Turkyne

31. prosince 2012 v 2:51 | Karel Jemelka |  Clanky jinych autoru
Tento clanek uz jste sice tady videli, ale ted vysel i v australskych Novinach, takze jeste jednou:

 

14 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 possum possum | E-mail | 31. prosince 2012 v 3:14

A tak je to vsude. :-(  Multikulti pomohla muslimum ovladnout svet. Ja vim, jeste ne uplne, ale skoro.:-(

2 Rudy Rudy | E-mail | 31. prosince 2012 v 5:26

Je prekvapive, jak malo lidi i zde v Kanade vi, ze my Kanadane nemame ZADNA vlastnicka prava ohledne cehokoli, at je to dum nebo smradlave ponozky, vse nalezi kralovne.  Pierre Trudeau umyslne pravo vlastnit cokoli ze sve slavne Charter of rights z roku tusim 1984 toto vynechal, PROTO muze vlada zabavovat napriklad kdysi naprosto legalni zbrane pozdeji prohlasene za zakazane bez jakekoli nahrady, ostatne priklady neberou konce.

3 děda děda | E-mail | 31. prosince 2012 v 10:20

Politika "vyspělých zemí" vůči muslimům má dva aspekty. Za prvé - jedná se o politiku "apeacementu" (snad jsem to napsal správně), to jest zbabělé lezení do prdele v debilně blahé důvěře, že oni na nás budou také hodní. To výborně fungovalo už v Mnichově blahé paměti vůči Hitlerovi, není-liž pravda. A za druhé, samořejmě jde o ropu - většina jejích zatím známých světových zásob je v muslimských rukou. A nejde jen o zásoby jako takové, nýbrž i o obecnou nenažranost ropných koncernů, které chtějí mít zaručené kšefty, a na ně napojených lobbystů, kteří příslušným způsobem ovlivňují vlády. Dávat s tím do souvislosti multikulturalismus je myslím nepřípustné zjednodušení - mně se například docela líbí čínská muzika nebo uzbecká architektura (což ovšem neznamená, že bych místo Sv. Víta raději viděl mešitu). A stejně tak je IMHO nepřípustné zjednodušení nalepovat na všechno šmahem štítky "levice" nebo "pravice". Nevidím žádný významný rozdíl mezi levicovým a pravicovým extrémismem - je to prostě extrémismus a ten je ve své podstatě špatný jako každý jiný fanatismus. Dobrým protipříkladem je taky česká a určitě i jiná politická scéna - pokud se tam dělá rozdělení na levici a pravici, tak je to prostě jen levá a pravá půlka prdele (ta prdel je samozřejmě metafora, ta opravdová je velmi důležitá a úctyhodná část těla).

4 Já | 31. prosince 2012 v 16:45

Čím nás může obohatit někdo, kdo plete dohromady Turky s Araby? Hloupostí? Ignorancí? Nebo, že by snad paralýzou?

5 Vlastik Vlastik | 31. prosince 2012 v 18:53

Pravicovy extremismus neexistuje, protoze tkzv pravicovy extremismus ma levicove prvky.
S Arabama nebude nikdy pokoj,pokud budou muslimove. Islam uz ve sve podstate ma zakorenenou nenavist vuci vsemu neislamskemu.

6 Luis Luis | 1. ledna 2013 v 4:58

[4]:Tahni do prdele zapsklej degenerate !
Prekrucujes co lidi napisou ,zlovolne  doplnujes tam to co nebylo nikdy  napsano a vyuzivas to pak na utoky proti nim. Jednoho uchyla se Rosta zbavi a hned se tu vyskytne dalsi.
Tady nikdo nemichal   turky a araby ale vsimal si jejich muslimsky zaklad a problemy co zpusobuji.
Zrovna tak ja jsem nikde v minule diskusi nelitoval socialistickeho zemedelstvi ale vsimal si praxe luzy, ktera krade v cesku urodu komukoliv,

Ja mam to stesti , ze tady vzdycky uchylneho levopraveho radikala poznam jako prvni.

7 Já | 1. ledna 2013 v 16:11

[6]: Argumenty, fakta, nebo vůbec nějakou reakci s obsahem, jsem od tebe opravdu neočekával a dobře jsem udělal.

8 děda děda | E-mail | 1. ledna 2013 v 23:36

[4]: Nějak mi uniklo, že by tady někdo pletl dohromady Turky a Araby, tedy pokud se nejedná o prostou konotaci, že většina z nich jsou muslimové (pokud to nevíte, tak byli a možná ještě stále jsou i judaisté a křesťané arabského původu, ale je jich asi hodně málo, pokud už je muslimové nevyhubili úplně). A to muslimství je samozřejmě to jediné podstatné - Pákistánci a Afghánci včetně Talibanců také nejsou etničtí Arabové a jaká je to militantní muslimská sebranka.

Islám má nenávist, diskriminaci a svatou válku vůči nemuslimům kodifikovanou v Koránu, i když v raných pramenech to tam tak tvrdé nebylo, naopak tam byl jistý náznak tolerance, který ale Mohamed velmi rychle opustil, poněvadž se mu nehodil do krámu, když se po vyhnání z Mekky spolčil s olupovači karavan. Což ovšem západním intelektuálům - a v tomto případě bych asi na tu levicovost do jisté míry přikývl - nebrání v tom, aby s touto údajnou tolerancí neustále neotravovali neinformovanou veřejnost.

9 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 1. ledna 2013 v 23:47

[4]:Milé multikulti "Já". Domníváš se snad, že prostá ženská, vdající se po WW II za rakušáka, (nebyla snad už tehdy tak nějak multikulti?). Jdoucí za láskou, makajíce si postaví v sedndesátých letech domek. V potu tváře své i milovaného nečecha? Pak se tam, v ulici objeví někdo, kdo je nečech a nerakušák, chová se slušně, pracuje a děti vychovává. Nicméně po několika letech je třeba se těch slušných pracujících nerakušáků začít obávat? Proč? Protože nás terorizují? Protože nám plivou do ksichtů? Protože stát evidentně straní právě těm, kdo prosazují své "Já". Mimochodem, tak jako Tvůj nick?

Dobrá, milé "já", snad jsi neočekával argumenty a fakta od Luise. Luis Ti jen vynadal, a já chápu, proč. Teď máš šanci vynadat Ty mě.

Průser vidím ve věci, kdy nějaké "Já" neváhá místo obligátních argumentů použít paralýzu.

Argumentuj, hňupe. Ignorante. Vysvětli rozdíl mezi slušným, tureckým muslimským člověkem.

10 Luis Luis | 2. ledna 2013 v 5:07

[7]:Clanek pod  ktery jste se vyblinkal je vyvazeny , vecny a neni treba v diskusi jej doplnovat. Jediny argument, ktery bylo potreba v diskusi uvest, se tykal vasi osoby. Tak si schovejte vase pindy na trikralovou koledu, zkuste to v hospode a verim ze dostanete to co si zaslouzite.

11 jara jara | 2. ledna 2013 v 12:12

ano, britove asi jsou za vsim svinstvem a vetsine valkama, jiste od Napoleonskych az po dnesni bordel v arabskem svete. a nyni i pro novy svetovy bordel importovany do USA coz nema nic sppolecneho ani s fasismem ci komunizmem je to neco daleko, daleko  strasnejsiho. Kdys dostane cips a kdyz budes moc hejkay=t tak se pres satelit tvuj zivot zkratka svicka tva-zhasne, rozumite co to je Nanotechnologie, a jeji zneuziti?  muj pritel nevedomky jako vedec na teto technologii po leta pracoval.  Hruzostarsne, jdes si nechat pichnout injekci proti chripce a dostanes cips! A tim mas Mark of the Beast jestli chces a nebo nechces a jsi jiz pod kontrolou. A mariska bude  pry zdarma jak vam vsem preje velky filantrop Soros a jeho parta at lide jsou stastni a uziji si zivota. Jak jen zrudna doba dnesni? :-!

12 jara jara | 2. ledna 2013 v 12:16

ano, zacina snad nova era energetiky, napriklad vyroba z algae, levnejsi nez drahe vrty a muslimaci budou opet snad velbloudari kromne par vyjimek.
muslimove jsou velice prijatelni pro novy svetovy poradek, zatimco zido-krestane jsou snad ti nejhnusnejsi neprizpusobujici elementy jak se uci na oxfordu.[3]: :-!

13 Já | 2. ledna 2013 v 15:46

[9]: K tomu abych alespoň minimálně pochopil ona slova, která jsou vydávána za článek, by mi stačilo vysvětlení rovnice cigán, muslim, lidožrout. Je pro mě stále záhadou, proč by měl konečný výsledek ve čtenáři vyvolávat autorem kýžené asociace o muslimech ante portas.

14 Já | 2. ledna 2013 v 15:51

[10]: Mohl bych se konečně dozvědět kde se ony ctnosti v textu nacházejí? Ať se dívám, jak se dívám, vidím pouhou těžkopádnou úpornou snahu bez jakéhokoliv espritu, novinářského ducha a lehkosti vůbec - přičemž skutek článku utek.

15 BIS-ek BIS-ek | 2. ledna 2013 v 16:40

Muslimaci vyvrazdilia vrazdi stale vice lidi, nez Hitler a komuniste dohromady,znasilnovali zeny a urezavali jim i prsa a deti prodavaly do otroctvi. (Podivej se jen na dnesni Severni Afriku) A bylo to prave kvuli Muslimskuym piratum a obchodniku s otroky ze musela byt zalozena US NAVY aby ochranila zbytek sveta pred radenim muslimaku. Podivel se na balkan do starych kosteliku a najdes hruzostrasne malby zobrazujici zverstva a muceni k smrti krestanu tema prasaky! Jsi tak vskutku omezenej hlupacek? Nebo i snad moron ktery se nahodou naucil psat?[14]: O_O

16 Já | 2. ledna 2013 v 17:43

[15]: Tvá znalostní úroveň je evidentně omezena na pravopisné chyby rázu, za nějž učitelé češtiny, staví své méně nadané žáky po krátkém polním soudu ve sborovně ke zdi - podívej se jak ovládá češtinu po letech života v diaspoře Rosťa a poté si naliskej. Za další je i tvá známka dějepisu nedostatečná, neboť jsi své oslovství dokonale prokázal. Což nevíš nešťaštníče. že problém otroctví v severoamerické unii vznikl přistoupením jižních států do svazu, poté co byly vyvázány z francouzského léna? Tedy liberté, egalité a fraternité - ale only for white. Už ti to pomalu ale jistě dochází?

17 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 2. ledna 2013 v 23:11

[13]:Milé Já. Onu neznámou v rovnici, kterou zřejmě odmítáte pochopit si laskavě dosaďte sám. Navíc bych snad jen dodal. Muslimové již dávno nejsou "ante portas". Dávno jsou za brankou, byť přes branku plivou.

18 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 3. ledna 2013 v 0:03

13 Milé "Já". Ta rovnice je otázkou, na kterou bych rád slyšel odpověď. Prosímtebe, milé "Já", čím si myslíš, že by právě mě mohl kulturně obohatit "cigán, muslim, lidožrout"? Nezanášej nějakou matematiku. Popiš prosím, v čem vidíš přínos oněch kategorií do tradic a kultury dosud v Evropě a Sev. Americe převládající.

A napiš to prosím s espritem, lehkostí, v novinářském duchu. A navíc tak, aby Ti skutek neutek. Češtinské i pravopisné chyby na rozdíl od Tebe prominu.

Navíc, píše li někdo o kostelících na balkáně je velmi dobré použít otroctví jižních států jako "only for white". Čéče, on Balkán je stejně na jihu jako Louisiana či Texas. Hm....

Závěrem. Kritizuji li velmi tvrdě češtinu kohosi jiného nemohu použít výraz "poté si nalískej". Znám pojem "Nalískat" ale jde o výraz krajový. Je to něco jako "křípopa". Tedy nespisovná čeština. U zdi sborovny by jsi měl stát i Ty, Milé Já.

Nu což, kašli na balast, na každém se najde veš, i na amatérech bez novinářského ducha.

Vrať se prosím k rovnici za předpokladu, že cigán, muslim, lidožrout = obohacení kultury.

19 BIS-ek BIS-ek | 3. ledna 2013 v 3:57

jasne oni tomu Ja znasilni manzelku a on pak bude s radosti mit probarvenou rodinku kde bude vladnout jeho privetivost a velka tolerance.
Jinak po 2. svetove v Ceskych zemich nebyl ani jedinny cigan, ani muslim a lidozrouti take ne, snad tech komunistickych.

20 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 3. ledna 2013 v 10:28

Když jsem trávil Silvestra u Wolgangsee, potkal jsem tam při cestě zpět, ve zpětném zrcátku, jen jednu muslimskou bábu.
Multikulti sráčům se to líbit nebude.
POTŘEBUJÍ VŠECHNO ZAPLAVIT MUZULMANAMA, ABY SE RYCHLEJI ZBAVILI JÍM NEPOHODLNÝCH KŘESŤANŮ.

21 BIS-ek BIS-ek | 3. ledna 2013 v 19:05

Muslimama, ciganama a zbavit se vseho na Zidovsko-Krestanskem principu. Tem se velice tezko diktuje a vladne. Atejisti jim jiz tolik nevadi.[20]:

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama