Kdo v Cesku muze psat?

17. února 2011 v 16:44 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Abych vam to ulehcil, dam vam netradicne zaver clanku hned na zacatek - abyste to pochopili, pri vasem ceskem vzdelani... TEDY: v dnesnich ceskych mediich, novinach, televizi i na cesky psanem internetu muzete psat a publikovat pouze pokud vas nazor je vyrazne pro-rezimni, proti-nemecky, cesko-vlastenecky a proti-americky. No a pak pokud pisete uplne apoliticke plpy o pejscich, kocickach a kytickach (coz je typicke pro vetsinu ceskych blogu, hlavne tech pripojenych k ruznym magazinum a novinam jako Respekt, Lidovky nebo idnes).

Plati to i pro vyhradne internetove publikace jako Britske listy nebo Neviditelny pes. Britske listy se mezi slusnymi lidmi zesmesnily uz davno - a to osobou vydavatele Jana Culika, ktery se za komunistu LEGALNE vystehoval do Britanie s laskavym pozehnanim StB, v Britanii spolupracoval s agentem KATO Kavanem  a az po emigraci si jezdil do Prahy dodelavat doktorat. V Cesku pak Britske listy pro Culika ridil komunista (Kotrba) a vyskytly se mu tam i problemy s tunelovanim http://fabianogolgo.blogspot.com/2011/02/tunelar-tomas-pecina.html  Celkova edicni politika Britskych listu (navzdory tomu "zapadnimu" nazvu) je vlevo od Prava a moskevske Pravdy a tato ve sve podstate neo-komunisticka internetova publikace je brana vazne skutecne uz jen par neinformovanymi idioty z Ceska.

Zatimco levicovost Britskych listu nebyla zadnym tajemstvim od sameho pocatku, internetovy magazin Neviditelny pes si dlouho zachovaval zdani urcite zurnalisticke nezaujatosti, hlavne v obdobich, kdy byl primo rizen Ondrejem Neffem (byt i on musel casto s vlky vyt). V obdobich, kdy byl Neff nekym zastupovan (treba nepricetnou Jitkou Splitkovou) se Pes zvrhaval v nehorazny bordel. Jenze pak pred par lety Neff prodal Psa Lidovym novinam a za ztrzeny gros odesel zit do duchodu se spolupracovnici StB Ljubou Krbovou a rizeni Neviditelneho psa prevzali neokomunisticti vlastenci typu Wagner a spol. a zacali ve Psu uverejnovat xenofobni a sovinisticky hnuj jako treba clanky Vaclava Vlka st.
http://neviditelnypes.lidovky.cz/historie-hrdinove-kteri-se-nehodili-1-dsl-/p_spolecnost.asp?c=A110214_222532_p_spolecnost_wag
Asi nebudu prehanet prilis moc, kdyz budu tvrdit, ze nejmene polovina soucasnych pravidelnych autoru Neviditelneho Psa jsou byvali clenove KSC. Ano, muzete se zase posadit. Overte si to.

V teto souvislosti kroutim hlavou nad tim, ze ve Psu porad pravidelne publikuje sve clanky Ota Ulc z USA - byt on si vzdy daval az krecovity pozor, aby nekdy (ani nahodou) nenapsal neco kritickeho vuci soucasnemu rezimu v CR. Pamatuji si pred lety, ze cesky fasista Vladimir Stwora zaradil do sveho fasisticko anti-semitickeho anti-americkeho platku ZVEDAVEC i clanek Oty Ulce. Kdyz to Ota Ulc zjistil, zcela spravne protestoval a zakazal jim jeho clanky publikovat, protoze nechtel byt ani takto prenesene asociovan s takovymi magory a dobytky, kteri na Zvedavci publikuji. Povazuji takovy pristup za naprosto spravny.

Ovsem ted Otovi Ulcovi uz nevadi byt publikovan ve Psu na stejnych strankach s byvalymi redaktory Rudeho prava, anti-semity, xenofoby, havloidni mladezi z Respektu a poblaznenymi vlastenci? Ze by uz na nej dolehal vyssi vek a s tim spojena ztrata soudnosti? Postihlo to driv i jine velikany ceskych pismenek v zahranici - nebyl by prvni.

V soucasne dobe se zajmem sleduji peripetie ceskeho novinare Fabiana Golga. Puvodne Brazilec, ale asi vykouril prilis mnoho marihuany a pod tim vlivem prisel zit do Ceska, kde zije asi 15 let.  Pise cesky a ma ceske obcanstvi. (Ano vy vlastenecti dobytci, ma ceske obcanstvi a pise cesky, tudiz je to cesky novinar. Ja zadne ceske obcanstvi nemam.) Puvodne byl spratelen s vyseuvedenym Culikem a pracoval pro vsechny mozne noviny. Jenze pak se opakovane spletl a zacal psat pravdu. A to se sakrys v Cesku neodpousti. Blog Aktualne.cz, kde je populace byvalych komunistu taky nad 50%, sice puvodne Golgovi prostor dal (kluk vypada exoticky, tak aby trosku rozredil ty stejne komunisticke drzky co tam meli), ale kdyz napsal pravdu o prichazejicim konci Lidovych novin, tak mu jeho clanky zacali zakazovat a cenzurovat. Dnes pise rovnou na blogu z USA. Sranda co? 

Takze jeste jednou - zaver clanku na zaver - abyste to pochopili, pri vasem ceskem vzdelani... TEDY: v dnesnich ceskych mediich, novinach, televizi i na cesky psanem internetu muzete psat a publikovat pouze pokud vas nazor je vyrazne pro-rezimni, proti-nemecky, cesko-vlastenecky a proti-americky. No a pak pokud pisete uplne apoliticke plpy o pejscich, kocickach a kytickach (coz je typicke pro vetsinu ceskych blogu, hlavne tech pripojenych k ruznym magazinum a novinam jako Respekt, Lidovky nebo idnes).

A pripravte si doklady. Bude kontrola obcanskych prukazu!
 

17 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Viktorka Viktorka | 17. února 2011 v 17:03 | Reagovat

Myslím, že když nějaké pako napíše nudný článek o pejscích, kočičkách a květinách anebo čtenář po chvíli zjistí, že samotný pisálek je hňup a jeho názor jen plevelí internet, neznámená to, že dotyčný je nadále čten. To mu pak nepomůže, ani když má na českém internetu prostor. Pokud má autor co říci, čtenáři si ho najdou 8-)

2 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 17. února 2011 v 17:10 | Reagovat

Viktorko, zase jsi to nepochopila. To ze jsou clanky o kyticka neni chybou - chybou je ze jsou zakazany clanky o ton jinem. A cesky ctenar? Ten ma svou hlavu zarazenou tak hluboko ve sve vlastni prdeli, ze nenajde ani cestu z WC do koupelny, natoz clanek nekde jinde. Mnoha pokusy jsem dokazal ze prumerny cesky ctenar se BOJI cist clanky a nebo hledat na adresach, pokud ta internetova adresa nekonci .CZ - uplne seriozne. Takovi jsou Cesi statni junaci.

3 Jaroslav Jaroslav | 17. února 2011 v 17:10 | Reagovat

Ten clanek nema chybu, je to bohuzel kruta pravda. Zvlaste o Ulcove  "opatrnictvi"  psat cokoliv kritickeho o CR, a ze by jako odborny znalec na politiku by toho mohl psat kvanta a ne ty jeho stale stejne omlete "uvahy", mnohdy prodchnute vychloubacnosti.

4 Hedvicku Hedvicku | 17. února 2011 v 17:15 | Reagovat

Souhlasim, Stwora je bolsevicka zumpa!

5 Viktorka Viktorka | 17. února 2011 v 17:26 | Reagovat

celkem: 675189
týden:    2513
dnes:      234
online:     42

Tohle jsem chtěla říci ;-)

6 cerny kocour cerny kocour | E-mail | 17. února 2011 v 17:38 | Reagovat

Jo pan Vlk to je perlicka, ten ma dobre nastudovany kauzy priciny a dusledku v starem marxistickem pojeti. Ale i on jiz nema podporu od te doby co diskuze neni anonymni na LN a psu. [:tired:]

7 Rostislav Rostislav | E-mail | 17. února 2011 v 19:53 | Reagovat

Vážený jmenovče, ono je to skutečně podivné, že autorů píšících do N.P., je polovina členů KSČ, když podle Vás jsme komunisti všichni.

8 Der Fallschirmjaeger Der Fallschirmjaeger | 17. února 2011 v 20:04 | Reagovat

Mily pane Doktore-AUTOre, to jste se zase predvedl !! :-) V posledni dobe se Vas zdejsi blog zacal ASSy(mptoticky) blizit Neme Barikade (Los, los volali nemecti padakovi myslifci) ale dnes jste predvedl Vas INVESTigativni zurnalismus at its VERY BEST, takze Vasi ...
... Praci cest, bo padla 6 :-))

9 Ruda Flegr Ruda Flegr | E-mail | 17. února 2011 v 21:58 | Reagovat

Jo, vcelku jsi to trefil. Já chodím na Psa stále i na pana Ulče, ale hlavně na Bohumila Doležala. Taky čumím když se mezi ty co snad mají opravdu co říci, navezou zástupci pražských estébáckých chytrolínů. Raději bych tam viděl Tomáše Pecinu nebo Tomáše Krystlíka. Lidi vzdělaný a neumazaný. Ale zase na druhou stranu když si žaludek říká o pořádné a rychlé vyčištění - vzhůru na starýho Vlka. Vyčistí dočista a nemusíte si nechutně strkat ukazováček hluboko do krku. Jde to skutečně samo...

10 Eda Eda | E-mail | 17. února 2011 v 23:32 | Reagovat

Přiznám se, že do Lidovek na blog nepíšu dlouho, nepíšu jistě prorežimně a taky nemám vysokou čtenost (300-600), ani karmu - momentálně 9,6. Samozřejmě nebyl jsem na pídestálu v min. režimu, díky mým názorům ani po něm - Cibulka, který mě dříve tiskl, taky ne. Ale není nás tam takových mnoho - skutečně většina pisatelů "oblíbených" , zejména dam, píše o kytičkách, přesně tak, jak nahoře vidí Rosťa. A diskuze pod články - to je někdy síla, ta rudá síla ! Pokud něco napíšu do IDnes, tak otisknou zastrčeně "názor čtenáře", pokud vůbec otisknou.
Ale - i když otisknou kritický článek, třeba přímo oznámení, že ten a ten ukradl miliardu - stejně se nic neděje. Kauzy našich zlodějů vyšumí do ztracena. Ještě před nedávnem to vypadalo, že třeba Pitra druhý den přivezou - a teď pšt..., Barták -zlodějministr ... pšt, Drobil versus Michálek - taky pšt , atd. atd.

11 Eda Eda | E-mail | 17. února 2011 v 23:34 | Reagovat

a ještě jsem sem chtěl dát odkaz příkladu mých článků -
http://seibert.bigbloger.lidovky.cz/c/174118/Tezky-boj-o-pravdu.html

12 hansen 68 hansen 68 | 18. února 2011 v 9:26 | Reagovat

Trochu od veci.Tenhle tyden cesky soud uznal ze se Penc nedopustil niceho protipravniho.Jsem hrdy,ze 90 procent mojich predku byli sudetsti nemci.

13 Glosator Glosator | 18. února 2011 v 9:43 | Reagovat

Pane Hedvíček, pokud jste to náhodou ještě nečetl, vřele doporučuji knihu Adolf Hitler, Mein Kamf.
Ty šílené vidiny Velkoněmecké říše, jejíž východní hranice by ležely přinejmenším na Volze, NEJSOU výmyslem komunistické ani žádné jiné propagandy.
Ještě dva autentické citáty samotného Vůdce (z Mein Kampfu, pochopitelně):
"Germanizace se netýká obyvatelstva, ale území. Jinak by (Slované) dále blekotali ty své nesmysly, i když německy"
"Hranice (mezi státy) určuje člověk a člověk je také mění."
Češi a Němci by neměli pořád oprašovat minulost, ale soustředít se na budoucnost. Ostatně, každý asi máme nějakého předka, který bojoval ve Třicetileté válce, akorát nevíme (kromě šlechty) na které straně (možná postupně na obou).

14 ghost ghost | 18. února 2011 v 10:02 | Reagovat

[11]: Ted mam alespon jasno, ze jsi ten Eda a ne ta Eda.

15 Jirina Jirina | E-mail | 18. února 2011 v 10:53 | Reagovat

[9]: Ten Tomáš Pecina - je to ten samý, o kterém píše Fabiano Golgo?

16 Glosator Glosator | 18. února 2011 v 12:47 | Reagovat

Tak koukám, že tady kritizujete pana Vlka za jeho články o odboji za WW2, ale můj odkaz na citáty z díla samotného Hitlera k tomuto se vztahující se nehodí???
Už mi to připomíná bolševické časy, kdy k zapůjčení Rudého práva!!! staršího 5 let z veřejné knihovny bylo třeba zvláštního povolení...

17 Glosator Glosator | 18. února 2011 v 12:52 | Reagovat

A ještě něco z matematické logiky. Napsat, že komunisté jsou stejní, jako nacisté je snad i zde v pořádku. Ale nějak se nehodí jiný zápis téhož, že nacisté byli stejní jako komunisté...

18 Sternstaubsauger Sternstaubsauger | 18. února 2011 v 17:06 | Reagovat

[17]: Glosator dekonstruovan :
D1: naciste a komuniste nejsou equivalentni
D2: komuniste jsou podmonzinou nacistu

Zaver: komuniste jou podmnozinou nacistu

Tesim se na nadseny souhlas nasich nepracujicich (nasi pracijici nemaji cas na pycovyny, a dobre jim tak, bo si to vycinkali a komunisty nechali u moci :-((

19 OM OM | 18. února 2011 v 17:33 | Reagovat

[13]: Češi a Němci by neměli pořád oprašovat minulost, hlupáku? - http://tinyurl.com/68tfojj

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama