Fotky z Ceska...

24. července 2009 v 18:30 | Foto: Blanka |  Clanky jinych autoru
Jedna moje ceska ctenarka - stejna osoba co mi poslala ty fotky z Prahy - mi poslala fotky zrejme z ceskeho venkova (nespecifikovala, kde to je - zrejme predmesti Prahy nebo Bukuresti nebo co to tam mate za hlavni mesto). Tomuto typu staveb se rika "adobe hut" a bydli v tom lide od Mali az po Tadzikistan - zrejme vcetne Ceske republiky. Poteste se sami:

A v dalsim mailu prisly fotky z Moravy - soude podle toho zrejme nesanitarniho vinneho sklipku. Souboj s alkoholem Cesi prohrali - ale Moravaci remizovali. A opet fotografie mistnich obydli - ve srovnani s predchozimi fotografiemi uplna krasa - zrejme nejaka novostavba - asi v tom bydli nejaky cerstvy cesky ci moravsky zbohatlik.

 


12 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Pavel Pavel | 24. července 2009 v 19:34

Tak teď už snad nikdo nemůže pochybovat že nejsi v pořádku!

2 Eva Eva | E-mail | 24. července 2009 v 19:56

Je to krása, že v Čechách a na Moravě ještě lidé takhle bydlí! Určitě lepší bydlení než v mobilhouse nebo přívěsu.. Taková slaměná střecha má obrovskou výhodu: chrání proti dešti a úžasně tepelně izoluje. A hliněná omítka? Ta nejekologičtější a zatepluje také jináč než nějaké cementové. A jak dýchá, stavba pak vydrží po staletí. Myslím, že v USA mají co závidět, jestli tam lidé takhle bydlet už nebo ještě neumějí...

3 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 24. července 2009 v 20:23

Kdyby mne lidi z Ceska povazovali za nekoho kdo je "v poradku", dle jejich ceskych meritek - musel bych si nafackovat.

4 Pavel ze ZČ Pavel ze ZČ | 24. července 2009 v 20:37

[3]: Ale no tak, Hedvíčku. Na Floridě určitě najdeš dobrého psychiatra nebo psychologa. Tak si s ním běž popovídat.

5 ghost ghost | 24. července 2009 v 21:08

[Smazaný komentář] Ja us sem spratelenej.

6 Daw Daw | 24. července 2009 v 21:33

Já jsem taky zpřátelenej. Je ještě někdo též do skupiny zpřátelených? Dávám Z jako změna stavu nepřítel kontra zpřátelený :)

7 ghost ghost | 24. července 2009 v 21:38

[6]: To chces zalozit Spolek pratel ceho?

8 Eva Eva | E-mail | 24. července 2009 v 22:01

Tak kdo s kým se chce vlastně spřátelit? Eva

9 Vladimír Vladimír | E-mail | 24. července 2009 v 22:52

Pane, tohle je nejspíše skansen. V Evropě je zvykem ukázky starých staveb pokud možno uchovávat pro budoucí generace. Asi jako když u Vás ukazujete nějakou indiánskou vesnici.

10 Jaroslav Jaroslav | 25. července 2009 v 2:31

poslusne hlasim , ze jsem take spratelenej

11 Karel Karel | 25. července 2009 v 5:26

Momentálně jste ze sebe udělal absolutního debila. Ačkoliv občas rád přečtu vaše články, tohle mne opravdu zarazilo.

12 Daw Daw | 25. července 2009 v 9:01

[7]:pro ghost: spolek spřátelených navzájem ,dívajících se na fotky z Česka

13 Daw Daw | 25. července 2009 v 9:03

je to určitě experimentální pravěká vesnička,pněvadž již dlouho máme jiný stavební materiál a fotky z jižní Moravy

14 NFS NFS | 25. července 2009 v 9:43

Trochu to připomíná předměstí středozápadu USA. :D

15 josef josef | 25. července 2009 v 11:18

Ještě tam chybí nějaký domorodec, abychom poznali odkud jsou ty fotky. Jistě je to z Afriky.

16 josef josef | 25. července 2009 v 11:20

Možná je to ten majetek, který nechtějí Rosťovi pořád vrátit.

17 NFS NFS | 25. července 2009 v 11:22

Spíše se jedná o středověký skanzen, který se dochoval.

18 Karel Karel | 25. července 2009 v 12:20

"...nebo co to tam mate za hlavni mesto"

Hedvicku, ty jsi fakt ubohy dement.

19 Chuck Chuck | E-mail | 25. července 2009 v 14:03

To 19
Kluku ty jsi pako. Na te web strance jsou
vsechny osoby co znam a definitivne nebyli stbaci. U dvou osob vim, ze byli v stb, je poznamka "BLOKOVANA OSOBA"

20 nepolitik nepolitik | E-mail | 25. července 2009 v 18:40

Tak to jste zase jednou pěkně naletěl. to jsou fotky z nějaké skanzenu. U nás v kraji jsou dva, stačí se do Googlu zadat Centrun experimentální archeologie Všestary, nebo Centrum experimentální archeologie Villa Nova Uhřínov pod Deštno a takových fotek se Vám objeví celá řada. Takže si z Vás někdo pěkně vystřelil a Vy ve své nenávisti k rodné vlasti se chováte jako utržený ze řetězu.

21 Ronski_Speed Ronski_Speed | 25. července 2009 v 20:34

Tak to jo, vždyť nedávno jsem se vrátil ze Států a musím říct, že Česko už má lepší infrastukturu než než USA. Tak to dopadá, když "budují" USA Mexikáni. :D

22 Karel Karel | 25. července 2009 v 21:14

Pane Hedvíčku. Nenechte se oklamat od českých hlupáků. Ve skutečnosti se jedná o Pražský hrad, Parlament a vchod do Brna. To víte. To jsou ty mongolské geny, které jste nosil i Vy, dokud jste se nenapil pravé americké vody. Jak já bych chtěl jednou být jako vy.. :-DD

23 JOHNY JOHNY | E-mail | 25. července 2009 v 22:06

Mě je hrozně líto vašich příbuzných co žijí v ČR.

24 Eda Eda | E-mail | 25. července 2009 v 22:08

Pavel nebo Karel - stejná úroveň nesoudných a nenávistných hlupáků

26 Anti Anti | E-mail | 26. července 2009 v 2:42

[2]: Evo, americke domy jsou stejne ekologicke jako ty hlinene na Morave. Stavi se tu vesmes ze dreva a dnes se pouziva drevo, ktere patri do kategorie rapidly renewable materials and certified woods.

jinak fotky jsou docela hezky, ale bylet bych v tom nechtel. Ta hlina tahne vlhkost...

27 Nevada Nevada | E-mail | 26. července 2009 v 3:27

Rosto, pro zde povolujes diskuzi a jinde ne. Takove vykaly se nedaji cist.
Mimo tech prvnich trech, fotky jsou hezky a vypada to jako na nejakou historickou pamatku, protoze tam je i
"cisto".

28 Nevada Nevada | E-mail | 26. července 2009 v 3:30

[27]: Sorry specham a delam preklepy.

pro znamena proc?

29 vonpetrinerhohe vonpetrinerhohe | E-mail | 26. července 2009 v 4:46

Je  to  marne.  Hlupaci  nemaji  smysl  pro  cerny  humor a  jsou  neuveritelne  vztahovacni.

30 Pepe - vyjímečně Pepe - vyjímečně | 26. července 2009 v 9:58

[27]:

Jasně. Americké domy.
Splněný "american dream".

Tyto "papíráky" se složí jak domeček z karet při větším vichru. O nějakém tornádu, hurikánu ani nemluvě - jsou během několika vteřin rozloženy a trosky odneseny neznámo kam. Na jihu USA je rozežírají termiti, z těžce zaplacené hypotéky se stává během několika měsíců bezcenný majetek a oči pro pláč.

V zemi kde řádí povětrnostní a jiné živly neustále, je s podivem, že se stavějí takovéto domy chatrné konstrukce co nejjednodušším způsobem. Ale je třeba splnit "american dream". Rychle mít svůj "dům". Navíc "dům" skoro každému - příčina celosvětové krize.

V ČR stojí takový "dům" cca 3 mil Kč. V USA podobný 10 mil. Kč. Neskutečné.
Na takový "dům" dostanete 100% hypotéku(opakované apely americké vlády na banky aby takovéto hypotéky poskytovaly, navíc skoro každému), musíte pak splácet třeba 13 mil Kč. No a pak dojde v celku pochopitelné situaci, kdy jednou dojde k tomu, že nelze neustále žít na dluh(y) a reálné hodnoty se musí nějak vyrovnat, navíc kombinované s tím, že někteří třeba v záplavě půjček již nemohou splácet, třeba i v důsledku recese(pravidelně se opakující jev, se kterým jaksi americké úvěrové bankovnictví nepočítalo, či na něj zapomnělo) a lavinovitý efekt, navíc v globálně propojené ekonomice okamžitě celosvětově překračující hranice USA, je tu jak vyšitý.

Pak samozřejmě klesne cena takovéhoto "domu" z nesmyslných amerických(ano je třeba splnit onen "american dream", proto jsou ty "domy" tak předraženy) z  10 mil Kč na "reálnějších" třeba 6 mil Kč, a rodina která např. už splatila 4 mil Kč a má splácet ještě 9 mil Kč, samozřejmě udělá tu nejrozumovější věc - že přestane splácet a klíče od baráku kterým 100% ručila za hypotéku vrátí bance a řekne nazdar!

A "american dream" se zhroutí stejně jak ten domeček z karet....

31 josef Strejc josef Strejc | 26. července 2009 v 14:43

Krasne ekologicke baracky, a urcite hodnotnejsi nez treba betonovy hrad z viktorianskeho obdobi uprostred Boston........ :-DDDDDDDDDDd

32 Anti Anti | E-mail | 26. července 2009 v 19:59

Cekal jsem jak dlouho to potrva nez se sem prihrnou cesti vseznalci znajici dukladne americky hypotecni trh a construction. Ani to moc dlouho netrvalo.

[30]: [31]: argumentovat s lidmi jako vy nema smysl neb typicky cesky brouk pytlik vse zna nejlepe, ze?

33 Anti Anti | E-mail | 26. července 2009 v 20:14

jeste poznamka... porad premyslim, cim to, ze vsude na svete kdekoliv jsem mel moznost byt a mluvit s lidmi a prisla rec na domy a to kde kdo bydli a co kde kdo koupil za dum, tak vetsina reakci (at uz v Londyne, Malmo, Stockholm, Berlin a buhvi kde vsude) jsem se setkal s reakcemi typu "Good for you". I tady, kdyz se bavi lidi mezi sebou o teto veci tak vetsinou pozitivni reakce, pripadne "to bych chtel taky" jen Cesi vzdy reagovali hystericky a nenavistne a prisli s millionem argumentu proc mit dum v Americe stoji za hovno a ze by to nidky nechteli.
Zvlastni to povaha.

34 Jindřich Jindřich | 26. července 2009 v 20:41

Vážený pane  "Anti".

Asi nechápete význam slova argumentace. Pokud máte výhrady k příspěvku pana "Pepeho", proč neoponujte opravdu argumenty, například, že tyto domy jsou pevné a bytelné, nejsou vůbec předražené, v USA na ně nedávali 100% hypotéku, nestojí 10 milionů ale přibližně stejně jako v Čechách a podobně.
Navíc slovo "hovno" nepoužil pan "Pepe", ale jen Vy.

Zamyslete se prosím nad sebou.

35 Anti Anti | E-mail | 26. července 2009 v 21:05

Jindrich, srovnavat ceny domu v USA a v kotline je totez jako srovnavat muj plat v USA s vasim v kotline. Kazdy se budeme bavit jeden o jabkach, druhy o hruskach.

Srovnavat stavebni materialy je totez. Tradice USA je takova jaka je. Stavelo se tu ze dreva uz od 1600 a stavi se tak dodnes. Evropa pouzivala kamen odjakziva, pozdeji cihly. Ja mohu argumentovat, ze kdyz vam podobny dum vezme voda nebo hurikan (a to ze vam bere strechy i boura domy to nepopirate nebo ano?) tak mate pozemek se zriceninou, tady vemete "lopatku a smetacek , trosky zametete a postavite si domek novej".

Argumentovat s Cechecm nema vyznam, protoze Cech ma vzdycky pravdu a ja na takovou argumentaci nemam zrovna chut.

No a na zaver ten nahore, co mi racil pripomenout ze crize zacala diky Americkemu hypotecnimu trhu. Ackoliv situaci znam dobre sam, nechapu, co to ma spolecneho s tim, na co jsem narazel ve svych prispevcich (stejne tak jako srovnavani cen a stavebnich materialu). Navic jde o problem globalni protoze prave Evropa se na americkem hypotecnim trhu velmi dobre prizivovala kupovanim prave onech toxickych hypotecnich balicku. Navic, Anglicani delali naprosto totez. Jen proto, ze Americky trh je nejvetsi, stalo se to prave tady (ostatne jako vetsina krizi, protoze treba Prazska burza kdyz krachne, tak si toho nikdo nevsimne, kdezto New York zpusobi celosvetovou pohromu, a proto srovnavat cokoli mezi USA a kotlinou je mimourovnova komunikace).

36 Jindřich Jindřich | 26. července 2009 v 21:31

Pane "Anti", pan "Pepe" ve svém příspěvku nesrovnává "jablka s hruškami", tedy domy v Čechách s domy v USA, jak se mylně pokoušíte tvrdit, ale stejné dřevěné domy.

Ty americké se tady totiž prodávají také, a mohu Vám říci, že o ně není skoro žádný zájem, vzhledem k nízké kvalitě a životnosti.

Ano i v ČR příroda devastuje domy, ne ale tak totálně a v takovém měřítku jak se děje na dřevěných domech v USA.

Souhlasím s tím, že primárním cílem v USA vždy bylo, rodinný dům pro všechny, rychle a jednoduše a to bez ohledu na přírodní vlivy které jsou více devastující než v Evropě.

A o americkém hypotečním trhu - to je kapitola sama o sobě.

37 Anti Anti | E-mail | 26. července 2009 v 22:01

Mylite se, to co srovnava jsou panelove drevostavby, ktere se v USA nepouzivaji. Proto take mylne srovnava nizkou kvalitu panelu vyrabenych v kotline s nizkou cenou vs. drevene domy v USA.

To ze priroda devastuje domy v CR mene jak v USA tim chcete rict co? Ze jako za to mohou americane, protoze si stavi drevene domy misto cihlovych? Zdate se mi?
Urcita oblast USA se nachazi v zone zemetreseni, s tim nic neudelate a at si tam postavite co chcete, musite stavet tak, aby vam to nespadlo. East coast se naopak nachazi v zone hurikanu. At v te zone postavite co chcete, nezabranite tomu, aby vam to vitr nebo tsunami nezboural. Typicky kotlinovy domorodec nikdy hurikan nezazil na vlastni kuzi, proto se mylne domniva, ze kamenny dum takovy hurikan prezije. To nejhorsi co kdy kotlinar zazil byla vychrice a uz i ta mu prinejmensim vzala strechu nad hlavou. Ubezpecuji vas, ze jedine co by tam mohlo prezit je betonova kostka, vse ostatni hurikan smete takze misto drevenych trosek a trochu drywallu budete mit hromadu kameni, cihel, CMU ci cokoliv podobneho.
S cilem staveni v USA se da souhlasit, nikoliv vsak na zbytek vety "bez ohledu na prirodni vlivy..." coz je pochopitelne nesmysl a vase neznalost mistnich pomeru a zakonu v construction.

A o hypotekach s vami souhlasim a bavit se o tom nechci.

38 Jindřich Jindřich | 26. července 2009 v 22:25

Vážený pane "Anti". I v ČR se prodávají(stavějí)dřevěné domy. Zrovna můj známý pracuje u kanadské firmy která tyto domy prodává Evropě i ČR. Dokonce byl na několikaměsíčním školení - stavění těchto domů přímo v Kanadě. Fima má hlavní pobočku v Německu, materiál mají ze Švédska a Finska(chlubí se v letácích kvalitním dřevem právě odsud). Komponenty z toho materiálu se pak připravují v Polsku.

Řekl mi, že by si nikdy takový dům sám nepostavil ani nekoupil. Oproti klasickému cihlovému domu tento vyžaduje neustálou údržbu a renovaci, životnost nízká. Také mi říkal, že forovost je neuvěřitelná. Zjednodušeně (a zřejmě nadneseně) dřevěné trámky, z venkovní strany izolace a na to přišroubované hliníkové kusy imitující dřevo (podélné "fošny"), tak jak je to vidět u všech amerických domů. Někdy je tento hliník nahrazen plastem. Z druhé strany také izolace(na  té se prý nešetří, je jí opravdu hodně)a na to přišroubovaný sádrokarton. A máte zeď dřevného domu. Jasně, takto lze postavit "dům" za chvíli ale ona forovost je patrná na první pohled.

Také lze u nás samozřejmě zakoupit montované domy (z nějakých prefabrikátů), ale i klasické.
Výběr je totiž (v Evropě) široký. Každému dle jeho gusta. Netřeba snad připomínat, že v 90% převažují domy klasické - cihlové.

V USA však (téměř) žádný výběr není.

39 Karel z kotlinky Karel z kotlinky | 26. července 2009 v 23:04

Tak to můžeme shrnou, ne? Transformeři mají vždycky pravdu, protože jsou krásní, bohatí, moudří a neodolatelní. Hlupáci mají sklapnout paty. Mimochodem, pane Hedvicku, kolik používáte Nicků? :-DDD

40 Anti Anti | E-mail | 27. července 2009 v 0:37

No jo, pane Jindrich, kdyz vy date na vypraveni jednoho znameho, co dokonce byl v Kanade na skoleni, to se pak nedivim, ze verite bludum (tedy jednostrane jen jedne male strance veci). Asi se zitra pujdu podivat na ty nekolikapatrove domy jestli je ti tupci tady stavi z tramku a hlinikovych imitaci... to ze nekdo u vas v kotline stavi ausschuss jeste ale neznamena, ze se tak stavi vsechny domy v USA. Jestli si vzpomenu, tak zitra vyberu nejake fotografie a poslu je sem na ukazku.

41 Anti Anti | E-mail | 27. července 2009 v 0:44

jeste jste vyvolal usmev na me tvari o vasi poznamce o sirokem vyberu v Evrope vs USA, a ceho jako? I tady si muzete postavit betonovy cihlovy CMU nebo jen ciste dreveny dum. Predstavte si, ze vetsina dou ma CMU nebo betonove foundation walls s ocelovymi tramy, drevenym framework, classickou isolaci a cihlovym (kamennym) veneer outside. Oproti tezke cihlove stavbe tento dum postavite za mesic (bez vnitrnich finishes) nemusite jej nechavat vymrznout aby vam pres prvni zimu nepopraskal a nemusite jej dodatecne isolovat (zateplovavat) circa 3" rigid isolaci, protoze dnes uz klasicka cihla nevyhovi pozadavkum na tepelnou resistenci.

42 Anti Anti | E-mail | 27. července 2009 v 0:55

Copak Karle, mate pocit ze ja jsem prevleceny Hedvicek? Uprimne mi tim lichotite.

43 Katoda Katoda | 27. července 2009 v 7:22

Pane Hedvíček, obvykle se spostou věcí které píšete souhlasím a svým kritickým postojem k českému "národu" a státu jsem populárnín nebo spíš nepopulární. Jak se to vezme. Ale TOHLE jste skutečně přehnal.TAKHLE nikdo nebydlí! Nebudu se vyjadřovat k moravské sadě fotografií, ale upozorňuji, že rekonstrukce historických obydlí a hospodářských budov v jejich původním historickém vzhledu se pro spoustu lidí stala jejich koníčkem. Není to projev ani naší bídy, ani naší nekulturnosti, nýbrž právě naopak. Ty tam jsou doby, kdy se do stěn selských stavení (užívaných jako rekreační objekty) prorážela třídílná paneláková okna. Tito lidé odvádějí velice záslužnou práci při obnově a udržování historických památek, což se od státu očekávat nedá. První sada fotografií pak zjevně zobrazuje rekonstrukci historické osady. Takovou, jaká existuje například na Moravě v lokalitě Pohansko, nebo přímo v Praze-Lužinách. Mimochodem slyšel jste někdy o experimentální archeologii? V jejím rámci studenti a jejich profesoři provádějí praktické pokusy, jako např. stavby polozemnic a jiných historických obydlíhistorickými nástroji. Zjišťuje se co bylo možné a co ne, kolik pracovních hodin činnosti zabraly, atd. A nejen to, oni své stavby rovněž obývají. Už se jim podařilo vyvrátit celou řadu nesmyslů, které strašily i v učebnicích. Zjistili např., ře vrtat parohem do kamene za účelem výroby sekyromlatu je nesmysl, ale měké dřevo (černý bez) podsypávané pískem funguje prvotřídně a spostu dalších věcí. Takže doporučuji v článcích nepřehánět. Ztrácíte u čtenářů poměru znalých kredit!

44 rošťák rošťák | 27. července 2009 v 10:17

to je vzdycky fajn kritizovat druhy, ale tezsi uz je hledat chybu u sebe...me se v cechach libi, komu ne at se odstehuje za rossem do kalifornie, tam si clovek narame uzije historie a architektury a vubec napriklad gastronomie, enjoy...nikomu to neberu, proti gustu neni disputat

45 Rudolf Rudolf | 27. července 2009 v 10:26

Tyto fotky pana Hedvicka a text na me nepusobily absurdne, ale nostalgicky. V mem rodisti na Morave v malem mestecku byly podobne 2 domky s doskovou strechou. Jinak v jednom zil pan, ktery jedl psy. Domky jsou jiz prestavene (bohuzel), ale byly velmi mile. Bylo to prestaveno v roce 1956.

46 Jiří Jiří | E-mail | 27. července 2009 v 13:59

Šmarjá, pánové a dámy, vy máte opravdu pocit, že má nějaký smysl s p. Hedvickem a jeho fanclubem polemizovat? Takový p. Anti už je tak pomateným, že míchá čeká a anglická slova jaky myšička kašičku a snad ani neví, jaký jazyk má být výsledným produktem. Smutné, co s některými lidmi udělá ztráta vlasti rodné...

47 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 27. července 2009 v 14:07

To Katoda: Teda vobnažený studentky, teď zas vrtání parohy do kamene za účelem výroby sekeromlatu...co to bude zejtra ?

48 vonpetrinerhohe vonpetrinerhohe | E-mail | 28. července 2009 v 4:10

[38]: Neni  nad  poctivy  1+1 na  Zizkove  bez vytahu.

49 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 28. července 2009 v 19:27

To Bobisund: Minulou diskusi nám zastavili, a proto jsem nemohl odpovědět, na otázku čím se zabývám, a kdo mně živí. Možná že odpověď je zbytečná, prootže jsem Ti to již stejně říkal posledně u Banzetů...

50 MireQ MireQ | 28. července 2009 v 23:02

Náhodou ty domky na Moravě s doškovou střechou mají něco do sebe... Oproti těm vysokopodlažním kancelářním "sračkám", co se staví teď...

51 Podještědí Podještědí | 29. července 2009 v 9:48

Fotky z Moravy jsou pořízeny ve skanzenu ve Strážnici. Pěkně provedený, doporučuji návštěvu. Prohlídka trvá cca 1,5hod. Ke Kurgan hypoteze doporučuji pročíst knihu p. Havla (Jiřího?)O Slovanech uplně jinak. Vyšla asi před 15 lety. Zajímavé, velice zajímavé a kryje se se šipkami migrace na schematu k článku. Zdravím z Podještědí

52 kjb kjb | 29. července 2009 v 12:04

43: cau katodo. diky, zes napsala:) lhat a nenavidet by nemel

53 Vlcak Vlcak | 29. července 2009 v 18:51

No zrovna resim, ze si takovej timberframe dum necham postavit, tak diky za inspiraci - jen me udivuje, ze na reklamnich fotkach ty domy vypadaji uplne jinak nez ve skutecnosti :-D :-D :-D

54 josef Strejc josef Strejc | 31. července 2009 v 9:56

to Vlcak: to neni az tak jednoduche stavet takovy dum, musis mit tu spravnou hlinu, ale mikroklima v takovem dome je uzasne!!!!

55 zemekf zemekf | E-mail | Web | 31. července 2009 v 22:37

Hedvíček vědí, že jedna z těch fotek je fotkou vinného sklípku, kde sa Moraváci chodíja bavit a aj ožírat aby sa nemoseli střílat jak v téj vaší neurotickej Americe, resp.USA??? Prominou ale vědí voni co je to zábava??? Lesti to co tady na týchto stránkách předváďajů. Tož to je mě jich lůto. No je starů pravdů, že do ,,Ameriky,, vtrhl akorát odpad Evropy co nebyl schopný sa doma uživit, tož mosel vymordovat asi nekolik desítek milionů tamních obyvatel a zrušit a vyplundrovat veškerůp přírodu a její bohatství. Včil ste na huntě a prskáte na celý svět. Ale ste v prdeli protože komunistická Čína Vás drží u huby. Tož možu enom konstatovat, že komunisti ovládli baštu kapitalizmu jejími zbraněmi, tzn. penězi.
Jestli je jim známá výše dluhů USA vůči Číně. T6ož by měli sklapnůt tů svů čuňu. A čušat.

56 zemekf zemekf | E-mail | 2. srpna 2009 v 17:29

[54]:
já v takovém bývám 85cm síla zdí z kotovic. V 30°hicoch si mosíš dat deku když čučíš na bednu. Prohřátý je tak na konci srpna a topí sa až v listopadě a to obden. Stavěli ho začátkem 1900, stojí a stát bude eště /doufám/ 100let. Mimochodem, 4cimry o tom sa mohlo v tej americe enom zdát. zajímalo by mě jaků majů životnost Americké baráky.

57 Euro Euro | E-mail | 5. srpna 2009 v 9:26

Sudruhovia, trochu korektne sa pozerajme na fotky.

Predsa dobre vieme, ze ide o SKANZEN v STRAZNICI na MORAVE...

Aj Ross o tom vie, lebo je to blizko Kromeriza a Kojetina...

Pre istotu zasielam link, kde je mesto aj skanzen vyfoteny
http://turist.webovky.sk/report_detail.php?cislo=42&skratka=czstrazn

Takze klidek.

euro

Komentáře jsou uzavřeny.