Prijatelne podminky kapitulace Krystlikovcu...

2. září 2012 v 3:39 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Myslici casti Krystlikovcu uz zacina dochazet, ze nade mnou jednoduse nemuzou vyhrat, ze tohle bude pokracovat jeste moooc dlouho a porad prichazeji s nejakymi nabidkami dohod, jak to skoncit. Ano, i ja jsem pro a proto jim navrhuji tuto Kapitulaci Krystlikovcu. Jako kazda kapitulace je to kapitulace BEZPODMINECNA, zadne podminky nebo vyvriskovani, muzete to prijmout nebo nemusite. Je az ironicke, jak moc tento internetovy spor pripomina kapitulaci Japonska v roce 1945. Rozdil je pouze v tom, ze ja jsem ochoten prijmout i kapitulace individualni - i kdyz take bezpodminecne.

Co udelate VY:
Stahnete veskere nelegalne ziskane spisy StB o me osobe - at uz byly postovany kdekoliv a podobne svinstva tykajici se mne, me rodiny a pratel (vsak vy kurvy presne vite, co mam na mysli a ja zase presne vim, kdo kde co postoval, vy kurvy spinave).
Blog http://krystlik.blog.cz muze zustat v existenci, ale nesmi ani zminit moje jmeno a nebo mou existenci ani naznakove. Jednoduse na blogu http://krystlik.blog.cz budu TABU - zakazane tema, na coz dohledne Tomas Krystlik.

Co udelam ja:
Nebudu zadat zadne potrestani viniku (tak jako nepotrestali Hirohita), pricemz ceremonialnimu pachani hara-kiri cleny Krystlikovy smecky se meze nekladou. Nebudu zadat zadne potrestani, protoze jste vy sami svymi odpudivymi skutky udelali sami ze sebe nebetycne idioty a hlupaky a zdiskreditovali se za hranici vlastni kulturni pouzitelnosti (coz je skoda hlavne v pripade Krystlika a Vaclavka).

Individualni kapitulaci lze oznamit postovanim tohoto ci podobneho textu kdekoliv do komentaru na mem blogu http://hedvicek.blog.cz : "Ja, David Werner (napriklad) bezpodminecne kapituluji a distancuji se od jakychkoliv utoku na Ross Hedvicka, jeho rodinu a pratele. Veskere defamacni materialy, za ktere jsem osobne zodpovedny, jsem odstranil (a uvedete, co jste odstranili)."

Povsimnete si prosim, ze od vas nezadam zadnou OMLUVU - ani malou, ani velkou, ani hlubokou, ani ponizenou. O vasi omluvu nestojim - fuck you!

Tato individualni kapitulace (pokud mnou bude prijata) vam dava jedine pravo: abych vam dal pokoj, nebudu o vas psat a na nic okolo vas reagovat. Zadne pravo komentovat u mych clanku jste tim neziskali a vseobecne doporucuji, abyste se zacali zase bavit o Benesovych dekretech jako driv a zapomneli, ze existuji. Nemate pravo byt znovu mymi prateli, nemate narok mi ani podat ruku.

Z me strany nemate narok na zadnou reciprocitu akci, protoze nejste rovnopravny partner pri dohode, ale vy KAPITULUJETE! Ovsem lze jen logicky predpokladat, ze vzhledem k charakterovemu rozdilu mezi nami a tomu, ze ja jsem civilizovany a vy necivilizovana zver, ze taktez pozdeji po zvazeni odstranim jakekoliv kriticke ci informacni clanky o vas, kteri jste uz dlouho predtim kapitulovali. Ja sve clanky ale nebudu odstranovat okamzite, ale az po delsim zvazovani, chladnoucim obdobi a zavisi to zcela na me libovuli a dobrocinnosti. (Tim se chci vyvarovat fiaskovych dohod jako treba drive s Davidem Wernerem, ktery neco slibi, aby to za par minut porusil).

Preji vam prijemne premysleni o tom, jestli vam to stoji a stalo za to.

 

11 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 David David | 2. září 2012 v 11:12

Strc si kapitulaci do tvoji nemyte prdele, kojetinsky zmetku.

2 General Svoboda General Svoboda | 2. září 2012 v 11:47

5  krystlik | Před 9 minutami | Reagovat
[Smazaný komentář]: Nevím, nevím, slíbil jsem několika lidem, že budu mazat vulgarity a že budu udržovat pořádek v blogu, což znamená mazání Photobucketa Vanka s zaplevelováním diskuse. Každému musí být jasné, že tlaku ulice na zveřejňování podrobností ze svého životopisu odolám.

3 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 2. září 2012 v 12:25

[1]: David Werner sice neni inzenyr, ale je doktor. Nemam dalsich komentaru.

4 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 2. září 2012 v 12:32

David Werner pise o "hnusnych anonymech", ale sam pise jako anonym "Slivovice". A jak oddane pise o Vankovi a Krystlikovi - ten byl mohl psat i oslavne basne na Stalina - uz to umi.

470  Slivovice | Dnes v 10:41 | Reagovat
[Smazaný komentář]:Ano, u hnusneho anonyma sedi ze se domaha informaci o panu Krystlikovi.
Klid se odsud, odporna zrudo.
472  Slivovice | Dnes v 10:46 | Reagovat
[Smazaný komentář]Na fotkach neni nic zkreslujiciho. Jsou na nich videt stastni a veseli lide, prekypujici zdravim.
Zkreslovani spise vidim v nudnych videich kojetinskeho vidlaka, honosiciho se Burger Kingem, nejakou beznou silnici a psim holicem.
Zapomnel jsem na "nahodne" vystavovani znacky auta v kterem prave jede.
Zrejme si prividelava (jako kdysi v Kojetine) prevazenim luxusnich vozu k zakaznikum.
473  Slivovice | Dnes v 10:51 | Reagovat
[Smazaný komentář]:Zkreslovani vidim u kojetinskeho vidlaka, napriklad "nahodne" ukazovani znacky auta, ktere zrovna prevazi k zakaznikovi nebou fotka jeho plesniveho bazenu.
Uplnym extremem je u Velké pantata psi holic, pablik lejbrery a tvrzeni ze kolem dokola nic neni.
U pana Vanka jsou stastni a veseli lide, prekypujici zdravim v nadherne prirode.

5 Karel Maly Karel Maly | 2. září 2012 v 12:43

Pane Krystlik, Vy zrejme mate hrosi kuzi. Tady Vas ctenari doslova bombarduji otazkami na ktere neodpovidate.
Tak proc k sakru nenapisete jak to bylo, kratky zivotopis, vysvetlete jak jste na nektere Vase klicove myslenky prisel, kde jste se zivil v CSSR a na Zapade, proc jste se vratil.
Rozhodne jste zadnou nekalou sprostarnu nedelal, jste poctivy clovek a nemate se za co stydet.
Ja jsem vaseho veku, koupil jsem si Vasi knihu, a ted opravdu nevim zda tomu co jste tam napsal mam verit.
Po vsem co tu lide pisou jsem na rozpacich Vam dale verit.
Znami mi rikaji, abych si s tou vasi knihou zapalil taborak na brehu more, protoze jsem Vam naletel.
Tak proc nic kloudneho nenapisete, nebo to mam spalit?
Karel Maly . Vas ctenar.

6 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | 2. září 2012 v 12:45

Prevzato z Krystlikova blogu:
446  Tak nam Krystlik zase nic vyznamneho nenapsal | Dnes v 4:51 | Reagovat
361  krystlik | Včera v 13:52 | Reagovat
[Smazaný komentář]:: [Smazaný komentář]::: Buchare, Vy troubo, když něco píšete, tak nesmí z toho čnít teorie spiknutí na všechny strany jako ve Vaší knize!
1.Otazka:„Proc neodesel v 1968? Podle doby narozeni byl jiz propusten z vojny!“
Krystlik:  Na vojnu chodí v tak mladém věku ti, kteří nestudují vysokou školu.
Tak jeste jednou: Otazka byla” Proc neodesel v 1968?”  neni odpovezena!!!
Spousta vysokoskolaku odesla v 1968 a pozdeji,(to ze chodili na Vojnu pozdeji vsichni vime!) Vetsinou ani nenavideli ten “Bolsevismus” jak VY, proti kteremu jste udajne bojoval!!!
Meli odvahu. Dostudovali v cizine. Moznost jste Vy mel, byl jste zbabelec a dnes kdyz se to muze tak ze sebe delate ochrance Sudetskych zajmu, bojovnika proti Ceskemu “zaostalemu” narodu.
Ale za komunistu jste drzel hubu, jinak by s Vami komousi vytreli chodbu jak s mokrym hadrem. Ovsem vystudovani VS se dalo falsifikovat pro ucely Bezpecnostni sluzeb a STB.
Jak Vam muze clovek verit kdyz vsechno tajite!
447  Krystlik: Svazky existovaly zásadně pouze v originálu | Dnes v 4:56 | Reagovat
Poznamka:„Vime dobre ze STB mela na nej spis v nekolika kopiich!“
Krystlik:  Svazky existovaly zásadně pouze v originálu, pro kopie byl zapotřebí souhlas z nejvyšších míst a žádost musela být velmi opodstatněná.
Poznamka: Je zajimave jak to vsechno tak dobre znate! S obycejnym clovekem by se ani nebavili!
448  Legálně jsem na Západ neodešel “Krystlik” | Dnes v 4:57 | Reagovat
Poznamka: Legalne se vystehoval do NSR, aniz by byl cinny proti CSSR rezimu.“
Krystlik: Legálně jsem na Západ neodešel.
Tak nam vysvetlete jak jste se vymazal z Cibulkovych seznamu, a kde je Vase odsouzeni podle zakona o opusteni republiky? Kde je Vas vysetrovaci protocol?
Ano mate pravdu, vypada ten spis tak jako Hedvickuv, (ktery jste tak rad obdrzel z STB, a zverejnil) jen by tam pro zmenu melo byt Vase jmeno!
Tak na koho jste v Treiskirchenu praskal? Tam jste prece byl, a nebo to zase zaprete?
Zeptejte se pana Vanka jake to bylo, ten si tam vytrpel sve, ale nikdy se s tim netajil a nikdy se nezaprel, jak v CSSR tak v cizine!
Zda se ze kazda Vase chaba odpoved prinese vice otazek. Proc to tajnuskarsvi?
449  “byl jsem redaktorem v RFE, což se dnes hodnotí jako protistátní odboj” Krystlik. | Dnes v 4:59 | Reagovat
Poznamka: „Vime ze zadne proti rezimove clanky nenapsal, do zadneho protistatniho odboje se nezapojil. (Jeho kniha Masova Media  v Ceskoslovensku vydana 1988 neni ani zamirena proti rezimu)“. Psal jsem do exilových časopisů, byl jsem redaktorem v RFE, což se dnes hodnotí jako protistátní odboj.
Krystlik:Žádnou takovou knihu jsem nenapsal.
Mate pravdu, kniha to nebyla, ale publikace : Viz Tomas Krystlik, "Masova media v Ceskoslovensku," Mass Media in Czechoslovakia Zapad 10 (Oct. 1988): 1. 13. Zivot Strany, no. 24 (1987):
supplement. 14.
1. Krystlik:“byl jsem redaktorem v RFE, což se dnes hodnotí jako protistátní odboj” .
Poznamka:Pripominate mi nadporucika Lukase, „Buďme Češi, ale nemusí o tom nikdo vědět “. Tak ze dnes ze sebe uz delate I “Odbojare”. Pkud mate na mysli ten dnesni rezim drzych Cechu ktery tak nenavidit, tak se mate cim chlubit! Pozadejte Klause o medajli!
2. Poznamka:„Jeho spolupracovnici z Ceskoslovenske sekce RFU o Kristlikovi nic dobreho nerekli.“
Krystlik: Ale! Opravdu? Kdopak?
Odpoved: Nereknu, nejsem praskac jako Vy.
3. Poznamka;„V radio free Europe se zabyval Skvoreckym, ktery zil v Toronte (Publishers 68) proc? (Dokumenty ulozeny box.47, folder 11.)“
Krystlik: Se Škvoreckým jsem se vůbec nezabýval, v oddělení Evaluation jsem nepracoval.
Odpoved: Jak vite ze to bylo v oddeleni “Evaluation?, ja to nevedel. Mimo jine, svazek Skvorecky-Krystlik si muze kazdy najit na internetu v jeho archivu.
Poznamka:„Nic proti CSSR ani KSC nenapsal.“
Krystlik: Samozřejmě, že moje programy RFE směřovaly proti bolševismu.
Odpoved: Ah, to je ten “Odboj” ke kteremu se tak hlasite.
Jak jsem se zhora zminil: Nadporučík Lukáš ……Mluvil ve společnosti německy, psal německy, četl české knížky, samých Čechů, ……..říkal jim důvěrně: „Buďme odbojari proti Bolsevismu,  ale nemusí o tom nikdo vědět.”
450  Když jsem nestudoval ani VUML, nemohl jsem mít vysoké postavení.Krystlik | Dnes v 5:00 | Reagovat
Poznamka: „Byl clenem ROH, CSM,vystudoval komunistickou universitu  a mel vysoke postaveni hodne spolupracovnika s rezimem.“
Krystlik: Nestudoval jsem VUML ani Vysokou školu stranickou ve Vokovicích. Když jsem nestudoval ani VUML, nemohl jsem mít vysoké postavení.
Poznamka; Nezbyva nez se zeptat: Jake postaveni jste mel?
Musel jste byt spolehlivy pracovnik. Obhajovani Sudetskych Nemcu, ospradlnovani Nemecke okupace vam ty pasy nevyneslo. Takze jste na ty myslenky prisel pozdeji v NSR a nebot v CSSR jste drzel poslusne hubu, a piskal pisne proletariat!
Poznamka:
„Z důvodu opakovaného upozorňování na kolaboraci Rosse Hedvíčka s čs. komunistickým režimem, uveřejnil Tomáš Krystlík koncem července 2011 informace z jeho svazku v Archivu bezpečnostních služeb (ABS) vedeného StB.”
Krystlik:  Nezveřejnil jsem je, objevily se v internátu již v roce 2010 pravděpodobně péčí pana Bosáka, kterého Hedva bezdůvodně difamoval coby pedofila.
Poznamka: Tak proc jste Hedvicka hledal v seznamech STB jak jste se sam priznal? Presto ze se jak rikate “Objevili” na internetu, tak jste nevahal je rozsirovat po svem blogu a Hedvickovych pratel, I kdyz jste vedel, a nebo bel vedet  ze je to nemoralni, jak i vas stoupenec priznal.
Hlavne ze jste si svoji tajemnou historii uchranil a ve svuj prospech zverejnil kdejakou spinu jste mohl na vaseho byvaleho spolupracovnika nalezt. Ani jste se nestitil si vymyslet, Jako: Byl Hedva STB?
Ze by to byla s chyba vaseho charakteru, ale ne, to by jste musel nejaky mit, ze ano?” “bezcharakterní, člověk  je který se řídí jen vlastním prospěchem.” A to jste vy Pane Krystlik!
Takze nam o sobe toho pan Krystlik zase moc nenapsal.

7 Krystlík humanista Krystlík humanista | 2. září 2012 v 13:13

Krystlik: Photobucketa Vanka, píšícího po varování jako Krystlíkova lucerna, Tramvaj č. 24 jsem zablokoval.

Víte proč zablokoval? Protože se opakovaně ptal na moji minulost. Ptal se mne, v jakých organizacích jsem byl a pro koho jsem pracoval. A to já nemám rád. Rád se štourám v soukromí druhých. Ale o sobě nehodlám nic prozrazovat. Vaňkovi ani Valdové to nevadí, protože jsem je podplatil.

8 Krystlik historik Krystlik historik | 2. září 2012 v 13:24

474  krystlik | Před 2 minutami | Reagovat
[Smazaný komentář]: Co se týká Zamlčených dějin, tak byla psána pro lidi myslící. Když nevíte, zda s ní máte nebo nemáte podpálit táborák, tak k nim asi nenáležíte.

9 Otakar Gembala Otakar Gembala | 2. září 2012 v 14:28

Vaňku nejsem normalizační kreten jako Ty. Pohovoř Vaňku o Krystlíkově minulosti, přeci ji dobře znáš. Prověřuješ si stbacká kryso přeci lidi kolem sebe. Kdybych byl to, co o mne píšeš, tak bych znal podrobně svazky Krystlíka a dávno bych to sem nalajnoval.

10 Photobucket Vanek Photobucket Vanek | 2. září 2012 v 16:48

Krystlík je komunistické lejno. Plete si lejno s mýdlem. Jeho působení v Rudém právu, studia na jakékoliv škole, která ho napadla, neexistence výslechů a velmi snadný odchod do emigrace signalizuje, že to byla komunistická svině. Toto špatné svědomí zapříčinilo po roce 1990 obrat k fašismu, on prostě miluje diktaturu jakéhokoliv druhu. Sám je samozvaný diktátor.

11 Blanka Blanka | 2. září 2012 v 17:15

35  krystlik | Před 2 minutami | Reagovat
[Smazaný komentář]: Seber se a zruš všechny své blogy a websites, jsi zralý do blázince. Udělejto to dříve, než budeš mít nebetyčnou ostudu!

Nemáš žádnou ostudu. To Krystlík má z ostudy kabát, a jeho nekonečná štvavá kampaň se minula účinkem. Prostě se s tím Krystlíku, s jehož knihami lidé podpalují táboráky budeš muset nějak vyrovnat. :-)

12 Blanka Blanka | 2. září 2012 v 17:41

Přestože mi kdysi byla Vaše kniha Zamlčené dějiny doporučena, nikdy jsem do vás neinvestovala její koupí, ani si ji nevypůjčila v knihovně. PO PŘEČTENÍ NĚKOLIKA UKÁZEK na internetu JSEM POCHOPILA, ŽE TO NEMÁTE V HLAVĚ V POŘÁDKU.
Zkrátka a dobře čas a peníze se dají užít příjemnějším způsobem. O tom, že máte nemocnou hlavu a duši nakonec přesvědčujete každým dnem. Od takových je nutno se držet se co nejdál.

13 Otakar Gembala Otakar Gembala | 2. září 2012 v 20:07

Jiri Vanek
Dnes jsem si trochu privstal, nemohl jsem spat. Mel jsem sen ze jsou na ceste dalsi dokumenty z Hedvickove minulosti. Snad to byl jen sen. Ale co kdyz nebyl?

reagovat: Vaňku, na cestě jsou Krystlíkovy dokumenty, konečně. A to budete mít všichni teprve noční můry.

14 Otakar Gembala Otakar Gembala | 3. září 2012 v 8:05

Neodpustím si ještě komentář k tomuto:
Jiri Vanek | Před 18 minutami | Reagovat
Kdo si pozadal o nahlednuti do svazku Hedvicka se nikdo nikdy nedozvi. Ale netajim se tim ze jsem je dal k dispozici po obdrzeni dalsim lidem :-)))

Vaňku na to Ti sere Bílý tesák. Udav se udavči. Dobře víš, že tam nic negativního nebylo. Doufám, že Ty už jsi první v řadě.

15 Xman Xman | 4. září 2012 v 1:35

Ja se neskutecne bavim, vy jste vsichni tak strasne vtipni, primo k popukani! Resite tu veci, ktere uz davno vubec nikoho nezajimaji, navzajem se urazite a rozmazavate po sobe prastara lejna. Ceho chcete vlastne dosahnout? Spravedlnosti? Zverejneni pravdy? Zadostiucineni? Nic z toho nakonec neni dulezite.

Univerzalni spravedlnosti nelze dosahnout, protoze ji kazdy clovek i kazdy narod chape uplne jinak. Zatimco za ukradeni par pisnicek na internetu dostane american pokutu milion dolaru, v Evrope jsou lide kteri jich nakradli stovky cedecek a nic se jim nestane. Jaka je tohle spravedlnost? Zadna. Ale je to podle zakona. Stejne je to se zlociny komunismu.

Zverejneni pravdy. Zadna pravda neexistuje. Jsou jen ruzne uhly pohledu na vec a stupen "pravdivosti" se urcuje na zaklade poctu lidi, kteri je zastavaji. Myslite si snad, ze kdyz z internetu zmizi nejake Krystlikovy dokumenty, tak lide zapomenou na "podezreni", ze Hedvicek nekdy v davne minulosti spolupracoval s STB? Nebo jste presvedceni o "Pravde", ze existuje buh tak jak ho popisuje Katolicka cirkev, kdyz na svete ziji miliardy lidi, kteri jsou presvedceni o opaku?

Zadostiucineni je taky silne individualni pojem. Zatimco nekdo je schopen odpustit ruzne krivdy, jiny nenavidi az za hrob.

Chcete trestat 65+ lidi za zlociny, kterych se dopustili pred 30-40 lety? Vzdyt si je ani nepamatuji, nejsou schopni se obhajit a ani nebudou litovat toho co tehdy mozna udelali. Uz se "nenapravi". Kdybyste uveznili kazdeho byvaleho komunistu, tak uveznite minimalne desetinu obcanu CR. Tim byste dosahli jen jednoho - preplneni veznic. Status "byl jsem komunista, tak jsem si to odsedel a mam pokoj" by se stal naprosto normalnim a nikoho by nediskriminoval. Jen z me rodiny by sli sedet dva lide. A co? Posilal bych jim do vezeni jidlo, jezdil bych je navstevovat a tesil bych se az se vrati domu...

16 Jan Hrazdíra Jan Hrazdíra | 4. září 2012 v 6:56

2  Tomáš Pecina | Dnes v 8:37 | Reagovat
Přestože to s tímto článkem nemá co společného, rád vyjádřím názor na Kreaturu Thomase KRYSTLIKA, stbácké prase, které se snaží trvale někoho veřejně ničit a nic mu není svaté, ani vlastní otec ne.
Tento duševní chudák nejprve prznil několik let české dějiny  vlivem nacistické pomatenosti a členství v Sudetoněmecké straně. Ukázkou jeho vnitřní krutosti může být obdiv ke koncentračním táborům a prohlášení, že v nich bylo příjemně.
Nedělá mu problém ani plivat na vlastního otce. Jeho otec byl  osobní  knihovník T.G.M. a vlastenec, a ze své lásky k České republice pojmenoval svého retardovaného   syna Tomáš.
Toto napsal ve své diskuzi sám Krystlík a svému otci se veřejně vysmíval, jaký to byl hlupák.
Krystlík sice nesnáší Českou republiku slovně, nicméně majetkově se jí věnuje trvale. http://www.klatovy.cz/diskuse/prispevek.asp?tab=mukt&id=2794  ;; zde je vidět, že se zajímá o rekreační středisko na Šumavě Běhařov, že bydlí v Praze v Tejnické ulici a že  veřejně rád upozorňuje na své tituly Ing.a PhDr., které si však vymyslel.
Vystudoval totiž pouze FFUK v Praze a to dálkově, protože v 31 letech nebylo možné studovat v denním studiu. Těsně před emigrací si tak ještě na českém území doplnil svá studia a výsledkem byla podivná socialistická práce s názvem: „Příspěvek k možnostem aplikace psychologické racionalizace práce.“
Pravděpodobně vystudoval obor  FFUK Výchova a vzdělávání dospělích.
Pochopitelně předpokladem studia na škole tohoto typu bylo členství v SSM anebo kandidatura v KSČ.
Toto dálkové vystudování VŠ však neopravňuje užívat titul PhDr., ale v dnešní době pouze Mgr. Musel by vypracovat další doktorskou práci a zdárně projít rigorozní zkouškou, kterou on nikdy nedoložil i přes opakované dotazy.
Titul Ing mohl získat na jiném typu VŠ například VŠE, anebo ČVUT. Toto též nikdy nedoložil.
Vzhledem k odporu k ČR je podivné i jeho podnikání. Podnikal zde ve firmě Orthoaktiv. Dále bylo na jeho soukromé adrese Strašnice Tejnická 1376/8  registrováno několik firem, například Schmid Kahlert SK 2000 nyní v konkurzu, která se jeví jako pračka špinavých peněz. http://rejstrik-firem.kurzy.cz/63988402/schmid-kahlert-s-k-2000-spol-sro-v-likvidaci/
Závadnost jeho charakteru, jeho stb praktiky se projevují dále tím, že jakmile projeví někdo sympatie k osobě R.Hedvicka,
Krystlík neváhá dotyčnou osobu nenávistným způsobem likvidovat pokud nenajde něco na ni, tak přes příbuzné. Činí tak nyní přes prastrýce J.Korčákové na svém nečteném účelově založeném blogu. Je jasné, že tyto praktiky si přinesl již z mládí, kdy aby mohl studovat v České republice, musel proto něco udělat.
Kritizuje řadu českých emigrantů a disidentů za jejich komunistickou minulost, kolaboraci s komunistickým režimem a prokázanou spolupráci s StB, arciť jeho vlastní minulost je dost nejasná.
Například jeho dcera se angažuje pro teroristickou Rote Armee Fraktion. http://archiv.political-prisoners.net/pdf/gi342.pdf

17 Jiřina Korčáková Jiřina Korčáková | E-mail | Web | 4. září 2012 v 14:06

[15]: Pane Xmane, cítil jste potřebu říci nám, že se dobře bavíte. Máme váš vzkaz místo vás postovat také ostatním stranám sporu nebo tak učiníte sám?

Pokud jste své sdělení dosud netlumočil Krystlíkům a Vaňkům pouze z důvodu, že nechcete zvyšovat návštěvnost jejich žumpě, děkujeme vám za to. 8-O

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama