Takovi jsou Cesi...

2. června 2009 v 20:24 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Podivejte se na tohle - bylo to tak moc davno?


No a ted si prectete, jak se projevuje cesky sovinismus a nenavist vuci Nemcum dnes - i dnes to konci smrti..

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

2 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 2. června 2009 v 22:27

Ale tak prece vypadaji vsichni Cesi, ne? To je prumerny vyhled - nemyty, necesany,smrdici pivem, hrdy na to ze je Cech... zapomel jsem neco?

3 Ne, takhle "všichni" Češi nevypadají Ne, takhle "všichni" Češi nevypadají | Web | 2. června 2009 v 22:48

Ne, takhle "všichni" Češi nevypadají, ani všichni Němci. Takhle vypadají spíše ožralové a feťáci (viděl jsem takové lidi ve Spojených státech, když jsem je navštívil).

4 k. k. | 2. června 2009 v 23:27

Sprosty primitiv Johanes se nezapre

5 Jaromir Masa Jaromir Masa | E-mail | Web | 2. června 2009 v 23:32

Ano, je dobre, ze se to vytahuje, ale na druhe strane, slo by vytahnout take roskas z 16. března. Židy s hvězdkou si pamatuji. Ale ja bych sel mnohem dale: protestuji proti pouzivani slova Cesi; nic takoveho neexistuje, v Praze zacinaji bych obchody v rujkou Vietnamcu ... nic proti tomu nemam, jsou o neco drazsi, nez druzi, protoze nasi mistni feudalove jim pronajimaji konirny ve svych hradech (cinzacich) za trochu moc penez, Cinskych restauraci, techto financnich pradelen  je take hezke mnozstvi ... nic proti tomu, i kdyz zrejme maji Cinskou lidovou statni podporu.Slovaka mame dokonce ministra. Vzdyt je to prirozeny vyvoj, ktery jde s dopravou a komunikacemi rychle kupredu. Cesi budou brzo to, co zije v Cesku a smytec. Stejne tak Sanmarin'áci budou ti, co ziji v San Marinu nebo maji tamni pas.
Ono to asi bylo v ruznych mistech ruzne.  Moje pratety (sestry me babicky, puvodem z Havelske ctvrti ... ci spise farnosti) "se daly i se synem jedne z nich k Nemcum", tedy presneji k Henleinovcum, protoze tak dostaly lepsi penzi. Ovsem henleinizmus je tak zblbnul, ze za me pritiomnosti kricely, ze ceske deti by se mely vsechny povesit. Vsichni 3 byli internovani v nejake skole na Smichove, bal za nimi jejich spoluzacka ze skoly pani Mokra. Se svým poloprabratrancem Vilémem Lippertem, ktery zil v krasnem Svabskem Gmuendu jsme vymanili par dopisu. Licil mi, jak se domluvili na miste "spychu! a kazdy se tam dal jinudy na cestu pesky. Sli samymi ruinami.Mimochodem, je kobrcove bombardovani civilistu lidske? Od otce vim, jak to vypadalo, poplach, sirena 10x, do sklepa na nadrazi, konec poplachu, ze sklepa, nadrazi uz neni.
A ted mi reknete, co ja s tim? Tehdy mi bylo 8 let. To jsem mel chodit po Kadline s ceduli Nazi raus!? A co muj syn, ktery se narodil 1979? Dnes studuje s Němci v Holandsku. Byli u nas na Silvestra, no normalni kluci jako on. Mluvili jsme anglicky Jim je historie putna a maji recht. Jestlize si muj praprapradedecek davali s tvym praprapradedeckem do huby, to v tom mame pokracovat ci co. Vzdyt to neni nic jineho, nez krevni msta. Historie je neco jako panoptikum.
Me by spise zajimalo, kde berou novi nackove penize na organizacvi, uniformy, brzy budou nosit burschenschaftske zprane a nas soudni aparat jim vrati Hnedy ... prominte "slovansky" ... barak am Graben. Mejte se fajn a smejte se smichaci usmejalne. Jsem zvedav, kdy prijdete s Bilou Horou.

6 Karel Karel | 2. června 2009 v 23:49

Podle obrazky mam dojem, ze ta privolana lekarka mela pravdu. To s tim, ze zemrely muz byl Nemec nema nic spolecneho.

7 Brouk Pytlik Brouk Pytlik | E-mail | 3. června 2009 v 0:38

[2]: kotlinkoveho Cecha poznas snadno dle spatnych bot a spatneho chrupu , casto take zapacha potem , cibuli a zvetralym pivem.....

8 Brouk Pytlik Brouk Pytlik | E-mail | 3. června 2009 v 1:01

Zde v Au poznas turistu Cecha z Klausistanu na dalku... prozradi je lacine sandalky (jiste zakoupene od Vietnamcu za 30 Kc ) se "slusivymi" tesilovymi ponozeckami a celkova nepravenost , krupanske hlucne chovani a drze priblble ksichty (vidlaci z vychodni Evropy se slamou v sandalech na prvni pohled) , tito cechacci se radi snazi nacpat krajanum (tj zcela neznamym lidem) do domu , aby timto usetrili za ubytovani ,jidlo atd. Pote casto ani nepodekuji, ci pomlouvaji hostitele za to, ze jim hostitel nezakoupil jejich oblibene pivo ,ci sumku...  Pokud na to tito kotlinkarsti krupani nemaji , at sem do AU vubec nejezdi.
Smutny je take pohled na tzv business representatives z CR ,kteri sem obcas zavitaji - opet vychodnarsti vidlaci, kterym kouka slama z bot, ve standartne  pomackanem obleku s rozezranou papuli a spatnou ci zadnou anglictinou. Takto zde tato nova ceska elita reprezentuje CR.

9 Miroslav Václavek Miroslav Václavek | E-mail | 3. června 2009 v 7:45

Stefan byl slušný a pracovitý člověk. Ani nezapáchal, ani nefetoval, ani nechlastal jako průměrný místní blb. Jestli něco pil, tak to byly bylinkové čaje. Jen nosil dlouhé vlasy. Ovšem to místním vypitým smradlavým, blbým a líným křupanům z vidlákova, jak vidno stačí k tomu aby měli "jasno". R.I.P. Stefan. Je mi to moc líto a strašně mě to sere!    

10 Ivana Ivana | 3. června 2009 v 12:13

[2]: Nevím jakou hořkost z minulých let si v sobě nesete, ale dělat průměry a házet lidi do jednoho pytle je trochu primitivní postoj. Nemyti, nečesaní a smradlaví lidé jsou všude.

11 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 3. června 2009 v 12:40

Ivane: Ano, nesu si sebou velikanskou horkost z minulych let. Proto byste se nemela vyjadrovat a jen tise salutovat. Nic o tom nevite.

12 Souckova Souckova | 3. června 2009 v 13:09

zda se,ze Ceši jsou narodem ucenlivym a ze se prizpusobili a podobne jako zidovsky narod musel nosit jakesi oznaceni zlute hvezdy,tak zase narod nemecky nejake bile pruhy,proste lidi jsou nedokonali inteligentne vypadajici opice....

13 ghost ghost | 3. června 2009 v 13:13

[12]: Nosit odznak je nejspis porad jeste snazsi, nez skakat, aby se poznalo, co jsi za narod.

14 pierino pierino | E-mail | 3. června 2009 v 14:05

Ba ne, vsechno jsou to keci. Cesi jsou nejlepsi na svete ve vsem....zeptejte se kazdyhoCcecha z kotliny....hop... hop... hop... kdo neskace, neni Cech!!!!

15 Anti Anti | 4. června 2009 v 0:08

Tak jsem si precetl diskuzi a zasmal se u prispevku nekterych Cechu, kteri se hned vytasili s dukazy, ze vlastne Cesi jsou lepsi, treba Jiri Novak alias George Newman.

jeden cas jsem premyslel, proc kdyz nekdo rekne, ze typicky cech smrdi, protoze se vetsinou myje jednou tydne, smrdi mu z huby, zuby si cisti stylem "bleskovka", ma zuby zkazeny a nejvetsi smrad je z jeho nohou, tak se ozve skupina, ktera ma nachystane dukazy, ze napr. Americani jsou jeste vetsi prasata nez cesi a vitezoslavne vam tyto dukazy predlozi a odejdou "stredem" uspokojeni, ze vlastne Cech je nejcistotnejsi.

pak jsem si uvedomil, ze vlastne typicky Cech byl nejdal v prdeli a hovno tam videl (sorry for my French) a tudiz mu chybi rozhled, a nedochazi mu, ze on vytahuje extremy, ktere se najdou vsude na svete a je jich rekneme 10% v populaci kazdeho naroda, na rozdil od Ceske populace, kde je toto zastoupeni 90% naroda.

1) je skupina Cechu, co je krmena zpravama zejmena z ceskych novin a ta byla nejdale v Chorvatsku a bezmezne veri, ze to co napsali Lidovky je svata pravda a nic nez pravda a tudiz Cesi jsou nejlepsi.

Pak nasleduji dve dalsi skupiny. Ty mam nejradeji, s nimi je vetsi zabava:

2) Druha skupina ma kamarada, ten ma babicku a jeji vnuk ma bratrance a ten tam byl a ten to rikal, tak je to pravda. Nedavno jsem nekde na netu nasel diskuzi, kde se Cesi bili v prsa, jak je to v CR bezva, protoze USA ma policejni stat a policie buzeruje bezne obcany za kde co. Jeden dokonce dolozil svou svatou pravdu pribehem jednoho kamarada jeho kamarada, ktery "tam byl" a jakysi policista na nej byl drzej a bezduvodne ho zatkl a jeho kamarad je slusnej kluk... Ze maji Cesi naprosto odlisne pojeti o tom, co je to slusnost ho ani nenapadlo. Za svuj zivot jsem se nesetkal s neurvalym chovani zadneho policisty v zadnem state USA (pokud mu nedate nejakou pricinu).

3. treti skupina je nejnarocnejsi. Tito cesi tam byli osobne a vedi to z vlastni zkusennosti. Z vlastni zkusennosti vedi, ze to v USA stoji za hovno, ze je to policejni stat, ze obycejny American je prase, povalec, bere drogy a ze jich videl plne ulice zejmena v New Yorku v nekterych ctvrtich a tudiz Americane jsou vsichni prasata.
Jenze ono to je stejne jako jet na dovolenou do Chanova nebo na prazske Hlavni nadrazi.
Typicky Cech si sice nasetril na dovolenou v USA "s Fisherem" a koupil si tydenni poznavaci zajezd do New Yorku, pripadne nekam na FL, kde ho cestovka ubytovala tam, kde typicky American nepachne. A tak Cech vidi chude ctvrte s levnym hotelem za 50 babek na noc. A doma pak machruje, jak jsou ti Amici vlastne blbi a spindirove. Ze se setkal s tou 10% casti populace mu jiz nedojde.

Samozrejme me ted Novakove a spol. obvini, ze cinim totez, kdyz srovnavam cechy se situaci na jejich vlastnim Hlavnim nadrazi nebo Chanove, jenze nesrovnavam. To, jak vypada jejich Hlavni nadrazi, tak bohuzel vypada vetsi cast Prahy. Cesi si pochcali a poblili Prahu, tezko dnes najdete misto, kde to nepachne chcankama nebo se tam nevali ozralej bezdomovec. Turisticka centra v Praze jsou na tom stejne.

No nic, nema smysl Cechum brat iluze, stejne je nikdo nepresvedci, ze jsou vnimani velmi rozdilne nez jak se vnimaji oni sami.

16 Brouk Pytlik Brouk Pytlik | E-mail | 4. června 2009 v 5:52

Tak to je , sovinisticni cesti kotlinari si proste mysli, ze maji ty nejlepsi holky a vdolky - no proste je to tak jak pravil mudrc Ross: kotlinkari premysli na urovni - papat , kakat a mrdat (a mezitim obcas neco smajznout - tzv mala domu) ..... well - kakaja natura , takaja kultura :)

17 pierino pierino | E-mail | 4. června 2009 v 17:53

Cesi sou prece nejlepci...hop... hop... hop... kdo neskace, neni Cech a ja se vam divim, proc jim tuhle pravdu berete. Vzdyt psi hovna v parcich i na chodniku, poblity schody a eroticka revoluce  vas o tom urcite presvedci. Jen se podivejte jen na to, kolik celebrit vyrostlo v tech srackach kolem. Cesky celebrity od vekslaku, zlodeju, pres televizni hlasatele az pod missky produkovany 2x rocne vam tohle pripomenou. A ze vam obcas nekdo neco ukradne? No to je stejny jak v Italii nebo v Tunisu. Budte hrdi, ze jste Cesi a na hovna i neduhy si zvyknete...oni v kotline to delaji taky.

18 Drahoš Drahoš | 4. června 2009 v 23:50

[2]: Rostiku tos přehnal

19 Drahoš Drahoš | 4. června 2009 v 23:58

Brouku pytlíku ty jseš nějaký chytrý-nejseš náhodou posraný?

20 Brouk Pytlik Brouk Pytlik | E-mail | 5. června 2009 v 6:54

[19]: Mily drahosi na rozdil od tebe ne .

PS Ty jsi povolanim drahosi jiste blb, vid .

21 Standa L. Standa L. | 5. června 2009 v 6:55

V Australii na Queenslandu jeste pred nekolika lety chodili mistni na pohreb bosi. Ted obcas nekteri chodi bez bot nakupovat.  Nikomu to nevadi. Holt kazda zeme ma jinou kulturu.

22 Brouk Pytlik Brouk Pytlik | E-mail | 5. června 2009 v 7:13

[21]: Presne tak mohou chodit bosi, neb je zde cisto - na rozdil od Prahy, kde by slapli do psiho ci lidskeho lejna :).

23 Drahoš Drahoš | 5. června 2009 v 19:13

[22]: Poslouchej ty pytlíku . umíš vůbec básničku polámal se mraveneček.Nebo mi napíšeš z Emeriky Madarský překlad.
Chtěl jsem ti ještě něco napsat ale podle tebe je BLB asi urážka.Mne ty brouku nemůžeš urazit protože jseš Brouk Pytlík a to je to.

24 Brouk Pytlik Brouk Pytlik | E-mail | 6. června 2009 v 0:37

[23]: ale bez ty kecko.....

25 Brouk Pytlik Brouk Pytlik | E-mail | 6. června 2009 v 7:04

[Smazaný komentář] boze muj - rasista, antisemita a navice simpleton :)

26 ghost ghost | 6. června 2009 v 9:57

[Smazaný komentář] Jsem zvedav, jak si s tou tvou zaveti poradi tvi dedici, Petre.

27 munchen munchen | 9. června 2009 v 3:26

no češi se chovali v roce 1945 ještě snad  huř než němci za války -nerozumím jak mohli bejt takhle sfanatizovaný tou podělanou rudou armádou ,v roce 1948 ale pak češi rádi utíkali do bavor a nebejt tam američanu kteří tam udělali nějakej svuj pořádek a klobou dolu před ním tak by si tam češi ani moc nevrzli (němci by je sežrali)

28 JFK JFK | 10. června 2009 v 4:46

[Smazaný komentář] ale bez ty kecko ....

29 ghost ghost | 10. června 2009 v 14:21

[Smazaný komentář] Pises kopirakem, indiane?

Pred lety jsem bydlel v Prokopce. Jestlipak vis, kde to je?

30 OM OM | 11. června 2009 v 12:29

[27]: Od některých prchajících po únoru 1948 do Bavorska, kam hned po válce vyhnali rukou společnou německé spoluobčany, to byla dost velká drzost.

31 L.Frybort L.Frybort | 11. června 2009 v 21:42

Vazeby pane Maso,
k Vasi poznamce jen tolik: jsou-li dobytek jini, neznamena to, ze musim byt dobytek i ja. Jinak totiz ztracim narok kohokoliv kritizovat nebo se nad nej dokonce povysovat. s pozdravem L.Frybort

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama