Posametova proti-emigrantska propaganda...

6. ledna 2011 v 21:49 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Pani Korcakova (i zde diskutujici) se na Facebooku zminila o ceske nenavisti vuci emigrantum. Neni to ani zdaleka vec davne komunisticke minulosti, ale naopak spis zalezitost posametove proti-emigrantske propagandy - v tomto pripade prostrednictvim popularni hudby. Budu rad, kdyz se tady vyjadrite. Vasi pozornosti doporucuji hlavne cast, kde asi autor veri, ze emigrant ma skutecne pratele jen v Cesku a ze emigrant predstira, ze "zapomel". Emigranti nezapominaji... a moznost, ze bych ja zapomel na vsechny ty ceska svinstva - NA TO PROSTE ZAPOMENTE!!!

 

15 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Pavel Pavel | 6. ledna 2011 v 22:14

Vera Martinova asi v nas vsech, co jsme odesli chtela vyvolat silne emoce..."opustis-li me, zahynes".
Asi si Cesi mysli, ze jediny spravny pritel je Cech, zadna jina narodnost to neumi se pratelit.., kdyby se nepsal rok 2011, tak by se klidne dalo rici, ze ma Verka nejaky skraloupecek a potrebuje se nutne touto pisnickou za neco svym soudruhum omluvit..., stejne jako Pepa Laufer za pisen "Svobodna Evropa"....inu, ceska natura..... O_O

2 Tonda Tonda | E-mail | 6. ledna 2011 v 22:14

Jenom mala otazka. Ta barak v Rocky Mountains je na plazi u more?

3 Tonda Tonda | E-mail | 6. ledna 2011 v 22:26

Ta pisnicka me tak dojala ze jsem spustil kalhoty a vypalil raketu!!

4 Prazky Pepik Prazky Pepik | 6. ledna 2011 v 22:53

Neda se zapomenout,  vzdycky ti to nejaky novejsi blbecek v politice pripomene.
Ten nas 0buma a jeho regime me 100 %neda zapomenout.
Socialist dream
"Lest we forget at least an over-the-shoulder acknowledgment to the very first radical known to man who rebelled against the establishment and did it so effectively that he at least won his own kingdom – Lucifer."

5 Jirka Vanek Jirka Vanek | 6. ledna 2011 v 22:54

At si ten postkomunisticky kurnik znovu vlastenci oploti aby jim nezanasely slepice.

6 Vlastik Vlastik | 6. ledna 2011 v 23:15

Takova naivni pisnicka. Nevim na co narazi, ale jsou to spise oni,v te ceske kotline, co nekdy s tim svym jednanim vuci emigrantum delaji, ze nas neznaji.
Otirat se o emigranty je v Cesku asi porad moderni. I pan Klaus ve svem novorocnim projevu vyhrozoval doktorum s tou Dykovou basni "zahynes, nezahynu", tak jak nam vyhrozovali uz komunisti. Nekdo by mu mel rici, ze uz se pise rok 2011 a Husak je davno pod drnem, nebot ten jeho projev mi pripominal dobu normalizace 70tych let.

7 Jaromir Amadeus Masa Jaromir Amadeus Masa | E-mail | Web | 6. ledna 2011 v 23:37

Ze svých osobních zkušeností: moji nejbližší přátelů emigranti: historik K, profesor vv. N. Zéland, je dnes fašista; bohoslovec M, knihovník, Kalifornie, zná všechno lépe než m´my, ví lépe co si myslím a proč než já, nekomunikuje se mnou, smrdím mu nevím čím, chudobou?; absolvent U17.11., M., profesor středoevropské historie, Calgary, nekomunikuje; právník, J. knihovník v Ann Harbouru, vrátil se, styky jen občas, mrtev; psychiatr, T. soudní znalec Franklfurt, stále stejný;  muzikant, B., Vancouver, střídá to, svobodný umělec a alkoholik, není na příjmu; asistent, F., profesor Kodaň, poslal mi knihy a drahé, mrtev; zubař, O. Hamburg, brátil se jako bohatý penzista, kšeftuje s baráky, no, a má bejt? - nemám důvod k nenávisti, každý jsme nějaký, čím starší, tím vykrystalizovanější anebo zvalounovatější. Jen mě štve ten fašista, který chce vyvraždit židy. Jsem katolík, ale židi jsou pro mne "starší" bráchové. Byi jsme kamarádi, kteří se denně vídali, asi jsme se v tom komunizmu potřebovali, bylo nás tak víc, nebáli jsme se vlka nic. Ano, narodil jsem se v Praze, Aano, říká mi něco Němcová, Jirásek, Zeyer, Mácha, Hora, Masaryk, Rádl, Klíma, ale to neznamená, že mi neříká nic třeba Grillparzer, Musil, Jaspers nebo Camus. Co dnes potřebujeme, není atomizace vůči obrněným zlodějům, ale abychom šli do toho boje se světovou katastrofou všichni solečně a s rozumem v hrsti. Jinak, promiňte, jsme všichni v hajzlu. A definitivně. Chápu pana Hedvíčka, že to všechno citlivě nese, a zdravím ho až tam na ten kejvest. Na mne kampaně organizované pablby nepůsobí, leda zuřím. A přeju Vám pěknej novej rok a aby v Americe chudáci neměli hlad, bídu, netrpěli nezaměstnaností, těšili se ze svých ženských a dětí a psů a koček. :-D

8 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 6. ledna 2011 v 23:55

V Česku začíná být secsakramenstsky draho. V zahraničí se dá dokonce nakoupit už  levněji i žít.  Inu, doma se   rozkradlo, co se dalo, vykrádají se Evropské dotace, korupce je na vrcholu, každá druhá Česká rodina zadlužena až po uši, exekutoři číhají na každém kroku, každý podvádí každého,  a Česká závist je namířena proti všem emigrantům na západě, kteří se mají lépe, než oni. To je základní podstata nenávisti.  A závist, že se má někdo lépe, tak ať mu chcípne koza!,  to je nemoc liných Čecháčků, kteří jsou ve světě proslaveni jako zloději a flákači. Proto ta nenávist vůči emigrantům, kteří venku musejí poctivě  pracovat, aby vůbec něco měli! Pracovali, pracují, a mají krásné  domečky - sám jsem je viděl v USA-, které však budou splácet do konce svého života. Jaké vyhlídky má náš občan? Bude dál komunisty vykořisťován, okrádán, komunisté mu budou dál vládnout a zdražovat se bude ještě dalších deset let! Když jsem před deseti lety psal o zdražování v Česku,  dostalo se mi výsměchu! Kecá, blbeček! Hle, kdo měl pravdu? Ten blbec! Vyhlídky do budoucna s prominutím na hovno. Blbá nálada u obyvatelsta je čím dál horší a Kikina Klaus maže dál med kolem hub zdemoralizovanému národu.  Prý se to zlepší, tvrdil ve svém novoročním projevu, a v prázdných nálevnách mu před televizí neměl kdo zatleskat.  On sám věděl, tedy Kikina, že lže, abych uchlácholil nespokojence. Kriminalita se prudce zvyšuje, vraždí i děti,   všichni moc dobře vědí,  že se  ta  ekonomika nezlepší. V zemi se už skoro nic nevyrábí, vládne  překupnictví, kterému se honosně říká obchod, a z  beznaděje a existenčního strachu se rodí závist a ta zase dál plodí  nenávist. Nenávidíme všechny, kteří se mají lépe, nenávidíme sami sebe
J.W

9 Hanka Hanka | E-mail | 7. ledna 2011 v 0:09

To je o zhrzene lasce! Ta pani lituje, ze ji tam nevzal. Zavidi.
A ja bych zapomenout chtela, ale nejde to. Bohuzel.

10 Gross Ventre Gross Ventre | 7. ledna 2011 v 0:12

Neni co dodat - jsou porad stejni - mozky vymyte rudou propagandou. Zpevacka nebo aranzer alespon mel dat pozor na vyslovnost: "Rocky Mountains" je -o- a ne ceske "Raky..." a rovnez to ceske -v- ve "Well" - a co ta plaz a hory vedle sebe? Deti tady neztichnout na povel jako "tam u nas doma" kdyz pan domu vejde dovnitr (a nestoji v pozoru jako pionyri - zbozne prani toho kdo napsal ten text) a vetsina nechodi plakat do hospody (on ten zdejsi "Bar" neni jako ceska hospoda) - ono to snad vse uz zacalo s Werichem a jeho "jak pak je dnes u nas doma?" :-D

11 Veruna Veruna | E-mail | 7. ledna 2011 v 0:17

Nejaka Martinova, co  to vubec je za divnou osobu? Pan Masa neumi uz ze sameho vlastenectvi ani cesky a nebo se prilis neceho napil. Jen se podivejte, co nam napsal. Musela jsem si pustit Karla Kryla, abych se z te blbiny zpivane pani Martinovou vzpamatovala. A abych nezapomnela, kdo to tam bydli, v te zemi, na kterou se pry marne snazime zapomenout :
"Kdo nejde s nami, ten je rozvracec, kdo proti nam, je lump a bridil, jde s nami spicl, speh a donasec, konfident, informant a slidil.."
Nemejte vubec obavy, pani Martinova, na to, co jsme tam zazili, do smrti nezpomeneme.
I ted je to  u vas stale stejne: "Milion strycku, tisice znamych, sami zlodeji, zarivy zastup malych zlodejicku..." :-P

12 Gross Ventre Gross Ventre | 7. ledna 2011 v 0:19

Komentar Jiriny Korcakove z "Otevreny dopis senatoru Jaromiru Stetinovi" mluvi sam za sebe co by predstavitel domasediciho Cecha s nadavkami a sprostymi vulgarnostmi: "Kvůli vám se nepo ... Nedovedu si představit, že bych musela mluvit každý den, rok co rok jinou řečí než česky. Myslíte si, že prahnu po tom, abych se stala Němkou? Ještě tak španělštinu nebo angličtinu, ale čeština to prostě není! Nedělám z toho hrdinství a neobviňuji nevinné z hrůzných  zločinů. Ale bůhví, jak byste se v padesátých choval vy. Vím já, proč jste utekl? Třeba jste se ožral a přejel jste opilý malé dítě a pak jste se z toho nechtěl zodpovídat, moralisto! Koukla jsem se do světa a není to tam lepší než tady. Pokrytče! Už jste s tím únavní! A trapní. Svatouškové."

13 Veruna Veruna | E-mail | 7. ledna 2011 v 0:20

Tak mne to namichlo, ze jsem spletla jmena, prosim o korekturu, poslala jsem novy spravny text, tedy s jmenem pani Martinove... diky. Ale na noc mi tohle nedelejte, pane Hedvicku, jest mi potom blivno. :-)

14 Jaroslav Jaroslav | 7. ledna 2011 v 1:14

Myslim ze emigrant nezapomne hlavne na 3 veci. Na svuj rodny jazyk, na rodinu ci uprimne pratele a s velkym opovrzenim na ceskou chatru at uz jsou to ti co se zaprodali tomu zrudnemu rezimu, nebo ti komu ten komunismus pokurvil charakter.

15 Další doklad o české ubohosti Další doklad o české ubohosti | 7. ledna 2011 v 2:33

Ubohá, ucouraná písnička s melodií ukradenou (nějakému emigrantovi?) v nenáviděné, opovrhované Americe a textem, za který by se nemusela stydět ani Marie Pujmanová. Co dodat...?

16 Pozorovatel Pozorovatel | E-mail | 7. ledna 2011 v 3:42

Samozrejme se zapomenout neda. Nezapomenu na tzv. kamarady, kteri udavali, nezapomenu na buzeraci v armade, nezapomenu na spinu a smrad v autobusech, vlaku, nezapomenu na pokrivene chraktery lidi kteri sli pres mrtvoly jenom aby mohli mit Ziguli. Nezapomenu na slusne pivo v zakourenych putykach, na klid a pohodu v kostelech a ve verejnych kbihovnach. Hezkou krajinu a destive pocasi. Anp ziju v Rocky Mountains, a nebyl den abych nedekoval Panu Bohu za to, ze me sem pred mnoha lety privedl. Cesky narod patri svoji mentalitou k vychodnim narodum a na tom se neda nic zmenit. Je to videt pouze ocima lidi, kteri ve svete ziji, pracuji, ne den, mesic, ale leta. Vysvetlovat proc jsou Cehuni vyhodnari je jako slepemu vypravet o vychodu slunce. Stejne nepochopi. :-)

17 ghost ghost | 7. ledna 2011 v 6:31

[5]: Na druhou stranu je ten neoploceny dvorek zajimavy pro slepice z vychodu, ktere tam casto chodi zanaset jejich panum.
A to i pres cetne mistni i cizi kuny, ktere si v tom bordelu lebedi. 8-O

18 ghost ghost | 7. ledna 2011 v 6:33

[7]: Vsichni jsou blbi, jen vy jste vodotrysk. Obcas.

19 Pavel Čejka Pavel Čejka | 7. ledna 2011 v 6:44

Je to k poblití, ty nárky ,uz se na to vybodnete a prestante vzpominat na tu krasu tady. Makejte a nezávidte, budete se mít take dobre.Makam , mám, jedu kam chci. Kdybych nebyl posera a vzal kramle v 68im kdyz jsem mohl, tak bych makal a mel a jel kam chtel o 20 let driv . Co bylo, bylo.
Tebuch BEMBECI!

20 Pametnik Pametnik | 7. ledna 2011 v 6:50

[14]: Jaroslave promluvil jsi mi z duse. Vidim a citim to tak stejne!

21 Milos Milos | E-mail | 7. ledna 2011 v 8:34

Ahoj Rosto,
jak jsem tak cetl tvuj clanek a ruzne momentare pod Tvymi clanky, a poslouchal jsem tu pisnicku, tak jsem si uvedomil,ze je to vsechno jenom zastera:ti soudruzi nemuzou zapomenout na sovetske castusky a na internacionalu,tak si zkomponovali tu pisen:'nerikej,zes to zapomnel".

22 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | 7. ledna 2011 v 9:19

Rossi, to ufňukaná nána vzdychá nad svou zhrzenou láskou, utekl před ní do Ameriky a já se mu ani nedivím. Je to blbý, je to tak. Neskutečně hloupý a nejhorší na tom je, že si na to ukradla pěknou country písničku, já už jsem jí určitě slyšela v originále a ve výborném provedení, jsem si jistá, no a tahle káča jí zkazila. Tohle je špatné, máš úplnou pravdu, tý ženský se to katastrofálně nepovedlo a nevěřím jí ani slovo, ale jako protiemigrantskou propagandu by mne ani nenapadlo to brát. Ale může to tak podprahově působit, aniž si to člověk uvědomí. Nevím, jestli si to uvědomuje ta zpěvačka, ale když tak o tom přemýšlím, tak to tak opravdu může působit. Já myslím, že před ní opravdu takhle někdo zdrhl a možná jí dokonce řekl, že to její krákání nestojí za nic. Takově věci lidé vážně nezapomínají, obzvlášť když jsou zvyklí na lichotky a uznání. Ona tahleta vyhrála kdysi nějakou cenu a dokonce zrovna tak nějak kolem roku 1989, myslím, ale už si nevzpomínám, mně se nikdy nelíbila.

23 Frank Nykl Frank Nykl | E-mail | Web | 7. ledna 2011 v 9:33

Mám hodně kamarádů a přátel za Velkou louží a mailujeme si o tom, jak kdo z nás se probíjí životem. Musím říci, že nezapoměli i když tam žijí od r. 1968 a mají lepší přehled o tom jak zde žijeme, než zaznělo z toho urážlivého testu. Kamarádi v emigraci nezapoměli, jen to tak hlasitě nevykřikují! F.

24 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | 7. ledna 2011 v 10:21

Pro opravdu odpudivě nařvané břicho, které si říká Gross Ventre.

Patrně si sám před sebou připadáte ošklivý a proto svatý. Nebudu vám už vymlouvat vaše sebeklamy. Vrátila jsem se k tomu otevřenému dopisu a  k mému komentáři, který jsem si dovolila podepsat a ve kterém se nic z toho, co vy zde pokroucené a zkreslené neustále prezentujete, nepíše. Každý si to může přečíst znovu, pokud bude chtít. Já si vážím pana Štětiny a nestydím se za to. Nestydím se za nic, co jsem tam řekla. A vážím si emigrantů a také se za to nestydím, ale nebudu to pořád opakovat. A přečetla jsem si znovu i odpověď O.K. anonymovi, který se vtipně nazval Čechožrout. Tento anonymní hrdina tam oslovuje mne a říká: Pan Hedvicek udelal to co vy jste zrejme se nezmohla udelat - odeprel svou praci otrokarum a odesel. Prosim usetrte nas dlouhe elegie ze jste nemohla ucinit totez protoze jste prave instalovala v kuchynu novy drez.  

Jakobych já urážela pana Hedvíčka. To je směšné. Já mám pana Hedvíčka ráda a on to ví.  A co se týče O.K. – O.K. znamená prostě O.K. OK neinstalovala v kuchyni dřez, nýbrž měla strach o těžce nemocného bratra a matku. Nemohla je opustit a na tom je špatný patrně jedině důvod, proč v takovém stavu její bratr je a za ten ona nemůže. Já si myslím, že starat se o své bližní je chvályhodné a někdy to prostě jinak nejde. Ona odpovídá Čechožroutovi, neodpovídá emigrantům. A jak vyplývá z toho, co ona říká, jen ať si to Čechožrout ještě jednou přečte, na rozdíl od anonyma Čechožrouta, který mně osobně může své splašky lít na hlavu odkudkoli – z Prahy, z Bratislavy nebo třeba i ze Ženevy, co já vím,  a pěkně v pohodě a bezpečí (na senátora Štětinu by si bez pana Hedvíčka netroufl) – její otec těmi Jáchymovskými uranovými doly prošel a její bratr, ačkoli se vlastně také na něm Jáchymovské peklo podepsalo a ačkoliv byl nemocný,  skončil nakonec ve vězení také. Její odpověď byla adresována panu Čechožroutovi a ať se vám to líbí nebo ne, já s její odpovědí souhlasím, měla na ni právo.

Ano, k odpovědi O.K. se hlásím. A Čechožroutovi doporučuji, aby se těmi Čechy tak necpal, nebo mu to jeho odpudivě tlusté břicho praskne. :-D

25 OM OM | 7. ledna 2011 v 10:35

[8]: To je to opravdu tak strašné?

26 OM OM | 7. ledna 2011 v 11:02

[14]: Rodný jazyk se skutečně nezapomíná - stejně jako ty všechny někdejší křivdy. S rodinou se mnohý emigrant třeba i rozešel, stejně jako s přáteli. Lidé v Česku totiž žijí a uvažují úplně jinak a emigrant si s nimi zpravidla již nemá ani co říci.

27 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 7. ledna 2011 v 11:40

V mé knize ODVRÁCENÁ TVÁŘ ŠOUBYZNYSU píšu, že jsem kdysi prodával texty kapelníkům na kila.
Chtěli pouze, aby se to rýmovalo.
Ve finále televizního přenosu umělých umělců, kteří onehdá oslavovali vstup "Česka" do EU, zazněl taky textový skvost zpívaný pro změnu Hanou Zaňákovou (jakousi Lucií Bílou): CHCÍPNI, KDYŽ UŽ MĚ NEMÁŠ RÁD!
To bylo ještě lepší než pláž obklopená Rocky Mountains.

28 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 7. ledna 2011 v 11:46

Ještě jeden roztomilý detail:
NEJBLÍŽ K ROCKY MOUNTAINS MÁ PLÁŽ U SEVERNÍHO LEDOVÉHO OCEÁNU NA ALJAŠCE.
Dovedu si živě Věrušku představit, jak si tam celoročně lebedí v plavkách ve stínu palem.

29 OM OM | 7. ledna 2011 v 14:18

[15]: Velmi mnoho "českých" písniček a hitů jsou vlastně odněkud ukradené části nebo i celé skladby, doplněné českým textem.

30 Pavel Pavel | 7. ledna 2011 v 15:47

Cajdák, o něčem co autor nikdy nevidě, nezažil, nepoznal. Jinak jako vždy, kdo neskáče není Čech, pičo ne.

31 Jaromír Máša Jaromír Máša | E-mail | Web | 7. ledna 2011 v 16:55

Uz je to davno, prisel ke mne synovec, tak nejak se podivne sklebil, mel zajezd do Rakouska. A tehdy jsem mu rekl: kdyzx uteces, ta pamatuj, v Americe jsi American, v Nemecku jsi Nemec, v Rakousku jsi Rakusak atakdale, a tady na to se s prominutim vyser. Poslechl me. Je v Las CVegas, ma tam hernu, za zenu si vzal cernosku, nidky mi nenapsal, zadne narky, zadne chvaly, proste je American z Las Vegas a smytec.
Ja jsem mohl zustat v Italii v r. 1969. Asistentem na univerzite v Milanu. Vratil jsem se k rodicum. Abych o ne pecoval, myslel jsem si tehdy, dnes vi, ze by mi chybela jejich laska a, jak to rici, spolubyti. Rodina. Nanestesti musim rici: komunista me nechal zit, i kdyz jsem mu "do ksichtu" rikal, ze komunistou nejsem a nebudu. Tzv. demokrat se chysta mi se ukrast a udelat zemne bezdomovce. Muj domov je tam, kde jsou slusni lide, i kdybych se musel naucit masukulumbsky. Trista pozna jen hotely a ty jsou vsude stejne. Asi i na Marsu. Co my tu mame co rikat o Americanech, kdyz jsme tam nebyli ani jako ti turiste.Ano, sympatie k Americe  z 50. let se promenily v antipatie z 80. let. Obavam se, ze je to vysledek velmi mazane propagandy. 8-)

32 Jaroslav Jaroslav | 7. ledna 2011 v 17:02

[24]:Jirino, myslim ze neni treba se omlouvat proc jste neutekla, nakonec je to i nelogicke. Dulezite je, ze v Cesku existuje spousta lidi co s Hedvickem souhlasi a jiste maji padne duvody proc neutekli. Historie je plna prikladu o tom, ze nespokojenost s rezimem se nemusela resit utekem cele spolecnosti, ale rozhodnosti obcanu tento system zmenit. Proc obcane tech lidovych demokracii nemeli odvahu ci prostredky ten system zmenit, je opet diskuse na jine tema nez zde bylo uvedeno.

33 Jozef Malar Jozef Malar | 7. ledna 2011 v 18:36

To som si posmakol, ked velavazena Jirinka pani Korcakova zasa trafila kliniec po hlavicke tak ako to vie len ona. Tentoraz su to perly z jej vzacneho slovnika.
Som zvedavy co na to "odpudive narvane bricho"ktore si hovori Gross Ventre.
Nie je ta ctena pani hérečka rozkosna ?Nemozem si pomoct ale ja pri citani jej prispevkov som tak nadseny ze uz mi dvakrat prasklo slepe crevo.
Tak pan Cechozrout to mate za to ze pouzivate nevyberane slova ze klamete a hlavne ze nemate slova chvaly pre damu  z vyssich kruhov.
Odporucam vam pan Gross Ventre aby ste si zagogloval na facebook a ked uvidite ctenu pani Jirinku ako si uziva pri mori tak urcite zblednete pri pohlade na krasu jej tela.A mozno sa aj do nej zamilujete tak ako ja O_O

34 Osvetovak Osvetovak | 7. ledna 2011 v 19:10

ja vam to osvetlim:
1. Tschechen maji komplex MENECENNOSTI  predevsim vuci Nemcum, UKakum, USakum a FRantikum.
2. Tschechen maji komplex NADRAZENOSTI vuci ostatnim vychodnarum, snad proto ze Tschechai byla mnohem prumyslovejsi nez zbytek Ostblocku, a proto vyrabeli celou valku pro nacky nakladaky a panzers a za to meli narok na stejny pocet kalorii jako nackove : 2600 , zatimco Polaci meli narok na 699 , a zidi na 189.
Dobrou chut, a pak se z nich poblijte

35 OM OM | Web | 7. ledna 2011 v 19:20

[30]: Na albu Věry Martinové "Nejsme si cizí" (MC 1990) jsou uvedení i autoři -  2. Neříkej, že jsi zapomněl (3:49) P.Krejča/E.Krečmar (viz Web).

36 Anti Anti | E-mail | 7. ledna 2011 v 22:38

Teda plaz v Rocky Mountains to je ale blbost. Leda tak ve Frisco na jezere pokud se Martinova prijede vymrznout.

37 Anti Anti | E-mail | 7. ledna 2011 v 22:41

[8]: pane Wolf, krasne jste to napsal. Bohuzel smutna pravda.

38 Good Fella Good Fella | 7. ledna 2011 v 22:52

Kotlnkari jsou narod vidlaku - takze co vubec ocekavate....

39 z Prahy, Cechozrout - "z Bratislavy nebo třeba i ze Ženevy" z Prahy, Cechozrout - "z Bratislavy nebo třeba i ze Ženevy" | 8. ledna 2011 v 1:13

pise Jirina Korcakova. Dekuji za odkaz na Google s fotockou pani Jiriny Korcakove. Nevim kdo ta pani je ani co dela pro chleb vezdejsi a nechci ji krivdit z pouheho cteni jejiho mozkoveho vyplodu a vyberu slov ktere pro ni snad pise nekdo jiny a ktere jsem naposled slysel od nasi poulicni domovni duvernice se vzdelanim pomocne skoly a vecerniho kurzu rozhlasove university marxismu leninismu. Take ctu ze Gros Ventre je pro ni 'velke bricho', diskuze marna. Opravdu jsem pobledl jako vy (33) pri pohledu na jeji tvar - ale na rozdil od vas nejak se do ni zamilovat nemohu!

40 JOZEFE JOZEFE | Web | 8. ledna 2011 v 2:30

[33]: To je očividně ze slovníku.

ventre - břicho
gross - odpudivě tlustý

Googlujte a najdete toho ve slovníku i mnohem víc. Ten váš je poněkud chudý a na jedno brdo, budete určitě mile překvapen.. :-D

41 Gros Ventre Gros Ventre | 8. ledna 2011 v 6:09

Pratele - sousede - milovnici prirody - neco co Jirina Korcakova samozrejme nevi a ani ji to ve snu nepripadne ze Gros Ventre prirodni krasa lezi na vychod od Jackson ve state Wyoming. Napsal jsem schvalne dve -ss- abych ji pomylil a ona si skutecne mysli ze to je velke odporne bricho Cechozrouta! Potkavam tam vsechny moje stare zname z dob povidek Karla Maye - Indiani z jeho doby jsou dnes pratelsti a provedou vas pres Yellowstone National Park kde mimochodem byl pohrben Winnetou.

42 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | 8. ledna 2011 v 10:05

[33]:

[39]:

Vaše chyba, nikdo se vás neprosil, abyste šmírovali. Já se necpu, abych mohla zírat na váš obličej a co schováváte za ním, tak to asi radši vůbec nevidět. Asi máte důvod proč jej schováváte. Ale poslyšte, hrajete si tady na stalkera, ale proč jste si k tomu vybrali právě mne? Vždyť já vás vůbec neznám a po pravdě nevidím ani ten nejmenší důvod, proč byste mne měli zajímat! Kdybyste se do mne pořád nenaváželi, ani bych nevěděla, že existujete. A navíc, vy konkrétně ani nejste emigrant, soudě podle toho jak jste se vyjádřil o vztazích, které udržujete s vaší poulicni domovni duvernici se vzdelanim pomocne skoly a vecerniho kurzu rozhlasove university marxismu leninismu. Ze Ženevy tedy asi nebudete, tam si na poulicni domovni duvernice se vzdelanim pomocne skoly a vecerniho kurzu rozhlasove university marxismu leninismu opravdu nepotrpí. Tam snad ani žádné nemají! Já myslela, že ani u nás již neexistují poulicni domovni duvernice se vzdelanim pomocne skoly a vecerniho kurzu rozhlasove university marxismu leninismu, jenže to potom nevím, od koho vy jste se nakazil ... chci říci, kde vyjste získal tak hlubokou náklonnost k poulicnim domovnim duvernicim se vzdelanim pomocne skoly a vecerniho kurzu rozhlasove university marxismu leninismu. Možná je obdivujete, protože máte podvědomý strach, že vy byste na takový vecerni kurz rozhlasove university marxismu leninismu nestačil. Já myslím, že se bojíte zbytečně. Vaše poulicni domovni duvernice se vzdelanim pomocne skoly a vecerniho kurzu rozhlasove university marxismu leninismu vám určitě ráda pomůže. Už jste přejedený? Chápu. Teď si můžete tedy jít krknout. Náš prcek to také tak dělal, když byl ještě malinký. A pozdravujte ode mne vaši poulicni domovni duvernici se vzdelanim pomocne skoly a vecerniho kurzu rozhlasove university marxismu leninismu.

43 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | 8. ledna 2011 v 10:26

[33]: Já své tělo nepředvádím ani na pláži ani nikde jinde, žádnou takovou fotografii dokonce ani nemohu mít, protože o takové fotografie nestojím a nenechávám se takto fotografovat. Nejste vy náhodou úchylák? To patrně kvůli takovým jako jste vy je facebook údajně nebezpečný! Člověče, vy jste blázen! :-D

44 OM OM | Web | 8. ledna 2011 v 13:17

[38]: Zde (viz Web) např. ukázka typicky české diskuse.

45 OM OM | 8. ledna 2011 v 13:27

[42]: Všechno trapné, takové rádoby vtipné české kecy ...

46 Good Fella Good Fella | 8. ledna 2011 v 14:02

[44]: no vidite..... a to 21 let po prevratu :-)

47 Grossi, díky! Grossi, díky! | E-mail | 8. ledna 2011 v 15:49

[41]: Opravdu jsem to nevěděla a zajímá mne to. Tak to je přeci jasné ne? O přírodních krásách jste se mnou tedy opravdu nekomunikoval. Ale já si to pokusím najít na netu, tedy to, co se na něm najít dá a slibuji, že alespoň tuto mezeru ve vzdělání se pokusím dohnat. Ale jak je ta přírodní krása pojmenovaná, že? Hezké. To jste mne tedy dostal. No tak jo. O_O

48 Kolemjdouci Kolemjdouci | 8. ledna 2011 v 21:56

[42]:

[43]: Zacina se to tady zvrhavat diky posledni samodlouhe diskuterce - snad cas uzavrit debatu. O nazoru a urovni  lidi v Cesku si ted dovedeme udelat predstavu.

49 ghost ghost | 9. ledna 2011 v 10:45

[41]: Treba si misli, ze je to tam co bydli expemier Gross.

50 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | 9. ledna 2011 v 10:49

Rossi, ale vy zde říkáte, že jsem se já zmínila o české nenávisti vůči emigrantům. Teď mne napadá, že to vlastně není přesně vyjádřeno. To jsem nebyla já, kdo se o ní zmiňoval! Já jsem pouze reagovala na některé komentáře namířené konkrétně vůči mně a právě tyto komentáře o takové nenávisti hovoří. U nás doma teď emigranti nejsou tematem Nr.1. Daleko více se tu řeší problém cizinců, tzv.imigrantů, a to je tedy fakt zapeklitá otázka, kterou neumí vyřešit nikdo a nikde. Tak předně na ulicích už slyšíte pomalu jenom ruštinu. Když uslyšíte angličtinu nebo španělštinu, tak jste šťastný jak blecha a gratulujete si, že už jste konečně zase doma! A čeština to přitom není. Je to horší než po roce 1968. Tenkrát museli být zalezlí jak krysy v díře a nesměli se stýkat s obyvatelstvem (také proto, aby se náhodou nemohli dozvědět pravdu, kterou jsme pořádně neznali ani my). Dnes je každému všechno jedno a oni se k nám (a nejenom k nám) cpou opravdu doslova jako zástupy krys. Neví se ani, kolik z nich je tady vlastně legálně a kolik ilegálně, ale např. zdravotní pojištění nemá zaplacené nikdo z nich. Lékaři je ale ošetřit musí. Kdybych já neměla zaplacené pojištění, tak mne vyhodí a možná i zavřou a přijdu o všechno - oni musí být ošetřeni a zaplatí to za ně daňový poplatník. Většina soukromých podniků je zde v zahraničních rukách a i u těch, co nejsou, je to vlastně jedno. Němci, Rakušané, Američané, Francouzi, to je fuk, prostě všichni vyhazujou kvalifikované Čechy ze zaměstnání a je úplně jedno, že svou práci vykonávají dobře a oni jí dobře vykonávali, nevěřte tomu, že kdo je Čech, je líný a hloupý kokot, jenomže  český občan nechce, aby rodina umřela hlady a chce za svou práci zaplatit a má ze zákona právo na to, aby se s ním zacházelo slušně. To ovšem nedodržují dokonce ani čeští soukromníci, kterým jde zase o zisk. Proto se najme např. ukrajinská firma za paušál a tato firma dodá smluvně dohodnutý počet zahraničních pracovníků, za které zaměstnavatel nemusí platit daně, jenom je vyssává, a firma zase jim platí opravdu směšné minimální částky, ale oni jsou dokonce i za tu bídu vděční! Nebudou se bránit, protože mají strach, aby je firma neposlala domů. Já vůbec nevím, jak můžou za ty peníze přežít, ale fakt je, že kdybych já nemusela platit daně jako oni, také by můj plat vypadal jinak. Já vůbec nechápu, jak tohle může před zákonem projít! Není to všude stejné, ale je to podobné. Pak je tu spousta Číňanů a Vietnamců - to jsou většinou neuvěřitelně skromní lidé a žijí svůj vlastní život. Setkáte se s nimi pouze v restauracích a na tržištích, a samozřejmě v metru, většina z nich nejezdí do práce vlastními auty. Vietnamci jsou neustále popotahováni kvůli tomu, že prý falšují drahé značky a prodávají je na tržištích pod cenou, to ale nedělají jenom oni, oni to pouze prodávají levně, zatímco ostatní národnosti, včetně těch západních, prodávají ten šunt draho v luxusních obchodech přímo v centru města. Do Vietnamců se tu kdekdo obouvá a přesto k nim chodí kdekdo nakupovat! Tito všichni jsou ale lidé, kteří k nám přišli pracovat, no a pak tu máme cikány, kteří si neustále stěžují, neustále emigrují a pak se vrací zpátky a vyžadují odškodné, odstupné, dávky, příspěvky, důchody, byty a jánevímcoještě zadarmo. Tedy pokud možno. A ono to pokud možno skoro vždycky šlo, jenomže teď už není z čeho a jich je čím dál tím více, za jedním cikánem, který bydlí v Ostravě, se jich přistěhuje několik ze Slovenska, několik z Maďarska, několik z Rumunska a všichni se pak přistěhují do Ústí nad Labem k příbuzným, kteří se zase z Ústí nad Labem přestěhují do Ostravy. Z Rumunská a bývalých států Sovětského svazu nám sem ilegálně dopravují celé gangy cikánů, které pak tady jejich vlastní lidé oberou o všechno a pošlou je žebrat. Přitom prý od nich vybrali spoustu peněz, za to, že je sem propašují - vždycky žasnu: kde ti žebráci vzali tu spoustu peněz, aby jim zaplatili. Když ale vidím jaké blbce pak z nás Čechů dělá třeba švýcarská firma Zepter, tak už se nedivím. Osobně si myslím, že je lepší nemít žádné kamarády a nikomu nevěřit. No a pak tady máme Albánce a další uprchlíky z bývalé Jugoslávie, kteří nám tu zakládají gangy (většinou dohromady z Bulhary, to nechápu) a muslimové ještě k tomu vyžadují mešity, aby prý se mohli modlit a všichni, všichni řvou o lidských právech! Takže my tady lidská práva málem nenávidíme a přitom se jedná také o naše práva. Je to dlouhé, já vím. Omlouvám se.

52 Grossi, Grossi, | E-mail | 9. ledna 2011 v 18:30

Tak už jsem si to našla na netu a je to fakt krása (asi se tam dost těžko žije, ale je to opravdu nádherné. Nádherné a zvláštní)! Ale napadlo mne, že Indiáni z povídek Karla Maye byli vždycky přátelští a usilovali o mír. Tedy ti, co stáli na správné straně a byli ušlechtilí. Mně to tak jako dítěti aspoň vždycky připadalo a to i v těch filmech, co v nich hrál Pierre Brice. Fotku Vinetoua jsem jako dítě měla doma pod polštářem. Onehdá jsem to říkala jeho paní a ona říkala, no jistě, to já přeci také! :-D

53 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | 10. ledna 2011 v 6:49

[48]:Ano, uzavřete to. Mohu s vámi jedině souhlasit.

54 ghost ghost | 10. ledna 2011 v 8:25

[52]: Uz do Ceska doslo, ze Karl May psal pohadky a ne (napriklad) cestopisy? O_O

55 Mirek Mirek | E-mail | 10. ledna 2011 v 12:19

Sejmuli jste ji hezky. Ale ačkoli se mi Martinová nelíbí, spíš mají pravdu příspěvky 9,22.

Je to skoro o strach, když tady všechno trháte na kusy, dát Vám sem odkaz na Mikiho Ryvolu, na další písničku o těch, co odešli, z roku 1982, ale třeba je (Wabiho+Mikiho) pár lidí znalo a má v oblibě: http://www.boko.cz/wabi/ Abecedně,Drátěný ohrady,nahoře symbol MediaPlayeru(jen 1min ukázka)

56 Old S. Old S. | 10. ledna 2011 v 12:40

[52]: Ne vsichni Indiani v dilech Karla Maye usilovali o mir - odpovidalo to tehdejsim skutecnym pomerum. Gros Ventre je posvatne nam vsem pratelum Karla Maye a jeho dilu - pohrbil tam Winnetua. Winnetou byl v mladi muj ideal a povazuji to za privilegii ze mohu videt mista ktere Karel May popsal v jeho knihach. Prave ted by jsi mela videt South a North Dakota jak je plna snehu - divim se jak tehda tam nasli pastvu bisoni! A nezije se tady tezce - prave naopak!

57 OM OM | 10. ledna 2011 v 12:49

[50]: Zase to staré, známé a až neskutečné kecání o všem možném okolo. Lidé ve Švejkistánu snad neumí kloudně diskutovat na nějaké thema.

58 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | 10. ledna 2011 v 18:23

[57]: Tak jo, no co se dá dělat neumím to. Ale řekněte, čím tak úžasným přispíváte do debaty vy? Do jakékoliv debaty.

[54]: Tady někdo tvrdil, že Karel May psal cestopisy?

[56]: Old S., díky! Závidím ti. Já bych se tam ráda podívala, o jé a jak! No musím si vystačit se sněhem tady. Užij si to a hodně štěstí. :-D

59 Diskutér Diskutér | 10. ledna 2011 v 19:34
60 Chtěl jste říci: Chtěl jste říci: | 10. ledna 2011 v 19:43

Treba si misli, ze je to tam co bydli expemier Gross.

Nebo

třeba si myslí, že je to tam co bydlí expemier Gross?

Mne by to ale také zajímalo. Kde bydlí expremiér Gross?

61 Zápaďák Zápaďák | E-mail | 10. ledna 2011 v 22:38

Rosťo;

Díky, že jsi tu diskuzi – dlouhou jako Lovosice – ještě nezamázl. Tak i já přiložim polínko do plápoláku; píšu ve Wordu a pak ‘cut & paste’, aby tam byla diakritika. Vše jsem si pročet a jako vždy se pobavil. Nechci reagovat na mnoho názorů, to by muj canc byl delší než ty pani Jiřiny. Píše ‘longwinded’, ale dost rozumně. Většina komentářů se vůbec netýká toho směšného, ba ubohého cajdáku, a připadá mi velmi subjektivní ba i s invektivy, ale pár rozumných se najde.
Co se Martinový a těch co tyhle hudební ptákoviny píšou, ‚they don’t know nothin‘, jak říkaj drsani v Apalačskejch (pro fandy filmu Deliverance). Někdo mi loni z Čech poslal link na její píseň „Až na vrcholky hor“ provázený moc pěknejma fotkama z Českýho ráje a hor, kam jsem kdysi jezdil na čundr  a snil o Divokym Z, a s kámoši jsme dodnes ve styku. Neměli bysme ji tedy za jedinou volovinu ukřižovat. Aforismus Standy Jerzyho Leca je trefa do černýho, tedy ‚bull‘s eye‘: „Žádnej učenej s nebe nespad, ale blbce jako by shazoval...“  To platí pro celej svět, samotinká Kotlina na to nemá glejt. I v Zemi zaslíbené jsou davy pablbů a hajzlů, současnym a dočasnym přistěhovalcem v Bílym domě a okolí počínaje, to je halt ‚human condition‘.
Ta píseň mě vůbec žlučí nehnula, holt jsem už nad věcí, prkotinama odkudkoli se nezabývám. Jako [16]: mi to usnadňuje výška a pohoda Skalistejch a Kolorádskýho plató. Mám to jasně vydobytý, jináč to ani nejde. Žiju v krásnym prostředí kde jsem fakt doma, dělám to co mám rád a mám fajnový sousedy z mnoha zemí a všici jsme Amíci, howgh. Ty obrovský a velkoryse otevřený  a fakt uchvancancující prostory maji na místní jasně vliv; závist a malichernost, atp., tu tak nějak nemaj nárok; jsou, ale jen kolem pankejtů. Lidi se tu vzájemně neotravujou a to se nedá koupit, ani zaplatit. A na tuty v tom je i ta víra v Boha, fair play, píle a obyč slušnost. Obzvláště zde, podél páteře Kontinentu jsou všude výdobytky průkopníků vzniklé hlubokou vírou, dřinou, nezávislostí a svobodou. Ještě před sto lety tu byla drsná divočina. A to typický český kondelík nikdy nepochopí, ani mexičtí ilegálové na podpoře, co po 20ti letech neumí ani slovo anglicky, přišli k hotovýmu. A dobře jim tak, uniká jim to nejdůležitější v životě.
Ježkovy zraky, to jsem se rozkecal, nemůžu přece zbavit Jiřinu metálu... Signing off.

62 Moe Moe | E-mail | 11. ledna 2011 v 2:29

Zda se ze oznacil Ceskeho cloveka “Emigrantem” neni spravne. Prevazna vetsina neemigrovala, ale proste odesli zit jinde,  na chvilku, “vsak se to brzo prevrati”. Dostali emigracni punc protoze nemeli jinou moznost dostat rezidencni status. Zkratka kdyz chtel clovek zit v cizine, nic jineho mu nezbyvalo, ne tak jako v dnesni dobe, kdy se usadi skoro vsude. Proto nadavat “Emigrantum” je spise ze zavisti ze meli odvahu odejit, a taky proto ze prisli zpet a zadaji deditstvi po rodicich ktere sourozenci vetsinou “po Ceskem zvyku” rozkradli.
PS. Je to v "MS-Word, ale Cut&paste tam diakritiku neprida!

63 ghost ghost | 11. ledna 2011 v 7:58

[58]: Ne, netvrdil. Ale vas Vinnetou pod polstarem je neco podobneho, jako princ Bajaja pod polstarem.

Ale kazdemu, co jeho jest.

64 ghost ghost | 11. ledna 2011 v 8:00

[60]: Rad dovzdelam:-) 'misli' znamena 'mysli chybne'.

65 Jirina Jirina | E-mail | 11. ledna 2011 v 14:06

Zápaďáku, díky. Já o metály vážně nestojím, tak nějak se mi prostě občas stane, že se mi to moje žvanění protáhne jako můj ksicht právě v této chvíli, ale já to prostě nedokážu ovlivnit. Sorry. No aspoň, že mi ten metál nepřidělil Klaus. Hodně štěstí. :-D

66 funkervogt funkervogt | 11. ledna 2011 v 19:28

Zapomenout se dneska diky internetu snad ani neda :)Dneska si v aute pres mobil pustim zive treba radiozurnal  kdekoli ve Statech...internet me zkratka drzi v obraze o stavu  Ceskych zemi - a utvrzuje me v tom, ze tam opravdu nemam co pohledavat :D

67 Zápaďák Zápaďák | E-mail | 11. ledna 2011 v 20:30

Neni zac,Jirino. ;-)

Ahoj Moe;

kdyz jsem v 70' utekl pres Jugovinu za tatou do Svajcu, tak to bylo 'na furt', byli jsme holt realisti. Tehdy bylo jasny, ze Ruda drapa nad Prahou tam bude zakramlovana jeste i po nasi smrti. To, ze prijde neco jako 'normalizace' nam taky bylo a priori jasny. Byli jsme jedni z mala, kery fakt vedeli jak rezim funguje a nikdo z nas nespolupracoval. Zaplat Pan Buh, ze jsme se dozili opaku. Mohl jsem tedy loni aspon mame na pohreb. Ta neutekla, kvuli rodicum, a byla tedy tvrde pronasledovana 42 let. Byla to nezlomna zena, jak se zde krasne rika, "she's had guts", ci na JZ "she's got cajones" (vyslov kahones).
Nechci se do tebe navazet (ted pisu rovnou sem, abych usetril cas), ale musis si ve Wordu nejdriv tzv. zmapovat klavesnici do mnozstvi jazyku s nabodenicky vcetne cestiny. To uz existovalo i ve Win95. Nahore vlevo klikni na 'Insert' na 'scroll down menu' na 'Symbol' a v 'pop-up menu' si vyber znaky a urci si v "short cut key" jak je budes na emericky klavesnici psat. Musis tedy pouzivat dve klavesy, prevazne 'Alt' + pismeno. Na velky pak tri klavesy, nebot Win 7/MS-Office 2010 ma hodne predurcenejch 'hot keys' a 'short cuts'. Jo, na ě + ů je dobry 'Alt+3',respektive 'Alt+7'Doufam, ze ti to pichne, trva to chvilku. Z vyberu exotickych diakritik se podelas. Rosta taky umi vic nez cesky a anglicky, jak by jinak psal clanky na FL s ceskymi diakritiky?

Lidi, mejte se fajn.

68 ghost ghost | 12. ledna 2011 v 6:55

[67]: Nas pan profesor informatiky na CVUT mel nade dvermi pracovny napis: Tezko nalezt cinnost, ktera by byla mimo teoretickych moznosti informatiky.

A pod tim mensim pismem: S praktickymi moznostmi je to uz horsi. 8-O

69 No a ten expremiér Gross, No a ten expremiér Gross, | 12. ledna 2011 v 9:54

[64]: abychom to nezamluvili, kde tedy bydlí? Prý má v Americe dům? :-P

70 Můj byl ten polštář. Můj byl ten polštář. | 12. ledna 2011 v 10:06

[63]: A po pravdě, nepamatuji se, že by si někdy nějaké jakkoli malé dítě schovávalo pod polštářem prince Bajaju. No ale já jsem si jeden čas dávala pod polštář také fotografii jezevčíka. Omlouvám se, že to nebyl pes baskervilský. Toho jsem měla u postele také a četla jsem si ho před spaním. :-x

71 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 12. ledna 2011 v 22:52

No tohle, ktera krava to zpiva ?
Ale ono toho je vic...tohle je slaby odvar, pak je tady naky udajny divoky bill - temer bych rekl ze byli zalozeny stb akama - nenapadne a podle antiamericky zamereny.
Atd atd,
Co by človek chtel, čast čechu byla zabita v první svetovy, pak prisli fasisti, druha svetova, komunisti oddelali kazdyho aspon trochu statecnyho...zbytek utekl...pokud se mu to povedlo, a kdo zustal....hm a jsme u toho.

72 ghost ghost | 13. ledna 2011 v 8:33

[70]: Vidite, a neco podobneho (Vinnetou) tam zrejme pubertalni decka ve vasem hormonovem poboureni schovavala.

Jen jestli jste nenaletela spis na  Pierra Brice, nebo jak se ten manekyn jmenoval.

Propaganda byva mladezi vtirana nejruznejsimi zpusoby. ???

73 Moe Moe | E-mail | 13. ledna 2011 v 9:42

4-Zapadak,
Diky, ale to je priliz slozite na stareho cloveka jako jsem ja.
Ja Cestinu trosku komolim a nejake vyrazy jako na priklad "jsi vedle misu" neznam.
Kdyz to chci s diakritikou tak to napisi anglicky , a pak to necham prelozit v GOOGLE do Cestiny a je to hotove. Na stesti to uz ani neni potreba, vetsina lidi zna zakladni jazyky sveta, tak to jde.

74 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | 13. ledna 2011 v 17:07

Samozrejme, ze jsem naletela na  Pierra Brice! Vsak to byl taky chlap jako vino! A porad je. A je to strasne hodny pan, sice hodne plachy a chvilemi na mne pusobil i trochu odtazite, ale myslim, ze je uprimny a toho Vinnetoua prijal velice opravdove. A Nemci, teda hlavne Nemky, ho dosud milujou! 8-)

75 ghost ghost | 14. ledna 2011 v 19:41

[74]: No vidite, a u Hanzlika byste zase psala, ze milujete Bajaju. Tyhle zensky ... :-)

76 ghost ghost | 14. ledna 2011 v 19:47

[74]: Zajimave a prislovecne je, ze ze sveho obdivu k tomu manekynovi odvozujete, ze Indiani byli cestni, spravedlivi, ... . O_O

77 Jirina Jirina | E-mail | 15. ledna 2011 v 9:37

[75]: No jo ... Za prvé nevím, kdo je Hanzlík, a za druhé vůbec nic neodvozuji a o indiánech, to už vůbec ne! Je jasné a naprostá pravda, že o nich vůbec nic nevím. A Pierre Brice byl pěkný chlap a stál za podívání. A to je také pravda. Tedy ... alespoň já jsem se na něj ráda koukla. :-D

78 Jirina Jirina | E-mail | 15. ledna 2011 v 10:07

[76]: Pane Ghoste, sice jsem to původně chtěla vynechat, protože Pierre Brice je hezký člověk a asi by se mi líbil i jako Franta z Dolní Horní, ale konec konců proč to vynechávat: Pierre Brice bojoval v Indočině ve speciálních jednotkách, do Indočíny se přihlásil sám a dobrovolně, proti vůli svých rodičů, a byl něco jako Zelený Baret, takže i když vám opravdu může připadat jako manekýn, přece jen si myslím, že mu trošku křivdíte. 8-)

79 berd berd | 19. ledna 2011 v 20:21

[78]: Beru, mam ho daleko mene nastudovaneho, nez vy. Nic proti nemu nemam, jen ze je zrejme vyuzit manipulatory ke klamani nezletilych, jak jste naznacila.
Ale podobne se deje i jinym predstavitelum a ovlivnit to muzou stezi.

Mne zaujaly spise ti svedeni mladistvi, nez jejich najati svudci. 8-)

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama