Cenzura v Cesku stale pokracuje...

29. září 2009 v 17:18 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Kdyz v nedavne dobe Stanislav Penc otevrel webstranky http://www.svazky.cz , ktere se snazily rozsirit pristup k informacim byvale StB, juchali mistni vlastenci nadsenim, jakou to svobodu dnes maji v tom Cesku. Vypada to ze hovno a ne svobodu. Cenzura v Cesku funguje jako driv a tak jako rudy Cyril Svoboda zlikvidoval v roce 2000 internetove Cibulkovy seznamy - dnes v USA na adrese http://www.cibulka.com (Fuck you very much!) - tak dnes stejni paskrivci a komunisticti pohrobci likviduji Pencovy stranky.

Ej, tezko se kraci do Evropy v laptich, co?

----

Tohle mi prave prislo:

Vážení,
vzhledem k tomu, že Vás zaujaly informace, co jsme zveřejnili před více než dvěma měsíci, informujeme Vás o následující věci.
Dnes (29.9.2009) poskytovatel webhostingu u stránky www.svazky.cz podlehl nátlaku inspektora Úřadu na ochranu osobních údajů Ing. Miloše Šnytra a zastavil provoz vyhledávání v databázi EZO (cca 770 tis. jmen osob,o které měla StB z jakýchkoliv důvodů zájem).
Připravujeme vše proto, aby databáze dále fungovala. V případě, že nám chcete jakkoliv v našem snažení pomoci, prosím udělejte to a kontaktujte nás buďto na emailu stanislavpenc@volny.cz případně na pencstanislav@seznam.cz nebo na tel: 605/701081

Srdečně zdraví



 

14 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Chuck Chuck | E-mail | 29. září 2009 v 17:35

Novy bordel se starymi kurvami

2 OM OM | 29. září 2009 v 17:36

A bude hůř ... tuším.

3 SpaceDefender SpaceDefender | 29. září 2009 v 17:50

Mne se libi jak se v tech vyssich vyvojovych fazich of Evil Empires vyjadruji souzi kultivovane.
Kdyz 17 listopadu (uz zase) 1960 popravovali za studenta Vladivoje Tonka tak tu popravu zduvodnili tim ze takoveho jedince "JEHOZ PONECHANIM V LIDSKE SPOLECNOSTI BY DALE BYLY OHROZOVAN LIDOVE DEMOKRARTICKY SPOLECENSKY RAD A ZIVOTY LIDI".

hezky sformulovano s nadlidskou tvari, co , ze by se za to nemuseli stydet ani demokrati v
Demokratic Respublik of C(z)ongo

4 SpaceDefender SpaceDefender | 29. září 2009 v 17:53

opravka: popravovali studenta Vladivoje Tomka ; ano, Vladivoj Tomek byl vami popraven, souzi. A Vas Vasek si liboval jak byla leta 1960a tvoriva

5 děda děda | 29. září 2009 v 18:12

No, já nevím, to, co V. Tomek činil, se v současném USA označuje jako terorismus - a nehraje roli, z jakého důvodu či přesvědčení se to děje, oni to ti islámští fundamentalisté ze svého hlediska taky myslí dobře. Myslím, že by se našly vhodnější a méně napadnutelné příklady komunistického svinstva, dokonce i s vynecháním Milady Horákové. Rád bych např. věděl, kolik lidských životů - byť i nepřímo - zničila "sametová revoluce", ale toho se asi nedožiju.

6 SpaceDefender SpaceDefender | 29. září 2009 v 18:24

Zlaty dedousku, mam vasi vzacne reakci rozumet tak ze vase vysoce vyvinute RudoPRAVni citeni vam napovida ze Masinove by meli byt take popraveni ?   uz tesim se :-))

7 Miloš Zach Miloš Zach | 29. září 2009 v 18:27

Takže každý novinář, který uveřejní jméno vraha bez jeho souhlasu, zaplatí podle paragrafu 45 až 10 milionů korun? Anebo nejsem dost chytrý tomu "správně rozumět"? Podivné to způsoby vládnou. Podle mne je to typický způsob jak soudruzi se snaží užít demokratického systému k jeho zničení, jako to dělali
před rokem 1948. Nemohu uvěřit, že pan Šnytr si upřímně myslí, že prosazuje správnou věc. Pakliže ano, tak nerozumí tomu, že ochrana soukromí a odhalování komunistických zvěrstev jsou dvě odlišné věci a měl by tedy být odvolán ze svého úřadu.

8 SpaceDefender SpaceDefender | 29. září 2009 v 18:31

co se tyce te Sametove Pice, jsem nazoru ze :
1. hlavnimi vitezi padu komunismu jsou exKSCaci, exStBaci a exPrognostaci (nekolik exPrognostaku se stali ministry).

2. Nejvetsim Vasko-Vaclafskym posametovym zlocinem bylo, je a bude ze OBETI KOMUNISTU BYLY PONECHANY V ROLI OBETI : obeti ekonomickych, psychickych, zdravotnich, doplnte mne

9 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 29. září 2009 v 18:34

Jednu oběť "sametové revoluce" jsem znal dobře. Přerovského lékaře Jana Chmelaře, který zemřel 25.9. 2005, uštván k smrti za to, že nechtěl lhát v souvislosti s pronásledováním Vladimíra Hučína  (nutili ho k výpovědi, která měla Hučína poškodit).

10 SpaceDefender SpaceDefender | 29. září 2009 v 19:09

8 doplneni provedeni :
3. De tretice vseho zleho, zadny zlocin spachany exKSCaky, exStbaky a exPrognostaky nebyl dosud tj za 20 let, potrestan. Kdo kryje zlociny (muceni, a privolani vstupu bratrskych vojsk) a zabranuje jejich potrestani je sam zloduchem.

Ctete kratky, vystizny ale bezzuby bo pouze deklarativni zakon 198/1993 o Zlocinnosti komunistickeho rezimu a o odporu proti nemu.   Hezke pocteni :-))))))

11 SpaceDefender SpaceDefender | 29. září 2009 v 19:17

opravka: 198/1993 = Zakon o protipravnosti komunistickeho rezimu a o odporu proti nemu

12 děda děda | 29. září 2009 v 19:21

[6]: No, nevím jak je to u ochránců vesmíru, ale já jsem se učil, že zabíjet lidi je ošklivé.

13 SpaceDefender SpaceDefender | 29. září 2009 v 19:46

@ 12 : Zlaty dedousku, takze vy dodnes litujete Reinharta Heydricha, K.H. Franka, Slanskeho (ktery znovurozjel nacisticke koncentraky pro KSCaky) ????

14 jan jessenius jan jessenius | 29. září 2009 v 20:43

pionyri v cesku je ze zakona zakazano shromazdovat a uvernenovat bez povoleni soudu osobni informace o obcanech CR. To lze jen v totalitnich zemich, jako jen napr. USA

15 Lafi Lafi | E-mail | Web | 29. září 2009 v 21:06

Prokousávám zajímavou knihou "Cesta do otroctví" od Friedricha A. Hayeka a je až s podivem, jak je dnes aktuální, i když byla sepsaná před více než půl stoletím.
Očima knihy je nejenom na tomto příkladu jasná snaha o nařizování chování lidí a jejich snaha dostat je zpět do područí totalitarismu, kde by občan neměl, nebo nesměl mít názor.
Čím dál, tím víc mi přijde, že jsme se totality v 89 zbavili pouze formálně, ale v myšlení lidí to stále zůstalo. Prostě, vláda práva, tak jak je v knize popisovaná je v České republice, čím dál tím větší sci-fi.

16 ghost ghost | 29. září 2009 v 21:15

[14]: Nejak se ti porad do nicku cpe to tvoje SS.

17 Rob Kterýten Rob Kterýten | E-mail | 29. září 2009 v 21:44

svoboda slova tady je jen pro někoho. Jak se rýpe do komun. prominentů, tak je zle. hnus

18 ghost ghost | 29. září 2009 v 22:12

[17]: Jo. V Nemecku byli s denacifikaci uspesnejsi, nez v Cechach s debolsevizaci.

19 Vanek Vanek | 29. září 2009 v 23:12

Ksindl bolsevicky je treba znicit. V listopadu do ulic!!!

20 Jaroslav Jaroslav | 30. září 2009 v 0:03

[19]: > V listopadu do ulic < ???
Nebud naivka, umis si predstavit ze by si byli Cesi sami schopni udelat ve sve zemi poradek?

21 Jaroslav Jaroslav | 30. září 2009 v 0:06

[Smazaný komentář] Hele ty pubertalni sasku Johanesi, zalez na ten svuj Nesmyslny blabol a nevnucuj se nekam kde o tebe nikdo nestoji.

22 Mischa Mischa | E-mail | 30. září 2009 v 0:19

Inženýr Šnytr se drží onoho známého:"Čí chleba jíš, toho píseň zpívej!" Víc asi netřeba dodávat....

23 Anti Anti | E-mail | 30. září 2009 v 0:30

ja tedy netusim, proc se tim pan Penc zabyva. Chapu, ze jednat s debilama je tezke, ale zakon hovori o ukladani dat a pan Penc zadna data, poskytnuta uzivatelem neuklada, pouze nabizi vyhledavani v datech, ktere pokud je mi znamo ulozil nekdo jiny davno pred panem Pencem nebo se mylim?

24 jan jessenius jan jessenius | 30. září 2009 v 4:06

Lafi 15´ a neplati to ve vetsim o USA ??

25 Vlastik Vlastik | 30. září 2009 v 5:15

Zajimalo by me co ten blbec Penc delal pred hadrovou revoluci, popripade jeho otec/ matka.
Jinak me to neprekvapuje. Pokud se komunisti nepotrestali, tak se proste neda s nicim jinym pocitat, nez ze za cas vylezou ze sve ulity a zacnou zase s temi svymi komunistickymi manyry. Kdy uz ten cesky narod pochopi, ze se musi vycistit at to stoji co to stoji a zbavit se vsech tech hajzlu co je ma, jestli chteji nejakou budoucnost.
PS. Radar nebude.

26 jan jessenius jan jessenius | 30. září 2009 v 8:35

pionyre jaroslave, ze ty budes takova spravna americka ovecka co moc nepremysli, modli se kazdy vecer a veri vsemu co se napise v us correct news ? misto  mozku mas magi kostku

27 Tomáš Tomáš | E-mail | 30. září 2009 v 8:40

Nevím, jestli přispívatelé tuší o čem ta databáze je. Tam přece nejsou jen STBáci. Já se tam taky našel (a byl asi veden)od 1995, když jsem se pokusil zdrhnout...

28 ghost ghost | 30. září 2009 v 9:07

[27]: Presne.

29 pavelgt pavelgt | 30. září 2009 v 11:55

No tak to je slovo do pranice, pane H.co Vy na to ?

30 Vanek Vanek | Web | 30. září 2009 v 12:24

[Smazaný komentář] Co vedla na tebe STB blbecku?

31 Vácslav Vácslav | 30. září 2009 v 13:35
32 Chuck Chuck | E-mail | 30. září 2009 v 15:38

to [Smazaný komentář] Neni mi jasne kdo napsal to povidani, nema to ani nickname, ale pokud neuvede dukazy anebo alespon rozumne duvody, musime to povazovat za hloupou pomluvu z kotliny.

33 Chuck Chuck | E-mail | 30. září 2009 v 15:50

to [26]:
Mily Jane Prechytry, jeseniussi

muzes nam nejak logicky vysvetlit, proc tak soudis o Jaroslavovi? Rad se sklonim pred tvoji moudrosti.
On napsal:
… umis si predstavit ze by si byli Cesi sami schopni udelat ve sve zemi poradek?”

Mas na to jiny nazor?

34 OM OM | 30. září 2009 v 15:52

[7]: Před únorem 1948 přece v ČSR už  demokracie nebyla.

35 jan jessenius jan jessenius | 30. září 2009 v 16:06

Chuck´(Norrisi/, jarousek odpovedel zcela nelogicky, asi jako prumerne nevzdelany yanek. definuj slovo poradek! Kazdy ma svoje predstavy a nejhorsi americke buranstvi se projevuje tak, ze ten us bordel povazuje za nejlepsi na svete a neustale se ho snazi za kazdou cenu nekomu vnucovat jako smradlavou kost!

36 Mirek Mirek | 30. září 2009 v 16:46

Zdravím, vy si myslíte, že kluk, který byl na vojně, kterému např. tehdy  bylo 18, chtěl domů, proto se nechal jakoby naverbovat, kterému je dnes 70, by měl být  dnes tahán na netu...a celý život nikdy nebyl v KSČ. Trošku mi to připadá papeže a Hitlerjugend..No, nic mějte se

37 Jaroslav Jaroslav | 30. září 2009 v 17:13

[35]: Jesseniusi,(uz ne Johanes?)kde jsi videl ze bych psal neco o poradku v USA. BTW, pri tvem "vzdelani" bys mel vedet co znamena vyraz "poradek v zemi".

38 SpaceDefender SpaceDefender | 30. září 2009 v 18:21

den dobry vespol, toto jest jen test PROVERUJici kym jsem blockovan and/or cenzurovan

39 děda děda | 30. září 2009 v 19:39

[13]:Hezká ukázka demagogie - nemají nahodou strážci vesmíru povinný VUML ? Ale k věci - trvám na tom, že zabíjet lidi je ošklivé - tak pravil Hospodin. Co k tomu přidali jeho "následovatelé", to je věc jiná - tak třebas první genocidu prováděli Židé v jeho jménu, když platnost příslušného Přikázání omezili jen na své soukmenovce. O to zajímavější je, že naproti tomu Eichmanna jenom zavřeli na doživotí.

Samozřejmě zabíjet je technicky celkem jednoduché a v porovnání s jinými metodami řešení příslušných problémů i levné, což ale neznamená, že je to správné. Ono totiž rozhodnout, co je správné popř. oprávněné, není tak jednoduché. Jak známo, na každou sebetěžší otázku existuje jednoduchá a snadno pochopitelná nesprávná odpověď. Vzpomínám na pasáž z jedné knihy Henryka Sienkiewicze: "Kali, co je to zlý skutek? Zlý skutek je, když Kalimu někdo ukrást krávu. Výborně, a co je dobrý skutek? Dobrý skutek je, když Kali někomu ukrást krávu."

Moc rád bych znal obecnou absolutně správnou, politicky invariantní a morálně nezpochybnitelnou odpověď na otázku "Kdy je dovoleno zabít člověka?"
Něco mne napadá, ale ať si hlavu láme taky někdo jiný.

40 Jaroslav Jaroslav | 30. září 2009 v 23:13

[Smazaný komentář]
Nemel bys radeji Hedvickovi podekovat zato ze ti zde dava prostor aby ses nam moh pochlubit svou psychyatrickou diagnosou.

41 BIS---ek BIS---ek | 1. října 2009 v 5:10

cetli jste knizku od UN lunatika Juliana Haxly?
On chtel vyvoj vseho lidstva jiz ze skumavek a kdyz clovek ztrati produktivitu, dostane par mesicu zdarma zdrogovani a pak ho zhumusuji "zhodnoti"
Ja nevim proc lide se tomu brani kdyz navrhovana nova Zdravotni pece v USA zrovna stejne vyzaduje a ja jsem tim doslova nadsen. Vyahz=uji mne a nerozumi mi moji krajane, proc asi?

42 L L | E-mail | Web | 1. října 2009 v 8:00

Zabavne je, ze pan Cibulka, ktereho si vazim, namital, ze v zakone je vyjimka pro tajne sluzby, ktere shromazdovat osobni data samozrejme mohou. Jenze ty Cibulkovy seznamy jsou prece seznamy tajne sluzby StB. A ty Pencovy taky. Jedinym resenim je presun do zahranici a pan Penc ma navic vymluvu, hehehe, ze to treba nedela on,jak oficialne prohlasuje ten komunisticky sluha Snytr.

43 jan jessenius jan jessenius | 1. října 2009 v 9:44

Jarousku 37, nevim co mas s johanesem, ale poradek v zemi by melo byt dodrzovani zakonu?Nebo jak to myslis ˇpri tvem vzdelaniˇ? zatim si nebyl schopen dast jedinou konkretni odpovedˇˇ Jen osel neodpovida na konkretni dotaz

44 jan jessenius jan jessenius | 1. října 2009 v 12:43

Hedvicek je jen zamindrakovany uzitecny idiot na jehoz blogu.cz(zajimave jak miluje cz), se jeden pobavi a zasmeje nad zahorklymi a zblblymi radobykomunistobijci.Ale coz uz nadelate, lidi jsou blby a pitomi na celem svete a usa zvlast, protoze si nechavaji srat na hlavu a jeste tomu tleskaji jak je to spravne a mysli si, ze je to tak nejlepsi na celem svete a v blizkem okoli. Orwell made in USA

45 jan jessenius jan jessenius | 1. října 2009 v 12:51

hele buditeli, a kdypak zacnes utirat prdel nejakemu cinskemu komunistovi?Empire State Building svítil rudě na oslavu Číny, New York je pobouřen
Newyorský mrakodrap Empire State Building se v noci zbarvil do ruda na počest 60. výročí vítězství komunistů v Číně.

46 Zay Zay | 1. října 2009 v 13:37

Chtěl bych mít roční příjem jako má dotyčný zbytečný a zároveň cenzorní úřad roční rozpočet. To by byl život!

47 Historik Historik | 1. října 2009 v 14:35

To, co spáchali Kubiš a Gabčík byl také nefalšovaný "terorismus."

48 Historik Historik | 1. října 2009 v 14:40

Pane Zach, máte naprostou pravdu, ta lidskoprávní pakáž se skutečně činí a opravdu by mě před 20 lety nenapadlo, že budu na "ochránce lidských práv" takto nadávat. Ono je dokonce nezákoné, když si obchody dělají seznamy lidí, přistižených při krádeži.
Také vzbudila už předem nelibost snaha zveřejňovat jména osob, které vyhlásily osobní bankrot, protože by těm chudáčkům už nikdy nikdo nepůjčil...

49 Historik Historik | 1. října 2009 v 14:45

No, ty úspěchy německé denacifikace bych nepřeháněl, ale i to, co se udělalo je z největší části zásluha vítězných mocností.

50 Historik Historik | 1. října 2009 v 14:49

Samozřejmě to vědí. Je to také databáze osob, které StB "poctila" svým zájmem. Někteří sledovaní zjistili teprve z ní, že byli sledováni.

51 Historik Historik | 1. října 2009 v 14:54

Adolf Eichmann byl pověšen. Jako jediná osoba v historii Izraele byl odsouzen k smrti.

52 Darebak Darebak | 1. října 2009 v 14:58

Jak kdybych byl v tom seznamu tak bych taky nechtel aby moje jmeno bylo zverejneno. Takze spravne rozhodnuti!

53 Jenda Jenda | 1. října 2009 v 15:23

Přestože byla Databáze odstraněna, jsou stránky pana Pelce zajímavé. Je zde mnoho odkazů na články v mediích, které se Databází inspirovaly: http://www.svazky.cz/ohlasy.html

Např. morální a intelektuální profil současného ministra zahraničí Jana Kohouta, který je ve spisu veden pod krycím názvem Kok, který má Aktuálně.cz k dispozici, podrobila StB Kohouta několika lustracím, ze kterých vyšel jako spolehlivý kádr bez protistátního škraloupu.
Ve svazku je také zmíněno, že od roku 1976 byl v SSM a o rok později v SČSP (Svaz čekoslovensko-sovětského přátelství). Na filozofické fakultě, jak uvedl v životopise založeném ve svazku, vystudoval obor vědecký komunismus-historie. "V roce 1982 jsem se účastnil SVOČ (Studentská vědecká odborná činnost) s prací na téma: "Strategie KS Západní Evropy v boji proti imperiallismu," píše Kohout ve svém životopise podepsaném v březnu 1984.
Také se dochoval záznam pohovoru StB, kde je hodnocen, jako " přímý, korektní, k nedostatkům kritický." V roce 1986 vstoupil Kohout do KSČ.

54 Jenda Jenda | 1. října 2009 v 15:45

V Pekingu dnes začaly gigantické oslavy 60. výročí založení Čínské lidové(=bez lidské tváře, for ever red) republiky.

Podívejte na ten peleton šťabajzen v rudém a bílých kozačkách se samopaly.

http://www.lidovky.cz/komunisticka-cina-zacala-oslavy-vyroci-kanonadou-fv0-/ln_zahranici.asp?c=A091001_091534_ln_zahranici_ani

Již se nemohu dočkat oslav naší Sametové revoluce. Oslav dědků exkomunistů a jejich přátel.

55 Jenda Jenda | 1. října 2009 v 16:00

Co se třeba ještě na http://www.svazky.cz/ohlasy.html dočtete, resp. najdete link na:
http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=642701

Z databáze EZO je patrné, že jméno Václava Havla procházelo celkem 15 archivními dokumenty. V osmi případech šlo o vyšetřovací spisy StB. Ze dvou svazků vedených na bývalého prezidenta se v archivech dochoval pouze jeden s krycím názvem Tomis II. První svazek byl zničen na počátku prosince 1989. Současně je u Havla poznamenáno, že jde o osobu 1, tedy nejvyšší kategorie nebezpečnosti.
V seznamech lze také zjistit, že jméno současného prezidenta Václava Klause figurovalo v sedmi dokumentech. Na rozdíl od Havla u něj ale není poznámka o nebezpečnosti. V archivech lze ke Klausovi nyní dohledat pouze jeden svazek s krycím názvem Kluk.

Proč se některé svazky na Havla a téměř žádné na Klause nedochovaly?

Za mrknutí též stojí mediálně známé kauzy na:
http://www.svazky.cz/causy.html

56 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 1. října 2009 v 17:32

Pokud jste si ještě neužili dost srandy, zapátrejte někdo směrem k jedinému "písničkáři", který získal v tvrdém rekvalifikačním roce 1978 důvěru a souhlas od estébáků k veřejnému vystupování.
To je teprv ta pravá legrace!

57 Jaroslav Jaroslav | 1. října 2009 v 23:09

Jessenuisi, tahle diskuse je o cenzure ve Swejkistanu a ne o tom zda jsou lidi blby v USA. Napis nam radeji svuj nazor na tu cenzuru u vas a nedavej zde najevo svoje mindraky.
[44]:

58 děda děda | 1. října 2009 v 23:41

[51]: Tak to se omlouvám, s něčím (někým) jsem si to spletl. Holt dědův mozek už má něco za sebou...

A jen tak mimochodem, operace Antropoid (atentát na Heydricha) byla veeelmi problematická - existuje dost dobře podložená hypotéza (možná je to i historicky zdokumentované), že vůbec nešlo o pomoc českému národu, ale špinavou hru, kterou hrála britská tajná služba s Canarisem, pro kterého Heydrich představoval nepříjemného konkurenta.

59 Jenda Jenda | 2. října 2009 v 3:17

Milý dědo, z toho všeho cos tu za těch pár dní vyprdkal, si říkám jestli nepatříš k těm našim mladým dědečkům. Tedy:

-    Admirál Canaris byl šéfem Hitlerovy rozvědky. Hitlerův režim nenáviděl, spolupracoval s Angličany a podporoval všechny H. nepřátele.
-    Canaris byl Heydrichem odhalen, až 1944 uvězněn a pár týdnů před kapitulací Německa popraven
-    Canaris ale organizoval několik atentátů na Hitlera, nejznámější je ten ve Smolensku, při němž byla použita anglická časovaná bomba, která selhala

Pokud to všechno víš, jak může ten tvůj „mozek“ vypotit, že „Angličané s Čechy hrály špinavou hru“. Angličané bojovali s Hitlerem a tobě vadí, že zorganizovali atentát na Heydricha?

Čili dědo, jestli tvůj nick má insinuovat moudrost starců, nám vysvětli jak jsi to myslel.

60 Pavel Pavel | 2. října 2009 v 8:49

[23]: Mýlíte se, naše zákony nedovolují,a bych zde třeba zveřejnil rodné číslo prezidenta i když je na webových serverech volně dostupné. Mohu vás jedině odkázat na volně přístupný www.justice.cz, kde je, či vám doporučit, aby jste si našel datum jeho narození, z toho vytvořil řetězec o 6 znacích a ten dal do internetu a máte ho patrně také. Ale uvést ho nesmím.
Tedy, i když někdo něco někde uložil, vy nesmíte udělat to samé. Není vám to jasné? Mě také ne. P.

61 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 2. října 2009 v 9:29

Tato diskuze je přímo bíčová. Vznáší se ve volném rytmu, jde zároveň o prd i o vznešené ideály demokracie. Já jsem si vychutnal odkaz na přehled toho, jak se kdo domáhá výmazu ze seznamů takového či makového druhu. Kdo nebyl a není v nějakém seznamu neexistuje! Koukejte se všichni do nějakého dostat.

62 Eda Eda | E-mail | 2. října 2009 v 10:10

Je v tom dopise i taková hříčka, jako ostatně v mnoha zákonech - slovíčko - Může - být postižen pokutou 10 mil. Kč. Volné uvážení úřadů - překládám si, že i nemusí... Jinak : Cibulkovy a státní seznamy zahrnují osoby, které převážně spolupracovaly s StB. Kdežto Pencovy seznamy jsou seznamy všech osob, které byly v hledáčku StB, tedy i těch, které o tom nemusely ani vědět - těch, které nosily pravidelně poštu "závadovým" osobám, praly jim prádlo (prof.Patočka a Jana ...), které opustily "nelegálně" republiku....

63 děda děda | 2. října 2009 v 12:17

[59]: Pár detailů pro upřesnění:

Canaris nebyl šéfem Hitlerovy rozvědky (nic takového neexistovalo), nýbrž abwehru - vojenské rozvědky. V nacistickém Německu bylo rozvědek několik, Heydrich byl (neklame-li mne paměť) šéfem Reichssicherheitsdienstu a s Canarisem soupeřil o vliv. Canaris byl roduvěrný nacista, nebyl ale takový fanatik jako Heydrich. Rozhodně mu nešlo o likvidaci fašistického režimu,  spíš by se dalo s trochou nadsázky říci, že byl vyznavačem "fašismu s lidskou tváří" a bylo mu jasné, že s Hitlerem v čele to s Německem dopadne špatně. Proto také - romanticky řečeno - "kul pikle s Angličany". Atentát na Heydricha bylo preventivní opatření - nevím, zdali RSHD Canarise skutečně odhalil ještě před Heydrichovou smrtí (asi ho podezřívali, ovšem v těchhle sférách každý podezřívá každého), ale Heydrichova likvidace Canarisovu životnost patrně prodloužila. Atentátní akce byla špinavá hra, poněvadž Angličani zneužili český odboj, který to potom těžce odskákal a spolu s ním spousta nevinných lidí, takže výsledný efekt pro český lid (promiňte mi, Hedvíčkovci, tento sprostý výraz) byl jednoznačně negativní. Na tom ovšem Angličanům nezáleželo, nějací Čecháčkové je v podstatě nezajímali, Angličany vždycky zajímali jen Angličani a anglické zájmy (zdráhám se říci britské, poněvadž to bych do toho zahrnul taky Skoty, Walesany a Iry ze severního Irska, a to by bylo historicky nespravedlivé). Což celkem dobře ilustruje to, jak si počínali třebas v Indii - jediné štěstí Indů bylo v tom, že jich bylo přece jen dost velká přesila, jinak vy dopadli jako Židé v Německu nebo Indiáni v USA, o spoustě národnostních menšin v CCCP ani nemluvě.

Ale to už jsme od kauzy Penc trochu daleko. Jen bych si ještě dovolil podotknout, že ve větě "Angličani hráli ... " se píše měkké i po l. Já vím, že obhajovat pravidla českého pravopisu v téhle diskusi je směšné, ale nějak mi to nedá. Na svém českém původu si nijak nezakládám, ostatně dost pochybuji o reálné existenci entity zvané "český národ", zejména pak o její slovanskosti, ale český jazyk má něco do sebe a mělo by se s ním zacházet slušně.

A pokud se týká "mladého dědečkovství" - na titul děda mám nárok proto, že mám tři vnoučata. Mládí je relativní pojem, jsem ročník 1947, takže mladý v běžném slov smyslu asi nejsem, ale proti některým věkově mladším lidem ze svého okolí si občas připadám jako kojenec. Proto taky naivita některých mých názorů a výroků - jsem například přesvědčen, že duševně zdraví lidé spolu vždycky mohou vycházet dobře. Bohužel mezi příslušníky druhu Homo sapiens je lidí zoufale málo a s těmi duševně zdravými je to bída ještě větší - a v...votom to je.

64 Jenda Jenda | 2. října 2009 v 13:45

[63]: děda

Omlouvám se za to "y", to se opravdu nemělo stát. Podobně jako Vy si myslím, že se má psát bez chyb.

65 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 2. října 2009 v 18:22

Za fanatického krvelačného nacistu Hajdrycha jsem uronil sentimentální slzu. Příště po podobném příjemném počteníčku ji uroním i za chudinku Ádu, který se musel nechat polít benzínem a vzplanout jak vatra při svátku čarodějnic.

66 Jirka Jirka | Web | 4. října 2009 v 19:04

Pěkný a zajímavý blog pokud chcete můžete mrknout i na můj

67 Souckova Souckova | 5. října 2009 v 12:37

ta peclive uchovavana lebka Adalfo Hitlera,kterou Rusove pamatne uchovavaj, pry dle posledniho vedeckeho nazoru patri zene, kde pak vlastne slozil sve kosti pravy Hitler?

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama