Nazor ceske zeny na Facebooku

31. srpna 2013 v 18:35 | Ross Hedvicek |  Clanky vulgarni a sproste

Ano, kazdy ma pravo na svuj nazor. Tedy i ja, ne? Ja si myslim, ze ta osoba obavajici se, ze americky vojak pujde zabijet tisice deti je nesvepravna mentalne bezprizorna komunisticka pica jako byla Jirina Svorcova a Marie Kabrhelova.

To je jen muj nazor. Jiste, ze mi vsichni svatouskovsky budete nadavat a kazat, jak jsem vulgarni. Ale takovehle KRAVE nereknete nic, ze vy pokrytci?
 

12 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Pavel Pavel | 31. srpna 2013 v 19:02 | Reagovat

Ta pani neni moc chytra, kdyz toto napise, kdyby nebylo Ameriky, to by se teprve divila, co by se po svete delo....mozna by si dnes zpivala nemeckou hymnu a hajlovala trdlo jedno.., to uz nemluvne o roztahovacni ruskeho imperia, Korea, Vietnam,ale to ona asi nevi, proc tam sli bojovat americti vojaci..., tak ciste z materske lasky, pise takove hlouposti..., valka je vzdycky zla a nikdo ji nechce, ale nekdy se proste nepritel musi zastavit.

2 hankaK hankaK | E-mail | 31. srpna 2013 v 20:00 | Reagovat

No jo, chudak devce. Podivala jsem se na ni na facebook a ma tam take tohle:
http://pavelherman.blog.idnes.cz/c/358016/Komuniste-udajne-kradli-a-nic-nevytvorili-Zde-jsou-nektera-fakta.html

3 Vaclav Tichota Vaclav Tichota | 31. srpna 2013 v 21:06 | Reagovat

Kdyby byl rusak tak se rozplyva dojetim. :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

4 Pavel Pavel | 31. srpna 2013 v 21:33 | Reagovat

[2]: Jak se jmenuje, vite jeji jmeno, ta me zajima komunistka blba.., tyhle clanky o tom, jak bylo dobre mam opravdu nejradeji...vygumovane trdylko, co byla nejdal za stodolou...

5 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 31. srpna 2013 v 22:20 | Reagovat

[2]:Nejhorsi na tom je Hanicko, ze ta pani neni se svym nazorem vyjimka. Bohuzel, zdegenerovana je naprosta vetsina ceskeho naroda. Kdyz jsem se pred prezidentskymi volbami ptal bratrance z Usti proc bude volit Zemana - bolsevika s temer totalne vypitym mozkem, tak mi odpovedel, ze Karla volit nebude, protoze je cizinec a "nam uz nepatri ani ta Skoda - ma ji ve vlastnictvi Volkswagen". Kdyz jsem mu rekl, ze nadnarodni vlastnictvi velkych koncernu je naprosto bezna, vseobecne pozitivni vec, tak nechapal o cem mluvim. Kdyz jsem mu uvedl jako priklad, ze kdyz muj zamestnavatel (Chrysler) mel byt pred nekolika lety koupen Fiatem, tak jsme se modlili, aby nas Fiat koupil a tim nas zachranil od bankrotu, tak mi rekl "mozna mas pravdu, nemusel bych toho Zemana volit". Co potom muzete od takovych lidi jineho cekat, nez to, co se tam odehrava?

6 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 31. srpna 2013 v 22:49 | Reagovat

Typicky komunisticky idioti. Nic noveho. Vse ukradli majitelum a rekli podivejte se co jsme vybudovali....no ano ...na ukradenem majetku. Navic nic nevybudovali komunisti ale delnici a inzenyri. Komunisti sedeli v kancelarich a ,,planovali,,....a hovno delali jen kecali. Kazdy komunista mel ruce leve a plnou hubu prace.

7 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 31. srpna 2013 v 22:53 | Reagovat

Jen do toho pane Hedvicku, Vase nebrani si servitku, komentovanim ve Vasi kvetnate jadrne cestine kdy to sedi, mi chybelo. Jsem rad, ze jste se nam vratil. :-D

8 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 31. srpna 2013 v 23:05 | Reagovat

IL DILETANTE

Obama, s jeho Cervenou Carou v Syrii se dostal se svou prdeli do rohu.
Normalne by Congress ignoroval jako pred tim. Ale ted, kdyz je jeho prdel ve zdimacce,s prdeli stahnutou zeby ani ta nejtenci slamka neprosla,bude zadat Congres o schvaleni utoku, zoufale doufajic, ze to odmitnou. Jestli to tak dopadne tak by Obama mel polibit prdel kazdemu clenu Congresu, a to nejen na jednu, ale na obe pulky.

9 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 31. srpna 2013 v 23:24 | Reagovat

http://www.youtube.com/watch?v=VYKJfLyB36c

A vubec nejlepsi byla prdelata Marta Gottwaldova..

10 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 1. září 2013 v 4:50 | Reagovat

[5]:Domnivam se, ze rozsireni anti-amerikanismu v CR se procentualne shoduje s mou "teorii 5%" = pouze 5% lidi v Cesku je normalnich, zbytek tech 95% jsou anti-amerikaniste a nenavidi Ameriku. Statistika nepusti...

11 Drifter Drifter | E-mail | 1. září 2013 v 7:14 | Reagovat

To mate tezke. Cesi jsou porad zabedneni, tech par mladsich co ztravili nejaky cas na zapade to vidi ponekud jinak ale tech je opravdu malo. Hedvicek rika 5% ale i to se zda moc.
Oni porad mysli tim socialistickym zpusobem " My to vime nejlepe, co neukradnes, nemas". V 1989 rikali ze za 5 let dozenou Rakousko, ale jak je videt tak brzy budou dohanet i Polsko.

Zkratka by meli investovat do skolni vyuky a ucit dalsi generace normalne myslet. Toho se ale my nedockame a po pravde receno my tam nezijeme a melo by nam to byt jedno.

12 Drifter Drifter | 1. září 2013 v 7:28 | Reagovat

[10]: Pane Hedvicek, to neni "Anti Americanismus" to je "Anti-vsechno co je neslucitelne s jejich spusobem mysleni".
Oni maji Ameriku radi, vsichni nosi Jeans, radi by meli Harley Davidson a nejradsi "zelenou kartu".
Asi to je v krvi. Jen nemohu pochopit ze Cesi po par letech v USA prijedou do Prahy a mluvi lamanou Cestinou jak kdysi Matuska a nebo Lendl.
Nikdy jsem nepochopil jak nekdo muze zapomenout materskou rec a pak prznit cizi rec s prisernym prizvukem.
To je snad unikatne Ceske!

13 hankaK hankaK | E-mail | 1. září 2013 v 9:24 | Reagovat

[4]:Miroslava Hlinakova.
Ona ten clanek ale nepsala, jen se ji libi :-)

14 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 1. září 2013 v 9:43 | Reagovat

Už dávno jsem zjistil, že je fejsbuk hnízdištěm těch nejodpornějších bestií. Jelikož mám ale (na rozdíl od jiných) na ledasco nos, hned na počátku fejsbukománie jsem si zajistil fejsbuky dva. Když se bestie, duševní kriplové a kriplině, póvl, hnůj a žumpa natlačili na jeden z nich, rázným mávnutím pomyslným mečem jsem ho od sebe odťal (fejsbukanýři ho sice i nadále provozují - ALE BEZE MNE).
Jde tedy vlastně o podvod!

15 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 1. září 2013 v 15:10 | Reagovat

[12]:Prehnal jsi to Driftere! Walda Matuska nikdy "lamanou cestinou" nemluvil. Nota bene, nikdy se netajil s tim, ze anglicky moc neumi. Byl jednim z tech, kteri si zachovali i v tech nejhnusnejsich casech charakter, tak se trefuj do nekoho jineho, u nehoz je to na miste.

16 Derifter Derifter | 1. září 2013 v 18:35 | Reagovat

[15]:Treba mate o Matuskovi  pravdu, a v tom pripade se mu omlouvam. Pri nedavne navsteve Ceska jsem to slysel nekolikrat od ruznych pramenu jak v televizi pridaval anglicka slova s duvodem ze ceske vyrazy zapomel. (snad je to na netu)Ja jsem s nim jenom mluvil Cesky kdyz byl zde na turne tak jako spousta dalsich fandu z jeho doby a mluvil normalne. Tak nevim proc by si to nekdo vymyslel.

17 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 1. září 2013 v 21:59 | Reagovat

{11}  Souhlasim s Vami, ale problemem je, kdo je ma ucit/vychovavat v normalnim mysleni?  Nase generace pomalu vymira a ty nasledujici jiz maji sve vlastni mysleni pojebane.

18 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 1. září 2013 v 22:14 | Reagovat

{12} Jak to je s temi, co pobyli na Zapade par roku a uz pozapominaji cestinu, nevim, ale jsou pripady take jine.

Po 45-ti letech zivota v Kanade se mi skutecne casto anglicky vyraz vybavi rychleji a nekdy musim opravdu hledat v mysli ten cesky. (Manzelka je jine narodnosti).  
V samotnem Cesku pro Cecha prijizdejiciho ze Zapadu musi byt velmi "confusing" jak tam do cestiny pribrali mnoho anglickych vyrazu, navic mnohdy zpotvorenych. I v televizi.

19 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 2. září 2013 v 1:00 | Reagovat

[16]:Nesmis se na me zlobit, ale otazka "Tak nevim proc by si to nekdo vymyslel" mi pripada tuze naivni! Pokud to nevis, tak lidi - Cesi zejmena - jsou zli. Tech pomluv na Matusku (a dalsi slavne emigranty), od te doby, co emigroval jsem slysel opravdu hodne. Stejnym zpusobem, jako se tazes "proc by si to nekdo vymyslel", se muzes zeptat, proc by Matuska na jedne strane v ceske televizi uprimne priznaval, ze anglicky moc neumi, a na druhe strane predstiral, ze zapomnel cesky??? Nevim, jake jsou zdroje tech Tvych, mimochodem naprosto mylnych informaci, ale ja jsem videl televizni porad, kde Matuska rikal, ze se anglicky moc nedomluvi a proto dulezite veci nechava na synovi. Ale zpet ke Tve otazce, proc by si nekdo vymyslel lzi na Matusku. Zeptej se Rosti - ten ma s naprosto nepravdivymi pomluvami sve osoby zkusenosti vic nez dost.

20 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 2. září 2013 v 5:20 | Reagovat

{11}  Jedine, co mne napada, zeby kazdej mladej povinne vyjel na cas za hranice do jineho prostredi a skol,
abzorvovat normalni mysleni od lidi co to nemaji pojebnute. Jelikoz to zrejme neni mozne, tak jaou tam v prdeli "na vse vremena . . . " :-D

21 V.V. V.V. | E-mail | 2. září 2013 v 12:40 | Reagovat

World Cop by si měl udělat pořádek nejdřív doma.. 8-)

22 Komunisté (KSČM) srovnali Obamu s Hitlerem Komunisté (KSČM) srovnali Obamu s Hitlerem | Web | 2. září 2013 v 15:10 | Reagovat

Komunisté (KSČM) srovnali Obamu s Hitlerem: Dej pracky pryč od Sýrie
http://www.novinky.cz/domaci/312168-komuniste-srovnali-obamu-s-hitlerem-dej-pracky-pryc-od-syrie.html

23 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 2. září 2013 v 21:52 | Reagovat

[22]: Ze komunisti z ceska je banda idiotu,to jsem vedel ale ze to jsou takove paka a ze napadaji sveho nejlepsiho spojence rudeho socialismu Obamu, tak to je tedy silny kafe.Voni ti votrobkove nevi ani kolik bije.

24 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 3. září 2013 v 1:18 | Reagovat

[22]:  Shledl jsem to jiz drive a zaslal do WND Mr. Farahovi

25 Drifter Drifter | 3. září 2013 v 3:45 | Reagovat

[19]:Mate srejme o tom vetsi prehled nez ja. Ja byl v Cesku od 68 jen jednou vyridit ukradene nemovitosti. Rodice se nechali zpopelnit abych nemel pricinu tam jezdit a starat se o hrob, tak tu lidskou zlobu dobre neznam. Mozna ze mluvili o jeho synovi, nevedel jsem ze nejakeho mel.

[20]: Kdysi to tak asi bylo, kdy synek dostal buchty do rance a vyrazil do sveta se ucit. Za komousu se nikam nesmelo a ti co se dostali na vyjezd na zapad videli svet jako chudi turisti a pak se s tim doma chlubili jaci jsou svetaci.
To je ale typicke i u Nemcu po valce kdy se predhaneli o to  kdo mel lepsi auto a svetlejsi kosili. Zrejme lidska povaha te doby. Cesi z toho jeste asi nevyrostli. Setkal jsem se s byvalymi spoluzaky a kamarady z vojny a nekteri od kterych jsem to necekal, byli normalniho mysleni , ale ti kteri nebyli uspesni i kdyz vysoce vzdelani, vzpominali na dobre casy socialismu kdy vsichni byli chudi jak kostelni mys, a nemoli pochopit proc jsem "zradne opustil vlast"..
Jak jsem poznal tak nemaji moc radi emigranty, i kdyz pochybuji ze nekdo z nas zijicich na zapade je v pravem smyslu slova emigrant. Spise clovek se rozhodnul zit jinde protoze tam kde se narodil se nedalo zit normalnim zivotem civilizovaneho cloveka. Ti co zustali se smirili s osudem, osud  ktery mnozi z nas neprijali.
Tolik jenom na moje "limited" zkusenosti se zemi kde jsem se narodil.

26 Drifter Drifter | 3. září 2013 v 3:55 | Reagovat

[22]:Zrejme jim vubec nevadi ze jediny rozdil mezi Hitlerovym plynovanim a Assadovym je Hitler neplynoval soukmenovce.
Doufejme ze normalni volici v Cesku pochopi ze KSC se snazi chranit valecneho zlocince. To ani povalecnym komunistum takhle nejebalo v makovici.

27 Michal Kolesa Michal Kolesa | 3. září 2013 v 17:41 | Reagovat

Jsem antikomunista, ale proti intervenci v Sýrii.

28 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 3. září 2013 v 22:14 | Reagovat

[25]:V tomto bode s Tebou plne souhlasim. Skutecne tam krajany, kteri se odmitli podridit bolsevicke zvuli a utekli nemaji radi. Nedavno jsem se vratil z Cechoabsurdistanu, pln rozladeni z mnoha veci a hlavne z jednanim, nazoru a hlavne celkove mentality lidi, kdy s vyjimkou nekolika setkani s dobrymi prateli a pribuznymi, byly prijemne jen tri divadelni hry, ktere jsem videl a jeden koncert. Nebyt techto par prijemnych veci, asi bych to povazoval za zbytecne vyhozene penize.

29 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 4. září 2013 v 0:43 | Reagovat

[28]: Celych 45 let jsem tam nebyl a jedine co by mne tam tahlo by byla navsteva Prachovskych Skal u Jicina s tydennim pobytem v Chate Cesych Turistu, kde jsem ztravil nekolik nezapomenutelnych letnich prazdnin.  Jinak me tam muze byt vse ukradene.  
S cenami letenek, na pouhy tyden pobytu hledam k letu vhodne koste. :-D

30 Drifter Drifter | 4. září 2013 v 7:58 | Reagovat

[29]:Shodou okolnosti to tam znam. Kamarad tam ma chatu primo na hranici chranene oblasti a je tam opravdu krasne. Myslim ze je to asi 5 km od mista "Samsina".

31 Jiřina Jiřina | E-mail | Web | 8. září 2013 v 18:06 | Reagovat

[28]:Tak pozor, Péťo. Teď nevím, kdo je tady nespravedlivý a naivní. Tvrdit o Matuškovi a la Blechovi, že se "odmitl podridit bolsevicke zvuli" je naprosto směšné - nevěřila bych, že to může tvrdit někdo, kdo není trvale v bezvědomí! Ale že jsi se na Driftera obořil zrovna ty, to se mi až udělalo šoufl. Protože Waldemar Matuška byl s komunisticým establishmentem náramně zadobře a patřil k těm privilegovaným. Ano, byl to člověk vskutku privilegovaný  po celou dobu své pěvecké kariéry a byl velice oblíbený, protože měl velké charisma, nejenom mezi mlčící většinou, jak nás disent s oblibou tituluje (směšné, a co jsou teď oni), nýbrž především mezi komunisty, mezi komunistickými papaláši obzvláště. Mám pro emigranty vlastně tak trochu slabost a mám jich pár opravdu velice ráda (například vás, Petře), ale tvrzení, že Matuška zde byl pronásledován a musel proto emigrovat do USA, mne od samotného počátku hrubě uráželo! Walda byl velmi dobrý zpěvák a měla jsem ho ráda, měl charisma (teta Lída jej dokonce nazývala jediným umělcem mezi našimi popzpěváky - kvůli tomu jak uměl zazpívat lidové písně), ano, ovšem dokud se nedal dohromady s Blechovou a KTO nebo jak oni se jmenovali. Ti jej táhli nezadržitelně ke dnu. Láska je láska a talent je talent. Olga Blechová vyla, jako když vlak vjíždí do tunelu, ona ani nevyla, ona pouze řvala a takovou lokomotivou on se nechal táhnout? V soukromí proč ne, ale na jevišti? Možná se mu zdálo, že už není tak obletovaný - to nebylo divu. Oni byli opravdu špatní. To nebyl případ třeba Evy Pilarové, která měla hlas a nadání, ale neměla písničky a kapelu a vybírala si špatné partnery. Olga Blechová neměla talent ani hlas, ale vybrala si skvěle, vybrala si Matušku. Emigrovali. O.K. To je jejich věc. Ale ať nelžou. Protože z politických důvodů to určitě nebylo. Ledaže jsme tady byli pronásledovaní úplně všichni a to jsme vlastně určitě byli, takže - kdo nás to vlastně pronásledoval?

32 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 9. září 2013 v 4:24 | Reagovat

[31]:Dobry den, Jirinko! Moc si Vas vazim, coz po nekolika letech vymen nazoru u Rosti, jiste vite. O to vice me mrzi, ze jste v tomto pripade vedle, jak ta jedle. Tak predevsim, Matuska nikdy nebyl bolsevikum poplatny, jako napr. "bozsky Kaja", ci "zlata Helenka", kteri se v listopadovych dnech 89 byli v prsa, jaci, ze jsou to antikomuniste a demokrate a pritom dokud nebyl komunismus v poslednim tazeni (ditto Milda Kopecky) nebyli nicim jinym, nez jeho aktivnimi a verejnymi prisluhovaci. Matuska nebyl disident a dokud v republice zil, tak bolsevika moc neprovokoval, ale nepodepsal Antichartu a nikdy se nezprostituoval, jako jeho nekdejsi pevecka partnerka Pilarova, ktera mela pred TV kamerou pri podpisu Anticharty servilni projev vedle Gotta, Staidla a dalsich slavnych normalizacnich ritolizcu. Mate-li pochybnosti o teto informaci, racte si to najit na internetu. Jestlize Matuska, podle Vas neutekl z republiky z politickych duvodu, muzete mi rici proc to tedy udelal? Nekolikrat jsem s nim a s Olinkou sedel, jednak v Toronte a jednak na Floride u stolu a o techto vecech s nimi hovoril. Vy totiz zrejme nevite, jak to v techto sferach s politicky nepouzitelnymi umelci chodilo. Zadny oficialni zakaz Walda nemel, ale oni vedeli, jak zneprijemnit zivot. Pote, co se Walda v obdobi Anticharty v roce 1977 "hodil marod", aby se nemusel zucastnit toho nechutneho divadla v televizi, mu pekne zneprijemnovali praci. Olinka mi rikala, ze si ji napriklad vedouci prodejen s deskami stezovali, ze o jejich desky je velky zajem, ale neni co prodavat. Kdyz ale Matuskovi, na zaklade techto informaci zadali o dalsi vydani, bylo to zamitnuto tim, ze "o jejich desky neni zajem". Kratce po Cernobylu Walda rekl na koncerte v Budejovicich, ze "letos si ani na ty houby nemuzeme zajit, protoze nam sviti", tak ho nekdo udal a dostal na mesic zakaz. Tak bych mohl pokracovat dal a dal, ale asi mate na Waldu vytribeny negativni nazor, takze by to nebylo nic platne. Jen Vas ujistuji, ze kdybyste ho (a mozna i Olinku) znala osobne, mela byste nazor jiny. A pokud se tyka Vaseho silne kritickeho nazoru na KTO se kterymi Walda mnoho let spolupracoval, tak zrejme nevite, ze byli dvakrat pozvani k hostovani na Grand Ole Opry! Opravdu si myslite, ze by je tam dvakrat pozvali, kdyby meli tak slabou uroven, jak to popisujete? Pokud se tyka mych namitek proti Drifterovi, tak to bylo proto, ze papouskoval pomluvy na Matusku, ktere (jak sam rekl) nekdy nekde od nekoho slysel, neboli onen znamy zdroj "jedna pani povidala". Na druhe strane, ja jsem informoval o tom, ze Matuska sam v televiznim vysilani, rekl, ze nema moc dobrou anglictinu, coz se da snadno dokazat. Zaverem Vas prosim, pozdravujte ode me tetu Lidu - ma skvely vkus a me uznani.

33 jana nemcova jana nemcova | E-mail | 6. října 2013 v 19:04 | Reagovat

[2]:Presto, pani by mela mit lepsi vyrazove prostredky, nez jake pouzivaji opili hlupaci v puberte. S takovym slovnikem muze rikat co chce - ubira tomu na pusobnosti. Nic moc. :-(

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama