Pochvala-thon cislo 2

26. února 2010 v 19:35 | Ota Gembala |  Clanky jinych autoru
Ross Hedvicek | 12. června 2008 v 16:05 | Reagovat
Ty jedna prukazna nepravdo :-)

jony | 16. června 2008 v 11:44 | Reagovat

Pane hedvicek k radaru se vyjadrovat nechci jednoznacne souhlasim ABY TADY UZ BYL!!!A VLASTNE ANI O NEM PSAT NEBUDU PISI TADY O TOM JINI ! napisu vam neco jineho vsiml jste si jakou voli taktiku ?? ti kterym udajne z drivejska jste nevadil psal jste o Jirkovy jak kradl salamy a tak podobne vsichni jsou a byli proti komunistum a velmi mile vas oslovuji ale co jim sahate na jejich rozhodnuti kdyz oni nejlepe vedi jiste za ""penize vime od koho""ze ten radar tady v Ceskozlodejsku byt nemusi kdyz ho nechteji! je to jasne priznani toho ze Mazat tyhle Komunisticke Buziky je na miste a tyto co se snazi to tady nejakym zatim jemnejsim spusobem narusovat nechat at si tady ty nesmysli pisi vime dobre o koho jde ale psichologie techto nestoji ani za zlamanou gresli mam obavy ze ti co je plati si budou muset sehnat nejake lepsi Komunisty !! za clanky davam Karmu a piste a blbcum na diskusi posilam prostrednicek nic vic si nezaslouzi.


Viktor malý | E-mail | 11. června 2008 v 15:51 | Reagovat
Mluvíte mi z duše, protože v naší, ještě stále trochu socialistické vlasti je tento názor velmi ojedinělý. Těším se na další Vaše názory.


Jozef | 11. června 2008 v 21:26 | Reagovat
Všichni rozumni lide v cele Evrope maji byt Americe vdecni za to, ze jedine Amerika chce ochranit Evropu pred nicivymi atomovymi mohamedanskymi iranskymi raketami.
Dekuji Ti Ameriko, at ti je za to chvala. Jenze ja bych rad vedel, nad kterym uzemim se budou iranske rakety zestrelovat a na ktere uzemi rsp. stat budou padat radioaktivni trosky zestrelenych atomovych iranskych raket. Bude to Jihoslavie, Madarsko, Cesko, Slovensko, nebo Ukrajina ci Rusko. Nikdo mi na tuto otazku nechce dat konkretni odpoved.


Štěpán Kot | E-mail | 13. června 2008 v 12:15 | Reagovat
Jaká hrůza, když Češi začnou přemýšlet a vyvozovat závěry podle informací kterých se jim dostalo během "vzdělávání" nebo které vyčetli ze "seriózního konzervativního" tisku. Obávám se, že jste trochu masochista, pane Hedviceku, já bych zvracel, když čtu ty pseudohumanistické sračky s bolševickým odérem. Ale ten mindrák z USA je nevyléčitelný a bohužel to platí skoro pro celou Evropu. A teď se do mě dejte, třešínky červivé, až vám budou rudé šunky vibrovat... Jenže já jsem v pohodě, protože z tohohle bordelu budu už za rok fuč, úplně fuč a to tam, kam vy byste nepáchli ani za živého Boha. Budu (už doufám navždy) v jůesej - to je tam, kde bude možná prezident člověk hodný obdivu a ne tajtrlíček. Ale pro vás je možná McCain vrah jako Mašíni...


marie | E-mail | 10. června 2008 v 18:50 | Reagovat
dobrý den přeji, pivo nepiji nemohu posoudit, ale dovolte malou poznámku, pane Hedvíčku, Vaše články jsou jedním slovem "perfektní" a ze života, tedy z našeho života.


Ondra | 10. června 2008 v 19:49 | Reagovat
Vy nám odebíráte i poslední existencionální jistoty:(


Jirka Wolf | E-mail | 5. června 2008 v 22:50 | Reagovat
Tak to vidíš, Rosťo, jakou tu máme v Česku autocenzuru. Nic podobného, o čem se zmiňuješ, se v našem tisku nepíše a ještě hodně dlouho psát nebude. A na tomhle případě je vidět, že na internetu je dostatečná svoboda odproštěná od cenzury a že můžeš svobodně psát a myslet. V Česku můžeš svobodně psát aj i myslet, ale nic z toho pravdivého, co napíšeš, Ti tady nedají do tisku. To tak šířit mezi lid pravdu! Tak vidíš, jaký tu dál vládne strach. A tak spousta lidiček v Česku tápe, nemají svobodný přístup k historickým a zvláště potom objektivním informacím, protože tyto informace tu prostě nejsou. A nakonec se mnoho z tisku kouzelných bedniček ani nedozví, co se v této zemi v současné době děje, a tak jsou zmateni. Odkazuji je na internet, kde mají možnost se více dozvědět. Je smutné, že namísto toho, aby se obohacovali o historické pravdy, předkládá se jim nechutný bulvár, kde kdo s kým spal atd. Havel jako zrádce a dvojitý agent, je stále v tisku oslavován jako hrdina a sametový podvod zůstává nadále vítěznou revolucí. Nechutné. Za Tvé články, Rosťo, moc děkuji a chválím Tě. Co mohu, tak přeposílám lidem, kteří chtějí mít jasno. Dobrou noc, Jiří.


Jan Zaricky | E-mail | 6. června 2008 v 0:54 | Reagovat
Dekuji nejlepsimu blogerovi za pravdivou chronologii.
Naplanovany sametovy podvod jede podle scenare za podpory vetsiny porobeneho obyvatelstva. Skutecne udalosti a fakta kolem roku 1989 jsou v CeskoZlodejsku malo znama a ani neni o ne velky zajem.

Luis | 6. června 2008 v 2:27 | Reagovat
Tento clanek se zabyva tim jak se situace s CR resila. Jak a kdy a kvuli cemu ale ceske problamy vznikly, neni v clanku ani carka. Je to skoda, doplnenim - proc (se komunismus a Rusko uchytily v CR), by clanek ziskal desetkrat na vaze.
aLE I TAK KARMA A UZNANI.
lUIS


jony | 6. června 2008 v 10:09 | Reagovat
diky Rossi, jinak Dolejsi lezel tenkrat v zaludku Havlovy jako tezky balvan, on se domnival ze je brzi po revoluci a ze by se to mohlo nejako obratit proti nemu, rozumej proti tem""" kterym dali do ruky zlatou slepici ktera jim dodnes snasi zlate vajicka, a Rusku delaji slouhy, tenkrat Dolejsimu Havel vyhrozoval ze ho necha Zavrit! a ani se tim moc netajil, v te dobe lide prohledli co je Havel Zac ale uz bylo pozde meli Zadelano, dokonce se tradovalo ze ho chtel nechat strcit do Blazince! pote ho sice Cibulka z Vydrou dostali pred soud, ale zustalo z toho jenom to ""Vasku jsi Prase""" a tak je to dodnes,bohuzel.


Jozef | 5. června 2008 v 23:17 | Reagovat
Rosto, radi cteme to co napises. Bereme Te vazne a tesime se na kazdy Tvuj clanek. To, co pises je pravda a pravdu nikdo neznese.O Tve clanky je velky zajem, musim je preposilat desitkam lidi v Cesku. Vsichni Ti zavidi a mas moc nepratel, ale pravda je na Tve strane.



Luis | 6. června 2008 v 2:32 | Reagovat
Hedvicek se do ceske historie uz nabeton zapsal. A ta doba, kdy lossosove a podobna zlodejska verbez dostane v Cesku pres nufak prijde. Podle nejjednodussiho prirodniho zakona.


Vlastik | E-mail | 6. června 2008 v 5:34 | Reagovat
Ja ceskou Wikipedii nectu, ale Hedvicka ano. Nemam zapotrebi se rozcilovat. Zajimave je, ze ho ctou i ti cvoci z ceske Wikipedie. Viz "Vyhozeny z Wikipedie".


Milan Rezabek | E-mail | Web | 5. června 2008 v 0:06 | Reagovat
Po cteni techto komentaru se mi dela blbe od zaludku. Sranda je jasne zakazana, za karikaturu sv. Petra v nebi, se jde nabeton
do pekla (nebo Iranu). A vy je v tom podporujete! Iransky smysl pro humor je obrizka osmiletych holcicek se strepy od lahve Coca Coly. Bez umrtveni! Rosto, nemuzes uverejnit ten serial z Iranu, co jsem Ti dnes poslal? Evropa se ma jasne na co tesit, protoze ty omluvy uz dost nebudou.
Ty fanatycky kurvy chteji krev! A proc, vy idioti - stale nadavate Rostovi,ktery se neboji vam poserum servirovat pravdu? Cteni vasich perverznich komentaru je na urovni 1. tridy obecne z Dobran. Alespon se pokuste o nejakou legraci - nebo uz u vas uplne vymrela? Nebo se zkuste omlouvat! Na to ma cela Evropa jasne patent. Stydim se, ze jsem se tam narodil!


Jenda | 31. července 2008 v 1:33 | Reagovat
To, že ti Moraváci nemají rádi Hedvíčka bych jim nezazlíval.
Nemusí ale zrovna jednoho deprimovat tím, jak si užívají. Jako by jeden moravský Macek nestačil?Jen díky ironii pana Hedvíčka se na ten jejich beznadějný svět mohu dívat s úsměvem. Podle počtu příspěvků Rosťa jako kůl v plotě nepůsobí. Kdo tu ale bizarně trčí, jsou někteří jeho moravští masochističtí čtenáři. Již vidím to maso až tu Milan s Hankou uvidí svůj blbý dopis. Pane Šinágle, jste si jistý, že ti dva rajští knedlíci existují, že si je Rosťa nevymyslel jen aby Vás vyprovokoval?
p.s.
Otázka. Oni píší o paprikách a ne o knedlíkách; anebo ty se jí k tomu?


The Pretender (Lukas D) | 1. srpna 2008 v 1:53 | Reagovat
Rossi. Nejúčinější způsob, jak se zbavit blbých komentářů na tomto blogu je zablokovat IP adresu lidem, co zde otravují.


James | E-mail | 25. července 2008 v 2:52 | Reagovat
Nelze, nez s Ross naprosto souhlasit. Uzitecni idioti celeho sveta - spojte se!!
Jim


Vlastik | E-mail | 26. července 2008 v 19:42 | Reagovat
Spise bych rekl, ze p. Hedvicek poukazuje na spinu zametenou pod koberec. Nekterym lidem se to nelibi, protoze si mysli, ze je uklizeno. Proto souhlasim s p. Hedvickem - "a co ta spina pod kobercem? Kdy ta se uz konecne uklidi?"


Karel Neufuss | E-mail | 13. srpna 2008 v 8:09 | Reagovat
Pane Rossi Hedvicku,
dlouhodobě sleduji Vaše glosy a články, týkající se zejména poměrů v Česku a na Slovensku.
Myslím, že jste jeden z mála, kteří pojmenovávají fenomény kolem nás PRAVÝMI JMÉNY.
Absurdita doby a pokrytectví společnosti (zejména po r. 1968 a následně i po r. 1989) - jsou nepřekonatelné !
Žel, i tehdy, i teď mají "opratě" v rukou - pořád ti samí ...
Jsem pesimista (znaje mentalitu, charakter a povahu těchto národů) -a nevím, zda-li se někdy podaří tento trend zvrátit ?!!! ...
I když se to však nedaří - přesto je užitečné na ZVRÁCENOSTI uvedených "kolaborantů" a "užitečných idiotů" (jak uvádíte) - neustále upozorňovat, zejména v kontextu, kdy množství primitivů má zřejmě deficit citu, inteligence a chápání souvislostí.
Přeji Vám hezký den a úspěšné tažení proti absurditám doby !
Karel Neufuss


Victor Bolt | 24. července 2008 v 18:57 | Reagovat
Je to moc dobre napsano.
Otazka je zda-li je to opravdu z Ceska a od pana advokata ?? Postradam hacky a carky.


Ross Hedvicek | E-mail | 24. července 2008 v 19:23 | Reagovat
Bolt: Hacky a carky mne irituji, odstranuji je ceskym programem Padik.


Kimi | E-mail | 24. července 2008 v 22:09 | Reagovat
Velmi hezky a vystizny clanek. Kimi


Milan z Nevady | E-mail | 25. července 2008 v 4:32 | Reagovat
Ditto mily EMIGRANTE!
Pokud jde o Rostovo psani, souhlasim s Tebou 100% i kdyz mu malo lidi da credit za jeho osvetovou sluzbu mezi Cizky venku, kteri to maji nekdy popletene... (jako ja - ale ja holt su crazy jazzovy muzikant), coz mi i StBaci v padesatych v jejich popleteni odpustili. Vzpominam kdy propagace jazzu byla protistatni FELONY!


mynotes | Web | 21. července 2008 v 14:52 | Reagovat
Jinak, pane Hedvíčku, slovo "eventually" je podle mě klasický false friend. Český výraz "eventuálně" vyjadřuje jinou možnost. Jen pokud byste chtěl dobrou češtinu ještě zdokonalit :-)).

Emigrant | 6. července 2008 v 1:02 | Reagovat
Nechapu proc se ty zrudy Lossos, Johanes a podobna chatra cpe na Hedvickuv blog. Vzdyt se tesili ze Rostu vyhodili z Lidovek a jak vidim tak nemohou bez jeho clanku zit.


marie | E-mail | 1. července 2008 v 22:46 | Reagovat
Ano pan Hedvíček píše o tom - jak to skutečně je - a ne jak by to být mělo. No a to strašně vadí a protože si někdo, ale velice velice nepřeje, abychom na tato témata diskutovali - tak tady ta" kultivovaná noblese" píše to co sice nemá ani patu a hlavu, ale zcela to stačí k tomu, aby to normální diskutéry odradilo.Protože normální člověk není na jejich vulgarity zvědav..


Kuck van der Loch | 23. srpna 2008 v 21:52 | Reagovat
Pekny clanek. Vykaslete se na hnedeho Krystlika a budete skutecne F. L. Vekem 21. stoleti.



Luis | E-mail | 25. srpna 2008 v 14:39 | Reagovat
Rosto, mas cit na lidske charaktery a nezatracujes lidi, u kterych je potencial pro jejich osobni vyvoj.Ale tesi me, ze nastava doba, kdy lidi prestanou o nas vykladat, ze jsme dementi posedli konspiracnimi teoriemi. Co si za to ale Ceska republika po dvaceti letech tunelovani a dalsiho przneni zivotu prirozenych prislusniku stredni tridy koupi, je otazka.


jony | 27. srpna 2008 v 13:15 | Reagovat
Diky za clanek p.Ulc vyznamenani asi nedostanete, teda ted ale kdo vy treba za pet let vas pozve jiny president a jestli to vyznamenani prijmete, tak to pro nas ""nektere""bude znameni ze uz je to tady sice ne jeste tak jak by to melo byt ale alespon o dost Lepsi rad bych tomu veril, ""jejda ty naivko""! rika me cosi uvnitr. Rosstovi Karmu


Vanek | Web | 6. srpna 2008 v 14:45 | Reagovat
Moc hezky clanek. O debilech.


Kimi | E-mail | 6. srpna 2008 v 15:13 | Reagovat
Velmi vystizne a kdo to prozil, tak to musi potvrdit. Americane vam vy bando nevdecna zachranili nezistne prdel trikrat. Rusova vam jen utahli opasek a opratku a proto jim budte za to vdecni. Svejkove, fuj.
Kimi


Pavel | 6. srpna 2008 v 15:16 | Reagovat
Dobre napsano, pravdivy clanek o ceskem mysleni, az se z toho toci hlava, co my Cesi mame v hlave.


Hanka | E-mail | 6. srpna 2008 v 15:32 | Reagovat
Moc hezke cteni, diky.


Karel Dvorak | E-mail | 6. srpna 2008 v 16:15 | Reagovat
Zdravim.Kdyz nekdo v cechach upozorni na to ze by se mela uplatnovat spravedlnost je povazovan za podivina nebo,a to se mi take stalo,je okriknut.

Pierre | Web | 6. srpna 2008 v 16:36 | Reagovat
Zajímavý článek.


Jaroslav |
E-mail | 6. srpna 2008 v 17:09 | Reagovat
Katodo, tohle by melo byt povinne cteni na vsech stupnich skol. Hlavne na tech "vysokych". Ziskam si dost nepratel, ale taky poznam o koho mam stat. Kopiruji a posilam na vsechny adresy co mam. Co vy ostatni? Pridate si svou kapku?


Emigrant | E-mail | 6. srpna 2008 v 21:03 | Reagovat
Kdyby zil Hamlet, tak by jiste prohlasil:
"Je cosi zhnileho v tom state ceskem"
Ovsem diky Rostovi ani neni terba toho Hamleta, Rosta to odhaluje s bravurou Shakespeara.


Ivan Loffler | E-mail | 6. srpna 2008 v 0:17 | Reagovat
Pane Hedvicku!
Ackoliv s Vami ve velke mire souhlasim, musim podotknout, ze Vase hodniceni pana Krystlika je vedle. Jestli pan Krystlik je v necem "bar none", tak je to v oddeleni zapsouklych ceskych neonacistickych parchantu.


Rumlik | 30. září 2008 v 15:21 | Reagovat
Velice zajimavy a strizlivy pohled na probihajici financni krizy.


Pierino | E-mail | 2. října 2008 v 15:22 | Reagovat
Rosto pis dal!!!! Davej tem idiotum zahulit... ta elena se uz musela osypat...


Eva z BK | E-mail | 4. září 2008 v 17:20 | Reagovat
Rosto,
mas stokrat pravdu, chce to prubojnejsi a hlasitejsi projev Ladi Hucina, on se to nauci, zatim je slyset jenom komary. Pokusime se s tim neco udelat. On sam ma mnoho priznivcu, o kterych ani nevi.


Pavel N. MATUSTIK | E-mail | 2. září 2008 v 17:54 | Reagovat
Moc hezke povidani, Rosto. Potesil jsi mne. Diky.
Pavel


Ruda Flegr | E-mail | 17. října 2008 v 16:36 | Reagovat
Ahoj Rosto, dobre napsany, tohoto estebaka neznam, je z druheho konce zemicky kde ziji. Ale i ja mam sve favority a me znicene srdce souperi s jejich jatry a ledvinami. Stejne verim, ze tu jedinou spravedlivost, ktera je uplatnovana po celem svete bez rozdilu, budu moc zazit stejne slavnostne a precist si jejich parte drive nez oni moje. Shrnuto a podtrzeno: Nejen ze se o podobnych mrtvych nemusi hovorit dobre, ale po jejich vyjezdni dolozce do pekel, se dokonce ani nemusi projevovat smutek. A ze meli nebo maji rodinu? Tu ja mel za jejich radeni taky...


Emigrant | E-mail | 17. října 2008 v 18:06 | Reagovat
Jako vetsina Rostovych clanku, i tento by mel byt otisten na NevPsu nebo na blogu Lidovek odkud byl Hedvicek vyhosten.
Hlavne ze na NevPsu jsou publikovany zvasty Ulce , Stejskala a jinych zvanilu o nicem.


Luis | 26. listopadu 2008 v 1:48 | Reagovat
Po dlouhe dobe zase pekny Rostuv originalni clanek.


Lojek | E-mail | 2. prosince 2008 v 9:27 | Reagovat
Dobrý článek, málokdy najdu něco podobného na českých webových stránkách. S ohledem na to, že mám polskou národnost, dost mě tyhle věci zajímají... (pro upřesnění chci dodat, že nestojím na polské názorové straně pokud se polsko-židovských vztahů týče). K článku bych jen dodal, že sovětská moc po anexi Běloruska úplně jiným způsobem zničila skoro 80% těch zachráněných - byl to podobný osud, jaký zažívali vojáci britského RAF-u v socialistické vlasti... Ale to už je zase zcela jiný příběh, a tady bych asi dost dobře narazil u současných sympatizantů komunismu, kterými se náš český web až hemží...
Zdravím


Vladimir Bozdech | 12. listopadu 2008 v 23:56 | Reagovat
Ta pisen je fantasticka, mluvi za vse.


 

10 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Divici se Divici se | 26. února 2010 v 20:45

Ovsem videa jsou tu mooooc lepsi nez na Hedvicek u nas.

2 Krebs Krebs | 27. února 2010 v 17:47

Rossi, ty jsi vazne priklad pro psychiatra. Nesouhlasne mazes, souhlasnych moc neni, tak sedis doma a smolis je. Hahaha.

3 Otakar Otakar | 27. února 2010 v 19:11

Pro debila Krebse a Wernera,který se ze strachu ani neumí podepsat, omyly přírody, kteří neumí myslet ani číst. Vše jde snadno dohledat na tomto webu dle času a data a Rosťa není autorem. No co k tomu dodat? Vaše maminka s tatínkem se měli raději projít...

4 Jirka Jirka | Web | 27. února 2010 v 20:38

Pěkný blog. Pokud někdo nakupujete na Alze můžete na mém webu využívat boxík přes který se dostanete na alzu a následně udělat objednávku. Díky moc

5 Jaroslav Jaroslav | 27. února 2010 v 20:44

Krebsi, kdyz ti ten Hedvicek tolik vadi tak proc se stale VNUCUJES na jeho blog? Vzdyt na ty tvoje pitomosti co se rodi v tvy hlave neni nikdo zvedavej. To tez plati pro vsechny ty Johanese a Pepkove co neumi nic jineho nez zasvinovat kazdou diskusi svymy vyplody chorych mozku.

6 Otakar Otakar | 27. února 2010 v 23:19

Dav id Werner, říkal jsem, že se neumíš podepsat :). Jak jsi starej, tak jsi i hloupej.

7 Viktorka Viktorka | 27. února 2010 v 23:50

[Smazaný komentář] Mám zcela konkrétní dotaz. Proč jsi Hedvickovi věnoval 2 roky drahoceného času a teď pliveš? Očekávám inteligentní odpověď hodnou Tvého akademického švýcarského vzdělání

8 Daw Daw | 28. února 2010 v 8:57

V diskuzích je vidět, že má Hedvicek podporu a stálí návštěvníci jeho blogů vědí, kdo o jeho článcích přemýšlí , kdo tu celá léta předváděl vlasteneckou či osobní exhibici a kdo je odhalený udavač, stbák či komunista a mstí se. Taky jsem si všiml Hedvickovy několikatýdenní zaraženosti a jsem rád, že je zpět.

9 Ota Gembala Ota Gembala | 28. února 2010 v 11:27

[Smazaný komentář] Wernere, pročítal jsem si bedlivě veškeré diskuze na tomto blogu za dva roky. Zřetelně se mi vykreslil Tvůj obraz.Připravuji podklad Hedvickovi a bude jen na něm, zda se bude chtít s Tebou špinit. Ve své nebetyčné hlouposti jsi tam zanechal mnoho stop, svědčící o tom, co jsi ve skutečnosti zač. Jsou to Tvoje přešlapy na rozdíl od podvrhů a provokací, které se tu snažíš prezentovat.

10 Ota Gembala Ota Gembala | 28. února 2010 v 18:40

[Smazaný komentář] Rád bych Tě ujistil Wernere, že v té době jsem měl jiné starosti než být tajemníkem FFUK. Ještě si zapátrej, je to shoda jmen. Já vypatrál, že tento člověk je 20 let po smrti a já rozhodně kostlivec nejsem.

11 Ota Gembala Ota Gembala | 28. února 2010 v 18:54

Wernere ty by ses jako detektiv rozhodně neuživil. U mne jsi zcela vedle jak ta jedle. Co mne teda ale děsí, že minimálně dva roky se motáš okolo Hedvicka a nebyls schopen si utřídit ty český vlastenče poznatky, abys věděl, kdo je Hedvicek a jak přemýšlí.

12 Ota Gembala Ota Gembala | 28. února 2010 v 20:02

[Smazaný komentář] Wernere, zjistil jsem, že jsi ten blud umístil i k Bosákovi, přičemž ten člověk, ten tajemník je 20 let po smrti. Něco Ti řeknu. Jsem definitivně přesvědčen, že jsi autorem stránek Hedvicek u nas.Proto jsi tu celou dobu oxidoval a provokoval, byl jsi členem cs.clubu stejně jako Jirka. Jsi nedobrovolně odsunutý,zapálený český vlastenec.Bývalý Lossos Proto jedeš po Hedvickovi. Navrch se Ti nelíbí jeho podpora Krystlíka. To se vlastencům ani líbit nemůže.

13 Ota Gembala Ota Gembala | 28. února 2010 v 21:55

[Smazaný komentář] Jistě, přijď :)))

14 Ota Gembala Ota Gembala | 28. února 2010 v 22:00

[13]: Můj obraz je jasný. Ti jsi správce stránek Hedvicek u nas. Zhrzenej vyhazovem z cs clubu. Proč jsi odtamtud vyhodil to video, které jsi pracně stvořil? Původně jsi ho tam měl. Informuj se na mne zde: http://marekvasut.cz/

15 Ota Gembala Ota Gembala | 28. února 2010 v 22:38

@Marie
Je vidět, že jste z Hedvíčkovo cs-clubu, neschopna racionálně a samostatně myslet. Pouze papouškujete pořád dokola svého führera...
Lhaní, podvody a protizákonnosti, jsou ty PRAVÉ důvody, nic více nic méně - a toto by mělo platit PRO VŠECHNY BEZ ROZDÍLU a to je PRÁVĚ TO. Vy (z toho vašeho spolku kolem Hedvíčka) by jste chtěli v "rámci boje proti komunimu" nadávat, lhát, podvádět a dokonce i vraždit - proto jste jen ubohé zrůdy které dříve či později na tu svou ubohou zrůdnost dojedou...
13.11.2007 8:22:36, Jirka, IP: 81.90.168.xxx
tohle je autor stránek Hedvicek u nas jistý Jirka

16 Ota Gembala Ota Gembala | 28. února 2010 v 23:11

David Werner | E-mail | 21. února 2008 v 19:50 | Reagovat
@ Mila anonymni Marie,
co by se stalo s ceskym narodem kdyby skopcaci byvali vyhrali valku?  Skutecne se domnivate ze by dnes meli nemci podobne sebetrapicske uvahy jako Krystlik nebo pan Hedvicek? Prikladna nemecka sebereflecke je vysledkem (neuplne) denacifikace ze strany Americanu a hlavne generace osmasedesatniku (Unter den Talaren der Mief von tausend Jahren.).
Dodnes cekam na ceskou obdobu Beaty Klarsfeld, ktera by verejne zfackovala Paroubka nebo podobnou zrudu.
....autor David Werner

17 Otakar Otakar | 28. února 2010 v 23:23

5.2.2010 22:28:49, Vanek, IP: 119.12.9.xxx
Ta ku*va o mne prohlasuje ze jsem chodil do pomocne skoly a ze jsem podvadel s diplomy. Vsechny moje prispevky maze. Uz jsem si na nej stezoval a budu ho zalovat.
5.2.2010 22:52:15, David Werner, IP: 83.77.97.xxx

18 Otakar Otakar | 28. února 2010 v 23:27

http://hedvicek.blog.cz/0810/co-ceske-noviny-napisou-a-co-nenapisou#komentare
Kuck van der loch (werner) a Berd...udavačská éra

19 Otakar Otakar | 1. března 2010 v 0:18

[Smazaný komentář] Proč tam bylo a nyní není to Tvoje video o Hedvickovi udavači?

20 Otakar Otakar | 1. března 2010 v 0:25

David Werner | 23. listopadu 2009 v 16:06 | Reagovat
Jirka (Hedvicek unas?) mne dneska kontaktoval) ohledne hedvickova vyroku  jsem si s nim dopisoval ohledne ocividnych nesrovnalosti v hedvickove zivotopisu (vojna s L. Souckem)

21 Otakar Otakar | 1. března 2010 v 0:34

[Smazaný komentář] * re: Pozor!
Tak i další Hedvíčkovo noshled,lhář a podvodník byl eliminován: [http://krystlik.blog.idnes.cz]

Tak to má být ;-) Lidovky, poučte se!
12.11.2007 19:06:18, Jirka, IP: 81.90.168.xxx

22 Otakar Otakar | 1. března 2010 v 0:35

[Smazaný komentář] co Ti to připomíná Wernere?

23 Otakar Otakar | 1. března 2010 v 0:50

[Smazaný komentář] kuck van der loch | 24. září 2008 v 20:46 | Reagovat
Milocechu, prisel jsem do Svycarska v 7 letech. Mel jsem za sebou 1. tridu ZDS a tesil jsem se az se stanu pionyrem. Misto toho jsem byl v ceskem skautu (oddil Pochoden, Baden). Nas vedouci byl Jestrab (Milos Miltner), bezvadny chlap, byvaly "Cerny Baron". On a jini antikomuniste nam ukazali co to je byt Cechem. Ackoliv  jsem ve Svycarsku vyrostl citim se stale jako Cech. Jenom zvrhlici jako ty nebo Krystlik kali do vlastniho hnizda. Jsi chudak.

24 Otakar Otakar | 1. března 2010 v 0:53

Tomáš Krystlík | E-mail | 11. října 2008 v 20:15 | Reagovat
Kuck van der Loch je pseudonym fanatického českého nacionalisty Davida Wernera, jehož příspěvky pan Hedvíček ve svých blozích smazal, který přišel ve svých devíti letech v roce 1969 s rodiči do Spříseženectva. Dovedete si zajisté všichni představit, jaká musela být jeho výchova k českému fanatismu, když dnes projevuje takové šovinistické názory.

25 Otakar Otakar | 1. března 2010 v 0:53

humphrey | 11. října 2008 v 21:16 | Reagovat
Nebudte zli na pana "Kucka van der Locha"! Jiste od svych deviti let slychal pred usnutim jen a jen o Sibyle a jine "Stare povesti ceske" a neuvedomil si rozdil mezi bajemi a ceskou politickou realitou. Ale to  deti prece delaji casto. Mnozi jedinci si toto detske, zkreslene videni reality prenaseji i do pozdniho veku. Proboha, doufam, ze to nebylo duvodem zastaveni tak uspesne rozjeteho zkusebniho provozu CERNu, pane Wernere?!
zdravi humphrey

26 Otakar Otakar | 1. března 2010 v 0:54

Karel Schiele | E-mail | 14. října 2008 v 22:41 | Reagovat
@kuck van der loch
Ted uz zacinam chapat, kdo se mi to tu snazi delat prednasku o praktikovanem bolsevismu; chlapecek, ktery s tim celym svinstvem mel pramalo docineni a ktery si ani za ctyricet let zivota v jednom z nejdemokratictejsich zemi sveta neodvykl, zrejme jiz do vinku mu dane, znacne vyjadrovaci obhroublosti.
V pristim prispevku zaujmu stanovisko ke vsem tem narcenim. Dnes na to nemam ani cas, ani naladu.

27 Otakar Otakar | 1. března 2010 v 0:56

kuck van der loch | 13. října 2008 v 19:59 | Reagovat
@Jenda
Jsem Cech, nebo ty jsi asi stejny Svycar jako ja. Ohledne Svycaru jsi prilis optimisticky. Pamatujes si co se stalo s Koppovou a jejim povedenym manzelem? Ve Svycarsku je korupce asi mene viditelna a na vyssi urovni. Kdysi me svycari tvrdili ze v Svycarsku neni mozne aby nekdo byl evidovan kvuli politickym nazorum (Cincera byl povazovan za vyjimku). Dva roky pozdeji se provalila Fichenaffäre. Vim ze se porad opakuji ale my Cesi nejsme horsi nez ostatni narody.

28 Otakar Otakar | 1. března 2010 v 0:57

Emigrant | E-mail | 13. října 2008 v 21:27 | Reagovat
Kucku kdyz zijes od mladi ve Svajcu jak jsi tu psal, tak asi budes mit ten humor jako Svycar, ale blbej ses porad jako Cech.
Uz jsem ti jednou psal ze to co tu pises mi o tobe hodne povi, ale ver mi ze to neni neco cim by ses mohl chlubit.
PS. Ale jinak je s tebou sranda. :-))

29 Otakar Otakar | 1. března 2010 v 1:00

A díky svému českému vlastenectví a zhrzenosti, že již nejsi členem cs clubu si pěstuješ svůj archiweb.

30 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 1. března 2010 v 3:28

to je k nevire. Tolik hnoje pohriomade se jen tak nevidi. What a waste of time!

31 Ota Gembala Ota Gembala | 1. března 2010 v 7:52

[30]: Ano, jakým právem může bezcharakterní grázl,udavač, lhář a podvodník David WERNER zaplevelovat beztresně internet lživými výmysly a organizovat hon na člověka, který si v životě s komunisty a stbáky tak užil? Mně to tedy chladným nenchává!

32 Otakar Otakar | 1. března 2010 v 11:28

Wernere, využij své stbácké udavačské praktiky a své stbácké informátory a dokaž, že jsem tajemník FFUK, toho času  dvacetři let po smrti. Současně dokaž, že nejsi autorem Hedvicek u nas. Kdo je tedy Jirka B. když ne Ty, jsi s ním viz výše přeci v kontaktu. To, že je Hedvicek bolševik se Ti zjevně prokázat nepodařilo.

33 Otakar Gembala Otakar Gembala | 1. března 2010 v 16:22

[Smazaný komentář] Tak Ty jsi ke všemu sklerotik. Lhář jsi např. v tom, že tvrdíš že jsem tajemník, že je hedvicek bolševik, že lži Bosáka jsou pravda. Podvodník jsi tím, že jsi mu je sám nakukal. Udal jsi několik místních čtenářů, falšoval doklady o svém studiu.Tím jsi udavač a grázl. Navrch jsi hlupák, protože si ve Švýcarech navštěvoval pomocnou školu.

34 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 1. března 2010 v 17:10

Wernerovi o Sejnovi: To je long story. Musel by ses obeznamit podrobne s pripadem Golytsina a precist si Venona files, ktere byly odtajneny v roce 1995. Mimochodem, precti si moji knihu jeste jdenou, specilene kapitolu o Sejnovi. Mluvi se tam o tom ze na zakladfe Sejnovych informaci CIA byla donucena priznat KGB podporu terorizmu, neco co se leta snazili pred verejnosti utajit.

35 robert Buchar robert Buchar | 1. března 2010 v 17:16

Jeste dodatek; Tvuj dotaz se specificky tyka Sejnovych informaci o Americkych POW ktere Soveti pouzivali na pokusy. Velice osidne tema ktere v USA nikdo nechtel a dodnes nechce resit. Precti si Sejnovu vypoved v Congresu a jeji nasledky.

36 CIA CIA | 2. března 2010 v 12:55

[34]: Tady probíhá knižní veletrh?

37 Robert Buchar Robert Buchar | 3. března 2010 v 5:10

Anonymni blb CIA zrejme nema tuseni o cem je rec.

38 CIA CIA | 3. března 2010 v 9:02

[37]: Ale jo, přečíst si Tvoji knihu Buchare. Jakoby ji tu propaguješ. Nebo se ti to tam vloudilo omylem?

39 ghost ghost | 3. března 2010 v 11:11

[38]: Klidne propaguj svoji, rad se podivam.

40 jef Kratochvil jef Kratochvil | E-mail | 3. března 2010 v 14:51

tak jsem shlédl tak nadějně začínající zprávu, opravdu jsem se už domníval, že pan Hedvička nemající rád kromě jiného háčky a čárky, konečně někoho pochválil, Bože to jsem se splet....

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama