To Americans from one who was already there...

20. prosince 2013 v 15:04 | Charles Bernreiter
As a Canadian I have been following the US election campain very closely because what happens on November 6 matters to us Canadians as your neighbours, and to myself personally. While doing so, one thing has been impressing me the most all along.


When I see Obama I don't see his skin color because I could not care less (does that make me a racist?) but the expression in his eyes and chosen words when he talks about the oposition. And I see and hear exactly the same limitless, pathologically fanatical hatred driven by ideology what I saw before from the communist leaders and tortures in my country of origin, where defenceless population (no right to bear arms) had been subjected to severe persecution and terrible horrors for decades. Never mind Obama's oratory skills which bring mesmerized masses to euforia to follow, again, I saw this already before.

Their name of the game is not to debate politics but to DESTROY - ELIMINATE all opposition.

The whole country became one police-state, the key opposition figures were quickly arrested, tortured, some executed, many sentenced in monster-processes to many years in hard labor camps - gulags. Oposition media elimininated and when one wanted to hear truth he had to clandestinely listen either to the Radio Free Europe, British BBC or Voice of America radio broadcasts. Country borders were sealed with double and tripple fences, complete with shooting towers and high voltage current, not against illegal immigrants but to prevent own citizens from escaping from that hell.

In the name of "Spreading the Wealth" all private enetrprise was nationalized, including small businesses (there went the middle class). With the slogan "Who Is Not With Us Is Against" millions were persecuted, losing their jobs, children not allowed to attend even high school, hundreds of thousands were sentenced to long years in gulags, thousands murdered either during interrogation sessions or later by guards in labor camps and prisons.

ALL THAT IN THE NAME OF SPREADING THE WEALTH = CLASS WARFARE! I was there, I lived it . . .

And so now, everytime I see and hear Obama, I can instantly envision him on the same podium, side by side with those communist leaders and there is absolutely no doubt in my mind that if he had the ultimate power he would take his country on the same path, driven by the same fanatical ideology.

My American friends, you are lucky that you have your right to bear arms, as yet, that he does not have the ultimate power over you, yet. But he has already shown his disregard for the Constitution and existing laws, using tricks like 'Executive Orders". You just might loose your right to arms quicker than you think. But if you are convinced that it can never happen to YOU, think for a moment about a guy who decides to go at night through a dark alley, feeling confident that nobody will whack him because it has not happened to him before.

In the old days we lived in a democracy, too, but unfortunately we lost it to dictatorship "of the working class" overnight in an election, when the masses of so called "useful idiots" voted the regime in with euforia and cheerfulness, as you did four years ago. Not having the first hand experience, unwittingly you set your country to begin on the same path already. Now is your time to wake up to stop it.

Being politically correct is the currency of today and so, nobody anymore calls a spade a spade and while Obama and his cronies hurl slanderous insulting labels on the opponents, nobody has the guts to call him and his cohorts who they really are. Are the government overspending policies, obamacare pushed down the throat of the protesting population, policies killing national energy self-reliance which threatens national security, failed foreign policies, refusing to deal in Senate with any job-creating proposals passed by the House, etc., patriotic ? - NO! But nobody has the guts to rightfully label the gang as unpatriotic. Oh yeah, it is my understanding that to call any American being unpatriotic is perhaps one of the most heavy charges - but they earned it.

Do not make mistake about it - regardless whether you are an Independent, Democrat or Republican, beware of Obama and his extremist cronies, as I clearly see an absolutely dedicated communist, a traitor to your country and to yourselves individually.

Trust me, I was already there . . .

Concerned Canadian
 

11 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Pavel Pavel | 20. prosince 2013 v 16:02

Sir,yes I trust you.

2 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 21. prosince 2013 v 1:06

Ano pane Bernreitere. Věřím Vám. Byl jsem v tom a bohužel jsem v tom dodnes. Bude hůř. Umím si představit zklamání těch, kteří odešli a nemají naději že to před čím odešli je dohání a ono už není kam. Kam odejít? :-(

3 Karel Ryba Karel Ryba | E-mail | 21. prosince 2013 v 2:19

What happened in February 1948 was an election?  I think not.

4 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 21. prosince 2013 v 4:51

[2]:  Pane Jemelka, po pravde se moc neobavam zeby me to zastihlo zde v Kanade jeste nez "kroaknu".  Ale i kdyby, tak si pofrcim usadit se na ostrove Barbados v Karibiku. Byl jsem tam nekolikrat a kdyz mate nejake prachy na zivobyti tak se muzete smat celemu svetu. :-)

5 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 21. prosince 2013 v 11:35

BEAST is at the highest point of swallowing everything.

6 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 21. prosince 2013 v 11:36

BEAST is at the highest point of swallowing everything.

WE HAVE TO STOP IT!

7 Luis Luis | 21. prosince 2013 v 19:33

[4]: Jestli to prijde, tak se pred tim neschovate nikde.
Teda nedokazu si predstavit jak to bude probihat, v USA na to Obama nema dostatek sil, Americani to nedopusti. To se prece ukazalo i v nacistickem Nemecku a v SSSR ze se vzdy nasel nekdo kdo se to pokusil prekazit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones
Podle vseho si nekdo mysli ze dojde ke globalni katastrofe, ktera radikalne omezi ci primo na nekolik let prerusi  produkci potravin a tim dojde k odlidneni planety. Jestli je to pravda, tak si nikdo nedokaze predstavit jake hruzy prijdou.
http://en.wikipedia.org/wiki/Svalbard_Global_Seed_Vault

8 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 21. prosince 2013 v 22:39

[7]: 1.  Rikate, ze v Americe Obama neuspeje, ze to Americane nedopusti. Co Vas vede k takovemu presvedceni? Kdyby nebyli blbi a vzali si priklad z Egyptanu, tak uz davno demonstrovali masove po celych USA. To jenom kecaj na ruznych blogs a vysledek je nulovy.

2.  To, ze v Nemecku a SSSR se nasli vzdy lide rezimu odporujici neni zadna utecha protoze naciste padli ne kvuli domacim protivnikum, ale ze prosrali valku se Spojenci a v SSSR to trvalo 70 let!  

3.  Pokud se tyce moznosti globalni katastrofy pak s Vami souhlasim, ze by to nebylo zadna sranda.  Jenom si myslim, ze muj eventualni presun "do predem pripravenych pozic" na Barbados by mi pomohl prekonat nedostatek potravin. Vite jak dobre chutna grilovana "Flying Fish" po bajanskem zpusobu? A jeste vice bajansky Cockspur Rum?  Co vic si clovek muze prat? :-)

9 kamil dostalik kamil dostalik | E-mail | 21. prosince 2013 v 23:27

toz tu jeden email:
Ahoj Miso,
prejeme stastne a vesele vanoce a prejeme mnoho stesti a zdravi do 2014. S uspokojenim vidim, ze PICUS je na Waikiki, tudiz "mimo" (what else is new?). A tak me napadlo, jako otreleho konzumenta komunistickych sracek, ze jedina schudna cesta z pruseru vlady jedne strany je "OBAMA FOREVER". Zkratka umoznit picusovi celozivotni presidenturu. FDR byl POTUS trikrat...
plus's :-PICUS by zil s konsequencama sveho vladnuti do konce sveho zivota.
       -kazda komunisticka kurva, ktera prisla po Leninovi byla o mnoho horsi nez ta predchazejici. Tomu by se dozivotnim        nastolenim PICUSA zamezilo. Bylo by na Hillary/Billovi/ democratech udelat "Trockeho" ci jinou verzi palacove revoluce.
       -Neni realisticke, ze se USA vrati do stavu kde ustava nabyde dulezitosti/smerodatnosti, kterou kdy mela. Alternativa dnesni opozice, (repubs) neni eliminace byrokracie, nybrz kontrola byrokraticke hydry. Tudiz "tudy cesta nevede" a volba repubs znamena zpomaleni cesty do prdele.  Neco jako: Chutnaji Ti hovna studena(dems), ci je preferujes ohrate(repubs)?"
        -Cut to the chase, call the bluff.
minuses : Zadne.
toz sei dam martini na Tve zdravi
Kamil

10 Drifter Drifter | 22. prosince 2013 v 1:11

,[4]:pane Bernreiter, dobre mysleno ale nejvice bych se obaval co prijde po Obamovi, jelikoz tam nevidim zadnou nasledujici osobnost ktera by se mohla dnes uchazet o titul "leader of the free world".Obama je dnes povazovan za vetsiho bojovnika proti terrorismu nez jeho predchudce. I Demokrati se divi kde se to v nem vzalo, Guantanamo nezavrel, zacal pouzivat Drones v Pakistanu,afghanistanu, Jemenu, Sudanu bez ohledu kolik civilistu se tam primota. Panetta v rozhovoru s Times, rekl ze Obama osobne schvaluje kazdy Drone Utok, a popsal jeden utok v Sudanu kde predem Obamovi rekl ze auto patrici terroristovi obcas vozi take jeho dve manzelky a ctyri deti, chcete je mit na svedomi? Obama pry rekl, no ale take obcas vozi svoje poradce a bodyguards ne? Ano pane prezident, na coz Obama rekl, so, that is no brainer, go for it! Nevim zda mel nekdy v umyslu zasahnout vojensky v Syrii a nebo je donutit se vzdat WMD. Za tyhle malickosti by Beshe ukrizovali, ale Obamovi to projde. Proto se vice obavam o to co prijde po Obamovi, nez to co on nadela za pristi tri roky. Ja momentalne travim zimu v Barbados tak jako skoro kazdy rok a mohu Vas ujistit ze ani tady na spetku koralu uprostred more se clovek nevyhne dnesni politicke correctnosti. To uz je nova mena sveta, a  po 14ti dnech na nebevzati pana Pana Mandely jsem rad ze se noviny vratili do sveta normalnosti. Tak jsem prave prijel domu z Accra Beach, a jak vidim ten snih v Canade, tak si rikam, kde je to Globalni oteplovani kdyz ho clovek potrebuje? Preji Vam hezhe Vanoce a hlavne svobodny Novy Rok a mozna ze se zde i sejdeme.

11 Luis Luis | 22. prosince 2013 v 3:05

[10]: On ten Obama take muze byt pekna kamuflaz,takovej trojskej kun pro ti tem kteri ho zvolili. Uz pomalu bude ve funkci koncit ale ja si porad nejsem jisty co je to zac. B USA vsechno funguje normalne jako pred tim a veskere povyky okolo napr. Medicare jsou zatim jen prazdny humbuk.
Podivejte- US armada je silna jako pred tim , naopak ted jeste dostane takove vybaveni, o kterem se ostatnim armadam muze jen snit. Vsechny konflikty, do kterych Ameriku namocili predesli prezidenti , jsou v podstate ukoncene a nove se nezacinaji postaru. Psal jsem ze mam podezreni, ze ty predesle konflikty jsou rozpoutany za cilem oslabit USA. Dollar je porad na spici, ekonomika jde ted mirne dopredu, rekl bych ze to napeto z prvniho desetileti 2000 uz neni citit.  
Snazim se myslet pozitivne a nevidel bych to tak cerne. Dneska se uz dlouho neda spolehlive urcit kdo je vlastne kdo a o co usiluje. Svet je pekelne rozesranej a ukocirovat to tak aby nevznikaly trenice je velmi tezke.
Co prijde po Obamovi to skutecne netusim ale bude to snad jenom lepsi.

12 Luis Luis | 22. prosince 2013 v 3:33

[8]: Lidi se uceji na predeslem , stare finty neprochazeji tak lehce  a vse se dnes odviji rychleji. Myslicich lidi je ted vice .
Me spis znepokojuje deni v Evrope, tam jsou problemy pekne vyostrene - v USA je proti tomu klid.
Jen se zamyslete nad tim, jestli by nekdo z USA mel chut na to co se deje v politice v cr, Italii, Recku Spanelsku atd ?
Nemame tuseni, proc to tak v minulosti bylo dopusteno ale dnes o svete rozhoduji uplne jini lide , ty dve ideologie byly zavrzeny, zadna nova zatim nezazarila a (bez toho nic nejde) tudiz nema nejake podstatne priznivce aby neco ovlivnili.
To napeti, co jsem citil v minulem desetileti ted povoluje, naopak se zacina jit proti korupci , zneuzivani postaveni, uspesneji se bojuje proti drogam , terorismu atd.
Co se tyka Syrie, je nutno na to kouknout trochu ze sirsiho uhlu- na vsechny co si tam snazi prihrivat a vyhodnocovat situaci podle toho kdo z toho co ma. Takze Turecko, EU, Rusko, Israel a propletenec toho vseho. Na te situaci ziskalo Turecko a Israel (uz proti nim nestoji armada schopna je napadnout), ztratilo Rusko (vliv na Blizkem vychode) a Evrope to zasadi dalsi ranu imigraci ze Syrie.
Ta The Wall od Pink Floyd na to nejlip s popisem pasuje.
All on all it is another brick to wall.
Je nutne dlouhodobe skladat mozaiku, vse souvisi se vsim az by jste se divili jaka ptakovina dokaze ovlivnit velmi dulezite veci (to narazim na soucasnou amnestii v Rusku a jeji budouci dopad na deni ) ale posledni dobou ztracim chut a cas se o deni ve svete zajimat a vzdy kdyz se o to otru tak pak chlastam.

13 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 23. prosince 2013 v 17:04

Vždy šlo všude o likvidaci Bestie.
Ať rozeberete jakoukoli událost, její pozadí a důsledky.

NENÍ V MOCI BESTIE (komunisti, fašisti, nacisti, islamisti) ZVÍTĚZIT.
POUZE PÁCHAT DOČASNÉ ŠKODY.

Na to však potřebujete mít šestý smysl, jehož funkce není přenositelná na kohokoli dalšího!

14 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 23. prosince 2013 v 23:36

Ač Tlustého moc nemusím, zde s ním souhlasím.:

http://pravyprostor.cz/zijeme-v-ere-evropskeho-neokomunismu/

15 Luis Luis | 24. prosince 2013 v 16:50

Tlustej je omezenej a hlavne linej trouba snazici si najit skulinku kde by mohl vyniknout.
Tady je to o cem by rad neco napsal ale nema na to.
Na rozdil od politickeho turisty Tlusteho tento clovek o tematu neco vi :
http://www.konzervativnistrana.cz/nazory/nase-nazory/nazor/select_category/4/article/blizi-se-zednarska-era.html
http://podracky.bigbloger.lidovky.cz/
Nejde o neokomunismus ale  o puvodni a pravy modry komunismus , zacatek postindustrialni spolecnosti

16 Luis Luis | 24. prosince 2013 v 17:23

[14]: Vyznat se v tom kdo co je je velmi tezke a hlavne najit pro to ta spravna slova a formulace.
Puvodni rudy komunismus se nekdy v sedmdesatych az osmdesatych letech rozstepil pod akceptovanim teorie postindustrialni spolecnosti (jako velke ulevy v pnuti zpusobenem tim, ze Marxismus byl prohlaseny za uzavrene uceni ktere neni mozne rozvijet a revidovat na zaklade vyvoje. Komunisti prijali teorii postindustrialni spolecnosti jako dar z nebes) na dva smery : zustal puvodni konzervativni marxismus-leninismus (ktkery se pak v devadesatych letech dale stepil) a technokrati si vytvorili svuj klon nacionalniho konservatismu. Nacionalni konservatismus jako takovy je takova doposud volna platforma, mix umirneneho  nacismu  s demokratickymi principy a buh vi ceho vseho jeste.  Je to velmi slozite se v tom vyznat, protoze priblizne na teto pozici uz pred tim existovali nekomunisticti narodovci (viz Sokol,Cirkev Husitska, Ceskobratrska, nezednarsti a nekomunisticti legionari). Vypada to ze postkomunisticky nacionalni konservatismus  chysta splynout s klasickymi narodovci , spise ukoristit tu pozici, ktera byla oslabena komunisty a emigraci. Tezko rici co se z toho vyvine, jestli to pujde v linii jakou prezentuje Podhradsky tak to ma sanci ale jestli se to dostane do rukou DSSS, typum jako Sedlacek, Vadas ,vlastne i Klaus a ted Babis tak z toho muze byt pruser. Je potreba koukat na to jak se to v Rusku vyviji, to by mohlo ovlivnit cely evropsky konservatismus.
Proste je to hnus velebnosti a jen se podivuji nad tim kam az je clovek schopen zajit v niceni krestanske civilizace.

17 Luis Luis | 24. prosince 2013 v 17:26

[14]: toto je zajimave a vsadim se ze pri nekolika vetach zdvihnes oboci :
http://www.prvnizpravy.cz/sloupky.php?id=92b04396-ca59-11e0-8ec4-00259038e91e

18 Sráč Sráč | Web | 26. prosince 2013 v 11:56

[17]: Podobné tajné spolky jsou většinou utajené gay-kluby ( proč jinak by se chlapi tajně scházeli? ;-) ). Třeba smetánka v nacistickém Německu byl jeden úchyl vedle druhého. A něco podobného je vedení ODS.

Podobné partičky skrytých buzerantů jsou často jen loutky a ve skutečnosti vládnou zákulisní šíbři, kteří mají tyto úchyláky v hrsti. Proto si třeba StB hýčkala buzeranta Klause jako kádrovou rezervu.

Taky je zajímavé, jak si Stalin omotal Beneše kolem prstu. Myslím, že Beneš taky nebyl sexuálně normální :-?

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama