Narozeniny a nesplnitelne prani...

14. listopadu 2012 v 15:18 | Ross Hedvicek |  Nesouvisla zamysleni...
Jeden muj ctenar mi poslal nizeuvedene video - upozornuji tedy znova, ze video neni ode mne - i kdyz autor se priznal, ze byl inspirovan fotografiemi teze udalosti na mem blogu.

Coz mne privedlo k myslence, kolik lidi vlastne cte muj blog tak nejak tajne, pod lavici, pod perinou a hlavne anonymne. Ano, je to pres milion ctenaru, ale kdo vlastne - jmenovite? Je to tak trochu ostuda cist muj blog, ze? A kdyz se nekdo priznate ke cteni meho blogu, tak povazujete za nutne vlozit obligatni priposranou formulku "i kdyz ne se vsemi vasimi nazory souhlasim", je to tak? Ceho se kurva porad bojite?

Coz mne privadi k memu NESPLNITELNEMU snu. Je to sen o tom, ze by se lide, kteri ctou muj blog k tomu priznali a tak by se v komentarich zacaly objevovat prohlaseni jako tyhle:

"Ja, Karel Steigerwald, ctu blog Rosse Hedvicka, a semtam i neco okopiruji".

"My, Navara a Gazdik, reporteri MFDnes, cteme blog Rosse Hedvicka a cas od casu i nektere clanky sproste plagiarizujeme".

"Ja, Ladislav Jakl, tajemnik prezidenta Klause, ctu blog Rosse Hedvicka a musim kvuli nemu brat prasky na vysoky krevni tlak!"

"Ja, Jan Rejzek, komentator, ctu blog Rosse Hedvicka, a kdyz jsem ho letos uplne nahodou potkal v Juldyfuldy na kniznim veletrhu, tak jsem myslel, ze mne trefi slak!"

"My, redakce Parlamentnich listu, cteme blog Rosse Hedvicka a jen se tesime jak o nem zase uverejnime nejaky clanek plny lzi a budeme se snazit z nej udelat uplneho vola."

"My, delnici a soustruznici prazske Kolbenky, zadame psovi psi smrt!"

A tak dale...

V kazdem pripade by to bylo zpestreni diskusi pod mymi blogy. Timto dekuji jinym slavnym ceskym osobnostem, jako napriklad Pepa Nos, Petr Cibulka ci Ota Gembala, kteri muj blog nejen ctou, ale neboji si i podepsat. Dekuji i tem ostatnim, kteri se neboji podepsat a nebo dokonce semtam prispeji svym vlastnim clankem nebo nazorem.

A vy ostatni? Vim, ze muj sen je nesplnitelny, takze vas ani k nicemu nevyzyvam. Jsem rad, ze mne ctete, i kdyz se bojite. Zustante dal anonymni. Zustante dal Cechy...
---
 

10 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Jaromír Máša Jaromír Máša | E-mail | 14. listopadu 2012 v 15:58

Mily pane Hedvicek, byl jsem a zustal jsem svobodny clovek, ctu si co chci, kdy chci a jak chci a jestli se to nekomu libi nebo nelibi je m'en fiche. Ale zrovna tak svobodně se některým Vašim myšlenkám vzpouzím a namítám. To je moje přirozené tzv. právo. Konečně to je ogika, můj život probíhal jinak, mezi jinými lidmi, jinde, moje cíle byly jiné. Snažím se o to mluvit o konkrétních lidech a nestrkat je do nějakého pytle Čechů, Slováků, komunistů, katolíků, kdo podlehne nátlaku nějaké podobné skupiny, není podle mého už sám sebou.
A jestlise někomu nelíbím nebo líbím, to je mi rovněž je m'en fiche.

2 ostravak ostravak | 14. listopadu 2012 v 16:36

"Zustante anonymni, zustante Cechy" to je dost nepresne, nebot prave na ceskych diskusich se vyzaduje nejen plne jmeno, ale i adresa aby mohl clovek psat do diskusi.
Naopak, ve svododnych zemich jako je USA tento pozadavek neexistuje, takze spis plati, ze zustanu Americanem a zustanu anonymni, je to jedna z mala vymozenosti svobody ktera nam zde jeste zustava. ;-)

3 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 14. listopadu 2012 v 16:38

Mohl bych vedet KDE PRESNE je u ceskych diskusi plne jmeno? O adrese ani nemluve?

4 ostravak ostravak | 14. listopadu 2012 v 17:03

[3]: iDnes, Lidovky, Nev Pes, kam nemuzete psat pokud neudate plne jmeno, NevPes a Lidovky vam poslou povoleni psat do diskusi pouze kdyz udate svou adresu kam vam tuto registraci poslou.
Neco podobneho je v USA nemyslitelne.

5 ostravak ostravak | 14. listopadu 2012 v 17:13

[4]:  Pro upresneni udavam upozorneni na iDnes.
"Vazeni ctenari, server iDnes v listopadu presel na novy diskusni system. Nyni lze na celem portalu diskutovat uz jen pod realnym jmenem a prijmeni".
Takze spis plati, "Budme Cesi a pouzivejme v diskusich pouze realne Jmeno". ;-)

6 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 14. listopadu 2012 v 17:22

Ano, idnes je tak ferovy a spravedlivy - a ja jsem odtamtud byl vykopnut a dodnes jsem tam zakazany...

7 ghost ghost | 14. listopadu 2012 v 17:39

Jsou lidi, kterym mobbing nevadi nebo ho i vyhledavaji. Jsou i jini.

8 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 14. listopadu 2012 v 17:50

No.
Pokud nekomu nedochazi, ze "povoleni psat do diskuze na zaklade jmena a bydliste diskutujiciho" je to same jako kontrola obcanskych prukazu prislusniky Sboru
Narodni Bezpecnosti pri stare na nepovolenem koncertu neschvalenych hudebniku, je to pako.

KOMOUSI SE TAKY NECHALI ZAREGISTROVAT. A PRITOM JDE O ZLOCINECKOU A ZAVRZENIHODNOU SMECKU VZTEKLYCH PSU.

9 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 14. listopadu 2012 v 17:58

[8]: Ano.

10 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 14. listopadu 2012 v 18:07

Rad bych se, mily Rosto, ohradil k jedne poznamce v clanku. Citujes tam castou formulku, kterou Ti ctenari pisi a sice "i kdyz ne se vsemi Vasimi nazory souhlasim", kterou popisujes jako "obligatni a priposranou". Mozna, ze v rade pripadu ji pisatele napisi z priposranosti, ale urcite ne vzdycky! Ale, abych mluvil za sebe. Kdysi, kdyz jsem Te prosil, abys me zaradil do adresare jsem Ti napsal, ze duvod proc chci Tve materialy dostavat je ten, ze  s Tebou v 90% nazoru souhlasim, coz je totez. Buh vi, ze jsem to nepsal z "priposranosti", ale chtel jsem byt k Tobe uprimny. Jako priklad mohu uvest to, ze zatimco Ty se domnivas, ze normalnich lidi je v Ceskozlodejsku 5%, ja si myslim, ze tam tech normalnich je 15%. Takze nekdy tato poznamka je urcite legitimni a uprimna.

11 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 14. listopadu 2012 v 18:20

Do riti uz! Proc mate potrebu s nekym souhlasit nebo s nekym nesouhlasit?
A jeste to vyjadrovat procentuelne!

TO NEMATE KE SVEMU VLASTNIMU NAZORU ZADNOU UCTU?

12 ghost ghost | 14. listopadu 2012 v 18:43

[11]: Organi statnch sluzeb byvaji casto zaukolovani procentne, aby se to dalo psat do vykazu prace.

13 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 14. listopadu 2012 v 19:04

[11]:Je mi Pepo lito, ze jsem popudil tvuj hnev, ale obavam se, ze jsi nepochopil pointu meho sdeleni. Temi procenty jsem uvadel priklad, ve kterem se s Rostou neshoduji a tudiz jim zatracovana poznamka, kterou mu pisi ctenari "i kdyz ne se vsemi Vasimi nazory souhlasim", muze a v mem pripade i je, psana uprimne, je tedy legitimni a nikoliv pramenici v priposranosti.

14 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 14. listopadu 2012 v 19:22

[11]:Pepo, tohle nominuji na citát měsíce.  :-)

15 ostravak ostravak | 14. listopadu 2012 v 19:47

[5]: Zkratka nemate ten spravny cesky charakter jako Vaclav Kral, ktery tam je jako doma a ani mu nevadi, ze je ve spolecnosti estebaka Hermanka. :-P

16 ostravak ostravak | 14. listopadu 2012 v 21:32

[15]:reakce patrila prispevku [6]: a nikoliv [5]:. :-(

17 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 14. listopadu 2012 v 22:04

Ta fotka je z narozeninvé slavnosti V. Havla . Na zemi se povaluje jako čuně ožratý gratulant Brabenec, který se  stačil ještě pomočit. Před ním to stačil ještě odorovaný  Vašek šašek. Inu, přemíra chlastu uvolňuje svalstvo. Naštěstí se ti dva pánové nestačili  pokakat do slip! Nikdy jsem neměl rád opilce, kteří se tolik podobali opicím!

18 Rene Huzva Rene Huzva | 15. listopadu 2012 v 0:55

Ja, Rene Huzva, ctu na Hedvickuv blog nejcesteji na zachode. Trpim totiz zacpou a zdejsi nazory funguji jako pirodni projimadlo, po kterem se casto doslova poseru smichy.
Mel jsem tu cest jednou v zivote slyset Cibulku vyrvavat v Brne u nadrazi. Myslel jsem si, ze vetsiho blbce uz snad v zivote nepotkam, ale omyl, narazil jsem tady na Hedvicka a to je jeste tezsi kalibr :-D

19 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 15. listopadu 2012 v 2:56

[18]:Milý René, věřím Ti, že čteš na záchodě. Prosím Tebe, ty texty si tiskneš, než jdeš na ono WC, nebo s sebou taháš noutbůk? Pokud to tiskneš, pak tím zřejmě i vytíráš. Tady máš štěstí, že Rosťa píše bez diakritiky. Ona diakritika může být při vytírání nebezpečná. Háčky mohou trvale poškodit konečník. A koneckonců, tiskařská barva taktéž není z hygienického hlediska pro ona Tvá intimní místa tím pravým ořechovým.

Taháš li s sebou onen noutbůk, pak ho nezapomeň vhodným desinfekčním prostředkem odvšivit. Klávesnice může být následně zdrojem chorob "včetně oné zácpy", zvláště, protrhne li se ti onen text a stolice Ti zůstane za nehty. To můžeš být člověče dokonce šiřitelem i žloutenky všech typů. Tady jsem rád, že jsem s Tebou pouze ve styku elektronickém a nemusím Ti tedy podat ruku ani z přehnané slušnosti.

"Jede Kudrna okolo Brna..." Tedy viděl li jste Cibulku v Brně, pak předpokládám, že máte k Brnu nějaký vstah. Víte, tam u Brna je obec. Jmenuje se Šaratice. A tam mají vodu, která je spolehlivější na Váš zdravotní problém než Rosťovy texty. Hloupý litr této vody Vás zcela jistě zbaví Vašeho zdravotního problému lépe než Rosťovy texty. Tahle voda Vám dovolí srát i při chůzi.

Mějte se hezky a zas něco pozitivního napište. Hezký den.

20 Moe Moe | 15. listopadu 2012 v 3:42

[5]:To mate pravdu, taky mi poslali to oznameni. Nevim jak to budou overovat, ale zde v US se musite taky registrovat, at je to Vase prave jmeno a nebo Vymyslene spolu z Vasi e-adresou.

Ja se zastavam anonymniho systemu. Tak jako pri volbach. Doufam ze jste nezapomeli komunistickeho systemu voleni (aklamace?), zkratka zvednete ruku soudruzi aby jsme vedeli pro koho volite ci nevolite, a pak si s Vami poradime! Proto se vzdy volilo 100% hlasem!
Anonimita ma svuj smysl!

21 Vlastik Vlastik | 15. listopadu 2012 v 4:17

Zajimalo by me, co jeste po nem v Cesku pojmenuji.

22 ghost ghost | 15. listopadu 2012 v 6:39

[18]: Ty musis mit pekne hnedou klavesnici a obrazovku, rene.

23 Jaci byli cesi za dob ksc Jaci byli cesi za dob ksc | 15. listopadu 2012 v 8:17

prizdisraci, curaci  a kuritele per (tech ruskych a komunistickych) dokazuje nasledujici

jednou pri davne diskuzi s Polaky jsem uvedl, ze jsme meli v CSSR vyjezdni dolozky, povoleni od zamestnateke atd pokud jsme chteli vyjet ven  a take ,ze pokud cssr obcan  zustal v zahranici byl dosouzen na 2 - 4 roky natvrdo za tzv nepovolene opusteni republiky

Polaci se tomu divili neb komunistickem Polsku nic podobneho neexistovalo - kdo dostal passport mohl si odlet ven a venku zustat, tak dlouho jak se mu zachtelo , tak jak je bezne v kazde civilizivane zemi,
dalsi priklad  ceske posranosti a patolizalstvi
v Polske armade se NIKDY nepouzival vyraz soudruhu - pouze pane ! na rozdil od CLA ,kde se vesele oficialne  soudruhovalo...

no Pepici - komentovali to Polaci ;-)

24 Viktorka Viktorka | 15. listopadu 2012 v 9:16

[18]: Trapný výkaly ucpaný Džezvo, člověk jako Ty, nemůže nikoho urazit. Je vidět, že se Ti hnilobné procesy vlastního vnitřku derou na mozek. O Tvé kultuře svědčí i to, že kromě vyměšování provádíš na toaletě i jiné činnosti, které tam z hygienických důvodů nepatří. Nech se vyšetřit.

25 Vo co go Vo co go | 15. listopadu 2012 v 10:24

Stary ozrala , ktery jiste byl mladym ozralou , nevi ,ze stare body toho tolik jiz nevydrzi.

Nevim, proc lide do sebe leji odpad latkove vymeny (v podstate fungalni sracky)  z primitivni houby zvane yeast. ;-)

26 BARUNKA BARUNKA | E-mail | Web | 15. listopadu 2012 v 10:56

KOMENT SDELANCE:

52   Optimista | Včera v 11:43
P Korcakova
nemohla by jste nekdy zmenit ten vas 'bolestinsky  styl' - je to dosti unavne a depresivni  neustale cist o mizerii vasi nebohe rodiny ci te vasi  mizerii.
Jen se tak zamy'slim , je to projev slabosti duse ,  neumeni zit , ci obe ?
PS Neskrabte si to furt a ono se vam to drive zahoji

PODPORA VE ZDELANOSTI

55   ghost | Včera v 15:47
[Smazaný komentář]: Mozna, ze 'Optimista' neni svobodny nezamestnany sirotek.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

@ P Optimista
Nemohl BYSTE nekdy zmenit ten vas STYL SVOBODNEHO NEZAMESTNANEHO SIROTKA, KTERY SE BOJI PROJEVIT SVOU OSOBNOST - je to dosti unavne a depresivni  neustale cist o mizerii vasi nebohe USKRIPNUTE DUSE ANONYMNIHO VYHNANCE CI O TE VASI ODVAZE OTRIT SI LEJNO TAM, KDE CITITE ZE VAM TO BUDE DOVOLENO!? A stejne se pro jistotu nepodepsal!

Jen se tak zamyslim, je to projev slabosti ducha,  ZBABELOSTI, ci nedostatku smyslu pro humor? Nebo se bojite ze vas tam někdo kousne?

Neskrabte si to tedy o druhe a obzvlaste se vyhybejte zivym porkanismum, vy slobodna pategorie sezlomneho prdiny. Když vas tam svedi, radsi si to podrbejte sam. Ty anonymni cisarovy nove saty si klidne muzete nechat!

27 BARUNKA BARUNKA | E-mail | Web | 15. listopadu 2012 v 11:04

56  ostravak | Včera v 16:24
[Smazaný komentář]: jkorcak, proc si stale vyminujete aby kazdy pouzival svoje jmeno?

Nic takoveho si jkorcak nevyminuje. Presne zneni inkriminovane vety, která vas tak nas.ala (naštvala, Optimisto) je o necem uplne jinem:

53  jkorcak Včera v 15:27
Pokud se obracíš přímo na mne podepiš se ...

To je velky rozdil pane. Ten prdina ji oslovil a byl na ni velice sprosty.

28 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 15. listopadu 2012 v 11:16

Milý pane Optimisto. Bydlím na periferii, ano.

Přeji hezký nečeský den, dobrý muži.

P.S. A což takhle zabrousit na nějaký ryze americký nebo australský web, kde vás nebudou Češi provokovat? Jsem si jista, že si s vámi vaši svobodní spoluobčané, které oslovíte, budou rozumět. Určitě ocení vaše břitké a duchaplné lichotky, váš úderný vtip a ironii. Nebo ji snad používáte pouze v češtině?

29 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 15. listopadu 2012 v 11:17

Barunko, děkuji za link:

http://shakespeare.mit.edu/coriolanus/full.html

Je skvělý a ... ano! Já tam to téma také cítím!

30 ostravak ostravak | 15. listopadu 2012 v 16:26

[20]: Moe, muzete udat ktery server v USA vyzaduje registraci pro volnou diskusi? Zatim jsem se s tim tady nesetkal. Neplette si povinou registraci s ochranou vaseho nicku aby nemohl nekdo psat pod tim vasim zvolenym nickem.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama