Únor 2010

Současné dění v ÚSTR je další zkouškou (ne)kvality naší demokracie!

28. února 2010 v 20:29 | Jan Šinágl |  Clanky jinych autoru
Jako by zde nebyl nikdo minimálně stejně schopný a nestudoval VUML?! Právě jako dělník by pan Pernes ukázal pevný postoj a charakter! Má právo ho nemít, pak nemůže mít právo být ředitelem ÚSTR! Mravně a charakterově selhal, kolaboroval se systémem a má nyní řídit "nezávisle" jeho zkoumání?! I ta nejvyšší možná tolerance musí mít své hranice. Jinak ztrácíme schopnost hodnoty rozeznávat, ctít, obhajovat, bránit a o ně usilovat! Doufejme, že Rada USTR se nevymluví na to, že Pernes VUML nedostudoval a tudíž žádný zákon neporušil?! Při bezcharakternosti některých jejích členů to ale nelze vůbec vyloučit. Mělo by být vypsáno nové výběrové řízení! Mimochodem Jiří Pernes v rozhovoru pro LN nemluvil pravdu, nechci-li říci, že přímo účelově mlžil či lhal ve věci stupně vzdělání pracovníků ÚSTRu. Zatajil, že mnoho pracovníků je krátce před uzavřením svého vysokoškolského studia. Co chcete a můžete očekávat od bývalého komunisty, že?!

Běda zemi, kde funkce obsazují ti, kteří si svoji bezcharakternost neuvědomují, nepřipouštějí či nejsou schopni ji pochopit a uznat! Hosty zítřejších OVM ve druhé části budou Jiří Pernes a Pavel Žáček - může to být velmi zajímavá diskuse - jako byla zajímává diskuse-hádka v pořadu MÁTE SLOVO, na téma zastřelených na hranici, kde skvěle argumentoval JUDr. Milan Hulík a právě i odvolený ředitel ÚSTR Pavel Žáček! Skvělá a názorná ukázka nemocného, totalitního myšlení bývalých i dnešních soudruhů!

Bývalý velitel Pohraniční stráže v hodnosti plukovníka byl ukázkovým příkladem! Škoda, že se ho nikdo nezeptal jak vysokou nyní pobírá penzi? A škoda, že mu nikdo nepoložil otázky např.: "Chránili jste hranice před pronikateli či unikateli, když zákon nařizoval chránit hranice jen před pronikateli?" - "Byli snad pronikatelé občané Československa, toužící po svobodě a po kterých jste stříleli jako po divoké zvěři a unikatelé tzv. západní agenti?" - "Kolik bylo celkem zadrženo a zavražděno československých občanů a kolik zadrženo a zavražděno těch, co se snažili přejít na území Československa ze Západu?" - "Nehlídali jste náhodou velký koncentrační tábor a nechovali jste se podobně jako dozorci v nacistických koncentračních táborech?"

Mohl bych pokračovat, ale paní Jílková mne těžko kdy do pořadu pozve, jakož i jiní moderátoři ČT či ČRo, kteří slíbili a přesto nepozvali. Pořad TV NOVA "Kotel" jsem navštívil celkem 3x (Miroslav Grebeníček-Pavel Němec-František Bublan) a "zatopil" jsem asi moc - pořad s Františkem Bublanem jako ministrem vnitra byl posledním! Slovo jsem si musel doslova vykřičet, když jsem byl po celou dobu vysílání ignorován. Měl jsem co dělat, abych v závěru pořadu stihl říci alespoň část toho co zaznít mělo a TV diváci nemuseli poslouchat naivní až hloupé otázky přítomných.

Třídenní konference v Senátu a na Úřade vlády ČR byla kvalitnější, než jsem očekával. Zpravodajství následuje příští týden. Máte se na co těšit - na Úřad vlády ČR jsem se dobýval půldruhé hodiny! Škoda, že ČT nevysílala přímým přenosem, mohla zaznamenat např. i to, jak jsem zabránil diplomatickému konfliktuJ


Jak moc zdegenerovana je ceska mladez?

28. února 2010 v 17:45 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Stava se mi to cas od casu znova a znova. Napisu nejaky clanek, ktery kritizuje pivem zblble ceske vlastenectvi a hlavne komunistickou minulost/neokomunistickou soucasnost Ceske republiky a bleskove se mi dostane nadavek do bolseviku, pripadne estebaku. Kdyby mi nadavali do imperialistu, zapadnich zaprodancu, valecnych stvacu, nepratel miru a pokroku, agentu zapadnich diverznich central a tak - to bych snad pochopil, ALE BOLSEVIKU? TO UZ JSTE TAM VSICHNI PADLI NA HLAVU NEBO CO?

Me to pripada, ze ta dnesni ceska mladez je tak zdegenerovana, ze si treba uz ani neuvedomuje rozdil v tech zalezitostech a opravdu uz nevi ktera bije? Vedi, ktera je leva a prava noha, nebo se pri pochodovani na ne musi rvat "seno" a "slama"? Je jasne ze hloupi, zdegenerovani rodice nemohou vyprodukovat myslici mladez - ale je to opravdu az tak spatne? Jsou opravdu vsichni cesti Cesi na internetu cleny Delnicke strany, pripadne KSCM?


Date: Sun, 28 Feb 2010 16:49:47 +0100 (CET)
From: libor.kosour <libor.kosour@seznam.cz>
Subject: Re: [ross_hedvicek] Duvody proc je Cesko zemi tretiho sveta ...
X-Seznam-User: libor.kosour@seznam.cz

bolsevickej idiote!

Duvody, proc je Cesko zemi tretiho sveta...

28. února 2010 v 3:38 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Pomerne slozitou cestou jsem se dostal ke starsimu clanku Ivy Skochove, ktery uplne puvodne vysel v Reflexu 29.5. 2008 a je k videni na http://www.reflex.cz/Clanek32498.html. U nas na Floride se Reflex v trafice neprodava, to byl prvni minus, tak jsem jej uvidel az pretisteny v australskych Novinach a odtamtud jsem si jej vyhledal na internetu. Je to typicky clanek stylu "pro stromy nevidime les", autorka velice inzeruje sve americke pseudo-vzdelani, ale pise cesky stylem z vokovicke Sorbonny. Byla v Rusku a je viditelne znechucena. Mohla se mne zeptat a usetrila by si spoustu penez, ale ti mladi jsou nepoucitelni.

Iva Skochova pise o Rusku: "Potiz s cestovanim v Rusku neni ani tak v tom, ze se neustale zmitate mezi prvnim a tretim svetem, jelikoz ten druhy zmizel se Sovetskym svazem. Problemem je spis to, ze Rusko ma vsechny nevyhody rozvojove zeme a jen malo z jejich vyhod. Zkratka propagovat Rusko jako turistickou destinaci neni snadne: Sice platite neuveritelne vysoke ceny, zato si ale uzijete mizernych sluzeb."

Hmmmm. To jako Cesko je znamo kvalitnimi sluzbami? A co turisty okradajici prazsti taxikari, co ty dvoji ceny pro turisty v prazskych restauracich, co ty spinave prazske "internacional" hotely, co ta celkove predrazena Praha s posranymi ulicemi plnymi psich hovinek?

Iva Skochova pise o Rusku: "Jednim z nespornych plusu cestovani v rozvojovych zemich je jejich cenova dostupnost. Kdyz v jihovychodni Asii spite ve skromnem hotelu, kde sice zapacha odpad, ale stoji jen 350 Kc na noc, berete to jako soucast zazitku. Kdyz za podobny pokoj v Petrohradu zaplatite jako ja 3 500 Kc, je to sice take zazitek, ale zdaleka ne tak poeticky. Kdyz platite vysoke ceny, ocekavate tomu odpovidajici sluzby. A ty v Rusku nejsou."

Tak tomu rikam cesky sovinismus :-)

Iva Skochova pise o Rusku: "Rusko se snazi presvedcit vsechny, a hlavne samo sebe, ze je vyspelou zemi. Moskva, nejdrazsi mesto sveta, je plna znackovych obchodu, luxusnich aut, muzea jsou nabita prvotridnimi kolekcemi a orchestry spickovymi hudebniky. Susi si muzete dat na kazdem rohu stejne tak lehce, jako se pripojite bezplatne na wi-fi. Nocni zivot je srovnatelny s Londynem. Maji tu i kvalitni skoly."

Aha, autorku zrejme vzrusuji nocni zivot, juchani v nocnich barech a diskotekach plnych mafianu, voru, novyje russkyje, prostitutek a dealeru s drogami.

Iva Skochova pise o Rusku: "Jenze kdyz se podivame zblizka, zjistime, ze diplom z Lomonosovy university se da za par tisic koupit u dealeru v metru. Ze nocni zivot je otevren jen tem, kdo jsou bud krasni, nebo bohati, idealne oboji. Ze jedna ulice je vystavni, ale za rohem uz je blato a odpadky. Ze na rozdil od Zapadu si znackove zbozi a bohaty kulturni zivot muze dovolit jen opravdu maly zlomek populace."

Autorka se zrejme domniva, ze v Cesku je to uplne jine. Diplomy se nedaji v Cesku koupit ani z Plzenske univerzity, ani z Karlarny. Bohaty kulturni zivot, mozna i ten autorkou opevovany nocni zivot si muze v Cesku dovolit kazdy, ne jen opravdu maly zlomek populace. Holka je ponekud neinformovana - asi proto je pouze ceskou novinarkou. To pak dava smysl.

Iva Skochova pise o Rusku: " Zde je trinact mych zcela subjektivnich duvodu, proc je Rusko podobne tretimu svetu:

1. Na mnoha mistech se neda pit voda z vodovodu."

R.H.: (V Cesku zrejme ano. Necistota Ceska a Cechu je primo legendarni. Z ceskeho jidla se turiste pravidelne pobliji, z piva je jim zle. Poslouzim i osobnim prikladem: Pri svych dvou navstevach Ceska jsem mel vyrazne strevni potize zvane diarrhea, a to prosim patrim k vybiravym jedlikum a nesezeru vsechno co vidim).

2. Vysoke procento lidi kouri (az 60 % dospele populace). Zatimco ve vyspelych zemich se procento kuraku zmensuje, v Rusku jsou cigarety porad jeste �cool�. Pro srovnani � Marlbora stoji jen asi 30 Kc.

R.H.: (A v Cesku se nekouri vsude?)

3. Malo lidi umi jiny jazyk nez rustinu. K tomu pristupuje neexistujici mezinarodni znaceni, jak v metru, tak v restauracich.

R.H.: (A Cesi jsou znami tim, ze mluvi jinymi jazyky?)

4. Pochybna kanalizace. Sifon ve sprchach by byl dobrym zacatkem k ceste do prvniho sveta. Podobne je to s vyhazovanim pouziteho toaletniho papiru do kose, respektive do zachodove misy.

R.H.: (Neni Cesko zeme, kde se plati za pouziti zachodu a jedine po zaplaceni vam hajzlbaba vyda jeden ctverecek toaletniho papiru? Videl jsem to osobne na zamku v Kromerizi.)

5. Smog, spina a spatne ovzdusi. Kombinace aut bez katalyzatoru a levneho benzinu neusti v nic dobreho.

R.H.: (Je Cesko znamo cistym ovzdusim? Ja nevim - informujte mne!)

6. Vysoka emigrace. Nikdy neni dobrym znamenim, kdyz lide masove opousteji svoji zem a nehodlaji se vracet.

R.H.: (Ano mila vlastenko, z Ceska myslici lide prchaji, jak jen muzou. Milion Cechu a Slovaku v zahranici hovori jasne - a to jste emigranty prstali pocitat uz pred dvaceti lety - kolik by to bylo dnes?)

7. Policejni stat a jine zasahy do lidskych prav. Na ulicich nejsou videt postizeni, protoze jsou v ustavech. Gayum je pravidelne odepirano pravo shromazdovat se. Svoboda tisku je minimalni. Policie se plete do vseho, dokonce i turiste se musi registrovat na policii, chteji-li v Rusku zustat dele nez tri pracovni dny.

R.H.: (V ktere zemi jsem to dostal 1000 korun pokuty, protoze jsem se odmitl prihlasit ze na policii? Bylo to v Pakistanu a nebo v Cesku? Bylo to v Cesku.)

8. Lide se dozivaji nizkeho veku. Atribut spojeny se spatnou zdravotni peci, neinformovanosti a levnou vodkou.

R.H.: (Zato ceska zdravotni pece je primo legendarni. Ve vsech zebriccich hned za Kubou.)

9. Rozsirenost poulicnich kiosku. Protoze restaurace a bary jsou pro vetsinu lidi nedostupne, postavaji u stanku, piji pivo z plechovek a jedi �kartosky� aneb brambory s ruznou cholesterolovou naplni.

R.H.: (Opet velmi ceska zalezitost, pred par tydny mi pritel z Prahy poslal fotky ze Staromestskeho namesti, zverejnil jsem je na svem blogu - nabito natriskano - cele namesti plne kiosku a stanku, a to prosim zadni Vietnamci, ale Cesi!!!)

10. Oblibenost okazalych projevu blahobytu, at uz opravdoveho, ci ne. Napriklad trpytive sperky ci obleceni s leopardimi motivy, a to v ruznych stupnich autenticnosti.

R.H.: (Cesky nevkus je opet legendarni, v cele skale od nevkusneho obleceni pro zeny az po tolik oblibene automobily Audi pred kazdym mestskym uradem.)

11. Nezdvorilost a s ni spojena neschopnost vytvaret fungujici fronty. Ano, myslim tim bez predbihani.

R.H.: (Ocekavat od Cechu zdvorilost by asi taky nebylo prilis na miste, ze...)

12. Neexistujici stredni trida. Bud Bentley nebo Lada. Pripadne take stara Volha posazena na podvozek Porsche Cayenne a posazena diamanty za temer milion dolaru (viz video).

R.H.: (Nevim tedy o Volze posazene na Porsche, ale treba filmove zabery z pohrbu mladeho Kocky, ty Rollse a Bentley hovorily samy za sebe. A mimo Prahu lidickove dodnes jezdi Skodou 100 nebo 110. )

13. A samozrejme xenofobie. Neni zajimave, ze cim mene je urcita spolecnost uspesna, tim mensi ma pochyby o sve vlastni nadrazenosti?

R.H.: (Xenofobie? Pocity nadrazenosti? Cesi jsou prece mistri! Jagr na Hrad? Vlastne ted uz ne. Cesti hokejiste zrovna dostali slavne na olympiade na prdel a jeli domu. Celkove podradne a charakterove zkurvene narody uz pomalu nemuzou byt hrdi ani na sportovni uspechy, kam to ten svet speje? Cim mene je spolecnost uspesna, tim mensi ma pochyby o sve vlastni nadrazenosti - to je hluboka pravda. Jenze nejen v Rusku, ale i v Cesku. Od bezneho upoceneho ceskeho paskrivce, ktery ohrnuje pysk nad vietnamskym trhovcem az po Delnickou stranu poradajici pogrom na cigany - Zidu je nedostatek.)

Takze ceska novinarka Skochova napsala opovrzlivy clanek o Rusku. Ano, mela pravdu. Jenze si zapomela vsimnout, ze jeji duvody se tykaji jeji vlastni zeme, Ceska, o to vic... V civilizovanost ma Cesko cestne misto mezi Ruskem a Mongolskem. A kdo neskace neni Cech.




Pochvala-thon cislo 2

26. února 2010 v 19:35 | Ota Gembala |  Clanky jinych autoru
Ross Hedvicek | 12. června 2008 v 16:05 | Reagovat
Ty jedna prukazna nepravdo :-)

jony | 16. června 2008 v 11:44 | Reagovat

Pane hedvicek k radaru se vyjadrovat nechci jednoznacne souhlasim ABY TADY UZ BYL!!!A VLASTNE ANI O NEM PSAT NEBUDU PISI TADY O TOM JINI ! napisu vam neco jineho vsiml jste si jakou voli taktiku ?? ti kterym udajne z drivejska jste nevadil psal jste o Jirkovy jak kradl salamy a tak podobne vsichni jsou a byli proti komunistum a velmi mile vas oslovuji ale co jim sahate na jejich rozhodnuti kdyz oni nejlepe vedi jiste za ""penize vime od koho""ze ten radar tady v Ceskozlodejsku byt nemusi kdyz ho nechteji! je to jasne priznani toho ze Mazat tyhle Komunisticke Buziky je na miste a tyto co se snazi to tady nejakym zatim jemnejsim spusobem narusovat nechat at si tady ty nesmysli pisi vime dobre o koho jde ale psichologie techto nestoji ani za zlamanou gresli mam obavy ze ti co je plati si budou muset sehnat nejake lepsi Komunisty !! za clanky davam Karmu a piste a blbcum na diskusi posilam prostrednicek nic vic si nezaslouzi.


Viktor malý | E-mail | 11. června 2008 v 15:51 | Reagovat
Mluvíte mi z duše, protože v naší, ještě stále trochu socialistické vlasti je tento názor velmi ojedinělý. Těším se na další Vaše názory.


Jozef | 11. června 2008 v 21:26 | Reagovat
Všichni rozumni lide v cele Evrope maji byt Americe vdecni za to, ze jedine Amerika chce ochranit Evropu pred nicivymi atomovymi mohamedanskymi iranskymi raketami.
Dekuji Ti Ameriko, at ti je za to chvala. Jenze ja bych rad vedel, nad kterym uzemim se budou iranske rakety zestrelovat a na ktere uzemi rsp. stat budou padat radioaktivni trosky zestrelenych atomovych iranskych raket. Bude to Jihoslavie, Madarsko, Cesko, Slovensko, nebo Ukrajina ci Rusko. Nikdo mi na tuto otazku nechce dat konkretni odpoved.


Štěpán Kot | E-mail | 13. června 2008 v 12:15 | Reagovat
Jaká hrůza, když Češi začnou přemýšlet a vyvozovat závěry podle informací kterých se jim dostalo během "vzdělávání" nebo které vyčetli ze "seriózního konzervativního" tisku. Obávám se, že jste trochu masochista, pane Hedviceku, já bych zvracel, když čtu ty pseudohumanistické sračky s bolševickým odérem. Ale ten mindrák z USA je nevyléčitelný a bohužel to platí skoro pro celou Evropu. A teď se do mě dejte, třešínky červivé, až vám budou rudé šunky vibrovat... Jenže já jsem v pohodě, protože z tohohle bordelu budu už za rok fuč, úplně fuč a to tam, kam vy byste nepáchli ani za živého Boha. Budu (už doufám navždy) v jůesej - to je tam, kde bude možná prezident člověk hodný obdivu a ne tajtrlíček. Ale pro vás je možná McCain vrah jako Mašíni...


marie | E-mail | 10. června 2008 v 18:50 | Reagovat
dobrý den přeji, pivo nepiji nemohu posoudit, ale dovolte malou poznámku, pane Hedvíčku, Vaše články jsou jedním slovem "perfektní" a ze života, tedy z našeho života.


Ondra | 10. června 2008 v 19:49 | Reagovat
Vy nám odebíráte i poslední existencionální jistoty:(


Jirka Wolf | E-mail | 5. června 2008 v 22:50 | Reagovat
Tak to vidíš, Rosťo, jakou tu máme v Česku autocenzuru. Nic podobného, o čem se zmiňuješ, se v našem tisku nepíše a ještě hodně dlouho psát nebude. A na tomhle případě je vidět, že na internetu je dostatečná svoboda odproštěná od cenzury a že můžeš svobodně psát a myslet. V Česku můžeš svobodně psát aj i myslet, ale nic z toho pravdivého, co napíšeš, Ti tady nedají do tisku. To tak šířit mezi lid pravdu! Tak vidíš, jaký tu dál vládne strach. A tak spousta lidiček v Česku tápe, nemají svobodný přístup k historickým a zvláště potom objektivním informacím, protože tyto informace tu prostě nejsou. A nakonec se mnoho z tisku kouzelných bedniček ani nedozví, co se v této zemi v současné době děje, a tak jsou zmateni. Odkazuji je na internet, kde mají možnost se více dozvědět. Je smutné, že namísto toho, aby se obohacovali o historické pravdy, předkládá se jim nechutný bulvár, kde kdo s kým spal atd. Havel jako zrádce a dvojitý agent, je stále v tisku oslavován jako hrdina a sametový podvod zůstává nadále vítěznou revolucí. Nechutné. Za Tvé články, Rosťo, moc děkuji a chválím Tě. Co mohu, tak přeposílám lidem, kteří chtějí mít jasno. Dobrou noc, Jiří.


Jan Zaricky | E-mail | 6. června 2008 v 0:54 | Reagovat
Dekuji nejlepsimu blogerovi za pravdivou chronologii.
Naplanovany sametovy podvod jede podle scenare za podpory vetsiny porobeneho obyvatelstva. Skutecne udalosti a fakta kolem roku 1989 jsou v CeskoZlodejsku malo znama a ani neni o ne velky zajem.

Luis | 6. června 2008 v 2:27 | Reagovat
Tento clanek se zabyva tim jak se situace s CR resila. Jak a kdy a kvuli cemu ale ceske problamy vznikly, neni v clanku ani carka. Je to skoda, doplnenim - proc (se komunismus a Rusko uchytily v CR), by clanek ziskal desetkrat na vaze.
aLE I TAK KARMA A UZNANI.
lUIS


jony | 6. června 2008 v 10:09 | Reagovat
diky Rossi, jinak Dolejsi lezel tenkrat v zaludku Havlovy jako tezky balvan, on se domnival ze je brzi po revoluci a ze by se to mohlo nejako obratit proti nemu, rozumej proti tem""" kterym dali do ruky zlatou slepici ktera jim dodnes snasi zlate vajicka, a Rusku delaji slouhy, tenkrat Dolejsimu Havel vyhrozoval ze ho necha Zavrit! a ani se tim moc netajil, v te dobe lide prohledli co je Havel Zac ale uz bylo pozde meli Zadelano, dokonce se tradovalo ze ho chtel nechat strcit do Blazince! pote ho sice Cibulka z Vydrou dostali pred soud, ale zustalo z toho jenom to ""Vasku jsi Prase""" a tak je to dodnes,bohuzel.


Jozef | 5. června 2008 v 23:17 | Reagovat
Rosto, radi cteme to co napises. Bereme Te vazne a tesime se na kazdy Tvuj clanek. To, co pises je pravda a pravdu nikdo neznese.O Tve clanky je velky zajem, musim je preposilat desitkam lidi v Cesku. Vsichni Ti zavidi a mas moc nepratel, ale pravda je na Tve strane.



Luis | 6. června 2008 v 2:32 | Reagovat
Hedvicek se do ceske historie uz nabeton zapsal. A ta doba, kdy lossosove a podobna zlodejska verbez dostane v Cesku pres nufak prijde. Podle nejjednodussiho prirodniho zakona.


Vlastik | E-mail | 6. června 2008 v 5:34 | Reagovat
Ja ceskou Wikipedii nectu, ale Hedvicka ano. Nemam zapotrebi se rozcilovat. Zajimave je, ze ho ctou i ti cvoci z ceske Wikipedie. Viz "Vyhozeny z Wikipedie".


Milan Rezabek | E-mail | Web | 5. června 2008 v 0:06 | Reagovat
Po cteni techto komentaru se mi dela blbe od zaludku. Sranda je jasne zakazana, za karikaturu sv. Petra v nebi, se jde nabeton
do pekla (nebo Iranu). A vy je v tom podporujete! Iransky smysl pro humor je obrizka osmiletych holcicek se strepy od lahve Coca Coly. Bez umrtveni! Rosto, nemuzes uverejnit ten serial z Iranu, co jsem Ti dnes poslal? Evropa se ma jasne na co tesit, protoze ty omluvy uz dost nebudou.
Ty fanatycky kurvy chteji krev! A proc, vy idioti - stale nadavate Rostovi,ktery se neboji vam poserum servirovat pravdu? Cteni vasich perverznich komentaru je na urovni 1. tridy obecne z Dobran. Alespon se pokuste o nejakou legraci - nebo uz u vas uplne vymrela? Nebo se zkuste omlouvat! Na to ma cela Evropa jasne patent. Stydim se, ze jsem se tam narodil!


Jenda | 31. července 2008 v 1:33 | Reagovat
To, že ti Moraváci nemají rádi Hedvíčka bych jim nezazlíval.
Nemusí ale zrovna jednoho deprimovat tím, jak si užívají. Jako by jeden moravský Macek nestačil?Jen díky ironii pana Hedvíčka se na ten jejich beznadějný svět mohu dívat s úsměvem. Podle počtu příspěvků Rosťa jako kůl v plotě nepůsobí. Kdo tu ale bizarně trčí, jsou někteří jeho moravští masochističtí čtenáři. Již vidím to maso až tu Milan s Hankou uvidí svůj blbý dopis. Pane Šinágle, jste si jistý, že ti dva rajští knedlíci existují, že si je Rosťa nevymyslel jen aby Vás vyprovokoval?
p.s.
Otázka. Oni píší o paprikách a ne o knedlíkách; anebo ty se jí k tomu?


The Pretender (Lukas D) | 1. srpna 2008 v 1:53 | Reagovat
Rossi. Nejúčinější způsob, jak se zbavit blbých komentářů na tomto blogu je zablokovat IP adresu lidem, co zde otravují.


James | E-mail | 25. července 2008 v 2:52 | Reagovat
Nelze, nez s Ross naprosto souhlasit. Uzitecni idioti celeho sveta - spojte se!!
Jim


Vlastik | E-mail | 26. července 2008 v 19:42 | Reagovat
Spise bych rekl, ze p. Hedvicek poukazuje na spinu zametenou pod koberec. Nekterym lidem se to nelibi, protoze si mysli, ze je uklizeno. Proto souhlasim s p. Hedvickem - "a co ta spina pod kobercem? Kdy ta se uz konecne uklidi?"


Karel Neufuss | E-mail | 13. srpna 2008 v 8:09 | Reagovat
Pane Rossi Hedvicku,
dlouhodobě sleduji Vaše glosy a články, týkající se zejména poměrů v Česku a na Slovensku.
Myslím, že jste jeden z mála, kteří pojmenovávají fenomény kolem nás PRAVÝMI JMÉNY.
Absurdita doby a pokrytectví společnosti (zejména po r. 1968 a následně i po r. 1989) - jsou nepřekonatelné !
Žel, i tehdy, i teď mají "opratě" v rukou - pořád ti samí ...
Jsem pesimista (znaje mentalitu, charakter a povahu těchto národů) -a nevím, zda-li se někdy podaří tento trend zvrátit ?!!! ...
I když se to však nedaří - přesto je užitečné na ZVRÁCENOSTI uvedených "kolaborantů" a "užitečných idiotů" (jak uvádíte) - neustále upozorňovat, zejména v kontextu, kdy množství primitivů má zřejmě deficit citu, inteligence a chápání souvislostí.
Přeji Vám hezký den a úspěšné tažení proti absurditám doby !
Karel Neufuss


Victor Bolt | 24. července 2008 v 18:57 | Reagovat
Je to moc dobre napsano.
Otazka je zda-li je to opravdu z Ceska a od pana advokata ?? Postradam hacky a carky.


Ross Hedvicek | E-mail | 24. července 2008 v 19:23 | Reagovat
Bolt: Hacky a carky mne irituji, odstranuji je ceskym programem Padik.


Kimi | E-mail | 24. července 2008 v 22:09 | Reagovat
Velmi hezky a vystizny clanek. Kimi


Milan z Nevady | E-mail | 25. července 2008 v 4:32 | Reagovat
Ditto mily EMIGRANTE!
Pokud jde o Rostovo psani, souhlasim s Tebou 100% i kdyz mu malo lidi da credit za jeho osvetovou sluzbu mezi Cizky venku, kteri to maji nekdy popletene... (jako ja - ale ja holt su crazy jazzovy muzikant), coz mi i StBaci v padesatych v jejich popleteni odpustili. Vzpominam kdy propagace jazzu byla protistatni FELONY!


mynotes | Web | 21. července 2008 v 14:52 | Reagovat
Jinak, pane Hedvíčku, slovo "eventually" je podle mě klasický false friend. Český výraz "eventuálně" vyjadřuje jinou možnost. Jen pokud byste chtěl dobrou češtinu ještě zdokonalit :-)).

Emigrant | 6. července 2008 v 1:02 | Reagovat
Nechapu proc se ty zrudy Lossos, Johanes a podobna chatra cpe na Hedvickuv blog. Vzdyt se tesili ze Rostu vyhodili z Lidovek a jak vidim tak nemohou bez jeho clanku zit.


marie | E-mail | 1. července 2008 v 22:46 | Reagovat
Ano pan Hedvíček píše o tom - jak to skutečně je - a ne jak by to být mělo. No a to strašně vadí a protože si někdo, ale velice velice nepřeje, abychom na tato témata diskutovali - tak tady ta" kultivovaná noblese" píše to co sice nemá ani patu a hlavu, ale zcela to stačí k tomu, aby to normální diskutéry odradilo.Protože normální člověk není na jejich vulgarity zvědav..


Kuck van der Loch | 23. srpna 2008 v 21:52 | Reagovat
Pekny clanek. Vykaslete se na hnedeho Krystlika a budete skutecne F. L. Vekem 21. stoleti.



Luis | E-mail | 25. srpna 2008 v 14:39 | Reagovat
Rosto, mas cit na lidske charaktery a nezatracujes lidi, u kterych je potencial pro jejich osobni vyvoj.Ale tesi me, ze nastava doba, kdy lidi prestanou o nas vykladat, ze jsme dementi posedli konspiracnimi teoriemi. Co si za to ale Ceska republika po dvaceti letech tunelovani a dalsiho przneni zivotu prirozenych prislusniku stredni tridy koupi, je otazka.


jony | 27. srpna 2008 v 13:15 | Reagovat
Diky za clanek p.Ulc vyznamenani asi nedostanete, teda ted ale kdo vy treba za pet let vas pozve jiny president a jestli to vyznamenani prijmete, tak to pro nas ""nektere""bude znameni ze uz je to tady sice ne jeste tak jak by to melo byt ale alespon o dost Lepsi rad bych tomu veril, ""jejda ty naivko""! rika me cosi uvnitr. Rosstovi Karmu


Vanek | Web | 6. srpna 2008 v 14:45 | Reagovat
Moc hezky clanek. O debilech.


Kimi | E-mail | 6. srpna 2008 v 15:13 | Reagovat
Velmi vystizne a kdo to prozil, tak to musi potvrdit. Americane vam vy bando nevdecna zachranili nezistne prdel trikrat. Rusova vam jen utahli opasek a opratku a proto jim budte za to vdecni. Svejkove, fuj.
Kimi


Pavel | 6. srpna 2008 v 15:16 | Reagovat
Dobre napsano, pravdivy clanek o ceskem mysleni, az se z toho toci hlava, co my Cesi mame v hlave.


Hanka | E-mail | 6. srpna 2008 v 15:32 | Reagovat
Moc hezke cteni, diky.


Karel Dvorak | E-mail | 6. srpna 2008 v 16:15 | Reagovat
Zdravim.Kdyz nekdo v cechach upozorni na to ze by se mela uplatnovat spravedlnost je povazovan za podivina nebo,a to se mi take stalo,je okriknut.

Pierre | Web | 6. srpna 2008 v 16:36 | Reagovat
Zajímavý článek.


Jaroslav |
E-mail | 6. srpna 2008 v 17:09 | Reagovat
Katodo, tohle by melo byt povinne cteni na vsech stupnich skol. Hlavne na tech "vysokych". Ziskam si dost nepratel, ale taky poznam o koho mam stat. Kopiruji a posilam na vsechny adresy co mam. Co vy ostatni? Pridate si svou kapku?


Emigrant | E-mail | 6. srpna 2008 v 21:03 | Reagovat
Kdyby zil Hamlet, tak by jiste prohlasil:
"Je cosi zhnileho v tom state ceskem"
Ovsem diky Rostovi ani neni terba toho Hamleta, Rosta to odhaluje s bravurou Shakespeara.


Ivan Loffler | E-mail | 6. srpna 2008 v 0:17 | Reagovat
Pane Hedvicku!
Ackoliv s Vami ve velke mire souhlasim, musim podotknout, ze Vase hodniceni pana Krystlika je vedle. Jestli pan Krystlik je v necem "bar none", tak je to v oddeleni zapsouklych ceskych neonacistickych parchantu.


Rumlik | 30. září 2008 v 15:21 | Reagovat
Velice zajimavy a strizlivy pohled na probihajici financni krizy.


Pierino | E-mail | 2. října 2008 v 15:22 | Reagovat
Rosto pis dal!!!! Davej tem idiotum zahulit... ta elena se uz musela osypat...


Eva z BK | E-mail | 4. září 2008 v 17:20 | Reagovat
Rosto,
mas stokrat pravdu, chce to prubojnejsi a hlasitejsi projev Ladi Hucina, on se to nauci, zatim je slyset jenom komary. Pokusime se s tim neco udelat. On sam ma mnoho priznivcu, o kterych ani nevi.


Pavel N. MATUSTIK | E-mail | 2. září 2008 v 17:54 | Reagovat
Moc hezke povidani, Rosto. Potesil jsi mne. Diky.
Pavel


Ruda Flegr | E-mail | 17. října 2008 v 16:36 | Reagovat
Ahoj Rosto, dobre napsany, tohoto estebaka neznam, je z druheho konce zemicky kde ziji. Ale i ja mam sve favority a me znicene srdce souperi s jejich jatry a ledvinami. Stejne verim, ze tu jedinou spravedlivost, ktera je uplatnovana po celem svete bez rozdilu, budu moc zazit stejne slavnostne a precist si jejich parte drive nez oni moje. Shrnuto a podtrzeno: Nejen ze se o podobnych mrtvych nemusi hovorit dobre, ale po jejich vyjezdni dolozce do pekel, se dokonce ani nemusi projevovat smutek. A ze meli nebo maji rodinu? Tu ja mel za jejich radeni taky...


Emigrant | E-mail | 17. října 2008 v 18:06 | Reagovat
Jako vetsina Rostovych clanku, i tento by mel byt otisten na NevPsu nebo na blogu Lidovek odkud byl Hedvicek vyhosten.
Hlavne ze na NevPsu jsou publikovany zvasty Ulce , Stejskala a jinych zvanilu o nicem.


Luis | 26. listopadu 2008 v 1:48 | Reagovat
Po dlouhe dobe zase pekny Rostuv originalni clanek.


Lojek | E-mail | 2. prosince 2008 v 9:27 | Reagovat
Dobrý článek, málokdy najdu něco podobného na českých webových stránkách. S ohledem na to, že mám polskou národnost, dost mě tyhle věci zajímají... (pro upřesnění chci dodat, že nestojím na polské názorové straně pokud se polsko-židovských vztahů týče). K článku bych jen dodal, že sovětská moc po anexi Běloruska úplně jiným způsobem zničila skoro 80% těch zachráněných - byl to podobný osud, jaký zažívali vojáci britského RAF-u v socialistické vlasti... Ale to už je zase zcela jiný příběh, a tady bych asi dost dobře narazil u současných sympatizantů komunismu, kterými se náš český web až hemží...
Zdravím


Vladimir Bozdech | 12. listopadu 2008 v 23:56 | Reagovat
Ta pisen je fantasticka, mluvi za vse.



Pochvala-thon cislo 1.

26. února 2010 v 19:14 | Ota Gembala |  Clanky jinych autoru
Priznavam se, ze pochvaly me delaji naramne dobre. Uplne u toho takhle cukam nozickou, kdyz nejakou dostanu. Vzhledem k tomu, kolik lidi v Cesku mne nenavidi zajiste chapete, ze pochvaly pro mne jsou vzacne a naramne si jich cenim. V posledni dobe jakasi primitivni zvirata (ktera ja nazyvam souhrnnym nazvem "Cesi") stvorila i radu webstranek zamerenych na urazeni me osoby, navadeni k utoku na mne, podani udani na mne, pripadne zverejnovani fantasmagorickych "informaci" o me. Muj ctenar Ota Gembala si povsiml me urcite zarazenosti v posledni dobe a z komentaru pod mymi ruznymi clanky kompiloval tento "pochvala-thon" a to z ruznych casovych udobi. Tento je z roku 2008 a je ironicke, ze mne tam chvali i lide, kteri treba na mne v soucasne dobe dsti ohen a siru (Proc? No jsou to Cesi!). Treba si to prectou a jebne jim z toho. Jsem clovek prejici a preji jim to z celeho srdce.

A taky doufam, ze nasledujici pochvaly budou zarazeny do stranky mych nenavidicu "Hedvicek u nas" - a to v ramci slavne ceske ferovosti a objektivnosti. Mozna. Nejspis ne. -- R.H.

----
Ota Gembala

ROSS HEDVICEK, člověk, mistr satirické zkratky, Američan.

Co o něm říkali čtenáři v roce 2008:

Jirka Brezina | E-mail | Web | 2. ledna 2008 v 22:00 | Reagovat


Mily pane Rosto,
Minul jste se povolanim - to je Vase druha poesie, kterou jsem mel tu cest cist. Dekuji.Vzdy jsem Vam veril a tohle to zase potvrzuje.Moji pratele me jeste ted vcucavaji do Vaseho sveta. Stihnul bych to, ale nejsem sam. Sam ale na ten (Vas) svet verim - jediny svet, ktery muze zachranit svet, je to jedina moznost budoucnosti. Moc ji fandim.
Vse nejlepsi,
Jirka

Jozef V. | E-mail | 2. ledna 2008 v 23:32 | Reagovat
Pekne. Tak se nam z Rostu stalo basnicke strevo. Ja nevim pochopit jen jedno: Odkud Rosta bere cas na vsechno co pise. Pise clanky, prochazi se s navstevama po plazi, cte knihy, sklada basne, .... :-)
Rosto porad, jak to dokazes. Ja nestacim ani na maily, ktere dostavam a Ty to vsechno zvladas levou rukou / nebo pravou ?/
Ja bych Ti taky napsal basnicku, ale mam strach, ze mne vsichni oznacite za paranoida.
Tak radeji budu cist jen ty Tvoje.
Jozef V.

EL | 3. ledna 2008 v 6:41 | Reagovat
Díky Rosťo, pohladilo to po duši....))většinou, když čtu Vaše články cítím bezmoc a rozčarování nad tím, jak si s náma celá ta léta dělají všichni co chtějí, jaká je (nejenom) naše politická scéna naprostý výsměch, kdy padají veškeré zábrany a odhazují se masky....nicméně ..menuet po ránu a začínám den s chutí)))

Viktor | E-mail | 3. ledna 2008 v 9:41 | Reagovat
Milý Rossi,
čtu vaše články rád, jen mi vadí hrubá slova a paušální odsuzování lidí, kteří zde stále žijí. Myslím, že úplně stačí Váš pohled z venku a fakta, která se zde nikde nepublikují. Kdo chce, ten si to zapamatuje, kdo nechce, tomu můžete říkat cokoliv, stejně bude pořád hudnout to svou.
Viktor


Luis | 5. ledna 2008 v 4:53 | Reagovat
To jenom potvrzuje muj nazor na tebe, Rosto.
Je to moc pekne. Je v tom mnoho bolu z marnosti a ze ztrat ktere se nedaji napravit. Vsadim se, ze take zazlivas bohu, jak to tady na teto planete vede.
Tusis, ze Cechum neni pomoci , trapis se s tim a nechces to vzdat. Jenze buh ma zamysl s kazdym - s tebou - vytahl te odtamtud ale on ma zamysl i s nimi. Je o tom stara legenda o vzpoure dusi proti bohu a rozdeleni nebe, na kterou vsechny soucasne udalosti pekne pasuji.
Mel by jsi zacit studovat svobodne zednarstvi a bylo by ti mnoho veci vice jasno.
Podivej se obcas na www.radioliberty.com a obcas klikni na nejake odkazy. Uvidis, jak je to vlastne trivialni.

zdenko karaba | E-mail | Web | 24. února 2008 v 14:19 | Reagovat
Hele Rossi my tady žijeme v policejněfašistickokomunistickém státě, ale s tím momentálně toho moc nenaděláme a bude hůř. Tvoje články vadí, protože se trefuješ do Čechů a koho se to týká tak se ozývá, protože je vztahovačný. A trefil jsi jejich ješitnost. Lidé, kteří si uvědomují, že máš i v mnoha věcech pravdu si z toho tolik nedělají, že masíruješ a nepíšeš hezky o národě z kterého jsi vzešel. Drž se a nenech se otrávit pár rádoby intelektuálů. Zdravím Zdenko Karaba, Janovice 209, Čechy

Ruda Flegr | E-mail | 21. února 2008 v 19:09 | Reagovat
Ano je šokující, jak se vykládají dějiny pro jakousi vlastní očistu národa. Ale jsou naštěstí lidé, kteří si kladou i nepříjemné otázky o minulosti své země a pokouší se na ně nalézat odpovědi. Ale většinou dostanou hned za uši a strkají se "na správnou kolej". Stále je snaha zabít posly zlých zpráv a dokonce se kolikrát ani nenechají domluvit... Už aby vyšla připravovaná kniha Co jsme se v dějepise neučili od "kacíře" Tomáše Krystlíka a řady jeho spolupracovníků. Je to počteníčko! I když se mnoha lidem z toho přídělu rozsekaných mýtů může pořádně zamotat kebule.

Jaromir Masa | E-mail | Web | 26. března 2008 v 22:19 | Reagovat
Opět prima, primisima. Pokracujte, je to prima poctenicko. Je to, jak to bylo, bez toho bolestinstvi. Dava mi to prostor k premysleni.
Jde prave o ten prostor. Vyzaduje to ovsem take mozek a vycistene usi.
Treba je to pro nekoho prilis vysoky pozadavek. Dekuji.

Jaromir Masa | E-mail | Web | 26. března 2008 v 14:46 | Reagovat
Myslim, ze podobnych vzpominek prave takto nezliterarnenych a nezideologizovanych, by se snesla aspon cela knizka. Moje deti by to napriklad cetly stejne s chuti, jako cetly od Posseltove-Ledererove vzpominky z koncentraku "Moje mama". Ono je to nakonec neco, co bych nazval "informacni styl". Panove piste !

ÉDA | E-mail | 24. března 2008 v 18:55 | Reagovat
Konečně něco pořádného a nutného !
Dík za naši chrápající inteligenci !

shmoula | E-mail | Web | 24. března 2008 v 18:56 | Reagovat
hm, hned bych se taky podepsal...

Jura Canada | E-mail | 24. března 2008 v 0:39 | Reagovat
Dalsi vyborny clanek. Ne vsak pro deti a snad ani pro kluky kteri nemaji ani sajnu.....
Jura

Carlos | E-mail | 24. března 2008 v 9:19 | Reagovat
Ahoj Rosto,dik za skvely clanek.Jeste jsi zapomel dodat,co je Izraelcum velmi znamo.
Arabove povazuji jakekoliv uzemi,kde se usidli za arabske "naveky".To znamena,ze treba v Americe, ve Francii, v Nemecku nebo u nas, kde bydli arabove,tak to uzemi je arabske "naveky". Jsou to casovane bomby uvnitr nasich statu.Nasi statnici lidumilove dale povoluji pristehovalcum z muslimskych zemi stavet domy, mesity a tak dale dovoluji vytvarenim arabskych casovanych bomb. Potom se budou ale divit, proc nam Al Kajda vyhrozuje.
Cauky a vydrz,je to super cist od Tebe tyto zpravy.
Carlos

Karel Jemelka | E-mail | 24. března 2008 v 9:52 | Reagovat
Dík za potvrzení toho, co jsem se pouze domníval. Jako přihlouplý monolingvik jsem odkázán pouze na česky psaná média. Život mne sice naučil nevěřit všemu, co mi k věření předloženo jest a spíše si rozebrat komu ku prospěchu. Dlouhá roky česká média masírují lid šikanózním přístupem Izraele vůči Palestincům zabíráním územi na kibucy, vytláčením Palestinců z jejich území, stavěním zdí a kontrolních stanovišť pro omezení jejich pohybu. A najednou bum, zpráva, že Palestinci se prokopali zdí a plotem do Egypta. A člověk zírá, zeď ze strany Egypta? A na co? I Egypt oddělil své bratry ve víře i zbrani zdí? A proboha proč? Nejsou nakonec oni Palestinci nějakou nepřízpůsobivou menšinou v Arabském světě?

mM | 24. března 2008 v 21:12 | Reagovat
Velmi pěkný článek. Musím jen dodat, že Češi někde opuštěné usedlosti po vyhnaných sud. Němcích také zničili, nebo nechali zchátrat. Viz "VVP Boletice - Manévre v spálenej zemi" v odkazu.

Milan Rezabek | E-mail | Web | 20. března 2008 v 20:23 | Reagovat
Mily Rosto, jako filmovy kritik bys mel mozna vetsi uspech nez psat ty posrany politicky blogy. Nemyslim kvalitou Tvych blogu, ale co jsi uz do dnes musel kvuli tomu spolknout. Napsal jsi to moc hezky, ja jsem to uz vedel dopredu (viz moji predpoved, kdyz jsem o filmu psal do humintelu), akorat mne mrzi, ze Oscara nedostal Tommy Lee.

Milan Rezabek | E-mail | Web | 21. března 2008 v 0:56 | Reagovat
Mirku,
ten film se Ti bude moc libit a Rosta to napsal velmi hezky. (Jedna z lepsich recenzi a ani jim tu v USA nikomu nenapadla ta alegorie.)

Karel | 17. března 2008 v 18:25 | Reagovat
Pane Hedvičku,tento Váš článek je větším přínosem k boji proti komunistické zločinecké ideologie, než některé Vaše články, které likvidují a ponížují zbytky české slušné inteligence. Prosím, zaměřte se svými články tímto směrem !!!

Ross Hedvicek | 17. března 2008 v 3:07 | Reagovat
Tak mi udelejte radost a ctete a komentujte na tehle adrese - budu se snazit, aby to bylo co nejpestrejsi. Dekuji za prizen.

Ondra | 17. března 2008 v 9:52 | Reagovat
Hodně štěstí v další tvorbě.

marie | E-mail | 17. března 2008 v 10:41 | Reagovat
no tak jó, čtu, neboť umím číst a Vy pište, neboť umíte zase psát..

TORONTO | 17. března 2008 v 12:23 | Reagovat
Rostiku.
Jak sem slibil, napsal sem tomu blbovi z Lidovek. On mi stejne asi neodpovi, ale napsal jsem. Dobre sem se na tvem blogu bavil a od te chvile, co se rozjela i diskuze, bylo to vazne fain. No dnes to bude bez poezie. DRZ SE!!!

martin461 | E-mail | 17. března 2008 v 15:27 | Reagovat
Rosto,
mam rad vase clanky, hoci nie vsetkemu by som zatlieskal. Vytocilo ma chvilkove uplne stiahnutie vasho blogu z lidoviek a momentalne "salamunske" riesenie (vas blog tam je, aj nie je zaroven) pana Horna ma neuspokojuje. Budem ho ziadat e-mailom o vyjadrenie, ktore konkretne ustanovenie kodexu bolo z vasej strany porusene. Drzim vam palce!

jony | 17. března 2008 v 15:52 | Reagovat
nepamatuji si to presne kdy to bylo kdyz jsem prestal navstevovat reflex no a ted tohle to ze je tady cenzura nemusim psat plati vseobecne to jakym spusobem vas likviduji je dost velka sila na druhou stranu je to dobre vime kdo je kdo a o co jim jde Horn je toho zarnym prikladem Rossi pis a pis a nasim Lidovanym lidovankam adios!


Jiri Streda | E-mail | 13. března 2008 v 11:05 | Reagovat
Pane Hedvicku, Rosto,
samozrejme, ze jdou po tobe. Je jen otazka casu, kdy te zakazou i v lidovkach.Je to jedna prolhana, falesna, bolsevicka banda. Ja tvoje veci ctu, jsou zajimave, a vsichni je moc potrebujeme. Hlavne ti, kterym lezis v zaludku. Hodne zdaru. Jirka

Ross Hedvicek | 30. dubna 2008 v 22:54 | Reagovat
Jezismarja, toho byste se prece nedopustili, abyste mi dali za pravdu!!! Co by tomu rekli lidi???

Ondra | 30. dubna 2008 v 23:03 | Reagovat
No to by byla ostuda, souhlasit s Hedvickem je něco jako smlouva Fausta:)

Mikeš | 31. května 2008 v 15:28 | Reagovat
S chutí jsem si početl. Rossi, jen houšť.

Saša | E-mail | 31. května 2008 v 19:03 | Reagovat
Děkuji. Konečně jsem objevil uspopkojivý, pravdivý a důkazy podložený pohled na generála Pinocheta. Je to opravdu radost číst nepokřivený názor. Jen by se mělo zdůraznit, že pokud ti levicoví ignoranti poukazují na jeho 3000 "obětí" /komunistů/, mělo by se také řici, kolik tito komunističtí teroristé z MIR a podobných militantních bojůvek pozabíjeli naprosto nevinných lidí při provádění atentátů, které nebyly nepodobné akcím dnešních islamistický terorisistů./Více v monografii Gonzala Viala "Pinochet - portrét diktátora./

Dana | E-mail | 28. května 2008 v 2:39 | Reagovat
Mily Rosto
Vzdycky vyhmatnete podstatu veci, vase kritika je opravdu pronikava. Drive jsem si myslela, ze je az moc ostra. Ale posledni dobou mi pripada, ze se ceska republika opravdu silne sine na vychod a do mentalne podradneho realmu. Mozna, ze levicactvi a antiamerikanismus tam byl i drive, ale nedalo se to na prvni pohled poznat, neb bublal pod povrchem. Otazka radaru ukazala pravou mentalitu naroda a ta bohuzel, je proletarsky zalozena. A zase mate pravdu, ta generace, ktera vyrostla v "normalizaci", ma uspesne vymyte mozky. Nejlepsi je, ze se ti nejvetsi blbove o sobe domnivaji, ze jsou pravicaci. To uz ani neni k smichu.
Tech lidi, kteri jsou skutecni pravicaci, je v Ceske republice mala hrstka.

marie | E-mail | 19. května 2008 v 17:51 | Reagovat

Milý Oldřichu, to je veliký rozdíl, copak za sociálizmu bylo možné "pindat" jinde nežli v hospodě ale potichoučku, nyní si můžeme svoje názory říci nahlas a dokonce je i napsat, ovšem taky jak kdo a jak kde. Příkladně Rosťu vyhodili, za jeho názory, snad odevšad..ale to že si minulí i budoucí voliči říkají že nemají koho volit mě připadá docela smutný..

faramush | E-mail | 15. května 2008 v 1:47 | Reagovat
Hedvíčku, Ty jsi fakt magor.. Pracovitý, talentovaný, ale zahořklý magor.. Máš to asi těžký. Nicméně rád ty Tvé tlachy čtu - teda ne všechno jsou tlachy.. Dost často t naši (i Tvoji Ty vole) českou a pokřivehou povaku trefíš.. Proto se Ti daři nás nasírat a sebe samonasírat hahah..
(jo a to "tak" tam patří - nejde jen o rytmus)

Brezina | E-mail | Web | 8. května 2008 v 1:01 | Reagovat

To povidani plati dodnes - proto jsem furt tady a zebram. K tomu to fantasticke Texas video s musikou Chris Rea - dekuji za pozitek, pane Rosto. Ty Trabanti se vyvalily do Reichu z prokousnute Zdi 1990. Je tomu tak?
Zdravi Jirka.

Mikeš | 10. května 2008 v 16:48 | Reagovat
Rosťo, dopis je perfektní. Myslím, že nejsem sám, kdo se dobře bavil. A taky dík za odkaz na písničku, nejen že k tomu parádně pasuje, ale navíc je i pěkná, nemluvě o tom, že jsem díky ní konečně narazil na zpěváka, po němž jsem už dlouho pátral.

Jaroslav | E-mail | 14. června 2008 v 0:28 | Reagovat
Ross, jiste by prospelo vemu blogu, kdyby jsi zverejnoval jen ty prispevky, ktere maji radnou, overenou E-mail adresu. Zkus o tom pouvazovat. Blog se tim alespon castecne zbavi nekterych idiotu. A budu mit take i na osobni odpoved.

jef Kratochvil | E-mail | 6. května 2008 v 20:17 | Reagovat
To jste mne dostal, nevím proč, ale smysl pro humor jsem u Vás nečekal. Bravo...

Ross Hedvicek | 6. května 2008 v 20:22 | Reagovat
Vzdy mne potesi, kdyz jsem podcenovan ... :-)

Pavel Matustik | E-mail | 6. května 2008 v 22:05 | Reagovat
Povedlo se. Moc!

Luis | 7. května 2008 v 3:09 | Reagovat
Ja dostal orgasmus uz jen z toho jak jsem to cetl :o)))

jony | 7. května 2008 v 11:07 | Reagovat
dobry fakt! uz jsem se dlouho tak dobre nepobavil sousedka rikala ze si to jde vyzkouset Jupííííí!

vlasta | E-mail | 7. května 2008 v 23:54 | Reagovat
teda to me pobavilo a hlavne ten most plny chlupatych nahatych chlapu...musim to zkusit jen nevim jestli ma manzel asistovat a prechazet most nebo ne. ale stejne fajn.

Iveta | E-mail | 17. června 2008 v 15:53 | Reagovat
Pane Rossi Hedvíčku, ač žijící v Česku tak s Vámi sympatizuji a nejsem potrefená husa, která by se urážela nad vašimi články, neb přesně vím na koho a proč střílíte (a dost trefně).
Omlouvám se všem, ale články pana Hedvíčka nejsou jen plkání člověka zvenčí, co nic nevidí a nemá tudíž právo komentovat. Ono je to přesně naopak. Jen lidé zapomněli, že ten kdo zlu neodporuje sám se proviňuje. Nestačí strčit hlavu do písku jako pštros a tvrdit, že je u nás jen dobře a nic se zde závažného neděje, to jen pár "válečných štváčů ze západu, že nám rozvrací republiku".
Hodně zdaru pane Hedvíčku, nepolevujete. Až Vás umlčí naše "strana a vláda" bude už možná pozdě na emigraci

Souckova | E-mail | 5. května 2008 v 17:12 | Reagovat
pravda je nekdy zla

charles | 30. června 2008 v 18:42 | Reagovat
Dobrej clanek. Jinak nemohl byste tu druhou cast naskenovat znovu, aby byl videt ten pravej okraj? Dik.

Jozef | 24. června 2008 v 0:08 | Reagovat
Bombardovat. Nejlepe kobercove nalety.

Mikeš | 20. června 2008 v 15:26 | Reagovat
Zajímavý a poučný článek. Pro běžného Čecha až příliš dlouhý na to, aby jej jednak přečetl celý, jednak pochopil, protože rychle ztratí nit, která článek provází.
Teď také trochu kritiky: Slovo "typický" se u nás píše s "y", je to od základu "typ" (model, vzorek něčeho). To na rozdíl od základu "tip", kdy mohu "tipovat" například výsledek sportovního utkání.

Pavel N. MATUSTIK | E-mail | 13. června 2008 v 22:52 | Reagovat
Velice pekne.

Hanka | E-mail | 14. června 2008 v 0:53 | Reagovat
Moc zajimave, diky

Borek Volarik | E-mail | 15. června 2008 v 22:42 | Reagovat
Zajímavý pohled do nedávné historie národa, se kterým je česká historie těsně spjatá, ať se to komu líbí či ne. Dotaz: Jméno dveřníka Hedviček...podobnost čistě náhodná nebo rodina pana Rosti?

ferdan | E-mail | 12. června 2008 v 19:28 | Reagovat
Zdravím a s potěšením kvituji, že se nenecháte otrávit.

Ross Hedvicek | 12. června 2008 v 16:05 | Reagovat
Ja pisu pro chytre Cechy, nepisu pro hlupaky - proto mne vykopli z Lidovek.


I think Barack Obama is a one-term president...

18. února 2010 v 22:52 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove

Why it reminds me: "Carthago delenda est" or "and I think that Cartage must be destroyed" as Cato the Elder famously put it?

---

Me clanky reflektuji me nazory a nejsou predmetem diskuse. Pokud je stejne chcete diskutovat, diskutujte je doma pod perinou. Pokud mi chcete napsat - napiste mi na adresu prilisdlouhonamori@gmail.com

Do odvolani zavreno!!!

13. února 2010 v 22:22 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Pokud mi chcete cokoliv sdelit - piste mi na email prilisdlouhonamori@gmail.com

Kdo je kdo...

12. února 2010 v 14:15 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Kdo je kdo - to v Cesku nechapou a bohuzel ani asi nepochopi...


Cesko neni pravnim statem...

12. února 2010 v 13:28 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Oh, jste urazeni takovym prohlasenim? Chcete mi to vysvetlit? Chcete slyset sve vlastni ble ble ble bla bla bla? Pockejte momentik - napred si prectete tohle:


Členství soudců v KSČ je tajné, rozhodl soud

Praha - Členství soudců v předlistopadové Komunistické straně Československa má zůstat tajné.
Alespoň to vyplývá z verdiktu Nejvyššího správního soudu, který potvrdil, že informace je důvěrná a nelze ji sdělovat ani na základě zákona o svobodném přístupu k informacím.
Podle rozsudku je členství soudců v KSČ jejich soukromá věc, která nemá přímý vztah k samotnému výkonu funkce.

Rozsudek, který zamítl kasační stížnost občanského aktivisty Tomáše Peciny, zveřejnil soud na svých stránkách ve čtvrtek. Stížnost si podal Pecina po rozhodnutí pražského městského soudu, který zamítl zveřejnit, kteří soudci z Vrchního soudu v Olomouci byli ve straně.
Aktivista argumentoval svobodným přístupem k informacím, soud mu ale nedal za pravdu. Podle něj by šlo o nepřiměřený zásah do práv na ochranu soukromí.
Pecina se po doručení rozsudku hodlá obrátit na Ústavní soud.
Celý případ se táhne od září 2007, kdy mu ministerstvo spravedlnosti odmítlo poskytnout "seznam komunistických soudců".



Cesi si stoji na vedeni! - i Brazilcovi svitlo...

11. února 2010 v 3:21 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Vzdy se naramne bavim pri situacich "I told you so" - neboli kdyz ja o necem pisu a nic a pak po delsim case totez objevi nejaky cesky novinar jako velky objev. Rejstrik jde od prosteho psani na stejne tema az po klasickou plagiarizaci (treba pripad toho Slovaka na Iwo Jima) a jak jiste vite, plagiarizace je tou nejvyssi pochvalou. Zde slo o prekvapene objeveni dlouho znameho faktu, ze ceska Wikipedie je rizena bandou marxistickych tyranu a levicovych fasistu a nema nic spolecneho s nejakou seriozni internetovou encyklopedii, za kterou je vydavana. Veskere informace v ni obsazene jsou totiz psany jen z vyrazne levicoveho uhlu pohledu, ze i moskevska Pravda by samym blahem mlaskala.

Jsem plne kvalifikovan na toto tema psat, protoze jsem jeden ze dvou byvalych Wikipedistu (druhym je Vit Zvanovec), kteri byli DOZIVOTNE zablokovani z pristupu k teto internetove encyklopedii - a to prosim po radnem soudu slozenem z anonymnich soudcu a anonymnich porotcu. No tak jak si asi cesti picuskove predstavuji pravo a demokracii...

Uz je to nekolik let. Tehdy jsem si mohutne stezoval, ale vsichni jen pokrcili rameny a me stiznosti nebrali vazne. Prosim vas, je to prece emigrant a kdovico udelal a mozna nekde kradl parky a sunku a tak. Urcitym zadostiucinenim mi bylo, ze i pres me odsouzeni a dozivotni zablokovani po mne na ceske Wikipedii zustaly hesla o bratrich Masinech, Petru Cibulkovi, Janu Sinaglovi, komunistickych zverstvech padesatych let a o ruznych zlocinech komunistu - KTERE TAM PREDTIM PROSTE NEBYLY, a po mem vyhozeni uz nemohly byt uplne zruseny, i kdyz byly pozmeneny dle marxistickych pozadavku.

Za mou cinnost se mi tito spratkove pomstili aspon vytvorenim hesla o me samem, plnem lzi, dezinformaci a uplnych kokotin. Vymazat to odmitli. Kdyz ovsem par mych priznivcu vytvorilo heslo o me na anglicke Wikipedii, tak se titiz zmetkove, kteri nedovolili vymazani meho hesla z ceske Wiki postarali stiznostmi, aby heslo z anglicke Wikipedie vymazano bylo.

Tolik asi strucne pozadi... A ted se cesky novinar brazilskeho puvodu Fabiano Golgo cerstve presvedcil, co to je se bavit s tou komunistickou smeckou na ceske Wikipedii. A dokonce o tom napsal clanek do Britskych listu (nevyznamny platek, ktery neuznavam, ale budiz). Poctete si:
http://blisty.cz/art/50726.html

A protoze si dovolil prilis - tedy byt kriticky k ceskym wikipedistickym fasistum, tak zacal byt sam cenzurovan a popotahovan - poctete si jeste jednou: http://blisty.cz/art/50846.html

Je to uz davno, co jsem psal o tom, jaka komunisticka luza dnes vladne na ceske wikipedii, ale nikdo mne nebral vazne. Cesi si proste stoji na vedeni. I Brazilcovi uz svitlo.

Kdyby bylo po mem, tak spravce na ceske Wikipedii necham verejne bicovat a pranyrovat na Staromestskem namesti. Proc tak drasticky? Oni sami svou levicovou ideologii propaguji zlo a bezpravi - tak at si to okusi ma vlastni kuzi... snad by to pak pochopili. V Singapuru po par ranach rakoskou na prdel taky vetsinou velice rychle pochopi... Mozna trochu brutalni, ale aspon tam maji uklizeno. Ne jako psi hovinka vsude po Praze. Bylo by uklizeno i na ceske Wikipedii...