Bezedny napoj…

16. ledna 2012 v 1:53 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Pred chvili jsem byl v McDonaldu (po cesku v Mekaci) a temer jsem se prepil CocaColy. Tady u nas muzete pit v Mekaci Coca-colu dokud si nezpusobite diabeticky sok. Normalne jdete k samoobsluze s pitim a nalevate si a nalevate si a nalevate si a kazdy to povazuje za normalni…


Pred nekolika lety jsem byl v Cesku a na stanici metra Pankrac jsem vystoupil a nad stanici je nejake obchodni centrum a az nahore je McDonalds. Nechteje ani videt veprovy bucek se zelim a knedlikem, sel jsem si na BigMac.

Big Mac chutnal divne, ale ne spatne, bylo to na evropske pomery OK. CocaColu jsem rychle vsaknul a sel jsem si pro dalsi, jak je u nas zvykem. A navzdory sve bezchybne cestine bez jakehokoliv prizvuku jsem byl rychle odhalen jako innostranec a valutovy cizinec.

Neco co je v Americe znamo coby REFILL (tedy nejen v McDonaldu, ale i v BurgerKingu a vsech restauracich s obsluhou) se totiz v Cesku nedava. Byvse odhalen coby cizinec pitome se divici ceskym pomerum, dal jsem se do diskuse s vedoucim onoho Mekace, ktery mi sdelil nasledujici.

REFILL se pry puvodne v Cesku daval a rikalo se tomu BEZEDNY NAPOJ - z podnikatelske poetiky ceskeho jazyka by jeden dostal krece, ze? Ovsem vzhledem k tomu, ze si k fontane, nebo k tem kohoutum, co z nich ty ruzne druhy napoju tecou chodili lide s prazdnymi flaskami, bandaskami a dokonce i plastickymi kanystry a naplnovali si je CocaColou, no vzdyt je to zadarmoooo! , tak praxi bezedneho napoje bylo nutno v Cesku zrusit a dostanete jen jeden napoj pres pult.

Aha, pravil jsem.


Jak vam v Cesku kazdy potvrdi (kazdy Cech uz prece byl v Americe), vsechny Americanky jsou tlustoprdelate prave z tech hamburgru a CocaColy...
 

11 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 vaclav kral vaclav kral | 16. ledna 2012 v 2:01

Teda nechci byt zase v opozici, ale ten refill neni jedina zajimava vec. Momentalne je tu nejaka akce ze jakykoliv napoj a jakekoliv mnozstvi za dolar. Ja ale stejne mam radeji Wendys nez Mc Donalda. Ale to je vec chuti.

2 mike mike | 16. ledna 2012 v 2:38

nejlepsi je golden corral buffet tam se vzdy najim hodne , v CZ by ty lidi odvazely ambulance jak by se prezravali nebo kradli jidlo do tasek :-D

3 Anti Anti | E-mail | 16. ledna 2012 v 3:21

Ja se s timto setkal pred circa 4 lety kdyz sem na navstevu prijela jedna znama a padla na toto tema rec. Rikala mi, ze jeden cas to v Cesku zkusili resit tim, ze si zakaznik musel koupit kelimek a pak si mohl dat refill kolikrat chtel. Vychcani Cesi si zacali nosit kelimky z domova a kradli. Stejne to je i se samoobsluznyma pokladnama, Cesi prijedou s plnym vozikem, nauctuji ale jen neco a se zbytkem se snazi projit bez placeni.

Holt nekdo ma moralni zasady a nekrade i kdyz mu system to nabizi a Cesi zadne zasady nemaji a tak kradou kde muzou.

Dalsi priklad je auto pojisteni. Cesi kradou tim, ze hlasi falesne pojistne udalosti ale pak se strasne divi, ze jejich pojisteni dosahuje zavratnych vysek a pojistovny se snazi premium zvysovat, aby pokryly ztraty. Typicky Cech to nepochopi.

4 Hanka K. Hanka K. | E-mail | 16. ledna 2012 v 3:48

Kolik toho clovek muze vypit? Napriklad kafe v mekaci nejsem schopna vypit ani jedno, pokud to neni McCafe, tam udelaji Latte nebo Cappuccino, Espresso.
Ani nevim, jestli je tu vubec free refill.

5 Eda Eda | E-mail | 16. ledna 2012 v 4:46

to mně připomnělo, jak jsme jeli se švagrovou a bráchou z Brentry do centra Bostnu přednostenským pruhem pro auto obsazený třemi pasažery a já se bráchy ptal, proč čuměj ti policajti na nás dalekohledem. No, voni tady asi bydlej taky Češi, začali vozit nafukovací figuríny.... :-)

6 Jiřina Korčáková Jiřina Korčáková | E-mail | Web | 16. ledna 2012 v 5:08

[3]: Kdybyste napsali, že se to tady v Mekáči nedá jíst, tak bych s vámi vřele souhlasila. Tady se to skutečně nedá žrát. Zajímavé je, že venku mi to chutnalo.

Ale jinak s vámi nesouhlasím vůbec v ničem. Do McDonalda nechodím, ale například v Ikei mají tenhleten bezedný nápoj zavedený už léta, mají to myslím teď zavedené u kafe, a snad i u Coly. A v životě jsem s tím neměla problém. Oni to mají ale zavedené všichni u nápojů, o které já nestojím a kafe mají všude tak hnusné, že bych ho nechtěla ani zadarmo. A Colu také nepiji a vůbec mi neschází.

Na samoobslužné pokladny chodím velice často a zase - v nikdy jsem se tam s tím, co vy píšete, nesetkala. Také nevím, jak by se to dalo udělat. Mají to vymyšlené tak, že se to snad ani ošidit nedá.

No auto nemám, tak s pojištěním nevím, ale v devadesátých letech jsem byla  přesvědčena o tom, že k nám jezdili páchat pojišťovací podvody snad z celé Evropy, hlavně Španělé. Velice rychle odhadli slabinu systému a kromě toho u krádeží hlásili úplné nesmysly. To auto by muselo být nafukovací a to, co tvrdili, že jim bylo ukradeno, by mohl povalovat v autě jenom úplný pitomec.

Já jsem kolem roku 89 pracovala jako knihkupec, a mohu říci, že nejbezohlednější zloději byli Italové a Němci. Američané se zase do všeho pletli a vždycky byli ochotní drát se za práva údajně poškozovaných, ale zajímavé je, že to nikdy nebyli prodavačky. Vždycky to byli ti zloději, komu pomáhali. Italové a Němci je měli prokouknuté a zneužívali je fest. Na druhou stranu, když vás přepadnou a voláte o pomoc, můžete dát jed na to, že pokud někdo přijde na pomoc, bude to vždycky Američan. Ostatní všichni utečou.

Dobrá, sice s vámi nesouhlasím, ale vlastně vůbec nevím, proč je hájím. Češi se skutečně navzájem okrádají a škodí si, jak mohou. Uráží se navzájem a není jim co věřit. To, co vy tady píšete, je toho dokladem. A zásadně se nikdy nikdo nikoho nezastane, pokud to není zrovna Václav Havel, který to ovšem po pravdě vůbec nepotřebuje. To je také typické. My zásadně pomáháme jenom tomu, který pomoc vůbec nepotřebuje.

7 Hanka Kavan Hanka Kavan | E-mail | 16. ledna 2012 v 5:33

Nebyli to bratri McDonaldove?

8 Vlastik Vlastik | 16. ledna 2012 v 5:55

Bratri McDonaldove meli puvodni Mc Donald v jizni Kalifornii. Krocovi se libil jejich setup, a tak od nich koupil pravo otevrit McDonalds. Nejlepsi hamburger je v Kalifornii momentalne u In n Out. Doporucuji, pokud mate radi hamburgry.

9 Vlastik Vlastik | 16. ledna 2012 v 5:56

Jak je to v cesku s ubrouskama? Jeste porad setri?

10 Hanka K. Hanka K. | E-mail | 16. ledna 2012 v 7:03

Kde je maso? Pod citronkem?

11 marty marty | E-mail | 16. ledna 2012 v 7:25

Tady v Berline to u Mc Donalds je stejne jako v Cesku - jeden napoj pres pult a hotovo. I kdyz minimalni mnozstvi je 0.5l;
volne pristupne jsou pouze v KFC a Ikea, kde muzete predlozit kartu "Ikea-Family" a dostanete hrnicek a muzete si vesele cepovat kavy, co hrdlo raci. Pokud si tam koupite colu, sprite, atd, plati to stejne. Je tu dost lidi, kteri si nosi svuj hrnecek z domova a prolevaji hrdlem taky, ale to je nejak tak tolerovano, nechce se mi verit, ze by to nikdo nevidel.
Kdyz diteti spadne talir s jidlem na zem, dostane zadarmo nove, to me velmi prijemne prekvapilo.

12 Boris Boris | E-mail | Web | 16. ledna 2012 v 7:59

Tu to funguje v Ikea. Mimochodom, ak by to bolo v centre, dialo by sa asi nieco podobne ako v Prahe. Hrdost ludom zobral bolsevik.

13 Sráč Sráč | Web | 16. ledna 2012 v 9:16

McDonald se v České republice zbavuje toho největšího shitu ( rozemletá kopyta atd. ). Přizpůsobil se českým podmínkám :-D

Heydrich naučil Čechy nacpat si břicho laciným šuntem a v těch sračkách se plácáme pořád. Díky mizernému žrádlu je ČR na prvním místě ve výskytu rakoviny tlustého střeva a konečníku. :-!

14 honza dc honza dc | 16. ledna 2012 v 9:19

cau, rosto bohuzel nemas pravdu v USA rozhodne neni refill vsude.

Cim vice je ta oblast horsi co do bezpecnosti tak tam refill neni, v DC znam jedno takove misto. V Miami u burger kingu kousek od ocean drive taky neni refill, protoze se jim tam mnozili vychani cechaci a nemci ktery tankovali ve velkym.

H

15 Jirka M Jirka M | 16. ledna 2012 v 9:54

Však on Vás uslintaná lůzo z Prahy Rosťa smaže včetně zapšklého dědka Vaňka :-D

16 Karel Dobiáš Karel Dobiáš | 16. ledna 2012 v 9:59
17 Vladimír Hadraba Vladimír Hadraba | E-mail | 16. ledna 2012 v 10:25

Tak to je jenom o obchodní politice toho kterého obchodu. U KFC v Teplicích systém "bezedného nápoje" funguje a dokonce je to i přesně takto označeno.

18 Pavel Pavel | E-mail | 16. ledna 2012 v 10:32

Vladimír Hadraba.

Vážně? Tak to se tam pojedu podívat ....bo to mám kousek.

19 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 16. ledna 2012 v 10:50

U Mekáče jsem nikdy nebyl a nikdy tam nepolezu. Podobně do toho svinstva na křidélka. Ten hnus se nedá ani spolknout. Zvracel bych. Tůdle jsem potkal děti kolem 8 let na výletě v Praze. Nacopak se nejvíce těšíte. Na ZOO? "Ale kdepák na ZOO.  Na  Mekáče. Babička mi dala sto korun a všechny je můžu utratit. Já se tam k tomu Mec Donaldovi těším."  inu, burani.

20 honza honza | 16. ledna 2012 v 10:55

V KFC to tak funguje v ČR všude, JENOMŽE:

1. v momentě, kdy to zavedli zvýšili obsah CO2 v nápoji takovým způsobem, že napustit plný kelímek je tak na pět minut, protože pění a pění a pění a pění.

2. následně zmenšili obsah kelímku tak na 2,5 deci, abyste si toho nápoje náhodou nemohli příliš mnoho odnést sebou.

Jednoduše řečeno: S americkým refill se to nedá srovnat.

Každopádně ani v severní Americe to není všude stejné. Třeba ve Vancouveru měli s refilováním problém a obecně ve městech, kde je hodně houmlesů refilují neradi. Ani tam nemusí být Češi nebo Němci.

21 bezedny napoj bezedny napoj | 16. ledna 2012 v 12:11

tak ta blondynka vypada spise na nemeckou turistku a co ja vim jeste jsem se nikdy nesetkal u nas v australii aby MEKAC nabizel svym zakaznikum BEZEDNY NAPOJ ... holt v americe tam je blaze tam se m..... na podlaze a v americe tam je hej z k..... tece petrolej ...

22 bezbřehý oportunismus bezbřehý oportunismus | 16. ledna 2012 v 12:53

[21]: Ta první čepuje už druhý kelímek a ta druhá za ní má připravenou flašku. :-D

23 J.Novotny J.Novotny | E-mail | 16. ledna 2012 v 13:06

[6]:Pani Korcakova kritizujete jine ze maji hrubky v pravopise ale sama jako spravna ceska nevite kdy psat tvrde -y- a mekke -i- jak nam sdelujete: "že to nikdy nebyli prodavačky" Vezte ze ony ty prodavacky se vzdy pisou s tvrdym -y- spravne cesky i v Praze.

Mimochodem v Hodonine je pravy opak toho co pisete - napoje zdarma zakaznikum a lide se chovaji prevelice slusne ke kazdemu i cizincum a nikdo nekrade a nesvindluje jako u vas v Praze. Vite to? Byla jste nekdy v Hodonine? Vite ze tam jezdi vlaky kdyz nemate auto? Prijedete se podivat?

24 Hanka K. Hanka K. | E-mail | 16. ledna 2012 v 13:09

[23]:Ve sklipku taky?

25 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 16. ledna 2012 v 13:24

Ta blondata holka neni nemecka turistka, ale jmenuje se Brooke Hogan a je tady od nas z Tampy.

26 possum possum | E-mail | 16. ledna 2012 v 14:33

No, tak v Australii taky Maccas nema piti bezedne. A zradlo hnusne. Tedy v cesku bylo jeste horsi. Hungry Jack tady ma bezedne piti a burgry lepsi. Je ale zajimave, ze ackoliv v licenci, jidla se chutove velmi lisi v ruznych statech. Treba Mars bar se v cesku neda jist, jelikoz je blijne sladkej. A ja sladky rada!

27 cenzúra cenzúra | E-mail | Web | 16. ledna 2012 v 16:01

Pán Hedvíček, čo napríklad napísať komentár o účinkujúcích v kauze Gorila  - ak žiadajú po cenzúre zastrašovaním po vydavateľoch wwww.anet24.com/world - ???? :-?  O_O

28 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 16. ledna 2012 v 16:08

V USA mne překvapilo, že snad před každou  prodejnou s voňavkam stál stojan, kde si mohl každý kolemjdoucí  vzít zadarmo v malých skleničkách vzorky. Poprvé tak učinila jedna firma  z Francie v Čechách u metra "Anděl"  na Smíchově. Nabídka voňavek jako vzorek zadarmo, tak to dopadlo katastrofálně! Když našinci zjistili, že ty lahvičky jsou  k mání zadarmo, tu vrhli se na ten stojan, brali do kabes plné hrstě a potom se strhla krutá rvačka!
Od té doby ta firma malé vzorkové lahvičky prodává jednu za dvacet korun. Tolik totiž stojí výrobní cena, tedy režijní onoho malého množství. A voňavek si už nikdo ani pořádně nevšímá! A proč by, když  se  za ně musí platit!  Jinak, když do Prahy s velkou slávou - je to Americké!!!- vtrhl Mekáč, z našich pultů úplně  zmizely bulky! Místo nich se prodávají sladké, doslova hnusné něco, co se vydává za  housky!  Je to blátivá strava, které se nenajíte. A co bulky? Jednalo se o tukové  housky, napůl rozříznuté a do nich se dávaly samé dobroy. Máslo, vlašák, vajíčko, salámek, a bylo několik druhů. Chutné a oblíbené!  Tahle dobrota je už vidět jen  v seriálu Komisař Rex a tuhle dobrotu nejvíce miloval služební vlčák Rex. Jdnolo se o Wídeňskou housku s máslem a salámem, kterou Pražáci už jen mohou Vídeňáku.m závidět. A přitom ta bulka má původ z Prahy! Místo ní máme nyní blevajs od Mekáče!

29 Petr Petr Petr Petr | 16. ledna 2012 v 16:37

[3]:Vazeny pane, vy to pisete jako by Cesi byli hovada. Vy jste mozna doma take krad'.
Vsichni Cesi nejsou to co tu slintate. Kruci fix.
V Praze je zlodeju a oficialnich, pravda, hodne. Maji dobre skoly v cizine, viz Kozeny a Triska a dalsi, Ale vetsina Cechu a to absolutni je timto vasim dilem v podstate urazena.
Jinak. Raderji ten bucek se zelim, nez ty sracky v hotdogu ci hamburgeru.
Mate  poneti z ceho se hamburger vyrabi ? Poslu vam recept. :-D  :-D  :-D

30 David David | 16. ledna 2012 v 17:01

V CH zadny bezedny napoj u McDonald's nebo Burger King nikdy nebyl. Existuje to ale v Ikea restauraci arcit ne v kazde, musi to byt ale Ikea kalisek.

31 David David | 16. ledna 2012 v 17:04

Baba urcite nepije normalni soft drinks (ca. 25 kostek cukru na litr), nybrz jejich dietni varianty.

32 David David | 16. ledna 2012 v 17:05

[25]:Je urcite blondata od prirody, ze?

33 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 16. ledna 2012 v 17:08

[29]:Nechci Ti brat, Petre Petre iluze, ale Tvoje otazka "Mate poneti z ceho se hamburger vyrabi", je tuze naivni. Pokud jsi presvedcen, ze ten "bucek se zelym", ktery bys Ty uprednostnil je zdravejsi nez hamburger v Mc Donaldu, tak Te popadla slepa vasen. Kdybys vedel cim ta prasata v Cesku (a potazmo vsude na svete) krmi, aby rychleji nabirala vahu, mozna by ses nestacil divit. Pro Tvou informaci: Velke monopoly, jakym je napr. KFC, nebo Mc Donald, maji velmi prisne (pravidelne) interni inspekce, ktere alespon (castecne) zajisti, ze ten sajrajt, co se tam prodava je zdravotne nezavadny a koncern si dava zalezet na tom, aby suroviny byly od dobrych, renomovanych  dodavatelu. Jinak by je totiz konkurence zlikvidovala. Tim vubec nechci tvrdit, ze produkty v Mc Donaldu, nebo v Burger Kingu (muj oblibeny hamburger) jsou zdrave, ale domnivat se, ze napr. vepro knedlo zelo, ktere si das v nejake ceske hospode je zdravejsi, nebo lepe receno mene nezdrave je plana iluze.

34 David David | 16. ledna 2012 v 17:08

U McDonald's jsem byl davno pred autorem clanku, zde je otevreli v 70. letech nejdrive ve francouzske casti (Geneva, Lausanne), takze vim o cem mluvim.
Davno predtim zde byla Cindy "fast food" od Mövenpicka, ktery chutovne strcil vse ostatni po pytle.

35 David David | 16. ledna 2012 v 17:14

[33]:What Are Chicken Nuggets Made Of?

http://www.youtube.com/watch?v=T67DvoH2H3E

Dobrou chut!

Ja radeji to knedlo zelo vepro, kdyz neni jine volby.

36 David David | 16. ledna 2012 v 17:19

Nesrovnatelne zdravejsi nez knedlo zelo vepro:

http://www.youtube.com/watch?v=bjmYkPkjnVo

37 Anti Anti | E-mail | 16. ledna 2012 v 18:10

[29]: @ Petr Petr:

Pisi o Cesich jako by byli hovada, protoze oni hovada jsou. Vyjimky, se tam nepocitaji, protoze ty se daji spocitat na prstech jedne ruky...

38 Jiřina Korčáková Jiřina Korčáková | E-mail | Web | 16. ledna 2012 v 20:50

[23]: Je to tak, pane Novotný, skutečně jsem tam udělala hrubku. Omlouvám se za to. Psala jsem to v rychlosti, po probdělé noci, poněvadž v práci teď momentálně opět zaskakuji za své silnější kolegy a sloužím i noční služby - k ránu jsem už vždycky úplně vyřízená, téměř omdlívám a doma pak naopak nemohu usnout, tak si ještě k snídani dám na chvilku počítač, než mne to sklátí podruhé a konečně i já padnu za vlast.

Ano, máte pravdu, tu chybu jsem tam skutečně udělala a ve větě  - nikdy to  nebyly prodavačky - se opravdu píše tvrdé Y. Opravdu mne to mrzí. Ano, mrzí mne to, je to tak a jsem ráda, že v Hodoníně, když nemáte auto, jezdí vlak. U nás jezdí, i když to auto máte. My jsme ovšem ta nenáviděná Praha a v Praze je  bohužel dráha drahá. Strašně drahá. Takže ne, do Hodonína nepřijedu, kde bych na to vzala ... a to je velká škoda, protože, to mi tedy věřte, Coca Colu bych tam nepila.

S bezedným nápojem to ovšem nemá nic společného a já nemám ve zvyku kritizovat tady něčí hrubky v pravopise. To jste tedy hrubě zkreslil, pane, protože to by tady to kritizování nebralo konce a nikdo by to nepřežil. Pokud jsem se o nějakých hrubkách zde zmínila, byly to moje vlastní a učinila jsem tak ze své vlastní svobodné vůle, aby mne jednou v budoucnosti nemohli nepřátelé obviňovat, že jsem bez chyby. No a vidíte to, stejně mne obviňují, teď pro změnu zase proto, že mám chyby a ještě jsem se nechala i od cizinců okrást, ačkoliv žiji v Praze. Nevídáno!

To mi tedy řekněte, pane profesore, proč jste si ausgerechnet zrovna mne vybral za nepřítele?

No jo! Proč? A proč jste si mne vybral za nepřítele zrovna vy? 8-O

39 Jiřina Korčáková Jiřina Korčáková | E-mail | Web | 16. ledna 2012 v 20:52

ROSSI, VY PRÝ JSTE MI ZAKÁZAL VKLÁDAT KOMENTÁŘE? TO JAKO NA ŽÁDOST PANA PROFESORA NOVOTNÉHO?

40 Jiřina Korčáková Jiřina Korčáková | E-mail | Web | 16. ledna 2012 v 21:03

[33]: TO BUDE ASI PRAVDA, JÁ TOMU VĚŘÍM. Mně to venku chutnalo, ale v Čechách tahle inspekce zjevně nefunguje. Tady se to nedá žrát už od samého začátku! Mám na mysli toho MacDonalda, ale i KFC.

41 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 16. ledna 2012 v 21:57

Pokavad se me tyce ,tak domaci kuchyne je to nejlepsi co muze byt. Asi patrim k tem mizerum
kteri  maji  stesti.  Svickovou  s  knedlikem kterou umi  udelat moje manzelka bych nevymenil
ani za sto  hamburgers. Dneska jsem mel  segedinsky gulasek s cernym” Holsten german strong beer”
Kanadani  neznaji drstkovou polevku ale ja bych se po ni utloukl. Kanadske zeny neumi  varit a tak za ne vari  cinani , indove,vietnamci a lidi se tady cpou tim neradem z oceanu. Samozrejme namam na mysli
ryby ktere take mam rad.

42 J.Novotny J.Novotny | E-mail | 17. ledna 2012 v 0:03

[38]:Vazena pani Korcakova asi to je reakce profesora cestiny kdyz ho nekdo kdo sam dela chyby v rodnem jazyce kritizuje. Mimochodem byla jste to vy kdo poukazal na "hrubky" v jednom z mych prispevku zde - prectete si to znovu sama ve vasem prispevku - ergo ipso vyhlaseni valky prichazi od vas a nikoliv ode mne. Vase unava z prace vas omlouva ze jste nepostrehla ze vyzva byla pro vas prijet do Hodonina vlakem a nikoliv jak pisete ze vas to mrzi ze v Hodonine "jak nemate auto jezdi vlak." Puvodne to bylo pozvani pro vas do Hodonina prijet kdyz nemate auto - vlakem z Prahy. Toz tak!Proc si myslite ze si nekdo vas vybral jako nepritele? My vsichni vas tady milujeme to snad vite? Byla jste uz nekdy z Prahy venku treba v Dublovicich v Cechach? Vite jak tam je prekrasne?

43 Zaskolacek. Zaskolacek. | 17. ledna 2012 v 0:33

Ani ta cestina neni dokonala.Pamatuji si syrob ve vybranych slovech.

44 Jiřina Korčáková Jiřina Korčáková | E-mail | Web | 17. ledna 2012 v 5:44

[42]: Pane profesore, já jsem pochopila, ale bylo mi žinantní přiznat se, že nemám na vlak. No tak teď už je to venku. Nemám ani na to kolo a nepojedu k vám na kolečkových bruslích. :-?

45 MyCZurinka MyCZurinka | 17. ledna 2012 v 16:58

slysela jsem o CSraCSkem napoji KOFOLA a ptam se starickych pametniku zda se to da srovnat s cola ?  Aj zdali KOFOLA porad existuje ?

46 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 17. ledna 2012 v 17:20

Kofola chutove pripominala  Coca Colu
pouzitou k preprani spinavych ponozek.

47 MyCZurinka MyCZurinka | 17. ledna 2012 v 17:35

mile Hara-mule, kdyz jste tak ynformovanej muzete mi posvetlit co znamena znaCZka SSM ?

48 MyCZurinka MyCZurinka | 17. ledna 2012 v 17:41

musim se tady duverne vyzpovidat :
1. poprve a asi naposledy jsem pozrela BURGER v Hong-Kongu a to jen proto ze jeden fira z British Telecom mne varoval pred tamejsimi bakterkami nejsmeli na ne zvykli ze snadno dostat scaCZku.
2. Jak je to bakterkami v CS ? Taky sraCZkove jako v Mexiko ?

49 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 17. ledna 2012 v 17:54

[47]: Jen tak pro vysvetleni, absolutne nic na me neni  mileho a muj  konicek je lidi srat.
Pokavad se meho jmena  tyce  tak  po  staleti  moji predci se jmenovali Haramule
tak si muzes  tu carku uprostred meho jmena strcit do (vulgarni slovo)  Co znamena
SSM  to si lehce zjistis ,ale v mem pripade soudruzi pouzivali “ NO’a to jsi si take jiz
zjistil  a tak proc tady sekas patky. Jinak tve komentare rad ctu,povazuji je za vtipne.

50 David David | 17. ledna 2012 v 17:55

[45]:Zajed do stare vlasti a ochutnej ji. Mnohem horsi je ze ceskozlodeji chlemstaji Gambrinus (skoro stejny hnus jako americka piva no offense) a jine pivo ocividne ignoruji.

51 MyCZurinka MyCZurinka | 17. ledna 2012 v 18:19

[49]: vazeny pane HARAMULE slibkuji polepsovnu co se tejCZe te hyphen ( jazykozpytce MASA jiste zaujme ze hyphen je slusne PANENSKA BLANKA , BUDDHAzel je tech panen v souCZasnovnu pomalu uz i na PANENSKEJCH VOSTRUVKACH v Karibou ). A terazky vazeny HARAMULE uz bez prdele : mam potize pochnapat tu vasi skladbu vetnou f tom poslednim emajlu, no kydynk. Muzete mi to prelozit do Hochtschechisch ?????

52 MyCZurinka MyCZurinka | 17. ledna 2012 v 18:29

[50]: Stara Vlasta ve stare vlaste chlemtala KOFOLA a polejvala s tim papirovou pyramidu pod niz byla uschovana ziletka za ucelem zostreni te ziletky aby se usetrilo. Tuto method pry vynalezl mne dosud neznamy CZlepsovatel ktery dodnes ceka za to na Nobelku bo ta by koplo par euroMELOUNU. Neznas DAVID coby Mlady Chemik jak to vozmozno ze KOFOLA zostruje ziletky ? pritomni FYZIKove my vysvetlete how come ze i pod papierovou piramydou se ziletky zostri. Pan RH je specyjalista na HILBERTuvy prostorne prostory tak snad to nekdo podlozi KVANTOVE MECHANICKY bo brouseni ziletek je zalezitost ciste mechanicka, no ne, vy voliCZci ??????????????

53 MyCZurinka MyCZurinka | 17. ledna 2012 v 18:37

[52]: opomnela jsem zduvodnit proc stara Vlasta ve stare vlaste tak usilovne zostrovala pouzitou ziletku. inu zde je 7 duvodu pro PITRALON v roztoku po holeni :
1. Vlasta ve vlaste se chtela poprve VYHOLIT bo to slysela v tv ze se to v US nosi a ona by se chtela zalibit panu RH bo ho obdivuje jako jedna z mala v CeskoZlodejsku
2. Vlasta ve stare vlaste musi setrit, 3. kdo setri ma za 3, tak si ji vy3
4. 4, tak si ji vy4
5. 5, tak si ji vy5
6. 6, tak si ji vy3 fest
7. Pitralon je nase znaCZka ktera osvezi po holeni bundiCZky

54 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 17. ledna 2012 v 18:41

[51]: Rad,ale vyjadrete se presneji. Nevim co tu neni jasne?

55 David David | 17. ledna 2012 v 18:41

[52]: Ze by Kofola nebo jakakoliv jina cola ziletky zostrovala je mi novinkou. Dodnes jsem se domnival ze je spise rychle koroduje.
Zostrovani ziletek neni tak jednoduche, je treba ziletku nasmerovat podle meridianu a umistit ji ve vysi kralovniny komory (proporcionalne) v pyramide. Kdysi byl o tom porad ve skopcacke televizi a udajne to fungovalo, navic to podlozily obrazky z REM. Sam jsem to jeste nezkousel. mas - li casu nazbyt zkus to az poletis do stare vlasti.

56 MyCZurinka MyCZurinka | 17. ledna 2012 v 18:53

[49]: [54]: Vitezoslavny Haramule (born 1945-5-9 nemylili mne muj mlady Alzheimer) nechapu co basnik chtel rici
sluvkem NO' , nechapu co znaci "sekat patky" (snad platky ? ale to my nedava smyslnosti). Su asi prilis mlada na ty vase povaleCzne kydy. Nechtel byste mne prilitnout douCZovat CZsky ? Byla bych k vam mylouCZka, no kydynk

57 MyCZurinka MyCZurinka | 17. ledna 2012 v 19:03

[55]: Hi Dave , lieber Herrn DAVID , jste chytrej s tou korozi, ale jste jen Mlady Chemik (slysela jsem o casopisu Mlady Technik , zdalipak still xistuje ? ). Ja vam vysvetlim ze to zostrovani pod piramydou funguje na principu KAVITACE aka CAVITATION, principu to stejnem na jakem funguje to CCCPske supertorpedko zvane SHKVAL ci SCHKVAL . Najtete si na www a lepe se vam povede obdivovat CCCPske vedce misto USSSA (United States of South A...). S tim SHKVAL to nejni zadna sranda, voliCZci

58 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 17. ledna 2012 v 19:06

V zaznamech StB jsem veden jako nepratelska osoba "NO" a ano, jsem na to patricne hrdy.

59 v.h. v.h. | 17. ledna 2012 v 19:10

Sekani patek znamena take delat vlny a nebo sekat frajera.Jde zde ciste o zizkovsky slang.

60 David David | 17. ledna 2012 v 19:27

[57]:O torpedu Skval byl pred ca. 10 lety obsirny clanek ve Scientific American. Proti vam jsem samozrejme pouze diletant. S kavitaci mame dodnes problemy dokonce v CH.

61 David David | 17. ledna 2012 v 19:28

[57]:Muzete mi objasnit jak kavitace v papirove pyramide brousi Gilletky?

62 MyCZurinka MyCZurinka | 17. ledna 2012 v 19:48

[60]: [61]: Lieber Herr DAVID, gerne posvetlim ale musim od stroje k jinym strojum ; zatim si njdete na WIKI SKHVAL ( CHKVAL neni v CH je to French) a taky si najdete PYOTR UFIMTSEF a VIKTOR VESELAGO , all in WIKI . Zjitra vam zadane posvetlim

63 Hanka K. Hanka K. | E-mail | 18. ledna 2012 v 9:47
64 Bezovak. Bezovak. | E-mail | 18. ledna 2012 v 16:46

[59]:Sekat patky = srazit podpatky u botou a vytahnout se do maxima.

65 David David | 18. ledna 2012 v 18:41

[63]: Mela jste precist muj prispevek [35]: mohla jste to vedet uz davno.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama