Březen 2010

Damy stredniho veku vedi, jak se to resi...

6. března 2010 v 5:07 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove

And story as a bonus:

The day finally arrived. Forrest Gump dies and goes to Heaven. He is at the Pearly Gates and is met by St. Peter himself.

However, the gates are closed,and Forrest approaches the gatekeeper.
St. Peter said, "Well, Forrest, is certainly good to see you. We have heard a lot about you I must tell you, though, that the place is filling up fast, and we have been administering an entrance examination for everyone. The test is short, but you have to pass it before you can get into Heaven." Forrest responds, "It sure is good to be here, St. Peter, sir. But nobody ever told me about any entrance exam. I sure hope that the test ain't too hard. Life was a big enough test as it was.." St.. Peter continued, "Yes, I Know, Forrest, but the test is only three questions.
First:
What two days of the week begin with the letter T?
Second:
How many seconds are there in a year?
Third:
What is God's first name?"
Forrest leaves to think the questions over.
He returns the next day and sees St. Peter, who waves him up, and says, "Now that you have had a chance to think the questions over, tell me your answers" Forrest replied, "Well, the first one -- which two days in the week begins with the letter "T"?
Shucks, that one is easy. That would be Today and Tomorrow."
The Saint's eyes opened wide and he exclaimed, "Forrest, that is not what I was thinking, but you do have a point, and I guess I did not specify, so I will give you credit for that answer.

How about the next one?" asked St. Peter. "How many seconds in a year?
Now that one is harder," replied Forrest, but I thunk and thunk about that, and I guess the only answer can be twelve."

Astounded, St. Peter said, "Twelve? Twelve? Forrest, how in Heaven's name could you come
up with twelve seconds in a year?"

Forrest replied, "Shucks, there's got to be twelve: January 2nd, February 2nd, March 2nd... "
"Hold it," interrupts St. Peter. "I see where you are going with this, and I see your point, though that was not quite what I had in mind....but I will have to give you credit for that one, too. Let us go on with the third and final question.
Can you tell me God's first name"?
"Sure," Forrest replied, "it's Andy."
"Andy?" exclaimed an exasperated and frustrated St Peter. I can understand how you came up with your answers to my first two questions, but just how in the world did you come up with the name Andy as the first name of God?"
"Shucks, that was the easiest one of all," Forrest replied. "I learnt it from the song, "ANDY WALKS WITH ME, ANDY TALKS WITH ME, ANDY TELLS ME I AM HIS OWN."
St. Peter opened the Pearly Gates, and said: "Run Forrest, run."

Na dalnici Praha - Brno

6. března 2010 v 4:41 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove



65. vyroci vylodeni na Iwo Jima...

4. března 2010 v 0:45 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Dnes je 65. vyroci vylodeni na Iwo Jima. Pamatny den. Kdysi jsem o tom napsal clanek, ktery byl okamzite plagiarizovan jakymsi slovenskym "novinarem" v SME a urcite i Gazdikem z Mlade fronty (ten je opakovanou plagiarizaci mych clanku taky vinen - to je vzdy nejlepsi pochvala). Do doby nez jsem o tom napsal ja, nikdo nemel ani nejmensiho tuseni, kdo Michael Strank (Michal Strenk) byl. A ted se pry po nem jmenuje i jakysi vojensky utvar slovenske armady (novinka je i to, ze Slovensko ma armadu). Takze jsem nepochybne prispel k slovenskemu narodnimu povedomi. Mohu usinat klidnym a spokojenym spankem. R.H.
----

Jak jsem přispěl k slovenskému národnímu povědomí

Víte, kdo to byl Michael Strank?

Když jsem tu měl posledně návštěvníky z Československa, tak jsem je vzal na procházku po D. C. Kolem Mallu, pak do Lincoln Monumentu a přes most, co ho hlídají ty koně s velkýma zadky, do Arlingtonu. Prošli jsme hřbitovem okolo Kennedyho hrobu, pak na sever okolo hrobu Lincolnovy rodiny (proč tam není sám Lincoln, nevím) a vyšli jsme ven. Zde stojí údajně největší bronzová socha, nebo spíš sousoší, na světě. Váží 100 tun a vysoká je 110 stop. Zobrazuje šest vojáků, šest Marines, každá že soch je asi 32 stop (téměř deset metrů) vysoká, jak vztyčují americkou vlajku na ostrově Ivodžimě. Sochu vysochal Felix de Weldon, který i kdyby už neudělal nic víc, tak na tomhle si jméno udělal.

Udělal to přesně podle fotky, kterou 23. února 1945 zachytil na vrcholu vyhaslé sopky Mount Suribachi Joe Rosenthal, fotoreportér Associated Press. Ivodžima měla japonskou posádku, 22 tisíc vojáků - až na pár výjimek to nepřežil nikdo. Američtí Marines ovšem měli přes 25 tisíc mrtvých. I z těch šesti na sousoší byli tři do týdne mrtvi.

Vzadu, tedy zleva, stojí s rukou zdviženou Indián z kmena Pima z Arizony jménem Ira Hayes, co o něm i Johnny Cash zpíval smutný song "He won't answer anymore", před ním je Franklin Sousley, John Bradley a ten sehnutý vpředu je Harlon Block. Za Irou Hayesem stojí velitel jednotky, Michael Strank, který se narodil v Československu, ano, to je zajímavé, a za Bradleym stojí René Gagnon. Strank, Block a Sousley byli zabiti krátce po tom, co byl snímek udělán, z Bradleyho, Hayese a Gagnona se stali národní hrdinové.

Michael Strank se narodil 10. listopadu 1919 ve vesnici Jarabenia kdesi na Slovensku, nikdy jsem nevěděl, kde to přesně bylo, do Ameriky přišel jako šestiletý chlapec se svým otcem, který pracoval jako horník v Pennsylvánii pro Bethlehem Steel. Jako kluk prý měl fotografickou paměť, hrál na lesní roh a baseball na místním Points stadionu v Johnstownu. Mike byl asi o pět let starší než jeho pět slavných spolubojovníků a byl jejich velitelem - měl hodnost seržanta. A právě on dostal 23. února 1945 rozkaz vztyčit americkou vlajku nad Mount Suribachi, na ostrově Ivodžima, spadajícího pod prefekturu Tokyo, 650 mil od japonské pevniny.

Mike vybral pět vojáků a dovedl je bezpečně až na vrchol hory. Na vrcholku hory už pár hodin jedna americká vlajka byla, ale jen malá a nebylo ji skoro vidět a sgt. Strank vysvětlil svým vojákům, že je třeba vztyčit novou velkou vlajku "so that every Marine on this fucking island can see it!" ("aby ji každý voják na tomhle pojebaném ostrovem mohl vidět!"). A tak vztyčili vlajku, Joe Rosenthal to vyfotil a fotka se stala jednou z nejznámější válečných fotografií vůbec, nebylo novin, které by ji neotiskly.

Harlon Block je ten sehnutý voják vepředu, kterému není vidět do obličeje, ale když Harlonova matka Belle uviděla tu fotku ve Weslaco novinách 25. února, ukázala na postavu vepředu a pravila - "to je Harlon!" Nikdo jí nevěřil, včetně příbuzných, obzvlášť když podle mylné původní identifikace vojáků měl být první voják Harry Hansen z Bostonu. Belle to zatvrzele odmítala s poukazem "poznám svého syna!". O osmnáct měsíců později vyšetřováno U.S. Congresu zjistilo, že se stala chyba a že Belle měla pravdu a ten první voják je skutečně Harlon Block. Harlon Block byl "second-in-command" po Mikeu Strankovi a když Stranka roztrhal šrapnel, Harlon se ujal velení jednotky. O hodinu později byl zabit sám dalším šrapnelem. Je dnes pohřben vedle Iwo Jima Monumentu v Harlingenu, v Texasu.

Michael Strank byl zabit šrapnelem 1. března 1945, když do písku prstem kreslil diagram další akce pro své vojáky, Easy Company, Second Battalion, 28th Marines. Podle vzpomínek jednoho z účastníků to prý dokonce ani nebyl japonský šrapnel, ale dělostřelecký granát z americké válečné lodi, která z moře ostřelovala ostrov. Harlon Block převzal velení a sám byl zabit o hodinu později. Třetí z oné šestky z vrcholu Mount Suribachi, Frank Sousley byl zastřelen 21. března 1945 japonským snajprem.

Snad nejznámější z těch tři, co to přežili, byl Indián Ira Hayes - a taky z nich nejdřív zemřel - na příliš mnoho popularity a oblíbenosti. Na uchlastání se k smrti, čehož příčinou byla ta oblíbenost. Když Ira vstoupil do Marine Corps, tak do té doby vlastně nikdy nebyl mimo území své indiánské rezervace v Arizoně. Jeho náčelník mu řekl, ať je "Honorable Warrior" (Čestný bojovník), aby se za něj jeho rodina nemusela stydět. I Ira byl. Tichý a oblíbený, bojoval ve třech bitvách v Pacifiku. Prezident Truman ho v Bílém domě prohlásil za hrdinu, ale Ira to tak neviděl. "Jak se mám cítit jako hrdina, když jen pět z naší čety (45 vojáků) to přežilo a když jen dvacet sedm přežilo z celé jednotky 250 lidí?" Všichni si s ním pořád chtěli připíjet a pořád ho oslavovat. A Ira připíjel a připíjel. Když vypil svou poslední láhev whisky, bylo mu 32 let.

Michael Strank byl původně pohřben na Ivodžimě, jako ostatní, ale o čtyři roky později, 19. ledna 1949, se jeho hrob přestěhoval do Section 12 na Arlington National Cemetery. Na jeho náhrobních kamenech v Arlingtonu má každý padlý pod svým jménem domovský stát. Michal Strank tam má napsáno "Pennsylvania". Franklin Sousley je pohřben na Elizaville Cemetery v Kentucky. Ani ti tři, co to přežili, dnes už nežijí. Co je ale zajímavé, že všichni tři, co přežili, Hayes, Gagnon a Bradley zemřeli a jsou pohřbení přesně v tom místě, kde se narodili. Ira Hayes, Indián z kmene Pima, se narodil 12. ledna 1923 v indiánské rezervaci Sacaton v Arizoně a zemřel tamtéž 24. ledna 1955. René Gagnon se narodil 7. března 1925 v Manchesteru, v New Hampshire a zemřel tamtéž 12. října 1979. John Bradley se narodil 10. července 1923 v Antigu, ve Wisconsinu a zemřel tamtéž 11. ledna 1994.

Ani jedno z těch jmen není napsáno na monumentu.

A než jsme došli k autu a pak do Silver Springs, tak už byla tma a čas jít spát. Moji návštěvníci odcházeli do svého pokoje s očima navrch hlavy "to jsme opravdu nevěděli." Ujistil jsem je, že tady je to součástí základních znalosti už malých děti ve škole, bez ohledu na původní "národnost". Stojí tu i Lafayettův pomník (ne, Lafayette NEBYL z Olomouce, i kdyz tam byl ve vezeni a mel tam i ulici), stojí tu řada pomníku významných Američanů polského původu i maďarský pomník tu je. Teď se i Slovákům zvedne sebevědomí, když budou moci poukázat na to, že velitel U.S. Marines vysochaný na největším a nejslavnějším vojenském pomníku na světě byl Slovák! Doufám, že mi za ten objev bude přiznána oficiální zásluha, že ten historiografický objev nedostane nějaký místní fašista jako Ďurica... nejspíš ano.

"A co Češi?"

"Češi nic. Ti budou dál spílat bratrům Mašínům do vrahů...".

Cesti trotli...

3. března 2010 v 18:46 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Mym castym ctenarum jiste neni tajemstvim, ze ze mne ceska bezprizorna luza nezrizene nenavidi a nevaha jit do extremu nejen vytvaret nenavistne stranky o me osobe (to je uz stare), vytvaret pro mne docela novy, komunismem prospikovany zivotopis (to nedavno), ale ted (technologie pokrocila) mne nenavidi tak moc, ze o mne vytvari i internetova videa. Pochopitelne vzdy znacne negativni a po mne plivajici (kdyby nekdo objevil ceske pro mne pochvalne video, tak mi dejte vedet - zcela urcite mne prekvapenim trefi slak!). Autorem tehle magoriny je absolvent pomocne skoly, drzitel titulu trottel des jahres a doktor chemie David Werner. Je to vlastenec a z nejakeho duvodu mne nema rad. Informace ve videu jsou pochopitelne vsechno blbosti.


Ponekud technicky zdatnejsi trotl nez Werner vymyslel zase tohle. Kdyby misto toho venovali svou technickou znalost tomu, aby zkonstruovali nejake odsavace peny, ktera jim strika od tech jejich neo-komunistickych tlam, mozna by udelali lip. Ale ne - podle nich je to humor. Hahaha. Typicky cesky humor.


A na zaver jeste tohle - stejne jako mne v Cesku nanavidi i Jana Sinagla. Za jeho aktivity zaslouzi nejen zasalutovani a podekovani, ale dlouhodobou vdecnost ceske verejnosti. A to je prave to - kdyz ma nekdo charakter - tak je je tim ceskym dobytkem naopak nazyvan primitivem. A ne abyste se zase urazeli jako Leonid Krizek pred par dny - na vas se to nevztahuje, vy patrite mezi tech 5% normalnich obyvatel te nepricetne ceske kotliny, pro ktere pisu. Pro dobytek nepisu.



Obama vyhral zlato na olympiade!

2. března 2010 v 18:03 Clanky jinych autoru
The International Olympic Committee stunned the world this morning when they awarded Barack Obama a gold medal for Mens Skiing.

When asked how this could be, considering that Obama has never skied nor competed in the Olympic games, an IOC spokesman justified the decision by stating Barack Obama is going downhill faster than anyone this year.


Half the lies they tell about me aren't true.

2. března 2010 v 4:50 | Ota Gembala |  Clanky osvetove
Pro ty kterym to vrta hlavou - nazev clanku je opet Yogi Berra's citat. Vetsina nizeuvedenych citatu pochazi od absolventa pomocne skoly ve Svycarsku doktora Davida Wernera (kdyz chodit do pomocne skoly, tak jedine ve Svycarsku!), je rovnez znam jako Trottel des jahres a pouziva pseudonymu Kuck van der Loch a Nekrystlik. Cast citatu, ktera neni od Wernera pochazi od jineho mentalniho pacienta jmenem Trodas, vlastnim jmenem Pavel Narozny, v soucasne dobe ve vysetrovaci vazbe pro vrazdu vlastnich rodicu. To je ale vlastenecky material co? Nic lepsiho v Cesku nesehnali - R.H.

David Werner | E-mail | 4. února 2008 v 7:42 | Reagovat
EU je pro kdysi hrdou Ameriku a pain in the ass, ze pane Hedvicku?
Proc nepisete o chudobe v USA?

David Werner | E-mail | 21. února 2008 v 17:23 | Reagovat
Pane Krystliku nesouhlasim s vami. Nemci se o to dodnes pokouseji a to od roku 1968 (Cesi jeste ani nezacali). Ale jak ukazala napriklad Wehrmachtsaustellung tak se o nejake vyporadanosti zdaleka neda mluvit. To neznamena ze by Cesi nemeli nasledovat jejich prikladu.

David Werner | E-mail | 21. února 2008 v 19:50 | Reagovat
Mila anonymni Marie,
co by se stalo s ceskym narodem kdyby skopcaci byvali vyhrali valku? Skutecne se domnivate ze by dnes meli nemci podobne sebetrapicske uvahy jako Krystlik nebo pan Hedvicek? Prikladna nemecka sebereflecke je vysledkem (neuplne) denacifikace ze strany Americanu a hlavne generace osmasedesatniku (Unter den Talaren der Mief von tausend Jahren.).
Dodnes cekam na ceskou obdobu Beaty Klarsfeld, ktera by verejne zfackovala Paroubka nebo podobnou zrudu.

Werner | E-mail | 21. února 2008 v 19:54 | Reagovat
Pane Flegr,
Krystlik neni historik nybrz obycejny diletant. Staci si precist jeho debilni paskvil na tema atentat na Heydricha. Krystlik neprovozuje nic jineho nez Geschichtsklitterung.

David Werner | E-mail | 21. února 2008 v 21:33 | Reagovat
Skopcaci dostali co chteli totiz "Heim ins Reich". Zlocin je pouze to ze jsme vyhnali pausalne skoro sechny nemce. Skopcaci muzou byt Benesovi vdecni jinak by je cekal podobny osud jako Rumäniendeutsche nebo jine Spätaussiedler. Dejiny nezacinaji rokem 1945. Dneska je velmi lehke hanobit pamatku TGM ci Stefanika (Benes je kontroverzni postava, mozna schopny urednik ale to je asi vsechno). Vemte si priklad z Polaku nebo madaronu. Diktator Horthy je madarony dodnes uctivan.

David Werner | E-mail | 22. února 2008 v 19:06 | Reagovat
Je to zde horsi nez u bolseviku, zadna diskuse jen pritakavani. Jdete vsichni do hajzlu!

David Werner | E-mail | 30. března 2008 v 11:23 | Reagovat
trodas je debil

David Werner | E-mail | 6. dubna 2008 v 1:22 | Reagovat
Takhle vypada Pavel Narozny alias trodas:

trodas | E-mail | Web | 3. dubna 2008 v 23:51 | Reagovat
No hlavne ze Patton nechal Prahu vykrvacet - klidne ji mohl osvobodit a este se stahnout, kdyz by ti Rusasi tak trvali na te dohodnute linii... A neudelal to. Dekujeme, USA.
Rovnez dekujeme za bombardovani Skodovky a dalsich "strategickych podniku", abychom meli po valce rozbite hospodarstvi... To fakt pomohlo, nicit fabriky, ktere nedelaly, pac nebylo z ceho...

David Werner | E-mail | 6. dubna 2008 v 0:37 | Reagovat
trodasi, chtel bych te dostat na pet minut do rukou.
Tvuj soudruh a pozdejsi "hrdina" prazskeho jara jel osobne do Plzne aby Americanum zachranu Prahy zakazal. Prahu museli zachranit bolsevici aby jim blbi Cesi byli vdecni. Prahu Rusove skutecne zachranili ale byli Vlasovci pod vedenim generala Bunacenka.
trodasi tebe bych bez vycitek svedomi pomalu umlatil.David Werner | E-mail | 6. dubna 2008 v 1:19 | Reagovat
Takhle vypada Pavel Narozny alias trodas:
Pavel Nárožný
U Žebračky 22
75002 Přerov
Narozeniny: 5. červen 1975


David Werner | E-mail | 11. dubna 2008 v 13:12
pat patachon
Tobe bych omlatil hlavu o nastenkovou skrinku KSCM, kurvo bolsevicka.

David Werner | E-mail | 11. dubna 2008 v 15:55
Rad bych te potkal a zde u nas. Pro tebe by to prijemne nebylo. Jsem totiz pes ktery kouse. Nejdrive bych omlatil tvoji blbou palici o dlazbu a potom te zkopal, smrade rudy.

David Werner | E-mail | 11. dubna 2008 v 16:01
@ pat patachon, Pavel a jine zrudy
Doufam ze nemate deti. Kazdopadne se nechte sterilizovat. Chcete-li provedu na vas operaci pomoci dvou cihel a zidle bez vypletu, uplne zdarma.

David Werner | E-mail | 11. dubna 2008 v 18:45
Muj e-mail mas, nejsem zbabely anonym, hnupe. Kde je tvoje adresa, srabe?

David Werner | E-mail | 11. dubna 2008 v 18:56
@pp
Anonymni e-mail? Mas muj tak napis kde bydlis a muzeme se setkat, jestli se nebojis. ;-)

David Werner | E-mail | 13. dubna 2008 v 13:24
Zradce Havel byl posledni president zvoleny ceskoslovenskym komunistickym parlamenten, tak co?

David Werner | E-mail | 11. dubna 2008 v 15:51
Tim vycistit kancelare strany zlocinne a zavrzenihodne u Politickych veznu. Nejdrive kurvu rudou Filipa.


David Werner | E-mail | 11. dubna 2008 v 18:51
@pat patachon

David Werner | E-mail | 26. dubna 2008 v 23:24 | Reagovat
Pamatuji se jak za totality Cesi rvali jak stare kurvy. Cumaky prilepene na vykladni skrine TUZEXu. Skoro 20 let maji moznost se stat soucasti evropske lultury ale oni se obraci zpet k rusku.

David Werner | E-mail | 27. dubna 2008 v 0:15 | Reagovat
@ondra
Staci se jen podivat kdo radar nechce. A skutecne jsou to vetsinou nepratele.


David Werner | E-mail | 6. května 2008 v 22:51 | Reagovat
"kdyz vojaci jezdi do CR za devkami?"
Ukazuje to ze Cesi jsou kurvy!

David Werner | E-mail | 7. května 2008 v 15:45 | Reagovat
@bubla
Jejich zlocin je ze jsou americti vojaci.


David Werner | E-mail | 28. května 2008 v 8:50 | Reagovat
Kdy konecne prestaneme byt emigranty a staneme se krajane? Tu nalepku nam dali komousi a cesky narod ji s radosti pouziva.

David Werner | E-mail | 28. května 2008 v 19:38 | Reagovat
Neni pseudohistorik Krystlik nahodou levobocek Heydricha? Krystliku jsi obycejny smejd. David

Werner | E-mail | 28. května 2008 v 19:39 | Reagovat
Takove Browningy 12,7 mm mame take ve Svycarsku. Krystliku nechces priject na ostre strelby?

David Werner | E-mail | 29. května 2008 v 18:47 | Reagovat
Volksgenosse Krystlik (radobyhistorik) tvrdi ze Heydrich byl vlastne pritel ceskeho naroda. Z lasky k nasemu narodu nam zvysil pridely a zavedl neco jako ROH. Takze Heydrichovy vyroky jako "Der Tscheche hat in Böhmen nichts verloren." jsou zrejme ceskou lzi. Drive jsem si myslel ze skopcakum slo pouze o zbrojni vyrobu. Diky Krystlikovi vim ze zrudni Cesi zavrazdili sveho dobrodince.

David Werner | E-mail | 29. května 2008 v 19:00 | Reagovat
@Ondra
Zapomel jste na jednu zvlastnost. Jako jediny narod v Evrope jsou Cesi geneticky sprizneni s Cinany (myslim to vazne).

Ondra | 29. května 2008 v 19:03 |
Reagovat
No nakonec jsme stejně všichni z Afriky:)

David Werner | E-mail | 30. května 2008 v 18:05 | Reagovat
Krystlik je takovy debil ze ho nelze ignorovat Ve Svycarsku jeho paskvily publikuje dokonce Zpravodaj. Vidim ze se cesky narod opet pomatl

David Werner | E-mail | 30. května 2008 v 18:09 | Reagovat
@emigrant
Rozumite historii jako koza drbani. Krystlik neni zadny historik, nybrz agent provocateur sudetonemecke zupy. Jeho clanek je prekrucovani historickych faktu a propagace nacismu. Verim ze se ignoramtum jeho nazory libi ale nejedna se o seriozni dejepis nybrz o fasistickou ideologii.

David Werner | E-mail | 30. května 2008 v 18:55 | Reagovat
@Jenda
Myslim ze by Krystlik byl spokojeny kdyby cesky narod spachal kolektivni sebevrazdu. Jen tak muzeme odcinit nase podle zlociny vuci mirumilovnemu nemeckemu narodu.

David Werner | E-mail | 30. května 2008 v 19:52 | Reagovat
Krystliku o sovinismu radeji mlc a venuj se xenofobii a zlocinum tvych soukmenovcu.

David Werner | E-mail | 2. června 2008 v 21:24 | Reagovat
@Vergangenheitsbewältiger
Skutecne byste mel tu kuraz nejakeho rudeho tajtrlika oddelat? Jeste neni pozde.

David Werner | E-mail | 2. června 2008 v 21:27 | Reagovat
@Vergangenheitsbewäliger
4 mesice zakladni vycvik
5 mesicu poddustojnicka skola a "Abverdienen"
5 mesicu dustojnicka skola
5 mesicu "Abverdienen"
Potom kazdy rok nejmene mesic. Me to stacilo.

Kuck van der Loch | 1. července 2008 v 20:59 | Reagovat
@Fallschirmjäger
Ano, Benes spachal sebevrazdu a pred smrti poslal sms Komorousovi. Podobnou sebevrazdu spachal 1948 Jan Masaryk.

Kuck van der Loch | 25. srpna 2008 v 18:20 | Reagovat
Nemci muzou lhat az se jim od huby prasi ale Volksgenosse Kristliek jim neochvejne leze do zadku. Doufam ze sve prispevky preklada do nemciny a posila Posseltovi. Ve Svycarsku nam uz svymi lzemi zneradil krajansky "Zpravodaj".

Kuck van der Loch | 27. srpna 2008 v 22:07 |
Reagovat
@89
Opakuji. Co by psal Volsgenosse Kristliek kdyby skopcaci vyhrali valku? Ceska zverstva jsou neomluvitelna ale dejiny nezacinaji odsunem nemcu. Odsun byl pochopitelnou reakci na 6 let nemecke okupace.

Kuck van der Loch | 27. srpna 2008 v 22:09 | Reagovat
Je smutne ze Hedvicek podporuje Kristlieka.

Kuck van der Loch | 2. září 2008 v 23:01 | Reagovat
Slovaci nas spolecny stat vzdy nenavideli. Jejich zrady mluvi za sve. Co se stalo se slovenskou mensinou v Madarsku? Proc slovaci nenavidi Cechy, ackoliv jsme jim jejich stat vubec umoznili, a miluji madary, kteri je nepovazovali ani za lidi?
Co Slezsko a Luzice? Krystlik je ovcomrd a kozojeb.
Krystliku, co nemecka zverstva? Kde bychom byli kdyby skopcaci vyhrali valku?
Pojdi Krystliku! Mas hlavu tak hluboko v nemecke prdeli ze uz ji asi nevyndas, zradce naroda.

Kuck van der Loch | 3. září 2008 v 17:19 | Reagovat
Krystliku, tvuj otec si na nej mel dat gumu. Jsi nacisticka svine. Pral bych ti stravit nekolik let v Osvetimi nebo jako slovak pod madarskou nadvladou v 19. stoleti. Kdybys byl vzdelany znal bys "Tot nem ember".
Doufam ze kazdy skutecne vzdelany clovek, nemluvim o polovzdelanych opicich tveho formatu, tvuj paskvil bude bojkotovat.
Krystliku pojdi! Uz jsi se dnes pomiloval s kozou?

Kuck van der Loch | 3. září 2008 v 19:55 | Reagovat
Krystliku, svine praskacska. Doufam ze si kazdy sam o tobe udela usudek.
Panu Krausovi nesahas ani na paty, zmrde!

kuck van der loch | 13. října 2008 v 13:27 | Reagovat
@Jenda
Potkal jsem Kohouta tusim v lednu 1990. Tenkrat jeste neexistovala S-Bahn a jezdilo se do Zürichu pres Letiste. Tam pristoupil Kohout se svou zenou a na klope od kabatu mel odznak OF. Jako spravny Cech jsem se k nemu nahrnul a zacal jsem na nem odznak zebrat. Kohout byl rad ze ho nekdo poznal ale odznak mi nedal rka ze ho dostal od Havla. Potom jsem se ho zeptal kdy se v CSSR zacne vracet majetek emigrantum.
Nevis jestli se Kundera nekdy od komunismu distancoval?

kuck van der loch | 13. října 2008 v 19:59 | Reagovat
@Jenda
Jsem Cech, nebo ty jsi asi stejny Svycar jako ja. Ohledne Svycaru jsi prilis optimisticky. Pamatujes si co se stalo s Koppovou a jejim povedenym manzelem? Ve Svycarsku je korupce asi mene viditelna a na vyssi urovni. Kdysi me svycari tvrdili ze v Svycarsku neni mozne aby nekdo byl evidovan kvuli politickym nazorum (Cincera byl povazovan za vyjimku). Dva roky pozdeji se provalila Fichenaffäre. Vim ze se porad opakuji ale my Cesi nejsme horsi nez ostatni narody.

BERD | 14. října 2008 v 7:44 | Reagovat
Dalkova diagnoza, momentanne: Umi behat, Cechy zna z vypraveni, ale reci zvlada, ucil se v nejake Minerve a pak na rychlokvasnem kursu, coz nazyva svycarskou vysokou. V nejistote jeci jako pubertak.

BERD | 14. října 2008 v 15:39 | Reagovat
Cumzdira mi poslal zajimavy, charakteristicky dopis:
Mily Honzo,
chci si na tebe stezovat ohledne Datenmissbrauch. Mam se obratit na tveho sefa, pana XY nebo rovnou na
Datenschutzbeauftragter des Kt. St. Gallen. Porad mi!
Mej se
David


BERD | 14. října 2008 v 15:48 | Reagovat
To je pokracovani:
Tak dobre!
Ahoj, podla svine!
...
Betreff: Antwort: Otazka
Jak chces, Cumzdiro.

BERD | 14. října 2008 v 17:03 | Reagovat
Promin, Cumzdiro, zde:
Tvoje informace jsou chybne. Studium chemie a doktorat bych nepovazoval za rychlokvasny kurs.
Mej se!
----------
Delas u Rietera?

Tomáš Krystlík | E-mail | 3. listopadu 2008 v 16:51 | Reagovat
Ad 4: Bylo by dobré, Davide Wernere, kdy sis lépe viděl do huby. Ve tomto blogu jsi před časem tvrdil, že sis upravil s ČSSR vztahy (na rozdíl od Tvých rodičů), aby ses mohl podívat do země, ze které jsi odešel jako 9letý. Odjezd vlakem z ČSSR jsi opepřil zpěvem parafrázované sovětské hymny, až tě čs. celnice musela napomenout a pohrozit ti. Nyní podle přípisu [4]jsi se dostavil do Česka poprvé až v roce 1990. Takže: lhal jsi v jednom případě, nebo v obou dvou? Nebo lžeš neustále?

kuck van der loch | 3. listopadu 2008 v 18:19 | Reagovat
Krystliku, hlavo skopova. Odesel jsem v 7 letech. Napsal "jsem prvni navstevu v Ceskozlodejsku 1990". 1990 jsem tam byl nekolikrat, vis? Od roku 1981 jsem do CSSR jezdil temer kazdy rok. Krystliku, nauc se nejdrive cist a premyslet. 1989 jsem tam byl dokonce dvakrat.
Vztahy s CSSR jsem si neupravil, nybrz vykoupil jsem se ze statniho svazku CSSR. Pokud vim je to uplne neco jineho.
Oproti tobe nelzu, sudetsky a rusky pasluho.

kuck van der loch | 25. listopadu 2008 v 20:04 | Reagovat
Kdyby nebylo Hedvicka museli bychom ho vynaleznout. Dela svou vec dobre protoze sere bolsevika. (Tim ze propaguje Krystlika i slusnou mensinu naroda. Ale neni ruze bez ostnu.)


It ain't no braggin' if you done it...

1. března 2010 v 3:48 | Ota Gembala |  Clanky jinych autoru
I ain't no Dizzy Dean, but anyway... R.H.

Pepa Nos | E-mail | Web | 22. února 2009 v 19:55 | Reagovat
Po precteni takovych lahudek velmi lituji, ze jsem vubec v tehle ceske prdeli zustal. Umim si zive predstavit kochani se Floridou a vzpominani na ceskou prdel a jeji legracni hemeroidy.

Milos Mlcoch,Hranice | E-mail | 19. února 2009 v 7:14 | Reagovat
Moc pekne,Rosto.Zacina to mit literarni uroven.Zdenek Stopl by mel radost. Milos Mlcoch,Hranice


Luis | 16. února 2009 v 15:57 | Reagovat
Tolik materialu na studium lidskych povah se najde jen pod Rostovymi clanky.Ceskych povah. Rostovi se opet podarilo nakopnout kozla do kouli a to prosim jen zverejnil obrazky s nazvy bez komentare.Ostatni si za neho domislely diskuteri. Skoda ze neziji Freud s Fromem, byl by z toho dalsi dil psychoanalysy.


Kratochvil | E-mail | 5. února 2009 v 19:54 | Reagovat
Pane Hedvička už se na to vykašlete, dělit Čechy na ty co žijí doma a na emigranty je přece blbost, můj otec strávil přes polovinu života v exilu,nikdy tohle dělení neakceptoval.
Čech je Čech pokud o to stojí ať žije třeba na Venuši. Čekají nás ještě těžké časy tak nepřílévejte benzin do ohniště. Napadají mne škodolibé příměry, ale to bych byl..... a to proboha nechci.Přeji Vám pěkný podvěčer, aspoň takový jako mám já. jef.

ferdan | E-mail | 5. února 2009 v 19:02 | Reagovat
Zdravím Rosťo Tebe i ostatní emigranty, kteří s námi cítí a chtěli by nám pomoci. Nenechte se otrávit bývalými StBáky a podobnou čeládkou,
on jim nakonec dojde dech. Věřím, že se dočkáme toho, že se přestanou předvádět a začnou se schovávat a třeba už to nebude anidlouho trvat.


Viktor | E-mail | 5. února 2009 v 9:46 | Reagovat
Ač se to mnohým zde žíjícím lidem nelíbí, Pan hedvíček má pravdu. O skutečně právním státu si jen můžeme nechat zdát. Zákony jsou, ale prvními, kdo je porušují jsou Ti, co je odhlasovali, tedy poslanci. A když "to mohou ti nahoře", proč ne my ostatní. vymmahatelnost práva je nulová, každý si dělá co chce, "máme přece demokracii a svobodu". Většina nechápe, že svoboda každého končí tam, kde začíná svoboda ostatních. Soudci nepochopili, že ten, kdo první porušil právo druhého, tím automaticky ztrácí svoje práva. Většina darebáků zůstává nepotrestaná, "aby nebyla narušena jeho práva. Proto také mohou mnozí volně týt z práce druhých, aniž by za to odvedli byť jen trochu práce. Jistě není třeba zdůraznit, o koho se jedná.


OM | 2. května 2009 v 20:14 | Reagovat
[50]: Také bych chtěl být tak "ubohý" a vyvalovat se na Floridě.
Mnoha lidem se Hedvíčkovy články líbí. Každý by měl tedy mluvit za sebe.


Pierino | E-mail | 3. května 2009 v 2:54 | Reagovat
[50]: Skarabeus: To te musi desne srat, ze my "ubozaci" se valime na Floride, zatim co vy NEMOHOUCI nemate sanci a hlavne odvahu neco zmenit. Poteste se "vlastenectvim" a lasce k rodny hroude a naucte se aspon sbirat ty psi hovna a nezabijet se na silnicich. Ovsem vy HNUPOVE jste nenapravitelny, tak vam to Rosta musi obcas pripomenout....


Vanek | Web | 26. dubna 2009 v 1:46
To jsou veci, Rosta se kamaradi s estabakem z ODS vychvalujici normalizaci. Nebude treba bombardovat i Floridu? :-)))
-------------------
Rosťo, zdravím. Já přesně nevím, proč tě vyhodili a taky jsem za
tebe u orodoval. Byla tu tehdy větší sranda, teď je to tady takový zatuchlý, žádná velká sranda, jen pan Hons občas splodí vypečenou básničku.
Ale já mám problém, že cokoli řeknu o "té době", tak dostanu přes držku.Jako kdyby všichni ztratili paměť a nebo, to je pravděpodobnější, si nechtějí pamatovat.
24.4.2009 17:59:04, Jiří Hermánek, IP: 81.92.158.xxx


jony | 28. dubna 2009 v 11:46
ano, ano, ano, Rossi budu volit ty hnupy, neda se svitit, ale pravda kterou jsi popsal, bez diskuse, lepsi volit hnnupa, nez vychcaneho zlocince.

Zuzana Timková | E-mail | 23. dubna 2009 v 11:40 | Reagovat
ten clanok nemozem ukazat manzelovi, lebo odjakziva spominal, ze ceski vojaci utekali vzdy z boja, boli zbabeli, co potvrdzuje veta z clanku: "K čertu s českou armádou.", Ja som vzdy Cechov branila, a keby som manzelovi ten clanok ukazala, tak by sa smial a smial do popuku. Hedvicek ma pravdu s Havlom, po revolucii poskodil Slovakov plosne v skoro v kazdej oblasti a ked dal amnestiu najvacsim vrahom a zloduchom, tak kriminalita nemala paru od praveku, to bol strasny cin, ktory nemal paru. Popravy vsak nemaju miesto vo vyspelej spolocnosti a nic neriesia, pretoze obet sa vrahovi vzdy pomsti, sme tu vecne a na to treba pamatat. Jedn profesor - velmi mudry pan hovorieval: "keby vrah vedel, ze ho obet dohoni, nevrazdil by" a to sa tyka aj inych oblasti. Co zle urobis, zlom sa vrati, a je to osvedcene ako pravidlo.
Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 19. dubna 2009 v 21:43 | Reagovat
Snad potěší, že jsem pár dní postrádal cokoli od Hedvíčka.


Luis | 20. dubna 2009 v 13:35 | Reagovat
Delali jste nekdy test IQ ? To se odpovida na otazky : ze zacatku to jde jak po masle, pak se musi zacit premyslet az nakonec testovany ztratil anung vo co gou.
Rosta na sebe prozradil az priliz mnoho, aby si inteligentni clovek mohl poskladat , jak se Rostuv zivot vyvijel.
Je zajimave, ze jasno o situaci v CR maji ve vetsine pripadu lide, kteri tam meli pekne tezky zivot.
Rosta se za svuj zivot naprosto nemusi stydet.
A ma zcela pravdu, kdyz napsal, ze uz nic nevysvetluje , ze je z toho unaven.
Inteligentni clovek se umi poucit ze zivota druhych a z jejich cinu a omylu, jenom blbec si musi nabit hubu sam pri zkouseni davno vyzkouseneho.
Takze zkousejte.


Luis | 21. dubna 2009 v 2:15 | Reagovat
Blbci lemuji moji zivotni pout jako patniky u cesty. Mam je svym zpusobem rad, ukazuji mi spravnost moji cesty a diky nim ze sve pouti neschazim. Obcas se na nektery vymocim, ci vyseru , ma ta moje osobni potreba alespon nejaky rad. Vitej wernere mezi mymi patniky.


Filom3n | E-mail | 21. dubna 2009 v 16:57 | Reagovat
Článek je dobrý a je to tak, je to o lidech... a o hlouposti a o dalších důležitých vlastnostech... Panu H. jde o to aby se lidi probudili a ne o to aby o nich psal že jsou hovada ale jinak to nejde, lidi normálně rozumě uvažující nic co Pan Hedvíček píše nemůže urazit protože nepíše o nich... on píše o tom stádu volů... a koho toto naštve je ten z toho stáda, ostatní normální (nemyslím normalizovaní) nad tím jenom můžou souhlůasně pokývat hlavou... a žiju ještě stále zatím v ČR a vím o čem píšu, úřady jsou z 90ti procent nanic a jen aby komplikovali lidem život a motali hlavu, a dost, už se zase rozčiluju... Držím palce LIDEM (ne lidu)


sten | 23. dubna 2009 v 20:07 | Reagovat
I mě se tento článek velice líbil, má hlavu, patu a myšlenku. Pravda je, že podobných Hedvičků by český národ občas potřeboval víc.Jsem Čech žijící v Čechách, občas mám na dění v Česku děsný vztek, ale svoji rodnou hroudu bych nevyměnil za nic na světě. Co myslíte, jak daleko mají Češi k patriotismu ??

pierino | E-mail | 24. dubna 2009 v 17:25 | Reagovat
Rosta Hedvicek je moje krevni skupina. Posilam pozdrav na Floridu. Rosto klidne si cucni z Jonnyho Walkera, ale pis dal. Dik.


Go | 27. dubna 2009 v 23:21 | Reagovat
Pan Hedviczek pise hezky. Ctu to rad. Akorat mne vadi takoveto odsuzovani Cechu, jako kdyby byl sam neco jineho. Cili, nadava, kdyz si je jisty ze muze beztrestne, jako skoro kazdy. Jenom to umi hezky napsat a dava tomu i takovou prislusnou dynamiku.
Jinak, Cesi jsou normalni lide, stejne v Cechach jsou hajzlici vsude jinde.
Snad je vyjimka, kdy predni cesti pedofilove si nezadaji trebas s radovymi pedofili v Nemcku ci jinde.
pokud i tady je dost kritiku, zrejme kazdy i vi jak na to, ale, neprozradi.

Tomáš | E-mail | 17. června 2009 v 3:22
Je to nějaká genetická vada či co, že dyž se jeden někde narodí, vyrůstá, má tam kamarády, kamarádky, první lásky atd., tak nějak to místo miluje, asi jako dítě miluje matku a otce, i když se k dítěti někdy chovají ne zrovna nejlíp. Někdy je miluje, i když s ním zachází jak s čoklem...a někdy to chvíli trvá, než člověk prokoukne, že jsou věci jinak než jak to zrovna viděl včera. Asi to tu pan Waldemar také tak trochu miloval...ostatně, kdyby Vám Čechy a češi byli už navždy u zadku a byla to uzavřená kapitola, neobtěžoval byste se vytrvale fackovat čechy virtuálním mokrým hadrem po držce, jak říkáte, ne ? :-) Srdci neporučíte a každý to má trochu jinak...

Bavič Kaiser | 29. května 2009 v 9:11 | Reagovat
To 8: Já teda nevím, pozoruji pana Cibulku již leta, občas i se zájmem čtu jeho www, ovšem stejně tak jsem studoval leta Svobodnou Evropu, a když jsem ji vždy tak pracně lovil z rušení, přicházelo mi vždy na mysl, jestli to vlastně není jen zahraniční vysílání ÚVKSČ. Když jsem poprvé v lednu 1990 kupoval v redakci Necenzurovaných novin za dvěstě korun dvě diskety se seznamy tajných agentů StB, a tlustý muž s pětikilovou Nokií asi za sto dvacet tisíc v ruce / první "mobilní telefon" NMT s výkonem 18W VF/, mně podal co jcem žádal, a majetnicky si mé dvě stovky zastrčil do kapsy, nidko mně nezatkl, já to pak šoupnul do své dvěstěosumedsát šestky, opravdu, na obrazovce vyskočily seznamy v nějakém dětském editoru, a já tam jako první string co jsem chtěl hledat, dal Václav Havel, a nic tam o něm nebylo, tak jsem se jen usmál, a nic víc už jsem nehledal.....


Anti | 30. května 2009 v 6:36 | Reagovat
Rosto,
k tomu: "Naprosty nezajem - vsechno co je zajima je papat, mrdat a kakat." jste zapomnel bumbat, nejlepe desitku v nejake zakourene hospudce, kde se dobre nadava a neni to moc slyset. Co kdyby..


Stanislav | 31. května 2009 v 10:47 | Reagovat
Opět jste mě pane Hedvíčku přiměl k úsměvu, rád čtu vaše články. Jsem Čech středního věku, žíjí v Česku......jsem vlastenec a svou vlast mám rád. Vaše články jsou podněté a vedoucí k zamyšlení a sebepoznání....osobně je nezatracuji. Dnes ovšem jednu výtku mám...pokud se Češi neozývají a nedávají najevo svůj názor, označíte je za stádo, které se sebou nachá vláčet. Pokud svůj názor projeví - nazvete je lůzou. Jsem rád, že létala vejce, která ukázala, že Čechům záleží na jejich budoucnosti a jsem rád, že po letech dokázali neskrytě vyjádřit svůj názor. Nepovažuji vejce za nejlepší prostředek, avšak podle mého je lepší hozené vejce než kakat, mrdat a papat. S pozdravem Stanislav


pierino | E-mail | 31. května 2009 v 19:32 | Reagovat
jo Rosto napsal jsi to dobre.....


Pepa Nos | E-mail | Web | 24. května 2009 v 16:18 | Reagovat
Uměleckému dílu se musí rozumět.
Píča je zde úrodná země, do které vložíte semínko a vyroste slunečnice, která se každým dnem otáčí za sluncem.
Ti dva čuráci jsou velkými umělci. (Knížák a Ringo Čech)

Kamarád z Austrálie
Mily Rosto, dekuju za Tve mailiky a za " nez pujdu spat" , ktery prilitl zrovna pred chvilkou. Z meho posledniho campu posilam par fotek a hezky zapad slunce vid?? Ctu rad vse - co pises , neznam nikoho, kdo by nazyval komunisty tim spravnym nazvem jako Ty. Bud zdrav a zij hezky se svoji rodinou a ver - ze v daleke Australii delas radost mnoha lidem a ja mezi ne urcite patrim !! ( P.S. v posledni dobe nemohu najit Tvoji stranku s tou hezkou basnickou " mnozi chteli byt namorniky" ... tak rad jsem si vse cetl..) Mej se moc hezky , u nas je rano a malinko mne zebou nohy.. Bxxxx


Jaroslav k básni " Mnozí se stali namorniky..."| 18. května 2009 v 19:04 | Reagovat
Je to prijemny pocit kdyz se vam dostane zasluzne oceneni vasi osvetove cinnosti. V te vasi basnicce se mi libi vers:"...jehoz vune cini lidi stastnymi". Verim ze par "namorniku" ztroskotalo a stastni moc v zivote nejsou. Pozname je podle jejich priblblych blabolu na diskusich kde jim ani nejde o to co pisete, ale hlavne aby vas urazeli.

Vaněk 15. května 2009 v 9:30 | Reagovat


Milan je jednicka. A ty Rosto nezoufej, mladeznici z ceske vicki si navzajem slibili ze kdyz to bude syn tak Rosta. Po druhe svetove valce a dlouho do komunistickych let lidi jmenovali sve nevinatka ( ne z jednoho vyrostl komunisticky zlocinec) ruskyma jmenama, to se ted meni. Spravny Cech pojmenuje sveho syna Rosta nebo Ross. Ten blbejsi nejspis Rosta protoze by si nezapamatoval dve s.



Jaroslav | 9. května 2009 v 22:22 | Reagovat
Honzo a kde se chces dozvedet pravdu ?
Snad ne z ceskejch novin ?
Ty asi nevis ze ti co pisi pravdu jsou z ceskych blogu vylucovani, to tak malo ctes ze o tom nevis?


Anti | 5. května 2009 v 23:34 | Reagovat
No vidite Rossi jak jste slavny. Me fascinuje, jak Cesi na Vas nadavaji, ale presto vas stale ctou. Asi proto, aby meli na co nadavat. A tak za veskere jejich boleni muze Hedvicek a emigranti. Ti to vsechno zpusobili.
Za pravdu se clovek vzdy zlobi a nerad ji slysi, pokud neni lichotiva a typicky Cech, ktery je preci dokonalost sama uprostred Evropy, nejlepsi ve vsem, nejchytrejsi, nejmoudrejsi, nejnadanejsi, nejpracovitejsi, pravdomluvny, poctivy a nekrade, no zkratka takovy Brouk Pytlik, ten prece nemuze byt kritizovan.


Jaroslav | 3. července 2009 v 18:59
Petre, jakto ze Hedvicek neni slavnej kdyz o nem vis ? :-)))


Stejskalová | E-mail | 6. července 2009 v 18:41
Jš chci jestli se mi to povede poděkovat panu Hedvižkovi za všechny blogy.Je mi 80 let ,žila jsem tu s tím komunistickým ksindlem i s hitlerem ale chci mu říci že se mi tu ani dnes nelíbí,Jinak díky a moc zdravím a p řeji hodně elámu.

Pro kadeta Buglera. | 27. června 2009 v 23:58
Na te Hedvickove pravde je ovsem pozoruhodne, ze dokaze pusobit na tu ceskou verbez jako cervena barva na rozzurenyho bejka.
Nakonec to potvrzuje i zname rceni:
"Pro pravdu se clovek nejvice zlobi", zejo ty zakomplexovanej Johanesi. :-)))

Jaroslav | 28. června 2009 v 0:08

Hedvicek chrape ve psi boude < ???Ach ta ceska zavist. Kdybys Johanesi emigroval do USA misto budovani socialismu, tak jsi mozna mohl taky chrapat ve psi boude, na kterou ty se v zivote nezmuzes. Moc bych zato nedal ze ta Hedvickova psi bouda bude mit hodnotu vetsi nez 2 miliony $.

Jaroslav | 18. června 2009 v 0:42 | Reagovat
Hedvicek kdysi napsal ze Cesi jsou pice. Kdo si mysli ze to je daleko od pravdy, tak ctete ty Johanesovy a dalsi ceske luzy prispevky na ruznych diskusich. Co se tyce oblibenosti autora, tak si pamatuji, ze kdysi na NevPsu a blogu na lidovkach byl nejen nejctenejsim autorem ale i nejoblibenejsim, s karmou kterou zatim na blogu Lidovek nikdo neprekonal.


Jenda | 12. června 2009 v 21:29
[6]: Američan z Vysočan
Vidím, že Vás něco nezdolně pudí cosi panu Hedvíčkovi sdělit. Proč mu nenapíšete mail, přece jste si musel všimnout, že tu všechny čtenáře jen obtěžujete.
Připomínáte mi mou spolužačku Janu Fujáčkovou, která se v druhé třídě neustále dloubala v nose, rozmazávala to po lavici a nikdo vedle ní nechtěl sedět. Navíc nikdy nic nevěděla (skončila nakonec v pomocné, ale neustále se hlásila. Učitelka jí říkala: "Fujáčková, já tě nevyvolám, protože ty to nevíš". Fujanda (jak jsme jí přezdívali) se hlásila jak pominutá dál a přísahala, že to tentokrát ví. Když ji nakonec učitelka vyvolala, tak mlčela jak pecka. Vy jste stejný případ, nechápu proč Vás Hedvíček apriori nemaže.


Jaroslav | 12. června 2009 v 23:21
Jak rozlisit cesky idiotismus ???
Staci se podivat na "prispevky" k Hedvickovym clankum na
Tyden.cz, hlavne od znamych debilu Johanese, Krebse a dalsich ceskych primitivu a hned budes Americane z Vysocan mit jasno. Otazka je, zda se ti vubec dokaze v ty tvy kebuli udelat jasno.


Nevada | E-mail | 15. června 2009 v 5:05
Americanovi z Vysocan:
Ja jsem vzdy osobne vycital Rostovi, ze nektere z mych komentaru smazal; nadaval
jsem mu do cenzuraku atd. Ale po cteni kundy z Vysocan mi dochazi, ze nektere veci se proste tolerovat a tisknout nedaji. V #11 ty kravo z Vysocan pises tak, ze se sam Rostovi divim, ze to nechal projit.
Enough is enough - on ma na to plne pravo a jeho tolerance k Vam, komunystycke luze z Ceskoslovenska je obdivuhodna. Ja bych si osobne udelal seznam kurev jako jsi ty a vsecky bych blokoval. Nemas narok na diskuzi, komentar a hlavne si rikat "American z Vysocan".
Spise "Komunystycka luza z Vysocan"!
Rikat si American nas tady velmi urazi!
Zkus trebas "Mongol z Vysocan", jestli
to druhe je na tebe moc.
Co to je AMERICAN vubec nechapes a nikdy
v zivote nepochopis.

Bavič Kaiser | 10. června 2009 v 19:25
To 4: Stářím klesá plodnost a genialita. Pokud si člověk neuloží první do zkumavky, a druhé do šuplíku, neuspěje. Nejhorší je ale pak ve stáří si poplést zkumavku a šuplík...

bp | 11. června 2009 v 9:39
Máte, pane Hedvíčku, pravdu, že je tady hodně hnusných lidí, za které se i my stydíme, ale na druhou stranu je zde nezanedbatelná menšina, která se poctivě snaží tuhle zemi dostat z toho marastu, kde je. Nás pak vaše paušální odsuzovaní všech Čechů jako bolševických smradlavých zlodějských hovad nepotěší, ba někdy i zamrzí.

ghost | 11. června 2009 v 9:50
Jakym zpusobem se snazite bp dostat tu zemi z toho marastu?

Američan z Vysočan | 11. června 2009 v 10:07

Snažíme se vypít co nejvíce piva, aby země byla ekonomicky silnější a pak čteme blogy naší vzorňácké emigrace, abychom zde našli "Poučení z krizového vývoje"

ghost | 11. června 2009 v 10:16
Ten tvuj mozek si dovedu docela dobre predstavit co do obsahu.


ghost | 9. června 2009 v 13:58

O nich se preci pise v jinych mediich a periodikach, Petre. Kdyby tu nebyl pan Hedvicek a podobni, nikdy by ses nedozvedel uplnejsi pravdu a byl bys jako spokojeny severokorejec.


Vlastik | 1. září 2009 v 5:45 | Reagovat
Je to tady jak v blazinci. S clankem souhlasim. Polovina cechu se tvari, jak kdyby se chteli rvat. Marne cekam az ty komunisty pozaviraji a oni porad nic. Asi se boji, ze by jim to Rusi mohli nekdy spocitat.
A kdy se tady mluvi o Rusku. Stokrat vezmu tu americkou kulturu pred ruskou, i kdyz ta ruska je snad daleko starsi. To jeste neznamena, ze je ruska lepsi. Rusove to s tou jejich kulturou dotahli tak akorat do prdele. Ja se jenom divim, ze po tolika zkusenostech co Cesi s Rusama maji, je muze jeste nekdo vyzvdihovat. To vam tech 50 let komunismu nestacilo? To je snad neco jako masochysmus tady u nekterych lidi. Chce se mi zvracet.


Ego-tripping at the gates of hell...

1. března 2010 v 3:20 | Ota Gembala |  Clanky jinych autoru
Rok 2009
Milan Rezabek | E-mail | 29. ledna 2009 v 21:49 | Reagovat
Rosto,
nadherne osobni review se kterym se ztotoznuji i kdyz to ale nepovazuji za smutny film. Asi pro to, ze znam celou jeho rodinu uz dlouha leta a moc jsme se s jeho chraplavym mrucenim skrz cely film pobavili. Film je ale vynikajici hlavne proto, ze rozdil od kterehokoliv Hollywoodu, Malpaso vzdy prinese neco noveho a nejakou MESSAGE! Tento film mel nadhernou pozitivni message, kdy se umirajici veteran obetuje svym zivotem pro kluka, ktery ma zivot pred sebou a zaslouzi si vse lepsi. Alespon podle Clinta, ale i podle mne. Film je fantasticky, jeden z nejlepsich (zajimava je Tvoje poznamka o "Mystic River", ktery jsem rovnez moc neprozil a Kevin Bacon mel dostat Oscara misto toho vola.)


Bedřich Mikulík | E-mail | Web | 30. ledna 2009 v 0:36 | Reagovat
Clinta miluju a těším se na jeho nový film. Obdivuji jej, jak je v tak pokročilém věku stále vitální a pracovitý. Neuvěřitelné. Myslím si, že jej dlouho v té jeho výdrži nikdo nepřekoná. Držme mu palce.
Bedra (65)
PS: obdobně obdivuji i Vás pane Hedvicek a jsem rád za každé Vaše kritické zrcadlo na dění u nás. Společnost to potřebuje jak koza drbání..!Ten czechschmeid se tady zhoubně šíří jak kobylky..


Jura Canada | E-mail | 30. ledna 2009 v 16:59 | Reagovat
Pane Hedvicku smekam klobouk pred Clint Eastwoodem. A abych nezapomnel tak pred Vami tez....
Jura.


děda | E-mail | 29. ledna 2009 v 1:32 | Reagovat
Milý Rosťo,
s potěšením konstatuji, že ti nechybí schopnost být kritický i vůči USA. Už jsem se skoro obával, že tvoje kritičnost vůči Česku (nepochybně oprávněná) je dána pouze zaslepeností a tvoje idealizace USA je absolutní. Budeš muset sice ještě dost zapracovat, než získáš právo být považován za objektivního a nestranného, ale první krůčky jsi už udělal. Je jen škoda, že kvůli tomu musel přijít Obama.
A jen tak mimochodem - Češi jsou zloději, lháři, bezcharakterní svoloč, zrádci a vůbec lumpové nejhoršího zrna. A taky smějící se bestie. Zatím ale byli aspoň chytří nebo alespoň vychcaní. Bohužel v poslední době se nám tady silně rozmáhá blbost v americkém stylu, kterou jeden velmi moudrý člověk velmi lapidárně charakterizoval slovy "Všichni Američani jsou Kačeři Donaldi!". Kdysi se říkalo "Sovětské hovno náš vzor". Teď by se mohlo říkat "Americké hovno náš vzor". Skoro nikdo si však neuvědomuje, že americký hospodářský a jiný zázrak drží pohromadě a funguje jen díky Židům. A to se u nás okopírovat nedá, poněvadž u nás je bohužel Židů příliš málo. Doufám, že Obama si tohle uvědomuje a americkým Židům dá pokoj. Ovšem co s americkou blbostí v českém prostoru, na to opravdu neznám odpověď.


Pepa Nos | E-mail | Web | 27. ledna 2009 v 16:31 | Reagovat
Ten samý sen se začal zdát i mě! Nádhera!



Milan Rezabek | E-mail | 27. ledna 2009 v 23:16 | Reagovat
Hezky "wet" dream, Ty jeden Vampire.
Moc pekne a romanticky popsano a napsano, akorat (i kdyz to byl jen sen) - jak Ti bylo tak 100% jasne, ze to byla vsecko komunisticka krev? Ja se snazim k tomu nejak vyvetrat strejdu Freuda, ale sexualni to jasne neni.
A jake barvy byla ta duha?
Ja nevim, jak ostatni "uprchlici" - ale mne asi
10 let pronasledovaly sny, kdy mne honili po
Brne eSteBaci a ja mel stihnout letadlo do N.Y.
Vzdy jsem se (po urcitych mensich zmenach ve snech) probudil durchcumdurch propoceny a silene
se mi ulevilo podivat se z okna v hotelu a byt
treba i v Clevelandu! (Not my most favourite!)
Po 10ti letech snu se mi pri honicce podarilo nahodou jednoho eSteBaka odzbrojit a zastrelit a od te doby - NO DREAMS! Kamos psychiatr mi rekl, ze si to moje podvedomi samo vyresilo.
Jedna vec byla ale nezapomenutelna a je stale
v me mysli jako video - utikam dlouhou chodbou jako nekde v nemocnici, on za mnou bezi
s pistoli v ruce. Mne se podari zavrit a zamknout dvere, ktere ale mely barevne ctverce skla. On pistoli rozbije sklo a snazi se dvere odemknout skrz ten otvor, ja mu vykroutim
CZ 7.65 mm z ruky a kdyz nechtene tlakem dvere konecne otevre, vzalo to jen jeden vystrel - do obliceje! A to mi stale strasi v hlave - obcas. A dodnes! Jeho vyraz! A pak ty detaily! 7.65?

Vlastik | E-mail | 28. ledna 2009 v 5:20 | Reagovat

Kdyz mam pekny sen, tak vidim vsechny komunisty viset na kandelabrech.


Cesky vlastenec | 26. ledna 2009 v 16:33 | Reagovat

Nekecej a posli Hedvickovi skanovanou kopii - bude to hit sezony !!! Pravo takovou fotku neuverejni, Hedvicek ano.


Ondra | 25. ledna 2009 v 21:30 | Reagovat
Já si myslím že to Hedvicka prostě baví...Hedvicek někdy řekl že to dělá pro osvětu Čechů ale moc bych tomu nevěřil. Zná se s lidmi co opravdu nenávidí Čechy i zdroje kde to najít a zprostředkovává nový pohled na problematiku naší identity velmi čtivou formou. Možná že se mýlím a opravdu v to věří, každopádně je to pořád zábavné to číst. Prakticky je to jediný blog který mě oslovil tak, že ho pravidelně navštěvuju a není třeba aby se tomu stoprocentně věřilo, jen to brát jako jistý pohled na věc.



Ondra | 26. ledna 2009 v 0:26 | Reagovat
Člověk který opravdu se cítil nějak pošramocen osobně by dle mého nebyl schopný psát s takovým šmrncem a ne tak pravidelně. Psal by v nárazech když by zrovna pocítil zlost, případně by se snažil o nějakou ucelenou agitaci. O to se nepokouší a proto je v ČR hodně oblíbenej.


Luis | 26. ledna 2009 v 2:24 | Reagovat
vlci vyji a karavana jede dal.
V Americe nikoho nezajima, kdo byl co a to ani kdyz udela dobrou vec nebo spacha zlocin. Lidi jsou tady svobodni. Nikdo se tady nechlubi cizim perim jako cesi, kteri znarodnili ci jinak okradli sve spoluobcany, a pak tvrdi, ze plzenske pivo je ceske, becherovka taky , Klaus je cech, i ten vas oblibeny Gottwald mel nemecke jmeno, jak k nemu asi prisel ? atd.Vzdyt do dneska dve petiny prijmeni v cesku jsou ciziho puvodu. Musite si holoto zvyknout, ze vasi historii delal nemecky, madarsky, rakousky ci rusky zivel casto zidovskeho puvodu ,a casto take agenti cizich mocnosti a ze to cesi proste nebyli.
Take si konecne budete muset zvyknout na to, ze o vas nekdo pise s nadhledem, z daleka , s velmi podrobnymi historickymi znalostmi a se znalostmi cizich reci a s pristupy do ruznych archivu.Na nej vase censura nestaci. Starsi z vas znaji nekolik nemeckych slov, ti trochu mladsi pak ruskych a ti nejmladsi pouze nekolik cikanskych slov, jako je corka atd. Hedvicek vam v tomto clanku zprostredkuje neco o cem by jste nemohli mit ani paru-text o vasi historii od anglofonniho autora a vy mu za to nadavate do psychopatu atd. ? Vzdyt i podle vasi stadovite etiky je nadavka a rvacka priznani porazky na duchovnim poli, nemyslite ?
Me se to osobne velmi libi , kdyz takto nadavate , protoze vy totiz nic jineho delat nemuzete a v podvedomi navic tusite, ze tyto fakty jsou pravda.
Neexistuje na svere jiny narod s provarenejsi historii, jako je ta vase.Kazdy narod ma svoje temne obdobi- par desitek let, ale u vas je to tisicilete.



Proc by sem nemohl psat Hedvicek a jini..
..kdyz sem smi psat bejvalej udavac StB Hermanek?
Mimochodem ten Hedvicek zarazil diskusi prave kvuli tem nechutnym urazkam zakomplexovanejch cechacku jako je treba ten marek a podobna primitivni luza.
26.1.2009 18:45:00, Jaroslav, IP: 99.137.228.xxx


Pani Lukacova

Vrele doporucuji aby bylo Hedvickovi umozneno publikovat na blogu Lidovek, hlavne ze dvou duvodu. Jeho clanky dokazou nejen vzbudit ohnivou diskusi, ale jsou hlavne psany profesionalnim stylem za ktery by se mnohy novinar nemusel stydet. To ze je nekdy prilis kontroversni dava jeho clankum prave to co dela diskusi zajimavou, coz je myslim hlavni podstata blogu.
27.1.2009 0:45:34, Jaroslav, IP: 99.137.228.xxx




Místo flašky rumu jsem adminovi napsal interní poštou:

Milá Gabrielo,

Asi největší diskuzi vyvolalo přání pana Hedvíčka opět na tomto blogu publikovat. Já nepatřím k žadnému jeho fan klubu, naopak v 99% věcí s ním nesouhlasím.
Nicméně si myslím, že pokud pan Hedvíček bude respektovat základní pravidla blogu, mělo by mu být umožněno zde publikovat.
Myslím si totiž, že blog u denníku slouží především k vyjádření ostrých a kontroverzních názorů, které by v tištěné formě neměly šanci vyjít.

Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem,

J.Hermánek
27.1.2009 10:08:38, Jiří Hermánek, IP: 81.92.158.xxx


Pouhe slovo HEDVICEK

je jako magnet na tu ceskou luzu (bohuzel).
Jeho clanky hlavne byly takovym hozenim kamene kde ty potrefene husy se vzdy nejvice a hlasite ozyvaly.
PS. Nastesti tech potrefenejch hus byla jen hrstka a vzdy jedni a ti samy.
27.1.2009 16:28:59, Jaroslav, IP: 99.137.228.xxx

Pani Lukacova.

Jelikoz tohle je diskuse, tak bych od vas ocekaval reakci a hlavne zduvodneni proc sem nesmi psat Hedvicek. Snad ne proto ze si to nepreje tech par "potrefenejch hus"?
Vetsina naroda si taky nepreje KSCM a presto je z demokratickych principu povolena.
PS. Je holym nesmyslem ze by Hedvicek podvadel s karmou, jeho zkratka lidi cetli. Nakonec i na NevPsu kdyz psal tak mel pouze za dva dni pres 300 diskusnich prispevku a takovou popularitou se nemuze pochlubit ani "legenda ceskeho exily" pan Ulc.
27.1.2009 17:08:21, Jaroslav, IP: 99.137.228.xxx


Jeste dodatek pani Lukacova.
Vas clanek je o vasi nove funkci administratora.
Zkuste uz jen kvuli ziskani prehledu napsat clanek na tema "Hedvicek" zda se najde dost ohlasu na zajem o jeho publikaci. Moc bych za to nedal ze ohlas bude vice jak 50 pripominek, at uz kladnych nebo zapornych, to uz posudte jako admin sama. Zkusit byste to ovsem mela.
27.1.2009 17:16:59, Jaroslav, IP: 99.137.228.xxx




Jaroslave,

obavam se, ze chtiti jakekoli zduvodneni od admistratora jakehokoli ceskeho informacniho serveru je jako hazeni hrachu na zed.
Na otazku "Proc jste stopnul Hedvicka?" mi ten bulik, co vykonaval tuto funkci pred slecnou odpovedel, ze proste takto rozhodl.
No nic, loucim se kratkou jadrnou poezii:

SER MEZKU
RYCHLOSTI BLESKU
DBEJ LESKU
NEPOSER DESKU !!!!!!!!
27.1.2009 17:35:54, Rachota, IP: 83.114.53.xxx



Hanka | E-mail | 26. února 2009 v 21:52 | Reagovat
Dik za peknou uvahu, naprosto souhlasim. Take znam par rodin, ktere by se do clanu dobre zaradily. Vetsinou to byli lide, kteri "utekli" na zapad, protoze nemeli kde bydlet, nebo meli problemy v manzelstvi a na zapade to bude lepsi, nebo nechteli pracovat.
Hanka


kamil | 26. února 2009 v 23:59 | Reagovat
Myslim ze slovni sprostota se primo nabizi k vyjadreni debility socialistickeho zrizeni. Normalne myslicimu cloveku posilat socialisty a podobnou verbez do prdele je prirozene, lidske, blahodarne a pro ctenare/posluchace poucne.




vonpetrinerhehe


|
E-mail | 27. února 2009 v 0:48 | Reagovat

@HANKA - jako osmasedesatnik jsem se hlasite rozchechtal nad vasim postrehem, ze nekteri utekli, protoze "nechteli pracovat"!!! Zamyslete se nad tou hovadinou. Ja pamatuji vsechny ty vycurane delnicke kadry, ktere se vracely v momente, kdy mely dost na nove auto, protoze "nebudou prece drit jak hovada a pit mizerny pivo z flasky". V CSSR se prece pracovalo jen za hotove, do prace se chodilo odpocivat a podle toho to taky vypadalo.
Ja osobne odesel, protoze jsem nechtel zit v zemi okupovane mongoloidy. A jelikoz jsem se vzdycky kamaradil jenom s lidmi s jejichz nazory jsem se mohl shodovat (domorodce v to pocitaje), nemohu se ke generalizaci generace 68 vyjadrit.



Kolinak | E-mail | 27. února 2009 v 11:43 | Reagovat
Zase jeden z Vasich bezvadnych clanku - diky a piste dale a casteji o nas, kteri ty zakuklene KURVY prokoukli. Jadrna slova jsou korenim kazde reci!1 Starsino v Prachaticich jsem Vas "fanousek". Hodne zdravi a pohody v teple krajine - zde mame blbou zimu.
Jen maloickost; kdyz jsme "je opustili" bylo synovi 4 roky -jeste trochu sislal. Kdyz me chtel udelat radost pravil: "komunisti sou kulvy".


dbarsalano | E-mail | 27. února 2009 v 14:56 | Reagovat

Mily Rosto,
zdravim a chvalim - skvely textik, obzvlast mne pobavilo, ze uvedena 68tnicka) dama z Ontaria se diva na CNN, neb nema k disposici FOX News... Ponekud ovsem nechapu, proc nevidi ten rozdil. Inu - a ted zapomenu na to, ze jsem nejspis jeden z poslednich gentlemanu v teto zemi - lidstvo degeneruje a damam se to nikterak nevyhyba. Nejvyssi cas, aby na svete prevladl islam, zaslouzime si ho...
Salve.

Ferdan | E-mail | 27. února 2009 v 15:02 | Reagovat

Podle mého názoru jde o velmi solidní analyzu "osmašedesátníků" stejně jako poměrů v dnešní ČR. Z pozice přímého účastníka dění v ČR odpovědně prohlašuji, že bez vulgarizmů se situace ani nedá reálně popsat.



Jan B. | E-mail | 1. března 2009 v 7:01 | Reagovat
Mily Rosto,
vyborny,vystizny a pravdivy clanok..!!! Tlieskam..!!! Co sa tyka vulgarnosti,tak som nikdy v Rostovych clankoch nezaregistroval vulgarnost,nad ktorou by sa mal niekto pohorsovat.. Myslim,ze omnoho vulgarnejsie a uplne sproste je byt byvalym clenom KSC !!! To je neodpustitelne ..!!! Rosta sa nema za co hanbit. Na rozdiel od byvalych a sucasnych clenov KSC a ich ctitelov a
posluhovacov !!! ..je to vecou cti...A v tomto ohlade moze byt Rosto uplne v pohode..!!! :)



Ruda Flegr | E-mail | 1. března 2009 v 9:15 | Reagovat
Pokud snad má někdo pocit, že Hedvíček je příliš vulgární, podívejte se na video http://www.youtube.com/user/joseprague
Nemyslím, že by se vám dralo z úst: Nehodní esenbáci, příliš horliví a hloupí policisté ap. 99% lidí, včetně nejvzdělanější části národa, použije výraz KURVY a SVINĚ. A to naprosto oprávněně. Vepříci s děvčata z nejstarího řemesla prominou.


Josef | E-mail | 2. března 2009 v 12:21 | Reagovat
Výstižný článek. V neobolševickém hnoji zvaném ČR bohužel žiji. Je mi 28, nejsem tedy zatížen minulým režimem, ovšem to, co se děje zde, je snad ještě horší. To, co se nazývá "sametem", nemá s revolucí nic společného, to jen ti nejhorší z bolševiků sehráli komedii, díky které následně rozkradli to, co po 40 letech budování socialismu ještě v ČR zbylo.
Kdysi ve dvaceti jsem se rozhodoval, zda jít pracovat ven, a dnes velmi lituji, že jsem tak neučinil. Kdybych nebyl vázán rodinnými závazky, zmizím odsud a už nikdy se nevrátím.



Milan H. | E-mail | 26. února 2009 v 15:34 | Reagovat
Prijemne prekvapeni, ze se text netykal toho, ze neni-li umelec ci dilo (obzvlast ceske) zname v USA, jakoby ani nebylo (podobne formulovane poznamky si pamatuju z nekterych vasich starsich textu).



Ross Hedvicek | E-mail | 26. února 2009 v 15:48 | Reagovat
To Milan H.: Blahopreji k poznani, ze mne vlastne neznate a vetsinou ani nechapete o co mi v mem psani kraci.Doufam, ze zustanete mym ctenarem a casem si to vsechno vyjasnite :-)