Pokrytci...

28. dubna 2011 v 15:55 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Takze Jaromir Stetina si mysli, ze by se ceske urady mely Pencovi omluvit. Hmmmmm! A kdy se Stanislav Penc omluvi tisicum emigrantu, ktere on sam poskodil svymi "svazky", jen kvuli svemu vlastnimu komplexu menecennosti "aby neco uverejnil"? Uz se tesim na to omlouvani - POKRYTCI!


Doplnek: Ted mi prisel email:
At 10:40 AM 4/28/2011, wrote
Ahoj Rosto,
Prosim,jeden dotaz, mozna neinformovany:proc Penc poskodil tisice emigrantu tim,ze uverejnil svazky?
Ja jsem si vzdycky myslel,ze je to neco jako Cibulkovy seznamy.
----
Strucna verze: Cibulka uverejnil seznamy udavacu a spolupracovniku StB (ja tam nejsem). Penc zverejnil jmena OBETI StB, osob ktere StB sledovala a vsech, na ktere StB vedla spis (v Pencove seznamu jsem). Zatimco proti Cibulkovym seznamum udavacu byl i Vaclav Havel a Cibulkovy seznamy byly eventualne vystvany z Ceska do USA ceskym zakonem na "ochranu osobnich udaju", Pencuv seznam je nejen oficialni, ale kazdy Cech s ceskym obcanstvim (emigrant sam ne) muze jit do archivu a na zaklade udaju (cislo spisu, atd.) z Pencova seznamu si muze precist JAKEKOLIV svazky o KOMKOLIV, byt s nim neni totozny a ani nejak spriznen. Tedy jakekoliv ceske prase, ktere te nenavidi, protoze jsi za morem si muze cist a kopirovat estebacke spisy na tebe, manzelku, deti, pribuzne a ty proti tomu nemuzes nic udelat (tak pravi ceske zakony). Me osobne se to stalo a asi docela casto deje znova a znova. A protoze prumerny Cech v tech seznamech nevidi rozdil (jako sis to myslel ty), tak i ja uz jsem dostal desitky emailu, rozhorcene mne obvinujicich, ze jsem "estebak", protoze moje jmeno je v Pencovych seznamech. Uz chapes, "cim poskodil"?

Uz je ti to jasnejsi?

Rosta
 

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 tloudev tloudev | E-mail | 28. dubna 2011 v 16:04 | Reagovat

To, ze je nekdo uvedeny na svazky.cz, neznamena, ze je/byl StBak, ale ze byl veden v evidenci. To, ze si to mnozi vykladaji spatne, ci ze jsou lini/neschopni si na urade najit a precist konkretni svazek, je problem nekoho jineho, nikoli Standy Pence.

2 Vanek Vanek | 28. dubna 2011 v 16:17 | Reagovat

[1]: Souhlas s tloudevem

3 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 28. dubna 2011 v 16:20 | Reagovat

A to ze si kdokoliv muze na urade najit a precist "svazek" na kohokoliv jineho (a nevinneho) to vam taky pripada normalni, vy hlavy parezite?

4 pierino pierino | E-mail | 28. dubna 2011 v 16:33 | Reagovat

Hmmmm emigrovali jsme v zari 1982 a STB na nas zavedla svazek 26.11. 1982...tou dobou jsme uz byli davno v Treiskirchenu...ale nenasel jsem duvod proc byl svazek zaveden a k cemu jim to bylo dobry...? :-D

5 Jaroslav Jaroslav | 28. dubna 2011 v 16:39 | Reagovat

Ja mam spis otazku proc vubec existuje v CR nejaky Urad na ochranu osobnich udaju, kdyz kazda civilizovana zeme ma zahrnuto v zakone ze je trestne verejne uvadet osobni udaje. Vzdyt v CR i na kazdem diskusnim foru je varovan proti uvadeni osobnich udaju diskutera. Takze absolutni souhlas s nazorem Hedvicka.

6 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 28. dubna 2011 v 17:01 | Reagovat

Jak idiotské v Česku panují poměry si uvědomíte až poté, kdy nedávno sčítací komisaři osobních údajů voblejzali domy a byty a násilím a vyhrožováním vytahovali z lidí jejich osobní údaje.
Ke mně se dobývali jak na Moravě tak i v Čechách, zvonili na zvonek, zlostně mlátili do dveří, hulákali na mě, zkrátka chovali se jako agresivní vepři.
Za to by se měla ta zdegenerovaná banda pokrytců omluvit!

7 tloudev tloudev | E-mail | 28. dubna 2011 v 17:08 | Reagovat

[3]: Ehm.. ze si kazdy muze precist svazek na kohokoli mi opravdu prijde normalni. Pokud byl dotycny pouze objektem zajmu, bude to nejspise v jeho svazku uvedene. Pokud fizloval, bude to tam rovnez. Pokud mam s nekym uzavirat jakekoli dohody, je dobre vedet, s kym mam tu cest. IMHO pan Penc supluje praci USTR, ktery mel svazky.cz udelat a vykvajzl se na to.
[4]: Asi jste se stal v listopadu 82 objektem zajmu StB, at uz z jakehokoli duvodu. Cetl jste si svuj svazek? Mozna byste to tam nasel.
Pro pana Jaroslava [5]: svazky.cz jsou pouze portal na vyhledavani cisla svazku, nikoli na vyhledavani obsahu svazku. Tedy pouze informace, zda svazek existuje ci nikoli. S tim, co je ve svazcich (osobni udaje), si nespojujte pana Pence, ale USTR. Tim padem si souhlaste s kym chcete, ale s 'nazorem Hedvicka' ma vas prispevek pramalo spolecneho.

8 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 28. dubna 2011 v 17:13 | Reagovat

Tloudev: asi je duvod PROC jsi anonymni :-). Nejsem tam jen ja, ale dalsi 70 tisic emigrantu z doby mezi 1968 az 1989 - kterym to vetsinou taky nepripada zas tak normalni jako tobe.

9 tloudev tloudev | E-mail | 28. dubna 2011 v 17:27 | Reagovat

No, vzhledem k tomu ze jsem rocnik 77, tak jsem asi zajmovou osobou nebyl... tolik k me anonymite. Ale mam pocit, ze jsem lehce vygooglovatelny ;-) uz jen proto, ze vyraz 'tloudev' jest slovo neexistujici, a tedy unikatni link na mou osobu.
Proc je tam dalsich 70k emigrantu je z toho co jsem tu napsal jasne: stali se objektem zajmu. A kazdy z nich muze prijit na USTR a vyzadat si spis, ve kterem je vedeny. Tim se dozvi treba to, proc byl objektem zajmu. Pokud by nevedel cislo spisu (coz je velky problem se dozvedet, nebot toto USTR nikde nezverejnil) tedy je obtizne i najit si spis o sobe, protoze nevite jeho cislo. A tak vam USTR nic nerekne. Diky svazkum si muzete najit ono cislo a s tim prijit na USTR. Tot vse. Jednoduche. A tak to ma byt.
To, ze si z toho budete fabulovat, ze kdo je na svazky.cz je estebak, je zacatecnicka chyba, bohuzel kvuli medialnimu humbuku okolo naprosto bezna, neb nikdo z medialnich ku*ev se neobtezoval tuto 'malickost' lidem sdelit, pouze v honbe za senzaci napsali ze Penc zverejnil seznam estebaku.

10 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 28. dubna 2011 v 17:39 | Reagovat

Tloudev ma nejen unikatni nickname ale taky "unikatni" mysleni. Vubec nechape o co tady v podstate jde. Snad to je i tim, ze je rocnik 77.

11 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 28. dubna 2011 v 17:50 | Reagovat

Tloudev : Za 1. Pokud si zbabelec co se boji podepsat svym jmenem - tak jdi do prdele.
2. Penc zveřejnuje jmena obeti - až ti znasilnej manželku a zverejnej všechny udaje a pachatele schovaji - aby ho nepoškodili tak se mozna proberes.
F

12 tloudev tloudev | E-mail | 28. dubna 2011 v 17:50 | Reagovat

uz se nechci opakovat, tak snad jen jeden z blazince: Prijde tam chlapik a na doktorovu otazku, proc prisel, odpovida:
"pane doktore, ja jsem zizala.."
doktor se zamysli a pak s nim nekolik hodin rozmlouva, az se mu ho podari presvedcit, ze neni, ze je obycejny pan Novak...
pan Novak jde tedy ven, ale za chvili je zpet... "Pane doktore, venku je kos!"
"no ale vzdyt uz preci vite, ze nejsste zizala, jste preci pan Novak.."
"ano, ano, ja to vim, ale vi to i ten kos?"

nezbyva vam, nez trpelive vysvetlovat panum Novakum stale dokola... muze mi vas byt lito, zrovna tak mi to muze byt jedno, ale spisy jsou verejne a to je "chyba" USTR. ackoli si nemyslim, ze je to chyba..
A pane Hedvicku, ti co vas tak napadaji, ze jste na svazkach a ze jste StBak - ti ty vase svazky cetli?

13 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 28. dubna 2011 v 18:02 | Reagovat

Jisteze necetli - cetl nekdy neco nekdo v Cesku? Vzdyt je to narod negramotu! A ty jsi tloudev a nebo "stoudev"? Protoze pokud nekdo nechape rozdil a moralnost v rozdilu mezi seznamem tech KTERI UDAVALI a seznamem tech NA KTERE BYLO UDAVANO, tak ten je blbej jako stoudev.

14 Jaroslav Jaroslav | 28. dubna 2011 v 18:02 | Reagovat

[12]: Proboha, snad se nejmenujete Novak. :-?

15 tloudev tloudev | E-mail | 28. dubna 2011 v 18:47 | Reagovat

ze spisu tech, NA KTERE BYLO UDAVANO, se dozvite, kdo na vas co prasil.
Je uzasne, jak tu brojite proti tomu, kdo dal lidem moznost dozvedet se, ze je jejich soused smiroval. Stale nadavate na tupost Cechu (a ja to nepopiram, naopak!) a pak chcete, aby se ten, kdo jim dal konecne moznost uvedomit si celou zrudnost jejich systemu ZA JEJICH BLBOST omlouval? Neni to protimluv? Takze shrnu-li to (jeste jednou a naposledy):
1/ S.P. zverejnil vyhledavac ve VEREJNE databazi EZO
2/ To, ze Cesi si pletou zajmove osoby s konfidenty, davate za vinu S.P. a argumentujete tim, ze vam chodi maily od blbecku, kteri si z Vasi pritomnosti v EZO vyvozuji, ze jste StBak

...Vas nezajima, kdo na Vas donasel? Vy si vazne myslite, ze tyto materialy by mely zustat jen uzke vrstve prave tech byvalych fizlu, to jest dnesni vladnouci vrstve? Probuh, proc? A nakonec(!) uryvek ze SVAZKY.CZ:
Databázi zveřejňujeme tímto způsobem, protože tak neučinil Ústav pro studium totalitních režimů (resp- Archiv bezpečnostních složek) ani po dvou letech své činnosti. Jedná se o unikátní archivní pomůcku, podle níž je možné alespoň částečně zjistit, o jaké osoby se StB zajímala. V tomto kontextu je překvapivé, že ani po takřka dvaceti letech od listopadových událostí velká část lidí, které StB evidovala a sledovala, o tomto faktu nebyla ze strany současného státního aparátu doposud informována. Databázi zveřejňujeme také proto, abychom se pokusili omezit případné vydírání některých státních úředníků a politiků.

Ze samotného záznamu v EZO nelze ve většině případů dohledat konkrétní důvod, proč dotyčnou osobu StB evidovala.

Jako doplněk uvádíme možnost vyhledávat ve dvou databázích spolupracovníků StB. Oficiální seznamy spolupracovníků naleznete zde a doplnění chybějících jmen zde. Pro úplnost je potřeba dodat, že samotná evidence člověka v těchto databázích nevypovídá nic o jeho charakteru, morálce, vině či nevině. Teprve bližším zkoumáním životní cesty jednotlivce lze dospět ke konktrétnímu závěru.

16 Oldrich Oldrich | 28. dubna 2011 v 18:52 | Reagovat

Pokud by mě zajímalo jestli mě někdo udával, pak by se mi Pencův web mohl hodit. Je mi to ale fuk. Stejně jako to, jestli se někdo dozví, že mě některá svině někdy práskla. Nebo bych se měl stydět za to, že jsem v seznamu udaných a že si to může někdo přečíst? Ale prosím, jak je ctěná libost.

17 Vlastik Vlastik | 28. dubna 2011 v 18:55 | Reagovat

Normalni by bylo, kdyby sam stat upozornil treba dopisem dotycneho, ze STB mela o neho zajem a existtuje nejaky svazek o nem. Samozrejme, ze se mohl stat timto i omluvit a naznacit, jak budou byvali STBaci potrestani. Nenormalni je, ze tento seznam se dostane ven, kdokoliv ho muze zverejnit a STBaci za to potrestani nejsou.
Na stoudovi je videt, jak se komunisti podepsali na mysleni lidi a vezme to generace nez se normalni zdravy rozum vrati do ceska. Ten marxismus je v Cesku hluboko zakorenen.

18 tloudev tloudev | E-mail | 28. dubna 2011 v 19:17 | Reagovat

[17]: ALe moment, ja CHCI, aby ty svine sly sedet! Jen nevim, jak toho dosahnout. Pokud k tomu povede metoda, ze lidi si ve svych svazcich ta jmena prectou, tak - ac nezastavam nazor, ze ucel sveti prostredky - je to dobra cesta! Jenze taky vim, ze tohle se melo udat pred 20ti lety, dneska uz je to s prominutim na ho*no - jako kdyz psovi date po cenichu za to, ze vam vcera sezral klobasu. Snad jen, ze ublizene duse dojdou pokoje, ze bozi mlyny sice pomalu, ale aspon melou..

19 tloudev tloudev | E-mail | 28. dubna 2011 v 19:21 | Reagovat

[16]: Hrebicek na hlavicku!

20 Smrad co utekl 1986 Smrad co utekl 1986 | 28. dubna 2011 v 19:24 | Reagovat

[13]: nema pravo se cpat mezi skutecne emigranty.

21 Hedvicek Hedvicek | 28. dubna 2011 v 19:25 | Reagovat

slouzil verne bolsevickemu rezimu nez za zcela neobjasnenych okolnosti udajne emigroval.

22 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 28. dubna 2011 v 19:54 | Reagovat

20 a 21 - Davide Wernere, jestli se okamzite zase neztratis, tak budu zverejnovat tvoje fotgrafie a adresu tveho bydliste - curaku.

23 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 28. dubna 2011 v 19:57 | Reagovat

21 - Ne zcela jasny okolnosti ...
Vy pane vole , jak jste chtel utikat za jasnych okolnosti ?
Jste to mel jit nejprve nahlasit na MNV ?
Nebo to vyvesit na nastenku mistni organizace Ksc ?
Vole.

24 maudite maudite | 28. dubna 2011 v 21:10 | Reagovat

Mamzkusenost s osobou rocnik 1975. Ignorance te osoby k  udalostem pred i po roku 1989 , hlavne tem neoficialnim ( nepotvrzenym v ct a na nove) je natolik velkou prekazkou k  pratelstvi s tou osobou, ackoliv se jinak jedna o charakterove velmi dobreho cloveka.
Inu kdo se z historie nepoucil. bude si ji nucen muset zopakovat.
Tloudev je trestuhodne arogantni ignorant nehodny ani par minut googlovani.
A je lepsi v cizine zivorit nez se davat v cr k potencialni potrebe kryptokomunistickemu rezimu.

25 Jaroslav Jaroslav | 28. dubna 2011 v 23:20 | Reagovat

[20]:Smrad David Werner,ktery si upravil s komunistama pratelsky pomer aby mohl bez problemu navstevovat CSSR, nema na teto diskusi co pohledavat.

26 Don't shoot the messenger Don't shoot the messenger | 29. dubna 2011 v 1:36 | Reagovat

nebo také 'you're barking up the wrong tree' (sorry, neznám české alternativy), totiž chci říct: NECHTE UŽ KONEČNĚ TOHO PENCE NAPOKOJI!!!
1) Penc zveřejnil seznam těch, kdo byli StB zpracovaní; důvody proč byli zpracovaní byly různé a v jeho seznamu je dostatečně jasně vidět, kdo se tam dostal proto, že byl nepřítel komoušů a kdo proto, že byl prachobyčejná komunistická svině nebo udavač. Proto je idiotské stále dokola omílat, jaký je ten Penc lump - takové tvrzení je záměrným popíráním faktů, kulantně řečeno.
2) Penc to zveřejnil jen proto, aby donutil oficiální místa, jmenovitě ÚSTR, aby vykonávaly to, co je účelem jejich existence. Bohu díky se mu to nakonec podařilo.
3) Teprve POTOM co svazky zveřejnil Penc, resp. nikoli svazky, ale pouze jejich obsah (rozuměj 'obsah' ve smyslu obsahu v knihách, nikoli obsah=náplň jednotlivých svazků!), daňovými poplatníky dotovaný ÚSTR udělal totéž (a to přesto, že právě zveřejnění svazků bylo a je jedním z účelů jeho existence). Už proto, že svazky jsou teď přístupné i prostřednictvím oficiální=státní organizace, je nesmyslné a nestydaté=sprosté na Pence stále dokola házet špínu. Nebýt Pencova odvážného kroku, dodnes bychom neměli nic, a ÚSTR by byl jen černou dírou na mizení státních fondů, stejně jako předtím byl (a stále je) ÚDV.
4) K tomu, proč StB zaváděla svazky na někoho teprve tehdy, když byl "za kopečkama" (komentář č. 4): důvodem zavedení svazku bylo soudní stíhání pro nezákonné opuštění republiky. Pro toto stíhání bylo třeba připravit veškeré údaje potřebné u soudu. Ale pozor! Důvodem těchto stíhání nebyl soudní postih odešlých, byť také byli paušálně potrestaní "v nepřítomnosti". Hlavním a zásadním důvodem těchto soudů bylo to, aby byli uprchlíci zbaveni veškerého majetku. Zde mám na mysli především nemovitosti a auta - ty drobnosti, které si drobní estébáčci rozkradli a pak mezi sebou rozdělili (vzhledem k probíhajícímu velikonočnímu období se naskýtá pěkná paralela s rozdělením oděvu ukřižovaného Krista) u soudu nebyly nikdy ani zmiňovány. Právě na takovýchto "drobnostech" je nejlépe vidět skutečná zlodějská, zločinecká podstata tzv. komunismu a toho, jaké hodnoty ve skutečnosti komunisté uznávali (a stále uznávají).
5) Nakonec chci říct, že mě docela mrzí, že se k honu na Pence přidali i takoví lidé jako pan Buchar, kterého si nesmírně vážím (jeho kniha rozhovorů 'Revoluce 1989' je velice důležitá).
A druhou věc, kterou chci říct je toto: ROSŤO, UŽ SE KONEČNĚ UKLIDNI A PŘESTAŇ NAHRÁVAT KOMOUŠŮM!!! Jsi tím nejen únavný, ale poměrně už i dost trapný. Smiř se s tím, že svazky prostě přístupné jsou a dopřej jejich existenci těm, kdo jim vděčí za trochu světla vrženého do jejich vlastní minulosti.
Pokud máš přebytek energie (který nesporně máš), věnuj ho laskavě na to, aby byly zpřístupněny archivy uličních a závodních organizací KSČ. To je totiž ten jediný a skutečný pramen, odkud vycházela veškerá komunistická šikana, tam je skutečná podstata toho komunistického fízlování. Tyto archivy jsou dodnes nepřístupné, pod mnoha a mnoha zámky.
Případně můžeš vyvinout úsilí ke zveřejnění seznamu zaměstnanců a agentů StB a tomu, co bylo náplní jejich činnosti. Tyto věci jsou také zveřejňovány jen velice pomaloučku a selektivně (proč asi?).
Podaří-li se Ti alespoň jedna z těchto věcí, vystavíš si nesmrtelný pomník. Což by pro někoho, kdo je od počátku své internetové existence označován jako spammer, nebyl tak špatný počin, co říkáš... A panu Pencovi už pak nebudeš muset závidět.

28 Oh, jak dojemne pojednani Oh, jak dojemne pojednani | 29. dubna 2011 v 4:01 | Reagovat

[26]: Proc tedy ten Penc se nesnazil donutit USTR aby byly zpristupneny ty archivy ulicnich a zavodnich organizaci KSC? A vubec proc to usili o zverejnovani podstatnych zaznamu o cinnosti StB jak pisete, se resi az po dvaceti letech? To je otazka kterou byste mel spis rozebirat, nez proc Penc ty svazku uverejnil.

29 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 29. dubna 2011 v 4:20 | Reagovat

[26]:
Vazeny pane, (nevim kdo jste), kdyz uz jste se o mne zminil tak se vam to zkusim objasnit. Jde prece o princip.At uz byly duvody Pence jakekoliv, zverejneni osobnich udaju jinych osob je nemoralni a v civilizovane zemi nezakonne, zalovatelne. Get it?

30 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 29. dubna 2011 v 4:43 | Reagovat

26 - Predstava, ze ja zavidim Pencovi, je neco co muze napadnout uz jen nejakeho zbloudilce z Ceska, coz uz snad blouzni hlady....

31 ghost. ghost. | 29. dubna 2011 v 6:14 | Reagovat

[1]: To je jako v tom ceskem klasickem:

Hele, vis ze Franta je od estebaku?

Jo. Honenej. :-(

32 ghost ghost | 29. dubna 2011 v 6:15 | Reagovat

[4]: Byli jsme v Traiskirchenu, Pierino, ne v Treiskirchenu.

33 diskuse diskuse | 29. dubna 2011 v 6:21 | Reagovat

[28]: Tohle mohl napsat opravdu jen někdo, kdo o panu Pencovi nemá ani to nejmenší zdání.
A rozebírám Pence a jeho činnost proto, protože právě to je předmětem článku, o němž tu je vedena diskuse.

34 Chytrému napověz... Chytrému napověz... | 29. dubna 2011 v 6:24 | Reagovat

[30]: p.s. Pokud potřebujete trknout, poraďte se s Freudem.

35 Abychom nemlátili prázdnou slámu Abychom nemlátili prázdnou slámu | 29. dubna 2011 v 6:48 | Reagovat

[29]: buďme konkrétní:

U pana Pence se může objevit:
Jméno - Pohlaví - Datum narození - Místo narození - Státní příslušnost 1 - Státní příslušnost 2 - Datum zavedení - Archivní číslo - Archivující útvar - Problematika - Svazky - Registrační číslo - Útvar - Důvod evidence

Při hledání v Archivu bezpečnostních složek se objeví:
Protokol - Název - Rozsah - Zaveden - Registrující útvar - Registrační číslo - Archivní číslo - Krycí jméno - Příjmení (název) - Jméno - Datum narození - Poznámka - Kniha - zobrazit PDF.
Po kliknutí na KNIHA se zobrazí kopie konkrétního kartotéčního spisu, kde je uvedeno navíc:
Datum  a místo narození - Svazek uložen v archivu dne a archivní číslo - Svazek obnoven u odb. oddělení, dne, č.j.: Převedeno - Svazek předán komu, kdy, a pod jakým č.j: vzdány složky:

Oba systémy fungují jako normální databáze, tzn. na zadání jediné složky, třeba po zadání příjmení Novák se objeví celá řada lidí s tím jménem a je na nás, abychom si vybrali toho, kterého hledáme.

Je mi líto, ale až na to, že zde na tomto webu se plive jen na Pence, pokud se týče tzv. osobních údajů, já osobně nevidím rozdíl mezi Pencem a státní organizací.
Ještě připomenu, že u emigrantů je veskrze jen jedna státní příslušnost, protože v době zavedení svazku ještě tu novou neměli.

36 Jirina Jirina | E-mail | 29. dubna 2011 v 7:22 | Reagovat

[22]: Beru! Ráda se na něj podívám a pak ho spláchnu do hajzlu!

37 ghost ghost | 29. dubna 2011 v 8:06 | Reagovat

[35]: Diky.
V tom prvnim jsem se uz on-line nasel. Kouknu se tam znova a poznamenam si sve Archivni cislo honence u estebaku.

Kde pak najdu ten Archiv bezpecnostnich slozek?

38 Moe Moe | 29. dubna 2011 v 8:53 | Reagovat

#35

Vice informaci na toto temer nekonecne tema najdete zde:
http://hedvicek.blog.cz/1012/emigranti-vs-uzitecny-idiot-stanislav-penc#komentare
Dalsi informace muzete obdrzet tak jako dalsi obcane, priklad je  zde:

Oddělení operativních svazků kontrarozvědky
a vyšetřovacích spisůP.O.Box 18, 110 06 Praha 1 Č. j. ABS-xxxx/xxxx/OVS-2009
Praha xxxxxx. 2009 Počet listů: 1 Vážený  pan, Xxxxxx xxxxxxxxxx
e-mail: xxxxxxxx@gmail.com    
Studium archivních materiálů vzniklých z činnosti bývalé StB dle zákona č. 499/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů, K Vaší žádosti sděluji, že k osobě pana xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, byl dohledán archivní materiál a. č. xxxxxxx MV. Dílčí poznatky se mohou nacházet i v objektovém svazku a. č. OB-XXXXXX. Výše uvedený archivní materiál Vám bude k dispozici v badatelně archivu, Siwiecova 2, Praha 3. Ohledně konkrétního termínu studia kontaktujte, prosím, přímo pracovníky badatelny na tel.:  221 008 472,  nebo e-mailem: badatelna.havelkova@abscr.cz. Zde budete rovněž informován o skartovaném svazku a. č. V – 555666777 MV, který byl k výše uvedené osobě veden. Podrobné  informace o pořízení  kopií z archivního materiálu Vám poskytnou  přímo  pracovníci  badatelny  na  telefonním  čísle   + 420 221 008 472,   nebo e-mailu: badatelna.havelkova@abscr.cz.
Informace  o badatelském řádu archivu,  kterého nedílnou  součástí  je ceník  služeb  a   reprodukčních  poplatků  platný   v  Archivu  bezpečnostních  složek,  naleznete  také  na  internetových stránkách  Archivu bezpečnostních složek: www: abscr.cz . Mgr. Martin Pulec ,  vedoucí oddělení            
Vyřizuje: Mgr. David Lorenc , tel. 974 840 620  e-mail: kobylisy@abscr.cz

39 Moe Moe | 29. dubna 2011 v 9:27 | Reagovat

Pan Hedvicek pise: "tak i ja uz jsem dostal desitky emailu, rozhorcene mne obvinujicich, ze jsem "estebak", protoze moje jmeno je v Pencovych seznamech. Uz chapes, "cim poskodil"?
Uz je ti to jasnejsi?........
Jen bych chtel dodat ze Poctivy clovek se nemusi za zadne udaje v Penc-seznamu stydet a nadavky v e-mailu nemaji zadnou vahu. (verejna osoba jako je pan Hedvicek spinu rozhodne prilaka i kdyby byl Jezis Kristus)
Rubrika jasne kategoruje kdo byl pozorovatel a kdo byl pozorovan, aby nedoslo k nedorozumeni kdo byl cim. Tak ze "moje jmeno je v Pencovych seznamech" znamena asi tolik jako moje jmeno v seznamu Southern Bell Telephone & Telegraph.
Pokud jde o osobni data, nase dnesni Americka spolecnost dela vsechno mozne aby nam umoznila najit osobni udaje blizniho sveho v takovem rozmeru o kterem se Pencovi a komousum ani nezdalo.

Na priklad osobni udaje pana Hedvicka na internetu jsou tak rozsahle, ze se ani nedivim ze i zde je spousta bezejmennych komentatoru.
Vsichni mame pravo na urcity stupen privacy, ale zda se ze jsme prvni kdo to  porusi.

40 web Pence web Pence | 29. dubna 2011 v 10:00 | Reagovat
41 web Archivu bezpečnostních služeb web Archivu bezpečnostních služeb | 29. dubna 2011 v 10:02 | Reagovat
42 web Evidence zájmových osob StB web Evidence zájmových osob StB | 29. dubna 2011 v 10:04 | Reagovat

http://stbezo.info/
na této adrese a na svazky.cz je možnost stáhnout si celý web naráz.

43 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 29. dubna 2011 v 11:37 | Reagovat

Mám dojem, že tahle diskuze už je out of date.
Teď už jde všude v Česku jen o prachy.
V ten den, kdy jsem měl dostat u Vrchního Soudu peníze za pomluvu, že "se upsal tajné policii", objevili se na tom stání dva zmrdi, kteří tvrdili, že jsem jim to před třiceti lety "nahlásil". No proč asi?
No protože 400 000,-CZK je tady slušnej balík.
A oni ho chtěli pro sebe.

44 Oldřich Oldřich | 30. dubna 2011 v 2:02 | Reagovat

Naše soudy nehledají pravdu. Docházejí k názoru. Všechno komouši.

45 Mary Mary | E-mail | 1. května 2011 v 21:49 | Reagovat

[44]:A hlavně vytipují viníka. :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama