Gratulujeme!

23. října 2013 v 17:16 |  Clanky jinych autoru
 

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 tube tube | E-mail | 23. října 2013 v 18:47 | Reagovat

není to blbost - Monika rodila Oliverka ve 13 letech. Kdy byl pocat...?

2 ostravak ostravak | 23. října 2013 v 18:53 | Reagovat

To mi silne pripomina znamy predvalecny cesky film - Muzi nestarnou. :-P

3 Jaromír Máša Jaromír Máša | E-mail | 23. října 2013 v 19:45 | Reagovat

Koukám, že de fakto, zavedené partaje si chovají sociálně-politické bojůvky,
Jednou těchto sociálních skupin použijí k tomu, jindy k onomu účelu, zastření, "odklonu" pozornosti a podobně.  Jde tu všude o kondenzovanou špínu. :-?

4 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 23. října 2013 v 20:45 | Reagovat

[1]: A proč ne? S mojí ženou v roce 80 na stejném pokoji ležela také třináctiletá rodička.

http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/51742/muz-o-svatebni-noci-smrtelne-zranil-svou-osmiletou-novomanzelku.html

5 Anti Anti | E-mail | 24. října 2013 v 0:56 | Reagovat

[1]: Neni. Bylo ji 12 a neco kdyz byl pocat... Naprosto normalni, dezo...

6 Cesty junak Cesty junak | 24. října 2013 v 4:11 | Reagovat

Byvali Cesi statni junaci a vzdy nachazeli zalibu v exoticky vyhlizejicich zenach!

7 Neni Neni | 24. října 2013 v 9:14 | Reagovat

[1]:to blbost , ciganky maji prvni mensus i v 10 letech. :-)

8 Kamila Kamila | 24. října 2013 v 12:00 | Reagovat

Podobné příspěvky jsou v Čechách celkem časté, podporuje se jimi nenávist vůči Romům. Představte si, že někomu něco dáte a pak mu řeknete, že je "haizl", že si to vzal. Jestli jim nic zadarmo nechceme dávat,což si myslím, že by bylo dobře, je potřeba jít a snažit se to zařídit na jiné adrese, u Romů toho moc nevyřešíme. :-?  Bohužel v Čechách lidé rádi svalují vinu na druhé, říkají polopravdy a ukazují se v lepším světle.

9 Luis Luis | 24. října 2013 v 16:17 | Reagovat

cikanska karta je udrzovana ceskym rezimem uz vic jak padesat let pro pozdejsi vyuziti.Neni nutne zde vysvetlovat , pro jake, castecne se to uz vyuzilo v Ceskych Budejovicich (nekolikrat) a Klatovech. To je prosim oficialni a vi to kazdej estebak , dnes bisak. [8]: Kamila ma pravdu.

10 Dobre Dobre | 24. října 2013 v 20:34 | Reagovat

[8]:pani mate v mnohem  pravdu, cesi po 89 ukradli mnohem, mnohem  vice, ale jak  chcete situaci s ciganama zmenit. Skutecnosti je ,ze 80 %  ciganu ani nedokonci zakl skolu, pocet vyucenych je minimalni, pocet vysokoskolaku na prstech jedne ruky , mohou delat prevazne  nadenicke prace, kterych s mechanizaci ubyva. :-(

11 Rex Rex | 24. října 2013 v 20:40 | Reagovat

jinak znam spoustu cechu/ cesek, kteri jsou invalidnimi duchodci jiz od 48 - 50 ti let - asi je to ceska specialita, v zemi kde ziji, by se jim o inv duchodu pouze zdalo, pokud by jim nechybely koncetiny horni / dolni a byli slepi / hlusi  i tak by se je snazili nekde zaradit do prace i na zkraceny uvazek. Pruser je, ze z 90% je to z duvodu nespravne zivotospravy. Prumerny vek sice v CR roste, ale diky zlepseni zdrav pece ne diky umoudreni obyvatelstva. V  CR je bezne umirat kolem 60 ky.... :-(

12 Drifter Drifter | 24. října 2013 v 20:49 | Reagovat

Je zajimave ze Cigani v Recku ziji jeste hur nez v Cesku, jejich "Ghetta" jsou ted slavne, ale nikdo to nekritizuje. Staci se podivat na ten pripad uneseneho ditete "Maria" co koluje v tisku a bezi Vam mraz po zadech.

"Maria 'was groomed to be a child bride': Police claim girl found in gipsy camp was set to be married off at the age of 12 by couple who adopted her"

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2474417/Maria-groomed-child-bride-Roma-Gypsy-couple.html#ixzz2ifOxUy1o

13 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 25. října 2013 v 2:58 | Reagovat

[8]:Kamilo, takhle to není. Pokud někomu něco dám, dobrovolně, pak za to že si to vzal jej nemohu nazvat "hajzlem".

Průserem je ultralevicová totalitní ideologie, zvaná "multikulturalismus". Multikulturalismus totiž vybírá výpalné ve formě daní, aby ony daně rozdal v zájmu jakéhosi pocitu levičácké rovnosti. Rovnosti žaludků, schopností atd.

Problémem tedy je ona nedobrovolnost onoho "dávání". Soudný a pracující občan z principu nemůže souhlasit s faktem, že z nějakého principu solidarity je na něm vybráno výpalné a to co nesežere systém je rozdáno těm, kteří po tři generace nezavadili o práci a jejichž výrobním prostředkem jsou děti.

Co myslíte, mám se jaksi z donucení vzdát části svého výdělku proto, že si nějaký multikulturalista vzal do hlavy, že každý kdo pracuje musí být povinně solidární s těmi, kdo nepracují a plodí jak na páse u Forda?

Jsem tedy donucen být solidární, přičemž ke komu jsem solidární rozhoduje multikulti systém? Já osobně bych chtěl sám rozhodnout ke komu budu solidární. Nemohu. Brání mi v tom systém. Systém, který mě připravuje o část mého lidství. Nemohu si totiž vybrat ke komu mohu být solidární. Systém vybral a rozhodnul za mne.

Proč je multikulturalismus totalitní levicová ideologie?

1. Přikazuje mi pod hrozbou trestu odevzdat, aby sama rozhodla komu ku vlastnímu prospěchu mé prachy dát.

2. Připravuje mne, myslícího člověka o možnost rozhodnout sám o tom, kdo je potřebný a kdo ne.

3. Dovolím li si nesouhlasit. nastává moment, kdy jsem nálepkován.

Neouhlasím li s přerozdělováním dle multikulti metod, pak nemám to správné sociální cítění.

Nesklapnu li po onom napadeni z nesprávného sociálního cítění bývám označen "XENOFOBEM". Tedy tím, kdo má předsudek k cizinci a jeho kultuře v rozporu s kulturou mojí.

Nesklapnu li po onálepkování za xenofoba, nastupuje obvinění z rasismu, protože motivujícím pro můj nesouhlas je co jiného, než barva kůže.

Nesouhlasím li s označením rasisty jsem prostě ultrapravicový darebák zralý na kriminál.

Následkem je naprostá ztráta nějaké solidarity, protože tahle vlastnost, po věky dobrovolná se stala povinnou a to pro ty, ke kterým bych solidární z lidského principu nikdy být nemohl.

Kroč si kurvauž chčijeme do vlastních kořenů?

14 Luis Luis | 25. října 2013 v 4:49 | Reagovat

[13]: Karle, samozrejme mas pravdu. Kamila jen konstatovala stav veci jak se jevi a mimodek trefila k cemu to slouzi. To ze jde o umele udrzovany problem je snad jasne - stat si na to nechal zpracovat desitky studii uz za bolsevika a ma na praci s cikany rozsahly aparat a agendu. Kdyby chtel neco zlepsit, uz by to davno udelal.
Je tady jeste jesna vec - je jasne ze tam doslo hned k nekolika trestnim cinum - kdo je otec - samozrejme to nikdo neresil , pritom stacilo odebrat vzorek DNA otci, dedeckovi i pradedeckovi Momiky , v pripade neuspechu pak vsem bratrum , strejdum atd, na to ze by byl Oliverkovym otcem zakaznik to nevypada. Jenze na Policii je toto uz tak zevsedneno ze to nikoho ani nenapadne.
Vsak vam brzy v cesku stat vytre zrak - staci nejake vetsi obcanske nepokoje , hned dojde k vypleneni nekolika cikanskych ghet a mate stanne pravo  jako vysite , ztuzenej rezim a po puvodnich duvodech obcanskych nepokoju uz nikdo ani nestekne. A pri tom zjistite, na co se koupily Pandury.

15 To chce klid pane Jemelko To chce klid pane Jemelko | 25. října 2013 v 5:50 | Reagovat

[13]: Jinde je to jeste horsi - viz skandinavske zeme - Dansko, Svedsko, Norsko. Rovnez viz situaci v US. V Australii konecne prestali uredne nazyvat "boat people" "Asylum seekers" a jsou oznaceni jako "Illegal immigrant." Vzbudilo to rev zelenych a jinych jim podobnym.

16 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 29. října 2013 v 17:38 | Reagovat

[13]:Vase argumenty, pane Jemelko, jsou velice logicke a smyslne. Co Vam ovsem unika je ceska realita oblasti se silnou romskou komunitou. Musite si uvedomit, ze v oblastech jako Chomutovsko, nebo Ustecko, je velmi tezke sehnat jakoukoliv praci pro vetsinoveho obcana, tim hure pro Roma. V techto lokalitach ma, dejme tomu padesatilety, nekvalifikovany Rom (a nekvalifikovanych Cikanu je naprosta vetsina) nulovou sanci se uplatnit na pracovnim trhu, neb ho nikdo nezamestna, i kdyby byl sebezhavejsi pracovat! To Romove samozrejme dobre vedi. Tim nechci v zadnem pripade omlouvat a uz vubec ne justifikovat kriminalitu pachanou Romy - zakony plati (nebo by mely platit) pro vsechny stejne, podle znameho uslovi "padni, komu padni". Jestlize ale nezamestnatelnym Romum vezmete ty socialni davky, ktere dostavaji, tak tim zakonite zvysite kriminalitu jimi pachanou a samozrejme i pocet nasilnych trestnich cinu, vcetne vrazd. Je to proste prekerni situace, ve ktere se tezko hleda nejake prijatelne reseni. Ten snimek s devetactyricetiletou prababickou a trinactiletou matkou je sice pro hodne lidi kuriozitou, ale v cikanskych tradicich a kulture to opravdu neni nic kuriozniho.

17 Kamila Kamila | 31. října 2013 v 10:16 | Reagovat

[16]: Vážený pane Kohoute, jestli tomu dobře rozumím, tak podle Vás placení sociálních dávek pro Romy je v podstatě takovým vyplácením „tributu“.  Zkuste si přečíst pana Jemelku ještě jednou, jeho argumenty, o kterých píšete, že jsou velice logické a smyslné, jste zřejmě vůbec v úvahu nevzal. Doporučuji ještě pana Luise.

18 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 31. října 2013 v 16:04 | Reagovat

[17]:Mila Kamilko,
to, ze argumenty pana Jemelky jsou logicke a smyslne pisi i ja (viz muj predchozi prispevek). Svym prispevkem jsem se snazil jen upozornit na to, ze soucasna situace Romu v Cesku nema prijatelne vychodisko. Zabavit jim ty davky, ktere pobiraji by zakonite situaci zhorsilo a zamestnat je v lokalitach, kde maji nejsilnejsi komunity je fakticky nemozne. Jednak je tam tezke sehnat praci pro kvalifikovane lidi, natoz nekvalifikovane Romy, ktere nikdo nezmestna, i kdyby na praci nekoho hledal. Kazdy rad kritizuje, na internetu behaji filmove klipy i sahodlouhe clanky, jak Romove zneuzivaji system, ale malokdo si uvedomuje, ze kdyby byl na miste tech Romu, tak by (vyjma trestne cinnosti) delal asi totez. A co vic, nikdo zatim neprisel s nejakym kvalitnim dlouhodobym konceptem, jak z toho ven. Pokud se Vam Kamilko to vyplaceni jejich davek zda chybou, tak mi reknete, jakou na to vidite alternativu?

19 Kamila Kamila | 31. října 2013 v 19:36 | Reagovat

[18]: Milý Petříku,
podle toho co píšete, je zřejmé, že v současné stávající situaci spatřujete jisté řešení. (Romové mají těžkou pozici, chápete jejich jednání a pravděpodobně byste se choval jako oni – kromě trestné činnosti) Bohužel problém leží trochu jinde, jak správně uvedl pan Jemelka i pan Luis. (zde je ukryta odpověď na Vaši otázku). Nesouhlasím s tím, že by Romové zneužívali systém, spíše si myslím, že právě systém zneužívá nás všechny. Zmiňujete, že lidé toho v diskusích hodně píšou, ale málo si toho uvědomují. Odkazuji Vás například na poměrně slušnou diplomovou práci od Tomáše Zapletala  „Romové v materiálech bezpečnostních složek (1945-1989)“  Dále by nebylo špatné se podívat na úřad vlády, je tam celá řada projektů. Pozornost si zaslouží například „Koncepce romské integrace na období 2010 – 2013.“

Zde mimo jiné „čísla“ (za rok 2008):
Cituji z výše uvedeného: „ pouhých 27 % Romů v produktivním věku mělo zaměstnání ve srovnání s celostátním průměrem, kde mělo zaměstnání 66 % ekonomicky aktivních obyvatel; dalších 12 % Romů mělo pouze příležitostná zaměstnání;
·  romské ženy v nejproduktivnějším věku participují na trhu práce méně (32 %) ve srovnání s celkovým podílem českých žen (62 %);
·  romští muži v nejproduktivnějším věku jsou rovněž méně ekonomicky aktivní, pouze 63 % romských mužů je součástí pracovní síly, zatímco mezi českými muži tento podíl tvoří 95 %;
·  42 % romské mládeže ve věku 15–24 let včasně vstupuje na trh práce ve srovnání s celostátním průměrem, kde je ekonomicky aktivních 32 % mládeže;
·  starší Romové ve věku 55–64 let naopak převyšují svůj český protějšek v ekonomické aktivitě o 2 %, pravděpodobně z důvodu, že nesplňují podmínky nároku na starobní důchod.„

Zde odkazy na materiály:
http://is.muni.cz/th/20558/ff_m/Text_diplomove_prace.doc
http://www.vlada.cz/assets/ppov/zalezitosti-romske-komunity/dokumenty/koncepce_material.doc

20 Luis Luis | 31. října 2013 v 23:40 | Reagovat

Typ spolecenskeho zrizeni je zavisly na vykonnosti ekonomiky.Zastupitelska forma demokracie vyzaduje vysoke danove zatizeni a vysoke procento prerozdelovani financi ve statnim rozpoctu. Jakmile prestava byt ekonomika vykonna a zacne jit zpet, zakonite jde zpet i forma statniho zrizeni. Zadluzeni ceskeho statu presahlo castku rocniho rozpoctu.Rust ekonomiky je zaporny. Logicky vyplyva, ze v dohledne dobe musi dojit ke zmene formy spolecenskeho zrizeni- dva nizsi formy jsou komunismus a republika.
Tyto formy uz nemaji plnou hubu lidskych prav a zato maji nastroje na reseni nastale situace.
Kouknete na soucasne deni v cesku- pozadi techto voleb vam to nazorne ukazuje - CSSD s komunisty v cesku chteli ustanovit financni diktaturu , jinymi slovy komunismus a blob na hrade zcela otevrene intrikuje za vytvoreni republikoveho systemu. Jenze ten se mel vytvorit uz v roce 1990 , kdyz byly vasne nastaveny produktivnim smerem a ne ted. Bohuzel ted to vypada, ze cikani sliznou roli za kterou byli dopredu statem zaplaceni a ktere se velmi ochotne ujali. Spolecnost si na nich vypatla svuj pretlak a statni elita bude mit oficialni duvod vzit spolecnost u huby a prorezat ji. Elity ,kmotri budou zoficialneni a zaujmou nevolitelne pozice ve statni sprave. Nevolitelnych pozic bude vetsina a ty volitelne co zbydou, budou jen pro vyvolene a pro paradu. Jiz brzy. Vitejte v NWO.

21 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 1. listopadu 2013 v 3:12 | Reagovat

[18]:Pane Kohoute. Jste přesně na prvním, snad i druhém stupni onoho nálepkování, které jsem se snažil popsat. Proč to tvrdím? Tak nějak jste opustil věky prověřenou češtinu. V českém jazyce je slovo ROM umělinou. Vykonstruovanou umělinou.

Proč? Podotýkám, že ve svém příspěvku se nezmiňuji ani o ROMECH, ani o CIGÁNECH. Můj příspěvek byl obecný. Tedy týkající se jakékoli kultury, nekompatibilní s křesťansko židovskou severoatlantickou kulturou. (Austrálii jsem nevynechal záměrně). Jistě pochopíte, o jakých cizorodých (zatím ) menšinách píši.

Ale vzpomenul jste ROMy. Dobrá. Obyvatele Německa nazývá Čech Němcem. A onen Němec neprotestuje. Rakušák se sám od sebe také nenazývá "RAKUŠÁKEM", o Maďarech snad ani mluvit nebudu. Pro Čecha byl vždy Cigán Cigánem. A najednou někdo jako vy zanese do češtiny jakýsi novotvar a to zcela poplatný nějaké menšině, která si používání novotvaru vynucuje.

Proč? Ona menšina pochopila, že význam slova CIGÁN je v českém jazyce poněkud vyjadřující právě mentalitu, kulturu a životní způsob neslučitelný s majoritou. Používání slova ROM má dát základ pro nějaký uměle vyvolaný status. Víte, ono i slovo "necigaň" má v češtině svůj dlouholetý tradiční význam. Nahradíme ho slovem "neromuj"?

Domníváme se snad, že i Josef Lada se svým " Zima bylo, bláto bylo, cigáně se narodilo. Zima je, bláto je, cigáně už tancuje" byl rasista, protože nazýval ROMA Cigánem?

Nicméně, pane Kohoute, připadá Vám to, co jste nepřímo naznačil, tedy fakticky se nadhodnocenými dávkami vykoupit z kriminality (tedy dejme jim ať nekradou, neloupí) jako přirozené pro naši kulturu? A následně statisticky prokázat, jak poklesla kriminalita? Neděláme už tak nějak z cigánů "úplatné kurvy"? Jejich kultuře navzdory?

A jak a čím budeme tolerovat a uplácet třeba papuánské lidožrouty, kteří se klidně mohou vyskytnout v připitomělé Evropě a budou chtít provozovat svou tisíciletou kulturu? No, snad jim multikulturalisté sami od sebe naskáčou do kotlů. Přál bych jim to. :_(

22 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 1. listopadu 2013 v 5:33 | Reagovat

[21]:Pane Jemelko,
ten Vas jazykovy rozbor je pro me, jako pro neznaleho sice velmi zajimavy, ale problem s Cikany to neresi. Rad bych se, ale zminil k zaveru Vaseho prispevku, kde jste me zrejme spatne pochopil. Nebudu ted polemizovat nad tim, zda jsou ty davky "nadhodnocene", nebo primerene, to je totiz relativni. Rozhodne bych (dalsi vec, ve ktere si nerozumime) nechtel Cikany uplacet, ci jak Vy rikate se "vykupovat". Naopak! Kdyby praceschopny Cikan odmitl nabizenou praci, byl bych prvni, ktery by byl pro to, aby mu nebyly davky vyplaceny. A ted se dostanu k jadru veci, kterou, jak Vy, tak Kamilka, jaksi neberete v potaz: Pro Cikany v nekterych (podotykam jen v nekterych) lokalitach proste prace neni!!! V oblastech, jako je Ustecko, Mostecko, nebo Chomutovsko tezko najde praci kvalifikovany gadza, natoz nekvalifikovany Cikan, kteremu by ji nikdo nedal, i kdyby nekoho potreboval. A ted si zkuste predstavit co se asi stane, kdyz odeberete davky nezamestnatelnym lidem. Rucim Vam za to, ze zacnou loupit. Takova je proste realita. Znovu musim podotknout, ze ani Vy, ani Kamilka jste nenabidli zadne racionalni reseni.

23 Luis Luis | 1. listopadu 2013 v 17:29 | Reagovat

Kohoute, kohoute.  Ani Karel a ani Kamila zadne reseni nabidnout nemohou. Ostatne ho nabidnout nikdo nemuze, protoze reseni cikanske otazky v systemu parlamentni demokracie neexistuje.  Pisu cikanske, protoze jak tady uz bylo podotknuto, cikanstvi je zivotni styl , nikoliv narodnost. Co za reseni existuje tak detailni dodrzovani prijatych zakonu, jak ted uplatnuji ve Francii. A nebrecet nad hovinkem, kdyz se kaci les , litaji trisky.  Ono uz je naprosto jasne, ze pokud se nezacne od neprizpusobivych vyzadovat plneni zakona , pohrbi nas to hned nekolika zpusoby  vsechny. Davky ne ale vyplata za vycisteni lesa, uklid mesta atd manazerum toto ridicim dat maximalni pravomoci. A vyhostovat ze statu netahla. Prvnich par pripadu presvedci ostatni chovat se jak maji. Zcela stejne jak prvnich par prikladu vyplaceni davek presvedcilo ostatni ze  jde lehce parazitovat.

24 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 1. listopadu 2013 v 19:34 | Reagovat

[19]:

[23]:To co Vy povazujete za reseni (vystehovat je bla bla bla), je naprosto nerealny, neuskutecnitelny napad. Souhlasim s Vami (rekl jsem to jiz jednou - viz muj prispevek c. 16), ze trestnou cinnost Cikanu nelze (bez vyjimek) tolerovat. Jinak zneuzivani systemu, bez poruseni zakonu muzete vycitat nekomu jinemu, ale ne Cikanum. A to, ze Cikani necisti les, za ty davky, take neni jejich vina. To by musel nekdo zorganizovat. V takovem pripade, teoreticky vzato, by samozrejme pri odmitnuti pracovat, davky nemeli dostavat!!! Ale pochopte uz jednou, prosim Vas, ze nemuzete vycitat Cikanum, ze nepracuji, kdyz pro ne zadna prace (znovu, v urcitych lokalitach) proste neexistuje!!!!! To je cely muj point teto diskuse. Jasneji to uz nejsem schopen vyjadrit.

25 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 2. listopadu 2013 v 0:03 | Reagovat

[22]:Mám, pane Kohoute jedno řešení. Sice politicky nekorektní, nemultikulturalistické. Tím je občanská rovnost. Rovnost před zákony, rovnost bez ohledu na barvu kůže, rovnost bez ohledu na mentalitu, zvyky atd. Rovnost v mezích oné severoatlantické kultury, po věky budované. Vyjádřené právem psaným i zvykovým.

26 Luis Luis | 2. listopadu 2013 v 4:45 | Reagovat

Kohoute -prace neexistuje TED. A co prosim delali, kdyz existovala ?
Pred odjezdem jsem zamestnal dva cikany - jeden byl soused. Dal jsem jim klice od dvora .Prijeli pracovat jak kdy. Ukradli mi dva kubiky bukoveho paliva, elektrickou vrtacku a dalsi naradi. Za to jsem jim z vyplaty strhnul 1000 korun (nehraju hru "na to nemas svedky").A to jsem jim veril vykazane hodiny. Minuly tyden jsem dostal zpravu, ze me dodnes pomlouvaji , ze jim dluzim tricet tisic korun.
Dneska by me uz ani nenapadlo ani v opileckem zachvatu dobrocinnosti jen teoreticky pomyslet na tema dat cikanovi praci.
Bez se vycpat s tou filipikou.

27 Luis Luis | 2. listopadu 2013 v 5:01 | Reagovat

A to dodavam znovu pro nechapaveho Kohouta ze to nikdo tu praci  nezorganizuje a ze prace neni protoze jednoduse proto ZE STAT NEMA ZAJEM V TETO VECI COKOLIV RESIT A ORGANIZOVAT, NATOZ ZLEPSIT. Kazdy kdo to nechape at si nastuduje jak se dela politika. Ono se naslo dost holobradku, co se nahodou dostali do parlamentu a senatu s tim ze neco zlepsi. Pote co se seznamili s tim jak to v politice funguje, kdo vsechno si prihriva polivcicku,precte si par dennich monitoru od BIS a navstivi ho par lobbistu kteri si preji to a to, jinak se stane toto a tamto a nebude ono , tak se na jakoukoliv dobrou snahu okamzite vysere a zacne se jen zajimat o to co nahrabat aby odtamtud mohl vypadnout co nejdal.
V zrizeni zastupitelska demokracie a v ruske sfere vlivu pri clenstvi v EU a situaci kdy kazdy druhy politik je zednar, se nic delat neda. Cikanska otazka se umele udrzuje pro pozdejsi vyuziti. Jedina teoreticka sance je, ze si to cikani uvedomi ale to je jen sci-fi . To je vse, uz me to nebavi.

28 Luis Luis | 2. listopadu 2013 v 5:55 | Reagovat

Kohoute blablabla , vite kolik cikanu na podpore NEMA ceske statni obcanstvi ?

29 gig gig | 3. listopadu 2013 v 14:20 | Reagovat

Amen, pane Jemelka.

30 Drifter Drifter | E-mail | 4. listopadu 2013 v 8:34 | Reagovat

Pokud budeme zit v Demokraticky svobodnem state tak problem svetovych Ciganu neni resitelny.(v Cesku a kdekoliv jinde) Nedavno vysla publikace statniho pruzkumu integrace Ciganu v Kanade. Zaverem naznacuje ze ackoliv Roma je pomalu uznavane oznaceni narodnosti, Cigani odmitaji specifickou statni prislusnost s odkazem na “svetovou prislusnost” a   “Cigan, Gitane, Gypsy” je jejich zpusob zivota. Dosti komplikovane, ale v podstate zpravne. Zde je mala cast reportu Kanadskeho Socialniho Zabezpeceni:

“One service provider (socialni urednik)  indicated that some Roma clients appeared to
be unwilling to work and it was his opinion that the Roma had been socialized
by their previous experiences to use welfare as a long-term source of income.
I saw a person a month ago. He says he wants to work, is trying to get off of the system. However, he has been here about three years. No,longer than that actually, four to five years being here, with four children.
While he has been on Ontario Works [social assistance] he has never worked in this country. So I find him some basic job, something, because from what he was telling me, he has no real skills, and that’s fine. I mean there is a janitorial position available, if nothing else. I found about six positions and for every position he came up with a reason why he couldn’t be referred to that position.
The bottom line is, even if I found one that he could, because
if he got an interview he knows that it is (1) not going to help, or
(2) [he will] flunk the interview. Because the bottom line is–this
guy really doesn’t want to work too much. He is quite happy to sit
and collect his cheque, have his children, and that’ll be like that.
Service providers in the social welfare sector stated that Roma clients
have difficulty attending English as a Second Language (ESL) classes,
a requirement of participation to receive social assistance. A member
from the health care sector noted that, “they are getting cut off quite often
because they are not meeting the requirements. They are not meeting
the participation requirements at all.”
Service providers in the welfare sector expressed frustration that the
Roma posed unrealistic demands and were not “buying into the system.”

31 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 4. listopadu 2013 v 17:47 | Reagovat

[27]:Vzhledem k tomu, ze Vam nekteri ucastnici gratulovali k narozeninam, tak mi dovolte, abych se take prpojil. Preji Vam v prve rade hodne zdravi a aby se Vam co nejvice vyhybaly takove ty negativni zdravotni veci, jez potkavaji v te, ci one mire, po padesatce kazdeho. Dale Vam preji hodne stesti a jen samou radost.
Nechapavy Kohout

32 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 4. listopadu 2013 v 22:16 | Reagovat

[30]: No vida. Cigánství jako způsob života vzpomenul jednou jeden Cigánský právník v debatě u madam Jílkové. (ČT 1)Tak nějak z věci vyplynulo, že povinností veškerého světa je cigánství tolerovat a podporovat jako jednu ze světových kultur. Nejsem proti. Budou li třeba fidlat housle a vydělají si tím, ať si cigánství provozují. Tedy za své.

Pro mne je nepřijatelné povinně odvádět na zachování nějaké pofiderní kultury, jež nikdy nic lidstvu nedala.

Ví li někdo (třeba pan Kohout) o jen minimálním přínosu pro kulturu českou, potažmo evropskou ať uvede, čím je cigánství jako kultura přínosem.

Dosud se mi však jeví že financování cigánství je pouhým organizovaným vydíráním jedné skupiny obyvatelstva skupinou jinou. Organizovaným vydíráním totalitně levicovovým multikulturalismem.

33 Kamila Kamila | 4. listopadu 2013 v 23:12 | Reagovat

Posilam jen odkaz na clanek, který ma zrejme pan Drifter na mysli a všem preju pekny den:
http://www.creatingaroadhome.com/new/wp-content/uploads/roma_refugees_a_profile_of_health_and_social_service_needs.pdf

34 Luis Luis | 5. listopadu 2013 v 0:41 | Reagovat

[30]: Jo to kanadske vystrizliveni v teto zalezitosti bylo fatalni. Znam nekolik lidi co v socialni oblasti funguji a ti bez toho aby se znali navzajem shodne rekli ze zkusenost s cikanama je jejich nejhorsi zkusenost z branze a ze jim to patricne otevrelo oci. Jinak takto patricne zkuseny Kanadan se pak lici od patricne .zkuseneho Cecha jen jazykem kterym mluvi. Jo a v tom co jste sem postnul jeste chybi zkusenost s detmi ve skole ale to by bylo na dalsi clanek.
Jsem rad za vsechny, kdo maji na vec strizlivy nazor s nadhledem. Bohuzel tech strizlivych nazoru bez emoci a ruznych ideologickych omezeni je velmi malo.
[31]: Dekuji pane Kohoute za prani  a nezlobte se na me ze jsem uz alergickej na multikulti typu nazory. Na to mam dost bohate zkusenosti z tohoto oboru.

Jinak zajimavy clanek  je tady
http://solargeneral.com/mirrors/nsec/www.nsec-88.org/clanky/cikansky_problem.html

35 Drifter Drifter | E-mail | 13. listopadu 2013 v 2:13 | Reagovat

[34]:,[33]:,[32]: Pokud si nekdo mysli ze Cigani zmeni svuj styl obzivy, tak je nesmirne naivni.
Nedavno bezel v televizi Kanadsky tak zvany "Dokumentarni " film ve spolupraci z Ceskou organizaci "Romea". Nikdy jsem takovou sprostarnu nevidel, ale nase rodice by to porovnali k Filmum pana Goebelse.

Na stesti jsou dalsi reportaze jako je nasledujici ktera upozornuje na problem Ciganu v Kanade a varuje! Tridilna reportaz, ale stoji za to videt do konce.

http://www.youtube.com/watch?v=N99joQfFV2I

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama