Jak moc Cesi nenavidi emigranty?

12. prosince 2011 v 16:55 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Pokazde, kdyz nekde napisu, ze 95 % Cechu nenavidi emigranty, tak se mi vzdy dostane vselijakych "ale ale, to neni pravda, to jsem neslysel, nikoho takoveho neznam". Bohuzel (i kdyz jste o tom neslyseli) je to tak. Cesi mozna snesou (s jistym opovrzenim) emigranty, kteri se upravili jeste za Husaka, emigranty s ponizenym vztahem k Havlovi nebo emigranty, co se vratili bydlet do Prahy.

Ovsem emigranty s rovnou pateri a charakterem, kteri nelezou do zadku soucasnemu neokomunistickemu rezimu v Cesku, ty Cesi nenavidi z hloubi duse a jednoduse jim preji ABY CHCIPLI A TO CO NEJDRIV!!! Chcete dukaz? Tady je.

Vladimir Bozdech z Australie se smrtelne provinil jen mirnou kritikou prorezimniho "krajanskeho" casopisu CzechFolks z Prahy. Autorka, Hana Juracakova (zcela zrejme byvala komunistka) z ostravske televize tam chvalila jineho komunistu z televize Jiriho Vrozinu, ktery pozdeji emigroval do Australie. Jiny "programovy tvurce" (jako Juracakova a Vrozina) Milan Svihalek, tam k tomu i rekl: "Samozrejme jsme byli vsichni v KSC, jako vsichni programovi tvurci". Bozdechovi se nelibilo, ze Vrozina byl i spolupracovnikem StB. Nevim proc se Bozdech divi, pro komunistu to prece bylo SAMOZREJME!!! :-) Detaily jsou popsany zde:

A zde je cerstvy email Hany Juracakove, byvale programove tvurkyne ostravske televize, clenky KSC, vyznamne autorky krajanskeho casopisu CzechFolks a ocividne i TYPICKE CESKY) Vladimiru Bozdechovi.

From: juracakova.hana@seznam.cz
To: Vladimir Bozdech
Subject: Fw: Maraton
Date: Sat, 10 Dec 2011 11:23:31 +0100

Víte,co jste, zapšklí emigranti. Co jste udělal, že jste musel odejít? Natočila jsem o emigrantech osm filmů a poznala jsem, že ne všichni jsou kvalitní lidé, tak jako všude na světě. Pro mne jste nekvalitní a hrůzný člověk, který nenechá mrtvé spát. Takových je na světě skutečně málo.
Přesto Vám přeji hezké Vánoce a ještě pěknější umírání. V ten moment si člověk vzpomene na všechno, co v životě provedl.
H. J.
-------------
Dodatek R.H.: Hana Juráčaková za svobodná Strnadlová, se narodila v roce 1932 v Trojanovicích. Od roku 1952 pracovala v Československém rozhlase v Ostravě, potom třicet roků působila jako produkční v Československé televizi Ostrava. Podílela se na výrobě publicistických pořadů, mezi ně patřily i Lovy beze zbrani, inscenací a seriálů, jako Kamenný řád, Postel s nebesy, Stavy rachotí a další.
V důchodu mimo jiné aktivity napsala řadu fejetonů, reportáží, portrétů a v roce 2004 vydala vzpomínkovou knížku Odrobinky, v níž se pokusila zachytit dětským pohledem život pod Radhoštěm v první polovině minulého století.
Pro Český rozhlas natáčela povídání o lidech se zajímavými osudy ,,A léta běží…", mnoho času věnovala potomkům vystěhovalců do Texasu a do Kanady. Natočila o nich filmy i rozhlasové pořady.
---
Takze jak moc nas Cesi nenavidi? Asi docela dost. Nejsme "lide zvlastni razeni" jako Juracakova, Vrozina nebo Svihalek. I me osobne na ceske Wikipedii nekolikrat prali "abych uz konecne umrel" (Wikipedista Pastorius). A jak rekla Yvonna Prenosilova - "nikdy nam to neodpustili." A chceme-li nejak rodne macese vlasti prospet, tak mame co nejrychleji chcipnout a prestat svou existenci lidem v Cesku pripominat, jaka prasata vzdy Cesi vuci emigrantum byli.
 

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Petr Petr | 12. prosince 2011 v 17:52 | Reagovat

No porad, ze Cesi nenavidi emigranty. Obecne, je to podle mne  blbost, ci kravovina. Emigrant s rovnou pateri ? Ja znam asi tam 45 emigrantu vice, dalsi mene. No jako ruku do ohne bych za nektere moc radostne a nedsene  radsi nedaval. A presto je beru jako normalni. Je pravda, ze jich mene ci snad zadny porad nenadava na komance ci postkomance, spis se zajimaji, jak zit a domu do Cech jezdi, jak to jde. I kdyz nekdy si po navratu stezuji. Jako ze prodavacka byla ne prilis nadsena navstevou zakaznika a pod. Sleduji ten binec vladni cesky, ale nemohou proti tomu nic delat.
Tolik ja a emigranti. Ostatni Cesi, ty ovcane, jsou na tom podobne. Jiste. Pokud prijede hoch ci hochyne z USA a zacne licit vse jako zazrak a porovnava s  bordelem vladnim a s nesledky tohoto procesu v Cechach, tak ovace nesklizi. Proc ? Vetsina Cechu dovede posoudit stav v Cechach lepe, nez titulovany ci zaslouzily emigrant. A co se s tim nadavanim nakonec zmuze ? Kapitalismus se vyviji stjene jako clovek, ktery se narodi. No a ten cesky to ma slozitejsi o to, ze mu stale ty kapitalizmy vyspelejsich zemi utikaji vic, nez je zdravo, ac nekteri Bakalove a podobni to stihaji dobre. Jiste, ale na ukor ostatnich. A ne ze jsou inteligentnejsi, sikovnejsi a pod., ale byli na stratovni care v prvni rade a startovali s nalezitou oporou, bez skrupuli a ostatni staly ve fronte a prochazeli  letistni kontrolou, temer ala  vstup do USA .
To se vsechno vi. A jedine cas to srovna. Jinak.
Firmu emigrantum udelali hosi jako je Kozeny, Triska a pod. Potom take existuje i urcita zavist. V USA ci Kanade je bezne, ze uz pred lety si mlada holka sedne do sveho autaku a jede navstivit nekoho a cestou zajede k mekaci ci Tim Hortons a furt zuby vyceneny k jakemusi standartnimu usnmevu. Ceske holky a mnohem zenstejsi, o tom netreba, tak mohly pelasit na autobus ci tramvaj ci subway a tim tab romantika konci zkoncila..
Proc je to v USA a treba v Kanade a ne v Cesku ? Proc ? Doprdeleprace. Co porad ?
Tak Cesi meli 400 let Habsburky, kteri je pasovali na koci a sluzky. Potom 1.republika. Nic moc, ketasove, stejne jako ted tunelari rozkradli, co po R-U zbylo a za 10 let se jim rikalo "Vazeny pane", "Oni pane radou jsou ale hlava" a staveli se jim sochy za to, ze dali neco na chude.
Nasledoval akt pod kodem "Adolf". Diky spojencum, nasledne i vcetne Polska a slovenske zradyse situace jaksi zmenila. Ze.
Po ww2 jaks tak a zase,ale seminko budoucnosti pomackano,  spojenci Jaltou dali Cesko a i Slovensko (jinak by asi platilo valecne reptriace), do rukou velkeho baratra, pod kodem " Josif". Pres 40 let. A jestli si nejaky makovec mysli, ze zapalovanim stohu by Cesko a snad i Slovensko vytrhl z drapu velkeho kormidelnika, tak se myli, na tom nemel zajem na svete nikdo, snad pouze zase ti Cesi. Po plysove to revoluci se zase moci chopili stejni, jako za 1 republiky, ac tehdy byl solidni prezident a asi to nejak drzel. Dnes ?.
Zajimave je, ze po 45. roce existovali lide, zvani smelinari. Ti smelilis  Unrou a stavali se lidovymi spravci tovaren a tovarnicek a obchodu po Nemcich. No. Jenomze prisel 48 a vsichni, vcetne tech par skutecnych majitelu, sli na bory. Nekteri radeji zahli kramle a nechali narod na pospas. Tot strucna historie podminek, proc nekdo rika Cesku Zaprdena kotlina. Ja sam spis obdivuji vuli naroda byt, existovat. Jak za Rakusanu, Rusu, Nemcu a dnes za co ja vim, komu vlastne vsichni prisypavame.
Dnes ale ma svet a tim i Ceska republika problemy vzcela jine a hlavne sotva resitelne.
Lide maji zacit drzet pospolu, posilovat tu Evropsko-Americkou, snad krestanskou kulturu a nerejt jako pominuty a reozestvavat. Ziskavat ty na druhem brehu a ne po nich hovnem. tecka.

2 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 12. prosince 2011 v 18:06 | Reagovat

Asi jsem tupej... ale .. neumis vyjadrit myslenku jednou vetou? Co jsi vlastne chtel rict?

3 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 12. prosince 2011 v 18:38 | Reagovat

Ani sem uz nechtel sem moc psat.
Muj postoj je jasny a porad se opakovat ...uz sem zacal pripadat jako vul.
Ale zese sem to nevydrzel.
Petr - Co to kecas ?
Co kdo koho kam pasoval ?
Kazdy s tebou zachazi jak mu dovolis!
Me kdyz bude nekdo nekam tlacit, tak bud utecu nebo se ozenu.
Takze to je typicke zbavovani se odpovednosti a hazeni odpovednosti na druhe. Co si cesi spiskali to si vyzrali...a konec neni a nebude protoze v tech svych zbabelych kompromisnich zkurvenych postojich jak vidno nadale setrvavaji.
Takze s myslenkou ze za to muzou ty druhy a cesi sou dobry ze to vubec ten tlak vydrzeli nesouhlasim . Cely zivot je tlak a cely zivot je boj. Lavirovat a neumet zaujmout jasne stanovisko je chyba cechu a nikoho ,,druheho,,.

4 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 12. prosince 2011 v 18:44 | Reagovat

Sam bych to lip nenapsal.

5 peter peter | E-mail | 12. prosince 2011 v 19:46 | Reagovat

[1]:Kazdèmu je jasnè,ze Cesi ( v Cechàch ) maji jinè starosti  nez Habsburky - i kdyz diky jim maji  , to co maji.Ale pravda je takovà,ze jako emigrant nemuzes cekat vrelè prijeti.Jeste tak od rodiny , to tak .Byl jsem jen prosty exulant a po mèm nàvratu v 90, jsem to veru nemel lehkè.Vsichni se na me divali mezi prsty.Asi si kazddy myslel, ze je tu vsechno snadnè.Nevim jakou firmu emigrantum udelal Viktor Kozeny nebo Triska, ale co vim jiste,mysleni lidi v Cechàch se tak rychla nezmeni - moznà je to typicky ceskà vlastnost kterà se nazyvà ,,zàvist,,.Tak jsem v 92 radeji Emigroval. V Cechàch se nic nezmenilo. Ex komunistè jsou nejvetsi kapitalisti - jenom oni meli penize a kontakty na rozjezd,nezàvislà mèdia neexistuji a normàlnimu cloveku nezbyvà nic jinèho , nez drzet hubu a krok, tak jak driv.A Cechum to evidentne vyhovuje. Celà ta sametovka, to nebylo nic jinèho, jak komunisticky plàn B. A ver tomu,ze maji i plàn C , jak by se znovu neco stalo.

6 MyCZurinka MyCZurinka | 12. prosince 2011 v 19:56 | Reagovat

jeste nez jsem cetla to bliti do sitenky od te soudrstky tak jsem chtela psat (ale coby zdrzenliva diefka si neovazila)o tom ze CeskoZlodeji si o sobe mysleji ze jsou jaxitaknejaxi KVALITNI, a hele, vono jo, vono to vyblila do sitenky a ted to tu tece jak zvratky po dverich 4e cenove skupiny.

Taky mne poblil ten vyrok o tom "nenechat mrtve spat". Vsichni co vrazdili nebo nechali vrazdit jmenem svoji Velke Strany hnede NAZIonalne Sozialisticke nebo rude InterNacionalne Socialisticke by chteli nechat mrtve spat a zit z toho co si Nazi/CeskoZlodeji od svych obeti ZNARODNILI za kvalitniho Benese + za jeste kvalitnejsiho Gottwalda, VYVLASTNILI, ZNARODNILI, ZABAVILI, a po Velkem Listopadu si to CeskoZlodeji znovu ZPIRATIZOVALI ZA POMOCI CHARTISTICKE CHATRY, a ted chteji KLIT k PRACI, pracujte na ne OFCane a drzte hubu nebo vas nyni s kapitalistickou retorikou vykopneme z prace a muzete se jit past vy OFCcaci. OFC a chartistickou chatru nam byli dablove Vaskove dluzni, dably v kuzich beraqncich, to otevreni komici jsou mene nebezpecni nez zamaskovani komici-chatristi

7 David David | 12. prosince 2011 v 20:59 | Reagovat

Dokud jsme jim posilali darky, soucastky na auta a leky a nechali je u sebe prespat, byli jsme jim dobri. Ale kecat jim do jejich kocourkova nesmime, nevadi ze jsme se tam narodili a nejaky cas zili jsme proste cizaci a zradci. Jakmile s nima mluvis citis tu neviditlnou barieru.

8 David David | 12. prosince 2011 v 21:18 | Reagovat

[5]: Misto rozdelovani na domaci a ostatni Cechy by bylo lepsi nazyvat nas emigranty ceske narodnosti.

9 peter peter | E-mail | 12. prosince 2011 v 21:56 | Reagovat

[8]: Asi jo, ale nemàm ràd skatulkovàni a to ani v muzice. Uz jsem tam nebyl od 98, ale pristi rok musim jet.Odklàdàm to 2 roky,ale tentokràt musim. To si zase uziju...Nejezdim tam na pràzdniny, ale jsou situace v zivote lidskèm,ze proste nemà vyhnuti.

10 Pavel Pavel | 12. prosince 2011 v 21:58 | Reagovat

Predstavte si, ze od vas v osmnacti utece dcera a po letech vam zacne posilat nenavistne dopisy plne urazek a vitek jak se ji u vas spatne zilo, a ze jen predstirate, ze jste se zmenili ale vubec jste se nezmenili. Budete ji snad chtit zpatky?
Ja tedy rozhodne ne. (pro nechapave emigranty, VY JSTE TA DCERA!)

11 Jiri Vanek Jiri Vanek | E-mail | Web | 12. prosince 2011 v 22:25 | Reagovat

Je mi srdecne jedno co si mysli nejaka komunisticka ostravska pica o emigrantech.

12 Jiri vanek Jiri vanek | 12. prosince 2011 v 22:27 | Reagovat

[6]: Ty nejsi o moc lepsi nez pica ostravska, kde zijes? V Americe?

13 Hanka Kavan Hanka Kavan | E-mail | 12. prosince 2011 v 22:28 | Reagovat

Petr napsal, ze emigranti jezdi domu do Cech.
Ja jsem byla v Cechach za vic jak 25 let 2x. A v obou pripadech jsem jela domu do Australie a vzdy moc rada.

14 Hanka Kavan Hanka Kavan | E-mail | 12. prosince 2011 v 22:36 | Reagovat

[10]: Pavle, me z domova psali a pisou, ze jsme dobre udelali, ze jsme tenkrat odesli. Ze situace se nelepsi, prave naopak, ze je jeste horsi.

15 Jiri Vanek Jiri Vanek | E-mail | 12. prosince 2011 v 23:06 | Reagovat
16 peter peter | E-mail | 12. prosince 2011 v 23:08 | Reagovat

[10]: Pavle,ty si asi myslis,ze ti co opustili CSSR jsou bezcitny hovada. Ale kazdy z nàs mel taky tàtu i màmu.A musim povedet , ze nasi me brali jaky jsem. A jà jsem se jim snazil pomoci jak to slo a jen jà vim jak to pro ne bylo tenkràt tezkè.Taky chteli abych se po ,,revoluci,,vràtil.Nikdy na me nezapomneli a jà na ne taky.Takze, po moji zivotni zkusenosti, bych i takovou dceru bral. Jeste do toho,jak by mela pravdu - o soucasnè situaci v CR

17 peter peter | E-mail | 12. prosince 2011 v 23:19 | Reagovat

[15]: No jo Ross, cernà ovce, az se mi chtelo plakat, jaky je on zly....A ty miminka na konci, to uz je fakt k ,,plàci,,.

18 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 13. prosince 2011 v 0:11 | Reagovat

[6]: Ten nechutny cinicism v tvem komentari  nasvedcuje ze jsi asi Jewrinka.

19 Pavel Pavel | 13. prosince 2011 v 0:59 | Reagovat

[16]: Kdyby ma dcera odjela do zahranici, ocekaval bych od ni, ze bude vzpominat prevazne v dobrem. Rozhodne ale ne, ze bude v kazdem dopise kritizovat co vsechno delame spatne, nebo neustale radit a srovnavat.
Vy jako emigranti se divite, ze vas Cesi nemaji radi. Za komunistu to bylo dano propagandou a zavisti. Ale po padu komunismu se situace zmenila. To vy jste zacali radit a kritizovat, ale o to tu nikdo nestoji.
Ze zavisti se najednou stala nevrazivost az nenavist.
Chcete aby se to zmenilo? Tak do nas ne-emigrantu budete muset chlebem a ne kamenem.
Proc nenapisete clanek o tom, jaky jsme udelali pokrok, co vsechno se zmenilo k lepsimu od vaseho odchodu?
Pochvala se spatne kritizuje a ma moc menit lidske nazory.

20 Zážitek Zážitek | 13. prosince 2011 v 1:12 | Reagovat

Jeden z mých největších životních zážitků byl, když mě tchán, jinak přesvědčením komunista a díky své funkci (počítám že ve skutečnosti ze strachu) normalizátor, jednou, když jsme volali "domů", prosil, ať mu odpustím, že vidí, že se to v Čechách sype, a že jsme ve skutečnosti udělali dobře, že jsme odešli. Odpustit jsem mu měl to, že, podle předešlého tvrzení, jsme mu odchodem z ČSSR "ukradli vnoučata". Tchán ani tchyně nikdy u nás do té doby nebyli, takže nemohli vidět, jak ve skutečnosti žijem. Hned jak jsme na to měli a šlo to díky té sametové taškařici, jezdili jsme tam s děckama zpět. Tchán nám děti chválil, že jsou dobře vedené. Určitě mu ale chybělo to, že je nemohl po dědečkovsku rozmazlovat.
Naproti tomu švagrová... její první krok po našem odchodu byl zajistit si, aby její (tedy i manželčini) rodiče napsali jejich (=rodičů) barák na ni. Ona v té době už byla vdaná a bydlela jinde, bytovou nouzi neměla.
Jinak mám trochu pochybnosti o tom, že "Cesi mozna snesou (s jistym opovrzenim) emigranty, kteri ... se vratili bydlet do Prahy". Moje odpozorovaná zkušenost je taková, že vám poleví (polezou do řiti), pokud z vás bude kapat, dokud z vás bude koukat pro ně nějaký zisk, jinak jsou přichystaý vyškrábat vám oči.

21 Otče ztracené dcery, ona snad lže? Otče ztracené dcery, ona snad lže? | 13. prosince 2011 v 1:19 | Reagovat

[10]: Je mi líto Pavle, ale kde se v Tobě bere to hrozitánské sebevědomí, že jsi bez chyby?! Já jsem otcem, ale mám plnou hlavu toho, co jsem při výchově udělal špatně, co jsem opomenul, zanedbal, co šlo udělat jinak, lépe... Přitom děti jsou už velké a vedou si v životě dobře.
Jo, jen tak mimochodem: dopisy mohou být plné leda vÝtek.

22 Jiri Vanek Jiri Vanek | E-mail | Web | 13. prosince 2011 v 2:31 | Reagovat

Re: Vy jako emigranti se divite, ze vas Cesi nemaji radi..... V dubnu jsem byl v CR poprve po dvaceyi letech a zjistil jsem ze me Cesi maji radi jako drive, kytaristovi z prvni skupiny bude pristi rok 70. Zpevakovi z druhe skupiny je 63.
Treti kapela ktera me na vecirku privitala na videu neni protoze jejich zpevak delal video a kameru nechtel dat z ruky:

http://www.youtube.com/watch?v=a0Zle0wo2DI

http://www.youtube.com/watch?v=a0Zle0wo2DI

23 Vlastik Vlastik | 13. prosince 2011 v 5:01 | Reagovat

Je pravda, ze urcita nenavist a zavist v Cesku vuci emigrantum panuje. Je to dano jejich malym rozhledem. Ano, take jsem se dostal parkrat s mistnimi do konfliktu, kdyz mi bylo receno, ze zatimco ja jsem se nekde rekreoval, oni museli doma drit. Proste predstava, ze v Americe padaji peceni holubi primo do huby a emigrace je jenom takova sranda a trochou dobrodruzstvi. Dnes uz jezdim jenom za rodinou, mozna navstivim par byvalych kamaradu a ostatnim se vyhybam. Nema to cenu se s nima prit. Vetsina ma porad komunisticke mysleni a vezme to generaci a nebo i vic nez se vzpamatuji.

24 Rudy Rudy | E-mail | 13. prosince 2011 v 7:31 | Reagovat

V Cesku se vzdycky na vsechno nadavalo, a jak je videt, stale to pokracuje.   Kratce po 1989 jsem cetl clanek, bohuzel se nepamatuji od koho, a ten moudry pan napsal, ze to nejhorsi, co Cechy ceka, je, ze si zacnou vladnout sami.    Jak rikam, velmi moudry pan.  A co se tyce emigrantu, je to totez, jako od muslimu ci podobne populace, obycejna zavist.

25 marty marty | E-mail | 13. prosince 2011 v 8:33 | Reagovat

souhlasim s Vami, Rudy...
Nicmene prat nekomu smrt to je sila, neco strasneho a jeste navic od cloveka, ktery pusobil na verejnosti- na to nemam slov.
Pouze snad " necht to, co druhemu prejes se vuci Tobe obrati - s dodatkem, kdo v zivote hodne lhal, tomu se tezko umira".
Vam pane Hedvicku i vsem ostatnim zde preji pevne zdravi a nervy a silu a chut do zivota.

26 ghost ghost | 13. prosince 2011 v 10:10 | Reagovat

[10]: Kdyz ti Pavle utecou z domova ctyri dcery a jedna se bude chovat tak, jak pises, budes nenavidet vsechny ctyri?

A kdyz jo, je chyba v tech dcerach nebo spis v tve rodine nebo v tobe samotnem? ;-)

27 ghost ghost | 13. prosince 2011 v 10:14 | Reagovat

[Smazaný komentář] Jo. Ale obcas se ptaji a pak nevis, snesou-li plnou pravdu.

Ale ty vlastne pises o tech, co se neptaji a pak se jen ptam, jestli v tom neni skryty duvod.

28 Hanka Kavan Hanka Kavan | E-mail | 13. prosince 2011 v 10:15 | Reagovat

Chyba je v Pavlovi. Zda se mi, ze nevi o co jde. Netusi, ze lide emigrovali z presvedceni, ze tam pro ne neni misto. To misto tam porad pro ne neni. Jak mohli vzpominat v dobrem na to zlo, ktere se jim tam delo? Pavel bude asi mlady muz a malo znaly minulosti.

29 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 13. prosince 2011 v 10:33 | Reagovat

4-RH - Dekuji za oceneni prestoze si myslim ze byste to lip napsal. Ja kdyz mam zlost tak se predbiham a nestacim to ani po sobe cist...
26- s.Pavel - Neberete to tady nak prilis osobne ?
Mate pocit ze se to dotyka prave Vas ?
Znate porekadlo o potrefene huse....
Ceska zapsklost vuci emigrantum , vuci USA , a vubec vuci komukoliv kdo ,,ma,, penize ma stejnou ciste psychologickou pricinu - Zavist.
Cela politika , zivot, kupovani veci , ma vzdy psychologickou podstatu.
A u nekoho prevazuje rozumova slozka - to je lidskost, a u nekoho prevazuje ciste pudova slozka - to je animalita v cloveku.
Mame to vsichni. Je to vrozene a dane.
Ale bud je clovek civilizovany a rozumny , nebo je barbar bez vychovani.
Kam patri cesi si muze kazdy dosadit po zkuzenostech sam.

30 noel noel | 13. prosince 2011 v 11:47 | Reagovat

Čechům jsou emigranti ukradení. Neznám jedinej blog, kde by do nich šili či si na nich léčili komplexy.
Ono to je spíš obráceně. Emigranti nenávidí Čechy. Ostatně tento "blog" je toho jasným důkazem. Ale proč?
Možná jim po útěku došlo, že budou stále jen Češi a žádný odstěhování kamkoliv na tom nic nezmění O_O

I když žijí jinak a jinde, jediné co zvládají je pomlouvání, nadávání a drbání vlastních kořenů. Ale to se asi pletu, u nich je to něco víc ... oni jsou daleko ... takže je to vlastně konstruktivní kritika, že? :-)

31 mz mz | 13. prosince 2011 v 15:05 | Reagovat

Nie som emigrant - nenasla som odvahu. Dokument s Yvonnou Prenosilovou som videla na CT davno - a davno som pozabudala, co vsetko v nom bolo, ale tu pasaz na zaver (uz to tu bolo), ked povedala: "nikdy nam to neodpustili" si pamatam velmi dobre a ostal mi z toho velmi silny pocit - trafila klinec po hlavicke. Ano, tak nejak to bude.

32 MyCZurinka MyCZurinka | 13. prosince 2011 v 18:22 | Reagovat

[12]: mily VANEK , muzete mi mlaskave vylicit co se vam na mne nenraavi ??399

33 MyCZurinka MyCZurinka | 13. prosince 2011 v 18:25 | Reagovat

[18]: mily haraMULE, uprimne nevim co jsem cynickeho napsala, muzete mne osvitit vasim insight aka Einsicht aka vhledem ?

34 MyCZurinka MyCZurinka | 13. prosince 2011 v 18:44 | Reagovat

[Smazaný komentář] [30]: CeskoZlodeji ziji a budou zit z toho co si nakradli pri Benesovo ZNARODNNOVANI, a ZABAVOVANI KRAJANUM JINYCH NARODNOSTI + UTECENCUM + EXULANTUM + UPORCHLIKUM pred nimi tj pred CeskoZlodeji. Ty obeti CeskoZlodeju si platili dane a davky a penze a z tech tam ted zijou a z niceho jineho, schluss

35 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 13. prosince 2011 v 20:16 | Reagovat

[33]: ….byl   by  dnes Vas svet lepsi kdyby  bylo tou chartistickou  chatrou kterou nam  dal dabel Vasek
dluzen zatoceno jako se s. Slanskym a s. Clementisem.   Chartu 77 podepsalo  kolem 2000 obcanu
a to tedy znamena ze vsichni by meli byt poveseni  vcetne me a moji manzelky? Nepodcenuji  vasi
inteligenci  ale nepiste priste takove blbosti.  Ja jsem si na okupaci ceskoslovenska  nechtel zvyknout
a rozhodne jenom pomysleni ze komunisti  se na me divali jako na jejich vlastnictvi me sralo. Tohle
byl nas duvod proc jsme chartu podepsali.  Jo a od Vaska jsme nikdy nic nedostali.

36 Jiřina Korčáková Jiřina Korčáková | E-mail | Web | 14. prosince 2011 v 1:55 | Reagovat

[Smazaný komentář] Máte tam jednu hrubou gramatickou chybu vedle druhé, vlastenče.

37 ostravak ostravak | 14. prosince 2011 v 2:37 | Reagovat

[36]: Jenze pro absolventa pomocne skoly to zas neni tak zasadni chyba. :-P

38 pierino pierino | 14. prosince 2011 v 5:27 | Reagovat

Myslim, ze se vsechno ohledne vztahu "oni" a "my" priliz dramatizuje...moc se o vsem keca a zbytecne, snad je to vinou soucasne informativni technologie, nebo  tim, ze lidi maji obcas hovno co na praci a tak zvani a v celku o hovne. Kazdej se ma tak jak si zaslouzi a jak se pricini a zit si muze tam kde se mu zlibi. My jsme se proto rozhodli driv kdyz to jeste bylo z pohledu nasi puvodni domoviny illegalni a oni nas mohou dnes, pokud maji odvahu zit jinde nasledovat. Maji to snazsi, my to meli horsi. Domaci hrdinove proti komunismu bojovali v brigadach socialisticke prace, v prvomajovych pruvodech,v hospodach u desetistupnovyho piva a cekali az to nekdy praskne. Generalita si vypravela politicke vtipy a pila konak, nebo vodku. Vsichni byli (a zustavaji) prizdisraci a trpelive cekali az to praskne. Emigranti mezitim zradili vlast, nechali v tom odbojare samotny a odesli do ciziny chytat peceny holuby do huby, pripadne si nahrabat. Mezitim valecny stvac Reagan usilovne uzbrojoval tabor miru, coz nevydrzel Gorbacov a jeho perestrojka a dal se s Reaganem do reci. Zatim co Dederoni riskovali uteky pres hladovou zed, pozdeji prelezali i ploty ambasady NSR v Praze, cesti odbojari dal spradali sve plany, sem tam slohli opustenyho trabanta a cekali v predem pripravenych pozicich v nalevnach dal. Kdyz uz se to hroutilo i v Madarsku a odjel posledni Dederon zvlastnim vlakem na zapad, kdosi z hrdinnych odbojaru zavelel na Vaclavak a slo se cinkat. Pokud vim, nepadla ani facka na sale. Ale byl to odboj a odbojari maji to co si vybojovali. No a jestli dnes nekdo sousedovi zavidi kozu, nebo chlivek, ci to ze jeden zije tam, ci jinde je jedno. Je treba byt nalezite hrdy na to co vykonal. A clovek se ma podle toho jak kona. Tak jakypak jiny prirovnani. Jedni cinkali klicema tak maji hovno, druhy umi tunelovat a maji prachy a je jedno zda byli cleny KSC, nebo farari, ci Stebaci.  V minulosti taky zbohatli bretsneideri, kolaboranti, partyzani a udavaci, tak proc by podle tradice nemohli pokracovat Stebaci a soudruzi. Myslim si ze presto se maji ti co jsou TAM velice dobre na to jak pracuji. Maji svobodu, kterou jim dohodil Reagan, ochranu NATO, svobodu slova i pohybu, jen je divny proc porad nadavaji, kdyz maji presne to, co si vydobyli. Tak proc bysme my emigranti jim meli do toho kecat. Maji to co si zaslouzi:-)

39 Boze muj, Boze muj, | 14. prosince 2011 v 7:12 | Reagovat

to je uroven , jeste zde chybi ten mistni pomatenec Werner. Neni ten MYCzurinka Daviduv bratr ?

40 MyCZurinka MyCZurinka | 14. prosince 2011 v 17:30 | Reagovat

[35]: mily haraMULE, implicitne jsem citlive predpokladala ze by Slansky-like treatment byl prednostne pouzit jen na vedeni chatristicke chatry dejme tomu max na jejich prvych 200 zakladajicich clenu z nichz 3/4 byli exkomici a ti starsi mezi nimi exStalinovci.

41 Modesty Modesty | 21. února 2012 v 21:19 | Reagovat

Stydím se, že Čech píše jak burak jak je vidět v komentech. Jinak, měli by jste přestat řešit hovna.

42 H8 H8 | 15. července 2014 v 16:43 | Reagovat

Nesnáším cizince. :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama