Na obranu Olgy Blechove...

20. června 2009 v 22:41 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Uz to vidim, jak budu nepopularni i u svych priznivcu, ale neda se - zasady jsou zasady, musim se vyjadrit. Napred full disclosure: Olgu Blechovou, ani Waldemara Matusku jsem osobne neznal a nikdy je nepotkal. Meli jsme jen radu spolecnych znamych a pratel a bydleli blizko, tudiz se mi pri navstevach dostalo rady informaci, ktere jsem aktivne nevyhledaval.

Ceske krupanstvi, buranstvi a nedostatek civilizovanosti mi nedela dobre u zaludku uz dlouho - obzvlast kdyz jde o nepekny vztah k zenam, obzvlaste tem starsim. Starsi zeny maji vetsinou docela velke zasluhy - a to by melo byt hodnoceno s respektem. V Cesku ti bembeci nic takoveho neznaji.

V poslednich dnech se ke mne dostalo vetsi mnozstvi emailu, ktere vylozene urazely Olgu Blechovou. Bylo to podobne, jako kdyz se pred par lety ta ceska zver zamerila na puvodni manzelku Jiriho Paroubka, ano, byla tlusta a mela uces bubiko, ale udelala nekomu neco, aby ozrala luza na fotbalovem stadionu mela transparent "Paroubku, ted ji muzes upalit!"? Kde se ta primitivnost v ceskem narode bere? Nebo je to PRIROZENE? A troubove si mezi sebou posilali emailem jako naramnou "legraci" fotky pani Paroubkove na jakemsi plesu. Uz tehdy jsem to svizne odsoudil (a hodne lidi prekvapil), s tim, ze mnoho emigrantu ma manzelky exotickych zjevu a mnohdy i jine rasy - a ze by nas dnes tim padem ani nepustili v Praze na ples a maji si tedy ten jejich cesky ples strcit do riti. Ja mozna pouzivam udajne neslusna slova, ale takove bezcharakterni a nemoralni prase rozhodne nejsem - slusnost je v chovani, nikoliv v rejstriku slov, vy cesti pokrytci!

Na blogu Lidovek tyhle bludy prave sumarizoval jeden normalizovany pablb, Marek Barlej, ktereho jsem si uz drive povsiml, protoze si z jednoho z mych starsich clanku vypujcil frazi "mam toho vic za sebou nez pred sebou", ale to nic, plagiarizace je tou nejvyssi pochvalou. Ted ovsem zplodil sbirku urazek Olgy Blechove a do titulu vsunul moje jmeno - to je stary trik, jak se zminite o Hedvickovi, budete mit vyssi ctenost. Jmenuje se ten paskvil "Waldy je mi lito - zemrel mezi Hedvicky."

http://barlej.bigbloger.lidovky.cz/c/89425/Waldy-je-mi-lito-Zemrel-mezi-Hedvicky.html

Sumarizuji ty jeho blbosti: Olga Blechova byla spatna zpevacka, s "plechovym" hlasem, ktera Waldemara k emigraci "dokopala" , coz byl z jejiho hlediska udajne logicky posledni krok, jak si Waldu uzurpovat jen a jen pro sebe - a tedy "ukrast ho narodu" - ti cesti vlastenci jsou uplne nepricetni! A Walda v Americe stejne nenasel "domov". A kapela KTO musela kvuli nemu zrusil vyprodany koncert a znicilo jim to karieru (karieru par trampu neznicilo KSC, ale Matuska, vazne?). To tvrdi ten osel Barlej, ktery se citi povolan o tom mluvit, protoze byl pozvan k Matuskovu stolu 8. kvetna 1985 v pivnici U Jelinku a vetsina tech lidovych vypravecu, co mi posilaji maily z Ceska. Mimo to se jeste ten vzdelanec domniva (vsadim se, ze je inzenyr), ze na Floride je spatny bahenni vzduch.

A zde je moje verze: I kdyz uz Barlej toho nema pred sebou moc, zustal az do konce ceskym primitivnim hlupakem. Jak uz Barlejovi vytkli v diskusi pod clankem jini: Na Floride je lepsi vzduch, nez kdekoliv jinde, proto sem jezdi duchodci po statisicich, bahno je tu jen na jednom miste (North Port), proto z toho udelali bahenni lazne.

Matuska byl v dobe sve emigrace uz vicemene duchodce a nebo tesne pred duchodem. Pokud ho Olga Blechova nejak na Floridu dotlacila, byla to od ni jen maximalne spravna, odpovedna a promyslena vec. Co by asi vyrostlo z tehdy sedmileteho Waldika v te vasi priserne zemi? Na fotkach z pohrbu byl videt i Matuskuv syn Miroslav z prvniho manzelstvi (ten s tema dlouhyma vlasama). Myslite, ze chtel vyrust a zit v Cesku? Myslite, ze by si to s mladsim bratrem rad nevymenil?

A i co se tyka ziveni rodiny, tak zivitelem byla zase Olga Blechova, nikoliv Walda, vy primitivni sovinisti! A zivila je tak dobre, ze Waldemar Matuska jezdil Rolls-Roycem - Olga Blechova mu ho koupila k narozeninam - uz praskate zavisti, vy prostinke ceske duse? Pokud Matuska zpival v nejakych hospodach, delal to jen pro radost sam sobe a ne proto, ze by musel. Ostatne - posilali jste mu do emigrace royalties a tantiemy za jeho pisnicky, ktere pravem zaslouzil? Nee? To jste taky ukradli? Kolik penez dluzil ten zkurveny cesky stat Matuskovi behem emigrace? Vratili jste mu neco? Ale to to povazujete za normalni, ze?

Olga Blechova ma nehynouci zasluhu o prijemne prozitych poslednich 23 let zivota Waldemara Matusky a ma zasluhu o to, ze jeho syn muze zit zivot jako slusny clovek (coz by v Cesku nemohl, prezvykejte si to jak chcete) - ovsem vsechno co vidite vy, ze KTO museli zrusit vyprodany koncert. A vinite Matusku, nikoliv vas kurevsky komunisticky system, ze ktereho jaksi porad sami nemuzete vystrizlivet, ze? Nejste vy to banda nehoraznych volu? Muze byt nekdo tak vlastenecky blbej?

Dle ceskych novin (jak muzou ti cesti novinari byt tak hovadsky blbi?) odpovedela Olga Blechova na otazku, zda se ted neprestehuje do Ceska, s tim, ze ne, ze tam ma porad maminku a mlady Walda tam ma praci. Velmi, velmi, velmi zdvorila odpoved. Ja bych takoveho pseudo-novinare jednoduse poslal do prdele. I salute you, Olga Blechova!
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Victor Bolt Victor Bolt | 20. června 2009 v 23:04

Sledoval jsem rozlouceni s Matuskou. Mnoho tvari od zacatku az do konce ale Pilarovou jsem tam nikde nevidel. Proc ? Muzete mi to nekdo vysvetlit? Pilarova vlastne s Waldemarem zacinala a spolu vlezli do obrazovek a mysli divaku.Jako dvojice jim to slo a ted o ni nikde ani zminka.    

2 Ivan Loffler Ivan Loffler | E-mail | 20. června 2009 v 23:34

Pane Hedvicku, Vas clanek by mel byt adresovan tomu "pablbu" Marku Barlejovi a ne ceskemu narodu. Neprinasite zadne udaje, ze by Cechove (vsichni, vetsina?) neco negativniho prohlasovali o pani Olze. Souhlasim, ze Bardej je pablb, ale nerepresentuje cesky narod. Chete-li generalizovat, nahlednete do NY Times, nebo si naladte CNN News. Ti jsou tez pablbove, ale Ameriku nereprezentuji.

3 Vanek Vanek | Web | 20. června 2009 v 23:52

Jiří Komorousi, náměstku ministra vnitra České republiky. Odstupte z funkce. Rezignujte. Česko má letos ostudy dost. Když je dvacet let po listopadu ve funkci náměstka ministra vnitra estébák, je to s námi zlé. Opravdu zlé. Prostě odejděte. Na tom místě nemáte co dělat. Vice:

http://czech-bohemia.blogspot.com/

4 Jaromir Masa Jaromir Masa | E-mail | Web | 21. června 2009 v 0:41

Ze se ti lide hubne staraji o ty druhe. Ze pan Matuska prchl, to jsem vedel, ze je nekde na Floride, to take, ale panove, na Floride je napriklad take z naseho domu jeden akvarista a je tam cesko-ukrajinska teta me drahe choti ne v posledni rade si tam koupil residenci v nejakem vezaku i pan JUDr Gross. Konecne Matuska byl, esli si dobre pamatuji, 1/2 Nemec nebo 1/4 Nemec ci co, jaky pak narod, to jsme furt v XIX.stoleti., jinak jak a co bylo u Matusku doma, to je jejich byznys, do toho proste nemam co mluvit. Ja vim, ze bulvarni fotograf sedi na strese jedne nemocnice, aby vyfotil prezidenta, jak je na hajzlu v druhe nemocnici. Pripada mi to vsechnojako ta diskuse o tom, ze pan Obama se mel nejdrive te mouchy zeptat, jak se ji kolem jeho nosu lita a pak ji zdvorile vyprovodit k mucholapce.
Zasadne noviny nectu, az prijde konec sveta, oznami mi to andele a nejaky blby pisalek.

5 Petr Petr | 21. června 2009 v 4:10

[Smazaný komentář] Johanes ...to co jsi napsal to sedi!!
GRATULUJI

6 Vanek Vanek | Web | 21. června 2009 v 4:27

Pane Boze, dekuji Ti ze byudu pochovan do spinave, smradlave, bahnite australske zeme. Kdybych byl pochovan pod Ripem, musewl bych v rakvi hodne dlouho blit. Takovy ksindl snad nezije nikde na svete. Pakaz primitivni bolsevismem nakazena a stale ovlivnena komunistickou kurvou Pujmanovou.

7 Muki Muki | 21. června 2009 v 7:35

Mily Rosto. Nejak se nemohu zbavit dojmu, ze si ten clanek napsal proto, ze svymi predchozimi clanky o Matuskovi si vzbudil nevoli, ne u nepratel, ale u svych priznivcu, tak si to chces vyzehlit

8 Jaromir Masa Jaromir Masa | E-mail | Web | 21. června 2009 v 7:55

Panove nevi, oc tu vlastne jde. Nikde jsem nic o pani Matuskove necetl. Moje nejstarsi vzpominky sahaji nekam pred r. 1968, k nejakemu filmu, ktery se tocil nekde na Morave, a oni se tam komplet, "Phillips, jak jinak" vsichni radne zchlastali (nebo schlastali, drive se to vedelo, jak psat a co, ted uz ne). A na pitome clanky v bolsevickem tisku, jako ze "na to ty umelce neplatime", aby se zchlastavali. Proste vosebnik si pridal na moralce. "Podivejte, my se zchlastavame na UV a tam nikdo nesmi."  "Co mi kdo preje, malo nebo vic, toho ja mu preju stokrat vic." (Z nemciny).

9 Dan Dan | 21. června 2009 v 9:45

"Posilali jste mu do emigrace royalties a tantiemy za jeho pisnicky, ktere pravem zaslouzil? Nee? To jste taky ukradli? Kolik penez dluzil ten zkurveny cesky stat Matuskovi behem emigrace? Vratili jste mu neco?"

Ja myslel, ze W. Matusku v Cesku-Slovensku po roce 1986 zakazali, aby mu nemuseli platit za autorka prava.  Napr. v serialu Chalupari byl smazan jeho hlas, zustala jen hudba.

10 Baldro Baldro | 21. června 2009 v 13:03

Pane Hedvičku, škoda, že se stále uchylujete k vulgarizmům....divil byste se kolik je zde v Čechách krásných mladých lidí s vlastním názorem a srdcem....nejsou všichni takoví, jak se Vám jeví z médií....vždyť jste natolik inteligentní abyste věděl, že média zde jsou cíleně řízena......ona změna nastává až po velikém strádání...a jak víte "sametová revoluce" taková nebyla.....cítím z Vašich slov...ano, jste hrdý Američan ale s českým srdcem a to nezměníte....vulgarizmy již vůbec ne....a nemyslete si, máte toho ještě hodně před sebou....ale to zjistíte až v určitém momentě....prosím važte svá slova, vždyť jste moudrý.....DĚKUJI.

11 Jaroslav Jaroslav | 21. června 2009 v 18:59

[7]:
Muki to jsem nevedel ze ty ctes Hedvickovy clanky. Ovsem z tve nemistne poznamky usuzuji ze je nectes dost pozorne.

12 pierino pierino | E-mail | 22. června 2009 v 0:51

Do St. Petes jezdim a jezdil jsem casto i k Volejnickum na Madeira Beach zasel a Waldu i Olinku s tou prima partou u Kramperu poznal a casto s nimi posedel i nekolik Silvestru prozil... malej Walda delal disk-jockyho a my se naramne bavili. Pani Olga s Waldou meli nadherny manzelstvi a z malyho Waldy vyrostl slusnej kluk obcan USA. Pani Olga se do Cesky Zlodejsky Republiky uz asi nevrati...co by taky delala mezi sprostaky a hulvaty okrtenymi bolseviky a ziveny bulvarem... ten Bardej je skutecne blb a dokazuje vvse zminene...

13 ghost ghost | 22. června 2009 v 10:19

[Smazaný komentář] Aspon ze se, johane, na konci sveho prispevku podepises celou svou funkci.

14 Martin Reznicek Martin Reznicek | E-mail | 22. června 2009 v 13:27

S clankem souhlasim az na bolave generalizovani ceskeho naroda. A jednu nesrovnalost, - komunisti tantiemi urcite neplatili ale zaroven si take dobre vzpominam, ze kdokoli ilegalne emigroval, byl zakazan a cokoli s nim natocene bylo vhozeno do "trezoru" cenzury a do konce komunisticke ery si to lide mohli poustet leda na ilegalnich kopiich...Vinit lidi z toho, ze Waldu chteli slyset dal, i kdyz byl zakazan a presto mu jiz nebylo mozne zaplatit...

15 cs-club cs-club | 22. června 2009 v 23:56

Vsude se najde par blbcu, jako tady Johanes, Martina a Petr.  

16 Princ Jasoň Princ Jasoň | 23. června 2009 v 7:45

[2]: Bohužel, idiotů typu Barlej, kteří místo aby vynili ten hnusnej systém, viní toho, kdo měl tu odvahu a štěstí jim utéct, je v národě Čechů proklatě mnoho.

17 Princ Jason Princ Jason | 23. června 2009 v 9:54

Samozrejme v "vinili"

18 ghost ghost | 23. června 2009 v 11:11

[Smazaný komentář] Takze by emigrace mela drzet hubu a krok, johan?

To te vasi bunce tak vadi informace zevne?

19 Tomáš Tomáš | 23. června 2009 v 14:30

Pane Hedvíčku, z vašich výblitků, kdy na každém řádku děláte z Čechů závistivce, blby, primitivy a bůhví co ještě, je mi fakt zle. Pomalu abyste se styděl, že píšete česky, ne? Zapomeňte na Čechy a žijte blaze, v jiné bezchybné zemi, kde jsou všichni dokonalí, úžasní, dobří, nezávidí si a vůbec je tam krásně.

20 ghost ghost | 23. června 2009 v 15:13

[Smazaný komentář] Je vas tu cela bunka, johan, nebo pracujes sam za vsechny uvedene, no jak to napsat a nebyt sprosty?

21 Kamile Kamile | 23. června 2009 v 18:28

Vono Rudy Pravo pro Cechy psalo nekdy v jinym jazyce nez v ceskym? Proc ctes neco co je "zebrarna" ?

22 Pavel Pavel | 23. června 2009 v 20:00

Myslim, ze lide v Cechach meli Waldu radi, nakonec to bylo videt,jake davy se za nim vydaly a az daleka.A hloupych lidi, je v kazdem narode dost.Je pravda, ze v Cechah lide zavidi snad uz i ten pohreb.Nektere diskuzni prispevky v novinach byly slusne a i dojemne, no a nekteri jedinci si zase vylivali svoji zluc.Podle mne,by noviny zadne diskuze nemeli otevirat, kdyz se jedna o smrt jakkehokoli cloveka,a tak nedavat nevychovanym jedincum zadnou moznost si ulevovat.  

23 Pavel Pavel | 23. června 2009 v 20:45

[1]: Evicka snad nesnasela Olinku!!!Tam byly nejake osobni problemy pani Pilarove.

25 ucitel-Hnutie rodín-Unia muzov ucitel-Hnutie rodín-Unia muzov | 24. června 2009 v 7:48

Platí prima umera:
Cim vic genders(novy nazev pro feminismus obou pohlaví)pri vychove tím vice deti lzou, pomlouvají, kradou a jsou sexualne dezorientovane. V dopelosti se tato degenerace znasobuje.
Globalni hnuti GAY-LESBO se to i uci ze sve "literatury". Jako dukaz vam predkladam napriklad tento jejich manifest:
                       GAY  -  REVOLUCIONÁR
REVANŠISTICKÝ  MANIFEST NENÁVISTI
/zverejnilo revanšistické učebnicové periodikum homosexuálneho hnutia v USA, GAY COMMUNITY  NEWS, 15. 2. 1987 /

Z vašich synov narobíme homosexuálov. Budú poznávacím znamením vašej biednej mužnosti. Budeme vám ich zvádzať v školách, domovoch, telocvičniach, šatniach, športových štadiónoch, seminároch, mládežníckych krúžkoch, toaletách, kinách, vojenských krytoch, ubytovniach, pánskych kluboch, kongresových centrách ...Vaši synovia sa stanú na nás závislými. Budú sa nám podliezať a budú nám poslušní. Pretvoríme si ich k obrazu nášmu. Budú po nás túžiť a zbožňovať nás.

Emancipované ženy, voláte po slobode. Hovoríte, že súčasní muži vás už neuspokojujú – robia vás nešťastnými. My, znalci mužského tela, mužskej povahy, vás tohto trápenia zbavíme. Vašich mužov vám zoberieme. Pobavíme sa s nimi, poučíme ich, pohladíme ich keď budú plakať. Ženy, hovoríte, že si prajete žiť s vám rovnými miesto mužov. Tak choďte a žite spolu. My dáme vašim mužom priateľstvá, ktoré nikdy nepoznali. My sme tiež muži a len muž vie, ako obveseliť iného muža, dokáže chápať hĺbku a cit, ducha a telo iného muža.

Odstránime všetky zákony, ktoré obmedzujú homosexuálov. Miesto toho budú schválené zákony na podporu lásky medzi mužmi.

Všetci homosexuáli sa zomknú ako bratia. Musíme sa spojiť umelecky, filozoficky, sociálne, politicky a finančne. Zvíťazíme, ak pôjdeme v jednom šíku proti nerestnému heterosexuálnemu nepriateľovi.

Všetkým, ktorí budú odmietať teplých nazývať homosexuálmi, prebodneme ich zbabelé srdcia. Okolo ich mŕtvol budeme neochvejne pochodovať vpred za našim víťazstvom.
Napíšeme básne o láske medzi mužmi, zinscenujeme hry, v ktorých sa muži láskajú. Natočíme filmy o láske medzi hrdinskými mužmi, ktorými nahradíme lacné, povrchné, sentimentálne, nudné, detinsky hlúpe hetrosexuálne uspávanky, ktoré ešte stále vládnu na vašich filmových plátnach. Urobíme sochy nádherných tiel mladých mužov, odvážnych atlétov a postavíme ich vo vašich sadoch, parkoch a na námestiach. Múzea na celom svete budú naplnené iba obrazmi pôvabných obnažených junákov.

Naši spisovatelia a naši umelci učinia lásku medzi mužmi povinnou a mravnou a buďte si istí, že sa nám to podarí, pretože máme nadanie a schopnosti na presadzovanie módnych trendov. Zničíme heterosexuálne spolky pomocou zbrane ohovárania a posmechu. Túto zbraň veľmi dobre ovládame!

Odhalíme a zverejníme všetkých vplyvných homosexuálov, ktorí zo seba robia heterosexuálov. Budete šokovaní a zhrození, keď uvidíte, že vaši prezidenti, senátori, priemyselníci, starostovia, generáli, športovci, herci, novinári, nadriadení a kňazi nie sú tie vami vysnívané cnostné heterosexuálne figúrky. My sme všade. V každej vašej organizácii, každom vašom zoskupení. Dávajte si veľký pozor, keď hovoríte o homosexuáloch, pretože vždy niekto z nás je medzi vami. Možno sedíme pri stole oproti vám, možno ležíme v posteli vedľa vás ...

S nikým nebudeme robiť žiadne kompromisy. Nie sme žiadny polovičatí slabosi. Ako vysoko inteligentní sme prirodzenými aristokratickými pánmi ľudstva. Aristokrati tvrdí ako oceľ, ktorí sa nikdy neuspokoja s málom ... Kto je proti nám, bude zlikvidovaný. Po vzoru Yukio Mishima / homosexuálny nacionalistický japonský spisovateľ/ postavíme si obrovskú armádu, aby sme vás porazili. Vojaci, ktorí sú spojení homosexuálnou láskou a cťou sú rovnako ako grécki vojaci neporaziteľní. Tak, ako homosexuálni vojaci ovládli Grécko, my ovládneme celý svet.
Rodina – živná pôda pokrytectiev, luhárstiev a podvodov bude pod zámienkou boja proti násiliu rozvrátená. Rodina iba otupuje fantáziu a brzdí ľudský liberalizmus a preto jej inštitút bude zlikvidovaný. Nepoškvrnení chlapci budú počatí v genetických laboratóriách. Budú združení do komún, vychovávaní, vedení a vyučovaní výhradne homosexuálnymi učencami.

Všetky cirkvi, ktoré nás odsudzujú, budú zatvorené. Našimi jedinými bohmi sú a budú mladí muži. Uctievame a budeme uctievať kult krásy, lásky, morálky a estetiky. Všetko, čo je škaredé, vulgárne a banálne bude zničené. Heterosexuálne úbohé zvyky sú nám cudzie, svoj život povedieme podľa diktátu čistej, nevyčerpateľnej fantázie.

Elitná spoločnosť, ktorá už vzniká, bude stále viac riadená homosexuálnymi básnikmi. Každý, kto sa nakazí heterosexuálnymi chúťkami, nebude môcť zastávať žiadnu vplyvnú funkciu v spoločnosti. Jednou zo základných požiadaviek pre mocenské postavenie jednotlivca v novej spoločnosti homoerotiky bude holdovanie náruživosti po vzoru starovekých Grékov. Nenapraviteľní heterosexuálne orientovaní muži budú postavení  pred homosexuálne súdy a ako nežiaduci primitívi vyselektovaní zo spoločnosti.

Zmeníme históriu, ktorá bola sfalšovaná vašimi heterosexuálnymi luhárstvami. Napíšeme dejiny veľkých homosexuálnych vodcov a mysliteľov, ktorí vytvorili tento svet. Dokážeme, že homosexualita je predpokladom pre inteligenciu a fantáziu a pre pravú ušľachtilosť a krásu muža.

Zvíťazíme, pretože sme povzbudzovaní zúrivou horkosťou utlačovaných, ktorí vždy boli nútení hrať vedľajšiu roľu vo vašej primitívnej spoločnosti. Prichádza naša éra. Aj my sme schopní strieľať z diel a obsadiť mužstvom barikády poslednej revolúcie. Tras sa, heterosexuálny dobytok, až sa pred tebou objaví homosexuálna oslobodzovacia armáda bez našich masiek !

Na poučenie pre (ne)zodpovedných emancipovaných rodičov a ICH deti preložil L. Balvín
Záver – či sa u nás nerealizuje tento manifest, nech si urobí každý sám.
Poučenie: Kto sa nebráni zločinu, stane sa jeho obeťou!

EŠTE HORŠIE REVANŠISTICKÉ PLÁNY NÁJDETE V LITERATÚRE „NEŽNÝCH“ FEMINACISTIEK.
ROZDIEL JE IBA V TOM, ŽE ICH OBSAH JE RAFINOVANEJŠIE MASKOVANÝ.
ALE O TO ZVRHLEJŠIA JE PRAX.
TENTO MANIFEST SA ÚSPEŠNE REALIZUJE AJ V SR.

26 filom3n filom3n | E-mail | 24. června 2009 v 9:31

ivane, je to ceskemu narodu, protoze cesi jsou takovi, komunisty meli povesit hned po prevratu, a ne je furt dokola volit... je mi z nich na bliti, z cechu... Rosi jen dal, hezky clanek, cesi sou kratkozraki, to je to... nevidi souvislosti ale jenom TO. nic okolo

27 psycholog psycholog | 24. června 2009 v 9:42

[25]: Dusevnim upadkem dnes stratili muzi schopnost myslet jako muzi a myslí jako zeny. Myslet v souvislostech se stáva nemožným.... Souvislost mezi výchovou,demoralizací a krizí chápe jenom zanedbatelné množství lidí. Číst text delší jako se vejde do SMS-ky je pro mládež obrovský problém.

28 Pavel25 Pavel25 | E-mail | 24. června 2009 v 11:30

Pane Ross,
v mnohem s Vami urcite souhlasim.
Ano, cast ceskeho naroda jsou hloupi komuniste, zaslepeni i 20 let po padu bolsevicke tyranie...
Dalsi cast jsou primitivni osubky, ktere urazeji vsechny a kazdeho, ale vetsinou za zady - z oci do oci se budou tvarit, jak vas maji radi. Takove ubohe ceske pokrytectvi. Tech je tu take plno...
Ale urcite neni potreba, abyste ve svych clancich bagatelizoval a urazel cely narod. To je prece skoda!
Ubozi pokrytci a neurvalci jsou i v jinych zemich, nejen tady, i v Americe. (I kdyz tady, v Cesku, je to tim malym ceskym strachem z lidi hodne nahustene, to je pravda...)
Tak navrhuji: berte si na musku jen konkretni skupiny, nedelejte si zbytecne nepratele z celeho naroda (ani si to nezaslouzi), odsudte jen ty, kterych se to tyka.

29 jibrix jibrix | 24. června 2009 v 13:03

[10]: I kdybyste snad mel pravdu, prehanite, Rosto, a pravdu casto nemate. Napr. Zpivat Olga Blechova fakt neumela - jeden z duvodu proc se s Waldou rozesel Hybs. Hlavne by bylo dobre nechat mrtvym a pozustalym, co jejich jest... (kazdemu podle zasluh)

30 filom3n filom3n | E-mail | 24. června 2009 v 13:39

pokud se nekoho dotkne to co tu Rosta pise tak se asi dotkl otevrene rany, ja taky bydlim v cesku, ale to co Rosta pise plati na ty druhy, na ty kteri pomlouvaji, komunisty, zlodeje atd. Clovek ktery ma svuj rozum chape jeho clanky jako narazku na tu drtivou vetsinu ostatnich a ne jako urazku tech co zbyli normalni... Nechapu ze jste neustale tak vztahovacni, dyt je to jasny... Ross, go on...

31 ghost ghost | 24. června 2009 v 13:44

[28]: To by slo. Budes ale ucinne pusobit na ty, kteri porad jste delaji Cechum ostudu? Pak by to mohl Hedvicek nechat na tobe. Tak to totiz funguje ve skutecne nesovetske Evrope.

32 L L | E-mail | 24. června 2009 v 13:51

Jen pro zajimavost toto. Pilarka minuly tyden zpivala s ruskym armadnim souborem Alexandrovci. Hehehe. To je prece legrace.

33 Lacinek Lacinek | 24. června 2009 v 14:11

Proc se vlastne seres do Cechu, kdyz ti tak vadi? Prestan otravovat se spamy, zapomen na cestinu a budem vsichni v pohode... Ty si zij v zemi zaslibene, my se tu budem rochnit v hnoji a vzajemne si budme ukradeni. Jo a myslim, ze pablb jsi, a korunovany...

34 ghost ghost | 24. června 2009 v 14:17

[33]: Radsi smradek, hlavne ze teplicko, vid? A my abychom se stydeli za svuj puvod a nasi pribuzni aby trpeli, ze se bolsevici odmitaji zmenit.

35 ghost ghost | 24. června 2009 v 15:21

[Smazaný komentář] Ty tomu, johan, nerozumis, ty mas jenom zanicenou tu bunku, kterou delas vsechno, misleni i vymesovani.

36 Karel Kačmařík Karel Kačmařík | E-mail | 24. června 2009 v 16:03

Mám hudební hluch a jsem barbar, ale Waldu a Olgu jsem rád poslouchal, jejich hlas se mi líbil. Když vzali kramle a já to slyšel na Hlasu Ameriky, kde na závěr zahráli "stokrát sbohem a možná nashledanou..." bylo mi z toho docela smutno. Ale Waldy jsem si nesmírně vážil proto, že se nikdy nezprasil s komunisty, na rozdíl od jiných šmidlyboys a kvákalů s profesionálními hlasy. Jejich seznam by se sem nevešel a ještě bych na někoho zapomněl.

37 ghost ghost | 24. června 2009 v 16:15

[Smazaný komentář] Pro tvuj maly mozek na miste velkeho, petre: 'Misi' se chybne, spravne se 'mysli', proto johanovo misleni popisuji spravne. U tebe se nejspis jedna i misuninformaci.

38 ghost ghost | 24. června 2009 v 16:31

[Smazaný komentář] Uz ti nekdy Hedvicek prispevky smazal, petre, nebo maze jen notoriky, jako johana a Cumzdiru?

39 Jánská Jánská | 24. června 2009 v 19:32

Já si myslím že je to každého věc a nikomu do toho nic není23]

40 Tomáš Rektor Tomáš Rektor | E-mail | Web | 24. června 2009 v 21:46

Skvělé je to:)

41 Oskar (Kolinec) Oskar (Kolinec) | E-mail | 24. června 2009 v 23:03

Tento článek "Na obranu Olgy Blechové" mi doslova hovoří z duše.Walda se tady (v tehdejší ČSSR)doslova žral. Permanentně byl v posledních letech před emigrací zván na kobereček Pragokonceru a doslova jebán jako malý kluk, za to co kdesi utrousil proti režimu.Naprosto jsem se tenkrát jeho emigraci nedivil a ani jsem si nemyslel, že největší vliv na toto rozhodnutí měla jeho žena Olga. Pamatuji si to jako dnes, když moje milovaná stanice Hlas Ameriky oznámila Matuškův útěk do USA. Druhý den jsem obešel všechny prodejny gramodesek v Klatovech, že si od Waldy něco koupím, leč Bohužel pozdě. Rychlost zdejší STB byla blesková a veškeré nahrávky byly z prodejen ztaženy. Soudruzi vzteky šíleli, že jim zdrhl idol národa z toho jejich socialistického ráje, kterého znala i každá bába v nejzapadlejší vesnici.Nesměl se nikde hrát a veškeré filmy s ním byly ztaženy. Národ to věděl, ale mlčel i když byl nasranej.Tímto nadělal Walda tehdejší vládě obrovské morální škody a dobře tomu tak.
Ten Marek Barlej (opravdu blb) píše velmi pochybovačně o Matuškově pochybném působení v Americe, jak zpívá po hospodách pro hrstku tamních emigrantů. Jsem si jist, že tohle dělal Walda s větší radostí, než koncert v narvané Lucerně pod přísným dohledem STB.
Jednou Walda prohlásil : "Když už mám mít rudého bratra, tak to bude Indián" ! Walda byl prostě svůj, byl to rovný chlap (nepodepsal narozdíl od svých připosrnaých kolegů Anticharu !) a myslím že se svojí ženou Olgou (které je mnohé neprávem vytýkáno) strávil ve svém druhém domově za mořem krásných 23 let svého života.

42 JB JB | 25. června 2009 v 5:40

Odkaz pre "Oskar(Kolinec)

..Vyborny komentar !! Aj ja si presne takto pamatam Waldemara !!!
Bol to charizmaticky clovek a vyborny spevak s vynimocnym hlasom. Urcite mal aj vysoke moralne hodnoty,ked sa v dobe najvacsiej slavy,rozhodol emigrovat z komunistickeho "raja". Myslim,ze jeho rozhodnutie emigrovat,bolo spravne..!!

43 Jenda Jenda | 25. června 2009 v 8:03

Pane Hedvicku,
"Starsi zeny maji vetsinou docela velke zasluhy - a to by melo byt hodnoceno s respektem."
Napsute nam zase o nekom tak zasluznem - treba o Marte Gottwaldove. A nebo tu o Guste Fucikove, prosiiiim. Mozna by stacilo i o nektere z Husakovych manzelek. A nebo o te Dubcekove - o te nevime vubec nic.
Jo, pardon, a co vase manzelka?
My cesti burani se od Vas strasne radi poucime. Bez Vas bychom si totiz ani nemohli uvedomit, ze jsme buransti Cesi a snad ani, ze dychame.

44 filom3n filom3n | E-mail | 25. června 2009 v 9:47

Jendo, ty si tele...
Oskare, ty jsi sikovny, hezky napsano, souhlas...

45 ghost ghost | 25. června 2009 v 10:00

[44]: Jenda mozna neni blbej, ale navedenej.

46 Marta Havelková Marta Havelková | E-mail | 25. června 2009 v 10:27

[2]: Naprosto souhlasím - generalizovat nelze. I když s českým buranstvím je opravdu možné setkat se prakticky kdykoliv a kdekoliv.

47 filom3n filom3n | E-mail | 25. června 2009 v 10:34

jenda nebyl mozna ani navedenej ale byl nejspis podvedenej a ted vymejsli blbosti... ani nevi co pise :)... nebo pokud to vi tak je vazne navedenej...

48 ghost ghost | 25. června 2009 v 10:52

[47]: Jo. A nebo je to navadec. To by se brzy poznalo, protoze by se ukazalo, ze nema problemy kognitivni, ale charakterove, pripadne mrzce zajmove (coz je totez, jako predchozi).

49 mmf mmf | E-mail | 25. června 2009 v 11:07

Trapná umanutost pana Hedvička s jeho upoceným obrazoborectvím , SE KTERÝM SOUSTAVNĚ PLIVE NA BÝVALOU VLAST A SVÉ BÝVALÉ SPOLUOBČANY , kteří ( jsa méně zbabělí než on , tam průběžně žili a žijí) tvoří národ , ze kterého vzešel , je skutečně asi deviací ,pokud ne hlavním rysem neúprosného genetického řetězce jeho sudeťáckých , nebo rómských předků.
JEŠTĚ JSEM NEMĚL MOŽNOST SI PŘEČÍST JEDINÝ ČLÁNEK OD R.HEDVIČKA , KTERÝ BY NEPLIVAL NA ČECHY A MORAVÁKY . Rostíčku , myslíš že mezi koser emeričany je Dvořákova Novosvětská tak nenáviděna , jako vámi , vy pakulturní zjeve ?------
Jasně komerční a vypočítavé kroky soudružky Olgy Blechové , které s odpornou vyčůraností od smrti manžela plánovitě dělala není nutno komentovat , jako i těch 100 000 od Pružinského na stužce s medajlí... Je to hnus . Co byl v porovnání Matuška k Radovanu Lukavskému ? On zemřel také , v tichosti se rozloučil a byl to umělec a člověk tisíckrát větších kvalit a morálního kreditu , než komediant Matuška , který sloužil komoušům od doby ,kdy se po Suchých prknech Semaforu vydrápal do Televize . MATUŠKOVI ZDE NIKDY NIC NECHYBĚLO , JEN JEHO MEGERA BLECHOVÁ POŘÁD MĚLA MÁLO -PROTO TEN PODIVNÝ NEÚPRK NA FLORIDU .Fakticky šlo o stejný počin , jako dnes opruzující cikáni v Kanadě , před tím v Anglii .
Takže , nechme každému , co SKUTEČNĚ JEHO JEST A ANI O MRTVÝCH NEMUSÍME LHÁT , MATUŠKU ZDE ZNAL KDE KDO A JEHO PRIVÁTNÍ VĚCI ZDE NEMAJÍ MÍSTO - TY ASI NEBYLY AŽ TAK ZÁŘIVÉ , JAKOŽ I PRAVDA A LASKA PANÍ OLGY K NĚMU .

50 ghost ghost | 25. června 2009 v 11:55

[49]: O neboztiku Lukavskem jiste psali v Socialistickem Divadle nebo podobnem medii, mumfi.

Jednotna kultura, to zaniklo, mumfi, s Hnusakem a bolseviky u kormidla na vecne casy a nikdy jinak.

51 Jiri Novotny Jiri Novotny | 25. června 2009 v 12:52

No, mne by tedy vubec nenapadlo divat se na Olgu skrz prsty. Podival jsem se na uvedeny blok jakehosi Marka Barleje a jsem v soku, ze tady u nas jsou takovi ubozaci, kteri muzou neco podobneho vyblit verejne do sveho blogu.
Walda mel bozsky hlas a jeho emigrace byla OK. Nic spatneho na tom nebylo. A takto hazet na Olgu spinu jako to udelal Barlej, to je kapitalni ubohost.

52 filom3n filom3n | E-mail | 25. června 2009 v 14:54

MMF - Rosovi byvali spoluobcane - mneli moznost byt statecnejsimi pri prevratu, bohuzel, ovec stado vlci opet zahnali na zelenejsi louku kde je pasou ti sami ovcaci, ovce si nyni mysli ze dostali nove ovcaky a ze ti budou mnohem spravedlivejsi a ze je budou strihat z kozichu opatrneji. A zmenilo se pramalo. Pouze nyni maji moznost vsichni svobodne odjet ze zeme na dovolenou. Bohuzel ale pouze ti co na to maji - ti mohli i z puvodni hnede spasene louky odskocit na louku zelenejsi. Ti ostatni nemeli a nemaji sanci jelikoz jim nynejsi ovcaci vlnu skrouhnou az na kuzi a nemaji za co...

53 Karel Kačmařík Karel Kačmařík | E-mail | 25. června 2009 v 15:56

Soudruhu, zbabělí byli ti, co neemigrovali, například já. Teď, při okázalém návratu bolševiků toho lituji, ale už je pozdě. Matušky si vážím, na rozdíl od s. Lukavského který v demagogickém Králi Šumavy tak nádherně zahrál prodloužený pařát bolševických otrokářů, jak ovšem on sám řekl že hrál jen "správnýho chlapa". Díky takovýmto správným chlapům jsme se z těch rudých sraček dodnes nevyhrabali a nepochybuji že většina čecháčků dodnes věří žvástům o "revoluci" s různými přihlouplými přívlastky. Kdyby bylo víc Wldů, mohlo být méně těch rudých sraček.
Ehre der Arbeit.  [49]:

54 Vladimír Vladimír | E-mail | 25. června 2009 v 16:17

Hodně dlouho jsem si myslel, že Hedvíček je zapšklý idiot. Omlouvám se, mýlil jsem se, je to s ním mnohem horší.....

55 ghost ghost | 25. června 2009 v 16:22

[54]: Tebe tam taky zapomneli, volodo.

56 filom3n filom3n | E-mail | 25. června 2009 v 17:01

zapomneli, a ne jednoho...

57 ghoast buster ghoast buster | 25. června 2009 v 19:53

Co to je za toho vola ghost ?Vzdy jen napada a urazi ale sam neni schopen
nic poradneho stvorit ?Pekna ducharina !!

58 mmf mmf | E-mail | 25. června 2009 v 22:23

je vidět , že idioti , kteří ani neznají Matuškův životopis nemohou vědět , že Matuška byl ve skupině prominentních dvorních šašků , kteří na rozkaz soudruha J.Millera , vedoucího kulturního oddělení na ÚV KSČ , vždy s radostí přikvačili na soukromé večírky komunistických papalášů , kde jim dělali pomyšlení a zadarmo ( za odměnu potom dostávali výjezdní doložky do NSR a do Einkesselbuntes ) ,odkud si vždy přivezli nějaké marky na bóny do Tuzexu . Takhle se choval nejen Matuška ,ale i Gott a Vondráčková a prakticky všichni dnes přesluhující rockeři  a zelebrity důchodci , včetně magora a pablba Kecába .
Kdo si otírá svou držku o R.Lukavského , nechť si ji otře i o Antonína Dvořáka , bez kterého by USA neměly ani jednu skladbu , která by jim tvořila fundament klasiky jinak národa , který nemá ani na pořádnou hymnu .

59 mmf mmf | E-mail | 25. června 2009 v 22:27

ghoste ,
vy byste mohl být hrdý na to , kdyby se vám umožnilo , abyste si uvařil k obědu použitý toiletní papír z WC .z divadelní šatny R.Lukavského. Jste totální dutolebec a svou blbostí až nebezpečný sám sobě .[50]:

60 mmf mmf | E-mail | 25. června 2009 v 22:30

Vaneku ,
proč tak neuctivě píšete o své vlastní matce , kurvě M.Pujmanové ? To nějak nedává smysl .........[6]:

61 ghost ghost | 26. června 2009 v 8:44

[57]: Tebe to asi svrbi, vid? Tak se halt podrbej.

62 a a | Web | 26. června 2009 v 13:17

Tak to je ale diskusia :(

63 ghost ghost | 26. června 2009 v 14:04

[62]: S nacisty a komunisty, obecne totalisty, lepe nediskutovat.

64 Milan Milan | 26. června 2009 v 14:39

Matuskuv zivot hovori sam za sebe. Dle meho nazoru Olga svou vuli a charakterem (ach tou laskou-samozrejme)Matuskovi umoznila jeho-temer 76 let a nadherne-svobodny podzim zivota. Pokud se kterykoliv z tech hlasitych hnidopichu priblizi k takove dokonalosti tak je "klobouk dolu"

65 ghost ghost | 26. června 2009 v 14:59

[Smazaný komentář] To nejde, skodovavero, vzdyt by vznikla septanda a lidi by si nas davali do souvislosti.

66 jibrix jibrix | E-mail | 26. června 2009 v 15:39

Ale uz by to snad stacilo, kruci...

67 ghost ghost | 26. června 2009 v 15:48

[66]: Mas na mysli to nase tokani se skodovaverou?

68 mmf mmf | E-mail | 26. června 2009 v 21:28

pane , kde jste byl , když byla komedie hadráku ještě žhavou aktualitou a emerické televizní štáby ,  po dohodě s STB oblbovaly lidi , co se zde neotvírá za svobodu . ... Podle toho co a jak píšete, jstE hodně dlouho z česka pryč a přehled nemáte absolutně žádný . Hadrák byl nejobludnější estébácko komunIstický superpodvod , jemuž úsilovně dodnes slouží všichni vlastizrádci z Chátry 77 ,včetně obou prasidentů . Je to k pozvracení a v daný okamžik zcela bezvýchodné -daleko horší , než komunisrtická totalita . KSČ totiž zde vládne průběžně pořád dál , jen se převlékla za kapitalisty a rozkradli národní majetek , na který jako komouši neměli sebemenší šanci - až klausova privatizace otevřela zemi zaslíbenou všem předem informovaným konfidentům a slouhům rudého režimu -KRAĎTE , VŠE JE PŘEDEM ODPUŠTĚNO.......[52]:

69 Tom Tom | 28. června 2009 v 4:39

Pane Hedvíčku,
               obdivuji Vaši schopnost chytit se toho, co napíše nějaký blb a prohlásit to za typicky české. Z Vašich článků je zřejmá snaha hledat cokoli, co lze proti Čechům použít, za každou cenu. I za cenu záměrně zcestné interpretace toho, co popisujete, a dokonce i za tu cenu, že si vymýšlíte. Jak jinak nazvat třeba Vaše tvrzení, že by v Praze člověka nepustili na ples kvůli manželce jiné rasy? To by se totiž nestalo ani v době, kdy se Vaše dokonalá země dokonalých lidí hemžila nápisy "pouze pro bílé". A ta doba není nijak dávná.
Hlas Olgy Blechové mi vždy připadal tak trochu jako "ječák", ale znám horší. Waldemara Matušku jsem měl jako zpěváka velmi rád, a protože Blechová ho většinou spíš jen doplňovala, výsledek se mi líbil také. Přestože ani proti jednomu z nich nemám ani to nejmenší, nemohu si nevšimnout (a není to poprvé), že měříte různým metrem. Klidně slevujete ze svých hodnoticích kritérií, když se Vám to zrovna hodí. Jako právě v tomto článku. Obvykle tu zametáte s lidmi, kteří v ČSSR cokoliv dokázali, tvrzením, že bez spolupráce s režimem ničeho dosáhnout nešlo, a tedy tito lidé jsou všichni přinejmenším kolaboranti. Často Vám k takovému označení stačí, že někdo je jen příbuzný nebo přítel takové osoby, a velmi rád z toho vyvozujete, že takový člověk je v podstatě komunista, nelze si ho vážit a jeho názory nelze brát vážně. Nevím, podle čeho si myslíte, že zrovna W. Matuška všeho dosáhl bez morální poskvrny a ústupků vůči režimu. Nebo si to nemyslíte a přesto přiznáváte, že se přátelíte s jeho přáteli? To totiž v jiných případech velmi ostře odsuzujete. Nechci, abyste tvrdil, že Matuška byl komunistický kolaborant, jen poukazuji na to, že totéž se týká i mnoha jiných, které kolaboranty nazýváte jen proto, že i za komoušů v něčem vynikli.
Takových rozporů se ve Vašich článcích najde celá řada. Sám používáte argumentaci, kterou u svých oponentů považujete za nefér, co u jedněch je důvodem k odsouzení, u jiných nevadí. Bohužel nemám čas je všechny dohledávat a nepřesná znění tu nechci uvádět, to byste prohlašoval, že nic takového jste nikdy nenapsal (jako když Vám někdo v jedné diskusi sepsal seznam vulgarit z Vašich článků - přitom dobrou polovinu z nich jsem si pamatoval také a mohu je tedy potvrdit). Většina Vašich argumentačních neférovostí, o kterých vím, pochází z doby, kdy jste své články rozesílal e-mailem a kdy jsem je (než jsem Vás prokoukl) pozorně četl. Mám je tedy uloženy a svá tvrzené mohu v případě zájmu doložit.
Opakuji, že proti Matuškovým nic nemám. Kde se rozhodli žít je jejich věc a nikdo nemá právo je za to kritizovat. Nešlo mi o to, aby byli hodnoceni podle Vašich obvyklých kritérií, jen jsem chtěl poukázat na jejich účelovost.
To, k jakým způsobům se musíte při hledání "českého zla" uchylovat, mě utvrzuje v tom, že to s námi není tak zlé, za což Vám srdečně děkuji.
Mějte se hezky.

70 Milka Milka | 29. června 2009 v 2:04

Dobry den, mam pocit, ze tu jde jen o ty sproste nadavky na Cechy a smerem do Cech?, kazda zaminka se hodi k nadavani vsem Cechum? Cesi - treba castecne jste mozna i vy ? ze by to byla zaroven sebekritika?..at je to jak chce - ty sproste nadavky mi vadi i kdyz jsou pouzivane jako nahrada za argumenty...(je to jen muj postreh a  poznamka...Doufam ze jsem tim nezavdala zaminku k tomu abyste sprostymi vyrazy pocastovali i mne, to mne radeji klidne smazte...Mimochodem proti Matuskovym nic nemam - naopak pisnicky a W.Matusku jsem mela rada uz jako dite a nikdy je nezapomnela i kyz se tu nesmely hrat a Matuska nebyl nikde videt ani slyset...)
Preji hezky den...

71 Kačmařík Kačmařík | E-mail | 29. června 2009 v 21:15

Ještě jedna vzpomínka. Když Walda vstoupil do sálu, kde v  prvních pěti řadách seděla sovětská okupační prasata pozdravil přítomné: "Vítám všechny od šesté řady".

72 marta stara marta stara | E-mail | 1. července 2009 v 15:59

Proč tolik špíny na někoho,kdo se už nemůže bránit?

73 Souckova Souckova | 1. července 2009 v 18:04

Stejne se Waldovi styskalo po Praze, tak se nechal pochovat na Vyšehrade.

74 JH JH | 5. července 2009 v 6:14

Diky R.H.  pekny clanek. Je to VUL, plny jedu ten Barlej , brrr.....!

75 Simona Simona | E-mail | 5. července 2009 v 20:10

Ačkoli s mnoha Vašimi myšlenkami nesouhlasím, teď jste mi promluvil (vlastně propsal) z duše a plně se s Vámi ztotožňuji. Závistivců je v Česku tolik, že kdyby měli všichni zdrhnout, tak by vlastně tady zůstalo jen minimum národa. Velmi malé minimum. Třeba by se nám ta demokracie začala lépe budovat. A navíc, spousta chlapů zapomíná na to, že nebýt jejich žen v pozadí, nebyli by tím, čím jsou, ať už mají sexy mozek nebo ne. A to i ti, kteří nejvíc vyřvávají po hospodách, přitom jinde se bojí hubu otevřít. Pokud si žili dobře, čemuž věřím, můžeme jim to jenom přát. Děkuji za sebe i za Olgu Blechovou.

76 Hanče Hanče | 7. července 2009 v 14:23

Děkuji,Baldro,za Váš příspěvek,mluví mi z duše. Myslím, že nelze házet vždy všechny v národě do jednoho pytle,vždyť celý svět funguje na základě Gaussovy křivky,tzn. i v národech jsou zastoupeny všechny typy lidí, myslím, že z mladého Waldy by i v Česku vyrostl v jeho rodině plnohodnotný člověk. Taky netvrdím,pane Hedvicku, že všichni mladí Američani jsou např. na drogách,i když vím, že s tímto problémem mají mladí co dočinění.Každá společnost má své klady i zápory, bohužel ve článku o paní Blechové jste se nechal "unést" českými novinářskými negativy a rozvinul jste je, např. bagatelizování, vulgarizmy, nesmyslné srovnávání,...Paní Olga i její muž Waldemar byli svobodné svéprávné osobnosti a podle toho jednali a žili, a na to má právo každý člověk, ať v "úžasně" odjakživa svobodné Americe či v postkomunistickém Česku.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama