Po mne uz asi nic nepojmenuji...

14. května 2009 v 16:03 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Bylo to uz davno, hrozne davno, mnoho tomu let, jeste pred valkou. Taborili jsme ve svem oblibenem udoli v horach jmenem Prokletije - to je v Kosovu, pokud vas to zajima. Sedeli jsme u ohne, prijemne unaveni popijenim rakije a muj pritel Radmilo Tanaskovic hral na kytaru a zpival. Hral on, protoze ja na kytaru hrat neumim a zpivat umim akorat tak Home on the Range. Radmilo byl v civilu kapitan jugoslavske armady - ano, ja jsem mel vzdycky flair pro neobvykle kamarady. No a ta pisnicka byla zhruba takto - tohle je moje rendition.

Prestal jsem byt vsechno, co jsem chtel
a s prehledem jsem prodal dusi certu
a zustanu uz jenom cerna tecka
po tech hrach, co mne znici,
tak krasne mne znici

Myslel jsem, ze zvirata se boji
pozaru, co mou cestu doprovazi,
ale ted to nosim, jak mi padne
po mne uz asi nic nepojmenuji
po mne uz asi nic nepojmenuji

Zabloudil jsem a prestal hledat cestu
nemam kam se vratit domu
dokud muzu stat, dotud muzu psat,
pratele byvali, pratele budouci
pamatujte si mne podle mych basni
pamatujte si mne podle mych basni

Dodatek: Dekuji timto "ceskym overovacum vseho co napisu" (oni po me vsechno 3x kontroluji, aby se ujistili, ze opravdu nekecam :-) ) kteri nasli, ze puvodni titul one pisnicky je "Prestao sam, bicu sve sto hoce" a zde mate ukazku z Youtube:


Na ten refren "po mne uz asi nic nepojmenuji" jsem si vzpomel, kdyz jsem se bavil s kamaradem z Las Vegas, ktery se jmenuje Milan Rezabek . Docela zaslouzily clovek, ale bohuzel emigrant, takze v Cesku po nem urcite nic nepojmenuji. Prave naopak - kdyz se dedousek-dobracek snazil psat o svym vzpominkach blog na idnes.cz - tak ho mistni komunista administrator Dvorak vyhodil. Tak to v Cesku chodi.

Milan Rezabek hral za mlada v Cesku s Gustavem Bromem a pozdeji v USA s celou radou orchestru a hvezd, od Sinatry pres Tony Bennetta az po Wayne Newtona, se kterym ztravil asi nejvice let. Co mne ale rozveselilo, kdyz jsem se dozvedel, ze v ramci trendu posledni doby, kdy ulice v Las Vegas jsou pojmenovavany po hvezdach americke kultury - ulice Tony Bennetta, ulice Franka Sinatry, tak i nove stavena mimourovnova krizovatka v Las Vegas (fotky prilozeny) bude pojmenovana po Milanu Rezabkovi.

V Cesku by po vas urcite nepojmenovali ani verejne zachodky - tam vas mladi neo-komuniste budou jen urazet - v USA je to neco jineho...


A takhle bude vypadat mimourovnova krizovatka Milana Rezabka v Las Vegas, NV az to dodelaji:

 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Petr Voslář Petr Voslář | E-mail | 14. května 2009 v 17:00 | Reagovat

Pro každého slušného člověka by byla hanba, kdyby někdo použil jeho jméno na pojmenování čehokoliv!ČR snad může zachránit jen prasečí chřipka, která zredukuje populaci. Nikdo plakat nemusí, protože "lidi", co ještě pořád volí komunisty, si to nezaslouží. Co jsme za národ snad ukazuje velice názorně, že si zvolíme do nejvyšší státní funkce bývalého komunistu (kariéristu, ne z pomatenosti utopickými poválečnými ideály) a musíme mít i ministra, který je cizí státní příslušník! K tomu není co dodat.Nejsou slušní lidé v Česku. Není tedy o co stát se zde zviditelnit!

2 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 14. května 2009 v 17:01 | Reagovat

Vy jste nejaky pesimista - to i emigranti to v Cesku vidi pozitivneji!

3 Svazak z Nevady Svazak z Nevady | E-mail | 14. května 2009 v 17:15 | Reagovat

Rosto, dekuji za hezkou vzpominku. Dnes
se mi to hodi a napsal jsi to moc hezky,
vcetne te pisnicky.
Mas taky zajimave pratele a vzpominky
a ja mam symbolicky velkou radost
z toho, ze jsem za to, co pro mne Amerika udelala, mohl neco vratit nazpet. Ten "BOOM" tady zacal presne
v dobe kdy jsem zacal delat v County, takze v kazde silnici, mostu, flood control channel atd. je KUS MEHO SRDCE a kdyz jedu domu po Jones Blvd. (1983) stale nechci verit jak ten asfalt drzi.
Stavime silnice na 10-15 let, ale Jones
je stara 26 let a jede se po ni jako po
nove. Jsou tady 2 velke paving companies
Las Vegas Paving a Wells Cargo a kazda
ma jiny mix. Pamatuji si jak zacinali
z Datsun malych nakladacku a dnes litaji
se svymi G5 nebo Citations.
Obe jsou dobre, ale Cargo ma lepri mix.
LVP musi po 12 letech znovu davat novy
asfalt. Zase ale jsou NEJRYCHLEJSI -
trochu mercenaries.

Jeste jednou dik.

A na vysvetlenou k fotkam:

Ta prvni je v Brne s Knirschem, bylo mi
asi 20. Bubenik, taky Milan, udelal
Columbii a delal sefa na "Drug Info
Centre" v Mount Sinai Hospital, NY.

Ta druha je bez komentare - computer
generated a Gery Ford mel dvojnika.

Na treti je slavny Dizzy Gillespie, se kterym jsem cestoval po svete a ktery
mne prisel navstivit.
Pri drinku se mne ptal: "How can you play this shit? Danke Schoen?"
Odpoved? "You can not afford me!", coz
mne dave do kategorie prostitutek.....
my best friends in Las Vegas.

Zbytek jsou fotky z konstrukce a posledni jsou 280 kV prvne v historii LV
"going underground". Very expensive!
Nad nima bude ta krizovatka.

4 Svazak z Nevady Svazak z Nevady | E-mail | 14. května 2009 v 17:32 | Reagovat

@ Petr Voslar:

Podle Vas by se mel Kennedy obracet
v hrobe - JFK Airport?
Jenze ja holt nejsem na te urovni a tak
jen pro muzikanty: Sinatra, Bennett,
Davis, Mer Torment, Wayne Newton -
jsou slusni lide a pojmenovali po nich
ulice z ucty k tomu co ONI dali Las Vegas. Bez nich by LV nevylo.

Podobne v mem pripade. Ja jsem totiz
ten koncept krizovatky navrhnul a delal
na ni se skupinou 12 lidi + 2 consulting
engineering companies. Od roku 2001 -
concept. Rovnez se mi podarilo OSOBNE protlacit penize (NDoT)u nevadskyho senatu a proste je to moje BABY! O to jmeno jsem se neprosil - to byla loterie a navrhli to nasi papalasi.

Ted tlacim dalsi silnice: Paul Anka Way,
Barbara Mandrel Road a Roy Clark Blvd.

Proste lidi, kteri pro mesto neco
v zivote udelali, dostavaji uznani.

JA DAL LAS VEGAS SVUJ ZIVOT!

5 Mischa Mischa | E-mail | 14. května 2009 v 17:41 | Reagovat

Víš, Rosťo, tomu pesimismu se skutečně není co divit. Když už začíná padat i na mne pak mi věř, že skutečně není důvod k velkému optimismu. A s tím pojmenováním.Ono je to složité :-)U nás by to totiž nemohla být Rezabkova ulice, ale Řežábkova, a protože Řežábků je u nás požehnaně, nikdo by stejně nevěděl po kom se daná ulice vlastně jmenuje. Nemluvě o tom, že znám jednoho, téhož příjmení, a to je je rektální alpinista a špatnej chlap. Takže ponech Milanovi Rezabkovi jeho slávu v Las Vegas, tam to bude alespoň jednoznačné :-)

6 Blahopreji! Blahopreji! | 14. května 2009 v 17:43 | Reagovat

Jsem zvedav, jak rychle se ta krizovatka objevi na Google Maps.

Off-topic: Uz dlouho me fascinuje panska moda ze 70. let, lide vypadali v tech obleccich jako uchylove ;-)

7 OM OM | 14. května 2009 v 17:49 | Reagovat

Z te krizovatky pojmenovane po Milanovi mam radost a srdecne mu gratuluji.

8 Ondra Ondra | 14. května 2009 v 18:31 | Reagovat

Gratulace.

9 paula paula | E-mail | 14. května 2009 v 19:35 | Reagovat

Gratuluji Milanovi ke krizovatce s vlastnim jmenem v Las Vegas, Nevada, USA. TLESKAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 Svazak z Nevady Svazak z Nevady | E-mail | 14. května 2009 v 19:41 | Reagovat

@Mischa
1) Rezabky jsem v Plzni zadne neznal -
jen svoji rodinu. Kde je jich pozehnane
jsem ale zjistil je v Clevelandu. Asi 3
stranky stejneho a podobneho spellovani
v tel. seznamu. Jinak mi o zadnou slavu
nejde - "What happens in Vegas, stays
in Vegas" - Rosta ma jen uznani, coz Cesi tezko chapou.

2)Dekuji za blahoprani - google map asi
nebude do 2011, kdy planujeme strihani pasky -  jestli se to vcas v teto
posrane situaci podari dokoncit. Obamovi
muze prdnout v bedne a Geithner bude
potrebovat dolary na neco jineho (Fanny
May etc.), takze jen vsichni drzime palce. To, ze to je "off the ground" je
VELKY USPECH! Za americkych okolnosti
s ekonomii, nezamestnanosti atd.

Taky Rosto, dekuji za tu pisnicku! Great

11 Miroslav Václavek Miroslav Václavek | E-mail | 14. května 2009 v 20:23 | Reagovat

S hlubokým obdivem k životní cestě i práci mému příteli Milanu Řežábkovi. Mirek

12 Luis Luis | 15. května 2009 v 1:25 | Reagovat

Tak, tak .
Milanovi samozrejme vse nejlepsi a nedbej Milane na urazky. Oni je  pisi ze sklepani prazskych budov ale ty to ctes v Las Vegas !
A cechosmejdum preji at pri cteni vzteky prasknou a samozrejme at si uziji nadchazejici komunistickou eru, kterou si za poslednich dvacet let zase vyprosili.

13 Abstergo Abstergo | 15. května 2009 v 4:23 | Reagovat

[1]: Předpokládám, pane Vosláři, že jste neměl na mysli (bohužel) bývalého ministra zahraničí. Ten je víc Čech a vlastenec než většina z nás. Stačí se zajímat a nepřebírat názory uprděných Čecháčků, kteří knížeti nemohou zapomenout, že je schopný, slušný - a bohatý!

14 Vanek Vanek | Web | 15. května 2009 v 9:30 | Reagovat

Milan je jednicka. A ty Rosto nezoufej, mladeznici z ceske vicki si navzajem slibili ze kdyz to bude syn tak Rosta. Po druhe svetove valce a dlouho do komunistickych let lidi jmenovali sve nevinatka ( ne z jednoho vyrostl komunisticky zlocinec) ruskyma jmenama, to se ted meni. Spravny Cech pojmenuje sveho syna Rosta nebo Ross. Ten blbejsi nejspis Rosta protoze by si nezapamatoval dve s.

15 Vanek Vanek | Web | 15. května 2009 v 9:35 | Reagovat

Jsem zvedav, jak rychle se ta krizovatka objevi na Google Maps.
-----------------------------
Zabery se meni jednou za pul roku.

16 tomako tomako | E-mail | 15. května 2009 v 9:46 | Reagovat

hedvicku strc si uz ten svuj blog doprdele, kazdy den mi spamujes email tvyma srackama a odmitas me odhlasit. Jsem si to asi 2x cetl a fakt to stoji zahovno.

17 Olin Olin | 15. května 2009 v 10:37 | Reagovat

Milane, pan Voslar to mysli dobre. V Cesku se pojmenovavaji ulice a namesti pro ruznych parchantech. Kdo pricetny by stal o to, nachazet se v takove spolecnosti. Opatruj se.:o)

18 ghost ghost | 15. května 2009 v 10:46 | Reagovat

[16]: Popros dcerku, at ti nastavi filtr, at si aspon trochu uzijes duchodu.

19 ghost ghost | 15. května 2009 v 10:47 | Reagovat

[17]: Tady co ziju se pojmenovavaji ulice az po zemrelych lidech. Halt vic, nez 700 let zkusenosti ...

20 Milan z Nevady Milan z Nevady | E-mail | Web | 15. května 2009 v 14:39 | Reagovat

Dekuji vsem pratelum za projevy uznani,
ktere STRASNE OCENUJI!

Rozepisi se o tom vic v cs. klubu - jak se to - (ja jsem z toho byl taky vedle)
vlastne stalo. Jinak se tady umirat
nemusi - Tony Bennett uziva sveho zdravi
a stale zpiva - rozhodnuti
o  pojmenovani vyslo z toho, ze se delal
v 2002 seznam lidi, kteri se zaslouzili
nejvic o ten strasny vzrust Las Vegas.
Z 500.000 v 1996 na 2 miliony dnes.

Ja byl vybran ze 117 lidi a z County, takze za to fakt nemuzu. Dnes to je
28 let tvrde a zajimave prace a ja mam
jen radost a toho, ze mohu teto zemi,
ktera mne prijmula s otevrenou naruci a
dovolila splneni VSECH mych snu-dat
NECO NAZPET! God Bless The USA!

21 ghost ghost | 15. května 2009 v 15:20 | Reagovat

[20]: Samozrejme ti uprimne blahopreji a ocenuji tvuj vykon i bez pojmenovane ulice/namesti/.. .

Vsak Nevada neni tou nejzk(o)usenejsi demokracii na svete.

Poptej se treba na Stalinovy/Leninovy/Polpotovy/.../Goeringovy/... tridy v ruznych zemich po prevratu.

U hudebniku to ale nebude tak nebezpecne.

22 Mischa Mischa | E-mail | 15. května 2009 v 20:49 | Reagovat

To:[10]: Svazak z Nevady  Jen dodatek: mnou citovaný "jmenovec" není z Plzně, že je špatný chlap je jeho problém, protože on s tím bude muset žít, pokud si to vůbec zvědomuje... a tu slávu, Milane (bylo to myšleno v dobrém),tu Vám skutečně ze srdce přeji. Bylo by mi velkým potěšením stisknout Vám ruku, při slavnostním otevření křižovatky s Vaším jménem,protože jste této pocty dosáhl poctivou a tvrdou prací. Blahopřeji

23 Milan UK Milan UK | 15. května 2009 v 23:09 | Reagovat

Tak tu krizovatku si prijdem obzriet, ked sa nikedy zase dostanem do LV. Tie stlpy vyzeraju ako saguaro kaktusy ;-)

24 gregor.moldavit gregor.moldavit | E-mail | 16. května 2009 v 17:49 | Reagovat

[1]: Nejsou slušní lidé v Česku...
Právě, že jsou. Tak se totiž sami titulují členové KSČM, to jako na rozdí od členů stran jiných, nebo nestraníků. Na můj článek o lodi W.Gustloff mi jeden takový odepsal, že mě jako "slušný člověk" musí odsoudit. Jak si dovoluji psát historii objektivně, a počítat mrtvé na německé straně.

25 pierino pierino | E-mail | 17. května 2009 v 1:06 | Reagovat

Milane dovol, abych ti vysek poklonu. God Bless You a tvoje zlate rucicky a cistou dusi.

26 Mischa Mischa | E-mail | 17. května 2009 v 10:28 | Reagovat

Asi jsem měla v životě štěstí, protože mám kolem sebe slušné lidi (a nejsou to ani členové ani přívrženci zločinecké bolševické strany)a jsem za ně osudu vděčná. Ale souhlasím s tím, že ani jeden z nás by si nepřál, aby po něm bylo pojmenováno cokoliv.Kdysi jsem někde četla, že xindl vedle slušného člověka nevydrží, protože už je natolik zvyklý žít mezi xindly, že se nedokáže mezi slušnými orientovat. Moc jsem tomu nevěřila, ale čas ukázal, že tomu skutečně tak je. Otázkou je, zda si člověk pak nepřipadá tak trochu jako vyhnanec ve vlastní zemi....

27 Mischa Mischa | E-mail | 17. května 2009 v 12:13 | Reagovat

Ps: pro Svazáka z Nevady :-D posílám link na onoho jmenovce, velice zajímavé jsou nahrávky na You Tube...a to je pouze špička ledovce :-( , snad Vám to mnohé vysvětlí,včetně mé reakce (doufám, že to není někdo "zpřízněný")

http://www.dfens-cz.com/oldschool/clanek.php?clanek=2009042603

28 Charles Charles | 17. května 2009 v 16:15 | Reagovat

Tomako ty jsi jenom sproste Pako.
Co sem lezes.

29 Kouma Kouma | E-mail | 17. května 2009 v 19:48 | Reagovat

Absolutně nechápu, proč spamujete bezdůvodně tolik emailů. Kvůli takovým lidem jako jste Vy, jsou pak lidé, kteří s Vámi nemají absolutně nic společného akorát otrávení. O čem tu píšete mi je jedno........Úplně jedno.

30 ghost ghost | 17. května 2009 v 20:43 | Reagovat

[29]: Jsi spis Nouma, nez Kouma, kdyz si neumis ani nastavit filtr.

A jak je ti to jedno, to je videt z tveho meceni.

31 Pavlína Pavlína | 18. května 2009 v 11:06 | Reagovat

[13]: Dovolím si jen podotknout, že všichni Češi nejsou "uprdění Čecháčci" (to byste mohl pak být případně i Vy). Naopak si knížete jako svého, teď už býv. ministra vážíme. Kdyby to tak nebylo - tak by ani ministrem nemohl být...  Nechci zavádět polemiku a ani, aby mi tu někdo začal nadávat do uprděnců - jen jsem chtěla malou poznámku ... Toť vše - děkuji.

32 Kouma Kouma | E-mail | 18. května 2009 v 11:12 | Reagovat

Tak tohle je absolutne trapny narceni. Jako student informatiky, ze bych si neumel nastavit filtr?.........chacha.
Uz jsem si ho nastavil. Jenom chci upozornit, ze jsem se neprosil o zasilani takovych zprav. Puso. Prijde mi to tady jako seslost lidi, co jsou na duchode a nemaji co delat. A premysli, co a kdo by po nich mohl pojmenovat. WOW. Mh, myslim, ze jediny, co po mne a tobe pojmenujou bude tvuj/muj nahrobek - a to budem jeste radi. Bye.......a neurazej cizi lidi, ktery neznas.

33 x.j.p.k x.j.p.k | E-mail | 18. května 2009 v 11:15 | Reagovat

[28]: leze sem, protoze ho nekdo spamuje......., ze?

34 ghost ghost | 18. května 2009 v 11:35 | Reagovat

[32]: Znam te jen po ovoci, a to je trapne, jak pises.

Dale usuzuji, ze tedy nejsou tve defekty kognitivni, ale charakterove nebo exogenni.

35 Kouma Kouma | E-mail | 18. května 2009 v 11:56 | Reagovat

[34]: Hm, tak chapu, ze sdelne(kognitivni) defekty z textu muzes posoudit, ale charakterove defekty a vnejsi(exogenni) defekty? Myslim, ze sis jentak vystrelil, ale bohuzel netrefil.

36 ghost ghost | 18. května 2009 v 13:49 | Reagovat

[35]: Kdepak, Noumo.

Kde tu informatiku studujes, ze jeste studujes?

37 ghost ghost | 18. května 2009 v 13:49 | Reagovat

[35]: Abys to pochopil: Exogenni -> nekdo ti nakukava, co mas psat.

38 Kouma Kouma | E-mail | 18. května 2009 v 16:12 | Reagovat

[36]: Tak si projed dalsi vyznami. Tady si Nouma asi ty.

39 Kouma Kouma | E-mail | 18. května 2009 v 16:13 | Reagovat

[36]: Spis se pochlub ty, co jsi zac.

40 Kouma Kouma | E-mail | 18. května 2009 v 16:23 | Reagovat

Tenhle web uz mi zacina list na nervy. Tem, co se tu ozvou ohledne spamovani se absolutne nedivim. A ti, co na to reaguji tim, ze si maji nastavit filtr a stavi to do pozice, ze to nikdo neumi, jsou idioti. To dneska umi skoro kazdy. Spis si doplnte vzdelani o tvorbe webu. Jinak bych se spis snazil lidem vysvetlit, proc a za jakym ucelem se tento dokument na webu dochazi.

41 ghost ghost | 18. května 2009 v 16:25 | Reagovat

[38]: Maturitu asi nemas, Noumo, kdyz si 'projizdis dalsi vyznami'.

P.S. Tihle svazaci jsou ve spodnim pradle castecne srandovni, castecne trapni. A pro Cesko je to halt smula.

42 ghost ghost | 18. května 2009 v 17:05 | Reagovat

[40]: Nedivim se ti. Porad se ve svete lidem vyplaci napred myslet a az pak mluvit ci psat.

43 Gumídek Gumídek | Web | 19. května 2009 v 19:43 | Reagovat

moc hezký pls koukněte taky na můj blog. promiň za reklamu

44 veruSHqa veruSHqa | Web | 20. května 2009 v 18:21 | Reagovat

ahóóóój ... máš to tHu super a mooc pěkné ... jestli chceš můžeš kouknout ke mně na blog ... =)

45 count count | 20. května 2009 v 21:03 | Reagovat

Ad "Novi laureati..." Ta "studentka mediálních studií a kulturní antropologie Masarykovy univerzity" Lucie Kavanova, nejspis dcera zaslouzileho soudruha Kavana-Cato, je ukazkou smysleni nemale casti nadejne ceske mladeze, ktere zdedili po zaslouzilych rodicich. Onen Dvorak (s marxistickym vousem)je docela obycejny cesky vul, zrejme nejspis zfetovany. Vice dodavat netreba.

46 Abstergo Abstergo | 29. května 2009 v 7:48 | Reagovat

Souhlasím s Vámi, Pavlíno. Kéž bychom měli více takových politiků, jako je kníže Schwarzenberg.

47 Go Go | 5. června 2009 v 1:48 | Reagovat

Jenomze, ono je to tezke.
Po rozpadu Rakouska byli udajne kolaboranti perzekovani a vojaky, kteri bojovali za RU az do posledmi chvile, tak ty nedostali ani tu trafiku. To same po druhe valce a to same po smaetove.
Vidim to tak. At komuniste ci ti opacni pouzivaji stvani na ten druhy system jenom kvuli propagande, vzdyt se jedna , myslim ty nahore,vzdy o temer ty same lidi.Ted je moda, nemyslim emigranty, v Cesku zase delat jakesi stvanice na stare komance. No, on toho  delnik (jsou delnici i vzdelani, pozor) ve strane az tak lidstvu nenatropil. Spis priblble se dal na jinou stranu v dobre vire. Misto ty lidi ziskavat, tak cesti superkomancobijci vykrikuji, ze je treba vyckat, az ti stari vymrou. No to je uroven.
A ze mladez nejak rudne ? Jo, jako kazdy francouzsky politik, v mladi u anarchistu a kdyz chyti dobre koryto, tak otoci. Co to doprcic s lidmi je ? Furt stvat a stvat a snad se ani v klidu nenajist ?
Jo, ono je to vzrusujici. Umlatit ty druhe jakymi si argumenty a byt King. Jasne.
Ale co z toho je? Co z toho kdo ma ? Komu tim pomuze ?
Emigrant meli v dobe sametove prijet na brigadu a zkusit lidi podchytit, kdyz byli jeste jaksi v razi. Jenomze moc brzy je usadili ti, co zacali loupit. Ne komancove, prvni sikulove byli z USA. Vicemistr Kozeny. Ze. Ten binec co pacha Topolanek, sam rudej puvodem, dnes superpravicak, no to opravdu zene lidi ke komacum. Dokonce se to vse pece tak, ze CSSD je rudejsi nez Kcss. Hruza.
A na to vykrikovat z povzdali je podle mne nedobre.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama