Hedvickova hypoteza o nizke mezi

20. července 2009 v 3:51 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Neni tajemstvim, ze se uz radu let zabyvam teoretickymi aspekty genetickeho vyzkumu, obzvlast ve vztahu k obyvatelum ceske kotliny. Vetsinou je to za ucelem odhaleni duvodu "proc Cesi reaguji jinak". Povsimnete si, ze jsem napsal "proc Cesi reaguji jinak", nikoliv "proc jsou Cesi blbi jako svine" nebo neco podobneho. K velkym zahadam je treba pristupovat vedecky. Je mi osobne temer lito, ze zde nemohu skodolibe prohlasit, ze ceske "reagovani jinak" je zpusobeno nadmernym pitim toho jejich strasneho piva. To by se mi docela libilo a bylo by to pro Cechy vlastne docela dobre. Situace ale je mnohem horsi. Pricina ceskeho chovani je zrejme geneticka.

Protoze nasledujici hypoteza bude temer jiste casto citovana v odbornych kruzich, dovolte abych ji zcela sobecky nazval "Hedvickovou hypotezou". Zacneme se situacnimi premisami.

Vsiml jsem si, ze kdyz hodnotime nejakou historickou osobnost s odstupem let, vetsinou ji hodnotime jen podle toho, co kdy nejhorsiho udelala a na to dobre se zapomina. A tak - jako priklad - kdyz vzpomeneme Adolfa Hitlera, pak uplne prehledneme, ze maloval krasne obrazky Vidne, mel rad psy, zaridil Nemcum kure do kazdeho pekace a Volkswagen do kazde garaze (on byl skoro jako Obama, ze?) a Eve Braunove rikal Rusalko. Vzdy bude vzpominan jen jako treti nejvetsi zlocinec moderni historie (porad tu jeste byli Mao a Stalin - ty zavrazdili vic lidi).

A takovych prikladu bych mohl vystourat desitky i stovky a celkem na tom nevidim nic spatneho.

Rovnez jsem si ale vsiml, ze toto pravidlo NEPLATI v Cesku a take v Rusku. Obzvlast markantni je to na situaci, kdy lide "zapominaji" na svou vlastni komunistickou minulost a na komunistickou minulost lidi z jejich okoli - a to se prosim deje vseobecne a generalne a furt. A nevykladejte mi ze zevseobecnuji! Stat se komunistou je (snad krome kanibalismu) ten nejhorsi a nejnizsi moralni a charakterovy bod pro lidskou bytost. Da se klesnout jeste niz nez ke komunismu a podilet se na tehle zrudne a nelidske ideologii? Jak vidite - da! V Cesku jakoby si byvali komuniste nakoupili odpustky a vsechno je zapomenuto.

Technicky se to da popsat jako "low threshold for justice" - neboli v mem prekladu "nizka mez pro spravedlnost". Cechum je proste jedno, zda spravedlnosti bylo dosazeno nebo ne. Jev v civilizovanem svete nevidany a pozorovatelny snad jen v Rusku. A mozna prave tam, na strednim Dnepru lezi koreny tohoto jevu.

Domnivam se totiz, ze pricina je geneticka. Cituji: A subclade of Haplogroup R1, R1a is a Y-chromosome haplogroup "currently found in central and western Asia, India, and in Slavic populations of Eastern Europe". . Investigation of SNP and STR markers occurring within subgroup R1a1 in the Czech Republic confirmed that the results are compatible with a presence of the gene during or soon after the LGM. Tak je psano na http://en.wikipedia.org/wiki/Haplogroup_R1a_(Y-DNA)

Dovolte mi dale citovat: A specific haplogroup defined by the M17 (SNP marker) of the Y chromosome is associated by some researchers with the Kurgan culture. The haplogroup R1a1 is "currently found in central and western Asia, India, and in Slavic populations of Eastern Europe", but it is rare in most countries of Western Europe. (Preklad: To, co maji v genofondu Cesi a dalsi Slovani velmi tezko najdete v genofondu zapadoEvropanu). K dalsimu studiu doporucuji "Kurganovou hypotezu" http://en.wikipedia.org/wiki/Kurgan_hypothesis Pokud jste tedy davali pozor a nezakopli jste o ten chromozom Y pak je vam uz jasne, ze na vine jsou cesti muzi a nikoliv zeny (ted to budu mit u ceskych zen dobre!). Ovsem nabizi se dalsi sub-hypoteza, jestli vlastne nejsme zpatky u toho nemirneho piti ceskeho piva a genetikou neovlivnene degenerace. A jeste jednou hypotezou muze byt, ze ceske zeny jsou si z hlubokeho podvedomi (priroda je mocna puditelka) vedomy teto geneticke nedostatecnosti ceskych muzu a jsou pak puzeny (znamy to jev v Cesku) se provdavat do zahranici (prednostne zapadniho) pripadne (jak mi bylo ceskymi jazykovedci napovezeno) "jit ji nastrcit nekam jinam".

Tak jako "v Mongolsku nepoznaji jestli maji mongoloidni dite" (viz soucasny cesky hit Alese Brichty - Deratizer), tak si Cesi nejsou vedomi sve vlastni geneticke stavby a jejich tolerance ke komunismu jim pripada "normalni". A i s tim Mongolskem je to nechtena ironie, protoze Cesi jsou geneticky bliz Mongolum nez treba Nemcum z druhe strany kopce na Sumave. Ceska mongoloidni nenavist Nemcu byla ostatne uz v minulosti prokazana a je veci historicke skutecnosti.

Jako humornou vlozku prikladam link na zvukovy zaznam, kde Jan Sinagl na zasedani Rady CT mluvi s Helenou Fibingerovou, celozivotni clenkou KSC a KSCM a kdoviceho jeste: http://www.pecina.cz/files/Sinagl/RadaCT-Fibingerova-JS-210307.WMA

Fibingerova: Mam statni vyznamenani ... nejsem zadny blbecek... ja jsem tak disciplinovana... zjebala jsem je jak sirotky ... to takhle ucelove nelze ... a vy me takhle tady tak nadavate...
Pan Dvorak: Ja vam nemuzu nic rict ... ja mam cukrovku a musim pravidelne jist...
Fibingerova: Spolecnost je poklesla ... ta je uboha! ... ja jsem si musela rano vzit prasek!
---

Ano tedy, celozivotni clenka KSC a propagatorka neucasti na olympijskych hrach v Los Angeles se dnes stavi do pozice obeti komunistickeho rezimu a 10 milionu Cechu ji to zere i s navijakem. I kdyz po zhlednuti nekolika fotek jsem dospel k nazoru, ze jeji pozice je opet geneticka. To je baba-traktor, ja bych od ni nechtel dostat pres hubu - ta musi mit ranu jako Mike Tyson! A hlavne: Nejen ranu, ale i neobvykle mnozstvi toho podneperskeho Y-chromozomu... Ona tedy nemluvi tak blbe, protoze je to Ceska - ona tak reaguje, protoze ji k tomu predurcuje jeji geneticka struktura!

--------------------
Zdroje:

http://hpgl.stanford.edu/publications/Science_2000_v290_p1155.pdf

http://www.nature.com/jhg/journal/v52/n5/abs/jhg200754a.html

http://www.springerlink.com/content/c3ht013txp686v71/

http://en.wikipedia.org/wiki/Kurgan_hypothesis

 

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 ghost ghost | 20. července 2009 v 7:53

[Smazaný komentář] Ja profesionalni predstirace az tak moc neobdivuji.

2 ghost ghost | 20. července 2009 v 8:27

[Smazaný komentář] Cituji odbornika: Bacha, je to ale silně neúplné - je to nehotová počítačová databáze "zájmových osob" bývalé StB, kterou StB nestihla dokončit. "žáčkova" databáze je přesnější, ale není věřejně přístupná - ochrana osobních údajů. U týhle "Pencovy" může laik snadno zaměnit udavače a pronásledovanou osobu!

3 ghost ghost | 20. července 2009 v 8:32

[Smazaný komentář] I v CSSR chodili zakladaci na cviceni, ja byl na vojne celkem trikrat behem 5 let, nez jsem emigroval.

4 ghost ghost | 20. července 2009 v 9:36

[Smazaný komentář] Jeste jednou od odbornika (o pozdejsim datu zavedeni svazku): To je u všech emigrantů po roce 1969. Statistický odbor to doplňoval i po plyšáku právě o čísla svazků emigrantů.

5 ghost ghost | 20. července 2009 v 9:45

[Smazaný komentář] Kecas nesmysly, Ferdo, bud z neinformovanosti nebo umyslne. Treba u mne je datum zalozeni spisu ca. 10-11 let po me emigraci.

6 ghost ghost | 20. července 2009 v 9:50

[Smazaný komentář] Z logiky veci byla 'BLOKOVANA OSOBA' jen po dobu duvodu blokovani a treba pri ukonceni VERBOVKY byla ukoncena i blokace.

7 ghost ghost | 20. července 2009 v 10:04

[Smazaný komentář] Datum zavedeni se neshoduje s datem emigrace, a to o roky, ani u mne, ani u brachy.

8 Standa Standa | 20. července 2009 v 10:20

Tak u mě se založení svazku s rokem emigrace v té EZO shoduje úplně přesně. ;)

9 ghost ghost | 20. července 2009 v 10:28

[8]: Kdy jsi emigroval (nejspis staci rok)?

U mne je emigrace 1979 a svazek 1989.

10 O. Forejt O. Forejt | 20. července 2009 v 10:39

proboha nehádejte se s ním... stejně vám to nepomůže, akorát se stanete komunistou (i když to asi vlastně my Češi jsme všichni, že :) )

11 ghost ghost | 20. července 2009 v 13:38

[10]: Standa radsi umrel, nez by odpovedel.

12 ghost ghost | 20. července 2009 v 13:50

[Smazaný komentář] Nemylim-li se, obsah svazku si muze precist jenom 'podezrely' sam a jeste jsou tam jmena udavacu zabarvena.

13 Jenda Jenda | Web | 20. července 2009 v 14:02

[12]: http://svazky.cz/faq.html :

Jak požádat o záznamy ke konkrétní osobě?

Když vás zajímá více, je možné se na základě Archivního čísla s uvedením Archivujícího útvaru nebo Registračního čísla svazku s uvedením Útvaru obrátit na Archív bezpečnostních složek, buďto přímo nebo emailem, o zpřístupnění tohoto materiálu.

14 OM OM | 20. července 2009 v 14:11

[Smazaný komentář] Každý emigrant má zpravidla založenou složku k o něco pozdějšímu datu. Ověřil jsem si to u několika lidí, ti kdo emigrovali společně (např. manželé, kámoši ...) mají totožný datum zavedení.

15 ghost ghost | 20. července 2009 v 14:17

[14]: Jo. U mne je to 'o neco' neco pres 10 let.

16 ghost ghost | 20. července 2009 v 15:37

[Smazaný komentář] Jo, a ty jses Johanka z Arcu a umrela's jeste, nez se zacali houfovat komunisti.

Tvoje nezmerna vira je podporovana jeste nezmernejsi blbosti.

17 ghost ghost | 20. července 2009 v 15:45

[Smazaný komentář] Moje slozka v uvedenem archivu ma datum zalozeni '89.
Emigroval jsem '79.
Kolega odbornik je presvedcen, ze '89 je datum zaneseni me puvodni vysetrovaci slozky (neznam ji, je nejspis z roku '79  (nebo i z drive) pod MV Usti n/L) do tohoto ustredniho archivu az v 1989.

18 ghost ghost | 20. července 2009 v 16:25

[Smazaný komentář] Vozer so kebuli, johan, to je nespis to jedine, co poradne umis.

19 Haf Haf | E-mail | 20. července 2009 v 18:11

19  Milý blbe, nesmíš si plést Cibulkovy svazky spolupracovníků a Pencovy svazky Zájmových osob ( kde jsou všichni, o které se StB zajímala. A důvěrně ti můžu sdělit, že ani jedyn nejsou kompletní ! Já například nejsem ani v jedněch a přitom jsem se našel v Pardubicích, kam jsem byl pozván, v tzv. objektovém svazku o 180 stranách, kde jsem si taky přečetl jména "kamarádů", kteří na mne chodili zpívat ! Tedy jsi nejen blb, ale korunovanej !!!

20 Haf Haf | E-mail | 20. července 2009 v 18:13

Jé tak 4-tej vodboj vodsud vypadl a teď jsem 19 já, ale to neva

21 An(t)onym An(t)onym | 20. července 2009 v 19:09

Slovy Humphryho Applebyho ze serialu Yes, Minister: "Very droll."

Ted nam jeste Rossi vysvetli jak je mozne, ze ty ten gen nemas a Fibingerova, i kdyz je to zena, ho ma.

Taky bys mohl prozradit jake americke chcanky jsou lepsi nez ceske pivo (kdyz je podle tebe tak strasne)...

S tvymi clanky relativne casto nesouhlasim, ale tohle je s prehledem nejvetsi slatanina, kterou jsi kdy vyprodukoval (ze by pocatky senility?)...

22 ghost ghost | 20. července 2009 v 19:42

[Smazaný komentář] Bez dopit, zitra se budes divit, co's dneska vsechno nakecal, johan.

23 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 20. července 2009 v 19:46

........Stat se komunistou je (snad krome kanibalismu) ten nejhorsi a nejnizsi moralni a charakterovy bod pro lidskou bytost...............

Obávám se, že kanibalizmus je v podstatě jen snaha o co nejekologičtější stravu. Čím se živíme, tím se stáváme, ať už lidskými prasaty, kuřaty, kukuřicí, či něčím jiným. Bohužel hlásání kanibalizmu mezi třeba dělníky by asi způsobilo výpadky továren. Jinak, čistý kanibalizmus vyjadřuje například i židovský had, jehož hlava požírá vlastní ocas. Je důležité, dodržet jen rychlost vzájemného požírání, aby se průměr příliš časem neměnil.

24 ghost ghost | 20. července 2009 v 19:57

[23]: Tebe se to perpetuum mobile drzi, jako islamska vira.

25 vonpetrinerhohe vonpetrinerhohe | E-mail | 21. července 2009 v 0:56

Datum  zalozeni  svazku  se  v  pripade  mem,  me  zeny a jejiho  bratra  s  manzelkou  shoduje  s  datem  naseho  odsouzeni - soudili  nas  spolecne, jelikoz  nas  meli  evidovany  na  jedne  adrese. Vzalo  jim  to  6  let.
Americke  pivo se  proti ceskemu  da  definovat,  jako  konska  moc,  i  kdyz  se  to  ceske  dost  zhorsilo.

26 ghost ghost | 21. července 2009 v 8:39

[Smazaný komentář] Kde se zase schyluje k obcanske one?

27 ghost ghost | 21. července 2009 v 9:12

[25]: Pivo se nezhorsilo. Zmenily se chute.

To bys cubrnel, co by ti dneska uz taky nechutnalo tak, jako driv.

28 Katoda Katoda | 21. července 2009 v 14:38

I když se shora uvedenou teorií v podstatě souhlasím, dovoluji si ji doplnit. Svou roli zde hraje i přirozený, v tomto případě spíš nepřirozený výběr. K četbě doporučuji knihu "Podvržená legenda" o husitských válkách, v jejíž předmluvě se dočtete zhruba následující. V dotyčné době přišla první vlna emigrace(katolická inteligence), která se pak se zničující pravidelností opakovala. Následovala protestantská inteligence, pak veškerá inteligence, která byla buď cílevědomě vybíjena, nebo odcházela a nikdy se nevracela. Průběžně (s výjimkou období osvícené vlády Rudolfa II, nenechte se oblbnout komunistickou agitkou o císačově pekaři)všichni Židé, až v české kotlině zbylo to, co tam zbylo. Mimochodem, víte, že u aškenázských Židů byla zjištěna s náskokem nejvyšší průměrná inteligence ze všech odrůd (nechci napsat ras) druhu Homo sapiens sapiens? Představte si, že by ze společnosti v U.S.A. byly po celou dobu jejich existence odstraňováni lidé jako J. London a B. Gates a R. Jeffers a další a další. Co dnes Američané byli? Národ cowboyů! Češi nejsou ani to. Na těžkou práci cowboye jsou totiž příliš líní. Proto volí Paroubka, nebo kohokoliv jiného, kdo jim slíbí "jistoty". Spoléhají na to, že zbytek už si ukradnou! Ne, vůbec nejsem hrdý na to, že jsem taky Čech!

29 Gene SpaceDefender Gene SpaceDefender | 21. července 2009 v 16:22

poprve prozrazuji svoje krestni jmeno , a zcela nenapadne dodavam ze jeho podobnost s tematem Mendelicka je zcela nahodna. Jak znamo jak Mendel tak i Mendelicek (skoro mi to ulitlo na Mendeliczech :-) byli jsou a budou puvodem z visky morafske (note 3ple M ).
Jako takyodbornik na genetiku mohu jen potvrdit Mendelickovy hypotezy a dovoluji si je povysit na theoryje. Ano, mili STEPNI SLOVANE , vase spravedlnostni mez je 97.7 % ORIENTalni , presneji receno stredoAZIJSKA typy -ISTAN , specificky genova skupinka CHECHISTAN pricemz nejhorsi je varianta genu PRAGISTAN

30 Anti Anti | 21. července 2009 v 17:29

Ross vy me rozesmejete. No aspon ma clovek prijemne rano. "K velkym zahadam se musi pristupovat vedecky."

Cesi se to ucili uz od 1620, kdy lezli do zadku mocnejsim a silnejsim a vsechny sve prohry prohrali protoze se udavali navzajem, nikdy nestali pri sobe a nikdy nectili sami sebe. Takze ta genetika tam je uz hodne dlouho.

31 Anti Anti | 21. července 2009 v 18:28

[21]: kde zijete? Mate prehled o pivech ve svete nebo jen to co se toci v kotline? V USA koupite piva, ktera typicky kotlinar v zivote nevidel a netusi ze existuji. Ja moc na pivo nejsem, ale kdyz tak mi chutnaji white (wheat) beer, such as Blue Moon, lagers such as Belgian Stella, German Heineken, atd. Kdyz si zajdete do pub v USA a zkusite nekolik "Pale Ale"  (APA) piv tak pokazde poznate ze mate jinou chut, jine pivo byt od jednoho vyrobce (treba Samuel Adams vyrabi celou radu druhu piva a ve srovnani s Plzni, kolik se jich vyrabi tam?). V kotline vam natoci pokazde stejnou brecku a musite se zeptat co za znacku to je.

32 berd berd | 21. července 2009 v 19:24

[31]: On zna zrejme z kazde zeme jen to nejlacinejsi.

33 Daw Daw | 21. července 2009 v 22:59

pro Johanese: Chcete-li hodnotit něčí vzdělání, doporučil bych Vám studium pravidel českého pravopisu,poněvadž ve slově zkoumání se píše z a ne s.

34 josef Strejc josef Strejc | 21. července 2009 v 23:31

ANTI, v Cesku je pres 300 pivovaru, tak nezvan picoviny

35 hk hk | 22. července 2009 v 2:51

to je ovsem max. cast pravdy. 2. je, ze cesi byli tisice let planovite nemci a katoliky vybijeni, okradani a terorizovani. co

zbylo, je videt i na vas.
a tem to dodnes neprijde divne, naopak, povazuji jejich primitivizmus za sluzbu cs. narodu.
inteligentni clovek hleda v 1. rade to dobre a rozviji to. kdyz ma konecne svobodne vlastni stat a kulturu, nekali si do

vlastniho hnizda. kritizovat je dobre, ovsem samo o sobe malo.
o nejakem primitivizmu slovanu nemuze byt vubec rec, to byste ovsem museli studovat vic.
tyto projevy pusobi jako kolaborace s vyse uvedenymi a stavi vas do linie s nimi
ted to jeste hedvicek smaze?

36 se se | 22. července 2009 v 7:54

se

37 Daw Daw | 22. července 2009 v 7:55

Rossi já se s názorem Václava Krále neztotožňuji..to není fér.

38 Vanek Vanek | Web | 22. července 2009 v 9:45

Muj zivotopis napsany v roce 1977 k zadosti o vystehovani. Scany v rubrice Vycistete si zoubky svine estebacke a polibte me prdel!!!

http://czech-bohemia.blogspot.com/

39 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 22. července 2009 v 14:56

To 28: ... Představte si, že by ze společnosti v U.S.A. byly po celou dobu jejich existence odstraňováni lidé jako J. London a B. Gates a R. Jeffers a další a další. Co dnes Američané byli? Národ cowboyů! .........

Mohl byste nám definovat, co si myslíte, že jsou dnes američané, když ne národ cowboyů ? Mimochodem, kdyby odstranili B.Gatese, tak by možná byla v americe daleko menší krize, než dnes je. B.Gates, to je podobná mezinárodní  sabotáž národního hospodářství,jako třeba před lety socialistický JSEP / jednotný systém elektronických počítačů/, jenže po americkém způsobu - v naprosto nepředstavitelně obrovském  měřítku. Nesmyslnost a absurdnost systému windows který se teoreticky zakládá na snadném zpřístupnění výpočetní techniky i úplným blbcům, to je podobný záměr, jako například učit integrály afgánce, cikány a nebo mexičany, a nebo bojovat proti AIDS v Africe.

40 ghost ghost | 22. července 2009 v 15:04

[39]: Kdybychom nemeli Windows, museli bychom si je vytvorit. A mozna lepe.

Jak rikaval muj byvaly sef Honza Sokol, nyni profesor na prazske Filosofii: Nejhorsim nepritelem dobreho reseni nejake ulohy je nadeje na jeji lepsi reseni.

41 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 22. července 2009 v 15:28

Otázka: "Jak říkával můj bývalý šéf..." plodí teoreticky hned u zvědavých otázku, "...co říká Váš současný šéf...", pokud si samozřejmně již nešéfujete sám. Někdy nejlepší / a nejekonomičtější /řešení , pokud nejde pouze o to, jak z lidí vylámat pokud možno všechny prachy, je žádné řešení. Tvořit pracně celý život totemy pro blbce musí v pokročilém věku končit duševní chorobou.

42 ghost ghost | 22. července 2009 v 15:46

[41]: To s temi totemy bych si rad zapamatoval.

Ktereho ze sefu minis? Zenu, deti, das Über-ich? Nebo vsechny ty mladasy, co jsou v pavoukovi nade mnou?

Jsou ale obory, kde si myslim, ze bych jeste sefa potreboval (nebo radsi ne).

Casto je obtizne sam nebyt sefem, kdyz nechci.

Kdyz jsem tu pred 30 lety zacinal, uklizeci mi dali prvni spontanni prezdivku 'chef', i kdyz jsem byl formalne mezi ucedniky.

43 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 22. července 2009 v 16:37

nechci být arogantní, ale doufám, že jste se nepodepisoval jako chef zeleným inkoustem a písmenem "C.".Co se týče těch duševních chorob, jeden můj spolužák, který pracuje jako psychiatr tvrdí, že duševní choroby jsou stejně nakažlivé jako jakékoli jiné infekční choroby. Protože jedna z mých soukromých úchylek spočívá dlouhodobě v tom, že ho často navštěvuji v práci, a pod záminkou opravy třeba EEG se bavím s jeho pacienty. Jeho pacienti ho pak upozorňují, že jsem největší blázen, kterého kdy viděli, a žádají si mé nové a nové návštěvy, a když nepřicházím, demolují třeba na pokojích nábytek. Pokud bych měl tvořit totemy pro blbce, a chtěl na tom zbohatnout, přál bych si, abych to nemusel dělat pracně, jako většina ostatních bláznů, kteří se s tím ve dne v noci zabývají.    

44 ghost ghost | 22. července 2009 v 16:44

[43]: Da se proti dusevnim chorobam ockovat a v pripade potreby preockovavat?

45 An(t)onym An(t)onym | 22. července 2009 v 16:45

[31]: - "...lagers such as Belgian Stella, German Heineken" - preji dobrou chut, ten Heineken je dost mozna z Brna ;D

Kvalitu hodnotim mmj podle zakona nabidky a poptavky - nepamatuji si, ze bych byl zavalen kvalitnim americkym pivem ani v Londyne :p ...

46 Anti Anti | 22. července 2009 v 16:56

[34]: no je tam mozna 300 pivovaru, ale vsechny vari totez jen to jinak pojmenuji. uvari dvanactku a pak to riznou na deset a osm a to se to pak kotlinarum chlasta... ta osmicka...

[45]: to ze Heineken koupil Starobrno jeste neznamena, ze Heineken je z brna. Stella nebo Heineken jsem uvedl co si obcas dam ja, nikoliv jako obsah nabidky nebo vyber toho nejkvalitnejsiho, protoze je tu daleko vice i lepsich piv, o ktere typicky kotlinar nezavadil. V kotline je 300 pivovaru jak psal Strejc predemnou, ale vsechny vari odrudu Heinekenu nebo Stella jen se to jmenuje Kozel, Prazdroj, Plzensky a podobne. Nebo se mylim? Jsou tam i jina piva nez jen lager ktery kdyz nevypijete hned jak vam to donesou tak se z toho stane mug plny chc...nek?

47 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 22. července 2009 v 17:15

Proti duševním chorobám se jistě dá očkovat i přeočkovat, ale bohužel to nepomáhá. Kdysi jsem tu psal o pacientu jménem Kormidelník Macháček. Je přeočkováván denně třeba i pětidávkou perfenazinu, ale dosud ve svém pokoji kormidluje beze změny k lepšímu...

48 karel69 karel69 | E-mail | 22. července 2009 v 20:30

při čtení článku jsem se dnes poprvé zasmál. takže ke staré struktuře přibyla struktura genetická, to kdyby na mě věděly mé děti tak se mi zřeknou jako topolánek se zřekl svých rodičů ... za vše může ne ing paroubek, ale genetická struktura druhu homo sapiens pobíhajícího po české kotlince :-))

49 ghost ghost | 22. července 2009 v 20:44

[47]: Aaaa - kolega kybernetik Macháček.

Nejsou nase zdejsi pokusy o preockovavani proti blbosti vlastne take takovym pizlanim totemu, za ktere urcite nobelofka nebude?

50 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 22. července 2009 v 20:59

Nobelovky mužů - vědců jsou v podstatě záležitostí jejich ambiciozních žen. Kdyby třeba paní Heyrovská nebyla dostatečně ambiciozní, tak pan profesor dělal ještě v č šedesáti na fakultě šedovlasého asistenta v modrém plášti, který v případě absence kotelníka topí v kotelně, a nezdvořilí studenti by mu jistě malovali na záda křídou potají tzv. "píču". Proto bych se pokusům o přeočkování ani pižlání zdejších totemů nebál. Boj proti blbosti je nutno brát jako čestný souboj, jehož se není možné, pokud je člověk aspoň trochu charakterní, nezůčastnit, i když je předem jasné, že se to nedá vyhrát. Prostě, zůčastnit se, a udělat protivníkovi aspoň malou ale trvalou jizvičku...

51 ghost ghost | 22. července 2009 v 21:17

[50]: Mam pozadat zenu, aby sepsala zadost o nobelofku pro hlavu rodiny?

Jasne, uplna olympijska myslenka: Zucastnit se, i kdyz vim, ze ten druhy ma vydatnejsi lekarnu. To by Fibingerovou nenapadlo.

52 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 22. července 2009 v 22:09

Fetovat sportovce, a topit defektní novorozeňata ve kbelíku s vodou to dělají různé režimy odjakživa. Důležité je, jak zákonně. Proboha, jen ne nic ilegálně. Tuhle jsem vystupoval z autobusu, a ze druhého vylézala skupinka tzv. "západních nemců". Vedl ji plavovlasý modrooký stařec, a již ze schůdků autobusu německy vyřvával na "deutsche manschaft", že češi strašně kradou, aby si všichni dali šrajtofle do tašek, a ty převázali provazama, aby jim češi nic nemohli ukrást. Polovina těch dětí byla turci a nebo indové, nedovedu to zařadit ani popsat, protože jsme to v přírodopise nebrali. Zavolal jsem na něj: Deutsche, oder turkey manschaft? A všichni malí turečci se mu začali upřímně smát. Kdyby tohle viděl Hitler, tak by musel rotovat v hrobě....

53 Vanek Vanek | Web | 23. července 2009 v 5:44

Z archivu STB: "Charta 77 skutecnost a klam

V roce 1979 jsem napsal clanek s nazvem "Charta 77, skutecnost a klam" ktery si v originale muzete precist tak jak ho registrovala STB. Ve scanech je i zprava od "zdroje" o reci Mlynare a jeho vizi jakym smerem by se melo ubirat Ceskoslovensko. Hezke pocteni v clanku Vycistete si zoubky......
http://czech-bohemia.blogspot.com/

54 ghost ghost | 23. července 2009 v 7:50

[52]: Asi nechtel nekorektne rozlisovat Hnedocechy a Hnedonemce od domaci fauny.

55 Lubos Lubos | E-mail | 23. července 2009 v 8:05

Ano souhlasim, pricina je zrejme geneticka, ale kdyz odtud vypadli "zmrdi" tveho razeni, zacalo se to rapidne lepsit. :-)

56 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 23. července 2009 v 8:22

To 52: Možná že je chyba, že jste zřejmně neviděl totálně zchlastané oddělení výzkumu východoněmecké firmy Robotron / vývoj vlastních mikroprocesorů/ těsně před likvidací v roce 1989...

57 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 23. července 2009 v 8:22

Opravuji, To 54:

58 ghost ghost | 23. července 2009 v 8:36

[56]: Nevidel. Tem jsem predvadel nekdy v 1974-5 sve moduly v jadre operacniho systemu k EC 1021, byly to me prvni verejne projevy v nemeckem jazyce, nebo co jsem za nej v te dobe povazoval.

Robotron byla 'prezvykarna' produktu IBM pro RVHP a meli i tajnou dohodu se Siemensem, ze dostavali knofhof zadara.

59 Američan z Vysočan Američan z Vysočan | 23. července 2009 v 10:11

Tak jsem se nechal otestovat za 700 dolaru a pry mam z 99,9999% stejny geny jako Rostik, tuto informaci mi dala pani co je u toho za dalsi stovku, tak nevim jestli se mam radovat nebo plakat....

60 ghost ghost | 23. července 2009 v 10:16

[59]: Tipl bych si, ze zase lzes.

61 zdena zdena | 23. července 2009 v 12:24

vážený autore....váš článek je snůška plků o ničem...proboha, že Vám není líto času na takovéto bezduché plkání...a nevěřím, že po tomto článku budete s českými ženami zadobře :)

62 ghost ghost | 23. července 2009 v 14:08

[61]: Treba nechce byt se vsemi, zdeno.

63 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 23. července 2009 v 15:41

To 58: Největší přežvejkárna IBM pro RVHP bylo rusko. Například EC1033 / IBM 370 po dvaceti letech / mělo k sobě jako dokumentaci programátorské knihy, plné assembleru  v angličtině, ale na četných místech byly v anglických komentářích ještě černým inkoustem psané komentáře v azbuce, zaškrtnuté některé řádky zdrojáku, a poznámky Tak dolžno byť. papmatuji si, jak jsem jednou nedostal prémie, když jsem podobným inkoustem do textu doplnil citát z Janových epištul, který mají také v Langley v centrále CIA. Je to tam napsaný na takovým plechovým tácu s ptákem v recepci:

Poznej pravdu, a ona tě osvobodí.

Byl jsem tehdy pozván dokonce, prásknut jedním uvědomnělým kolegou, který teď dělá poslance, na zvláštní oddělení podniku, a tam se mně takový zakouřený pinďour s vyvalenýma očima ptal, kde jsem to četl. Když jsm mu dle pravdy sdělil že to mají v centrále CIA, úplně zkolaboval, a ptal se mně skoro plačky, jak to vím, jestli jsem tam někdy byl, a že nás všechny zavřou. Musel jsem mu kázat časopis Mladý svět, kde to bylo vyfotografováno.....

64 ghost ghost | 23. července 2009 v 15:48

[63]: Nektere z tech manualu jsem osobne prekladal do cestiny (pokud byly vydany KanclStroji). Zakazka znela: prekladat z ruskych manualu (quli kopyrajtu?), ale vnitrni istrukce byla, vzit original.

65 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 23. července 2009 v 16:10

No jo, to jsou vzpomínky, ale co děláte teď, jestli ovšem ještě něco děláte ? Já jsem včera ráno v laborce uvedl do provozu půlmetrovej Teslův transformátor. Sršelo to dobrých jedna a půl metru. Pak jsem šel na svačinu, protože jsem měl hlad, potkám kolegu, který pracuje asi dvěstě metrů od nás v jednom astronomickým výzkumáku, a ten mi s očima jak tenisáky hlásil: Ty vole, snad má přijít zemětřesení. To je takovej sluneční vítr, že ze všech přijimačů SID / VLF 24 kHz/ jde n aregistráky hukot kterej jsem dobrejch dvacet let neslyšel......

66 Ulrich Ulrich | 23. července 2009 v 16:32

Neodporuje si ten Rosťa trošku? Vždyť je-li každý Čech svině a je to geneticky dáno, pak je sviní i sám Ross. Přestěhováním se geny nemění. Přál bych Rosťovi, aby došel pokoje. Musí být nesmírně zátěžové žít v takové permanentní všeobjímající zášti, jejíž ideový podklad ( odsouzení konkrétní etnické skupiny ) je postaven na stejném principu jako antisemitismus.

67 ghost ghost | 23. července 2009 v 16:34

[65]: Tak to moje prace az tak strasidelna neni. Ale kdyz tu neco o sobe napisu, priqaci zase udavac a uchyl a budu se muset zase uchylit do bazin (malomesta).

68 ghost ghost | 23. července 2009 v 16:45

[66]: Mozna, ze je Cech svine az tehdy, kdyz se sejdou alespon 2, Ulihrachu.

69 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 23. července 2009 v 17:05

TO 66:.... Musí být nesmírně zátěžové žít v takové permanentní všeobjímající zášti, jejíž ideový podklad ( odsouzení konkrétní etnické skupiny ) je postaven na stejném principu jako antisemitismus.......

Pokud chce člověk účinně nadávat, měl by volit jen pravdivé pomluvy, jinak to vypadá trapně. Někdy je také pracné, probudit se z opice telefonem, ve kterém nám někdo připomíná, že na webu má být podle smlouvy další článek. Abych řekl pravdu, z hlediska účinných nadávek čechům se mi zdá suvereně nejlepší pan Buqoy například z blogu na Akutalne.cz. To je a asi nejen podle mne literární a faktové dělo velké ráže, ovšem asi ještě nikdy si ho nikdo  odnikud, kam se rozhodl psát, neodvážil vyhodit.

70 Bavič Kaiser Bavič Kaiser | 23. července 2009 v 17:08

Opravuji, Buquoy, a link:
http://aktuálně.cz

71 Bobisud Mihule Bobisud Mihule | 23. července 2009 v 17:43

Dekuji pane Vanku! Vase prispevky jsou vzdy vynikajici. Pouze se ptam cim se zabyvaji (spise kdo a za co je zivi) panove ghost a Kaiser.

72 ghost ghost | 23. července 2009 v 20:35

[71]: To budou elektrikari.

73 Čech z kotlinky Čech z kotlinky | 23. července 2009 v 23:20

Tak jsem napsal reakci a ... nic. Cenzůra pane Hedvíčku?

74 sten sten | 24. července 2009 v 0:12

Jejda a je to tady...že by i sem vnikla cenzura.....napsal sjem pěkný článek o pojetí termínu hypotéza a jeho ověřování a ono nic :-) To co zde pan hedviček napsal se v žádném případě nedá označit hypotézou -nehledě na to, že pokud ji budu chtít prezentovat, tak bych ji měl mít nějakým způsobem buď potvrzenou anebo vyvrácenou na základě určitého veděckého zkoumání. To jsou prosté základy metodologie.  v tomto případě jde pouze o pár holých věd, v žádném případě tento článek nelze brát jako vědecký. Stanislav.

75 Muki Muki | 24. července 2009 v 2:24

Ale Rosto, nejaky ten kanibalismus, ale s lidskou tvari, by snad prijatelny byl?

76 Pierino Pierino | 24. července 2009 v 2:47

Ach ta ceska zumpa....bretsneideri, udavaci, praskaci, zbabelci .... a vsechno je to v sametu, ja znam tu a ten zas tamhle tu....a jiny to nebude....

77 Vanek Vanek | Web | 24. července 2009 v 4:54

Jsem neskutecne rad ze jsem se diky tem kteri mi dali moznost videt par polozek ze svazku na moji osobu dozil toho ze vim stoprocentne kdo na me udaval ve Vidni. Normalni cestou na to nemam jako cizinec pravo. Fasisti!
Jsem doopravdy vdecen mne neznamemu a zname ktera me scany poslala. Dekuji mockrat. Jsem rad ze v Cechach ziji stale dobri lidi a ne jen termiti svine. Dekuji. Doufam ze na http://www.svazky.cz/index.php
bude spusten co nejdrive vyhledavac SEZO. Standa Penc udelal dobrou praci, podekovani patri i Langosovi... Dnes Pencovi  zase vyhrozuji:
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/stanislav-penc.php?itemid=7166

S pozdravem cizinec Vanek
http://jiri-vanek.blogspot.com/

PS: Jsem bezvyznamny clovek, nijak nemohli prekroucenyma zpravama o mne ovlivnit muj zivot ve Vidni ruzne Jalty. Nesmime zapomenout ze ve Vidni zili po desetileti i velice uspesni cesti podnikatele kterym se diky zdrojum jako Jalta komplikoval pristup k predem dohodnutym sluzbam ci obchodu s Ceskoslovenskem. Vim o cem mluvim.
A kdyz Buh da a posle z nebe dalsi scany z kterych se daji najit ve vyhledavacich dalsi byvali reprezentati Ceskoslovenska, budu moc rad.

---------- Forwarded message ----------
From: George Vanek <george.vanek@gmail.com>
Date: Jul 23, 2009 9:16 PM
Subject: Re: Jalta
To: Libri prohibiti <libpro@iol.cz>

Skront mi jednou v hospode ve Vidni po par dnech po mem prijezdu do Vidne rekl ze se zna dobre s Londynem. Pres Chartu. Hned jsem si vzpomnel na na Rychnov kde Londyn vypravel jak musi ozirat na haldach vinem manicky aby podepsali CH 77 a hned jsem vedel s kym mam tu cest. Snazil se vetrit jak mohl. Dobre ho znal Premek Janyr.
Janyr st. me se Skrontem seznamil snad treti den. Skronta me doporucil kdybych potreboval neco na miste prekladat do nemciny jako na uradech, radnici atd kdyz jsme se ve Vidni zabydlovali. Zeptej se na nej Premka Janyra nebo Ivana Binara az je uvidis. Chodil k nim domu ve Vidni, vsude dostal najist, byvaly reprezentant ceskoslovenska v chuzi na OH 1956 v Melbourne. Marie Zdrahalova, manzelka Dr.Ing. Artura Zdrahala si stezovala ze vyzira kdekoho. Schazel se s Mlynarem i s paterem Novotnym. Co se delo v byte u Kavina kde prebyvali rusti disidenti vedel perfektne. U Kavinu bydlel Frantisek Simunek z Chebu (CH77) a staral se o jejich asi petileteho kluka kdyz byli treba ve Svycarsku na dva tydny hrat divadlo. Simunek hrozne chlastal, kazdy se mu vyhybal. Jen Skront mu delal spolecnika. Prokoukli jsme ho s Arturem Zdrahalem pomerne rychle.
Jirka

PS:  Podivej se do priloh. mele paty pres devaty.

On 7/23/09, Libri prohibiti Chtel  wrote:
Jo, máš pravdu, je to Skřont,
Ahoj Jirka
-----Original Message-----
From: George Vanek [mailto:george.vanek@gmail.com]
Sent: Thursday, July 23, 2009 9:54 AM
To: Libri prohibiti
Subject: Jalta

Ptal jsi se na Jaltu. Zdroj Jalta se da asi najit ve svazku 12613/124.
Neco me rika ze by to mohl byt Dr. Milan Skront, nejsem si jisty.
Zdravim Jirka

78 Mischa Mischa | E-mail | 24. července 2009 v 12:18

Díky za odkaz na stránky "Najdi si svého Stbáčka!" Už vím, kdo na mne donášel a nezůstalo pouze u jednoho.
Mnozí z nich jsou dodnes ve vedoucích funkcích různých firem! Humus!

79 ghost ghost | 24. července 2009 v 13:43

[78]: Kde je ten link?

80 Milan Milan | 24. července 2009 v 18:53

Zasnu, ze jeste nekdo muze tolerovat komouse-ta jejich uzvanenost a arogance jesti do nebes volajici...ta Fibingerova by byla perfektni fit do Obamove staje, sadly.

81 dex dex | 25. července 2009 v 11:50

Ono to s námi nebude zas tak špatné. Hedvíčkova hypotéza je sice výborně aplikovatelná na starou generaci udavačů, ale mladá generace přememýšlí jinak. Viz. link
http://zpravy.idnes.cz/dam-vas-k-soudu-hrozi-grebenicek-tvurcum-filmu-klicek-pd1-/domaci.asp?c=A090722_210728_domaci_vel

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama