O me pretrvavajici petiprocentni lasce k Cesku...

13. února 2012 v 17:48 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Kdyz uz je clovek starsi a uz porad nespecha z mista na misto jako posuk, tak se semtam zastavi a rekapituluje. Ani ja nejsem vyjimkou. Casto se mi zda, ze jsem na konci cesty. I kdyz to byla "long and winding road". Zil jsem v zajimavych dobach a zil jsem v mnoha ohledech extremni zivot a nosim si jizvy na tele i na dusi jako dukaz stale sebou. Nekdy si pripadam jako Mel Gibson, kdyz ve filmu Lethal Weapon3 se trumfuje se svou pritelkyni, kdo ma vice jizev od ruznych zraneni. Jenze Gibson je fesak, vysoky metrpadesat a jizvy byly falesne - ja nejsem fesak, mam dva metry a jizvy jsou prave. Ale to neni to nejhorsi. Americane maji porekadlo: "Sticks and stones may break my bones - but words will cause permanent damage" (Klacky a kameny mi muzou jen polamat kosti - ale slova zpusobi trvale skody). A tim se vracime zpatky do Ceska...

Prestoze me nazory na Cesko, jeho soucasny i minuly rezim a spolecnost jsou vseobecne znamy a dokumentovany (nekolik lidi ma z toho dokumentovani i radny pracovni pomer), i tak v Cesku zije velke mnozstvi lidi, kterych si vazim a ktere mam rad. Proto mne vzdy nebyvale zasahne a zrani, kdyz mi pratele (kterych si vazim a mam rad) napisou: "Prosim te musis byt v tech clancich tak sprosty a porad ty Cechy urazet a kritizovat? Vzdyt tu jsou i slusni lide!" Je mou velkou nevyhodou, ze jsem clovek extremne informovany a mi pratele, ac slusni, chytri, pracoviti, nezkorumpovani a charakterni, jsou bohuzel neinformovani. Je az sokujici, kolik lidi v Cesku voli neinformovanost zcela umyslne a zaviraji se do ulity "nicnevedeni" stylem "ja nemam cas to vsechno sledovat, ja mam svoji praci a svych starosti dost a stejne bych vsechny ty internety zakazala (jako duchodkyne Pohlova)." Praktikovani "vnitrniho exilu" z ceske spolecnosti a obzvlaste mezi slusnymi lidmi nikdy nezmizelo a je az krecovite dodrzovano. Pivo, vinoteka, kralici nebo fotbal maji absolutni prednost a jen mi proboha nerikejte zadne etericke informace - ja se musim soustredit na pivo, vinoteku, kraliky ci fotbal - ted mam po praci ci po sichte.

Procentualne uz jsem se ceskym obyvatelstvem zabyval uz drive, ale zhruba to nastinim znovu. Domnivam se, ze jen 5% obyvatelstva Ceske republiky jsou slusni a charakterni lide (oficialne zde prohlasuji, ze je mam rad a vazim si jich), zhruba 50% obyvatelstva CR jsou lide "bez chuti a bez zapachu" (to je jen metafora, ve skutecnosti asi smrdi fest), kterym je absolutne jedno, kdo je u moci, jestli Reinhard Heydrich, Husak nebo Havel, hlavne kdyz maji pivo a muzou pocitat, kolik jim jeste zbyva do duchodu a premyslet, jak by se dostali do invalidniho duchodu. Zbyvajicich 45% lidi v CR jsou lide z principu, naturou a systematicky zli (anglictina pro to ma vyraz EVIL), to jsou ti udavaci z Cibulkova seznamu, byvali clenove KSC (radami KSC proslo mezi 1948-1989 celkem 7 milionu lidi), dnesni neonaciste, neokomuniste, clenove CSSD, ostentativni cesti vlastenci, vedeni KPV a uctivaci Havla.

Cesi, kteri jsou v te kategorii 45% zlych, jsou zli bud zcela dobrovolne, zadarmo a maji to jako hobby a zivotni presvedceni a nebo jsou za to placeni vasim rezimem. Tedy zhruba podobne, jako kdyz Werich definoval "blbce" a to ze je "blby z vlastni blbosti a nebo za cizi penize". A ted se konecne dostavame k tomu memu obcasnemu pouziti vulgarismu na Cechy. Davejte pozor a prectete si tenhle odstavec vickrat, pokud vam to nedoslo poprve. Pokud jsem kdy nadaval Cechum - bylo to vzdy a vyhradne pouze tem 45% zlych Cechu, nikoliv vam, kteri tyto radky ctete a patrite do tech 5% co mam rad a nikoliv ten 50% prezvykavych zviratek, kteri nemaji o nic zajem, ja jsem jim putna a oni jsou putna me.

Cimz se dostavame k te slavne ceske otazce (nikoliv "Co za to?" nebo "Kdes to ukradl?"): "A jake mate dukazy?" Predkladam dukazy pouze z internetu, protoze Cechum obcas nadavam pouze na internetu.

Od rana dnes dostavam emaily, kde se nekolik "politickych veznu" za spoluprace "uzitecneho idiota" George Vanka z Australie snazi nejak pospinit Vladimira Hucina pomoci "svedectvi" byvaleho prislusnika StB v Prerove a snazi se mu prilepit nalepku, ze Hucin byl "udavac pro StB". Precetl jsem to se zdvizenym obocim a pravil jsem kamaradovi: "Tak to urcite budu dalsi na rade i ja. Asi jsem taky udavac a jeste o tom ani nevim!"

Kdybych byl ted jeste i pasovan na udavace pro StB, uz by mne to nijak nevykolejilo. Bylo to o me tvrzeno i na ceske Wikipedii a podobne nesmysly se hojne dodnes vyskytuji po ceskem internetu. Ano, "Sticks and stones may break my bones - but words will cause permanent damage" (Klacky a kameny mi muzou jen polamat kosti - ale slova zpusobi trvale skody).

Z te hodne Ceske republiky jsou na mne podavana trestni oznameni (haha, v Cesku) nebo posilana udani na FBI (popsano, vyhledejte si to), posilany stiznosti na Facebook, ze pisu osklive clanky o Vaclavu Havlovi - ale vy po me chcete, abych Cechum nenadaval, tvaril se sladce a poslouchal Kaju Gotta a nebo Smetanovu Mou vlast?

V noci je mi telefonovano z Ceske republiky (mam ID caller) a vyhrozovano mi ztlucenim, obesenim ci jinou formou zavrazdeni - ale vy po me chcete, abych Cechum nenadaval, tvaril se sladce a poslouchal Kaju Gotta a nebo Smetanovu Mou vlast?

Protoze obycejne vyhruzky na mne nefunguji, tak ti hodni Cesi zacali kampan utoku na mem blogu s velmi primitivnimi pomluvami o me, me zemrele manzelce a nebo dceri (pomoci IP cisel jde idetifikovat, odkud to prislo, vsechno z Ceska) - chcete priklad z dnes rano? "13. února 2012 6:50 Jak to tak vypada ten Kojetinsky pacholek zatim chrape. Ty Kurvicku co jsi to provedl se svoji zenou stary pacholku, byla to za mlada docela pohledna zenska ,ale na te Floride se z ni stala pod tvym vedenim tucna ruska barisna ,bez jiskry v oku. Ta si s tebou asi uzila ty Kojetinsky celedine. Pan buh te potrestal a jeste te potresta , krupane z pastousky." - - ale vy po me chcete, abych Cechum nenadaval, tvaril se sladce a poslouchal Kaju Gotta a nebo Smetanovu Mou vlast?

Ceska republika je zeme, kde 45% obyvatelstva zije a dycha nenavisti a zlem, 50% obyvatelstva je to uplne fuk a 5% se divi jak jelita, ze semtam nekoho poslu do prdele.

Nevim jak se bude k nejnovejsim utokum tehle luzy stavet Vladimir Hucin. Vladimir Hucin s tim ma pomerne bohate zkusenosti - Husakova luza (45% zlych a 50% dobytka) ho nechala zavrit jeste pred 1989 a Havlova luza (45% zlych a 50% dobytka) ho nechala zavrit pred par lety - za te vasi udajne "svobody". To jste nevedeli? Aha, meli jste svych starosti dost a soustredili jste se na piti piva?

Mne nezavrela ani ta prvni, ani ta druha luza (oni jsou ve skutecnosti totozni - uplne stejni lide) - nezavreli mne, protoze jsem emigroval. Jeste kdyz se to nesmelo. :-)
 

12 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 13. února 2012 v 18:22

Vyborny popis situace, Rosto. Neshoduji se s Tebou pouze v procentu tech dobrych, slusnych a cestnych, ktere Ty odhadujes na 5%, zatimco ja na 15%. Jak jsem jiz nekolikrat napsal, moje meritko je, ze 15% Cechu povazuje Masiny za hrdiny, stejne procento bylo pro vystavbu americke radarove zakladny, nez ji Obama "obetoval" soudruhovi plukovnikovi KGB Putinovi, a priblizne stejne procento Cechu zastava nazor, ze by KSCM mela byt postavena mimo zakon. Bud, jak bud, je to velmi tristni. Zastavam nazor, ze nejvetsim problemem soucasneho Ceska je totalni neschopnost poucit se z vlastnich chyb. Nikoliv nadarmo se rika, "kdo se nepouci z vlastnich chyb, je odsouzen k tomu, aby je opakoval", coz je presne, to, co se tam deje. Stejne je to s tim, ze si neumime vazit svych vlastnich (skutecnych) hrdinu, jako jsou Masinove, Hucin, Cibulka, Wolf, Nos a rada dalsich, kteri si zachovali rovnou a nezkrivenou pater.

2 Robin Robin | E-mail | 13. února 2012 v 18:26

Docela mne tento clanek potesil. Pravda je, ze moje trideni zde zijicich lidi v CR je krapet ostrejsi, protoze ja rikam, ze zde je 4% skupina tech 4%, pak druha 4% skupina slusnych co se i angazuji a zbytek 92% tem rikam zmrdi. Jsem asi prisnejsi jak ty Rosto :-)

Ohledne Jirky fakt nevim co si mam myslet. Osobne ho neznam, jen z Internetu a z doby, kdy jsem spolecne s nekolika z te skupiny 4% chodil na protestni demonstrace a soudy Vladimira Hucina. V teto dobe a to mluvim o roku 2004 a pozdeji jsme meli ruzna Internetova fora, kde jeho nazory se mi zamlouvaly a se mnou kompatibilnim tedy pominu-li jeho dost casto zbytecne vulgarni vyrazy.

Posledni rok a neco Jirku v nazorech nepoznavam :-( Je diametralne jiny a uprimne musim priznat, ze se kompatibilita prakticky vytratila kamsi doneznama ... nechapu ... proste nechapu :-(

3 David David | 13. února 2012 v 18:28

Mily Milane, doufam ze pilne trenujes prakem abys skolil mou malickost kaminkem with my name written on it. Musim Te zklamat, UK je je v EU ale neni clenem eurozone.

4 robin robin | E-mail | 13. února 2012 v 18:31

[1]: to neni jen o pouceni z vlastnich cbyb! Daleko dulezitejsi podle mne je "vyrnovnani se s vlastni minulosti".

5 David David | 13. února 2012 v 18:32

Mily Milane,

znova se Ti verejne omlouvam. Ohledne Tve osoby jsem byl obeti mystifikace ze strany jiste Veroniky V., vis koho myslim.

6 David David | 13. února 2012 v 18:39

[4]:V cem spociva hrdinstvi Pepy Nose? Pokud vim vystupovalj za totality v TV.
Vubec mu nechci krivdit ale proc ho davate na stejnou uroven jako bratry Masinovi?

7 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 13. února 2012 v 18:48

To, že připadá v Česku statisticky jedna svině, kurva, dobytek, prase, atp. na jednoho člověka, který tímhle typem obyvatelstva není, je již vnímáno jako ona příslovečná "poznaná nutnost". V tomto bych momentálně problém neviděl. Jakmile se totiž jakékoli poznání ustálí, začnou působit zcela jiné síly, z toho vycházející.
TA PRVNÍ JMENOVANÁ SKUPINA OBYVATELSTVA TOTIŽ STÁLE VÝRAZNĚJI IMPLODUJE (a naší výhodou je, že ví hovno, co to znamená).

8 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 13. února 2012 v 18:59

[6]:Na sebe v televizi v době totality bych se rád podíval.
Nebyly to, podobně jako u Plastiků, záběry z mého výslechu bosky v trenkách s pouty na rukou (byl jsem a stále jsem nebezpečnej a zlej)? Nebo reportáž o mě z Ruzyňské věznice?
Hledej!
Hledej!

9 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 13. února 2012 v 19:00

[4]:Presne tak jsem to, Robine myslel. Mas naprostou pravdu, tedy neschopnost poucit se z chyb z minulosti a vyrovnat se s tim.

[6]:Hrdinstvi Pepy Nose spociva (mimo jine) v tom, ze i kdyz se ho vrazedna bolsevicka diktatura pokusila nekolikrat fyzicky zlikvidovat (jako se ji to povedlo napr. v pripade Pavla Wonky), nikdy se nezalekl a nezprostituoval se s bolseviky. Neni pravda, ze mohl za totality vystupovat v televizi, dvacet let tam nesmel! Nesrovnavam Pepu s Masiny, to jste me spatne pochopil, pouze ho povazuji take za hrdinu. Jeho statecnost se samozrejme projevila jinak, nehlede na to, ze zil v jine dobe. Neni-li hrdina ten komu je nekolikrat ulozeno o zivot a on se nezalekne, pak opravdu nevim, kdo podle Vas hrdinou je!

10 robin robin | E-mail | 13. února 2012 v 19:15

[6]: Ja o Pepovi nic nepsal! Ka ho akorat na Strahove v "jednicce" nahraval :-) Zrovna nedavno jsem si ten pasek poustel, fakt byl a stále je nebezpečnej a zlej :-)

11 My My | 13. února 2012 v 19:17

Der Reichsprotektor uzavrel 2 predchozi blogy (na predpredpredchozi zapomnel i kdyz se citi on top :-) takze nas nuti abychom vyjadrily/i nadseny souhlas nasich nepracujicich nad srdecnym tvarem toho verejneho blaha. My slime ze srdecko je taktni vyzva k pouziti na sukani bo nic neni vic vzruso nez riskovat ze vas pri sukani nekdo cizi uvidi to je nazor odb/porniku

12 Tomáš Bernkopf Tomáš Bernkopf | E-mail | 13. února 2012 v 19:19

Pane Hedvíčku,
tohle je moc dojemný článek. Úplně jsem se zarazil nad tím vážným úvodem. Hlavně se nechystejte na ukončení té cesty! Doufám, že máme ještě společně hodně před sebou.
Jen chci připomenout, že těch 50% "bez chuti a bez zápachu", ochotných sloužit komukoli, je masa užitečných idiotů s volebním právem, nebezpečných tím, že jsou nevzdělavatelnou tupou koulí na noze těm, kteří by tu chtěli něco změnit. A dobře poslouží politickým  manipulátorům a masmediálním demagogům. Takže mně těchto 50% ukradených není, poslal bych je někam do rezervace, kde by pod pevným vedením museli něco smysluplného dělat :-).

13 My My | 13. února 2012 v 19:19

cunning lynguysts typu MASA My snad osvetli zda lze Reichsprotektor prelozit na Defender of dz Realm ?
a neni RH defender of dzis realm ?

14 Pavel Pavel | 13. února 2012 v 19:28

Já jsem také spíše skeptik, ale bude to 5-8 %.

15 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 13. února 2012 v 19:29

[10]:Doplnujici poznamka Robine: Tou sestkou ve svem prispevku c.9 reaguji a odpovidam na otazky pisatele pod jmenem David (c.6), nikoliv na Tvuj prispevek.

16 Vaclav Kral Vaclav Kral | 13. února 2012 v 19:37

Prestoze se v mnohem neshodneme a i to procento slusnych lidi se mi, naivovi, zda nizke, v jednou chci vyjadrit svuj jasny postoj.. Vyrizovat si ucty s protivnikem prostrednictvim pribuzenstva je svinstvo. Vyrizovat si je prostrednictvim zemrelych blizkych, by se melo trestat nasolenim genitalii a povesenim do pruvanu. Je hnusne jakekoliv znevazovani mrtvych i pozustalych. Je odporne prohlasit o neci manzelce ze je prostitutka tesne po smrti manzela a autor takovehoto tvrzeni je hovado a primitiv. Stejne oznaceni plati i pro toho, kdo na Vas pane Hedvicku utoci a za rukojmi si bere Vasi zenu.

17 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 13. února 2012 v 19:41

Po teto zemi pred dvema tisicileti chodila osoba,cista a bez hrichu a urcitym lidem vadila a nechali ji ukrizovat. Vadite urcitym lidem pane hedvicek a to je znameni ze to co delate delate spravne a vsem se samozrejme nezavdecite.

18 V.H. V.H. | 13. února 2012 v 19:48

[17]: TOHLE PISI JENOM PRO IDIOTY KTERI BY ZNEUZILI TO CO JSEM NAPSAL. Absolutne neprirovnavam R.H. k memu panu Jezisi Kristu.Tak si strcte ty pripadne keci o kultu do riti.

19 My My | 13. února 2012 v 19:56

[18]: ale ja ho prirovnavam a doporucuji aby pristi rok kandidoval na funkci Rezidenta z Lidu. akurat bude problem s ochrankou tak snad se USAF/SAC z Omaha (tam sidli nechudy Buffet tak se tam CeskoZlodeji nehrnte na zdarma pecene burtiky do Buffetova buffetu vy fetaci),preventivne postara

20 David David | 13. února 2012 v 19:57

[8]:Neubiram ti zasluhy ale do bratru masinovych mas prece jenom daleko.

21 Vaclav Kral Vaclav Kral | 13. února 2012 v 19:59

[Smazaný komentář] inu tak ;-)

22 robin robin | E-mail | 13. února 2012 v 20:06

[20]: Srovnavat hudebnika s valecnikem mi nepripada az tak koser ...

23 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 13. února 2012 v 20:20

[16]:Ano, jsem to opet ja (uz pomalu Vas prizrak), pane Krali, kdo Vam opet oponuje. Jste ovsem clovek s notnou davkou trpelivosti, takze verim, ze prilis nepopudim Vas hnev. Ve Vasi poznamce "Je odporne prohlasit o neci manzelce, ze je prostitutka tesne po smrti manzela" vidim narazku na "ctihodnou Dasu, (byvalou) prvni damu" o ktere to tady pred casem nekdo rekl. Nejde vubec o to, ze to bylo receno v dobe umrti Havla, ale zda je to pravda. Ja nevim, zda prostitutkou Dasa byla, proto to nebudu tvrdit, ale zenska, ktera se pelesi s zenatym chlapem, jemuz umira manzelka na rakovinu ma charakter, ktery se rovna nule!!! Uz jednou jsem Vam napsal, ze ma chovani periferijni spodiny a na tom trvam. Piskala ve Spanelskem sale, kdyz Havla volili prezidentem, ale nikdo ji neslysel piskat, kdyz Havla zavirali!!! Byla normalizacni hvezdou, od ktere jsem nikdy neslysel byt jen naznak odporu, ci narazku proti husakovskobilakovske normalizacni klice, coz ji radi do kategorie lidi, o kterych Rosta v tomto clanku pise, ze "je jim absolutne jedno, kdo je u moci, jestli Heydrich, Husak, nebo Havel etc". Zila spokojene, jako socialisticka umelkyne za stareho rezimu a kdyby se (nedej boze) komunismus vratil, byla by opet socialistickou umelkyni. Kazdy mame, pane Krali jiny nazor na prohresky a odporne jednani. Jiste, obvini-li nekdo nekoho z kurevnictvi, aniz by mel na to dukazy, je to odporne. Ale ja osobne povazuji za mnohem hnusnejsi, kdyz nejaka lidska spodina cizolozi s zenatym chlapem, ktery ma na smrt nemocnou zenu a predstira, ze ji miluje a citi bol, pricemz uz ma naplanovany novy vztah, v cemz ho ona soupostelnice plne podporuje, neb ji jde o slavu a penize. To je hyenismus. Na lasku s Havlem na prvni pohled neverim, Vy asi take ne, pane Krali - na to jste prilis inteligentni.

24 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 13. února 2012 v 20:24

V podstate s clankem souhlasim, coz ale neni zadna radostna udalost.
Protoze to tak plus minus procenta bude.
A to je velmi spatny vyhled do budoucna.

25 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 13. února 2012 v 20:32

[22]:Tak jeste jednou a doufam, ze naposled: Nikdo (alespon ja ne) neprirovnaval Pepu Nose k Masinum!!! Ja jsem pouze napsal, ze jak Masinove, tak Pepa Nos jsou nasi hrdinove, byt naprosto odlisni, pochopitelne s odlisnymi zasluhami. Kdyz uz mluvim o Pepovi, jeho hrdinstvi je nepravem nedoceneno. Nejenze jen zarakem nekolikrat nebyl zabit, ale v polovine sedmdesatych let (v nejhorsi normalizacni dobe) byl idolem nekomunisticke mladeze a dukazem, ze se Husakovi prece jen nepodarilo vsechny pisnickare zlomit a prebendami (a ty nebyvaly male) je ziskat na svou stranu.

26 David David | 13. února 2012 v 20:36

[25]:Budiz, stb se o nej zajimala. Ale rikoval zivot jako Masinove? Trpel v uranovych dolech?

27 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 13. února 2012 v 20:40

NO.. Davide je osobni zkratka pro "nepratelska osoba"tak oznacovali estebaci osoby ktere odmitli spolupracovat.Tento cestny titul jsme nedostali jen tak pro nic za nic.Ja to vim, ja tam byl take i kdyz Josef trpel daleko vice nez ja.

[Smazaný komentář]

28 Vaclav Kral Vaclav Kral | 13. února 2012 v 20:41

[23]:nejste pane Kohoute muj prizrak a ani nevim proc bych se mel nejak zlobit. Zrejme, jak to vidim, mate nazory, ktere vychazeji z katolicke neboli krestanske viry, kterou ja nesdilim a dokonce odmitam, ve forme jakou je nam presentovana. Pro hnupy, kteri se tu obcas objevuji dodavam, ze nejsem satanista. Ale zpet k vasi reakci. Ja nejsem zastancem falesne moralky a nepouzivam vyrazy jako peleseni. Sex a laska maji jen malo spolecneho, pokud jde o to. Krome toho, Havlova slabost pro zeny je prilis znama na to abychom dnes moralizovali a kroutili ratafakem nad jeho spatnym chovanim. Mate pravdu, moje poznamka se tykala pani Dagmar.Vite, ja nechci marnit svuj cas v kostele, prosbou o odpusteni mych hrichu. Proto se radeji snazim se tech hrichu nedopoustet.Samozejme to nejde. Nikdo se hrichum nevyhneme a nektere z nich jsou dokonce prijemne a rad je opakuji.Nicmene, nenavist neni z tech ke kterym se hlasim. Proto jsem napsal co jsem napsal. Je odporne kdyz nekdo, kdo nenavidi pana Hedvicka na nej utoci tim, ze urazi jeho zemrelou manzelku. Je to neodpustitelne a neomluvitelne a svedci to o nedostatku charakteru. A stejne je to s temi, kdo nenavideli a nenavidi Vaclava Havla a proto si vymysleji cokoliv, aby svou nenavist mohli ventilovat a zmnozit. A to se netyka jen pana Havla. Zaverem napisu neco, cim asi vyvolam posmech u mnohych ale je mi to jedno. Nase zivoty jsou strasne kratke. Cim jsem starsi, tim si to vice uvedomuju. Nikdy nevite ktery den je ten posledni a nikdy nevite, co bude pak, bude li neco. Proc, z jakeho duvodu mame svuj zivot plytvat necim, co nas nenaplnuje pozitivem. Proc mame svuj zivot venovat zlu? Nezlobim se na Vas a jsem rad ze Vase reakce jsou na urovni, coz prikladam tomu, ze nepatrite zjevne k postpubertalnim pisalkum kteri tu vladnou.

29 Vaclav Kral Vaclav Kral | 13. února 2012 v 20:43

[26]: Nektere utrpeni je mnohem horsi nezli uranove doly

30 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 13. února 2012 v 20:44

Davide - Nemusis to hnat na ostri noze.
Jiste ze na ozbrojeny boj Masinu ma jen malokdo a vubec nikdo v cechostanu.
To ale prece nikdo netvrdi.
Jde o to ze byl (ano mensi nez Masinove) ale taky hrdina ....postavit se komunistum stalo vzdy nejake hrdinstvi ne.

31 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 13. února 2012 v 20:45

Davide, nepis sem zadne osobni udaje, obzvlast, kdyz jsou to picoviny. Je to seznam lidi, na ktere mela StB spis, nikoliv seznam agentu. V tomtez seznamu je i ten zasrany Vaclav Klaus a je to podobny seznam, jako seznam emigrantu, ktery uverejnil ten sulin Penc, a potom mi bylo podstrkovano, ze jsem v jakemsi "seznamu StB." Nebud zase hyper!

32 David David | 13. února 2012 v 20:45

[30]:Netvrdim ze nebyl hrdina. Ale mas pravdu.

33 FK FK | E-mail | 13. února 2012 v 20:57

Ok, pouhy nedorozumeni. ;-)

34 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 13. února 2012 v 21:05

Skutečný hrdina nebude nikdy s sebou vláčet decimálku na vážení hrdinství svého či druhých a pak s tím zacházet jako zelinář s bramborama.
JAKMILE TOTO KDOKOLI DĚLÁ, TAK JDE VŽDY O STOPROCENTNÍHO POSERU, ZBABĚLCE A VELMI NEBEZPEČNÉHO PODRAZÁKA.

35 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 13. února 2012 v 21:06

[31]: Jeden problem s oznacenim "NO' byl ,a to v pripade kdyby se uskutecnila akce NORBERT kterou meli estebaci dukladne pripravenou.

36 Karel Dobiáš Karel Dobiáš | 13. února 2012 v 21:26

[28]: Na základě čeho si myslí moralista Václav Král, že zde vládnou postpubertální pisálkové? Druhá otázka, nemůžu se ubránit dojmu, že Václav Král je gay, když není zastánce falešné morálky, proč si dává jako upoutávky na své blogy ženy? Není na tom přeci nic špatného, být gayem.

37 Vaclav Kral Vaclav Kral | 13. února 2012 v 21:46

[36]: Mam jenom jeden blog a ta naha zena je tam proto abych zatajil ze jsem guy. To je snad pochopitelne. A ja nejsem zastance nejen falesne moralky. Ja nemam rad moralku vubec.Jsem obecne nemoralni a nemravny clovek. Trham moucham kridla, jsem guy,zeru deti a mlaskam pri tom a mam celozivotni mindrak ze jsem nemohl vstoupit do KSC a podepsat spolupraci STB. Howgh....4 now no :D [:tired:]

38 V pimprlove komedii stalo se....... V pimprlove komedii stalo se....... | 13. února 2012 v 21:48

[36]: Vite jak to dopadlo s tim kralem v pisnicce od Sucheho a Slitra.A na to stacil obycejny Skrhola.

39 Vaclav Kral Vaclav Kral | 13. února 2012 v 21:56

[38]: nevim neznam sucheho ani slitra a svete div se ani skrholu.

40 Zase ja.. Zase ja.. | 13. února 2012 v 22:16

[39]: To je dobre,to je dobre.Mam konecne dukaz ze jste nebyl u StB pane Krali.

41 Vaclav Kral Vaclav Kral | 13. února 2012 v 22:25

[40]: No jo ale trapi mne to. Hodne mne to trapi..Stejne jako mne trapi ze mne lidi nemaji radi. Hlavne Cesi ze mne nemaji radi. Proc mne nemaji radi? Ja se kvuli tomu tolik trapim. Kdykoliv ctu podobne komentare cestnych, uprimnych anonymu, tak mam deprese z toho ze mne nemaji radi..Mozna se z toho jednou zastrelim, nebo obesim, nebo oboji. Anebo se za trest vratim do Ceska. Abych uprostred tech hrdinnych diskuteru poznal pricinu teto nenavisti. A taky abych odcinil svou vinu ze jsem emigroval. Mea culpa mea maxima culpa.

42 Odpoved jeho velicenstvu... Odpoved jeho velicenstvu... | 13. února 2012 v 22:30

Ty sibale,lisko podsita vsemi mastmi mazana,priznej se ze tu sebelitost jenom hrajes.

[41]:

43 Vaclav Kral Vaclav Kral | 13. února 2012 v 22:35

[42]: Jak bych mohl? Ale neni vam tady vsem divne ze namisto diskuse nad zajimavym clankem pana Hedvicka, se tady vsichni moudri diskuteri zabyvaji mnou??Ne ze by mi to nelichotilo, ale je to neslusne vuci autorovi.

44 Komu cest, tomu cest Komu cest, tomu cest | 13. února 2012 v 22:42

KING IS THE KING......

[43]:

45 Vaclav Kral Vaclav Kral | 13. února 2012 v 22:47

[44]: Yeaah long live me

46 Pastelka Pastelka | 13. února 2012 v 23:16

:D  Václave, zajímavé informace jsem se o Tobě dozvěděla :-) Jsem v šoku :-D A ještě víc v šoku jsem z toho, že nás slušných lidí tady v mé rodné zemi je jen 5%, data vychází asi z odborného a podloženého kvantitativního výzkumu. Nebo já jako slušný člověk, když prezentuje nějaký statistické údaje, tak je mám ráda podložené. Jen nevim jaká je validita výzkumu, pokud je prováděn nepřímo:)) Nicméně 5 % znamená, že jsem jedinečný člověk v těch hnusných Čechách. Nooo tak seberu všechny síly a jako správný resocializační pedagog se zkusim tady tu společnost napravit.. 8-) Zdravím všechny!

47 Vaclav Kral Vaclav Kral | 13. února 2012 v 23:20

[46]: No jo furt je to ale lepcejsi nez 4%

48 Petr Petr Petr Petr | 13. února 2012 v 23:33

Cesi jsou stejni, jako jini lide. Mozna se v cesku mene strili ve skolach, ale to s pomoci svych vzoru cesi dohoni.
Vic udavacu, procentuelne je treba v USA.
A jetsli nekdo chtel zpivat a za totality a umel to, tak holt musel i do TV. Zpival prece lidem. Tem, co meli detstvi jak to zname a ted jsou na tom mozna hure. :-D

49 ostravak ostravak | 13. února 2012 v 23:38

{44],[45]:. Vaclave, ze vy jste se stal obeti vaseho prijmeni a povazujete se za velmi dulezitou osobu, na rozdil od nekoho kdo se jmenuje Zizala ktery kdykoliv spatri kosa tak se honem pospicha nekam ukryt. ;-)  :-P

50 Vaclav Kral Vaclav Kral | 13. února 2012 v 23:53

[49]: Jak povazuju do slaka. Ja sem dulezita osoba a kdo se odvazi to popret,tomu rozbiju mordu

51 Otakar Kral. Otakar Kral. | 14. února 2012 v 0:07

To byl take duvod proc jem zamenil jmeno ZIZALA za jmeno KRAL.Doufam ze to ten kos vi.

[49]:

52 Vaclav Kral Vaclav Kral | 14. února 2012 v 0:19

Vazene damy a panove, odbila pulnoc...v Cesku...a je cas pro chovance psychiatricke lecebny jit na kute. Uz tak mohou byt radi, ze je hodny pan doktor nechal tak dlouho tukat do klavesnice. On se stejne zdravotnicky personal bude moc divit, az prijde BISka a bude zjistovat na ktere stranky se z jejich IP je pripojovano. Takze mili chovanci, spete sladce a snete si svuj nekonecny sen o vlastni vtipnosti a dokonalosti.

53 Eda Eda | E-mail | 14. února 2012 v 1:42

přece Václave nechcete tvrdit, že prase Didrak, kterej se u mne pod každej příspěvek naprosto zbytečně podepisuje pokaždý jinak a skoro pokaždý s jiným IP, dělá pro BISku. Jistě tam dělá spousta dobytků, jako bylo u StB, ale zasraný prase ?
Nebo že by taky ? O_O

54 Pepik Pepik | 14. února 2012 v 1:51

Tak zde koluji zvesti, ze BIS-kovci, pisalci utikaji neb se pripravuji z USA opet do Prahy, proc asi?

55 Luis Luis | 14. února 2012 v 2:25

Wernere, ty jsi v tech 45% za vlastni penize, nebo placenej ? Cos to vyvadel a vyvadis na Lidovkach, proc si me jmeno beres nadarmo do sve spinave huby ? V zivote jsem na lidovkach nic nepsal a jinde kde neco pisu pouzivam jen svoje nicky , zadny jaroslavy Nejsem dusi a telem komunistickej sliz, kterej lituje ze diky rodicum prisel o nejlepsi cas realizovat se jako ty.
Kdyz pak nekdo googluje moje jmeno, vyskoci na nej ty tvoje zblitky. Jestli te nekdy potkam, tak si pis ze po svych neodejdes smejde.
Jinak clanek je fatalne presny a o to desivejsi, kdyz se do tech procent snazim zaradit sve blizke a zname. Co pry do ceska strkam nos, uz to neni moje vec, kdyz jsem se vystehoval.

56 Spi sladce Spi sladce | 14. února 2012 v 8:27

George Vaněku, dědku senilní, už se ani nejsi schopen podepsat.

57 Karel Dobiáš Karel Dobiáš | 14. února 2012 v 8:30

[37]: Myslel jsem si to i s těmi mouchami a mlaskáním. Ta emigrace je právě kvůli opačné orientaci. Nuže, konečně jste nalil čisté víno, škoda jen, že Vám musel někdo pomoci a zbavit Vás falešné morálky.

58 robin robin | E-mail | 14. února 2012 v 10:01

[Smazaný komentář] Presne tak:

http://www.popper.cz/robin/nn-1-5-robin.html

59 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 14. února 2012 v 10:11

Rosťo, upřesni, který Josef Pepa Nos je pravý a který falešný. Ti omrdi asi mají dojem, že je to nemožné.
Připomíná mi to majora stb (teď má prý firmu s názvem "Naděje". Kurva, o jakou naději může jít?), který se mi chvástal do ksichtu: "TO BYSTE SE DIVIL, CO VŠECHNO SI MŮŽEME DOVOLIT".
Nemám v úmyslu bisku chválit, ale takováto psí lejna u cesty s mínusovým IQ si prostě nemohou dovolit!

60 Sráč Sráč | Web | 14. února 2012 v 10:41

[1]: Nemyslím si, že všichni příznivci radaru byli dobří lidé. ODSáci doufali, že Američani budou ČR dotovat, aby byl v ČR klid, a že jejich zlodějský systém bude moct dál pokračovat.

61 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 14. února 2012 v 10:48

Rosťo, teď je u vás 5 hodin ráno. Koukej za chvíli vstát! Musíš celý den třídit falešné a pravé nosy.
Teď teprv ti začíná začátek tvé pravé cesty!
S chutí do toho - a do půlnoci bude hotovo!

62 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 14. února 2012 v 14:03

61 - Puberta puberta ?
Nekoho to prejde anekdo v ni zustane dozivotne.
A protoze je vetsina cechmanu s nizsi iq tak tobe to zustane.
Jinak receno - blb na dosmrti.

63 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 14. února 2012 v 14:20

Je to stary komunisticky trik se vydavat za nekoho jineho.
Sovetska komunisticka NKVD Čeka se vydavala v nespocetnych pripadech za Nemecke vojaky a pachala pod cizi uniformou zversta vuci ruskemu obyvatelstvu - s cilem vyvolat nenavist k Nemeckym vojakum , ponevadz Ruske a hlavne Ukrajinske obyvatelstvo vitalo Nemecke vojaky jako Osvoboditele....!
Pochopitelne zpocatku, nez se i diky temto podrazum vse dostalo na jinou uroven. Sovetsky partizani tak leckdy jednali i na Ceskoslovenskem uzemi....vydavali se za Nemce a pachali valecne zlociny. Konecne velitel ktery naridil vypaleni Lidic - byl agent NKVD.
Takze ,,taktika,, kterou zde komunisticky ksindl pouziva je stara jako cela jejich zasrana strana.

64 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 14. února 2012 v 15:48

[63]:Ovládám fígl, jak se vydávat sám za sebe!

65 marty marty | E-mail | 14. února 2012 v 15:56

rekla bych, ze prvni problem Cechu je ten, ze vetsina z nich nedovede vecne diskutovat, argumentovat anebo zpochybnovat a naslouchat protejsku. Jakmile jim dojdou argumenty anebo nechteji zadne hledat, zacnou nadavat, posmivat se a vyhrozovat. Toto chovani bylo a zrejme i je viditelne ve vsech vekovych urovnich v Cesku, bez ohledu na vzdelani a politickou prislusnost. vyjimku tvori pouze mesina, ktera ma slusnost a charkater.
Dalsim problemem , mozna i duvodem pro takove chovani je bezverectvi, bezboznost. Docela me sokovalo nedavna zverejneni ve Spiegelu, kde byla Ceska republika jako jedina evropska zeme uvedena s 80% podilem atheistu. To vysvetluje, proc se lide niceho neboji, nestiti a proc je pro ne nejvetsim naplnenim moc , penize a mit se dobre ted a tady bez ohledu, co to stoji.
Vam slusnym lidem s charakterem preji vsechno dobre.
Martina

66 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 14. února 2012 v 16:03

Pro 64 ,to 34 - To je JPN.
Zbytek nevim.

67 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 14. února 2012 v 16:16

[66]:Občas vyrazím do ulic vydávat se sám za sebe. Nasadím ksicht jako má Pepa Nos, oblíknu se jako on, chodím jako on, chovám se, mluvím, myslím jako Pepa Nos.
Na některých štacích se tím ale nenechají oblafnout a vyrazí se mnou dveře s tím, že žádnej Pepa Nos nejsem.
PRO VŠECHNY ZÚČASTNĚNÉ JE TO VELMI ZAJÍMAVÉ.
ZKUSTE SI TO OBČAS TAKÉ SAMI SE SEBOU.

68 Proc je v Cesku tolik ateistu? Proc je v Cesku tolik ateistu? | 14. února 2012 v 16:38

[65]:Je videt, ze Cesi brali to Leninovo uceni o zbytecnosti nabozenstvi prilis vazne. :-P

69 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 14. února 2012 v 16:56

Ty krajně podezřelé statistiky o ateistech neberte moc vážně.
Víte o nějaké rodině v Česku, která by naprosto, vůbec a zcela neslavila Vánoce?
(Jehovisty a hlásící se nikoli ke křesťanství v to nepočítám.)

70 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 14. února 2012 v 17:14
71 David David | 14. února 2012 v 17:53

[55]:Clene strany zlocinne a zavrzenihodne, lampasaku CSLA, nevim o cem mluvis. Ze by opet lahodny Dujardin?

72 David David | 14. února 2012 v 18:02

[69]:Vanoce slavili i komunisti, spatny argument.

73 Davide co ty vis Davide co ty vis | 14. února 2012 v 18:03

[71]:o te zlocinne a zavrzenihodne strane? Tys byl clenem, ze o tom tolik vis?

75 David David | 14. února 2012 v 19:44

[73]:Je neco bolsevicky dobytku?

76 Lidka Lidka | E-mail | Web | 14. února 2012 v 19:51

Ale jde Vám to hezky :-)

77 Lidka Lidka | E-mail | Web | 14. února 2012 v 20:07

Předchozí komentář 76 byl reakcí na komentář Josefa Pepy Nose, že se občas vydá do ulic vydávat sám za sebe. Ten v ulici je skvělý. Kdysi se mi to poštěstilo. K diskuzi zda patří k  hrdinům: Patří- Ti totiž mlčí a svých větších, dobrých činech, jako on. :-)

78 David David | 14. února 2012 v 20:47

Uznavam ze Pepa Nos byl svym zpusobem hrdina.

79 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 14. února 2012 v 20:52

S okamžitou platností se komunistům zakazuje slavit Vánoce letos, vloni i příští rok!
Za chvíli by si tu dělal kdekdo co může!!!

80 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 14. února 2012 v 21:14

[79]: Josef,zakat komunistum vanoce je naprosto zbytecny protoze ti neznabozi smysl vanoc nikdy nepochopili.

81 Lidka Lidka | E-mail | 15. února 2012 v 2:48

k 79  a 80 :-)  :-)  :-)

82 Anti Anti | E-mail | 15. února 2012 v 6:30

[63]:Pane Kopecky, tohle je trochu silne tvrzeni. Muzete hodit zdroj kde se uvadi ze SS-Hauptsturmfuhrer Max Rostock byl agentem NKVD?

83 OM OM | 15. února 2012 v 10:47

[82]: Akci "Lidice" tehdy nařídil a velel jí Heydrichův oblíbenec, velitel SD pro Prahu, Horst Böhme (plk. SS).
Max Heinrich Rostock (npor. SS) byl velitel SD pro Kladno a na vyhlazení Lidic se podílel. Po válce byl fr. okupační mocí zatčen a r. 1949 vydán do Prahy. Trest smrti mu byl změněn na doživotí, pak na 25 let, nakonec mu dal Ant. Zápotocký milost. Rostock se stal agentem čs. rozvědky, která ho pod krycím jménem 'Fritz' vysadila r. 1960 do BRD, kde se soudruhům záhy ztratil.

84 OM OM | 15. února 2012 v 11:08

[63]: Agentem NKVD byl někdejší stavební inženýr Willi Leimer, který v letech 1940-42 úspěšně vedl protikom. a 1942-45 protiparašutistické odd. pražského gestapa.

85 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 15. února 2012 v 11:34

[83]:U jednoho z těch dvou esesáků byl onehdy u výslechu i můj duchovní učitel EDUARD TOMÁŠ (zda nekomunikuje telepaticky s anglickým odbojem).
Pan Tomáš mi říkal, že esesákovi opáčil, že ne. Na to prý esesák a co tedy jako vlastně dělá. On prý toto: Začal se soustřeďovat do duchovního srdce (Anaháta, uprostřed prsou, čtvrtá čakra) a s překvapením zjistil, že to esesák dělá s ním. A tohohle pak prý nepopravili!

86 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 15. února 2012 v 12:03

82,83,84, Ted hned si nevzpomenu v jake knize jsem to cetl, zrovna tak jsem cet ze Borman byl s nejvyssi pravdepodobnosti rovnez agent NKVD.
Ten SSak co naridil likvidaci Lidic byl agent NKVD a jednou ho dokonce nejaky ceskoslovensky agent videl prochazet se v Moskve....kolem roku 1965 - pri tom mel byt nekde uplne jinde zavreny.
Nevim kde jsem to cet ....ale najdu to.

87 OM OM | Web | 15. února 2012 v 12:42

[86]: V Moskvě byl údajně viděn Willi Leimer, plk. KGB, o kterém se ve svojí knize zmínil i Josef Frolík.
Více v "Sovětská infiltrace Československa a řádění SMĚRŠ" - viz Web.

88 Sráč Sráč | 15. února 2012 v 13:26

[83]: Někteří gestapáci se vykoupili tím, že práskli svoje podřízené.

89 Sráč Sráč | 15. února 2012 v 13:32

[1]: Všichni příznivci radaru nebyli dobří lidé. ODSáci doufali, že USA budou ČR dotovat, aby byl v ČR klid, a že ODSácký zlodějský systém tak bude moci pokračovat.

USA občas spolupracují s mimořádně odpornými lidmi ( např. Saddám Husain, Mirek Topolánek atd. ).

90 Sráč Sráč | 15. února 2012 v 13:45

[Smazaný komentář] Petice je na hovno! Chtělo by to nové Mašíny!!!

91 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 15. února 2012 v 15:44

[89]:Uvodem: je mi opravdu zinantni Te oslovovat "Sraci", takze pouziji neutra a oslovim Te: Mily priteli,
s tou radarovou zakladnou je to dalekosahlejsi. Samozrejme, ze primarni ucel (pro Americany a potazmo NATO) je ten radar. Ovsem pro Cesko by to byvalo melo dalsi benefity, ktere jsou s ohledem na nasi geografickou polohu k nezaplaceni. V miste, kde lezi Cesko - at uz se to nekomu libi, nebo ne, proste nelze byt neutralni, vzdy budeme patrit do sfery zajmu nejake mocnosti. Vzpomen si na Benesovy naprosto zcestne povalecne pokusy, aby se tehdejsi polokomunisticke Ceskoslovensko stalo jakymsi "mostem mezi Vychodem a Zapadem". Vime dobre, a netreba to pripominat, kam nas to privedlo! S tou americkou zakladnou na nasem uzemi bychom se definitivne vymanili z ruske sfery vlivu a s americkymi vojaky bychom byli pro Rusaky proste tabu. To Rusaci dobre vedi, proto se vystavbe te zakladny tak krecovite branili. Bohuzel je v Bilem dome, ten kdo tam je a podle toho to vypada. Obama si myslel, ze s Rusaky lze mit prijatelnou koexistenci, kdyz jim bude timto zpusobem ustupovat. Omyl! S Rusaky lze jednat jen a pouze z pozice sily!!! To platilo za Reagana (ten to nastesti pochopil, diky cemuz zlikvidoval komunismus) v obdobi Sovetskeho svazu, stejne to plati i dnes. Pokud se tyka ekonomickych vyhod, ktere by nam ona zakladna prinesla, staci se rozhlednout po ostatnich zemich, kde jsou americke zakladny: 14 evropskych zemi s americkymi vojaky na jejich uzemi jsou zaroven zeme s nejvyssi zivotni urovni. To snad neni treba komentovat.

92 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 15. února 2012 v 16:37

Jo a treti svetova valka se nekonala, protoze americka vojska maji DODNES zakladny v zapadnim Nemecku. Kdyby odesli v 1945, ta treti svetova valka se konala nekdy zacatkem sedesatych let - okolo Cuban crisis. A zase bysme byli dal...

93 David David | 15. února 2012 v 17:38

[Smazaný komentář]Mel vytloukat nastenky KSCM jejich plakaty. Radsi ODS nez bolseviky.

94 David David | 15. února 2012 v 17:39

[Smazaný komentář]Ostuda je, ze ho soudila Langrova manzelka. V civilizovane zemi by to byl skandal.

95 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 15. února 2012 v 18:00

Vankovy komentare jsem vymazal, i kdyz tam nepsal nic spatneho - protoze drive napadal cleny me rodiny, takze tady skoncil. Fuck you very much.

96 David David | 15. února 2012 v 18:11

[92]:Kdyby odesli 1945 tak by bolsevici ihned prevalcovali celou evropu.

97 Jiřina Korčáková Jiřina Korčáková | E-mail | Web | 15. února 2012 v 20:59

... predstira, ze ji miluje a citi bol, [23]:

On nepředstíral, že někoho miluje a cítí bol, tak daleko se vůbec nedostal. Mně vždycky přišlo, že ten člověk mluví pořád jenom o sobě, jen a jen o sobě, a nikdo jiný pro něj neexistuje. Všimli jste si někdy, že zdaleka nejfrekventovanější slovo u něj bylo slovo JÁ? Psycholog (ačkoliv já si psychologů vůbec nevážím), třeba takový Dr.Vyskočil, by nám tady určitě předestřel celou teorii o JÁSTVÍ. On byl hrozně sebestředný! To jsou ostatně téměř všichni naši politici. V.K. mu v tomto vždycky byl více než důstojným soupeřem. A já s úžasem sleduji, jak tady anonymové jacísi zahánějí našeho pana Václava Krále do jeho vlastního koutku pravdy! Od čísla 36 do čísla 53 je to pravá levá na střídačku samý Václav Král. Tak mne napadá Václave, nechcete také kandidovat na prezidenta?

98 Anti Anti | E-mail | 16. února 2012 v 0:23

[83]: No ale to neni totez jako byt agentem NKVD. Navic ani nebyl agentem StB, protoze jim plachnul a v klidu si dozil v zapadnim Nemecku kde zemrel v 1986. To ze se jej StB snazila vytezit jeste neznamena, ze byl jejim agentem, stejne tak agentem NKVD.

99 Jiřina Korčáková Jiřina Korčáková | E-mail | Web | 16. února 2012 v 1:18

[98]: Proč by ho jinak pouštěli? Šoupla bych toho Zápotockýho do basy místo něj. Ať to tam za něj dosedí, když ho pustil. A změnila bych mu to na doživotí.

100 Zápaďák Zápaďák | E-mail | 16. února 2012 v 4:06

Rosto;

moc pekna esej a rozbor cechackovske 'psychy.' Na presnosti % nezalezi, jde o princip, kterej sedi. Ovsem, nedaval bych tem hajzlum, co te napadaji 'ammo' do paratu tim, ze mas 'heart on the sleeve.' (Ty pravy jizvy, ap.) Takovy zadostiucineni bych jim nikdy nedopral. Ukazuje to ale, ze jsi chlap. Pokud by me nekdo sahnul na zenu v rodine, od dcery po babicku, tak je ze me v mziku hruzna bestie a 'a perpetrator is no longer w/ us.' Pak vydechnu, uklidnim se a zavolam chlupaty, aby si pro me prijeli. No mercy, presne jako ve filmu 'Taken.' Stalo se to zatim jen jednou r. 2000 v Celetny. Byl jsem pred mamou asi 20 m, kdyz ji dva mlady arabaci chteli ukrast kabelku. Nedala se a rvala o pomoc. Ja se na ne okamzite ritil jako Erynie. S hruzou v ksichtech prchali ke Staromaku. Jinak bych je rozsapal na kusy, chladne a ucelne, jako predator. Nevyhrozuju, just a deep growl (dceri se moc libi) & a pounce.
A taky bys mel pomalu tu pupecni snuru pretnout, upizlat, ukroutit, pretrhnout. Vis, ze nevstoupis 2X do ty samy reky. Nas profa a skvely cvok Pacovsky to rekl takhle: clovek mysli, ze vstupuje do cisty vody a slapne do lejna...
Nakonec trochu dejin. Mam ten dojem, ze za Lipany, Bilou horu, zari 1938/brezen 1939, unor 1948, srpen 1968 a tu Zmatovku (jak tomu rikam ja uz od '91) si Cizci muzou vice mene sami...
Jses, zrovinka jako ja a Milan, ap., Amik, a tim to zvadlo. Nase koreny jsou cesky, ale strom a hlavne ovoce je uz z pudy, vzduchu, hnojiva, slunce, vetru, deste a vlivu ciste americkyho. Co ty na to?

101 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 16. února 2012 v 4:23

[100]: Ano, jiste. Ja jsem byl vzdy American, jen jsem se narodil nekde jinde a tak jsem se sem musel vratit :-) - cely pretnuty, upizlany, ukrouceny a pretrhnuty. No regrets! "Non, je ne regrette rien" - Merde!

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama