Jsou Cesi cigany Schengenskeho prostoru?

24. února 2012 v 18:25 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Jsem osoba zhyckana, rozmazlena a rozmarila a rad si vozim zadek v peknych autech. Driv jsem si to nemohl dovolit, tak si to ted vynahrazuji. A kdyz nekde cestuji, tak se snazim si vyrentovat taky nejake prijemne auto. Proc ne?

Uz pred lety pri navstevach Ceske republiky jsem si povsiml, ze ackoliv jsem mel dopredu zabookovano neco podle me chuti - treba BMW (nejradsi mam X3 nebo X5), tak mi vzdy bylo vnuceno neco lacineho od Opla, Fiata a nebo Alfy Romeo. Sice jsem patricne nadaval, ale vzhledem k dalsim katastrofam, kterymi v Cesku castuji drze a troufale turisty (vcetne mne), to pak nebylo zase tak dulezite.

Nedavno jsem se o tom s nekym bavil a dotycny mi tvrdil, ze pujcovny aut ze zapadnich zemi nepujcuji drazsi auta pro cesty do Ceska, jen nejake lacine strepy, protoze v Cesku se natolik krade, ze je to pro ne neunosne. "Ale to je prece diskriminace me rodne zeme!" - zvolal jsem rozhorcene. "Na to ja se zeptam!" A napsal jsem pujcovne aut SIXT do Nemecka, mel jsem od nich pujcena auta uz nekolikat, a prestoze jsou nemecka firma, maji pobocky na kazdem vetsim letisti nejen v zapadni Evrope, ale i v USA (nejsou to tedy zadni mali cesti sejdiri)

A prisla mi tahle odpoved:
---
Dear Mr. Hedvicek,
Thank you for your e-mail.

In our General Rental Information we inform our customer as follows:
Cross Border Rentals are allowed to the following countries - inclusive islands:
Andorra, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Portugal, San Marino, Spain, Sweden, Switzerland, Vatikan City.

Cross Border Rentals are allowed to the following countries but not with Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Porsche, Jaguar and all Jeeps/Offroader:
Croatia, Czech Republic, Estonia, Hungary, Latvia, Lithuania, Poland, Slovakia, Slovenia.

It is allowed to enter the last-mentioned countries with all vehicles of car groups IVMR, SVMR and FVMR (including Mercedes-Benz B class, Mercedes-Benz Vito, Mercedes-Benz Viano), vans and trucks.

In case of offence against Cross Border & Territorial Restrictions all insurances lose their validity.

Dear Mr Hedvicek, have a nice weekend. We are glad if we could help you with this information.
Kind regards
Anja Liefke
---
Vsem neznalym jazyka imperialistu specham s prekladem:

Mily pane Hedvicek,
dekujeme za email.

V nasich Vseobecnych informacich o pujcovani aut informujeme nase zakazniky o nasledujicim:

Vypujceni auta s planovanym prekrocenim hranic je dovoleno do nasledujicich zemi - vcetne ostrovu: Andorra, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Portugal, San Marino, Spain, Sweden, Switzerland, Vatikan City.

Vypujceni auta s planovanym prekrocenim hranic je dovoleno do nasledujicich zemi - ale NE s autem Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Porsche, Jaguar a vsechny Jeeps/Offroader:
Croatia, Czech Republic, Estonia, Hungary, Latvia, Lithuania, Poland, Slovakia, Slovenia.

Do techto prave zminenych zemi je ale dovoleno jet s auty typu IVMR, SVMR and FVMR (vcetne Mercedes-Benz B class, Mercedes-Benz Vito, Mercedes-Benz Viano), vanu a nakladaku.

V pripade poruseni techto omezeni Prekracovani hranic zemi a teritorii veskere pojisteni ztraci platnost.

Mily pane Hedvicek, mejte pekny vikend. Jsme radi, ze jsme vam mohli pomoci s touto informaci.
S pozdravem
Anja Liefke
----

A je rozsviceno. Slusnym autem do Ceska ci na Slovensko nesmite - maximalne tak nakladakem. Protoze kradou auta, skrabou klicema po laku, prohazuji okna cizich drahych aut cihlou, jezdi jako idioti, maji tam kruhove objezdy, jsou sprosti a necivilizovani, za zachody se tam plati, a komunisty tam voli 33% nebo kolik obyvatelstva! Je to tam jak u blbejch na dvorku! Zadne BMW nebo Mercedes! Utrum! To tam maji jen komunisticti mafiani a ne slusni lidi!

Takze byt je Ceska republika clenem EU a Schengenskeho prostoru, tak porad jsou jen cleny 2. kategorie. V autobusu EU sedi Cesi az vzadu - jako cernosi v Birmingham, Alabama v roce 1950 - jako Rosa Parks! A ze by se proti tomu nekdy postavili, jako ta Rosa Parks, se ocekavat neda.

Ja vim, ze to neni spravne - ale neni to zaslouzene?

P.S.: Ja uz to vidim, kolik zase dostanu emailu "no ja o nicem takovem nevim!" - jo, kdyz o tom nevite, to jeste neznamena, ze to tak neni...

 

11 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Francoa   basnik a rvac. Francoa basnik a rvac. | E-mail | 24. února 2012 v 18:55

Slovan jsem a Slovan budu auta turistum krast budu.Tam kde u moci jsou komunisti.turisti si nejsou jisti.Drive nez se rozkouknou auto jim vyfouknou.

2 vaclav kral vaclav kral | 24. února 2012 v 19:18

Je to tak. Nevim sice jestli maji vsechny pujcovny stejna omezeni pro luxusni vozy, nicmene je pravda ze chcete li neco echtovnejsiho, mate proste smulu. A jsou i takovi, kteri vam do Ceska nepujci ani kolobezku.

3 OM OM | 24. února 2012 v 19:29

Nejlepší je, do CZ vůbec nejezdit.

4 dj.giovanni dj.giovanni | E-mail | 24. února 2012 v 19:49

ani se jim nedivím, jak taky jinak v zemi, kde půlka národa se živí jen tím, jak odrbat své spoluobčany a daří s e jim to ještě líp než dřív kománům. A stádu je to opět jedno /víceméně včetně mě -:)/ a tak drží hubu

5 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 24. února 2012 v 20:21

Pokud půjde vše hladce, do Česka začnou pouštět lepší a dražší auta za 18 let, tedy v roce 2030.
Pokud ne, tak nikdy.

6 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 24. února 2012 v 20:27

Pepa Nos - Proč zrovna Pepo za 18 Let ? ;-)
Můzu Ti takto zatykat ?
Jinak mam zkusenosti s cestama autakem do Swiss a zpet nekolikrat do roka - ty pacholci svycarsky jak zjisti ze jsem z cechostanu tak mi vzdycky prorajbrujou cely auta a ja sem pak nasranej....ale chapu to.
Nikdy nic nenajdou ....ale hledaj - kdyz se zeptam , tak tak nak mlci nebo prohodi , Drugs.
Tak nevim, ale oni dobre vedi co jsou cesi zac.
A ja do toho vzdycky spadnu taky. :-(

7 David David | 24. února 2012 v 20:30

V CH se nesmi vubec s zadnym pujcenym autem do Ceskozlodejska.

8 ghost ghost | 24. února 2012 v 20:34

[7]: Z USA jsem do Mexika s pujcenym autem take nesmel.

9 David David | 24. února 2012 v 20:36

Dalsi svinstvo je, ze kdyz se jede autobusem z Curychu do Ceskozlodejska tak skopcacka policie pokazde pravidelne porada kontrolu na stejnem odpocivadle pred vyjezdem z rise (jsou to dokonce pokazde stejni policajti). Arcit Schengen vyslovene zakazuje pravidelne kontroly. Jednou jsem si skopcackemu policajtovi stezoval ale odpovedel mi ze Schengen neni anarchie.

10 David David | 24. února 2012 v 20:43

[8]:Tebe bych nepustil ani do USA natoz vubec pujcit auto.

11 FK FK | E-mail | 24. února 2012 v 20:44

David - No jo no, maji v tom ordnung...
A odnasej to vsichni...

12 David David | 24. února 2012 v 20:50

[11]: Nejhorsi zazitek byla jizda s francouzskym kamaradem pujcenym autem ze Svcycarska do Francie. Ten Francouz mel strasnou vadu, byl cerny.
Nejdrive nas Svycari dukladne zkontrolovali, hlidali nas pritom s namirenym samopalem. Francouzi se na to pobavene divali. Na Francouzske strane se jeste jednou opakovalo to same. Ze by sikana a rasismus?

13 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 24. února 2012 v 21:00

11 - Me tyhle veci taky hodne stvou, zazil sem to a nejednou....a vzdycky jim dam najevo co si myslim , ze normalni blbce kontrolujou jako kdovijaky mafiany a skutecny mafiany , komunisticky, rusky, a podobnou verbez si berou jako partnery a klienty svych bank.
Atd atd....
Oni sou taky pesaci a musi delat svou praci - a delaji ji neprijemne poradne.
A ze cernosi, cesi , vychodnari...maji zaslouzene spatnou povest , no to je fakt ktery ma realny zaklad.
Bohuzel.

14 Davide ty bud  rad Davide ty bud rad | 24. února 2012 v 21:08

[9]: ze te Nemci vubec nechaji projet jejich uzemim na tvych castych navstevach Svejkistanu. :-P

15 Mas Davide smulu Mas Davide smulu | 24. února 2012 v 21:13

[10]: Ty ses totiz ten uplne posledni kdo by mohl rozhodovat o tom koho pustit do USA, ovsem do Mexika bych te pustil kdykoliv, teda ne ovsem pres uzemi USA. :-P

16 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 24. února 2012 v 21:22

Davide ja takzvane ve svejkistanu bydlim..., ten stat me neskutecne s...e.
Ale mam barak na hezkym mistem, mam tady vzpominky, nostalgie....
A abych vyplnoval nejaky formulare kde me nejaky picus bude lustrovat a pritom si do USA pusti kdejakou STB ackou verbez ...to mluvim z osobni zkusenosti....tak holt budu sedet radeji na zadku doma u reky.

17 David David | 24. února 2012 v 21:38

[16]:Nas do USA pousti bez viza davno ale nove jen s pasem se strojove citelnymi udaji. Navic se jiny pas uz nevydava. A to jsme v CH o jeho zavedeni hlasovali. Byl prijmut pod podminkou, ze bude konvencionelni alternativa ale ta se najednou nevydava. A to jsme pouze cleny Schengenu. Evropa byla krasna utopie .....

18 FK FK | E-mail | 24. února 2012 v 21:47

16 - Nejaky specielni pas, nejake formulare, blbe otazky, atd.
A pak komunisti co primo pracovali proti nim....maji volny pruchod - to vim z prvni ruky - nechci to radeji vice priblizovat.
Takze jezdim po evrope a za pribuznyma do Ch.
Byli tady 2 krat a vickat se neukazali :-) , cechostan ani videt...dokonce se tady ani zadnym vtipum nesmeji ...jen nechapave cumi cemu se ty magori smeji. Zprvu sem nerozumel, ted uz sem pochopil - cesi sou burani co maji nesmyslny humor, nesmyslny pohadky, nesmyslny predstavy a jejich zpusob uvazovani je detinsky.
Trochu strohe ze?
Ale to tak je. Dnes a denne se o tom presvedcuju.

19 David David | 24. února 2012 v 22:09

[18]:Jezdit do ceskozlodejska to je ok ale zit tam jako podanny postkomunisticke chatry, dobrovolne nikdy. Svycarsko bylo jeste pred 20 lety neco jako USA Evropy, land of the free. Zbrani mohl mit clovek kolik chtel, dnes vse musis pri koupi registrovat a blba pump action je zakazana.

20 Petr Petr Petr Petr | 24. února 2012 v 22:13

O dobrou povest Ceske republiky a Cechu se straji a ochotne mnozi obyvatele trvale bydlici v CR a i byvaly cesti  obcane, trtvale bydlici jinde :-D  :-D  :-D  :-D

21 David David | 24. února 2012 v 22:20

Hedvicku a co tak zkusit si pujcit auto rovnou zde:

http://www.sixt.com/car-rental/czech-republic/praha/prague-airport/ :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

22 David David | 24. února 2012 v 22:23

Podivej co tam v Praze pujcuji:

Mercedes-Benz GLK

BMW X3

Cadillac SRX

Infinity FX35

Mercedes-Benz M-Class

BMW X5

Cadillac Escalade :-D  :-D :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

23 Bohuš Bohuš | 24. února 2012 v 22:28

Všude se krade a všude se najdou tací, co se nemyjí a někdy i smrdí – tak jsem byl v minulosti poučen na tomto blogu.
Je tomu asi deset let, co jsem navštívil známého v Mnichově (žiji v Brazílii) s tím, že pojedeme autem do Prahy. Můj známý mne předtím navštívil v São Paulo. Musel to pro něj být nepříjemný zážitek, neb se dodnes nedokázal zbavit standardních clichés o BR s kterými tam přijel . Když se loučil, snad ze zdvořilosti ,poznamenal, že BR je krásná země, ale on byt tam nemohl žít – kvůli kriminalitě. Když jsme tedy z Mnichova přijeli do jeho bytu v Praze, na dvorku činžovního domu poblíž Hradčan zaparkoval auto (myslím, že BMW) a začal z něj sundávat puklice a stěrače. To mne inspirovalo k jízlivé poznámce, že v Brazílii jsem nikdy nezažil, že by večer byl někdo ochoten manipulovat s ev. počůranými puklicemi či stěrači. Druhý den jsme měli schůzku někde a kamarád se omlouval, že mu v noci ukradli auto (zbyly mu akorát ty puklice). Při té příležitosti jsem se dozvěděl, že to bylo již třetí ukradené auto. Jedním z nich bylo i najaté malé stěhovací auto, kterým si do pražského bytu z Mnichova přivezl nějaké zařízení. Mezitím se situace měla zlepšit a puklice se již prý nekradou, podobně se říká, že lidé méně smrdí – nevím.

24 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 24. února 2012 v 22:31

Davide, priletet na prazske letiste je proti memu nabozenskemu presvedceni a pred par lety jsem se dokonce te pitomosti i dopustil. Ja se od beznych Cechu lisim i tim, ze jsem POUCITELNY.

25 vaclav kral vaclav kral | 24. února 2012 v 23:55

[24]:Sakra ze by nejake skvrny na slunci? Uz podruhe dnes s vama souhlasim.. :-P
Prazske letiste je neco tak specifickeho, a to odbaveni tak neopakovatelne, ze se to neda popsat. To se musi prozit. A ani tak tomu mnozi neuveri

26 Sixt car rental. Sixt car rental. | 25. února 2012 v 0:57

[22]: Davide, jak muzes doporucit skopcackou auto pujcovnu? Vzdyt je to proti tvemu odporu vseho skopcackeho. Co mas proti Avis a jinym US autopujcovnam? ;-)

27 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 25. února 2012 v 3:05

Vankovy komentare jsem vymazal, i kdyz nenapsal nic spatneho. Podle mne je to zalezitost principu a nedelani si z huby prdel. Ja se nebudu otravovat hadanim, jestli zrovna dnes je bipolarni a zkoureny a nebo ne.

28 Jaromír Amadeus Máša Jaromír Amadeus Máša | E-mail | 25. února 2012 v 3:41

DVAKRÁT OPAKOVANÝ VTIP NENÍ VTIPEM ALE BLBOSTÍ!
Drazí a milí pánové,
dlouhá léta jsem tlumočil esenbákům asi pět kroků od toho domu, co bydlím. Jsou to mladí kluci, jsou to lidé jako já, nevíM, zda jsem demokrat nebo aristokrat, je mi to fuk, a je mi fuk, že mě stejně spráskáte, jako ty druhé, i kdž jsem slušný člověk, on zase tady ten vepsajt není žádnej saprolrajt. Auta tady všeho druhu kradli Taliáni, měli smlouvy s Polákama, přijeli, zaparkovali, ráno už na parkoviště nešli, ale šli rovnou hlásit ztrátu, sepsal se protokol a oni inkasovali od své pojišťovny, zatímco auťáky už frčely po polských pseudodálnicích směrem k Rusku. Když čtu ten seznam nových eurozemí, tak si říkám vztekle, zda než tohle, se nemáme znovu dát k Moskvě a dělat na vás na všechny bubububu. Bůh nás stvořil všechny s prdelí a se dvěma hnátama, víte on zas takovej rozdíl mezi géniem a idiotem nejni. Oba to dostali "darem", jak, to beztak nevíme, protože všechny teorie jsou teorie, prosím vás, šechny tyhle realistické nauky už dávno počátkem minulého, století pořádně nakopl jeden německý fyzik. Víte, ona zase tak špatná ta východní a střední Európa nejní. Já v tom věčném navážení se do ní cítím ale mamutí megamindr. Prosím Vás, to neumíte nic lepšího, než pořád po nás plivat? Koupím a pošlu Vám plivátko.

29 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 25. února 2012 v 4:02

Pane Maso, ja uz jsem si vsechno dokazal a nikomu jinemu nic dokazovat nemusim a nechci. Z me strany je to mamuti dobrocinnost.

30 Pane Masa, cetl jste ten clanek? Pane Masa, cetl jste ten clanek? | 25. února 2012 v 5:02

[28]: Ten je prave o tom, ze ta stredni a vychodni Evropa je na tom dost spatne, a i kdyz se ten clanek tyka pouze omezeni pujcoven aut pro tu vychodni a stredni Evropu tak jiste vite, ze na tom jste v mnoha jinych smerech dost a dost spatne. Vzdyt tam zijete tak to musite sam videt a divil bych se, ze byste si sam nekdy s chuti neodplivnul nad mnohych situacich. Takze to plivatko nikam neposilejte a sam ho nekdy dle potreby pouzijte.

31 Francoa,basnik a rvac Francoa,basnik a rvac | E-mail | 25. února 2012 v 5:12

Jara  Masa za kratko posle nam vsem plivatko.
Vlastenec  to chrabry z lasky,policajtum hladi
Vlasky .  Jsou  to  lide  jako  on, hodnych cechu
Sampion. Vysvetleni  napsal  taky schovat se za  rusaky,
delat  na nas  bubu bu  ze dostanem  na hubu. Vysvetleni
neni treba ,  Masovi  je  treba  chleba  panstvo nesmi zlobiti
jinak muze pojiti  penzicka je malicka pro naseho  dedecka.
Jedna vec je skoro jista premysli  jako  komunista,my ho ale mame
radi  vzdyt jsme jeho kamaradi.

32 A jeste neco pane Masa. A jeste neco pane Masa. | 25. února 2012 v 5:20

Ten vas povedeny president neumi nic jineho nez pomlouvat EU a ekology a ja nevim co jeste, ale reknete mi uprimne, co udelal prospesneho pro svuj vlastni narod? V ceskem tisku je hodne kritiky na pomery v Cesku (sice mirnejsi nez jakou pouziva Hedvicek) ale to je pouze pro uklidneni stada aby mel nejaky ventil pro svou frustraci, ale ani po vic jak dvaceti letech se toho presto moc nezmenilo.

33 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 25. února 2012 v 5:34

[28]:Pane Masa ,prekladat esenbakum byl zajimavy konicek
a  to co jste prekladal  urcit nebyl  napis na balicku zvejkacky

34 Milos Milos | 25. února 2012 v 5:41

Ahoj Rosto,
vsimnul sis,ze ten komunisticky debil Vanek ani nevi, jak se pise spravne USA?
Zrejme si jen pamatuje,jak ho to naucili v jeho mladi v lidovych milicich.

35 Milos Milos | 25. února 2012 v 6:40

[Smazaný komentář]

[Smazaný komentář]Cest praci soudruhu Vanku!
Myslim,ze uz pred casem Vam Rosta poradil,abyste sve nenavistne,tridnim bojem motivovane priblble vety sel psat do Halo Novin,mezi svoje soudruhy. Rosta tady zalozil platformu pro diskuse demokraticky smyslejicich lidi,tedy na kovane bolseviky vaseho typu tady neni nikdo zvedavy.

36 Jakub Jakub | 25. února 2012 v 7:15

[24]:"priletet na prazske letiste je proti memu nabozenskemu presvedceni"

Je to prosté - tam by musel Hedvíček projít kontrolou a mohl by skončit v rukách policie - kvůlivá trestním oznámením na jeho osobu.

Proto musí letět jen do Německa nebo Rakouska a pak autem, protože na hranicích žádné kontroly už nejsou.
??? :D

37 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 25. února 2012 v 11:41

Proč by se to mělo zlepšit až v roce 2030?
Před rokem 1990 nebyla na území ČR 40 let žádná naděje pro kultivaci ducha či hmoty.
Pokud k tomu budou dobré podmínky, můžeme se vrátit před rok 1948 a zařadit se do sféry "normality".
Adolf Hitler, nacizmus, 20 let existence ČSR od r. 1918 tuto zemi neodepsali a nezničili tak absolutně jako komunizmus.

38 Jaromír A. Máša Jaromír A. Máša | E-mail | 25. února 2012 v 12:05

UČÍTE NÁS "LÁSCE K U.S.A." ZROVNA TAK
JAKO SOVĚTI NÁS UČILI LÁSCE K CCCP

Drazí pánové
pouštím si Johanna Strausse a kašlu na všechno. Dědeček nejsem, to v naší rodině nikdy nebylo, ani dědek, ani tunel dědek. A, prosím Vás, co mám sPolečného s nějakým Klausem nebo jiným Kplaunem, že máme stejný stát v pasu, to je dílem absolutní náhody. Kdyby můj táta nezažil předhitlerizmus v Rakousku, tak jsem dneska byl Éstr rajchr, a pan Pruzschinski možná taky, protože Lemberk, pokud se nemýlím, patřil k Éstr rajchu taky. Já uznávám dve české prezidenty: Masaryka, protože skočil na tom Lac Lemon z loďky a zachránil americkou židovku (a jí uznávám, že si vzala českého evangelického či českobratrského křesťana, to byl asi taky rodinný durchšis) a ta pak táhla sama 4 děti, když on začal dělat politiku; a druhý je Hácha, protože věděl, do čeho leze, kdyby býval byl býval "normální", tak dále překládal 3 muže ve člunu a pěstoval králíky (navíc vidět ho mohlo být na nábřeží a já jsem byl 9 měsíců s jeho sekretářkou v blázinci a, točte se pardálové, když tady rozchňapovali Masarykův stát, tu paní jsem potkal v metru, jak chodila s podpisovými archy za zachování repuliky. (Pro Vaši informaci: pro mne je ČSR od Aše až po Jasiňu, to jsem se učil jako kluk za protentokrátu v  Baťově kníze Budujeme stát). Že jsme chudý, de fajkto od Řecka až po Estonsko, t je jen logický důsledek, že jsme futrovali kdekoho, stejně jako dnes. Váš výsměch, že mám malou penzičku, mě nechává chladným, nepotřebuju jezdit v Cadilacu ani v nějakém to amareickém autobuse pro dva lidi. Kristus šel do hrobu v cizím laňtuchu a Buddhu nejspíše spálili nahatýho. Já nejsem ničí soudce, to není můj bysnys, jen se nebojte, soudce přijde a budeme si protáčet panenky. Mě jen mrzí,  že ty sekty z U.S.A. nejsou ničím jiným, než svatokupectvím. :-)

39 Kolemjdoucí Kolemjdoucí | 25. února 2012 v 12:45

Vaněk je už odkecanej stařec a nemá cenu na něj reagovat.

40 Jirkova  tchyne...Koza  Roza. Jirkova tchyne...Koza Roza. | 25. února 2012 v 14:09

Jirka Vanek je sexualni typ.Vypada jak panske prirozeni.

41 Milos Milos | 25. února 2012 v 14:43

[Smazaný komentář]Jsou velice vazne priznaky,ze soudruh Vanek je do exilu nasazeny agent StB.
Ted chudak ztratil sve ridici organy,ale stale dodrzuje stranickou disciplinu a antikomunistum aspon sproste nadava.

42 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 25. února 2012 v 16:07

[28]:Pane Maso, nepochopil jste princip problemu s kradenymi auty. To, ze to v Cesku delaji Italove na objednavku Polaku nemeni nic na tom, ze to je ryze cesky problem. Ti Italove (pokud tomu skutecne tak je) to delaji proto, ze situace v Cesku to umoznuje! A za tu situaci jsou zodpovedny ceske autority, ktere ten celkovy svincik co tam je a ktery Vy nevidite a nevnimate, neb tam zijete, vytvareji. Pisete, ze to tam neni tak spatne. Jiste, v kazde zemi se najde vrstva, ktere to tam bude vyhovovat, bez ohledu na celkovou situaci. S tim "plivanim", kterym minite zcela opravnenou kritiku a popis vlastnich zkusenosti z Ceska, byste si mel uvedomit, ze pravo vyjadrit svuj nazor (v tomto pripade kritizovat) patri k nejfundamentalnejsim principum svobodne spolecnosti. Pokud se Vam to nelibi, tak Vy mate pravo dokazat, ze to neni pravda. Tak to funguje ve vsech funkcnich demokraciich, do kterych ma Cesko zatim na hony daleko. Tolik k Vasemu plivatku.

43 Opravdu "plivou" emigranti na Ceskou Republiku? Opravdu "plivou" emigranti na Ceskou Republiku? | 25. února 2012 v 16:52

Prevazna vetsina emigrantu zije v zemich s dlouholetou tradici demokracie a hlavne nepoznamenanych komunistickou mentalitou. To co mnoho obyvatel ceske kotliny povazuje za "plivani" neni nic jineho nez porovnavat situaci te zeme v ktere nasli novy domov se situaci v byvale vlasti, a ze to srovnani vyplyva pro Cesko tak zalostne neni znamkou nenavisti k Cesku, nybrz vetsinou politovani toho kde to Cesko je i po dvaceti letech svobody.

44 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 25. února 2012 v 17:05

Aleluja!!!

45 Vlastik Vlastik | 25. února 2012 v 19:08

S tim pujcovanim aut vNemecku do Ceska je to pravda. Pred lety jsem si chtel pujcit auto z Franfurtu do Ceska a jedna pujcovna mi rekla, ze do Ceska mi nepujci ani kolo. Pobihal jsem od jedne pujcovny ke druhe az mi jedna nakonec pujcila Opla. Jak vidim, tak je to porad stejne.

46 Milan z Nevady Milan z Nevady | E-mail | 25. února 2012 v 19:56

Je to davno, ale po mem prvnim prijezdu
do USA jsem zjistil, ze Amici byli citlivi na jakoukoliv kritiku. Pamatujete se bumpersticker "LOVE AMERICA OR LEAVE IT?"
Ja to povazoval za dosti neamericke a
zarazilo jak tady lidi meli uzavrenou mysl.

Kdyz jsem se v Bostonu jednou na urade
nasral, bylo mi receno:"Why don't you go
back to Russia?", nejakym nevzdelanym
volem "S MOCI" neco podepsat.
Dost mne to prekvapilo a zklamalo. Ale
casem si clovek zvykne i na sibenici,
sranda je ale dnes, kdyz sheeple jsou
ve velkem pruseru, tak ti, co mne posilali nazpet do "CCCP" a pletli si
Jugoslavii s Czechoslovakia; ti dnes se
mnou mluvi a priznavaji, ze jsem tenkrat
pred lety mel PRAVDU. Ale to je jen na
okraj.

V ramcoi toho rentovani aut, nechapu
proc to je takova veda, ze nam nerentuji
luxusni auta. Ja bych si vzdy pral mit
Audi A8 nebo A6, ale rentuji Skodovku.
Blejskani a camrani se s drahym autem
Czech lumpenproletariat jasne sere a
ja vzdy v USA pouzival auto jako boty.
Na znacce mi nikdy nezalezelo, Chevy
byla vzdy dobra a v Evrope, kdyz mam
Skodovku Turbo diesel, nebo i Opla - a
ta auta mne spolehlive dovezou kamkoliv,
nemam zadnou touhu po BMW, Mercedes etc.
Nakonec ve Vidni kazdej taxi je Mercedes
takze, jakypak luxus?
Radio a stereo z auta (vyndavatelne)
poslusne na noc vyndam a dodnes jsem
nikdy nemel jediny problem, kdy soused
a kamos, ktery si privezl z USA Pontiac
Grand "Pricks", to uz mel po 14 dnech
vyrabovane, poskrabane klici, grafiti
atd. V Praze, coz vysvetluje vse.
Luxus je pro ceske sheeple stengr, takze kdyz prijedu za rodici, jim zalezi
na mne a ne na aute. Na ostatni seru.
A Skodovku mam docela rad, protoze to ma QC od Krautu (VW). Z bodu A do bodu B
se pohodlene a rychle dostanu a to je
pro mne duvod existence automobilu.

Jenou jsem spal pred odletem nazpet v Proseku a tam se stala vec, ktera se ani
v Juarez nestane. Prijela v noci 2 auta
(flat tops), na strategickych mistech
pry byli 4 molodci s AK47, na ta auta
nalozili 16 zaparkovanych lepsich aut (8 na kazde - dve vrstvy) a bez problemu odjeli na VYCHOD - asi pry do Ukrajinyj. Policie se prihnala za hodinu
CODE 3 a kdyz sem se skromne jednoho
ptal co maji v planu delat? Pokrcil
rameny a rekl: "Ja bych se rad dozil 50
let a bojovat v parkovisti kvuli nejakemu BMW se nikomu nechce."
Pozde prijeli schvalne, kdyz si byli
jiste, ze sovjetskaja mafija uz je pryc.

A na posledni (#43) comment: souhlasim
s anonymem, akorat jen podotykam, ze
emigranti na Cesko neplivaji, spis serou.

47 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 25. února 2012 v 22:58

Opravdu mi neni jasne Rosto, proc ty zbabele anonymni idioty na cislech 47 a 48 otiskujes.

48 Ty zbabele anonymy Ty zbabele anonymy | 26. února 2012 v 0:43

[47]: jsou ceske krysy co vylejzaji jenom v noci z kanalu kdyz Hedvicek spi nebo je na plazi.

49 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 26. února 2012 v 0:59

http://www.youtube.com/watch?v=pUru7nSyKxQ
Trochu vazne hudby pro pana Hedvicka od pratel..

50 Zápaďák Zápaďák | E-mail | 26. února 2012 v 2:46

Rosto;

opet trefa hlavy hrebiku, ale 'the whole issue is an old hat.' Ja do Kotliny letel poprve po 21 letech v '91 z 5 letou dcerou z Chikaga do Mnichova.
Tam jsem si pujcil Passata kombi, aby dcerka vzadu s vnukem znamych mohla blbnout, nebo si dat slofika. Prejezd do CZ bez problemu. K memu velkemu prekvapku me mladi pohranicnici fakt vrele privitali a ptali se jak je v USA.
Jsem puvodem i po preslici Jihocech a na Sumavu jezdival na cundr (treba velezricenina Landstejn). Zname jsem tedy strasne vydesil tim, ze jsem na V strane Sumavy vjel do byvaleho zakazaneho pasma. Zelezna opona uz tam nebyla, ale vsude byl zakaz vjezdu. Znamym jsem rekl, aby pri kontrole byli zcela zticha, ze to ukecam nemecky, co by zbloudili turisti z Reichu. A pri nejhorsim, jako Amik. Byly to uzounke asfaltky nedaleko hranic, fakt 'middle of nowhere.' Nikde ani zivacka, obcas jsme mijeli rozpadle sudetske statky po Nemcich, ci Rakusacich. V pohode jsme dojeli az do Kasperku. V Domazlicich bylo narvano 'rubbernecks' obou zminenych sousedu. Uz tehdy je mistni konsele a poldove lakali na stare mesto, kam se nesmelo (varovani jen cesky a prijezd jednosmerka; typicka vychcanost!) a davali hromadne pokuty, nebo boticky. Kdyz me uniformovany gauner cesky nasmeroval ke strane, jen jsem zpomalil a projel tim bordelem. A pomyslel si: "Leck mich am Arsch, Genossen!"
V '94 jsme s dcerou leteli do Curychu (navsteva u dedy a pratel) a to uz se pekne auto smer Kotlina pujcit nemohlo, tj. pred 18 lety.
Jeli jsme tedy do Prahy expresem 'A. Einstein' Roma-Milano-Zurigo-Praga-Varsavia pres Koblenz. Dcera litala po klimatizovanem vagonu s italskymi a nemeckymi caparty. Na Wilsonak prijel presne, je to nemecky vlak. Zpet jsme leteli (duvody podobne Rosti) z Vidne, odkud pochazi cast prizne po preslici.
Souhlasim s Milanem; v CZ je asi 50.7 km ucpanych dal-nic, rychle jet se nesmi, ani neda, a Skody/VW jsou pekny a pohodlny auta. Dcera i ja jsme se triskali smichy pri pohledu na mnozstvi super-terenaku s vybavou na safari plizicich se prazskou dlazbou. Vsechno ruda mafie v divoke Praze...
Abych nemusel flipovat kvuli CZ-hwy-hovadum, jezdim uz jen tema zlutejma luxus autokarama. Majiteli firmy fandim, protoze leta bojuje s rudou nomenklaturou ohledne zlutyho rychlovlaku. Je odstavenej pod Zizkovskym kopcem. Naposledy jsem v CZ byl pred 2 lety a dam si dlouhou pauzu...

51 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 26. února 2012 v 9:27

[Smazaný komentář]Tohle me extremne zajima! Vsadil bych si na islamisty.

52 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 26. února 2012 v 9:43

[46]:Nejen v Praze! Nedavno bylo ukradeno timto zpusobem kazde BMW, ktere stalo venku v Kutne Hore.
S jednim okradenym jsem mluvil.
Shodou okolnosti se take jednalo o 8 aut.

53 David David | 26. února 2012 v 11:05

[49]:SUUUUUUUUUPEEEEEEER!

54 David David | 26. února 2012 v 11:09

[50]:Albert Einstein jezdil z Curychu (Bernu) pres Mnichov do Prahy a tam koncil. Winterthur Praha ca. 12 h, prumerna rychlost 60 km/h.

55 David David | 26. února 2012 v 11:10

[50]:Student Agency je na h*vn*, CSAD Tisnov rules.

56 ghost ghost | 26. února 2012 v 16:39

[33]: Ja prekladal zdejsimu navladnimu. Mel za to, ze je to z cestiny, ale byla to spis cikanstina.

57 David David | 26. února 2012 v 17:07

[56]:Taxi tomu urcite vyborne rozumel.

58 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 26. února 2012 v 19:03

Můj kamarád jezdil z Německa často do Čech a vždy mě problém. Vykradené auto, jednou dokonce ukradené. Pojistka na krádež, tedy připojištění  za vykradení se v žádném případě  nevztahovala  do  zemí celé východní Evropy! Takže jezdil do zlodějska tím nejlevnějším autem a na své riziko! Protože pracoval ve státní televizi, své spoluobčany varoval ve zpravodajství velmi důrazně. "Všechno, co se dá, tak Vám v Česku ukradnou! Dávejte si pozor na své osobní věci.  Nechte doma šperky, drahá auta, oblečení. Všude se Vás budou snažit okrást. Jste jen a jen objekt, snadné kořisti." Skutečně ta nejlepší reklama, za kterou si můžeme ovšem sami!

59 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 26. února 2012 v 21:43

Zápaďáku. Pokud se hlásíš k nám bodrým  jihočechům  - pocházím z jindřichova Hradce, což je z hruba 18 kilometrů od hradu Landštejn, to je 1 km. od Rakouských hranic,  takže hrad Landštejn se  nenalézá na Šumavě, ale na pomezí Moravy a Čech, okresu J. Hradce. Zakázané pásmo se nalézalo 500 m. od hranic a tam směl jen ten, kdo měl propustku od pohraničářů. Tomuto koutu země se říká České Švýcarsko. Je tam opravdu krásně. Jezdil jsem tam za Novou Bystřici na vandr.

60 OM OM | Web | 26. února 2012 v 22:50

[59]: České Švýcarsko je na severu Čech u Hřenska - viz Web.

61 vaclav kral vaclav kral | 26. února 2012 v 23:15

ja si myslim ze neni daleko doba, kdy v cesku dojde ke zmene. Uz nebude chodit strasit cert ale rodice budou rikat detem....nezlob nebo prijde emigrant.

62 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 26. února 2012 v 23:59

[61]: A divite se certum ze se radeji vyhnou republice.  Ono kupovat porad   nove vidle neni
zadna  legrace a retez  je v cechach uzkoprofilove  zbozi. Slysel jsem ze  Plajznercinin
Mates take emigroval do Statu.

63 OM OM | 27. února 2012 v 11:20

[13]: Jak známo, Češi ve velkém pěstují marihuanu a také vyrábí pervitin. Toto se pak snaží zpeněžit v záp. zemích. Nedivme se tedy kontrolám.

64 OM OM | 27. února 2012 v 11:39

[18]: „... dokonce se tady ani žádným vtipům nesmějí”
Kdo žije delší dobu v některé záp. zemi, tak přestane postupně Čechy chápat. Jejich primitivní humor mu zpravidla připadá trapný a spíš k pláči, české myšlení a jednání zcestné až nelogické ...

65 MO MO | 27. února 2012 v 20:30

A koho to zajima ?

[64]:

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama