Proc nemam rad Ceskou republiku... (dlouhe zduvodneni)

15. října 2013 v 20:44 | Ross Hedvicek |  Clanky vzpominkove a recyklovane
Prisel mi email od netere z Ceska - uvadim v plnem zneni:

Ahoj strejdo,
mám na Tebe prosbu, dnes dědovi přišel dopis z české pošty praha-Nerozčiluj se stačí že vytočená jsem byla já i děda..:-D Oznámení o příchodu zásilky ze zahraničí- balíček od Tebe je tam a chtějí od nás nějaké dokumenty, děda byl dost naštvanej takže jsme to řešila já přímo s paní tam přes telefon...
Problém je v tom, že balíček má uvedendou "vysokou" hodnotu" pokud jde do ČR balík označený GIFT nepodlého zdanění a CLU pouze v případě že uvedená hodnota je nižší než 45eur/56 dolarů..tvůj balík má hodnotu 99...
Paní mi řekla, že aby jsme se tomu vyhnuli stačí když jí na email zašlu Prohlášení odesílatele - teda Tebe...(stačí emailem a já jim to přepošlu za dědu) to prohlášení má být nějak v tomto stylu:
Já Ross Hedvicek prohlašuji že jsem zaslal zásilku svému otci(z důvodu aby bylo jasné že jde o soukromé účely v rámci rodiny)Rostislavu Hedvíčkovi jako dárek.Zásilka obsahuje tyto položky Kniha v hodnotě...dolarů, CD v hodnotě .. dolarů, panenku v hodnotě... dolarů...přičemž maximální uvedená cena nesmí přesahovat částku 56 dolarů, dál tam máš uvést že tyto položky byl přehodnoceny z důvodu pojištění zásilky....a jméno, pokud podepíšeš a pošleš nascenované bude to lepší asi.. já jim to mám pak přeposlat s dovětkem že jménem dědy žádám o bezcelní odbavení a uvolnění do volného oběhu a oni to už pošlou přímo domů...
Paní mi to tak poradila i nějaké příště, prý takhle normálně radit nesmí..:-D ale poradila protože prý zákon je takový i když je "hloupý" každopádně mi říkala že další věc je to že tam máš uveden POBox a ne adresu což vypadá jako by jsme si něco objednali u obchodníka a chtěli se vyhnout clu a DPH což se prý děje často,není tu moc běžné POBox používat..a pro příště aby zásilka šla rovnou k nám musí ta hodnota uvedená na balíku být max 56 dolarů.. prý to projíždějí rentgenem a kontrolují jestli souhlasí co je uvedeno v průvodce... pokud nedoložíme do určitého data budou odesílat zpět Tobě.. mohl bys mi to prosím teda poslat?
děkuju moc
---

Takze tak. I kdyz neni zadnym tajemstvim, ze Ceskou republiku nemam rad, tak porad mam rad par svych pribuznych a par pratel, co tam mam. Ja vam to zopakuji jeste nekolikrat, abyste to pochopili. Nemam rad ty rozcilene emaily od pologramotnych pani stredniho veku, ktere obvykle velmi vydrazdi ma umirnena a citliva kritika nesvaru v Ceske republice.

Ma nelibost nad Ceskou republikou se tahne uz pekne dlouho, rekl bych, ze je az historicka. Pocinaje tim, ze tam znicili zaver zivota mym prarodicum, znicili v podstate cely zivot mym rodicum a prinejmensim se pokusili znicit aspon pocatek zivota meho. Mym detem uz ublizit nestihli, akorat mou 4 letou dceru ve skolce naucili basnicku:
Pro koho Lenin zil?
Vsem lidem pro stesti!
Ted tichym spankem spi
na Rudem namesti!

Kdyz mi to tehdy doma prednasela, tak mne napadlo jen: "Je nejvyssi cas emigrovat!"

Docela s gustem bych ze vseho svinstva, co se mi tam prihodilo, obvinil komunisty, jenze by to nebylo FAKTICKY PRESNE, protoze (i kdyz to vsechno komunisti vedli) to byli hlavne Cesi - tzv. normalni lide, zlomeni, prikrceni a kolaborujici s nelidskym rezimem, lide, kterym uz nevadilo, ze se ke svym spoluobcanum chovaji jako dobytek, aniz by uz k tomu byli nuceni nejakym "opresivnim" rezimem, na ktery by to bylo mozno svest.

Priznavam se sebekriticky, ze pricinu vidim i sam s sobe, v tom, ze jsem prilezitostne, jemne a citlive poukazal na nektere kritiky-hodne veci a udalosti v zemi meho rodiste. Kdybych drzel hubu, tak bylo vsechno v poradku. Jenze me se nechtelo drzet hubu. A tak jsem byl uz od zacatku "spatne zapsan" - nejen kvuli rodinnemu puvodu, ale i kvuli sam sobe. A ackoliv nejsem paranoidni (neverim napriklad, ze si WTC vybombardovali Americane sami) tak verim, ze od te doby, co se do Ceska dostaly pocitace, tak je moje jmeno ve vsech urednich pocitacich zlute vyrazneno a cervene podtrzeno, s odkazem kam se ma telefonovat ohledne "toho" Hedvicka. Jakekoliv me postovni zasilky do CR za poslednich 22 let mely vzdy problemy - nikdo jiny znamy je nemel. Jen ja.

Jiste zacinate tusit (a casti ctenari mych clanku o tom vi vice), ze veskere me vyhrady proti Ceske republice by vytvorily velkou tlustou knihu, ale tentokrat se zminim jen o par "specialitkach".

Soudruzi Cesi si mne zacali vsimat uz za puvodnich komunistu, kdyz na mne nejaka svine poslala udani, ze casto chodim na americkou ambasadu (naprosta lez, protoze na americke ambasade jsem NIKDY nebyl, ani dnes, uz jako americky obcan) a tak na mne zavedli spis.


Po zavedeni spisu jsem nedobrovolne byl na nekolika desitkach navstev u te same organizace a za novych komunistu se tyto spisy "ztratily". Ale tou dobou uz jsem leta zil v zemi, kde je svoboda projevu (to je takovy divny koncept, to vy u vas nemate).

Po kosmeticke zmene rezimu v Cesku jsem CR poprve navstivil a nebyl jsem vpusten pres hranice, pak za hranicemi (az jsem presel pres jiny prechod) na mne bylo fyzicky zautoceno, behem teze navstevy jsem byl sledovan a pri odjezdu jsem byl pokutovan, protoze jsem se odmitl prihlasit se na policii a nahlasit kde bydlim. Vsechny tyto prihody jsem podrobne popsal ve svych drivejsich clancich - prikladam kopie pokutovych bloku za neprihlaseni se na policii.


Ma prvni navsteva v Ceske republice (zduraznuji, ze to bylo uz po 1989, nebyli to tedy zadni komuniste, ale Cesi!) mne poucila na mnoho let dopredu a pri dalsich navstevach jsem se cilevedome vyhybal jakymkoliv "koliznim situacim". Obzvlast kdyz mi nocni telefonaty z Ceska do USA za cele ty roky pripominaly (opet zduraznuji, ze pochybuji, ze mi kdy telefonoval nejaky komunista, vzdy jen Cesi!), ze pokud se odvazim vstoupit do Ceske republiky, tak mi bude "rozslapana drzka", budu obesen, nekdy i zastrelen.

No daval jsem si bacha, takze az v roce 2012 se mi stalo, ze jsem byl v Praze, blizko hotelu Selsky dvur, kde jsem nocoval (a hotel uz mne prihlasil na policii i beze mne, ano prosim) napaden 4 mladymi muzi, blbe predstirajicimi opilost. Bleskove jsem si spocital, ze v mem veku je uz doba, kdy jsem byl schopen ztlouct 4 chlapy najednou uz davno za mnou (uz taky nemam 150 kg, zhubnul jsem, i kdyz ty puvodni 2 metry mam porad), a skocil jsem do auta a zamknul se. Nasledovalo kopani do dveri a buseni do skel. Nastartoval jsem a chtel "zbabele zmizet", tak jak jsem pred lety "zbabele emigroval", ale mlady a nadejny soudruh se obetave vrhl na kapotu a predni sklo meho auta a drzel se steracu. Nastesti po par metrech spadnul, daval jsem pozor, abych ho neprejel, jen sterace pokroutil a uspesne jsem se unikem zase vyhnul "rozslapani drzky", ktere mne asi cekalo.

Po par dnech po navratu do vlasti (myslim USA) mi telefonovala pujcovna aut z Vidne, ze auto co jsem mel, Opel Zafira, ma pokroucene sterace a prokopnute dvere, at nahlasim dopravni nehodu. Pravil jsem, ze jsem zadnou dopravni nehodu nemel, ale ze jsem byl v Praze. Pani z RentaCaru reagovala pouhym "Aha!" a ze to pojistovna zaplati.

Ovsem zpusobu, jak nekoho poradne nasrat je mnoho, nemusi to ani byt fyzicke napadeni. Pri jine navsteve Ceske republiky jsem odletal z ruzynskeho letiste (to bylo jeste pred prejmenovanim) a mel jsem v kufru zakoupene knihy takze byl tezsi nez mel (pominme zajimavy predpis, ze z USA do Ceska jsem mohl mit kufr 35 kg, ale z Prahy do USA uz jen 23 kg). Opet nekde zablikalo svetylko u meho jmena a misto obvykleho priplatku za tezky kufr 50 dolaru mi bylo nauctovano 7458 Kc (na dolary si to prepocitejte, je to asi 400 dolaru). Hlasite jsem protestoval, ale protoze mi rekli, ze neodletim (coz jsem zoufale chtel), tak jsem pritomne urednice nazval soudruzkama a komunistkama, zaplatil a odletel. ("Byla jsem u toho!", pravila nedavno moje sestra, ktera se nejmenuje Soukupova). A dnes si dopravam te rozkose nazvat kazdeho, kdo mi tvrdi, jak je to v Cesku dobre, uplnym VOLEM.

Zde je prosim dukaz:

Podobnych pripadu jako vyseuvedene s dorucenim postovniho balicku jsem mel celou radu, dokonce i v Bratislave (uz si nepamatuji, zda to bylo pred oddelenim Slovenska nebo ne), kdy mi prisel zpatky do USA balicek pro Jaro Filipa s poznamkou, ze si to adresat i pres opakovane vyzvy nevyzvedl (Jaro tvrdil, ze se tam byl ptat nekolikrat). Podobne mi prisel zpatky i balicek z Prahy, protoze v tom byly (tehdy novinka) pilulky ACAI, a kokoti na poste v Praze nevedeli co to je, tak to radsi poslali zpatky.

Pred asi dvema lety jsem poslal pritelkyni z Prahy, pro jejiho 14-ti leteho syna, ktery si rad hral na Indiany, pravy indiansky nuz. Opet to nechteli pustit dal a peripetie okolo toho byly extraordinarni. Ti, kteri mou kamaradku znate, zeptejte se ji na to osobne.

No a ted mate ten pripad s balickem, kterym jsem zacal. No nekopli byste takovou bandu volu do prdele? A jeste jednou na zaver zduraznuji, ze se jedna nikoliv o nejake zazrane komunisty, ale o bezne radove Cechy. O rade pripadu, kdy na mne bezni Cechove posilali do USA udani (treba na FBI, ze jsem terorista, nebo na ATF, ze vlastnim nelegalni zbrane) jsem uz psal drive v jinych clancich. Ano, byly to udani z Ceska do USA. Jako za rajchu na gestapo. Opet ti udavaci byli ne-komuniste. No reknete mi - vazne - muzu ja ty Cechy a tu Ceskou republiku mit rad? I kdyz bych tak zoufale chtel?

Ono (jak pravi nazev pekne knihy) to neni jen o mne, to je hlavne o vas. Ja si uvedomuji a jsem s tim smiren, ze ta zasrana luza mne bude uz vzdy nenavidet a bude mne chtit nejak nasrat - ovsem daleko horsi je, ze vy jste tam a jste v pozici veznu v Osvetimi, kteri nemaji narok ani na to, aby jim nekdo poslal balicek ve vetsi hodnote, nez 45 Euro. Narok sice mate, ale jen na 1kg chleba a ctvrtku masla jednou mesicne. Zakon je zakon.


P.S.: No kdyz uz nesmite dostavat balicky, tak si tam muzete urcite zahrat na preskakovacku, tam v tom vasem stastnem koncentraku... takhle:

 

23 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 15. října 2013 v 22:26

Je víc než jasné, že téměř všichni obyvatelé kokotlinky (jde přesněji o 99%) mají v sobě autodestruktivní virus.
   A to jedno procento, kteří ho zatím nechytli, musí mít neustále v pohotovosti svůj imunitní systém.

TEN VIRUS JE VELMI NEBEZPEČNÝ, PROTOŽE JE TÉMĚŘ K NEROZEZNÁNÍ OD HORMONŮ PŘISPÍVAJÍCÍCH K PŘEŽITÍ ZA JAKKOLI STRAŠNÝCH ŽIVOTNÍCH PODMÍNEK.

2 WTF WTF | E-mail | Web | 15. října 2013 v 22:27

Kam se všichni hrabete. Tohlo je skutečný hrdina v boji proti komunismu.

http://freebeacon.com/vaclav-klaus-wins-truman-reagan-medal-of-freedom/

3 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 15. října 2013 v 22:39

Českozlodějsko je, Rostlislave,  totálně  rozkradené a tak se naši úředníci snaží ždímat z každého co to dá. Snad každý den se něco zdražuje, vymýšlí se nové poplatky jen aby se ta prázdná státní kasa zaplnila a jiní měli co ještě ukrást. Obrovská spousta lidićek nenávidí svou zemi, ale nemají kam utéci. Matky provdávají své dcery do zahraničí a kdo má vzdělání a umí řeči odchází za prací za kopečky. A ti bezbraní tu v hanbě zůstávají..

4 Luis Luis | 16. října 2013 v 1:13

Cech mel komunismus v krvi jeste davno pred tim, nez ho Marx "vynalezl". To proto, ze komunismus je zivotni styl kazdeho vyzirky a parazita i bez napsane teorie. Marx to jen dal na papir a Lenin to dokazal  povysit na statni zrizeni. Z ceho komunismus vzesel a kdo to byl Marx je uz dnes dostatecne znamo, zejmena s ohledem na jeho modrou formu.

5 Luis Luis | 16. října 2013 v 1:21

Proc nemam rad ceskou republiku ?
Krade se tam, podvadi, rusofiluje  a intrikuje, zavidi, buzeruje  a skodi nad ramec jakychkoliv sci-fi a konspiracnich teorii pricemz cim zkurvenejsi charakter tim lepe a pokud se do toho zivotniho stylu clovek nedokaze zapojit, tak je smeten a niceho v zivote nedokaze.

6 Pavel Pavel | 16. října 2013 v 1:54

To je poctenicko, ja bych tam tedy nikdy neletet, jednou by me to stacilo....

7 dj.giovanni dj.giovanni | E-mail | 16. října 2013 v 4:30

Víc než výstižně to dokazuje, že těch pár rudých kretenů co odpadli po roce 1989 už je dávno víc než nahraženo. Navíc vybírat clo za desky a knížky to je zvrácenost nejvyššího stupně, to byl ještě bolševik za totáče zlatej, tehdy se platilo za elpíčko z USA clo jen  lo Kčs a to až když jich bylo víc, tak od pěti. ale za dvě tři LP´s se neplatilo nic. Ale vše to jen dokazuje, jak je lehký dělat z Čechů a Moraváků nevolníky, většina drží hubu a krok, stejně jako dřív.

8 Drifter Drifter | 16. října 2013 v 8:21

Zaplat Pan Buh ze jsem tam byl jen jednou a nic se neobvykleho nestalo. Naopak se vsichni chovali slusne.
Ale za ten poplatek vetsiho zavazadla nemuzou Cesi ale Letecka spolecnost, ve Vasem pripade "Austrian Air" Mnichov-Philadelphia, podle jejich sazby:
According to US-DOT regulations, it is the first carrier stated on your ticket who defines the baggage rules applicable to the entire journey.

9 Drifter Drifter | 16. října 2013 v 8:33

Tak mne ted doslo ze ja se taky nikde nehlasil a nikdo po mne nic nechtel na Ruzyni. Ze by to platilo i v roce 2002 kdy je Vase pokuta 1,000 kc datovana? To snad byvavalo za Komunistu ne?

10 marty marty | E-mail | 16. října 2013 v 9:45

Jo,jo,i toto jsou duvody, proc jsem tam uz 12 let nebyla....a minimalne dalsich 12 let to nehodlam menit.

11 Jarda Bezděk Jarda Bezděk | E-mail | 16. října 2013 v 12:13

Tak, ať má svět a naši emigranti  co číst, tak pane  Hedviček, něco o tom kpt Ondrášovi, co vás prásknul a dotáhnul to na majora. Tak tento komunistický výlupek dnes ještě žije a to v Přerově a bude to asi tak starý dědek jako já, jen s tím rozdílem, že jeho " zasloužený " důchod bude v jiných číslech, než ten můj nenomenklaturní. Tento výlupek stébáckej dělal špinavou práci na přerovsku, kde mimo jiné vyslýchal i Hučína a pravděpodobně má i prsty ve výbuchu kanceláře pol. vězńů v Přerově. Tohoto výlupka jsme jako KAN měli i v naší vitrině , kde jsme vystavili foto 30-ti podobných kom. " expertů " , což jsme uvedli jako reakci na vysílání 30 ti případů majora Zemana v ČT a z jejich ksichtů jsme dělali soutěž, kdo jich nejvíce pozná. Víc jsme dělat nemohli, neboť ten zrádce Vašek Havlů nám to nedovolil ( nejsme jako oni ) . Kdyby to šlo, mohl bych o tom poslat sem i foto, ale já jako dědek toho moc s PC neumím.
A co se týká našeho národa, tak si nad tím nekažte zdraví, to je zcela beznadějné, jeden známý říká, že hůl se neláme nad něčím, nýbrž o někoho. Ale tolik holí asi v Česku by se nenašlo. Buďte rádi, že vás osud zavál do lepších končin světa, já si na to netroufl, - dobře mi tak .

12 Jarda Bezděk Jarda Bezděk | E-mail | 16. října 2013 v 12:21

Jestli to zde bude 2x, tak se omlouvám, to já nepoznám, všude se to po ideslání smaže.
A pepíčku Nose, kdy nám zas zahraješ ? Již jsem Tě dlouho neviděl ! A k těm hormonům, jak nahoře píšeš - to již po válce, když jsem byl ještě kluk, tak se říkalo o našem národě, že právě, že je tak  " ohebný " mu umožnilo přežití, jinak by prý již dávno zanikl. Možná, že toto je původ jeho dnešního stavu a jestli je to pravda, tak z toho není východisko - my budeme vždy jen řvoucí myš. Tak ahoj Jarda Přerov

13 Jarda Bezděk Jarda Bezděk | E-mail | 16. října 2013 v 13:02

napsal jsem sem ještě jeden příspěvek, kde jsem se pustil do zemanovců- nevím, asi se to neotisklo, prosím p. Hedvička, podívejte se na to - děkuji Bezděk Přerov

14 Rex Rex | 16. října 2013 v 13:08

A)  Proc tam jezdis ?

B) Kdyz tam uz musis jet, proc neodletas treba z Vidne ?

C) Proc jedis do te zkurvene Prahy ?

E) Z CR je mi na bliti.

15 hankaK hankaK | E-mail | 16. října 2013 v 13:20

Ja jsem se nikdy nehlasila na policajtech a nikdy nebudu. Co je to za moresy?? Urazlive. Ale pokutu jsem taky nedostala.

16 Jarmilahla@seznam.cz Jarmilahla@seznam.cz | E-mail | 16. října 2013 v 14:20

Dobrý den,

velice Vás prosím, už mne neobtěžujte "svou" pravdou. Chtěla jsem Vás už mnohokrát upozornit na vaši pokroucenou pravdu, napsat, v čem se sakramentsky mýlíte, že závěry vašich plamenných kritik jsou mnohdy mimo mísu. Ale pak jsem si řekla, že s člověkem, který se neumí docela často vyhnout urážkám a spoustě vulgárních slov, který nešetří urážkami vůči lidem, kterých si vážím a které znám pár desítek let ( viz Pavel Mach), usoudila jsem, že nemá smysl se na takové úrovni s Vámi bavit. Dnešní mail ohledně balíčku dal všemu "korunu". Pitvat jednotlivé předpisy pošty nebudu, důvody také ne, ale srovnání mám: Raději nechtějte vědět, jak se chovali zaměstnanci americké ambasády, co všechno jsme museli vydržet kvůli vycestování, nerada vzpomínám na aroganci zaměstnanců letiště v N.Y., atd. .....A hlavně na balíček jisté Češky, který jsem ve své naivitě propašovala do Prahy, ještě teď, při vzpomínce na příjemce balíčku na letišti, v duchu strážníčkovi děkuji, že mne ochránil, snad kvůli tehdy nedospělému spolucestujícímu synovi jsem nepadla celníkům v podezření. I takoví jsou rodáci z Čech.............
Buďte si jist, že srovnání s jinými lidmi i státy mám, cestujeme skutečně často.

Přeji Vám hodně spokojených let tam za " velkou louží". Jarmila / jarmilahla@seznam.cz

17 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 16. října 2013 v 14:21

A co jsem napsal dopredu uz v clanku nahore?  "Nemam rad ty rozcilene emaily od pologramotnych pani stredniho veku, ktere obvykle velmi vydrazdi ma umirnena a citliva kritika nesvaru v Ceske republice."

18 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 16. října 2013 v 14:24

[13]: Myslim, ze jste ho napsal pod jiny clanek, ne tento.

19 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 16. října 2013 v 14:26

[14]: To byl jen "one-time honest mistake" - jiste uz priletam a odletam jen z Vidne.  Jsem sice blby, ale jsem i poucitelny.

20 noel noel | 16. října 2013 v 14:26

Tímhle blogem už se pár let bavím, ale pořád nerozumím jedné věci ...

Všichni se tady shodujete jak je to tu hrozné, jak sem nejezdíte, jak se tu krade apod.
Ale neustále máte potřebu tu Českou republiku řešit a nadávat na ní. Což chápu (i když s obtížemi) u lidí co zde žijí.
Ale proč se nad tím nedokážete povznést vy (tady souhlasící a "diskutující") a úplně se na ní nevykašlete? Dělá to z vás totiž úplně stejné omezence, jakými pohrdáte.

21 Vlastimil Podracky Vlastimil Podracky | 16. října 2013 v 14:29

Myslím si, že Rosťa má pravdu, pokud prožil všechny tyto ústrky, nedivím se mu. Češi ztratili prvotní inteligenci po Bílé Hoře, potom, když se národ trochu vzedmul, tak přišli nacisté a vyvraždili 70 tisíc lidí z české elity, hlavně důstojníků a prostě těch nejstatečnějších. Luza potom po válce řádila, vyřádila se na Němcích a naletěla komunistům. Ti poslali do Jáchymova další část výkvětu národa, zbytek utekl a tak se není čemu divit. Co s tím? Emigrace to jen zhorší. Já jsem zvolil boj. Je sice marný, ale alespoň mám čisté svědomí.

Zdraví Vlastík

22 Jarda Bezděk Jarda Bezděk | E-mail | 16. října 2013 v 15:22

Pro tu paní Jarmiluhla č.16- vážená paní, pokud vás články Hedvička takto vytáčí, tak to vypadá, že jste nasmrádla komunismem a nebo, aniž byste o tom věděla, tak fungujete jako užitečný idiot. Já některým článkům p. Hedvička také nerozumím, protože na to nemám, on je ale přece jen profesionál, tak když jsem blbej, tak jsem z ticha a nepletu se do věci o kterých nemám nárok něco vědět. Ale to, že jste se zmínila o Machovi mě hodně napovídá. Jste asi jako on pozděsevzbudivší bojovník, když válka již skončila a " mrtví " i pohřbeni.
A pro p. Hedvička - já psal dva články ihned za sebou, ale to nevadí, není to tak důležité.

23 Natasha z ha-syczarny Natasha z ha-syczarny | 16. října 2013 v 15:49

vzacny pane RH jak vysvetlite Kc 7458 vs 7150/kg/piece ?? A o kolik bylo vase vzacne zavazadlo tezsi ??  Byloli tezsi o vice nez 1 kg, pak jste dostal od Chechu privileged treatment bo 7 kKc je per kg/piece do pic^i vy hasiczi.

Ja su vnuczka s.Kolkove, vasi nejmilejsi uczitelky a moc rada bych s Vami si dal TOE PARTY po TEA PARTY

24 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 16. října 2013 v 15:53

[16]: Vážená paní Hynku, Viléme, Jarmilo. Když nemám nějaký stát ráda, tak tam nejezdím. Nepojedu do Německa - pokusili se vyvraždit mou rodinu, ponížili nás a de facto jsou to oni, kdo zničili naši budoucnost. Zastávám názor, že kdyby JICH nebylo, sovětský ani český komunista by nepřekročil hranice historie naší země. Čekala by nás, věřím, že nádherná, budoucnost, kterou mohli budovat oni s námi. Místo toho zemřela moje babička v Osvětimi. Nemohu jim to odpustit, je mi to líto, a necítím potřebu tam jezdit.

Zrovna tak vím, že nás nemají rádi Rakušáci. Nepřekvapilo mne proto, že se k nám hanebně zachovali, že s námi jednali povýšeně, a prostě už tam příště nepojedu. Nic na tom nemůže změnit, jestli tam mám nebo jsem tam někdy měla příbuzné. Nemají mne tam rádi a to zcela neodůvodněně, nepojedu tam - jednou mi to úplně stačilo. Kupodivu ale necítím potřebu sdělovat to celému světu, TAK JAKO TEĎ VY - A JEŠTĚ KE VŠEMU ZCELA MIMO MÍSU!

Co má váš odpor vůči USA společného s BEZPŘÍKLADNÝM SPROSŤÁCTVÍM TOHO, CO SE STALO STARÝM RODIČŮM PANA HEDVÍČKA? Co má společného s bezpříkladným sprosťáctvím našich úředníků, kteří nás svým buranstvím a sprostotou smutně proslavili nejenom v Evropě! V celém světě se nám smějí! A pokaždé, když jednám s našimi úřady, přesvědčím se, že OPRÁVNĚNĚ!

Jestli vás úředníci na americké ambasádě tolik naštvali, jestli se vám v USA tolik nelíbilo, nejezděte tam, ale proč to, prokristapána, musím vědět já? Chápala bych to, kdybych vás žádala o radu v souvislosti s vycestováním do USA (ani vás neznám), ale v souvislosti s článkem, ke kterému se takto trapně snažíte vyjádřit, je vaše žvanění nicotné a zbytečné, a - jak jste se sama vyjádřila - zcela mimo mísu!

Vůbec nechápu, když píšete, že "usoudila jsem, že nemá smysl se na takové úrovni s Vámi bavit", PROČ NAJEDNOU MÁ SMYSL PSÁT SEM TAKOVÉ PITOMOSTI, JAKÉ VY JSTE NAPSALA! A divím se, jak myslíte to vaše: už mne neobtěžujte "svou" pravdou"! Když stojíte jenom o svou vlastní pravdu, nelezte sem, a hlavně potom nepředstírejte, jak hrozně se divíte.

25 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 16. října 2013 v 15:55

[23]: To neni vysvetlitelne, proto jsem sem dal ten ticket jako dukaz, jinak byste o tom vy vsichni naivove POCHYBOVALI.

26 Natasha Natasha | 16. října 2013 v 16:04

[2]: ti US debylove tam blejou FAKTicke nesmysly, motaji pojmy, a tim neminim nic o Tatickovi.
Problem je ze US konzumisti si mysli ze komunizmus se vyznacoval time ze auta byla mensi nez Cadillacs s plouvickama :-)
Taky jsem za last 3 years uz quizovala asi > 200 osob v EuroZone a na otazku kolik zemi je treba prekrocit z Danmark to CeskoZlodjska odpovedel0 95 % ze
3-4 , record je 8  :-)  i lide kteri tam byli (na pr starsi human resources mngr + baaba kteri v CeskoZlodejsku byli) BLILI o 3 kantriez

27 Natasha Natasha | 16. října 2013 v 16:20

[21]: Vlastenecky Vlastiku , vas hrdinny postoj je podobny tem kteri povstali ve Warshawskem GHETTU : ODPOR BYL BEZNADEJNY, ALE NEBYL NESMYSLNY.
Pro mne je vas postoj tak smysluplny
jako MLACENI HLAVOU O BETONOVOU STENU NEO-POST-KOMUNISTICKEHO KONCENTRAKU

28 Natasha Natasha | 16. října 2013 v 16:31

[25]: panaczku RHacku (ano bez cz bo Vy,
muj milaczku uz nemate nic ale lauter nic spol s CeskoZlodejskem) , dekuji za prosvetleni, ale dovoluji se domnivati ze ti ostatni pitomeCZkove a pitomeCZky zde by si byli/y nefsimli/y toho ceho jsem si fsimla ja, a time jsem Vam, muj milaCZku, opet podal dukaz ze muj Alz <= 0.0 ,zatial :-)  nauczila vas Kolkova co znamena <= ?? Severni Morafsko neni proslaveno ma-thematikou, spise NHKG

29 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 16. října 2013 v 17:14

[10]:  Ja jsem 44 let od roku 1968 v Ceskozlodejsku nebyl a nemam v umyslu tam zavitat.

30 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 16. října 2013 v 17:35

Vsiml jsem si, ze na anglicke verzi Wikipedie v hesle o Heliodoru Pikovi je mnohem vice informaci (napriklad o neslavnem prokuratorovi Vasovi) nez je v ceske verzi tehoz hesla. Co vy na to, marxisticti curaci z ceske Wikipedie? Proto v cesku tak miluji, ze nikdo neumi zadny jiny jazyk a vlastenecky ctou jen CESKE noviny, CESKOU televizi a basti i s navijakem tu CESKOU PROPAGANDU.  Porovnejte si http://en.wikipedia.org/wiki/Heliodor_P%C3%ADka

a ceskou verzi na
http://cs.wikipedia.org/wiki/Heliodor_P%C3%ADka

31 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 16. října 2013 v 18:35

Boj s idioty a idiotkami v cesku se da vyhrat.

MUSITE NA NE POSLAT JESTE VETSI IDIOTY A IDIOTKY.

32 Drifter Drifter | 16. října 2013 v 19:57

[25]:Vysvetlitelne to je. Ceska zalezitost to neni, spolecnost je Austrian Air a ta Vas pane Hedvicku okradla podle sveho tarifu. Nadavat Cechum nema smysl, ty v tom prsty nemaji!

24-32kg and max. 158 cm     Evropa:EUR 125,-USD/CAD   Intercontinental: 170,-EUR  250,-USD/CAD  350,-

33 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 17. října 2013 v 2:07

[11]:Ten Vasek Havlu, ktereho pane Bezdeku, zminujete byl jejich clovek!!! Jednomu estebakovi, Vaclavu Junkovi, nekdejsimu sefovi Chemapolu, prodal za sto milionu svuj narychlo a bezproblemove zprivatizovany palac Lucerna, druheho estebaka Josefa Tosovskeho dokonce v roce 1998 jmenoval predsedou vlady.

34 Luis Luis | 17. října 2013 v 3:40

[20]: Vysvetleni je jednoduche : nejlepsim odpustenim je pomsta. Mnoho lidi tam prislo o zivoty, budoucnost, karieru a majetek a casto se jim podarilo z cr utect jen s holouy prdeli a museli treba i na stara kolena zacinat znova. Proto vubec neni od veci to cr vratit alespon vitrualne. Souhlasim, ze psat o cr nemusi mit nejlepsi vysledky, ale verte, ze jsou daleko lepsi metody provadene paralelne s touto. Treba zozmluveni cesty do cr potencionalnimu zajemci , ci rozmluveni investice do ceska.
Co jste lidem ukradli a posrali, by jste meli nahradit s uroky, jinak na to budete doplacet, aniz by jste si toho byli vubec vedomi.  
Kdo souhlasi s ceskou politikou nenavraceni majetku a nenapravovani krivd, je stejnej zlodej a komunista jako ti co to provadeli. Podle vaseho prispevku teda i vy.

35 Natasho Natasho | 17. října 2013 v 4:11

[28]: jste trapna/y vasim pokusem byt vyjimecna/y tim ze mordujete cestinu. Rozeznavam ve vasem psani prvky ostravstiny a zrejme ty brigadnicke charaktery z NHKG [Nova Hut Klementa Gottwalda syphilitika jinak znama jako Donbas] byly vam velice blizke a zanechaly ve vas sve stopy. Nebyl/a jste DELDOPem [Delnicky DOPisovatel]?

36 Pozorovatel Pozorovatel | E-mail | 17. října 2013 v 4:11

Tak i ja se pridam. Minuly mesic jsem se vratil z Ceska. Letam pouze s Deltou, kde jsou vahove limity jasne dane pri koupi letenky. V Praze na letisti si uz poslednich 17 let pujcuji auto u Ceske pujcovny Czechocar. Vse si objednavam predem via internet tak mesic pred odletem. V Cesku me zajimaji pouze znami a pratele, venkov, rybiky a lesy. Za mesic najezdim asi tak 3000Km, po Cesku a navstivit zname v Salzgitter v Nemecku. Nikdy jsem se na policii nehlasil a nikdy jsem nemel problem ani s dopravaky, kdyz me zastavili za trochu rychlou jizdu. Vzdy se to obeslo bez pokuty a s pohruzkou, priste vam to prijde draho, jedte. Dokonce me jednou policie vyvedla z nocni Prahy kdyz jsem totalne zabloudil a nevedel kudy kam. Jeli prede mnou i s majakem. Za par minut jsem byl venku a oni se roloucili a odjeli. Je pravda, ze si s sebou pri prochazkach nocnim mestem beru jenom kopii pasu a par stovek na utratu, jinak vse nechavam v hotelovem sejfu. Nemohl bych tam zit, ale na druhou stranu se tam vzdy rad podivam. 34 let ziji za oceanem. Pouze me vadi, ze se lide za ty leta nezmenili a mysli si ze Cesko je pupek sveta. Mladez uz dneska o komunismu nic nevi, a duchodci na ne vzpominaji s nostalgii. Metla Cechu je dobre pivo. Vsichni maji totalne vypite mozky. Neda se temer s nikym rozumne poklabosit. Jo a auto bych nikdy neparkoval na ulici. Hotely maji hlidana parkoviste.

37 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 17. října 2013 v 5:32

[20]:Proc se na Cechoabsurdistan nevykasleme? Proc Ty se nevykasles na Rostuv blog?

38 noel noel | 17. října 2013 v 7:27

[34]: A je to tady. Z jednoho mého přísvěku (který nepřikyvuje) jsem komunista a zloděj :-D
Sice jsem nic takového nenapsal, ani si to nemyslím, ale nesouhlasím se vším co napíšete a jsem tam :-D
Sice jste z ČR, ČSFR, ČSSR, ČSR (nevím z jaké republiky:-)) utekl, ale přístupem jste stejnej jako všichni hlupáci co dělají závěry dřív, než s někým doopravdy pobaví.

39 REX REX | 17. října 2013 v 10:29

Pokud jste cizinec mel by jste v CR a i SR vyplnit formular , ktery se pote posila na policii. Prdel byla ,ze tak 80 % ubytovacich zarizeni na to uplne sralo, je hlavne zajimalo zdali budeme chtit ci ne uctenku ( nekdy vam dali uctenku za 3 dny misto 6 ti) kdyz jsem se jich ptal proc to delaji, ze kvuli danim - takze jim i ta 20% VAT sla primo do kapsy. Nikdy jsem nepouzil moznost zazadat o vyplneni formulare o navraceni VAT - to by byla teprve sranda. Take pouziti karty jim neslo pod nos. V nekterych ub zarizenich byli naopak naprosto nekompromisni. Nastesti jsme se jiz nemuseli prihlasovat primo na cizinecke policii, neb nase zeme ma jiz smlouvu o bezvizovem pobytu. Jinak CR je stale vychodni zeme a stagnujici zeme.

40 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 17. října 2013 v 10:55

Na blogu CESKA POZICE se jakasi dobra duse vypravila za celou smeckou komunistu, aby se kazde bestie zvlast poptala, zda proti nim Klaus bojoval.

CHCETE JASNEJSI DUKAZ CESKE AUTODESTRUKCE??

41 Ondrass Ondrass | 17. října 2013 v 13:53

Rossi, blbci se najdou vsude a celni rizeni v CR je fakt zhovadilost.
No ale ruku na srdce, to ze trpite paranoiou a demonstrativni nenavisti, je vidno z kazdeho druheho radku Vasich vyplodu. Degradujete tim sebe na uroven soudruhu, kteri podobne nenavideli "imperialisty". Navic plete, jak se rika na Morave, "kose s banama": Napriklad priplatek za "nadvahu" kufru si vyminuji aerolinky s kterymi letite a narizuji to hlidat svym pracovnikum. Mam hodne nalitano, jak pracone, tak turisticky a videl jsme to mnohokrat - zejmena u nizkonakladovek. U Vas se jednalo zjevne o spolecnost austrian Airlines, ktere jsou asi tak ceske jako Vy americky... Toz tak ...

42 REX REX | 17. října 2013 v 18:52

Socialismus  v akci v CR za pomoci EU. Zajimave je prerozdelovani penez danovych poplatniku v EU pod rouskou ruznych programu. Ubytavali jsme se ve velmi peknem modernim penzionu. Na penzionu byla mala tabulka, ze tato budova byla vystavena za pomoci EU z nejakeho ev fondu - castka z EU byla blizko 1 mil Euro. Bylo  nam to divne, neb se jednalo o soukromy penzion vlastneny manzely. Pote jsme se dozvedeli ,ze pokud mate zname na spravnem miste  a  zaplatite uplatek (kolem 15 % ) dostanete z fondu EU az 85% z celkovych nakladu na vystavbu penzionu.  Podminkou je zamestnat par lidi (kuchare, servirku - nejlepe rodinu) a vydrzet v businessu 3 roky, pote  je penzion vas a penize EU is penezmi z eu. Myslim, ze to chce EU zrusit neb se stavi prilis mnoho penzionu  ...   Myslim ze i ten kujon Bolek Polivka pouzil neco podobneho na vystavbu  sve Farmy,  ktera pote zkrachovala. Nebylo by lepe tyto penize z EU investovat do tech hroznych ceskych silnic  a dalnic ?

43 Pozorovateli Pozorovateli | 18. října 2013 v 0:53

[36]: Kdyz jste bydlel vzdy v hotelich samozrejme jste se nemusel hlasit na cizineckem oddeleni policie - udelal to hotel za vas. Ovsem jste-li jeden z tech co maji dvoji obcanstvi - pak se nemusite hlasit.

Pravda je v podrobnostech o kterych se nezminujete.

44 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 18. října 2013 v 3:09

Ano a pokud mel vyseuvedeny DVOJI OBCANSTVI, pak se nemusel hlasit, ale zaroven to byl ZASRANY KOLABORANT S KOMUNISTICKYM REZIMEM - a to take neco znamena :-) A o tom nikdo nemluvi.

45 Frank Frank | 19. října 2013 v 10:41

Velmi pekne poctenicko. Dekuji. Tohle nejsou jen komousi, to jsou primitivni ceska hovada. Pratele to nazyvali paranoia, trva to, ale posledni roky mne zacinaji chapat. Muj ded pouzival stejnou definici "Cesi maji v hlave nasrano". Dekuji

46 Pozorovatel Pozorovatel | E-mail | 19. října 2013 v 17:48

Nemam dvoji obcanstvi, nikdy jsem ho nemel, nevykupoval jsem se,nebyl jsem ani v pionyru, CSM, SSM, ani ve slavne KSC. Ano byl jsem v minulosti trestan za proti sovetskou propagandu, ale to uz je davno.Taky jsem byl odsouzen za ilegalni opusteni republiky. Ale na policii jsem se nikdy nemusel hlasit, ani kdyz jsem zustaval u znamych, nebo v lese u rybnika. Nikdy mi nikdo nerekl, ze se nekde musim prihlasovat. To byly praktiky za komancu. Pouze kdyz jsem lovil magnetem poklady ze dna rybniku v severnich cechach, nekdo na me poslal porybnyho, ze pry pytlacim. Ale vse se vysvetlilo a ja mohl pokracovat v teto pololegalni cinnosti. :-D

47 Jiří Novotný Jiří Novotný | E-mail | 19. října 2013 v 20:54

Ale někdy to není tak zlé, jak se říká. Například tuhle v rádiu tvrdil ironicky jeden hlasatel, že pokud jde o opravu dálnice D1, mohou být občané klidní. Že oba dva dělníci pracují na plný výkon. Druhý den jsem po D1 služebně jel z Brna až do Prahy - a vida! Ne dva, ale tři dělníci celkem tam pracovali, až se z nich kouřilo - a další dva v záloze odpočívali opodál!!
A situace se vůbec celkově lepší: například kolem roku 1995 ukradli reemigrantu a spisovateli Janu Benešovi v Praze auto - iniciativně si jej sám vypátral (to se tu nerado vidí, protože naprostá většina vozidel ukradených v ČR se nikdy nenajde ...) a zjistil, že jím jezdí jakýsi vysoce postavený policista. Dokonce o tom i napsal do novin. Nic se, pochopitelně, nedělo - a až po deseti letech si "policisté" a s nimi spřátelení lumpové, kterým se tu z neznámých důvodů říká "soudci", pana Beneše "vysvačili" a kvůli prkotině jej přivedli až k trestu čtyř měsíců podmíněně. Rozsudek byl poté vyšším soudem zcela zrušen, a rok poté se pan Beneš zastřelil. To už by se dnes nemohlo stát - totiž, dnes už by se nemohlo stát, že kdyby policista jezdil v kradeném autě a přišlo se na to, nikdo by ani necekl, jako tenkrát. Doba pokročila a mlčí se teď o jiných, rovněž mnohem vyspělejších, lumpárnách. Je to prostě dávný (a výnosný) národní zvyk: mlčet o něčem ...

48 REX REX | 19. října 2013 v 22:20

Pokud  do CR prijedete na  cizi pas je povinost hotelu, vam dat formular na vyplneni - pro cizineckou policii. Jak jsme zjistili v penzionech/ malych ubytovacich zarizenich se na to z 80 % sralo,hlavne z duvodu, ze chteli penizky do kapsy bez zaznamu (vcetne te 20% VAT). Nekde naopak byli zase velmi horlivi, no cesti pitomci. To, ze mate 2 obcanstvi tj vcetne ceskeho,(pokud to vas stat povoluje) tak to vubec nic neznamena, pokud neukazete, ze mate  cesky pas v tom hotelu. Vim, ze napriklad nektere staty 2 obcanstvi nepovoluji (jsem si jist USA) a zase jine staty to povoluji jen v urcitych pripadech, za urcitych okolnosti (provnadni se za prilusnika jineho statu atd), ci je to mozne bez omezeni.  
Byt obcanem CR to je dnes velka ostuda, zajimave bude, koho si kotlinkari zvoli pri nastavajicich volbach - mozna tu karieristku, svazacku Bobsikovou, ktera dodnes vzpomina na to vrele obeti a tu vlaznou pusu od Dr G Husaka, svazacku, ktera se doslova prosoustala pres vysokou skolu. No at to dopadne tak, ci onak, ty volby tam, jiste se bude vesele dale krast v Ceske kotlince.

49 Pozorovatel Pozorovatel | E-mail | 19. října 2013 v 23:48

Tak mi pripada, ze se tady nejak bludari. Kdo by me prihlasoval, kdyz nevim kde budu zitra? Co to tady melete za nesmysly nejake formulare, nikdo nic nechce, zaplatis kartou nebo hotovosti a nikoho nezajima kdo jsi, kam jedes kde budes spat, co budes delat. Nepletete si CS s CCCP? :-?

50 Pozorovateli lzes Pozorovateli lzes | 20. října 2013 v 1:33

[46]: Dobre vis ze nemluvis pravdu. Tvoje pohadka je vymyslem pro ty kteri te neznaji.

51 Pane drahy Pane drahy | 20. října 2013 v 1:52

[46]:Vy jste "lovil magnetem poklady ze dna rybniku v severnich cechach"? Co to je za nemysl? Muzete to popsat blize nebo si jenom delate legraci?

52 benjamin2121 benjamin2121 | E-mail | 20. října 2013 v 9:01

Už před mnoha lety jsem na sme-l napsal, že problém není v komunismu, ale v češství. Pro ty, kteří tehdy nebyli při tom, opakuji: Někdy v 1880´s byl tehdy známý český cestovatel Josef Kořenský s delegací českých rolníků na poznávacím zájezdu ve Skandinávii. Když cestu popisoval, zmínil se o tom, jak byl on a hlavně rolnící překvapeni tím, že za Děčínem na náměstích vesnic a městeček neteče močůvka a neběhají tam husy, že domky nemají děravé střechy a opadávající omítku, a tím, že v Dánsku a dál v čisťounkých vlakových záchodcích teče voda a nikdo neukradl toaletní papír. Komunismus v té době nebyl ani tunelem na konci světla )paralela co. Vl. Renčín). Takže tak.

53 Pozorovatel Pozorovatel | E-mail | 20. října 2013 v 17:51

Nedelam si legraci, lovil jsem poklady ze dna rybniku pomoci supermagnetu. Co je na tom divneho? Nekdo hleda poklady pomoci detektoru kovu, no a ja pomoci magnetu. Chceteli vice informaci jdete na Youtube.com a sam se podivejte o co se jedna. Jenom doufam, ze nezacne hledaci horecka, mam jeste mnoho panenskych mist kde chci pohodit udicku. ;-)

54 REX REX | 21. října 2013 v 11:14

[52]: Presne tak, kdyz Alice Masarykova prijela do CR a popisovala svoji prvni navstevu v ceske hospode pravila ze ceska hospoda nebyla zdaleko tak cista, jako ta nemecka. :-(

55 REX REX | 21. října 2013 v 11:25

[49]: prosim vas proc by jsme bludarili, nekde to po nas agresivne vymahali a museli jsme to vyplnit tj v motelu ci penzionu, ackoli jsem se tomu silne branili.... Personal penzionu vubec  nezajimalo, kde budete zitra to je logicke , az u nich nebudete bydlet. Muselo se to vyplnit na ty dny co jste byli ubytovani u nich.
Dokonce se v CR pripravoval zakon o pokute do vyse 50,000Kc pro podniky , pokud by to podnik poskytujici ubytovani nenahlasil tj pobyt tech  cizincu.:-(

56 Pozorovatel Pozorovatel | E-mail | 23. října 2013 v 3:03

No nevim. Jak jsem uvedl drive, nikdy jsem se nikde neprihlasoval, po pravde me to ani nenapadlo. Ani jsem nevyplnoval zadny formular. USA ridicak take stacil jak v Cesku tak i v Nemecku, Rakousku. Mam pouze USA obcanstvi. Trvam na tom, ze se tu bludari.

57 Pozorovatel Pozorovatel | E-mail | 24. října 2013 v 4:44

Jste bludari. Obcan USA se nemusi nikde hlasit je-li jeho pobyt kratsi nez 90 dni. Schengenska dohoda, Cesko je jednim z 26 statu co ji podepsalo. No a muj pobyt nikdy nebyl delsi nez 30 dni. Prihlasit se musi budeli subject podnikat, pracovat, zit dele nez 90 dni, atd, atd. USA je povazovan za tzv treti zeme non EU s bezvizovym stykem se staty Schengeska. ;-)

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama