A uz se to siri...

5. ledna 2011 v 2:51 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
noviny
 


14 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Vanek Vanek | Web | 5. ledna 2011 v 3:53

K Wikileaks. Z CR je 17 depesi, budou zverejneny az na ne dojde rada. CR neni zas tak dulezita aby byla na prvnim miste v uverejnovani, to pochopi snad i blbec.

2 Pametnik Pametnik | 5. ledna 2011 v 3:57

To ze kdo odesel z CSSR je lump a zmrd je vseobecny nazor v Cesku - viz prispevek do diskuse Jiriny Korcakove (v Otevreny dopis senatoru Jaromiru Stetinovi) -"Vím já, proč jste utekl? Třeba jste se ožral a přejel jste opilý malé dítě a pak jste se z toho nechtěl zodpovídat, moralisto!"

Pak se nedivte pasacku koz - oba on i ona patri do stejne skupiny!

3 děda děda | E-mail | 5. ledna 2011 v 4:07

Už dlouho, dlouho si uvědomuji, jak obtížné je často rozlišit mezi tím, kdy se něco dělá ve zlém úmyslu a kdy z pohé blbosti. Ono je to vlastně v konečném výsledku jedno a navíc lidská blbost blbost je jedno z největších zel, které existují. Pokud jde o web svazky.cz, vadí mi na něm úplně jiné věci než to, koho na něm lze nalézt - osobně se mne nepříjemně dotklo, když jsem zjistil, že sám sebe tam nenajdu, poněvadž jsem si téměř jistý, že StB si mne kdysi taky "rozpracovávalo", ale to je málo podstatné. Problém je spíš v tom, že jakékoli útoky na kohokoli z jakéhokoli důvodu v souvislosti s jeho internetovou aktivitou silně zavádějí honem na čarodějnice a likvidací internetové svobody, která je v současné době asi jedinou poměrně reálně existující svobodou na téhle planetě (kromě svobody dobrovolně odejít z tohoto světa). Holt svoboda s sebou nese jistá rizika, mezi jiným to, že člověk narazí na věci, které se mu nelíbí, a zásada absolutního neubližování, která je vlice krásná a kterou sám respektuji jak jen to jde, je důsledně použitelná jen tehdy, když ji důsledně respektují všichni zúčastnění - jinak se dostaneme do polohy "raději se nechat zabít než ublížit svému vrahovi". Informace na Svazcích mohou někomu nevinnému ublížit IMHO jedině tehdy, když je zneužije nějaký lump, ovšem takový lump si v případě potřeby najde cestu i bez internetu. Takže si myslím, že to je jen zbytečný humbuk. Pan Pence osobně neznám, možná to je magor, ale to byli Diogenes, Sokrates a mnoho dalších podle názoru jejich současníků také - to nepovažuji za argument. Pravda zůstává pravdou, ať ji říká kdokoliv - nebo že bych se mýlil ???

4 Prazsky Pepik Prazsky Pepik | 5. ledna 2011 v 7:53

To je ale idiot, pence suka asi ty kozy.  Vypada jako by se do nich zamiloval.  
Rikali jsme "dlouhe vlasy, kratky rozum".
Rosto, upises ho kratce a jasne.
Kreteni jako on se asi jen tak lehce nenarodi.
"Rusak sukal kozu, a Jano vola: "Stara pobez se podivat jak se delaj kozaci."
No a nyni penclove.

5 Veronika Veronika | Web | 5. ledna 2011 v 15:27

Not dead yet!!!

6 Jiřina Korčáková Jiřina Korčáková | E-mail | 5. ledna 2011 v 16:00

[2]: To Pamětník.

Ty anonymní lháři sprosťáku a fašisto! Že se nestydíš! Nic takového si o emigrantech nemyslím a mnohokrát jsem to tady napsala. Po pravdě, nechtěla už jsem sem psát, ale co mám dělat, když mne tady urážejí taková prolhaná individua, která všechno překroutí! Tak aby bylo jasno! I moji příbuzní a známí odešli za hranice a já jsem tady několikrát opakovala, že si emigrantů naopak vážím. To co ty jsi vytrhl z kontextu a překroutil (a to tady neděláš jenom ty), nenapsala Jiřina Korčáková, ale jestli chceš něco vědět, ty pamětníku, tak já Jiřina Korčáková si myslím, že ty asi opravdu zmrd budeš a nepřekvapilo by mne ani, kdybys byl bývalý nebo i současný komunista a fízl! Já už jsem také pamětnice, řekni mi své pravé jméno a uvidíme!

7 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | 5. ledna 2011 v 16:11

[4]: Proti komu tady vlastně bojujete? Proti Pencovi, proti Štětinovi nebo proti komunistům! Soudě podle toho, jak ti vadí dlouhé vlasy, Pražský Pepíku, možná jsi s komunisty dokonce i sympatizoval (nebo jsi patřil mezi ně?), jim totiž také vadily a hodně. A Pence upsat není, doufám!, zas tak jednoduché, komunisti si na něj také zasedli nejsi sám a oni na to měli spoustu času a absolutní moc. Prokristapána! O co vám tady jde?

8 Zmrd Kozomrd z Mrd Zmrd Kozomrd z Mrd | 5. ledna 2011 v 16:48

dekuji ze zde i zdanlive pocestne zeny delaji reklamu zmrdum a jinym kozomrdum.
Se soudruzskym pozdravem Mrdu zdar !
Vas Zmrd z Mrd

9 Jozef Malar Jozef Malar | 5. ledna 2011 v 17:09

Draha Jirinko, velectena pani Korcakova
Jen jim dejte co proto tem nehanebnikum kteri se odvazi dotknout se co i lemu vasich satu. ONI neumi pochopit zac je tho loket, ze vy jste prece nekdo kdo cni nade vsemi. Jak jsem uz od vas cetl tak vasemu dedeckovi slovensti fasiste vypichli oci a vase babinka chudinka uz nemohla coby svetova skautka vesele skautit po nasich krasnych luzich a hajich.
Mohli by konecne pochopit ze jste z rodu protifasistickych bojovniku a protikomunistickych hrdinu
Zda se ze v techto diskuzich jenom ja a zda se ze jen a jen ja jsem nadsen vasimi prispevky.
Nedejte se znechutit draha Jirinko velevazena pani Korcakova. Voni pominou ale vase slova zustanou a az prijde cas vytesana budou do kamene.
Piste a piste, protoze kdyby jste prestala psat tak se iteligence v ceske kotline zblazni.
Neverila by jste ale uz jenom pomyslenim ze vas nebudu cist mne chyta amok.
P.S. Jirinko Korcakova spravne jste napsala ze jsou to lhari a fasiste

10 Jaroslav Jaroslav | 5. ledna 2011 v 17:53

[7]: "O co vam tady jde"?
Hlavne o slusnou diskusi ve vymene nazoru a hlavne bez urazek, i kdyz na nektere nazory je tezke se udrzet prilehave reakce. Faktem zustava ze ne vsichni co utekli z komunismu tak cinili z politickych duvodu, jako ne vsichni co v komunismu zustali jsou ksindl. Co se tech Pelcovych seznamu a vubec seznamu vseobecne tyce je pouze komedie, ponevadz tu politickou situaci ktera v CR prevlada uz zadne seznamy nevyresi. To se melo resit ihned po 89. a ne dvacet let cekat, jenze to je skvrna na tom typickem ceskem charakteru. Ve 45. Cesi resili kategoricky pozustatky protektoratu, zatim co v 89. se nedokazali vyporadat s temi s kterymi meli.

11 OM OM | Web | 5. ledna 2011 v 20:21

[2]: To pochytila z Kachyňova filmu "Král Šumavy" (1959), kde z takového důvodu utekl do Bavorska Pavel Rys (Stanislav Remunda), manžel prodavačky Marie (Jiřina Švorcová), za kterou chodil stržm. SNB Karel Zeman (jiří Vala). Kriminalizování emigrantů bylo a je u českých švejků úplně normální.

12 Pametnik - Zdenek Dubrava Pametnik - Zdenek Dubrava | 6. ledna 2011 v 2:56

Jirina Korcakova pod skrytou sifrou O.M. napsala v prispevku "Otevreny dopis senatoru Jaromiru Stetinovi": "Je pravda, že jsem původně necítila ke komunistům nenávist. Prostě jsem tak nebyla vychovaná, no a co! Byla jsem vedená k tomu, abych si jich vážila, víte!"

Pani Jirina Korcakova si vazila - a zrejme porad vazi - komunisty kteri byli legalne prohlaseni za zlocince. Kazdy k svemu pani Jirino Korcakova!

13 Ale pánové! Copak. Copak. Ale pánové! Copak. Copak. | 6. ledna 2011 v 3:53

[2]: Jen tak mimochodem, přezdívek Pamětník najdete v seznamech hned několik. Je jich tam celá stránka. A Král Šumavy byl opravdu dobře natočený film. Však to také točil Kachyňa, OOOOOOOM má pravdu. :-D

14 Jo a Jo a | 6. ledna 2011 v 3:56

tomu panu Malarovovi vůbec merozumím, co to má znamenat? Má to v hlavě v pořádku? ???

15 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | 6. ledna 2011 v 9:22

[10]: V podstate s vami Jaroslave souhlasim ... jo, asi ano.

Ale mozna by mne jeste zajimalo kde, s cim, s kym a jak se vyporadali v roce 89 pan Pametnik a pan Malar. 8-O

16 Crazy ... Crazy ... | 6. ledna 2011 v 16:55
17 hansen 68 hansen 68 | 6. ledna 2011 v 18:25

Popravy vlastencu za Protektoratu.Po unorova emigrace.Teror padesatych let na vlastnim obyvatelstvu.Emigrace po srpnu 68.Emigrace pred Husakovskou normalizaci.Obrovske ztraty a odliv nejkvalitnejsich lidi tohoto naroda.Tak kde ted chcete brat,slusnost,hrdost,statecnost,poctivost, v tomto narode.

18 Ivan Golombek Ivan Golombek | 6. ledna 2011 v 23:50

[15]: Jirina skazite nam vsjom kak vy sporadali sja v ocen tech godach pered 1989 - vyzyvajet drugych skazat tak ne ocen charaso i prinjatno!

19 Jaroslav Jaroslav | 7. ledna 2011 v 0:56

[15]: Jirino, to na co se ptate uz mnoho let popisoval a pranyroval Rosta, a byla by to diskuse mimo ramec tematu. Takze nekdy jindy, snad. 8-)

20 OM OM | 7. ledna 2011 v 16:54

[8]: Tak toto je typická ukázka dnešního českého humoru, který je spíš k pláči.

21 Good Fella Good Fella | 8. ledna 2011 v 14:14

[1]: Pane Vanek nepoznal jste nahodou v Sydney nejakeho p. Josefa Kazika - dnes by mu bylo hodne pres 80 (pokud jeste zije) myslim, ze to byl immigrant z 68 ....

Diky za jakekoli info...

Good Fella :-)

22 Mirek Mirek | E-mail | 10. ledna 2011 v 12:45

[7]: "Proti komu tady vlastně bojujete? Proti...Štětinovi nebo proti komunistům?"

A on to je nějaký rozdíl? Snad se dá pochopit, že se dělník z chudých poměrů dal ke komunistům v r.1932 nebo snad i 1946, ale jestli někdo vyštudoval ekonomku a pak vstoupil do strany v době, kdy zásadní rysy toho, co komunisti provedli v 50.letech byly všem veřejně známé, tak to asi nebyla jen tak nějaká náhodička. A že je dneska "antikomunista"? Spíš je jenom celý život "kam vítr, tam plášť" - a proto se ta diskuze s RH vyvinula, jak se vyvinula.

http://www.jaromirstetina.cz/volby-senat-2010/zivotopis

23 OM OM | 12. ledna 2011 v 18:03

[22]: Takový "dojemný" životopis dokáže napsat asi jen zhrzený komunista jako je Štětina.

24 Kam vítr, tam plášť? Kam vítr, tam plášť? | 13. ledna 2011 v 3:29

[22]: Našim cílem bylo zavedení tržního hospodářství a zrušení článku 4 československé ústavy o vedoucí roli KSČ. Naše studentské reformační snahy skončily vpádem sovětské armády. Bylo nám jasné, že debolševizovat komunistickou stranu zevnitř je utopie. Po podpisu moskevské smlouvy o „dočasném pobytu vojsk“ jsem legitimaci vrátil.

V té době jsem pracoval jako elév v deníku Mladá fronta. Tam jsem absolvoval prověrky, které sestávaly z otázky: Souhlasíte se vstupem vojsk armád Varšavské smlouvy? Odpověděl jsem, že nesouhlasím a byl jsem propuštěn.

Atd. Atd. To je pouze začátek. Přečetl jste si vůbec ten link, co jste nám sem dal? :-(

25 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | 13. ledna 2011 v 11:15

[22]: Není kam vítr, tam plášť. Říká o sobě, že je rusofil, ale přesvědčený antibolševik od mládí. Že se několik desetiletí zabývá, především díky svému dlouholetému vřelému vztahu k Rusku, k ruské kultuře a ruskému národu, i tragickou komunistickou etapou historie této země. Lidé jsou dnes opatrní, většinou se od Ruska distancují, aby si nezadali a lžou o své minulosti i o svých skutečných názorech. Kritizují Ameriku, kritizují Rusko, tvrdí, že nenávidí komunisty a říkají tomu, že chtějí být objektivní. Ve skutečnosti jsou podělaní a říkají jenom to, co se chce od nich slyšet. Co si myslí, že se chce od nich slyšet.

S panem Štětinou nemusíte souhlasit, můžete ho i nesnášet, může vám vadit, může vás štvát, ale není kam vítr, tam plášť. Ale je docela dobře možné, pane Mirku, že mnoho lidí by mu rádo připisovalo svoje vlastní chyby nebo na něm svoje vlastní chyby vidí, takže když mluví o něm, kritizují vlastně sami sebe, já nevím. Ale nemyslím si o něm, že je kam vítr, tam plášť. ;-)

26 Mirek Mirek | E-mail | 14. ledna 2011 v 12:05

Přesvědčenej antibolševik v komunistické straně státu, řízeného ruskými bolševickými poradci - super vtip.

27 Jirina Jirina | E-mail | 15. ledna 2011 v 9:28

No dobře. Nikdo vás nenutí, abyste se smál. Já se také nesměju. Tak vtipné to zase není.

Komentáře jsou uzavřeny.