 2009 v 11:24 | Reagovat

Re: prava nefalsovana knedlo zelo vepro

Knedliky jdou udelat vsude na svete :-)
Matka me pritelkyne ktera priletela z Tokya na dva tydny do Sydney prohlasila ze neco tak dobreho jeste nejedla. Knedlo-zelo-vepro jsem varil dvakrat a nez odleti uvarim jeste jednou. Budou se podavat bramborove knedliky :-)

31 ghost ghost | 30. května 2009 v 12:16 | Reagovat

[30]: Vidno, ze's uz barbar. K bramborovym knedlikum spise uzene, nez veprova pecene.

Ale nekomu je knedlik jako knedlik a jinemu zase zenska jako zenska, auto jako auto, pivo jako pivo, bydleni jako bydleni ...

32 Ondra Ondra | 30. května 2009 v 12:53 | Reagovat

Nechápu.
Většina z vás by komunisty perzekuovala, ale pláče nad tím že se na ně hází vejce. Paroubek kradl za socialismu, tak krade i dnes. Žádný vývoj tady nevidím.
Navíc sem myslel že takhle striktní sociální determinismus pravičáci považují za komunistickou pitomost.

33 Alfred Alfred | 30. května 2009 v 13:09 | Reagovat

Kdyz je cesky narod takova luza, proc se jim Rosto zabyvas, ja luzu ignoruji. Tak je totiz vsude. Zustava ovsem otazka co je pro koho luza? Pro Rimany to byli barbari, pro nacisty zidi a pro Rostu a Krystlika to asi budou  Cesi. Tak krasne funguji sylogismy a formalni logika.........

34 Olga Floriánová Olga Floriánová | 30. května 2009 v 15:54 | Reagovat

Vážený pane Hedvíčku (nebo kdo jste),

  nechte si laskavě své názory pro sebe a už mě je neposílejte !!!!! Já
mám svůj vlastní rozum a úsudek a ty Vaše e-maily stejně nečtu. Zabývám
se a ztrácím svůj drahocený čas, který je mně zde vyměřený , tak, aby byl smysluplný pro mne a lidi mně blízké. Nemíním ho ztrácet pročítáním Vašich
výlevů a negativních pocitů, které, nevím proč, máte potřebu rozsévat na
všechny strany. Dnes jsem, jen tak ze zvědavosti, do Vaše textu náhlédla,
a stačí mi to, abych si o Vás udělala mínění. Takže, milý pane, neztrácejte
Vy svůj čas s námi necivilizovanými barbary, které chcete nechat obehnat
drátem a vyhnít, a věnujte se čemu chcete, ale hlavně mě o tom už neinformujte
a neobtěžujte svými názory, o které absolutně nestojím. Pokud tedy ten Vaš
svět (nevím přesně jaký máte na mysli) je celý tak úžasně civilizovaný a kulturní
jako Vy, tak já chci být od něj co nejdále a možná i ten drát a hodně vysoká
zeď bude dobrá, aby mě před ním ochránila. A Vy si vyhnívejte, kde chcete
a jak chcete. Hlavně už neobtěžujte !!!!!

Olga Floriánová,
občanka České republiky, která si žádné e-maily od jakéhosi Hedvíčka nevyžádala
a nepřeje se, aby jí byly dále posílány !!!!!

35 Kadet Bügler z Leutholdu Kadet Bügler z Leutholdu | 30. května 2009 v 17:24 | Reagovat

[30]: Ceske zradlo je vynikajici ale muzu ho zrat pouze tak jednou za rok. Hodi se  to spise do polarni zimy nekde za polarnim kruhem.

36 Kadet Bügler z Leutholdu Kadet Bügler z Leutholdu | 30. května 2009 v 18:22 | Reagovat

[34]: Hrda obcanka CSSR. Od odrodilcu a samozvancu si nas socialismus nenechame kazit.

37 Jaroslav Škeřík Jaroslav Škeřík | E-mail | 30. května 2009 v 21:26 | Reagovat

Rath, Paroubek a někteří další socdemáci jsou sami ukázkou nekulturnosti tohoto národa.  Když Rath může pobírat dva platy na plný úvazek z veřejných peněz, měl by pracovat 16 hodin denně a ne se poflakovat na soukromých akcích levicové strany. Bohužel ani zásah vajíčka do čela tohoto pána k rozumu nepřivede. Co naplat. Mně jich líto není. Když vás někdo může beztrestně okrádat, zadlužovat zemi, a vy proi tomu nemůžete fakticky nic dělat (levicových voličů bude vždycky víc, jelikož práce není v módě), tak se nelze divit tomu, že někteří jedinci ztratí nervy a jdou si alespoň zaházet vajíčky.

Nesouhlasím s tím, že to je jenom vlivem prostředí. Ostatně, proč v Americe zvítězil levičák Obama???? Proč je celá EU levicová? Že by přece jen socialismus zvítězil na celém světě?  

38 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 30. května 2009 v 21:42 | Reagovat

Paní Olga, občanka české republiky , se zřejmně napila fernetu na diazepam.

39 Jaroslav Jaroslav | 30. května 2009 v 22:06 | Reagovat

Pokud budou v CR existovat lidi s takovym nazorem jako pani Olga, tak bude Hedvickova publikace vzdy nejen aktualni, ale i NUTNA. Kdyz je zahrada zaneradena plevelem, tak potrebuje schopneho zahradnika ktery rozezna dobre kviti od plevele.

40 Luis Luis | 30. května 2009 v 22:57 | Reagovat

Ja to pisu uz po nekolikate ; prestante hazet vejcema a zacnete po politicich hazet pokladky. (to je vejce vyrobene z porcelanu na osizeni slepic cca 200g, aby vedely, kde maji snaset.)

41 Luis Luis | 30. května 2009 v 22:59 | Reagovat

[37]: " Ostatně, proč v Americe zvítězil levičák Obama???? Proč je celá EU levicová? Že by přece jen socialismus zvítězil na celém světě?"
Odpoved : http://freemasonrywatch.org/

42 Kadet Bügler z Leutholdu Kadet Bügler z Leutholdu | 30. května 2009 v 23:12 | Reagovat

[41]: Luis clen strany zlocinne a  zavrzenihodne a lampasak CSLA

Proz nevyhral v C(SS)R Svejnar?

43 Anti Anti | 31. května 2009 v 0:33 | Reagovat

Pane Vanek, nevim, ale tady 8500 ft ASL se mi nikdy nepovedly (ty knedliky) a bud se rozvarily nebo se s nima dalo strilet z kanonu. Vetsinou se tedy rozvarily uz po peti minutach ve vode.

44 Anti Anti | 31. května 2009 v 0:37 | Reagovat

[31]: ghost, kdepak, veprove vypecky, cervene zeli a pravy nefalsovany bramborovy knedlik. Tusim se tomu rikalo Moravsky vrabec, taky se podaval se spenatem...

45 Vanek Vanek | Web | 31. května 2009 v 0:55 | Reagovat

Re: Vidno, ze's uz barbar.
K bramborovym knedlikum jde i kachna :-)))

46 Luis Luis | 31. května 2009 v 0:56 | Reagovat

[42]: hloupy wernere, kdyby jsi poradne cetl co pisu, tak by jsi se tak hloupe neptal.

47 Luis Luis | 31. května 2009 v 0:59 | Reagovat

[45]: S tema emigrantama mas jinak plnou pravdu.
A bramborove knedliky se tady v Kanade davaji v hodne rodinach i na thanksgiving ke krocanovi, k huse apod. a to v rodinach, kde vubec nevedi, ze nejake cesko existuje.

48 Jenda Jenda | 31. května 2009 v 2:57 | Reagovat

Ke knedlíkům nekrolog malé české svině na jednoho zdrhuntého (Waldemara Matušku):

Byl to pěknej vyžírka
Když měl bolísko, tak běžel k nám do nemocnice, aby to měl grátis. Zahrabanej bude taky tady, tam je to drahé, že? Než zdrhnul, tak ještě zpíval .......

Kdy jste četli něco o něm? Když přijel na operaci..... Tak klídek!

    * 31.05.2009 01:39
    * Luboš 88.103.119.xxx

http://www.lidovky.cz/zemrel-waldemar-matuska-0wo-/diskuse.asp?iddiskuse=A090530_184052_ln_kultura_ter

49 Brouk Pytlik Brouk Pytlik | E-mail | 31. května 2009 v 4:46 | Reagovat

[34]: tak to necti kravo

50 ghost ghost | 31. května 2009 v 9:12 | Reagovat

[44]: Beru. Nebyla ale predtim rec o vepro-knedlo-zelu? To pak nejsou uplni morafsti brapci, rekl bych.

51 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 31. května 2009 v 9:58 | Reagovat

To 41: Celá česká politika je založena na kladení podkladků voličům, aby věděli koho správně volit. Podle toho to taky vypadá. Původně jsem myslel, že volič by měl být teoreticky svéprávný a nezávislý.

52 ghost ghost | 31. května 2009 v 10:10 | Reagovat

[51]: Jo. A slepici ani nenapadne, hodit tim podkladkem po hospodarce. Na rozdil od cloveka ani nemuze.

PS. Nei narodni pklad take spis jen takovym podkladkem?

53 wexeq wexeq | 31. května 2009 v 10:11 | Reagovat
54 ghost ghost | 31. května 2009 v 10:33 | Reagovat

[53]: Chces zase kasirovat, vexlaku?

55 Stanislav Stanislav | 31. května 2009 v 10:47 | Reagovat

Opět jste mě pane Hedvíčku přiměl k úsměvu, rád čtu vaše články. Jsem Čech středního věku, žíjí v Česku......jsem vlastenec a svou vlast mám rád. Vaše články jsou podněté a vedoucí k zamyšlení a sebepoznání....osobně je nezatracuji. Dnes ovšem jednu výtku mám...pokud se Češi neozývají a nedávají najevo svůj názor, označíte je za stádo, které se sebou nachá vláčet. Pokud svůj názor projeví - nazvete je lůzou. Jsem rád, že létala vejce, která ukázala, že Čechům záleží na jejich budoucnosti a jsem rád, že po letech dokázali neskrytě vyjádřit svůj názor. Nepovažuji vejce za nejlepší prostředek, avšak podle mého je lepší hozené vejce než kakat, mrdat a papat. S pozdravem Stanislav

56 Jiří Nedavaška Jiří Nedavaška | E-mail | Web | 31. května 2009 v 10:55 | Reagovat

Zdravím,dle posledních informací,byl vajíčkový útok" připraven firmou,která připravuje pro ČSSD předvolební kampaň...

57 OM OM | 31. května 2009 v 12:20 | Reagovat

[43]: Houskové knedlíky -

1/2 kg hrubé mouky, 2 nakrájené housky, 2 vejce, 1/2 lžičky soli, 1 kostka (cca 40 g) kvasnic, 3/8 l mléka.

V hnětacím stroji smícháme mouku s houskama a přidáváme rozšlehanou směs vajec a kvasnic v mléce. Těsto se hněte až do okamžiku, kdy se přestane lepit na stěny a pak se nechá kynout asi 75 min. při norm. teplotě. Z vykynutého těsta uděláme 4 válce, které vaříme 15 min. v páře zabalené do utěrky aby se neslepily. Pak nechat trochu vystydnout a nakrájet nití.

58 Jan Zaricky Jan Zaricky | 31. května 2009 v 13:05 | Reagovat

Komunisticka minulost a pritomnost vyrazne deformovala CeskoZlodejsko.

Bolsevici vylepsili CeskoZlodejsky statni znak  tak, ze ma  hvezdu na hlave cz lva a nikomu to nevadi. Jak symbolicke, jeste chybi svejkovska cepice a pullitry piva..
Dvacet let po sametovem podvodu se v prevazne ateisticke spolecnosti netresta velke chmatactvi, nic se nedela s obludnou korupci, pravni nihilitou, navracenim kradenych majetku emigrantum a se silnou podporou bolseviku. Zhruba dvacet procent zbidacele populace, si primo preje navrat zlocinnych komunistu. Pocet  nostalgicky vzpominajicich na „zlate komunisty“ se  prakticky nezmenil. CSSSD  ve sve politice spoleha na komunisty jiz nejen na obecni, ale I na krajske urovni, a k trvale kolaboraci s komunisty sahají i v poslanecke snemovne.
Komunisticke zakony lze pri dobre vuli zmenit behem sesti mesicu, strukturu vlastnickych vztahu privatizaci (a ne piratizaci) statniho majetku, lze zmenit behem nekolika let, spolecenske klima a zvyklosti v CeskoZlodejsku vyzadují k dukladnemu ocišteni od komunistickeho balastu tak padesat let. CeskoZlodejsko ma pred sebou opravdu, ale opravdu hodne prace a je na case, aby uz na tom usilovne zacali pracovat.

59 novopatriot novopatriot | Web | 31. května 2009 v 14:19 | Reagovat

Žádná lidská tragédie. Paroubek je prolhaná svině a pokud se rozvedl se svojí ženou po 28 letech jen aby vyhověl tý nejhorší český lůze, která volí socialisty, tak je to ještě větší vůl než jsem čekal.
Jinak ano, naše prostředí tady stojí v mnohém za hovno a hodně tomu nahrává i politická kultura, která už léta jde totálně do prdele. A nejvíc na tom maj podíl právě socani, kteří se rozhodli, že svůj volební úspěch založej na primitivismu, kterej tady 40 let rozvíjel bolševik. Tedy na takové té mentalitě, kdy bohatý = zlý a chudý = dobrý a kdy soused závidí sousedovi, atd. ČSSD by se ze sociální demokracie měla přejmenovat na socialistickou demokracii, protože já si pod sociálností představuju mimo jiné i snahy o stmelování společnosti. Naopak socialismus, jak jsem ho popsal, vyvolává ve společnosti nesváry. Štve jedny proti druhejm. Debilové jako Rath maj pak plný huby keců o zlých boháčích zatímco sami vydělávaj miliony...

60 VB VB | 31. května 2009 v 14:31 | Reagovat

Tak ja vam povim neco o tech knedlikach.  Muj znamy pozval k sobe par italskych znamych na veceri. Umel dobre varit, tak aby je uctil ceskou kuchyni, udelal vepro, knedlo, zelo.  Italove se najedli, posedeli a pri odchodu za jidlo podekovali zaroven s poznamkou, ze si pochutnali. Jake bylo ale prekvapeni, kdyz muj mily znamy sundal ubrus ze stolu a pod nim lezely rozkousane kusy knedliku. Z toho plyne jedno pouceni.  Napriste misto knedliku naservujte navstevam caj a par susenek a ty knedliky si udelejte nekdy jindy pro sebe.

61 ghost ghost | 31. května 2009 v 16:44 | Reagovat

[60]: Veris tomu, co pises? Zkus si to doma vymodelovat a napis nam, kolik rozkousanych knedliku se ti veslo pod ubrus, aniz by si toho musel kazdy vsimnout. A pripadne priloz fotku toho ubrusu s udajem, kolik knedliku je pod nim. Ze ty jsi jenom pomocnik VB?

62 pierino pierino | E-mail | 31. května 2009 v 19:32 | Reagovat

jo Rosto napsal jsi to dobre.....

63 Pavel Pavel | 31. května 2009 v 20:55 | Reagovat

[58]: "Bolsevici vylepsili CeskoZlodejsky statni znak  tak, ze ma  hvezdu na hlave cz lva a nikomu to nevadi." -jak to myslíš?

64 Eda Eda | 31. května 2009 v 22:42 | Reagovat

[34]: ale mila Olinko, mohlo to byt jednou vetou a bez invektiv

65 VB VB | 31. května 2009 v 23:58 | Reagovat

Mily Gho

66 VB VB | 1. června 2009 v 0:05 | Reagovat

Mily Ghoste, toto se stalo memu priteli ve Francii, nauc se cist, kdyz sundal ubrus ze stolu, tak pod nim, to znamena na zemi lezeli...S tim pomocnikem jsi ustrelil, ziji 41 let v cizine. Radeji napis neco o sobe

67 VB VB | 1. června 2009 v 0:54 | Reagovat

Zajimave, ze pod zkratkou VB se byvalym soudruhum vybavi Verejna Bezpecnost.  Pro upresneni, tahle zkratka znamena Victoria Bitter, dobre australske pivo.

68 Houskove knedle Houskove knedle | 1. června 2009 v 2:57 | Reagovat

(61)Problem je v tom, ze cizinci misto aby to jedli spolene ze zelim a masem se zakousnou pouze do knedliku.  To, ze to mozna vyplivnou se jim nedivim.  Houskovy knedlik sam o sobe ma totiz hroznou chut.

69 Jagr Jagr | 1. června 2009 v 3:06 | Reagovat

Tak si myslim, ze nez debatovat o Paroubkovi je lepsi se zabyvat "knedlikama".  Paroubek mi uz leze krkem.  

70 ghost ghost | 1. června 2009 v 7:22 | Reagovat

[66]: ... kdyz muj mily znamy sundal ubrus ze stolu a <b>pod</b> nim lezely rozkousane kusy knedliku ...

Aha, takze nejen pod ubrusem, ale pod stolem, ale ne pod podlahou.

Ale beru to, take pisavam ve zkratkach.
Dale te uznavam za mazaka, ja jsem venku teprve 30 let.

71 ghost ghost | 1. června 2009 v 7:25 | Reagovat

[68]: Zazil jsem take, ze host vzal platek knedliku do ruky a prikusoval k masu a zeli, ktere jedl vidlickou.

Vetsinou ale pockaji, az co s tou neznamou masou udelaji domaci. Ty, Houskove knedle, se budes v cizine asi chovat tvari v tvar nezname potrave podobne.

72 Anti Anti | 1. června 2009 v 8:07 | Reagovat

[57]: Koukam tady nekdo opsal kucharku. No tak ty knedliky jdi takto uvarit na Gerlachovsky stit a pak mi prijd rici, jak se ti povedly. V te vysce ti ty kvasnice budou prd platny.

73 VB VB | 1. června 2009 v 8:27 | Reagovat

Mily duchu, vrat se zpatky na tento svet a nepis v hadankach. Jestli se takhle pise tam nekde, tak pozdrav Buh.

74 Lubos Lubos | E-mail | 1. června 2009 v 8:43 | Reagovat

Tak konecne vidim, ze emigranti a Hedvicek je zrejme prototyp, zblbli z te sve emigrace a mozna stesku po domove dokonale. Tvuj "rozum" se zastavil pocitam cca pred 30ti lety a proto uz chapu tve vyvody a nesmysly !!

75 ghost ghost | 1. června 2009 v 9:05 | Reagovat

[73]: Tak jo. Pod ubrusem je na podlaze. Nazdar.

76 ghost ghost | 1. června 2009 v 9:07 | Reagovat

[74]: Naopak, Lubosi. A spis vas tam lituji, nez ze by se mi po vas styskalo, to mi ver.

77 Karel Karel | 1. června 2009 v 9:20 | Reagovat

Tak to jste pane Ghost jediny, komu se nestyska. Pokud vidim, tak Praha je nejen plna styskajicich se emigrantu, nekteri sem jezdi dokonce kazdy rok, ale i tech, kterym se nestyska, ale radi se prijedou lacine najist a napit a holky jsou tu take hezke....

78 ghost ghost | 1. června 2009 v 10:10 | Reagovat

[77]: Ja tam mam pribuzne, kdysi jsme tam byvali nekolikkrat rocne, ted snad jednou za rok, ale treba za par tydnu tam dcera 'bere' na maturitni vylet celou svoji tridu.
Takze, jak jsem psal, vztah je, ale styskani to neni. Docela chapu i zdejsi Tamily, Turky, Albance, Rusy, .. - ti take maji podobne smisene pocity vuci byvale vlasti.

79 Vlastimil Vlastimil | E-mail | 1. června 2009 v 18:35 | Reagovat

To pracovní nasazení a spolupráci s Němci pro blaho 3. říše bych českým dělníkům nevyčítal.Ostatně tak si to spojenci přáli /viz. Mnichov a události po něm/ a Němci také.Takže v čem je problém?

80 Horáková Horáková | 2. června 2009 v 1:02 | Reagovat

Není šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu. To ale neznamená, že mohu zcela souhlasit. Článek trochu zní jako Havlova nerealistická politika. Ten si také myslel, že když je presidentem, že komunisti jsou poraženi. Mluvil o pravdě a lásce a oni ho vylili, že se z toho nemůže vzpamatovat. Lump zůstane lumpem a jakákoli lítost nad jeho potrestáním je nebezpečně ošemetná. Ty vajíčka sedly a mělo jich být tolik, aby si už nedovolil předstoupit se svou komunistickou bandou před lidi. Jenomže vajec by bylo málo a věřte jediného, čeho bych litoval jsou ta vajíčka. Taky tady cítím takový divný podtón. Ti, co tady s námi nevydrželi v mravní žumpě a vzali nohy na ramena se jaksi zkrývají sami před sebou, protože právem cítí, že to nebylo tak docela košér. Zdrhnout z hospody, když tam bijou a nadávají tátovi a bráchům není to pravé ořechové, protože rozhodně neplatí, že kdo uteče ten vyhraje. Dříve se tomu říkalo, že desentýroval. Bylo jediné řešení: " Vydržet a necouvnout morálně". Bohužel takovejch lidí je v našem národě nějak proklatě málo....

81 Rudla Tiller Rudla Tiller | 4. června 2009 v 1:16 | Reagovat

[78]:  Je videt, ze jsi ten spravny politicky uprchlik.  "Jezdim tam nekolikrat za rok".  Taky za Totality? Vypadas na to.

82 ghost ghost | 4. června 2009 v 15:24 | Reagovat

[81]: Ne, udavaci a uchyle wernere. Jeste par tydnu po plysaku jsem byl ceskozakonne odsouzen k 30 mesicum nepodminene. Ani na pohreb vlastni mamy jsem se nedostal.

83 ghost ghost | 4. června 2009 v 15:43 | Reagovat

[82]: Aby to bylo jasnejsi: Odsouzen jsem byl uz za Hnusaka, ale platilo to az do amnestie, ktera byla az po tzv. sametu.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama