Email Arijane...

25. ledna 2012 v 18:29 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Puvodne na cs-clubu:

On Jan 24, 2012, Ross Hedvicek Sr. wrote:

Zajimalo by mne, kde jste prisli na to (Arijana obzvlast), ze Ron Paul je prijatelny na prezidenta. Uz jste slyseli o jeho napadech o zahranicni politice - jak by vyjednaval s Al-Qaeda, stahl veskere americke vojaky odkudkoliv ze sveta a pak by armadu zrusil?
Nikdo nezpochybnuje jeho napady s flat tax - ale jinak je to uplne nepricetny blazen!

Rosta
---
From: Arijana Baillie
Sent: Wednesday, January 25, 2012
Subject: Re: Ron Paul Anthem

DRAHY Rosto,

Ja hovno politice rozumim ale, jedna vec je me jasna a to je ze nam umiraji needlessly tisice mladych lidi kteri jsou ochotni bojovat pro nasi ochranu , verim ze je ti jasne to NO MATTER WHERE THERE IS ANY KIND OF NESTESTI MY JSME TAM PRVNI S POMOCI KAZDE ZEMI A ZA TO NAS CELY SVET NENAVIDI? PRI MOJI POSLEDNI NAVSTEVE V PRAZE JSEM VZALA TAXIKA S Rytirske do nemocnice navstivit tetu Vlastu ( jestli se nemyslim tak se jmenovalA TA NEMOCNICE Na Frantisku ? NEVIM TO JISTE : ( A TEN RIDIC POZNAL PODLE MEHO ACCENT ZE NEJSEM ZDEJSI OSOBA A KDYZ JSEM MU REKLA ZE JSEM S BOSTON TAM NAVSTIVIT UMIRAJICI TETU TAK SPROSTE NADAVAL NA AMERICA ZE JSEM Hesitated MU VUBEC DAT A " TIP" dodnes me mrzi ze jsem mu jej dala ( jak vis toto u je u nas tady zvykem ! ) Od te doby moje jedine prani je se vysrat na cizi zeme,
poslat illegals tam odkud prisli a nechat si nase TROOPS DOMA ABY OPATROVALI SVOJI ZEM.
Al-Qaeda i ostatni Muslims bych poslala domu nenavidi nas a nechat se vrazdit je ludicrous ! Omlouvam se za jadrna ceska slova ale what the heck Moravaci tak mluvi a me se to libi ! Jak vis politiku nenavidim at si kazdy dela co chce ale at nam sem nelezou a neporouceji co muzeme a co nemuzeme ! Ja se jim na jejich religion vykaslu at si veri na co chteji ale at nam zde nedelaji bordel , jen doufam ze Obama bude soon koncit !
Doufam ze jsem vas zadneho neurazila ale on the other hand I am sick and tired aby na nas lide plivali Best regards Arijana
P.S. Jednu otazku pokud se mohu zeptat what is the story about HAVEL ? BYL TO COMMUNIST NEBO TO BYLO DIVADLO ? PODLE TOHO CO ME BYLO RECENO TAK V CESKU DOPOSUD MAJI TY SAME HOVADA COMMUNIST kteri panuji dal ? THANKS AND GREAT DAY TO ALL OF YOU Arijana
---
Arijano,

Neni treba "rozumet politice", aby v tom mohl mit clovek jasno. Staci obycejna logika a nebo jak se rikalo na Morave "selsky rozum". Rad objasnim:

1) Dokud bude Amerika nejlepsi zeme na svete, do te doby bude zbytkem sveta nenavidena, jednoduse z obycejne zavisti. Hlupaci z Evropy nam zavidi taky, ale kvuli jejich vlastni zbabelosti proti nam nic primo neudelaji a tak budou radsi jen plivat, podsirat a podporovat a zasobovat zbranema arabske primitivy, kteri to udelaji za ne.

2) Dokud budou existovat ty ruzne variace arabskeho primitivismu, do te doby budou existovat valky. Laskave si povsimni, ze islam neni nabozenstvi, ale ideologie. Primarnim faktorem ideologie je nesnasenlivost vuci ostatnim ideologiim a snaha je porazit (napriklad komunismus a nacismus je ideologie). Islam je stejne nesnasenlivy a expansivni. Naopak primarnim faktorem nabozenstvi je snasenlivost (tolerance) - nic takoveho v islamu neni.

3) Islam je natolik primitivni, ze je mozne se proti nemu branit jen silou - vojensky. Eliminovat islam neni mozne - je jich uz bilion a vyvrazdit bilion lidi je sice mozne, ale tezko odhlasovatelne.

4) Neni mozne cekat, az islam a nejake mozne jine ideologie budou hrozbou Spojenym statum na hranicich USA. Valky proti nepriteli je nutno bojovat na uzemi nepritele = proto je nutne mit vojaky rozmistene po celem svete.

5) Lidske ztraty na vojacich nejsou dusledkem vyseuvedenych zasad, ale dusledkem liberalizace a celkove levicacke politiky Demokratu a vlivu tehoz na media a spolecnost, protoze ti vyzaduji humanistickou "boot on the ground". Nasledkem jsou mrtvi. Jiste si pamatujes, ze Bush starsi porazil Irak se ztratou nekolika desitek vojaku (a to se jeste postrileli mezi sebou), kdezto za Bushe mladsiho uz byly ztraty v Iraku v tisicich (i kdyz hlavne jako nasledek ruznych povalecnych bomb a ne puvodnich boju). TEDY: mrtvi z Iraku jsou zavineni nespravnou zahranicni vojenskou politikou.

6) Bush starsi mel tedy prekvapive daleko lepsi pristup k zahranicnimu valceni nez Bush mladsi. Ten pristup je: BOMBARDOVAT TY KURVY DOKUD SE Z TOHO NEPOSEROU. Vysledkem byl porazeny Irak a usetrene americke zivoty.

Vyseuvedene Ron Paul nechape, protoze je LIBERTARIAN (coz znamena, naivni idiot ceskeho typu, ktery zpusobi vic skody nez uzitku). Jeho nazory na zahranicni politiku jsou na urovni Obamovych.

A "story about Havel" - short version: Havel byl docela zly clovek, levicak a kolaborant s komunisty a je vinen soucasnou moralni i skutecnou bidou v Ceske republice, on jediny nese vinu na tom, ze tam komuniste nebyli nikdy potrestani a jsou v ruznych formach dodnes u moci. Pochopila jsi to spravne i ty z velke dalky z Bostonu.

Rosta



 

9 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 MyCZurinka MyCZurinka | 25. ledna 2012 v 19:21

pane RH krasne jste tu svetovou problematiku prosvetlil. Presto si dovoluji vylepsit vase prosvetleni aka lustraci Vaska :
On se postaral aby exKSCisti se stali "elitou" (volebni voliiici & jelita si je volili) byli EKONOMICKYMI A SPOLECENSKYMI VITEZI PADU KSCismu a aby OBETI KSCistu BYLY DOZIVOTNE PONECHANY V ROLI OBETI.
Tato PIRATIZACNI OPERACE byla PSEUDOlegalizovana umoznenim se ZUBOZENYM MASAM se zucastnit PIRATIZACE, TAKZE skutecni CeskoZlodeji nemohou byt trestani bo se CeskoZlodejske PIRATIZACE ZUCASTNILA TEMER CELA POPULACE

2 Petr Petr Petr Petr | 25. ledna 2012 v 19:29

Nahorer nekdo pise, ze vsichni Cesi snad nenavidi Americany za to, ze pomahaji vsude mozne. To muze napsat jedine osoba postizena. Myslim dusevne.
Mozna ze nekdo spojuje armadni ciny jako prvni sled a olejare hned v zavesu. To potom vypada vse jinak. Ale obecne maji Cesi k USA myslim dobry vztah, ci si USA povazuji. vec je druha, jaky maji amici vztah k Cechum. neksdtei zkuseni emigranti tam v USA porad  na Cechy trousi  nejake blevance
a mozna dost ovlivnuji, jako desni znalci, zejo, postoj USA k jejich pravlasti. Mam docela prehled o tom, co kde kdo nabulil CIA a CIC, jak tvrde bojoval proti komunizmu. Ale pionyrsky satek si vzal s sebou :-D  :-D  :-D  :-D

3 MyCZurinka MyCZurinka | 25. ledna 2012 v 19:33

to photo ve mne triggeruje otazky :
Ot1: jak pan RH vysvetluje ze VC na kolech vyhrali proti B52kam ?

Ot2: Taticek Krovi ale vyhecnul jihoYracany k pozvednuti se ale pak jim nesel na pomoc pricemz ponechal Sadamkovi choppers (letadla mu zakazal). To moc ethicke nebolo, cize ?

Ot3: je ta photo z maleho ale mileho ostrufku Diego Garcia ?

4 Milan L.A. Milan L.A. | 25. ledna 2012 v 19:37

Nechapu Rostovu vysvetlivku (6)"Vysledkem byl porazeny Irak a usetrene americke zivoty." Americke zivoty ta valka stala. Vysledek je jenom destabilizace, desetitisice zmrzacenych lidi a statisice mrtvych. Bohu zel vetsinou nevinnych lidi. navic Irak byl prirozenym nepritelem Iranu. Iran ma nyni zelenou....
Sadam ktery to drzel pod kontrolou je pryc a neexistuje sila ktera by tam udelala poradek.

5 MyCZurinka MyCZurinka | 25. ledna 2012 v 19:54

[4]: mily MILAN : kdyby se nebojovalo proti Adolfovi , mohlo se usetrit spousta zivotu, maybe . Zlu se musi odporovat (nerekl to i vas Vasek ? im not sure ale ja pisu fse by hart tj z hlavy ja si nemusim fse napred proverovat na www jako vy vsichi krome pana RH ten taky nosi fse v jeho HD co ma namontovanej na krku )

6 David David | 25. ledna 2012 v 20:56

[3]:Americane to ve Vietnamu vyhrali ale media to obratila v porazku.

7 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 25. ledna 2012 v 22:58

Ahoj Rosto, napsal jsi to Arijane velmi dobre. Jen bych si dovolil k Tvemu dopisu uvest dve doplnujici poznamky. Ta prvni je k bodu c.2. Islam ma dve interpretace Koranu: ta prvni je, dalo by se rici externi, pro nemuslimy, jakasi mirnejsi, ktera nabada (pouze) k nesnasenlivosti vuci vsem nemuslimum. Uz to je hnusne! Diky ni naivni zapadni levice v cele s Obamou roznasi bachorku, ze Islam je mirumilovne, nenasilne nabozenstvi. Ve skutecnosti neni ani jedno ani druhe - ani mirumilovny, tim mene nabozenstvi. Ta druha - interni, ostrejsi verze je vyhradne pro muslimy a ta uz nenabada k nesnasenlivosti, nybrz k vrazdeni. To v praxi znamena, ze zabit nemuslima, ktery odmita prijmout Islam nejenze neni hrich, ale je povinnosti dobreho muslima. Ta interni verze napr. nepripousti opusteni Islamu, ci konvertovani, coz se podle ni tresta smrti. Bylo to mozne videt pred nekolika lety v Afganistanu: muslim byl odsouzen k trestu smrti, zato, ze konvertoval ke krestanstvi. Pikantni na cele veci bylo, ze k tomu nedoslo v nejake venkovske kmenove spolecnosti ovladane Talibanem, nybrz v oficialni justici ve vlade prezidenta Karzaie (v uvozovkach) spojence Ameriky. Pripad byl nakonec vyresen, tak "aby se vlk nazral a koza zustala cela" - zmineny konvertita byl omilostnen, protoze byl shledan nesvepravnym. Kdyby svepravny byl, cekal by ho trest na hrdle.
Druhou vec, kterou bych rad doplnil je bod c.5. Pravdou je, ze Bush mladsi, respektive  jeho puvodni ministr obrany D. Ransfeld se nevyhnul (a zrejme ani vyhnout nemohl) nekolika taktickym, chybam ve strategii, za nez samozrejme nese hlavni zodpovednost prezident. Presto jsem subjektivne presvedcen, ze kdyby se invaze (druha valka) v Iraku odehrala za vlady Bushe starsiho, nebo kterehokoliv jineho prezidenta, ztraty na zivotech by byly jen nepatrne nizsi. Zaverem bych chtel upozornit vsechny, co s invazi Iraku nesouhlasi, ze pozustali pribuzni tech vice nez 5.000 Kurdu, (jakoz i statisicu dalsich povrazdenych v Sadamove ere), ktere Sadam Hussein nechal brutalne zavrazdit jedovatym plynem (pochopitelne vcetne zen a deti) maji jiste na vec jiny nazor. A na rozdil od naivni zapadni levice opodstatneny!

8 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 25. ledna 2012 v 23:00

Naprosto jasne a naprosto strucne receno.
A vystizne.
Richard Marcinko : Musime jim nakopat prdel driv nez oni nam. :-D

9 ostravak ostravak | 26. ledna 2012 v 0:47

[6]: Davide ty toho moc o te valce ve Vietnamu nevis, kdyz tvrdis, ze tu valku Americani vyhrali. ;-)

10 Karel S. Karel S. | 26. ledna 2012 v 1:28

[6]: The Saddest Day: 30 April 1975 (The Fall of Saigon)

http://www.youtube.com/watch?v=mcQoQDkhbYw&feature=related

11 Milan z Nevady Milan z Nevady | E-mail | 26. ledna 2012 v 2:53

Ron Paul se cely zivot dival na zenske
genitalie. Je to qualifikace na US presidenta?
Jeho politicke nazory Rosta popsal-nebudu ztracet cas. Cela ta Republikanska smecka
je na bliti a mne uz volby pred nejakym casem prestaly zajimat. Jen se mi libil comment od Anynky Coulter, ze Santorum neni presidential - ze spis vypada jako Asistant Manager.

God save America.

12 Eda Eda | E-mail | 26. ledna 2012 v 8:50

Ty musíš bejt dost ujetej, když se schováváš za jméno bolševickýho zločince...

13 Sráč Sráč | Web | 26. ledna 2012 v 9:16

Ron Paul se chce vrátit k politice 20. a 30. let. Amerika tehdy zažila ohromný rozkvět, ale v Evropě se dostal k moci Hitler.....

Pozn. Chtěl bych se zeptat Rosti, který kandidát na amerického prezidenta je podle něj nejlepší.

14 Sráč Sráč | Web | 26. ledna 2012 v 9:28

Romney je mi podezřelý. Tihle superslušňáci snadno podléhají vlivu nejrůznějších zákulisních skupin. Připomíná mi to stranu Věci veřejné.

Santorum je náboženský fanatik bez šance přesvědčit středové voliče.

Nejlepší je podle mě Gingrich. Je to tvrdý chlap, ale není to nezodpovědný kovboj.

15 jste blazni jste blazni | 26. ledna 2012 v 10:15

Jste vsichni zhuleni?

16 marty marty | E-mail | 26. ledna 2012 v 10:17

Souhlasim, pane Hedvicek.
Pro nektere by bylo treba zduraznit, ze islam nemuze logicky byt mirumilovnou ideologii, kdyz nerespektuje zadne jine nabozenstvi a neni mozne se jej jako viry vzdat - konvertovat. Na to je trest smrti.
Takze kdyz se krteny katolik rozhodne prejit k protestantum, smrt mu nehrozi, muslimovi ano. Na detech se pacha ten zlocin, ze jim neni doprana (napr. nemeckou ustavou "garantovana") svoboda vyznani.
Drive jsem si myslela a doufala, ze jen nevzdelanci a primitivove kazi celkovy image, nez jsem zjistila kolik lidi s univerzitnim a stredoskolskym vzdelanim se chova netolerantne a fanticky. Tady skutecne zadna osveta mluvenim nemuze fungovat.
Prectete si knizku od Thilo Sarrazina
"Deutschland schafft sich ab". Fakta a jednoduche pocty. Podtrzeno a secteno hruza v dohlednu.

17 OM OM | 26. ledna 2012 v 11:32

[Smazaný komentář] České protiamerické žvásty ...

18 MyCZurinka MyCZurinka | 26. ledna 2012 v 17:08

[16]: MARTY, Sie sagen Deutschland schafft sich ab, und ich frage nur :
Meinen sie vielleicht SELBSTVERWALTUNG ?

19 David David | 26. ledna 2012 v 17:27

[9]:[10]: Vzdelejte se experti z ceska. 1975 uz tam Americani davno nebyli, nesmite verit bolsevicke propagande ale neco jineho tam dodnes nemate.

20 David David | 26. ledna 2012 v 17:29

[13]:Dalsi expert, ano v 30. letech USA uzasne vzkvetala.

21 ostravak ostravak | 26. ledna 2012 v 18:13

[19]: Tvrdit, ze Americane vyhrali valku ve Vietnamu patri ke vzdelani Davida, takovym vzdelanim neni radno se chlubit. :-P

22 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 26. ledna 2012 v 18:24

Ostravak : Jisteze vyhrali - byla podepsana vitezna dohoda v Parizi.
A kdyz se stahli z Jizniho Viet Namu tak Viet Kong uderil.....
Prectete si neco jineho nez komunisticke vymysli stylu hrdinneho soudruha kapitana Jarose.

23 !975 uz tam  Americane davno nebyli. !975 uz tam Americane davno nebyli. | 26. ledna 2012 v 18:25

[19]: No voni ani Nemci nebyli v 45. v Rusku ani Japonci na Filipinach. Jo neni nad to bejt zdelanej jako David.

24 David David | 26. ledna 2012 v 18:30

[22]:Komunisticti nevzdelani curaci nechapou ze to bylo jako Irak nebo Afganistan. A z se odtamdud stahnou tak to bude opet "prohra" USA.

25 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 26. ledna 2012 v 18:33

Dyt ti to povidam ze byla podepsana vitezna Parizska dohoda....pak Americani odesli.
A pak napad komunisticky Viet Kong Saigon.
A navic soudruzi spoluobcani nebyla to valka proti Viet Namu ale valka proti komunistickemu severnimu Viet Kongu - se spojencem jiznim Viet Namem.
No jo no, rika se tomu obcanska valka , neco jako tridni boj ....to uz byste mohli vedet.

26 FK FK | E-mail | 26. ledna 2012 v 18:38

David - Ja vim, nechapou to protoze to slysi poprve.
Neco jako kdyz porad clovek slysi ze Nemci napadli Rusaky....ze to bylo v podstate opacne komunisti vubec nechapou.
A ze Stalin a Sovetsky svaz podporoval Hitlera pred valkou na plny pecky to uz zapomeli.
Co chces - komunisti jsou jako cigani - porad lzou a snad tomu i veri.

27 Pro Davida Pro Davida | 26. ledna 2012 v 18:46

[23]: "Schlesinger announced in April, 1975 evacuation from Saigon of the last US diplomatic, military and civilian personnel". Takze tam v tom 1975 jeste ti Americani byli. ;-)

28 Ano komunisticky curaku: Ano komunisticky curaku: | 26. ledna 2012 v 18:48

[27]:January 27, 1973 - The last American soldier to die in combat in Vietnam, Lt. Col. William B. Nolde, is killed.

February 12, 1973 - Operation Homecoming begins the release of 591 American POWs from Hanoi.

March 29, 1973 - The last remaining American troops withdraw from Vietnam as President Nixon declares "the day we have all worked and prayed for has finally come."

29 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 26. ledna 2012 v 18:49

27 - nech si rozumy z komunisticky wikipedye.
Tam si kdekdo da kdeco....
Jsou fakta.
A ty obvykle nejsou na netu.
Ze Saigonu se evakuoval veskery Americky personal vcetne vojaku.
A co ma byt?
Utek pred komunisty z Ambasady je valecna prohra?
To uz bylo davno...po vsem.

30 Byla podepsana vitezna Parizska  dohoda Byla podepsana vitezna Parizska dohoda | 26. ledna 2012 v 19:09

[25]: Franto, muzete mi prosim vysvetlit ktera cast v te Parizske dohode pravi neco o americkem vitezstvi? ;-)

31 David David | 26. ledna 2012 v 19:12

[30]:Vysvetli kde je te dohode neco o americke prohre, smrade.

32 David David | 26. ledna 2012 v 19:22

Ctete komunisticti curaci:

Vietnam, American Military Victory or Defeat?

May 2, 2009 | Written by Daniel Lagan | 29 Comments

There is often much discussion made on how the United States was supposedly bested in the Vietnam War by a group of “jungle fighters.” Many pundits will look at the American involvement in that war and scoff at the inability of the American soldiers who were sent there to achieve any sort of victory against a foe who is supposed to have been grossly incapable of handling the Americans in any real way. To most who look back on the Vietnam conflict, it is little more than a byword for the mishandling of American resources and a source of mockery of American military prowess. It seems to me that this is far from the truth however, and at least deserves a second look. When I research the Vietnam conflict, I see a valiant group of soldiers, fighting without the support of their people or their politicians, a war in which they were not given any real objectives or way to win. The American soldiers fought for years in a grisly war of attrition which they won in a landslide. The North Vietnamese certainly won the political Vietnam War, but the American soldiers won the military one.

The naysayers will certainly suggest that the Americans had to pull out of Vietnam in the end, but that has little to do with whether or not the American soldiers proved themselves capable of defeating the North Vietnamese. It has much more to do with the fact that Americans decided they didn’t want to do what it would take to fight the kind of war which was required to win against the North Vietnamese, so they pulled their soldiers out. Contrary to popular opinion, the US was not trying to win the Vietnam War at any cost, if that was the case, the Americans would have just used nuclear bombs and turned North Vietnam into a lake. The inability of the American soldiers to achieve victory is not a discredit to them or their military capability, but rather to the ignorance of American policy makers who thought they could waltz through a highly prepared and capable enemy. I believe that given the circumstances the US military was placed in, it was able to wage a cruelly effective war against its North Vietnamese adversaries. One must look no further than the casualty numbers of the North Vietnamese to see the facts supporting this conclusion. The United States lost around 60,000 soldiers in Vietnam. The North Vietnamese released a statement in 1995 suggesting that 1.5 million North Vietnamese combatants were killed in the Vietnam War. It is very likely that this number is far less than accurate. So why are “experts” so quick to discredit the American military for its efforts in Vietnam? The answers are less than conclusive.

The biggest attempt by the Vietnamese to make a legitimate military effort against the Americans was the Tet Offensive of 1968. This campaign by the Vietnamese made a lot of noise, but was overwhelmingly defeated by the American and South Vietnamese forces. To say that the Vietnamese took a sound beating would be a massive understatement. What is so sad about the Vietnam conflict is not that the American military was bested (it wasn’t), but how handicapped the American military was by its leadership. I wonder how things would have been different in Vietnam if the Americans had decided to stop handcuffing their soldiers by forcing them to fight a half hearted war.

It seems to me that in the Vietnam War the American soldiers were fighting a numerically superior enemy, on its home turf, with one hand tied behind their backs as a result of the political wrangling going on at home. The Vietnamese had decades of experience in the warfare that was about to ensue, and had also spent years making elaborate defenses and procedures for carrying out their unique method of warfare. They had miles of supply lines crawling all over neighboring countries the US soldiers were unable to touch, and the North Vietnamese also had the distinct advantage of being able to blend into their surroundings with an ease impossible to the Caucasian Americans. American soldiers went into Vietnam and from the get go were essentially fighting a body count war. That was the mission they were basically assigned, and they accomplished it with an ease which is somewhat unbelievable given the circumstances. America lost 60,000 soldiers in Vietnam, but helped killed over a million North Vietnamese. The Americans lost only six percent of the soldiers the Vietnamese lost. To me that sounds like not just a victory, but a major one.

33 Smrade??? Smrade??? | 26. ledna 2012 v 19:27

[31]: Davide, mirnete se ve vyrazech, pro vas nejsem zadny "smrade". Radeji se vzdelejte abyste pochopil, ze v podstate Americane tu valku s komunistickym Vietnamem NEVYHRALI. To je proste fakt a s tim se musite smirit.

34 David David | 26. ledna 2012 v 19:28

[33]:Rudymu zmetkovi budu rikat jak chci, soudruchu.

V podstate? Slintej tvoji bolsevickou propagandu jinde, rudochu.

35 David David | 26. ledna 2012 v 19:30

[33]:Vymlatili regularni severovietnamskou armadu. Boj proti teroristum je neco uplne jineho, musis si tvoje vzdelani z VUMLu ponekud zrevidovat, soudruchu.

36 ostravak ostravak | 26. ledna 2012 v 19:42

[3]: MyCZurinko vidim, ze s vasi Ot 1. proc VC na kolech vyhrali proti B52 jste rozviril ohnivou diskusi. Takze se pokusim odpovedet za Hedvicka. Kdyby Americane vedli tu valku proti severnimu Vietnamu tak jak vedli valku proti Nemecku a Japonsku, tak vezte, ze by Vitnamci na tech kolech do Sajgonu v zivote nedojeli, a ten Sajgon by se i dnes jmenoval Sajgon a nikoliv Ho Chi Minh.

37 David David | 26. ledna 2012 v 19:47

[36]:Precti si flight of the Intruder, jak Americane nesmeli vubec bombardovat vojensky relevantni cile a presto nakopali svernim Vietnamcum prdel. Teprve soustavne bombardovani severu prinutilo bolsevickou chatru aby se posadili k vyjednavacimu stolu. Takze kdo mel porad vojenskou iniciativu?

38 marty marty | E-mail | 26. ledna 2012 v 20:02

[18]: Ich weiss nicht genau, was Sie darunter verstehen.

39 David David | 26. ledna 2012 v 20:06

[38]:Nemecko se samo zrusi samospravou? :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

40 Zápaďák Zápaďák | E-mail | 27. ledna 2012 v 3:56

Rosto;

pehne si to Arijane nastinil; mas holt za usima.
Jen maly dodatek (mam hodne pratel mezi 'all branches of the armed forces'), tak mam info primo od kobyly. Za tim, jak maji US jednotky svazany ruce stoji uz od Bushe ml. zkurveny, chamtivi advokati v NYC, D.C. a okoli, z kruhu elitni a salonni Levice, 'well healed & connected', co zastupuji islamsky ksindl na Gitmu a v zakulisi maji vliv na inkrementalni zmeny 'in the rules of engagement.' Uvedu z toho jen tu 1. hovadinu, ze nasi kluci smeji strilet, az potom, co na ne zacnou strilet jihadisti. This is frigging nuts!
Jo, a ti prokleti 'shyster lawyers' dostavaji milionovy honorare od Arabu.
Vietnam nase jednotky vyhraly (Davide, diky za uryvek od D. Lagana; mi kamosi a vrstevnici, 'highly decorated', co prodelali nekolik tur v Namu [ treba 101st Airborne Screaming Eagles] mi to uz davno potvrdili), ale tehdejsi hnusny levicovy politici v Kongresu nenechali nase vojsko vyhrat a dostat S-Nam ze Sovetskyho vlivu. To nebyl nikdy cil narudlych prizdisracu v Kongresu. Podle myho by meli bejt vsichni popraveny za velezradu, nebo aspon dozivotni zalare. Krev 60K nasich kluku, co zahynuli drsnou smrti v dzungli maji na svejch paratech a co je ceka to je nemine. Takze se to da shrnout takto: our boys've won the battle(s) but the politicos lost the war.
Mycurine,
zopakni si oddelitelny predpony v nemcine. Infinitiv od 'schafft sich ab' je 'abschaffen' a to mj. znamena odstranit, zlikvidovat, ap. Verstanden, cappish?

41 ostravak ostravak | 27. ledna 2012 v 4:28

[40]: "War is politics by other means". No war is ever fought just to demonstrate military prowess. Wars are fought to achieve political goals. The Vietnamese achieved theirs (reunification of their country and removal of foreign troops) the Americans achieved nothing. But we Americans can get over this. ;-)
BTW, zopakuj si nemcinu abys vedel, ze se pri vice slovesech ve vete  predpona "ab" dava az na konec. :-P

42 Mila Mila | 27. ledna 2012 v 6:48

Muj manzel ve Vietnamske valce byl v rove 1968-9 a rovnez jeho dva bratranci. Manzel byl v grave registration, vybavoval mrtve vojaky. Byla to silena prace pro 19tileteho kluka po skole. Vybavil jich temer 700. Kdyz se vratil domu, lide na nej koukali  jako na vraha, pritom on vlastne ani jednoho cloveka nezabil, ale zazitky ma takove, ze ma nervy nadranc. Jeho bratranci o rok mladsi, jeden  byl u Marine a druhy byl sestrelen , letal s  helikopterou a byl zranen, je  invalida. Samozrejme mame mnoho znamych v nasem veku a mnozi byli tez povolani do valky. Nesli tam dobrovolne, ale na povolavaci rozkaz. Vsichni se shoduji v tom, ze valku ve Vietnamu prohrali (byli vlastne z Vietnamu odvolani) a nebylo nic doptazeno do konce. Mysli si, ze takto to vlastne dopadne stejne s Afganistanem. :-(

43 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 27. ledna 2012 v 10:27

Kdyz se veci nedotahnou do konce vzdy zbyde otazka recidivy.
Ovsem to by museli Americani vymlatit pul zemekoule aby byl klid....
Mozna i k tomu bude muset casem dojit.

44 MyCZurinka MyCZurinka | 27. ledna 2012 v 18:39

[40]: ZAPADAK v Zapadakove, nevnimam co se ti na moji deutsch and/or na moji reakci na MARTY's deutsch nenravilo ? jen se vyvet , synku :-))

45 Anti Anti | 27. ledna 2012 v 18:44

[19]:Vezmeme-li S&P 500 inflation adjusted, tak od 20 tych let do 1930 skutecne America vzkvetala velmi dobre. Pak od 30 do 35 se to posralo od 35 do konce valky znovu silny rust, pak do 1955 stagnace a od 1955 do 1980 silny rust...

To jen tak na okraj...

46 Anti Anti | E-mail | 27. ledna 2012 v 18:49

[26]: se vsim se da souhlasit, ale s tim jak Rusaci napadli Nemce... jestli myslite v 1941, tak to mi prosim dejte nejakej zdroj... o tom si rad prectu.

To ze Stalin planoval preventivni valku proti Nemcum jeste neznamena, ze ji zahajil. Nebyt stupidity Hitlera a silneho zasobovani SSSR z USA, tak Hitler Rusy prevalcoval a potkal se s Japoncema na druhe strane...

47 David David | 27. ledna 2012 v 18:54

[45]:O double dip recession koncem 30, let pan neslysel?

48 MyCZurinka MyCZurinka | 27. ledna 2012 v 18:54

[41]: OSTRAVAK , perfektni quote jste mi predbehl, ale mel jste tem prihlouplym davidkum & henry kissum sdelit ze ten vyrok je od VON CLAUSEWITZ ( ne davidkove to neni zadny witz na witzige Klausewitze :-) pro davidky : vojaci jsou pouhym nastrojem zahranicni politiky ktera je pouziva coby KANNONENFUTTER a oni jsou pak jeste hrdi na svoje vysoke ztraty na lidech a materialu. Mnozi jdo do nepovinne sluzby jen proto ze :
1. nemaji (brains for a) job
2. chteji PLACENE dobrodruzstvi misto nudne prace na assembly line nebo v ourade
3. je FUN BEZTRESTNE VRAZDIT a jeste byt za to PLACEN. V (pred)minulem Der Spiegel byl clanek plny vynatku z nedavno vyhrabanych WWII dopisu .DE vojacku jaka to byla FUN VRAZDIT ; jsu hluboce presvedcena ze tomu dnes neni jinak na nedavnych & soucasnych bojistich.

49 ostravak ostravak | 27. ledna 2012 v 19:07

[47]: Ctete pozorneji, pan nepise o 30tych letech nybrz o 20. a v to ma absolutni pravdu, ze USA vzkvetala.

50 MyCZurinka MyCZurinka | 27. ledna 2012 v 19:09

[18]: [38]: MARTY , was ich meine, sehe :

selbstverwaltung-deutschland.de

a vokolo, ok ?

51 ostravak ostravak | 27. ledna 2012 v 19:19

[48]: Ano, ten vyrok je od Von Clausewitze, uvedl jsem ho pouze na vysvetlenou, ze USA tu valku ve Vietnamu prohrali, i kdyz nejaky bloger Daniel Lagan si mysli opak. ;-)
Co se tyce davidka, tak to je opravdu povedeny "diskuter", ktery osocuje a urazi jine diskutery, myslim si, ze by mu to mel Hedvicek zarazit nebo ho aspon  upozornit na to jak se ma vest slusna diskuse.

52 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 27. ledna 2012 v 19:33

46 Anti - Ano. Uz jsem to tady psal takze se budu opakovat ale to nevadi. Ok.
Podle majora GRU Viktora Suvorova co v 70 letech utekl do Spojeného království bylo vse jinak. Stalin se podle komunistickeho uceni snazil na celem svete od pocatku vlady komunistu vyvolat svetovou valku - svetovy pozar ...aby pote na bodacich mohli prinest dobrodini komunismu a pokroku celemu svetu. Teto myslence bylo podrizeno vse: Totalni militarizace zivota v Sovetskem svazu a totalni vyroba urcena pro valku. Pripravili si dvirka do Evropy na jeji ,,Osvobozeni,, - obsazeni Polska, Besarabie, priprava na utok proti Rumunsku - odriznout Nemecko od nnafty atd.., .
Pripravili si 20 000 tanku se strelivem a letectvem az k hranicim ....a chteli vyrazit! Ale...Hitler se to domakl a o 14 !!! Dnu je predesel...tot cele.
Ma na to dukazy a dovede to vtipne vysvetlit. Je to i na youtube.
Doporucuji :-D

53 MyCZurinka MyCZurinka | 27. ledna 2012 v 19:37

[51]: co se tyce Damn Nam reco 2 read (part of) dz book DOMINANCE BY DESIGN
(nechytajte mne za slovoCZko bo ja pisu vzdy by heart = z hlavinky , mam holografiku v mym bioHD , mne netreba do www or wiki jukat , zas se mi chce (s nekym vy).ukat , vam ne :-))

54 MyCZurinka MyCZurinka | 27. ledna 2012 v 19:44

[52]: jo Suvorov & Kutuzov, to jsou moji hrdinove, ale jeste radeji mam PYOTR UFIMTSEV & VICTOR VESELAGO = CCCPsti theoretikova kteri umoznili ZNEVIDITELNENI OBJEKTU pro RADARky a v zarnem budoucnovnu snad i opticke, inu darek nad darky pro mile .mil

Ofsem jsou velikani na pr RH kteri se chteji ZVIDITELNIT a pak se divi ze na ne je plivano z CeskoZlodejska

55 FK FK | E-mail | 27. ledna 2012 v 19:50

Pro Anti : http://knihy.abz.cz/obchod/autor-suvorov-viktor-suvorov
Abych rekl pravdu vubec se divim ze to vydavaji ....Po tomto nezustane na komunistech nit sucha.....
ale ono cesi stejne moc nectou tak si to muzou dovolit.

56 ostravak ostravak | 27. ledna 2012 v 20:52

[52]: To ovsem je totalni blbost a patri to pouze do kategorie "senzacnich objevu", ktere se dobre prodavaji. Jenze... kdyz se pripravuji na napadeni Evropy tak nenecham popravit cely generalni s dustojnicky stab Rude Armady. Dale...proc tedy museli Americane zacit zasobovat Rudou Armadu po napadeni Nemeckem, kdyz by preci meli zasoby na valku a napadeni Evropy. Nakonec i svetovi historici Suvorovovy "spekulace" vyvraceji. ;-)

57 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 27. ledna 2012 v 21:11

Viktor Suvorov byl primo u zdroje informaci,byl jeden z nich protoze pracoval primo v rozvedce. Dokumenty ktere mu prosly rukama o nich se mohlo historikum jenom zdat.

58 David David | 27. ledna 2012 v 21:13

[49]:Pan psal o 20. a 30. letech nauc se cist. Period.

59 David David | 27. ledna 2012 v 21:17

[56]:Zasobovat zacali Anglicane, arcit nemeli z ceho rozdavat. Take jim ta vyzbroj potom v Singapuru chybela.

60 David David | 27. ledna 2012 v 21:21

[51]:Komunistum budu vzdy nadavat.

61 David David | 27. ledna 2012 v 21:24

[51]:Uzavreli primeri, kdyz predtim vojensky donutili bolseviky k vyjednavacimu stolu. Stahli se z pozice silnejsiho (valka s teroristy se neda vyhrat) a komunisticke kurvy samozrejme smlouvy nedodrzeli, uzasne vitezstvi, chytraku.
Opakuji, az se stahnou z Iraku a sheet heads se potom vymlati, bude to prohra USA, VUMLaku?

62 David David | 27. ledna 2012 v 21:27

[51]:Lagan je historik, skutecny. Ne jako bridil Krystlik. Ale ty musis porad mlit naucenou bolsevickou "pravdu".

63 David David | 27. ledna 2012 v 21:34

[48]:Je to Clausewitz a Kanonenfutter ma o jedno "n" min nez jsi napsal. Zdvojenim konsonantu pred vokalem se vokal zkracuje (pred "k" se misto toho prida "c", mimo deleni). U Kanone se "o" vyslovuje jako ceske "o" s carkou, nevzdelance.

64 David David | 27. ledna 2012 v 21:37

[45]:Ano, v 70. letech byl uzasny cas prosperity, hlavne na zacatku. :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

65 David David | 27. ledna 2012 v 21:39

[48]:A co je s temi, kteri nemaji prachy na college nebo jine vzdelani a vstupem do armed forces toho muzou dosahnout?

66 David David | 27. ledna 2012 v 21:39

[63]:Pardon, za vokalem.

67 David David | 27. ledna 2012 v 21:42

[54]:Last not least, nejhorsi jsou "vzdelanci", kteri zlepsuji zbranove systemy na zabijeni civilniho obyvatelstva a tez tech ubozaku naverbovanych do armady. Neznas nahodou nekoho podobneho?

68 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 28. ledna 2012 v 12:44

Ostravak - Na to ti mohu rici jen : VSE BYLO JINAK.
Nebyli takove popravy .
A vyzbroj prave na tech hranicich prisli.
Nejprve si o tom od toho pana tech cca 10 knih precti - a nech si dojmy.
Nemam prostor zde na cely popis kdyz on to vysvetluje a doklada cely prubeh poprav a utoku a mmobilizace a vubec celeych jednani od komunistickeho precratu v Sovetskem rusku.
Na to proste tady neni misto.
Dal sem na jeho kniky odkaz kazdy ma moznost si to precist a pote o tom polemizovat. Zatim o tom nic krome komunistickych polopravd nic nevis. Sorry.

69 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 28. ledna 2012 v 15:50

Mr. Real....spise snad Tovarisc Pravda net ?
Kde tam v tom clanku nahore pise pan Hedvicek neco proti Israelskeho?
Vubec sem tam nic nenasel.
Asi nemam patricne komunisticke vzdelani ktera dela z kol ctverce a ze ctvercu kola.
A kdyz nevyhrali v Iraku Americani , tak kdo tam vyhral ?
Vy s rusakama ?
Ja vim to je vase komunisticke prani.
NU to nebudet tovarisc Pravda.

70 FK FK | E-mail | 28. ledna 2012 v 15:53

A neco pro ceskoslovenske soudruhy :
http://www.youtube.com/watch?v=8EFdC1tSibg&feature=related
Poslechnete si co rika byvaly sovetsky obcan a vojak Velke bratrske rude armady. Vy paznehti komunisticky.

71 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 28. ledna 2012 v 16:04

Na tomto blogu se antisemitismus neprovozuje,zde se diskutuji problemy a pristup omezencum jako jsi ty je omezeny.

[Smazaný komentář]

72 V.H. V.H. | 28. ledna 2012 v 16:19

Jinymi slovy.Antisemita obvinuje druhe z antisemitizmu.Stare zname prislovi.Zlodej krice chytte zlodeje.

73 V.H. V.H. | 28. ledna 2012 v 16:55
74 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 28. ledna 2012 v 18:44

[Smazaný komentář] Mistre Real, racte si overit fakta, nez zacnete mluvit o "zabijanie" americkymi vojaky. O tom mluvite (byv evidentne antiamericky zalozen), ale o vice nez dvoumilionovem "zabijanie" Sadamem Husseinem v jeho ere nemluvite. Nechci se Vas dotknout, ale Vas antiamerikanismus - at uz cimkoliv zpusobeny - Vam spolecne s nedostatecnou informovanosti totalne utlumuje objektivitu. Jinak byste vedel, ze prave to "bombardovani" Iraku, jakoz cela invaze zajistila, ze i po vsech chybach a obrovskych obetech se masivni vrazdeni zastavilo a buduje se tam sice velmi pomalu, ale jiste (na tamejsi pomery) optimalni demokraticky system.

75 David David | 28. ledna 2012 v 19:10

Real je typicky postkomunisticky cesky curak. Porad na americany ale o rusacich zaryte mlci.

Reale jdi do prdele, rude hovado!

76 David David | 28. ledna 2012 v 19:10

[Smazaný komentář]Slovacisko, odprejskni na slovenske stranky.

77 David David | 28. ledna 2012 v 19:12

[Smazaný komentář]Zlociny ruskych kurev na jejich jizni hranici a jinde ti nevadi, rudy zmrde?

78 David David | 28. ledna 2012 v 19:14

[Smazaný komentář]Tvuj tatinek si mel na nej navliknout dve gumy, pitomecku.

79 David David | 28. ledna 2012 v 19:17

[Smazaný komentář]Rudy kretene, proc museli vubec bojovniky jako Bin Ladina vycvicit?

Znas na to odpoved, kozojebe a ovcomrde? :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

80 David David | 28. ledna 2012 v 19:35

[Smazaný komentář]Bez americkych "zabijaku" bys nebyl (coz by bylo docela dobre), slovensky hnupe.

81 David David | 28. ledna 2012 v 19:37

[Smazaný komentář]Argumenty na debilni vyroky nedomrdleho pitomecka? Tomu blbci chybi znalosti na vesnou diskuzi. Nech se vycpat kozojebe.

82 David David | 28. ledna 2012 v 20:05

S polemizujicimi curaky diskuze neni.

[Smazaný komentář]

[Smazaný komentář]

83 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 28. ledna 2012 v 20:21

Diskuse jsou pro lidi, polemiky jsou pro curaky.

84 Anti Anti | 28. ledna 2012 v 21:08

[47]: Slysel, ten nastal az po roce 1930 v letech 1930 - 1935, to jsem ve svem prispevku napsal... prectete si to jeste jednou...

85 Anti Anti | 28. ledna 2012 v 21:10

[49]: Ona vzkvetala i koncem 30 let (od roku 1935) a v prubehu valky enorme diky zakonu o pronajmu a pujce... jinak diky za pripominku Davidovi

86 Anti Anti | 28. ledna 2012 v 21:17

[52]: p. Kopecky, v tom se ovsem nelisime. ja netvrdim, ze Stalin nemel v umyslu zapocit valku. Ovsem ji nezapocal (alespon tak vyznel vas prispevek na ktery sem reagoval, ze to byli Rusove kdo zacali valku (quote: ...ze Nemci napadli Rusaky....ze to bylo v podstate opacne... end qoute). To ze jej Ada o 14 dni predbehl o tom pochybuji, cely prubeh valvky s Ruskem svedci o totalni nepripravennosti Ruska na jakoukoliv valku. Stejne tak to, ze Stalin zlikvidoval svuj generalni stab v cistkach a byl jej schopen obnovit az pozdeji v 1942. Bez zapadni pomoci a katastrofalnich chyb Hitlera by se SSSR zhroutil.

87 FK FK | E-mail | 28. ledna 2012 v 23:31

Anti - ja se nijak nehadam. A z vubec ne s Vami.
To se proste musi precist abyste to vzal z cele sire a poznal tu celou hruzu od pocatku.
Nema cenu to popisovat - prectete si vse bylo jinak - A budete lapat po dechu.
Proste to co bylo....tak to bylo jinak - a ten pan ma dukazy a sedi .

88 Jojo Jojo | 29. ledna 2012 v 9:38

Rosta, david je diskuter k pohledani a mmožná tu diskutuje jenom sám ze sebou.Ale s temi komunistama máte pravdu jsou to kurvy a vládnou nám porad.

89 David David | 29. ledna 2012 v 10:47

[85]:Deprese v USA skoncila az zacatkem WWII, vzdelej se a nepichej porad kozy.

90 David David | 29. ledna 2012 v 10:57

[85]:By 1936, all the main economic indicators had regained the levels of the late 1920s, except for unemployment, which remained high. In 1937, the American economy unexpectedly fell, lasting through most of 1938. Production declined sharply, as did profits and employment. Unemployment jumped from 14.3% in 1937 to 19.0% in 1938.[16]: A contributing factor to the Recession of 1937 was a tightening of monetary policy by the Federal Reserve. The Federal Reserve doubled reserve requirements between August 1936 and May 1937[17]: leading to a contraction in the money supply.

91 David David | 29. ledna 2012 v 10:58

[85]: The Roosevelt Administration reacted by launching a rhetorical campaign against monopoly power, which was cast as the cause of the depression, and appointing Thurman Arnold to break up large trusts; Arnold was not effective, and the campaign ended once World War II began and corporate energies had to be directed to winning the war.[18]: By 1939, the effects of the 1937 recession had disappeared. Employment in the private sector recovered to the level of the 1936 and continued to increase until the war came and manufacturing employment leaped from 11 million in 1940 to 18 million in 1943.[19]:

92 David David | 29. ledna 2012 v 10:58

Another response to the 1937 deepening of the Great Depression had more tangible results. Ignoring the pleas of the Treasury Department, Roosevelt embarked on an antidote to the depression, reluctantly abandoning his efforts to balance the budget and launching a $5 billion spending program in the spring of 1938 in an effort to increase mass purchasing power.

93 David David | 29. ledna 2012 v 11:01

[85]:Tolik k Double Dip Recession in the thirties, cesky experte, nejsi nahodou ynzenyr z vehlasne VSCHT?

94 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 29. ledna 2012 v 11:17

Anti - Podle toho Ruskeho spiona , a nemam duvod tomu neverit , byl prave Sovetsky svaz nejlepe a nejvice vyzbrojena zeme s drtivou prevahou v letectvu , parasutistech , tancich divizich a vojensky po vsech strankach.
Meli celkem pres 20 000 tanku - zdokladovano. Nejvice vysadkovych jednotek - zdokladovano. Nejvice del - zdokladovano atd atd. ALE  tim ze se pripravovali na utok tak vse pristrcili az uplne na hranice - koukali na sebe s Nemcema ktery delali zrcadlove TO SAME. A pak Nemci uderili - a vse co meli rusove na hranicich - predstavte si ze Vas nekdo prepadne zrovna se spustenyma kalhotama :-) tak prevalcovali a jeli dal do vnitrozemi. Zanechanym a napul znicenym ruskym divizim dosel benzin , nafta - zustali odriznuty...a cele to skvele vybaveni bylo k nicemu. Navic pusobil rozkaz nna Nemecke provokace pod hrozbou zastrelenim - takze Nemci utocili a Rusove se bali odpovedet - meli rozkaz. A o vsechny letadla prisli - viz prekvapivy utok na Pearl Harber. A aby schovali komunisti ze jsou zlocinci , tak jako kazdy zlocinec chyceny pri cinu ze sebe zacali delat blbce - byli sme blby, nevyzbrojeny, byli jsme bez veleni, Nemci meli lepsi techniku atd....vse byla lez ktera se stala pravdou. Byl to grandiozni komunisticky podvod.

95 David David | 29. ledna 2012 v 11:54

[94]:Soudruch z VUMLu pouze kolportuje bolsevickou propagandu, ze to SSSR ze zacatku prosral protoze byl zrovna ve fazi prezbrojovani (ze vsechna varovani Stalin suverene ignoroval, o tom soudruzi tez mlci).
Dale jaksi opomiji spolecnou operaci nacku a bolseviku proti Polsku (oduvodneni komousu a tudiz VUMLaku: chteli zachranit co nejvice Polaku pred nacisty) a baltskym statum, kde Stalin zabral vice uzemi, nez bylo v paktu Ribbentrop - Molotov ujednano (vedle Bessarabie zarodek dalsiho konfliktu).

96 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 29. ledna 2012 v 14:08

Davide , Anti nema bolsevicke nazory jestli myslis 93  na neho.....to se tyka spise Ostravaka a Mistra.Reala...
Jinak Stalin skutecne veskere naznaky z Nemecka ignoroval = vzdyt se sam pripravoval na ,,osvobozeni,, cele Evropy vcetne Nemecka ktery mu delalo krasnou zaminku jiz si sam za timto ucelem vypestoval.
Hitlera si Stalin vypestoval a dal mu volne ruce k zlocinum jez ve vhodne chvili Stalin vyuzije k uchvaceni Evropy. To byl plan. A za tim ucelem byli provedeny cistky v Rude Army - zbaveni se nespolehlivych a dani na vedomi kdo je v dome panem. Ale svy lidi si nechal. Ty nepopravil. A dal jim prikaz v srpnu roku 1939 aby se zacal pripravovat utok proti Nemecku - davno pred tim nez vubec Hitler na Rusko pomysle. Hitler vubec nechtel mit dve fronty, takovy blazen nebyl. Az kdyz zjistil jak se veci maji , coz bylo v zime roku 1941 , tak zacal pripravovat plan utoku na Sovetske rusko - jako prevenci proti utoku Sovetu kdyz mu bylo jasne ze ho chteji Soveti PREPADNOUT. Dal si dohromady 2 a 2. Vedel ze to bude mozna sebevrazda - ale nic jineho mu nezbyvalo. Kdyby to neudelal tak dne 6.7.1941 v nedeli rano by zacal Stalin ,,osvobozeni,,Evropy utokem na Nemecko pres hranice Polska - proto si je otevrel aby mel volny pruchod....az po utok na ropny pole Rumunska. Toto je holy fakt. A je vse dolozeno. Proto Soveti nezadali trest smrti pro Nemecke generali co hlasali tezi odpovidajici sovetskym zamerum - byli jsme slaby, nepripraveny atd...ale naopak zadali trest smrti pro lidi co se vojenskych operaci nezucastnili ale rikali ze utok na Sovetske rusko byl vyprovokovany a preventivni z duvodu Stalinova zameru prepadnout v cervenci roku 1941 celou Evropu.

97 Petr Petr | 29. ledna 2012 v 19:07

Zdravim do statu. Pokud budete mit nekdy v budoucnu cas, mohl bych poprosit o "story about Havel - long version?"? 8-) Diky moc.

98 Tygr Tygr | 29. ledna 2012 v 19:29

Bojovat proti USA je blbost. Je to jako kdyby chteli mouchy bojovat proti slonovi. Ano, muzou si na nej sednout, pripadne mu pit pot nebo mu vlezt do oci nebo chobotu, ale to je tak vsechno. Ale ani slon proti moucham nemuze vyhrat. Sice jich behem zivota tisice pozabiji, ale nakonec stejne chcipne. A mouchy si z jeho mrtvoly udelaji lihen pro stovky tisic dalsich much. A presne takhle dopadne amerika. Jednoho krasneho dne obyvatele USA zjisti, ze uz nejsou tou nejlepsi zemi .. v nicem. A pak se stane dnes nemyslitelne, lide zacnou emigrovat z USA.
Dojde tak k navraceni rovnovahy, padu imperia. A na jeho mrsine pak budou hodovat tisice a tisice much, tech, co trpelive cekaly na svou prilezitost.
My, tygri, budeme prihlizet a tise vzdavat hold zakonum prirody. :-D

99 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 30. ledna 2012 v 1:14

[98]: Priznej se Tygriku, ze jsi tesne pred psanim neco silneho kouril?

100 Karel Karel | 30. ledna 2012 v 10:29

[Smazaný komentář] Chcípni Gf

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama