Ceska luza s penou u ust se zmita v krecich...

21. srpna 2011 v 15:49 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Ano, presne tak. Ceska luza s penou u ust se zmita v krecich pri pouhe zmince meho jmena a kdyz se jeste zminim o Masinech, tak sebou pak uz tlucou jako ryba na suchu. Krasny priklad toho, ze Cesi NEJSOU civilizovany narod muzete ochutnat zde. V diskusich pod pomlouvacnym a vylhanym clankem o me (ktery byl navic jeste i zplagiarizovan, ani slusnou lez si sami nedokazou vymyslet) se rozpoutaly ceske vasne nebyvalym zpusobem. A protoze jde o plivani na emigranta - pak to administrace Parlamentnich listu jednoduse "nevidi". A ceska luza vladne...
http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/vlada/205799.aspx?diskuse

Pro ty, kterym neni jasny muj vyraz luza a mozna se jim dokonce zda urazlivy, rad poslouzim vysvetlenim. Luza je pomerne stare ceske slovo, ktera dnesni ceska mladez vetsinou ani nezna, navzdory tomu, ze sami maji castou tendenci se tak sami chovat. Luza (cesky ekvivalent anglickeho slova rabble) je nejnizsi trida, odruda ci kasta lidi (nikoliv majetkove, vyhradne mentalne), kteri nemajice obzvlastnich intelektualnich schopnosti maji pak tendenci se chovat jako smecka zvirat (jako priklad pouzijme vlky). V Ceske republice se za plnopravne prislusniky luzy muze povazovat zhruba 50% obyvatelstva CR, prilezitostnym luzovitym chovanim je ale ovlivneno a infikovano daleko vetsi procento, muj odhad je az 90% lidi. Pokud je mi znamo, Penicilin ani Tetracyklin na to nezabira.

Symptomy: Prislusnost k luze se v podstate prekryva s volicstvem KSC, KSCM a CSSD, ale prekvapive casto zasahne i mezi volicstvo ODS. Takze pokud nekdo zastava nazor, ze bratri Masinove jsou zlocinci - to je uplne jasny prislusnik luzy. Takze kdyz si takoveho prislusnika luzy odchytite - nejlepe do site a dale ho zkoumate, pak zjistite ze vsichni prislusnici luzy maji radu spolecnych rysu (common denominators):

- vsichni chteji neco zadarmo. Luza historicky vznikla v dobe Francouzske revoluce puvodne chtela od statu pouze chleba, dnesni luza uz chce i trinacty a ctrnacty plat. Luza vzdy a systematicky pozaduje neco, co si logicky nezaslouzi. Luza bere podporu vseho druhu, schvaluje podpory pro Cigany, svobodne matky a nefachcenky a mysli si ze ma na neco "narok". Stejne jako si cast cernoskeho obyvatelstva v USA mysli, ze maji "entitlement" (narok), aby je stat zivil cely zivot (a proto volili Obamu). Luza je zasadne proti trestu smrty pro vrahy.

- prislusnik ceske luzy si mysli, ze za komunistu bylo lip. Dokazuje to tim, ze mohl bez problemu vystudovat na ynzynyra, mohl si to dat na zvonek, mel tim padem zajistene misto v kancelari (a dnes je nezamestnany), mohl jezdit na odborarskou dovolenou svym Ziguli a jeste mu ROH zaplatilo benzin.

- luza nyve vzpomina na vymozenosti komunismu a popira negativni stranky tehoz, protoze si udajne "nic takoveho nepamatuje" a ho osobne se to nedotklo. Luza vzdy komunismus podporovala, tudiz jim nikdy nebyla persekuovana. Priklad - slysel jsem osobne nazor luzy na zatceni Vladimira Hucina jeste v dobe komunismu "No kdyby nic neudelal, tak by ho prece nezavreli!"

- luza bytostne nema rada emigranty, jednoducha zavist, mame vseho vic a zatimco my jsme si opalovali svalstvo na plazi v Santa Monica, tak oni "trpeli a trpeli a trpeli" - pripadne statecne zvonili klici a pak souhlasili s vernym a nerozbornym pratelstvim Vaclava Havla a Mariana Calfy.

- jak uz vyse zmineno, luza nema rada Masiny a vubec predstavu ilegalniho odchodu do zahranici, protoze to "porusovalo platne ceskoslovenske zakony". Asi jako v tom starem vtipu, kdyz se Jugoslavec chlubi, kolik za valky postrileli Nemcu a Cech mu na to povida: "No my bysme je taky strileli, ale u nas to bylo zakazane!"

A hlavne: Luza nema rada kritiku luzy a usporadani a pomeru v soucasne Ceske republice, protoze presne tak jak to je ted, to luze naramne vyhovuje.

Zacina vam to byt jasne? Vy, kteri ctete tyto radky prislusniky luzy urcite nejste. Me clanky luza nikdy necte, pouze proti nim protestuje na strankach Parlamentnich listu.

-------------

P.S.: Dalsi dukaz o poctech luzy v Ceske republice:
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/bratry-masinovy-povazuje-za-hrdiny-jen-15-procent-cechu_210010.html
 

10 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 evina evina | E-mail | 21. srpna 2011 v 16:08

A eště něco, lúza nesnáší Habsburky .... a husity má za pýchu našich dějin!!

2 JaB JaB | 21. srpna 2011 v 16:26

Ty, ty Hedvíčku, tak hanobit náš výkvět českého člověka, já jsem také ten ynžynýr , ale trefil jste to. Jen počkejte, až si to přečtou naši přicmrdávači komunismu z " přerovské noviny.eu ", ti Vám to vysvělí zač je toho loket. Zrovna dnes tam jeden blbec udělal přednášku z marx - leninismu--

3 JaB JaB | 21. srpna 2011 v 16:47

mám obavy,že lůza neví o čem je řeč

4 Mikeš Mikeš | 21. srpna 2011 v 17:17

Nu, fakt je ten, že jsem úplně zděšen z toho, co se zde o Mašínech píše. Jednak přemíra blogů s protimašínovským kontextem (nejraději se k tomu vyjadřují hoši nad 20 či 30 let, ti tomu rozumějí opravdu nejlíp), nemluvě o příspěvcích v diskuzích ... děs běs.
Nu, jsem zvědav na průběh pohřbu a jak tam naši potento pochodí.

5 Seetal Seetal | 21. srpna 2011 v 17:24

[1]: Presne tak Evino, pravdu mas a 90% obyvatelsva (luzy) za svuj katastroficky stav dava vinu cikanum, ze oni mohou za vse (ale to, ze vsechny vlady ozebracily 15 budoucich generaci jim nevadi :D ). A pro mne neni rozdil mezi cechem a cikanem, v nekterych imperialistickych zemi se dodnes rekne cech a cikan jednim slovem, PROC ASI???

6 Jiří Březina Jiří Březina | E-mail | Web | 21. srpna 2011 v 17:34

Milý pane Rosťo, musím se zastat předmětu Vašeho srovnání - vlka. Staří Římani sice říkali homo homini lupus (člověk člověku vlkem), ale měli i legendu o vlčici, která odkojila Romula a Rema (Romulus údajně založil Řím). V dnešní době se v USA napravuje nepřátelství vůči vlkům a obnovuje se jejich populace. Úspěch se dostavuje obnovou přirozené rovnováhy. Vlci jsou nesporně vysoce inteligentní zvířata. :-)

7 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 21. srpna 2011 v 19:00

Pokud chcete na plagiarismus pani redaktorky Hechtove upozornit jejiho nadrizeneho - pak napiste Janu Holoubkovi na adresu j.holoubek@parlamentnilisty.cz - jiste bude rad.

8 David K. David K. | 21. srpna 2011 v 20:56

Škoda, že tu není hodnocení článků. Tento by byl za max. počet bodů. Prosím pište.

9 Jaromír Máša Jaromír Máša | E-mail | Web | 21. srpna 2011 v 21:49

V poslední době jsem si všiml na všech diskusích, že tam vyrukovala nějaká nová vlna sprostých idiotů. Prostě až ani nenapadjí text obsahově, ale prostě je to směska sprostých výkřiků. A redakce to klidně nechá. Já si myslím, že je to je směčka strabnických idiotů, a to nejen jak píšete levičků. Ono je to stejné: levičká, pravičák, a vládne jim opičák. Je to stejně idiotské jako TV. Přeju vám hezkou odpolední siestu. JM

10 Vlastimil Vlastimil | 21. srpna 2011 v 22:05

Pane Masa,pri vsi ucte nazyvat nekoho sprosty nebo strabnicky idiot me dela problem rozeznat jestli je to slusne a nebo sproste.Jinak nic ve zlem.

11 Anti Anti | E-mail | 21. srpna 2011 v 22:29

Ja uz ty diskuze debilnich domochechu ani nectu. Ta komunisticka luza mi nestoji za to, abych se kvuli nim rozciloval.

Nejcastejsi argument ve vztahu k Masinum je, ze Masini zneskodnili pouhe obycejne lidi, kteri nic neudelali, nikomu neublizili a jen byli obycejni prislusnici SNB.

Doprdele! Sorry za language, ale tohle me vzdycky nadzvedne. Jaky je rozdil, mezi obycejnym prislusnikem SS, ktery taky nic neudelal mel doma rodinu a deti a jen byl obycejnym prislusnikem SS, ktereho chudaka otec Masin zneskodnil. A byl za to vyzvedavan jako hrdina. Jeho synove udelali totez a zneskodnili chudaka SNB (SNB a StB pouzivala stejne metody jako SS) a to jsou vrahove?

Je jasne ze debilni komunistickej idiot z kotliny to nechape, protoze od 1640 ti kreteni kolaborovali s kym mohli a kdo je zrovna komandoval. Paroubek to pred par lety vyjadril nadherne, ze se treba spoji s Martany. Pokud by Martani v Cesku opravdu pristali, zacnou si Cesi pripevnovat antenky a natirat se na zeleno. Banda blba, kolaborantska...

12 David David | 21. srpna 2011 v 23:20
13 Ondra Ondra | 21. srpna 2011 v 23:51

Myslím že mylně smícháváte znaky amerických liberálů či evropské levice s lůzou. To by bylo na lůzu příliš náročné. Třeba brojení proti trestu smrti nebo sociální dávky...Takový typický diskutér na portálech je nejlépe pro odstřel bezdomovců, provaz pro zloděje a nucené práce pro cikány.

Někdy pro pobavení se podívám na diskuzi pod články na seznamu, tam je lůza těch 90 procent. Nejjistějším způsobem jak vyhledat inteligentní názor je se podívat na komentář s nejvíce zápornými body, naopak pro největší ubohost podívat se na nejlépe hodnocení příspěvek. Je tomu tak v 4/5 případů.

14 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | Web | 22. srpna 2011 v 1:15

[12]: S tím, co píší o Mašínech vcelku souhlasím, s tím, co píší o Palachovi velmi nesouhlasím. Ovšem v diskuzi tam T.Krystlík odporným způsobem pomlouvá rodinu Mašínových, to co dělá je mi opravdu veskrze odporné a nechápu proč to dělá! Jeden každý blábol, který jsem od něj četla nebo slyšela je naprostá lež a dá se snadno vyvrátit! Za současné situace to není k smíchu, i když některé ty lži opravdu směšné jsou. Jsou to až nelidsky hnusné pomluvy. Nevím, jestli se T.Krystlík někdy setka se skutečnou bolestí a statečností, pro mne to ale  jednoznačně není dobrý člověk! A to, co dělá, je velice nestatečné! Cítím se osobně ušpiněna a uražena, tak je mi to odporné!

15 Moe Moe | 22. srpna 2011 v 4:17

Krystlik je pomlouvac prvniho radu. Jakmile je v disskuzi sebemensi moznost vrazit nejakou pomluvu tykajici se "Sudetoněmců" tak se toho chytne.

To je Krystlik, Sudetoněmec, podle jeho nazoru Cesky narod nema narok na existenci v historickem prostoru, jak hlasal Adolf,  Masaryk byl terorista, asi jako G.Washington kdyz se oba vzepreli vladnoucimu Imperiu.
S tim se neda nic delat, to je chorobomyslna povaha, Jak i Ross Hedvicek bolestne poznal.

16 Moe Moe | 22. srpna 2011 v 4:26

[13]: Pane Ondro, jsem rad ze jste to napsal. Komentare pod clankem jsou snad vice dulezite nez samotny obsah clanku.
Podle celkem znameho "80:20" rule, a silent majority je celkem jasne jakou mame luzu.

17 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | Web | 22. srpna 2011 v 8:39

Tak se mi, Rossi, dostalo na Facebooku následujícího přání:

Paní Petra Fleischmanová:

Desetaro jasně praví - NEZABIJEŠ. Není co řešit. Jiřině Korčákové přeji, aby ji někdo na ulici taky podříznul. Jen tak, ze srandy :-) Až se vám to stane, a vám se to určtě stane, vzpomeňte si na svá slova zde!“

Má slova, za která budu popravena:

Pro mne Ctirad Mašín byl hrdina a královský syn, který nemohl přihlížet tomu, jak vraždí osobní přátele a spolubojovníky otce hrdiny a jednoho ze skupiny Tří králů! Byl to Heliodor Píka, kdo měl v této zemi mít své slovo, nikoliv klement go...tvald, byl to Josef Mašín, jehož příklad jsme měli následovat, nikoliv antonín zápotocký. My můžeme tvrdit, že jsme nevěděli, kdo byla Dr. Horáková (moji rodiče už mi na tuto otázku nikdy neodpoví) Ctirad a Josef Mašín věděli! Byli to jejich přátelé. A jací přátelé. Bože! Úsilím komunistů já už nikdy takové přátele nemohu mít, protože oni je všechny zabili! Co na to říci? Já už na to mohu říci jedině "do prdele"!

18 David David | 22. srpna 2011 v 8:55

[17]:Jim vadi pouze kdyz nekdo zabije komunistu, to je pro ceskoblce zlocin. Zlociny bolseviku jim jsou lhostejne.

19 David David | 22. srpna 2011 v 8:57

[15]: Krystlik nebyl nikdy jiny. Lze ohledne dejin jako lze ohledne Masinu.

20 Bear Bear | 22. srpna 2011 v 9:21

Rossi, diky za dobre popsany popis luzy ;-) Co takhle udelat si blog treba na iHeute (MF Dnes) - to by v diskuzi pod Tvymi blogy luza asi dostavala hromadne infarkty a je mozne, ze by ji postupne ubyvalo :-)

21 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | Web | 22. srpna 2011 v 9:28

Paní Petro Fleischmanová, váš komentář, který pan Václavek asi vymazal, ke mně dorazil, dám jsem si jej zarámovat a pověsím si jej na zeď. Byla jsem odsouzena k smrti, ejhle nová zkušenost. Až mne podříznou, určitě si na vás vzpomenu. A není náhodou ten, kdo přihlíží vraždě, objednává vraždu, plánuje vraždu a přeje druhému člověku utrpení a smrt a ví (neboť se ještě před činem odvolává na jakési desatero) , stejně vinen jako vrah? Není vlastně jeho vina ještě větší? A ještě se vás zeptám, budou stejným způsobem popraveni i všichni ostatní, kteří se zde a vůbec na celém Facebooku hlásí k těm sporným 15 %?

Přečtěte si ještě jednou, co jsem napsala! A abyste si  připomněla vaše slova, připojuji alespoň část toho, co bylo vymazáno.

Desetaro jasně praví - NEZABIJEŠ. Není co řešit. Jiřině Korčákové přeji, aby ji někdo na ulici taky podříznul. Jen tak, ze srandy :-) Až se vám to stane, a vám se to určtě stane, vzpomeňte si na svá slova zde!“

Já jsem vám smrt nepřála, paní Fleischmanová! Nikomu jsem ji nepřála a nikomu ji nepřeji! Jasné? Ano, náš spor je v rukou Nejvyššího! Ale nikoliv bolševika! To by to dopadlo! Také vás, tak jako nás všechny, bude soudit Bůh!

22 hana hana | E-mail | 22. srpna 2011 v 10:58

[21]:Ja jsem cetla podobne prispevku na Facebooku. To devce je mlade. Mladost a neznalost neomlouva, ja vim. Ve skole jim cpaly do hlavy opak, nikdy jim do dnes nerekl Pravdu. Pravda boji a je nekolikrat, nejenom 2x. Je to k bliti. Hodne zalezi take na tom, co jim doma bylo rikano. Muj syn odesel z Ceska, kdyz mu bylo 5 let. Ale ma znalosti, ne ze skoly (tam nastesti do skoly nechodil), ale z vychovy a z toho, co slysel doma. Vychova mladeze, alga a omega.

23 Hanka Hanka | E-mail | 22. srpna 2011 v 11:03

Omlouvam se za svuj projev, mela bych si to precist driv, nez kliknu komentovat. Ve skole CPALI do hlavy, napsala jsem spatne "i", asi jsem nemela na mysli ucitele, ale ku**y. :-)

24 Petr A. Cejchan Petr A. Cejchan | E-mail | 22. srpna 2011 v 11:36
25 Karel Dobiáš Karel Dobiáš | 22. srpna 2011 v 12:24

[Smazaný komentář] Já mám poslední dobou zkušenost, že to nejsou fakta, ale vykonstruované drby na všechno a na všechny.

26 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 22. srpna 2011 v 12:24

Ad 25: To je ale celkem ubohe - protoze neni mozno cokoliv vytknout Masinum, pak se snazime je nejak zdiskreditovat pomoci pribuznych? Ooo jak ceske!!! Poznamka: Nikdo z me rodiny (ja, rodice, prarodice, atd) nebyl komunista, socialista nebo levicak. Az do roku 1275. Jak to bylo v Krystlikove rodine?

27 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 22. srpna 2011 v 12:30

Klepal? To bude nejaky pseudo-anonym, nebo byvaly komunista :-)

29 Karel Dobiáš Karel Dobiáš | 22. srpna 2011 v 12:38

A krom Klepla tam všichni ostatní říkají, že Krystlík nepoužívá fakta, ale bláboly ;-)

30 Karel Dobiáš Karel Dobiáš | 22. srpna 2011 v 12:40

anebo historické anekdoty :-D

32 David David | 22. srpna 2011 v 12:47

[Smazaný komentář]Podle tebe byl dokonce atentat na dobrodince ceskeho naroda, Heydricha, zlocin. Krystliku nech se vycpat. Prezentujes upravene polopravdy, lzi sudetaku a fakta vytrzena z kontextu. Jsi hysterik amater a priznivec sudetskych nacku.

33 Viktorka Viktorka | 22. srpna 2011 v 13:09

[31]: Čas od času se najde nějaký jebnutý. My tu mám zase svého Krystlíka.

34 Jirina Korcakova Jirina Korcakova | E-mail | Web | 22. srpna 2011 v 13:23

[Smazaný komentář] COŽE!!! Já jsem ty vzpomínky četla, pane! Nic takového, co vy jste si z nich vydedukoval, tam není! A COŽ TAKHLE SE ZEPTAT PŘÍMO PANÍ MAŠÍNOVÉ! To vás nenapadlo? A zameťte si laskavě před svým vlastním prahem! Bože! Vám se zdá, že komunisti, kteří už ztrestali a málem povraždili skoro celou rodinu, přátele i lidi, kteří se navzájem ani neznali, vám se zdá, že komunisté naházeli na ty mrtvé málo špíny? Ještě i na Generála Mašína jste si vyhrnul rukávy! Kdyby na vás dupnul, tak se scvrknete jak Paleček a zalezete do té své klíčové dírky jako krysa do kanálu. Pro vás způsob, jak Němci zavraždili Generála Mašína, je jen maličkost? Tolik vám vadí jeho hrdinství? Ukažte se, jak jste statečnější a slušnější než on! Sám sebe nepřelezete a stahujete šraňky pro druhé. Tohle je zlý sen ...!

35 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 22. srpna 2011 v 14:38

Dnes jsem mluvil s dvouma cechama a vesmes souhlasili s nazory zde vyjadrovanymi.
Fakt je ze to nebyli inzynyry ale remeslnici.
Obcas se vyskytnou v ceskozlodejsku normalni lidi ale opravdu je tak kolem 10 - 20 % víc rozhodne ne.
Zbytek je luza , tak jak je popsano vyse. Kdyz se nad ti zamyslim tak jsou to bytosti co nejsou schopni domyslet veci do konce. Vzdy vidi jen jednu stranku veci jak popsal francouzsky obchodnik a filosof Frederic Bastiat. Zvysme dane at mame penize pro ty ci pro ony....uz nechapou ty debilove ze ty penize se taky musi nekomu ukrast...a nakonec je system ukradne i jim...proste luza.

36 Ota Gembala Ota Gembala | 22. srpna 2011 v 18:00

Konečně zmizela z CS ta sudetoněmecká nuda. Díky.

37 Beeee   Beeee. Beeee Beeee Beeee. Beeee | 22. srpna 2011 v 18:51

[Smazaný komentář]Nemate rad pana Hedvicka? To je vase vec ale proc se nechovate fer a pouzivate taktiku priblble domovni duvernice. Ti kteri souhlasi s panem Hedvickem zarucene nejsou jeho ovce.Ci ovce je Tomas Krystlik to take nikoho nezajima.Beee Beee.

38 Ondra Ondra | 22. srpna 2011 v 18:52

Krystlíku jdi do Prahy-prdele a zmlkni.

39 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 22. srpna 2011 v 18:53

Mnoho se změnilo, ale lidé zůstávají stejní, jenomže teď víme, kdo je kdo. Kdo je slušný, byl slušný vždycky, kdo byl věrný, je věrný i teď. Kdo se točí s větrem, točil se i dřív. Kdo mysli, že přišla jeho chví­le, myslel vždy jen na sebe. Kdo mění víru, neměl žádnou. Kdo nenáviděl, měl v sobě tu nenávist vždycky. Kdo chtěl dobře, bude chtít zase dobře. /Ctirad Mašín slovy klasika české literatury Karla Čapka./

40 Jan Zářický Jan Zářický | 22. srpna 2011 v 18:57

[36]: Cs magazín pod "redaktorem" Krystlíkem dospěl do patové situace. Ztratil kredibilitu, do jeho plku.cz mu přispívá smečka z Hedvicek u nás. Pravděpodobně jejich fürer Franz konečně ukazuje svoji léta skrývanou tvář.

41 Charles Charles | 22. srpna 2011 v 20:40

Co je to proboha za průzkum v tom Týdnu? Jak může 675 lidí reprezentovat názor 10 milionů? Každej, kdo trochu ovládá statistiku, jim to musí omlátit o hlavu. To je snad horší než průzkumy Vovky Železnýho na peoplemetrech.

42 Mila Mila | 22. srpna 2011 v 22:30

Podle toho vypisu by bylo v CR vic jak 50% luzy, to je od soudcu,zamestnancu statni spravy, politiku a pak tech,kteri chteji podpory, nebot ti vyse postaveni zase maji ty 13 a 14 platy, nejsou schopni zakazat KSCM,kradou a jen se  hadaji a nic kloudneho nevymysli. V Obecnich uradech jsou u moci opet komousi a to i ti,kteri stale u nich jsou i ti, kteri se jen prekabatili. Kazdy krade. Vykvet ;uzy  pise na Novinkach, to je tedy poctenicko, jsou velmi nepratelstti vuci emigrantum a stale vzdychaji po komunismu. Nejhorsi z nich je vsak soudruzka Marie Dikyova, Ceska, zijici v Thousand Oaks, CA. Kovanejsi soudruzku jsem v zivote nevidela, az je to hnus ji cist.

43 David David | 22. srpna 2011 v 23:29

[42]:Nejenom ze KSC(M) nezakazi, oni ty smejdy rude voli.

44 maudite maudite | 23. srpna 2011 v 0:56

ten clanek mi poskytl trochu zadostiucineni, protoze se problemem luzy zabyvam uz tak tricet let.
Jenom bych chtel pripomenout Frybortovo "Mlyny bozi a dablovy", tam je to literalne rozvedeno.

45 Jan Zaricky Jan Zaricky | E-mail | 23. srpna 2011 v 2:38

Byl jsem upozornen na komentar meho jmenovce(41), s jehoz nazorem se neztotoznuji!

46 Karel Dobiáš Karel Dobiáš | 23. srpna 2011 v 3:09

Já se ztotožňuji, zvláště když jsem si přečetl jak se Krystlík chová jak hysterická drbna a snaží se obhájit své nízké pudy ze všech ubývajících sil.

47 Strejda Strejda | 23. srpna 2011 v 4:06

Uplne to vidim, obtelefonovava a otravuje vsechny okolo jako male decko. Trapne, detinske a zenske chovani velkeho redaktoora [:tired:]

48 Milda Milda | Web | 23. srpna 2011 v 7:46

(Čeští) novináři jsou hnůj, póvl a žumpa. (Miloš Zeman)

50 Jiří Novotný Jiří Novotný | E-mail | 23. srpna 2011 v 16:36

Spousta Čechů má dodnes problém pochopit, že kdo tehdy nešel proti komunistům, ten šel s nimi. Stačí si ale přečíst něco o tzv. vítězném únoru, kde pochodovaly Lidové milice Prahou s nabitými puškami a samopaly, a armáda a policie, namísto aby je zlikvidovala, pochodovala s nimi. Pro takový případ myslím platí, a to i do budoucna, neutrální armádní poučka: "Palba z lehkého kulometu je nejúčinnější, je-li vedena ze vzdálenosti šesti set metrů překvapivě na skupinu osob."

51 David David | 23. srpna 2011 v 17:32

[50]:Nejdebilnesi argumenty jsou typu: "Takze kdyz nejsem spokojeny s dnesni vladou zacnu loupit a vrazdit jako Masinove." Tomu zkurvenemu narodu neni pomoci. Chteli by pracovat a platit socialisticky ale zit jako na zapade.

52 Jiřina Korčáková Jiřina Korčáková | E-mail | 23. srpna 2011 v 22:05

[42]: To je pravda! Také jsem si všimla. Ta baba žije v Americe, ale připadá mi jako převlečenej Grebeníček. To jsou věci! Já si jenom vždycky říkám proč ona vlastně v té Americe žije. Ale, Rossi, nejde jen o to, že mluví, jak zakuklenej bolševik. Na světě je tolik zemí, kde by mohla dobře žít, ale ona mluví tak ošklivě o Americe a přitom tam žije! Já nechápu, že se tedy  nepřestěhuje třeba do Švýcarska. Nebo do Rakouska, tam by si mohla také dobře žít, lebedila by si (a mohla by i nadávat na Švýcary nebo Rakušáky). 8-)

53 Jiřina Korčáková Jiřina Korčáková | E-mail | 23. srpna 2011 v 22:25

Největší podvod je ta naše registrace do názorvých fór (spíš fórů) nebo do všelijakých diskuzí. Nevydržíte to a když už jsou až příliš vulgární a sprostí, chcete jim to říci. A tu vás přivítá nápis PŘIJÍMÁNÍ NOVÝCH REGISTRACÍ DO NÁZOROVÝCH FÓR BYLO PRO VELKÝ ZÁJEM ZASTAVENO. JAKMILE VYŘÍDÍME DOŠLÉ ŽÁDOSTI, ZAČNEME VYŘIZOVAT NOVÉ. Je tam uvedeno i datum, ale to je zcela nepodstatné. Od té doby, co to existuje, nebylo to otevřené ještě ani jednou. Čas od času jen tak zkusmo ten knoflík zmáčknu a je tam pořád to samé. A to některé noviny nebo webové stránky chtějí i zaplatit! Já nevím, kdo jim tam diskutuje a kde ty lidi vzali, ale luza to skutečně je ...

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama