Ja, ja, ja, jenom ja v Parlamentnich listech..

31. srpna 2011 v 18:16 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Casopis Parlamentni listy uverejnil rozhovor - napred vysla jen tahle pasteurizovana verze pro nenarocne ctenare - zde: http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/206798.aspx a pred chvili vysla i puvodni syrova verze: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/206901.aspx

Dekuji za pozornost.
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 President ČR po Klausovi President ČR po Klausovi | 31. srpna 2011 v 18:35

A co (Ing.) Jiří Fiala?

2 opresivní opresivní | 31. srpna 2011 v 18:38

Co je opresivní? "Československo mezi 1948 až 1989 bylo radikální, opresivní a teroristický stát..."

3 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 31. srpna 2011 v 18:42

Opresivni = utlacujici

4 oprese oprese | 31. srpna 2011 v 18:43

[2]:

oprese

•  potlačování, utlačování

•  pocit stísněnosti

http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/oprese

5 KrystTom KrystTom | E-mail | 31. srpna 2011 v 18:54

Skvělý popis situace v ČR, velmi pregnantně vyjádřeno! Gratuluji. Jen se Ti nepovedl výběr osob na prezidentský stolec. Ne, že by jim chyběly zásluhy, ale někteří jsou psychopat, chaot a podivín. No jo, ale koho jiného s takovými zásluhami a bez vad osobnosti najít.

6 Pavel Pavel | 31. srpna 2011 v 19:16

Tak Rosto, za toto vas ceska verejnost ukamenuje, mnoho pravdy najednou tam proste lide nezvladnou!!!!!!!!! O_O

7 Lucie Lucie | 31. srpna 2011 v 19:17

A méně kruhových objezdů! Není pak divu, že máte všichni trochu zamotanou hlavu!
:-D:-D:-D

8 novinky z Česka novinky z Česka | 31. srpna 2011 v 19:30

Severočeské město Rumburk se má přejmenovat na Rómburk.

Romové už brzy vyhlásí na severu Česka samostatnou Republiku Chanov (třeba pod záštitou EU), kterou ČR okamžitě uzná. Rázem by obyvatelé Republiky Chanov nebyli českými občany a nemohli by se tak volně pohybovat po ČR a například se věnovat trestné činnosti. Občané Republiky Chanov nebudou součástí EU ani SIS (Schengenský prostor), tím pádem je pro ně vyžadováno platit vízum (60 EUR za vstup + pozvání), neměli by nárok ani na rozpočet ČR, ani na rozpočet EU, museli by začít makat a něco dělat sami. Pro tento účel by museli otevřít hranice obyvatelům EU, EEA (EHS), US a podobně, ale EU by vůči nim měla vízový režim. Romové v Chanově by konečně začali pracovat, měli by zároveň svůj stát, kam by si mohli sestěhovat své příbuzné a nebyli by oprávněni naprosto legální cestou k jednoduchému pohybu po území EU.

Starý cikán se bojí mladých
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=712344

9 David David | 31. srpna 2011 v 19:41

[8]:S Cikany nejsou ve Svycarsku problemy. Komunisticky dobytek vnutil Cikanum cizi zpusob zivota. Nechte ja zase kovcovat a vsadim se ze bude klid.

10 novinky z Česka novinky z Česka | 31. srpna 2011 v 19:49

[9]: Nektere jsme nechali na zkousku odkocovat do Kanady a do Anglie. To kanadsti a britsti kapitaliste, demokrate a humaniste hned protestovali a rvali "vemte si je zpatky!"

11 David David | 31. srpna 2011 v 19:54

Rostuv clanek je skutecne dobry, zadne nadavani, pouze nevyvratitelna fakta. Jsou to temer masarykovske idealy. Ceskozlovensko vzniklo bojem proti bolsevikum, drzme se tradice.

12 David David | 31. srpna 2011 v 20:00

[10]:Neveris? Prijed se podivat, maji mercedesy, velke privesy a satelitni televize. Kazda obec jim musi dat k dispozici misto camping, vodu, proud a odvoz odpadku. Zadni skinove tam nechodi a nervou "Cikani do plynu".

http://www.roma-service.at/dromablog/?p=11414

13 Eduard Vacek Eduard Vacek | E-mail | 31. srpna 2011 v 21:00

Je to pravda, viděl jsem to na vlastní oči ve Francii. Jenom mi není jasné, kde berou finanční prostředky na poměrně nákladný způsob života.

14 David David | 31. srpna 2011 v 21:10

[13]:Pracuji

15 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 31. srpna 2011 v 21:44

Začalo to Parlamentními Listy a už to nikdo, nikdo nezastaví!!!

16 Oliver Oliver | 31. srpna 2011 v 21:47

To je uplne silene odhaleni, to dokazuje naprosto vse a diky panu Hedvickovi je zrejme, ze Klaus nejen ze krade propisky, ma prsty i v danovych podvodech a nezaplacenem socialnim pojisteni. Hanba. A blahoslaveni ti, kdo tomu veri.

Dnes jsem si cetl udaj o tom, jak je v USA prosazovana v praxi svoboda. Tak jsem se rozesmal. Zrejme pan Hedvicek zaspal dobu nebo se strojem casu navratil nekam davno, kdy to jeste tak platilo. Do casu, kdy se cernochovi mohlo rict cernoch a neslo se sedet do lochu apod.

17 Oliver Oliver | 31. srpna 2011 v 21:49

[5]:
Staci zalistovat v telefonnim seznamu a nekdo se najde. Nebo to vemte vy.

18 Hanka Hanka | E-mail | 1. září 2011 v 1:08

[16]: Co v tom udaji psali a kdo ho napsal? Podelte se s nami, at se muzeme take smat.

19 Milan z Nevady Milan z Nevady | E-mail | Web | 1. září 2011 v 3:07

Hani, ten Oliver asi mysli ostudu, ktera zde jede predelavanim praci Mark Twaina.
Sheeple totiz nechapou, ze kdyz Twain psal NIGGER, vime co sarkasticky myslel. I v me dobe pred 30ti lety jsem se delil s cernym bubenikem o suitu v hotelu v Monaku a rikal jsem mu nigger normalne - on mi rikal whitey motherfucker! A jsme stale kamaradi.
I dnes.
Pan Oliver si plete svobodu s PC. Politicka Korektnost nema se svobodou nic spolecneho. Mame tu bohuzel "demokracii" a ta dokaze znicit vse.
Kazdej vul ma pravo na nazor (i blbej) a
PC znicila moji jinak svobodnou Ameriku.
A stale mohu rict "N-word" a nejdu do lochu.

20 Milan z Nevady Milan z Nevady | E-mail | Web | 1. září 2011 v 3:19

Jinak Rosto, i kdyz s Tebou budu zitra mluvit a reknu Ti to ustne - to interview je klenot.
Vse jsi vystihnul perfektne a jak rika Pepa Nos - vlak jede krajinou.....at to zkusi nekdo zastavit. Tesim se na dalsi "rozbory" a mohl bys tem ctenarum prosim Te vysvetlit rozdil mezi demokracii a LIBERTY/FREEDOM? Mne ucili v UK, ze demokracie je nejrychlejsi cesta k ztrate SVOBODY! A ja to vidim tady!
A denne!

Vidim, ze jim to tam stale nedochazi.

21 Hanka Hanka | E-mail | 1. září 2011 v 3:26

Oh diky Milane. Politicka korektnost je pekna blbost, tady je to take. Ja ovsem na to kaslu, do vezeni za to nepujdu. Nekteri hloupi lide si muzou prede mnou uplivnout. At si poslouzi.

22 Vlastik Vlastik | 1. září 2011 v 4:48

Dobry rozhovor.
Jeste k Masinum. Ten syn ucetniho, ktery byl zastrelen Masiny, byl posledni dobou hodne v ceskych mediich, kde Masiny za to odsuzoval a rad by si to s Masiny vyridil. Nikde vsak ani slovo o skutecnem vinikovi a to komunistech. Masini to preci nezacali, ale komunisti pucem v 1948. Jestli-ze ten jeho otec byl jen nevinnou obeti, tak by mel zadat spravedlne potrestani komunistu, protoze ti jsou za vsechno vinni. Nevim, ze by tak ucinil. Pravdepodobne tu jejich vinu nevidi, protoze ten zločinný, nelegitimní  zavrženíhodný rezim sam podporoval. Jine vysvetleni nevidim.

23 Vlastik Vlastik | 1. září 2011 v 4:50

Jo, ty kruhove objezdy v Cesku mi jdou take na nervy.

24 Hanka Hanka | E-mail | 1. září 2011 v 6:37

[23]: Tady v Australii je jich take dost

25 Moe Moe | 1. září 2011 v 8:23

Hedvicek to napsal dobre a selskym rozumem. To bohuzel muze pochopit jen clovek ktery tu opravdu dlouho zije.

Na druhe strane Krystlikovy nesmysly jsou neustale  "regurgitated" v nadeji ze se to nekde uchytne..

26 Jiřina Korčáková Jiřina Korčáková | E-mail | 1. září 2011 v 8:25

[Smazaný komentář] Tohle nechápu. Proč to sem pořád dáváte? Vždyť tohle už četl snad každý nejméně desetkrát! Proč to máme číst ještě po dvacáté, po třicáté, po stopadesáté? Přitom pro mne osobně přečíst to i jednou jedinkrát je až příliš. Ne, to se prostě číst nedá.

27 Hanka Hanka | E-mail | 1. září 2011 v 8:39

[26]: Jeste parkrat, 100x opakovana lez se stane pravdou.

28 Černý kocour Černý kocour | 1. září 2011 v 9:42

Milý Rosťo, tvá charakteristika velké části národa je v pořádku, ale jsou samozřejně i jiní. Ale vlastnosti lidí a poměry které zde kritizuješ existují bohužel i v západní Evropě a jsou v hlavách dosti veliké části obyvatel hlavně v Německu. Všichni se pokoušejí dáti stále nové adjektivy socialismu a opomíjejí že socialismus či komunismus je proti lidské natuře. Ousia, tedy substance člověka je, byla a bude vždy individuální. Tento poznatek je již více než 2000 let starý a platný.

29 Krystlíku Krystlíku | 1. září 2011 v 9:48

[Smazaný komentář] Zákeřný nudný hňup hňupem zůstane. Kdo by četl Tvoje sudetoněmcké bajky. Smiř se s tím, že jsi internetová pražská nula. Eso je nadále Hedvicek. Ross Hedvicek Florida.

30 Win Win | 1. září 2011 v 9:54

"Hedvickuv rozhovor a jeho clanky cte hodne lidi. To ani ta legenda ceskeho exilu Ota Ulc snad nema na NevPsu tolik ctenaru a diskusi jako ma ten Hedvicek. Ovsem co me nejvice prekvapuje, kolik cs blbecku ma PC a pristup k internetu. Holt ten Hedvicek vi jak tit do ziveho. :-))) "
Ano, je to tak Jaroslave. Pravdu mas. Souhlasim.

31 Lenka Lenka | 1. září 2011 v 10:11

[26]: Slečno/Paní Korčáková, jste příbuzná s českým geografem, demografem a statistikem Jaromírem Korčákem?

viz
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kor%C4%8D%C3%A1k

32 jkorcak jkorcak | E-mail | 1. září 2011 v 17:41

Ano. Je to tak, paní Lenko. Jaromír Korčák byl můj prastrýc. Bratr mého dědečka, Rostislava Korčáka.

33 Oliver Oliver | 1. září 2011 v 17:44

[18]:
Ten udaj byl uajem ugavanym panem Hedvickem:-) Tak a uz se smejte. Svoboda slova po americku dnes?
Zkuste rici o cernochovi ze je cernoch...

34 Oliver Oliver | 1. září 2011 v 17:49

[19]:
Zadnou svobodu si s PC nepletu. Svoboda slova je potlacovana politickou korektnosti a to, a rikam BOHUZEL, je v americe dnes velmi rozsireny nesvar. To co pise Hedvicek je zkratka udaj stary a dnes jiz neplatny. jen on se s tim porad vytahuje a dava to na odiv. Cesko je v tomto ohledu, svobodnejsi nez USA.

Ani svoboda nosit zbran to nema v USA jednoduche. Cili i zde je Hedvicek vedle. Musel by totiz mluvit o jednoltivych statech, nikoiv o celcyh USA: Cesko naproti tomu, je zemi, kde je moznost vlastnit strelnou zbran pomerne, na Evropske pomery, liberalni. Hedvicek totiz mele pate pres devate, v leccems jsou jeho postrehy pekne, le v leccems blaboli nesmysly. Treba jeho pohled na kuponovku je jak vystrizeny z Rudeho prava, opakuje zcestne argumenty levicovych ekonomu Stiglitze, nebo ceskych levicaku.

35 Vlastimil Vlastimil | 1. září 2011 v 19:00

Pane Hedvicek tento komentar bude dlouhy ale zajimavy. ASYLUM SEEKERS applications submitted in the 2006-2010.  Applications submitted per 1.000 population.  United States- 7.8%,  France-6.8%, Germany-4.3% Sweden -3.0% Canada -1.6% Britain- 7.5% Belgium-3.8% Switzerland-11.1%  Netherlands-15.2% Austria - 8.8% . Snazil jsem se najit Ceskou republiku ale vidim naprosty nezajem ze strany asylum - seekers. Berte to jako odpoved panu Oliverovi.   ( opsano z casopisu Economists)

36 jkorcak jkorcak | E-mail | 1. září 2011 v 19:04

[22]: Oni toho pana Rošického před sebou tlačí, tak jako za povstání nacisti hnali rukojmí před svými tanky. Pamatuju se, jak po roce 68 vláčeli "chudinky" Dubčeka a Svobodu (symboly to roku 68) a všude je před sebou strkali jako medvědy. Co všechno nemusí člověk udělat pro záchranu národa! Když Dubčeka jaksepatří vytěžili, poslali ho zpátky do nemilosti. Byla jsem tenkrát ještě dítě, ale pamatuji se, že už tenkrát mi z toho bylo špatně. My jsme měli Dubčeka přesto rádi, hlavně moje máma. Oni tito komunisté sice slušnými lidmi pohrdají a slušnost je pro ně něco jako tyfus nebo černé neštovice, ale přesto se nestydí na city těch tzv. slušných lidí útočit. Tady je to také tak, hrají na strunu lidského "svědomí" a počítají s tím, že "ubohé, postižené oběti" se žádný slušný člověk neodváží postavit na odpor, nikdo z nás přeci nechce být taková odporná hyena, jako jsou oni. Je to opravdu krajně odporné.

Mně je toho člověka líto, ano, je mi líto, to co se mu stalo a nejen jemu. A zároveň naprosto nechápu jednu věc. On sám říká v jednom rozhovoru pro novinky:

V sobotu tátu zavraždili. V pondělí nám přišel kondolovat ředitel továrny a zároveň nám řekl, že musíme začít vyklízet byt, protože je podnikový.

Mašín mi zavraždil tátu a komunisti nás pak vyhnali z bytu a ožebračili.

Novinky pak roní krokodýlí slzy a snaží se čtenáře rozplakat:

Julie Rošická ztratila ten den nejen muže, ale i střechu nad hlavou. Byt byl podnikový a ona na něj neměla nárok. Pár let před důchodem se musela sama postarat i o malého syna. Rodinu opustila část přátel. „Nevěděli, co se z toho vyvine,“ myslí si dnes její syn.

Rodině sice úřady slíbily odškodnění ve výši jeho ročního platu, daly jí ale jen půlku částky. I tu vzala měnová reforma. Přesto se podařilo Julii Rošické udržet Stanislava i z malého důchodu na Českém vysokém učení technickém v Praze.

Já si nemohu pomoci, tohle kdybych já věděla, já bych ty komunisty nenáviděla přinejmenším stejně jako toho, kdo mi zabil tátu. Nenechala bych se od nich vláčet po všelijakých médiích a ukazovat davu jako opice, kterou cirkusák předvádí v kleci. A vzhledem k tomu, že o lidech po takové zkušenosti asi nemůže mít vysoké mínění, komu to vlastně vypráví? Samozřejmě ne tohle. Tohle údajně řekl někdy před třemi nebo i více lety. Dnes už zase říká něco úplně jiného. Tenkrát tvrdil nejdřív, že otec byl před revolucí pouhý prokurista, pak rovnou pravá ruka továrníkova a teď z něj udělali dokonce továrníkova vnuka!

Další věc, která by mne zajímala, budu hyena jako jsou oni, je to jestli dostává za svá vystoupení nějaký honorář. Nepochybuji o tom, že podle zákona má na honorář právo a já nemám právo mu jej závidět nebo dokonce upírat. Mne jenom už několikrát napadlo, že jako odsouzenému v uranových dolech nebo na šibenici by mu žádný honorář asi nebyl dopřán.

Mezi věcmi zabitého je policií jasně evidována legitimace KSČ. V době tragédie mu bylo deset a říká, že neví ani o tom, že by otec byl v KSČ. Nikdy ho neviděl ani v uniformě Lidových milicí. To druhé se nedá dokázat, to první si buďto usilovně namlouvá nebo je to lež, ke které ho komunisté nutí. To zcela odpovídá jejich praktikám a on si asi neuvědomuje, že v době demokracie se dá taková věc dokázat. U soudu by to ovšem byla křivá přísaha - i když on pouze říká, že neví. Takže tak. V deseti letech. Stát se v mojí rodině něco takového v mých deseti letech, já bych tedy věděla. Zvláště, když tvrdí, že by otci jistě přitížilo i to, že krátce před přepadením nepotvrdil dělnickému řediteli zfalšované účty o splnění plánu výroby. Tak tohle tedy, zdá se, v deseti letech věděl.

Nesuďme nešťastníka! Pouze se divme. S Mašíny si to chce vyřídit a s komunisty ne? Najednou o komunistech ani slovo? Opravdu se mu divím!

37 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 1. září 2011 v 19:18

Pane Vlastimil dekuji.

38 David K. David K. | 1. září 2011 v 22:07

[15]: Kéž by, moc bych si to přál.

39 David K. David K. | 1. září 2011 v 22:08

Děkuji za krásný rozhovor, mluvíte mi z duše. Tedy kromě těch kruhových objezdů ;)

40 Jaroslav Jaroslav | 2. září 2011 v 4:10

[30]: Hmm, tak vy jste se na ty diskuse taky dival? To je ubohost jak ta chatra v Cesku stale mysli. Nekdy mi to pripada, ze by tam snad nejradeji chteli zase cenzuru, jako byla za komousu. No a s tou poznamkou o Ulcovi to je fakt, ponevadz kdyz Hedvicek mel jeste povoleno psavat clanky na NevPsu, tak mel behem jednoho dne pres tri sta (300) diskusnich prispevku, to nema Ulc ani za deset jeho "poucnych" clanku.

41 Jaroslav Jaroslav | 2. září 2011 v 4:25

[29]: Nemate pane pravdu, ponevadz Krystlik co se osvety o ceske historii tyce ma zrovna tak zasluzne misto jako ma Hedvicek v osvete o soucasne situaci v CR, nezavisle na jejich rozepri. Kdybych mel oba posoudit objektivne, pak Hedvicek dokaze svymy clanky nasrat jistou skupinu lidi zrovna tak jako to dokaze Krystlik. Dulezite u obou je, ze jejich cinnost prinuti lidi alespon premyslet, at uz jsou reakce jakekoliv.

42 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 2. září 2011 v 9:56

Myslim ze uz ten clanek vymazali. Bylo to na moc tvrdy. Demokrati.

43 Viktorka Viktorka | 2. září 2011 v 11:48

[Smazaný komentář][Smazaný komentář] Krystlíku, je jasné, že ses záměrně přestal podepisovat v domnění, že je to méně nápadné a vytvoříš tu tak pražskou anonymní anebo nějakou česky arogantní diskuzní lůzu. Tvoje paranoidní a zlé myšlenky však jsou ihned rozpoznatelné.

44 OM OM | 2. září 2011 v 13:06

Článek se mi velmi líbil. Skutečně dobře charakterizuje české poměry.

45 KrystTom KrystTom | E-mail | 2. září 2011 v 13:31

Zajímavé je, že nikdo z odpůrců se nepokusil - ani redakce ne - s odpověďmi Rosse Hedvíčka polemizovat. Předvedu to na třech prvních námitkách, které bych, kdybych mu chtěl odporovat, nanesl. Proč jste „nelibě nezhodnotil“ též účast člena KSČ, Jaromíra Štětiny, podle svazku udavače StB, na pohřbu Ctirada Mašína? Originál vázacího aktu je k dispozici v ÚSTR. Je-li podle Vás „spor kolem Mašínů důkazem, že ČR dneska není vyrovnaná se svou minulostí“, jak byste naložil s případem Radomíra Luži? (Méně znalí musí kauzu nejdříve nastudovat.) Musí se Vás případ (téma), např. Bátory, „osobně dotýkat“, abyste se k němu vyjádřil?

46 Karel Dobiáš Karel Dobiáš | 2. září 2011 v 14:12

Krystlík roce 1978 obhájil na Katedře psychologie práce a řízení Filosofické fakulty University Karlovy v Praze magisterskou diplomovou práci s názvem Příspěvek k možnostem aplikace psychologické racionalizace práce. Magisterská práce jej však neopravňuje k užívání titulu PhDr. A jakápak to byla racionalizace práce? Ta socialistická práce? No a to si tu vystudoval za socialismu a pak hned emigroval :) To je úsměvné.

47 David David | 2. září 2011 v 14:28

[46]:Jste si jisty ze to je "nas" Krystlik? Nejak o tom pochybuji.

48 Karel Dobiáš Karel Dobiáš | 2. září 2011 v 14:32

[47]: Sám dal odkaz na své diskuzi a už to někdo i zapracoval do Wikipedie. Což sice není hodnověrný zdroj, ale jeho vazby na FFUK jsou na internetu zřejmé. není jasný Ing.

49 Vlastimil Vlastimil | 2. září 2011 v 14:53

[48]: Byt saskem na kralovskym dvore bylo umeni.Mudr,Pudr Krystlik zvladnul toto umeni, diky jeho inteligenci dokonale. Proste Damy a Panove bavte se.

50 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 2. září 2011 v 14:57

Takze i Krystlik je kolaborant jako krava. A ja dobracky duverivy blbec jsem se ani nezeptal, ani jsem po tom nepatral. Diky Karle, nekdo by to o nem mel napsal do te zkurvenbe Wikipedie.

51 GF GF | 2. září 2011 v 15:57

Hedvicku celkove dobre napsane.

Jeste k tomu socializmu v CR. Pamatuji si pred lety na chatu na Lidovkach, jak jse mi ti volove Cesi smali ,ze si zde v AU setrim sam na svou penzi (zde tzv superannuation)  tak jako vsichni zde  , neb starobni duchod je zde pouze zachrana sit pro nicmachry  a nefachcenky - he, he, he,  to bylo pane srandy.  
Nebo jak muj cesky znamy strasne narikal ,ze si musi od mesta odkoupit svuj najemny byt , az za 200,000 Kc  ! v dobe ,kdy podobne byty byly na volnem trhu za 1 mil Kc (tedy za 1/5 trzni ceny) . To bylo pane narku... roky se o nic nestaral a ted zodpovednost .....i tech 200k se mu zdalo moc . Jiny znamy musel jit na preskoleni - no hrozne a jeste k tomu dojizdet - pane boze ! a to az 25 km denne po 1/2 roku (skoro cely zivot chodil do jedne prace 500 m daleko od baraku )
Kdyz jsem mu uvedl , ze jsem jezdil do druhe prace (po prvni sichte ) 85 km daleko jednim smerem po pul roku ,nechtel  tomu verit...A tech invalidnich duchodcu po 50 ce co tam maji - sedi v hospudce a srkaji pivo s rumem , tak prispivaji do narodni pokladny za penize danovych poplatniku  - zde by makali , az by se jim za usima delaly boule - zadne bolave zada , ci ztvrdla  jatra z chlastu .....
Jsou tam hrozne zkazeni v te CR - cekaji s naprazenou rukou na dary od statu od kolebky az po hrob ...
no a ti 'sikovnejsi' ti kradou ;-)

52 Stará Blažková Stará Blažková | 2. září 2011 v 16:20

Karle Dobiaši vy mi něco povídejte, že já jsem ta nejvetší pavlačová drbna. :-?

53 David David | 2. září 2011 v 17:10

[Smazaný komentář] Bill Gates ani Tomas Edison taky nevystudovali Vysokou skolu a nerek bych ze by trpeli komplexem menecennosti. ;-)

54 Vlastimil Vlastimil | 2. září 2011 v 18:04

To chce klid, rekl jeden C.K. moudry vojak ktery take nemel vysokou skolu.A k tomu bych jeste dodal ze za 50 let nikomu z nas z techto problemu hlava bolet nebude.

55 Viktorka Viktorka | 2. září 2011 v 18:17

Krystlík "možná" vysokou školu má, ovšem jeho prezentace neodpovídá žáku základní školy. V tom to nebude :-D  Hlavně vystudoval tři školy za socializmu, což neznamená vpodstatě nic.

56 Viktorka Viktorka | 2. září 2011 v 18:25

Jediný, kdo tu má komplex méněcenosti je Krystlík. Přišel o svůj milovaný post redaktora. Ve Svobodné Evropě ho vyrazili dávno, v penzi si lebedil na postu redaktora Cs magazínu. No a je konec ;-)

57 Viktorka Viktorka | 2. září 2011 v 18:28

No a co elektrikář...to dlouuuuuuuhé vedení :-D

58 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 2. září 2011 v 18:47

Pan Hedvicek , Pan Krystlik, Panove me neprislusi nekoho hodnotit a uz vubec ne nekoho starsiho a pravdepodobne i zkusenejsiho.
Myslim ze nepritel je nekde jinde.
Nelze byt v tomto pripade velkorysy a nad veci...? O_O

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama