Komentáře

1 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 5. února 2012 v 17:17

Vyborne pane Hedvicek. P.Cibulka is the MAN !!

2 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 5. února 2012 v 17:26

Podle mne je Cibulka daleko vetsi moralni osobnost nez Jan Palach ci Vaclav Havel (i s poukazem na to, ze Palach byl psychopat a Havel zradce naroda). Petr Cibulka obetoval zivot (zatimco zil a trpel) pro blaho naroda, ktery si to ani zdaleka nezaslouzi. Cibulkovi (a Wolfovi a Hucinovi a dalsim) byl CESKYM narodem znicen zivot, zatimco oni se pro ten narod obetovali.   Jsou to hrdinove. To ja bych nemohl. Nasrat, nasrat!

3 David David | 5. února 2012 v 18:05

Moderator je typicky cesky rudy postkomunisticky cur*k. Kolik tomu zm*dovi je, dobu vubec nezazil?

4 David David | 5. února 2012 v 18:05

Velejestere, mnoho diku za toto nesmirne zajimave video.

5 Vaclav Kral Vaclav Kral | 5. února 2012 v 18:37

Prazdne zvastny na videu z obou stran. Co se tyce moderatora, podle mne je uplne jedno, jestli volil CSSD nebo kohokoliv jineho, protoze ideologicky a hlavne moralni profil jednotlivych stran je tam naprosto identicky. A jestli jeho rodice byli v KSC je mi jedno protoze dedicny hrich je jen vymysl hlupaku. Co se tyce Cibulky...aaaale radeji nic

6 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 5. února 2012 v 18:48

Je fajn, že jsou takové pořady v bedně zatím ještě pořád k vidění a slyšení.
Já osobně si ale všímám něčeho jiného: OD PRVNÍCH CHVIL, KDY JSEM ZAČAL POZOROVAT SVĚT (cca ve svých čtyřech letech), BYLA PRO MNE CELÁ DRUHÁ SVĚTOVÁ VÁLKA STEJNĚ VZDÁLENOU MINULOSTÍ JAKO STŘEDOVĚK, PŘESTOŽE JSEM OD NÍ ZAČAL ŽÍT POUHÉ ČTYŘI ROKY (narodil jsem se v r. 1949). OBJEMEM A OBSAHEM CELOSVĚTOVÝCH TRAGEDIÍ NEMŮŽE BÝT NIKDY SROVNÁVÁNA S POVÁLEČNÝM OBDOBÍM. NESMYSLNOST PROŽÍVÁNÍ  22 LET STARÉHO OBDOBÍ VIDÍM V ILUZI A KLAMÁNÍ LIDÍ JAK SEBE SAMÝCH TAK I DRUHÝCH. I KDY SE VŠICHNI NA KOUSÍČKY ROZKRÁJELI, PLATÍ, ŽE NEJEN TATO DÁVNO ZANIKLÁ MINULOST, ALE DOKONCE ANI TO, CO SE STALO PŘED DESETI MINUTAMI UŽ NEMÁ ŽÁDNOU SÍLU, MOC A VLIV.
JEDINOU SÍLU, MOC A VLIV MAJÍ VŽDY POUZE A JEN PRÁVĚ PROBÍHAJÍCÍ VTEŘINY.
VŠE OSTATNÍ JE POUZE ZAJÍMAVÉ, POUTAVÉ ČTENÍ A KOUKÁNÍ PRO PAMĚTNÍKY.
NĚCO JAKO FILMY S KOMIKEM BURIANEM.

7 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 5. února 2012 v 18:50

Pane Krali 17% dotazovanych souhlasi s p.Cibulkou, a to nejsou zvasty.Mimochodem,na ci strane stojite?

8 Vaclav Kral Vaclav Kral | 5. února 2012 v 19:01

[7]: 17% to uvadite jako uspech nebo neuspech? Ovsem mne nezajimaji nazory dotazovanych. Komunisti maji taky hezke cislo popularity u dotazovanych. Cimz ovsem v zadnem pripade pana Cibulku s komousema nesrovnavam. Na jeho strane rozhodne ale nejsem. Nejsem na nici strane. Mne zajima pravda.

9 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 5. února 2012 v 19:10

[8]: Zkratka, nerikam tak ani tak ale na moje slova dicinky doslo.Vazeny pane, vas postoj neni totozny z nazory tech kteri chteji opravdove zmeny k lepsimu.

[8]:

10 David David | 5. února 2012 v 19:10

Cesky expert (T. Sedlacek, byvaly poradce Vaska) kafra na svycarske tv.

http://www.videoportal.sf.tv/video?id=f990d315-d116-46e7-8c9d-58b672ffca97

11 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 5. února 2012 v 19:17

V tomto okamžiku, pár minut po napsání mého předešlého příspěvku, se mi jeví celé video s Cibulkou a Železným (nebo je to syn Klause?) jako prachem zaprášený archeologický předmět cosi nezřetelného vypovídající o starých zašlých časech. Vám ne?

12 Vaclav Kral Vaclav Kral | 5. února 2012 v 19:18

[9]:Vazeny pane, toho kdy bylo nutne aby postoje byly totozne, jsme si uzili dost. ja si radeji necham ty svoje.

13 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 5. února 2012 v 19:40

[12]: To je all right,ale nemohu souhlasit s tim ze nebezpecne informace ktere pan Cibulka predklada publiku nazyvate zvasty, sam vite jak ten clovek riskuje.

14 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 5. února 2012 v 22:28

Nemam rad lidi, co pouzivaji slova zvasty - cisi mi z toho ta posametova cestina. A Vaclav Kral zadnou odvahou nevynika - nejvetsi odvaz, ktery si dovolil, ze kdysi napsal o mne osobne - ale jen tak opatrne, aby to nevypadalo, ze se mne snad zastava :-) Bylo to tak?

15 Vaclav Kral Vaclav Kral | 5. února 2012 v 22:46

Pane Hedvicku proc lzete? Byl jsem to ja, kdo se Vas v lidovkach hodne hlasite zastaval a pozadoval vase znovuzarazeni mezi blogery. Byl jste to vy, kdo se mi omlouval, pote co jste mne narknul z prikyvovani tamni administraci. Nemam potrebu komukoliv svoji odvahu presentovat. Je mi jedno co si o mne kdo mysli. Ja jsem alfa a omega sveho zivota a ten vedu tak jak chci ja. Nic vice mne nezajima, krome lzi a nesmyslu. Lez je vase tvrzeni o mne, protoze vy pravdu znate. Nesmysl je Cibulkovo prohlaseni, ze kdyz on vyhodil estebaky, mohl to udelat kazdy. Lide nejsou podle kopiraku. Mozna je pan Cibulka z kategorie tech, ktere nam ukazovali v ruskych filmech a kteri z rozhalenou kosili sli v ustrety nacistickym strelam. Vetsina lidi, a nejen v Cesku takovou povahu nema a nejsou schopni snaset bolest anebo obetovat deti. Ja zazil utok STB proti mne. Bylo mi tehdy 17 a opravdu asi nemam takovou silu, protoze si nejsem jisty, ze bych dalsi takovou akci preckal bez moralni uhony. Nastesti mne pred dalsimi setkanimi s pany dustojniky zachranil muj odjezd ze zeme. Pane Hedvicku, Vas komentar povazuju za hodne podpasovy, protoze jsem si myslel ze pravda je pro vas hlavni hodnotou i kdyz v cestach k jejimu dosazeni se nase nazory lisi.Skoda, je mi to lito. O_O

16 Karel Dobiáš Karel Dobiáš | 5. února 2012 v 23:04

V. Král se umí sám hezky pochválit, ale já jej nepochválím. Jeden čas míval na Týdnu svůj blog, ilustrovaný rozpláclou nahou ženou. Pamatuji si dobře jak již tam kydal na Hedvicka v několika článcích špínu a podporoval nechutnou diskuzi. Král má takové vlny, kdy je proti němu velmi zaujatý a kdy sám sebe zde zpropagovává a vychvaluje.

17 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 5. února 2012 v 23:13

Tak vidite pane Kral.Vas zachranilo ze jste odjel ale pan Cibulka zustal a to prirovnani Cibulky se sovetskymi geroji to jste opravdu prehnal.Podle vaseho vystoupeni musite byt herec a nebo cesky spisovatel.

18 Vaclav Kral Vaclav Kral | 5. února 2012 v 23:14

[16]: Na tydnu jsem blog mel, dokonce tam byla i ona fotka. Rozplacla byla proto, ze oni chteli specificke rozmery ktere ja neumel a ani neumim spravne upravit. Na pana Hedvicka jsem nikdy zadnou spinu nekydal. Nepamatuju se uz jestli jsem psal na jeho tema nejake clanky, snad ano ale to vzdy byly reakce na to, co napsal on. A ze bych podporoval nenavistnou diskusi,to je naprosta nehoraznot. A stejne tak sebepropagace. Nestojim o propagaci a pochvalu si muzete strcit vite kam. Mam li byt uprimny, vubec mi nezalezi na tom co o mne kdo rika nebo pise. Je mi to lhostejne a proto taky je vetsina diskusi na mem blogu uzavrena. Tady pisu ne proto ze pana Hedvicka nenavidim anebo ze na nej chci kydat hnuj ale proto ze jeho nazory, i kdyz s nimi nesouhlasim, povazuju za zajimave a proto i polemizuju. To je vse. Vlastne jeste neco, moje polemika smeruje k panu Hedvickovi,nazory ostatnich diskuteru zde, z nichz rada ma iq tykve mne nezajimaji.

19 Vaclav Kral je znamej rozumbrada Vaclav Kral je znamej rozumbrada | 5. února 2012 v 23:27

Na blogu IDnes ani nepovoluje diskusi hlavne proto, ze ho tam uz kazdej otypnul. Tady se jevi v tom samem svetle. ;-)

20 Tykev  neinteligentni. Tykev neinteligentni. | E-mail | 5. února 2012 v 23:30

Vis co jsi kraliku? Opatrna zmije.

21 Petr Petr Petr Petr | 5. února 2012 v 23:54

Kde kdo je obrovsky znalec politiky. Ale zrejme je vse jinak a vse co  je k slyseni a videni je jakasi hra. Nahore nekdo pise, ze reporter je typicky komancsky moderator. Jo ? Mam pocit, ze spis je nemecky. Pan Cibulka do toho spapl a ted musi drzet. Mozna ani sam nevi, pro to vse dela. Delat zavery ci uvahy plynouci z ruznych  konspirativnich teorii - to je odvaha.
Je naivni,jako ze zivot muze byt jaksi "demokraticky" i pro ovcany.
Jinak/ide jsou na sebe i pekne potvory a bez KGB a GRU. StB byla a bude dal. Kdo se dostane nahoru, dolu nespadne. Ti parchanti, kteri se dpostali nahoru po plysove, ti se rychle zapracovali a krast budou do smrti a ovcane se tady hadaji a urazi mezi sebou. Ti super kritici vseho by peli dostat dodrzky. A byl by pro ovcany klid k traveni dostupnych potravin :-D  :-D  :-D

22 Vaclav Kral Vaclav Kral | 6. února 2012 v 0:06

[19]: Tu diskusi tam nepovoluju aby mi ji nezasvinili anonymni kreatury jako ty.

23 Vaclav Kral Vaclav Kral | 6. února 2012 v 0:07

[20]: No ze ty jsi takovy nebojsa kdyz se neumis ani podepsat. A ja mam zmije rad.Jsou to krasna zvirata. Ale radeji mam kobry.

24 Jaromír Máša Jaromír Máša | E-mail | Web | 6. února 2012 v 0:19

Pan Cibulka má zásluhum že vydal seznamy těch estébáků. Že vydával Rudou krávu. Hned zpočátku jsem ho poizoroval. Jenže je moc emocionální pasivně i aktivně. Nevím, potřeboval by psát úplně jinak. Kromě toho postrádám program: něco, náopadně se podobajícího pomstě, to není program, je to taky moc osobní, do supidního neosobního prostředí nemlžete jít osobně, poplivají vás, vyštípou, vysmějou se vám, prostě skončíte, umí tio s primitivy a idioty prostě lépe, protože jsou s nimi intelektuálně (či spíše sintelektuálně) zajedno, stejně blbí, primitivní, sprostí. Ono totiž nestěčí jen vlat: "Běžte všichni k volvám, volte Pravý blok, a bude všechno v naprostém pořádku. Kde se seberou ti lidé, kteří to budou "dobře", nezištně, spravedlivě, inteligentně dělat? Je mi strašně líto, ale ty já nevidím. Mně osobně skutečně trápí, že se nenalezne mezi právníky v této zemi jediný, který by se postavil za obyčejné lidi ve sporu s agenty nadnárodních společností a mafiánských organizací provádějících autogenocidní politiku u nějaké nadnárodní soudní organizace. Lidská práva, to se dnes skloňuje ve všech pádech, ale co takhle práva celých lidských skupin, národů, nejen menšin, ale národů v globálním smyslu? Z liteatury, i české, známe případy l´)právníků lidumilů. Pokud se nenajde mezi všemi jeden jediný, pak se na právnických fakultách systemaicky indoktrinuje bezpráví. Ale, pánové, pozór, já si nemyslím, že by tohle byla česká specialita. Česká specialita jsou vtipy o tom u píva. Vyvalte sudý, my chceme mít standů a chlást! Panstvo, mějte se. [:tired:]

25 Tykev neinteligentni Tykev neinteligentni | 6. února 2012 v 0:28

[23]: Zmije obecna ( vipera berus) je plaz a ne zvire . Zvire jsi ty kraliku(oryctolagus cuniculus)
Udelame  kompromis hajdalaku.Budu te nazyvat zmije kralovska.

26 Vaclav Kral Vaclav Kral | 6. února 2012 v 0:34

[25]: Dekuju za pouceni, to bych nikdy nerekl ze plaz neni zvire. To je dukaz ze i neinteligentni tykev nemusi byt prazdna makovice.
Tak jsme si vymenili roztomilosti a ja se jdu ozrat jako muzik. Vsechny Vas srdecne zdravim u zustavam v ustive uklone....Vase zmije kralovska.

27 jara zimerman jara zimerman | 6. února 2012 v 1:16

pouzivejme radeji zvire=zivocicgh, je to obecny vyraz i9 pro nejaek lidi.

28 jara zimerman jara zimerman | 6. února 2012 v 1:27

a v cesku jsou jeste takovi hlupackove kteri si myslej ze sametak byl udelan chrastenim klicum. pak dalsi jsete vetsi prostackove kteri si pletou rozkradeni/vytunelovani vseho a likvidaci i spickovych tovaren, tim ze i nove stroje a roboty se jednoduse srotovali predem vybranymi gaunery za  nastoleni kapitalizmu. Prosim prectete si Marxe kapital a zjistite snad s udivem ze kapitalizmus, hlavne ten dnesni je nadprodukce a vytvareni stale novych moznosti k rozsirene vyroby a konzumaci, sortimentui atd. Viz take Tomas Bata. Likvidace vyroby jak probehla v cesku se da snad nazvat loupeze a zbidacovani naroda, spise  Neofeudalizmu podobneho dobe pobelohorske; coz odpovida tomu, ze vse se navratilo take slechte, jen zbyva znovuzavedeni roboty aby se cechackove meli z ceho radovat. Pak jen prijdou drabove s velkejma karabacama, ale do ceho se vlastne nevolnici budou honit kdyz neni zadna motivace a atke co delat.

29 Zápaďák Zápaďák | E-mail | 6. února 2012 v 5:17

Shledl jsem tak 3 minuty. Souhlasim s Pepou Nosem, je to zcela passe. 22 let ty gauneri a ksindl tyjou u koryt a vypada to,ze v Absurdistanu nebudou nikdy hnani k zodpovednosti, nehlede na to, ze uz je toho hodne promlceno a ututlano. Takze jde uz jen o ty Bozi mlyny. A ty melou pomalu, ale jiste.

30 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 6. února 2012 v 6:42

[8]: A kde ze je ta vase pravda? Zda se ze nemate tueni ktera buje.

31 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 6. února 2012 v 8:53

Já bych opět nakladl důraz na reálný, teď přítomný okamžik.
Petra znám velmi dobře, dlouho jsem s ním spolupracoval.
Když se ale na něj podívám pozorně teď, napadá mě, že píča vypadá líp.

32 marty marty | E-mail | 6. února 2012 v 9:10

Naprosto nekompetentni moderator - presne takovy, jakeho tam potrebuji. Vecne argumentovat, vest diskuzi, nenechat se strhavat osobnimi zajmy- to je v Cesku jeste stale neobvykle.
A fakt, ze rodice nekoho byli komousi nebo spolupracovnici StB? Muj otec byl komous jak prase a v zivote jsem mu to ani nemohla rozmluvit, aniodpustit. Apelace na charakter, pravdu, atd koncily vzdycky hadkou a argumentem " a co jsem mel delat? " Nebylo mozno jit proti zdi, nakonec je to tak, ze rodice mohou za vychovu svych deti, ale obracene bohuzel nikoliv.

33 Petr Petr | 6. února 2012 v 9:46

[15]:Jedinej kdo lze si ty, Krali.
Lzes a podvadis.
Na Bigbloger vystupujes jako Martin Lindovsky, po tom, co jsi rekl ze koncis,  jako tady u Rosti.
http://lindovsky.bigbloger.lidovky.cz/clanok_disk.asp?cl=241071

34 OM OM | 6. února 2012 v 10:56

[31]: Nikdo nemůže za to jak vypadá. Vy ostatně také nejste žádný krasavec.

35 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 6. února 2012 v 12:04

Rád bych zde diskutující poučil, že píča není o kráse.
Jde o souhrn těch nejvznešenějších ideálů lidstva a vesmíru.

36 Vaclav Kral Vaclav Kral | 6. února 2012 v 17:14

[33]: nejsem martin lindovsky ale to volum tezko vysvetlim takz bud vule tva jak v pekle tak i v prdeli kam patris...a jeste jednou, budu chodit kam chci, kdy chci nezavisle na tom co se nejakym potemkinum libi nebo ne.

37 My My | 6. února 2012 v 18:09

[24]: MASA MASA MASA co si myslite o tech kteri si mysli ze PREKLDATELovat pro CSSSRacske diplouse z vas KOLOUSE ??  jen se MASA vyvette , nestydkejte se ,vy KOLOUSKU zde k lizu pripusteni diky velkorysosti pana DrCSsc RH, CSsc, CA, US

38 Tykev neinteligentni. Tykev neinteligentni. | 6. února 2012 v 18:09

Jak se nam vyspinkalo jeho velicenstvo Kral.Uz jsi byl tam, kam chodis kde potrebujes pravidelne chodit??

39 My My | 6. února 2012 v 18:13

plete se my CSstina s TIBETstinou , hence oprafka: PREKLADATEL pro CSSSRacske diplouse s vas dela KOLOUSE ??
Om mani padme hum

40 My My | 6. února 2012 v 18:30

nechapu proc Cibular nechtel rici od koho dostal ty Seznamy Registru Svazku (najdi v nich svou prvni LASKU :-) kdyz je znamo ze mu je predal DAVID ELEDER zdatny plavec ktereho (samozrejme az po predani ) nasli utopeneho v melke vode, jasne pouha nahoda, stala se mu nehoda, zse uz je pohoda

41 My My | 6. února 2012 v 18:37

chtela bych dodat ze ten s malo vlasama na zacatku videa byl pan D(ale nevim, sypu to z hlavinky) namestek ministranta (nevim ceho) ktery v tisku prohlasil (clanek mam a na zadost vyhledam) ze se ztratilo 50 ooo udaju uz na zacatku kdyz byl ministrantem nakej Sacher

Komentáře jsou uzavřeny.