Zlo neni partnerem k dialogu II...

8. listopadu 2009 v 22:41 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Zaujal mne clanek profesorky Tydlitatove - vrele doporucuji k precteni a hlavne ono poznani, ze "zlo neni partnerem k dialogu". Nevim, zda autorem poznatku je Fedor Gal nebo ona, ale verim, ze mi jeho vypujceni si oba odpusti. Povazuji za naprosto prevratne, ze na neco takoveho prisel nekdo v Cesku - obzvlaste v Cesku - a to pres zasadni neduslednost vysvitajici z clanku. Za zlo totiz povazuji pouze nacismus a neonacismus (20 milionu mrtvych), ale uz ne tak komunismus (100 milionu mrtvych), byt ve srovnani s komunisty byli nacisti uplni amateri. To je to ceske spatne svedomi.

Dle meho nazoru se cesky narod z toho vecneho kolotoce zla (hlavne komunistickeho) nemuze vymanit jeste po nekolik generaci, uz jen proto, ze i ty nejbystrejsi mysli, jako je treba prave Tydlitatova nebo Gal, odmitaji k problemu pristoupit primo a celne - Tydlitatova navrhuje dokonce znova po letech jakousi "vnitrni emigraci". To uz tu jednou bylo, mlada pani, a VUML (vulkanizovany ucitel marxismu-leninismu) nas rychle presvedcil, ze je to nesmysl.

Jsem presvedcen, ze dokud Cesi tuhle formulizaci, ze "zlo neni partnerem k dialogu" nebudou chapat ultimatne a absolutne, ze Cesku neni pomoci. Proto mozna i ten nahly priklon autora techto radku k poetickym tematum. Ze "zlo neni partnerem k dialogu" je nutno chapat a aplikovat nejen v pripade v Cesku tak oblibenych neonacistu, ale i v pripade vylozene milovanych komunistu a ruznych variant tehoz - az do desateho kolena a az do posledniho komunistickeho diskutera v komentarich pod blogy. Kdyz uz je nemuzu rovnou strilet do hlavy - doprejte mi aspon toho poteseni se s nimi nebavit, ignorovat je a ze svych diskusi ty prasata mazat. A pokud je nesmim mazat - protoze je to proti ceske utlocitnosti - tak nebudu diskuse vubec povolovat. Ale strilel bych je radsi - nasili proti zlu je ospravedlnitelne. Pokud nesouhlasite - zustante v tom zlu zit. Beze mne.

Pri nedavnem pobytu na ostrovech jsem kdesi usnul na lehatku a po probuzeni jsem byl tazan, o cem se mi zdalo, ze pry jsem ve spanku hybal nohama a trhal rukama. Vymyslel jsem si nejakou blbost o tom, ze se mi zdalo o tom, jak jsem cvicil na III. celostatni spartakiade. Ve skutecnosti se mi zdaly me obvykle sny. V mych snech se strili. V mych snech valka jeste neskoncila. Valka se zlem. Zlo totiz opravdu neni partnerem k dialogu, ale plati na nej jen jedine... Sedel jsem v AC-130A coby gunner a krouzili jsme v noci okolo Prazskeho hradu. Tam taky sidli zlo. Vsechno jsem videl v night vision goggles. Bylo to stejne jako pred mnoha a mnoha lety, kdyz jsem tam jednou byl. Jednou mi to stacilo, neni to nijak pozoruhodne...

Podivejte se na nasledujici videa - jasne ukazuji, jak se ma zachazet se zlem. A ne volit je do parlamentu jak to delate vy...






 

9 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Rob Kterýten Rob Kterýten | 8. listopadu 2009 v 23:27 | Reagovat

Jo, na komunisty se tady zapomíná. Mnohokrát na to upozorňoval i pan Šinágl a byl hrubě napadán. Většina liberální společnosti s různými antinacistickými aktivitami také považuje Pinocheta jako velmi negativní postavu. Musím přiznat že jsem si na něj taky udělal negativní názor z hloupé neznalosti a kdo si umí poskládat fakta musí na něj změnit názor. A tak je to tady se vším. Neustále se poukazuje na tzv. pravicový extremismus, ale s různými anarchisty a rudými levičáky tady ještě spolupracují...

2 Dmae Dmae | 9. listopadu 2009 v 7:42 | Reagovat

[1]: Tak jako jste si opravil názor na Pinocheta, bude třeba opravit názor také na tzv. ultra pravici a anarchisty. To co je nazýváno krajní pravicí je ve své podstatě krajní levice, stejně jako komunisti, tzn. silná role státu. Asi Vás překvapí, že krajní pravici by dle názvu měla být anarchistická uskupení, tzn. nulová role státu. Ve své podstatě jsou to v našem případě zase jenom bolševické bojůvky.

Poznámka k článku - Češi jsou v podstatě tací jak je popisuje pan Hedvíček, ale sklony k nacismu? To co je nám médii prezentováno jako neonacisté, je ve své podstatě banda mladých blbů řízených BIS nebo podobnou agenturou. To je ale na samostatnou diskusi.

3 Ferda Ferda | 9. listopadu 2009 v 7:49 | Reagovat

Ano, Zlo-Hedvíček, není partnerem k dialogu...

4 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 9. listopadu 2009 v 15:14 | Reagovat

Je to jak s těmi opicemi a omýváním brambor od písku.
Mě zrovna dnes napadlo, že by mi nedělalo problém odstřelit zmetky Mertu, Třeňáka a Pallase.

5 Luis Luis | 9. listopadu 2009 v 16:33 | Reagovat
6 Luis Luis | 9. listopadu 2009 v 16:41 | Reagovat

[3]: Vsi nebo klisteti je jeho pocinani samozrejme a proto jakykoliv pokus pro pritrz napoak za zlo poklada. Takze Hedvicek je jen deratizator takovych vsi a potkanu jako jsi ty.

7 Rob Kterýten Rob Kterýten | 9. listopadu 2009 v 19:42 | Reagovat

[2]: Mně je jasné že náckové jsou levičáci. Možná jsem to měl dát do uvozovek. Je mi jasné co tím myslíte.

8 vonpetrinerhohe vonpetrinerhohe | E-mail | 10. listopadu 2009 v 4:46 | Reagovat

[1]: Mozna,  ze  nazor  o  Pinochetovi  si jeste  vylepsite : James R. Whelan - Out of the Ashes (history  of  Chile).

9 Mikeš Mikeš | 11. listopadu 2009 v 2:48 | Reagovat

Milý Rosťo, Tydlice nevyzývá k odmítnutí dialogu se zlem, ona odmítá dialog s kýmkoliv, kdo s ní zrovna nesouhlasí a naopak, vyzývá k cenzuře, k nesvobodě jiného slova, než jejího, dokonce otevřeně vyzývá k zákazu jí nepohodlných stran a dokonce k zavírání tzv. nácku a antisemitů - což jsou všichni, kdo má jiný názor. Je dobře, že jsi sem umístil odkaz na její článek, aby si i ostatní - zde zejména američtí abonenti - mohli udělat obrázek, o koho vlastně jde. Je to prostě její klasika, něco pravdy, zato plno lží. Nejméně polovina jejího výplodu by mohla být otištěna v 50. letech v Ruďasu. V ČR je plná nácků, rasistů a antisemitů. Většina lidí viděla přitom nácka nejvýš v televizi. Ta prý dává prostor k jejich prezentaci - to už je lež vrcholná, zástupci žádné z tzv. extrémistických stran se do telky nedostanou ani náhodou, pokud s nimi TV zrovna obratně nesestříhá nějaké prohlášení, aby z toho hoši vypadli jako úplní debilové. Prý se opět přepisují dějiny (rozuměj falšují ty jedině správné), takže takový Krystlík by asi u ní nepochodil. A něčemu takovému zde dáváš prostor? Fuj.

10 Souckova Souckova | 12. listopadu 2009 v 17:26 | Reagovat

Jakekoliv zlo zustava zlem v jakekoliv mire, at menši nebo vetši a co pusobi zlo je urcite špatne, to je neoddiskutovatelne!

11 ota ota | 20. listopadu 2009 v 22:36 | Reagovat

prosím Vás, pí.Tydlitátová je udavačka a pomatená osoba, která radikálním antikomunuistů nadává fašistů a vyhrožuje policií s. Peciny a Fischera Proto odešla i z i.dnes a nakonec i z Respektu.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama