Vysvetleni proc si pletou Cecnu s Ceskem...

26. dubna 2013 v 12:40 | Ross Hedvicek
Podivejte se na nize prilozene video. Jde o matku tech dvou teroristu z Bostonu. Jeji narek je nejen jasne falesny, ale i mistrovstvim v pokrytectvi.

Vola tam dramaticky: Proc musela Amerika zabit meho syna? (odpoved je, ze nikoliv Amerika, ale jeji mladsi syn prejel jejiho starsiho syna ukradenym autem, pravda se ji nehodi).

Jeji nenavist pro Ameriku z ni jen kape, ale pritom tato zena pred lety dostala POLITICKY AZYL v USA (jako Cecenka z Ruska), zila tady radu let a pak se zase vratila i manzelem ZPATKY DO RUSKA, kde zije spokojene dodnes - presne ve stylu ceskych Ciganu "prchajicich" do Kanady.

Jsou mi znamy pripady (a vam urcite taky) falesnych ceskych "azylantu" v Americe a dnes pripady vychcanych mladych Cechacku prijizdejicich do USA na turisticka viza, pak zde ilegalne pracujicich a pak se s penezi vraci "domu" (to je do Ceska, haha) a tam znalecky plivou ohen a siru na Ameriku - neni vam to povedome? Znatelne komunisticke mysleni ceskeho obyvatelstva, viditelne v Cesku po desitky let, pokud primo nepretrvava v puvodni forme, je v dnesni dobe jen transformovano do MUSLIMSKE ZASLEPENE nenavisti Ameriky a naprosto nelogicke kriticnosti neceho, co ani kritiku nezaslouzi - napriklad diskuter "Paul" na tomto blogu (ma jeho nenavist Ameriky nejakou logiku?).

A do oci bijici je i ta jeji muslimska "materska laska" - tak podobna te ceske "materske lasce", s vsim tim viktorkovskym hykanim a skreky jako od Libuse Geprtove nebo Marie Kabrhelove - podobnost mezi ceskymi materskymi vlastenkami a muslimskymi materskymi vlastenkami se neda prehlednout.

Je toho tam vic, poslechnete si to. Odpoved tedy je, v Americe si pletou Cecnu s Ceskem protoze obyvatele obou zemi se vyznacuji stejnym extremnim mnozstvim nenavisti Ameriky a MUSLIMSKE VYCHCANOSTI.

 

14 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 26. dubna 2013 v 13:27

presne tak.

2 HankaK HankaK | E-mail | 26. dubna 2013 v 13:50

Kazdy leve smyslejici clovek se vyznacuje nevavisti Ameriky. Proc? Ja to nechapu. Ale v jejich ocich je to nenavideny kapitalismus, nenavidena uspesnost lidi, kteri neco delaji a tudiz maji. Ti leve smyslejici to chteji take, tak se jim musi dat. To v Americe neni, nebo aspon nebylo bezne, proto ta nenavist.

3 Jarda Pecka Jarda Pecka | E-mail | 26. dubna 2013 v 13:56

Tentokrát Ti musím Rosťo zdvořile oponovat; jakkoliv jsme my Češi minimálně z jedné třetiny (jak s konečnou platností ukázaly např. letošní presidentské volby) nepoučitelná postkomunistická pakáž, tak s touhle fanatickou sběří opravdu nemáme společného doufám nic. Přinejmenším jsem neslyšel o Čechovi, který by odpálil na americké ulici šrapnel. Ilegálně pracujících turistů jsou v USA jistě tisíce; někteří z nich shodou okolností Češi. Českých antiamerikanistů je hodně (pravděpodobně i víc, než v jiných evropských zemích), ale zaplaťpámbůh se nezmůžou na nic vážnějšího než tlachat nad zvětralým pivem. Nás se FBI bát nemusí. Jediný důvod, proč si Američani pletou Česko s Čečenskem, je jejich legendární zeměpisná negramotnost. Není to první případ... Jinak zmíněné video mi připomnělo zážitek amerického cestovatele Henry M. Stanleye z roku 1874, když po dvou letech plahočení konžskou džunglí zíral na první portugalské koloniální úředníky jako na bytosti z jiné planety, protože "hovořili klidně a bez jakékoliv gestikulace, s rukama volně svěšenýma podél těla". V tomto ohledu redaktor Tom Barton předčil i gymnastickou kreaci matky obou vrahů. Nic proti americké televizi; v Česku je to k vidění taky, ale řekl bych, že tenhle paskvil se šíří spíš z USA sem než naopak. Gestikulují obvykle ti, kdo postrádají dostatečnou schopnost verbálního vyjadřování... nebo se pokoušejí pokleslými prostředky zaujmout mentálně jednodušší část publika. Ale to už je asi obecná daň mediální době... Na závěr: hanba zbabělým teroristům, a klobouk dolů před obdivuhodnými obyvateli Bostonu!

4 mz mz | 26. dubna 2013 v 14:02

odporny ksicht, slusny clovek by na kolenach odprosoval svet za to, ze vychoval takeho fanatika

5 N.O'Hara N.O'Hara | E-mail | 26. dubna 2013 v 15:17

Ohromna vyhoda pro americany je ,ze vetsina ani nevi kdo to ti cesi jsou a v kterem hotelu bydli.Pripad ktery se udajne mel stat behem 2 svetovy valky.Vojak US ARMY -cernoch se dostal behem valky do zeme kde k jeho udivu lide mluvili jazykem kteremu on rozumel a kterym mluvila rodina v USA ktera ho zamestnavala.

6 děda děda | E-mail | 26. dubna 2013 v 15:22

[3]:K tomu bach se přidal. Jen bych zdůraznil, že ti leví Češi nejsou zaměřeni komunisticky, poněvadž většinou o komunismu vědí jen pramálo, pokud vůbec něco. Oni jsou prostě jen blbí. Musím přiznat, že já jsem taky tak trochu levý, poněvadž se mi nelíbí, když si někdo vydělává tím, že různými machinacemi dělá peníze z ničeho, tím je znehodnocuje a tak okrádá lidi, kteří si je poctivě vydělali a opatrně uložili. Ale možná je to jenom naivita - vzdor mému relativně pokročilému věku, díky kterému celkem dobře vím, co je to komunismus, bolševizmus a stalinismus.

A jen tak mimochodem, ta čečenská babizna by měla vystoupit v severokorejské televizi - vedle jejich proslulé hlasatelky by se dobře vyjímala.

7 N.O'Hara N.O'Hara | E-mail | 26. dubna 2013 v 16:49

[6]: Proboha pane o vyhodach ktere meli hlavouni v komunistickem ceskoslovensku prece vite.Nejde o to jestli je nekdo pravicak a nebo levicak(Udajne mel tento nazev vzniknout v rozdelenem Britskem Parlamentu.Na pravou a levou stranu podle toho jak byli jeho CLENOVE rozsazeni)Dulezite je aby clovek rozumne uvazoval a aby byl cestny. Politikareni je jenom zasterka k tomu aby ty lisky mazany at nalevo a nebo napravo mohli krast.

[6]:

8 jara jara | 26. dubna 2013 v 17:05

zaber je z Rusian Television RT asi z Washingtonu DC vysilani.

Zal jsem cechacky kteri delali na cern0o a meplatili nikde duchodove pojisteni, v cesku a ne v USA. jednou si asi budou zit se vzduchu a vykladat o nespravedlnosti n(prizivniku a ilegalu, vsude jsou mistri vseho a niceho.
Ja jsem poctive cely zivot dane platil i z praci extra. a v pokrocilem veku se to pak vyplaci.
Jsou take lide kterym se nic nelibi, hlavne tam kde se nachazi.
a ti jsou opravdu velici nestastnici, uzavreni do sebeklamu a ilusi snilku... :-!

9 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 26. dubna 2013 v 17:54

Babu by meli merit jejim metrem:

ZATO, ZE PORODILA TAKOVE ZMETKY JI STRCIT NA DOZIVOTI ZA KATR (UKAMENOVAT JI BY SICE TAKY BYLO PO JEJICH, ALE NEJSME JAKO ONI).

10 Komentar  #  5 Komentar # 5 | E-mail | 26. dubna 2013 v 18:51

[5]: Zapomel jsem napsat, ze ten cernoch rozumel cesky.

11 jara jara | 26. dubna 2013 v 19:17

hodne lidi volilo zemana v domeni aby konecne se nejak zastavilo rozlkradano, tunelovani ktere pod predchozima prezidentama bylo vitano jako uspesne podnikani. Podivejte se co zbylo ze zemedelske vyroby a celosvetoveho vehlasneho prumyslu? Vse rozkradeno a pak ta milost prezidenta dokoncili celou aroganci a naplivani celemu narodu do obliceje, a on to pokojne, sametove prece civilizovane vse prijmul... jestli vubec nejaky oblicej a patrer ma. Smutne, to co se po staleti v Ceskych zemich budovalo se ztratilo v nic za poslednich 23 roku tema parma darmozrouty a padouchy ledske rasy! Dez hany a charakteru, proklete zrudy neofeudalizmu bidy a utrpeni asi chranene primo z Hradyu...,,,.[3]: :-!

12 Rudy Rudy | E-mail | 26. dubna 2013 v 19:49

Muslimove nebo cernosi nas prevalcuji jen proto, ze jsou jednotni, drzi pri sobe, my, bili blbci, a obvzlaste ti politicky korektni z nas, ani zlomek vteriny nevahaji se jakkoli angazovat v jejich zajmu proti bilym.   Potrebovali bychom nejakeho Vudce, co by nas sjednotil, jinak proste neprezijeme.

13 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 26. dubna 2013 v 21:33

11 - protoze me jiz taky nebavi porad neco sahodlouze vysvetlovat , tak jen par malych otazek: Ten upadek prumyslu zacal v 1989 nebo 1948 ? Kdo vlastne komu co ukradl ? Kdy bylo ceskoslovensko na 10 miste ekonomicky ?
Kdo zacal s korupci a od kdy se stala beznou soucasti zivota ? Za 1. rep nebo spise za socialismu ? Kdy byly poradniky na automobil, byt, mandarinky atd ? Od kdy ten bordel vlastne vznikl a kde je ten prvopocatek pana Jaro ? Zacalo to od 1989 nebo spise drive? Nezamenujete pricinu s důsledkem ?

14 Prichazelo to z Moskvy Franto Prichazelo to z Moskvy Franto | 27. dubna 2013 v 3:12

[13]: Franto zde je strucna odpoved: Zacalo to s Gottwaldem/syphylitikem a jeho prohlasenim v parlamentu "My komuniste jezdime do Moskvy se ucit jak vam zakroutit krkem." Je to porad dobry priklad vsem soucasnym byvalym clenum KSC.

15 Jiří Novotný Jiří Novotný | E-mail | 27. dubna 2013 v 9:20

Není to tak dávno, co dopravní letadlo z USA omylem přistálo namísto ve Frankfurtu v Amsterodamu. A nevím už který americký deník vytiskl speciální mapu pro piloty, kde Německo bylo označeno: "Toto je Německo." A Holandsko neslo nápis:"Toto NENÍ Německo!!" :-)

16 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 27. dubna 2013 v 12:44

14 - A kdo to dovolil? Kdo to dopustil ? Kdo se tomu nepostavil ? Komu to vyhovovalo ? Kdo si to vse nechal libit ?

17 Vroub Vroub | 27. dubna 2013 v 15:39

Jiri Novotny. Kde to psali? To bylo za druhy svetovy valky? Dnes jsou navadeny letadla pres satelity.

18 jara jara | 27. dubna 2013 v 16:56

Frantisku, toto je mi vse az priliz jasne, za 1.svetove prarodice byli velice poskozeni, ke konci 2. svetove nas dum dostal zasah USA bombickou, jen zazrakem jsem vlastne prezil, pak cely nas rodinny majetek znarodnen, zbytek donucen k prodeji na priklad na vystavbu paenlaku, pak vyplaceni pri emigraci bratra, dalsiho rozkradeni, atd. Nikdy jsme nic nedostali vraceno. Ale pochop i kdyz byl upadekhlavne moralni od 1938 kdy lide udavali....  jiz po 1948 urychleny, Darwinisticky, stale prumysl existoval, byl rozsirovan a nektery byl stale na svetove spicce i ten ktery jsem sam jako sef budoval.
Buj dedousek byl v poradnim vyboru Zivniostenske Banky, CSR mela jednu z 5 nejlepsich pevnych men sveta.
Od svych 15 roku jsem pracoval na stavbach a pri tom studoval. Vse na cem jsem pracoval jiz neni, snad jen silnice, dalnice a mosty, zustaly. Nas podnik mel vyrobu vyprodabou na 2.5 roku se zalohou. Jiz take neni. Jen vyrobni jelkoprostory jsou opusteny a pres 1000 lidi vysoce placenych ocborniku a jejich rodin se nasli bez prace a to diky lidem hako Havlovcu,  Kozenychy, Klausovcu a jejich band zlodeju. V 1990 jsem byl v delegaci ve snaze dat CSR novy Business prava a ekonomicky rad po vzoru Miltona Freedmana s pripojeni Podkarpadske Ukrajiny znovu k CSR. Jsou tak velke zasoby zemniho plynu, uranove rudy, zemedelske [pudy a pod. Tatka s prizni  tam koupili pred 2. svetovou pozemky pro budouci vyrobu, bohuzel prisla 2. Svetova bez ktere by asi nikdy CSR neanstoupila do upadku a dekadenci. Prectete si knizku od Bati, Republika pro 30 milionu. Komu podekovat? Krsam z Londyna, a Oxfordu, eduardbenes stajne jako cetni USA politikove, vcetrne G Sorosa jsou jejich odchovanci. Berte zicvot a historii jako cely komplex. Ano, jsou chyby ktere jsou velke ale ke spraveni. Jsou ale ty, po 1990 ktere se jiz tezko kdy mohou nahradit. Vysoce trenovany personal odborniku po generace se stal nezamestnanymi! A to je neco jako v USA wellfare,neboli dekadence lidske rasy!     [13]: :-!

19 jara jara | 27. dubna 2013 v 17:02

muj Godson studuje na pilota,  zaucuje se litat s tema nejvetsima monstrama.  byl bys prekvapeny co vse musi  piloti znat! Nikdo nemuze pristat nikde bez povoleni a radne navigaci z vezi.
Navic maji piloti v pameti a monitoring vsech letisti mozneho pristani a vse je kontrolovabno take pres automaticky pilot. Mas v aute NAVIGATOR, prosim?
Nesir bludy, nesmysly a pomluvy prosim...[15]: :-!

20 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 27. dubna 2013 v 19:14

18 - nesouhlasim zcela. 19 - souhlasim. V 18 - spolcujete USA s Hitlerovskou valkou...to je demagogie. A nedokazete rici ze vina lezi na komunismu ruku v ruce s priposranym ceskym narodem bez spetky odvahy - cest vyjimkam. A Jen do toho vpletate United Kingdom ....coz je dalsi demagogie. Nerozumim Vam. Obcas u Vas problesknou prijatelne zavery a vzapeti je to jak z dilen KGB.

21 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 28. dubna 2013 v 11:06

[20]: Čemu nerozumíte? Kdyby nebylo Hitlera a Němců, kdyby nebylo 2. světové, kdyby nebylo Mnichova a kdyby vítězové první světové z Anglie a Francie nebyli tak stateční, až se z toho před Hitlerem posrali, nikdy by sovětská noha nepřekročila naše hranice, prostě by tu nebyli a komunisté by prostě nevyhráli volby. Nikdo by neměl důvod si jich vážit a nikdo by neměl  důvod je volit a Sovětům bychom nedlužili žádné osvobození. My ani Polsko, které se by se tenkrát bývalo rádo o kus naší země s hnědou šelmou podělilo a neváhalo pomoci při obsazování našeho pohraničí, kdyby jen hnědá šelma o jeho pomoc stála a byla ochotná se s ním podělit, ani Slováci, kteří nás zradili vůbec ze všech nejvíc.  Nebyla by tu žádná Sovětská armáda a Gottwaldovi by pravděpodobně dříve nebo později zakroutili krkem jeho vlastní kamarádíčkové z Čeky, NKVD nebo KGB, to je jedno, jak se ty kurvy jmenují dnes nebo jak se jmenovali tenkrát ... Já jsem to pochopila. Rozumím tomu, že kdyby byly v řiti ryby, netřeba by rybníka, strčil bys jen prst do řiti,
vytáhl bys kapříka.

22 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 28. dubna 2013 v 11:36

Citát: Kdo čeká na spravedlnost, dožívá se nejvyššího věku.

Kam zmizel zlatý poklad republiky? (Stanislav Motl)

Jistou satisfakcí za zradu Angličanů v souvislosti s Mnichovem a zašantročením československého zlata mohou být Churchillova slova na slavnostní večeři, kde prohlásil: „Nevím, jak se věci dále vyvinou a nemohu ani říci, zdali Velká Britanie půjde kvůli Československu do války. Ale jsem si docela jist, že mír, který budeme uzavírat, se nebude uzavírat bez Československa. Slibuji, že pokud budu živ, budu pracovat, abych odčinil ten hrozný zločin, kterého jsme se dopustili na vaší zemi.“ Tato slova zazněla směrem k prezidentu Dr. Benešovi.

Nejsmutnější kapitolou v souvislosti s československým zlatem přes slova Winstona Churchilla je, že Velká Británie účtovala vládě Československa každou pušku, každou uniformu, každé ponožky, baťoh, zkrátka museli jsme zaplatit Anglii zlatem veškerou výzbroj i výstroj československých vojáků, byť jako třeba letci zachraňovali Velkou Británii. A co je i zarážející, že jsme museli zlatem platit i za ty vojáky, kteří za Anglii padli.

V době před Mnichovem měla naše země, tedy Československo v různých trezorech doma i v zahraničí uloženo více než 90 tun měnového zlata. 14 tun jsme ztratili po záboru pohraničí, dalších více než 6 tun odvezli němečtí okupanti po příchodu do Prahy v létech 1939 a 1940 včetně velmi vzácné numismatické sbírky zlatých mincí. Přes 26 tun si vzali Britové za to, že naši vojáci bojovali i za Velkou Británii, tedy jako kompenzaci za výstroj a výzbroj našich vojáků a letců na Západě a přes 23 tun vydali Britov&e acute; z Banky pro mezinárodní platby v Basileji.

Dalších 15 tun zlata využili nacisté pro obchodování se strategickými surovinami. A to již se nemluví o ztraceném zlatě z Brněnské Zbrojovky a plzeňské Škodovky.

Pasáž jednoho z československých vyjednavačů (jednání mezi tripartitou a Československem. Tripartita bylo spojení zástupců západních státu vč. USA.), který žádal o uvolnění z funkce. Cituji: „ Víte, velmi pečlivě jsem si prostudoval podklady, hlavně otázku vojenského úvěru. A je mi z toho nanic. Až se mi zvedá žaludek.

Vždyť my máme platit i za šňůrky do bagančat, za spodky, za šle, které nosili naši vojáci, když bojovali i za ně, Angličany. No ale prosím, každý má jinou morálku, každý vidí jinak svět.

Ale co je na tom strašné a co nemohu přenést přes srdce, že jsou mrtví. Tam je započítána i výstroj těch, co padli. A leží někde v Africe, u el-Alameinu, Tobruku, kde bojovali proti Romelovi nejen za nás, ale i za Anglii. A jsou tam započítané i ponožky našich letců, co bránili Londýn a bombardovali tam Německo a někde je tam sestřelili a zahynuli. A jsou tam zahrnuty i uniformy důstojníků, které přesunuli do Ruska a kteří tam bojovali se svobodovci a padli možná na Dukle, nebo u Mikuláše.

Až mi z toho naskakuje husí kůže, když o tom hovořím, nehněvejte se na mne, ale nemohu. Ne že bych byl slabá povaha. Němci mne zajali v Povstání a do konce války mě drželi v zajateckém lágru a tam jsme si užili své, ale na tohle nemám silné nervy. Pochopte mne, pane ministře, a vyměňte mne. Sotva bych se udržel, kdyby mi předložili účty za košile, rukavice a svetry a musel bych říci – tak a teď jdeme účtovat za krev!“

Návrat části zlatého pokladu do republiky 20. února 1982 byl proveden třemi speciálními letadly za všech možných bezpečnostních opatření a naprostého utajení, takže veřejnost prakticky o této události nebyla informována.

A je zajímavé, že prakticky odpovědné osoby do dnešního dne neodtajnily některé dokumenty, které se týkají zlatého pokladu republiky.

V době rozdělení Československa bylo v sejfech Státní banky 102 tuny zlata, při čemž Česká republika (nemám rád slovo Česko, nevím proč, ale nemám) získala 63,289 tun zlata a Slovenská republika 39,137 tun zlata.

Jeden z velmi dobře informovaných pracovníků Státní banky České republiky na otázku, co je s českým zlatým pokladem, odpověděl:

Cituji – „Vy to nevíte? Copak vy nevíte, že jsme před dvěma lety zlato prodali?“ A to v době, kdy na celém světě zlato získávalo na hodnotě a prakticky všechny státy zlato nakupovaly jako trvalou peněžní hodnotu. V té době se Česká republika zlata zbavila prodejem?

Zlato bylo prodáno ve dvou etapách v září 1998. V první fázi šlo o 31 tun zlata a toto zlato jsme vyměnili s Německem za dluhopisy. A to se stalo v době, kdy byl guvernérem Státní banky ing. Josef Tošovský. V knize jsou pochopitelně jmenováni všichni rozhodující členové bankovní rady. A je zajímavé, jak Státní banka v souvislosti s prodejem českého zlatého pokladu mlžila a to i prostřednictvím internetu.

23 Zdenek Zdenek | 28. dubna 2013 v 13:30

Pane Rosťo,
při vší úctě - musím oponovat.. Hodně cestuji - také po USA a vůbec po světě.. Geografické znalosti, zejména američanů, jsou fakt mizerné.. Syndrom velkého národa zde pracuje na plné pecky..
Mějte  se hezky, doufám, že už je lépe..
Z

24 Zdenek Zdenek | 28. dubna 2013 v 13:35

dodávám ještě - samozřejmě to co předvádí matka těch vrahů je neskutečné. Měla by být souzena společně s tím jedním zbývajícím lotrem. Je to hrůza..
Hezký den.
Z

25 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 28. dubna 2013 v 14:56

Ja porad nechapu co ma co spolecneho United Kingdom s ceskym prizdisracstvim a Benesovou zbabelosti a levicactvím.
Benes podrazil zapad jako první a ne jednou. Pravdepodobne podrazil i cechy v USA a ukrad jejich peníze . Atd. Celou tu ,,Mnichovskou zradu,, si cesi zavinili sami. Měli ste se bránit. A dal nechapu co mají co spolecneho Britove s ceskym neokomunismem a rozkradenim zlata ...jako konecne vseho. Co do toho montujete Brity ? Nejprve USA ...ted uz i Britove, pochopitelne taky Nemci....existuje na teto planete nekdo kdo tem vzacnym statecnym cechum vlastne nekdy neublizil ? Jo zapomel sem na Svedy. A Napoleon je prohnal u Slavkova. Buh zatrat Francii. Kdo dal ? Co Soveti ? Jo tam je vse v poradku.

26 N.O' Hara N.O' Hara | E-mail | 28. dubna 2013 v 15:31

[22]: Je vseobecne znamo ze to byli prave bankeri kteri podporovali vetsinu valek,a to na obou stranach konfliktu. Podle Wikinews musela Velka Britanie splatit valecny dluh spojenym statum US$ 4.34 BILLIONU. Prepocteno na dnesni hodnotu to dela 27 BILLIONU.Dale V.B. splacela dluh
Kanade US$ 22.MILIONU. Mamon je duvod vsech valek,a nekdo na ni vydelava krvave penize.Britove umirali stejne jako ostatni kteri bojovali proti Nacistickemu nemecku.A lidske kreve si
Satan vazi nejvice ,jemu bylo jedno jestli to je krev Britu,Americanu,Rusu,Nemcu a nebo Francouzu.Penizky bankerum a obetni krev zabitych Satanovi.

27 N.O' Hara N.O' Hara | 28. dubna 2013 v 16:11
28 Jiří Novotný Jiří Novotný | E-mail | 28. dubna 2013 v 17:33

[19]:Pokud jde o to zbloudilé letadlo - nemohu to nikde na NETu najít. Ale vzpomínám si jasně: přece by si to novináři nevymysleli? A pokud jde o navigaci, našel jsem alespoň tohle:

Pilot: "Bratislava Tower, this is Oscar Oscar Kilo estabished ILS 16."
Tower: "Oscar Oscar Kilo, Guten Tag, cleared to land 16, wind calm and by the way: this is Wien Tower."
Pilot: (short break) "Bratislava Tower, Oscar Oscar Kilo passed the outer marker."
Tower: "Oscar Oscar Kilo roger, and once more: you are approaching Vienna!"
Pilot: (short break again) "Confirm, this is NOT Bratislava?"
Tower: "You can believe me, this is Vienna!
Pilot: (once again short break) "But why? We want to go to Bratislava, not to Vienna!"
Tower: "Oscar Oscar Kilo, roger. Discontinue approach, turn left and climb to 5000 feet, vectors to Bratislava."

Na http://www.pilotfriend.com/humour/jokes/twr.htm

29 Rudy Rudy | E-mail | 28. dubna 2013 v 21:38

Vsichni davaji druhou svetovou za vinu Hitlerovi, ale podle dokumentu Hitler napadl Sovetsky Svaz 5 dni pred tim, nez Stalin chtel napadnout a spolknout celou Evropu, i s Anglii, i Stalinuv syn byl chycen s dopisem, ktery se chystal odeslat domu z Parize.   Hitler ZACHRANIL Evropu, at se nam to libi nebo ne, prectete si knihu od Suvorova (sovetsky defektor) Vsechno bylo jinak.    Az si tu knihu prectete, POTOM mi muzete nadavat do pitomcu.

30 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 28. dubna 2013 v 23:46

[29]: A není ta kniha náhodou také součást kampaně KGB? Co by vám kdo nadával do pitomců. Naletěl jste a píšete blbosti. Sice mne to uráží, ale takových pádů už tu bylo ...

[25]: Měli ste se bránit? MY? Jenom my? Vás se to jako netýká? Moji rodiče a prarodiče byli v odboji. Když matku zatklo gestapo, chodila ještě do školy. Ne na vysokou, vysoké byly zavřené. Dědečka a babičku mučili a poslali na smrt. Babička zůstala v Osvětimi. Když si druhou babičku pozvali na gestapo a žádali po ní, aby se přihlásila k německé národnosti, odmítla to. Řekla, že je Češka a Československo je její vlast. KDE JSTE BYL V TÉ DOBĚ VY? V emigraci? Na houbách? V hitlerjugend? Jsem Češka, pane. Česká republika je moje vlast. V dobrých časech i zlých. I když mne budete urážet, nic se na tom nezmění. Nejvejš vás pošlu někam ... třeba do Mnichova. V Německu se mi nikdy nelíbilo, tak bych vám ho přála. Vám, ale nikoliv sobě. Já o Němce v žádném případě nestojím. Když vy mluvíte o českém přizdisráčství, tak je všechno O.K., když já se zmíním o VB a Mnichově, tak se málem poserete. Máte vy to v hlavě v pořádku? Teď už dokonce Hitler zachránil Evropu! Jste snad vadní nebo co!? Kam až se Sověti dostali a kdo je zastavil? Hitler? Ten jim tak akorát otevřel dveře a sám se do nich skřípnul! Kéž by ten kretén zhebnul ještě než sáhnul na kliku (pardon, po politické kariéře)!

[29]: Někdo napsal knihu? No bóže! I to se stává. Příště někdo jiný napíše jinou knihu. Vy naděláte, jak kdybyste s tím defectorem byl příbuzný. Znáte ho osobně? Koukal jste mu do očí? Jste si jistý, že to není Stalinův bratranec nebo Hitlerův strejček?

Z těch vašich volských plků už se mi dělá zle. Máme se nechat do nekonečna urážet. To přece není normální!

31 N.O' Hara N.O' Hara | E-mail | 29. dubna 2013 v 1:40

Vcera jsem se dival na porad o kanadskem astronautu CHris Hatfieldovi. Ze  space station  byl bran nicim nerusenym zaber do hlubokyho otevrenyho vesmiru.Byla to uzasna podivana ktera i me otevrela oci.Nekde jsem cetl nebo slysel ze tam v tom nekonecnem prostoru je vice hvezd,planet a obeznic nez zrnek pisku na Saharske pousti.A prave tato planeta na ktere zijeme nam dava vsechno abychom prezili.K nasi skode si toho neumime vazit,kde se v lidech bere tolik zla ze se mezi sebou dokonce dokazi vrazdit.Dekuji svym rodicum za to ze se snazili a to z velikym usilim me usmernit smerem k vire v Boha,jinak bych asi dopadl velice spatne.

32 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 29. dubna 2013 v 2:22

29 - Cetl jsem to, vypada to velmi pravdepodobne. 30 - Jste prilis vztahovacna.

33 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 29. dubna 2013 v 2:23

[25]: Bitva u Slavkova, známá též jako bitva tří císařů, proběhla 2. prosince 1805 poblíž Slavkova u Brna. Armáda Francouzského císařství v čele s císařem Napoleonem Bonapartem zde drtivě porazila vojsko spojenců (tzv. III. koalice), jimiž byly Rusko v čele s carem Alexandrem I. a M. I. Kutuzovem a Rakousko pod vrchním velením císaře Františka I. Je to jedna z nejznámějších bitev, které proběhly na území Moravy a spolu s bitvou u Gaugamél, bitvou u Kann a bitvou u Leuthenu patří mezi mistrovská díla taktiky.[4]: Samotné Napoleonovo vítězství nejenže rozbilo svazek III. koalice, ale mělo také vliv na uspořádání státních celků v celé tehdejší střední Evropě, zejména v římskoněmecké říši.

Koho, že to tam zločinec Napoleon prohnal? Švédy? Čechy? Moraváky?

34 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 29. dubna 2013 v 2:50

[31]: Souhlasím a děkuji vašim rodičům také.

Je to kniha knih, z níž se učila číst celá naše křesťanská civilizace, odkud svět západní kultury čerpal své pojetí morálky, umění a literatury (Paul Claudel o Bibli)

Hle, stránka, která, když je obrácena, osvěcuje všechno jako velký ilustrovaný list misálu na počátku kánonu. Hle, zářivá, červeně zbarvená velká stránka, oddělující dva Zákony. Všechny brány se zároveň otvírají, všechny protiklady mizí, všechny rozpory jsou vyřešeny. ( Paul Claudel O velikonocích)

35 Viktor Suvorov pro pani Korcakovou Viktor Suvorov pro pani Korcakovou | 29. dubna 2013 v 7:03

[30]: Pani Korcakova vy nevite kdo to je Victor Suvorov? Vy jste nikdy necetla jeho knihy? Necetla jste jeho knihu "The Liberators" - urcite vysla i v ceskem prekladu - o prijezdu Rude armady do Ceska a Prahy v roce 1968? Necetla jste jeho knihu "Inside the Soviet Army" a mnoho jinych jeho spisu? Jak je to mozne pani Korcakova?

36 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 29. dubna 2013 v 10:00

http://www.youtube.com/watch?v=dw-Tz255GFg&feature=share&list=PL53F22F67F1B19D81

VÁCLAV HRABĚ: VARIACE NA RENESANČNÍ TÉMA

Láska je jako večernice
plující černou oblohou
Zavřete dveře na petlice!
Zhasněte v domě všechny svíce
a opevněte svoje těla
vy
kterým srdce zkameněla

Láska je jako krásná loď
která ztratila kapitána
námořníkům se třesou ruce
a bojí se co bude zrána

Láska je bolest z probuzení
a horké ruce hvězd
které ti sypou oknem do vězení
květiny ze svatebních cest

Láska je jako večernice
plující černou oblohou
Náš život
hoří jako svíce
a mrtví
milovat nemohou

37 děda děda | E-mail | 29. dubna 2013 v 19:36

Je zajímavé, jak se z diskuse postupně vytratila ta islamistická pakáž a lidi si už jenom navzájem nadávají. Nejsou to náhodou Češi, ty v USA žijící nevyjímaje?

Zpátky na stromy, bratři a sestry, zpátky na stromy!

38 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 29. dubna 2013 v 22:05

[37]: Vy jste, dědo, patrně nepostřehl, jak se ten článek jmenuje a zapomněl jste v žáru boje o čem je, protože ten článek je o nenávisti: údajně o nenávisti k Americe, ale když se na to podíváte z jiného úhlu, může to být zrovna tak o nenávisti k Čechům a "Česku" nebo, chcete-li, k České republice. A ano, máte pravdu, Češi si nadávají. To je tady, a nejenom tady, úplně normálka. :-x

39 N.O'Hara N.O'Hara | E-mail | 29. dubna 2013 v 23:50

Jo dedo ono nekoho slusne poslat do prdele
je zatracene tezke.Premyslim o tom jak Vam to slusne rict ze nemate pravdu.Prece nikdo tady nikomu nenadaval krome vas ,ktery nazyva muslimy pakazi a zadne jine zajimave informace jste zatim nehodil do placu krome toho, ze bydlite na strome.

40 děda děda | E-mail | 30. dubna 2013 v 11:36

[38]:[39]: Ono je dost těžké přidávat relevantní informace tam, kde už podstatné bylo řečeno. Ale aspoň stručné shrnutí - Američani necítí nenávist k Česku, poněvadž o něm většinou skoro nic nevědí. Teď se možná naše vlast trochu "zviditelnila" díky výbuchu v Divadelní ulici, ale to na věci nic nemění. Já jim tu geografickou negramotnost nezazlívám, ani já nevím, jaké je hlavní město Burkina Faso nebo státu Missouri. Čečensko jim patrně říká víc, díky tomu, že odtamtud pocházejí teroristi a snad i nějaké ty americké vojenské síly tam působily. Házet kvůli tomu jazykovému nedorozumění Čechy a Čečence do jednoho pytle se mi zdá poněkud neadekvátní, přinejmenším proto, že Ceši diky své sračkovosti nepředstavují pro svět žádné nebezpečí - ani ekonomické, poté, co si nechali bez boje zlikvidovat ekonomiku (na čemž různé subjekty pocházející mj. i z USA mají dosti významný podíl). Takže ohřívat tuhle polívčičku mne už nějak nebaví. To mne spíš baví nadávat na tu islamistickou pakáž, která světové nebezpečí skutečně představuje, nadávání na Čechy přenechávám své ženě a vám, vážení kolegové komentátoři.

Jo a na stromě nebydlím, bydlím těsně vedle něj, heč. A do prdele nikoho neposílejte, té si važte, je to důležitá část těla, leckdy důležitější než hlava - a představte si, že by ten někdo použil tu vaši vlastní. (Nepochybuji, že se najde nějaký Čecháček, který začne rozvíjet úvahy na téma kvality mé hlavy a prdele, ale já mu tu radost přeju.)

41 děda děda | E-mail | 30. dubna 2013 v 11:39

P.S. Rosťo, kdyby Češi byli tak vychcaní jako muslimové, byl by už dávno prezidentem USA nějaký potomek českých emigrantů a Česko by nebylo taková žumpa.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama