O Americanech, Demokratech a atavismu...

18. prosince 2012 v 17:55 | Ross Hedvicek |  Nesouvisla zamysleni...
Kazde rano vstanu, vyleju nocnik (just kidding) a a pri piti Lipton caje k snidani sleduji televizi, abych vedel, co zase ty svine komunisticke Obamovy vymyslely.

Dnes rano bylo na poradu udivene vriskani a narek, ze vcera v pondeli byl po cele Americe strasny naval v obchodech se zbranemi a vsechny zasoby "assault weapons" (= samopaly, ktere ale nestrili davkami) byly vyprodany, protoze je kazdy chtel. A neustale se diveni nacesanych blondyn s modryma ocima "proc", "proc", "proc" a "vzdyt se tim zabijeji deti!".

To vsechno jako nasledek strileni ve skole v Newtown, Connecticut, kde bylo zavrazdeno 20 deti a 6 dospelych. Vrah byl mentalne poskozeny spratek, ktereho jeho vlastni matka zajiste velmi milovala (vsak ji take zastrelil jako prvni), neustale pro jeho magorstvi hledala vymluvy, ani ho nedavala do skoly, ale ucila ho doma (byla to ucitelka) a jako spravna pomatena ucitelka ho odmitala zmlatit jako psa. A tak to dopadlo. Zadny novy omezujici zakon o zbranich by tomu masakru nezabranil.

Dvacetilety spratek a pomatenec postrilel vsechny dvema obycejnymi pistolemi (Glock a SigSauer), ale nasi komuniste Demokrati, v cele s tim hajzlem ve funkci prezidenta to okamzite vzali jako zaminku k navrhu noveho zakona, ktery by uplne zakazal "assault weapons" - i kdyz vrah zadnou assault weapon vubec nepouzil a vsechny postrilel z pistoli.

Pokud nechapete, jako to je v Americe s politickymi stranami, tak Demokrati jsou nasi komuniste (jako je u vas KSCM, CSSD a ODS), kteri zastupuji vyrazne marxisticke idealy a jsou v USA podporovani jen nejhorsi spodinou, luzou a proletariatem. Takove ty ksichty jako ty drzky milicionaru na plakatech o unoru 1948, vyhubly v zimnim kabate a radionkou a samopal na prsou. A kurak. Vsichni ti milicionari a komunisti byli a jsou kuraci. Obama je taky kurak. Kurak je u mne osoba s nedostatkem charakteru a silne vule. Nemam rad komunisty, Demokraty a kuraky. Vsechno stejna banda.

Demokrate (a Obama) vyhrali ty posledni volby nejen volebnimi podvody, ale i manipulaci povedomi celeho naroda - a bylo to az mrazive podobne volebnimu vitezstvi Hitlerovych nacistu v predvalecnem Nemecku. Ano, mila telatka, Hitler byl zvolen demokraticky, byl zvolen LIDEM. Stejne jako Obama jim nasliboval modre z nebe, kure na kazdem pekaci a Volkswagena v kazde garazi a ty bozi hovadka pro nej nadsene volily. V Nemecku i ted v Americe. Doufejme, ze to tady dopadne lepe nez v Nemecku, i kdyz Obama Hitlerovy ambice urcite ma. Uklidnuje mne, ze Americane nemaji takove geneticke nadseni pro pochodovani.

A stejne jako Hitler se dnes Obama (ta totalitarni, komunisticka svine) snazi ze zeme vytvorit totalitarni stat s bezbrannymi obcany. Obama soucasnou Ameriku nenavidi a vubec se netaji tim, ze bych chtel z Ameriky udelat totalitarni socialisticky stat. Neozbrojeny obcan je to co oni potrebuji. Neozbrojeni obcane jsou ovce - podivejte se na Cechy. Ozbrojeny obcan je svobodny obcan,

Soucasny masakr deti ve skole se demagogum Obamova typu hodi primo idealne. Kdybych veril v konspiracni teorie jako Bilderbergy a takove veci, tak bych asi veril, ze si ten masakr Obama objednal. protoze se mu to idealne hodi do jeho politickych planu Americany odzbrojit, aby se tak moc necukali jak on bude zavadet komunismus.

Americane beze zbrani jsou Americane, kteri se nemuzou branit utokum ideologii a nebo Arabu - a to Obama chce. Podridit Ameriku smesi arabizace a marxismu-leninismu. A pritom zadny zakon by tomu masakru nedokazal zabranit. A navic tyto masakry se VZDY deji v tzv. "gun-free zones" - tam, kde nikdo nema povoleny zbrane. Vrazdici blazni vzdy dopredu vedi, ze tam nekde ve skole na ne nikdo strilet nebude. To povazujete za spravne?

Zajimave je i ze tyto masakry se nikdy nestanou treba u nas na Floride na tolik popularnich gun-shows (protoze tam ma pistoli kazdy) a nebo se nestavaji v Texasu, kde jsou strelnymi zbranemi uplne posedli (a maji to tam bezpecne a deti tam nikdo nestrili). Minuly tyden jsem videl ve zpravach, ze za prvni Obamovo obdobi bylo jen na Floride (17 milionu obyvatel) vydano dva miliony novych CWP (Concealed Weapon Permit) - pravo nosit skrytou zbran (pod kosili nebo v podpazi). V nasi rodine to mame vsichni - i moje snacha byla v jejich 19 letech sampionkou okresu ve strelbe - to jsou veci co? A posedli nejsme a vrazdit deti taky nechceme - ale zadny zakon na to nepotrebujeme.

Ovsem to komuniste odmitaji chapat, oni chteji kontrolu nad bezbrannym obcanem. Obama to dobre vi a jeho poskoci v Demokraticke strane mu to vzdy odsouhlasi. Jako mu odsouhlasili tu silenou Obamacare, ktera ma se zdravotni peci jen malo spolecneho. Je to o moci nad lidmi, co a jak delaji - o tom je Obamacare. Lide ztrati svobodu, ztrati pravo byt ozbrojeni. Typicke dve zeme, kde jsou zbrane obcanum kompletne zakazany - tak jak to chce Obama a Demokrate - jsou severni Korea a Cuba. Krasne vzory svobody, ze?

Americane jako narod jsou velice tradicni v hodnotach, ktere uznavaji, konzervativni a az atavisticti. Prvni misto ma vzdy rodina a prava jednotlivce musi mit prednost pred pravy spolecnosti (komuniste a Demokrati to chteji prave naopak). Tak jako v tomhle konzervativne-atavistickem videni sveta je uloha zeny v rodine definovana jinak nez uloha muze. U zeny se vetsinou predpoklada, ze rodi deti a vari, u muze ze lovi, shani potravu a BRANI tu rodinu, zenu a deti (proto jsou zeny v armade levicovy napad) - tak jak to bylo u nasich jeskynnich predku a pravekanu...

I neandrtalec si pri obrane jeho rodiny nevystacil s pestmi a vzdy uvital kamennou sekyru a nebo nejaky lepsi, dokonalejsi klacek. V dnesni dobe jsou zbrane vseho druhu jen takovym lepsim a dokonalejsim klackem. Proto je treba je mit. Amerika je jedinou civilizovanou zemi na svete, ktera ma pravo obcanu na to byt ozbrojeni zakotveno v ustave - a americka ustava je i nejdele platici ustava na svete (u nas to zadny Rychetsky porad neprepisuje).

Takze az u vas v Cesku zase uslysite nekoho, nejakeho politika, novinare ci usopleneho bloggera chvalit Obamu a Demokraty, tak vezte, ze ten dotycny je sam komunista a hlupak. Svoboda beze zbrani neni mozna. Vsichni svobodni lide potrebuji nejaky lepsi, dokonalejsi klacek a okamzity pristup k nemu. Jakekoliv omezovani zakony je jednoduse spatne.

A pokud treba mile ctenarky mate manzela, ktery ma "odpor ke zbranim", pak jste si vzala neandrtalce, ktere je dusevne menecenny a odmita branit vas, vase deti a vasi jeskyni (nebo byt v panelaku). Atavismus ve vas a vas pud "o zachovani rodu" by vam mel napovedet, ze mate takoveho neuzitecneho pivo-chlastajiciho idiota kopnout do zadku a najit si do jeskyne neco kvalitnejsi a nezdegenerovaneho.
---

A zde je video nazorne ukazujici proc je dulezite mit zbrane:



---

Ukazky z vybaveni me domacnosti - vsechny zbrane jsou legalni a odpovidaji vsem zakonum USA (to jen aby ti degenerati, co na mne posilaji udani, vedeli).




 

14 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Kluuk Kluuk | 18. prosince 2012 v 18:38

Wow, vy máte kosu? (Sa vz.58)
Kdo by to řekl, že se v USA dá sehnat i takovéhle zboží :)

2 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 18. prosince 2012 v 18:43

http://tn.nova.cz/zpravy/zahranici/smutna-galerie-vsechny-tyto-deti-postrilel-adam-lanza.html?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=2012-12-18

Priklad spatneho novinarstvi:
Celá Amerika je z tragédie hluboce otřesena a stále hlasitěji volá po omezení dostupnosti střelných zbraní. Spojené státy jsou nejvíce militarizovaným státem světa, v průměru na každého Američana připadá jedna střelná zbraň.

Americký prezident Barack Obama po páteční tragédii naznačil, že chce kontrolu zbrojních arzenálů a omezení ozbrojených útoků povýšit na prioritu svého druhého prezidentského mandátu.

3 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 18. prosince 2012 v 18:55

Vystizne popsany stav veci. Souhlasim a doplnuji jeste jednim faktorem, jimz jsou nedostatecne tresty a v mnoha statech naprosto nefunkcni a kontraproduktivni system podminecnych propousteni. Ted trochu odbocim od te nestastne tragedie v Newtownu a vratim se o par let zpet, kdy se odehraly jine tragedie s prapodivnym soudnim rozhodnutim. Jedna svine v S.Caroline se chtela uchytit u sveho sefa a brutalne kvuli tomu utopila sve dve deti, aby, jako bezdetna, mela u neho vetsi sanci. Druha svine v Texasu utopila dokonce pet malych deti. Obe svine byly shledany vinnymi, ale ani jedna z nich nedostala trest smrti, ackoliv v obou jmenovanych statech za first degree murder trest smrti uzakonen je! Pokud se tyto dva pripady otresnych zlocinu nekvalifikuji pro trest smrti, pak nevim, co se kvalifikuje. Ono totiz vsechno se vsim tak nejak souvisi. Jsem presvedcen, ze kdyby ty dve svine vedely, ze je ceka bezpodminecne trest smrti, k tem vrazdam by nedoslo! Ten dvacetilety fracek v Connecticutu by zrejme ty deti povrazdil stejne, neb se jednalo o pomateneho silence, ale v jinych pripadech by hrozba bezpodminecneho trestu smrti urcite nejakemu procentu vrazd zabranila. Prikladem muze byt stat New York, ktery pred casem obnovil trest smrti a pocet vrazd se prvni rok po jeho zavedeni snizil na polovinu!!! To snad mluvi samo za sebe.

4 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 18. prosince 2012 v 19:15

Kurňa, Rosťo, kouřím, jsem pivapitel, vlastním několik zbraní. Co myslíš, mám si koupit rádionku? :-)

5 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 18. prosince 2012 v 19:21

Zajímavé je Tvoje srovnání množství ozbrojeného násilí s "mírností či tvrdostí" zákona o držení a nošení zbraní. Jde nalézt někde, třeba u NRA, nějaké porovnání počtů těchto střílení a jeho souvislost se zbraňovým zákonem?

6 Joe Joe | 18. prosince 2012 v 19:59

U nás by biskup Baxant rád zakázal čerty:)
http://www.dltm.cz/prohlaseni-litomerickeho-biskupa-jana-baxanta

7 V.V. V.V. | 18. prosince 2012 v 20:33

..super článek..

8 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 18. prosince 2012 v 20:53

Proč jsou v Americe masakry a v ke zbraním zatím vcelku laxním česku ještě ne?

Die Welt na to přišel a je to jednoduché. Je to přece ve zdravotním pojištění. Kdyby totiž platilo povinné zdravotní pojištění, lidi v Americe by víc chodili k lékaři. Tu s pupínkem, tu se zaraženým prdem, nebo i jen tak, z dlouhé chvíle. No a lékaři by už tak nějak mohli působit preventivně a volat na své někdy otravné pacienty Chocholoušky se svěracími kazajkami.

Tak američané nechodí k lékaři a psychotici až blázni se prostě potulují a střílí. Nevěříte?

Co je psáno je přece dáno:
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/288117-proc-sileni-strelci-radi-vzdy-v-usa-a-ne-v-laxnim-cesku-pta-se-die-welt.html

9 Pavel Pavel | 19. prosince 2012 v 2:45

Ja tez souhlasim s clankem... zodpovednost za smrt je na matce, ta totiz dobre vedela, jak je jeji syn na tom zdravotne, ale nedbala, jeji "opici laska" zavinila  smrt nevinnych obeti..., ty ucitelky tez vedely, ze je autista a neustale s ni bojovaly, chtely, aby s nim sla na lekarskou prohlidku, ale ona ho misto toho  radeji vyndala ze skoly...a ucil se doma...zil prevazne ve sklepe, bez oken a jen hral hry, kde ziskaval motivaci k tomu to hruznemu cinu...,same strileni, sama krev , same nasili... ktereho se ona sama pak stala uplne prvni z obeti..., tez asi nemohla byt uplne normalni, kdyz vedela, co ma doma za vazne nemocneho syna a mela plny barak zbrani...to same plati o tom strelci v kine, byl to schyzofenic, a rodice ho nechali odstehovat se do sveho bytu , kde mel arzenal zbrani a pocitacove hry k lepsi motivaci..., rodice v obou pripadech nesou zodpovednost, oba vrazi totiz meli byt uz hodne davno v nejakem mentalnim zarizeni..., to ne zbrane, ale lidska blbost zabiji..., nepriznat si zkutecnost by melo byt take trestne...

10 Milan z Nevady Milan z Nevady | E-mail | 19. prosince 2012 v 4:24

Rosto,
nerad Ti odporuji, Lanza se zastrelil s Glockem, ale decka strilel
s Bushmaster semiautomatic rifle, a model of the popular AR-15 style guns that can fire multiple rounds rapidly and at high ...

Jinak TVUJ clanek je betalny, ja sam vlastnim Colt Commando M4, coz je stejny jako Bushmaster AR15, akorat stoji skoro 3x vic jermeliku.
US Army ma Bushmasters ale  Special Forces vyfasuji Colta, ktery je bezpochybne kvalitnejsi.
Glock a Sig by ale nepochybne udelaly
stejnou, nebo skoro stejnou skodu.
Semi-automatic je semi-automatic.
Tady je AR15 vyprodana v cele Nevade
a pres tu vsechnu hruzu, assault rifle
se nemuze vinit za to, co ten skret
s pokrivenym mozkem udelal.

Jen remember: AMERICA WAS BORN WITH
THE GUN!!!!!!!

11 Pavel Pavel | 19. prosince 2012 v 5:42

Americane  k lekari chodi...to jsou nesmysly..., ti si svoje zdravi hlidaji daleko vice, nez Cesi...ale matka vraha  nechtela , aby ji doktori prohlasili synacka za cvoka a v tom je ten problem..., pak ho jeste nauci strilet a zbrane mel lehce  dostupne......, jeji sousedka mluvila na Tv a rikala, jak se s ni hadal a jak na ni kazdy den rval...a  ani na doporuceni reditelky skoly neposlechla a nenechala ho vysetrit.., absolutni ignorance, ale dobre vedela, ze se jeho stav bude zhorsovat...a ze je to pouze casovana bomba..[8]:

12 Vlastik Vlastik | 19. prosince 2012 v 6:16

Souhlasim. Presne to vystihuje situaci v Americe.

13 JOSEF PEPA NOS JOSEF PEPA NOS | E-mail | Web | 19. prosince 2012 v 13:29

Jako pokazde, je to nesmirne jednoduche.
Jen v pripade, ze se v mediich neobjevi fotky a jmena zdegenerovanych, psychopatickych zmrdu, nebudou po jistem case mit dalsi zmrdi inspiraci k hromadnym vrazdam.

JEDINE RESENI PROBLEMU: INFORMOVAT POUZE O OBETECH ZMRDU, ZMRDUM NEVENOVAT ANI KOUSICEK MEDIALNIHO PROSTORU.

Samozrejme by ty levicove bestie protestovaly.
Srat na ne!!

14 Jarda Pecka Jarda Pecka | E-mail | 19. prosince 2012 v 18:35

Rosťo a Milane, také vám nerad odporuju, ale troufám si tvrdit, že assault rifle, nebo spíš její snadná dostupnost, nese spoluvinu na tomhle masakru. Chápu, proč Američan chce mít zbraň, aby bránil sebe a svoji rodinu (v Čechách podle našich nesmyslných zákonů držitel zbraně riskuje žalobu za nepřiměřenou obranu), ale nevěřím, že k tomu civilista potřebuje poloautomatickou útočnou pušku s kadencí 45 ran/minutu, kterou se dá za pár minut postřílet půl základní školy. To jsou zbraně, které se k jinému než tomuhle účelu rozumně použít nedají. Kdyby měl vrah jen dva revolvery, vystřílel by zásobníky a bylo by možné ho zastavit; takhle nebyla šance. Prorokuju, že to nezůstane bez následků na možnost prodeje těchto zbraní; s novým omezením už souhlasí i mnozí republikáni, a ochotu k ústupkům naznačuje dokonce NRA: "The N.R.A. is prepared to offer meaningful contributions to make sure this never happens again,"
http://www.nytimes.com/2012/12/19/us/states-leaders-proposing-steps-to-control-guns.html?nl=todaysheadlines&emc=edit_th_20121219
Můžete z toho vinit levičáky, ale posun veřejného mínění je teď zřetelný. Padají dokonce akcie výrobců... Nabízí se prověření duševního stavu držitele zbraně; lidem jako matka vraha (natož on sám) takové věci do ruky nepatří. Připouštím, že to se dá těžko předem zjistit a naopak snadno zneužít k omezení svobody...

15 jara jara | 19. prosince 2012 v 19:06

a pritom by stacila pojistka na spousti kazde zbrane za asi$3 a filtr na TV a nasilne hry.
Vezmete USA v nekterych mistech kdyz zavolate 911 tak nikdo neni schopen treba na farmu prijet ani do hodiny. Tak jsou vyzbrojeni a v superbezpeci.
Jak komuniste a fasiste omezili zbrane a pak v klidu terorizovali a delali si co chteli.
V Texasu kdyz prejdes urcitou "hranici" muzes byt majitelem usedlosti zastrelen, ne na uteku ale pri utoku a nic se ti nestane. A kriminalita v techto lokalitach je minimalni.
Dalsi vec kdyz neni otec doma a z matky se vyvine temer zrudna opicka bez soudnosti. Udel mnohych svobodnych matek a rodin bez zakonu a radu[9]: :-!

16 hara hara | 19. prosince 2012 v 19:19

pamatuji si po 2. svetove valce. kazdy z nas mel pistoli a nejakou tu zbran a nekdy jsme je i nosili do skoly. Naboju jsme meli prebytek v bunkrech a zakopech, vse jsme meli uschovany, chodili striled do lesa nebo do opusteneho pisecnaku a nikdy se nikomu nic nestalo. My jsme totiz ani nesmeli na nikoho mirit s prazdnou zbrani. To by nam nasi starsi kamaradi a i bratri radne naflakali.
Ve skole nas ucili jak jsou nebezpecne granaty, Pancerfausty a miny at se jich nikdy nedotykame a tak se take stalo. Maximalne nalozili kolem a udelali "taborak" a cekali na peknou PRDU. pak slo opet vse pri satrem. Meli jsme strastne, radostne mladi v neomezene svobode a vsemoznych altivit a nemuseli jsme se branit ze nam nekdo ukradne kola volne stojici pred kinem.
Kde je chyba? Ve vychove superliberalu bez viry v Boha a ultimatni spravedlivost.
Na druhe strane skupina kolem madam Majda Ne-All-bright klidne nechali bombardovat civilisty vcetne deti a zen  v Jugoslavii a to o velikonocich vcetne Belehradu a dokonce toto masove vrazdeni povazovali za "mirovy akt" a Vaclav Havel jim povolil mezipristani v CSR aby vice lidi, civilistu, zen a deti mohlo byt zamordovano a skriplovano.  A tak je to dale po svete kulatem. :-!

17 Rudy Rudy | E-mail | 20. prosince 2012 v 2:22

Velice dobre napsany clanek, hlavni duvod, proc jsem se vratil z Kanadske Lidove - Demokraticke Republiky zpatky do Ceska, a nelituji toho, nosim nabitou zbran, jsem stastnejsi a svobodnejsi.

18 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 20. prosince 2012 v 6:58

[14]:Obavam se, ze zapominate na jednu dulezitou vec. Tam kde je zakaz prodeje strelnych zbrani, tam o to vice s nimi kvete cerny trh, cehoz je Kanada typickym prikladem. I kdyby se tomu silenci v Newtownu nepodarilo sehnat  strelne zbrane, coz je prakticky vylouceno, mohl pouzit jinych prostredku, ktere by mozna napachaly vice zla. Napriklad k vyrobeni smrtonosne vybusniny, schopne zlikvidovat destipatrovou budovu, staci dusikate hnojivo a nafta, pricemz presny navod zhotoveni je dostupny na internetu.

19 hara hara hara hara | 20. prosince 2012 v 10:47

velice dobry clanek ..dekuji

20 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 20. prosince 2012 v 14:58

[18]: Petasi, pan Pecka se nevyslovil v žádném případě pro zákaz prodeje střelných zbraní. On se ptá, jestli civilista potřebuje  na svou obranu poloautomatickou útočnou pušku s kadencí 45 ran/minutu, kterou se dá za pár minut postřílet půl základní školy. Já jsem ženská a v těchto věcech naprostý ignorant, nevím o zbraních a zabíjení ani to, co musí vědět každý mužský u nás, protože má za sebou volky nevolky povinný vojenský výcvik.

Ale to, co píše pan Pecka, se mi zdá logické a velice se to blíží tomu, co si o tomto neštěstí myslím i já.

V životě jsem neměla revolver v ruce, natož potom samopal, ale docela věřím tomu, že kdyby měl vrah jen dva revolvery, vystřílel by zásobníky a bylo by možné ho zastavit; takhle nebyla šance.

Navíc si ještě i myslím, že kdybyste mně, jakožto úplnému paku co se týče zbraní, dali do ruky třeba i jen ten revolver a řekli, braň se, bylo by mrtvých ještě více také mojí zásluhou, ale do vraha bych se, bohužel, netrefila!

Zbraň podle mne není totéž, co moc, i když s namířenou zbraní ten pocit můžete mít. Se zbraní je to podle mne stejné jako se vzděláním, s lidským nadáním, s inteligencí vůbec. Nemůžete nařídit přírodě nebo Bohu (nebo svým rodičům), aby vám dali do vínku nadání  nebo inteligenci, jak vy byste si to přál. Ale na vzdělání, na dobré vzdělání (a to už je první kámen úrazu), na to by měl mít právo každý. Každý by měl dostat tu šanci. Protože bez vzdělání dneska prostě nepřežijete. A když už se vám toho vzdělání dostane, měli byste vědět, co takové vzdělání obnáší, co vám přináší, co vlastně taková vymoženost, i když na ni máte právo, představuje! I to vzdělání je zbraň, kterou je možno použít k vydírání, k vraždění, kterou je možno zneužít. Každý, kdo měl problém dostat se na školu, to moc dobře ví. Ale také každý, kdo tu školu absolvoval, ví, co jej to stálo úsilí, a že to nebylo zadarmo.

Proč jen si člověk myslí, že mít v ruce zbraň, zmáčknout kohoutek a zabít člověka, je stejně přirozené jako dýchat! Jasně, každý má právo na obranu, ale každý se bránit neumí, například malé děti ne, ano, všimla jsem si, všichni ti kurva vrazi si vybírají komunitu, kde jsou si jistí, že se jim zaručeně nikdo nepostaví na odpor. Nůž nezabíjí tak rychle jako střelné zbraně, ale zase zabíjí potichu. Než-li objevíte první mrtvolu, může těch obětí vrah podříznout docela hodně moc, zvláště když má plán. Pořád ale těch obětí není tolik, jako když použijete samopal na místě, kde je hodně obětí pohromadě. To je příležitost pro šílence a blbce a pro lidi, kteří nejsou žádní troškaři, zkrátka uvažují jako masa. Ta masa, kterou tolik pohrdají a které se vlastně i bojí. Chtějí se proslavit v masovém měřítku, ti kreténi. A navíc zacházet s nožem, to vyžaduje jistou zručnost a zkušenost (to znamená trenink!), žádná počítačová hra vás tomu nenaučí.

Tady v Evropě bylo útoků docela dost. U nás prý žádný šílenec nestřílel - dobrá, tak tedy použil autobus, náklaďák (sama jsem to zažila, má matka byla svědkem a mrtvých bylo hodně - a všichni neozbrojení, včetně vraha), nebo nůž. Použili bombu, plyn, přehradu nebo inscenovaný soudní proces, klacek, co se jim zrovna dostalo do ruky, využili každou příležitost, divím se, že nesáhli po samopalu, ale možná, že se to i stalo, ale před námi to bylo utajeno, v každém případě i u nás už se vraždilo a ve velkém!

A tak si myslím, když už máme tu sexuální výchovu ve škole (zatím se mi tedy nezdá, že by se to v našem životě odrazilo nějak pozitivně), jestli právě teď nepřišel ten pravý čas na výchovu ke zbraním. Myslím to smrtelně vážně. Něco jako: nedá se nic dělat, každému z vás se může dostat do ruky a nikdo tomu nemůže zabránit. Jsou chvíle, kdy vám to může i zachránit život. Vám a vašim bližním. Máte právo a povinnost vědět, co to je, jak to použít a kdy to použít a jak to přežít. A co to s vámi může udělat. A kde to použít nesmíte a když to uděláte, prostě vám to neprojde. Vám ani těm, co vám to umožnili. Bez pardonu. Děti a ženy se nevraždí - ani v politickém procesu.

Vždyť, JESTLI VRAŽDÍ MALÉ DĚTI NEBO NEOZBROJENÉ CIVILISTY V LETADLE, to je jedno, o něčem to svědčí. V každém případě je jasné, že jdou především a hlavně tam, kde člověk ani nemůže být připraven. Už nám otrávili cestování, a to zrovna teď, když nám to komunisté konečně nemůžou zakazovat, ti komunisté, kteří nám i školu otrávili, naučili nás nenávidět vzdělání, zakazovali nám inteligenci a teď se na první pohled radují, že na amerických školách se střílí (ale ono to není pouze na amerických školách!)... Necháme je, aby nám otrávili celý život? Je mi jasné, že proti teroristům a šílencům mne žádný pacifista neochrání. A to, že v náhradní vojenské službě po dokonané masové vraždě opláchne kachličky od krve a uklidí místo činu, to je mi s prominutím prd platné ...

Já jsem pro výchovu ke zbrani. Ne je zakazovat. Naučit se s nimi žít.

21 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 20. prosince 2012 v 18:55

[20]:Predevsim bych se rad, Jirinko zminil k Vasi poznamce, ze kdybyste dostala do ruky zbran, stejne byste ji neumela pouzit. Jsem velky zastance prava drzeni zbrani, ovsem nikoliv bez patricne prupravy a vycviku, cimz je ostatne podmineno vlastnictvi zbrani ve vetsine statu USA. Pan Jarda Pecka uvazuje nad tim, zda jsou nutne k obrane rychlopalne, automaticke zbrane. Sice ne ve vsech pripadech, ale jsou! Muj selsky rozum mi rika, ze kdyz zijete napr. na farmarske usedlosti nekde na samote, kde nejblizsi policejni stanice je dve ste kilometru vzdalena (coz je v Americe, Kanade, nebo Australii bezne) a napadnou Vas tam bandite vyzbrojeni samopaly, tak se jim tezko muzete branit s revolverem, nebo brokovnici. Dalsi point, jez jsem Jarovi chtel vyjadrit je, ze pokud je o urcity typ zbrane zajem, tak zadnym zakazem nemuzete zabranit kseftovani s timto typem. Jak bylo milionkrat potvrzeno, vzdy takovy zakaz vytvori cerny trh s nim, a zpusobi tim pouze negativni dusledky: Jednak policie nema tyto zbrane evidovany, coz v pripade legalniho prodeje ma a za dalsi statu unikaji finance, ktere by ziskal z legalniho prodeje na danich, o pracovnich prilezitostech plynoucich z legalnich obchodu, trhu a podobne ani nemluve. Uvedena fakta idiotska levice prahnouci z cisteho oportunismu po zakazu zbrani, nebere v potaz. Nutno dodat - v cele s Obamou!

22 Vlastik Vlastik | 20. prosince 2012 v 21:15

Pokud je moznost, ze me muze nekdo napadnout puskou, kterou mel ten blazen Connecticut, tak i ja mama pravo takovou pusku mit.
Civilni semiatomaticka verze AR 15 se moc nelisi od ostatnich semiautomatickych pusek. Rozdil je jen v vzhledu a mozna moznosti vetsiho zasobniku.
Blazen, ktery se rozhodne nekoho zabit si vzdycky nejaky zpusob najde a zadny zakon ho v tom nezastavi. Zakony na omezni zbrani jen omezuji bezuhone obcany se branit.

23 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 20. prosince 2012 v 23:29

[21]: ... kdyz zijete napr. na farmarske usedlosti nekde na samote, kde nejblizsi policejni stanice je dve ste kilometru vzdalena (coz je v Americe, Kanade, nebo Australii bezne) a napadnou Vas tam bandite vyzbrojeni samopaly, tak se jim tezko muzete branit s revolverem, nebo brokovnici.
______________________________________

Ano, Petasi, to chápu. Já si jenom nedovedu představit svět, ve kterém jsou běžní "bandite vyzbrojeni samopaly", to je pro mne přeci jenom něco, na co jsem si ještě nezvykla. Jsem zvyklá na malý český prostor, ale přesto - moje teta žila většinu roku na "samotě". Sice to bylo ve vesnici, ale většina chalup tam byla ve vlastnictví rekreantů a tak byla po většinu roku prázdná. Pamatuji se, že teta měla legálně na svoji obranu pušku a jednou ji také musela použít (a to bylo přitom ještě za socializmu!), takže ano, chápu to. Dotyčný šílenec ale v takových podmínkách nežil, nebo snad ano?

24 jara  omylem hara jara omylem hara | 21. prosince 2012 v 13:28

historie masoveho vrazdeni a to s laskou a oddanosti k britskemu imperiu. uvedomte si ze to bylo nekdy v 19 stoleti kdyz gangstersti britove vyvrazdili pres milion bezbrannych deti a zen vetsinou usedliku v jizni africe, mluvici afrikansky prichazejici ze severniho nemecka, danska a podobne. duvod byl, naslo se tam opet zlato, diamanty a platina. a ti hajzlove z britanie si opet jako vzdy a vsude na to delali naroky jak zotyrocili cele IMPERIUM". a to je asi velice dobre zcenzurovane historicke zverstvo, hnus, horsi nez fasismus a komunizmus dohromady.a nesmi se ani nikde vyucovat.
a jak vrazdili v USA a vyvolali Civil valku jihu proti severu. v USA jsou verejne strelnice kde se vsichni vcetne odrostlejsich deti dostane moznosti spravne ovladat, zachazet jakekoliv strelne zbrane. bylo mi osobne 6 roku kdyz mi stryc dal brokovnici a za pul dne na cekane jsem postrilel 23 syslu. chodil jsem jiz se starsim bratrem na brannou vychovu o tom intenzivnim strileni v utlem detstvi nemluve. a pak na vojne jsem nemel potize nastrilet 197 za 200 bodu nebo ovladat precizne vsechny mozne i tezke zbrane a raketky! nikdy by me ani nenapadlo zamirit na cloveka. ale kdybych byl pritomen se zbrani v masakrech columbine nebo v minulem new town, connecticut tak by asi stacila jedinna dobre mirena, velice pohotova strela a silenec by byl bolestive poranen, zbran v soku  upustena a dosti casu na odzbrojeni strelnych zbrani. pak by asi byl par dnu v nemocnici a na antibiotikach. to stejne kdyby treba vyucujici byl radne vytrenovan a ozbrojen. jen s tim vedomim by jiz nemohlo dojit pravdepodobne k utoku.je to jednoduche pro ultraliberaly ty pomatene bnlby a skritky, vsimnete si prosim bud jsou vyzabli nebo vyzrani, malokdy normalni.
Po USA je bezne videt i zena jedouci v aute a za sebou ma vintovku nebo i dve, myslite si, ze k ni nekdo prijde krasti nebo vrazdit jeji deti? :-!

25 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 21. prosince 2012 v 23:54

Je tohle možné?

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2250233/Sandy-Hook-shooting-Buyback-program-Camden-New-Jersey-collects-record-number-guns.html

Ruplo v mojí nebo jejich bedně? Davová psychoza nebo důsledek něčeho jiného?

26 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 22. prosince 2012 v 21:16

[14]: Typicky nazor Cecha ktery nema o Americe poneti.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama