Uz ho maluji i na zdi...

22. prosince 2011 v 19:22 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Uz ho maluji i na zdi. Jako Brezneva s Honeckerem, jako Kim Ir-sena, jako Marxe, Engelse a Lenina na prvomajovych tribunach. Jste to vy ale banda prizdisravych hlupaku....

 


10 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 22. prosince 2011 v 19:41

Zboznovani narizenych a oficialne povolenych bytosti je jiste pripad pro psychiatry.
Nenavidet a milovat na povel je znak otrockych dusi.
Je to psychoza zlomeneho a zbabeleho naroda co neveri sam v sebe a potrebuje nahrazku pro svuj komplex menecennosti.

2 MyCZurinka MyCZurinka | 22. prosince 2011 v 19:44

TatiCzkove nasi, podekovani a lasku vam za PIRATizaCZni ZNOVUVYVLASTNENI + ZNOVUZABAVENI + ZMOVUROZKRADENI majetku povudnich vlastniku v CeskoZLOdejsku.
Motlitebni mlynky powered by Yntel melou motlitbiCZky aby si vas k sobe vzal demon RAGSHA GLANG MGO

3 MyCZurinka MyCZurinka | 22. prosince 2011 v 19:47

TatiCZkove nasi, podekovani a lasku vam za PIRATizaCZni znovuVYVLASTNENI + znovuZABAVENI + znovuROZKRADENI majetku puvodnich vlastniku v CeskoZLOdejsku.
Motlitebni mlynky powered by Yntel melou motlitbiCZky aby si vas k sobe vzal demon RAGSHA GLANG MGO

4 MyCZurinka MyCZurinka | 22. prosince 2011 v 19:53

1: 100% souhlas wrt slozita osobnost
2: 100% souhlas ze prezit (i jen nastevu v) CeskoZlodejska a zustat bez kompleksu by nebylo normalni
3: 100% souhlas s s tim  ze v ocich retardantu jako jste vy zmeteCZku se mohu jevit jako retardantka. Neni treba prostudovat teoryjy relativity aby i blbeCzech pochopil ze vnimani reality zavisi na pozorovatelce (na pr na jeji zivotni zkusenosti v CeskoZLOdejsku kde sidlilo, sidli a po generace bude sidlit ZLO + ZLOdejstvi , cela PIRATIZACE bylo znovuROZKRADENI majetku puvodnich vlastniku , na pr s.r.o. nebyly restituovany pokud vim nikomu, ale nevylucuji ze Vaskove s.r.o. dostali

6 FK FK | E-mail | 22. prosince 2011 v 20:14

6/7 , Nejde me o nazev, ale jak to ze tato stranka skace nekam jinam ?
A proc tohle dublovani ?

7 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 22. prosince 2011 v 20:47

A kdo bude odhanet mouchy? Von  vo tom vobraze na stene hostinskej Palivec po tom co ho zavreli nechtel ani slyset.

8 Jiřina Korčáková Jiřina Korčáková | E-mail | Web | 22. prosince 2011 v 21:20

http://budejovice.idnes.cz/veznik-hlavniho-kostela-v-pisku-odmitl-zvonit-za-havla-rikaji-lide-1d3-/budejovice-zpravy.aspx?c=A111222_121547_budejovice-zpravy_pp

V tem Písku bude mela, aby tam znova nezačlo husitství, co bysme robili, včil před svátkama. On nezvónil za Havla!!!Estli chcete vědět, jací aj zlí možú byt lidi, tak si to přečtite, ale nachystajte si šnuptychle, lebo je to hrozné.

Příspěvek nehodné čtenářky (nikoliv můj pane Vaňku)! Tak nevím, jestli to přežije ... Možná ji oběsí i s tím zvoníkem od Matky Boží.

9 MK MK | 22. prosince 2011 v 23:41

Pan Karel Kryl krome jineho i o Havlovi.

Znal  jsem člověka,  který přežil  dva koncentráky  jako velice čestný muž.  Přežil je /jak  ten nacistický, tak posléze bolševický/  dvanáct let. Potom přišel do zahraničí a jelikož měl zaměstnání, které přináší peníze, rozhodl se,  že dožene  všechno, co  bylo předtím.  Zalíbilo se  mu v tom, že  měl najednou popularitu, vzhledem k tomu, že  byl známý. Zalíbilo se mu posléze v tom,  že měl  peníze a  stalo se  z něho  totální hovado,  protože se  mu zalíbilo v tom novém co měl a přestal vnímat čím byl. Takže ani dvojnásobný koncentrák  po  naprosto  čestném   přežití  ještě  nechrání  člověka  před zblbnutím. A obklopí-li  se člověk lichotníky a nesleduje,  když ho kamarád kopne do holeně, je mi ho, toho  člověka, líto. Nic víc nechci říct, jenom, že je mi ho líto.

Já bych se mohl  s některými lidmi prát. S tímto člověkem  bych se ani prát nechtěl.

http://jark.wz.cz/nejsemnaprodej.htm

10 Judit Judit | E-mail | 22. prosince 2011 v 23:51

Moji milí, tak zase zítra, v tom nenáviděném blbém Česku, v té primitivní češtině, s nenáviděnými blbými Čechy, se kterými bychom nešli ani na pivo, ale kterým nezištně věnujeme tolik a tolik času - a čas je velmi, opravdu velmi cenné zboží, jak je známo dokonce už i ve vyspělých zemích na západ od nás... Ale ne moc na západ, abychom nakonec nedošli zase až na východ! Ale odkud vlastně vycházíme??
A přijďte prosím zase v hojném počtu, vrzavé kolovrátky pod paží, jedovou slinu na rtech, tu jedinou správnou ideologii v rukávu a ostrou dýku za zády - neboli argumenty, kterými se lidstvo domlouvá už od nepaměti, i proto také tolik lidí denně umírá hladem. Nevím přesně, jaký pozdrav je IN v tuto historickou dobu, ale podle stavu hospodářství většiny zeměkoule nejspíš Hanba práci, že?

11 a a | 22. prosince 2011 v 23:59

preco ho mate tak velmi v zuboch? nikto nie je predsa dokonaly, ale vasa extremna kritika je velmi zvlastna...

12 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 23. prosince 2011 v 1:12
13 V.H. V.H. | 23. prosince 2011 v 1:47
14 Milos Milos | 23. prosince 2011 v 2:16

[Smazaný komentář]Pokud jste schopen porozumet psanemu textu,soudruhu Vanku,a vase bolsevicke uvedomeni vam to dovoli,tak si prosim prectete nedavny clanek "Hovory do Lan".
Potom vase dalsi diskusni prispevky automaticky odpadnou.

15 peter peter | E-mail | 23. prosince 2011 v 2:16

[Smazaný komentář]arcibiskup Duke? to uz nemàme Vlka? Vlastne stràcim prehled o rodine.A nechte  toho osla Havla  v klidu spàt - o mrtvych jen dobre.
Parkràt jsme se namazali i s ,,Jasnou Pàkou ,,jak si jeste pamatujete na tu skupinu. Jsem exHradecàk a chaloupku jsme meli v podkrkonosi, nedaleko od havlovi chaloupky.Tak jsem tu sanci ( nebo tu smulu ) ho dobre poznat.

16 peter peter | E-mail | 23. prosince 2011 v 2:24

nikdy pred nàmi ( i jak byl na sracky ) nerozebiral svoje ,, soukromé ,, veci a tak ani  ( cas od casu ) nevim , jaky byl.Ale co si pamatuju, byl s nàmi v pohode.Ale to jsem byl mlady a neslo o nic jiné , nez o dobrou muziku,holky a pivo a tak mi je lito, ze si prectu pravdu, jaky opravdu byl.

18 Hanka Kavan Hanka Kavan | E-mail | 23. prosince 2011 v 5:20

[Smazaný komentář]Pane Vanku, ja moc neprispivam, ale presto me vas vyrok urazi.

19 Moe Moe | Web | 23. prosince 2011 v 5:35

Trosku jiny pohled na tu zed.
http://jdem.cz/s4ef4

20 Milos Milos | 23. prosince 2011 v 5:49

[Smazaný komentář]Rosto,az budes mit cas,tak si precti co ten odpadek lidske spolecnosti Vanek tady o tobe pise.Prece jsi puvodne zavedl diskusni stranky s umyslem umoznit diskusi mezi normalnimi,slusnymi lidmi. Kdyz uz soudruh Vanek ted nema Rude Pravo,tak by se mel vyzivat v jinych podobnych neokomunistickych casopisech v CR,a ne se tady porad snazit zasvinit tyto stranky svou moralni spinou.

21 vaclav kral vaclav kral | 23. prosince 2011 v 6:02

Dulezita poznamka...Americti republikansti senatori.

22 Milan z Nevady Milan z Nevady | E-mail | 23. prosince 2011 v 6:02

To Hanka Kavan:

Presne tak, nebo DITTO #48. Ja uz to ani radeji nectu (tohle je posledni) a zitra rano volam na Floridu, proc tohle Rosta vubec tiskne. Vanek se jasne zblaznil, mel by byt v Dobranech s nekolika "valecnymi zlocinci z Kosova" na strazi, ale nevedel jsem, ze Rosta je masochista - a to jsem ho poznal osobne a dobre.
He is a guy with INTEGRITY, nekdy sverazny, ze nestacim chapat chody jeho
komplikovane mysli - tady s Vankem ale
jasne jede jednostranna osobni nepricetnost (hemlock by pomohl pane Vanek) a nechapu proc zde mame 50 bezvyznamnych komentaru - muj do toho taky pocitam.
Nezaclo to s Havlem na zdi?

Otherwise: MERRY CHRISTMAS TO ALL PEOPLE
"DOBRE VULE!" Vanku, pozor na kosticky...a najdi si jinyho konicka!
Uz nas unavujes!

23 vaclav kral vaclav kral | 23. prosince 2011 v 6:10

Pro Milose: Vy prece nemuzete myslet vazne tu poznamku o normalnich a slusnych lidech. Copak vam se zda normalni a slusne to co se tady objevilo za posledni tyden? Normalni a slusne by bylo, kdyby tady nekdo napsal ze nemel Vaclava Havla rad a ze jej povazuje za spatneho presidenta a spatneho cloveka. To by bylo normalni a to by bylo slusne.To co se tu ale pise, to je prehlidka ubohosti. Opravdu vy vsichni, kteri tady Havla srovnavate s Hitlerem, Stalinem, Kim Cong Ilem a dalsimi, opravdu mate v sobe takovy pretlak zloby, ze jej musite ventilovat takto nehorazne? Pripomina mi to tady takovy uzavreny pionyrsky krouzek, kde nejvernejsi z vernych vzajemne se ujistuji o sve urovni a obcas se sem dostane nekdo zvenci a zasne. A kdyz se odvazi napsat ze nesouhlasi je umlcen tvrdymi slovy o neokomunismu.

24 Hanka Kavan Hanka Kavan | E-mail | 23. prosince 2011 v 6:24

[23]:Nevidim nikde, ze by byl Vaclav Havel prirovnavan k Hitlerovi a podobnym.

25 vaclav kral vaclav kral | 23. prosince 2011 v 6:53

Opravdu ne, pani Hanko? Tak to nectete pozorne. Prectete se Nenekrolog a pak postupne dale. A nezapomente na diskuse.

26 Hanka Kavan Hanka Kavan | E-mail | 23. prosince 2011 v 6:56

Pane Krali, vas komentar se tyka tohoto prispevku a techto diskuzi. Ctu pozorne, muzete me prosim ukazat cestu? Zatim ne na Nenekrologu, ale tady. Dekuju.

27 Hanka Kavan Hanka Kavan | E-mail | 23. prosince 2011 v 7:13

"Jsem uz stary a odmitam byt pokrytec a blabotat neco o tom, ze "o mrtvych jen dobre" a nebo omlouvat jeho zlociny se slovy, ze "byl to jen clovek". I Hitler a Stalin byli jen lide."
Pravdepodobne tedy mate na mysli tuto vetu. Ja se domnivam, ze jeste cesky umim, ale samozrejme, muzu se mylit. Ja tedy z te vety ctu, ze by se o mrtvych nemelo mluvit jenom dobre a omlouvat je slovy, ze jsou to jenom lide, pokud jsou to parchanti jako Hitler, nebo Stalin. A protoze Havel nebyl to, za co ho ma vetsina naroda, ale take previt, tak o nem neminim hovorit slusne. I kdyz tam Havel sam jmenovan neni. Potom je tam rec o tom, ze by Hitlerovi take prislo na pohreb hodne lidi, kdyby ovsem....a to z ciste blbosti, jako i Stalinovi, Gottwaldovi (to si pridavam ja) a tak i Havlovi. Nevidim v tom nikde, ze by autor myslenky nekde rekl, ze Havel byl jako Hitler, nebo Stalin. Jen prirovnani nekolika pohrbu velkych statniku, kteri stali za jedno velke kulove a presto jim prislo na pohreb mnoho uplakanych lidi.

28 Hanka Hanka | E-mail | 23. prosince 2011 v 7:43

[Smazaný komentář]Ano Petre, je to psano ironicky, nebot Hitler ani Stalin zadni humaniste nebyli.
Je to prirovnani Havla k Hitlerovi a Stalinovi? Hm....mohlo by byt, ve vasich ocich urcite je. Hitler se Stalinem byli jedni z nejvetsich zlocincu poslednich dob. Na ne Havel nema.
Ok, davam vam plus, da se rict, ze kdyz jsou kolegove, je to prirovnani. Ja bych nechtela byt ale prirovnavana s kolegynemi v Ceskoslovensku, br....rozhodne jsem nebyla jako ony, i kdyz byly moje kolegyne, ale Petre, to je slovickareni.
Cela diskuze na vsech postech o Havlovi je rozdelena na tva tabory. To je celkem jasne. Kazdy si haji svuj nazor, pokud tu bude diskutovat nekdo, komu Havel primo ublizil, a takovi zcela urcite jsou, tak mu ta "vase" veta bude pripadat spravna a nebude v ni videt nic spatneho. Jen by se melo diskutovat bez nadavek, to je tak zalostne ceske.

29 Hanka Kavan Hanka Kavan | E-mail | 23. prosince 2011 v 9:10

[Smazaný komentář]Ale fuj! To je velmi trapne. 2x trapne proto, ze neudate jmeno, natoz email.

30 Hanka Kavan Hanka Kavan | E-mail | 23. prosince 2011 v 9:24

[Smazaný komentář]Ano, je to trapne. Divim se, ze Ross uz davno debatu nezavrel. Tak ji zavru ja aspon pro sebe. Nemam za potrebi se na tu trapnost divat. Predpokladam, ze vim, odkud pochazi. Hezke vanoce vsem slusnym i neslusnym lidem.

31 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 23. prosince 2011 v 13:51

Cely to tady zaclo vypadat velmi zmatene.
Koukal sem jak husa do flasky.
Ale kdyz clovek nevi jak dal necht se vrati ke korenum.
Na obecnou nechut nekterych lidi k Havlovi - vcetne me , a leckdy vyjadrenou dost otevrenym zpusobem se snesla kritika - coz muze byt....ale zalozena nikoliv na fundovanych argumentech ....ale na poctu jeho priznivcu!!!!!
Vazeni , pocet lidi oslavujicich toho ci onoho vasnostu je vzdy neprimo umerny jeho vyznamu.
Prectete si to jeste jednou a nechte povalet na jazyku.
Jeho skutecnymu vyznamu.
Proc?
Protoze lidi jsou stado a hlupaci.
Dukaz ?
Mate ho mit.
Zacnu tim nejvetsim.
J.Kristus.
Za koho davy orodovali ?
Za Krista ci za zlodeje?
Dalsi:
G.Bruno.
Kdo s nim souhlasil ?
Nikdo.
A muzu pokracovat, Sacharov,Pentkovskij,Tesla,Mozart,atd atd kazdy kdo byl skutecny NEKDO ...tak na toho se vzdy lide vysrali.
Operovat poctem lidi ktery si ,,vazi,, toho ci onoho naboba je jako operovat poctem hlupaku ktery si vazi jineho hlupaka.
Je to zcela kontraproduktivni.
Jeste nikdy se v dejinach nestalo za by lide rozpoznali skutecnou osobnost.
Co z toho vyplyva?
Ze i tontokrat se lidi myli a oslavuji hlupce - protoze kdyby to nebyl hlupec tak to lidi nepoznaji a ani by o nem nevedeli.
Dalo by se to rici jinak - Vse co dela ,,vetsina,, je od veku spatne a nikdy nerozpozna kvalitu, vzdy se zasadne myli a nechape situaci.
A to plati i prave ted.

32 bavič Kaiser bavič Kaiser | 23. prosince 2011 v 14:06

Diskuze jsou zde stále psychologicky složitější. Venca natáh bačkory, a ani tu ještě nebyla ta jeho slavná "kolení fotka" z Lucerny. Teď v české televizi oznámili, že natáhl bačkory i tatíček Klaus. Nevěříte ?

http://www.youtube.com/watch?v=XgdVHQ6YVrs

Komentáře jsou uzavřeny.