Supermarket

9. září 2013 v 16:12 | Jiri Wolf |  Clanky jinych autoru
Ceske sebevedomi vzdy hranicilo s bezvedomim a i v posledni dobe se mi stalo, ze mi bylo lidmi, kteri v prdeli byli a hovno videli, vysvetlovano, jak se veci v Americe vlastne maji. Pro ilustraci prikladam fotografie supermarketu. Za fotografii ceskeho supermarketu dekuji Jirimu Wolfovi.

Tak takhle vypada supermarket.


A takhle vypada supermarket v Cesku.


A tak je to se vsim.
 

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Krupčan Krupčan | 9. září 2013 v 16:21

Ten obchod v ČR očividně vlastní Vietnamci, a ne Češi.

2 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 9. září 2013 v 16:50

Dobry den vespolek. Co na te fotografii pana Wolfa postradam,je ta fontana-bidet kde si rozdovadena kofolka omyva svoji opalenou prdel ,tak jako tam v tom Usti nad Labem. Opravdu, tohle tady v tom Novem Svete nemame.

3 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 9. září 2013 v 17:02

To je uplna supersranda! :-D

4 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 9. září 2013 v 17:02

[1]: Nevidim tam zadny napis, ktery by obchod ident5ifikoval jako "vietnamsky". Ale i kdyby: Vietnamec vlastnici obchod na Starem Meste v Praze neni Cech? Kdyz ma ceske obcanstvi? Znamena to snad, ze ja nejsem American? I kdyz americke obcanstvi mam a ceske ne? Chcete pres drzku? I s tou vasi delnickou stranou?

5 Karel Karel | 9. září 2013 v 21:27

[4]: :-), takové tu taky máme, ale zrovna v oblasti konzumu je to nadsázka dost veliká. Jinak by mě docela zajímalo jestli se Vietnamci s českým občanstvím cítí být Čechy. O občanství to přece není. Buď o původu nebo o přijetí národa za vlastní. Že někdo o někom, kdo vypadá jako Vietnamec, mluví jako Vietnamec, chová se jako Vietnamec, řekne, že je to Vietnamec, je snad OK, ne? Abyste tam náhodou s tou politickou korektností za chvíli nezjstili, že USA jsou najednou úplně o něčem jiném než kdysi a už jaksi není kam emigrovat...

6 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 9. září 2013 v 21:57

[5]: Cituji z vyseuvedeneho clanku nahore: "Ceske sebevedomi vzdy hranicilo s bezvedomim a i v posledni dobe se mi stalo, ze mi bylo lidmi, kteri v prdeli byli a hovno videli, vysvetlovano, jak se veci v Americe vlastne maji. "

7 Karel Karel | 9. září 2013 v 22:26

[6]:Dobrá odpověď. Obama to určitě povede nadále dobrý směrem a jestli ne, tak Američané už demokrata určitě nezvolí. Nebo jak to vy místní odhadujete?

8 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 9. září 2013 v 23:30

New World Order jede naplno podle planu a vy, ani ja nebo kdokoliv jiny na tom nic nezmeni. Takze tady neotravujte s Obamou.

9 bis-ek bis-ek | 10. září 2013 v 7:38

ale ano prostudujte si knihu danielovu, kamen z nebe ktery poznije sochu,,, a pak vetrik ktery prach odvane.... a pak zjeveni Svateho Jana. v 2018 se ma zavest celo-svetova mnena a kdo se nechce podridit dopadne jako Egypt, Lybie, ... Syrie pod taktovkou z oxfordske university, kde byly vzdelabvvani vetrina dnesnich politiku-zradcu... treba I z recka, krpru..... novych kozenych z celeho sveta ... bude 10 ekonommickych zon... ctl jsem take synagogueofsatan, jiz davno, davno, tehdy jsem ovsem neveril. vse se ma ridit z londonistanu a brusselu (coz v rectine znamena okovy" - pro EU a dale jak se vse bude vyvijet vse chteji kontrolovat a snad I vytvorit depopulacni zony, snad I pres cesko! Kam asi bude prestehovano I cast holandanu a cast jejich zeme se nacha na pospas mori, jak si to prejji enviromentaliste. take se jiz pokusne zavedlo lidozrouctvi a UN svetovy fond kontroly porodnosti, ale ne tech vybranych.... vzbudte se prosim nebudte malozemnedelsci krmeni jidlem ze stoky sveta pres zahranicni supermarket... :-!

10 Jarda Pecka Jarda Pecka | E-mail | 10. září 2013 v 11:01

Smím-li se pokusit o drobné upřesnění, řekl bych, že české sebevědomí hraničí spíš s komplexem méněcennosti a megalomanstvím... Od doby, co jsme se otevřeli světu, je v módě angličtina (zejména u těch, kdo anglicky nerozumějí), takže supermarket znamená prostě obyčejnou samoobsluhu. Takové věci, jaké Rosťa ukazuej na prvních dvou fotkách, tady máme taky, a říká se tomu hypermarket. Až vymyslí nějaký hypermarket Američani a u nás to někdo okopíruje, bude to třeba ultramegamarket... Ten kutloch na třetí fotce evidentně provozuje občan sice české státní příslušnosti, ale vietnamského původu (Češi na tuhle nevděčnou profesi dávno rezignovali, protože asijské pracovitosti se nemohou rovnat), což je důkazem, že   megalomanie nezná rasových hranic: soudnější podnikatelé tohoto druhu nazývají své krámky přiléhavějším názvem minimarket. Na druhé straně, tenhle aspoň nemá v reklamě pravopisné chyby :-) tak pro mě za mě ať si tam napíše třeba United Wholesale...

11 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 10. září 2013 v 11:58

Všechny tak zvané "Večerky" jsou v každém městě v Čechách v držení "překupčníků" Vietnamského etnika. Placení daní bylo a stále je pro  tyto obchodníky vždy tabu. Stát tak každý rok přichází o  miliardy! Dříve měli Vietnamci své stánky venku na ulicích a dnes se přestěhovali do kamenných obchůdků. Jen v Praze je takových obchůdků na tisíce. Ta moje  momentka megaobchodu " Super"  pochází z Karlova náměstí v Praze, kde ve své doslova nudličce prodává také jeden Vietnamec. Podle mého názoru nikdy ve svém životě neviděl Supermarket, jinak by si ten vyvěsní štít s takovou pitominkou nad obchůdek dozajista nedal.  Po roce 89 mohli Vietnamci v Českoslovenku zůstat. Další obrovské množství se do Československa nahrnuli ze "západu". Východní Němci se jich chtěli zbavit a tak je nabídli Havlovi. Ten souhlasil a za každou hlavu inkasovalo Československo západní měnu. Kolik to bylo Marek však nevím, ale koupili jsme určitě dobře. Tahle okase vynesla našemu státu  do 10 roků zničení všech textilních továren v republice a ohromení podobně i výrobu obuvy a veškerého koženého zboží. Pilní Vietnamci opravdu nelenili a jejich přispěním levná  dovážená obuv a výrobky z textilu   z Ázie do  Česka zničila část našeho národního důchodu! O práci přišla někde i celá města! Vietnamci v podstatě zbohatlli na České hamižnosti a blbosti místních obyvatel!  V poslední době ovládlo toto etnikum v podsvětí i trh s trávou - mariánkou. Inu, samé lepší věci nám přinesli! Po roce 89  na jednání KC. OF  navrhovalo Hnutí za občanskou svobodu -  krom studentů vysokymch škol - návrat  všech Vietnamců do jejich domoviny. Vedení KC. OF však stálo za Havlem. Do nesvobody je navracet! A bylo vymalováno!

12 Jarda Pecka Jarda Pecka | E-mail | 10. září 2013 v 15:04

Pan Wolf má jistě pravdu, nicméně... 1) že obchodník, ať už Čech nebo Vietnamec, neplatí daně, je chyba především berňáku; pokud Finanční úřad daně efektivně nevymůže, nebude je platit nikdo. Zkontrolovat a zkasírovat obchodníka v kamenném krámku není takový problém jako na tržišti. 2) Určitě existují horší cizí etnika než Vietnamci; ti aspoň obvykle nekradou, nejsou nábožensky nesnášenliví, ve druhé generaci se dobře učí česky a bývají výborní studenti. 3) Většina zemí v západní Evropě má cizích etnik ve svých hranicích daleko víc, o Americe nemluvě.  Co jsem loni viděl, státy na jih od Salt  Lake City už jsou v podstatě dvoujazyčné. 4) Svět je globální a Asiati berou práci nejen Čechům; dokud se nevyrovnají příjmy, bude to problém. Taky netuším, jak dlouho ještě budu v Praze dělat ajťáka, než to ode mě za čtvrtinový plat převezme někdo v Bangalore... Koupit v San Francisku suvenýr pod dvacet dolarů Made in USA bylo prakticky nemožné; Peking, Korea, v lepším případě Japonsko. "Na začátku stvořil Bůh nebe a zemi, a všechno ostatní je z Číny." Můžeme jen doufat, že je zdecimuje "one child policy".

13 Krupčan Krupčan | 10. září 2013 v 16:30

[4]:: Těmhle výhrůžkám, jako „chcete přes držku“ se musím smát. Btw. nemusel jste tu vůbec moje příspěvky, kde jsem vyjadřoval podporu DSSS při řešení cikánské problematiky, vůbec povolit.

Když tady kritizujete to, že tu máme nepřizpůsobivé Cikány, já tady říkám, že u nás jsou ještě lidé, kterým to není jedno. Tito lidé jsou právě v DSSS.

Je to zkrátka fakt. Můžete s tím nesouhlasit, ale ten fakt nezměníte. Náckové ze strany odešli, nelíbilo se jim, že Vandas a lidé okolo něj to s tou stranou myslí vážně.

A mimochodem, sebe identifikujete jako Američana. Ale nemůžete zvrátit to, že jste českého původu. Já taky kritizuji náš národ za hodně věcí - ale nezapírám svoji skutečnou národnost. Narodil jsem se jako Čech, jsem Čech. Opět, je to fakt, se kterým můžu nesouhlasit, ale nezměním jej.

Já rozhodně nepatřím mezi ten póvl, který tu neustále kritizujete. Takto v obchodě, jak jste poslal posledně, nekradu. Laskavě si to uvědomte.

Vietnamský obchod poznám už z velké dálky - Vietnamci vydělávají hlavně na obchodech s potravinami a oblečením, co se týče legálních činností.

Btw. nadáváte tu na Cikány, většina z nich při sčítání lidu ale nenapíše cikánskou národnost - napíše českou. To chcete říct, že ty Cikánky, co si myly prdel na Míráku v Ústí, jsou Češky? Kdepak, Češi ještě mají trochu úroveň a takové nepřístojnosti nedělají.

Občas si říkám - měl byste přestat být rasista vůči nám. Všimněte si, vyjadřuji se kriticky.

14 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 10. září 2013 v 16:47

[13]: "Delnicka strana" je strana komunisticko-fasisticka. Narodnost se neurcuje podle mista narozeni, jinak by naprosta vetsina vasich ciganu a "vietnamcu" byli PRAVI CESI (= vsichni kteri se narodili v Cesku)a to by se vam taky nelibilo, ze? Ergo, ja nejsem Cech, ani Cecho-American, ale American. A protoze jsem American a ne Cech, tak necenzuruji a poustim sem i blbe komentare, jako ty vase. To je cele.

15 Krupčan Krupčan | 10. září 2013 v 17:16

[14]: Můžete si myslet o DSSS, co chcete. Upozornil jsem tu na ně, protože v současnosti jako jediná politická strana v ČR se pokoušejí upozorňovat na cikánskou problematiku. Všechny ostatní strany jsou romofilní, včetně TOP 09 a Karla Schwarzenberga, kterého jste podpořil během prezidentských voleb.

Národnost se určuje podle rodičů. Vaši rodiče byli předpokládám Češi, je to tak? Dobře, ať je po vašem - jste Američan českého původu. Toto tvrzení je ještě trochu pravdivé.

A když tedy pouštíte všechny komentáře, proč jsou na začátku blokovány a vy je postupně odblokováváte? Nechtěl byste si tu práci zjednodušit a místo toho si tam dát protispamovou ochranu?

16 Drifter Drifter | E-mail | 10. září 2013 v 18:37

Je to vsechno hezke, ale nazev"Supermarket" je dnes tak bezne "genericky" nazev ze se najde kde koliv na svete a nema s fyzickou velikosti/plochou nic spolecneho.
Kamarad z Toronta mi poslal link na podobny market zde: http://www.blogto.com/grocery/al-mumtaz-supermarket-scarborough

17 Drifter Drifter | 10. září 2013 v 18:48

Dovoluji si upozornit ze tam asi vlitla Kanadaska Husa nebo Kachna. Ta fotka neni "Supermarket" ale zabavny park v Anglii, ktery se dnes po prestavbe na obchodni centrum jmenuje "Qube".
(The New Metroland, previously Europe's largest indoor amusement park, before the area was refurbished as the Qube)

18 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 10. září 2013 v 19:16

[15]: Vy jste nejakej tupej, vy asi budete clenen te Delnicke strany, ze? Jeste jednou a pomalu: Ani ja ani mi rodice nejsme ceskeho puvodu, prestoze a navzdory tomu, ze jsme se vsichni narodili na uzemi dnesni CR. A komentare jsou MODEROVANE proto, ze ackoliv toleruji ruzne hloupe nazory, tak netoleruji urcitou skupinu lidi, zamerenou na pomluvy mne sameho a much pratel. Ti neprojdou - a to mi zadny anti-spam nezajisti, vy experte.

19 Krupčan Krupčan | 10. září 2013 v 19:52

[18]: Nikoliv, nejsem jejich členem. Ale uvědomte si, že na současné politické scéně jsou jediní, kdo řeší Cikány.

Žiji ve městě, kde žije početná cikánská komunita. Je zde zkorumpovaný starosta české národnosti (Zdeněk Matouš), který si je kupoval během voleb. Do zastupitelstva se tehdy dostali dva členové DSSS, byli ale ze strany vyhozeni na osobní Vandasův příkaz, protože Matouš jim údajně slíbil nový byt (žili v cikánské čtvrti) za to, že budou hlasovat pro jeho návrhy, které škodí správě města.

Na to, kdo je jaké národnosti, místo narození vůbec nemá vliv. Národnost se dědí po rodičích (tzn. moji rodiče jsou Češi, jsem tedy Čech, i kdybych se narodil kdovíkde). Říkáte, že jste Američan - byli však vaši rodiče Američané? To určitě ne.

Jinak děkuji za vysvětlení, pochopil jsem to filtrování a je to opodstatněné.

20 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 10. září 2013 v 23:01

[19]:Taktéž žiji ve městě, s rozsáhlou cigánskou komunitou. Taktéž žiji ve městě, kde se cigánovi strčila do obálky kandidátka strany a po jeho vyjití z volební místnosti inkasoval dvoustovku. A tohle je problém? Není. Občan odevzdal hlas.

Problém je v jiných věcech.

1. Problémem je rasismus.
Rasismus, který řve "cigáni do plynu". "cigáni do práce"....
Rasismus lidí z DSS, rasismus lidí s velmi nízkým IQ. DSS podle Vás řeší cigány, ale nepostřehl jste, že je faktickým nositelem toho, že se cigáni mají tak jak se mají, že můžou to co můžou, že jsou nejlíp placenou menšinou jsou tupci z DSS

2. Proč tomu tak je?
je tak z prostého důvodu. Rasismus je v západní, křesťansko židovské společnosti NEPŘÍPUSTNÝ. Nepřípustný je v každé demokratické občanské společnosti, za kterou a pro kterou všichi (domnívám se )horujeme.

Co pro to děláme?
Nic. jsme rádi, že jsou věci tak jak jsou. Máme daňový systém, který více či méně tolerujeme. Daňový systém, který bude tím více progresivnější, čím bude společnost rasističtější. Vzestupná spirála. Společnost bude rasističtější čím více bude zdaňována a přerozdělování bude směrováno k "nepřizpůsobivým", tedy k cigánům.

Jak 100hoven?
Uplatnit v maximální míře občanský princip. Já občan, Ty občan. Vysrat se na DSS, kteří jsou faktickým problémem. Problémem z vlastní tuposti. Řešením je občanský princip. Princip, který dosud nenalezl pochopení ani v sockomoušské EU.

EU, popírající občanský princip. EU, říkající, že uplácením cigánů snížíme cigánskou kriminalitu.

Pak se ale nedivme, že pět cigánů málem ukope majoritního občana, který měl smůlu, a postavil se jejich zvůli. Pouhých pět cigánů v přerovském Tescu kopalo do ležícího chlapa a padesát majoritních blbců se chovalo jak čumilové, přičemž je mohli utlouci čepicemi.

Průser není v cigánech. Průser je v nás. Naše myšlení šlo na vandr.

Usilujme o občanskou společnost, neprovozujme pro nás drahý rasismus, ušetříme na daních. Zvedne se cigánská kriminalita. Obecní věznice bude lacinější než tisíce aktivistů, kterým pomáháme dobře se živit.

Co s tím? Pochod je rasismem. DSS je chujovina. Cigán je cigánem. Občan občanem. Vyserme se na cigány a Wietnamce. Podle občanky jsou to češi. AŤ se tedy živí dle morálních principů. Stavějme věznice.

21 Krupčan Krupčan | 11. září 2013 v 14:36

[20]: S tou dvoustovkou problém je - jedná se o standartní korupci. Proč si myslíte, že na to nadávám?

Já jsem proti takovým nízkým projevům, jako „cikáni do plynu“, vůbec se však takové situaci nedivím, když se většina Cikánů chovají tak, jak chovají.

Jsem proti rasismu. Jenomže Cikáni mu hnojí půdu. Pokud to bude takhle dál, pak se vůbec nedivme, že obyčejní lidé (mezi které patřím) jsou proti nim.

S tím, že daňový systém by neměl být složitější, naprosto souhlasím.

Souhlasím s uplatňováním občanského principu a zavádění obecních věznic.

Jsou ale věci, které bychom měli od Cikánů převzít - a to jednotu. Když jednoho Cikána mlátí bílý, tak pokud jsou někde další Cikáni, pomůžou mu. Bílí si nepomáhají - a v tom je naše zranitelnost.

----

Btw. před několika lety DSSS vypracovala Strategii postupu proti nepřizpůsobivému stylu života:http://neprizpusobivi.dsss.cz/ Je zde množství věcí, kde s nimi docela překvapivě máte shodu.

22 emigracni urednik emigracni urednik | 12. září 2013 v 12:29

ale ale vzdyt ty mas Rostislave pouze Kanadske obcanstvi a ne americke , pravda ???

23 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 12. září 2013 v 14:50

[22]: Ne, mam americke obcanstvi, kanadske mam taky, ale uz jsem si neobnovoval kanadsky pas, ty DOZIVOTNE CESKA PICO! Uz chapete, proc je nutno mit diskuse moderovane? Kvuli takovymhle prasatum. A moje legalni jmeno je Ross, nikoliv Rostislave, ty suline.

24 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 12. září 2013 v 23:16

[21]:Ne, ne. Člověče, korupce to není. Je to zneužití hlouposti. Pokud by šlo o fakt, že koupení cigáni ovlivní politickou scénu, pak bych s pojmem korupce souhlasil. Co myslíš, není korupce jinde? Neovlivní v daleko větší míře politickou scénu ryze korupční slib voličům jako je šrotovné, pastelkovné, třicetikoruna u doktora? Typický Čech ochotně skočí na blbosti. Nejsou volební programy mnoha stran daleko standardnější korupcí? Četl jste někdy volební program i jiné tvrdě levicové strany? kromě DSSS?

25 Mikeš Mikeš | 14. září 2013 v 17:46

Naprosto mi není jasné, proč by DSSS měla být komunistická. Ani fašismus bych sem netahal, pokud neznám přesně její program. Pokud to tak vypadá podle médií, snad jste natolik inteligentní, abyste pochopili, že jde o čistý mainstream. V telce se ukáže pár vygumovanců (pokud nejde rovnou o figury z BIS či podobných spolků), kteří řvou příslušná hesla (cosi o plynu a tak), případně si nesou nějaké klacky, které jsou označeny za zbraně a zabaveny (pro použití v příští demonstraci) a jen a jen tohle telka ukáže - ne ty tisíce či aspoň stovky normálních demonstrujících občanů.
Pravdou je, že ŽÁDNÁ z polit. stran se cikánskou otázkou nezabývá a ani ji řešit nemíní (ačkoliv by pro začátek stačilo uplatňovat nekompromisně nynější zákony) s výjimkou DSSS. Ti samozřejmě nemohou vládnout státu, ale mohli by přitlačit ostatní k tomu, aby se věci konečně řešily nikoliv přes neziskovky, ale přes zákony.
Jinak, pane Jemelko, promiňte, ale tentokrát jste sem napsal jen pitomosti. Vůbec nejde o dávky cikánům, jde o jejich zneužívání, podvodné vybírání, resp, vymáhání pod nátlakem, a v tom nejpodstatnějším jde o zastavení jejich zločinnosti. Té zločinnosti, která je státem dosud přehlížena.

26 Martin Martin | 15. září 2013 v 17:26

Myslím, že je zřejmé, že není supermarket jako supermarket. I v ČR se nacházejí takto zbytečně velké supermarkety jako je ten na horním obrázku. I když osobně bych jeho velikost vymezil jen vlastní prodejní plochou.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama