Pravdy jsou dve - pravda a ceska pravda...

27. června 2009 v 14:36 | Jiri Wolf |  Clanky jinych autoru
Jiri Wolf mi poslal nizeuvedeny email se subjektem "O pravde". O ktere pravde, napadlo mne, o pravde a nebo o ceske pravde? Divi se, proc jsou Cesi tak moc anonymni a posrani strachy. No protoze jsou to Cesi, mily naivni Jiri. A k tvemu navrhu: Ja bych taky souhlasil s plnou identifikaci "diskutera", ale bohuzel system to neumoznuje. System je zarizeny na "ceskou pravdu" - nikoliv pravdu a tak jak si Cesi predstavuji svobodu projevu.

Dale email Jiriho Wolfa:

Jsem nemile překvapen, Hedvičku, kolik návštěvníků se na Tvém Blogu zapojují do diskuzích -jak zjišťuji, povětšinou se jedná o anonymní světoobčany-, kteří nejsou zralí pro pravdu. Naši návštěvníci se schovávají pod různými uměleckými jmény, zkratkami, či pseudonyma, kteří mnohdy píší až urážlivě, když neunesou pravdu, pravdu, které se bojí a nebo je tíží svědomí, nebo mají za úkol za každou cenu diskreditovat autory článků. Také já jsem za totalitního režimu signoval své články podobně a to ze strachu, že bych mohl skončit ve vězení. Nakonec mi nepomohl ani jeden pseudonym. Udal mne František Hrabal, agent StB, dnes žijící v Bratislavě a já skončil v kriminále. Tenkrát jsem měl důvod takto se chránit, ale kladu si otázku, co dnes nutí tisíce a tisíce lidiček, aby takto vystupovali.

Cením si všech těch slušných, například Eda Vacek... kteří na Blogu píší pod svými prav. jmény, nebojí se kritizovat a odpovídat na někdy až útočící psychopaty, kteří s radostí a za každých situací se snaží urážet důkladně skryti za svou anonymitou. Člověk, který má čisté svědomí, ten se pravdy bát nemusí a s prominutím jej nemůže urazit ani ten největší blbec. A nebo se anonymita stala pro většinu čs. psavců běžnou normou zastaralého chování, jako za časů totality, kdy se anonym psaníčka házela do schránek StB? Jedná se o naprosto schodné a především nemorálního jednání. Volil bych proto čestné jednání a navrhoval bych, aby se do odpovědí uvádělo alespoň celé jméno diskutéra a stát, odkud pochází, kde žije..., tedy všech, kdož se na Blog Rosti připojil. Uvažujte o mém návrhu. Nic na tom není, připsat své jméno. Chce to někdy opravdu velkou odvahu. Jiří Wolf, Praha

--

Poznamka R.H.: Odvahu? To v Cesku nenajdes, Jiri. Ti co meli odvahu, maji za sebou 9.5 roku vezeni a nebo jsou uz 30 let v emigraci...

P.S: Pravdu najdete v tomto clanku, ceskou pravdu v diskusich pod nim. Ceske pravdy jsou podepsany anonymy jako Johanes, Pepe, Krebs a nebo jsou uplne anonymni. Ceska pravda je vzdy anonymni.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Jaromir Masa Jaromir Masa | E-mail | Web | 27. června 2009 v 15:06

Na jednu mozost jste zapomneli, taky mohou byt bezdomovci.

2 Buchar Buchar | Web | 27. června 2009 v 15:27

Je tu jeste jeden element ktery Jiri Wolf opomiji. KGB, pardon SVT, ma rozsahly "Blocking department". Jeho celem je sledovat blogy, narusovat je rozsevanim techto plku a tim autory discreditovat. Dejte si nekdo praci a porovnejte IP adresy nektery blogeru na ostatnich blogs. Zjistite, ze je nemozne casove nemozne pro jednoho cloveka ucastnit se tolika blogu kazdy den. Platej asi dobre.

3 Mischa Mischa | E-mail | 27. června 2009 v 16:51

Divím se, Rosťo, že zrovna ty se divíš. :-D (Ahoj kluci z BISky, FBI, CIA). Uznávám, že pan Wolf má pravdu v tom, že nemálo diskutujících se skrývá za nick a mnozí z nich jsou skutečně vulgární, využívaje, nebo spíše zneužívaje, své anonymity, ale na druhé straně se užívání nicku stalo běžným fenoménem, spojeným s internetem. Jinými slovy, každý má právo na anonymitu a zejména
v diskusích, kdy není zřejmé, kdo sedí
za "monitorem" a jak tvého názoru zneužije. Častí návštěvnící diskusí se mezi sebou již dávno znají skutečnými jmény, protože z mnoha, kteří mají shodné názory, se právě díky netu stali přátelé. Pokud bych to měla brát podle sebe, získala jsem mnoho přátel v době, kdy jsme na diskusích novinek odsoudili zmasakrování dětí na Czechteku na příkaz Paroubka. Ty diskuse tehdy byly skutečně na ostří nože, ale kdo si tu hrůzu prožil, měl tam dítě, jistě to v něm nevyvolá právě příjemné vzpomínky ani dnes. Kdy jsme se dětem marně snažili dovolat, nechápali jsme, že je něco takového v demokratickém státě možné a před očima nám defilovali těžkooděnci, na Novinkách.cz prosakovaly zprávy o mnoha zraněných....jinými slovy, klidně řeknu do očí Paroubkovi co si o něm myslím a ponesu za to případné následky, ale nemám chuť, aby mé jméno  nějaký idiot levicového zaměření
vláčel po netu, eventuálně mi posílal domů výhrůžné dopisy nebo mi nechal upravit "makeup". Není to tedy strach z mocných, ale strach z "nemocných". Bojím se o bezpečnost své rodiny. Těch psychopatů, magorů a jinak "dezorientovaných" , kterým stále ještě straší v hlavách socialistická hesla a rudé knížky, není tak málo.

4 Buchar Buchar | 27. června 2009 v 17:02

Pane anonym "Johanes". Good for you. Uz vam zavisim. Blahoslaveni chudi duchem!

5 Buchar Buchar | 27. června 2009 v 17:05

A jeste bych dodal ze tu jsou pak ti "useful idiots" kteri to delaji s laskou a presvedcenim zadarmo a dobre.

6 Jenda Jenda | 27. června 2009 v 21:52

Minulý týden čínská vláda oznámila plán najmout 10 000 internetových cenzorů, kteří mají udávat nevhodné web´s. Dostanou 12 švýcarských franků měsíčně. Aby je dostali vyplaceny, musí každý měsíc nahlásit minimálně padesát potencielně závadných stránek (Tibet, dětská pornografie etc.). Přihlásit se můžete on-line.

7 Jenda Jenda | 27. června 2009 v 21:58

Pro ty co umí německy v Neue Zuercher Zeitung: Peking rekrutiert 10 000 Internet-Spitzel

http://www.nzz.ch/nachrichten/international/peking_rekrutiert_10_000_internet-spitzel_1.2769344.html

Není rozdíl mezi komunisty, tak jako je jedno jestli dostanete prasečí virus v Číně anebo v Praze - je to totéž.

8 Kadet Bügler z Leutholdu Kadet Bügler z Leutholdu | 27. června 2009 v 22:32

[7]: Byl jsem v Cine a NZZ online jsem tam cetl zcela necenzurovanou. Taktez tam byl v lednu 2006 k dostani King Kong na DVD, samozrejme jako piratska kopie (ve Svycarsku tou dobou jeste bezel v Kinech). Na letisti Pudong byly k dostani nejdulezitejsi americke a evropske noviny a dokonce biografie Cankajska.

9 Pro kadeta Buglera. Pro kadeta Buglera. | 27. června 2009 v 23:58

Na te Hedvickove pravde je ovsem pozoruhodne, ze dokaze pusobit na tu ceskou verbez jako cervena barva na rozzurenyho bejka.
Nakonec to potvrzuje i zname rceni:
"Pro pravdu se clovek nejvice zlobi", zejo ty zakomplexovanej Johanesi. :-)))

10 Jaroslav Jaroslav | 28. června 2009 v 0:08

[Smazaný komentář]

Hedvicek chrape ve psi boude < ???Ach ta ceska zavist. Kdybys Johanesi emigroval do USA misto budovani socialismu, tak jsi mozna mohl taky chrapat ve psi boude, na kterou ty se v zivote nezmuzes. Moc bych zato nedal ze ta Hedvickova psi bouda bude mit hodnotu vetsi nez 2 milony $.

11 Pavel Pavel | 28. června 2009 v 0:17

Zruste anonymni pisatele a prispevky budou budou zit prazdnosti.

12 Alfred Alfred | 28. června 2009 v 0:59

Pravdy je moc, rekl bych ze pravda je vzdy v ocich pozorovatele. Existuje nekonecne mnoho kausalit, ale kazdy si vybira to co chce. Strucne receno pravda je rozumna myslenka ktera odpovida realnimu poznani. Ovsem nase poznani je omezene. Jinak nevim proc bych mel psat pod vlastnim jmenem, to nema nic spolecneho ze svedomim. Pokud pisi slusne. Ale nekteri si proste mysli ze jsou nejchytrejsi, a je jedno jestli pisou pod svym jmenem nebo anonymne.

13 Tomas Zato Tomas Zato | 28. června 2009 v 1:07

Internet je postaveny jako anynomni medium. Kdyz se vam to nelibi, vyuzivejte jina media, nebo napriklad prednasejte na vysokych skolach.
Snahy nekterych medii o odstraneni anonymity internetu vse jen komplikuji. Nikdy bych se svym skutecnym jmenem nenapsal to, co si skutecne myslim a to z prosteho duvodu, protoze bych tim ztratil pratele, kolegy v praci, pritelkyni a mozna i svobodu. Takze to pisu anonymne, skryty za nekolikanasobnym proxy serverem.
Upozornuji, ze toto neni zbabelost. Kazdy ma sve skryte myslenky, sva tajemnstvi. Internet dava moznost je sdelit nahlas - rict to, co by normalne clovek nikdy nerekl.
Znate ty TV programy, ve kterych se lide priznavaji k ruznym nepeknym pocitum a vecem z minulosti? Nebo show typu big brother? Lide co tam jdou ztrati jak anonymitu, tak sva tajemstvi. Mozna se pak na par mesicu stanou "hvezdickou", ale obvykle toho pozdeji velice lituji. Nikdy bych sve spinave pradlo na verejnosti nepral. Alternativa je neprat ho vubec, nebo anonymne na internetu.
Navic internet ma jeste jednu neprijemnou vlastnost - data se z nej neztrati. To co tam napisete nemuzete uz nikdy vzit zpatky. Kdyz nekam napriklad napisu "Ja Tomas Zato z Truhlic u Kolina nesnasim neonacisty" tak me jednou v noci probudi zapalna lahev.
Pane Wolfe, chtel bych vedet, jestli jste opravdu tak statecny jak tady tvrdite. Napiste nekdy neco kontroverzniho o lidech ze sveho okoli. Urcite se vam treba stalo, ze vas soused mel prilis hlasite pustenou hudbu, nebo ze vam opilci vyrvavaji pod okny. Tak si nalepte na svuj dum velkou ceduli s napisem "Nesnasim ozraly" nebo "Nesnasim souseda protoze si pousti nahlas hudbu". Pristi den budete mit poskrabane auto nebo posprejovane dvere. Pripadne otraveneho psa. Pak mi reknete, jestli vam to za to stalo

14 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 28. června 2009 v 2:16

Tomas Zato je idiot, ktery nevi kdo je Jiro Wolf a jak dlouho byl zavreny za to, ze se nebal rict co si myslel. Takovihle Neznalci a nevedomi hlupaci jsu soucasna ceska mladez. No hruza!

15 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 28. června 2009 v 9:50

Když mně KGB, promiňte SVT verbovala, abych pod svým IP psal na zdejší blog, ukazovali mi jeden poškrábaný film, a když jsem ho shlédl, postavili přede mne stopky, a nařídili mi, abych se do minuty rozhodl pro spolupráci. Na dvoře za oknem přitom kouřilo krematórium. Pálili v tom prej zrovna nějakýho agenta, kterej neposlechnul, a psal kromně na Hedvíčkův blog i na blog Volny.cz  .V tom filmu co mi ukazovali, pálili taky nějakýho agenta, ale před ním ještě pálili nějaké kompromitující dokumenty. Pak ho tam šoupli, a jen se z něj krásně zakouřilo. A pak tam šoupli ještě jeho proxy server i s deseti metrama koaxiálního kabelu, čouhaly z toho ještě dráty, jak to utnuli sekerou od zdi. Někdy se stane, že člověk neunese pravdu, a dostane z toho kýlu. To se strašně blbě operuje.  

16 Eduard Vacek Eduard Vacek | E-mail | 28. června 2009 v 10:22

Obávám se, že Jiří Wolf myslel něco jiného, než co je zde obecně prezentováno a kritizováno. Je to neetičnost a nemorálnost některých přispěvatelů, kteří z pozice anonymity ostřelují kde co a kde koho. Nejde možná ani tak o ostřelování, jako o materii (sprostota, vulgarismy,zlá pohnutka)a formy(metody, které nepatří do fair play),jinde je to také nazýváno jako projevy deprivantství. Velmi často je za příspěvkem cítit morální nezralost autora, opozičnost za každou cenu, exhibicionismus, touha pošpinit člověka, nenávistnost a povýšenectví. To vše samozřejmě za absence tolerance. Bez slušnosti, tolerance a základní míry empatie se dá opravdu těžko diskutovat. Mnozí diskutující vůbec nectí lidskou osobnost, vidí v druhých odpad a biologický materiál. To vše skryté za anonymitou činí mnohdy z diskusního klubu stoku. Osobně mne to mrzí.  

17 Chuck Chuck | E-mail | 28. června 2009 v 15:59

Johanesi kdyz ty neco reknes, je to vzdy
pitomost a navic lezes nekomu do riti

18 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 28. června 2009 v 17:10

Tohle nic není. Horší je stále vzrůstající tendence říkat: Nemluv!
V tom důsledku se může stát, že lidem začnou zarůstat ústa.

19 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 28. června 2009 v 18:50

To 17.: Jak to Chuccku děláš, že dovedeš sestřelit nepřítelský proudový letoun v deseti tisících metrech z podzemního parkoviště vzduchovkou. A ještě bez diabolky. Zkoušel jsem prásknout otáčivými dveřmi komerční banky, ale nešlo mi to. Stejně jako když jsem chtěl učit šmirgl, jak být drsný. Navštívil jsem Panenské ostrovy, ale prej už jsi je navštívil přede mnou, a teď se to tam jmenuje jen Ostrovy...Tuhle jsem si chtěl zavázat boty anakondou, ale nesehnal jsem ji. Použít anakondu jako preservativ, což předvádíš ve filmu, bych se jako starý zbabělec neodvážil. Máme doma na zahradě starý úl, a slyšel jsem, že když do něj strčíš přirození, budou prej popíchaný ty včely. Je to pravda ?

20 anonym anonym | 28. června 2009 v 20:44

vypada to, ze J. Wolf nejak necte Rossovy clanky - kdyby je cetl, vedel by, ze v Cesku vladne komunismus (aspon podle Rosse) a je tedy naprosto logicke vystupovat pouze anonymne... Navic anonymita je jednim ze zakladnich kamenu internetu - sice to znamena, ze se mnozstvi lidi bude chovat hulvatsky, ale na druhou stranu je to jediny zpusob, jak se muzou bavit 8 a 80 lety jako rovny s rovnym (za predpokladu, ze jsou oba rozumni) bez jakychkoliv predsudku...

21 ghost ghost | 28. června 2009 v 21:25

[13]: I tak muzes narazit na udavace a uchyla.

22 ghost ghost | 28. června 2009 v 21:27

[15]: Jak bys chtel upalit web? To bychom snad ani s Chuckem nedokazali.

PS. Uz existuje Proxyserver na jine planete, nez te nasi?

23 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 28. června 2009 v 21:48

Je to jen problém kabelu a sekery. Vzduchem pak proud neteče, a psychotronika funguje jen občas .
U = I x R.

24 J. J. | 29. června 2009 v 12:23

no dobrá, já taky se svou troškou do mlýna..,já se třeba skoro všude podepisuju jako J., ale ty lidi co mě znají ví že to jsem já :-) nicméně obecně k tématu - pod přezdívkami je větší legrace - vezměte si jen třeba diskusi na novinky.cz - ti co pamatují staré dobré čas se jistě nyní nestačí divit jak trapně kolikrát taková diskuse působí, je totiž přehnaně slušná. Podepsat se znamená  být slušný - alespoň pro většinu lidí. ale na druhou stranu někdy je potřeba i vyletět a napsat pak třeba že nějaký nehodný občan mi odcizil kabelku je podle mě méně barvitější než jednoduše říct,že mi nějaká kurva zdodějská čorla kabelku i s prachama.Já bych nebyla pro povinnost podepisovat se jmény. Ale dala bych možnost majiteli diskuse mazat co uzná za vhodné, třeba to co nesouvisí s tématem
k tomu českému připosrání - já připosraná třeba nejsem, ale občas jsem jediná kdo do něčeho jde na doraz :) Dřív byli lidi připosraný z komunismu, někdo někde si to píše a pak to proti nám použije. Dnes se nemusí ničeho bát, ale není to podle mě strach, nýbrž absolutní ignorance. A tu bohužel do našich dětí rvou už ve školkácha školách kde učitelky na děti serou a tolerujou šikanu atd.aby neměly problémy s rodiči.

25 J. J. | 29. června 2009 v 12:27

jinak myslím že být anonymní na internetu asi dnes nedokáže nikdo. Firmy si předávají data,každý lepší aj´ták se navrtá skoro kam chce. Ovšem není takový problém dnes zjistit IP adresu a podle ní z minimálě 80 procent identifikovat uživatele, obzvláště pokud píše do jednoho fora víckrát. Takže minálně majitel webu pak ví odkud vítr fouká.... kolikrát se člověk nestačí diviát, když dostane příspěvek plný zloby a po pěti minutách zjistí, ž pisatelem byl někdo, kdo mu předtím úporně lezl do zadnice.

26 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 29. června 2009 v 14:47

hle tu moja ANAL-lizaaaa :
1. sametovy podraz se v CSSSR konal jako v zemi predposledni (az po sesazeni Todora Zivkova v ), tudiz :
2. StB + KGB ve spolupraci (jak uzke ?) s US 3-letter word orgs mely MAXIMALni cas na pripravu posametove vlady exKSCistu a exStBubaku. Ty US 3-letter words dobraci, se nakonec citili nutkani to make a choice, a vsadili na ty Svate Vaclavy, tj oba svatousci jsou PRODUKTEM US propagandistic machinery vcetne RFE a VOA, ktere dali zadarmo 9 malych pravd aby mohli prodat jednu Valkou Lez jako vez.
3. vysledek je ze exKSCisti + exStBubaci + jejich parchanti + jejich kamosi byli + PROGNOSTICKO-PIRATIZACNI SvatoVaclavske CeskoZlodejske HYENY , jsou a budou skuteCZnymi Vitezi Padu KSCismu coby ideologie, pricemz si priVLASTNILI majetky kdysi vyVLASTNENE a jsou economickymi vitezi.

Ztratili ustavni pravo na rudou ideologii, a zmocnili se MAJETKU (puvodne soukromych, pozdeji zestatnenych, vyvlastnenych, zabavenych a jinak KSCisty ukradenych puvodnim vlastnikum).

4. s ohledem na vyseuvedeny pohled na to co se stalo, co trva, a bude trvat,
povazuji exKSCisty + PROGNOSTICKO-PIRATIZACZNI SvatoVaclafske CeskoZlodejske HYENY za svoje TRIDNI a OSOBNI NE PRI/A-TELATA a tudiz si nehodlam rozhalovat rubasku a zacpavat svym vyvinutym hrudnickem hlavne jejich pulemjotu, if u understand what i mean.

5 s NE PRI/A-TELATY nelze (od)bojovat s otevrenym hledim . Povzpomente jak GIs in Damn Nam dopadli : pichli vlajku na kopec a VC se do nich pak trefovali jak do sitting ducks. Podobne dopadli Francouzi u Dien-Bien Phu pred tim a US dumbos se nepoucili. Tak se poucte alespon vy zde & nyni. S NEPRI/A-TELATY musite jako VC na jizdnich kolech proti B52s, a i kdyz nemusite vyhrat, nemusite prohrat.

Dont be dumbo, neodhalujte si kosulku pred hlavnemi pulemjotu, vy dumbos.

27 ghost ghost | 29. června 2009 v 16:21

[19]: Mne takhle jednou na mladeznickem tabore kousl ovad a ja byl z nas dvou ten popichanejsi. Nejvetsi bzundu z te okurky ale mely zdravotnice-praktikantky.

28 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 29. června 2009 v 16:55

To Ghost: Jeden můj kolega experimentoval se sexuálními praktikami, a vynalezl tzv. "jelení skok". Partnerka byla velice spokojena, ale když se po hodině obtížně rozpojili, měl v kalhotech dětskou ručičku. Než se dopravili do nemocnice, tak už se to nevešlo do kalhot. Noční chirurg s tí nedělal žádný štráfy, a než se kolega vzpamatoval, měl na tý ruce vepředu tři stehy. Pak ho předali na vozejku nějaký jeptišce, a ta furt čuměla na tu jeho třetí ruku co mu čouhala z rozkroku, a syčela na něj: Já ti to tak přeju ty prasáku...Pobyl si v nemocnici tři neděle, a dvěře se tam prej netrhly. Třikrát deně vizita nejmí%n deseti lidí, dokonce se na něj chodili dívat i z vrátnice, a nechtěli jít pryč, pokud jim detailně nesdělil, jak se dělá "jelení skok".
Ještě kurioznější případ jsem viděl na slovensku, kde jsem byl na dovolené, v podtatranském penzionu, a někdo za zdí opilecky vyl, a pak bylo slyšet hlasité sekání do zdi majzlíkem, a řezání pilkou na železo. Protože bylo půl jedné v noci, vyšel jsem v županu za dveře, a kolem mne právě vedli muže, zabaleného v dece, a z tý deky čouhalo ke stropu kus novodurový trubky. Dověděl jsem se, že to byl nějaký mladý intelektuál, který si po horké koupeli snažil pomoci vbez partnerky tím, že odšrouboval horní odtok do vany, a zkoušel ho použít jako vagínu. Průměr byl ale nevhodný, a uvěznil ho u zdi. Po křiku zaměstnanci přivolali hasiče, a zámečníka, a ten trubku vysekal ze zdi, a odřízl pilkou na železo.
Nekkurioznější příhoda se ale prej stala v Bulharsku, kdy za horkého poledne masturboval mladý zemědělec o polední přestávce ve svém domku na vesnici, ale před okny nesnesitleně kvokalo kuře. Mladý muž nervozně vyběhl nahý ven, chytil to kuře, a chtěl mu useknout sekerou hlavičku na špalku.Spletl si však ho,lý krček zvířete se svým ztopořeným přirozením, a odsekl si jej.

29 Jenda Jenda | 29. června 2009 v 19:32

[26]: Der Fallschirmjaeger
Vaše analýza, byť dobře míněna, mi kazí sny a dřímotu pod palmami. Když byl kdysi dávno Causescu zastřelen, jsem se zasnil, jak teď bude vše hezké a dobré. Jak u nás komunisté a jejich rodinní příslušníci budou moci vycházet na ulici jen v určitou hodinu a se zvonečkem. Tak, aby jako kdysi nemocní leprou (kteří za své neštěstí ale nemohli), upozorňovali občany aby mohly své pohledy od těchto nešťastníků odvrátit anebo se jim vyhnout. Podobně jsem předpokládal, že pro ně bude vytvořen exklusivní internetový okruh (něco jako Hitlerův Volksempfaenger na 2 říšské stanice) a že pod trestem jim bude zakázáno narušovat naše kruhy. Místo toho se tu  musíme dívat a čuchacht zahnívající pahýly kdejakého Johanesa či Hermánka, chartisty či antichartisty.
Nechte mne prosím snít.

30 ROPA ZLATO FREE BONUS 400 Kč ROPA ZLATO FREE BONUS 400 Kč | Web | 30. června 2009 v 4:26

Investujte do ropy, zlata, akcii atd už od 318 kč, jednoducha registrace a ovladani, možny vydělek až 100 000 Kč mesične.
Zaregistruj se ted a dostan BONUS 400 Kč.

http://www.plus500.cz/?id=1440&tags=&pl=1

http://www.plus500.cz/?id=1440&tags=&pl=2

31 ghost ghost | 30. června 2009 v 8:46

[30]: Muzu si vzit jenom ten bonus? To ostatni bude skoro jiste jenom prodelecne.

32 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 30. června 2009 v 15:49

@ Jenda : snit lze ruzne ; reco = dopo cist SYNTEZA ANALyz na
www.cs-magazin.com  , Archiv , 2005-9 ,
1. stranka dole. V te SYNTEZA ANALyz pak find = hledejte Kolkova , uCZitelka Mistra ROSS-eh , ktera se mu zjevila ve snu. Reco = dopo zacist cist o stranku vyse pred KOLkova , o RUZOVE KOMBINE
az to prectete tak nam zde podejte rozbor vetny :-))

33 Jenda Jenda | 30. června 2009 v 20:57

Milý Parašutisto, takovéhle sny ale již dávno nemám. Že by to bylo věkem? Ale asi spíš sametem, jeho nechtěný, ale pozitivní side effect.
Nechci být intimní, ale Vy ještě stále sníte o cestě tam?

34 Ja Ja | 30. června 2009 v 23:14

A to Merta udajne cestoval 1980 do CSSR. Znalcum svycarskych pomeru je jasne ze bud keca nebo byl stbak.

35 Ja Ja | 30. června 2009 v 23:15

jen maz hedvajsi. pravda zvitezi, nekdy

36 Brandon Wolf - California Brandon Wolf - California | 1. července 2009 v 3:17

[14]: Hedvicku , jak tady ctu #13 od Tomas Zato , nikde jsem tam nenasel nadavku.Nezalezi na tom zdali se prispevek libi a nebo nelibi .Ja take neznam Jiri Wolf krome z tohoto clanku.Jsem proto take idiot ? Co  jses to za hulvata ?Ty jsi v Cechach rikal take tu pravdu ?A jak jsi dokazal za to nebyt zavreny?Poznal jsem tento blog asi pred pul rokem ,necetl jsem zdaleka vsechno,treba mi neco od J. Wolf uniklo .
Brandon Wolf jsem prez 45 let v California

37 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 1. července 2009 v 14:22

2 Jenda : jestli snim o ceste tam ? ja od utleho veku snil o ceste PRYCZ , ja nebyl opportunist-aaaaah , ja netreboval popud, prilezitost, ja snil o opustaku z CeskoZlodejska od predskolniho veku, vy PYJonyri , je ASSymptoticky jiste ze su jedinkej v celem CeskoZlodejsku a mozna i v celem Ostblock-uh kdo snil o opustaku jiz od predskolniho veku , vy PYJonyrky

38 Jenda Jenda | 1. července 2009 v 15:08

[37]: Der Fallschirmjaeger
Tak to jste snil dobře.
Přesto proč se tu snažíte, po vzoru velkého H, sugerovat, že jste ten pravý a lepší E?
Když přinastoupím do Vašeho egotripu, tak ve snění vedete s náskokem několika let. Na druhé straně když my bylo 16 jsem již dávno nensil, bylo mi jasné, že odejdu

39 Jenda Jenda | 1. července 2009 v 15:25

Jak vidíte i přes Vaše nerudné komentáře o E soudruzích si Vašich analýz vážím. Zajímalo by mne kdy jste přestal snít a začal rozum brát. Kdy jste si poprvé uvědomil, že samet není hebký sen, krásná prdelka co se tak pěkně hladí přes růžové kombiné ale podvod uhrovité prdele?
Asi se mi vysmějete, ale já prohlédl teprve před nějakými 2-3 lety

40 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 1. července 2009 v 16:26

2 Jenda : moja holographicka pamet (see Denis nGabor, 1948, Nobelka 1971, z hlavinky) si pameta ze jiz na jare 1990 jsem pisemne vyslovil pochyby o Vaskovi ve smyslu ze z nej se je delan KULT OSOBnosti a ze tomu tak neni dobre. Ze je to se poSAMETOVOU CSSSR definitivne VEPRDELI mi bylo definitivne jasno kdyz Vasek vyblil v Lidovkach na podzim 1990 "nedovedu si predstavit dnesni politicky zivot bez tech kteri prosli Komunistickou stranou jako na pr Pithart, Dlouhy, Rychetsky..."  
Zlaty Jenda, to si najdete v SYNTEZA ANALyz na www.cs-magazin.com  vlevo Archiv , 2005-9 , 1st page dole, a muzete dumkat jak se to asi do te ANALiiiiizy dostalo :-)) k hlubsimu pochopeni ANALiiizy vam pomuze hlubsiANALyticke studium nekolika uvodnich vet ANALizy, no kyddynk, bo ja nikdy nekydam :-)
Nesnazim se hukazovat ze su lepsi E , ja si tu pouze odreagovavam celozivotni frustraci z toho ze jsem se narodil AT THE WRONG TIME AT THE WRONG PLACE (i kdyz to mohlo byt horsi, bo vono je vzdy jeste neco horsiho, eg Chechi maji complex menecennosti vuci Nemcum , ale komplkx vicecennosti vuci Polakum a Madarum i kdyz jim nesahaj ani po spinu mezi prstiCZky u nohou, juknete eg na pocet Nobelovek for Hungarians ), bylo to zabite mladi v CeskoZlodejsku bo nebyla ani poradna kniga k dostani, uCZebnice staly za HOVNO; navic mne frustruje ze exKSCisti + exStBubaci + exChatristicka Chatra (3/4 zakladajicich byli exKSCisti, mnozi exStalinisti jako ten hrdina Kriegel, Hajek , Lis , Sabata, fseci Vaskovo kamosi ).
Oni opet zvitezili a zBRAINWASHovany lid je mel rad, a i ma raaad ty Svatovaclafske Prognosticko-PIRATizaCZni HYENY, tu exrudou Chatristickou Chatru, bleju, bleju, bleju, z nich.
Ted, kdy i tajze je leto  taji ledy, v Sibirskych rekach plavou statisice kosti tech kteri posli v GULAGU = Gosudarstvenoje Upravlenie Lagerov = Komunistickych koncentracich, a exKomunisticti vyzirkove typu Gorbi se prostituuji u vyrobcu ""luxusnich"" cestovnich tasek (teprve nedavno tomu co Gorbi byl nahrazen by Sean Connery, afterall, VSJO ROVNO, ETO NADO BYLO )

41 Souckova Souckova | 1. července 2009 v 17:57

nevim jak je to v Americe,ale tady je to stejne jako to bylo za totace.vcera jsem shanela pro meho prestarleho bratra obvodnihio doktora,ale všechna snaha marna,az jsem vyslovila svuj nazor,ze asi jej odlozim na hrbitov,ze ho tam ošetri hrobnik.

42 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 1. července 2009 v 19:42

To 41: Opravdu se Vám někdy "za socialistického totáče" stalo, že jste k nemocnému nesehnala doktora? Při dnešní "kapitalistické úrovni národního zdravotnictví" se Vám dostaví ukrajinský vrač, a nejen že Vám vybagruje konto, ale nakazí Vás třeba ještě drátovcem.

43 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 1. července 2009 v 19:45

Před chvílí jsem někde četl zdravotnickou statistiku, ze které třeba vyplývá, že například Kanada má více parazitárních onemocnění než Zibbabwe...

44 Jenda Jenda | 1. července 2009 v 19:57

[40]: Der Fallschirmjaeger

Plně souhlasím, jen myslím, že existují vyšší formy odreagování. Být třeba zdvořilý až milounký, tak jak je to vlastní Anglosasům – ne tak česky hulvátsky triviální. Garantuji Vám, že to nasere daleko víc.  To myslím spíš na styl pana H, ale všichni tím trochu trpíme.

Podívejte se jak to viděl Schopenhauer (i když se tím též vždy neřídil):

Die Wahre, echte Verachtung bleibt ganz heimlich und lässt nichts von sich merken. Denn wer die Verachtung merken lässt, gibt schon dadurch ein Zeichen einiger Achtung . . . wodurch er Hass verrät, der die Verachtung auschliesst und nur affektiert. Die echte Verachtung hingegen ist eine reine Überzeugung vom Unwert des Anderen und mit Nachsicht und Schonung vereinbart, mittels welcher man, eigener Ruhe und Sicherheit halber, den Verachteten zu reizen vermeidet, da jeder schaden kann.

Přesto smekám jak rychle jste pochopil. Já jsem dlouho žil mystifikován co se Benešových dekretů týče. Četl jste poslední CS Magazín ohledně okradeni Liechtensteinů? Jen díky internetu se člověk dovídá mnoho pravdy.

45 Ja Ja | 1. července 2009 v 20:36

[44]: Pan Merta zrejme nevi ze podobne "kradeze" se provadeli tez  v nove vznikle rakouske republice. Liechtnsteinove se k pozemkum urcite  nedostali legalni cestou. Po belohorske  "normalizaci" se zabavoval majetek jako o 331 let pozdeji. CS magazin je sudetsky trojsky kun a Krystlik neco jako Odysseus arcit mu chybi jeho lstivost.

46 ghost ghost | 2. července 2009 v 9:01

[45]: Ze nekdo (pripadne) kradl jeste zdaleka neznamena, ze se krast smi.

47 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 2. července 2009 v 14:37

2 Jenda : vy jste s tim Schopenhauer sametovi as DOPRDELE :-((  jeste ze neradite "bojovat s otevrenym hledim" bo takovi odbojnici dopadli jak sedlaci u Chlumce a nebo jako Zariccti

48 Jiří Wolf Praha Jiří Wolf Praha | E-mail | 3. července 2009 v 10:16

Nejlépe mne pochopil Eda Vacek a k jeho  diskuznímu příspěvku není opravdu co dodat. Jinak  dnes jsem signoval protest za zrušení nové cenzury, tedy nového tak zvaného  náhubkového zákona. "Vymožeností"  totality byla vždy  cenzura. Je to první krok k nesvobodě.  V Česku dál vládnou komunisté a tím také strach. Lidé se ještě dnes bojí promluvit, psát pravdu i šířit pravdu, a proto v našem tisku dál vládne těžká autocenzura. A že se bojím kritizovat? Dál se soudím s bachařem Vondruškou, komunistickým poslancem. Tenhle  případ  ale vyšumí. Přes letní prázdniny justice nesoudí a v říjnu budou nové parlamentní volby. Přesto dostávám výhružné telefonáty a anonymní psaníčka plná násilí. Kdo nemá odvahu psát otevřeně, toho  neodsuzuji, že píše skrytě. Má k tomu asi pádné důvody,  ale proboha! Bez toho napadání, vulgarismů a nadávek. Jsme přese slušní lidé. J.W

49 ROPA ZLATO FREE BONUS 400 Kč ROPA ZLATO FREE BONUS 400 Kč | Web | 3. července 2009 v 15:36

Investujte do ropy, zlata, akcii atd už od 318 kč, jednoducha registrace a ovladani, možny vydělek až 100 000 Kč mesične.
Zaregistruj se ted a dostan BONUS 400 Kč.

http://www.plus500.cz/?id=1440&tags=&pl=1

http://www.plus500.cz/?id=1440&tags=&pl=2

50 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 3. července 2009 v 15:42

2 Wolf : ne , my (ex)chechi NEJSME SLUSNI LIDE , jak (jste) si nas vychovali tak nas mate

51 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 3. července 2009 v 18:56

To 48: .....Jsme přece slušní lidé...To mi vždycky říkali vnitráci, když jsem nemohl vytáhnout také tygra, a byl proto rozčileně vyzván, podat nějaké vysvětlení...

52 ghost ghost | 3. července 2009 v 22:24

[49]: Divim se, ze tu sef trpi podomni podvodniky.

53 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 4. července 2009 v 10:16

To 52: Proč zpravodajsky nevytěžit i podomní obchodníky ?

54 ghost ghost | 4. července 2009 v 15:47

[53]: Vytezit a zasypat hlusinou?

55 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 5. července 2009 v 9:30

Nesmíme být hluší. Zpravodajsky vytěžit, a zasypat slyšinou.

56 bavič Kaiser bavič Kaiser | 5. července 2009 v 10:14

Znovuzavedením víz pro čechy v Kanadě chce kanadská vláda zřejmně eliminovat a tušovat hrozící značný rasistický průšvih. Ukázalo se totiž, že jedna továrna, ve správní radě které seděl jeden z imigračních úředníků, lisovala z příchozích českých Romů, kteří tvořili 90 procent českých turistů do Kanady, hned po jejich příjezdu na letiště hokejové puky.

Zdroj: Volny.cz, rubrika Komunity.

57 Humr Humr | E-mail | 12. července 2009 v 22:14

Souhlasím, leč skoro vždy píšu pod svou přezdívkou. Nestydím se za svůj názor, ale prostě chci využívat svou přezdívku. Ale například blog vedu pod svým jménem, stejně jako svůj účet na Windows Live. Taktéž svůj mail.

58 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 13. července 2009 v 12:03

Obdivuji se Vám srdečně za Vaši úplnou transparentnost. Vedete na internetu ve Windows i své bankovnictví ?

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama