Vsichni emigranti jsou vlastne estebaci!

9. prosince 2010 v 14:55 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Nikoliv, nezblaznil jsem se - ale tak dnes chape prumerny cesky hlupak jmena emigrantu uverejnena v Pencove seznamu, na adrese http://www.svazky.cz. Takze tak, mili kolegove emigranti. Vase jmena a data narozeni, dalsi osobni udaje a cisla vasich svazky StB (vetsinou zalozene PO vasem odchodu do zahranici) vystavuje jeden nepricetny primitiv  na internetu v Cesku a cesky senator se zatim nedokaze primet, aby to odsoudil. Watch me walking :-) 

Ctete a placte!
----
Nedavno jsem psal o pomylene snaze Stanislava Pence "neco zverejnit". Po par dnech bylo jasno, ze jsem mel pravdu JAKO OBVYKLE.  Ales Presler http://presler.blog.idnes.cz/  ktereho jsem zbezne znal z dob zacatku blogovani v Cesku a dokonce se mne kdysi davno kdesi zastal, kdyz mi jako obvyle ublizovali, pozadal o zruseni posilani upoutavek na me clanky. Bez kecu jsem vyhovel a na druhy pokus se mi podarilo ho vymazal. Zajimavejsi byla ale vymena emailu, kde jsem byl nejen vlastenecky zpochybnen a urazen, ale i obvinen ze spoluprace z StB - kvuli Pencovi. Sledujte ten vyvoj napeti v emailech.

1. email
Nechapu, proc v tej emerickej prdeli nejste spokojen a zasobujete nas svymi texty. Vim, emericani na Vas serou, jste mezi temi Kubanci naprosta nula, nicmene vylevat si zlost na tech, kteri za Vasi emigraci nemohou, je hloupe.
S pozdravem Ales Presler
Moje odpoved:
Omlouvam se naramne.
Ross je me legalni jmeno - tak to mam v pase. Ale muzete mi rikat i Serjozo - to zni tak cesky.

2. email
Datum: 08.11.2010 20:51:46
----------------------------------------
At 02:22 PM 11/8/2010, presler.ales@seznam.cz wrote
Vazeny pane Rossi, druhdy v Cesku a Moravsku nazyvany Rostislavem. Nejak se Vam vymaz z Vaseho rozesilaciho seznamu, na ktery jsem se tesil a ktery jste mi slibil, asi nepovedl.
To bude tim, ze jsem blbec. Zkusim jeste jednou.
  Skutecne nestojim o to cist pitominy od Cecha  z jakesi prdele, ktery nenavidi svuj narod, byt  slouzil v jeho armade a spolupracoval ze StB.
A kde jste prisel na to, ze jsem spolupracoval s StB?

3. email
Date: Mon, 08 Nov 2010 21:55:09 +0100 (CET)
From: presler.ales@seznam.cz
Subject: Re: Elektrarna ...
Ze jste spolupracoval ze StB se objevilo na netu a dokonce jste o tom napsal clanek, kde jste se jakosi nasral a aurora Pence zatratil. Ja na rozdil od Vas neslouzil ani v tej komunistickej armade, ani jsem nelezl do ssm a nekradl s paroubkem salamy. Ziju v te nasi kotlince rad, je tu lepe nez na kubanske floride, kde nechtel bejt pochovan ani ten Walda Matusku. Pokud me z Vasich nenavistnych a lzivych pamfletu vynechate, budu jen rad. Taky mi sere, kdyz ty emericani ani neumej zapnout ceskou diakritiku, a presto tady visi na netu. Fakt je mi Vas lito, dopadnout jako mizera kdesi daleko je fakt ouvej...
------
Pominme skutecnost, ze ceska literarni velicina Ales Presler, ktery je i ve Slovniku ceske literatury (a nosi kostkovanou kosili - to je neco patologicky ceskeho!), se projevil jako malodusny vlastenec, sovinista, xenofob a anti-amerikanista - takova je vetsina Cechu, to neni nic neobvykleho.  Mne prekvapila jeho vira, ze jsem spolupracoval s StB, protoze to bylo u Pence.

Nezbyva tedy nez znovu sirit osvetu mezi tim zdegenerovanym stadem: Stanislav Penc, misto toho aby se nechal ostrihat, tak chtel byt slavny jako Cibulka a "neco zverejnit". A protoze z koziho mlika se asi blbne (pominme tu marijuanu) tak zverejnil ne seznam udavacu nebo spolupracovniku StB, ale seznam spisu jejich OBETI. Proc by to melo davat nejaky smysl a nebo proc by to melo byt dulezite je nad me chapani - ja nemam zadne ceske skoly. A takze vedle Cibulkova seznamu http://www.cibulka.com , plneho estebaku, confidentu, fizlu, udavacu a bretsnajdru existuje i Pencuv seznam http://www.svazky.cz  naopak plny jmen lidi s jejich osobnimi udaji, na ktere StB vedlo spis - a zretelne je tam i NEKOLIK SET TISIC EMIGRANTU, na ktere byl zaveden StB spis az po jejich emigraci a kteri ani vzdalene nespolupracovali s StB, ale presto jsou z toho dnes v ocich zdegenerovane ceske verejnosti podezreli - stejne jako ja. No nenasralo by vas to?

Takze vam to zesumarizuji jeste jednou:  Pokud jste kdysi davno emigrovali a dnes zijete treba nekde na Aljasce nebo v australskem outback, tak presto vase jmeno a vase osobni udaje porad figuruji v Pencove databasi na ceskem internetu a ten cesky dobytecek (tim myslim ceskou verejnost, rolniky, delniky a pracujici inteligenci a jine ovcany) si naprosto blahosklonne mysli (priklad viz vyse), ze jste kdysi byli spolupracovniky StB - protoze to ten trouba Penc dal na internet.

Cim to je, ze se dodnes v Cesku neobjevil seznam vsech clenu KSC (1 milion 720 tisic clenu KSC pred sametovkou) - to by asi bylo poruseni zakonu o ochrane osobnich udaju tech zmetku? Ovsem osobni udaje EMIGRANTU k volnemu zneuziti tou slintajici luzou jsou pristupne - peci pana Stanislava Pence! Je Pencovym umyslem skodit emigrantum? Vy mi to vysvetlete - ja se jen divim jak radio!
 

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 9. prosince 2010 v 15:21

Rosťo, vem to z té bright (světlé - pro negramotné české blbce ) stránky.
Když o mě MLADÁ FRONTA a LIBOVÉ NOVINY napsaly: "V den, kdy se Pepa Nos upsal tajné (komunistické) policii, řekl večer na koncertě: Dejte si na mě pozor, já jsem jim to podepsal", byly odsouzeny mi zaplatit suma sumárum 550 000,- (závistivci poserte se)CZK za pomluvu.
Kdyby tě něco ještě přimělo (osud bývá krutý) někdy přijet do KOKOTLINY, třeba bys přišel taky k podobnému balíku poctivých českých peněz (euro tu zatím nehrozí). 8-)

2 PACEJKO PACEJKO | 9. prosince 2010 v 15:47

Ale ne, nejsou všichni , enem někteří.

3 Jaromir Masa Jaromir Masa | E-mail | Web | 9. prosince 2010 v 22:43

Ja bych se tak necertil. Mysite si, ze normalni clovek ma cas se prohrabavat nejakymi domovskymi strankami a seznamy? Pozdyt je to vsechno nejaky na levacku. Potreboval jsem si overit jedno jmeno u Cibulky, ale dostatse dovnitr je taova prace, ze jsem rezignoval, mam dojem, ze je to totalne zkazene. Pana Pence zná snad ještě z Moravy, kdy pekl nějakou zdravou stravu, tedy víceméně internetově znám, protože jsem neměl čas na jeho zdravožroutská soustředění jezdit. Já si myslím, že s těmi kozami a s tím statkem v krsné krajině udělal to nejlepší, co mohl. Je na čistm vzduchu, kamarádí se s kozlem a na celý podělaný svět se může zvysoka krajvajs. Jetsi někdo byl neb nebyl estébákem, to mě ani tolik nezajímá, jako jestli ještě někdo dosud je estébákem, jestli ještě dosud existují někde za bukem tyto útvary, kdo a jak je řídí. A možná, že už i to mi je šmafu. Tato zeme je v takovem hajzlu, ze je to jedno. Mne se staci podivat do edicnich planunekterych nakladatelstvi a vidim, ze vydavaji strasne sracky a pritom ze to jsou bestsellery. Media pracuji tam masivne na totalnim zblbnuti obyvatelstva, ze je to k neuvereni. Slycham do uklizecek ze skol takove neuveritelne story, ze by si clovek ukroutil hlavu. Jedna vec je financni korupce, ale budiz, neco jineho je politicka a mravni korupce. Ta je mnohokrat hruznejsi. Panove, nekazte si naladu, srkejte nejakou kokakolu pod parapletem u more na Floride a kaslete na vsechny tady ty, je mi lito, podlidi. 8-O

4 Prazky Pepik Prazky Pepik | 9. prosince 2010 v 23:00

Nevim (ale myslim) ze soudni spisy jsou povazovany za 'verejnou listinu' i s datumama.  Na rozdil od seznamu ROH, KSC,a podobnych.
Nemel to zverejnoit, ale kdyz je to uz venku tak at si lide daji pozor na uradani osobnosti.  V Americe je DOB jednous s identificace, jako i jmeno matky za svobodna.

Rosto, ty se nenech odstrkovat temi milovniku 0bumy.  On,0buma, jim ten socialismus pekne prozene hlavou.

5 ghost ghost | 10. prosince 2010 v 11:35

Nez aby ti rikal 'Serjozo', to at ti radeji rika spisovne 'kakej, Pepicku'. ;-)

6 Sven F. Rehulka Sven F. Rehulka | E-mail | 10. prosince 2010 v 13:13

Rosto, nic si z toho nedělej, vždycky když se dostanu do politické debaty s nějakým mladým Čechem, ptám se ho, kdy se narodil.
Je-li můj současník a přiom má levicové názory (nejčastěji antiamerické), vím, že je to bývalý straník KSČ anebo současný volič KSČM - (same shit, same smell !)
Když je to mladší ročník, napřed se s ním snažím bavit o hisorii a když nechce, můj argument je : Tys to četl v komunisických knížkách, anebo slyšel od komunistické rodiny. Pokud jsi to neprožil na vlastní kůži, tak mlč, já to prožil a proto vím, proč jsem už před 40 lety odešel do Svobodného Světa a žiji v Austrálii ! :-)

7 Drzá zrzka Drzá zrzka | 11. prosince 2010 v 6:52

Všichni emigranti nejsou StBáci, ale zřejmě kvůli nim byl u StB založen spis. Odchod za hranice, přece neznamenal konec existence daného člověka. Lidi, zúčastněné v procesu emigrace, hodit do jednoho pytle nelze. Ani ty venku, ani ty doma.

8 Jan Krondl Jan Krondl | 11. prosince 2010 v 18:04

Pro člověka, který kdysi pracoval v marketingu, je strašně lehké pochopit, proč se exulanti dostali do databáze EZO - evidence zájmových osob - kterou vedlo StB. Pamatuji se, že ty "direct mail promotions" jsme dělávali takhle:
  1.) Sáhli jsme do obrovské databáze sestávající z adres lidí, o kterých jsme toho věděli velmi málo, a podle chabých kritérií z ní vybrali "Universe" (čili "vesmír")potenciálních zájemců o nějakou nabídku.
  2.) Pak jsme ten "vesmír" prohnali tzv. "scrubbing" (čili jej "vydrhli") - tj. zbavili jej lidí, kterým by byla škoda reklamu posílat, ba mohlo se to obrátit i proti nám. Důvody, proč vypadli, byly např. "už v minulém půlroce reklamu dostal," "často mění firmy", "vyloženě si VYMOHL, abychom mu dali pokoj," "posledně se rozčílil, když mu zavolali," atd.
    Tím drhnutím se ten vesmír podstatně ZMENŠIL.
  3.) Lidem, co z toho vesmíru přes veškeré drhnutí zbyli, jsme holt poslali naši slavnou reklamu.
  4.) Průměrný úspěch "direct mail promotion" byl počítán kolem 4%.
   Čili, po celém tom úsilí, se ten vesmír smrsknul - jednak našim vlastním drhnutím před reklamou, jednak nezájmem lidí, kteří zůstali mezi štastlivci, co ji dostali - asi tak na malou sluneční soustavu...
   Být veden v tom seznamu EZO - evidence zájmových osob - tedy prostě jenom znamená, že se člověk dostal do "vesmíru" lidí, o které mělo StB zájem, nic víc.
   Vstoupil do začátku jejich "marketingového procesu," dostal se do bodu 1.), ale to nijak neznamená, že prošel i body 2.), 3.) a 4.).
   Prostě to jenom znamená, že se o něj StB (vnitřně, ve svém úřadě) "zajímalo" - a to je všechno.

Čili, jak praví Bob Dylan (v písni All Along The Watchtower):
   "No reason to get excited," the thief, he kindly spoke.
   "There are many here among us who think that life is but a joke,
    But you and I, we've been through that, and this is not our fate,
    So let us not talk falsely now, the hour is getting late."

Ať to když tak Rosťa přeloží, já myslím, že je blbost se tím seznamem zabývat.

9 OM OM | 12. prosince 2010 v 11:48

[8]: To je sice hezké a možné, jenže reklamní agentura své seznamy ("vesmír") nevystavuje na internetu, kde jsou každému přístupné.
Pencův seznam zájm. osob pro StB umožňuje doplnit si o komkoli určité údaje a propojení na jiné osoby, tedy poskládat o dotyčném jakousi "mozaiku" ... To samozřejmě není dobré. Ve vyspělých zemích takovéto zveřejnění osobních údajů není vůbec možné.

10 Jan Krondl Jan Krondl | 12. prosince 2010 v 15:51

No jo, to máte pravdu, i když nevím, kolik těch osobních údajů se dá z té databáze opravdu vykutat.
  Pro mě je ale potěšující jedna věc: když o tom dále marketingově/programátorsky přemýšlím a představím si, že sedím v nějakém tom StB-báckém programátorském oddělení (na tohle měli počítače, to si pište), připadá mi krutě logické, že ty databáze Agentů a Zájmových osob byly vzájemně VÝLUČNÉ. Tj., když byl někdo v jedné, nebyl v druhé.
   Čili, když se někdo stal agentem, vymazali ho z databáze pouhých "zájmových osob" a přenesli do databáze agentů.
   Důvody byly jasné:
a) Když by se "náborové" oddělení omylem snažilo získat ke spolupráci někoho, kdo už agentem JE, dalo by mu tím přinejmenším najevo, že StB má ve svých údajích pěkný bordel - a to by vedlo k tomu, že by k nim získal nedůvěru. Od té doby už by se třeba nesnažil pro ně získávat kdovíjak důležité informace (případně přešel radši rovnou na druhou stranu).
  b) Nějakého agenta by se tím i právem DOTKLI - řekl by si trpce "tak já, vůl, pro ně nasazuji kejhák, zrazuji svoje kamarády - a oni si ani nepamatují, že jim dávám informace... Oni si mě prostě NEVÁŽÍ (což takhle tedy zkusit místo nich CIA?)".
   Nemohu to dokázat, ale zdá se mi proto pravděpodobné, že pokud nemělo StB ve svých procedurách příliš velký nepořádek, pak se tedy něčí přítomnost na seznamu "Zájmových osob" dá brát skoro jako DŮKAZ, ŽE AGENTEM NEBYL !
   Čili - pokud se naleznete na seznamu Zájmových osob, otevřte šampaňské, pozvěte všechny svoje kamarády a hrdě jim to předveďte: "Hele, tady to máte - StB nikdy nenašlo důvod mě z té databáze Zájmových osob VYMAZAT, to znamená, že mělo STÁLE zájem mě získat, to znamená, že jsem se agentem nikdy NESTAL !"
   K tomu dodávám, že jsem ty databáze "křižmo" nekontroloval, protože jednak žádného agenta vědomě neznám, za druhé nemám chuť se v tom patlat, ale pokud ty databáze vzájemně výlučné NEBYLY, pak tedy StB bylo větší lajdák než by si řádný programátor myslel - což je ovšem další důvod k nedůvěře těm seznamům...

11 OM OM | 12. prosince 2010 v 22:19

[10]: Podíval jsem se na jednoho agenta StB, který je u Cibulky celkem 3x a zde u Pence je také.

12 ghost ghost | 13. prosince 2010 v 7:02

[10]: Souhlas.

Ale i tak to melo byt zverejnene kdyz, tak pouze bez klice.

Penc nemyslel. A kdyz, tak blbe, bud neumyslne nebo umyslne.

13 Jan Krondl Jan Krondl | 14. prosince 2010 v 2:58

Měl jsem na mysli pouze tu databázi EZO - Evidence zájmových osob. Mám prostě teorii, že kdo je na NÍ, neměl by být na seznamu agentů, aby se jim získaní agenti nepletli s osobami, o které se zatím pouze zajímají (ale zatím je nezískali, ať už je oslovili nebo ne). Zkuste to když tak ověřit.

14 OM OM | 14. prosince 2010 v 10:07

[13]: Podíval jsem se na 4 další agenty StB, kteří jsou u Cibulky. Zde u Pence jsou také.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama